• 52.

    ומי יציל את הטוקבקיסטים מהמוחטה של הכותבים? (ל''ת)

    טוקבקיסט מטעם, 07/07/10 05:36

  • 51.

    המגיבים הם היחידים במדינה שמבינים מה קורה אם עצמם ומה קורה במדינה בכלל (ל''ת)

    פקק תנועה, 28/06/10 08:42

  • 50.

    אולי הפוך? (ל''ת)

    יורם, 23/06/10 01:02

  • 49.

    תמיד אמרתי שהכיעור מחפש משהוא יותר מכוער

    שמעון הצדיק, 20/06/10 13:40

    את מתמקדת על מעוט מסיבה פשוטה את לא רוצה שיבקרו אותך.
    את רוצה להיות כמו עיתונאית של פעם שכותבים גבוב של שטיות מיץ טמטום וחושבים שדבריהם דברי אלוהים חיים לכן בעידן 121 יש אפשרות לציבור להגיד לכותבים שהם מטומטמים נכון כואב מה לעשות שהמציאות כואבת.
    לכן אם את רוצה להיכנס לרחם המגן ולא לקבל ביקורת מאף אחד תפסיקי לכתוב

    • what is the meaning of Idan 121?

      my name is Idan, 03/07/10 05:44

      is it your nickname??? jajaja
      you ment 21st century
      idiot !!!

  • 48.

    עוד מתחסדת. הפוסל- במומו פוסל

    סגול כהה, 20/06/10 08:45

    לקחתי משפט ממה שכתבת והנה- הסבתי אותו על כותב הכתבה - הפלא ופלא- זה מתאים בדיוק

    ''טינופת מביאה רייטינג. .... כאלה אנחנו, מוצצי דם. באינטרנט זה אפילו חייתי יותר: כתבה באינטרנט הוא סימון טריטוריה. השתנה על פינת גדר שעכשיו היא שלנו. כבשנו את ההר. הותרנו את חותמנו בנצח.

    יותר מכך - כותבי כתבות אוהבים לחזור לזירת הפשע ולבדוק את הבעות הפנים של המז''פ. ''איך אני? איך אני?'' הם שואלים בכפייתיות, ובודקים אם מישהו כבר הגיב לכתבה שלהם ''הכותב הוא זבל טיפש''. ברגע שהתקבלה תגובה לתגובה - הכותב ניצח. הבאזז נוצר, אפשר ללכת לישון. ''

    והדבר הכי נורא הוא- כאשר אין מגיבים לכתבה- עלובה ככל שתהיה

    הפוסלת- במומה פוסלת.
    ובנימה אישית יותר- תוכן הכתבה מעידה על הכותבת לא פחות מאשר על המגיבים

  • 47.

    הטוקבק הכי חשוב שאי פעם תוכלו לקרוא-שקרוב לוודאי גם יצונזר

    טוקבקיסט, 19/06/10 19:58

    כל הניסיונות לאפיין את הטובקיסטים,להגדיר אותם, להחליט על פי הם מה הם פני החברה. חסרי כל יסוד ושחר.
    מן הסיבה הפשוטה ביותר, מי שממיין ומצנזר את ההודעות הם בעלי האתרים. רק כאשר יוקם גוף עצמאי,שלא קשור לאתר, שהוא זה שיחליט איזה טוקבקים לעלות ואיזה טובקים להוריד רק אז נוכל לדעת מה אולי כביכול תמונת המצב האמיתית.
    הרי הרבה פעמים הודעות מצונזרות גם אם הן לא עברו את על שום כלל בתקנון. אלא הן לא עולות לאתר, רק כי הן ''חכמות'' מדי,בלי טעיות כתיב,לא מתלהמות.
    וגם כאשר הטובקיסט, מבקר את האתר,את הכותב,את הכתבה עצמה, ומראה את עד כמה היא הזויה,מניפוליטיבית, לא אמינה.
    ביחוד אם המבקר הוא כותב את הטוקבק בשפה גבוה וללא טעיות כתיב.
    כל עוד הצנזורה מתבצעת על ידי בעלי האתר עצמו, שרווח כלכלי ושמו של האתר בראש מעיינהם אין מה לכתוב בכלל על הטובקיסטים, כי לא באמת רואים את התמונה הכוללת.

    ולכן אני מקווה שיש איזה ח''כ שהתאמץ לקרוא עד לפה, וירים את הכפפה בחקיקה. אם אתר רוצה שיהיו אצלו טוקבטקים, אז שגוף עצמאי יחליט איזה טובקטים לעלות ואיזה לא.
    אני מקווה שNRG יהיו מספיק אמיצים לעלות טוקבק שכזה, כי כל ניסיונותי בעבר כשלו

  • 46.

    את עזבת כבר את הזקן?

    אישה, 19/06/10 15:27

    כי את שעד לא תעזבי אותו, לא תוכלי לחשוב ולכתוב באופן כנה על הדברים ועל החיים. העולם מלא בגברים צעירים מתוקים.

  • 45.

    הבעיה איננה בחברה הישראלית. הבעיה היא בתקשורת הישראלית הצינית והחמדנית

    ד''ר יחיאל וקס, 17/06/10 18:12

    רק כלי התקשורת אשמים.

    המו''לים היו יכולים, בפשטות, לבטל את מוסד הטוקבקים - אבל הציניות הארורה והחמדנות לרייטינג מנצחים כל שיקול דעת, כל חישוב מוסרי וכל טעם טוב.


    וחוץ מזה, אני זקוק למציצה טובה.

  • 44.

    רבותי העתונאים ''הפוסל במומו פוסל'' כל אחד ו-''נאצים'' וה-''דין מסר'' שלו..!

    גורג, 17/06/10 09:45

    כשעיתונאים הפסיקו לדווח עובדות ומדווחים דרך מסננת האג'נדה והדעות הפוליטיות האישיות.

    כשעיתונאים מדווחים לגפו של אדם ולא לגוף הידיעה הפשוטה.

    כשעיתואים מדווחים על העוזרת ומיטה של נתניהו ואישתו ולא על הפעולות לביטול המשט.

    כשעיתונאי כיצהר מגדף ומשפיל בלשון ביבים פוליטיקאיםץ

    וכך רבותי העיתונאים אל תלונו על ההשתלחויות כלפכם......!!!!!

  • 43.

    תגובות

    נאוה אדר, 17/06/10 09:44

    הכותבים צריכים להבין מכך, שכמעט רוב העם לא חושבים כמוהם, כל הכתבות שלהם היא לטובת מיעוטים שונים ומשונים והם לא מייצגים את דיעות העם וכדאי שיסיקו מסקנות ולא יאשימו את התגובות, השנאה שלכם כלפי מדינתכם לא מקובלת עלינו, ואתם לא כותבים את האמת לאמיתה, אתם רוצים לכפות עלינו דיעות שלא מקובלות על רוב העם, למשל הרוב לא רוצה את המסתננים בארץ, ואתם לא מפסיקים לכתוב בעדם, הם יהפכו אסון למדינה בעתיד, לא יעזור לכם אנחנו רוצים שיחזרו למולדתם ובית אביהם.

  • 42.

    יאללה תסתמי אסטרייכר, אשכנזיה שמאלנית גזענית וצבועה שכמותך!! (ל''ת)

    רן, 17/06/10 09:38

  • 41.

    עוד אחת היסטרית ומבוהלת מהחיים (ל''ת)

    טיטו, 17/06/10 08:27

  • 40.

    תתחברי למציאות

    טל, 17/06/10 07:22

    צאי לרחוב וראי כיצד אנשים נרמסים ונדרסים פה בלי שמישהו ברשויות יתן את הדעת

    גברתי - את שבעה וילדיך אם יש לך שבעים
    הארץ הזו הפכה לגיהינום

    מה את רוצה שנדבר בנימוס בגלל שאת כותבת

  • 39.

    רק הבלוגים מייצגים מצב אמיתי, הצצה אצל ימיני: עומק ניתוחי מהצד הציוני

    ולרוב גידופים ובוטות מהצד האנטיציוני,-, 17/06/10 07:06

    שכל מטרתם לפגוע בדיון ענייני בבלוג.
    עם קצת כנות מקצועית ופתיחות חשיבה- ובלי צנזור שמטרתו לשמור על אופקים מתוחמים מאד-
    הציצי, ספרי- ותווכחי.
    א.ל.

  • 38.

    אסטרייכר...זה שטרייכר במקור ?!? אם כן...אירוניה. (ל''ת)

    הרוזן בלגולע פון שטעטל. הרביעי., 17/06/10 04:48

  • 37.

    למרות שרמזת שהמצב הפוך...השמאלסטינים עולים על הפאשיסטים בגסות רוחם. (ל''ת)

    לא מזוהה פוליטית, 17/06/10 04:33

  • 36.

    בואו נגדיר הסתה.

    גבי, 17/06/10 04:33

    ואם הטוקבקיסט מדבר על''שלום'',ועל ויתור על שטחים ועל טובת הסכמי אוסלו ונגד ''העלוקות'' הכתומות ונגד ''העלוקות'' השחורות ועוד שאר ירקות? זה גם נחשב להסתה ? או מה?

  • 35.

    היפכא מיסתברא

    זה מההוא , 17/06/10 03:53

    ואם טעיתי באיות או בשימוש בביטוי אתם יכולים לקפוץ לי

    לגופו של עניין, לא רק שהטוקבקים הינם לא מזיקים הם אפילו מועילים וחשובים - אם פעם אנשים היו אוגרים את הדעות שלהם וצוברים כעס ותחושות חוסר אונים, אז היום הם יכולים להביע את דעותיהם (מפגרות ו\\או אלימות ככל שיהיו) בתחושה מינימלית שקולם נשמע, למעשה אני חושש שטוקבקים עלולים להיות תחילת הקץ למהפכות חברתיות
    אז אולי כן צריך לצנזר אותם וכמה שיותר! אבל בדיוק מהסיבותה ההפוכות למה שאת מתארת!

    • איפכא מסתברא...יא בור ועם הספר. (סתם סתם, כתבת לעניין.) (ל''ת)

      וולדאק הקופץ., 17/06/10 04:42

  • 34.

    האם התקשורת מחלישה לכאורה את ישראל במזיד?...... (ל''ת)

    מממ, 17/06/10 03:52

    • לא במזיד, בנזיד... (ל''ת)

      תנ''כיסט, 17/06/10 04:55

  • 33.

    וואלה את צודקת והנה צנזרו את תגובתי הסקסיסטית. יופי של עבודה

    אחלה מצנזרים קבלו ח ח, 17/06/10 03:39

    היו ימים
    ישנם לילות
    תמיד ידענו
    יחד לאהוב

    גם כשאת
    ואני
    מתחת לשמיכה
    רועדים מקור

    לא תמיד יכולתי
    כך לאהוב

    עיניים שלי
    ליבי יוצא אלייך

    הלוואי שלא יסתיים
    פתאום אני מבין
    נגמרה החגיגה
    יצאה הלבנה
    מה נותר עוד...

    :)

    • לא נורא...אולי אתה טוב בריקוד, נסה, מה יש'ך להפסיד ?! (ל''ת)

      ברישניקוב, 17/06/10 04:37

      • קצת ילדותי מצידי אבל העברתי מסר דרך אקרוסטיכון... (ל''ת)

        והמבין יבין, 17/06/10 09:53

        • גאון! D: (ל''ת)

          אחד שקורא במאונך, 17/06/10 11:25

  • 32.

    ההסתה כנגד הטוקבקסטים חייבת להפסק ושוב הסתה של השמאל כנגד הימין... (ל''ת)

    נעמה, 17/06/10 01:43

    • חמודי באיזה מקרה הימין הסית השמאל ביצע!והשתיק את הימין (ל''ת)

      לל, 17/06/10 03:51

  • 31.

    אם תבחני באובייקטיביות..

    האומנם?, 17/06/10 01:35

    תגלי שמאמרי הדעות אלימים יותר מרוב הטוקבקים. קחי למשל כל טור של יונתן גפן, או אחד מהמנכ''לים של הקרן החדשה שכותבים כאן באופן יום יומי כאילו זה ביטאון הקרן.
    הטורים מלאים נאצות השמצות וביטויים מעליבים שאם טוקבקיסט היה משתמש בהם מיד היו מצנזרים אותו.

  • 30.

    נכון. לסתום להם את הפה. ולהחרים להם את המחשבים

    זאת דמוקרטיה, 17/06/10 01:27

    רק לך מותר להביע דעה.

  • 29.

    חלק 2 של המכתב ששלחתי לכותבת המאמר

    אלעד רובין, 17/06/10 01:26

    כותבי ארץ נהדרת אפוא עברו בגלוי על חוק ההסתה ועליהם לתת את מלוא הדין.

    אבקש אפוא מהכותבת להביא דוגמאות להסתה הן מן השמאל והן מן הימין, כדי שנוכל להבא להתייחס לביקורתה ברצינות.''


    בברכה,
    אלעד רובין

  • 28.

    יכול להיות שאם העיתונאים בארץ היו פחות שחצנים וחד צדדיים

    הכל מתחיל מהעיתונאי., 17/06/10 01:25

    אולי גם הטוקבקים היו בהתאם. עיתונאי שכותב ברישעות בשחצנות וללא נימוקים יקבל את אותו היחס בדיוק מהקורא.

  • 27.

    צודקת ויש פתרון

    אדום, 17/06/10 01:23

    למרות שזה ככה בכל העולם (לכן למשל אפשר לראות הרבה טוקבקים נאצים באתרים רוסים ואירופים). זה פחות קשור לישראל ויותר לזהות הטוקבקיסט - פחדן שיודע להיות גיבור רק מאחורי מגן האנונימיות. הפתרון פשוט - תביעות על הסתה נגד המפרסמים טוקבקים מסיתים. אם הפורטלים מפרסמים טוקבקים מסיתים הם למעשה אלו שגורמים להסתה וצריכים לשאת בתוצאות - ואני לא מדבר רק על קנס אלא גם על מאסר בפועל לעורך שמעלה את הטוקבקים על האתר.

  • 26.

    הרגתם מתנחלים וחיילים, ואת מתבכיינת ?? (ל''ת)

    מתי ניפטר מהשמאל??, 17/06/10 01:19

  • 25.

    עוד כתבת שמאלנית...מחלה מדבקת... (ל''ת)

    איתן, 17/06/10 01:12

  • 24.

    הטוקבק משקף את תחושת המגיב

    נוען, 17/06/10 01:09

    זו האמת על אף שהיא נשמעת קצת אלימה אולי לא נעימה הכותב למעשה מבקש להביע את מחאתו באופן חופשי וזה עדיף לי מעיתונות מסולפת המנסה להשפיע על דעת הרב

  • 23.

    זה נכון אבל...

    זיגמונד פרויד, 17/06/10 01:08

    האפשרות לטקבק מצילה אותנו מעריצות קשה לא פחות: העריצות של הכותבים. נגמר העידן שכתב יכול לכתוב מה שהוא רוצה, להטיח רפש במי שהוא רוצה, מבלי שיקבל תגובה הולמת.
    אני חושב שאתם פשוט מבכים את עידן המגלומניה שלכם שנגמר: אתם כבר לא יכולים לכתוב מה שאתם רוצים!

    • הוצאת לי את המילים מהפה

      רונית, 22/07/10 11:07

      מזכיר את התבכיינות הסלבס על הפאפארצ'י. בלעדיהם אין להם קריירה, אבל אוהבים לשנוא אותם.
      אלה שמקבלים טור באתר פופולרי, זוכים להפיץ את דעותיהם וזו פריבלגיה שא ניתנת לכל אחד, מקבלים ,תשומת לב, אפשרות לעצבן ולהתגרות, רק מה לא רוצים לשמוע מה עובר על הקורא שהתעצבן כמו שרצו והגיב - דמוקרטיה? עד כאן.

  • 22.

    את מנסה להתחיל איתנו מלחמה?

    קצין וטוקבקיסט, 17/06/10 01:07

    רק כדי להזכיר לך, אנחנו המונים!!! ואת אחת, שברירית למדי. אז לא כדאי לך להתעסק עם ''אחד שיודע'' או ''איש החמין'', כי הם יכתבו דברים שיגרמו לך לרוץ בפחד אל קורס הקופירייטנג שעשית אי שם בצעירותך, ולבכות למרצה שגרם לך לחשוב שיש לך פוטנציאל בכתיבה.

    אההה, איזה כיף זה לפרוק עצבים בצורה יצירתית :)

    נ.ב. כמובן שהכל בצחוק, אבל באמת כדאי לך להשתפר ביכולת לכוון אצבע מאשימה, כי בינתיים את לא בכיוון.
    וכן, אני עומד לחזור לזירת הפשע כדי לראות אם יש תגובות, יש לך בעיה עם זה?? :)

    • אישי ההומוריסטן-אכן הערה מנומקת (חריפה כשצריך) היא תוספת חשובה לעתונות

      Ehad Haam-Zionist-ציוני חרד מלאומנות והתקרנפות, 17/06/10 01:43

      אך הרי לא תכחיש את הגלוי לכל עין קוראת: בצד דיונים רציניים מאד נחשפים בתגובות הטוקבקיסטים הרבה מעיוותי החברה הישראלית-בעיקר מצד הימין הקיצוני (ש''תוקפנות'' היא שמו האמצעי), אך גם מצד השמאל הקיצוני הקטנטן, אך גם שם חלקו אמון על קללות ולא על הנמקות).

      ואגב, אני מכיר אנשים רציניים(ולא אעיד על עיסתי) המעדיפים הגבה בעילום שם על כתיבת מאמרים חתומים בשמם בעיתון (ומסתפקים במאמריהם המדעיים), אך היה גם מעבר הפוך (מהמגיב שאול ר. לכותב המאמרים ד''ר שאול רוזנפלד)

    • בפעם הבאה שתחזור לזירת הפשע, תעצר. (ל''ת)

      לא קצין ולא טוקבקיסט, 17/06/10 03:58

  • 21.

    את מסיתה, והמילים שלך יכולות להרוג

    יעקב, 17/06/10 00:59

    השלטים עם מדי S.S היו של אבישי רביב סוכן השב''כ. את מי את בדיוק מאשימה? גם הדיבורים על רודף ומוסר הם בעיקרם הסתה נגד רבנים. איש לא טען זאת פרט לעיתונות. יש לך אג'נדה פוליטית ברורה ואת מנצלת את סיפר הטוקבקים כדי לקדם אותה. לפחות תעשי את זה בדרך מקצועית ולא בדרך כל כך שקופה.

  • 20.

    כנסו כנסו

    טוקבקיסט לעת מצוא, 17/06/10 00:49

    סתם...בשביל לטקטבק

  • 19.

    למי את באה בטענות?

    אלי, 17/06/10 00:44

    הרי בעתון שלך יש מנגנון סינון טוקבקים, תבואי אליהם בטענות. (נו צנזור יקר, אל תיקח אותי ברצינות, זה סתם בציניות, לא לצנזר)

    חוצמזה נועה יקרה, מענין איך את יורדת לנבכי ליבו של הטוקבקיסט המצוי, האם נדמה לי או שאני מזהה גם אותך כסבטלנה מהטוקבקים?

  • 18.

    את נהדרת.

    יונתן, 17/06/10 00:41

    כתבת יפה, אני מסכים ואני מאמין שיש לא מעט ששותפים לתחושותייך.
    יש באמת תחושה שאנשים מרשים לעצמם לפרוק את כל הרוע שהצטבר בתוכם דרך המקלדת.

  • 17.

    קוזקית נגזלת

    שירה, 17/06/10 00:31

    די לבכיינות. התנחמי בכך שאת מקבלת את הבמה המרכזית.

  • 16.

    ומי יגן עלינו מפני העטים המשוחים ברעל אנטי ישראלי של

    יהושע קוצינסקי, 17/06/10 00:30

    רוב העיתונאים-אנחנו העם לא מחלקים פרסים
    ומשכורות
    לנו אין הנחיות מלמעלה
    לנו אין אינטרסים אישיים
    שלא תספרי לנו איך אנו מרגישים
    אנו העם אנו הרוב הגדול
    וזאת הבמה היחידה שלנו להביע עמדה
    ואת רוצה לסתום לנו את המקלדת
    פויה לך

  • 15.

    הכותבת הזאת.... כנסו

    מז''ש, 17/06/10 00:28

    וואלא היא צודקת, באמת נכנסים כשחושבים שיש קללות

    האמת הכותבת צודקת למעט זה שכל הדוגמאות של קללות היו של ימנים ומזרחים. אפשר לבדוק אבל זה ממש לא חד משמעי שהם הרוב

  • 14.

    כותבת מצוין! (ל''ת)

    אחד שהתרשם, 17/06/10 00:22

  • 13.

    פעם כתבתי הרבה ברשת .. נרג' זה כלום לעומת ארץ הצבי

    לילך, 17/06/10 00:20

    שם הטוקבקים זה להסתובב ברחובות סדום ועמורה ולהרגיש כמו הבנות של לוט שהוצאו להמונים
    הכתיבה ברשת ממכרת: מהירה, קלה ... אבל זה הג'אנק פוד של הכתיבה והיום אין מצב בכלל לחשוב על זה. צאי מהמשחק הזה, הוא מכור מראש, את אמרת בעצמך.

    בהצלחה

  • 12.

    התקשורת צריכה להאשים רק את עצמה.

    יובל, 17/06/10 00:13

    התקשורת היא זו שגרמה לניכור של רוב העם מהכתבים ומהעיתונאים. כשאנשים קוראים כל היום רק כתבים שעסוקים בלהכפיש ציבורים שלמים או את המדינה עצמה, נמאס להם והם רוצים לזעוק ולהגיב. הטוקבקים זו הדרך של העם להביע את העצבים שלו על הכתבים שחיים בבועה התל אביבית המנותקת ומייצגים דעה של כמה אחוזים בודדים מהעם. אין פלא שהטוקבקים זועמים, כי התחושה של רוב האנשים היא קשה מאוד, כשהתקשורת לא מביאה ביטוי לדעות שלך, אלא רק לדעות שמנגד.

    בקיצור: העם מרגיש שדעתו לא מקבלת ביטוי בתקשורת, ומוחה על כך באמצעות טוקבקים זועמים. תעשו תקשורת מאוזנת, תקבלו גם טוקבקים מועילים יותר.

  • 11.

    גם מילים של שמאלנים יכולות להרוג

    נועם, 17/06/10 00:09

    ההסתה , השקרים, הדמוניזציה שהשמאל עושה לימין בחסות התקשורת ובגץ חמורה פי כמה מההתלהמות הימנית בטוקבקים.

    נ.ב - ישכאל עמיר ניסה לרצוח את רבין שנתיים לפני שהצליח, כלומר לא ה''הסתה'' הניעה אותו, ההפגנות לא התחילו אז.

    נ.ב2 - תשאלי את המחלקה היהודית בשב''כ מי בדיוק הגה והפיץ ופנה לתקשורת עם השלט במדי האס.אס

  • 10.

    מסכים לחלוטין עם הכתוב במאמר, אבל לא הבנתי דבר אחד:

    משקיף מהצד, 17/06/10 00:00

    מה זה ''אשת אינטרנט''?

    האם את נשואה לאינטרנט?

    האם זה מקצוע שלומדים?

    האם את מכורה לאינטרנט?

    בקיצור מה זה ''איש אינטרנט'' או ''אשת אינטרנט''?

    • אין לי דרך להסביר לך בלי לפגוע בעלמה אסטרייכר...אז נ'זוב זה. (ל''ת)

      נשמה טובה, 17/06/10 04:51

  • 9.

    גם בהנחה שאני מסכים איתך, כמה פעמים אפשר לחזור על אותו השקר?

    יואב, 16/06/10 23:55

    תמונת רבין במדי אס.אס הוכנה והופצה ע''י אבישי רביב בעת פעולתו כאיש שרות הבטחון. עצם השימוש בדוגמא שולל את הלגיטימיות של הטעון.
    רדו מהסיפור הזה.

  • 8.

    המסננת כנראה עובדת מצויין

    אסתי, 16/06/10 23:44

    אף טוקבק לא הצליח לחמוק דרכה (:

    מצויין ומדוייק וחריף וקולע.
    כמו הרבה טקסטים מצויינים שלא גירדו כאן את סף ההבנה של הציבור.

  • 7.

    את מודעת לזה שאבישי רביב עשה את התמונה של רבין במדי אס אס?

    מני מני, 16/06/10 23:40

    אז תפסיקו לנפנף בדבר הזה.
    שהעובדות לא יבלבלו אותך.

  • 6.

    ראשית- טוקבק הוא מראה לכותב ולסגנונו. שנית -יש סקופ עצום בדברייך!

    חגי, 16/06/10 23:36

    בדרך כלל מי שמתייחס בכבוד לקהלו ומתנסח בלשון מכובדת גם אם הביקורת שלו חריפה מקבל את אותו היחס. לעומת זאת מי שמתנשא על קהלו ומבזה אותו, גם אם במילים מחוכמות יותר- מקבל בדרך כלל את תמונת המראה מהמגיבים. . העניין הוא שכותבים כמוך (שמאלנים בדרך כלל, מה לעשות) נהנים מאוד מעמדת הכוח שיש להם לעומת קבוצות גדולות באוכלוסיה שרואות את עצמן מושתקות (כמה בעלי טור ימניים יש במקומוני זמן מעריב?) ונהנים להביע את ה''עליונות'' שלהם בסארקזם עוקצני כלפי המחנה השני כאשר חרצובו לשונם פתוחות. אחר כך הם באים להתלונן על המגיבים... ואגב, המדיניות באתרים רבים שאני מכיר מנסיוני באתרים רבים היא לצנזר באופן די גורף טוקבקים ימניים מנומקים, גם אם חריפים ולהשאיר לאוורור בחוץ רק את הזבל, אולי כמדיניות להראות ''זה הימין'' (מדיניות כושלת ביותר, כמובן)
    עוד דבר- שמחתי לשמוע חידוש חדשותי במאמרך. מסתבר שהשב''כ צריך לעמוד לדין על רצח רבין שהרי הוא זה שכפי שנחשף בתקשורת- שסוכנו ייצר (בידיעת מפעיליו?) את כרזת האס אס הידועה. ייתכן שראוי לפתוח שוב את וועדת שמגר...

  • 5.

    להזכירך מדי אס אס ושאר השטויות הן פרי אבישי רביב (ל''ת)

    אז בלי מניפולציות.., 16/06/10 23:27

  • 4.

    טוקבקיסט וותיק ישיר שלא מצנזר ולא לוקח שבויים.

    גיל רעם., 16/06/10 23:27

    א.כתבה מעניינת אבל צריך להרים אותך למעלה למעלה במעלה העמוד -עדיף ליד איזה כתבה מעצבנת מטורקיה ,כדי שישימו לב ותקבלי פידבקים.

    לעניננו : בתור יהודי שחי כאן כבר שלושים ושמונה שנה ורואה איך ערביי ישראל ,הפלסטינופט,חי זבאללה ושאר ירקות מחרבנים לי על הפרצוף אני יכול לקבוע חד וחלק - ישנם מליונים כמוני,שמרגישים שנמאס כבר מהחיידק הערבי וידידו הווירוס השמאלני ואנחנו [אזרחי ישראל] רוצים תשובות .

    מהמשטרה מהכנסת ,מבתי המשפט ובתי הכלא.
    רק לתת דוגמא - הרי כולנו יודעים שבכל מדינת חוק בריאה,זועבי היתה מקבלת כיסא חשמלי ולא מושב בכנסת.

    העם עייף ,ואין תשובות.התחושה היא שעם 1000 מטוסים ו3000 טנקים אי אפשר לעצור את הערבי הבהמה שמציק לבחורות בקניון או נוהג כמו מטורף בכביש.

    כל מה שאני כותב כאן היום -אני מסוגל לבצע מחר!!!

    הדברים הכי ''נוראים ''- יבואו לי בשיא הטבעיות -מול הערבים והשמאל החולה - וכמוני יש מליונים.

    • צודק!!!!! נמאס מההתרפסות יאללה מלחמההה!!! (ל''ת)

      איתן, 17/06/10 01:11

  • 3.

    היה נחמד אילו לפי הזמנה היו מגיבים רק כותבים רהוטים ואינטליגנטים בלבד

    זהב, 16/06/10 23:05

    האם המצביעים למפלגות הפוליטיות מורשים להצביע רק כשהם מוכיחים יכולות הבנה ואבחנה דמוקרטית?

    אם אתה רוצה לסנן את הקורא הטיפש ולהעדיף את הנבון הרגיש והתרבותי.אתה בהחלט שוגה בפנטזיות נפלאות, שמקצת האנושות שוגה בהן לא רק בענין הטוקבקיסטים. רוב בני האדם טיפשים.מקצתם רהוטים.אפס קצה מסוגלים להשמיע דעה תבונית.בקיצור.אם אתה כותב לאליטות ומנדרינים.עליך לרכוש אי בודד בלב אגם מוזהב.ותזמין אותי להשתתף.אפילו בהתנדבות מבטיחה להגיב לך .אתה משתכר פרוטות והטוקבקיסט עוד פחות.זו זירה פרוצה חופשית .זה יחודה ,זה קסמה וזה חסרונה.אבל אפשר אולי בכל זאת לסנן את המפגרים בחבורה.ולתת במה לתגובות עניניות שאינן מסתמכות על שפה נקיה אלא על נכונות להביע דעה של ממש ולא סתם לקלל.תנסו את זה.זה עלול גם להצליח לכם אולי.

    • מנהלי האתר הם אלה שמאשרים את פרסום התגובות

      רונית, 22/07/10 11:12

      ''תגובתך התקבלה, ותפורסם בקרוב, בהתאם לשיקולי המערכת.'' כלומר יש איזו סלקציה אז אם קללות ותגובות ירודות במיוחד שבעקרון היו אמורות להיות מסוננות ופורסמו - תבואו בטענות למנהלי האתר- זו החלטה שלהם

  • 2.

    לא רק הטוקבקים תרבות התקשורת בכלל אלימה

    אחת, 16/06/10 22:56

    נוח להתעלק על הטוקבקיסטים. נכון, בטוקבק יש אלימות, אך יש גם המון תגובות תורמות שאיש לא כותב עליהן.

    אך הבעיה היא התרבות האגרסיבית של התקשורת הישראלית. זה התחיל הרבה לפני עידן הטוקבקים. אובדן האובייקטיביות, העיתונאי ודעותיו הסטובייקטיביות במרכז, טורי דעות מתלהמים, חד צדדיים ומוטים. התוצאה טוקבקיסטים מתלהמים.

    הטורים המסכמים את הטוקבקים גם הם מדגישים את ההיבטים השליליים של הטוקבקים.

    השורה התחתונה: עוד ועוד שיח כסאחיסטי, מתלהם, מבוסס על דעות יותר מאשר על עובדות ומחקר אובייקטיבי.

  • 1.

    ותמלא הארץ פיה מים, וישקוט הדור לארבעים שנה,

    טל אביב, 16/06/10 22:56

    שמאלנים ימנים אשכנזים מזרחיים יהודים ערבים, ןתשקוט הארץ ארבעים שנה,