• 139.

    מיסכנה הזמרת (ל''ת)

    פקק תנועה, 29/07/10 10:58

  • 138.

    איזה מין דבר זה?

    בכעיחעילנחף, 07/07/10 15:34

    היהדות שובינסטית? מה זה?
    לא רוצים לשמוע אישה שרה, לכו לישון ואל תהרסו למי שרוצה.

    איפה בכלל יש איסור כזה? לא זוכר שיעור תנ''ך שהיה בו פסוק ''לא תשמע אישה שרה''.

    זה ממש מעצבן שרבנים וחז''ל קובעים לנו את הדת, ולא אלוקים! איזה מין דבר זה?

  • 137.

    אנחנו טובים רק להיהרג?

    חייל מילואים דתי, 06/07/10 16:58

    לא מעט חברים ומכרים טובים שלי - דתיים - נהרגו בשירות הצבאי. אני לא מבין, אנחנו טובים רק להיהרג? תראו כמה לוויות צבאיות עם כיפות יש בשנים האחרונות. אז קשה שגם הפיסות של הנחת לא יתחשבו בצרכים שלנו?

  • 136.

    צהל מנוהל ע''י רבנים חומיניסטים (ל''ת)

    אזרח, 06/07/10 16:33

  • 135.

    הידיעה פשוט אינה נכונה

    חייל בגולני, 06/07/10 14:51

    ההופעה התבטלה לא בגלל הזמרת אלא בגלל שעכשיו תקופת בין המיצרים.

    מעריב, אולי תפסיקו לקשקש?!

  • 134.

    כנסו-טעות נוראית למרות הערכתי הכנה לחיילים צה''ל הדתיים

    ........., 06/07/10 14:47

    גם ציבור זה צבוע עדמאד. בהופעות כמו יהודית רביץ בירושלים ציבור זה התנהג באופן המביש ביותר. רבנים היו נזעקים לשמיים על הפריצות, על הדחיפות של בני הכיפות אף מהגיל הבוגר. ואני אחת חילונית שמעריכה ציבור זה עד מאד. אבל נמאסתם. אני ואפסי. לכם מותר הכל מתי ואיפה שאתם רוצים.
    הצניעות לא רק בידכם והפריצות שורה בקרבכם הרבה יותר ממה שאתם מוכנים להכיר ולהודות. חייל תשרה לא תעביר אף בחור על דעתו אם לא כבר ''חטא'' ורבים מהנוער שלכם היום חוטא מאד בשתייה ובמיניות ופריצות.
    יש הרבה הרבה עבודה לרבנים המחנכים ולרב לאו הצבוע הראשי כמו צגר והרב פרץ הרב הראשי מה יש לך לומר

  • 133.

    ה-ש-פ-ל-ה

    חילונית עצבנית, 06/07/10 14:06

    להביא חיילת עד הבסיס ברגבים, חיילת שבסה''כ מנסה לעשות את התפקיד שלה, וככה להשפיל אותה ועוד ברגע האחרון...אין גבול למחדלים במדינה הזו. עד מתי כפייה דתית אני שואלת

  • 132.

    חבל שהמפקדים לא מבינים בהלכה ויהדות..

    וכך גם רוב החיילים הדתיים, כנראה..., 06/07/10 13:52

    הלבנת פנים היא איסור חמור בהרבה מהאיסור על שמיעת קול אישה.
    אמנם מבחינה הלכתית, מראש היו צריכים לדאוג שלא תבוא אישה להופיע, אבל אם היא כבר הגיעה-לבטל רגע לפני תחילת המופע?!

  • 131.

    הכותרת לא נכונה! אלו ימי בין המיצרים וחל איסור לשמוע מוסיקה

    אנחנו יהודים אחרי הכל, 06/07/10 13:17

    מעריב נא לתקן את הכותרת ותפסיקו לנסות לגרום לפילוג ולשנאת הדתיים על לא כלום!

  • 130.

    זה ביגלל שאין אלוהים! (ל''ת)

    רוני, 06/07/10 13:15

  • 129.

    אז התבטלה הופעת זמרת צבאית..

    יעקב נר, 06/07/10 12:56

    אז מה קרה זמרת צבאית לא הופיעה, עדיף שהחיילים יעסקו באימונים במקום לראות הופעות, שום אסון לא קרה.

  • 128.

    להפסיק לגייס דתיים

    ערן, 06/07/10 12:52

    לא, הם לא הרוב, ואפילו מיעוט קטן, חבל, אבל אפשר בלעדיהם

    • בכיף נפסיק להתגייס ואתה תסכן את חייך במקומי

      דתי קרבי, 06/07/10 14:48

      ותלך למילואים במקומי?

      אין בעיה בכלל.
      רק שכנראה אתה לא קרבי ולא עושה מילואים מכיון שאם היית לא היית חושב בכלל להציע כזה דבר.

      כמעט בכל חור קרבי בצבא, במיוחד בגולני, יש נוכחות גדולה מאוד לדתיים.

  • 127.

    כל הכבוד, ככה מכבדים את האחר

    נתנאל, 06/07/10 12:33

    למה חייבים שחיילת תשיר??
    אם זה פוגע בחיילים דתיים אז לא ראוי שזה יעשה, זה לא דבר מבצעי. הרי אם זה היה פוגע ברגשות הדרוזים כולם היו נעמדים דום.

  • 126.

    כותרת מטעה. זה לא עניין מגדרי, אלא פשוט איסור האזנה למוסיקה בין המצרים (ל''ת)

    עידן מניב, הכותרת שלך מטעה, 06/07/10 11:24

  • 125.

    כמי ששירת ב''גולני'' אני פשוט מתבייש. מדינת ישראל מתדרדרת למדינת הלכה (ל''ת)

    מיכאל, 06/07/10 11:12

  • 124.

    מדוע גולני חטיבה מס'1? בין היתר בגלל סובלנות והתחשבות בין מגזרית.

    נובמבר 93, גדוד 51, 06/07/10 10:36

    כאשר בטקס רשמי בימי בין המצרים מושמעת מוזיקה זוהי כפייה על הדתיים (החייבים להיות נוכחים בטקס), ואין כאן קשר לעובדה ש50% מהלהקה זו אשה.
    יש כאן התחשבות וסובלנות כלפי החיילים הדתיים הרבים בגולני, בדיוק כפי שהפקודות לא מכריחות את החיילים שאינם מתפללים לקום מוקדם לתפילה.

    הבעיה היתה מדוע לא חשבו על זה קודם, זה הכל. חבל על עוגמת הנפש לחיילת ולחייל.

  • 123.

    וואו...

    יהודיה גאה!, 06/07/10 10:11

    מה הולך? מישהו באמת חושב שחיילים לא יתגייסו לגולני לצורך העניין או לכל חטיבה אחרת בגלל שלא מתירים לנשים להופיע שם??? יש חיילים שבאמת מתגייסים כדי לראות הופעה??????
    נשמע לי מוגזם לגמרי!!!!

  • 122.

    בוינה אתם חתיכת פרמיטיביים. זה ממש אירן ,אסור לבחורה לשיר. (ל''ת)

    חילוני ., 06/07/10 10:08

  • 121.

    איראן זה כאן (ל''ת)

    נדב, 06/07/10 10:05

    • אירן זה עזה וכל שאר אחיך. העיקר ת.ז. כחולה יש? (ל''ת)

      ''נדב'' לא כאן, 06/07/10 13:45

  • 120.

    מחמם את הלב.. (ל''ת)

    גיא, 06/07/10 09:45

  • 119.

    כל הכבוד לצה''ל - והיה מחנך קדוש ! (ל''ת)

    דודי, 06/07/10 09:44

  • 118.

    מעניין מי הגורם הצבאי הבכיר הזה...

    יונה, 06/07/10 09:21

    נראה לי הוא לא היה קרבי במיוחד, כי זה לא קו אדום שנחצה זה כבר קרה מספר רב של פעמים... אז נראה לי הוא לא מעודכן... אפילו כשאני שירתתי בנח''ל זה קרה.

  • 117.

    כל מי שהיה לוחם בצבא

    יונה, 06/07/10 09:20

    יודע שזו הנורמה, אם יש דתי אחד הוא לא משתתף, אם יש רוב דתיים, לא הגיוני לחלק את הפלוגה בצורה כזו ששלושת רבעי נמצאים בחוץ, לכן על מנת לאפשר את מה שחשוב באמת וזה הריעות היה צריך לעשות כך.
    בקך גלל אירועים כאלה נכפים על הגדודים, ולכן בפגישה עם המציאות בו פלוגת גולני מורכבת מיותר מחצי בנישים אין מקום לאירוע, אז או שמשנים את האירוע, או שמבטלים חלק ממנו.

  • 116.

    כמה פאטתית הכתבה וחלק ממגיביה. היא גם מחדדת את הפאטתיות של הציבור

    אני ודעתי, 06/07/10 09:12

    הישראלי חילוני.

    אתם זועקים ''כפיה דתית!'' אבל יש כם אפס סובלנות כלפי רגשותיהם וצרכיהם של אחרים. מה שאתם עושים- ממש לא כפיה, אבל יהודי דתי שהולך עפ''י אמונתו ועקרונותיו בדיוק כמו שאתם הולכים על פי שלכם- יתקבל באפ סבלנות וסובלנות.

    פשוט בושה. לא מנסים אפילו למצוא פשרה הולמת. רק תוקפים ומתנהגים בצורה רדודה, דוחה וגועלית. ואני אפילו לא מדברת על התרומה למדינה של החיילים שאתם מבזים פה כל כך. ומה שאני אומרת פה מתייחס גם למפקדים הנערים שמתלוננים חוסר ההגינות שבנושא. אתם לא ראויים בכלל להיות מפקדים אם אתם לא יודעים להתמודד עם נושא רגיש כזה ורק הולכים לבכות לתקשורת שיודעת להעצים ולסכסך.

    מאוכזבת.

  • 115.

    אויש נו, תפסיקו לנפח ת'שכל.

    מיני מיי, 06/07/10 09:07

    רק ברגשות הדת הערבית צריך להתחשב? נו באמת! סופסוף צה''ל מפגין קצת רגשות ותמיד יש את המניאקים שקופצים עם חזה נפוח.

    מה קרה? לא יכלו להביא זמר? ויש גם מליון פשרות. שיביאו זמר לדתיים וזמרת לחילונים. סבבה?

  • 114.

    לעצור את גיוס הדתיים לצה''ל לפני שתהייה פה הפיכה צבאית (ל''ת)

    הרמן, 06/07/10 09:06

  • 113.

    אירן זה כאן!! שהמאמינים למניהם ילמדו לשלוט ברגשות שלהם,

    אחד העם, 06/07/10 09:04

    ושלא יפגעו מכל שטות.

    • טוב, בתנאי כשמישהו ירה בך-תלמד לשלוט על עצמך ולא להיפגע! (ל''ת)

      יהודי, 06/07/10 12:53

  • 112.

    התבלבלתי עם תקופת העומר? (ל''ת)

    אחד שיודע - תיקון, 06/07/10 08:59

    • לא זה שלושת השבועות, תלמד תדע! (ל''ת)

      נתנאל, 06/07/10 12:35

  • 111.

    בתקופת בין המצרים יש איסור על

    אחד שיודע, 06/07/10 08:57

    מוזיקה בליווי כלי נגינה, לא על שירה א - קפלה.

  • 110.

    מדינה חומניסטית בראשות ש''ס-ליכוד . איכססססס (ל''ת)

    הפכנו למדינה מגעילה, 06/07/10 08:57

    • יש לכם 22 מדינות שיש לציין את נאורותן (ל''ת)

      110 אתה ממש לא חייב להיות כאן, 06/07/10 13:46

  • 109.

    המסקנה: גיוס נשים כצבא קבע או בהתנדבות (ל''ת)

    י, 06/07/10 08:53

  • 108.

    כפיה חילונית בשם הפמיניזם. צביעות. אם הם היו מוסלמים

    רבקה, 06/07/10 08:47

    היו מנשקים להם את הרגליים ושולחים את החיילת הביתה בלי להניד עפעף.
    במקום לכבד את החיילים, להשפילם על ידי ביזוי ערכיהם, מקשקשים על פמיניזם.
    זה פרצופה של מדינה מבולבלת.

  • 107.

    אין לצבא זכות לחייב חייל דתי להיות נוכח בהופעה הנוגדת את אמונתו

    הערה מאתאיסט-הדתיים צודקים, 06/07/10 08:45

    אם רוצים שדתיים יהיו חיילים בצבא אסור לכפות עליהם לצפות במופעים הנוגדים את אמונתם הדתית.
    אין שום בעיה שלהקות צבאיות הכוללות בנות יופיעו בפני החיילי צה''ל, כמו שרבנים מרצים בפני חיילים - אבל לכל חייל הזכות להמנע מהשתתפות במופע או הרצאה הנוגד את אמונתו.
    נ.ב. הכותב נזכר בברכה בהרצאות הרבנים כשהיה חייל, הרצאות שנתנו לאחר לילות ללא שינה, ואפשרו תנומה מבורכת בין האימונים...

  • 106.

    אלה החדשות החשובות שלנו?

    נעימה, 06/07/10 08:44

    למה זה בכלל מגיע לחדשות? איל לנו דברים חשובים יותר לעסוק בהם? אנחנו צריכים להיות שמחים שיש 2 מחלקות דתיות בפלוגה הזו וכן ירבו חיילים דתיים וחרדים שמתגייסים. זה העיקר - השירות הנעשה על ידי אזרחי המדינה, לא השעתיים של טקס הסיום.

  • 105.

    רציתם שהדתיים יתגייסו?תתחשבו בהם.

    אבוחצירא אילן, 06/07/10 08:33

    אל תתבכיינו מדוע הדתיים לא מתגייסים - וכהם מתגייסים בהמוניהם - אתם מתבכיינים על הצורך להתחשב בהם.

    חכו חכו מה יקרה כשהחרדים יתגייסו בהמוניהם...איזה צבא קדוש יהיה לנו.

    • לא רצינו (ל''ת)

      גיל אזולאי, 06/07/10 14:28

      • מי שאל אתכם? (ל''ת)

        אתם כאן בעלי הבית?, 06/07/10 16:08

  • 104.

    הודעות בטיסה

    קרוב לשבעים, 06/07/10 08:30

    גבירותי ורבותי
    עוד כמה דקות אנו מגיעים לנמל תעופה בן גוריון ותל אביב
    אנא הדקו את חגורות המושבים והחזירו את השעונים בחזרה אלפיים שנה

  • 103.

    אכן,רגישות,זו מילה נרדפת לצה''ל ולממשלה,הגיעו ימות המשיח (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 06/07/10 08:30

  • 102.

    עמרי אתה מלך!! (ל''ת)

    באפי, 06/07/10 08:18

  • 101.

    כפייה דתית. לשנות את שיטת הממשל.

    מרזוט , 06/07/10 08:16

    זאת לא סובלנות לדתיים אלא כפייה של דתיים.
    על החיילים החילונים והמסורתיים נכפה הוויתור על המופע.
    תקופת בין המצרים אינה צריכה להוות מינוח צבאי.
    לשנות את שיטת הממשל, גם כדי לעצור את הכפייה הדתית.
    להפריד את הדת מהמדינה.

    מרזוט

    • גלי צהל לא מייצגים את החיילים! (ל''ת)

      לסגור את גל''צ, 06/07/10 08:45

    • ומתירנות מינית זה כן מינוח צבאי ? (ל''ת)

      יחזקאל, 06/07/10 09:00

    • וההפך זוהי כפייה חילונית! (ל''ת)

      יהושע הפרוע, 06/07/10 09:38

  • 100.

    מפקד נבון

    יחי, 06/07/10 08:09

    שיתנו לחילונים שירה ולדתיים שירה שונה בנפרד והכל יבוא על מקומו בשלום אולם אם מחברים ביניהם האוכל ושאר צרכי הדת אמורים להשמר

  • 99.

    צבא יהודי למדינה יהודית (ל''ת)

    סוף סוף, 06/07/10 07:53

    • אתה שוגה

      מרזוט , 06/07/10 08:20

      המילה ''יהודי'' משמעה אדם דתי שדתו יהדות, וגם ''בן לעם היהודי''.
      בוא נכנה ''בן לעם היהודי'' במינוח ''עיברי''.
      אז אתה אומר: ''מדינה יהודית לעם העיברי''?
      מה פתאום?
      מי שמך?
      האם עיברי לא יכול לוותר על הדת היהודית, ואפילו לשנות את דתו?
      אני עיברי וחי כאן. אינני רואה עצמי עוד כיהודי דתי, אלא כבן העם היהודי. אליך אני מתייחס כעובד אלילים שהוא בן העם היהודי.

      מה לכל זה ולצבא?

      מרזוט

      • מסכים איתך,אך אפשר גם המונח ''ישראלי'' (ל''ת)

        אחד העם, 06/07/10 09:06

        • הערבים הם ישראלים אך אינם עיברים לא בני העם היהודי

          מרזוט , 06/07/10 11:30

          ולכן המינוח "ישראלי" אינו מתאים.

  • 98.

    יותר יפה שיקומו כולם ויצאו באמצע? (ל''ת)

    גולני יחידה דתית, 06/07/10 07:45

  • 97.

    גועל נפש... חיילת אחת שווה 1000 אברכים משתמטים! (ל''ת)

    עופרר , 06/07/10 07:45

    • מה הקשר?אני משתמט?

      גולנצ'יק, 06/07/10 08:48

      אני גולנצ'י גאה ושומר מצוות גאה.איני משתמט.[ אגב איפה בדיוק שירתת?]
      בתקופת בין המיצרים איננו רשאים לשמוע שירה.מפי בחור או בחורה.
      אם היינו כולנו קמים באמצע הופעה של זמרת זה היה יותר טוב?
      די עם הכפייה האנטי דתית.
      עוד מעט תאסרו עלינו להתפלל במחנות צה''ל?

  • 96.

    הצילו איראן זה פה!!!!!! (ל''ת)

    בני, 06/07/10 07:17

  • 95.

    מה זה ''גורם צבאי''? פקידה? שקימיס''ט? שיפסיקו (ל''ת)

    להתחבא מאחורי כינוי, 06/07/10 07:13

  • 94.

    זה מה שקורה כשחילוני מטומטם מארגן בידור לימי בין המצרים... (ל''ת)

    קצת השכלה והתחשבות ..., 06/07/10 07:11

  • 93.

    מתי יהיה אוטובוסים נפרדים????

    אויאויאוי, 06/07/10 07:07

    רק בגלל זה אני משתמט

  • 92.

    Nonsense! Dover Zahal is lying! and even if not: SHAME! (ל''ת)

    Adam, 06/07/10 06:56

  • 91.

    זה לא הצבא שהייתי גאה להיות חלק ממנו-!!! (ל''ת)

    משה, 06/07/10 06:51

  • 90.

    בושה-צה''ל הופך דתי חומניסטי!!.מי היה מאמין (ל''ת)

    אריק, 06/07/10 06:49

  • 89.

    כמה קל לתקוף....

    אני, 06/07/10 06:46

    כן מתחשבים ולומדים קצת על המסורת היהודית- שלא שומעים מוסיקה בימי בין המיצרים- ימים של אבל. קל לתקוף, ולכתוב כתבה פופוליסטית.
    האמינו לי כל דתי שבוחר להיות ציוני וחלק מהחברה מתמודד כל יום עם דילמות ועם פשרות. קל הרבה יותר להיות מסוגר.
    כן הם חלק גדול מהיחידות הקרביות- אז אפשר להתחשב בימים אלו.
    אולי מי שעורך את הטקסים יחשוב לפני כן- ואז תמנע עוגמת הנפש. ואני בטוחה שחיילות עוד יופיעו

  • 88.

    הדת עולה לנו על הראש- יש לזכור כי ישראל קמה למרות הדת ולא בעזרת הדת

    אורי, 06/07/10 06:17

    יש לזכור כי מדינת ישראל קמה למרות הדת
    התנועה הציונית פעלה בניגוד למנהיגי הדת
    לו שמעו למנהיגי הדת לרבנים בשואה היו מתים 12 מליון יהודים
    רק השיחרור מהדת הקים את המדינה והציל יהודים רבים
    החזרה לדת היא היא המסכנת את עתיד מדינת ישראל ואת עתיד העם היהודי
    חילונים לא צרכים להבטל בפני דתיים פגניים

    • עד מתי בורות בפרהסיה?

      באבא, 06/07/10 14:58

      באירופה היו גם דתיים וגם חילונים שהתנגדו לציונות, ולישראל עלו גם ציונים דתיים וגם חילוניים.
      כנס לויקיפדיה, או מקור אינפורמציה יותר מוסמך, ותבדוק מי הקים את פתח תקוה, אם המושבות.
      כנס, כנס, אל תתבייש. אתה תשמח לגלות, למשל, שיואל משה סלומון, כן ההוא מהבלדה, היה דוס עם כיפה וזקן. ממש כמו לוחם גולני.

  • 87.

    מדהים כמה שקר בכתבה אחת

    חיים, 06/07/10 04:38

    זה שלושת השבועות!!!!
    גם אצלנו ביטלו בגלל זה הופעה
    בלי כנייני בניםן בנות

  • 86.

    בדרך הזאת ישראל תאפוך להיות איראן הרבה יותר מהר מחמה שחולמים (ל''ת)

    החרדים משתלתים על החילונים, 06/07/10 02:21

  • 85.

    להאמין שצה''ל אשקרה הופך לצבא יהודי?

    אשקלוני, 06/07/10 02:08

    המדינה גם בדרך להיות יהודית?
    סוף סוף! מגיע משיח!

    • למען הדיוק הופך לצבא איראני, למשמרות המהפכה (ל''ת)

      גיל, 06/07/10 07:44

  • 84.

    התמונה הטראגית הולכת ומתבהרת

    קצין גולני מהעבר הרחוק, 06/07/10 01:30

    בחטיבת גולני רוב המפקדים הבכירים הנם דתיים. חטיבת גולני לא תשלח לעניות דעתי לפינוי ישובים, כי רבים שם עלולים לסרב. החטיבה תלך ותתחרד עד שלחילונים יהיה סיוט לשרת שם. אבל זה רק סימפטום לכל החיים בארץ. אני מפחד לחשוב לקראת מה אנחנו הולכים.

  • 83.

    התמונה הטראגית הולכת ומתבהרת

    קצין גולני מהעבר הרחוק, 06/07/10 01:24

    בחטיבת גולני רוב המפקדים הבכירים הנם דתיים. חטיבת גולני לא תשלח לעניות דעתי לפינוי ישובים, כי רבים שם עלולים לסרב. החטיבה תלך ותתחרד עד שלחילונים יהיה סיוט לשרת שם. אבל זה רק סימפטום לכל החיים בארץ. אני מפחד לחשוב לקראת מה אנחנו הולכים.

  • 82.

    'ש קשר לכך שגולני מקם אחרון במשמעת??? (ל''ת)

    אחוז גדול של דתיים בגולני, 06/07/10 01:24

    • גולני היו מקום אחרון במשמעת מאז ומעולם-זה הייחוד שלהם

      מיכאל, 06/07/10 10:14

      בלחימה תכל'ס הם תמיד היו במקום הראשון. גם היום. היום אפילו יותר!

  • 81.

    רוב החיילים הדתיים שומעים זמרות ומותר בלי מוזיקה (ל''ת)

    הצבוע הידוע, 06/07/10 01:19

  • 80.

    זה קו אדום שנחצה ואין לו תקדים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    Amir, 06/07/10 01:16

  • 79.

    זה קו אדום שנחצה ואין לו תקדים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    Amir, 06/07/10 01:12

  • 78.

    כל הקופצים - תרגעו.

    גולנצ'יק 13 כבוד!, 06/07/10 01:04

    כל דבר ישר מאיימים שלא ישרתו.
    כאילו ההופעות האלה כל כך משנות למישהו...

    מה אתם שופטים אנשים על דעותיהם? זכותם לחשוב באופן מסוים גם אם לא נראה לכם, ואתם לא תחייבו אותם לעשות משהו נגד אמונתם.

  • 77.

    זהו,אין לי יותר כוח ואויר נשימה לנדינה המטומטמת הזאת, (ל''ת)

    יהודה, 06/07/10 00:57

  • 76.

    אבל רציתם שנעשה צבא? (ל''ת)

    אבי החרדי, 06/07/10 00:52

  • 75.

    אירן זה כאן

    מישו, 06/07/10 00:47

    המדינה מתפרקת

  • 74.

    בוזזזזזזזזזזזזזזזז! (ל''ת)

    אברהם, 06/07/10 00:46

  • 73.

    תבינו! זו המדינה שלנו! לא שלכם! ותהיה פה מדינת הלכה לפי חוקי התורה! (ל''ת)

    דתי לאומי, 06/07/10 00:37

  • 72.

    חומינזם במיטבו (ל''ת)

    טהרן כבר כאן, 06/07/10 00:20

  • 71.

    חילונים דמיקולו - רוצים דתיים בצבא? תחליטו מה אתם רוצים

    dshy, 06/07/10 00:18

    אם אתם לא נותנים לדתיים להיות נאמנים לאמונתם בצבא אל תלוננו שהם לא מתגייסים. אי אפשר לשמור את העוגה ולאכול אותה. אף אחד לא חייב לכם לבגוד באמונתו בגלל שנדמה לכם שהדמוקרטיה המערבית שלכם היא שיא הנאורות או כי נדמה לכם שלשמור על עקרונות ואמונה זה איראן.

    תחליטו מה אתם רוצים.

    • מה שאנחנו רוצים זה מסיבות נפרדות מכם. לא רוצים לחיות כמוכם

      כמו בערב הסעודית ואפגניסטן., 06/07/10 06:53

      בטח תשרתו בצבא. אבל אנחנו לא צריכים להתפשר בגלל זה על אורח החיים שלנו ותחזירו אותנו לימי הביניים עם המנהגים שלכם. תישו לכם את המסיבות שלכם עם נחמן מאומן. אנחנו נעשה לעצמנו את המסיבות שלנו עם אורח חיים של המאה ה-21.

  • 70.

    עדיף לבטל מאשר שבזמן ההופעה יצאו חצי מהחיילים

    ביני, 06/07/10 00:16

    לצערנו יש בערך חמישים אחוז חיילים דתיים ביחידות האלה. תארו לעצמכם שאיך שמתחילה ההופעה 100 חיילים קמים ומתחילים לצאת מהאולם. זאת פדיחה הרבה יותר גדולה!!!

    • כל שעליהם לזכור הוא שדרך ארץ קדמה לתורה

      אלרגי לצביעות, 06/07/10 05:07

      ולהפגין דרך ארץ ולכבד את חבריהם ליחידה או הבסיס ולא לקום בהפגנתיות ולהשפיל את אלו שבאו לשמח אותם ולהביך את חבריהם ליחידה.

      על זה, כמו שאמרתי, נאמר: דרך ארץ קדמה לתורה.

    • אם לחילונים היו ''ביצים'' הם היו יוצאים מהופעה בה לנשים אסור לשיר (ל''ת)

      מה זה פה? אירן? גועל נפש! זה כבר לא צבא שלי, 06/07/10 07:40

  • 69.

    שהדתיים ידחפו אטמי אוזניים (ל''ת)

    יש להם בפקל כיסים, 06/07/10 00:08

  • 68.

    לזה קוראים חציית קו אדום?!

    אחד העמך, 06/07/10 00:07

    כשכמעט כל קצונת החטיבה חובשי כיפה, כאשר בגדוד שלם נמצא חיל אחד ויחיד תושב ת''א - נדמה שהחילונים התל-אביבים מזמן חצו את הקו האדום בהפקרת הסולדריות והשמירה על ביטחון המדינה! על ביטול הופעה של חיל וחיילת הם מתלוננים?! הם כבר שנים ''מבטלים'' את ''הופעתם'' במקום בו נלחמים למעם המדינה!

  • 67.

    מי שלא רוצה לשמוע שלא ישמע (ל''ת)

    החיילת הייתה צריכה לשיר, 06/07/10 00:07

  • 66.

    תחילתה של ההתרסקות....

    עמית, 06/07/10 00:02

    תזכרו זאת!

    • אם לשמור בצה''ל ההלכה זה התרסקות - אז הלוואי שתהיה התרסקות זו (ל''ת)

      לא רואה את זה כשלילי, 06/07/10 06:56

      • זה צבא זה לא ישיבה

        גילי, 06/07/10 16:55

        ובינתיים הרוב פה חילוני ואתם רק הולכים ומקצינים גם לפני ארבעים שנה היו דתיים בצבא ולא הפריע להם לשמוע נשים שרות

  • 65.

    מחרידה אותי ההתחרדות שעוברת על הצבא. בקרוב חיילות ישבו בסוף האוטובוס.

    אמא של חייל קרבי, 06/07/10 00:00

    לאן נגיע? אין גבול? מה קורה פה? מי משליט כאן בהשתלטות זוחלת משטר הלכה עתיק יומין? למ להשאר רק במנהגים חברתיים? מדוע לא לנהוג לפי מה שידעה הרפואה בתקופת ההלכה? למה לעצור רק כאן?
    בושה וכלימה!

  • 64.

    חיילת. איפה הבורקה שלך ? (ל''ת)

    reuvenholzer, 05/07/10 23:57

  • 63.

    זה נסיון לסתום את הפה לנשים

    ציוני דמוקרט, 05/07/10 23:41

    אומנות ואפילו אם היא בידורית, היא חלק מדרכי הביטוי בחברה. מניעה מנשים לשיר באירוע ציבורי היא פשוט פגיעה בזכות בסיסית: חופש הביטוי.

    בנוסף לכך, יש כאן כפיה על הציבור החילוני להתיישר עם הקו האומנותי של הציבור הדתי.

    הציבור הדתי חייב להבין שהוא גורם לסלידה כלפי אלו שחשים נפגעים, וגורם נזק רציני למעמדו של צה''ל בציבור.

    • תגובה יפה (ל''ת)

      חילונית שמזועזעת מהשוביניזם הדתי טאליבני., 06/07/10 06:54

  • 62.

    מדינה יהודית זה גם צבא יהודי (ל''ת)

    ומי שלא מוצא חן בעיניו שיישתה מים אצל אחיו בעזה, 05/07/10 23:36

  • 61.

    אחים שלי- המון קצינים וחיילים אצלנו דתיים - הזמרת יותר חשובה מהם?

    גולנצ'יק, 05/07/10 23:36

    הגזמתם לגמרי! שני ג'ובניקים לא הופיעו פעם אחת, זו לא ממש פגיעה בכשירות המבצעית של הצבא...

    החבר'ה הדתיים אצלנו, ויש הרבה כאלה, לא באים להופעות עד תשעה באב.

    אז מה קרה? אחים מתחשבים אחד בשני.

    כן, את הג'ובניקים נזמין לבקר אצלנו בכיף פעם אחרת [אם הם יהיו בסביבה].

    • אח שלי - השוויון בין נשים לגברים והדמוקרטיה חשובה מהם בהרבה!

      אלון רוזן, 06/07/10 09:46

      זו מדינה ציונית שיוויונית, לא איראן!

      • ומה קשור? לא מדובר במשהו מגדרי, אלא על שלושת השבועות

        יהודי, 06/07/10 12:56

        ועל האיסור לשמוע בהם מוזיקה, בור ועם הארץ.

  • 60.

    להפריד בין דת למדינה

    גיל אזולאי, 05/07/10 23:31

    היה עובד אלילים בביתך ואדם בצאתך

  • 59.

    עמרי, תעשה לי חתול ! (ל''ת)

    ריקי, 05/07/10 23:28

  • 58.

    הם, אני מסכים עימם, מה לעשות שזו דרך היהדות? תשנו את מושג שמירת הקדושה

    יוסי, 05/07/10 23:12

    זה פוגע ברגשות של כל יהודי מעם ישראל

  • 57.

    זה מקרה חריג, בצבא יש מלא דתיים שהם מלח הארץ ואחלה גברים (ל''ת)

    אדם, 05/07/10 23:11

  • 56.

    אסור לשמוע שירה של בחורה. מה הבעיה בזה?

    בנצי זיברמן המגרש, 05/07/10 23:06

    הדת היהודית אוסרת לשמוע קול שירה של בחורה.

    אז או שאנחנו יהודים, או שלא. נקודה.

  • 55.

    סתם כתבת הסתה נגד החילים הדתיים

    יאיר. הרצליה, 05/07/10 23:03

    המסיתים ייצאו נגד ''פגיעה'' בכל דבר שטות והבל חוץ מאשר במסורת ישראל. אם חוגגים בימי בין המיצרים גם לא יודעים על מה אנחנו נלחמים. זה מזכיר את פסטיבל המחולות בדליה שנערך בעיצומה של ההשמדה במלחמת העולם השניה.ואפילו היה הביטול כדי שחילים דתיים לא ייאלצו להאזין לשירת נשים בניגוד להלכה אז מה? להלחם ולשפוך את דמם זה בסדר ולהתחשב באמונתם פחות חשוב מ''עלבונה'' של זמרת (שהיה צריך להמנע מלכתחילה).

  • 54.

    לא התקבקבקבלתי להיות שדר בנל''צ כיכיכיכי אניני חיחילוני

    מהסיבות הלא נכונות, 05/07/10 23:00

    בהיותי בטירונות בגרעין דתי של נח''ל הוטלה על המחלקה שלנו ביום המנוחה השבועי, שבמקרה הוא שבת, גם עבודות מטבח (14 שעות) וגם שמירה בלילה, ובבוקר כמובן חזרה לאימונים.
    בשיחת פלוגה העלה אחד החיילים את אי-הסבירות והצדק בזה, אבל המ''פ חסר סבלנות קטע אותו באומרו שחיילים דתיים חייבים לקיים כמו כולם תורנויות בשבת. כשהחייל ניסה להבהיר שמחאתו לא הייתה בגלל שזה שבת, אלא מפני שביום המנוחה השבועי די היה להטיל עלינו תורנות אחת, ואת השנייה להטיל על מחלקה אחרת. אבל המ''פ לא נתן לו לפתוח פה.
    כאן מדובר על ימי בין המצרים, שהם ימי אבל לכל היהודים (לא רק לדתיים, אלא שיש חלק שזה לא מעניין אותו, כמו שאכילת טריפות אסורה לכולם). לכן החיילים הדתיים אינם משתתפים בחגיגות. אנחנו אז סיימנו טירונות ועשינו טקס מרשים - בלי שירה ובלי הופעת אמנים. זה שמרנו לשבועות שלאחר מכן. לתקופת האימון המתקדם המתיש. בניגוד לחברה אחרים שבסוף היו שפוכים מרוב תשישות, אנחנו לא ויתרנו על מדורה ושירה במעגל.

  • 53.

    כל הכבוד - צריך צבא דתי!!! (ל''ת)

    גד, 05/07/10 22:58

    • תתגייס למשמרות המהפכה או לטאליבן! יש שם צבאות דתיים! (ל''ת)

      עומר, 06/07/10 00:46

  • 52.

    זאת תקופת בין המצרים! אם-אמא של כל החורבנות והאסונות של עם ישראל

    לשמוע מוזיקה?! אין מצב., 05/07/10 22:55

    ואם רוצים אירוע לכל הפלוגה אז בלי מוזיקה. אחרת שיאפשרו לדתיים לצאת.

    נשבר מהכתבים המטומטמים האלה. בטח שאף אחד מהם לא ישרת במילואים בקרבי.

    • את כל האסונות בהיסטוריה הביאו קנאי הדת

      סמי, 06/07/10 01:27

      כעת הם עובדים חזק על חורבן בית שלישי

  • 51.

    תפסיקו לקשקש סיסמאות על כפיה דתית

    הכלבים נובחים והשיירה ממשיכה, 05/07/10 22:51

    אם רוצים לשלב משהו נחמד בטקס סיום צריך לעשות את זה בצורה שתשמח את כולם אחרי הכל הצבא זה לא מועדון הברבי ואין בו סלקציות צריך ללמוד לכבד את כל מי ששייך אליו וכל הכבוד למפקדים שמבינים את זה

  • 50.

    טליבאן-צהל

    יוסי הגלילי, 05/07/10 22:51

    מה ההבדל בין לוחם טליבאני וחייל דתי המסרב להופעת חיילת
    אין הבדל

    • נכון, אין הבדל !!!!! (ל''ת)

      לאן הגענו? מפחיד, 06/07/10 00:54

    • לוחם טלאיבני רוצח אנשים החייל הדתי לא

      יאיר, 06/07/10 03:27

      וזה גם לא אשמת החיילים הדתיים פשוט לא רצו שהמחלקות ייצאו


      אם היו שואלים אותם הם היו יוצאים פשוט בקטעים הספציפים האלה


      מה ההבדל בין צה''ל לטלאיבן עם צה''ל היה כופה על החיילים הדתיים להישאר?

  • 49.

    גולני-שלבים של סוף המדינה הציונית חילונית

    רן לוין, 05/07/10 22:25

    זהו חלק מתהליך מתמשך של הקצנה דתית אצל
    בני הישיבות והמתנחלים.חרדים לאומיים.
    החלק הזה,יקום יום אחד נגד המדינה,ויכפה בכוח מדינת הלכה.התחזית היא שבשנת 2040,הם והערבים יהיו רוב,הלכה המדינה הציונית חילונית של דור המייסדים.
    ולערבים לא נותר ,אלא לחכות בסבלנות.

    • צודק לגמרי

      צודק, 06/07/10 00:48

      זה עצוב

    • המדינה היא מדינה יהודית, לא מדינה חילונית (ל''ת)

      יוסי, 06/07/10 07:47

  • 48.

    מי שמתאבל על חורבן מלכות ישראל הראשונה והשניה

    זוכר, 05/07/10 22:24

    מבין יותר טוב למה אנחנו נלחמים על הגנת מלכות ישראל השלישית.

    ואין קשר לשירת נשים, שאין מקום למנוע בשום מקום בצבא (חוץ מבנח''ל החרדי אולי).

  • 47.

    אין קשר בין זה לביטחון המדינה ולכן אם אתם רוצים שהציבור שלנו יתגייס

    חייל חרדי, 05/07/10 22:22

    לפחות תכבדו את דתינו ורגשותינו.

    • תכבד אתה את המאה ה-21 ותתתקדם! (ל''ת)

      ציוני, 06/07/10 00:46

    • שוב... אתה לא עושה לאף אחד טובה

      ירושלמי, 06/07/10 00:47

      היחידים שחושבים שמגיע להם בגלל זה שהם מתגייסים הם הדתיים.

    • כולם חייבים להתגייס זה החוק!!! לא עושים תנאים!!!! (ל''ת)

      שלי, 06/07/10 01:29

      • צודקת שלי!!! רק חבל שהבוהמה התל אביבית שכחה את זה

        סהר, 06/07/10 07:52

        וכך נוצר מצב שרוב החיילים הקרביים במדינה הם חובשי כיפות. אז או שתעירי את החברים הנרקומנים שלך שבוכים שיש מחסור כבד בג'ראס בת''א (מה לעשות שאלה ה''ערכים הציוניים'' החדשים כנראה) או שתסתמי את הפה ותכבדי אמונות של השונה ממך

    • רגשות הדתיים יכובדו רק באם יוכרו רגשות החילוניים הנושאים מדינה זו על כ (ל''ת)

      אורי, 06/07/10 06:18

    • אל תתגייסו

      חילוני חרד, 06/07/10 07:49

      ואל תקרינו את המנהגים המעוותים שלכם על הצבא

  • 46.

    להשקיע בחיילים דתיים קרבים שגם יעשו מילואים ולא בזמר וזמרת שאחרי הסדיר (ל''ת)

    נעלמים..., 05/07/10 22:13

  • 45.

    התרומה של הדתיים הקרביים גבוהה לאין שיעור מזמר וזמרת

    על מי עדיף לוותר אה?, 05/07/10 22:12

    הם גם ימשיכו לשרת במילואים לעומת הזמר והזמרת שלא יעשו מילואים. אז עם כל הכבוד, אני חילוני מלידה אבל מצדד בחיילים הדתיים במקרה הזה!

    • עלייך אפשר לוותר (ל''ת)

      חילוני אמיתי, 05/07/10 23:45

    • זה לא קשור! שיקחו את המנהגים הפרמיטיביים שלהם וילמדו לחיות נורמליים! (ל''ת)

      דמוקרט, 06/07/10 00:00

    • צר לי אבל הדת היא המסכנת את עתיד ישראל הציונית (ל''ת)

      אורי, 06/07/10 06:19

  • 44.

    כל הכבוד לצה''ל

    תל אביבי נאור מקבל את השונה, 05/07/10 22:09

    יפה שמתחשבים ברגשות של הדתיים. הם מוסרים נפש ומסייעים לקחת את המדינה הזאת קדימה. גם הנשים שבינהם כמובן. אז מפריע להם שאישה שרה בפניהם, מכבד גם אם אין זו דרכי. אוהב אתכם אחים לי.

    • השגעתם לגמריי?! לאסור על חיילת להופיע?! מה הלאה? סקילה באבנים של נשים

      נאור, 05/07/10 23:59

      נואפות?!
      מה קשור כיבוד השונה!
      מה בדבר כיבוד נשים, שיוויון, ודמוקרטיה?!

    • תתקדם! ברוך הבא למאה ה-21! אין הבדל בינך לאייתולות באיראן! (ל''ת)

      אחד, 06/07/10 00:01

  • 43.

    כפיה חילונית היא כפיה ואני חייל דתי מנוע מלשמוע זמרת שרה. (ל''ת)

    פלס''ר גולני, 05/07/10 22:08

    • אז לך לעשות פיפי כשהיא שרה ותן לאחרים שרוצים - להנות!! (ל''ת)

      אין חיה כזו כפיה חילונית., 06/07/10 00:03

      • צודק זו לא חיה זו מפלצת (ל''ת)

        הקץ לכפיה החילונית, 06/07/10 08:12

    • אתה מנוע גם להכנס לאינטרנט (ל''ת)

      צבוע, 06/07/10 01:20

    • הדת כופה חוקי פולחן חסרי מוסר ומהות (ל''ת)

      אורי, 06/07/10 06:20

  • 42.

    חילונים לצנחנים. דתיים לגולני-!

    גדי, 05/07/10 21:52

    רק תפסיקו בבקשה לתקוע לנו את ההסדר שלכם גם לצנחנים.

    לא מעוניינים.

  • 41.

    כל הכבוד למפקד גולני על ההתחשבות ברגשות החיילים (ל''ת)

    מילואימניק, 05/07/10 21:49

  • 40.

    כל גולנצ'יק יודע.....

    משפחת גולני, 05/07/10 21:47

    בכל טקסי ההשבעה שהיו בחטיבת גולני (והייתי בהרבה) לא הופיעו חיילות, הופיעה להקת הרבנות הצבאית (לא משהו... אבל זה מה יש), מה פתאום החליטו להביא חיילת לשיר ועוד בימי בין המיצרים?. ידוע שהחטיבה מלאה בחברה דתיים והכל נעשה מתוך כבוד והתחשבות.
    אז, מספיק עם הצביעות, הרשעות וההיטפלות לכל ''סקופ'' קטן שמגביר את הקרע ומנסה להשחיר את פני הציבור הדתי.

    • הגיע הזמן שתפנימו שאתם במאה ה-21! בורים, חשוכים דתיים! (ל''ת)

      שונא פרימיטיביים, 06/07/10 00:02

      • אני לפחות לוחם.מה עשית אתה בצבא?

        פרימיטיבי דתי, 06/07/10 08:57

        אולי תחייב אותי לאכול חזיר יחד עם חיילים חילוניים?
        איסור אכילת חזיר הוא מנהג פרימיטיבי והגיע הזמן להתקדם.
        כפייה חילונית שמעת, נאור קטן שלי.

  • 39.

    אני כל כך מקווה

    באבא, 05/07/10 21:43

    שכל הטוקבקיסטים האלה הם בעצם אדם אחד. אני לא מאמין שיש כך כך הרבה בורים בתוכנו. עצוב.

    (ותכל'ס לכו וקראו את תגובה 10)

  • 38.

    זה בסדר גמור שההופעה בוטלה

    מילואימניק, 05/07/10 21:41

    חיילים לא מתגייסים לצבא בשביל לשמוע חיילות. להגיד שבגלל זה חילונים לא יתגייסו זו שטות בעליל.

  • 37.

    צביעות

    אלי, 05/07/10 21:38

    מצד אחד בוכים למה החרדים לא מתגייסים מצד שני לחיילי ההסדר שכן מתגייסים ורק מבקשים לא לפגוע באמונתם מתייחסים כמו מצורעים?
    תחליטו אם רוצים צבא של כולם צריך להתחשב בכולם.
    מה הקשר סקסיסטי? למה אתה מעדיף את חיים רמון והיחס הפמיניסטי שלו לחיילות או אולי של איציק מרדכי ???

  • 36.

    ואם זו תקופת בין המיצרים אז מה? צה''ל הוא צבא הרבנות?! (ל''ת)

    חילונים שמתגייסים=פראיירים, 05/07/10 21:38

    • האם גלי צהל מייצגים אותנו החיילים? (ל''ת)

      לסגור את גל''צ!!!, 05/07/10 21:51

      • לסגור את גל''ץ (ל''ת)

        לסגור את גל''ץ, 05/07/10 23:14

  • 35.

    יש בישראל 2 מדינות. האחת דמוקרטית מערבית. והשניה בורה, חשוכה ודתית.

    סוציולוג, 05/07/10 21:35

    הגיע הזמן להתפצל!

    • אתה צודק אבל לא להתפצל רק שכל אחד ידע את מקומו מבלי לקפות את צורת חיו (ל''ת)

      לא לכלול את כולם, 06/07/10 02:18

  • 34.

    חילוניים, תחזרו לקרבי.................... (ל''ת)

    קרבי דתי, 05/07/10 21:34

  • 33.

    להדיח את מי שביטל כולל זובור במידי (ל''ת)

    אמיר גולני 86, 05/07/10 21:32

  • 32.

    ככה בדיוק החלה ''המהפכה המוסלמית'' בלבנון שהפכה אותה מדמוקרטיה למדינת

    מרצה להיסטוריה, 05/07/10 21:31

    החיזבאללה!

    • איפה אתה מרצה? כילידת אירןאני צמאה לדברי חוכמה מנומקים ומבוססים כאלה. (ל''ת)

      מרצע מן השק, 05/07/10 23:27

  • 31.

    זה כבר לא צה''ל זה משמרות המהפכה! (ל''ת)

    קצין במיל, 05/07/10 21:26

    • בחמאס. (ל''ת)

      ''קצין במיל'', 05/07/10 23:15

  • 30.

    ''הדמוקרטיה היחידה במזה''ת'' - פחחחח בדיחת השנה! אנחנו איראן!

    עמיר, 05/07/10 21:24

    וצה''ל הוא משמרות המהפכה!

  • 29.

    בתור אב ללוחמת כל שנותר לי הוא להתבייש! פרימיטיבים מגעילים! (ל''ת)

    אב ללוחמת, 05/07/10 21:23

    • מחבלת חמאס או אשף? (ל''ת)

      אתה אב ל, 05/07/10 23:21

    • לוחמת?

      ג.ד., 05/07/10 23:22

      היא מזרן בקרקל.
      עדיף היה שתישאר בבית.

  • 28.

    לא להתריס להבין

    כל העולם, 05/07/10 21:21

    אם רוצים ליחות ביחד חייבים לתת מקום איש לדעת רעהו , כי זה אומר גם לא לשמוע קול אישה אתה רוצה שכולםן ישרתו יחד אז יש לזה מחיר
    אם אתה לפגוש את האחר בכדי לשנות אותו, אל תתחיל אפילו

    • נראה לך הגיוני במאה ה-21 לא לתת לאישה לשיר?! פרימטיביים! עופו

      אור, 05/07/10 21:33

      מכאן לאיראן!

      • אולי תופיעו אתם לשרת, או שבמאה ה-21 כבר לא צריך? (ל''ת)

        אחד העמך, 06/07/10 00:09

    • יש גבול! לא מדובר בהתערטלות, או פורנוגרפיה. אלא בנוכחות אישה! אנחנו

      קול ההיגיון, 05/07/10 21:34

      איראן?!

      • תקרא עד הסוף

        גבי, 05/07/10 22:18

        זה לא בגלל הזמרת.. זה בגלל בין המיצרים, שלושת השבועות בין י''ז בתמוז לט' באב

  • 27.

    חשבתי שהרוב קובע

    הדמוקרט, 05/07/10 21:21

    רוב החיילים והקצינים בגולני שומרי מסורת, שלא לומר דתיים ממש. הגיע הזמן להפסיק לכפות על החיילים הדתיים את התרבות החילונית. מדוע כל שנה אני ועוד שליש גדוד מקבלים הזמנה מגדוד המילואים שלנו למופע שנוגד את ערכינו? אי אפשר למצוא משהו משותף?
    רציתם שנתגייס - תנו לנו לשמור על הכללים בהם אנו מאמינים. לא רוצים? צגידו בקול רם ותפסיקו לבכות.

  • 26.

    הרעיון בלגייס אותם היה לשלב אותם בחברה ולא שהם יכפו עלינו את הטירוף

    אוהב את צה''ל, 05/07/10 21:17

    הדתי שלהם!!!

    • ולכפות על דתיים את הטירוף שלך

      עדי, 05/07/10 21:37

      זה מותר?

      • אישה שרה זה טירוף?! לך לאיראן יא פרימיטיב חשוך! (ל''ת)

        חנן, 06/07/10 00:31

      • 3 מדינות ל 3 עמים

        גיל אזולאי, 06/07/10 07:52

        פלשתין
        חרדית דתית
        ישראל

    • אז מה זה לשלב? חשבת שהמרחב ישאר חילוני לגמרי

      ברגע שגם דתיים ישתתפו בצבא? ברור שלא., 05/07/10 22:52

      וחכה כשהחרדים יתגייסו ... מה לעשות, ברגע שיש ציבורים שונים הכל מתחיל להשתנות.

  • 25.

    סקסיסטיות לשמה??? והמודעה למעלה של

    ''רוצה לצאת איתי לשופינג'' לא סקסיסטית????, 05/07/10 21:15

    עיתונאים צבועים!!!

  • 24.

    ברור שהמקור הצבאי זה מישהו שהכתב רצה שיגיד מה שיגיד (ל''ת)

    די לעיתונות החובבנית, 05/07/10 21:13

  • 23.

    ביקשתם לגייס דוסים - עכשיו תאכלו את מה שבישלתם (ל''ת)

    רוני, 05/07/10 21:11

  • 22.

    בשקט בשקט, בלי שתשימו לב, הדתיים גונבים לנו את המדינה והופכים

    האיש החושב, 05/07/10 21:11

    אותה למדינת חושך, מצורעת, בורה ואפלה!
    מהפכה עכשיו!

    • האיש החושב שמקבל אלף דולר מהקרן לישראל חדשה בשביל הטקבוק (ל''ת)

      סטודנט, 05/07/10 21:42

      • אתה עוד דתי פרנואיד שחי במציאות אחרת...לפני 1000 שנה (ל''ת)

        האיש החושב, 06/07/10 00:32

    • מהפכה פלסטינית עכשיו!

      עדי, 05/07/10 21:45

      כתגובה למהפכה חילונית.

    • בשקט בשקט הדתיים מוכנים להקריב את עצמם לטובת המדינה (ל''ת)

      אז של נעליך...ואני חילוני ד.א., 05/07/10 22:14

      • ולהקריב את המדינה הדמוקרטית על הדרך! איראן זה כאן! (ל''ת)

        אלמוג, 06/07/10 00:33

  • 21.

    אם צה''ל לא מסוגל להגן על הדמוקרטיה הישראלית. מי כן?!

    ביזיון, 05/07/10 21:10

    זהו? ישראל הפכה למדינת הלכה?!

  • 20.

    צה''ל נותן יד להרס הדמוקרטיה הישראלית. הסוף כאן. אנחנו איראן!!! (ל''ת)

    אחד שמבין, 05/07/10 21:08

    • אחד שמבין שמקבל אלף דולר מהקרן לישראל חדשה בשביל הטקבוק (ל''ת)

      מילואימניק, 05/07/10 21:43

      • איפה נרשמים? הלוואי! חלומות בהקיץ! (ל''ת)

        יוני, 06/07/10 00:33

    • אתה לא מבין כלום. אז איך זה בעזה אצל אחיך האהובים? דמוקרטי? (ל''ת)

      15, 05/07/10 23:16

  • 19.

    צה''ל נכשל במשימתו לשמש ''כור היתוך'' ונותן יד להפיכת החברה בישראל לחשוכה

    קול ההיגיון, 05/07/10 21:06

    בורה, דתית, פנאטית, ומגעילה!
    בן גוריון היה מתהפך בקברו!

    • הקול שמקבל אלף דולר מהקרן לישראל חדשה בשביל הטקבוק (ל''ת)

      חייל בדימוס, 05/07/10 21:43

      • תמשיך לחלום טיפש. אני אזרח שדואג שהמדינה מתחרדת. זה הכל. (ל''ת)

        קול ההיגיון, 05/07/10 23:57

      • לא שווה להלחם בשביל מדינת הלכה דתית ומגעילה. פשוט לא שווה! (ל''ת)

        מרד!, 06/07/10 00:04

      • באמת? איפה נרשמים? גם אני רוצה! (ל''ת)

        רואי, 06/07/10 00:34

    • ''קול ההגיון'' אלעק....חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      גדי, 06/07/10 00:19

  • 18.

    הלוואי שחילי ההסדר היו נלחמים כמו שהם לא רוצים לראות חילות שרות. (ל''ת)

    ג.מרכז, 05/07/10 21:02

    • מנוולת.חיילי הסדר לא נלחמי?

      אח שכול לחייל הסדר, 06/07/10 09:03

      מנוולת, לכי לבית קברות צבאי. תעמדי ליד מצבות של חיילי ההסדר ותבקשי סליחה.ביניהם גם של אחי ז''ל.
      קודם תשטפי את הפה מהסירחון שלך.
      אחר כך תשלחי את החבר שלך לשרת בצה''ל.

      • מהיכן שאני מגיע,אף אחד לא רוצה חיילי הסדר לידו!נקודה! (ל''ת)

        רון, 06/07/10 12:32

  • 17.

    אירן זה כאן!!!! (ל''ת)

    גיל, 05/07/10 21:02

  • 16.

    בושה וחרפה

    עופר - גולנצ'יק, 05/07/10 21:00

    כגולנצ'יק בסדיר ומשרת מילואים פעיל בהווה אני מתבייש בבבונים הדתיים שהשתלטו על החטיבה.
    למה שלא ישתלטו על חטיבת כפיר - יותר מתאים להם.

    • הם משתלטים על המדינה והופכים אותנו לאיראן! להלחם בכל הכח בתופעה! (ל''ת)

      גולנצ'יק, 05/07/10 21:19

    • כל הכבוד לצה''ל ולגולני (ל''ת)

      מותר להתחשב ולבטל, 05/07/10 21:44

  • 15.

    ה''גורם הצבאי'' נשמע כמו איזה חייל של מסייעת 13 (ל''ת)

    מירו, 05/07/10 20:57

  • 14.

    בורות לשמה ! כנסו...

    גולני מסורתי, 05/07/10 20:56

    הסיבה לביטול היא ממשל לא הבת הזמרת !
    אלא מכיוון שאני בתקופת ''בין המצרים''
    למי שלא יודע לא מדובר בתקופה שבין הבקעת חומות ירושלים לשריפת בית המקדש השני שהווה אקט של סיום הריבונות היהודים בארץ ישראל וההליכה לגלות שנמשכת עד היום
    בימים אלו משתדלים לצמצם בשמחה
    אז למה לפגוע ברגשות ?
    קצת התחשבות !
    תפסיקו עם היללות ''כמו איראן''

    • יש כל יום המון אירועים כאלו בצבא גם בתקופת בין המצרים

      שלמה, 05/07/10 21:36

      זה תירוץ של הצבא. אם זאת הייתה הסיבה אז לא היו קובעים מופע סטנד אפ מראש ומבטלים אותו בגלל אישה ששרה. מצחיק שסטנד אפ מותר בין המצרים אבל אישה ששרה לא. מה נראה לך, שבצבא קובעים אירועים במקרה, לא יודעים מתי בין המצרים. אין לתאריך כל קשר לעניין!

    • מה עם התחשבות בשאר החיילים? (ל''ת)

      אני רק שאלה, 05/07/10 22:21

    • למה להעליב את האיראנים (ל''ת)

      גיל, 05/07/10 23:32

  • 13.

    בזמני זה היה אחרת לגמרי.....

    אילן, 05/07/10 20:43

    שירתתי בגולני בתחילת שנות ה 80 (גדוד 13) מלחמת שלום הגליל.
    אם רק היה מעז איזה חרד/דוס או כל דתי אחר ''לחרב'' טקס סיום או מסיבה גדודית/חטיבתית בגלל שירת נשים הוא היה מוצא את עצמו מטופל בצורה ובדרך שרק בגולני ידעו לטפל.
    אחרי זה הוא היה מתפלל לאלוהים שיסדר לו העברה לצנחנים.

    • הזמנים השתנו, ישראל מתחרדת, מחשיכה, נהיית דתית ומגעילה! (ל''ת)

      אחיעד, 06/07/10 00:06

  • 12.

    ממש לא תקדים זה קורה כל הזמן

    איתי, 05/07/10 20:41

    וזה בסדר גמור.

  • 11.

    הבורות של הכותב עולה רק במעט על רשעותו וצרות עיניו

    חייל דתי, 05/07/10 20:27

    מדובר בחוסר הבנה בסיסי באשר לערכי התורה. אם זה היה מוסלמי, היה מוכרז המפקד כאדם נאור ה''מכיל'' את כל פקודיו.

  • 10.

    זו לא המדינה שאני רוצה לגדל ילדים בה. מתחיל לחפש אלטרנטיבה. (ל''ת)

    מיואש, 05/07/10 20:22

    • ממממממ.....יאללה...ביי (ל''ת)

      שבי, 05/07/10 21:14

    • אוגנדה תחליף מצוין בשבילך או

      עדי, 05/07/10 21:56

      דכו, בירכנאו, ועוד ...

      • תהנו פה אתם במדינת הלכה נוסח איראן! אני עף מכאן! (ל''ת)

        מיואש, 06/07/10 00:35

  • 9.

    האם החיילים הדתיים לא היו שומרים על ייצרם ואונסים את החיילת?

    לעצור את הטרור בתוך צה''ל!!!!!!!!!, 05/07/10 20:22

    התחרפנתם? הגעתם למעוז האחרון לפני ההתפרקות הטוטלית? עם כל הכבוד לחיילים הדוסים, לפני שאלה גילו שאפשר להתגייס כבר היו שם חיילות. כבר בהגנה היו לוחמות - אז עכשיו הכל נמחק? ולנשים אין יותר שווין בצבא כי הדוסים החליטו לתרום?

    • כבר בהגנה גם היו דתיים

      דתיה, 05/07/10 21:02

      ולו היית קורא את תגובת דובר צה''ל או להבדיל מכיר מושג בסיסי ביהדות שנקרא ''ימי בין המיצרים'', היית מבין שאין כאן אלא ניסיון להשיג כותרות בתקשורת.
      בשלושת השבועות הקרובים לדתיים אסור לשמוע גם בנים, ואפילו מוזיקה חסידית. וזה בגלל חורבן ירושלים לפני 2000 שנה על שנאת חינם...
      והלוואי שנצליח לתקן זאת בימינו בקצת אהבת חינם!

    • שוויון זה לא כפיה על חייל לראות מופע שפוגע בו (ל''ת)

      סטודנט מילואמניק, 05/07/10 21:46

      • אין שום דבר פוגע בחיילת שרה! מי שלא מתאים לו שילך לאיראן! בושה! (ל''ת)

        אורן, 06/07/10 00:07

    • מדובר בתקופת בין המצריים ולדתיים אסור לשמוע

      שירה בתקופה הזאת. ד''א בלי שום קשר, 05/07/10 22:53

      אסור לדתיים לשמוע קול אישה. אם דתיים משרתים בצבא אי אפשר ליצור אירועים שהשתתפות בהם חובה וסותרים את ההלכה. צריך להפוך את האירועים האלה לרשות ולאפשר לדתיים לצאת.

  • 8.

    כל מי שעיניו בראשו מבין שכדאי לברוח מישראל. אנחנו איראן. לא דמוקרטיה! (ל''ת)

    איש שפוי, 05/07/10 20:20

    • חזור לאחיך האהובים עזה מצרים. (ל''ת)

      7 למה לא תחזור באמת למדינתך המקורית, 05/07/10 20:53

      • מדינתי המקורית היתה דמוקרטיה נאורה ולא מדינת הלכה חשוכה ובורה

        איש שפוי, 05/07/10 21:05

        כמו שאתה ושכמוך מנסים להפכה!

        • שלא כמוך- יש לכבד רגשות צעירים דתיים. ערבים ודאי ודאי אתה מכבד. מה? (ל''ת)

          אני שמאל אבל גם בן תרבות, 05/07/10 21:14

          • פגיעה בדמוקרטיה, אפליית נשים, כפיית פרימיטיביות, היא לא ''כבוד''

            איש שפוי, 05/07/10 21:30

            היא הרס ביד גסה של כל הערכים שאני מכבד!
            אל תכפו עליי את הדיעות הפרמיטיביות שלכם!
            למה לעזאזל אישה לא יכולה להופיע בפני חיילים?!!
            אתה בכלל מקשיב לעצמך????!
            ככה בדיוק התחילה המהפכה האיסלאמית באיראן ולבנון!
            לא אתן לזה יד!

            • ב'בין המצרים' ממעטים בשמחה, אני כשמאל יודעת זאת. (ל''ת)

              זו לא שום אפליה, 05/07/10 23:18

            • תגיד את זה על ''השרדות''...מדבר על פרימיטיבים.... (ל''ת)

              גדי, 06/07/10 00:21

      • מדוע בגלי צהל משמיעים שירים של גויים ולא שירים ישראלים

        י, 05/07/10 23:43

        או חסידיים או מזרחיים לטובת חיילים?מדוע בגלי צהל לא דואגים להרמת מורל של החיילים?שזה בעצם תפקידם

  • 7.

    במקום שהם יהפכו לנורמליים כמונו, הם כופים לחזור אלפי שנים אחורה

    רואה שחורות, 05/07/10 20:19

    !

    • ''נורמליים כמונו''?

      רואה ורודות, 06/07/10 01:08

      מי זה כמונו? יש פה כמונו בארץ הזאת?

      רק אנשים כמוך, שחושב שאתה ''כמונו'' באמת רואים שחורות.

  • 6.

    תמשיכו להתווכח אבל ילדי לא ישרתו בצבא הזה! (ל''ת)

    חרדי, 05/07/10 20:18

    • גם ילדיי לא! צבא שמתקפל בפני דתיים חשוכים פרימיטיביים! (ל''ת)

      חילוני, 06/07/10 00:08

  • 5.

    אשכנזי חתיכת פחדן נטול עקרונות, נותן יד להרס צה''ל והפיכתו לצבא הלכה של

    אלוף במיל', 05/07/10 20:18

    מדינה פנאטית כמו איראן!

  • 4.

    נו, באמת!

    מחנה יודה, 05/07/10 20:14

    גם כחילוני אני לא רואה טעם להכריח בני-ישיבות לשבת בהופעה של אישה. הם התגייסו במסגרת מיוחדת שתאפשר להם לשרת בלי להחשף לדברים בעייתיים לאמונתם. מדוע סובלנות כלפיהם פחות נחשבת מסובלנות לטרנסג'נדרים למשל?!
    מעבר לכך זאת אכן תקופת בין-המצרים ולכן כל הנושא של לקבוע מסיבה הוא די בעייתי. זה עדיין צבא העם היהודי למרות...

    • תגובה

      קצינה, 05/07/10 20:45

      אהבתי!!!!!!!!!!!!!כל הכבוד

      • תתביישי! קצינה? אישה? בקרוב יסכלו אתכן באבנים כמו איראן! (ל''ת)

        אור, 06/07/10 00:09

    • הם אמורים להשתלב בחברה דמוקרטית! ולא לכפות את הפרמיטיביות שלהם עלינו! (ל''ת)

      גולנצ'יק, 05/07/10 21:20

  • 3.

    ביזיון! ישראל היא איראן וצה''ל הוא משמרות המהפכה! (ל''ת)

    חנן, 05/07/10 20:14

    • עם ת.ז. כחולה שמתחזה ל''חנן''.י (ל''ת)

      ואתה גזען, 05/07/10 20:55

    • עצוב אבל נכון, בצבאות סוריה, איראן וכד' לא נותנים לבנות להופיע. בושה (ל''ת)

      פשוט בושה וחרפה, 05/07/10 21:16

      • כמה כסף הקרן החדשה משלמת פר תגובה? גם אני רוצה! (ל''ת)

        ''פשוט ..'', 05/07/10 23:19

      • כותבים בזוגות כדי שיחשבו שזו ''דעת העם'' פחחחח (ל''ת)

        3 + ''פשוט..'' - פשוט המחבלים, 06/07/10 00:41

  • 2.

    ''חל איסור לשומרי מסורת לשמוע מוזיקה''

    סתם יהודי, 05/07/10 19:57

    כמה חלול זה נשמע. זה כאילו ש''חל איסור לשומרי מסורת לשתות חלב שש שעות אחרי ארוחה בשרית''.

    צבא ההגנה לישראל. כדאי שאותו גורם בכיר ילך ויבדוק מהם ימי בין המיצרים. האבל שכל יהודי אמור לחוש על אובדן הריבונות, על ההליכה לגלות. אם היה להם קצת שכל בקודקוד הם היו מבינים שזה האמא והאבא של כל ימי הזכרון וימי השואה והפוגרומים והפיגועים והשבויים והנעדרים וכל דבר רע שהתגלגל עלינו בגלל הגלות.

    • בין המייצרים ובין השטויות ! מתי אלוהים עזר לכם , בשואה , במלחמות , . (ל''ת)

      הצדיק מב''ב הגזענית, 06/07/10 07:40

  • 1.

    איראן. ישראל. יש הבדל??? (ל''ת)

    שפינוזה, 05/07/10 19:52

    • גם שפינוזה עובד בקרן לישראל חדשה כטוקבקיסט?! (ל''ת)

      לאן הגענו??.., 05/07/10 21:48

      • הוא אחמד לא שפינוזה אבל כן משלמים לו (ל''ת)

        חחח, 05/07/10 23:20

      • אתה דתי טיפש אה? (ל''ת)

        חנן, 05/07/10 23:58

    • שום הבדל. דתיים הפכו אותנו לאיראן. גועל נפש. המדינה לא תשרוד. (ל''ת)

      אחד שמגיב, 06/07/10 00:10

    • מטומטם מי שמשרת בצבא מטומטם, (ל''ת)

      ליצמן הסגן של הלייצן, 06/07/10 07:38

      • אני ציוני לתפארת - אבל אם ישראל תהפוך לאיראן, נגמרה הציונות! (ל''ת)

        אלון רוזן, 06/07/10 09:33