• 10.

    איפה שר החינוך, למה בחרנו בו? (ל''ת)

    שגיא, 09/02/11 15:46

  • 9.

    שקודם יהיה אצלם חוק וסדר וישלמו מסים כחוק (ל''ת)

    איכפת לי, 20/01/11 16:29

  • 8.

    חכו וראו!

    משה ב', 21/06/10 21:27

    בקרוב תארגן האונירסיטה או תיתן חסות לכנס משותף של חמאס, חיזבאללה ואירן.
    הגיע הזמן שהמדינה תפסיק לממן מוסדות אשר פועלים נגד קיומה.

  • 7.

    מה עם קרן להגנה מפני הבדואים? (ל''ת)

    פרח, 21/06/10 14:52

  • 6.

    להפסיק את מימון אויבי המדינה

    יורם, 21/06/10 08:58

    מספר מחלקות באוניברסיטת בן גוריון הופכות להיות חממות לפעילות על גבול העוינת. למה אני צריך לממן את זה מכספי המיסים שלי?

    • אתה צודק (ל''ת)

      משה ב', 21/06/10 21:28

  • 5.

    בושה לאבג על החסות לפעילות כזו וכל הכבוד לפרקליט שיצא להגן על המדינה (ל''ת)

    מלים יפות לא יכסו המטרות האמיתיות פה, 21/06/10 04:13

  • 4.

    בונים שם בלי רשות, בלי הגבלות ובלי תשלום ויש להם עוד מה להגיד? אנחנו

    מצטופפים על מגדלים בעלי 30 ויותר קומות והם עוד, 21/06/10 00:50

    מעזים להתלונן. מדינה שפשטה את הרגל אין לה מה להגיד.

  • 3.

    כפר בדואי???? מה זה התמונה הזו

    אתם לא מתביישים???, 21/06/10 00:15

    זה גזל אדמות מדינה!!!
    העיקר שלמתנחלים אתם עושים דמוניזציה בכל הזדמנות.
    המתנחלים משרתים בצבא ובמלחמות ישראל. והבדווים משתלטים על אדמות מדינה, מציקים לנערות בבאר שבע. ומחרישים את השכונה שלי כל ליל שבת. שלא לדבר על החבירה לארגוני טירור, הפרוטקשן בעמק שרה, וסיכון חיי האדם בכבישים בגלל הנהיגה המטורפת.

  • 2.

    שיעשו סדנא, בכיף

    באבא, 20/06/10 23:35

    אבל לא באוניברסיטה.
    חסרים אולמות שאפשר לשכור ברחבי באר שבע?

  • 1.

    הכנס הבא באוניברסיטת ב''ש יהיה בנושא הגנה על זכויות הבדואים להפעלת (ל''ת)

    פרוטקשיין וסחטנות על תושבי הדרום, 20/06/10 18:32