• 90.

    דני נוימן די נמאסת לך הביתה

    אוהד ותיק של הפועל תל אביב, 20/01/11 20:10

    מעולם לא היה פרשן כל כך גרוע כמו דני נוימן.

    לא כל מי ששיחק פעם כדורגל גם יודע לפרשן כדורגל - בטח לא דני נוימן.

    האטימות של בוני גינצבורג וחבריו מרעיו מעוררת דאגה.

    עד שהערוץ ה- 1 כבר מצליח לאסוף קצת רייטיג בזכות משחק הכדורגל ביום שני בערב, בא העלאק פרשן דני נוימן, ודורך ברגל גסה על ציבור הצופים.

    דני נוימן איננו דובר עברית רהוטה ומרבה לשגות, דני נוימן איננו פרשן הוגן או נייטרלי.

    תורידו בבקשה את דני נוימן מלפרשן לפחות עד לאחר שיסיים קורס מתאים ובהצלחה.

  • 89.

    יש כאן משהו מגמתי, נויימן ובן שמעון היו יותר טובים (ל''ת)

    אפי, 17/07/10 23:32

  • 88.

    לא מבין מה רוצים מנויימן ? מאיר אינשטיין ונוימן היו הכי טובים (ל''ת)

    אבי, 17/07/10 22:04

  • 87.

    נוימן - כמה פאתטי אפשר להיות. איך אמרו הגששים , בדיחה עצובה. (ל''ת)

    שטולצי, 17/07/10 21:03

  • 86.

    נוימן - פרשן כאוהד

    דייב, 17/07/10 21:01

    דני נוימן טוען שהכתבים (השמאלניים) מפיצים עליו ביקורת ארסית. למעשה עד היום אפילו לא ידעתי שהוא ליכודניק ואני חייב להודות שזה הכי הפחות מעניין אותי כשדני נוימן מתחיל לפרשן. כליכודניק התחושה הראשונית שלי להעביר את הסאונד ל''השתק'' כשמר נוימן פותח את הפה. מיקומו של פרשן במשחק כדורגל אינו לומר לנו את מה שאנו ממילא רואים אלא לתת לנו מבט קצת יותר רחב למשחק, דבר כשקצת זר למר נוימן. מסוג המשפטים השגורים בפיו של נוימן ''... היה צריך לבעוט ברגל שמאל'', ''..היה צריך לבעוט עם רגל מלאה'', ''היה צריך לבעוט'',המילים היה צריך למעשה הפכה אצלו למילת המפתח, או במילים אחרות לומר בעברית השטחית מה שכבר כולם ראו. מה שצריך להכניס את מר נוימן לכל היותר לטריבונת האוהדים של בית''ר להתלונן כל הזמן על מה שהשחקים לא עשו.ודאי שלא לעמדת מפתח של הפרשן המוביל בגמר המונדיאל בערוץ 1. הייתי ממליץ לדני נוימן הצופה לשמוע את דני נוימן הפרשן, ואולי אז נוכל להחזיר את הסאונד לערוץ 1 במשחקי כדורגל.

  • 85.

    נוימן לא רצוי מפני שהוא עילג וטיפש

    רועי, 04/07/10 02:30

    ולא מפני שהוא ליכודניק או בית''רי או שטות אחרת. אני ורוב חברי לא ידענו שהוא ליכודניק, ועכשיו ישנה עוד סיבה לא לאהוב אותו (-:

  • 84.

    זה לא שאתה פרשן גרוע או פחות גרוע,זה שאין צורך בפרשן בכדורגל (ל''ת)

    אוריאל, 30/05/10 15:36

  • 83.

    נוימן פרשן בטלוויזיה, הליצן השני יו''ר הכנסת, הערבים ניצחו בלי קרב (ל''ת)

    פיני, 29/05/10 17:25

  • 82.

    השתגעתם?

    רוממי, 25/05/10 23:24

    מדהים עד כמה התקשורת הולכת ויורדת לאט לאט מהפסים.לתת לפרשן כדורגל עילג שהולך לפרשן את המונדיאל רק בזכות קרבתו לליכוד(ואת זה מאשר נוימן בעצמו)במה כזו כאילו מדובר בפרופסור לייבוביץ' המנוח זה ממש שיגעון.גם כמות הטוקבקים היא חסרת תקדים.הגיע הזמן שתבינו שאין בכלל מקום לפרשנות בכדורגל וזה בעצם מה שהופך אותו לכל כך פופולרי.זהו משחק הספורט הפרימיטיבי ביותר ולכן הוא מושך אליו את ההמונים. מה לעשות שרוב אוהדי הכדורגל משתיכים לזן הזה.ובכלל כדורגל הוא משחק שאין מה לפרשן בו. איפה יש עוד ענף ספורט שבו במקרים רבים הקבוצה הגרועה יותר מנצחת?בכדורסל?בכדוריד?בכדרועף?אפילו לו בכדורמים!אז איך אפשר לפרשן אירוע שבו פעולה מקרית מכריעה את ההתמודדות?ראיתם פעם רץ שרץ יותר לאט ומנצח?ראיתם פעם שחיין? כזה סוס כזה? רק בכדורגל זה קורה ולכן כל הפרשנים הם חכמים שלאחר מעשה ומיותרים לחלוטין.ישנם הרבה ענפי ספורט שבהם נדרשים פרשנים ובהם הערך המוסף של השידור הטלויזיוני הוא עצום.מליוני צופי כדורגל גודשים את המגרשים והם נהנים מכל רגע בלי שדרים ובלי פרשנים.האם הם לא מבינים מה קורה במגרש?עוד לא שמעתי פרשן שהצליח לחזות את תוצאת ה

    • תמיד יהיה מישהו שיבין יותר במשהו ממישהו אחר זה לא מסובך

      אפשר לפרש כל דבר, 26/05/10 17:39

      נ.ב.
      תלמד לכתוב ''לא''

      כל הערך בתחרות ספורטיבית הוא שלא יודעים איך היא תגמר אחרת למה לערוך תחרות?

      לייבוביץ' - לא מבין בכדורגל ונראה לי שיש עוד הרבה תחומים שהוא לא הבין בהם למרות שהיו תחומים רבים שהוא הבין בהם אני די סגור על זה שהוא לא יכול לדבר לאנשים בגובה העיניים ובטון בלתי מתנשא מה שהופך רבים מהמחקרים והמסקנות שלו לנבואה בשער ולא משהו פרקטי שאפשר להשען עליו ולהתקדם איתו למקום כלשהו.

      בקשר למינוי אם זה מינוי פוליטי אני נגד אבל גם אבי רצון מעצבן אותי יותר ודני נוימן עדיף עליו מפני שהוא אינו מזלזל בצופים בכל מה שקשור לכדורגל נוימן השיג יותר הצלחות הוא יותר משמעותי.

  • 81.

    איך אפשר לתת לכזה עילג מוגבל לדבר בטלויזיה?!

    se7en, 25/05/10 17:09

    ולא שהוא היחיד, גם איציק זוהר לא מסוגל לחבר משפט ויש עוד רבים ורעים.

    פשוט אין תמורה לאגרה!

  • 80.

    גם כן ירושלמי

    יוסי, 25/05/10 15:37

    ירושלמי, אבל ברחת לגוד במבשרת...

  • 79.

    בכלל לא מפריע לי לשמוע אותו.

    פיצ, 25/05/10 15:18

    הרי כל פרשן כדורגל אומר:
    ''מה השחקן הזה עושה על המגרש''
    ואז השחקן הזה מבקיע והשדרן מתרץ:
    ''השחקן הזה, במהלך אחד שלו יכול לשנות את המשחק...''

  • 78.

    הרבה מדי מלל על פרשן פופוליסט, נבוב ורדוד. רק זאביק!

    גם שגיא כהן לא!, 25/05/10 14:59

    זאביק זלצר איש משכמו ומעלה מנתח כדורגל ממעלה ראשונה. ובהיעדרו ברקוביץ' וגרנט. הפרשנים הטובים ביותר. כל השאר: שגיא כהן, אוחנה ושרף קשקשנים חסרי מושג.

    • הם מבינים לא פחות (ל''ת)

      לא נכון, 26/05/10 18:08

  • 77.

    דני נוימן - פרשן מגוחך, נטול דמיון ודל התבטאות (ל''ת)

    pooshkash, 25/05/10 09:36

  • 76.

    האיש אידיוט מדופלם

    ירון,לונדון, 25/05/10 08:32

    משפטי המחץ שפיו ניפק עם השנים יכולים בהחלט להקנות לו תעודה רישמית של פלגמט.

    אתם יודעים מה? מילא אהבל, אבל העילגות שלו מעוררת חלחלה. ולחשוב שהיצור הזה ילווה אותנו במונדיאל... אמאל'ה

  • 75.

    מנפלאות הגנטיקה

    גל, 25/05/10 08:04

    טוב, בכל משפחה יש כבשה שחורה

  • 74.

    נו? באמת!!! כנסו...

    ירושלים באירופה???, 25/05/10 07:41

    מה חושב יציק קורנפיין על דבריו של נוימן? ''''בניגוד אליהם, אני לא רוצה לפגוע. אני חונכתי אחרת, על ההדר הבית''רי''.
    חחחחחחח

    • לה פאמיליה!!! הם חונכו על ההדר בית''רי

      ירושלים בירדן, 25/05/10 09:12

      לה פאמיליה!!! הם חונכו על ההדר בית''רי

  • 73.

    אבי רצון הכי טוב להפועל תל אביב (ל''ת)

    תל אביב, 25/05/10 07:38

  • 72.

    חשבת שאולי מגיבים כך כי אתה פשוט צנון לא מעניין (ל''ת)

    אב, 25/05/10 06:55

  • 71.

    אם יש לך זמן לקרוא 3 עתונים אולי תלמד קצת תורה ואז תהיה לך ברכה

    דודו נא לפרסם תגובה זו, 25/05/10 01:29

    בכל מעשי-ידך

  • 70.

    דני אתה השדרן מספר אחד אוהבים אותך. (ל''ת)

    אלירז, 25/05/10 00:27

  • 69.

    כבר לא עוטפים דגים בעיתון להתקדם (ל''ת)

    בהצלחה, 25/05/10 00:14

  • 68.

    דני הוא הפרשן הטוב מכולם.הוא רואה מהלכים קדימה ומבין את המשחק (ל''ת)

    נסים קי ויתי, 24/05/10 23:39

  • 67.

    Dani Noyman

    macdavid, 24/05/10 23:38

    Layzi; Rubi and Znoy, Jerusalem at it's best.

  • 66.

    Dani Noyman

    macdavid, 24/05/10 23:13

    Layzi; Rubi and Znoy, Jerusalem at it's best.

  • 65.

    תפסיקו לקדוח אפשר לחשוב שייש פרשנים יותר טובים. תהנו מהמשחקים ועזבו

    ילא ילא, 24/05/10 23:12

    טוב שלא לקחו את אבי רצון הזה שחושב שהוא ברלסוקני ומציק לאנשים שבאמת תורמים לכדורגל (חה----). נוימן מבין יותר ומצחיק רצון מעצבן נטו.

    תאהבו תמשחק מה זה משנה מי מפרשן בכלל? לפעמים הם מצחיקים אבל גם ככה כדורגל מנצחים ברגליים ולא בפרשנות לא בדיבורים ולא בויכוחים אם זה היה ככה כל טורניר אנחנו בגמר. נכון.

    וכעת הסבר מנומק לקטע של הכדור בלילה:
    בלילה השחקנים ורוב האנשים עייפים, תהליך המטבוליזציה והשעון הביולוגי של רוב האנשים, שמאיטים את הקצב לקראת השינה,עובד יותר לאט. הכדור על המגרש לעומת זאת נע באותה מהירות. לכן יש אשליה אופטית שהכדור עף יותר מהר, וזאת בדיוק היתה כוונתו של המשורר.

  • 64.

    לכל התל אביבים השמאלנים תיסתמו כבר ת'פה,נמאסתם!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שונא אדום, 24/05/10 22:18

  • 63.

    ''הורסקי,פאלש זה עם החלק הפנימי של הרגל ,אל תלמד אותי, אני הייתי שחקן'' (ל''ת)

    הדס, 24/05/10 22:11

  • 62.

    מה הפלא שערוץ 1 נופל עם פרשנים כל כך גרועים כמו נוימן (ל''ת)

    בבב, 24/05/10 21:57

  • 61.

    והכי מעצבן ,שהוא מחליט גם להיות חוזה עתידות,ומנחש מה יהיה

    בלתי נסבל., 24/05/10 21:47

    החילוף הבא,וברוב המקרים הוא טועה....

  • 60.

    ביקורת עניינית על דני נוימן

    אוהד הפועל תל אביב, 24/05/10 21:47

    השנה צפיתי בכמה משחקים ששידרת, בעיקר משחקים של מכבי חיפה. כך שאני די אובייקטיבי בעניין. אין ספק שאתה מבין בכדורגל. אבל לא כל אחד שמבין בכדורגל יכול לפרשן. כל בן אדם עם זוג עיניים יכול להגיד ''בעיטה מדהימה'' ''הצלה טובה'' זה הפרשנות שלך, אין לך פרשנות מעמיקה, הפרשנות הכי מעמיקה שלך זה ''הוא בעט עם החיצון'' באמת. פשוט לא כל שחקן יכול להיות פרשן. לפחות אתה מקרין אור על הורסקי שהוא באמת תת רמה.

  • 59.

    די נו תעזבו אותו, איש חביב סה''כ. כולה כדורגל.. (ל''ת)

    נועם, 24/05/10 21:28

  • 58.

    אדם חכם מאד

    זיגי, 24/05/10 20:54

    שחקן חכם
    אדם חכם
    שדרן חכם
    תמיד החזקתי ממנו יותר ממלמיליאן

  • 57.

    ''מקנאים בי'',נו באמת נוימן גם אתה לא מאמין לעצמך

    אוהב כדורגל, 24/05/10 20:47

    לא אוהבים אותך ובצדק , כי בתור פרשן כדורגל אתה גרוע !במשחקי הליגה אתה לא אובייקטיבי לחלוטין תמיד שביתר משחקת אתה עוסק רק בה ומתעלם מהיריבה,ומתעלם מטעויות השיפוט(של ביתר) במכוון או שמכבי פתחה רגליים לחיפה סירבת לומר שמכבי לא באה לשחק ,בכל מה שקשור לאובייקטיביות אתה תופס צד והרבה לא אוהבים זאת.דבר שני אתה מבלבל את המוח ומתחיל להזכיר את שגיא כהן (בלילה הכדור טס יותר חזק?!ח ח ח )שאין גולים הכדורגל רע, שיש גולים הכדורגל טוב, שחקן מוסר פס טוב אז הוא מצויין ,אם אחרי דקה הוא מאבד כדור אז מתחילת המשחק הוא רגוע נו באמת, שיש עבירה ישר אתה קובע בכל מחיר מה נעשה כאן ,ואחרי ההילוך החוזר אתה רואה שאתה טועה,לסיכון נוימן- אתה פרשן גרוע ''ללא ספק''

  • 56.

    עדיף לראות את המונדיאל בירדן ,רק לא לשמוע את נוימןQ (ל''ת)

    תל אביבי צר עין, 24/05/10 20:31

  • 55.

    אני ירושלמי, בית''רי, ליכודניק. לא רוצה לשמוע את דני נוימן אצלי בסלון!

    שמעון, 24/05/10 20:00

    לא מעניין אותי העבר שלו כדורגלן והידע שלו. הוא לא יודע להיות פרשן. יש לו קול מעצבן, הוא מדבר שטויות, אומר דברים מובנים מאליו, מרדים והורג את הספורט. לשמוע פרשן ביורוספורט שאומר דברים לעניין ומכניס התלהבות ואז לשמוע את דני נוימן זה פשוט איום ונורא. אני מאוד מקווה שבערוץ ה-HD לפחות, ידאגו לשים מישהו אחר (אוחנה, איוניר, שגיא כהן), העיקר לא נוימן.

    לגבי איינשטיין, פעם אהבתי לשמוע אותו יותר, בשנים האחרונות הוא יותר מדי דואג להביע דעות אישיות ופחות לעשות את העבודה שלו ולשדר. אבל הוא הכי מתאים לשדר נבחרות ומשחקי מונדיאל!

  • 54.

    ''אף אחד לא ילמד אותי כדורגל...''

    הדס, 24/05/10 19:59

    מי שיודע להקפיץ כדור ואפילו לפרוץ מהאגף לא הופך בגלל זה לפרשן.
    נויימן הוא האנטי פרשנות כדורגל הכי גדול שהיה על המרקע הישראלי. מומלץ לך, מר נוימן, להאזין קצת לפרשנים מליגות אירופאיות, אולי תלמד טיפ טיפה.

  • 53.

    נוימן - אני אוהד בית''ר ואני לא רוצה לשמוע אותך - תעשה לנו טובה ותלך

    אדי, 24/05/10 19:59

    לפוליטיקה

  • 52.

    ממש קצר ולעינין .ולעניות דעתי אתה שחצן וגזען (ל''ת)

    אשקלוני, 24/05/10 19:58

  • 51.

    ביזיון של פרשן

    אוי לנו, 24/05/10 19:57

    אי אפשר להאשים אותו. מסתבר שיש מישהו עוד יותר טיפש ממנו שמינה אותו.

  • 50.

    אני לא תל אביבי ואני לא סובל אותך (ל''ת)

    ר, 24/05/10 19:56

  • 49.

    הוא לא מפרשן- פשוט מתאר מה רואים על המסך-

    כ, 24/05/10 19:53

    ''בעיטה מצויינת של שחקן מצויין''

    וואלה תודה.

    תת רמה.

  • 48.

    He talks and talks and talks and says NOTHING

    ב, 24/05/10 19:52

    אפשר לשמוע אותו שבוע שלם ולא לשמוע תובנה אחת, משהו אחד אינטליגנטי או מעניין. אחד!!

  • 47.

    ציטוטים מפחו של דני נויימן

    נח, 24/05/10 19:52

    ''פעם אמר מישהו: 'טוב למות ביופי מאשר לחיות יפה'. סליחה, 'טוב למות מכוער מאשר לחיות יפה''' ~ בעת שידור משחק בין הפועל רעננה- ב''ש
    ''מלמיליאן וכולם היו אומרים שנוימן הוא הפרופסור, והיו מפנים את כולם אלי לשמוע פרשנות. עכשיו אומרים שאני עילג. אתה יודע שגמרתי שנה א' משפטים עם ממוצע ציונים של למעלה מ-83?'' ~ 2004.
    ''אני מדבר כמו שאני מדבר. מה רע לדבר בקלישאות? העיקר שאני מדבר לעניין. זה מה שחשוב.''
    ''עדיף סנטימטר מזל מקילו שכל.''
    ''קלמי סבן הוא כמו פרה שנותנת חלב ואחר כך בועטת בחלב.''
    ''לאבו לאבן יש בעיה של בטחון עצמי, הבעיה היא שאין לו חוסר ביטחון.''
    ''אני לא יודע אם זה רק כישרון, יכול מאוד להיות שזו רק יכולת אישית.'' ~ על סיכויי הולנד ביורו 2004.
    ''שחקן שבועט פנדל ברגל שמאל, בדרך כלל גם מבקיע.''
    ''הכדור נע בערב מהר יותר.''
    ''הכי טוב להניע את הכדור דרך האגפים.'' ~ משפט אופייני
    ''הוא בעט את הפנדל עם הגרב.'' ~ לאחר החטאה של מאור בוזגלו בבעיטת 11 בדרבי
    ''מזל שהכדור פגע בקולה.'' ~ במהלך משחק ליגה בין בני יהודה למכבי חיפה

  • 46.

    למרות שנוימן בית''רי, ליכודניק הוא פרשן מצויין,מקצועי וענייני-אני חושב

    נידאל-טייבה, 24/05/10 19:51

    שהוא ראוי לתפקיד יותר מהרבה עילגים

  • 45.

    חברה יש פתרון פשוט, למעשה שני פתרונות.

    שי, 24/05/10 19:46

    1. לשים MUTE ולא לשמוע את הזוועה.
    2. לראות בערוץ זר.

    אישית אני הולך על MUTE עם פינק פלויד ברקע.
    עדיף אפילו אום כולתום ברקע מלשמוע את הדבר הזה שמתיימר לפרשן.

  • 44.

    פרשן צריך לתת ערך מוסף לשידור

    אבנר, 24/05/10 19:37

    והערך המוסף של דני נוימן מסתכם באפס. הוא אומר את מה שכולם רואים, והפרשנות שלו יכולה להיות טובה או מועילה רק אם אתה עיוור בשתי העיניים.

    כל זה לא מפריע לו להיות הכי מרוצה מעצמו שרק אפשר, בטוח שהוא יודע הכל יותר טוב מכולם ולאף אחד אין זכות להעביר עליו ביקורת.

    דני, בחייך. בלי הקשרים הפוליטיים לא היית איפה שאתה נמצא. היית שחקן גדול, אבל כפרשן אתה פשוט לא טוב.המינוי כבר שלך, לפחות תנסה להשתפר. תלמד לזהות מערכים, חילופים פנימיים בתוך הקבוצה, שינויים של מאמנים תוך כדי משחק...אני לא צריך אותך בשביל לדעת שהיה סימון לנבדל או שהיתה שם עבירה.

  • 43.

    דני נוימן

    סלומון, 24/05/10 19:29

    אני אישית מעדיף כפרשנים את אלון חזן ומוטי איוניר
    אבל תחשבו מי האלטרנטיבה לנויימן?
    אייל ברקוביץ - הנרקיסיס
    מאיר איינשטיין - הנודניק
    שלמה שרף - העילג
    יורם ארבל - החופר
    כך שדני נויימן למרות היותו איש בית''ר עדיין עדיף על כל האחרים
    ושכולנו נהנה מהמשחקים !!!!!!

  • 42.

    האיש פשוט טיפש . לא נעים להודות...

    עלקוצושל י., 24/05/10 19:23

    אני מקשיב לדבריו ודרך התבטאותו.
    והאיש פשוט טיפש.

    ומה שמחזק את הרגשתי היא העובדה שלא רק אני חושב כך
    וש''נוימן'' לא מבין שכאשר כולם אומרים לך משהו אז אולי יש בזה אמת

    לסיכום... ההימור שלי שהוא ישתמש במונח''פאלש'' פעמיים וחצי בממוצע למשחק.

    • אבל הוא אינו יודע באמת מה זה פלאש - ראה:

      נח, 24/05/10 19:54

      דני נוימן: ''בעיטה יפה מאוד של ידין, עם הפאלש.''

      עמית הורסקי: ''דני, הוא לא בעט עם הפנים?''

      דני נוימן: ''כן, עם הפנים. כמו שאמרתי, בעיטה טובה עם הפאלש.''

      עמית הורסקי: ''הפאלש זה לא החלק החיצוני של הנעל?''

      דני נוימן: ''עם כל הכבוד, אני שיחקתי כדורגל יותר זמן ממך. פאלש זה עם הפנים, לא עם החיצון.''

    • איך

      אורן, 24/05/10 20:23

      יכול להיות שהאיש טיפש ,הוא הרי עו''ד?(:

      • מצטער.קבל תיקון...

        עלקוצושל י., 25/05/10 02:25

        האיש הוא: עו''ד טיפש.

        הוקל לי

  • 41.

    כל יום שנוימן משדר בו

    מרגל לרגל, דרך האגפים, 24/05/10 19:17

    הוא בושה לרשות השידור!

  • 40.

    עכשיו ת''א אשמה מלא קלישאות ומשעמם (ל''ת)

    זיו, 24/05/10 19:14

  • 39.

    זה פרשן זה?

    איזה באסה, 24/05/10 19:07

    הערוץ הראשון צריך לפשוט את הרגל ולהסגר באופן מיידי, אח''כ צריך להתחיל הכל מחדש בלי דני נויימן זה בטוח. היה שחקן סביר הפך לפרשן עילג. מביך שמעלים אותו לשידור, ראיית המשחק שלו והתובנות שלו בהחלט מתאימות לרמה של אוהדי בי''תר.... ( שלום כיתה א')

  • 38.

    בלי לפגוע -נוימן משעמם ולא תורם כלום חוץ ממה שכולם רואים (ל''ת)

    ןלהגיד שיפרצו מהאגפים ........ לא בשר לא חלב, 24/05/10 19:06

  • 37.

    אייל ברקוביץ הפרשן הכי מקצוען וטוב היום (ל''ת)

    רואה שני מהלכים קדיצה כמו שהיה שחקן, 24/05/10 19:04

  • 36.

    רק בישראל - אין אף אדם כושל. כולם מצוינים וסתם מקנאים בהם על רקע פוליט (ל''ת)

    אהוד, 24/05/10 18:53

  • 35.

    נוימן תעשה טובה לכולנו ותתפטר

    אוהד ביתר, 24/05/10 18:51

    כל זמן שאתה מפרשן משחק המשחק הוא שיעמום מוחלט..בלי לדבר כמובן על הערוץ הראשון הישן נושן..חבל שלא ערוץ הספורט לקח את שידורי המונדיאל..נוייייימןןן אתה משעמםםםםםם

  • 34.

    כל הפרשנים פטפטנים ללא תקנה (ל''ת)

    מה אתם רוצים מנוימן?, 24/05/10 18:46

  • 33.

    דני נוימן איש כדור רגל מקצוען והגון

    מאיר גור בקעת הירדן, 24/05/10 18:44

    דני המשך בדרכך, תענוג להאזין לך,פיך וליבך שווים.נטןל פוזות ואינטרסים פרשן אמיתי,חכם מבין ידען ,לא בוטה, ישיר ועניני.אני לצערי חולק עליך בעניין מאיר איינשטיין,הוא טוב רק באתלטיקה בטח לא בכדור רגל,לעמית הורסקי נגרם עוול גדול ןגם לצופים. אם כבר אז עדיף יורם ארבל לצידו של הורסקי. מאיר גור מעלה אפרים בקעת הירדן

  • 32.

    דני נוימן טול קורה מבין עינך, אוהדי הפועל לא שונאים אותך

    אדום, 24/05/10 18:44

    אוהדי הפועל לא שונאים את ביתר, הפועל לקחה אליפות מביתר, ביתר לא הצליחה בשבת שעברה לקחת אליפות מהפועל למרות ש''אנחנו מחכים ליום הזה כבר 26 שנים'' אז אולי אתה סתם קשקשן , ואולי זה מה שמפריע לנו.

  • 31.

    נויימן כנס

    חפליקו, 24/05/10 18:41

    המזל שלך שאתה משדר עם הורסקי שמוציא אותך יחסית חלק מהפדיחות שלך
    איינשטיין לא יהיה כ''כ סלחן...
    ובלי שום קשר פשוט אין לך מושג וקצרה היריעה מלהרחיב

  • 30.

    אתה שם פס עם או בלי החיצון?, בדיחה ירושלמית, סומרלו מתהפך בקברו

    דורון, 24/05/10 18:39

    בגלל ששניכם ירושלמים

  • 29.

    הוא באמת פרשן בשקל ופוליטיקאי הוא רואה משהו אחר תמיד (ל''ת)

    א, 24/05/10 18:35

  • 28.

    אכן, צרות עין תל אביבית

    שלמה שרף, 24/05/10 18:35

    וירושלמית, ואשדודית, וחולונית, ונתנייתית, וצפתית, ואילתית, והרצליינית ועוד ועוד ועוד.נוימן, אתה הקונצנזוס הישראלי האחרון - כולם חושבים שאתה פרשן גרוע במידה שווה. עדיף אפילו את שגיא כהן היהיר.

  • 27.

    כשהעץ עומד על גבעה - התפוח נופל רחוק מהאבא

    הנביא האדום, 24/05/10 18:33

    חסרות לי איזה עשרים וחמש שנה שבהן נוימן לא שיחק , לא אימן ועד שהלך ללמוד משפטים . מה קרה שם בשנים האלה . במה הוא עסק ? ממה התפרנס ? איפה רכש את אוצר המילים המדהים שלו , את המורכבות והרגישות המאפיינות את דרכו הפרשנית . דני נוימן לדעתי לא סתם פרשן - הוא סוג של רש''י של הכדורגל , ממש הרמב''ן של ליגת העל . לדעתי המונדיאל קטן על מידותיו התרומיות - אל תעצור , חבוב , אין כובשים את ראש הסלע אם אין קבר במורד , אמר ז. ז'

  • 26.

    גם אני ליכודניק ואני לא מסוגל לשמוע אותך (ל''ת)

    הרצל, 24/05/10 18:33

  • 25.

    נוימן, אני ירוק ואתה מעורר אנטגוניזם גם אצלי (ל''ת)

    ירוק, 24/05/10 18:31

  • 24.

    דני אתה פרשן מעולה,קליל,שקל להבין,בהצלחה במונדיאל!! (ל''ת)

    חיים סמוכה, 24/05/10 18:28

  • 23.

    נוימן ,אתה לא עילג כמו שלמה שרף, אבל לשם השוואה, איפה אתה לעומת

    רמי, 24/05/10 18:25

    פרשני הכדורסל,

  • 22.

    נוימן, אתה לא יכול לשים פס על המבקרים כי הם משלמים את משכורתך

    מבקר איכות, 24/05/10 18:23

    ואל תצא לנו תלמיד חכם,כדי ללמוד משפטים לא צריך להיות גאון גדול, סך הכל לשנן פסקי דין, נראה אותך עושה תואר במדעי המחשב...

  • 21.

    מאיר איינשטיין הוא לא יותר מצרחן, אבל הוא עדיף על אבי מלר ונדב יעקובי (ל''ת)

    אלי, 24/05/10 18:19

  • 20.

    הוא שכונתי עממי דחקות ישארליות בנליות

    מיקי, 24/05/10 18:13

    הוא יותר מדיי עממתי יותר מדיי שכונתי כזה
    אין לו את הממלכתיות וארשת ההבעה שמתאימה לפרשן.
    כל שנייה הוא ידאג להשחיל איזו שהיא אמריה עממית שאינה מן העניין.

    סתם כזה

  • 19.

    מה הקשר לליכוד? אני ליכודניק ולא יכול לשמוע אותך!!! (ל''ת)

    אורן, 24/05/10 18:09

  • 18.

    אחלה פרשן סתם צרות עין דני נויינן י'מותקקקק אוהבים אותך (ל''ת)

    עידו, 24/05/10 18:08

  • 17.

    עם כל הכבוד, הפרשנות שלך לא מוסיפה כלום (ל''ת)

    א7, 24/05/10 18:04

  • 16.

    נוימן פרשן טוב מאוד (ל''ת)

    David/USA, 24/05/10 18:03

  • 15.

    לדני נוימן

    דוד עוזיאל. שד' העם הצרפתי , רמת גן, 24/05/10 18:01

    שמת ודאי ליבך שאני לא מסתתר אחרי שם בדוי, אני מוכר בעירי,אוהד הכח בגלגולה הקודם{אני בן דורם של פרקש ודני מאנו}וברשותך הערות על ''פרשנותך'' ודרך אגב,אתה גם לא מקורי,שישתו מים , זאת יציאה של יאסר ערפת .
    ולעיניינו: לדעתי אין צורך בכלל להחזיק פרשן במשחקי הכדורגל, הרי כולנו חכמים כולנו נבונים וכולנו יודעים כי הכל תלוי בשפיץ של הנעל, אבל, החליטו להעסיק פרשן, ועל חשבוני, אז אתה אחד האחרונים שמתאים לתפקיד , אתה לא מקורי , לא שנון, ולא מוסיף כלום לטובת אלו שלא מתמצאים בין בעיטת פאלש עם החיצון או עם הצד הפנימי של כף הרגל... קח דוגמא את אייל ברקוביץ, האיש נותן שואו , ואתה? אם להתלות על הענף שלך, הפרשנות שלך יבשה כמו מזג האויר בים המלח,

    • תגובתך לא עינינית ולא מאוזנת (ל''ת)

      צדוק, 24/05/10 18:21

    • תודה דוד, הוצאת את המילים מהפה שלי. (ל''ת)

      שלום, 24/05/10 18:52

    • לפחות הוא לא ערס כמו ברקוביץ'

      חיים, 24/05/10 19:00

      וגם זה משהו

  • 14.

    לא רק בתל אביב - גם באשקלון לא יכולים לשמוע אותך

    אורי, 24/05/10 17:55

    כשאתה מתחיל לקשקש בשידור אני מודה למי שהמציא את כפתור ה - mute בשלט.

  • 13.

    בתל אביב פאלש זה עם החלק החיצון של הנעל

    צהוב בדם, 24/05/10 17:48

    בניגוד לירושלים, שם פאלש זה עם החלק הפנימי. יאללה אתה לא מבין בשיט בכדורגל ואתה מדבר שטויות בערימות.

    • בכל העולם פאלש זה עם החלק החיצון.רק לא אצל נוימן (ל''ת)

      בני לם, 24/05/10 18:26

  • 12.

    אתה גם לא מבין כדורגל

    דוק טפלון, 24/05/10 17:46

    וגם אם אתה מבין, איכשהו עמוק בפנים, אין לך היכולת לבטא את ההבנה הזאת, אבל אני די סגור על זה שאתה גם לא מבין כדורגל.

  • 11.

    דני נוימן - מבאס המונדיאל הרישמי

    איתי, 24/05/10 17:45

    אין לי בכלל ספק שהוא מבין כדורגל אבל יכולות הפרשון שלו מתחת לכל ביקורות
    הבן אדם משנה את דעתו כל 2 שניות הבן אדם שוכח מה אמר לפני דקה הבן אדם אומר דברים שלא היו ונבראו . בקיצור הבן אדם לא יכול לפרשן שילך להיות ראש הלה פמיליה אם ככ צריכים למצוא לו עבודה

  • 10.

    הוא משעמם , לא מבין גדול ויש הרבה יותר טובים

    צריך מישהו שיתן ערך מוסף, 24/05/10 17:45

    עדיף להנמיך את הטלוויזיה ולשמוע מוסיקה בזמן המשחק ולא אותו - הוא פשוט גרוע ולא מתאים .
    פרשן זול עולה ביוקר - חבל עלינו הצופים
    וחבל עליו שהוא חושב שזה בגלל שהוא ביתרי- חיי בסרט

  • 9.

    דני נוימן אתה פשוט טיפש....

    יואב, 24/05/10 17:44

    זו הבעיה איתך ומה לעשות את זה אי אפשר לשפר...

  • 8.

    מבחר ציטוטים של דני נוימן !

    לירן, 24/05/10 17:37

    דני נוימן: ''כשהפועל פ''ת הובילה, היא הובילה בטעות. אבל אתה יודע מה, אין טעויות בכדורגל''.............רמי ויץ: ''רגע, אתה אומר שאין טעויות בכדורגל?''.....נוימן: ''יש טעויות, יש הרבה''

    תדע לך עמית, בלילה - הכדור עף מהר יותר

    ''פעם אמר מישהו: 'טוב למות ביופי מאשר לחיות יפה'. סליחה, 'טוב למות מכוער מאשר לחיות יפה''' ~ בעת שידור משחק בין הפועל רעננה- ב''ש
    ''מלמיליאן וכולם היו אומרים שנוימן הוא הפרופסור, והיו מפנים את כולם אלי לשמוע פרשנות. עכשיו אומרים שאני עילג. אתה יודע שגמרתי שנה א' משפטים עם ממוצע ציונים של למעלה מ-83?'' ~ 2004.
    ''אני מדבר כמו שאני מדבר. מה רע לדבר בקלישאות? העיקר שאני מדבר לעניין. זה מה שחשוב.''
    ''עדיף סנטימטר מזל מקילו שכל.''
    ''קלמי סבן הוא כמו פרה שנותנת חלב ואחר כך בועטת בחלב.''
    ''לאבו לאבן יש בעיה של בטחון עצמי, הבעיה היא שאין לו חוסר ביטחון.''
    ''אני לא יודע אם זה רק כישרון, יכול מאוד להיות שזו רק יכולת אישית.'' ~ על סיכויי הולנד ביורו 2004.
    ''שחקן שבועט פנדל ברגל שמאל, בדרך כלל גם מבקיע.''
    ''הכי טוב להניע את הכדור דרך האגפים.''
    ''הוא בעט את הפנדל עם הגרב.''
    ''מזל שהכדור פגע בקולה''

  • 7.

    נוימן הוכיח שהוא לא מבין בכדורגל וחבל על הזמן ,שטוטניק (ל''ת)

    בדיחה, 24/05/10 17:35

  • 6.

    דפ''ר

    הוא מתאים לליכוד, 24/05/10 17:31

    הפרשן הכי גרוע אי פעם.

  • 5.

    אני לא מתל אביב... אבל... אתה לא טוב

    צויקה, 24/05/10 17:29

    כששליימה שרף מפרשן אני ממש מרגיש שאני לומד כדורגל, כשאתה מפרשן אני לא מבין כלום.
    אתה אדם חביב אבל באמת לא מתאים למונדיאל

  • 4.

    פרשן?

    מנחם, 24/05/10 17:25

    אמנם אני אוהד הפועל תל אביב
    רק במשחקים של הפועל ששודרו שמעתי אותך
    וזה ממש לא זה תתעודד ברקוביץ גרוע ממך

  • 3.

    הפרשן שמצליח להוציא את הכיף אפילו מכדורגל - עדיף ''מיוט'' בשלט (ל''ת)

    אלון, 24/05/10 17:21

  • 2.

    בלילה הכדור עגול יותר בגלל זה הוא עף יותר מהר

    צודק דני, 24/05/10 17:16

    צודק דני נוימן, ההבדל ברמה של הקבוצות הוא הצבעים בחולצות , יותר קל לרוץ עם לבן מאשר עם צבע , זה יותר קל

  • 1.

    פרשן המוך ומטה

    משה, 24/05/10 17:08

    דני , אני לא מתל-אביב אני ממודעין ובכל זאת אני חושב שאתה פרשן לא טוב (בלשון המעטה) היית שחקן מצויין לדעתי בזמנך אבל כפרשן אתה (אני מחפש מילה שלא תפגע חלילה) לא טוב. (-:

    • דנידין

      אורי אדום, 24/05/10 19:23

      דני הפרשנות שלכך לא מתאימה לרמות כהלה