• 64.

    נרקומנית

    אור, 03/05/13 02:18

    0523742810 אור אני רוצה להזמין נרקומנית אני גר בקיבוץ נתיב הלייה ליד ירושלים נייד 0523742810 אור

    IP: 212.29.252.81 דווח על תגובה זו

  • 63.

    יד קשה-יד רכה

    ד''ר יהודה זינגר, 23/05/10 23:32

    יד קשה באכיפה מופעלת כנגד נהגים שלא סימנו כהלכה כרטיס חניה.
    יד רכה מופעלת כנגד עבריני תנועה כבדים: אילו שחורגים מהמהירות המותרת ב-50 קמ''ש, לא שומרים מרחק, עקיפות מסוכנות. ואם קורית תאטונה: לא נורא!!!!!

    IP: 109.66.110.15 דווח על תגובה זו

  • 62.

    האמא צודקת !....הבת תקבל טיפול פסיכיאטרי ארוך..בכלא...וגם...בחינם ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 23/05/10 21:41


    IP: 91.135.97.30 דווח על תגובה זו

  • 61.

    לקורבנות כבר אין טיפול, אך דמיהן זועקים מן האדמה (ל''ת)

    .., 23/05/10 18:50


    IP: 93.173.113.21 דווח על תגובה זו

  • 60.

    תאונה

    יפה, 23/05/10 17:43

    אני מקווה שהיא תשת בכלא כל חייה ושם תוכל להגמל.נמאס כבר מהיד הרכה של השופטים

    IP: 85.64.71.15 דווח על תגובה זו

  • 59.

    היא ידעה מה היא עושה כשנסעה ללא רישיון-להעניש בחומרה למען יראו וייראו (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 23/05/10 17:28


    IP: 87.68.75.154 דווח על תגובה זו

  • 58.

    טיפול

    אדם, 23/05/10 16:21

    אני חושב שאמא שלה צריכה תיפול קודם רק בת סוהר לא תמיד עוזר מי נתן לה רישיון נהיגה

    IP: 80.179.163.218 דווח על תגובה זו

  • 57.

    תיתאסלמי ובקשי חנינה פרס .הוא אוהב ערבים ?????? (ל''ת)

    תיתאסלמי, 23/05/10 14:13


    IP: 86.93.198.147 דווח על תגובה זו

  • 56.

    היא צריכה טיפול בבית סוהר - אולי תלמד שם משהו - שתהיה שם י''ב שנים

    יופיטר יופיטר , 23/05/10 13:59

    בגרות על חשבון העם

    IP: 217.132.28.126 דווח על תגובה זו

  • 55.

    מעניין מה עשיתם עם התגובה שלי. אני כתבתי שצריכים לברר אם ..

    רומאו, 23/05/10 13:58

    הייתה כאן כוונה לדרוס על רקע לאומני, ואתם צנזרתם. למה?

    IP: 84.238.85.146 דווח על תגובה זו

    • מאוד מזכיר את שיטת הדריסה בדימונה לפני מס' שבועות (ל''ת)

      הולכת רגל, 23/05/10 16:24


      IP: 217.132.188.251 דווח על תגובה זו

  • 54.

    אלכוהול וסמים- לא אותו דבר.

    לירון, 23/05/10 13:35

    אלכוהול בד''כ (תמיד יש יוצא מן הכלל) שותים בשעות הערב, בסופ''ש פעם-פעמיים בשבוע. אותם אנשים לפני שהם שותים הם צלולים ומודעים לעצמם. אותה בחורה מסוממת היא מתעוררת בבוקר מסוממת והולכת לישון מסוממת. אין לה יכולת חשיבה לא לפני ולא אחרי. כך שיש הבדל גדול בין סמים לאלכוהול בסופ''ש.

    IP: 192.115.83.5 דווח על תגובה זו

  • 53.

    עונש כואב, משפיל מרתיע

    רוזה, 23/05/10 12:53

    לאחר שהתעלמתי מאזהרות ההורים, והמשכתי להשתמש בסמים, בפעם האחרומנ כשחזרתי מבוממת ההורים השתלטו עלי, תפסו את ידי והחלו לסטור לי. אמא פתחה את רוכסן המכנסיים ושניהם הורידו לי אותם. ואז כרעתי על הבירכיים ליד המיטה. הראש היה על המיטה. במצב זה אחד מהם לוחץ על גבי והשני מוריד את התחתונים. ועכשיו, החלו הצלפות על הישבן עם שבטים לחים לאחר שעה ארוכה של הצלפות הורשיתי ללבוש רק את התחתונים, והייתה הפוגה. במכות. כשהתחדשו המכות, הם הורידו לי גם את החולצה, וההצלפות התפשטו לכל הגוף. בלילה נרדמתי ספוגת מכות ודמע, ישבן שורף ובוער, כשאני לבושה בתחתונים וחזיה בלבד, לא מקולחת רעבה וצמאה.בבוקר התחדשו המכות. רק בצהרים הורשיתי להתקלח ולהחליף בגדים. בערב הייתה שיחת סיכום על העונש עם אזהרות. לאחר השיחה נאמרה לי מילה אחת: תתכונני-שפירושה תתפשטי מהבגדים העליונים, תחשפי את הישבן, ותספגי מכות. המנה האחרונה של המכות ארכה זמן רב וכללה סידרת הצלפות, וחבטות. לאחר מקלחת, שכבתי לישון לא לפני ששעמדתי מולם בתחתונים וחזיה וסופגתת סטירות לחי וצביטות בישבן בוער.

    IP: 109.66.110.15 דווח על תגובה זו

    • רוצה טריפ?

      יהודה, 23/05/10 13:32

      האם את מוכנה להשתכר?
      האם את מוכנה שוב להשתמש בסמים?

      כנראה שלא!!!!!!!!

      IP: 109.66.110.15 דווח על תגובה זו

    • מה זה צריך להיות?? (ל''ת)

      אנשים מוזרים...., 23/05/10 13:42


      IP: 212.179.55.74 דווח על תגובה זו

  • 52.

    שמעתי שיש פרס למזרחים על דריסת יהודים . 50 גרם קוקאין .זה נכון ?? (ל''ת)

    יונה, 23/05/10 12:37


    IP: 77.127.79.219 דווח על תגובה זו

  • 51.

    לכל אלה שיוצאים נגד האמא של הדורסת.

    אמא אחת., 23/05/10 12:11

    ביום צרה, אני מקווה שאמא שלכם תהיה לצידכם. ביום צרה של ילדיכם אני מקווה שתהיו איתם.
    כל הכבוד לאמה שלא מתכחשת לבתה.

    IP: 109.160.180.226 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אבו -קמיר !! עוד הפעם פולנים מסוממים רוצחים יהודים טובים ??!! (ל''ת)

    גידי הראל, 23/05/10 11:30


    IP: 77.127.79.219 דווח על תגובה זו

    • גדול !!! (ל''ת)

      אשכנזי אנונימי, 23/05/10 12:23


      IP: 77.127.79.219 דווח על תגובה זו

    • אתה רומז שאסור למכור למרוקאים סמים או לא לתת להם רישיון ?? (ל''ת)

      ענת, 23/05/10 12:32


      IP: 77.127.79.219 דווח על תגובה זו

  • 49.

    זו לא אשמתה הסם היה מזוייף כמו אלכוהול היא תופיע למשפט עם כיפה (ל''ת)

    מוקי, 23/05/10 11:18


    IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

    • חהחהחהח זה היה גדול!! (ל''ת)

      מילי, 23/05/10 13:53


      IP: 212.179.55.74 דווח על תגובה זו

  • 48.

    אם היא נהגה מסוממת, שתירקב בכלא (ל''ת)

    יעקב, 23/05/10 10:46


    IP: 109.66.199.118 דווח על תגובה זו

  • 47.

    שמעתי שבכלא מטפלים יופי (ל''ת)

    reuvenholzer, 23/05/10 10:36


    IP: 192.115.215.60 דווח על תגובה זו

  • 46.

    לא מאוחר קצת?? (ל''ת)

    ישראלי, 23/05/10 10:31


    IP: 77.126.175.246 דווח על תגובה זו

  • 45.

    למה לא טיפלת בנושא?

    אב לארבעה, 23/05/10 09:25

    יש להניח, שהשימוש בסמים החלה בתקופת הנערות.אבל אז יכלת להילחם בזה כולל מלקות..
    נכון, זה לא נעים להלקות מתבגרת על ישבן חשוף, גם הצרחות לא מוסיפות עונג, אבל עונש מלקות טוב היה חוסך את הדמעות של משפחות הנהרגות.
    ונאמר: חושך שיבטו- שונא בנו.

    IP: 109.66.110.15 דווח על תגובה זו

  • 44.

    היא רוצחת ואמא שלה מסייעת לרוצחת!! (ל''ת)

    לחגכיחלד, 23/05/10 09:22


    IP: 93.173.252.212 דווח על תגובה זו

  • 43.

    למספר 20 כמה יולה אתה טיפש ברמות (ל''ת)

    אזרח, 23/05/10 09:22


    IP: 89.138.59.55 דווח על תגובה זו

  • 42.

    שתקבל טיפול בכלא, שם היא תבלה את שארית חייה (ל''ת)

    שש, 23/05/10 09:18


    IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

  • 41.

    מגיע לה סקילה באבנים (ל''ת)

    בה, 23/05/10 08:42


    IP: 132.72.8.102 דווח על תגובה זו

  • 40.

    מה הרחמנות הזאת=רצחה 2 נשים=לא 2 ג'וקים=נמאס=עו''ד יעשו הכל מלבד צדק (ל''ת)

    נ.כהן משחררים רוצחים ללא נקיפת מצפון העיקר התשלום, 23/05/10 08:38


    IP: 85.250.163.195 דווח על תגובה זו

  • 39.

    לנרקומנים ושיכורים יש אחריות! זה לא תירוץ לקולא אלא סיבה להחמרה (ל''ת)

    בן ימין, 23/05/10 08:37


    IP: 94.159.213.103 דווח על תגובה זו

  • 38.

    למה אתם חושבים שהילדה שמה על האמא שלה??אין לכם מושג

    דנה, 23/05/10 08:31

    מה זה להיות במצב של חוסר אונים של האמא,
    קצת רגישות...

    IP: 194.90.12.80 דווח על תגובה זו

  • 37.

    מקווה שידונו את המחבלת למאסר עולם. (ל''ת)

    גודמן, 23/05/10 08:13


    IP: 91.64.31.195 דווח על תגובה זו

  • 36.

    תגובה מ''עלה ירוק'' קיבלתם? כנראה שגם לא תקבלו

    דובי, 23/05/10 07:45

    הפסולת האנושית הרקובה ביותר - המפלגה שרוצה לסמם את המדינה חופשי. המילה אחריות לא מוכרת להם.

    IP: 109.253.5.59 דווח על תגובה זו

    • תהיה בטוח שהיא לא עישנה גראס יא מתלהם

      עלה ירוק, 23/05/10 09:03

      קוקאין הינו סם מסוכן ביותר ואין מה להשוות אותו למה שמפיקים מצמח המריחואנה

      שבוע טוב

      IP: 212.179.28.215 דווח על תגובה זו

    • לדובי

      לדובי, 23/05/10 09:57

      אם המילה אחריות היתה מוכרת לך היתה מבין שלא פוסלים שום דבר באופן נחרץ אם אין לך מושג קלוש על מה אתה מדבר !!!!
      וידידי - אין לך מושג על מה אתה מדבר.

      IP: 79.176.29.206 דווח על תגובה זו

      • אבל לי יש מושג. וכן, גם חשיש זה רע!!! רע!!! רע!!! (ל''ת)

        ..., 23/05/10 12:02


        IP: 109.160.180.226 דווח על תגובה זו

        • דווקא חשיש מאט את הנהיגה גה גה (ל''ת)

          אחד שיודע, 23/05/10 14:09


          IP: 80.230.51.99 דווח על תגובה זו

  • 35.

    יש להאישמה ברצח בעידן של היום כל אדם

    שמעון הצדיק , 23/05/10 07:25

    גם אם הוא קשה יום צופה בטלווזיה קורא עיתון קורא פרסומים כנגד אלכהול וסמים ומודע בין אם הוא ירצה או לא ירצה למסוכנות הסם והשפעות הרעות מאחר שאותה גברת התעלמה מהמדע הזה במכוון והשתמשה בסמים לקחה רכב באדישות רצחנית למצבה יש לראותה כרוצחת.
    אין להתעלם מכך שהיום ובמיוחד בתקופה הזו שהמדע נגיש לגבי מסוכנות הסמים ומה שהסמים גורמים לאדם ומי שמתעלם מהמדע הזה ועושה מה שהוא רוצה שישלם את המחיר .

    IP: 84.111.119.88 דווח על תגובה זו

  • 34.

    אחריות נרקומנים ושיכורים כפולה מזו של אנשים רגילים.

    אייל, תל אביב, 23/05/10 07:07

    לשים סוף לחמלה כלפי אלו שפגעו בעצמם ביודעין על ידי נטילת חומרים מטשטשי חושים. מי שלוקח חומר כזה גורם ביודעין לחיסול יכולת השיפוט שלו. כשהוא פוגע במישהו כתוצאה מכך, האחריות אינה מופחתת אלה כפולה. העונש צריך להיות בהתאם.

    IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 33.

    בדרך כלל כל אם עושה את המקסימום לטפל בבת מכורה

    אלמונית, 23/05/10 07:04

    אם היא לא מכורה בעצמה,על תשפטו את האם! אתם לא יודעים מה היא עשתה או לא עשתה עכשו היא במצב לא פשוט!!!

    IP: 79.177.16.23 דווח על תגובה זו

  • 32.

    זהות מבצע התאונה בכביש פלמחים

    ישראל יעקב, 23/05/10 07:04

    מי יודע את זהותו של בן ה-27 שנהג ללא רשיון ברח ממחסום משטרתי וגרם להריגת חברתו בת ה-23 פרץ מקרית גת. משום מה המשטרה והתקשורת לא חושפים את זהותו ומצבו של הנהג בביצוע העבירות . האם היה שכור או תחת השפעת סמים .למה שמו ופרטי התאונה נשארים חסויים ? אולי יש לו ייחוס משפחתי המקנה לו הגנה?

    IP: 84.110.233.97 דווח על תגובה זו

  • 31.

    מאכל לאמא להידרס ביחד עם כמה נכחדים שלה

    בת-שבע טובה , 23/05/10 06:51

    ואז נרעיין אותה מגהנום

    IP: 213.151.54.83 דווח על תגובה זו

    • בת שבע טובה, איפה למדת לכתוב????? מזעזע. (ל''ת)

      ?????????????, 23/05/10 12:03


      IP: 109.160.180.226 דווח על תגובה זו

  • 30.

    היא צריכה טיפול תקבל בבית הסוהר האנשים ברחוב יהין בטוחים (ל''ת)

    אמא תעזרי לה בבית הסוהר, 23/05/10 06:36


    IP: 79.179.27.34 דווח על תגובה זו

  • 29.

    אין בישראל הרבה מכורים

    סמי, 23/05/10 06:19

    השימוש בסמים בישראל נדיר.

    רוב הצעירים לא שותים ולא משתמשים בסמים.
    מיעוט בטל בשישים שואף גז מזגנים, דבק מגע
    וחומרים דומים.

    אבל כשהן יתגיסו לצבא, הם ישתחררו מההרגל הזה.

    הממשלה יצרה בישראל מעמד של משפחות עובדות
    עניות שחיות במחסור, כדי שלא יהיה להם כסף לרכוש סמים..

    IP: 87.69.147.7 דווח על תגובה זו

    • סמי, מה עישנת או הסנפת לפני שכתבת את זה? (ל''ת)

      ?????????????, 23/05/10 07:44


      IP: 109.160.180.25 דווח על תגובה זו

  • 28.

    האשמה - רצח!

    ליאור, 23/05/10 04:51

    מעניין את הסבתא שלי שהיא נרקומנית, זונה או השד יודע מה. היא לקחה חיים של 2 בני אדם ועליה לשלם על כך במלוא חומרת הדין!!!!!
    לא יתכן שתמיד ''יבינו'' את העבריינים ולא את הקורבנות.
    יש לשלוח אותה לכלא להרבה הרבה שנים!! וזה שהאמא שלה ידעה שהיא עדיין נוהגת על אף מצבה, ולא חשבה לנכון לדווח על כך למשטרה כמשתפת פעולה וגם עליה לשבת בבית הסוהר למספר שנים.
    רק כך ואך ורק כך אולי יתחיל מישהו כאן להבין שדברים כאלו נלקחים ברצינות!

    IP: 123.243.72.54 דווח על תגובה זו

    • לליאור: תרשה לי להתייחס לדבריך בנוגע לאמא.

      חי, 23/05/10 07:48

      האמא שלה אומללה ומזמן איבדה שליטה על הילדה שלה. אין לך מושג איזה צער ואיזה אומללות, ימים נטולי שינה, ודמעות יש לאמהות של הנרקומנים האלה.
      אז אל תשפוט אותה כן דיווחה לא דיווחה.

      IP: 109.160.180.25 דווח על תגובה זו

  • 27.

    בכלא יש אחלה טיפול, שתכנס ל 20 שנה ותצא ללא סמים. (ל''ת)

    ציקי, 23/05/10 04:42


    IP: 93.172.166.69 דווח על תגובה זו

  • 26.

    ממליץ להיכנס לתת תגובה מס' 20 עי זה שכינה עצמו Xנרקומן. (ל''ת)

    כל מילה נוספת מיותרת. כתב לעילא ולעילא, 23/05/10 04:24


    IP: 24.83.205.5 דווח על תגובה זו

  • 25.

    ממליץ להיכנס לתת תגובה מס' 20 עי זה שכינה עצמו Xנרקומן. (ל''ת)

    כל מילה נוספת מיותרת. כתב לעילא ולעילא, 23/05/10 04:19


    IP: 24.83.205.5 דווח על תגובה זו

  • 24.

    צריכה טיפול רק בכלא ל10 שנים (ל''ת)

    my story , 23/05/10 02:45


    IP: 77.126.213.100 דווח על תגובה זו

  • 23.

    היא ''באמת'' זקוקה לטיפול

    אילן, 23/05/10 01:41

    כמה שיותר שנים בצינוק ללא אור יום , ולהשאיר לה את הרשיון בקיר הצינוק

    IP: 84.110.32.94 דווח על תגובה זו

  • 22.

    למה האימא לא דרשה מבתה להפקיד את הרשיון? (ל''ת)

    גם היא שותפה לפשע!!!, 23/05/10 01:31


    IP: 109.186.159.210 דווח על תגובה זו

    • היא נסעה בלי רשיון... (ל''ת)

      כבר אין לה, 23/05/10 05:27


      IP: 89.138.158.214 דווח על תגובה זו

  • 21.

    אם הבת נרקומנית מדוע אמה לא דאגה לטיפול בה לפני התאונה?

    לילי בלום, 23/05/10 01:27

    עברינית או לא היא עשתה מעשה חמור מאד ואני מקוה שמי שישפוט אותה יטיל עליה את העונש המרבי. אין שום מקום לרחמים .

    IP: 77.126.182.154 דווח על תגובה זו

    • איזה נחמד עכשיו גם האמא אשמה???

      חייב להגיב,כנסו, 23/05/10 02:48

      חחחחחחח
      ואו אם זה לא היה עצוב זה מצחיק
      יאללה על הדרך תאשימי גם את הרופא שלה,
      האקס,הנוכחי,ואת המלצר שלא קלט שהיא גמורה,
      ההא וגם את המוכר בפיצוציה שמכר לה אלכוהול ולא הבין שהוא בעצם מסייע לרצח

      תפסיקוווו לחפש אשמים

      היא אמא שלה וכל הכבוד לה שהיא תומכת בבת שלה

      הילדה נרקומנית והאמא לא במצב של לתת לילדה פקודת (תראי לי ילדה שמקשיבה לאמא שלה בגיל 23???? עכשיו תחשבי שהילדה הזאת גם נרקומנית )

      מתחילה להבין???

      מדובר בטרגיה נוראית בואי לא נשפוט אנשים
      כן אני יודע שלשפוט זה מרגיע תמצפון וזה נותן לנו להרגיש טוב אם עצמנו,
      אבל אולי הפעם נשתתף בכאב המשפחות?

      IP: 95.86.122.32 דווח על תגובה זו

      • ידידי אתה חי בסרט

        עו''ד בארה''ב, 23/05/10 04:45

        הבחורה עבריינית מסוכנת ממדרגה ראשונה זבל של שולי החברה שחושבת שהציבור צריך לשלם על חוסר האחריות שלה. היא נהגה ברכב בזמן פסילה, היתה תחת השפעת סמים ועברה באדום והתוצאה שני בני אדם -שלא עשו דבר רע מלבד ללכת ברחוב-נהרגו. מה לעשות ידידי על שתי הריגות יושבים 20 שנה בכלא לכל הפחות או שאתה מוכן לעמיד את התיאורה ההזויה שלך למבחן ולדמיין ששתי ההרוגות הן אמא שלך ואחותך!! האם גם במקרה כזה תציע לנו ''לא לשפוט?

        IP: 67.83.203.93 דווח על תגובה זו

      • מסכימה עם כל מילה. במיוחד עם זה שבגיל 23 לא מקשיבים להורים

        אמא, 23/05/10 12:07

        במיוחד במצבה.
        וכן, אנשים שופטים אחרים כדי להרגיש טוב עם עצמם. הם בטוח היו מתנהגים אחרת. האמנם?

        IP: 109.160.180.226 דווח על תגובה זו

        • אני בת 25 ואני מקשיבה להורים!

          צעירה, 23/05/10 16:00

          יש הורים שלא יודעים לחנך

          IP: 79.182.27.200 דווח על תגובה זו

  • 20.

    אתם מתלעמים רגשית בלי לחשוב כלל, רבק היא נרקמונית

    חייב להגיב,כנסו, 23/05/10 01:22

    הבחורה טעתה ועדיין טועה והטעות הגדולה שלה שעליו היא צריכה להענש הוא על שימוש בסמים בלבד, ובטח שלא התכוונה לרצוח או להרוג(נו באמת גם אני כואב את כאב המשפחות שאבד יקירם)
    קצת רחמנות אנשים, לא מכיר לא אותה, ולא את המשפחה ,
    אבל הבחורה נרקמונית (מחלה אנושה)
    ולא הייתה מודעת למעשיה ,
    תנסו להיכנס לרגע נעליים שלה לנסות ולו קצת להבין את צערה, את מחלתה, ואת נקיפות המצפון שישארו שם לנצח...
    אין ספק שמדובר בהריגה של חפים מפשע אבל בואו לא נרצח גם אותה
    וכל הכבוד לאמא שהבינה שהילדה חולה וחייבת טיפול, אם את קוראת את זה כל הכבוד תהיו חזקים ותמשיכי להילחם ובעה בית המשפט יבין במחלה שצורכת טיפול ולא עונש

    נ.ב אני בן להורים שנגמלו והבריאו ממחלת הסמים

    IP: 95.86.122.32 דווח על תגובה זו

    • אם נלך לפי הקו הזה

      מריו, 23/05/10 01:33

      אפשר לזכות את כל מי שרצח תחת השפעת אלכוהול. מי שמשתמש בסמים ועולה על ההגה צריך לתת את הדין, חד וחלק. לא משנה אם הוא נרקומן או לא. ברגע שאדם משתמש בסמים או אלכוהול, הוא אחראי לתוצאות שיקרו בעקבות זאת גם אם איבד שליטה.

      IP: 79.178.11.49 דווח על תגובה זו

      • לא לזכות אבל הוא צודק היא מסכנה אומללה ובאמת טיפה רחמנות

        צחי, 23/05/10 02:27

        היא לא רוצחת ולא רצחה בכוונה.
        היא כמו שמכנים אותה באיזורה ''ילדה טובה נרקומנית קרית ים'' להבדיל מילדה טובה ירושלים או ת''א.
        צריך להבין את תנאי החיים שם את המנטליות את המצוקה והסבל ואז תשפטו.

        רק שתבין שם היא נחשבת לילדה טובה קרית ים כי אין להם אפשרויות ויכולות אחרות שיש לילדות בירושלים או בת''א

        IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

        • היא נחשבת לילדה טובה שהרגה שני אנשים-האם בארץ כלי רכב זה הפקר! (ל''ת)

          my story , 23/05/10 04:51


          IP: 77.126.213.100 דווח על תגובה זו

      • שים לב שלא אמרתי לזכות,

        חייב להגיב,כנסו, 23/05/10 02:39

        היא תאלץ לשלם מחיר
        ומחיר כבד (על שימוש בסמים,ונהיגה תחת השפעה
        וכמובן היסורי מצפון שהם העונש הגדול) אבל מכאן ועד להאשימה ברצח או בהריגה
        המרחק רב
        ואני אתן לך דוגמא:
        חולה אלציהמר שחתם שמוכן להעביר את כל כספו
        לעובד בחברה סלולרית שנתן לו חבילת דקות נהדרת ולא לתת את את כספו לבנו בכורו... האם דעתו קבילה בבית משפט???
        האם הוא היה כשיר לקבל כזאת החלטה?
        בוודאי שלא, הוא פשוט אינו מודע למעשיו!!!
        כך הוא גם הנרקומן אינו מודע למעשיו

        מקווה שהדוגמא מובנת (אבל באמת שלא חסרות דוגמאות )

        אני פשוט מנסה לראות את שני צדדי המטבע
        ואם כלל הצער והכאב שבנושא הטעון

        האשם היחידי הוא הסם!!!

        מקווה שלפחות תנסו להבין לפני שאתם רצים לשפוט ולחפש אשמים...

        IP: 95.86.122.32 דווח על תגובה זו

        • אני מבין שהסם קפץ לפה (ל''ת)

          שמעון הצדיק , 23/05/10 07:21


          IP: 84.111.119.88 דווח על תגובה זו

        • אלצהיממר לא נתון לבחירה, סמים כן. (ל''ת)

          .........., 23/05/10 12:09


          IP: 109.160.180.226 דווח על תגובה זו

    • חחחחחחח, אין שום קשר בין התמכרות לסמים להחלטה לנהוג

      X נרקומן, 23/05/10 02:41

      מעניין מאד שתחת השפעת סמים היא לא החליטה
      לצאת ערומה לרחוב, לקפוץ מגג בניין או לצלול בירקון. זה שהיא זקוקה לטיפול גמילה זה אולי נכון, אבל כשהיא החליטה לעלות על ההגה היא ידעה לגמרי שזה אסור ומסוכן, ולא התקף קריז גרם לה לא להפקיד את הרישיון במשך שלושה חודשים, רק זילזול בחוקים ובחיי אדם.
      ולאמא המסכנה - את בכלל לא מסכנה, הבת שלך בחיים (עלובים אמנם, אבל חיים) והעובדה שאת מנסה לחלץ אותה ע''י חילוץ רחמים מהעולם מעידה גם עליך . תיסתמי את הפה ותהיי עצובה, זה כל מה שמותר לך (אה כן, ותורידי לבת שלך שתי סטירות בחופשה הראשונה שתקבל, בעוד כמה שנים)

      IP: 78.25.194.229 דווח על תגובה זו

      • אהבתי. יפה כתבת. גם התוכן וגם הסגנון. יפה!! (ל''ת)

        מזחשוב, 23/05/10 04:16


        IP: 24.83.205.5 דווח על תגובה זו

      • לא בטוח שהיא עלתה על ההגה היא ידעה שזה אסור,בטח שאין לה שיקול דעת שהיא

        תשובה לנרקומן, 23/05/10 04:40

        מסוממת

        IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

    • בן אדם בוחר להשתמש בסמים בידיעה

      מרחם על מי שמתו, 23/05/10 02:54

      שהוא עשוי להתמכר.

      זו לא מחלה זו בחירה.

      IP: 79.182.27.200 דווח על תגובה זו

      • ומאיפה קבלה את הסמים?

        לירון, 23/05/10 13:29

        לא יודעים את הסיפור שלה.. ייתכן ששידלו אותה לקחת סמים.. אולי הייתה במצוקה.לא יודעת. קל מאוד לשפוט מהצד בטח שלא יודעים את כל הסיפור
        אין ספק היא צריכה להענש. אבל לכל הטמבלים שכותבים פה תודה לאל שאתם לא מחוקקים או שופטים בישראל.
        וכל הכבוד לאמא שעומדת לצדה. אני מקווה שהאמהות שלכם יעמדו לצדכם בעת צרה. ואף אחד לא יכול לדעת מה יהיה מחר. אף אחד.

        IP: 192.115.83.5 דווח על תגובה זו

    • ואני כואב את רמת העברית שלך ושל רוב המגיבים. הציבור לא קושר בין העלגות

      ובין הסמים, אבל יש קשר:זלזול ב'חוק וסדר'. לא נשרוד, 23/05/10 04:14

      הקשר בין שפה עילגת ועשון סמים הוא ההתיחסות לדברים, מה שנקרא באנגלית אטיטיוד. ההתיחסות לסדר ולחוק ול'בסדר' הוא שלילי בארצנו, ועם התכונה הזו לא נגיע רחוק.
      אם תבדקו מה המשותף לכל המדינות המצליחות, העשירות והמנוהלות נכון תמצאו שבכלן האזרחים מתנהגים באחריות, באיכפתיות, בהגינות ותוך שמירה על משמעת עצמית גבוהה. בכלן יש לאזרחים ה'אטיטיוד' הנכון לכל הסובב אותם, כולל השפה שלהם שהיא הבסיס לתרבות.
      בארצות שבהם אין התיחסות לסדר הנכון, הכאוס שורר בכל הרמות. אם זה בפוליטיקה, אם זה בקרב שליחי ציבור שמועלים בתפקידם ובאמון הציבור ואם זה בזבל הנזרק לרחובות ובפארקים על ידי אזרחי אותה מדינה.
      אפשר לקחת תחת זכוכית המגדלת מדינה מדינה, לנתח ולראות שצדקתי.
      שם המשחק הוא Attitude.
      סיפרתי למבקרת אצלי (אני גר בקנדה) שאצלינו ממחזרים הכל, למרות כל אוצרות הטבע השופעים. למשל, לאחר שימוש בקופסאת שימורים, מורידים את הנייר ושמים אותו בשקית המיועדת למיחזור נייר. מסירים את התחתית של הקופסא, משתחים אותה ושמים את שאריות קופסאת הפח בארגז המיועד למיחזור מתכות.ואת מיכלי הפלסטיק (לא הבקבוקים עליהם מקבלים כסף)שמים בארגז אחר

      IP: 24.83.205.5 דווח על תגובה זו

      • ולא צריך להיתפס על קטנות (ל''ת)

        אתה צודק אבל משטיחים זה עם ''ט'', אבל אתה צודק, 23/05/10 07:35


        IP: 84.229.195.148 דווח על תגובה זו

        • אתה צודק ואני ממש מתבייש. שמתי לב לטעות שניה אחרי השליחה. (ל''ת)

          חשבתי על מילה אחרת בזמן הכתיבה וכך השתרבבה הטעות, 23/05/10 21:56


          IP: 24.83.205.5 דווח על תגובה זו

    • אם הנהיגה כנרקומנית הפכה לכלי רצח! (ל''ת)

      my story , 23/05/10 04:49


      IP: 77.126.213.100 דווח על תגובה זו

    • מה זה ילדה טובה היא לא ר יותר רק 2 נשים באמת כל הכבוד לה !!!!! (ל''ת)

      תושב, 23/05/10 09:26


      IP: 89.138.59.55 דווח על תגובה זו

  • 19.

    בגהינום שם יהיה הטיפול שלה שלך ושל בני עמך השפלים (ל''ת)

    רון, 23/05/10 01:01


    IP: 77.127.207.239 דווח על תגובה זו

    • רון מה כוונתך?מאיזה עם היא? (ל''ת)

      ספיר, 23/05/10 03:46


      IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

      • היא ערביה!

        רון, 23/05/10 07:18

        ...

        IP: 93.172.66.91 דווח על תגובה זו

  • 18.

    השופטים אשמים במצב המזוויע. (ל''ת)

    גועל נפש., 23/05/10 00:45


    IP: 77.127.248.172 דווח על תגובה זו

  • 17.

    ''ביתי איננה פושעת ''?

    גדע, 23/05/10 00:41

    את צודקת אבל הגברת הצעירה רצחה בדם קר שתי נשים ועוד פצעה אחרות אשר על כן דינה עפ''י הדין הקיים -מאסר עולם!ובאם אכן תורשע בדין זהו הדבר האמיתי האמור להינתן לה !

    IP: 77.127.118.172 דווח על תגובה זו

    • בקרית ים היא לא נחשבת לפושעת (ל''ת)

      סימה, 23/05/10 03:48


      IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

  • 16.

    לאמא שלה, היא היתה צריכה טיפול, עכשיו היא צריכה בית סוהר

    נהג ותיק, 23/05/10 00:37

    האמא של הנהגת, והמשטרה מזכירים את ההתנהלות אגד עם נהגיו,
    אלה גם אלה אמרו במפורש שידעו על מסוכנותם,
    של 'התכשיטים' שלהם,
    אבל בחרו בשיטת יהיה בסדר,
    כך נהרגו 7 בני אדם, ויש פצועים,
    ואיש מבין היודעים ולא עושים כלום,
    לא נדרש ליתן דין על התנהלותו,
    איזו הפקרות - 7 הרוגים !

    IP: 84.228.249.227 דווח על תגובה זו

  • 15.

    מי שלא ביקר בעיירות הפיתוח לא יודע מה הולך שם,היא רק אחת מבין אלפים (ל''ת)

    אביב, 23/05/10 00:30


    IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

    • מה עיירת פיתוח? היא מחיפה (ל''ת)

      משה, 23/05/10 02:54


      IP: 79.182.27.200 דווח על תגובה זו

      • היא מקרית ים משה יש לך בעיות בהבנת הנקרא?ואפשר לחשוב חיפה.... (ל''ת)

        שלי, 23/05/10 03:45


        IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

        • קרית ים ולא ''קרית ים משה'' אין כזאת עיר אהבלה (ל''ת)

          יוליה, 23/05/10 05:40


          IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

          • משה הוא השם של המגיב

            גלית, 23/05/10 13:55

            הבנת הנקרא... חבל שהשתמת במילה סתומה ..חזר אליך...

            IP: 212.235.66.130 דווח על תגובה זו

    • ובערים גדולות?

      משהי, 23/05/10 03:21

      הכל בסדר?

      IP: 77.124.12.74 דווח על תגובה זו

  • 14.

    פושעת ומקומה רק ורק בבית הסוהר לשנים רבות

    OREN ISAAC, 23/05/10 00:30

    אני פשוט לא מאמין וגם לא מבין איך פושעת נוהגת עם פסילה וכן לוכחת סמון ומסכנת את הציבור החיים שלנו זה הפקר איכן המשטרא שלנו ? ? ?בושה וחרפה לאיכן שהגענו תנו לנו חיים תנו לנו לחיות בטוח.....

    IP: 84.108.72.43 דווח על תגובה זו

  • 13.

    אל תדאגו, מערכת המשפט תדאג להקל בעונשה. (ל''ת)

    איתי, 23/05/10 00:05


    IP: 82.80.67.98 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אל תדאגי, אני בטוח שהיא תקבל טיפול

    ?, 22/05/10 23:53

    בכלא.

    IP: 217.132.17.208 דווח על תגובה זו

  • 11.

    I hope there is Aircondition in court

    Yasir Arafat, 22/05/10 23:49

    Because the hat
    she probably hot

    IP: 98.170.249.44 דווח על תגובה זו

  • 10.

    עם אנשים כאלה אתם רוצים לעשות שלום? (ל''ת)

    שמאלני שהתפקח, 22/05/10 23:48


    IP: 79.180.192.102 דווח על תגובה זו

    • ברחת הערב מהכלוב לפני שקיבלת זריקה נגד כלבת!אתה יותר פשיסט מלוינגר (ל''ת)

      הווטרינר העירוני, 23/05/10 00:38


      IP: 109.186.129.255 דווח על תגובה זו

  • 9.

    היא לא עברינית !!!????

    אבי, 22/05/10 23:45

    אז מה היא ?????????????????
    משתמשת בסמים שנהגה בשלילה ועברה באור אדום תחת השפעת סמים
    היא הרסה שתי משפחות

    IP: 80.230.220.161 דווח על תגובה זו

  • 8.

    יש חוק במדינה שלנו לא נוהגים כששותים אלכוהול ולא נוהגים תחת השפעת סמים

    חלי רוביין, 22/05/10 23:42

    תיתבישי לך נהגת ללא רשיון תקף נהגת תחת השפעת סמים. וברגע לקחת 2 נשים בושה המדינה שלנו נותנת רשיונות לאנשים לא נורמאלי ומי שכן נורמאלי היא לא נותנת.

    IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • זה חוק חדש? לא שמעתי עליו (ל''ת)

      יפית, 23/05/10 04:26


      IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

  • 7.

    Eize kusit!!! (ל''ת)

    Danny Gatuma, 22/05/10 23:30


    IP: 195.241.204.46 דווח על תגובה זו

  • 6.

    יש הבדל בין ילדה טובה ירושליים או ת''א לבין ''ילדה טובה'' קרית ים

    טל, 22/05/10 23:24

    ילדה טובה קרית ים גדלה במצוקה והיא חולת נפש ונרקומנית.
    חייבים להתחיל ולקחת ברצינות את עיירות הפיתוח הקריות זה רק דוגמא,אם לא נעזור להם אנחנו נהיה בבעיה כי הם יפגעו באיכות חיים של רוב הישראלים

    IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

    • כמו שאת נשמעת, עדיף שתטפלי קודם בעצמך !!! (ל''ת)

      אנו! נהיה בבעיה אם תמשיכי להסתובב חופשי..., 23/05/10 00:04


      IP: 93.172.146.176 דווח על תגובה זו

    • את/ה חי/ה בסרט

      הדס - קריות, 23/05/10 00:16

      א. היא גרה בחיפה
      ב. קריות זה עיירת פיתוח??? איפה את/ה חי/ה?? על החלל או במדינת תל אביב המגניבה? יש שכונות פחות נעימות וערסים בקריות, אבל מפה לומר שאלו עיירות פיתוח? אני מזמינה אותך להגיע לסיור מודרך בכל אחת מהקריות (מוצקין, ביאליק, ים, חיים, אתא) אעשה לך סיור מודרך באיזורים הפחות נעימים ובאיזורים שהרצליה ות''א המגניבים שלך, היו מאד רוצות שיהיו חלק מהן..חמה להכפיש סתם? שבוע טוב!

      IP: 77.126.73.89 דווח על תגובה זו

      • מעונינת בסיור,צריך ליווי של צה''ל??? (ל''ת)

        טל, 23/05/10 00:29


        IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

      • הדס הקריות זה עיירת פיתוח מה את מיתביישת?צריך לעזור לכם בזה היא צודקת (ל''ת)

        אודי, 23/05/10 02:14


        IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

      • הדס גם אני מעוניין להגיע לסיורים שלך,הרכבים זה כמו בספארי?

        אזרח מודאג, 23/05/10 04:36

        שהחיות לא יתנפלו עלינו

        IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

      • הדס אני מעונינת גם להגיע לסיור בקרית ים,תיקחי אותי למחנות פליטים שם?

        אזרחית, 23/05/10 05:33

        אני גם רוצה לרכב על גמל,הבנתי שיש המון גמלים

        IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

    • נולדתי וגדלתי בקריית ים

      רות, 23/05/10 03:02

      אני רופאה, נשואה למהנדס, אישה ישרה והגונה במעמד כלכלי מעולה.

      נולדתי וגדלתי בקריית ים.

      קריית ים היא לא עיירת פיתוח אלא עיר שקטה ומקסימה בעלת רחובות טובים ורחובות טובים פחות (בדיוק כמו ת''א עיר מגוריי בהווה).

      אין שום קשר בין העבירה שבוצעה ע''י הנהגת המסוממת לבין העיר קריית ים או החינוך בבתי הספר בעיר.

      IP: 79.182.27.200 דווח על תגובה זו

      • חינוך?בית ספר?עיר שקטה?יש בה איזורים טובים?אה נכון שכחתי רמת אביב

        חלי, 23/05/10 03:52

        רמת אביב זה בקרית ים?

        כן רותי אני בטוחה שאת רופאה....וגדלת בקרית ים....ובעלך מהנדס.....ואת גרה בת''א....
        מתי תיכנסי כבר לגמילה?לא נמאס לך מסמי הזיות?

        IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

      • קרית ים זה עיירת נופש שקטה בלב המדבר ורוב הפרופסורים והרופאים משם

        אחת שמכירה, 23/05/10 04:28

        קרית ים זו עיירת נופש בלב המדבר קצת לפני מצפה רמון ויש שם אנשים נפלאים ולא רק נרקומנים

        IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

    • כן, ראינו ב''עג'מי'' איך נראים החיים בתל אביב... (ל''ת)

      א, 23/05/10 07:31


      IP: 85.64.105.168 דווח על תגובה זו

    • מה שבטוח הוא שתושבי המרכז מתאפיינים בטמטום ממאיר מהול ביהירות (ל''ת)

      עורך הכללות, כמוך, 23/05/10 09:19


      IP: 84.109.89.45 דווח על תגובה זו

  • 5.

    היא לא עבריינית

    איפה היתה האם לפני ?, 22/05/10 23:01

    רק נרקומנית שעלתה על הכביש לאחר שרשיונה נשלל ותחת השפעת סמים- כבר שתי עבירות.

    הרגה שתי נשים- עוד שתי עבירות.

    אבל היא ילדה טובה- מלח הארץ

    IP: 79.182.27.200 דווח על תגובה זו

    • לפני האם היתה עסוקה ובקרית ים היא נחשבת לילדה טובה תיתפלאי כן מלח הארץ (ל''ת)

      היא לא עבריינית-היא נרקמונית, 23/05/10 04:31


      IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

  • 4.

    מספיק לנו בשקרים לא זוכרת לא יודעת ספורים על מנת לצאת נקי מהמשפט (ל''ת)

    רחלי, 22/05/10 22:57


    IP: 89.138.59.55 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מי שנוהג תחת השפעת סם, צריך להכפיל את עונשו ולא להקל

    אזרחית, 22/05/10 22:55

    כך גם לגבי מי שרוצח תחת השפעת סם או אונס.
    אותו הדבר לגבי עבירות במצב שיכרות.
    הגישה המטומטמת של הקלה למי שפשע תחת השפעת הרעלים האלה, רק מעודדת לאבד שליטה ולפרוק עול.

    IP: 109.186.8.213 דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד את צודקת

      אילן, 23/05/10 01:46

      צריך להכניס אותם לצינוק

      IP: 84.110.32.94 דווח על תגובה זו

    • אזרחית איזה חכמה את....צריך למנות אותך לשרת המשפטים (ל''ת)

      עירונית, 23/05/10 04:33


      IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

  • 2.

    נראה שיש לה אמא טובה אז איך היא הגיעה למצב כזה????אגב היא ערביה יהודיה (ל''ת)

    טל, 22/05/10 22:54


    IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

    • מה הקשר למוצאה? (ל''ת)

      עידו, 23/05/10 00:06


      IP: 93.172.146.176 דווח על תגובה זו

      • אין קשר,סתם מסקרן......ערביה או יהודיה? או מעורבת? (ל''ת)

        טל, 23/05/10 00:28


        IP: 89.139.253.76 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אם האמא יודעת שהבת נרקומנית - איך היא אפשרה לה לנהוג? (ל''ת)

    נמאס מהערסיאדה, 22/05/10 22:49


    IP: 79.179.18.138 דווח על תגובה זו