• 57.

    שופט ? הוא לא ראוי !! (ל''ת)

    אבנר, 20/02/15 18:44


    IP: 46.19.86.212דווח על תגובה זו

  • 56.

    לרב המוחץ של המגיבים ,,,,,,

    תתביישו לכם !!!!!, 27/07/10 15:24

    הרב הגדול של המגיבים נעשו כאילו הומניים ואוהבי בעלי חיים ,, שכחתם ששופט במדינת ישראל עובד לפי חוקים ונהלים ולא לפי רגש והעדפה אישית ,,, מדובר בשופט מלומד ומכובד מאוד שפועל על פי קרטריונים מוגדרים וחוקי המדינה שכולכם נהנים ממנה ,, אז שכל אחד יתעסק במה שהוא יודע ולא להתנפל סתם על אחרים שלפי כל מה שקראתי מטה הוא גדוווווול מכוווווולם ,, תגידו כל מה שלבכם חפץ ,, בסופו של דבר ,הוא שופט והסיכוי קיים שכל אחד מכם יום אחד יטעם פסיקה שלו באופן אישי ,, וגם אז תוכלו להיות ממורמרים ......

    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 55.

    השופטים במדינה הזו תת רמה. מיאוווווווווווווווווו (ל''ת)

    מיאווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו, 22/07/10 22:18


    IP: 79.182.43.117דווח על תגובה זו

  • 54.

    מה אנחנו עושים במדינה הזאת???

    גיל, 22/07/10 20:46

    אין גבול לאטימות ולרוע הלב.. אנשים מתאכזרים לחיות, מתעללים, רוצחים ויוצאים ללא עונש ואילו אלה שדואגים לחסרי האונים ועוזרים להם לשרוד - הם העבריינים???
    מה עוד יש לחפש במדינה הזאת?
    אם כאן אני נחשבת עבריינית אין לי מה לעשות כאן. כי להפסיק לדאוג לבעלי החיים אני לא אפסיק לעולם.

    IP: 87.69.202.166דווח על תגובה זו

    • אני איתך גיל

      מורין, 23/07/10 00:21

      במקום לחוקק חוקים ולהתעסק בדברים לא חשובים בכללל. שידאגו להחזיר את גלעד שליט!!! על מה המושחטים האלו מקבלים משכורת??? על מה????

      IP: 85.250.121.161 דווח על תגובה זו

  • 53.

    אם כך, כולנו עבריינים! (ל''ת)

    חוצפה., 22/07/10 19:44


    IP: 93.172.37.28דווח על תגובה זו

  • 52.

    שופט רשע (ל''ת)

    מרי, 22/07/10 19:38


    IP: 84.108.148.42דווח על תגובה זו

  • 51.

    לא להאמין!!!!!! בית המשפט עבר כל גבול של הגיון!!!!

    דוני, 22/07/10 10:52

    להאכיל בעלי חיים זאת עבירה פלילית???? מי השופט הגאון הזה??? במקום שהעיריות ירתמו לפתור את בעיית חתולי הרחוב ויעסקו בסירוס ועיקור והאכלת החתולים הקיימים הם תובעים אנשים שעושים עבודת קודש ומונעים מהם לאכול מפחי זבל?? פשוט עברו כל גבול אפשרי!!!

    IP: 85.65.32.201דווח על תגובה זו

    • אמרת נכון!!! (ל''ת)

      חיותמר, 22/07/10 11:31


      IP: 192.168.20.171 דווח על תגובה זו

  • 50.

    גאה להיות פושעת! מערכת שיפוט עלובה... (ל''ת)

    קצת חמלה.., 22/07/10 10:49


    IP: 212.179.133.50דווח על תגובה זו

  • 49.

    טיפפפפפפפפ לכווווווווווווולם!!

    אנה, 22/07/10 08:37

    אל תאכילו את החתולים שלכם, תשאירו אותם רעבים שיוכלו את הנחשים והעכברים!!
    חתולים זו בעיה תברואתית חבל על הזמן!!

    IP: 109.253.42.141דווח על תגובה זו

    • אנה די לטיפשות אל תפזרי בורות בבקשה (ל''ת)

      להאכיל והרבה וגם להשאיר קערת מיים טריים תודה, 22/07/10 13:36


      IP: 213.8.116.96 דווח על תגובה זו

    • וואי אנה איזו הערה אינטיליגנטית

      נטע, 23/07/10 15:37

      עדיף שאנשים כמו יסתמו את הפה

      IP: 93.173.254.123 דווח על תגובה זו

  • 48.

    מי ההוא? מיאו שקבע זאת? (ל''ת)

    עבירה?, 22/07/10 08:34


    IP: 95.35.162.193דווח על תגובה זו

  • 47.

    עבירה שאשמח להמשיך לעשות.

    מיקי, 22/07/10 08:10

    כמו שיש פקודות בלתי חוקיות בעליל, יש גם חוקים בלתי אנושיים בעליל. זה אחד מהם וכבוד לי לעבור על כזה חוק.

    IP: 87.69.240.211דווח על תגובה זו

    • אחרי קמפיניים ענקיים נגד אלימות בסוף על הרג כלב מקבלים עבודות שרות

      ועל חמלה מקבלים עונש אני לא באמת חייה כאן נכון ???, 22/07/10 13:38

      אוי אוי לנו כחברה באמת חוק שאני עוברת עליו בסיפוק רב !!!

      IP: 213.8.116.96 דווח על תגובה זו

  • 46.

    להטיל את העונש הקבוע בחוק-חוק של הקדוש ברוך הוא.

    חתול רחוב, 22/07/10 03:20

    על השופט וזה עונש מן אללה,שגם אתה תהפוך לנזקק,ויזרקו לך שאריות מזון,לא אני מחליט על העונש,כולו מן אללה!!!

    IP: 75.35.20.25דווח על תגובה זו

  • 45.

    השופט צודק

    בומציק (וטרינר עם דיפלומה ), 22/07/10 02:03

    אני ביררתי אתו והוא טוען שהגברת האכילה את החתולים בראמדאן,ועל זה יצא קצפו,ולא זו בלבד ,אלא שהיא הוסיפה עוון על חטא ושיקרה לחתולים ואמרה להם שהיא יהודיה ורווקה,ופה גם לדעתי היא הגדישה את הסאה.

    IP: 75.35.20.25דווח על תגובה זו

  • 44.

    לסדום היינו - לעמורה דמינו

    אזרח-1, 21/07/10 17:52

    בתי המשפט בישראל פשטו את הרגל

    IP: 109.66.30.89דווח על תגובה זו

  • 43.

    טיפול בחתולי רחוב - עבירה???

    הלו קיטי, 21/07/10 17:15

    החתול הוא חיית בית שמקומה בבית.במדינת ישראל הנאורה נוצר מצב, עקב אי אכפתיות של הרשויות והאזרחים, בו מליוני חתולים מסתובבים ברחובות ובדר"כ מסיימים את חייהם הקצרים במוות מרעב/התעללות/דריסה. לפחות צריך להאכיל אותם ולדאוג להם אחרי העוול שנגרם להם בגין בני האדם כאן. באירופה ובמדינות מתורבתות לא רואים כמעט בכלל חתולי רחוב. עצם העובדה שכאן יש כ"כ הרבה מלמדת על חוסר האכפתיות והזלזול בכל מה שאינו נוגע להם ישירות. אנשים נמדדים ביחסם לחסרי ישע וזה מתחיל בבע"ח וממשיך בבני אדם וכאן היחס הוא מחפיר

    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

  • 42.

    שופט???מיקי מאוס!!!

    בומציק, 21/07/10 17:14

    אצלנו בקריאת שמע כתוב:"ונתתי עשב בשדך לבהמתך,ואכלת ושבעת"
    שפרושה קודם האכל את את החיות,ולאחר מכן ורק לאחר מכן ואכלת אתה ושבעת,אבל מה לשופט עם שם כזה ולמקורות?

    IP: 75.35.20.25דווח על תגובה זו

  • 41.

    זה יום עצוב למערכת המשפט בישראל

    רועי, 21/07/10 17:04

    ממציאים עבירות יש מאין. אפשר גם לקנוס אותי על נשימת האוויר שברחוב, לא?

    IP: 62.219.110.58דווח על תגובה זו

  • 40.

    זה ידוע שלבני מיעוטים אין חשיבות גבוהה לבע"ח

    סליחה מקווה כי הדבר ישתנה, 21/07/10 16:53

    מאכילה חתולי רחוב שנים בתל אביב

    IP: 213.8.116.96דווח על תגובה זו

  • 39.

    מעניין. בהרצליה העירייה עצמה בנתה פינות

    ראש העיר, 21/07/10 16:51

    האכלה לחתולים. אז העירייה עוברת על החוק?

    IP: 46.116.166.132דווח על תגובה זו

    • לא

      לא, 22/07/10 00:58

      יש תקנות לפיהם מותר להאכיל חתולים בתחנות מיוחדות המיועדות לכך

      IP: 190.99.223.150 דווח על תגובה זו

      • אין שום תקנות ושום נעליים לגבי האכלה

        חיים, 22/07/10 08:29

        צריך להיות פשוט מסודר גם בבתים פרטיים וגם בשטח ציבורי. הפתרון היה צריך להיות פה של גישור. אם האישה הזאת היא ניצולת שואה אפשר ללכת לקראתה בשביל זה הקמנו את מדינת היהודים.

        IP: 79.180.36.155 דווח על תגובה זו

  • 38.

    פשוט לא מאמינה (ל''ת)

    שירי, 21/07/10 16:42


    IP: 62.90.18.189דווח על תגובה זו

  • 37.

    זה ידוע שלבני מיעוטים אין חשיבות גבוהה לבע"ח

    סליחה מקווה כי הדבר ישתנה, 21/07/10 16:41

    מאכילה חתולי רחוב שנים בתל אביב

    IP: 213.8.116.96דווח על תגובה זו

    • שופטים שמנו עליך עם ישראל

      יוסי, 21/07/10 19:11

      מאיפה את רוצה שילמד אהבת בעלי חיים מהי ?
      ממאגד אל כרום

      IP: 79.179.13.84 דווח על תגובה זו

  • 36.

    מי שרוצה לדעת מה עובר על החתול שינסה,,,

    טלילה, 21/07/10 16:25

    לחיות ברחוב מבלי לדעת כיצד ישיג את ארוחתו הבאה,והיכן ישתה אם בכלל,חם בקיץ ,קר בחורף,

    פחי הזבל החדשים סגורים מה שמקשה על החתולים לשרוד,ולכן הם באופן ישיר נתונים לחסדי בני האדם שיעזרו להם לחיות,

    החתול היא חיה עדינה,פקחית,וידידותית מאוד,אם יודעים כיצד לגשת אליה,וכיצד לפתח עימה יחסי קירבה,

    מי שחושב שחתול לא מחזיר אהבה אינו יודע מה הוא שח,

    החתול מלקק את אהוביו ומתחכך בהם,

    אני חבה חובה אישית למין החתולים,בכך שצדו לא פעם נחשים ועקרבים בחצר שלנו במושב.ובכך שמרו על ילדי הקטנים

    רק לידע כללי ---משפחות אם ילדים ובכלל,שיש מספר חתולים בחצר,החצר נחשבת לנקיה ממזיקים שונים,ובני הבית יסתובבו בחצר בבטחון .

    כך גם בבתים פרטיים ולא פרטיים,


    החתול ידידותי,וסובל רבות בקיץ ובחורף,

    במאמץ קל ניתן לעזור להם ולהאכיל אותם,

    החתןל חיה נקייה מאוד,וגם את צרכיו הוא קובר עמוק באדמה.


    והכי חשוב ,החתול אינו מזיק לאיש,
    בעת הזו הוא סובל ממלחמת קיום נוראית.תדמו שאתם הומלסים,

    לא הייתם שמחים מעזרה ממישהו ????????????????


    אני מאמינה בעיקרון השפע---מי שעוזר,גם הוא יעזר בבוא העת.

    IP: 109.65.194.24דווח על תגובה זו

    • קצת מידע

      בן אדם, 22/07/10 00:56

      יש בני אדם במצב הזה. אם רק הינו דועגים להם כמו שאותם מאכילי חתולים דועגים לחתולים. אז הינו באמת חברה מוסרית.

      והעיקר שאותם מאכילי חתולים מכנים את עצמם ''הומניים ומוסרים''

      IP: 190.99.223.150 דווח על תגובה זו

      • לך לאולפן או (ל''ת)

        מורה, 22/07/10 03:05


        IP: 75.35.20.25 דווח על תגובה זו

      • לך לאולפן (או איך שאומרים אצלכם במגזר אולבן)ותלמד עברית

        מורה, 22/07/10 05:47

        אחר כך תכתוב את השטויות שלך,אבל לפחות נבין מה אתה כותב, יא אהבל.

        IP: 75.35.20.25 דווח על תגובה זו

  • 35.

    מידע חשוב ביותר על חתולי הרחוב-שכדאי לכולם לדעת

    שני, 21/07/10 16:15

    בקוריאה אכן החליטו שחתולי הרחוב הינם מטרד - ורצחו את כולם ...
    תוך זמן קצר מאוד עלו על פני השטח יצורי ביוב שהיום אתם לא רואים אותם כי החתולים מחסלים אותם ...החולדות והעכברושים חיבלו וכירסמו את כל התשתיות - וגו'קים הציפו את הבתים - זה מה שאתם רוצים ???????????
    בשיתוף פעולה של העירייה צריך לעקר ולסרס באופן מבוקר את החתולים ,והשאיפה היא שלכל בניין יהיו את חתולי הרחוב שלו -ובהם צריך לטפל (להאכיל ,קופסאת מים...)

    IP: 212.199.180.193דווח על תגובה זו

    • איפו???????

      מקור המידע, 22/07/10 00:51

      מאיפו הוצאת את הסיפור הזה?????????????????????????????????????

      IP: 190.99.223.150 דווח על תגובה זו

      • המקרה הזה כבר ישן

        אתי, 22/07/10 09:30

        ידוע בכל העולם המקרה שאירע בקוריאה.
        לך זה חדש..

        IP: 81.218.40.194 דווח על תגובה זו

  • 34.

    השופט מישאל חשין בסיכום בפסק דין ברע''א 1684/96

    אאא, 21/07/10 15:47

    ''העיקרון של 'ורחמיו על כל מעשיו' חייב להיות נר לרגלי בית המשפט הנכבד לגבי חוקיות האיסור להאכיל חתולי רחוב. צווינו מלידה להגן על החלש ובעלי החיים שהם חלשים. בעל חיים ליד האדם הוא כילד, תמים וחסר הגנה. התעללות בילד תזעזע אותנו וכך צריך להיות גם התעללות בחיה. החיה מתקשה להגן על עצמה מפני האדם, והמלחמה בין האדם לחיה היא מלחמה בין מי שאינם שווים. האדם מצווה להגן על החיה כחלק מצווי המוסרי להגן על החלש.''

    IP: 195.160.253.4דווח על תגובה זו

    • מילים עם לב ונשמה. איש חכם! (ל''ת)

      טונטונה, 21/07/10 21:20


      IP: 77.127.155.205 דווח על תגובה זו

  • 33.

    לתגובתה של ה''רחמנית'' מס' 17

    מישהי אנושית, 21/07/10 13:49

    החתולים האלה אינם בטבע - הם בעיר! ואיפה בדיוק החתולים ישיגו מים ואוכל - כשכל פחי האשפה החדשים סגורים באופן הרמטי????
    האם לדעתך יעיל יותר לתת להם למות ברעב?

    IP: 132.66.92.63דווח על תגובה זו

    • לטלילה כל הכבוד לך ואת צודקת המליון אחוז !!!

      אסתי, 21/07/10 16:52

      יש כאן בתגובות נגד בורות שאין לי מילים לתאר אותה כמה טיפשות בורות ודעות קדומות ממש פרימיטיבי לגבי בע"ח מי מחנך כך את ילדיו לפחד ולשנוא מבעלי חיים מי ??? מי ???

      IP: 213.8.116.96 דווח על תגובה זו

  • 32.

    הגיע הזמן

    דורון, 21/07/10 13:39

    רוצים להאכיל חתולים, תעשו את זה בבית שלכם לא בחצר שלי.

    הרי רב המאכילים לא מעקרים ולא מחסנים, כך שבפועל הם גורמים ליותר חתולים רעבים להסתובב ברחובות. וכמה יללנות כדי לקבל את ההנאה הפילנטרופית קיצרת הרואי וחסרת האחריות שלכם

    IP: 134.191.232.69דווח על תגובה זו

    • אני מבינה שאתה מעדיף שיהיו בחצר שלך

      אוהבת חיות, רמת גן, 21/07/10 15:02

      נחשים, ג'וקים, עכבישים ושאר יצורים לא סימפטיים, חלקם אפילו מסוכנים. אז שיהיה לך לבריאות, אבל כשיכיש אותך נחש, תוכל לבוא בטענות אך רק לעצמך.

      IP: 77.127.8.111 דווח על תגובה זו

      • אצלי בחצר החתולים רעבים

        דורון, 21/07/10 15:50

        ולכן הם אוכלים את הנחשים

        IP: 134.191.232.69 דווח על תגובה זו

        • דורון אתה מגעיל אותי

          רוני, 21/07/10 16:58

          לא יכולה לסבול אנשים כמוך!
          איפה האנושיות והחמלה כלפי בע"ח שנידונו לגורל אכזר של רעב בגלל האטימות של העירייה?? מה כואב לך שהם אוכלים?? ולא הם לא נהיים יותר רעבים אם מאכילים אותם, הם פשוט חיים יותר טוב, טיפה יותר. אתה יודע כמה עולה לעקר חתול? לפחות 500 ש"ח ועם סבסוד זה יעלה 200, אז אל תבוא בטענות אם לא מעקרים את החתולים, זו אחריות העירייה שכנראה יושבים בה אנשים אטומים כמוך! איכס!
          מזל שיש אנשים שפויים שלא יכולים לשבת באדישות ורוע לב כמוך.

          IP: 212.68.144.42 דווח על תגובה זו

        • גם אם היית מאכיל אותם הם עדיין היו ממשיכים

          אוהבת חיות, רמת גן, 22/07/10 10:20

          לטרוף את הנחשים. אבל איכות החיים שלהם היתה הרבה יותר טובה. חתול הוא צייד מטבעו, והוא יצוד גם כשהוא לא רעב. ראיתי את זה במו עיני.

          IP: 77.127.246.51 דווח על תגובה זו

    • דורון

      נטע, 23/07/10 15:42

      רוב חתולי הרחוב כן מעקרים ומסרסים בלי קשר
      שזה לא צריך לבוא מכספם אלא מתקציב המדינה/עירייה!
      אם חתולים חיים ברחוב ואנחנו מאכילי החתולים לא הבאנו אותם לשם הם צריכים לאכול באותו מקום שהם נמצאים. ואם היא עושה את זה בחצר שלה או במקום ציבורי היא לא חייבת דין וחשבון לאף אחד.
      ואם זה כל כך מטריד אותך שיש עוד יותר חתולים רעבים שמסתובבים בברחוב אולי גם אתה תתן יד ותעשה משהו בנידון במקום לבקר אנשים טובים שכן אכפת להם מהזולת לעומת אדם מסכן וממורמר שכמוך. טיפש

      IP: 93.173.254.123 דווח על תגובה זו

  • 31.

    להגיש מיד ערעור! ביזיון (ל''ת)

    יעל, 21/07/10 13:16


    IP: 84.228.91.247דווח על תגובה זו

  • 30.

    פסיקה הזויה, השופט לא חושב קדימה

    שיקולי מדיניות, 21/07/10 12:52

    כתוצאה מהפסיקה הזו, כל האכלת חתולי רחוב חופשיים הופכת לעבירה פלילית? מה הוא לא חושב על ההשלכות? זה לא נורמלי. בטוח אפשר היה לפסוק משהו אחר, או להגביל את הפסיקה למקרים קיצוניים, שבהם המאכיל לא מטפל בסירוס ועיקור, והמספרים של החתולים עוברים כל גבול סביר מבחינת חיים נורמאליים.
    יפה שהשופט משבח את ההאכלה כטיפול בחלשים, אבל הפסיקה שלו בשורה התחתונה היא עוול נוראי.

    IP: 62.219.34.8דווח על תגובה זו

  • 29.

    פסיקה מכוערת ובזויה

    ליאת, 21/07/10 12:09

    נטולת אנושיות בסיסית. חוסר ההומניות של השופט ושל חלק מהמגיבים פה פשוט מחליא. מקווה שתסבלו ייסורי רעב ומחלות כל חייכם המכוערים.

    IP: 93.172.85.46דווח על תגובה זו

  • 28.

    הוכחה ניצחת כנסו!!

    יוסי שכר-עונש, 21/07/10 12:08

    מי שחיפש הוכחה למצבה של מערכת המשפט הארץ קיבל הוכחה ניצחת בפסיקה המעוותת הזו של השופט .אלו הם שופטנו וזה פרצופנו אם נרצה או לא.התוצאה של פסיקה זו תהיה מגע הרבה יותר מצומצם עם בעלי החיים המבויתים אי חינוך ילדים ונוער לאהבת בעלי החייםומכאן ועד להחנכרות אליהם פשוט מחוסר מגע היכרות וידע המרחק כבר הופך למאוד קצר.כל הכבוד לך אדוני השופט הפגנת נאורות ראש פתוח ובעיקר לב רחום.אני בטוח שתמשיך ותתקדם עם פסיקות כאילו במעלה מערכת המשפט.

    IP: 79.182.42.6דווח על תגובה זו

    • כל כך צודק!

      יסמין, 21/07/10 13:47

      מי שלא תיהיה אתה כל כך צודק .. אני מזועזעת כל פעם מחדש מהמערכות בארץ מהיחס כלפי בעלי חיים בפרט ובכלל איך זה הגיוני בכלל שיגדלו במדינה ילדים שיכבדו את ההורים שלהם או אנשים מבוגרים או יכבדו את עצמם אם לא מלמדים אותם לאהוב ולהעריך משהו שהוא לא הם .. אין היום גישה נכונה לכלום ילדים מתנהגים בעבריינות וילדות כמו פרוצות אז למי יהיה איכפת מבעלי חיים שהכל מתדרדר ככה והשופט הזה בושה למדינה ובושה להורים שלו מתלבט לגבי רוח טובה אהבה לחיים והענקת עזרה .. אם על זה מענישים היום פלא שרוצחים משתחררים לחופשי ואנסים ופדופילים מסתובבים ברחובות ..בושה לחיות כאן בושה למערכת החינוך בושה למערכת ה"צדק" בושה למערכת המבצעת ולמחוקקת .. אין המירמור כבר נוזל מהאוזניים !!!!

      IP: 91.193.49.33 דווח על תגובה זו

  • 27.

    הכל צריך במידה!

    שני, 21/07/10 12:03

    טוב להאכיל חתוליי רחוב אבל לא להרבות אותם.
    אפשר לעקר או לסרס ואפשר לתת להם לאכול ביחד.

    IP: 192.115.103.231דווח על תגובה זו

  • 26.

    נהדר - אני הולך להגיש תלונה במשטרה

    שומר חוק, 21/07/10 12:02

    אגיש תלונה נגד המאכילים אצלנו בשכונה, אנשים מגעילים

    IP: 212.235.120.238דווח על תגובה זו

    • אתה מגעיל

      ננה, 21/07/10 12:22

      חסר לב !!!!!!!!

      IP: 207.232.27.50 דווח על תגובה זו

    • שטויות, אין פה עבירה פלילית

      עו''ד, 21/07/10 12:30

      אז השוטרים יגלגלו אותך מהמדרגות. מעריב כתבו שטויות כי זה בטח לא עבירה על החוק, זו תביעה אזרחיצ ולא אסרו עליה להאכיל רק להאכיל בצורה נקייה.

      IP: 84.111.254.36 דווח על תגובה זו

      • ואני בתור שוטר מקווה שתגיע אלי עם הבורות הזו שלך (ל''ת)

        יהיה משעשע, 23/07/10 22:18


        IP: 84.228.16.65 דווח על תגובה זו

  • 25.

    כל החצר שלנו מלאה בחרא של חתולים

    כלב, 21/07/10 12:00

    זה גועל נפש, מאכילי החתולים גורמים להם להתרבות בלי סוף ולמצוקת מקום בגלל כמות החתולים. וכל זה כי זה בחינם - החול בחצר בחינם, מאכילים שאריות , לא מחסנים, לא לוקחים לעיקור. ברגע שיהיו חייבים לשלם על כל מה שהם עושים זה יפסק.

    IP: 212.235.120.238דווח על תגובה זו

  • 24.

    חובבי החתולים הזועמים -שימו לב להתלבטות והערות השופט -

    א., 21/07/10 11:58

    ולא לכותרת. הבעיה אינה בחמלה אלא במטרד בשטח המשותף לדיירים.

    IP: 87.68.145.168דווח על תגובה זו

    • גם אם ההתלבטות ארוכה

      יוסי, 21/07/10 12:24

      התוצאה לא צריכה להיות מעוותת.מה לעשות אולם רובנו מתגוררים בבניה רוויה ולא בבתים פרטיים שם נמצא גם מזונם ואנו בני האדם לא נוכל להתכחש לאחריותנו למצב החתולים שהוא תוצאה של חוסר מעש מצד הרשיות שבמשך שנים לא הקדישו תשומת לב והקצאת משאבים לצמצום הריבוי הטבעי של החתולים .כיום המאכילים נאלצים להתמודד עם עובדות מוגמרות ובמקום שהתגובה של הציבור תהיה נישוק ידיהם אנו מקבלים בתמורה החלטה הזויה כמו זו שמוצאת את האזרח הקטן אשם ואת הריבון -פטור בלא כלום .פשוט לא יאמן עד לאן התדרדרנו.

      IP: 79.182.42.6 דווח על תגובה זו

  • 23.

    לא יאומן! איזה חלם, פסיקה עצובה ורעה! תתבייש שופט! פשוט בושה (ל''ת)

    אלמוג, 21/07/10 11:49


    IP: 212.199.180.193דווח על תגובה זו

  • 22.

    הסימביוזה בין האדם לחתול הרחוב כבר הוכחה

    זיו ריצקין, 21/07/10 11:43

    כבר אלפי שנים , מימי הפרעונים במצרים, הכיר האדם בערכו של חתול הרחוב -
    1) הוא צייד מוכשר ביותר של עכברים, נחשים ושאר מזיקים ופולשים,
    2) הוא נקי בצורה יוצאת דופן, גם מנקה את הפרווה מידי יום וגם דואג לכסות את צרכיו כך שאין סיכוי שנידרוך על XXX של חתול כשנצא לגינה שלנו, או שבאמצע החנייה של הבניין תחכה חבילה מסריחה, כמו שהיה קורה פעם ,כשעוד היו כלבי רחוב.
    3)הוא כמעט ולא מעביר מחלות לאדם (מקום המדינה ועד היום היו פחות מ-5 (!) מקרי כלבת שהועברו מחתולים)
    4)הוא לא ייצור חברתי, כמו הכלב, ולכן פחות מוצלח כחיית מחמד, אבל כשומר סף ברחוב זה מושלם - חוץ מאוכל הוא לא דורש כלום ושוב בניגוד לכלב, הוא לא ניטפל אלינו ומחפש את חברתנו.

    למעשה כל ביניין צריך כמה חתולים כאלה.

    כמו שכתב רפי קישון במאמרו המצוין -
    http://www.petnet.co.il/articles/500

    IP: 80.179.207.209דווח על תגובה זו

    • להגיד שהוא לא יצור חברותי כי הוא לא מתרפס עד לרצפה בשביל ללקק לך

      זו אמירה שחוקה של חולי שליטה שמעמידים פני חובבי כל, 21/07/10 14:06

      חתול הוא יצור מאוד חברותי, במידה והוא גדל בבית שמטפח אותו. איך אפשר לקרוא לא חברותי ליצור שכל הזמן בא לקבל ליטופים ופינוקים
      להתחכך לך ברגל ולגרגר.
      איזה כלב יכול לגרגר???
      הוא יכול רק לרייר לך על הפנים עם הלשון הדוחה שלו, הפרווה שלו לא מגיעה למחצית הרכות הפרוותית הנעימה והנקיה
      של החתולים המתוקים. ומלבד זאת, כלבים לא ניחנו בכושר נקיון יוצא דופן. הם מ-ס-ר-י-ח-י-ם.
      ולעשות את תרגיל ההתרפסות לרצפה של ''ארצה'' שחולי השליטה ''אוהבי הכלבים''
      או יותר נכון, אוהבי עבדים, קוראים לו
      ''יצר החברותיות של הכלב'',
      זה *לא* יצר חברותיות. זה יצר השבטיות
      והכניעה למנהיג. כלבים מונעים מתוך פחד,
      חתולים מונעים מתוך אינדיוידואליזם,
      ועקב כך כשחתול אוהב, הוא אוהב באמת, כי
      הוא בוחר לאהוב אותך, כי אתה ראוי.
      כי נתת לו מספיק אהבה, ולא כי צעקת עליו
      ''רגלי'' עשרים אלף פעם.

      IP: 109.186.144.183 דווח על תגובה זו

      • מילים כדורבנות!

        חתולה בנשמה, 21/07/10 16:29

        לא יכולתי לכתוב את זה בצורה טובה ומדויקת יותר!
        כל הכבוד לך!!!

        IP: 85.65.46.130 דווח על תגובה זו

      • אני עצמי מאוד אוהבת חתולים

        אוהבת חיות, רמת גן, 22/07/10 10:32

        ואוטומטית חשה סימפטיה כלפי כל אדם שאוהב אותם. אבל מה שכתבת כאן לגבי כלבים בהחלט לא עורר בי סימפטיה כלפייך, אלא דווקא אנטגוניזם.

        כלבים הם לא עבדים ולא מתרפסים. הם יצורים מלאי רגש, שאוהבים באמת ובתמים את האדם שעִמו הם חיים. ולא, בעיני הלשון שלהם ממש לא ''דוחה'' והפרווה שלהם נעימה לא פחות מזו של כל חתול. כמו כן, כלבים ממש לא מסריחים. יש לי שני כלבים בבית, ולא נודף מהם שום ריח לא נעים.

        ותתפלאי, אני ממש לא חולת שליטה ומעולם לא לימדתי אותו פקודות של ארצה, רגלי וכד'. הדבר האחד והיחיד שלימדתי אותו הוא הפקודה ''שב'', וגם בה אני כמעט שלא משתמשת.

        את שואלת איזה כלב יכול לגרגר? ואני שואלת איזה חתול יכול לכשכש לך בזנב? חתולים, בניגוד לכלבים, מכשכשים בזנב כשהם עצבניים ולא כשהם שמחים או נרגשים.

        כלבים מונעים מתוך פחד? איפה שמעת את זה? האם כשהכלבים שלי מכשכשים בזנב בהתלהבות ודורשים שאני אשחק איתם, מונעים מתוך פחד? האם כלב שקופץ עלייך ויוצא מדעתו מרוב שמחה כשהוא רואה אותך, מונע מתוך פחד? ממש לא נראה לי. ב90% מ-30 השנים האחרונות בחיי היה לי כלב, כך שאני בהחלט יודעת על מה אני מדברת

        IP: 77.127.246.51 דווח על תגובה זו

  • 21.

    מחר ירשיעו בהעלמת מס והלבנת הון, אדם שנתן כסף לקבצן ברחוב

    שרון, 21/07/10 11:33

    אם המדינה היתה דואגת לחתולים הללו הייתי מצדיק את השופט
    אבל במציאות שלנו המדינה מתנערת מאחריות משאירה את העבודה לאנשים הטובים.

    IP: 62.90.10.139דווח על תגובה זו

  • 20.

    ל-11 - אתה פרמיטיבי - אני גבר נשוי, משרה נחשקת ומאכיל 20 חתולי רח

    אחד שמסודר בחיים, 21/07/10 11:26

    טיפול בחיות הרחוב הוא מצווה גדולה-המציל נפש חיה אחת כאילו הציל עולם שלם.
    אני נשוי עם אישה כוסית, יש לי רכב שטח ומכונית ספורט נחשקת, משרה בעולם התקשורת ודירה יפה ועדיין מאכיל 20 חתולי רחוב פעמיים ביום. כפי שאתה מבין לא רק רווקות מכוערות וזקנות מאכילות חתולים, זה שאתה מאצ'ו חסר רגש ולא חושב לעזור לחיות חמודות ומסכנות צריך להטריד אותך ואת בני ביתך, רק עשה טובה אל תחלוק איתנו את משנתך הפרמיטיבית מעל דפי הרשת

    IP: 46.116.41.64דווח על תגובה זו

    • בוז למאכילים

      שונאת חתולים, 21/07/10 11:47

      אז אולי תגדל את החתולים בבית?
      לא כולם אוהבים חתולי רחוב שמסתובבים להם בין הרגליים ומונעים מהם לעלות ולרדת במדרגות שזה רכוש משותף

      IP: 212.117.142.227 דווח על תגובה זו

      • בוז למאכילים אותך (ל''ת)

        אם היית גוועת ברעב ברחוב, לא היית מקבלת ממני פירור, 21/07/10 14:08


        IP: 109.186.144.183 דווח על תגובה זו

      • מונעים ממך?

        יגאלד, 21/07/10 14:11

        מה את ילדה? לא יכולה "להתמודד" עם כמה חתולים?
        תאמיני לי שהם מפחדים ממך הרבה יותר ממה שאת מפחדת מהם.

        IP: 94.159.161.154 דווח על תגובה זו

      • לגברת ששונאת חתולים

        מורן, 22/07/10 02:17

        החתולים היו פה לפנינו, אז האמת היא שאנחנו השתלטנו להם על שטח המחיה, מה שאומר שאנחנו מסתובבים להם בן הרגלים ולא הם לנו.
        ואיזה מין לב יש לך שאת משווה את הנוחות שלך לעליה במדרגות לחייו של בעל חיים... ולהזכירך... גם את בעל חיים, ולחתולים ממש לא נוח שאת מסתובבת להם בין הרגלים.
        אז יש אנשים שבמקום לחיות במלחמה מתמדת עם ה''מטרד'' הזה, בחרו לחיות איתו בשלום... תאמיני לי שהם אנשים הרבה יותר שמחים ממך.
        מי יתן ולא תדעי עוד שנאה לעולם.

        IP: 85.65.38.230 דווח על תגובה זו

      • את צריכה להיות מבסוטית שמשהו מסתובב לך בין הרגליים

        שפיץ, 22/07/10 03:34

        אוהב חתולים.

        IP: 75.35.20.25 דווח על תגובה זו

    • ל20 כמה כיף לדעת שיש עוד אנשים שפויים וטובים לרגע ממש נבהלתי

      אסתי - תודה ל20 כן ירבו כמוך, 21/07/10 16:47

      מהתגובות הרעות כאן גם אני מאכילה חתולי רחוב שנים בתל אביב אבל אסור לשכוח לעקר ולסרס על מנת למנוע סבל רעב קור חום צמא מחתולים חדשים

      IP: 213.8.116.96 דווח על תגובה זו

  • 19.

    אבל לכמה שנים היא הולכת לכלא? (ל''ת)

    אלכס, 21/07/10 11:18


    IP: 85.64.144.14דווח על תגובה זו

  • 18.

    עבירה פלילית

    גילת, 21/07/10 11:15

    כמה טימטום יש במדינה כל כך קטנה???? כמה?????..
    אנשים רוצחים בעלי חיים ויוצאים חפים מפשע ואת מי מענישים?
    את אלה שמאכילים חתולים ועוזרים להם לשרוד.
    לא להאמין.
    כל פעם שאני שומעת כזה דבר זה גורם לי לחשוב כמה פעמים אם זה המקום שאני רוצה לחיות בו. פשוט עלוב.

    IP: 87.69.202.166דווח על תגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד לשופט

    לא אוהבת חתולים, 21/07/10 11:10

    החתולים יודעים להסתדר בטבע טוב מאד גם בלעדינו, מי שרוצה לטפח/לגדל בעל חיים מוזמן לגדל אותו בביתו. לא כל האנשים אוהבים בעלי חיים וחתולים בפרט.

    IP: 212.117.142.227דווח על תגובה זו

    • 17 צודקת 100% (ל''ת)

      גם אני שונאת חתולים, 21/07/10 11:46


      IP: 212.117.142.227 דווח על תגובה זו

    • לא כל האנשים חובבי שונאי חתולים, מי שרוצה שיתן להם להסתובב (ל''ת)

      רק בתוך הבית, ובלי לכתוב טוקבקים, 21/07/10 14:10


      IP: 109.186.144.183 דווח על תגובה זו

    • זכותך לא לאהוב, כל עוד את לא פסיכית שמתעללת, תמשיכי בשנאתך

      עינת, 21/07/10 16:23

      חבל שאת מפסידה ומחנכת את ילדייך לאי אהבת בעלי חיים שכן הם בטוח יוצאים מופסדים.

      IP: 212.143.73.115 דווח על תגובה זו

    • כמובן - את מדברת מתוך בורות עמוקה וקשה ...

      לילי, 21/07/10 18:57

      להסתדר בטבע?!?!
      על איזה טבע את מדברת בדיוק? שיש מכוניות שדורסות את החתולים? והמצב שנגרם שהחתולים ברחוב זה בגלל אנשים כמוך! שלא אכפת מכלום ורק מעצמם... אגואיסטיות לשמה!
      אולי גם ממך נחסוך קצת אוכל , מה דעתך? תפסיקי לאכול ונראה מה תגידי.. חוצפנית.
      כמה חוסר לב יכול להיות לבן אדם זה לא להאמין.. אל תדאגי אני בטוחה שהם גם לא אוהבים אותך, זה הדדי.

      מי שמאכיל חתולי רחוב אני מעריכה אנשים כאלו ותמשיכו לעשות זאת ולא משנה מה.. גם אני מאכילה חתולי רחוב שנים, והיו כבר היתקלויות עם שכנים ואני שמה עליהם פס אחד גדול, צרחתי עליהם, ועכשיו הם בשקט כמו דג.

      IP: 77.126.16.72 דווח על תגובה זו

    • מגיבה 17

      אחמד, 22/07/10 02:43

      אל תכעסו עליה,היא אשתו של השופט,אני אותם מהכפר.

      IP: 75.35.20.25 דווח על תגובה זו

  • 16.

    לכבוד השופט

    חתול, 21/07/10 11:09

    לא ברור לי משהו.. איך יכול להיות שדאגה לצריכים הבסיסיים של חלשים ממך הפכה לעבירה פלילית?
    אז מה בעצם מנסים להגיד לנו?
    לא להאכיל?
    לא לדאוג?
    מי יכול להגיד לי למי לחלק את המזון שלי?!?!?!?!
    ומה רע בפעולה שמצילה חיים?
    יש אנשים שחושבים גם על אחרים, גם על החלשים מהם ולא רק על עצמם, חבל מאוד שדווקא את אלה אתם בוחרים להעניש ולמגר ולא רוצחים כמו גד דנה שהתעלל והרג כלב ויצא "נקי".
    בית המשפט שלנו פשוט חסר תועלת ולעיתים כמו במקרה הזה - אפילו מזיק.

    IP: 87.69.202.166דווח על תגובה זו

    • ל16 כל הכבוד לך את צודקת !!!אני מקווה כי בכל מקום בעולם

      אסתי, 22/07/10 13:47

      יש אנשים כמוך
      ואסור לנו להרים ידיים אנחנו חייבים להמשיך לחנך לאהבת בע"ח וגם לבני אדם

      IP: 213.8.116.96 דווח על תגובה זו

  • 15.

    האכלת חתולי רחוב- פלילי

    חני, 21/07/10 11:02

    אם כך מהיום גם אני עבריינית- ואין לי כל בעייה לשבת בכלא - לפחות על עשיית מעשה אנושי שאתה אדון שופט כנראה אינך יכול להבין,
    אוי ואבוי לנו אם בבתי המשפט יושבים שופטים כל חסרי לב ורגישות כמוך

    IP: 212.68.157.67דווח על תגובה זו

  • 14.

    היום כול חתול הוא בגודל של נמר ..על תפחדו באמת לחתולים יש מה לאכול

    ירח כחול , 21/07/10 11:00

    חתול שיש לו בעל הבית הוא מחויב להאכיל אותו.
    אבל חתול ברשות הרבים יש מי שדואג לו הקדוש ברוך הוא ..לא לדאוג באמת ..לא ראיתי חתול רחוב רעב באמת..יש חתולים חולים תשושים צריך לרפות אותם דרך הוטרינר של העיריה ..

    IP: 87.68.164.97דווח על תגובה זו

    • כשהבורות חוגגת ויוצאת תחת המקלדת אין הרבה לומר... (ל''ת)

      בר, 21/07/10 11:25


      IP: 46.116.136.189 דווח על תגובה זו

  • 13.

    האכלת חתולי רחוב היא מצווה, בתנאי שדואגים לסרס ולעקר אותם

    פנדה, 21/07/10 11:00

    אם לא דואגים לסרס ולעקר, זה מראה שמדובר בהפרעה נפשית ולא בדאגה אמיתית לחתולים. לצערי במקרים רבים זה הסיפור, ראיתי זאת במו עיניי בכל דירה שאותה שכרתי - תמיד הייתה אשת חתולים חצי-משוגעת, וברוב המקרים לא דאגה לסרס את החתולים ולכן הם רק התרבו - ונראה שהפרה רוצה יותר להיניק מאשר העגל רוצה לינוק.

    IP: 10.236.11.247דווח על תגובה זו

  • 12.

    הלו זה רדיו?

    מפגע תברואתי???, 21/07/10 10:57

    ועל זה שחתולי-רחוב טורפים נחשים, עכברים, ג'וקים ושאר מזיקים (שמהווים באמת מפגע תברואתי) - בצורה טבעית בלי רעלים וריסוסים - השופט לא שמע?

    IP: 82.170.22.225דווח על תגובה זו

    • כשנותנים לחתול לאכול הוא לא צריך לצוד!!! (ל''ת)

      ערן, 21/07/10 11:19


      IP: 192.115.248.2 דווח על תגובה זו

      • ממש לא, מטומטם שכמוך.

        מיצי, 21/07/10 12:06

        חתול הוא צייד באופיו, ותמיד ירצה לצוד, לא משנה כמה שבע יהיה. וחתולי הרחוב האומללים לא שבעים לעולם.ובאותה נימה מאחלת לכל שונאי החתולים שירעבו לנצח. אז אולי תרגישו מה זה, ותתחננו לחסדים שלא יינתנו לכם, כי שופט מרושע וחסר לב החליט שזה פלילי.

        IP: 93.172.85.46 דווח על תגובה זו

        • מסכימה עם מיצי, גם לי בא לאחל להם חרפת רעב נצחית (ל''ת)

          וסבל קיומי ובדלני, 21/07/10 14:12


          IP: 109.186.144.183 דווח על תגובה זו

        • ממש לא! חתול מואכל לא צד,מנסיון!!! (ל''ת)

          מאכילת חתולים, 21/07/10 23:46


          IP: 85.250.186.131 דווח על תגובה זו

          • מעניין, לי יש ניסיון אחר לגמרי

            אוהבת חיות, רמת גן, 22/07/10 10:37

            יותר מפעם אחת ראיתי חתולים שבעים צדים. מדובר בחתולים שאני מכירה ויודעת בוודאות שמאכילים אותם, כולל חתולים שאני עצמי מאכילה. לפעמים גם החתולים שלי בבית, שאין ספק שהם לא רעבים, צדים (או לפחות מנסים לצוד). במו עיני ראיתי את אחת החתולות שלי מזנקת על פרפרון מסכן שנקלע לסביבתה, מדביקה אותו לקיר, מורידה אותו לרצפה ואוכלת אותו בתיאבון (וכל זה על הארון במטבח). בנוסף, כשיש יונים על אדן החלון שלנו במטבח, החתולים פשוט משתגעים, ולכן אני מקפידה שרפרפות הזכוכית של החלון יהיו תמיד סגורות.

            IP: 77.127.246.51 דווח על תגובה זו

  • 11.

    ככה זה כשאת ממורמרת/רווקה/מזדקנת...כל הכבוד לשופט. (ל''ת)

    הגורר, 21/07/10 10:54


    IP: 79.177.121.80דווח על תגובה זו

    • ככה כשאכפת לך רק מעצמך. (ל''ת)

      עמיחי, 21/07/10 11:04


      IP: 85.65.38.230 דווח על תגובה זו

    • אתה מתכוון לאנושית, בעלת חמלה ולא חושבת רק על התחת (ל''ת)

      נו באמת, 21/07/10 11:43


      IP: 62.219.99.254 דווח על תגובה זו

  • 10.

    תאכילו חופשי---זה מביא מזל טוב==באחריות עם חותמת

    בטי -בם, 21/07/10 10:46

    30 שנה אני מאכילה ב4 מקומות,

    הולך הרבה כסף לאוכל,אבל מלמעלה נוחתים עלי כל הזמן סכומים אגדתיים,אני בעצמי בשוק מזה!!!!

    בנוסף החתול זה חיה מאגית השומרת על מי שמאכיל אותו,אולי זה לא הגיוני,אבל זה אמיתי,

    מי שמאכיל חתולים ,מובטח לו ולבני ביתו ,מזל טוב,פרנסה גדולה,בריאות ואריכות ימים.

    בנוסף---כל שנה יש מספר מיקרים שחתולים מצילים בני אדם בכך שתוקפים נחשים ארסיים בחצרות ,ובכך מצילים גם את חיי ילדיהם.


    השופט הזה שייך לימי הביניים,תאכילו חופשי חתולים,ותתבשרו במהרה בבשןורות טובות,

    מי שספקני ,שינסה=ההצלחה לא תאחר להגיע.

    IP: 109.65.194.24דווח על תגובה זו

    • חתול רחוב שבע

      חתול רחוב שבע, 21/07/10 11:18

      אבל לא צריך להאכיל אותם, הם יודעים להסתדר לבד. ככה הטבע ברא אותם. תשמרי את הכסף לטיפול פסיכיאטרי / חתול בית

      IP: 212.117.142.227 דווח על תגובה זו

      • כן צריך, בני האדם השתלטו על מקומות המחיה הטבעיים שלהם (ל''ת)

        ואין להם מזון, 21/07/10 14:13


        IP: 109.186.144.183 דווח על תגובה זו

    • גם אנחנו מאכילים, אוהבים את כל הדואגים לחתולים

      לילי, 21/07/10 14:02

      ובזים לרשעים חסרי הלב שמתנגדים.

      IP: 93.172.34.129 דווח על תגובה זו

  • 9.

    אכן מטרד

    אור, 21/07/10 10:36

    אני גרה בקומת קרקע והשכנה מהקומה העליונה מפזרת בחצר באופן קבוע אוכל לחתולי רחוב.
    המקום הפך למפגש לכל חתולי האיזור העושים את צרכיהם בכניסה לבית.
    בחודשי הקיץ הריח הבלתי נסבל, וצרחות החתולים הופכים את החיים בקומת קרקע לסיוט.
    עד עכשיו לא היה ברור מה החוק אומר לגבי זה. האם זה אומר שאני יכולה להזמין משטרה?

    IP: 94.159.167.202דווח על תגובה זו

    • ניסית לבקש ממנה שתפזר את האוכל במקום אחר? (ל''ת)

      שואלת, 21/07/10 11:01


      IP: 85.65.38.230 דווח על תגובה זו

    • נראה שאת לא יודעת הרבה על חתולים

      אוהבת חיות, רמת גן, 21/07/10 12:39

      חתולים תמיד, אבל תמיד, מכסים את הצרכים שלהם ולעולם לא משאירים אותם גלויים. סביר להניח שהצרכים שראית שייכים לכלב ולא לחתול.

      לגבי צרחות החתולים - כפי הנראה הם לא מעוקרות/מסורסים ומכאן נובעות המריבות ביניהם. אינני יודעת היכן את גרה, אבל בערים ובמועצות מקומיות רבות מתבצע עיקור וסירוס חינם של חתולים. את יכולה לפנות לעירייה או למועצה המקומית במקום מגורייך על מנת שייקחו את החתולים לעיקור/סירוס.

      IP: 77.127.8.111 דווח על תגובה זו

      • נראה שאת לא יודעת כלום

        בעל ניסיון, 22/07/10 00:20

        אני גם גרתי בביניינים כאלה, ואור צודקת לחלוטין, אני גם ניתקלתי בצועה שלהם, ואני יודע שזה שלהם כי גרתי עם חתולה ו גם אם כלבים ואני מכיר את ההבדלים.
        לגבי עיקור\\סירוס, יש יותר מדי ערים ומועצות שלא מטפלות בבעייה.

        IP: 190.99.223.150 דווח על תגובה זו

    • אנחנו הם אלו שמנצלים את חתולי הרחוב לטובתנו האישית

      שני, 21/07/10 16:12

      מן הראוי לדאוג להם , אחרת (כמו שקרה בקוריאה) יעלו לפה ג'וקים וחולדות ומיני מזיקים אחרים - שאת לא רואה אותה היום כי החתולים מחסלים אותם בשבילך

      IP: 77.126.151.198 דווח על תגובה זו

  • 8.

    הזוי! סנקציה פלילית במקביל לתשבוחות הומניסטיות, יחי חתולי הרחוב (ל''ת)

    עדי, 21/07/10 10:34


    IP: 109.64.97.119דווח על תגובה זו

  • 7.

    אולי אנשים כמוה יעזרו לך (ל''ת)

    שופט יקר - חכה תשהיה זקן וחסר ישע, 21/07/10 10:28


    IP: 212.199.113.14דווח על תגובה זו

  • 6.

    לעינת 1 - ולך מגיעה צלוחית חלב ששתו ממנה 50 חתולים בראש! (ל''ת)

    לא על חשבוני, 21/07/10 10:26


    IP: 212.150.66.185דווח על תגובה זו

  • 5.

    מהיום אני בזה לבתי המשפט ומצדי שיעצרו אותי! (ל''ת)

    זה בדיוק כמו לתת אוכל לאנשים מסכנים, 21/07/10 10:20


    IP: 81.218.172.254דווח על תגובה זו

    • חשוב לציין

      על מאכילי חתולי רחוב, 22/07/10 00:10

      פגשתי כמה כאלה בחיים שלי וגיליתי שהם הערסים הכי אגרסיבים ואלימים שיש.
      הם יעיפו מכות רצח לכל בן אדם אחר בלי לחשוב פעמיים וללא יסורי מצפון כלשהם.

      אולי בגלל זה הם מאכילים את חתולי הרחוב, כי הם חושבים שזה פוטר אותם מלהיות אנשים רעים וחסרי לב, כפי שהם באמת.

      IP: 190.99.223.150 דווח על תגובה זו

      • ערסים??!! אלימים??!!

        אוהבת חיות, רמת גן, 22/07/10 10:44

        מאיפה הבאת את השטות הזאת?

        כנראה שאף פעם לא פגשת מאכילי חתולים, משום שהם האנשים שהכי רחוקים מלהיות ערסים ואלימים. אם היית רואה אותי ברחוב, בטוח שלא היית אומר שאני ערסית ואלימה, ולמרות זאת אני מאכילה חתולים. וכמוני גם כל מאכילי החתולים שאני מכירה. אבל כשונא חתולים ומאכילי חתולים, אתה בטח לא תיתן לי לבלבל אותך עם עובדות. כשרוצים להשמיץ חתולים ומאכיליהם, הכל כשר - גם שקרים.

        IP: 77.127.246.51 דווח על תגובה זו

  • 4.

    פסיקה בזיונית! מרשיע אותה אבל גם משבח אותה?? פיצול אישיות משהו?

    בר, 21/07/10 10:20

    מטורף לחלוטין!
    אישית אני מוכנה ללכת לכלא אם זו עבירה לעזור לבעלי חיים לחיות ולא למות!!!!!!!!!!!

    IP: 46.116.136.189דווח על תגובה זו

    • צודקת!!!!!!! (ל''ת)

      tami.me , 21/07/10 10:35


      IP: 93.172.184.136 דווח על תגובה זו

  • 3.

    להאכיל חתולי רחוב זאת מצווה. אבל חשוב מאוד גם לסרס ולעקר אותם.

    ארז, 21/07/10 10:19

    בלי סירוס ועיקור יהיו מאות חתולי רחוב בבית כזה, ואז זה באמת יהיה בלתי נסבל. אפשר גם להאכיל את החתולים הרחק מהבית ובשעות בהם השכנים ישנים (מאוחר בלילה או מוקדם בבוקר).

    אני מת על חתולים ומאכיל אותם קבוע, אבל גם דואג לסרס כל חתול רחוב (קניתי מלכודת חתולים, תופס אותם, מביא לסירוס ועיקור, ומחזיר) וככה מספר החתולים נשאר קבוע. אחרת, זה בלתי אפשרי.

    IP: 94.159.161.20דווח על תגובה זו

    • סירוס ועיקור

      צפונית, 21/07/10 10:54

      זה באחריות העיריה לעשות את זה..אם הם לא עושים זאת ברור שקצב ההתרבות גדל והולך.
      אולי מישהו במדינה כבר יקח אחריות על משהו במקום להוציא את הרוח במפרשים לאלו שכן מוכנים לעשות משהו.

      IP: 194.90.220.117 דווח על תגובה זו

      • לצפונית אז תתחילי את לעשות משהו למה תמיד לחפש מישהו אחר....

        קחי אחריות - כמוני אני מעקרת ומסרסת שנים על חשבוני, 21/07/10 16:38

        ותאמיני לי זה עושה לי טוב ושלא תחשבי שאני מרוויחה משכורת גבוהה כל חודש אני מקציבה לי סכום מצאתי וטרינר נהדר שמבין את החשיבות של הנושא ואותי ויחד אנחנו מטפלים בבעיה - אסתי תל אביב

        IP: 213.8.116.96 דווח על תגובה זו

  • 2.

    לשופט חם ונעים- מה איכפת לו ממני? (ל''ת)

    חתול רחוב, 21/07/10 10:13


    IP: 89.139.11.53דווח על תגובה זו

  • 1.

    הנה שופט שמגיע לו נעל בראש! (ל''ת)

    עינת, 21/07/10 10:12


    IP: 192.116.187.30דווח על תגובה זו