• 74.

    חייבים לשחרר את גלעד המחיר לא רלוונטי בכלל מטריד שלאדם יש מחיר

    אני, 31/07/10 02:08

    הילד צריך לחזור הביתה וכמה שיותר מהר מה שהיה הוא שיהיה

  • 73.

    והנה המקהלה חוזרת: לא לשחרר את גלעד כי אנחנו ניפגע!

    שמיל, 26/07/10 08:37

    כמובן כל זה מטובל בהרבה פחד וגם עלבונות למי שחושב אחרת. אבל רבותיי ''גיבורי התהילה'' אם האופנה עכשיו היא להגיד שהוא ימות שם, העיקר שאנחנו והילדים שלנו נהיה בסדר, למה שמישהו יסכן את ילדיו בני ה-18 כדי להגן על נמושות כמוכם? אתם פוחדים, כולנו פוחדים, שכל אחד ידאג לעורו!

  • 72.

    דורון ברוש-האם אתה מוכן לתת את חיי ילדיך על מנת להחזיר את שליט ?

    גם לילדינו מגיע לחיות, 26/07/10 02:10

    כי אם לא יהיה לך מזל הם אלה שירצחו בפיגועים אחרי שחרור המוני של מחבלים .
    ואם יהיה לך מזל ילדים של אחרים ירצחו...

  • 71.

    would u like your family to get killed from next Bombing?! (ל''ת)

    how Stupid can u be, 19/07/10 20:39

  • 70.

    אחרי השחרור של שליט תשלח את הילדים שלך לצבא בשביל

    צלול, 18/07/10 15:00

    אחרי השחרור של שליט תשלח את הילדים שלך לצבא בשביל לעצור את המחבלים ששוחררו ושוב מנסים להרוג את כולנו
    ואז תדאג קצת יותר בקשר לכמה שהם מסוכנים כשהם ינסו (וחס וחלילה יצליחו) להרוג את הילד שלך!!!
    ואז תהפוך שולחן!

  • 69.

    כמה ילדים

    אברהם, 11/07/10 21:01

    דורון ברוש כמה ילדים יש לך ובאיזה גיל
    האם אתה מודע ששחרור מחבלים עם דם על הידים
    חוזרים למעגל הטרור משמעות ההסכמה לפחות עשרות של חפים מפשע שיהרגו כתודה מהחלטה זאת
    כלומר אתה מסכים שאחדג יחיה ועשרות ימותו
    נא תגובתך

  • 68.

    קח את עצמך ואת הילדים שלך ועופו לנו מהעיניים, בלי טובות (ל''ת)

    צ., 11/07/10 20:40

  • 67.

    אתה אדיוט מעניין שפה אתה זועק הילדים שלי

    שמעון הצדיק, 11/07/10 08:01

    כששלום עכשיו ובצלם ומבאישים את חיילי צהל אתה לא זועק.
    מי שנותן רוח גבית למעשה החמס הם ההאירגונים האלה והתקשורת

  • 66.

    המנהיגים לא יותר שקרנים ומכוערים ממך, מר ברוש !! (ל''ת)

    רום, 10/07/10 10:12

  • 65.

    אני בחרתי שלא להתגייס בדיוק בגלל הסיבה הזאת

    לא משנה, 09/07/10 18:28

    בגלל שראשי המדינה מתייחסים לחיילים כמו אל הבובות שלהם, שאם אחד נופל לבור, אז לא נורא, אין לו משפחה, אין לו אישיות, הוא רק ''רכוש צהל''

    אני יודע חלק מכם קוראים לי בשמות גנאי כרגע, אבל אני העדפתי לשרת את אזרחי המדינה, ולא את המנהיגים המושחתים שלה.

    חבר'ה, לכו לשירות לאומי, שביבי וברק ישלחו את הילדים שלהם לשמור על הגבול, במקום לשים אותם בדובר צהל במזגן.

  • 64.

    להסתכל ולא להאמין מאת דורון ברוש

    מירה, 08/07/10 22:09

    אהבתי את מאד מאד צודק בכל מילה

  • 63.

    חושב שאנו צריכים אתהילדים שלך בצבא? מצחיק מאוד, יש מספיק בנות (ל''ת)

    תום, 08/07/10 14:11

  • 62.

    לגיטימי לגמרי להתנגד לעסקה

    תומר, 08/07/10 13:40

    זכותו של הכותב לתמוך בעסקה, אבל זכותה של הממשלה ושל אזרחים אחרים להתנגד לעסקה. לכל אחד יש קו אדום משלו.
    גם לכותב אני בטוח שיש קו אדום, ולמשל אם חמאס היו דורשים בנוסף לשחרור גם מעבר חופשי של נשק אליהם, ואולי גם תשלום כופר של מיליארדים ואולי שניסוג מעוד שטחים ליד עזה, האם הכותב גם היה תומך בעסקה? גם אז הייתי יכול לבוא אליו ולהגיד לו שהוא לא בסדר שהוא לא מוכל לתת איזה כמה קילומטרים במדבר ליד עזה תמורת חיים של בן אדם.

  • 61.

    מה יקרה אם גלעד שליט לא ישוחרר בכול מיקרה (ל''ת)

    פקק תנועה, 08/07/10 11:22

  • 60.

    בוקר טוב מדינת ישראל הפאטתית!!!

    יותם, 08/07/10 09:19

    אני בחרתי בגיל 18 לא ללכת לצבא בגלל חוסר אמון במדינה ! רוב העם הזה יקרא לי בשמות גנאי כמו - משתמט, אוכל חינם, פחדן, ועוד.. אז היום ,למראה הצעדה האומללה הזאת - הבנתי שאף פעם לא טעיתי. ההפך - אני צדקתי כל הדרך!! אני מאוד שלם אם ההחלטה שלי לא להתגייס ולא לשרת את המדינה כפוית הטובה הזאת. לכן, ישראלים יקרים ופאטתים שלי - תתעוררו!!! בשום מקום בעולם המערבי לא מחריכים ילדים להחזיק רובה ולהרוג!!! אני הבנתי את זה לפני 12 שנה, ואתם? עדיין תקועים עם הערכים המעוותים של ישראל? חולמים שהבן יהיה בסיירת????? אוי לכם..

    • הייתה מנודה. זבל תל אביבי טיפוסי. (ל''ת)

      כן, אתה נמושה ואוכל חינם. בכל מקום מחוץ לתל אביב, 08/07/10 14:09

    • אם אתה גאה להיות טפיל אוכל חינם וחי על דמם של אחרים זו הבעיה שלך

      צ., 11/07/10 20:43

      יש אחרים בארץ הזאת שמבינים שלפעמים כדי שחברה תתקיים היחיד צריך לתת משהו מעצמו. חארות אגואיסטים כמוך יש בלי סוף. למזלנו לא כולם זבלים כמוך אחרת לא היה כאן כלום.
      לא יאומן איך אין לאפס כמוך בושה לשבת בבית ולהגיב נגד אלו שמסכנים את חייהם בשבילך

  • 59.

    ידוע שבהחלטות אוחז ביבי ב''יד שרה''. בתור אמא שתשכנע אותו להשיב את גלעד (ל''ת)

    ורד, 08/07/10 09:00

  • 58.

    ממש לא יקר אסון אם לא נשחרר 1000 מחבלים (ל''ת)

    אבל אם נשחרר, יקרה אסון., 08/07/10 08:57

  • 57.

    שווה לשחרר 1000 רוצחים שירצחו שוב !! (ל''ת)

    מחדינת נמושות עלובות!!, 08/07/10 08:57

  • 56.

    ביבי יכול להצעיד אותנו לאחד מרגעיה היפים של הציונות, עם גלעד לצידו (ל''ת)

    עם שלם ינצח את הטרור ויביא חייל אחד הביתה מהשבי, 08/07/10 08:55

  • 55.

    רק פחדנים בורחים מול איומי טרור ומפקירים אח למותו (ל''ת)

    בלי ערבות הדדית ואחדות הגורל - אין ישראל !, 08/07/10 08:53

  • 54.

    חייל אחד בשבי והמדינה מתפרקת. (ל''ת)

    חאמס מנצח כי אנו אידיוטים., 08/07/10 08:33

  • 53.

    הקוראים הרבה יותר חכמים וגם צודקים מהחנטריש המתלהם הזה. (ל''ת)

    טמבל, 07/07/10 02:54

  • 52.

    אדיוט שמתייחס לילדיו כאל רכוש נשלט

    גיל אזולאי, 06/07/10 11:54

    נקווה שילדיו קצת יותר חכמים ממנו וידעו להחליט לבד ולעשות את הדבר הנכון.
    מעבר לכך "בכל מחיר" הוא מושג לא רציני בטח כשלמחיר יהיו בעתיד שמות ופנים שיוצגו בתוך מסגרות שחורות

  • 51.

    אל תאיים

    דורון, 06/07/10 11:32

    אל תשלח את הילדים שלך ואל תעשה טובות. לא כל ברברי וחסר תובנה מינימלית ראוי להציג את עמדתו ברבים. אני מקווה מאד שגלעד ישוחרר במהרה אבל לא ע"י שיחרור מחבלים. במידה וישוחררו מחבלים - הראשונים שישלמו את המחיר (כנראה) יהיו תושבי ת"א שיתפוצצו באוטובוסים או הילדים של כולנו במועדון הסטייג'. בא ניתן לראש הממשלה, שר הביטחון, ראש השב"כ והמוסד ולשאר הנוגעים בדבר לעשות את תפקידיהם נאמנה עם אחריות אישית כלפי כל חייל ואזרח אבל חשוב מזה , עם אחריות כלפי כלל תושבי המדינה.

    • אנחנו --לא נשלח ילדים לצבא שמפקיר חיילים (ל''ת)

      אתה קשקשן נפוח, 07/07/10 08:41

  • 50.

    אהבתי. תודה (ל''ת)

    מסכימה, 06/07/10 10:30

  • 49.

    שחרור המחבלים מיד ולצוד אותם אחרי העסקה... לירות בהם כמו כלבים (ל''ת)

    ירון, 06/07/10 09:59

  • 48.

    תל אביב תמורת גלעד ! (ל''ת)

    מרזוט , 06/07/10 08:22

  • 47.

    ואם תמורת גלעד שליט הם היו מבקשים את הגולן?

    גבי, 06/07/10 07:46

    ואל תגיד ''הזוי''
    זהו טיעון פילוסופי

  • 46.

    I am with you

    Dvora, 06/07/10 05:32

    thank you for expressing it so well. .

  • 45.

    איך ברק וביבי ודומיהם לנים את שנתם ??

    אבי סלומה, 06/07/10 05:07

    איך כאזרח חופשי במדינה ריבונית, כבן לאום יהודי, חי ונושם עושה מה שבא לי. מתעורר
    ליום חדש וגלעד שליט עדיין לא איתנו... ??
    לן במיטה שלי עם הכר שהתרגל לזויות הפדחת והקרחת עם המזגן ו/או בלעדיו.
    איך גלעד נמק שם בבורות החמאס ?

    וביבי ושרה ברק ונילי חיים במגדלי השן ולא
    מזיז להם מאומה.

    איך נתנו להם להגיע לזה ???

  • 44.

    המאמר הטוב ביותר שקראתי בנושא גלעד

    מאמר מעולה!, 05/07/10 22:22

    כל הכבוד!
    יישר כוח!

    • מתי התחלת לקרוא

      אתה נלעג, 12/07/10 18:54

      הכותב- אויל משריש, ואתה המפרגן לו- לא פחות
      ומעניין שמעריב נותן פתחון פה לאנשים רפי משכל. מר ברוש- אפילו לברוש יש יותר הבנה בחיים, ואפילו הברוש היה מסרב להתפוצץ כך סתם, באמצע היום.

  • 43.

    לוזר תל אביב נהנתן

    הזרקור, 05/07/10 21:41

    אתה תיתן את הילדים שלך לצבא כמו טעטעלה.

    שליט ישאר בשבי כמה זמן שצריך:
    עד להשלמת עסקה או עד לשחרורו במבצע צבאי אם
    יתאפשר הדבר.
    אם החמאס לא יגמיש עמדותיו יש סיכוי ששליט ישאר בכלא עד סוף ימיו ואין כל הבדל בינו לבין חייל הרוג.מרגע שהתגייס- הפך לשבוי/הרוג בפוטנציה.

    בושה למעריב שנותן לך בכלל במה לאוסף
    השטויות האינפנטיליות ששפכת כאן לריק.

    • ממצה, קולע, ונכון

      צודק לגמרי, 12/07/10 18:55

      מחזיק בכל מלה שלך

  • 42.

    צודק צודק צודק

    צביקה - גבעתיים, 05/07/10 21:05

    ואל ירפו ידיך מכל מגיבי הימין הקיצוני שעטים בתגובות לדבריך הישרים והנכונים.

    הסכנה באי שחרור גלעד עולה עשרות מונים על המחיר שנאלץ לשלם (כנראה בכל מקרה)

  • 41.

    שמאלנים או ימנים-

    רז, 05/07/10 21:02

    תסתכלו להורים של גלעד בעיניים ותגידו להם שלא צריך לשחרר את בנם.
    אמן שאף אחד לא יהיה באותו המצב, וגם להם לא מגיע להמשיך ולסבול.
    מה אם זה היה הבן/אח שלכם?
    קצת רוך ואמפתיה, זה לא קשור לימין או שמאל-אלה להיותנו בני אדם.
    ולכל חיילנו: חזרו הביתה תמיד ובשלום.

  • 40.

    מאחורי סכסוך ישן יושב לו ילד,

    לעסקת שליט עכשיו!, 05/07/10 20:55

    בין הסכמים לא חתומים הוא מבקש ש..
    נזכור שיש לו גם פנים וחלומות...
    הוא רק פרפר פרפר של מלחמות.
    ביבי תתעורר כבר! יש לך חייל צה''ל שיושב בשבי 4 שנים ומשלם את מחיר האדישות שלך! השב אותו הביתה! ועכשיו!

  • 39.

    כ-ן לשחרור גלעד! (ל''ת)

    מיד!! ב-כ-ל מחיר!, 05/07/10 20:53

    • ב-כ-ל מחיר? גם במחיר החיים שלך? (ל''ת)

      ל39, 08/07/10 09:24

  • 38.

    ברק וביבי קדימה לעסקה! ו-ע--כ-ש-י-ו! (ל''ת)

    ארין, 05/07/10 20:49

  • 37.

    ביבי השב את שליט הביתה! (ל''ת)

    טל, 05/07/10 20:48

  • 36.

    תודה, תודה, תודה

    גיא, 05/07/10 20:42

    תודה על מילים כדורבנות. כל מילה - כאילו יצאה מפי.
    הלוואי והיו עוד כמוך במדינה, ובמיוחד בקרב מנהיגינו הראפסים.

  • 35.

    מאמר ילדותי ומפגר. שחרור רוצחים יביא לרצח נוסף

    שמואל, 05/07/10 20:39

    תבנה את הטיעונים שלך בצורה קצת יותר בוגרת.
    שחרור מחבלים יביא לעוד רצחיות ובהחלט צודק ביבי בעניין הזה. אחש לו , כדוגמא הקריב את חייו כדי לא לשחרר עוד מחבלים בדיוק השבוע לפני 34 שנים אז דרשו לשחרר 33 מחבלים תמורת 100 נוסעים חטופים. מאז מבצע אנטבה שבו הקריב יוני נתניהו את חייו השתנתה המגמה משחררים מחבלים תמורת כל שבוי והמחיר עולה ואיתו הרציחות שהמחבלים עושים לאחר מכן.

  • 34.

    האם אתה מוכן להקריב את ילדיך תמורת שליט???

    מוטי י-ם, 05/07/10 20:26

    אתה הרי מוכן תמורת כל מחיר להחזיר את גלעד שליט, האם ידיעה שהעסקה תוביל לרצח ללא הכר עדיין תצעק כי לא עושים הכל??

  • 33.

    ביבי , אל תיכנע.!!!!אסור לשחרר רוצחים!!!!! (ל''ת)

    רואה צאן, 05/07/10 20:05

  • 32.

    well said! (ל''ת)

    y, 05/07/10 20:00

  • 31.

    מצטער, הבן שלך נפל בשבי כמו שפן !!

    דוד ארז, 05/07/10 19:01

    הוא עדיין חייל צהל !
    וצה''ל חייב לשחררו גם במחיר מחיקת עזה מהמפה !!

    לשחרר אלפי מחבלים רוצחים כדי שימשיכו לרצוח עוד יהודים וחלילה אני יכול להיות ביניהם או ילדי ? לא ולא

    לשחרר את גלעד חי או מת, אבל רק בכוח !!

  • 30.

    כאב לילדים בעצמי, אני את ילדיי אשלח לצבא בלי קשר למה שיקרה עם גלעד

    זיו_! , 05/07/10 19:01

    מה שכן, במידה ושיטת ''בכל מחיר'' שאתה תומך בה תתקבל וגילעד ישוחרר בתמורה לאלפי מרצחים, אני מקווה שזה תהיה אתה שתשלם באת המחיר בחיי יקירך ולא אני שאשלם על השטויות שאתה מדבר היום.
    אתה בדמגוגיה הזולה שלך מכין את הרקע לחטיפה הבאה שיתכן ותהיה הבת שלי או אחד הבנים.


    זכותך להביע את דעתך במדינתנו רק אל תצפה שהכל יצאו לקחת את דרכך כי דרכך רק תביא עוד הרוגים ועוד חטופים, אבל היי.. יהיה לך את שליט בבית נכון??

  • 29.

    אני מאחל לך שאם כבר ימותו ילדים בפיגועים, שיהיו אלה הילדים שלך

    אתה הזוי, 05/07/10 18:49

    ככה עובד הצדק הקוסמי.

  • 28.

    די כבר לקרוא לחיילים ''ילדים''. זאת גישה תבוסתנית בכיינית גלותית! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 05/07/10 18:46

  • 27.

    בוא ותרים כפפה.

    עודד ב., 05/07/10 18:39

    באם,וזה לא נראה לי סביר,הילדים שלך כן ישרתו בצבא ,וביחידה קרבית מובחרת ומבצעית,מקום ,שבו יש סיכוי שיפגעו בפעולה.היית מרשה להם להשתתף??

  • 26.

    אכן לא הגיוני שפתאום יעשו חשבון מה יהיה אחרי שישתחררו הרוצחים

    שרון, 05/07/10 18:36

    אצלנו מקובל להלחם על כל פצוע, גם אם ברמה התאורתית בממוצע יהרגו יותר חיילים עקב כך, עדיין יש רמה תאורתית של מה אולי יקרה אם ישוחררו מחבלים, ויש רמה של מציאות עכשוית שבא גלעד נמק בשבי. אז אולי המחבלים יחזרו לטרור, ואולי לא, ואולי בכלל יהיה שלום ואולי לא, לא עושים כאלה חשבונות כשחייל נמצא בפועל כרגע פצוע בשטח, או בשבי.

  • 25.

    כמה שזה לא טרנדי (ל''ת)

    לא בכל מחיר!!!, 05/07/10 18:32

  • 24.

    אתה והילדים שלך יכולים לעזוב את הארץ.

    קובי, 05/07/10 18:29

    כמה מהילדים שלנו יירצחו בידי המחבלים שישוחררו ?
    בכדי שהמצפון שלך יהיה שקט ?
    אתה סמרטוט. כמה מחבלים ששוחררו עד עכשיו חזרו לרצוח ?
    כמה נרצחו בידיהם עד עכשיו ?
    אתה והמשחפה שלך יכולים לעלות למטוס הראשון שעוזב את נתב''ג.
    ואני והילדים שלי נמשיך להאחז בארץ הזאת למורות אנשים שכמותך.

  • 23.

    נא לא להסחף בסוף שליט יראה את בנו בתמונה לא לשחרר רוצחים (ל''ת)

    מיכל, 05/07/10 18:24

  • 22.

    ''לדפוק כמה צ'ייסרים''? תתבייש. ''תרבות'' השתיה שלכם הרסה את הנוער.

    יעקובי: ''לדפוק צ'ייסרים''. איזו שפה. ממש להתפעל., 05/07/10 18:23

    לפני 40 שנה היהודים כמעט ולא ידעו מה זה אלכוהול ושכרות.
    אבל בעיני ה''תקשורת'' זה לא מצא חן.
    אז הם התחילו ללעוג לעם היושב בציון עד כמה הוא פוריטני, שמרן, ולא יודע מהי ''תרבות השתיה''.
    וכך הגענו עד הלום: שיכורים, תאונות דרכים בגלל שכרות, מוות ורצח.
    זו ה''תקשורת''.

  • 21.

    והנה הטעות הבסיסית שלך

    אזרחית, 05/07/10 18:18

    אתה לא ''שולח'' את הילדים שלך לצבא! אזרחי ישראל לא ''שולחים'' את הילדים שלהם לצבא. המדינה פשוט לוקחת. כי אתה חיי במדינת ישראל ובמדינת ישראל יש חוק גיוס חובה. אנחנו לא חיים במדינה שלווה מלאת רוגע ומנעמי החיים הטובים כפי שללא ספק היינו רוצים...

    אז נכון, זו אולי דרך הסתכלות דיי קרה על המצב אבל זו המציאות שלנו וכדאי שנפנים אותה
    אנשים כמו הכותב פשוט חיים בלה לה לנד משלהם!

    אה ו..באמת עשינו הכול? מה עם לשנות את הגן עדן של האסירים הפלשטיניים??? שחיים על חשבון משלם המסים הישראלי, אוכלים על חשבונו, לומדים על חשבונו מוציאים תארים. בעוד חייל שמשרת שלוש שנים ויותר נאלץ לשלם מכיסו כדי לרכוש השכלה גבוהה!
    לא צריך לעשות הרבה-פשוט לתת להם תנאי חיים בסיסיים ביותר לפי אמנת ג'נבה (וכן, לחם ומים בהחלט מספיקים!)

    ומה עם חרם כלכלי על הרצועה?

    לייחס למנהיגים שלנו רוע לב וקרירות נו באמת! דווקא נתניהו ששכל אח?

    מנהיגי המדינה צריכים להסתכל על המדינה!כ-ל המדינה וטוב מאוד שהם לא פועלים על סמך רגש בלבד. זה לא אומר שהם נטולי רגש בכלל..

  • 20.

    בשם מדינת ישראל והרוגי הפגועים בעבר ובעתיד: אשלח ילדי לצבא.

    אתה חושב שאתה עושה רושם על מישהו, סמולנצ'יק?, 05/07/10 18:17

    ילדי ילכו לצבא לא מכיוון שאני אשלח אותם, הם ילכו כי הם יתחנכו להיות הוגנים וצודקים ולא דמגוגים כמו הכותב.

  • 19.

    if you want to shoot shoot, dant talk

    קלינט, 05/07/10 18:16

    אתה לא מאיים על אף אחד, לך לדימונה שלך, לך לכפר סבא שלך, תגייס את ילדיך, אל תגייס, אנחנו ממזמן הפסקנו לרקוד לצלילי החליל של השמאל הקיצוני וההזוי.

  • 18.

    ובשם הילדים שלי............!

    מני ממודיעין, 05/07/10 18:16

    אני דורש לשחרר את גלעד שליט בפעולה צבאית ועל הדרך לתלות את כל האלף מחבלים למען יראו וייראו וידעו שלא כדאי יותר לחטוף חיילים.ההצעות ה''בונות'' שלך ושל דומיך טפשיות ונדונו לחזור שנית ושלישית ודם ילדינו ההרוגים יהיו על מצפונך כשתברח מהארץ במקום להילחם עליה.

  • 17.

    אף אחד לא עושה טובה לצה''ל בגיוס ילדיו, יש חוק ונטפל בכל אחד בהתאם

    קצין בחה''א, 05/07/10 18:12

    ממילא הגיוסים לתפקידי מפתח נחסמו ממזמן בפני אנשי שמאל קיצוני והסיפור של ענת קם רק חיזק את המגמה הנ''ל.
    90 אחוז מצועקי ''בכל מחיר'' הם מצביעי מר''צ ושאר רפיסות שילדיהם ממילא מתחמקים אפילו משירות בסיסי ביותר, כך שאתם לא עושים לנו טובות.

  • 16.

    נתחיל בזה שלא היית שולח אותם

    ט., 05/07/10 18:11

    ונסיים בזה שלמען הילדים שלי והאחים שלי שכן בצבא. ל-א לביצוע העיסקה בכל מחיר!

  • 15.

    ת'יודע מה ? נשחרר את הרוצחים מהחמאס אבל גם את פופר ועמיר - ואנדרטה יפה (ל''ת)

    לגולדשטיין - למה לא ? מכירת חיסול, 05/07/10 18:05

    • נכון צריך באמת לעשות את זה (ל''ת)

      בלי צביעות וציניות, 05/07/10 19:43

  • 14.

    ''בשם הילדים שלך'' ?!

    אזרח שפוי, 05/07/10 17:55

    יש לי שאלה פשוטה אליך,

    כי הרי זה עובדה מוגמרת שפיגוע טרור בוא יבוא מידי המחבלים המשוחררים.
    ישנם לפחות 179 ישראלים שנרצחו בידי מחבלים כאלו ואחרים ששוחררו מהכלא, וזה ברור שהמחבלים המשוחררים ימשיכו לעסוק בטרור.

    אני ממליץ להסתכל באתר של ארגון אלמגור -
    http://www.al-magor.com/almagor%20investigation.htm
    במיוחד בתחתית העמוד.

    ואם כן, לשאלתי:

    האם אתה מוכן להקריב את חייהם של 100 אזרחים ישראלים בתמורה לשחרורו של גלעד שליט?
    האם אתה מוכן להקריב את חייהם של 10 ?
    האם את חייהם של ילדיך ושל בני משפחתך?!

    לא מהמרים על חיי אדם.

    שלא תבין לא נכון, כולנו רוצים לראות את גלעד שליט משתחרר מהכלא, ויפה שעה אחת קודם, אולם זו לא הדרך !!!!!!!!!!

    NRG - נא לא לצנזר. האסון מתקרב וחייבים לפקוח עיניים!

  • 13.

    רק תל אביבי כמוך יכול לכתוב טור כה הזוי כזה

    רוני, 05/07/10 17:50

    בינינו, הילדים שלך גם ככה לא ילכו לקרבי.

  • 12.

    לא צריך ת'ילדים שלך וגם לא צריך צבא

    דוד, 05/07/10 17:37

    וגם לא מדינה !

  • 11.

    ישראל

    עוזי, 05/07/10 17:35

    אני את הילדים שלי לא אגייס לצהל!!!!
    צבא ומדינה שמפקירה בניה..

    הרי ברור לכולנו שאפשר לשחרר את כל המחבלים ופשוט לא בעיה לחדש את המלאי כשנרצה!

  • 10.

    כל מילה זהב ויהלומים

    לילך, 05/07/10 17:26

    מסכימה איתך לא ב-100% אלא ב-1000,000,000%. כל הכבוד.

  • 9.

    הוא צודק! לתקן את הכותרת = ''לקרוא ולהאמין כי זו נבואה'' (ל''ת)

    אובדן אמון מוחלט לא ישלחו את הילדים לצבא!, 05/07/10 16:43

  • 8.

    אני אשלח את ילדי לצבא רק אם לא יצטרך להילחם ולסכן את חייו.

    בדרך לסגירת צה''ל, 05/07/10 16:29

    שכל החיילים ישרתו בגלי צהל או בעיתון במחנה.
    יעברו אימונים ושרות בלי נשק. זה עלול להיות מסוכן.
    רק מדים יפים ומענק שחרור גבוה.
    אני כאם עברייה, אחת מארבעים או ארבעים וחמש, רוצה שהבן שלי יחזור הביתה בשלום, יום-יום בשעה 5.
    כן, דורון ברוש - אטד - גם לי יש תנאים.

  • 7.

    בעד'העיסקה',מעל4שנים ארורות(גיוס מיועד למיצוב בסולם ה

    מעמד-החברתי ותו-לא!)-יישר-כוח כותב-יקר.איתכםעדשובו, 05/07/10 15:40

    ניצן מיזרחי-אזרחית בת 57

  • 6.

    הרבה הורים היום לא ישלחו את הילדים לצבא!

    ובגלל זה, 05/07/10 15:30

    גידלו אותנו על הערך שכל חייל מדינה שלמה עומדת מאחורין. אם זה לא ככה, החוזה הותר

  • 5.

    צ ו ד ק בכל מילה

    אורנה, 05/07/10 15:25

    גם אני אתחיל להיות אסטרטגית ולא אתן את הילדים שלי לצבא !!!

    • במקום לקום ולהציל את המדינה שלך לסלק את המנהיגים הנוכחים ליצור מנהיגות (ל''ת)

      נפסיד את המדינה בגלל עצלנות אדישות ואנוכיות, 05/07/10 16:46

  • 4.

    חזק וברוך! (ל''ת)

    חיים, 05/07/10 15:14

  • 3.

    ליבי אתכם הלוואי הלוואי שתצליחו

    רבקה, 05/07/10 14:54

    רק מי שיש לו בנים בצבא מבין, צריך שכל
    אחד יחשוב אם זה היה בנו!

  • 2.

    סוף כל סוף

    לימור, 05/07/10 14:50

    סוף כל סוף מישהו עונה בחוכמה לכל המניאקים שלא רואים אף אחד ממטר חוץ מעצמם. יישר כוח ....

  • 1.

    יאללה, בוא נפרק את צה''ל וניכנס למיקלטים. נמושה שכמוך (ל''ת)

    זה חלק מהנזק שהצעדה הדפוקה הזו גרמה., 05/07/10 14:47

    • לו הבן של ברק או ביבי היו שבויים גם הם היו ממתינים 4 שנים

      CAPTAIN BARRY, 05/07/10 16:02

      לו הבן של כל מנהיג בממשלת ישראל או הדרג הבכיר בצה''ל היה שבוי גם הייתם ממתינים 4 שנים כמו משפחת שליט כדי לגייס את העם ולערוך צעדה לירושלים כדי לפתוח למנהיגים את האוזניים
      גם אני כתבתי פה רבות על הפגיעה הגדולה ביותר בסיפור החיים של שבויי משפחת שליט כל חייל וחייל בישראל חושב לעצמו
      ''מה היה קורה לו אני הייתי נופל בשבי''
      לדעתי במדה ולא נשחרר את גלעד שליט רוח הגיוס והלחימה יפגע..
      חוץ מזה שבאופן אישי אני מאמין בדרך של שלום ולא בדרך של מלחמות מפני שלא היגענו לשלום דרך הכוח דרך השרירים ודרך הציוד האמריקאי המתקדם ביותר בעולם ולא של חייל אמיץ בישראל במשך כל שנות קיומנו
      ברק ונתניהו,גלעד שליט רוצה לחזור הביתה

      • אין סכוי שיפלו בשבי חלילה ,,,, נראה לכם יגיעו לסכון כזה (ל''ת)

        חייל, 05/07/10 17:36

    • ל- 1 = אתה הדפוק! (ל''ת)

      ואין טעם לדבר איתך בכלל, 05/07/10 16:44