• 43.

    ירוחם

    מירית, 09/01/14 15:38

    צריך לתת את ירוחם לבדואים

    IP: 213.57.136.245דווח על תגובה זו

  • 42.

    סנדוויץ' עילוי עם קציצות ביתיות, ממרח לימונים כבושים וחריף

    חנן, 18/10/10 18:21

    ''עמי, בעל אחת מארבע המסעדות של ירוחם, בעודו שוקד על סנדוויץ' עילוי עם קציצות ביתיות, ממרח לימונים כבושים וחריף''.
    איפה אני מוצא את זה?

    IP: 132.64.31.2דווח על תגובה זו

  • 41.

    יש אולמות סקווש בירוחם? (ל''ת)

    חגית, 27/08/10 23:07


    IP: 98.117.156.7דווח על תגובה זו

  • 40.

    וח''ח לפיצריה

    דנה, 23/07/10 01:16

    אני לא יודעת אם בעל הפיצריה הוא אותו אחד, אבל בטיול בשביל ישראל לפני שנתיים הוא הסכים להרחיק עד מפעלי אורון על שפת המכתש הגדול, ולא לקח כלום על משלוח (רק שנזמין 4 פיצות במקום 3 - מיותר לציין שהכל חוסל...).
    בדימונה לעומת זאת, לא הסכימו להגיע לממכתש הקטן ולא משנה באיזה סכום משלוח...

    ירוחם זה מקום עם לב ונשמה, וזה הכי חשוב

    IP: 84.228.96.90דווח על תגובה זו

  • 39.

    ליישב את הנגב -לסלק את הבדווים לירדן ולסיני!!!! (ל''ת)

    ליאור, 01/07/10 12:02


    IP: 77.125.117.61דווח על תגובה זו

  • 38.

    הירוחמים הוותיקים כפויי טובה!

    ירוחמית, 25/06/10 15:24

    מה יגרום להם להיות מרוצים בכלל? שום דבר לא טוב בשבילם. ובקשר לתעסוקה: יש המון תעסוקה לנוער: בימי החופש הגדול יש פעמיים בשבוע, אם איני טועה, ציפורי לילה(הפעלות לנוער), יש הקרנות של סרטים לכל להמונים ועוד הרבה פעילויות!

    IP: 109.160.139.114דווח על תגובה זו

  • 37.

    לציבור הדתי לאומי בירוחם

    שאול מרכז, 22/06/10 04:50

    עשיתם עלי רושם. חלוציות אמיתית ולא כזאת של אלימות ושל דווקא כמו ביצהר. אנשים שמבינים את האוכלוסיה בה שהם חלק ממנה למרות הפערים. אנשים שמשתלבים באמת ולא בכאילו. באמת כל הכבוד, יישר כח לציונות האמיתית.

    IP: 217.132.222.30דווח על תגובה זו

  • 36.

    כתבה מצוינת

    אייל רונן, 21/06/10 21:30

    הכתבה משקפת נאמנה את רחשי התושבים ניכר כי נעשה פה עבודה עיתונאית מעולה ללא משוא פנים או ניסיון לעגל פינות כאלה ואחרות, כל הכבוד לכתבה,שאפו.

    IP: 84.228.50.150דווח על תגובה זו

  • 35.

    בהחלט כתבה לעניין!

    אחת מהגבעה, 20/06/10 14:45

    באופן מפתיע יחסית למי שלא קשור למקום הכותבת מאירה בצורה די טובה את המצב בירוחם, אבל ישנם גורמים נוספים במארג הפוליטי של המקום שיש להתייחס אליהם בנוסף לקהילות יוצאי מורוקו ואשכנזים דתיים- לאומיים.לכל קבוצה יש גם אינטרסים יחודיים וכל אחת רוצה לשמוע מהמועמד לראשות העירייה הבטחות למילוי משאלותיהן גם אם מדובר רק בעוד נציג בועדה כלשהי או אישור בניה חריג.הכל בקטן ובלאו הכי ההחלטות ישפיעו רק על כמה אלפי תושבים בעיירה נידחת בנגב...

    IP: 91.143.235.33דווח על תגובה זו

  • 34.

    סלחו לי אבל כל מי שמגיב פה הם טיפשים ! כנסו ותבינו

    תשכילו קצת, 20/06/10 12:42

    אני רוצה להגיד לכם שאתם פשוט לא מבינים כלום מהחיים שלכם ! אתם קונים מה שהעיתונות והתקשורת מוכרת לכם, שירוחם זה חור לא מפותח שתמיד מתלוננים ! אז סלחו לי אבל מי שלא גר בירוחם בשנה האחרונה לא יכול להבין כמה התפתח פה ! בטח שאם יילכו למרכז ויראיינו את הזקנות משנות ה50 הם לא ידעו לדבר על החינוך ויזכרו רק את הפגמים מפעם !
    אבל בתור נערה מהתיכון אני יכולה להגיד לכם שכיום ירוחם היא בין הערים הטובות ביותר, חינוך הילדים פה בהרבה יותר טוב מהחינוך של הנוער בתל אביב ובכלל במרכז שם הנוער חסר תמימות ! העיתונות פשוט מוצאת את הרע וכותבת אותוווו ותוך כדי מסננת את התגובות הטובות ! אל תאמינו לשקריםש מכורים לכם !בואו לבקר בירוחם ותווכחו למראה יפה ולתושבים חמימים ומפותחים !

    IP: 84.111.47.52דווח על תגובה זו

    • שמחה לשמוע

      ערדניקית גאה, 06/10/10 06:35

      בכתבה פורסם כי חלק מעבודותיו של מצנע היה להעלות את הדימוי העצמי של הנוער בירוחם.
      משתמע מדברייך שצלחה דרכו! כה לחי!
      הלוואי ורק תמשיך ירוחם לשגשג, ונוער כמוך ימשוך את העיר להתפתח עוד ועוד.

      IP: 63.209.154.202 דווח על תגובה זו

  • 33.

    כל הכבוד על הכתבה המאלפת!!!

    רון, 20/06/10 01:59

    מאוד נהנתי לקרוא.

    IP: 66.75.23.75דווח על תגובה זו

  • 32.

    מישהו הציע לקרוא לה פורפירית ירוחם?

    הדייגו ארמנדו מראדונה הראשון לציון, 20/06/10 01:18

    מישהו? מישהו?

    הבעייה של האשכנזים שהם יורקים לבארות בהם הם שוחים.

    ד.א.מ.

    IP: 87.68.83.128דווח על תגובה זו

  • 31.

    רווקים לא צריכים לגור בשום מקום? רק זוגות?

    אלון, 20/06/10 00:18

    מצב הדירות לרווקים חמור בהרבה מאשר לזוגות צעירים.

    IP: 79.181.47.252דווח על תגובה זו

  • 30.

    בשורה התחתונה,הרוב המכריע בירוחם מצביע ימין ! (ל''ת)

    אלמקייס, 19/06/10 22:55


    IP: 87.69.237.227דווח על תגובה זו

  • 29.

    אתם פשוט לא מבינים כמה מהפכה ענקית מתחוללת בירוחם

    אחד מצפון, 19/06/10 22:42

    אתם לא יודעים כמה אדם אחד שעשה שבזכותו עשה מאמציו להביא את המהפכה שהתחוללה בירוחם.. החלה הגירה חיובית בעיירה, אחוז זכאות בגרות עלה אף חלד מתושבי צעירים התקבלו לאוניברסיטה, בית מלון יוקם וישופץ בקרוב, ביקוש הרב לבנייה וילות חדשות יישוב, רחובות משופצים, שיכונים משופצים, אגם בעתיד יהפוך לאגם תיירותי. מה עוד.. אין פשוט אדם ההוא שכל בזכותו עשה מהפכה לירוחם שנשכחה בלב המדבר שהייתה בעבר שם נרדף במשך שנים רבות, יישוב מוזנח, אוכלסייה חלשה, מתנ''ס נסגר, חובות עצומים ועוד..

    IP: 109.160.172.161דווח על תגובה זו

    • טוב, שם נרדף עדיין לא השתנה

      אחת מהגבעה, 20/06/10 14:16

      עדיין מדברים על ירוחם כעל מקום נכשל ומוכה אבטלה וזה לא ישתנה כל כך מהר. העתיד של האיזור הוא בעיר הבה''דים. כשתגיע אוכלוסיה חדשה יחד עם מקום תעסוקה במרחק נהיגה על העיירה להיות מוכנה להציע לה את כל מה שמצנע מכנה ''פני העיר''ומערכת חינוך עם פוטנציאל כדי שיבחרו לגור כאן.

      IP: 91.143.235.33 דווח על תגובה זו

  • 28.

    הנה הסיפור שלי על ירוחם ,מרוקאים ומה שבניהם- הכנסו

    לא משנה, 19/06/10 22:14

    אמצע שנות החמישים,משפחתי עולה לארץ ומבקשת לירושלים,שם מתגוררים אחים של אבי.
    מלוד המשאית נוסעת בחשיכה ובבוקר אחרי שעות של נסיעה מגיעים לירוחם.
    בית בגודל של 45 מ''ר עם חצר והמון חול מדברי פראי מסביב,זוג הורים ו-7 ילדים.קשה אבל בכל זאת מאושרים.
    האב מוצא עבודת דחק,ההורים לומדים עברית באולפן מאולתר שמלמדות בו מורות חיילות. הילדים לומדים בבית ספר הנשיא בן צבי.משקיעים ומשיגים ציונים טובים.
    אבל השכנים...צרה צרורה.
    העלייה המרוקאית,כללה בתוכה אוסף של שלוח'ים,לא שלופים. שכל מה שלא נעשה עבורם לא סיפק אותם.
    כל היום מקטרים,שותים לשוכרה,מנגל ושש בש.
    לאחר 5 שנים כאשר הוריי הרימו ידיים לאחר שהבינו כי טובה לא תצמח מהמקום,עברנו למרכז הארץ.
    23 שנים אחר כך,במהלך שירות מילואים באיזור ,נקלעתי למרכז המסחרי ירוחם ,למעט כמה שינויים קוסמטיים,הזמן קפא שם מלכת\\אותן דמויות רק יותר מזוקנות,יותר ממורמרות,במקום סיגריות דקל ורויאל ,סיגריות אמריקאיות ,יותר כלי רכב,מתנ''ס חדש אחר אבל אותה אוכלוסיית בררה.
    מרוקאים בכיינים שגם אחרי 23 שנים לא מרוצים כי דופקים אותם.קניתי גלידה והמוכרת ביקשה 6 מליון לירות.

    IP: 79.183.24.178דווח על תגובה זו

    • הפסדת את החיים שלך

      ירוחמי, 22/06/10 15:53

      היי כמה מסכן אתה, איזה טעות טרגית הוריך עשו כזעזבו את ירוחם. ומנעו ממך את החוויה של החיים.חיי קהילה , שלא קיימים בה5רבה מקומות בעולם, קהילה הרמונית ללא טיפת ניכור.הורי היו בדיוק כמו הוריך, אך למזלם הם לא עזבו את ירוחם, ואני נשארתי לגור בירוחם,וזכיתי לחיי קהילה יוצאים מן הכלל,הנה לדוגמה בעוד כ 30 שנה כאשר הוריך והוריי ילכו לעולם שכולו טוב,יהיו בהלוויה של הוריך כ 30 איש,ובשבעה תחפש מניין ואולי תשלם לעוברים ושבים. ואילו אצל הוריי.כל העיירה תשתתף בהלוויה ובשבעה ובהזכרות ובאבל.הנה לך זווית ראיה על חייו של האדם. חשוב איך הוא עוזב את העולם. רק בריאות ואריכות חיים

      IP: 85.64.141.153 דווח על תגובה זו

  • 27.

    עשייה

    חילוני ימני, 19/06/10 21:44

    מצנע או לא מצנע - שיעמום! תפתרו את השיעמום - תראו את האגם - יפה - אבל אין עצים, ברחובות רק דקלים.
    אם העיר תביא את קק''ל לדוגמא - ישתלו יער, - לא יהיה שיעמום, העיר תקבל צל, וזה ישנה הרבה. ללא עשיה מבפנים, תוך קבלת תרומות - כלום לא יעזור.

    לאנשים שמשעמם - זה כי הם מחפשים שינוי גם בלי לעבוד בשביל זה.

    מחיר הבתים - זה הכנסה לעריה במיסים.
    מיסים מביא השקעה בעיר, השקעה בעיר מביא תושבים, תושבים מבאים עסקים קטנים (חנויות, ראית חשבון, עו''ד, רפואה, וכו').
    זה מנוע - המנוע לא יזוז ללא חלקים פנימים שרוצים לזוז, לא חשוב כמה דלק יש במיכל הדלק...


    חינוך זה התחלה, זה רק לוקח שנים, לא 2-3, 10-20 שנה לפעמים. חכו (או יותר נכון) תעשו ותיראו.


    על החתום -
    הי-טק

    IP: 66.68.60.88דווח על תגובה זו

    • הבעיה היא לא השעמום, אלא המשתעממים

      אחת מהגבעה, 20/06/10 14:06

      קרא את הכתבה שוב. לא שאין מה לעשות בירוחם. יש הרבה אנשים שלא רוצים לעשות כלום ובמידה מסוימת אפשר להבין אותם: הם מרגישים שאין לזה תכלית, כי הם לא מבינים את התהליכים שאתה מדבר עליהם. מבחינתם שינוי זה כשיבוא משיח והם כולם יהפכו לעשירים ויגורו ברמת אביב.

      IP: 91.143.235.33 דווח על תגובה זו

  • 26.

    ראשית, הכתבה מעולה והכותבת מצויינת!

    קראתי בעניין רב, 19/06/10 21:31

    הבעיה מוצגת באופן מאוד ברור והקורא אכן מזדהה עם התסכול. נראה שאין מוצא וזה די חונק ההבנה הזו.

    IP: 93.172.177.174דווח על תגובה זו

  • 25.

    הצלחת מצנע קשורה להירתמות הממסד

    s, 19/06/10 19:17

    מצנע ל יכל להצליח לנהל את העיירה ללא סיוע מאסיבי מהממסד חברים בכנסת משרד הפנים אוצר סוכנות יהודית. כולם שפכו כסף להראות שמלח הארץ מהמוצא הנכון יכול ואילו המקומיים האינפנתילים אפילו אינדינים מזרח תיכוניים לא בשלים לנהל שום דבר.

    הצלחת אי העזיבה קשורה לעלייה מטאורית במחירי הדיור בדימונה ובר שבע אליה נהגו ילדי ירוחם לעזוב, תולדה של כך המחירים בירוחם עלו.

    מעבר לכך שום מפעל חדש לא הגיע לירוחם, העיר לא פיתחה מוקדי תיירות ובעצם אין לה שום נקודת זינוק. גם המלחמה הגדולה בנושא הארנונה מול מועצה אזורית רמת נגב ננטשה בגלל קשרי מפי ענפים.
    לא משנה מי יבחר בירוחם ויהיה זה המנכ''ל המוכשר ביותר בעולם, הממסד יסגור ברזים, רק להוכיח שפקידים מלמעלה יכולים וילידים לו.
    לירוחם לא חסר ילדי ירוחם מוכשרים בדרגות ניהול שהיו שמחים לחזור ולסייע בפיתוח הישוב, הממסד לא יתן לזה יד, ולכן הם לא יעשו זאת ובלית ברירה עסקנים מסוג ג' נשארים בזירה.

    IP: 77.125.163.13דווח על תגובה זו

    • קשה לפרגן,מה? (ל''ת)

      ארץ אוכלת יושביה, רוע נוטף, 20/06/10 01:39


      IP: 84.109.54.56 דווח על תגובה זו

    • אז מה אמרת בעצם, יש שני חצאי כוסות ריקים?

      אחת מהגבעה, 20/06/10 13:59

      אז מצנע כן מצליח לעשות דברים בגלל שיש לו תמיכה מהממסד או שהוא לא מצליח לעשות שום דבר , זה הכל אחיזת עיניים ובעצם דבר לא השתנה? נראה לי שאתה צריך לחדד את עמדתך. יעזור גם אם תגלה במי אתה תומך לרשות העירייה

      IP: 91.143.235.33 דווח על תגובה זו

  • 24.

    כי רובם מרוקאים והם אף פעם לא מרוצים.

    מצטרף לתגובה 11, 19/06/10 18:53

    הצעה לתושבי ירוחם: תקימו מרכז של צדיקים ומקובלים ותיתחרו בנתיבות.

    IP: 109.64.53.61דווח על תגובה זו

    • כנראה שאתה גר בעמנואל הר גזען (ל''ת)

      s, 19/06/10 19:22


      IP: 77.125.163.13 דווח על תגובה זו

  • 23.

    מצנע האיש הנכון...בכל מקום

    מוטי, חיפה, 19/06/10 18:30

    אנדם ישר ומקצועי מאין כמוהו, כחיפאי אני גאה בו ומקווה שבקדנציה הבאה יחזור לראשות העיר חיפה

    IP: 89.138.97.126דווח על תגובה זו

  • 22.

    שאפו ענק למצנע. הקרבה אמיתית ונתינה אזרחית לתפארת ומופת

    דוד בן גוריון גאה בך, 19/06/10 18:19

    רק חבל שהבכיינים האין סופיים, אזרחי ה''מגיע לי'' ( ראה את תגובתו מס' 11 שכנאה יודע מה הוא אומר) לעולם לא ידעו להודות להוקיר ולהנות מפרי עמלו.
    תרבות ה''מגיע לי '' היא אם כל המסכנות ומאפיינת בטלנות

    IP: 93.172.150.156דווח על תגובה זו

  • 21.

    אלמקייס צריל להישפט על מה שהוא עשה. פושע. (ל''ת)

    תושב ירוחם לשעבר, 19/06/10 18:17


    IP: 79.183.50.9דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד!

      אחת מהגבעה, 20/06/10 13:49

      רק שיש חשש שזה יעשה אותו גיבור בעיני המקומיים. אבל אולי היינו מרוויחים קדנציה של מישהו שלפחות מתבייש כשהוא גונב

      IP: 91.143.235.33 דווח על תגובה זו

  • 20.

    מצנע יחזור לחיפה ירוחם תחזור לאלמקייס הנוכל תחזור יובל אחורה

    היו הייתה עיירה .., 19/06/10 17:45

    ההית או חלמתי חלום....,

    IP: 89.139.42.46דווח על תגובה זו

  • 19.

    לדלל

    חן, 19/06/10 17:43

    רוצים ירוחם פורחת דללו המרוקאים זה מקור כל הצרות הפרימיטיבים המרוקאים!!!!

    IP: 109.67.195.47דווח על תגובה זו

  • 18.

    מיצנע הוא גאון, הוא זה שהביןשצריך גדר, הפרדה,ויציאה מעזה.כשכולנו היינו (ל''ת)

    בחיתולים,הוא אסטרטג מהגדולים וראוי לראשות הממשלה, 19/06/10 17:42


    IP: 174.112.62.253דווח על תגובה זו

  • 17.

    אנחנו בכיינים, אני מתבייש, אבל אנחנו אוהבים להתלונן לא משנה מה יקרה (ל''ת)

    גקי, 19/06/10 17:41


    IP: 85.250.194.7דווח על תגובה זו

  • 16.

    מההפלא?המרוקאים והערביםתמיד מקטרים,איך יודו שאשכזי שהיציל אותם? (ל''ת)

    אם היה מוריד מחיר הערק היה אהוד, 19/06/10 17:39


    IP: 174.112.62.253דווח על תגובה זו

  • 15.

    נשמעת כמו כתבת תדמית...

    תוביק , 19/06/10 17:35

    עם כל הפירגונים שבעולם למר מצנע הנכבד כחיפאי לשעבר לא סלחתי לו על שני המלונות שניבנו בחוף הכרמל והרסו חוף ששימש את הציבור שנים רבות ומענגות.

    IP: 93.173.181.116דווח על תגובה זו

  • 14.

    כל מה שלא תעשה בשביל אלה הם יתלוננו ויתבכיינו (ל''ת)

    לפעמים אני מבין את החרדים בהתבדלות שלהם, 19/06/10 17:34


    IP: 85.159.160.205דווח על תגובה זו

  • 13.

    אחוז גדול של זבל אנושי שלא יודע להנות מאיש כמו מצנע

    גרתי בירוחם 30 שנה, 19/06/10 17:03

    אותו זבל אנושי בחר בברוך אלמקיים וקיבל מוסדות משותקים רחובות מטונפים. השחיתות תפסה כל חלקה טובה. בירוחם יש כמות גדולה של אנשים שמתלוננים על כל דבר, הם בחיים לא יקחו את הגורל שלהם בידם, הם לא יפרנסו את המשפחה שלהם, הם יחתמו בלשכה ויקבלו אבטלה כל החיים. האנשים האלה ישבו על הברזלים ויעבירו ביקורת על אדם כמו מצנע.
    גם אני עזבתי את ירוחם, בהתחלה עשיתי הכל שירוחם תשגשג ולאחר שברוך נבחר החלטתי לעזוב. היום אני ומשפחתי חיים ברמת חיים טובה יותר ואיכות חיים טובה יותר. ירוחם מפסידה אנשים טובים. שתמשיך להתבוסס בדמה.
    מילה אחרונה לאידיאליסטים - גם תורכם יגיע - ואם לא, משתתף בצערכם.

    IP: 79.180.114.238דווח על תגובה זו

    • חיים זהבי משעמם בת''א? (ל''ת)

      אתה גזען חלול, 19/06/10 20:14


      IP: 85.65.183.47 דווח על תגובה זו

  • 12.

    ככה זה כשאשכנזי תופס פיקוד - הדברים מתקתקים

    100% מזרחי, 19/06/10 17:02

    אני מתחלחל לחשוב מה היה קורה אם במקום בן-גוריון היה איזה עיראקי (כמוני) לוקח פיקוד...

    IP: 94.159.132.27דווח על תגובה זו

    • הלו! דבר יפה

      עירקי, 19/06/10 19:33

      יש הרבה עירקים כמוני שהם אנשים שעושים ולא מתבכיינים כמוך אז אל תכליל

      IP: 84.108.188.219 דווח על תגובה זו

    • לכלכת! עיראקים לשלטון!

      אחת מהגבעה, 20/06/10 13:41

      מה עם כל העיראקים שמשפיעים על דמותה של המדינה? תרבותיים, מעשיים ובעלי יכולות פיקודיות מרשימות. הם לא היו מעבירים את חוק בני הישיבות...

      IP: 91.143.235.33 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מי שרגיל להתלונן, כבר ימצא סיבה... (ל''ת)

    א, ירוחם, 19/06/10 16:49


    IP: 132.68.249.103דווח על תגובה זו

  • 10.

    שלופים בכיינים,מי שלא טוב לו,שיעבוד ויצא משם. (ל''ת)

    מזרחי מרוצה, 19/06/10 16:24


    IP: 84.228.74.190דווח על תגובה זו

  • 9.

    כי זו עיירה ימנית והוא שמאלני..

    ירחמיאל ל., 19/06/10 16:09

    אם הוא היה ימני ודופק אותם היעו אוהבים אותו, בגלל שהוא שמאלני ואשכנזי ''עוכר ישראל'', אז כל מה שעשה בשבילם ירד לטמיון. כנ''ל צביקה גרינגולד שהלך לאופקים. תושבים מזוכיסטים ולא חכמים.לא פלא שהם בוחרים במי שדופק אותם. ש''ס וליכוד.

    IP: 87.69.244.85דווח על תגובה זו

    • אוי כמה שאתה צודק, ממש כך

      אריאלה, 19/06/10 16:25

      טיפשים אחד אחד. חיים מלשנוא במקום לאהוב, בגלל זה כך הם נראים.האמת מצנע לא מגיע להם.

      IP: 87.69.244.85 דווח על תגובה זו

      • לא קראו לך יעל קודם? (ל''ת)

        אוי כמה שאני צודק, 19/06/10 17:10


        IP: 195.200.205.71 דווח על תגובה זו

  • 8.

    תושבי ירוחם הצביעו לאלמקייס וקיבלו את המגיע להם

    מהדרום הרחוק, 19/06/10 16:08

    הם לא מסוגלים לסבול הצלחה, לא מסוגלים לסבול מצוינות, לא מסוגלים לסבול עצמאות. אביסרור היה יותר מדי טוב עבורם וכנ''ל מצנע. הם שוב יבחרו במישהו שיוביל אותם לדרך מטורפת ואז תהיה ועדה קרואה פעם שלישית. אולי יש אוכלוסיות שלא בשלות לשלטון עצמאי???

    IP: 79.178.111.47דווח על תגובה זו

    • זאת בדיוק הנקודה: יש אוכלוסיות שעדיף להן דיקטטור נאור (ל''ת)

      וחוץ מזה כתבה מעולה. סוף-סוף עיתונאות כמו שצריך, 19/06/10 16:58


      IP: 195.200.205.71 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מודה ועוזב את ירוחם (ל''ת)

    Wienerschnitzel, 19/06/10 15:52


    IP: 90.152.181.32דווח על תגובה זו

  • 6.

    עצוב, אך זה מה שיש בעיירות פיתוח

    ריאליסט, 19/06/10 15:41

    בכל פעם שמתקיימות בחירות, יבחר הפוליטיקאי הכי פחות אחראי, הכי פחות חכם ובעל הפה הגדול ביותר. למה? משום שהתושבים (ואשרוד את קריאות ה''גזען'' שלכם) בוחרים במי שבצלמם ובדמותם: לא בהכרח משכיל, בדרך כלל לא מאד חכם, בעל אגו ענק ויכולות גמדיות - ורצוי עם (או בלי) החזות הדתית המתאימה והמבטא העממי הסחבקי.
    אנשים כמו מצנע (ובמידה מסוימת חולדאי) לא יזכו להערכה משום שאינם נוטים להתחכך ולהתחנף. הם מנהיגים ישוב על פי הבנתם מינהל ציבורי מהו וללא חלוקת חסדים למקורבים. הם ילכו על חינוך ופיתוח ולא על ''אירועי קיץ'' בהם ''כולם יכולים להפגש...'' שזה ההיילייט בעיני אחת התושבות. חבל שעיירות הפיתוח לא מסוגלות להתרומם, חבל שמי שמונע זאת הם בעצם תושבי אותן העיירות.

    IP: 84.109.203.19דווח על תגובה זו

    • יכל לארגן להם יורו-פרק זה לא קשור לשאר הדברים.

      חוסר הבנה, 19/06/10 16:38

      הוא לא ידע עכשיו הוא למד.
      אבל אם הם אומרים ששום דבר לא השתנה אז כניראה שיש בעיה ביכולות העבודה.

      IP: 109.64.36.17 דווח על תגובה זו

  • 5.

    סוף סוף עיתונאית שקולטת נכון ועמוק את מצבו האמיתי של הישוב

    דוד, 19/06/10 15:38

    יש מן תיבת מסרים שמצנע מקפיד עליה כל פעם שמגיע עיתונאי [שהוא הזמין] לירוחם, אבל הבעיות האמיתיות של ירוחם היו ונותרו בעינן, לא שמעשיו של מצנע לא הועילו, אך אין בהם כדי לשנות באופן מהותי את הבעיות והפתרונות החסרים למצבו של הישוב.

    אחד שיודע

    IP: 82.81.204.25דווח על תגובה זו

    • את השינוי האמיתי ובר קיימא אנחנו צריכים להוביל

      ירוחמי אמיתי, 19/06/10 22:47

      מצנע עושה עבודה נהדרת ,ומראה לנו הירוחמים את הדרך
      השינוי בירוחם ממש מהפכני אבל אנחנו צריכים לקחת את עצמינו בידיים ולהפסיק לקטר

      IP: 147.236.33.244 דווח על תגובה זו

    • דטד ידידי, כמה טוב שמצנע יעשה, הוא לא יכול להחליף את התושבים (ל''ת)

      רבי X, 19/06/10 23:04


      IP: 87.70.107.130 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כשמצנע יהיה נחמד לאנשים - זה הסימן שהמשיח בפתח

    מפקד שהיה אצלו, 19/06/10 15:34

    האיש לא טיפש, אבל הוא חושב שהדרך היחידה להנהיג אנשים היא על ידי שנאה +פחד+ תחרות ורק לרעה.
    אף אחד לא היה בוחר מישהו כזה לעבוד לצידו , וודאי לא מעליו.
    אם אתם עדיין בדילמה, תעבדו עימו שעה ותבינו ( כבר דקה תספיק) אבל לסבר את האוזן.. קחו שעה

    IP: 84.228.22.230דווח על תגובה זו

    • אחרי מצנע אני הולך בעיניים עצומות

      יצחקי אהרון, 19/06/10 22:44

      הייתי תחת פיקודו ואני מעריץ אותו
      בבחירה בין נחמד,מחבק וממי אני מעדיף רציני,ענייני ואיש של עשיה
      כזה הוא מצנע ,לא מחפש שיואהבו אותו ולא סחבק של אף אחד אלא איש אמיתי

      IP: 147.236.33.244 דווח על תגובה זו

    • הקנאה הורסת כל חלקה טובה אצלך (ל''ת)

      קום תעשה גם, 20/06/10 01:40


      IP: 84.109.54.56 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד עמירם מצנע. דוגמא ומופת לציונות מקסימה (ל''ת)

    אמי, 19/06/10 15:34


    IP: 217.132.11.101דווח על תגובה זו

  • 2.

    בכיינים.

    אורי, 19/06/10 15:33

    נו, אז גם מהכתבה עולה ש הבעיה הגדולה שלנו היא לא התקציבים אלאהערסים והפרחות שמשתלטים על המדינה. אלה ששלוחים את הילדים שלהם לקנות עוד סיגריות ופיסטוקים וקלפי משחק מטופשים במקום לחסוך את הכסף המועט ולהשקיע בחינוכם. שבמקום לעודד את הילד להיות רופא או עו''ד או מדען מקווים שהוא יהיה כדורגלן. ויולדים עוד ועוד ילדים כאילו אין מחר בלי אחריות כלשהי. אחרי זה עוד כועסים שהעלו להם את מחירי הדירות ול11 הילדים שלהם אין איפה לגור. טיפשים וחוצפנים.

    IP: 89.139.193.146דווח על תגובה זו

  • 1.

    בדיוק ככה נראית המדינה

    משה, 19/06/10 15:18

    מצנע הוא עוף מוזר, לא כמו שאר הפוליטיקאים בארץ. בגלל זה הוא אף פעם לא יצליח ברמה הארצית.
    הוא לא מבין שכל העניין הזה של חינוך ודיור ודאגה לעתיד לא מעניינים פה אף אחד.
    אצלנו כל מה שצריך זה שהממשלה תדאג לנו פעם בכמה שנים לאיזה יורו-קיץ (פעם בלבנון, פעם בעזה) וזהו, כולנו נרוץ כמו עדר של מטומטמים להצביע להם.

    דמוקרטיה זו שיטת שלטון שבה העם מקבל את מה שמגיע לו

    IP: 109.66.50.117דווח על תגובה זו

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      יעל, 19/06/10 15:55


      IP: 79.179.5.229 דווח על תגובה זו

    • תובנה מאוד יפה (ל''ת)

      גדעון, 20/06/10 00:58


      IP: 79.181.8.32 דווח על תגובה זו