• 35.

    ואתה מקנא שלנו יש מצעד (ל''ת)

    אתה כתב אומלל, 10/06/11 19:45

  • 34.

    כתבה מצויינת

    רונית, 07/07/10 16:53

    אחלה כתבה אבנר !
    דיי כבר להיות פסימים...לכו תשתו מים קרים

  • 33.

    אבנר לא ברור לאן אתה חותר

    מנטי מהעיר הקדושה, 17/06/10 00:13

    סגנון הכתיבה שלך כל-כך לא מוחלט!
    בנים שאוהבים בנים ובנות שאוהבות בנות ובת שמרגיש יותר נוח במגדר זכר ובן שמרגיש יותר נוח אם תפנה אליו בלשון נקבה. זה פה זה קיים וצריך לקבל את זה. כן זה שונה. אבל זה לא. עד היום זה היה מוסתר בארון והגיע הזמן לפרוץ את המחסום הזה שהוא בעיקר מחסום תודעתי. הקושי לקבל את השוני הזה הוא עצום וכן דרוש ה''מפגן'' הזה שמראה כמה הרבה יש וכמה זה לא ''שונה''.

    מנטי.לסבית מעיר הקודש שתצעד בעוד חודש וקצת במצעד הגאווה בירושלים כדי להראות שגם פה בירושלים יש אנשים ''שונים'' שהם לא אנשים ''רגילים''.

    בנימה אישית - בחיאת ראבק. אנשים שמכירים אותי כל-כך לא יודעים שאני לסבית וכל כך לא מעניין אותם (אני מקווה) הנטייה המינית שלי. יותר מעניין אותם (ולפעמים גם אותי) העשייה שלי. הלימודים שלי. הנטייה המינית זה לא דבר שמחצינים זה דבר שקיים בי כמו שהוא קיים בך. רק שאני מעדיפה בלילה במיטה או בקפה של הבוקר אישה.

  • 32.

    גל

    שמע ישראל! איזו הומופוביה, 16/06/10 22:46

    אני מתקשה להאמין למה שאני קורא. כמה שינאה עצמית? כמה בורות? כמה רדידות?
    האם מצעד הגאווה הוא רק בחורים בבגד ים? למה בדיוק הכוונה במשפט הנפלא ''גברים ונשים בעלי נטייה מינית שונה מהמקובל בטבע''? האם הומו חתום על הטקסט הזה?
    עצוב. חבל. אני מקווה שבעוד מצעד גאווה אחד או שניים הכותב ילמד לאהוב את עצמו, ויבין על מה נאבקו האנשים שבזכותם הוא צועד לו במצעד הגאווה הראשון בחיו.

  • 31.

    שכח שיש הומופוביה ורצח בכל מקום (ל''ת)

    יפתח, 16/06/10 12:38

  • 30.

    אני לא מאמין שאני קורא את זה ב2010, בושה לעם היהודי בציון

    אלון, 16/06/10 12:34

    וואו, איזה עצבים חטפתי מלקרוא את זה.

    יש זכויות ויש כבוד ? איפה? בתל אביב סיטי ? בכל ת''א ? ומה עם ישראל והשטחים?

    אילו זכויות קיבלנו בדיוק ? לא זכור לי שהממשלה העבירה חוק לגבי זכויות שלנו לאחרונה.... See more

    יש מרכז גאה בגן מאיר - מה אני אגיד לכם. מחר חותמים על הסכם שלום עם הפלסטינים. אין עוד עניים בישראל

    ראיון בסגנון פוליקר ? מה היה בראיון הזה ? אני לא שמעתי את המילה הומואית בראיון הזה. יודית רביץ זה אחת לחודש ?

    מועדונים ב-כ-ל העיר. ראש הממשלה של כ-ו-ל-ם. ומה עם עכו, חולון, נתניה, אשדוד וקריית חיים ? ממש תודה שיש את תל אביב.

    אולי נבנה גטו לכל ההומואיות בת''א ששם נהיה לגיטימיים ?

    בעלי משרות בכירות בכל ענפי המשק הם גברים שאוהבים גברים. כמו מי למשל ?

    כבר מזמן שלא קראתי דברי שנאה מרים כל כך. אני חושב ששילמו לבחור טוב מאוד בשביל לכתוב את זה. בושה

  • 29.

    איזה זכויות יש לך בדיוק?

    עמית, 16/06/10 10:50

    המדינה לא מרשה לגבר להתחתן עם גבר, ואין שום זכויות סוציאליות שנגזרות מחתונה חד-מינית. איזה זכויות יש לך בדיוק?

  • 28.

    הכתבה מעלה נקודה חשובה אם כי

    לא בור בכלל, 15/06/10 18:57

    כואבת:
    כן, נכון. הרבה מטרות הושגו.
    ההצלחה מרגשת. לרגע נראה שהיא כמעט לא מציאותית.
    וכן, קשה וקצת כואב לוותר פתאום על המאבק, זה שנתן לנו סיבה לקום בבוקר, זה שהחזיר אותנו הביתה בסוף היום מאובקים וגרוננו ניחר.
    פתאום יש חלל ריק, מלא בכבוד והכרה (עם כמה הומופובים טיפוסיים, תמיד יש, ותמיד יהיו) ואין לנו בעצם על מה להילחם...
    ועוד יותר קשה כשפתאום נשארת לנו ההתמודדות עם שאר ההשלכות של הקהילה הגאה והמקסימה. כי אחרי הכל- זכויות שוות בחברה הן לא הדבר היחיד שיש להתמודד עמו...
    אז כן, יש כמה מקומות שבהם עוד צריך להילחם, והפחדנים שחוששים להתמודד עם עצמם- מוזמנים לברוח אליהם.
    הגברים האמיתיים יברכו על המוגמר, ויתחילו להתעסק עכשו בכל הדברים הנוספים, החשובים לא פחות.

  • 27.

    לא כל ביקרות היא הומופוביה (ל''ת)

    בא לבקר, 15/06/10 12:45

  • 26.

    לא מבינה

    אני, 15/06/10 12:37

    אני לא מבינה מה כל כך גאוה בלהיות הומו או לסבית. לפי הקצב הזה עוד מעט כל הסטרייטים יתביישו ומשפחה נורמלית (אבא,זכר, אמא, נקבה, וילדים) יצטרכו להתבייש, כי הרי זו גאוה להיות הומו...

    • תפסיקי עם השטויות...

      מנטי, 17/06/10 00:15

      אין שום רע במשפחה הומולסבית ובדרך החיים הזאת.

      תתבגרי.

  • 25.

    הומופוביה לשמה

    שי משולם, 15/06/10 10:50

    אני חושב שמין הראוי שהכתב הנ''ל יעשה קודם כל תחקיר לשם מה נוצר המצעד ואז יבוא ויכתוב הרמת שטויות כדוגמת הכתבה הזאת, הרי המצעד נועד למטרת קבלת זכויות וחופש הביטוי ולא דווקא למטרת הקהילה הגאה בלבד, אם הוא יועיל להיסתכל מעבר לדף והעט שלו הוא יראה שמדינת ישראל העומנם ליברלית במוסדות ממשלתיים אך כאן ברחוב היא דיי הומופובית ביחס למערב, והאנשים המוזרים האלה... ראה/י עודה, הם חלק מאזרחי המדינה שלנו ויש לנו אפילו ראשי ממשלה מוזרים אז מה לצלות אותם על האש או לקבל???
    כל אחד בדרכיו יחיי , אם כך יהיה הרי תחדול 50 אחוז מהאלימות הלא כן??? ואני בטוח שלכל אחד מאיתנו יש שוני כלשהוא האם זאת סיבה לשנוא אותנו...
    חזק ואמץ הומואים לסביות וכל שאר הקהילה הגאה אתם עושים עבודת קודש אם לא בשבילכם אז בשביל ''המוזרים'' שבנינו... הרי בגלל סיבה זאת הייתה שואה לא? והנה אתם נלחמים בעוד מועד...
    זאת הסתה שאין בדוגמתה ופה ותנים במה להומופוביה.חוצפה ואי לא משתייך לקהילה ההומו לסבית ועדיין נסוג מכתבה זאת

  • 24.

    טקסט שיכול להחליף את הערך הקיים בויקיפדיה: ''הומופוביה'' (ל''ת)

    זיו תדהר, 15/06/10 10:26

  • 23.

    בורות שנאה עצמית או עיוורן?

    אייל, 15/06/10 10:07

    אני מנסה להבין אם הכותב סתם לא מבין, או שהוא מסלף מציאות בכח.
    אכן מצעד הגאווה הוא קרנבל. כמו מצעד האהבה חודשיים אחרי זה.
    אבל להציג אותו כאורגיית רחוב פרועה?
    100 אלף איש שצעדו שם לא עשו אורגייה.
    הם צעדו כי עדיין מאוד קשה להיות הומו או לסבית בארץ.
    הכותב כנראה חושב שזה טוב שקשה לנו.
    אבל אנחנו לא. ואנחנו נילחם על זכותינו לחיות כאן

  • 22.

    אתה כל כך שטחי וילדותי.. אני עדיין מנסה להבין אם זה בצחוק.

    אדם רוסו, 15/06/10 08:50

    כמה טמטום ב''כתבה'' אחת. כמו טוקבק של הומו צעקן אכול הומופוביה ושנאה עצמית.

    אתה כנראה משקשק מפחד כשאתה רואה אנשים שונים, למרות שהם קומץ במצעד. אפשר למתוח בקורת על אורח החיים של חלק מהרווקים של תל אביב (הומואים וסטרייטים), אבל להחליט שזה מצעד תאווה ולהביט עליו מהצד בהתנשאות של שקל וחצי זה אחד הדברים הכי עלובים שקיימים בעולם הזה!!

    בהתחלה אמרו לקהילה לסתום את הפה כי לא כיף לשמוע אותה. וזה היה בתקופה שלא היה כבוד לאנשים כמונו. עכשיו יש יותר כבוד, והשגנו המון צדק. זה רק בגלל שהצבנו עובדות. אנחנו קרובים יותר לציבור למרות ההתראות החוזרות ונשנות של אנשים שמפחדים משונות, שהמצעד רק מרחיק. פלצנים קטנים כמוך לא יצליחו באמת לתקוע מקלות בגלגלים של המרכבה האדירה הזאת. המקלות שלכם הם כמו קיסמים.

  • 21.

    מפגשים רבי-משתתפים...

    שי, 15/06/10 07:15

    יש לי חברים מהקהילה, ואני אומר להם כל הזמן שהמצעדים הפאטתיים האלו עושים להם רק רע - מי שעוד מתנדנד בדעתו וצופה במצעד מייד ישתכנע שזו קהילה סוטה שכל עניינה מין ופריצות...חבל, אתם יורים לעצמכם ברגליים (ואולי זו באמת התמונה של רוב הקהילה??)

  • 20.

    איזו בורות של קוקיצה טיפוסית

    גידי, 15/06/10 02:12

    המצעד לא בא להפוך אותנו לשווים, אנחנו שונים והמטרה היא לדאוג שהשונה בחברה יקבל את זכויות שוות !!! המצעד מסמל משהו בתאריך שלו , משהו הרבה פחות קיצוני אגב, מהרצח שבוצע לפני שנה, מהמכות שהומואים חטפו בשדרות יהודית לפני שבועיים, מהלסביות שהוטרדו באוטובוס השבוע.
    איפה מותר להומואים להתחתן בארץ? לאמץ? לרשת שארים בלי להלחם שנים בבתי משפט, להביא ילדים מטיפולי פוריות מחול כמו סטרייטים? זה שוויון?
    הכותב צריך לעשות חשבון נפש דחוף על פרסום דעה כביכול , שטחית, שגויה, ללא מחקר, ללא הבנה בסיסית, פשוט כתב את כל הבורות שעלתה לו לראש! צא ליום מתל אביב ותראה מה זו אפליה, לך יד ביד עם החבר בבית-שמש או בנתיבות, חפש נער קצת נשי שלא סובל מאפליה בבית הספר, ואת ארגון הנוער שצריך לחפש דירות מוסוות להפגש בהם... צא מהסרט!!!

    • לגידי: השאלה היא

      עדי, 16/06/10 08:09

      מה קורה במצעדים הללו. אף פעם לא הייתי או ראיתי מצעד גאווה אז אני לא יודעת מה בדיוק קורה שם. אני רק יכולה להגיד שאם זה באמת כמו שאומרים וכמו שרואים בתמונה, והומוסקסואלים ולסביות מגיעים למצעד הזה כשהם בקושי לבושים או נוגעים אחד בשני ברחוב כשכולם יכולים לראות, זה לא מה שייתן את הזכויות הללו או את הכבוד לו הם מצפים. פשוט כי אפילו סטרייטים לא עושים את זה... אנשים לא עושים את זה, כי זה לא מכובד לחשוף את הגוף שלך או דברים שצריכים להיעשות באינטימיות לפני כל העולם. אני יודעת שהייתי מתרשמת לראות אותם פשוט צועדים, כמו כל בן אדם שהולך ברחוב, ולא להפגין דברים שאמורים להיעשות בחדרי חדרים.

      • לעדי

        z, 16/06/10 11:29

        בד''כ מה שזוכרים זה את יוצא הדופן את הקיצוני את האקסטרים... אז נכון חלק מהאנשים לבושים בלבוש מינימלי אבל זה ממש לא הרוב. על המשאיות רוקדים בחורים בתחתוני בגד ים ולא ערומים בגלל שהם לא בים זה נראה מוזר?? כל שאר הצועדים לבושים לגמרי שמחים ורוקדים ונכון שחלקם הורידו חולצה אבל לעשות מזה כזאת דרמה שזה מצעד של פריצות זה קצת מוגזם אף אחד לא הפגין ברחוב דברים שאמורים להיעשות בחדרי חדרים הדבר הקיצוני ביותר הוא נשיקה שזה בסדר

      • עדי, יש את מצעד האהבה, ועוד אירועים בתל אביב שלא מפריעים לאף אחד. (ל''ת)

        גידי, 17/06/10 14:27

      • עדי, אני אישית לא רוקד על משאיות...

        גידי, 17/06/10 14:34

        אבל... להגיד שזה מפריע זה יפות נפש לשמה, אף אחד לא רוקד שם ערום, זו מדינה חופשים וגם בים, או במצעד האהבה אנשים רוקדים בבגדים מינימליים איפה שהם רוצים. הבעיה היא אחרת, לא רק שסטרייטים כן עושים את זה, זה אפילו לא מזיז לאף אחד, שיש חתיך בתחתונים מדגמן סכין גילוח בפריים טיים בטלויזיה זה בסדר גמור, שמיקי בוגנים, או שני הומואים מצטלמים, זה לא יפה לעין הסטרייטית. שאני ובן זוגי הולכים ברחוב אנחנו צריכים לחשוב פעמיים ולהיות ''צנועים'', אבל שסטרייט מנשק את חברתו זה יפה וחמוד. התמונות בטלויזיה כמובן מקצינות ומצלמות את החריגים יותר, אבל זה מה שהמצעד מסמן, אנחנו פה, זה רגיל, גם אם לא מוצא חן בענייך. גם הומואים נשיים הם הומואים וגם טראנסקסואלים. אם לא הייתה אפליה לא היה צורך להקצין מקרים ולהנציח את השונות. פעם נשים היו שורפות חזיות בהפגנות, כי הן לא קיבלו זכויות שוות, ביום יום אף אחת לא נהגה לשרוף חזיה :)

  • 19.

    מצעד הגאווה הראשון שלי מחוץ לארון

    רונן שכטמן, 15/06/10 01:06

    חופשי מאושר שמח לגלות את עצמי מחדש מוקף באהובים ונאהבים מאותו מין. אני פשוט גאה להיות מי שאני

  • 18.

    קידום הקהילה בעולם העסקים

    אתר העסקים גייביז לקהילה, 15/06/10 01:04

    www.GayBiz.co.il
    כל העסקים הגאים והרוצים לפנות לקהילה במקום אחד
    וכן - לוח דירות עבודה ועוד לקהילה הגאה

  • 17.

    גועל נפש

    ענת, 15/06/10 00:37

    כנראה שהכותב עדיין חי בשנות ה80, בזמן שבו הומוסקסואלים נאלצו להפגש בחושך ולהסתיר את זהותם. אז, כשהומוסקסואליות היתה מחלת מין, נהגו לשפוט כל אדם לפי המראה שלו ולהוקיע אותו מהחברה אם העז להיות שונה.
    מה שהכותב לא מבין, זה שחגיגת השונות נועדה להראות שהדמיון בין כולנו הוא העובדה שכל אחד אדם שונה בפני עצמו, גם אם ''נראה דומה'' לאחרים.
    מה שעוד הכותב לא בדק ולא יודע, זה כמות המאבקים והכשלונות שיחידים בקהילה הזו חווים, עד שזוכים לאימוץ משותף, זכות כלשהי כהורים או כבני זוג, הכרה כלשהי ומועדונים בהם לא צריכים לחשוש מתקיפות כשיוצאים לרחוב. נישואין משותפים? הצחקת אותי. אנחנו רחוקים שנות אור משוויון מוחלט בחברה הזו, ועוד לא התחלתי לדבר על טרנסקסואלים...
    לכותב אני ממליצה לבדוק את העובדות לפני שמפרסם מאמר כזה משפיל ובשפה מלגלגת כלפי קהילה שהיה שמח אם היתה נלחמת גם בשבילו אם היה צריך.
    לNRG אני ממליצה להדיר כותבים כאלו מהאתר.
    ולקוראים אני ממליצה לזכור שאנשים שלא מבינים משהו לפעמים צריכים לשנוא אותו רק מתוך פחד.

  • 16.

    ''מצעד התאווה??? ''

    יקיר, 15/06/10 00:27

    תשמע מצעד הגאווה הוא מצעד שבו כל אדם באשר הוא אדם מוזמן לצעוד לשמוח ולהראות
    כי כל בני האדם שונים כי גם אם את הסטרייט
    יש לך את השריטה שעושה אותך מיוחד ויחיד
    כי אם כולם היו דומים אז היינו חיים בעולם אפרורי וחסר טעם...
    אז תעשה טובה אולי אצלך בבית חוגגים הידד למיטה...
    כאן אצלנו בקהילה יש הרבה יותר מעוד מיטה ארון או איקאה בכללותה...
    אנחנו שווים וזה טיבעי אחרת זה לא היה קיים בטבע גם אם זה ''שגוי'' בעיני אחר...

  • 15.

    מה עם

    הממ מה?, 15/06/10 00:16

    האלימות נגד הקהילה?
    הלסביות שאיימו עליהן בגלל שהן התנשקו - רק יומיים אחרי המצעד?
    איך בדיוק כל המטרות הושגו? באיזה עולם בדיוק אין אפליה נגד הקהילה?

  • 14.

    טור מיותר שמנוסח בצורה נמוכה למדיי

    ארז, 14/06/10 21:54

    זה המאמר ה 30,456 שמדבר על ''מדוע יש צורך במצעד הגאווה'' ו''מדוע אתם צועקים שוויון ועושים מצעד מבדל''. השוני היחידי במאמר הוא הניסוח הירוד במיוחד והשימוש בפירוטכניקה מילולית זולה ומשומשת: מטאפורות שחוקות, דימויים שנס ליחם, בחירה בביטויים נדושים כמו''מצעד השעווה'' ו''מצעד התאווה''. כמות הפעמים שהשתמשו כבר במשחקי המילים האלה אולי אף עולה על כמות הנוכחים במצעד השנה... אין באמת הצדקה לפרסום מאמר כזה. לא מבחינת התוכן ולא מבחינת הצורה. קנקן סדוק ותוכן אין בו

  • 13.

    סוף סוף דעה שפויה!!! לא ברור למה צריך לנפנף במה שקורה בין הסדינים..

    מישהו מעז לקרוא לילד בשמו !!!!, 14/06/10 20:28

    לא ראיתי סטרייטים מתנפנפים בגאוה.......דיסקרטיות בענינים אינטימים רק מייפה !!!!!
    גאים-אתם שופכים את המים עם התינוק!!
    אותי המצעדים ד-ו-ח-י-ם ומנוגדים ליחס שלו גם אתם ראויים.

    • הומואים לא מנפנפים במה שקורה בין הסדינים

      ארז, 14/06/10 21:01

      את זה הממסד עושה.
      הומואים יכולים להתחתן בארץ? לא.
      הומואים יכולים לאמץ בארץ? לא.
      ולמה לא? כי המדינה חושבת שמה שקורה בין הסדינים צריך להשפיע על זכויות האזרח של אותם אזרחים הומואים.
      לא נראה לך מוזר שהמדינה מפלה אנשים בגלל מה שקורה להם במיטה?

  • 12.

    נהנתי מכל רגע :) אוהבת אותך!

    יעל, 14/06/10 20:08

    חבל שאנשים רגילים לקרוא מסר שלילי וכשקוראים כתבה עם מסר חיובי אז אין הסכמה ...חבל ! איפה חצי הכוס המלאה?! לא נמאס לכם?! (לכל מי שכתב תגובות שליליות)

  • 11.

    מאמר מוזר. פנטזיה לא מחוברת (ל''ת)

    איתי, 14/06/10 19:42

  • 10.

    מושכל וחצי! (ל''ת)

    לירון, 14/06/10 19:23

  • 9.

    שינאה עצמית

    על מה אתה מלין?, 14/06/10 19:19

    עוד עולל שיצא מהארון והחליט שהוא כבר מכיר את הכל.. מדהים עד כמה אתה יורק בפרצוף לכל אותם אלפי המתנדבים שועשים עבודת קודש כדי לתת לך את הכל על מגש של כסף. רק לפני יומיים איימו עם אקדח על זוג לסביות, לפני חודשיים ערסים הרביצו לזוג דתיים שהגיעו מירושלים במרכז העיר, לפני כמה חודשים שר הפנים אסר להביא תאומים לזוג מאותו המין, לפני שנה היה פה רצח של ילדים, וזה רק מה שפורסם (מקרים כאלה לידיעתך קורים כל הזמן בתל אביב) איפה כל בני הנוער שבורחים מהבית חדשות לבקרים, כל המתאבדים, התגובות ההומופוביות אפילו פה בטוקבקים והרשימה עוד ארוכה..
    לך תקרא קצת על מהומות סטונוול בשביל רק להתחיל להבין על מה בכלל המצעד... ואם עדיין לא תבין - תקפוץ יום אחד למקום כזה ששומר לך על הזכויות זה נקרא - ''האגודה'' - (או כל ארגון אחר לצורך העניין) ותשאל את המתנדבים..

  • 8.

    כל כך מסכים איתך (ל''ת)

    אייל, 14/06/10 19:16

  • 7.

    קשקוש,תמיד תהיו שונים !!!

    אייל, 14/06/10 19:11

    אתם צועדים בגלל השוני,אם עדיין לא הבנת...

  • 6.

    לא מספיק

    א, 14/06/10 18:45

    ככל מיעוט בחברה, על הקהילה הלהט''בית להיאבק על זכויותיה, אחרת אלה יופקרו. הרצח בברנוער, הפסיקה של בית המשפט בנוגע לתאומים שהושארו בהודו, והקריאות נגדם מעל דוכן הכנסת - אלה עדיין קרו, וגרוע מזה יקרה אם הקהילה הלהט''בית תפקיר את המאבק על זכויותיה.

    • לא מספיק?

      ישראלי, 14/06/10 19:28

      מי שמעודד אותם זו התיקשורת שנותנים להם במה מידי יום ביומו. אתם בודאי שייכים לחוג הזה

  • 5.

    כמובן ששכחת רצח אחד ותיאומים שהופקרו בהודו אבל למה שזה יהרוס לך

    ארז, 14/06/10 18:26

    אבל למה שזה יהרוס לך את הטור הראשון שלך.

  • 4.

    כמה

    חלי, 14/06/10 18:12

    ממש כך! לעתים, בתור סטרייטית, אני חשה מיעוט בעיר הזאת. שזה תמוה! כאילו נטייתי המינית ה״רגילה״ הופכת אותי לפחות מיוחדת, פחות מתוסבכת.
    אני מודה שאין לי הרבה מכרים/ מכרות בעלי נטייה מינית שונה משלי, ובכל זאת מצעד הגאווה וכתבה מסוג זה גורמים לי להרגיש גאה להיות חלק מזה, מהעיר הליברלית הזאת, שמחבקת את כולם ולא שופטת בשל נטיות מיניות.

    • תל אביב?? ליברלית?!

      זיגמונד פרויד, 14/06/10 19:42

      עלאק... זו אשליה שאתם מוכרים לעצמכם. איך כולכם שם נראים אותו דבר בדיוק, חושבים אותו דבר, ונשמעים אותו דבר?

      • די נמאס מבכיינים כמוך.

        דניאל, 14/06/10 21:00

        כן, תל אביב ליברלית מאד מאד.
        האם יש שם מגזר כלשהו שלא גר בעיר הזאת? יש הומואים, חרדים, ערבים, הכל. ואף אחד לא מופלה.
        כ

        • כולם שם לא מהסיבות הנכונות

          איש, 14/06/10 21:39

          בטח לא בגלל ליברליות

  • 3.

    כמה לא מושכל...!חשוב לקרוא:)

    נאור, 14/06/10 17:55

    לא משנה כמה שונים במראה או כמה זכויות כבר הושגו,לא משנה כמה המשרות בכירות או המשכורות גבוהות
    המצעד והחשיפה של הציבור לקהילה על כל תכניה וגווניה מהבוהקים והזוהרים עד החיוורים ולפעמים גם אפלים חשובה
    דבר לא יפצה על אותן שנים בהן ילדים נוער ובוגרים חיים בסוד וחוששים לחיות את חייהם בגלוי ובקבלה
    אם הגילוי כרוך ברגשות של אכזבה מצד הורה או סביבה אזיי שחובה עלינו להמשיך ולחגוג את השוני עד שיתקבל בשמחה גם בעיניו של הורה המקבל את הבשורה לראשונה
    :)

    • נאור אכן נאור הוא (ל''ת)

      ארז, 15/06/10 00:53

    • גווניה הזוהרים ?

      שי, 15/06/10 07:20

      גווניה הסוטים אולי - המצעד הזה הוא שירות רע מאוד לאינטרסים שלכם...לא יכול להיות רע יותר

  • 2.

    אנחנו חיים באותו יקום?

    קשקוש בלבוש, 14/06/10 17:50

    בתור הומו אני רואה אפליה והומופוביה בכל פינה. שכחנו רצח שהיה פה לפני פחות משנה? סתם איזה שני ילדים, ת'יודע.

    מצעד הגאווה הוא מוקצן וחוגג את השונה. הומואים לא אמורים להיות כמו כולם, זה ממש לא מה שמצעד הגאווה מנסה לומר. המסר הוא שמותר להיות שונה ולבטא את עצמך בלי לחטוף על הראש.

    מצעד אמור לתת שואו. מישהו היה בא לראות את המצעד אם היו בו רק אנשים עם ג'ינס וטי-שירט? אפשר לחשוב שבקרניבל בברזיל נשים הולכות בשמלות שבת של חנל'ה.

    הדבר האחרון שהומואים צריכים לעשות זה ''להתחפש'' לסטרייטים כדי שיקבלו אותם. זה שאנחנו רוצים שיוויון זכויות לא אומר שאנחנו רוצים להיות כמוך, כתב אומלל.

  • 1.

    יש נישואין מוכרים, אימוץ שיוויוני, פונדקאות מוסדרת, זכויות המוענקות

    נח, 14/06/10 17:50

    לזוגות צעירים? לא, על כן אלה (שזה כמעט הכל) צריך הומו להלחם כדי לזכות בהם ואם אין לו את הכסף, הכח, עורכי הדין והטרוף בעיניים הוא לא יזכה לשיוויון בזכויות יסוד כמו הזכות למשפחה ולזוגיות מוכרים.