משה ב', 21/06/10 21:27
יורם, 21/06/10 08:58
בושה לאבג על החסות לפעילות כזו וכל הכבוד לפרקליט שיצא להגן על המדינה (ל''ת)
מלים יפות לא יכסו המטרות האמיתיות פה, 21/06/10 04:13
בונים שם בלי רשות, בלי הגבלות ובלי תשלום ויש להם עוד מה להגיד? אנחנו
מצטופפים על מגדלים בעלי 30 ויותר קומות והם עוד, 21/06/10 00:50
כפר בדואי???? מה זה התמונה הזו
אתם לא מתביישים???, 21/06/10 00:15
הכנס הבא באוניברסיטת ב''ש יהיה בנושא הגנה על זכויות הבדואים להפעלת (ל''ת)
פרוטקשיין וסחטנות על תושבי הדרום, 20/06/10 18:32