• 11.

    בניית חניונים היא כן חלק מהפתרון. זה לא אחד על חשבון השני

    ללא תיווך, 14/06/10 14:48

    שיבנו עוד כמה חניונים לגובה דוגמת חניון גרוזנברג, באיזורים מיושבים כמו צפון תל-אביב, איזור ארלוזורוב/רמז/בלוך. אנחנו סובלים סבל איום ממצוקת חנייה. העירייה חייבת לתת לנו פתרון משום שאנלחנו משלמים על טעויות שלה. למה בנו אשכול גנים ומרכז לקשישים ליד ומול בניין ההסתדרות בלי לבנות מתחת חניוני ענק לרווחת התושבים?????????

  • 10.

    צריך ראש עיר עם ביצים שיקח לידים את פרויקט רכבת רתחתית.

    עופר, 14/06/10 14:23

    הבעיה היא שכל ראש עיר בעבר פשוט מפחד לקחת את הפרויקט הענק הזה, לכן בשנים האחרונות נולדו ראשי עיר שיודעים לעשות שני דברים
    לישתול פרחים(שזה מעולה אבל קל),
    או לתת שירותים לעשירים כי הארנונה והמיסים גבוהים יותר.

  • 9.

    עיר לכולנו

    תל אביבי ותיק, 14/06/10 13:52

    דב חינון עמד בראש עיר לכולנו ומיגנט אליה רבבות מצביעים שהביאו לה מושבים רבים במועצה. לא העיר חשובה לו אלא כס ראש העיר. לו נשאר מר חנין לשבת באופוזיציה היה יכול להטיף מוסר מוסר, אולי גם להשפיע ואולי אף להבחר בבא היום. חנין אבד את כל הקרדיט שקבל עם הצעותיו היפות ברגע שנטש את המערכה.

    • דב חנין לא נטש את תל אביב-יפו לרגע

      רותי, 14/06/10 14:39

      על אף היותו חבר כנסת עסוק, דב חנין ממשיך לעמוד בראש הסיעה המורחבת של עיר לכולנו ולקחת חלק פעיל בכל הפעילויות באופן קבוע. הוא גם פעיל מאוד בהקשר הספציפי של קמפיין מהיר בעיר (תחבורה ציבורית היא גם נושא עיסוק מרכזי שלו בכנסת), אז חבל סתם להשמיץ, בלי לדעת.
      עיר לכולנו מורכבת מפעילים רבים, לא רק חברי מועצה. נכון שיש סיעות במועצה שהתנועות מאחוריהן פשוט לא קיימות, אבל זה ממש לא המצב בעיר לכולנו. תצטרף ותגלה בעצמך.

  • 8.

    שייאמץ בע''ה

    בצלאל, 14/06/10 01:32

    אני מחכה לזה וגדלתי כאן. מחכה לזה מאוד.

  • 7.

    גימיק חביב ותו לא

    תוכנית בועתית, 14/06/10 01:25

    אין פתרון לבעיות התחבורה של תל אביב בלי התייחסות לבעיות המטרופולין שמסביבה. התכנית שמציעה מפלגת ''עיר לכולנו'' מתייחסת לתל אביב כאל ישות אוטונומית (כאילו העירייה יכולה להחליט בעצמה על מסלולי קווים, נו באמת) כשלכל מי שמבין את הבעיות קצת לעומק ברור שרק רשות מטרופולינית לתחבורה וראייה מערכתית יוכלו לעזור באמת. כל השאר גימיקים.

    • ממש לא גימיק. בלי הפתרון הזה, גם לא יהיה פתרון מטרופוליני מקיף (ל''ת)

      קודם חייבים להוכיח לעצמנו ולרשויות, שזה אפשרי, 14/06/10 08:28

  • 6.

    צריך - כבר אתמול - לשנות את קווי האוטובוסים לאורך ורוחב

    ולעשות כרטיסי מעבר בין האוטובוסים, 14/06/10 00:07

    אח''כ שיעשו נתיבים מיוחדים, תחנות מוגבהות, כירטוסים חכמים ומידע אלקטרוני.
    הדבר הבסיסי ביותר, הזול ביותר, המהיר ביותר והיעיל ביותר - ואת זה, עם רצון טוב, אפשר לבצע תוך ימים ספורים.
    בינתיים לוקח לי באוטובוס חצי שעה נסיעה למסלול שהוא קו אווירי 4.7 קילומטר (שלא לדבר על ההמתנה בתחנה)

  • 5.

    חולדאי, תקפל את האגו שלך לשם שינוי. אנחנו סובלים כאן !!!! (ל''ת)

    תל אביבי בלי רכב, 13/06/10 17:44

  • 4.

    חולדאי לא רוצה אוטובוסים, כי הוא לא נוסע בהם

    ארז, 13/06/10 17:31

    אם הוא מאשר את זה אני אצביע לו פעם הבאה

    אולי

  • 3.

    רק עם אופנוע!

    ארז, 13/06/10 17:18

    לצערי כל המושחתים רוצים להנציח את המצב הנוכחי והעגום.
    העיריה רוצה לשמור על פרת הרפורטים.
    הממשלה רוצה להמשיך להנות מהמיסוי על הדלק, אם לא יהיו פקקים המיסוי ירד פלאים.
    בעלי ההון, על 20 חברות הביטוח רוצים לשמור על המצב הקיים המכניס להם מכח חוק שמיושם לא לפי רוחו המקורית של המחוקק בשנות ה70, כמיליארד ש''ח אחרי הוצאות של 20 חברות ביטוח שונות.
    פקידי האוצר לא רוצים לשנות את העוות כי נח להם המצב הזה, מפקחים על הביטוח מוצאים עצמם בקריירה ב' אצל מפוקחיהם כדבר שבשגרה.

    היום נפל דבר בממשלה, והם העבירו הצעת חוק לחקיקה שתוזיל את מחירי הביטוח לאופנועים. מקווה שלא יתיישב על זה איזה לוביסט או יחצ''ן.

    נקווה לטוב, בהצלחה רבה לחברי הכנסת פאינה קירשנבאום וכרמל שאמה.

  • 2.

    חולדאי חייב לאמץ את התוכנית ולהציל אותנו מהאסון (ל''ת)

    אחת שנוסעת, 13/06/10 16:47

  • 1.

    חולדאי לא יתמוך בתחבורה ציבורית, בחיים

    תל אביבי, 13/06/10 16:46

    בנתיים זה פוגע בבריאות של כולנו
    כל הכבוד לעיר לכולנו