• 36.

    מספיק עם השטויות (ל''ת)

    חן, 09/06/13 19:41


    IP: 77.127.207.150דווח על תגובה זו

  • 35.

    שטויות!

    שש, 07/12/11 00:16

    נכון שיש חלוקה בין הספרדיות לאשכנזיות. אבל בכיתות הטובות יש כמעט שליש ספרדיות ג''כ.פשוט יש דרישות ולפיהן מתקבלים.לא קשור ספרדיות או אשכנזיות.
    ויש הרבה אשכנזיות שבכלל לא מתקבלות מראש.

    IP: 95.35.144.189דווח על תגובה זו

  • 34.

    היייי אני לומדת בסמינר הזה! (ל''ת)

    שרה, 27/07/10 21:39


    IP: 212.76.107.213דווח על תגובה זו

    • מפגרת את בטוח למדת שם אין מצב שעם הקלקול שלך את לומדת שם עדין (ל''ת)

      ליקי, 09/06/13 19:43


      IP: 77.127.207.150 דווח על תגובה זו

      • מה זה קשור קילקול זכותה לכתוב שהיא לומדת שם (ל''ת)

        שיר, 27/11/14 22:45


        IP: 84.228.49.175 דווח על תגובה זו

  • 33.

    הספרדים רק הרסו לעצמם

    אשכנזי, 11/07/10 23:53

    שימו לב שככל שבשנים האחרונות עולות יותר ויותר קולות הקיפוח והאפליה, מה שקורה בתגובה זה שאפליה מתגברת. זה ברור שיש אפליה ובצדק. ברגע שהספרדים עושים את עצמם מסכנים ומבליטים את זה הם פשוט מורידים את עצמם ולכן פחות מקבלים אותם ושיהיה ברור לכל אחד שהם באמת לא כמו אשכנזיים. נסה להגיד לספרדי פרנק - ותראה את התוצאה. זה יתחיל בצעקות ועלול להיגמר באלימות. אף אשכנזי לא נפגע שאומרים לו פרענק. וכמו הבדיחה הידועה ששואלים ספרדי מאיזה עדה אתה הוא עונה ''מרוקאי, אז מה?'' כל ספרדי הוא נחיתי וכן הוא לא ברמה של אשכנזי. אלו שאינם נחיתיים הם באמת אלו שמצליחים כן להיכנס למוסדות האשכנזיים או כמו שנקראים בלשון ''עמך'' השתכנזו.הגיע הזמן לבדק בית אצל אחינו בני עדות המזרח למה הם מופלים אפליה לא מתחילה סתם וגם לא מקנאה אז בבקשה.

    IP: 77.126.225.10דווח על תגובה זו

  • 32.

    השיוויון אצל החרדים גבוה בהרבה מהחילונים - יש דרישות ומי שעומד נכנס

    כולם שווים בפני ה' - וככה אצל החרדים, 28/06/10 07:22

    מדוע הספרדים מתעקשים להוריד הרמה של האשכנזים בכדי שתתאים לאופן שבא להם לעסוק בתורה?
    זה חוצפה!

    IP: 89.138.64.169דווח על תגובה זו

  • 31.

    מה ההתפלגות העדתית בפקולטה למשפטים באונ' ת''א? (ל''ת)

    רפואה? מה ההתנפלות הזו על ''בית יעקב''? זה מלמעלה?, 28/06/10 00:22


    IP: 83.130.103.143דווח על תגובה זו

  • 30.

    הגזענות בשצ'רנסקי

    יוסף, 26/06/10 23:35

    בס''ד
    אשתי ממוצא תימני ומפריכה את טענותיכם.
    ואמרה שקבלו אותה בכל מקום ללא כחל וסרק.

    IP: 109.67.113.124דווח על תגובה זו

  • 29.

    הגזענות בשצ'רנסקי

    יוסף, 26/06/10 23:32

    בס''ד
    אשתי ממוצא תימני ומפריכה את טענותיכם.
    ואמרה שקבלו אותה בכל מקום ללא כחל וסרק.

    IP: 109.67.113.124דווח על תגובה זו

  • 28.

    כמה עובדות מדויקות:

    עובדת ב''בית יעקב'' שצ'רנסקי, 26/06/10 22:40

    כעובדת במוסד זה שנים רבות אני יכולה להעיד בודאות כי אין כאן ולו דמגוגיה זולה:
    אין ולא הייתה אפליה על רקע עדתי בבית-הספר!
    בכל הכיתות יש למעלה מ-30% בנות עדות המזרח (יש לי רשימה שמית מדויקת, ואני מכירה אישית כמעט את כל תלמידות בית-הספר).
    היחס לכולן שווה ומכבד, ללא כל התייחסות למוצא.
    יש לציין כי חלק נכבד מעובדות המוסד - מחנכות, מורות וצוות מינהלה - גם הן בנות עדות המזרח.

    המגמה המקצועית נועדה לתלמידות הבאות ברובן מאזור דרום תל-אביב, חולון ובת-ים, ומעוניינות בתעודת בגרות ובהכשרה מקצועית. גם הרקע הדתי של תלמידות אלו בדרך כלל אינו חרדי-קיצוני כמו של התלמידות המגיעות מבני-ברק ומן הריכוז החסידי בצפון תל-אביב (נוה שרת). להן מיועדת המגמה העיונית, אשר באופן אידיאולוגי נמנעות מלעבור בחינות בגרות (התלמידות כן נבחנות ב''מבחני סאלד'' של משה''ח, המקבילים ברמתם לחלק ניכר מבחינות הבגרות, אולם מאפשרים תעודת הוראה בהמשך, ולא תעודת בגרות).
    זה ההבדל.
    אלו עובדות מדויקות, ולא פופוליסטיקה זולה.

    תמיד היו הורים (אשכנזים וספרדים כאחד) אשר בנותיהן לא התקבלו למגמה העיונית בה חשקו, בשל אי התאמה דתית או לימודית. וזהו.

    IP: 213.151.44.43דווח על תגובה זו

    • את עובדת שם

      אור, 27/06/10 20:33

      אז ברור שזה מה שתגידי!

      IP: 84.229.197.205 דווח על תגובה זו

      • נכון. כי אני יודעת את האמת

        עובדת ב''בית יעקב'' שצ'רנסקי, 28/06/10 00:06

        האם העיתונאי ניזון מתלונות פרטיות או מרשימות שמיות מפורטות, כפי שיש לי?!

        אגב, אני אומנם עובדת שם, אך בהחלט לא מיחצנת אותם. אישית, לא שלחתי את בנותי לשם, לא משיקולים גזעניים, אלא משיקולים של חוסר התאמה. כך שאני יכולה להביע דעה של מי שיודעת את העובדות מבפנים, אבל בהחלט לא משוחדת.

        IP: 213.151.44.43 דווח על תגובה זו

    • את עובדת שם כמו שאני עובדת בק.ג.ב (ל''ת)

      בתיה, 09/06/13 19:44


      IP: 77.127.207.150 דווח על תגובה זו

  • 27.

    למדתי שם, עוד בזמן בנימין שרנסקי, תמיד היתה התנשאות מחפירה! נחשבנו,

    אתי, 26/06/10 10:54

    אבק, שלא לדבר על הזלזול בתלמידות המגמה המקצועית, האשכנזיות מהעיוני היו מאולפות מהבית לא להביט אפילו על הפרנקיות! זה נקרא רמה גבוהה? ערכים? הכל גאוה סרוחה של גאוה יוקרה שקר וכבוד שסופו כיליון חרוץ, על פי רוב פשו בחרדים האשכנזים, ניוון מוסרי השחתת המידות תחת מסוה של קודש

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 26.

    מכל הפרשות האחרונות החרדים הספרדים צריכים ללמוד שהם אינם

    די לגזענות, 26/06/10 07:15

    צריכים את חסדיהם של האשכנזים. שיקימו בתי ספר ברמה גבוהה, שימדו שם את כלל מקצועות הליב ושיתמכו בהן בכדי שכמעט כולן יסיימו עם תעודת בגרות. אחרי כל זה שיחנכו אותן ללכת ללמוד באוניברסטאות ולקבל מקצוע מכובד, ואזהאשכנזים יראו שהמצב הכלכלי של הספרדים גבוהה משל האשכנזים והם ירגישו פחותים מהם.

    IP: 84.108.224.186דווח על תגובה זו

  • 25.

    עובדיה יוסף

    רוני, 25/06/10 22:21

    איפה פניני החכמה של הב הדגול עובדיה יוסף בשעה שכזו?

    IP: 84.229.121.96דווח על תגובה זו

  • 24.

    מי שנדחף לשם - מגיע לו

    שם, 25/06/10 19:34

    הייה יהודי ודתי בנפשך ואורח חייך, אבל לימודים והשכלה קבל מכל מי שמעניק אותה ברמה גבוהה ובלי אפליה בוטה.

    לא נותנים לכם להכנס למגמה עיונית אצלם ? לכו לבית ספר חילוני , שמרו על עצמכם והקדישו את הזמן ללימודים.

    רק כך ננצח אפליה וחשכת ימי הביניים.

    IP: 192.116.216.140דווח על תגובה זו

    • ונניח היו מלמדים השכלה בצורה טובה בבית זונות - היית שולח הבת?

      הזונות רוכשות השכלה, 28/06/10 07:20

      זונות מרוויחות בד''כ טוב, ונניח שהן היו מזמינות מיטב המרצים לרכוש השכלה לעצמן ולמי שרוצה.
      היית שולח את הבת שלך ללמוד איתן?

      IP: 89.138.64.169 דווח על תגובה זו

  • 23.

    הגישה מושרשת אצלהם מגני הילדים. אתם רואים ילדים שמסתכלים על מי ששונה

    מהם בפחד ובתיעוב, כי הם לא רגילים לראות פנים אחרות, 25/06/10 18:58

    והכל במימון המדינה למהדרין.

    IP: 93.173.17.25דווח על תגובה זו

  • 22.

    נו כל המוסדות שלהם נגועים. עמנואל זו רק אינפקציה. המחלה קיימת וחוגגת. (ל''ת)

    על חשבון כולנו, עם הכספים שמשרד החינוך מפזר להם., 25/06/10 18:54


    IP: 93.173.17.25דווח על תגובה זו

  • 21.

    והעיקר שהמדינה ממשיכה לתקצב!! (ל''ת)

    סיון, 25/06/10 18:06


    IP: 84.229.121.96דווח על תגובה זו

  • 20.

    כנראה שהמחלה הזאת אפליה עדתית מושרשת בהרבה מקומות בארץ

    סולומון, 25/06/10 17:50

    האם הסקטור החרדי קודם לאחרים-מספיק עם יהודים אשכנזים וספרדים כולם שווים תחת תורה אחת.

    IP: 84.229.129.172דווח על תגובה זו

    • כולם שווים ויש כאלה ששווים יותר-{: (ל''ת)

      אם אצל החרדים ככה..מה יגידו עלובי החיים???????, 25/06/10 18:34


      IP: 109.186.139.242 דווח על תגובה זו

  • 19.

    בושה לראשי המפלגה - תתחבאו,עדיף לכם ולנו-נתראה בבחירות (ל''ת)

    ש''ס - רק את נושאת באחריות!!!!!, 25/06/10 17:47


    IP: 85.250.167.221דווח על תגובה זו

    • מצביעי ש''ס נושאים באחריות! (ל''ת)

      חסרי כבוד עצמי!, 25/06/10 18:31


      IP: 109.186.139.242 דווח על תגובה זו

  • 18.

    כל מה שרשום פה נכון , והרבה יותר גרוע, זה כך בכל המוסדות החרדיים (ל''ת)

    חרדי, 25/06/10 17:39


    IP: 79.180.126.98דווח על תגובה זו

  • 17.

    למה הספרדים מתחננים לאשכנזים? שילכו לחינוך הדתי לאומי

    ש, 25/06/10 17:38

    יש לא מעט מוסדות שיותר טובים מכל בחינה כולל דתית מאשר המוסדות החרדים וללא כל אפליה.
    מה הנחיתות הזו?

    IP: 212.76.115.230דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד! ולמה היהודים באירופה לא נסעו למקום אחר?? מה הנחיתות?? (ל''ת)

      לא לסבסד את בתי הספר הגזענים של החרדים האשכנזים!, 25/06/10 18:28


      IP: 109.186.139.242 דווח על תגובה זו

    • ועדיין ע''פ איזה חוק, אנו נאלצים לממן מוסדות יחודיים של קבוצות כיתתיות? (ל''ת)

      זה כמו מדינה בתוך מדינה. לא לממן., 25/06/10 18:55


      IP: 93.173.17.25 דווח על תגובה זו

  • 16.

    מתרבים על חשבון המדינה. ועושים בכספים ככל העולה על רוחם. (ל''ת)

    מה עם זכויות התלמידות?, 25/06/10 17:13


    IP: 93.173.17.25דווח על תגובה זו

  • 15.

    נו, מה חדש, מישהוא חשב שהסניפים האחרים יותר טהורים? (ל''ת)

    לכו נקו את עצמכן בשירותים., 25/06/10 17:11


    IP: 93.173.17.25דווח על תגובה זו

  • 14.

    כל בית יעקב זה סמל לחליבת כספים במימון משרד החינוך. (ל''ת)

    ניקוי אורוות., 25/06/10 17:10


    IP: 93.173.17.25דווח על תגובה זו

  • 13.

    עושים פוליטיקה מדם האנשים הפשוטים

    אפרתושש, 25/06/10 16:54

    אתם מסתכלים רק על החסרונות ספרדים אשכנזים מזה משנה כולנו יהודים המוסדות של הבית יעקב לפחות יש שם ערכים טובים לפחות בשאר הבתי ספר בארץ למה צריך להכליל את כולם בושה לתקשורת רק על החרדים והדתיים יודעים להעליל מה אם החילונים תאמינו לי שגם שם יש אפליות בכל מקום יש

    IP: 109.66.129.231דווח על תגובה זו

  • 12.

    עושים פוליטיקה מדם האנשים הפשוטים

    אפרתושש, 25/06/10 16:51

    אתם מסתכלים רק על החסרונות ספרדים אשכנזים מזה משנה כולנו יהודים המוסדות של הבית יעקב לפחות יש שם ערכים טובים לפחות בשאר הבתי ספר בארץ למה צריך להכליל את כולם בושה לתקשורת רק על החרדים והדתיים יודעים להעליל מה אם החילונים תאמינו לי שגם שם יש אפליות בכל מקום יש

    IP: 109.66.129.231דווח על תגובה זו

  • 11.

    מתחיל לצאת הליכלוך- אין לתת יד לגזענות

    יהודי מאמין, 25/06/10 16:38

    אין לתת יד לגזענות

    IP: 85.250.182.141דווח על תגובה זו

  • 10.

    ואני לתומי חשבתי שמדובר בכתבה על האפליה החילונית בתל אביב .. (ל''ת)

    יהיר לפיד, 25/06/10 16:15


    IP: 87.69.237.227דווח על תגובה זו

    • יאיר לפידך לתמיד! (ל''ת)

      גזעית-שונאת גזענים!, 25/06/10 17:37


      IP: 109.186.139.242 דווח על תגובה זו

  • 9.

    גם הספרדים הכי חרדים הכי מוכשרים לא יתקבלו אם עברו את הנומרוס קלאזוס (ל''ת)

    אמריקה-גילוי חדש, 25/06/10 16:15


    IP: 77.125.111.231דווח על תגובה זו

  • 8.

    מדיניות של הסתרה

    אורן, 25/06/10 16:12

    מה שנכתב כתבה הוא רק קצה הקרחון של הדברים שבאמת קורים בין כותלי המוסדות האלה. אני מציע להמשיך לחקור.

    IP: 84.229.121.96דווח על תגובה זו

  • 7.

    האם דוד המלך היה אשכנזי?ורבי עקיבא? DNA (ל''ת)

    שמי בבלי סורי יהודי אמיתי, 25/06/10 16:02


    IP: 85.65.95.119דווח על תגובה זו

  • 6.

    בכול בתי הספר ומוסדות של החרדים והדתיים יש הפליה על רקע עדתי.

    להשכלה כללית!, 25/06/10 15:56

    ההפרדה הגזעית והעדתית קיים בכול מוסד או ישיבה ותיכון ובית ספר כולל גנים ופעוטונים
    של החרדים והדתיים . זה לא השמצה. זה עובדה קיימת ולא ניתן להכחיש זאת . ככול שהמוסד יותר חרדי ההפליה שם יותר תופסת תאוצה . והכול באופן רשמי והם לא מתביישים בכך.

    IP: 85.65.180.197דווח על תגובה זו

  • 5.

    האשכנים מפלים לרעה את מזרחיים והמזרחיים מפלים את האתיופים.בערים

    כמו ב''ש,אשקלון,אשדוד,פתח תקוה ועוד שם מחויבים....., 25/06/10 15:48

    האתיופים ללמוד בבתי ספר דתיים הספרדים בורחים ונשארים רק תלמידים אתיופים .זה עלה מספר פעמים לתקשורת.

    IP: 109.66.119.8דווח על תגובה זו

    • אפלית האתיופים

      ......., 26/06/10 23:35

      בס''ד
      הרב עובדיה יוסף אמר בזמנו שהם יהודים אך לא דאג לחתן את ביתו עם חתן אתיופי.

      IP: 109.67.113.124 דווח על תגובה זו

  • 4.

    ש''ס הפכו את היללות, הבכי וטענות הקיפוח למקצוע. (ל''ת)

    רעמסס, 25/06/10 15:33


    IP: 93.173.19.240דווח על תגובה זו

    • הבעיה שש''ס שותקת נוכח הגזענות הקשה של האשכנזים (ל''ת)

      חיימקה, 25/06/10 18:22


      IP: 109.186.86.18 דווח על תגובה זו

      • כמו ילד מוכה שמעריץ את ההורה המכה. (ל''ת)

        ., 25/06/10 18:56


        IP: 93.173.17.25 דווח על תגובה זו

  • 3.

    יהדות/גזענות

    יוסף, 25/06/10 15:28

    כיהודי מאמין אני מתחנן להפריד את הדת מהמדינה.לא לדבר הזה אנחנו פיללנו

    IP: 109.160.248.109דווח על תגובה זו

  • 2.

    תמשיכו לפשפש ותגלו שזה קיים בכל בית יעקב. גם ביסודי וגם בסמינר. (ל''ת)

    מיני מיי, 25/06/10 15:12


    IP: 89.139.55.133דווח על תגובה זו

    • ברדיו, בטלויזיה, במערכת המשפט, בכל מקום- לחרדים אין פטנט על הגזענות. (ל''ת)

      רעמסס, 25/06/10 16:08


      IP: 93.173.19.240 דווח על תגובה זו

    • נכון!!!!!! יש גזענות בסיסית בכל מוסד חרדי!!!! (ל''ת)

      חרדית מבית, 25/06/10 16:12


      IP: 91.135.102.196 דווח על תגובה זו

    • תמשיכו לפשפש ותראו שזה קיים בכל פקולטה לרפואה, (ל''ת)

      למשפטים, לתקשורת. נראה שהתקשורת החליטה להתנכל להם, 28/06/10 00:23


      IP: 83.130.103.143 דווח על תגובה זו

  • 1.

    צריך לפרק את רשת החינוך העצמאי. או את ש''ס

    חובב ציון, 25/06/10 15:09

    המדינה מתקצבת רשת של מוסדות חינוך גזעני.
    הספרדים החמורים סובלים ושותקים.במקום שידרשו להיות בהנהלה ובקביעת המדיניות של
    קבלת תלמידות לבתי הספר. בזמנו הפנו
    את התלמידים ממוצא מזרחי בחינוך הממלכתי
    לבתי ספר מקצועיים והאשכנזים לעיוניים

    IP: 93.173.168.191דווח על תגובה זו

    • את ש''ס לא יפרקו! הגם רצחת וגם ירשת????? (ל''ת)

      שיפרקו את מוסדות הדת החרדים האשכנזים הגזענים..ומהר, 25/06/10 18:23


      IP: 109.186.139.242 דווח על תגובה זו