• 109.

    צ

    ל, 03/06/11 20:52

    ק

    IP: 84.108.170.215דווח על תגובה זו

  • 108.

    הממשלה צריכה להרוג מטורףאחד,כדי שלא יהרגו ילדים נוספים בעתיד, (ל''ת)

    החותמת הסופית*, 03/08/10 01:33


    IP: 212.76.125.111דווח על תגובה זו

  • 107.

    מהה ניהיה מהמדינה הזאת מהההה?

    עדן, 26/07/10 03:01

    אלוהיםםםם איך אפשררר איךךך ?!!?!? הלוואי ירצחו את האבא המגעיללל הזה בדרךך האכזררית ביותר שאפשר!!!!!!!!!!!!!11 שירגיש מה הוא עשה לילדים החסרי ישע האלה !

    IP: 84.228.66.78דווח על תגובה זו

  • 106.

    אנשים מרשים לעצמם להתחרפן

    משהו חייב להשתנות!!!!!, 25/07/10 13:22

    איך הגענו למצב שכל שני וחמישי רוצחים פה אנשים תמימים ובמקרה הזה -ילדים!!!
    כל רוצח כזה הרשה לעצמו לעבור את הגבולות האנושיים במחשבה שאי שפיות תוציא אותו ללא פגע ותהווה תירוץ לאשמה שהוא אמור לחוש כל ימי חייו...גועל נפש! אני מאחלת לו שירקב בכלא עד שיצליח ''להתאבד'' כמו ש''ניסה'' לאחר שגזל חיים טהורים של ילדיו שלו.

    IP: 84.229.185.131דווח על תגובה זו

  • 105.

    ילדים מסכנים - (ל''ת)

    אור, 25/07/10 11:58


    IP: 192.116.249.34דווח על תגובה זו

  • 104.

    ליפעמים כשהראש מסריח זה מעיד על צמיחת פיטריות על הרגלים המסריחות (ל''ת)

    פקק תנועה, 25/07/10 11:54


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 103.

    טרגדיה מזעזעת

    אני, 25/07/10 10:37

    לא יאומן כ''כ הרבה מקרים מזעזעים קורים בשנים האחרונות

    IP: 79.176.119.188דווח על תגובה זו

  • 102.

    מסכנים הילדים במה הם אשמים?!!!

    חסום, 25/07/10 08:40

    חבל כול כך שבשביל להחזיר נקמה לאם האב רוצח את ילדיו ,מה הם עשו?
    ממש חבל על המקרה שיכל להסתיים גם אחרת
    !!!

    IP: 77.126.9.93דווח על תגובה זו

  • 101.

    תנחומים כנים למשפחה

    אחל, 25/07/10 08:26

    כמה חבל למחוק כף משפחה שלמה וחבל מאוד שהמערכת בישראל לא מצליחה לתת טיפול לחולי הנפש אולי זה לא היה קורה אם הוא היה תחת אשפוז כפוי ממזמן
    יהה זכרם ברוך ולאמא תהיי חזקה השם יתן לך כוחות להתמודד ולהמשיך את חייך

    IP: 213.151.54.146דווח על תגובה זו

  • 100.

    משרד הרווחה

    סמדר, 25/07/10 05:20

    פשוט בשפל לדעתי מי שצריך טיפול לפני החולים ,קודם משרד הרווחה.טיפול מיידי, כי אם לא הציבור המטופל עדיין בסיכון גבוה

    IP: 91.143.235.150דווח על תגובה זו

  • 99.

    מיהו ''סכנה לחברה''? בעיות נפשיות מסוכנות בהרבה מ''מחלה נפשית''

    זכויות יסוד, 24/07/10 23:56

    מפקד תחנת נתניה, אשד, סיפר כי האב החשוד ברצח מוכר למשטרה מעבירות קודמות ואף אושפז בעבר.
    אם אדם עבר עבירות אלימות הוא אדם מסוכן לחברה ויש לחשוש לשליטתו העצמית.
    אם אדם אושפז בבית חולים לחולי נפש בגלל התנהגות שהינה אינדקציה למסוכנות, יש לחשוש לשליטתו העצמית ולמסוכנתו.
    אך בפועל הרשות הפסיכיאטרית עסוקה במחקר ובאאוגניקה ולכן היא רודפת אנשים בעלי שליטה עצמית תקינה אם נצפים אצלם סממנים פסיכופזיולוגים, שאין בהם, כמובן, להעיד כלל על האופי והערכים של הפרט, פקטורים שהינם המדד העיקרי המצביע על מסוכנות או חוסר מסוכנות של הפרט.
    כאשר הממסד הפסיכיאטרי מעוניין באדם אך ורק בגלל שנצפים אצלו סממנים פסיכופזיולוגיים היא עלולה להכריז עליו כ''לא שפוי'' ו/או ''פסול דין'' וכדומה, למרות שסממנים אלה אינם מעידים כלל על חוסר שפיות אף אם הם מעידעם על אפשרות של פגיעה כלשהי במערכת הנוירולוגית או הפסיכופזיולוגית.
    ולעיתים הרשויות אף מעלילות בזדון עלילות קפקאיות מזוויעות על אנשים ישרים והגונים כדי להשיג את רקמותיהם למחקר.
    ומי נשאר בחוץ? אנשים מסוכנים ואלימים. לא פלא שאנו שומעים שוב ושוב על מקרי אונס ורצח מחרידים.

    IP: 79.176.98.137דווח על תגובה זו

  • 98.

    אין ספק....

    גלית.ש., 24/07/10 23:54

    אין ספק שהחיה הזאת תחנן את הרצח לפני כשנה וחצי(בערך מתי שהוא התגרש), הוא כביכול ניסה 6 פעמים להתאבד, היה 5 חודשים בבית חולים לחולי נפש, הכל מתוכנן הוא יצא על סעיף של אדם לא שפוי ויצא לחופשי אחרי שנתיים. ולהוכחתי ראו מקרה מזעזע נוסף של האמא שרצחה את 2 בנותיה באמבטיה בטביעה, וכמובן גם היא יצאה על סעיף כלשהו של לא שפויה, ואחרי בערך שנתיים וחצי לאחר שהייתה בבית חולים לחולי נפש יצאה לחופשי, מאושרת וצוחקת על כוווולנו, היא מתגוררת עם אמא שלה. ואת המקרה הנוכחי הוא בהחלט שינן,והכין את הקרקע של ה''לא שפוי''. מערכת המשפט מעוותת, מערכת המשפט=תרמית וכנ''ל מערכות הרווחה השיקריות.

    IP: 77.124.144.20דווח על תגובה זו

  • 97.

    החינוך החילוני הקלוקל נתגלה בשיא מערומיו (ל''ת)

    ישראלי, 24/07/10 23:00


    IP: 213.151.38.244דווח על תגובה זו

  • 96.

    למה הכריחו את האם להסכים לפגישות הללו? (ל''ת)

    ?, 24/07/10 22:07


    IP: 93.172.123.147דווח על תגובה זו

  • 95.

    יש לבדוק את הטיפול שהבחור קיבל!

    Avi Ecuador, 24/07/10 21:23

    לבדוק את התרופות ושהוא קיבל ותופעות הלוואי שלהם, לבדוק אם אי לקיחת תרופות שאולי הבחור התמכר להם גורם לבעיות נוספות ולשיגעון מוגבר.
    היום יש הרבה תרופות ניסיונות שלא ברור מה השפעתם, אולי שיגעו את המשוגע הזה או העצימו את הבעיות אצלו, כן, על חקירת המוסדות הפסיכיאטרים לא יספרו לכם, לא יספרו לכם שאולי מספר פסיכיים טפלו בבחור ושחררו אותו או עשו ממנו פסיכי מוגבר.
    קשה להעלות על הדעת שרק הבחור הזה אשם ברצח כל כך מצמרר.

    IP: 186.69.45.167דווח על תגובה זו

    • יש אנשים ''שטיפלו'' בו שלפחות המצפון שלהם צריך לומר להם להתפטר (ל''ת)

      Avi Ecuador, 24/07/10 23:09


      IP: 186.69.45.167 דווח על תגובה זו

    • פעם ראשונה שאני יכול להסכים איתך............... (ל''ת)

      dingo15, 25/07/10 02:54


      IP: 84.109.91.176 דווח על תגובה זו

  • 94.

    העיקר שהאבא ילמד לימודי ליבה (ל''ת)

    לתשומת לבכם, 24/07/10 21:00


    IP: 95.86.104.194דווח על תגובה זו

  • 93.

    ל-86, שמזכיר שהאב אשכנזי: אז אולי הנשים ה''עארסיות'' הטריפו ת'אשכנזים?

    סתם יורדת לרמתך, 24/07/10 20:37

    אני סתם יורדת לרמתך,
    בכל אופן
    אין שום סיבה לבצע מעשה רצח.

    IP: 77.124.164.189דווח על תגובה זו

    • האב ממוצא אשכנזי, זאת עובדה. זה הכל. הוא טוב יותר מכל רוצח ילדים אחר (ל''ת)

      באשר הוא, מזרחי או אשכנזי., 24/07/10 21:11


      IP: 93.172.123.147 דווח על תגובה זו

    • אז לדעתך, אם מטריפים את דעתו של אשכנזי, יש לו רשיון לרצוח? (ל''ת)

      הגזענות שלך מבצבצת בדיוק כמו של האחר., 24/07/10 21:12


      IP: 93.172.123.147 דווח על תגובה זו

  • 92.

    למה לא נתנו לו להתאבד

    שיתאבד, 24/07/10 19:16

    מי צריך אותו חי כדי שעורכי דין יתפרנסו ויצילו אותו מי צריך אותו חי בקרבנו

    IP: 80.230.23.214דווח על תגובה זו

  • 91.

    אני מכיר את הבחור (ל''ת)

    אדרי.א, 24/07/10 18:23


    IP: 79.178.202.237דווח על תגובה זו

  • 90.

    איזה מפלצת

    אני, 24/07/10 18:16

    נורא לחשוב שרשויות הרווחה לא טיפלו באיש הזה כמו שצריך ועקב אי השגחה הולמת שלהם אפשרו את המצב הנוראי הזה , אלוהים אדירים, למה הם אפשרו הסדרי ראיה למפלצת המסוכן הזה.....

    IP: 85.65.154.242דווח על תגובה זו

    • מפלצתי ויותר

      סמדר, 25/07/10 05:16

      הרווחה אשם לגמרי הם פשוט עובדים לפרנסתם מעבר לזה כלום לא למדו כלום ממקרים עברו חבל.לצערי הם גורמים יותר יותר לא לסמוך עליהם,

      IP: 91.143.235.150 דווח על תגובה זו

  • 89.

    חלק 2 מ 2

    Avi Ecuador, 24/07/10 17:54

    למעשה החברה, אומר לכם שיטת השמאל ו''הטיפול'' המנהלי שלהם, מביא אנשים למעשים שלא נתפשים על הדעת, מעשים אולי דומים, דחיפת אנשים לפשע אפשר אולי ליחס או להשוות לאלה שטיפלו ודובבו את יגאל אמיר לפני הרצח, למעשה גרמו או השפיעו עליו להבין שאפשר ואולי צריך לרצוח, אותו הדבר לגבי פלדמן שאין לי ספק שהשב''כ היה בעקבותיו ודיבר איתו וידע על מעשיו הרבה זמן לפנישהביאו אותו למעצר, כנראה אם היה משתף פעולה היו מאפשרים לו להמשיך והוא היום לא היה עצור כנראה.
    אז אני גולש, נחזור, לפעמים כשיש אדם שלא יכול לעמוד בלחצים או הלחצים משפיעים עליו בצורה יותר מובלטת הוא יכול לעבור שלב קשה זה בחייו, ללמוד על עצמו ולהשתפר, אפילו לספר בהמשך לכאלה שיש להם בעיות ולעזור להם להשתפר, יכול להיות כמו כל אדם נורמלי, פשוט יחס קצת חם של איזה אדם מתחשב שבמקום להלחיץ ולדרוש ממנו ולהרוס אותו ביחס ובדרישות נותן לו איזה טפיחה על השכם וקצת אהבה ותשומת לב.
    מצער ומזעזע אבל אומר לכם שזו תכונה של חברה ישראלית היום!
    מדביקים לאדם תווית ואות קין ורודפים אותו, לא נותנים לו אפשרות להחלים ולהשתפר, לא נותנים לו להיות בן אדם נורמלי.

    IP: 186.69.45.167דווח על תגובה זו

    • כן, אם תעמיקו קצת תבינו שגם את המתנחלים היום דוחפים לפינה ומבודדים

      Avi Ecuador, 24/07/10 18:58

      אולי גם להם יגרמו בהמשך ''להשתגע''.
      זו המומחויות של הממסד המנהלי של השמאל, יש להם אפילו את בג''ץ...

      IP: 186.69.45.167 דווח על תגובה זו

    • מפגרים צועקים השמאל אשם.

      מה ענין שמיטה להר סיני ?, 24/07/10 19:22

      הימין מוריד את המדינה שאולה.
      מי קנתה תעודות בכסף ?
      מי המציא קלטת לוהטת ?
      מי משלם אתננים להישרדותו הפוליטית ?
      מי הסית לרצח מהמרפסת וקטף את פירות הרצח הנתעב ?
      תסתכלו בראי על פרצופיכם המכוערים.

      IP: 80.230.23.214 דווח על תגובה זו

      • תחשוב בהגינות, השמאל תמיד שולט ומחליט, גם כשהוא ''לא בשלטון''

        Avi Ecuador, 24/07/10 20:05

        הימין אולי משחדים אותו בכסף, את הפלסטינים רוצים לשחד השמאל במדינה שהם בונים לו.

        IP: 186.69.45.167 דווח על תגובה זו

        • כן, השמאל בשיטות שלו חושב שהוא ירפא את המשוגעים הפלסטינים

          Avi Ecuador, 24/07/10 20:29

          ויעשה לאספסוף של רשעים מדינה?!
          בלי בית חולים ובלי מוסד פסיכיאטרי ובלי בית משוגעים ובלי גן חיות.
          השמאל הזה יצא מדעתו ומשגע אפילו אנשים נורמליים, איך לא ישגע את הפלסטינים שכבר משוגעים ממזמן?!

          IP: 186.69.45.167 דווח על תגובה זו

    • למעשה החברה הישראלית

      Avi Ecuador, 24/07/10 19:27

      מייצרת באוניברסיטאות סוג של מנהלים שעובדים בצורה שבלונית וממוחשבת, בפציינט הופך למספר ובן אדם הופך לפריט, הטיפול בו הופך לערך מספרי והאדם המסכן שיש לו בעיות נרדף למעשה על ידי מחשבים טכנולוגיה ותרופות ניסיוניות, אנשים שלמדו באוניברסיטה איך מזכיר להם המחשב במי ''לטפל'' ואחרי מי לרדוף, משהוא שמצפצף בבוקר להזכיר לך שמשהו קיים ושצריך לרדוף אחריו.
      למעשה אני מציע גוף נוסף לטיפול באנשים כאלה ובאנשים עם בעיות מאופי אחר אולי, לצמצם את חוג המנהלים ''המדופלמים'' מהאוניברסיטה העברית אולי וליצור גוף חדש של אנשים שהחלימו אולי, אנשים בעלי לב טוב וקצת חכמת חיים ואהבה לחים, לתת להם משכורת הוגנת ולשלוח אותם להרעיף אהבה ועצות והסבר על בעיותיהם בחיים וההחלמה מהם, כך שאנשים עם בעיות לא ייכנסו ללחץ נוסף שמביאה שיטת השמאל.

      IP: 186.69.45.167 דווח על תגובה זו

    • למעשה החברה הישראלית

      Avi Ecuador, 24/07/10 19:33

      מייצרת באוניברסיטאות סוג של מנהלים שעובדים בצורה שבלונית וממוחשבת, בפציינט הופך למספר ובן אדם הופך לפריט, הטיפול בו הופך לערך מספרי והאדם המסכן שיש לו בעיות נרדף למעשה על ידי מחשבים טכנולוגיה ותרופות ניסיוניות, אנשים שלמדו באוניברסיטה איך מזכיר להם המחשב במי ''לטפל'' ואחרי מי לרדוף, משהוא שמצפצף בבוקר להזכיר לך שמשהו קיים ושצריך לרדוף אחריו.
      למעשה אני מציע גוף נוסף לטיפול באנשים כאלה ובאנשים עם בעיות מאופי אחר אולי, לצמצם את חוג המנהלים ''המדופלמים'' מהאוניברסיטה העברית אולי וליצור גוף חדש של אנשים שהחלימו אולי, אנשים בעלי לב טוב וקצת חכמת חיים ואהבה לחים, לתת להם משכורת הוגנת ולשלוח אותם להרעיף אהבה ועצות והסבר על בעיותיהם בחיים וההחלמה מהם, כך שאנשים עם בעיות לא ייכנסו ללחץ נוסף שמביאה שיטת השמאל.

      IP: 186.69.45.167 דווח על תגובה זו

    • הטיפול וההשקעה ''בטיפול'' באדם זה על ידי החברה הישראלית בראשות השמאל

      Avi Ecuador, 24/07/10 20:19

      השקיעה בטיפול רפואי ובפסיכולוגים, לא יצרה לבחור מסגרת חדשה שבה הוא יכול להשתלב ולחיות עם עצמו והחברה, החברה למעשה שלחה אותו לצרה מוגברת שבה הוא עם תווית של אות קין שאולי מנסים גם להתרחק ממנו ולבודד אותו והבחור לא יכל לעמוד בזה כנראה.
      לא יצרו לו מסגרת חדשה שבה הוא יכול להשתלב והוא כנראה לא רצה להתחיל מחדש את ''הטיפול'' של השמאל.
      מזעזע הרצח, יכל בסופו של דבר לעשות מעשה מטורף ולשים קץ לחייו אולי אבל למה לרצוח לכל הרוחות?

      IP: 186.69.45.167 דווח על תגובה זו

  • 88.

    חלק 1 מ 2

    Avi Ecuador, 24/07/10 17:54

    ארור האיש הזה, איזה אכזריות ומפלצתיות הוא גילה?!
    ידוע מהכתבה שהאיש היה עם בעיות פסיכולוגיות.
    ידוע גם שמוסדות של מדינה ''דמוקרטית'' כמו ישראל כשמקבלים תלונה על בעיות כאלה נצמדים לבחור שנמצא בשלב קשה בחייו אולי ומציקים לו, דורשים ממנו להתיצב, דורשים ממנו להתרחק, דורשים ממנו להגיע לכל מיני מוסדות להערכה עצמית ונותנים לו ''טיפול'' לא אישי שמגביר את הבעיה ושלא יכול בכלל לעזור. הניירות והקשיים שמערימים לפעמים לבעלי בעיות אישיות כאלה או אנשים שאולי לא היו עם בעיות, רק מגבירים אצלם את הבעיה וגורמים להם להיכנס לחוסר מוצא וקשיים שהם לא יכולים לעמוד בם כשגם כך הקשיים שלהם היו קשים אולי, אנשים אלה לפעמים לא רואים לעצמם מוצא ועושים מעשה טירוף שבו הם חושבים שהם מענישים את החברה או את אלה שהם רואים שהם הכניסו אותם למצב זה.

    IP: 186.69.45.167דווח על תגובה זו

  • 87.

    אלוהים כמה אכזר הוא הגורל!!!!!

    ליבי, 24/07/10 17:47

    אני גרה ליד האם בכפר יונה רחוב ליד רחוב
    והגיעה לביתה צוות צלמים ועיתונאים ואמבולנס שלקח את האם לבית החולים לאחר שהתעלפה אני פשוט לא מבינה איך אפשר לעשות דבר שכזה איך הקב''ה נותן לאנשים כאלו לחיות אם בו אדם מטורף משוגע בעל בעיות נפשיות וקשות איך העובדת סוציאלית הכלבה הזו עוד בשיא חוצפתה מנסה לשכנע את האם להעביר את הילדים לחזקתו של האב החולה נפש הזה כל האחריות נופלת על העובדת סוציאלית הזו
    אני לא מבינה מה עוד יקרה במדינה הזאת כל יום עוד רצח ועוד רצח בבקשה אלוקים שבשמיים רחם על האם היקרה שאני לא יודעת אם יש טעם לחיים שלה אם הילדים שלה אינם בחיים!!!!
    כל מי שמכיר את האם בבקשה שיעזור לה כמה שאפשר אפילו אני אעזור לה בבקשה תנו לה קצת תקווה וחיבוק למרות הכל

    IP: 77.125.85.144דווח על תגובה זו

  • 86.

    האבא האשכנזי רצח את ילדיו - כמו מיקל פישר ואסף גולדרינג (ל''ת)

    אזרח, 24/07/10 17:34


    IP: 85.64.170.99דווח על תגובה זו

    • לתגובה 86

      גלית, 24/07/10 23:55

      אתה = טיפש.

      IP: 77.124.144.20 דווח על תגובה זו

    • ספרדי

      חיה, 25/07/10 02:23

      בשנת 1998 אב ספרדי!!!! שרף את שני ילדיו במרכז ראייה של ''ויצו'' להזכירך.

      IP: 80.230.51.235 דווח על תגובה זו

      • מה הקשר לעדה ספרדי אשכנזי איזה שטויות מה אתם תעסקים בקקי (ל''ת)

        לין, 26/07/10 00:41


        IP: 85.64.70.187 דווח על תגובה זו

  • 85.

    ארוע שמעלה הרבה שאלות

    יוסי, 24/07/10 17:25

    אם היא לא היתה מסוגלת להישאר איתו למה השאירה איתו את הילדים?
    נמצא חולה בנפשו בעבר, איך אושר לו לראות את הילדים ללא השגחה?
    זוג כזה לא נמצא בהשגחה של הרווחה?
    לא קיבל טיפול תרופתי מתאים?
    לא היו סימני אזהרה, אורות אדומים שכדי לנקום בה יפגע בהם?
    איפה המשפחה המורחבת?

    IP: 109.160.149.116דווח על תגובה זו

  • 84.

    מזעזע, איך אלוהים נותן לאנשים כאלה ילדים, לא יכל להתאבד בלי לרצוח ?

    אחד, 24/07/10 17:16

    זה בחור שעובר את הרמה של שיגעון, בחור עם אכזריות ללא גבול, קצת רחמים אין לו

    IP: 186.69.45.167דווח על תגובה זו

  • 83.

    כך במעריב מתארים טראגדיה כה נוראה??? האם זו עיתונות מסחרית???

    נתנייתי מנתניה מהאזור אבל וחפוי ראש, 24/07/10 17:04

    זה יעזור כעת אם אבא זה היה באשפוז?
    זה יעזור כעת אם האמא חגגה יום הולדת?
    זה יעזור שהאמא קמה מהשבעה של אבא שלה?
    האם אלה סיפורי אלאדין ומנורת הקסמים?
    קרה פה אסון נוראי שעדיין בלתי נתפס שככל הנראה המשטרה שלנו הפעם ניסתה אולי להציל משהו יותר מהאבא אך זו טראגדיה נוראה ואתם במעריב ובשאר האתרים מתארים זאת כאיזה סיפור עם שמות כבר, עם תעודת הזהות שלו עם תמונת הבית ועם הכל ושרק אלוהים יעזור.
    מה קורה לעיתונות שלנו בישראל?

    IP: 87.69.49.71דווח על תגובה זו

    • לתגובה 83

      דניאל !, 24/07/10 17:23

      תגיד לי מה אתה דפוק ? שהם אומרים שהאמא קמה משבעה של אבא שלה ושהאבא היה באשפוז ושהאמא חגגה יומולדת זה פרטים חשובים בגלל שהיא עכשיו יצאה מאבל קשה מאוד והיה לה יומולדת היא רצתה לחגוג ולשמוח סופסוף והאבא החולה נפש הזה שכבר היה באשפוז רוצח את הילדים שלו כאילו זה המתנה ליומולדת של האמא ! שהיא תסבול ביומולדת שלה !
      מ=ט=ו=מ=ט=ם !!!!!!

      IP: 84.229.124.167 דווח על תגובה זו

      • נראה שהנך נהנה מפרטי פרטים של הטראגדיה הנוראה! תודה לאיבחון שקבעת לי. (ל''ת)

        83 מגיב לדניאל, 24/07/10 21:18


        IP: 87.69.49.71 דווח על תגובה זו

        • אתה בטוח שאתה לא מדבר על עצמך? (ל''ת)

          ?..., 25/07/10 10:06


          IP: 93.172.42.171 דווח על תגובה זו

  • 82.

    האמת אני לא בטוחה שהיה כל כך חולה נפש כשביצע את רצח ילדיו

    טובה, 24/07/10 16:57

    עובדה היה לו את השכל לכתוב את הפתק ?אני חולה נפש''מה רצה לומר????עיזבו אותי כי אני חולה נפש. חולה נפש אין לו את הזמן והשכל להכין פתק שיסייע לו במשפט במקרה ויועמד למשפט.

    IP: 189.135.97.218דווח על תגובה זו

  • 81.

    המפלצת המשוגע

    משה, 24/07/10 16:52

    איך נתנו למשוגע מיפלצת להיסתובב חופשי

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 80.

    תהיו ראלים

    אורית, 24/07/10 16:40

    shit happens
    לא כל דבר ניתן לחזות
    המדינה לא יכולה להגביל ילודה

    ליבי עם האם, זה הכל

    IP: 84.229.10.228דווח על תגובה זו

  • 79.

    שוק פתאומי

    צביקה א', 24/07/10 16:38

    אני מכיר זוג נשוי 11 שנים להם 5 ילדים,
    יום בהיר אחד, אומרת האישה לבעלה, אתה בחור טוב אבל אני לא אוהבת אותך יותר.
    איך הבעל צריך לקחת את זה?
    עכשיו הרבנות צריכה לחפש לה אהבה חדשה.

    IP: 84.228.42.47דווח על תגובה זו

  • 78.

    צריכים דחוף לעזור לאבא!

    דני, 24/07/10 16:28

    להתאבד....

    IP: 85.250.129.67דווח על תגובה זו

  • 77.

    החבורה בתיקשורת עוד תמצא איזה חולי נפש שרוצה להתבדל שיטען שהרוציח (ל''ת)

    הנתעב לא היה שפוי זמני .וגם איש מהישוב ויפה תואר, 24/07/10 16:27


    IP: 79.176.195.101דווח על תגובה זו

  • 76.

    אני 'בהלם' ,,,איך אב רוצח ילדיו?מגיע לו דין-מוות ,,,, (ל''ת)

    dafna57, 24/07/10 16:27


    IP: 80.230.46.4דווח על תגובה זו

  • 75.

    הסיבה: העונש הקל על רצח יוצר תודעה שרצח הוא דבר פעוט. כן, כך זה עובד. (ל''ת)

    יעקובי, 24/07/10 16:26


    IP: 84.228.63.201דווח על תגובה זו

  • 74.

    ביקורי ילדים תחת פיקוח בלבד להורים אלימים\\חולים.כך ינצלו הילדים הבאים (ל''ת)

    הלל, 24/07/10 16:19


    IP: 93.172.161.20דווח על תגובה זו

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      מזעזע, 24/07/10 23:29


      IP: 76.89.128.18 דווח על תגובה זו

  • 73.

    אני אומר כבר שנים רבות - ''רשיון להורות''

    שפינוזה, 24/07/10 16:18

    למה לא כל אחד יכול לנהוג, לא כל אחד יכול לאחוז באקדח, אבל כל אחד יכול להיות אחראי על חייהם של ילדים?

    IP: 46.116.81.77דווח על תגובה זו

    • נו באמת...

      אורית, 24/07/10 16:41

      לא מצינו את האמירה הלא רלוונטית הזו

      IP: 84.229.10.228 דווח על תגובה זו

  • 72.

    municipelity of netenya

    maks, 24/07/10 16:09

    miriam fierberg geilti only dollar n doller bad bad for netenya

    IP: 71.167.253.199דווח על תגובה זו

  • 71.

    השופטים איבדו כיוון!!!!!!!

    סילבי, 24/07/10 16:08

    בכל הרובדים בתי המשפט ובעיקר השופטים איבדו כיוון
    צריך להעמיד לדין על החלטות חסרי אחריות - ולהאשים ברצח בכוונה תחילה!!!!!!!!!!!!!!
    אף שופט במדינה לא עומד לביקורת על החלטותיו
    שרובם הרי גורל לפרט ולחברה!!!!!!!!!
    יש להגיש תביעה נגד השופט וגם הרופא האישי של הפסיכופט!!!!!!!!!!!!

    IP: 109.186.11.216דווח על תגובה זו

    • אני מבינה שאתה לא שופט ולא רופא!

      אורית, 24/07/10 16:43

      צריך כרגע לבכות לא לבקר

      IP: 84.229.10.228 דווח על תגובה זו

  • 70.

    עצוב...... עצוב.....כמה אכזרי יכול להיות עולמנו (ל''ת)

    יניב, 24/07/10 16:05


    IP: 77.127.50.205דווח על תגובה זו

  • 69.

    תמיד נוח להאשים את הגבר כשהוא רק קצה הפרמידה

    רועי, 24/07/10 16:04

    כשבתי המשפט לענייני משפחה יעשו יותר צדק (ל2 המינים, לא רק לנשים), אולי יהיו פחות מקרים כאלה.

    רדיפת המשטרה\\בתי המשפט\\והעובדות הסוציאליות את הגברים עברה כל גבול ומעבירה אנשים על דעתם.

    זה מעוות וקלוקל להסתכל על כל הבעיה החברתית כאילו מדובר רק בבעיה נפשית של גברים (גבר=אלים) באשר הם.

    IP: 132.76.41.34דווח על תגובה זו

    • מדובר באיש חולה נפש! !!

      ליאת, 24/07/10 16:22

      על מה אתה מדבר??????!!!!ואשה שנשארת עגונה עשרים שנה??? ואשה שלא מקבלת מזונות??? ואשה מוכה???הן תרצחנה את ילדיהן????

      IP: 89.139.8.45 דווח על תגובה זו

    • כלומר אם יש בעיות בנישואין או בגירושין והגבר לדעתו נדפק (ל''ת)

      זה לגיטימי שיהרוג את הילדים, 24/07/10 16:29


      IP: 79.179.22.93 דווח על תגובה זו

    • רק קצה הפירמידה? ??.באמת מסכן... (ל''ת)

      אורית, 24/07/10 16:44


      IP: 84.229.10.228 דווח על תגובה זו

    • צודק צודק לחלוטין (ל''ת)

      מכיר את הדברים מקרוב, 26/07/10 13:12


      IP: 95.35.207.170 דווח על תגובה זו

  • 68.

    כולנו קצת משוגעים אבל יש כאלה שעוברים את הגבול

    שלמה, 24/07/10 15:59

    אין לסלוח לו כמו לכל רוצח,ובפרט לכזה.שגעון יכול להתפתח תוך שניה אבל לפחות יש לפקח על אלה המוכרים שהיו כבר בטיפול, ולנו אין מנגנון כזה.
    מאידך,המקרה מחייב לחקור את הנסיבות הקשורות בפרוד ובאיזו מידה אשמה המערכת הרבנית בהוצאת הנשמה לשני בני הזוג .החלטות מהירות וחד משמעיות דוחות מקרי רצח והימשכות הענין ונסיונות לפשרה ודרישה לויתורים מחדדים את השנאה ואת הנקמה, וידועים לי מקרים רבים בהם הרבנות אינה מבינה את המצב ומסבכת אותו שלא לצורך.

    IP: 87.69.192.78דווח על תגובה זו

  • 67.

    זה בגלל החום, כל קיץ אנשים מתחרפנים ונרצחים ילדים

    מושיק מזגנים, 24/07/10 15:56

    מדינת ישראל צריכה להתקין מזגנים בכל בית וכחה יימנאו הרבה מקרי רצח.

    IP: 81.218.141.97דווח על תגובה זו

    • מה

      עידן, 24/07/10 16:34

      מה הקשר לחום ידפוק

      IP: 85.65.186.135 דווח על תגובה זו

  • 66.

    מפלצת!

    אליהו, 24/07/10 15:55

    יימח שמו וזכרו!

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 65.

    היה עליו לחץ מעבריינים ומשפחות פשע

    אחד שבאמת יודע, 24/07/10 15:54

    הם איימו שאם הוא לא יהרוג את ילדיו באצמו הם יהרגו אותם בעינויים.

    IP: 84.229.222.133דווח על תגובה זו

    • קח קורס עברית ,,,,! דחוף..................!!

      סיון פוגל ( פלוצובסקי ), 24/07/10 16:13

      חצי חינם במכון '' האצולה '' בירוחם...!!

      IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

    • מזה השטויות האלה? (ל''ת)

      אפילו כאנונימי אתה לא חכם גדול, 24/07/10 16:30


      IP: 79.179.22.93 דווח על תגובה זו

  • 64.

    הוא לא המפלצת, בתי הדין לעיניני משפחה הם המפלצת (ל''ת)

    מתי ישנו את החוקים? זה מוציא אנשים מדעתם, 24/07/10 15:45


    IP: 87.68.22.157דווח על תגובה זו

  • 63.

    מזעזע . (ל''ת)

    ., 24/07/10 15:43


    IP: 80.230.4.69דווח על תגובה זו

  • 62.

    מוות בתליה לשנות את החוק מיד

    איתן, 24/07/10 15:42

    או כל יום לחתוך לו חתיכה אחרת מהגוף

    IP: 109.186.126.20דווח על תגובה זו

  • 61.

    מי הדפוק שאפשר לו להפגש עם הילדים לבד????? (ל''ת)

    א, 24/07/10 15:40


    IP: 84.108.129.151דווח על תגובה זו

    • ל-61

      גלית, 24/07/10 23:59

      מערכות הרווחה נטפלים לאנשים לא נכונים זה ידוע, הרוצח הוא אדם מתוחכם כל צעד שלו היה מחושב וכך הצליח לרמות את כולם.

      IP: 77.124.144.20 דווח על תגובה זו

  • 60.

    שיסבול בצינוק עד יומו האחרון- כל יום וכל רגע (ל''ת)

    DD, 24/07/10 15:29


    IP: 109.186.22.160דווח על תגובה זו

  • 59.

    זעזוע

    אם חדהורית, 24/07/10 15:26

    איך אבא עם עבר פסיכיאטרי יכול לריב על משמורת
    גם הגרוש שלי מכריז עצמו כזה ודרשתי אבחון פסיכיאטרי

    IP: 94.159.152.46דווח על תגובה זו

    • נמאס ממערכת המשפט

      סדר, 24/07/10 15:50

      ששוב ושוב ושוב מפספסת בגדול
      נותנים לאדם עם עבר פסיכיאטרי לשמור על ילדים-לפני שעובר ועדות

      IP: 85.64.161.57 דווח על תגובה זו

  • 58.

    קוראת ןלא מאמינה, אפשר לסגור את המדינה ולזרוק

    חוחית, 24/07/10 15:20

    את המפתח לים, אמאל'ההההההההההההה!

    IP: 93.173.102.140דווח על תגובה זו

    • תירגעי מותק. זה קורה בכל מדינה ואף אזרח לא מציע לסגור את מדינתו (ל''ת)

      קצת פרופורציה עם תגובות טיפשיות, 24/07/10 15:31


      IP: 91.135.102.192 דווח על תגובה זו

      • לא רוצים להרגע מותק,בכל מדינות העולם אנשים רוצחים את ילדיהם????

        אלון, 24/07/10 16:31

        המרגיעה כנראה לא מוטרדת מהרצח,מי יודע מה הפרופיל הפסיכי שלה.
        כמה יצורים מרגיעים כמוה חיים בארץ???

        IP: 79.182.22.64 דווח על תגובה זו

        • כן בכל מדינות העולם אנשים רוצחים את ילדיהם

          מור, 25/07/10 12:33

          וזה עצוב וזה כואב וצריך לבדוק מה קרה פה, אבל לא בטוח שזה הי ניתן למניעה כי לא ניתן לצפות מה כל אדם יעשה. יש המון חולי נפש וקשה לזהות מי מתוכם מסוכנים ברמה כזאת.

          IP: 85.64.103.31 דווח על תגובה זו

    • תרגעי

      אקמול, 24/07/10 16:25

      עם כל הצער, אצלנו זה קורה פחות מרוב מדינות העולם. רוב המקרים בישראל ממוקדים במגזרים מסויימים.

      IP: 85.250.129.67 דווח על תגובה זו

      • נכון - רק מגזרים מסוימים - האחרים שיש להם משלמים לשופט (ל''ת)

        שלומית, 24/07/10 17:08


        IP: 109.67.33.251 דווח על תגובה זו

  • 57.

    אללק לא שפוי ישר הביא למד''א שהוא חולה פסיכיאטרי

    אינה, 24/07/10 15:19

    בטח תכנן מראש, חשב שיצא מזה על בסיס אי שפיות זמנית וכל החרא הזה. מעניין אותי דבר אחד איך נתנו לחולה נפש משמורת על ילדים ואפשרו לו להיות איתם לבד?
    נב ותפסיקו כבר לכתוב מדינת סדום ואמורה ואת כל השטויות האלה בחיאת

    IP: 85.250.134.188דווח על תגובה זו

    • אסור לפגוע בזכויות הפנסיה שלו, ...אציל שכמותו....!!!!

      שבתאיי אגוזי, 24/07/10 16:14

      בן אצולה מלומד....!

      IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

  • 56.

    אלוהים ישמור..איזה מפלצת..

    זיו_! , 24/07/10 15:17

    לא ברור לי איך אבא יכול לרצוח ככה את הילדים שלו ועוד בדקירות סכין...
    פשוט מזעזע..

    IP: 79.183.202.132דווח על תגובה זו

    • מזל שאתה לא יכול להבין את זה

      אינה, 24/07/10 17:00

      אני מקווה שרובנו לא יכולים ולא רוצים להבין

      IP: 85.250.134.188 דווח על תגובה זו

  • 55.

    לתלות אותו בכיכר העיר למען יראו ויראו (ל''ת)

    לשים סוף לטרוף, 24/07/10 15:15


    IP: 109.186.63.124דווח על תגובה זו

    • חכם גדול, אפשר לחשוב שכל רוצח בודק מה היו גזרי הדין של קודמיו

      די לתאוות הנקם, 24/07/10 15:34

      אתה ליצן לא חכם במיוחד, האיש הזה רצח את ילדיו וניסה להתאבד, אתה חושב שעונש מוות היה עוצר אותו???
      אתם סתם רוצים לנקום, אין בכם טיפה של מחשבה אמיתית קדימה על איך לפתור את הבעיה.
      ימנים קלאסים.

      IP: 89.139.163.218 דווח על תגובה זו

      • מגיבה 12..! ........... נ י מ א ס ת .................!!! (ל''ת)

        סנדו ליפיץ, 24/07/10 16:11


        IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

  • 54.

    כנראה שבארץ צריך רישיון להתחתן ולהביא ילדים לעולם . (ל''ת)

    אבו יסמין, 24/07/10 15:15


    IP: 46.116.53.171דווח על תגובה זו

  • 53.

    למנות יותר שופטים לביהמ''ש למשפחה ולהקציב יותר זמן לכל תיק (ל''ת)

    עדי ח., 24/07/10 15:14


    IP: 109.186.64.174דווח על תגובה זו

  • 52.

    אין מנוס אלא מלחשוב ברצינות על ''רישיון להורות'' (ל''ת)

    עדי ח., 24/07/10 15:12


    IP: 109.186.64.174דווח על תגובה זו

  • 51.

    27 תתבייש! כמה רציחות יש אצל ערבים על רקע כבוד המשפחה? (ל''ת)

    עדי ח., 24/07/10 15:11


    IP: 109.186.64.174דווח על תגובה זו

  • 50.

    ל- 37 תתבייש! ערבים רוצחים על רקע כבוד המשפחה ויהודים לא (ל''ת)

    עדי ח., 24/07/10 15:10


    IP: 109.186.64.174דווח על תגובה זו

  • 49.

    לחייב ביצוע מבחנים פסיכולוגים לפני החלטה בהסדרי הראיה (ל''ת)

    עדי ח., 24/07/10 15:10


    IP: 109.186.64.174דווח על תגובה זו

    • מבחנים גם לנשים באותה מידה. ורצוי שיעבירו את המבחנים פסיכולוגים גברים

      נתן, 24/07/10 16:20

      ולא פסיכולוגיות עם אג'נדה פמיניסטית אנטי דמוקרטית ואנטי חוקתית.


      ומשמורת שווה ומשותפת - די לקפח גברים. אנחנו חיים במדינה דמוקרטית עם זכויות אדםץ

      IP: 132.76.41.34 דווח על תגובה זו

  • 48.

    עובדות סוציאליות הילדים זועקים עוד פשלה

    שרה, 24/07/10 15:09

    לעתונאים לחברי כנסת תמשיכו להיות פפרצי וברדיו לחזור על אותו דבר 24 שעות של דבורים לא מענינים ופולטיקה בגרוש ולא לראות שהחברה חולה ויש בה מפלצות הבעיה שכל הממסד חולה אלה שצרכים לעזור בעצמם חולים אין דין ואין דין במדינה הזואת ומשלמים ילדים עתונאי קטן פפרצי חבל שאין הרבה שלי יחמוביץ בבקשה תצלי אותנו ממה שקורא בארץ ישראל שהולכת לאבוד

    IP: 84.229.141.87דווח על תגובה זו

  • 47.

    משטרה ומחלקת הרוחה בעיריה של נתניה אשמים !

    רמי, 24/07/10 15:08

    אדם חולה ללא ספק אך משארים לו ילדים!
    גול עצמי ברור !
    משטרה + עיריה חושבים רק לעשות קופה מדוחות!
    המדינה חולה ................

    IP: 84.228.241.248דווח על תגובה זו

    • לאשכנזים מחלקת הרווחה של נתניה לא לוקחת את הילדים.

      אזרח נתניה, 24/07/10 17:21

      מחלקת הרווחה של נתניה נגד גברים מזרחיים.

      IP: 85.64.170.99 דווח על תגובה זו

      • מחלקת הרווחה בנתניה

        מיקימאוס, 24/07/10 19:06

        רוצה רק להציל ילדים מזרחיים, ילדים אשכנזים לא רצוי ולא צריך להציל

        IP: 84.108.165.174 דווח על תגובה זו

  • 46.

    המערכת הפסיכיאטרית אשמה - להקים ועדת חקירה

    תומר, 24/07/10 15:08

    הגיע הזמן להכיר בעובדה שבמערכת הספיכיאטרית עושים טעויות כמו בכל מערכת אחרת. במקרה הזה ריח רע של רשלנות של הפסיכיאטרים מכך שהאבא הנ''ל הושם לבד עם ילדים אחרי שרק לפני כן הוגדר כפסיכי. לא ייתכן שפסיכיאטרים כאלו ימשיכו להיות במערכת.

    IP: 79.179.10.32דווח על תגובה זו

    • עלית עלינו... שיט..

      פסיכיאטר בכיר, 24/07/10 16:19

      בבקשה , אל תדבר על זה יותר, שלא יגלו בטעות שה''רפואה'' שלנו היא לא מדעית, וכל הרשמים והאבחנות שלנו סובייקטיבים.
      הDSM שאני מרייר עליו עם חולצה לבנה ועניבה הוא רק אוסף הגיגים שנבחרו בהצבעה, ויש לי אינטרסים כלכליים עם חברות התרופות ומפעלי השיקום בברה''ן באופן מוסדי.......אבל ששש..

      טוב לי שורדה רזיאל שולחת אלי עוד פציינטים לטובת טיפול רפואי ומדעי ונורא מקצועי שאני מעניק...

      אז בבקשה ממך,

      אתה מקלקל לי את הפרנסה והמדע. אנא, חדל!

      ובהזדמנות הזאת אני מאבחן אצלך באופן מקצועי מחלה סכיזואידית קשה מאני טריגליצואידית טייפ בי. אל תדאג יש לי ''טיפול''.

      אני רושם לך את הכדורים האלה. אלחוש נעים

      IP: 132.76.41.34 דווח על תגובה זו

      • באמת התגעגענו

        מסטר בי, 24/07/10 18:20

        באמת מזמן לא שמענו איזה סיינטולוג הזוי עם רגשי נחיתות. לנצל את האירוע הטרגי הזה שאין לו כמובן שום קשר למחלה נפשית זה באמת ציני. להאשים פסיכיאטרים במקרי טירוף זה כמו להאשים את האנטיביוטיקה בזיהומים ואת האונקולוגים בסרטן.

        IP: 77.127.154.38 דווח על תגובה זו

        • כמה קל להאשים כל אדם שלא אוהב פסיכיאטרים בסיינטולוגיה

          רועי , מ.א בסוציולוגיה, 24/07/10 18:59

          אפשר לעשות סטטיסטיקה לפי אנשים כמוך שמגיבים לטוקבקים (שברור שנכתבו ממקום של אדם שנפגע מטיפול פסיכיאטרי לקוי ובעייתי) ולטעון ש 40% מהישראלים בקירוב הם סיינטולוגים במחתרת.


          זה הכי קל, כי זה פוטר אותנו מחשבון נפש נוקב עם התרבות וההגמוניה הפסיכיאטרית על שלל בעיותיה ומגבלותיה. נוח לכנות את המתנגדים לממסד הפסיכיאטרי ''כת'' , מאשר להיות ערים למאפיינים הכיתתיים והדתיים של הגילדה הפסיכיאטרית\\סוציאלית .

          ותחשבו על זה.

          IP: 132.76.41.34 דווח על תגובה זו

  • 45.

    לחייב את הפסיכיאטרים לדווח לביהמ''ש ולמנוע הסדרי ראיה (ל''ת)

    ללא השגחה של רשויות הרווחה. עדי ח., 24/07/10 15:08


    IP: 109.186.64.174דווח על תגובה זו

    • כאילו ממילא לא פוגעים מספיק בזכויות של נפגעי נפש

      תקשיבי טוב גברת עדי ח., 24/07/10 16:14

      עכשיו יורידו ,בגלל מקרים בודדים, את מעמדם של כל הגברים המתויגים כחולי נפש, למעמד של תתי אדם וחסרי זכויות חוקתיות בסיסיות.

      אני, גבר חולה סכיזופרניה, עובד לפרנסתי על אף המחלה, אב טוב ואוהב ל3 ילדים, בעל עבר קרבי עשיר, משכיל ואקדמאי עם תארים מתקדמים, ומה לעשות - לא מתאים לי שיערבו שיקול של תיוג פסיכיאטרי בהסדרי ראיה משפילים שבהם עובדות סוציאליות בנות 25 עם שני תארים פחות ממני ''ישגיחו'' עלי רק בגלל שמתלהמות כמוך החליטו שצריך ''לדווח'' על אנשים בסטטוס שלי לבתי המשפט , יען כי אני גם גבר (''שור מועד'')וגם ''חולה נפש'' (=פעמיים כי טוב) .

      אני הייתי קצין בלבנון 12 שנה לפני שחליתי בסדיר ובמילואים ושילמתי בקירוב 6400 שח מס הכנסה חודשי לאורך השנים בלי לקטר ובלי להשתמט מכלום. אני אזרח טוב ושומר חוק שכל חטאי הוא שפעם התאשפזתי על רקע נפשי.

      ומה את עשית בשביל המדינה שאת מרשה לעצמך להשפיל אותי ככה באופן גורף רק בגלל סטיגמות
      מופרכות שהממסד הדביק לי על רקע הלם קרב?

      השרירותיות והבריונות המתחזות לפמיניזם מקוממות לפעמים, כמו במקרה הזה, ונובעות רק מרצון אגואיסטי להשיג זכויות יתר על בסיס מגדרי.

      IP: 132.76.41.34 דווח על תגובה זו

  • 44.

    קמה משבועה על אביה והלכה לחגוג יום הולדת?

    בהלם!, 24/07/10 15:00

    כל הכתבה הזו משאירה אותי בהלם אחד גדול!
    קמה משבעה ויצאה לחגוג יום הולדת?
    מפחידדדדדדדד

    IP: 89.138.1.205דווח על תגובה זו

    • וזה מה שמפריע לך...שתהיי בריאה (ל''ת)

      דנית, 24/07/10 15:28


      IP: 89.139.25.193 דווח על תגובה זו

  • 43.

    עכשיו העורכי דין הישרים..והצדיקים..מחכים ליום ראשון..לייצג את האב.. (ל''ת)

    ירח כחול , 24/07/10 14:59


    IP: 87.69.176.156דווח על תגובה זו

  • 42.

    רק שימו לב כמה גברים מתאבדים בגלל נשים

    פמיניסט בכאילו, 24/07/10 14:58

    מתי תבינו שברוב מערכות היחסים הגבר לוקח את הפרידה הרבה יותר קשה מאישה....יש לי בקשה מנשים אל תעשו צחוק מהגברים ...אם אתן לא מעוניינות בקיום יחסים נורמליים:אל תתחילו אותם

    IP: 94.159.244.170דווח על תגובה זו

    • אפילו בכאילו אתה לא פמיניסט

      יהודה בא-שלום , 24/07/10 15:37

      מה הם דברי ההבל היוצאים מפיך? אינך יודע מה היה שם וכבר, אתה קובע שהאשה עשתה צחוק מהבעל ולכן הוא לקח את הפרידה קשה.

      עצתי לך היא זאת: לך אל השוק הקרוב ביותר אל מקום מגוריך ושם, תאכל הרבה שום, עד אשר תחכים ואז - שב וכתוב.

      IP: 109.253.82.207 דווח על תגובה זו

    • מי חזק ?

      מ, 24/07/10 15:50

      הגברים הם המין החלש. ללא כוח השרירים שבא לפצות באופן מאד חלקי ומאד לא מספק על חולשה מנטלית - משלה את הנשים.
      מי שמחפשת גבר ''חזק'' ,מוטב לה להתפכח בעוד מועד.

      IP: 89.138.22.90 דווח על תגובה זו

    • חמוד אתה טועה

      סטודנטית, 24/07/10 22:08

      הוא בגד באישתו עם מאהבת והוא נפרד ממנה ולאחר הגירושים עבר לגור עם המאהבת עד שהיא זרקה אותו וחזרה לבעלה

      IP: 84.108.75.188 דווח על תגובה זו

  • 41.

    האמונה רחוקה מהאמת

    איינשטיין, 24/07/10 14:48

    תבינו אין חדש תחת השמש אנו כולנו חיות קופים
    שירדו מהעצים והתחילו ללכת על 2 ואם דברים כאלה מתרחשים בממלכת החיות זה יקרה גם אצלנו
    רק שאנחנו למדנו להשתמש בסכינים

    IP: 77.127.39.140דווח על תגובה זו

    • עדיף חילופי מנהיגים................. פוטין תמורת הביבי...........!! (ל''ת)

      ריימונד טאוויל-יפו, 24/07/10 15:17


      IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

    • אתה מעליב את החיות . (ל''ת)

      אבו יסמין, 24/07/10 15:27


      IP: 46.116.53.171 דווח על תגובה זו

  • 40.

    מעשה מזעזע

    קובי, 24/07/10 14:41

    יהיה זכרם ברוך ילדים מסכנים.
    אני מאשים את בתי המשפט לעניני משפחה כולל
    משרד הרוחה שדוחפים את הגבר בהערכות משפטיות
    לפינה על המשמורת כולל תסקירים של פקידות
    הסעד שמגישים לבתי המשפט שהם לרוב לטובת
    האישה . באף מדינה בעולם לא קיים מצב כזה
    כמו המשמורת בארץ . ארצות בעולם מחלקים
    את המשמורת לכל אחד חצי משמורת .יש גברים
    טובים מאוד אבל מערכות השלטון לא מבדילים
    בין טוב לרע יש נשים שהם מכשפות שיכולות
    להוציא גבר מדעתו .

    IP: 77.126.3.164דווח על תגובה זו

    • קובי אתה פשוט טיפש

      סטודנטית, 24/07/10 15:55

      דבר ראשון למי איכפת את מי אתה מאשים.
      ודבר שני אם לא היו פוסקים משמורת אצל האישה כנראה שהילדים האלו היו נרצחים קודם, מה ההיגיון לתת את הילדים למישהו שמסוגל לרצוח אותם?! אני לא טוענת שכל פסיקה צריכה להיות לטובת האם, ברור שיש אבות נורמאליים שאוהבים את ילדיהם ויעשו למענם הכל אבל בכתבה כזאת להגיב שאשם בית המשפט שהעדיף את האישה זו כסילות לשמה.

      IP: 84.108.75.188 דווח על תגובה זו

      • סטודנטית ידידתי ..... . גם את מהממת מאד....!

        נעים סבח-נהג מונית עיראקי., 24/07/10 16:09

        את וקובי לא מבינים את הכתבה....!
        חיזרי לשנה א'...,לאלתר !

        IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

      • תגובה לסטודנטית

        קובי, 24/07/10 17:17

        עצם העובדה שאת כותבת למי אכפת את מיאתה
        מאשים זה אומר שאת פמיניסטית וכנראה את
        חברה בארגון נשים נגד ציבור הגברים.
        נוסף לזה התגובה שלך בוטה למרות שאת
        בחורה משכילה .
        נהג המונית העירקי אני מבין שעליתה ממוצול.

        IP: 77.126.3.164 דווח על תגובה זו

        • אתה חי בסרט...

          סטודנטית, 24/07/10 22:07

          מה קשור פמיניסטית ומה קשור ארגון נשים נגד ציבור הגברים, אין לי ביה עם גברים יש לי בעיה עם התגובה שלך והקביעה החד משמעית להעדיף את האב במקרה כזה. ונעים סבח נהג מונית עיראקי אני אשמח אם תפקח את עיני מה בדיוק לא הבנתי....

          IP: 84.108.75.188 דווח על תגובה זו

      • סטודנטית את צודקת,ממש לא לתת משמורת לאדם כזה!!קובי,טפל בעצמך ותזכה

        הלל, 25/07/10 11:33

        קובי-אתה מתלהם ומוטה. יש לך כל כך הרבה רגשי נחיתות מול נשים , שאתה לא מצליח להפעיל את נוירוניך באופן הברור ביותר.חבל. אולי יבוא יום ותתמתן ותראה את הדברים נכוחה. אם אתה גבר אלים שמפחיתים את זכויות מפגש עם ילדיו, טפל בעצמך! הפחת את המסוכנות שלך למשפחתך מתוך כנות ואחריות על מעשיך, ואז תחזור ותבקש אישור ראיה. לא יעזור לך לנקוט בהאשמה גלובלית של נשים\\פמיניזם\\משפטנים וכו. יש להרחיק ילדים מהורים מסוכנים, אםילו אם ההורה הוא אתה.

        IP: 93.172.161.20 דווח על תגובה זו

        • שטויות, שטויות חביבי, הוא לא חייב להיות אלים

          גם גברים נורמטיבים סובלים, 26/07/10 13:28

          מנסיון אני אומר לך, אל תצדיק את ביה''ד ושירותי הרווחה, הם לא עושים כלום לטובת אב שאינו משמורן.
          לשם האיזון, הם גם לא עושים כלום למען אם לא משמורנית.
          בקיצור, ההורה המשמורן עושה כל מה שבא לו, נותן או לא נותן את הילדים כמה שירצה ואיך שמתחשק שלו, וכל הגופים יודעים לאכוף רק כספי מזונות ולא הסדרי ראיה.

          הגבר אחרי גירושין נשאר רק בתפקיד כספומט. רוצה את הילדים לשבת? תקנה להם נעליים / תיק / בגדים / פלייסטיישן / וכו' וכו' או סתם תשלם כסף כי אני צריכה.

          זה קורה כל הזמן ולא פלא שגברים מסויימים משתגעים מרוב צער.

          מתי כבר תבינו הנשים, שמלחמה בגברים תגרום לאפקט הבומרנג. יותר ויותר גברים יפסיקו להתחתן, או להביא ילדים, ויותר ויותר גברים ישתגעו וירצחו אתכן הנשים אחרי שתתעללו בהם ברישעות.

          IP: 95.35.207.170 דווח על תגובה זו

      • את מטומטמת או מה? אם הילדים היו אצלו

        הם לא היו נרצחים, 26/07/10 13:16

        זה לא סיבה להצדיק אותו, הוא זבל פושע נתעב, רצוי שימות בייסורים, אבל את מטומטמת עם קבלות.

        אם הרשויות היו חכמות, היו נותנים לו להבין שיעמדו על זכותו לקשר אוהב עם ילדיו.
        בפועל הוא כנראה הבין שעל המזונות יעמדו גם יעמדו, וגם יקחו אותו לכלא כשצריך, אבל על הקשר עם ילדיו הוא יוכל רק לחלום.
        פלא שעלה לו הסעיף? פלא שהשתגע לחלוטין?
        לכי תכירי קצת את העולם, בייבי.

        IP: 95.35.207.170 דווח על תגובה זו

  • 39.

    הכי קשה להבין למה הילדים ?.. אין כל ספק שהבן אדם לא שפוי (ל''ת)

    שלמה, 24/07/10 14:38


    IP: 46.116.173.125דווח על תגובה זו

    • האב והאם יכו על חטא...............! (ל''ת)

      לאה פוגל ( פלוצובסקי ), 24/07/10 16:16


      IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

      • איזה חטא לאם?שהתגרשה מגבר בוגדני וכנראה אלים ולא שפוי??את בסדר?? (ל''ת)

        נילי, 25/07/10 11:34


        IP: 93.172.161.20 דווח על תגובה זו

  • 38.

    לחוקק חוק עונש מוות

    יוסי כהן, 24/07/10 14:36

    הממשלה חייבת לחוקקק אחרי פגרת הכנסת ללא דיחוי עוהש מוות על על חסרי אנוש שרוצחים בדם קר את ילדהם ללא עוול בכפם

    IP: 79.180.193.178דווח על תגובה זו

  • 37.

    אבא מפלצת

    קרין, 24/07/10 14:34

    איך אבא יכול להיות כל-כך אכזר?
    אפילו חיה לא מתנהגת ככה.
    צריכים להרוג אותו כמו שהרג את ילדין,עין תחת עין ושן תחת שן ותנחומיי כמובן לאמא ולכל המפשחה.

    IP: 93.172.161.111דווח על תגובה זו

    • עלו לארץ על מנת להקים מישפחה...וניספו מאש אקדוחים.....!!! (ל''ת)

      רות פוגל (עו''ד), 24/07/10 15:17


      IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

      • מה.... מי...? מה את רוצה...? לא הבנתי כלום.......!!!

        יושע בכורי ( מנצור ), 24/07/10 16:17

        היה אקדח....??

        IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

  • 36.

    למה להרוג ילדים שיש שמשלמים מיליונים שיהיה להם

    עומר, 24/07/10 14:29

    רונאלדו שילם 15מיליון יורו בשביל שהילד שנולד ממנו יגדל אצל למה הדמגוג הזה רוצח 3 ילדים???????????????

    IP: 84.228.168.215דווח על תגובה זו

  • 35.

    הוא ביצע את משפט שלמה הלכה למעשה=אין כבר מדרגות לעלות=נגמרו=יאוש טוטאל (ל''ת)

    נ.כהן העלה ילדיו לקורבן על מזבח הנקמה=ארור למה????, 24/07/10 14:26


    IP: 109.186.119.44דווח על תגובה זו

    • חזור לכתה א' !

      לימה קישינייבסקי-פ''ת., 24/07/10 15:20

      מה לך ולהבנת הנקרא ?

      IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

      • הוא כנראה עסק בהבנת הנקרע... (ל''ת)

        יהודה בא-שלום , 24/07/10 15:40


        IP: 109.253.82.207 דווח על תגובה זו

  • 34.

    הלכה המדינה אין רווחה אין שרות פסיכולוגי איש לנפשו (ל''ת)

    ברכות לביבי המפריט, 24/07/10 14:13


    IP: 87.68.34.71דווח על תגובה זו

  • 33.

    אם יקבעו שהוא חולה נפש מוטב מי שיקבע יכנס לכלא במקומו=ידע בדיוק מה עשה (ל''ת)

    נ.כהן השקה אותם וביצע זממו=כלא הוא פרס=שינמק ויסבו, 24/07/10 14:10


    IP: 109.186.119.44דווח על תגובה זו

  • 32.

    ילדים אומללים

    קארמה, 24/07/10 14:09

    כמה אכזריות יש בעולם. במקום כזה עלינו להיות יותר טובים אחד כלפי השני.

    IP: 84.108.255.59דווח על תגובה זו

  • 31.

    למה לא עשו בו שפטים וחיסלו את חלאת האדם.למה הסתמכים על מערכת (ל''ת)

    משפט שלא קיימת. החלאה עוד יזכה לחיבוק מהתיקשורת, 24/07/10 14:06


    IP: 79.176.195.101דווח על תגובה זו

  • 30.

    משהוא בשיטה גורם לאבות גרושים להשתגע

    צריך ועדת חקירה!!!!!!!!!!!, 24/07/10 14:03

    ועדת חקירה לבדיקת נושא הגרושים

    IP: 94.230.81.146דווח על תגובה זו

    • אכן...............................!

      מאת : שבתאיי לימוני--ביטחוניסט...!!, 24/07/10 15:22

      המדינה מטילה על הגרוש את הנטל,כך אינו יכול כלכלית לבנות מערכת חיים חדשה...הוא כבול בעברו...!!!
      לאיש היתה מאהבת שזנחה אותו,כי היה חסר אמצעים...!!!

      IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

    • טוב שמישהו כאן שפוי (ל''ת)

      נמאס מההתנפלות על אבות, 26/07/10 13:21


      IP: 95.35.207.170 דווח על תגובה זו

  • 29.

    לא די שיפסקו לחלאה הזו 3 מאסרי עולם.יש לשלול לו כל הזכויות בתוך הכלא

    tbh, 24/07/10 14:02

    כולנו יודעים כי 3 מאסרי עולם הם שווי ערך למאסר עולם אחד, מאחר שכך או כך הוא יגמור את חייו בתוך בית הסוהר.
    על כן יש לשלול ממנו כל הזכויות בתור אסיר, כגון צפייה בטלויזיזיה, טיולים יומיים, קבלה ושליחת מכתבים וכיו''ב.
    שימות בתוך בית הכלא כפי שמגיע לו, קרי חלאת אדם מן הסוג הגרוע ביותר.

    IP: 85.64.40.222דווח על תגובה זו

    • צודק אחי\\אחותי

      אחד, 24/07/10 14:49

      וחבל שאין עונש מוות במדינה הארורה הזאת.

      IP: 85.65.38.218 דווח על תגובה זו

      • מוות בשבילו זה ברכה....,יש להשאירו בחיים .....שיסבול..!

        סיסו מנצ'ור ( נג''ד דרוזי ), 24/07/10 15:23

        גשי לתגובה 3.

        IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

  • 28.

    רוצחים באכזרים את ילדיהם יצאו בעונש כמו לזה שזרק נעל על בייניש (ל''ת)

    מערכת מישפט מפוררת מנותקת מהעם ולכן לפרק אותה מיד, 24/07/10 13:59


    IP: 79.176.195.101דווח על תגובה זו

  • 27.

    Arab will never kill his children

    proud Arab, 24/07/10 13:56

    but, you jews do that sooo often

    IP: 85.70.172.218דווח על תגובה זו

    • תתפלה, אבל קרו כבר מקרים

      מ, 24/07/10 14:28

      כך זה לא קשור ערבי או יהודי, פשוט יש אנשים מפגרים

      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

      • Arabs simply plan better

        Monty, 24/07/10 16:33

        They do not kill their children, instead they send them to heaven with virgins while getting the reward for being a martyr ...
        family

        They plan better and get better results with regards to the economical outcome.

        While Israelis just kill...

        IP: 85.64.172.180 דווח על תגובה זו

    • ?walla? so why dad kill me when he noticed that i had sex

      fatima fil lubnan, 24/07/10 14:50

      Crazy peoples there are everywhere

      IP: 70.119.137.228 דווח על תגובה זו

    • חולי נפש יש בכל מקום בעולם

      יוסי צ., 24/07/10 14:53

      אבל בכל מקום בעולם שיש בו מוסלמים יש מלחמות. כל פיגועי ההתאבדות בעולם נעשים ע''י ערבים מוסלמים.ללא כל אבחנה בין ילדים נשים וזקנים. אין דת יותר אכזרית מהאיסלם.
      אז שב בשקט, יש לכם עוד הרבה מה ללמוד מאיתנו היהודים עד שתגיעו לקרסוליים שלנו.

      IP: 84.109.76.152 דווח על תגובה זו

      • א מ ת....! .. זו האמת הסרוחה שלנו....!!! גש למגיב 4...!! (ל''ת)

        סימה עטר,השפויה מיוקנעם,מעריצת חכ מייקל בן-ארי, 24/07/10 15:24


        IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

    • Arabs murder their dauther on a daily basis

      jo, 24/07/10 15:04

      for just seeing another guy

      IP: 68.39.180.244 דווח על תגובה זו

    • מה אתה אומר?

      יהודית ישראלי, 24/07/10 15:05

      מה עם הבנות שנרצחות על רקע חילול כבוד המשפחה - תבדוק היו בעבר מאות קורבנות , ילדות בגיל ההתבגרות.

      ומה עם התופעה הכ''כ נפוצה שדורסים פעוטים בנסיעה ברוורס - כל שבוע יש מקרה טרגי כזה, משום מה הוא מאד נפוץ במגזר שלך.

      לגבי היחס לחיי אדם - אין לכם במה להתפאר.

      IP: 79.183.134.217 דווח על תגובה זו

    • נכון- זה רק אחים שהורגים את אחותם, באישור האב... (ל''ת)

      יוסי צ., 24/07/10 15:15


      IP: 84.109.76.152 דווח על תגובה זו

    • you slaughter your daughters and sisters..

      Erick, 24/07/10 15:16

      like sheep
      you have absolouty nothing tob be proud about.

      IP: 84.229.159.120 דווח על תגובה זו

    • I guess ''family honor'' killings are all made by little green Martians

      זיו_! , 24/07/10 15:19

      Other wise I can't really explain why so many innocent Muslim women are being slaughtered by their Husband/Father/Brother..

      IP: 79.183.202.132 דווח על תגובה זו

      • arab wome

        Insect, 24/07/10 17:12

        are not cosidered humans... They treat them worse than insects. Except of women, children,non-muslims in general, homosexuals, they don't kill anybody. They just kill insects.

        IP: 190.196.22.35 דווח על תגובה זו

    • only his little sisters... (ל''ת)

      dd, 24/07/10 15:21


      IP: 132.64.33.195 דווח על תגובה זו

  • 26.

    חבורת אנרכסטים ששולטים בתיקשורת עלולים לצת להגנתו ויביאו עדות אופי (ל''ת)

    לטובתו .לרוצחים אכזרים יש להם הגנה ממנוולים, 24/07/10 13:55


    IP: 79.176.195.101דווח על תגובה זו

  • 25.

    טרגדיה בנתניה (ל''ת)

    ss, 24/07/10 13:48


    IP: 220.244.147.53דווח על תגובה זו

  • 24.

    חחחח... כולנו פה חולי נפש .... מצחיק לא? (ל''ת)

    מדינת המשוגעים, 24/07/10 13:48


    IP: 91.135.102.192דווח על תגובה זו

    • איך לא? נולדים למלחמות וטרור, מדינה מגעילה. (ל''ת)

      פחדנים לא עושים שלום, 24/07/10 14:23


      IP: 87.68.34.71 דווח על תגובה זו

      • גם פה בארץ האושר,רצח אב את שלושת ילדיו בטביעה באגם.....

        סם (שמוליק) טורקניץ . מלבורן הרחוקה., 24/07/10 15:15

        טען לתאונה ,אך נידון ל 3 מאסריי עולם ללא חנינה...!!

        IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

  • 23.

    איך יתכן שניסיון ההתאבדות של חלאות אלו תמיד נכשל?כנראה שמדובר בהצגה (ל''ת)

    ותו לא,ע''מ שיחשבו שהוא פסיכי, 24/07/10 13:45


    IP: 85.64.40.222דווח על תגובה זו

    • הוא ניסה לדקור את עצמו במראה. (ל''ת)

      נפצע קל בידו, 24/07/10 14:36


      IP: 80.230.24.149 דווח על תגובה זו

  • 22.

    לעזאזל הילדים העיקר המניות של חברות התרופות ומשכורות המנכ''לים שלהן

    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$, 24/07/10 13:43

    לעזאזל הילדים העיקר המניות של חברות התרופות ומשכורות המנכ''לים שלהן

    IP: 75.79.145.242דווח על תגובה זו

  • 21.

    יהיו עוד עיתונאים שיגדירו אותו מבית טוב ורק לחץ גרם לו לרצוח והוא (ל''ת)

    יפה תואר .כמובן אם הוא משתיך לבועה שלהם.מנוולים, 24/07/10 13:40


    IP: 79.176.195.101דווח על תגובה זו

    • יפה תואר הוא לא (ל''ת)

      בשאר הדברים אתה צודק, 24/07/10 14:37


      IP: 80.230.178.37 דווח על תגובה זו

      • יפיי הבלורית והתואר......................!

        סיון ליפינצסקי, 24/07/10 15:16

        הוא מתחיל להקריח...!

        IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

  • 20.

    רק חולי נפש תולים ממצאים סיבה לרצח צתועב.ואלה בדרך כלל משתיכים (ל''ת)

    לחברה שכביכל מלומדת. פסיכופטים צאו הזה, 24/07/10 13:37


    IP: 79.176.195.101דווח על תגובה זו

  • 19.

    כרונולוגיה אבסורדית שתיתכן רק בישראל

    יהודה בא-שלום , 24/07/10 13:23

    אבא הכין לילדיו ארוחת בוקר ועל-פי החשד, הכניס לאוכל סם הרדמה. לאחר שהיו מטושטשים, רצח את כולם בדקירות סכין והניסה בעצמו להתאבד באותו אופן.
    כעת, המדינה תקצה משאבים על מנת להציל את חייו של האב ולהעמידו לדין, אולם בדיקה פסיכיאטרית תקבע כי הוא איננו כשיר לעמוד לדין והוא יאושפז בבית הבראנ על חשבון משלם המסים לתקופה כל שהיא.
    תסריט אפשרי נוסף - האב יימצא כשיר לעמוד לדין אולם סניגוריו, ''יילכו'' על המישור הנפשי ובסופו של דבר, יוטל עליו עונש מופחת בשל מה שנקרא ''אחריות מופחתת''.
    במקרה הכי גרוע, יוטלו עליו שלושה מאסרי עולם מצטברים וכעבור מספר שנים, נשיא המדינה יקצוב את עונשו. אפשר שגם אז כבר לא ייצא מבית הסוהר או ייצא כשהוא כבר זקן, אולם בתקופת מאסרו, יקבל תנאים של בית הבראה. חאכל, ישתה ויעשה עוד כמה דברים שהטבע דורש והכל, על חשבון משלם המסים.
    ואם לזה לא ייקרא אבסורד, למה כן?

    יוחמר לאלתר עונשם של הרוצחים ל- 300 שנות מאסר בצינוק של שני מטר על מטר, ממנו לא ייצאו לעולם ובעת שהותם בו, לא יינתנו להם כל תנאים.

    IP: 109.253.86.86דווח על תגובה זו

    • השליטה של בועה שמנותקת ממבני אדם שולטים במערכת החוק והתיקשורת (ל''ת)

      הוא יקבל במה תיקשורתית ויגדירו אותו מחונך ויפה, 24/07/10 14:11


      IP: 79.176.195.101 דווח על תגובה זו

    • מסכימה אתך

      מיכל, 24/07/10 15:40

      יש רק עונש אחד לרוצחים מתועבים שכאלה-צינוק לכל ימי חייהם!!!!

      אין מילים לתאר את הזעזוע והכאב על אובדן חיי הילדים
      תנחומיי לאם ולמשפחה

      IP: 84.95.106.31 דווח על תגובה זו

  • 18.

    במקום לדפוק לו כדור בראש בזירת הפשע ,בודקים עבר פסיכיאטרי (ל''ת)

    מפלגת כדור בראש, 24/07/10 13:22


    IP: 79.178.201.198דווח על תגובה זו

    • ל-18 - אכן רצוי היה לעשות זאת, לגמור אותו! (ל''ת)

      liz, 24/07/10 15:21


      IP: 93.173.102.140 דווח על תגובה זו

  • 17.

    לאן הממשלות הנהנתניות הללו דירדרו את החברה הישראלית (ל''ת)

    עם הגזרות הכלכליות, 24/07/10 13:20


    IP: 109.186.102.76דווח על תגובה זו

    • אדם שטוען בגלל גזירות כלכליות רצח ילדים .רשיות החוק חייבת לעצור אותו (ל''ת)

      ומיד .ואם יש לו ילדים לקחת לו אותם ומיד, 24/07/10 14:01


      IP: 79.176.195.101 דווח על תגובה זו

      • האיש בטח לא טופל כהלכה בגלל קיצוצים בתקציבוהעלעת שכרם של החכים (ל''ת)

        לרווחה קוצצו הכנפיים, 24/07/10 20:58


        IP: 109.186.16.207 דווח על תגובה זו

    • זו רק התחלה, העניים מיואשים תהיה הרבה אלימות (ל''ת)

      חלם-2 מיליון עניים, 24/07/10 14:25


      IP: 87.68.34.71 דווח על תגובה זו

      • אסור שיהיה לזה קשר לרצח, אבל 17 צודק - החברה (ל''ת)

        הישראלית הידרדרה מאוד, כלכלית וחברתית, 24/07/10 14:40


        IP: 80.230.178.37 דווח על תגובה זו

        • א מ ת....! .. זו האמת הסרוחה שלנו.......!!! ( מדצמבר זו האמת שלכן ).

          רותם תבל... (אבוטבול), 24/07/10 15:13

          אני טסה לתאיילנד בדצמבר....!!
          3 שנים שליחות ,מטעם משרדו של בעלי.....!

          IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

          • גם פה בבנגקוק לא חסרים מיקרים דומים.........

            צדוק קרווני( איש בנגקוק ), 24/07/10 16:54

            סעי בזהירות,או שתיקחי מונית,עדיף..

            IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אם הוא לא הצליח בעצמו להרוג את עצמו אז שמישהו יעשה את זה

    אזרח שפוי, 24/07/10 13:15

    בן אדם כזה לא ראוי לחיות ולנשום..

    IP: 84.95.109.13דווח על תגובה זו

  • 15.

    טוב שלא הצליח להתאבד!

    אחד העם, 24/07/10 13:15

    עכשיו נוכל להתעצבן (שוב?) מגזר הדין שיקבל כמו איזה עבודת שרות בגין שזה עתה שיכל את ילדיו!

    רצח אינו מקובל עלינו בחברה הישראלית השפויה - ותפנימו את זה בבקשה יפי הנפש שבינינו, בין אם זה נעשה בידי יהודים ובין כאשר זה נעשה בידי מחבלים מכל גזע דת ולאום!

    דרושה חקיקה של גזר דין מוות ע-כ-ש-י-ו!

    מדוע שמשלמי המיסים צריכים לתמוך בזבל אנושי שכזה בזמן שהותם בכלא או במקרה הגרוע, כאשר מקילים עליהם בבית המשפט מסיבות שונות ומשונות???

    IP: 84.109.110.224דווח על תגובה זו

  • 14.

    לא מבין מה פה ''טרגדיה''? זה נשמע יותר כמו רצח נורא.

    גיא, 24/07/10 13:13

    כל כך חבל שאנשים לא מצליחים להתמודד עם החיים. הרי יש לנו פעם אחת סך הכל לחיות...

    IP: 109.66.30.209דווח על תגובה זו

    • סתומים כמוך נולדים כי אנשים לא משתמשים באמצעי מניעה

      אורן, 24/07/10 13:44

      זה נשמע יותר כמו רצח נורא שמעת פעם על רצח כייפי

      IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

  • 13.

    זה הכל בגלל הפמיניזם

    בוריס, 24/07/10 13:05

    פעם לא היו דברים כאלה. רק אבות שלא יכולים יותר לסבול מהשפלתם מגיעים לטירוף כזה.

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • אה בוריס היית מוריד לה כפה שתלמד כבוד מהוא (ל''ת)

      בורייה בורייה, 24/07/10 13:46


      IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

    • למגיב 13, בוריס הדפוק. אין שום הצדקה בעולם לרצוח 3 בני אדם

      רוצחים חארות ורוצחים פסיכופתים היו תמיד, 24/07/10 13:52

      רק היום יש לרוצחים האלה תירוצים להתגונן - ''השתגעתי'' כי מערכת המשפט הפלתה אותי.
      זה לא נקרא להשתגע. מישהו משוגע זה מישהו שמבחינה פסיכיאטרית הוא מטורף.
      זה נקרא להתעצבן ולהחליט לנקום.
      אני מקווה שאתה עקר.

      IP: 77.127.144.38 דווח על תגובה זו

  • 12.

    הכל מתחיל מלחץ של כסף

    שי תורגמן, 24/07/10 13:01

    כשמישרד האוצר מערים עוד ועוד קשיים על הציבור אנשים ניטרפים על דעתם בטוח שיש פה סיבות נוספות אך הכל מתחיל וניגמר בכסף תישאלו את פקידי האוצר איפה הם בקיץ ועל חשבון מי ואיך זה לחיות בביטחון כלכלי תישאלו אותם ....הם יענו אין תגובה המוגי לב האלה

    IP: 77.125.116.242דווח על תגובה זו

    • המוח שלך שחי באליות אשם ולא האוצר (ל''ת)

      חחח, 24/07/10 13:34


      IP: 212.235.60.151 דווח על תגובה זו

    • אם רוציח אכזר רצח בגלל מצב קשה עדיף לחסל אותו קודם (ל''ת)

      ומנוולים חולנים יכול לטעון טענה אכזרית חייב לסלק, 24/07/10 13:43


      IP: 79.176.195.101 דווח על תגובה זו

    • אדיוט .מיליארדי בני אדם חיים בזבל ולא רוצחים ילדיהם .מקווה שימצאו (ל''ת)

      אותך .בבקשה לחקור למה האדם הזה מתבטה כן, 24/07/10 15:03


      IP: 79.176.195.101 דווח על תגובה זו

  • 11.

    זילות חיי ילדים ואמהות --המשטרה לא שמה

    ורד, 24/07/10 12:50

    שלוש פעמים הגשתי תלונה על איומים ברצח

    לא נבדק--לא אכפת להם בכלל --כמו חיות

    IP: 109.67.33.251דווח על תגובה זו

    • אין מה לעשות בן אדם שוצה לפגוע במשהו ..לא יעזור צוו הרחקה..

      ירח כחול , 24/07/10 13:18

      ישיבה בכלא שנה שנתיים..הוא ישתחרר וירצח בדרך לא דרך..גם אי אפשר להכניס את כולם לכלא ..בעיה מאוד רצינית וסבוכה ..יש גם נשים שמנצלות את המצב ומשקרות ..

      IP: 87.69.176.156 דווח על תגובה זו

      • אדם כזה צריך לערוף לו ראש.רוצחים אכזרים מתעודדים מדברי הבל וטיפשות (ל''ת)

        יש מה לעשות רוציח כזה צריך לחסל אותו לאט שערה שע, 24/07/10 15:07


        IP: 79.176.195.101 דווח על תגובה זו

    • EXACTLY (ל''ת)

      someone who knows, 24/07/10 16:28


      IP: 85.64.172.180 דווח על תגובה זו

  • 10.

    רב הניסתר על הגלוי

    דניאל חדד, 24/07/10 12:48

    יהי רצון מלפניך איך קורה מצב כזה אלוהים ישמור ויסלח

    IP: 217.132.67.249דווח על תגובה זו

    • כל זה אתה כותב בשבת? (ל''ת)

      אפיקוס, 24/07/10 13:05


      IP: 109.67.17.91 דווח על תגובה זו

      • אין קשר בין בורא עולם ולבין החרדים..או דתיים .. מכל הזרמים....!!!!

        נוחי ליפלינצנסקי, 24/07/10 14:49

        תפנים.!

        IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

  • 9.

    לאן מדרדרת החברה במדינת ישראל ?

    סדום ועמורה, 24/07/10 12:41

    אין לב ? אין מצפון? מרחמים על פושעים ועל מחבלים ואכזריים לילדים שלהם !
    רוצחים אנשים על כלום , חיי אדם שוים היום כקליפת השום במדינה המסריחה הזאת !

    IP: 85.65.70.206דווח על תגובה זו

  • 8.

    בטח הילדים לא הכינו שיעורים . . . (ל''ת)

    דני, 24/07/10 12:37


    IP: 84.109.122.86דווח על תגובה זו

    • כסיל-מגיב מס' 8

      אתה, 24/07/10 13:12

      ומקום שלך בבית חולים לחולי נפש!!!

      IP: 82.166.53.169 דווח על תגובה זו

    • מקווה שיעלו על הכתובת שלך ודחוף לעצור אותך.אם יש לך ילדים שיקחו לך (ל''ת)

      בבקשה מרשיות החוק לעצור את האדם הזה ודחוף, 24/07/10 13:46


      IP: 79.176.195.101 דווח על תגובה זו

    • היום לכל טמבל יש מיקלדת (ל''ת)

      ברק, 24/07/10 13:47


      IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מסכנים הילדים איזה גורל אכזר

    תת אדם איזה אבא זה?, 24/07/10 12:31

    אין סוף שבוע רגוע ואין רגע דל.כאמא לעולם לא אבין איך אפשר לרצוח יוצא חלצייך?
    ואני בוכה ביום הזה על הילדים האלה.
    אמא עצובה

    IP: 85.64.4.196דווח על תגובה זו

  • 6.

    מסכנה האמא אין לה חיים יותר

    G, 24/07/10 12:30

    מה זה הטירוף הזה- אנדים השתגעו
    מסכנה האמא

    IP: 87.68.23.183דווח על תגובה זו

    • שלטון הנשים הפמניסטי הקיצוני בישראל גובה קורבנות (ל''ת)

      האמא אשמה לא פחות מהאבא, 24/07/10 13:54


      IP: 91.135.102.192 דווח על תגובה זו

    • בוכה ביחד עם האם...

      יהודה בא-שלום , 24/07/10 14:08

      לבי עם אמם של הילדים שבתוך פחות משבוע, איבדה את אביה עליו היא יושבת שבעה וכעת, גם את כל שלושת ילדיה. בתוך פחות משבוע, איבדה את כל עולמה. כמה כואב. כמה אכזרי.
      אין מלות ניחומים לאם הדווה והכואבת. אין מלה שתוכל לנחם אותה ולהקהות את כאבה וכל שנותר לנו, הוא להשתתף בצערה ולהתאבל יחד עמה. יהי זכר הילדים ברוך.

      טרם סיימתי לכתוב שורות אלה וברדיו, שרה שלישיית ''הנשמות הטהורות'' את השיר ''ברחוב הנשמות הטהורות''. ואכן, שלוש נשמות טהורות נגדעו היום בידי חלאת אדם. אני שומע כעת את השיר ובוכה...

      IP: 109.253.82.207 דווח על תגובה זו

      • ועוד ביום ההולדת שלה

        יוסי צ., 24/07/10 14:44

        מישהו יכול להסביר מה קורה פה?

        IP: 84.109.76.152 דווח על תגובה זו

        • זה רק מראה כיוון שהוא לא השתגע

          אלונה, 24/07/10 14:58

          התכנון שלו הוא להרוס לה את יום ההולדת לכל החיים, גם אם היא תשתקם ותתחתן בעוד 10 שנים, כל יום הולדת שלה יהיה יום שחור.
          רק דבר אחד נוסף לא ברור לי, איך היא קמה משבעה על אביה והלכה לחגוג יום הולדת?
          לאלוהים פתרונים, אנחנו לא יודעים את כל האמת.

          IP: 93.172.58.58 דווח על תגובה זו

          • הכל שמועות זדוניות....!!!

            שימשון פקירי, 24/07/10 15:30

            האשה תימנייה מבית טוב.

            IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

            • שימו לב לשם מישפחתו של האב.............................מממ......???!! (ל''ת)

              פקק רקוב-קרית ביאליק, 24/07/10 16:50


              IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

  • 5.

    עוד ''נורמטיבי'' בגלריה (ל''ת)

    דני, 24/07/10 12:29


    IP: 109.186.81.0דווח על תגובה זו

  • 4.

    האבא נפצע קל. (ל''ת)

    רוטר., 24/07/10 12:28


    IP: 93.173.53.87דווח על תגובה זו

    • צודק האב נפצע קל

      זאב, 24/07/10 13:00

      מעשה באדם שניסה להתאבד הוא כיון את האקדח לרקתו והחטיא

      IP: 98.208.168.122 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מה מביא את האנשים לטירוף כזה ..מהיכן זה מגיע ריבון העולמים?

    ירח כחול , 24/07/10 12:25

    צריכים לברר איך הוא הגיע למצב הזה ..
    כי זה לא נגמר..נשמתם צרורה בצרור החיים נשמתם עדן..יאללה איזה אסונות

    IP: 87.69.176.156דווח על תגובה זו

    • הכל מידי שמים, כנראה אלוהים לא כזה נחמד (ל''ת)

      אבי, 24/07/10 12:52


      IP: 89.139.163.218 דווח על תגובה זו

      • מה זה קשור לאלוהים ..לא נחמד ..הוא אמר לו תרצח אותם ..

        ירח כחול , 24/07/10 13:24

        אלוהים ברא את האדם ונתן לו הוראות יצרן ..
        תורה עשרת הדיברות..וחופש בחירה ..הוא החליט מה שהחליט ורצח את ילדיו מה אלוהים ירדוף אחרי כול אחד שרוצה לרצוח משהו..מה..
        אתה עושה צחוק ..מקרה מצער

        IP: 87.69.176.156 דווח על תגובה זו

        • זה אלוהים רשם את הטוקבק הקודם, הוא אמר לי

          מיקו, 24/07/10 14:19

          והוא גם אמר לי שעשרת הדיברות זה היה בצחוק.

          IP: 89.139.163.218 דווח על תגובה זו

          • אין קשר בין בורא עולם ובין הדתיים.......!! מכל הזרמים...! (ל''ת)

            סם (שמוליק) טורקאניץ'---מלבורן הרחוקה.....!!, 24/07/10 14:50


            IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

            • האב הוא בבואה של החברה הישראלית.... קצת רוע,...קצת טיפשות ...

              נינו טייב, 24/07/10 16:50

              והמון נהנתנות עצמית.....!
              מצא מאהבת וזנח את אם ילדיו.....!

              IP: 120.154.163.159 דווח על תגובה זו

  • 2.

    המשטרה לא עושה כלום - כלום בקשר לאיומים ברצח של הורה (ל''ת)

    ורד, 24/07/10 12:25


    IP: 109.67.33.251דווח על תגובה זו

    • EXACTLY

      Someone who knows, 24/07/10 16:24

      EXACTLY

      The police shrinks need treatment themselves.

      There are MANY walking bombs out there, they would rather send a violent/unstable person to 24 hours in jail, rather then to observation.

      Someone should pay by his job in the police station who knew about this mad man to start with.

      IP: 85.64.172.180 דווח על תגובה זו

  • 1.

    פשוט נורא ואיום

    מזועזעת, 24/07/10 12:20

    אני מנסה לדמיין את הילדים ואת האימה שהם הרגישו לאחר הדקירה הראשונה - זה פשוט לא נתפס איך אפשר לפגוע בילדים ועוד בילדים שלך

    אני מאחלת לנשמות התועות שלהם שימצאו מנוחה

    IP: 87.68.87.126דווח על תגובה זו