• 213.

    מביש

    חן, 27/09/13 00:28

    https://www.facebook.com/noam.partom/posts/10151676369403450

    IP: 212.199.239.247דווח על תגובה זו

  • 212.

    . (ל''ת)

    ., 26/09/13 22:48


    IP: 212.199.239.247דווח על תגובה זו

  • 211.

    גזען קטן ומסכן

    עוז, 29/01/13 22:20

    לא מעניין

    IP: 109.64.19.7דווח על תגובה זו

  • 210.

    Kurt Tocholsky for the poor (ל''ת)

    Ron, 10/04/12 11:43


    IP: 203.34.63.1דווח על תגובה זו

  • 209.

    הידעת שבן גוריון היה שונא עדות המזרח מוצהר ?- ציטוטים בפנים

    יוסי אברהם, 06/03/12 20:46

    לעיון נוסף : ויקפדיה
    http://he.wikiquote.org/wiki/%D7%93%D7%95%D7%93_%D7%91%D7%9F-%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%9F



    ''הערבים יצרו את הפסיכולוגיה הנחוצה בתוכנו, הרוח הגורמת לאנשים להניח את ההבדלים ביניהם לטובת אינטרס משותף. הם גרמו לנו לבנות את צבאנו ולדרוש שירות צבאי מכל אדם צעיר, והצבא הוא כוח נפלא בשביל חינוך, משמעת וסינתיזה. היהודים מתימן, היהודים המרוקאים, העיראקים, הכורדים, כל האנשים הצעירים האלה, חלקם אולי כמעט פראים, באים אל הצבא ולומדים עברית, הם לומדים את ההיסטוריה שלנו, ואיך נוצרה המדינה, ובשביל מה היא קיימת בעצם, והם יוצאים ישראלים!'' ~ מתוך ראיון למגזין ''לייף'', 1957
    ''העלייה שבאה אחרי תקומת המדינה, רובה מארצות האסלאם, באסיה ובאפריקה, היה בה ללא ספק משהו מהחזון המשיחי, אבל הייתה נעדרת רכוש רוחני וחומרי הדרוש לבניין משק בריא וחברה חדשה... אני רואה משמעותו ההיסטורית האיומה של הטבח הנאצי לא באותה כמות מחרידה של היהודים שנטבחו, אלא בהשמדת דווקא אותו מבחר העם שרק הוא, מתוך כל חלקי היהדות, היה מסוגל ומצויד בכל הכוחות הדרושים, לשם בניין מדינה... ששת המיליונים שנשמדו, הם וכמעט רק

    IP: 46.117.196.198דווח על תגובה זו

  • 208.

    אם לבני ציפר יש בעיה עם הצורה החיצונית של המזרחים, אז לא...

    רומאו, 07/08/10 14:27

    קשה לשים לב לעגיל שלו ,וזה כבר ''אומר הכל''. לא?

    IP: 84.238.85.146דווח על תגובה זו

  • 207.

    אם תקשיב לזמרים אמריקאים או אנגלים או צרפתים או כל זמר....

    לבני ציפר.., 07/08/10 14:23

    או זמרת מחוץ לישראל, אז תגלה שהמילים האלו חוזרות על עצמם כמעט בכל שיר.אתה אולי מכיר את השיר, ''היא אוהבת אותך כן כן כן''.אז אני יכול לעשות לך רשימה ארוכה כזאת, שזה יקח לך הרבה זמן לגמור אותה. אבל אולי אתה אלרגי כששרים שירים כאלה בעברית.גם אם תשמע זמרים אשכנזים, תגלה את צירוף המילים האלה כמעט בכל שיר.מסקנה? אתה ''אלרגי'' למזרחים.

    IP: 84.238.85.146דווח על תגובה זו

  • 206.

    לא מפתיע, איש מגעיל שמגן על אנסים

    אישה מרוקאית גאה, 24/05/10 20:31

    לא שכחתי איך אמרת שאונס זו לא בעיה אמיתית ושהעיסוק בו מוגזם!

    אם נראה לך שהמוצא שלך אומר שאתה לא גזען, תחשוב שוב! זה רק אומר שלא רק שאתה שונא אחרים, אתה שונא גם את התרבות שבאת ממנה!

    שונאת אנשים כמוך!

    IP: 80.230.79.222דווח על תגובה זו

  • 205.

    מכללה זונה

    לומד בספיר, 23/05/10 23:33

    באחריות, המכללה הכי מסריחה בארץ.
    אוסף של צבועים ומגעילים בכסות של אנשים נאורים. סוציאליסטים עאלק שחולים על כסף ומתעללים בסגל הזוטר בתנאי עבדות. זאב צחור הוא הרוח הסרוחה המרחפת מעל המכללה, מנכ''ל נוכל, ראשי מחלקות אנטישימיים, דיקן סטודנטים מסומם ופסיכופט. אין שום ביקורת על הגוף הזה ??? אלוקים ישמור..

    IP: 89.139.230.11דווח על תגובה זו

  • 204.

    אכלו לי שתו לי....אותו פיזמון כבר 60 שנה (ל''ת)

    אשכנזי גאה, 23/05/10 11:43


    IP: 62.219.175.233דווח על תגובה זו

  • 203.

    עכשיו תגידו לי. מה ההבדל בין המיכללה לבין ביה''ס בעמנואל?

    מני מב''ב, 22/05/10 23:07

    נכון! האשכנזים המתנשאים. אין ה ב ד ל.

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 202.

    בני ציפר. שבוע טוב. היכנס.

    מני מב''ב, 22/05/10 22:56

    בני! אם מה שאומרים עליך זה נכון? אז מצבך ושכמותך גרוע מאוד. אתה לא נשמע יהודי. אתה יודע? לפני 60 שנה מה היה בארצות אירופה? האם שם היו ספרדים? איזה רעה חולה יצא מהאשכנזים האירופאים? מה יצא מכל התרבות שלכם? אביב גפן הדיכאוני? או אריק אינשטין הנרקומן? או אסי דיין המכה את אשתו? מה. מה יש לך להתגאות? אתה עם ריגשי נחיתות צריך לקחת את הויזא של בורג וללכת עם האשכנזי הזה ואולי גם ענת קם ולעוף לצרפת שם אולי תשמע שירים בלועזית.

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 201.

    גוש דן

    שמוליק כהן, 22/05/10 09:37

    עם כל תעובי מציפר (ואני בפירוש מתעב אותו), הכתבה לא הצליחה לצוטט ציטוט גזעני שלו. אני אינני אדם גזעני, אבל גם אני מתקשה להנות ממוזיקה מזרחית. באותה נשימה אני יכול לספר שלמרות זאת מוסיקה חסידית יכולה לגרום לי להתגעגע למוסיקה מזרחית. זה לא הופך אותי לא לשונא מזרחיים, לא לשונא חסידים ולא לאנטישמי.
    גם הציטוט שלו על המימונה לא נשמע לי גזעני, וגם אני מתקשה להזדהות עם חג שמוצג ככזה שכל מהותו היא אכילןת מופלטות ואירוח פוליטיקאים.
    אני מניח שאם בני ציפר אכן היה גזעני ומרוכז רק בגוש דן, הוא לא היה מלמד במכללת ספיר. העובדה שהוא לא רק מלמד שם, אלא גם לא מנסה להתנחמד אל הסטודנטים שלו, ומרשה לעצמו לומר את מה שעל ליבו, דוקא מראה שהוא אינו מתנשא עליהם.

    IP: 89.139.30.218דווח על תגובה זו

  • 200.

    אוי יוי יוי... בוכים כמו ילד בן שתיים...

    פולניה עסלית, 21/05/10 18:30

    וכשאומרים שאין שום בדיחה על הפולנים [כי הכל אמת...] מישהו מילל?

    IP: 213.8.53.56דווח על תגובה זו

  • 199.

    מה הוא כבר אמר ? יא בכינים תעשו מוזיקה טובה ואולי... (ל''ת)

    צבר ממוצא ספרדי שחושב שהמוזיקה המזרחית בארץ איומה., 21/05/10 14:20


    IP: 85.64.89.79דווח על תגובה זו

  • 198.

    טוקבקיסטים שוטים, האמת הרבה יותר פשוטה....

    סנקה הצעיר, 21/05/10 13:18

    אם תפשפשו בציציותם של באי מכללת ספיר תגלו שרובם עומדים בצד הימני של המפה.

    ולכן הם מנסים ''להוריד'' אותו בטקטיקות פשיסטיות ידועות...

    IP: 217.132.114.49דווח על תגובה זו

  • 197.

    לא מפתיע

    סטודנט ותיק בספיר, 21/05/10 09:16

    למכללת ספיר יש היסטוריה מכובדת של שערוריות דומות (לדוגמא תקירת ניזהר חסן)
    המכללה בוחרת להעמיד אג'נדה בשקל על פני מקצועיות ויושר אקדמי, ביוחד במחלקות של מדעי הרוח כמו תקשורת, קולנוע, ועכשיו תרבות.
    עד שהמנהל האקדמי במכללה ''יסגר על עצמו'' ויתחיל לקדם מרצים מקצועיים ולא סהרורים אזוטרים שרק מחפשים במה לשטויות שלהם (ולא חסר כאלה במכללה..) מקרים כאלה ימשיכו לקרות ושמה של ספיר ימשיך לככב בכותרות בהקשרים הלא מחמיאים האלה.

    IP: 62.219.99.254דווח על תגובה זו

  • 196.

    עשה טובה ציפר, אל תבין.ההתנשאות המבינה שלך חולנית

    מסעודה, 21/05/10 08:37

    ומדבקת כמו מחלה קשה.אולי כדאי שתתחיל להבין את עצמך-קטן,קטן,קטן,קטן...

    IP: 85.65.10.254דווח על תגובה זו

  • 195.

    מכללת ספיר-אוסף מרצים שמאלני,אנטי-שמי,אנטי-ישראלי.

    דוד, 21/05/10 08:16

    מעניין לדעת האם התורמים למכללה, יודעים שתרומותיהם מממנות אוסף הזוי של מרצים שמאלנים, אנטי-שמים,אנטי-יהודיים,אנטי-ישראליים,אנטי-ציוניים ואנטי-ספרדיים.

    IP: 79.178.32.47דווח על תגובה זו

  • 194.

    סתם דפרים עם רגשי נחיתות, מה גזעני בזה? (ל''ת)

    יפיופה, 21/05/10 07:42


    IP: 77.126.224.167דווח על תגובה זו

  • 193.

    תקליטו אותו בשעורים שלו! (ל''ת)

    הוכחה מוקלטת, 21/05/10 06:39


    IP: 77.127.120.114דווח על תגובה זו

  • 192.

    לאלו התומכים/מצדיקים את הגזען - מזל שעברתם דילול גורף באירופה (ל''ת)

    טרם עליתם לארץ, 21/05/10 06:09


    IP: 84.229.187.114דווח על תגובה זו

    • תשקול היטב את המילים שאתה כותב פה!!

      אנה, 21/05/10 07:58

      אתה לא חושב שהיגזמת?? מה זה דילול גורף? הרי אתה עצמך עומד בטקסים ביום השואה ואולי אף מזיל דימעה! קצת כבוד לאנשים ששפכו את דמם למען המדינה שאתה חי עליה.

      IP: 109.253.155.118 דווח על תגובה זו

    • זה נשמע כמו הברקה של ציפר. (ל''ת)

      הארץ, 21/05/10 08:38


      IP: 85.65.10.254 דווח על תגובה זו

  • 191.

    אתם צודקים, יש ללמד מוסיקה ושירים מזרחיים במקום ביאליק. די להפלייה (ל''ת)

    די לגבעתרון, יחי משה קובי פרץ ונרקיס, ערב טוב לכם., 21/05/10 04:46


    IP: 98.216.35.234דווח על תגובה זו

  • 190.

    ציפר מתמוגג ממקום פרימיטיבי ומצחין כמו קהיר אבל יתנשא מעל מזרחיים

    לא להתרגש מהפרובוקטור של שוקן, 21/05/10 04:35

    או כל דבר ישראלי.

    ההתמוגגות שלו מכל ניחוח תורכי או צרפתי או מצרי (כל דבר ערבי זה טוב בעיניו כל עוד לא מדובר במזרחים יהודים) מעידה בעיקר עליו.

    כל קשר בין ציפר לתרבות - מקרי ביותר.

    IP: 71.235.88.82דווח על תגובה זו

  • 189.

    זה לא ממש מפתיע: מי שכל כך אוהב ערבים בד''כ שונא מזרחיים

    מי שהו, 21/05/10 04:01

    (רק מזרחיים ישראליים יהודים כמובן)

    IP: 77.126.236.156דווח על תגובה זו

  • 188.

    וואלה ציפר צודק!אומר את מה שהרבה חושבים אך חוששים לומר.. (ל''ת)

    וואלה, 21/05/10 02:13


    IP: 109.67.9.249דווח על תגובה זו

  • 187.

    הכי גרועים המזרחים שבאופן אוטומטי נלחצים בכל פעם

    מזרחי גאה, 21/05/10 02:06

    שמישהו מותח את ביקורת על משהו שקשור לכאורה למזרחיות (כמו הזמר המזרחי או מה שחגיגת הממימונה המסורתית הפכה להיות היום).
    יותר גרועים מפולנים....

    IP: 93.173.90.74דווח על תגובה זו

  • 186.

    אבל המילים של השירים המזרחיים הן באמת עלבון לאינטליגנציה! (ל''ת)

    ציפר אומר את האמת שקשה לכם לשמוע., 21/05/10 01:38


    IP: 84.111.75.156דווח על תגובה זו

  • 185.

    בני צימר לא מספיק מוכשר כדי להתנהג כמו בהמה.

    צימר אתה לא סלינג'ר, 21/05/10 01:01

    התנהגות גסה נסלחת אולי רק אצל גאונים נדירים. אדון צימר ממש ממש ממש לא ברמה הזאת.

    IP: 212.199.123.178דווח על תגובה זו

  • 184.

    מה לעשות,המוזיקה המזרחית זהה לערבית ושניהם יחד זבל . (ל''ת)

    ., 21/05/10 00:44


    IP: 109.160.225.129דווח על תגובה זו

    • אנו עוד

      ברוך התותח , 21/05/10 08:00

      עם עד שהיה בת כנסת אחד לכל העם
      כול זמן שיש בת כנסת לכל עדה בנפרד
      הממשלה עושה את הפרדה אם יש תרבות
      רוסית וספרדית ושכנזית צריך לחפש תרבות

      IP: 109.186.142.221 דווח על תגובה זו

  • 183.

    beni tziper

    mical, 21/05/10 00:26

    Teachers like him cause many young israelis to leave Israel and create a better life for themselves and their children. go to any ivy university and you will find our children there as students. that is why people leave never to come back!!! and it is nice to come for a visit and see white ''smart'' people like him teach in an abscure university.I pity you ! laugh who laugh last!!!!!!

    IP: 208.58.213.126דווח על תגובה זו

    • תכתוב עברית אולי יצא לך משהוא יותר טוב. (ל''ת)

      נפיח, 21/05/10 05:51


      IP: 79.177.121.83 דווח על תגובה זו

    • nonsense

      פישלזון, 21/05/10 07:19

      how many israelis from ''your'' side you can find in thw ivy universities ?

      IP: 77.127.73.150 דווח על תגובה זו

  • 182.

    ציפר לא ראוי ללמד מחמת היעדר אינטליגנציה. האם כתב או יצר משהו בחייו?

    בלי קשר לגזענותו, 21/05/10 00:07

    נשגב מבינתי שבכלל מישהו חשב שיש לקחת אדם כמו בני ציפר ללמד משהו.

    הוא אינו סופר או יוצר. הדבר היחיד שאפשר ללמוד מבני ציפר הוא שלפעמים מספיק להיות פרובוקטור ומקושר למו''ל הזוי של עיתון בשביל לכתוב בעיתון.

    בין ציפר לתרבות/ ספרות או כל דבר בעל ערך אינטלקטואלי אין דבר.

    IP: 71.235.88.82דווח על תגובה זו

    • בטוח שציפר לא תקוע בישראליות האתנוצנטרית האלימה הגזענית והבורה כמוך (ל''ת)

      ציפר גם: לא גנב לא רמאי ולא אלים, 21/05/10 03:09


      IP: 207.81.42.133 דווח על תגובה זו

  • 181.

    הוא צודק, ואתם לא מסוגלים להתמודד עם האמת. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 20/05/10 23:52


    IP: 78.86.169.98דווח על תגובה זו

    • הפתעה

      דרמוי, 21/05/10 00:19

      שמאלני תומך בגזען?

      IP: 84.228.95.240 דווח על תגובה זו

      • עדות המיזרח גזענים אולטימטיבים שונאים ערבים באופן מולד

        למה הם ימנים קיצונים?שינאה של כל העולם!!, 21/05/10 03:19

        מה טוב בעדה שרובה המוחלט תומך בפוליטיקאים הכי מושחתים? במה הם גאים-במרכז הליכוד שהנו אם כל חטאת?
        חבל שאין מאות אלפים כמו ציפר, אפשר היה לנקות את האורוות מהימין שיש בינו לאירגונים המוסלמים הערבים דמיון עצום ושהמוטו של שניהם: קינאה-שינאה-דת והכל בקיצוניות.

        IP: 207.81.42.133 דווח על תגובה זו

  • 180.

    בשם חופש הביטוי-ציפר מאוס ומטופש!

    אהרן לוי, 20/05/10 23:03

    עוד אדם סהרורי, המחפש להיות ''שונה'' ו''מיוחד'' ו''תרבותי'' ו''נאצל''.

    IP: 217.132.231.192דווח על תגובה זו

  • 179.

    כולם צודקים בסיפור הזה (ל''ת)

    רוני, 20/05/10 21:55


    IP: 85.250.141.33דווח על תגובה זו

  • 178.

    סוף סוף מישהו עם ביצים

    ש, 20/05/10 21:33

    שמדבר לענייו ולא דופק חשבון

    תרדו מהעץ. מספיק!

    IP: 71.108.66.81דווח על תגובה זו

  • 177.

    ציפר צודק לגבי הזמרים המזרחיים.כשעון עומד שמדייק פעמיים ביום

    זהב, 20/05/10 21:32

    אבל בלי קשר ציפר אדם פשוט דוחה .
    הוא תמיד צודק בכל דבר.אבל מין צדק חלקי כזה.חצי אמת .הוא ציניקן ,מתנשא,יהיר,ופשוט בילתי נסבל.וחסר כל ביקורת עצמית לתחושות שהוא מעורר בכולם.הכתיבה שלו מקוממת ומעצבנת את רוב הקוראים שפשוט נהנים לרדת על ההבליל האין סופי שהוא פולט נגד העולם ואשתו.כל מה שכולם יגידו שחור הוא יגיד לבן.כל מה שיגידו לבן הוא יגיד הפוך.זה מין טיפוס כזה.חרא של בן אדם.

    IP: 217.132.17.235דווח על תגובה זו

    • כל מילה שלך באמת זהב, אהבתי (ל''ת)

      לתגובה 177, 21/05/10 01:14


      IP: 79.181.116.221 דווח על תגובה זו

      • תגובה מעניינת מאוד

        אנה, 21/05/10 08:02

        אני מבינה למה אתה מתכוון ומזדהה עם זה מאוד,
        כי יש אמת חלקי בדברים שלו, אך בכל זאת אלו דברים שלאוזן קשה לשמוע, ואף עדיף לא לשמוע.

        IP: 109.253.155.118 דווח על תגובה זו

  • 176.

    הוא צודק! הוא צודק! הוא צודק!

    אלי, 20/05/10 21:26

    ב100% !!!

    IP: 71.108.66.81דווח על תגובה זו

  • 175.

    ציפר לך ללמד בטורקיה שם יאהבו אותך תרתי משמע. (ל''ת)

    בוסטיזי, 20/05/10 21:24


    IP: 87.69.119.249דווח על תגובה זו

  • 174.

    אם הוא היה מזרחי והיה אומר משהו נגד האשכנזים כבר היו מעיפים אותו

    בעצם לא, בכלל לא היו מעסיקים אותו, 20/05/10 21:20

    מרצים אשכנזים לסטודנטים מזרחים בדרום, כדי שילמדו לדעת מה מקומם

    IP: 94.159.235.158דווח על תגובה זו

    • הוא חצי מזרחי אבל.... (ל''ת)

      כנראה לא קראת את הכתבה בכלל, 20/05/10 23:19


      IP: 85.64.112.31 דווח על תגובה זו

    • תראה דוגמא אחת.בישראל מותר לגדף אשכנזים אבל אסור להעליב מרוקאי אפילו

      אבי, 21/05/10 00:31

      אפילו ברמז קל

      IP: 93.172.134.231 דווח על תגובה זו

    • המשתינים בקשת המזרחית ודומיהם הפסבדו אינטלקטואלים (ל''ת)

      כן פותחים פה מלוכלך על אשכנזים, 21/05/10 01:35


      IP: 89.139.18.252 דווח על תגובה זו

  • 173.

    מה הבעיה להשמיע הערות גזעניות?

    יוני, 20/05/10 21:06

    כדי לפגוע ברגשות של אדם אין צורך לעשות שימוש בגזע. כל עוד אין חוק האוסר פגיעה באדם או ציבור אנשים באופן מילולי, אני לא רואה בעיה לעשות זאת על בסיס גזעי. ראו ערך פגיעה החרדים...

    IP: 95.86.108.244דווח על תגובה זו

  • 172.

    צריך להפסיק את השטות האוסרת להשמיע הערות גזעניות

    יוני, 20/05/10 21:05

    כדי לפגוע ברגשות של אדם אין צורך לעשות שימוש בגזע. כל עוד אין חוק האוסר פגיעה באדם או ציבור אנשים באופן מילולי, אני לא רואה בעיה לעשות זאת על בסיס גזעי. ראו ערך פגיעה החרדים...

    IP: 95.86.108.244דווח על תגובה זו

  • 171.

    ציפר,יש לך מזל שלא היית מרצה שלי...

    אייל, 20/05/10 21:01

    הייתי מוחק לך את החיוך...

    IP: 84.111.69.193דווח על תגובה זו

  • 170.

    ===================== הוא פרובקטור =======================

    גדעון לוי, 20/05/10 19:57

    מתלהב מגרמנים ומשמיץ רוסים ופולנים יעשה הכל כדי שידברו עליו.

    IP: 85.250.106.135דווח על תגובה זו

  • 169.

    מעבר לקשקשת - האם הוא לא אמר אמת?

    חזאי הטמטום הישראלי , 20/05/10 19:48

    השירים המזרחיים/ימתיכוניים/ערביים אכן מתאפיינים במילים ובחרוזים של אשפה, בדיוק כפי שכתב ציפר.

    רק שהנסיון הנואל שלו להתלקק בעניין המופלטה של מסעודה - ''לא כמו שהיא באמת – עדה עם תרבות ענפה ביותר'', עלאק. איזו תרבות ואיזו ענפה???? מה בדיוק צמח מתרבות ענפה זו?

    מה שענף בתרבות זו במיוחד, אלה כמות הילדים במשפחה.

    מישהו צריך פעם לומר את הדברים, אחרת... איך ילמדו משהו חדש?

    IP: 91.156.70.227דווח על תגובה זו

  • 168.

    מדוע מתיחסים ברצינות לאידיוט ? (ל''ת)

    גודמן, 20/05/10 19:45


    IP: 91.64.31.195דווח על תגובה זו

    • גודמן , אתה בטח מתכון לעצמך . (ל''ת)

      פישלזון, 21/05/10 07:20


      IP: 77.127.73.150 דווח על תגובה זו

  • 167.

    ציפר כתב שהנשים המבוגרות בישראל עקומות ודוחות

    איש כזה לא יכול להיות מרצה במכללה., 20/05/10 19:31

    אבל מיכללת ספיר מעוז השמאל בראשות אדון צחור הפכה להיות מעוז שינאת ישראל.
    מרצה ערבי לא מכניס שני חיילים לכיתה.
    אייל סיוון האנטישמי מוזמן לכיתת קולנוע
    ובני ציפר האנטי ציוני והאנטישמי מלמד צעירים בישראל???
    לא הייתי נותנת לילדיי להיות במחיצת איש כזה.

    IP: 84.228.160.205דווח על תגובה זו

  • 166.

    ואני חשבתי שהוא מת מזמן, איזה בעסה החרא עוד חי, (ל''ת)

    אבי, 20/05/10 19:25


    IP: 212.76.122.96דווח על תגובה זו

  • 165.

    מקומו בכלא, רק הארץ מעסיק פושעים מסוכנים כמו פריץ

    הארץ מעסיק פאשיסט שהיה משתלב בצוות התעמולה של גבלס, 20/05/10 19:15

    ציפר=פריץ

    IP: 89.139.232.171דווח על תגובה זו

  • 164.

    מכללת ספיר משרתת את השמאל הקיצוני,זה לא רק ציפר (ל''ת)

    רון, 20/05/10 19:00


    IP: 82.166.116.49דווח על תגובה זו

  • 163.

    מכללת ספיר משרתת את השמאל הקיצוני,זה לא רק ציפר (ל''ת)

    רון, 20/05/10 18:59


    IP: 82.166.116.49דווח על תגובה זו

  • 162.

    מכללת ספיר משרתת את השמאל הקיצוני,זה לא רק ציפר (ל''ת)

    רון, 20/05/10 18:58


    IP: 82.166.116.49דווח על תגובה זו

  • 161.

    דוד מסיקה 146 האנגלית שלך טובה כמו המרוקאית שלי

    מורה לשקדוק, 20/05/10 18:29

    מה שאומר לי שציפר צודק בכל אחת מהטענות שלו כי כנראה שאתה לומד אנגלית ממורים דומים לך או ממוזיקה מזרחית.

    IP: 93.173.234.205דווח על תגובה זו

  • 160.

    טוקבקיסט יקר,

    סוד כמוס!!!, 20/05/10 18:29

    אגלה לך סוד, האמת שאף אחד לא מיוחד ורובנו פחות או יותר אותו הדבר.

    זה לא משנה:
    מה צבע העור שלך
    איפה נולדו ההורים
    שם המשפחה שלך
    עיר מגוריך
    אם אתה כותב ביד שמאל או ימין
    באיזה גיל התחלת לדבר כתינוק
    גבר או אישה
    וכולי

    לנו בני-האדם, יש נטיה ללכת ולחפש איזה משהו שיגיד לנו שאנחנו מיוחדים.
    האמת, אנחנו עובדים על עצמנו בעיניים,
    זה לא קיים.

    רק את/ה תקבעו לאן תגיעו, רק המשמעת העצמית, הרצינות והשאיפות שלכם יקבעו לאן תגיעו.

    ביום שתאמין/י במה שכתבתי תוכל/י להגיע רחוק.

    בברכה

    IP: 66.75.23.75דווח על תגובה זו

    • אחי יפה אמרת ! (ל''ת)

      @, 20/05/10 18:54


      IP: 84.108.35.113 דווח על תגובה זו

  • 159.

    מכללת ספיר- חבורת אידיוטים!!!

    מבין עניין!, 20/05/10 18:27

    מהתגובה המטומטמת, שלבטח עברה דרך הדרגים הגבוהים ביותר במכללה, ניתן להבין, כי הכנופייה השלטלת שם חושבת, כי גזענות היא חלק מרוח הפלורליזם.
    אידיוטים נמאסתם!!! ולזה קוראים אקדמיה...

    IP: 84.228.245.241דווח על תגובה זו

  • 158.

    הוא מזרחי בעצמו! מה אתם קופצים? (ל''ת)

    כולכם טמבלים, 20/05/10 18:17


    IP: 79.183.124.226דווח על תגובה זו

  • 157.

    The one hue is giving suche racist a stage to write or speak !!!

    dudu.t, 20/05/10 18:16

    This is the problem,that there is steel a newspaper hue let him write,this is the most fundametal left racisem in here,those hue play the elitists for many years until nau,withaut anyone sad anything to them,all jewish Maacherei Coruptions from est of europa,was controling all the mizrachim hue came from hige spiritual Colturs in arab cauntrys,mostly from moroco,hige Spiritality Colturs,Ashkenzim culd not iven understand the qality of those peuple,but nau if they are ready or not,they are going to find there place at the corner of society,becouse what there fathers,and grand parents are made to the marocain jewish spirituality of judeismus ever was in history .

    IP: 92.104.223.230דווח על תגובה זו

  • 156.

    אצלם הגזענות בגנים ראה אפילו ''יראה ה' מהאגודה בעמנואל'' (ל''ת)

    האשכניזדה האולימפית ללא מתחרים, 20/05/10 18:07


    IP: 87.68.218.228דווח על תגובה זו

  • 155.

    גם אני מזרחי... ומסכים עם מגיב 148 (ל''ת)

    קלמן אורנשטיין..., 20/05/10 17:54


    IP: 87.68.218.228דווח על תגובה זו

  • 154.

    Nowbody have to make diferent between jurnalist and cituzen !

    iliani/chay, 20/05/10 17:53

    Ziper is suche schisopren,a multi stupid new age idiot.never hapends that i read his news and finish it,its allways a kind of dirty provocation,if he thimk that truh those provocations he will be popular,so nau its the answer,if hundret of peuple can say the same,that he is racist,so this is it,dont try to defending him,or suporting this kind of dirty ilitist,he made allredy so mutch trubles,that in another cauntrys,he wuld be seating in JAIL !!!

    IP: 92.104.223.230דווח על תגובה זו

  • 153.

    פרענקופיליה ללא שמץ של נחיתות

    רחלי, 20/05/10 17:50

    הדיון כלל לא היה על הזמר המזרחי. חלק מהדברים כנגד ציפר היו על ההכללות והסטריאוטיפים בהם השתמש בבלוג שלו. אותן תפיסות מקובעות ומכלילות שאנחנו, כסטודנטים שלומדים במקום שמעודד חשיבה ביקורתית ופלורליסטית, יוצאים כנגדם. בכוחינו להוכיח כי ההכללות חסרות בסיס ואנחנו נמצאים שם כדי להפריח את אותן תפיסות מקטינות. אפשר להפוך את הדרום לנקודת ההתיחסות, ללא צורך להאחז ולרדוף אחרי ''המרכז''.זה שהכל מתרחש במרכז זה ברור, אך הביקורת היא כלפי דרג מקבלי ההחלטות במדינה שבוחרים להקצות את כל המשאבים למרכז. אבל כאן, בדרום, חיים אנשים שעושים ומאמינים שאפשר לשנות את ההתנהלות הזאת, ללא שום רגשי נחיתות. להיפך מתוך מודעות וידע המהווים כוח. רק בזכות זה נוכל להתקדם בעצמינו ולהפריח כל דעה קדומה. שנית, זכותו של ציפר לא להתחבר למימונה, אך יש לבחון את הדברים לפני שמדברים זה הכל. להגיד דברים ואחר כך לנסות לשפץ את הדברים כדי שישמעו הגיוניים, זה נחמד, אבל החיצים כבר נורו.ולכל המלעיזים אף ''מרוקאי מקופח'' לא התבכיין. ההיפך הוא הנכון! ידע, מודעות, ביקורתיות ורגישות היו הבסיס היחיד לדברים שנאמרו ללא שמץ של נחיתות!

    IP: 84.111.46.233דווח על תגובה זו

  • 152.

    לא יאומן!! ציפר הוא לא רק תומך טרור אלא אף אנטישמי!! רק במדינה היהודית

    דרור הנאור מרמת גן, 20/05/10 17:49

    החולה אדם כזה יכול להיות מרצה במוסד אקדמי ולההזריק את הרעל השמאלני שלו לסטודנטים תמימים.

    IP: 84.110.123.188דווח על תגובה זו

  • 151.

    מה היה קורה אם מרצה מזרחי היה אומר דברים דומים?

    דוד, 20/05/10 17:48

    מה היה קורה אם מרצה מזרחי היה אומר דברים דומים על תרבות היידיש המסורתית? כלום! מישהו היה נעלב מזה?

    IP: 109.64.15.195דווח על תגובה זו

  • 150.

    השכזים חיים על חשבון המיזרחים (ל''ת)

    מנוולים, 20/05/10 17:41


    IP: 79.177.195.28דווח על תגובה זו

  • 149.

    חלאת אדם - פני האקדמיה השמאלנית (ל''ת)

    יונתן, 20/05/10 17:36


    IP: 92.104.181.109דווח על תגובה זו

  • 148.

    אני מזרחי ומסכים עם חלק מדבריו

    יוני, 20/05/10 17:35

    מימונה=חג לפוליטיקאים.שירים מזרחיים=שירי אהבה מדוכאים.

    IP: 80.230.206.171דווח על תגובה זו

  • 147.

    אנו המזרחיים מעדיפים שלטון פלסטיני על פני הגזענות האשכנזית (ל''ת)

    הורינו חייו מצויין עם הערבים, 20/05/10 17:22


    IP: 87.68.218.228דווח על תגובה זו

    • דבר בשם עצמך! חצוף (ל''ת)

      ציונית מתל אביב ממוצא עיראקי, 20/05/10 19:25


      IP: 84.228.160.205 דווח על תגובה זו

    • אז תחזור למדינה הערבית ממנה הגעת (ל''ת)

      אנו לא קושרים אף אחד לישראל, 20/05/10 23:21


      IP: 89.139.18.252 דווח על תגובה זו

  • 146.

    he just an idiot regardless on what he says or write....

    david masica, 20/05/10 17:10

    you give him to much credit

    IP: 68.239.96.169דווח על תגובה זו

  • 145.

    מזכיר במראה החיצוני את גדי טאוב

    דמבו, 20/05/10 17:01

    אם כי יש הבדל (לא גדול) בדעותיהם!

    IP: 75.27.149.94דווח על תגובה זו

  • 144.

    דווקא צודק (ל''ת)

    אזרח-1, 20/05/10 16:55


    IP: 79.178.50.243דווח על תגובה זו

  • 143.

    בני ציפר

    אחד העם, 20/05/10 16:43

    איני יודע אם הוא גזען, אך אני בטוח שהוא טיפש ועוכר ישראל המוציא את דיבתה הרעה.

    IP: 87.70.61.122דווח על תגובה זו

  • 142.

    בגוף הכתבה לא מצאתי משהו מעליב.את חגיגות המימונה בגנים ציבוריים דרשו

    אבי, 20/05/10 16:26

    דווקא נציגי המרוקאים לבטל היות וזה לא הוסיף לכבודם.אבל בכלל יש הבדל בין לחשוב שאדם הוא נחות בגלל מוצאו לבין לחשוב שעדה מסוימת יש לה בעיה רגעית או עכשוית.

    IP: 93.172.74.116דווח על תגובה זו

  • 141.

    להחרים את מכלל ספיר וללכת ללמוד במקום אחר

    אאאאאאאאא, 20/05/10 16:15

    כך יבינו שם בספיר שבאים ללמוד ולא לקבל שטיפת מוח.

    IP: 89.138.18.251דווח על תגובה זו

  • 140.

    שהנהל המכללה תערוך לו ברור ואם הדברים נכונים עליו להיות מפוטר לאלתר

    יעקב, 20/05/10 16:15

    מצד שני אני מבקש להזהיר לא להתלהם לפני שבודקים את הטענות אחת לאחת.

    לאחי שמלמד באוניברסיטה היה מקרה מעט דומה לפני ארבע שנים אם כי העניין לא הגיע לתקשורת.

    סטודנט ממוצא אתיופי שלח מכתב להנהלת האוניברסיטה ובו טען שיש בידיו הקלטות על הערות גזעניות שאחי השמיע כביכול נגד העדה האתיופית.

    בדיעבד הסתבר הוא הגיע עם טייפ מנהלים והשמיע קטע בו 12 שניות בו שומעים את אחי אומר ''...נוער ממוצא אתיופי להתדרדר לפשע ולהוות סכנה לעצמו ולחברה.''

    אחי נקרא לבירור וביקש להתעמת עם הסטודנט.
    בעימות אחי שאל אותו האם יש בידו את ההקלטה המלאה של ההרצאה והוא ענה שכן.

    הוא התבקש להביא את ההקלטה המלאה של הקטע הנ''ל ואז התברר כי אחי אמר את הדברים הבאים ''הרשויות נכשלו לאורך כל הדרך בטיפול סטריאוטיפי לא ראוי שהביא חלק מסויים של בני נוער ממוצא אתיופי להתדרדר לפשע ולהוות סכנה לעצמו ולחברה.''

    הסיבה למעשהו של הסטודנט היה כשלון כפול בבחינה במועד א' וב'.

    צריך להזהר מאד

    IP: 109.160.227.5דווח על תגובה זו

  • 139.

    כתבה טובה

    עינב צנעני אוז, 20/05/10 16:13

    וואי באמת מזעזע שהתופעה הזו עדיין קיימת.

    IP: 85.65.75.141דווח על תגובה זו

  • 138.

    איך לא קמתם בכיינים ודפקתם לו מכות שם.בשיעור. על השולחן. (ל''ת)

    נמושות, 20/05/10 15:48


    IP: 217.132.240.172דווח על תגובה זו

  • 137.

    כל הגזענים היו מוכים מנודים ולכן מתנקמים בשונים מהחברה ממשפחתם (ל''ת)

    מנוול, 20/05/10 15:32


    IP: 79.177.195.28דווח על תגובה זו

  • 136.

    באמם המכללה תעסיק גם מורה מהימין הקיצוני?

    גל א, 20/05/10 15:19

    או שהזכות לשטוף מוחות של הדור הבא שמורה רק לסמול הקיצוני?

    IP: 89.139.5.240דווח על תגובה זו

  • 135.

    מה ציפר שונא??? את יהדותו, את היהודים החיים כאן ובמיוחד נשים מבני עמו

    אורית, 20/05/10 15:16

    כדי להבין את עוצמת שנאותיו של האיש צריך לקרוא את הבלוג שלו. אין שם שנאת מזרחיים ספיציפית אלא שנאה לכל מה שהינו יהודי-ישראלי. התייחסותו לנשים בבלוג גם היא נגועה בהמון זלזול ותעוב. לעומת זאת ציפר מאוד אוהב הומואים ומאוד מאוד אוהב טורקים, גרמנים ומצרים (במיוחד אם הם הומואים). התייחסותו לפריפריה מתנשאת ביותר אבל לא גזענית. ציפר מקפיד לציין כמה הוא נגעל מאיתנו, מכולנו, מקפיד להדיר רגליו ממקומות בהם נמצאים מושאי התיעוב שלו(יהודים) שומע מוזיקה קלאסית וקורא עיתונים בצרפתית.

    בקיצור, שנאותיו של הציפר הם עסק מורכב והסטודנטים - העילגים מאוד יש לומר - טועים שכן דווקא הביקורת על השירים המזרחיים רחוקה מלהיות נגועה בגזענות והיא לגמרי לגיטימית.

    IP: 89.139.165.251דווח על תגובה זו

    • לצערי ככל הנראה נכון

      עו''ד בארה''ב, 20/05/10 23:07

      גם אני כבר קלטתי שהאיש הומוסקסואל ממורמר ומלא שנאה וארס, אלא שלמרבה הצער הוא מקבל במה ממלכתית להשפריץ את זה במסווה של ''להיות מרצה'' ולהיות ''עיתונאי''.למעשה מדובר באיש אגוצנטרי שעסוק רק בעצמו ונראה שבאמת אין לו מקום בציבוריות.הבעיה שמקומות כמו עיתון הארץ מתקיימים מלהעסיק חולירות אנטי ציוניות כמו ציפר על אף שהם חלק זניח באוכלוסייה ואז למרות שהם לא מייצגים את המיין סטרים הם מקבלים במה אדירה ונראים גדולים יותר מגודלם האמיתי 1000 מונים.

      IP: 67.83.203.93 דווח על תגובה זו

  • 134.

    כבר שמענו על המיכללה הזאת - שמרצה מרשה לעצמו לסלק לובשי מדי צהל (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 20/05/10 15:02


    IP: 212.199.203.38דווח על תגובה זו

  • 133.

    אני לא יודעת מה מלמד ציפר בספיר - אבל הבלוג שלו לא שייך לשם

    יופיטר יופיטר , 20/05/10 15:00

    אם הוא מכניס את דעותיו על עדות או שירים - ללא קשר לנושא ההוראה שלו - צריך להעיר לו - אני לא חושבת שהבלוג שלו - הוא נושא לדיון - כי לא חובה על הסטודנטים לקרוא אותו- וחוץ מזה אז ציפר אמר או ציפר כתב - כוווווווווולה ציפר הרי לא מדובר בתומס פרידמן

    IP: 212.199.203.38דווח על תגובה זו

    • כולווווולה מתנייע מאחור. מה כבר אמרתי? (ל''ת)

      ציפור קטנה, 20/05/10 15:42


      IP: 87.70.45.171 דווח על תגובה זו

    • גם כהנא בסך הכל אמר, כולה אמר שהערבים רוצחים וג'יהדיסטים (ל''ת)

      למה רצחו אותו?, 20/05/10 19:33


      IP: 84.228.160.205 דווח על תגובה זו

  • 132.

    הפרדת הגוף מן הנפש?

    גיורא לשם, 20/05/10 14:58

    אני חוזר על תגובת מכללת סיפר לתלונות על בני ציפר:
    ''דבריו של בני ציפר לא מתיישבים עם דעותינו, וגם אותנו הם מטרידים. אבל מבחינה המחלקה, יש להפריד בין ציפר המורה לבין ציפר העיתונאי. וכאדם פרטי וכעיתונאי, בני ציפר יכול להביע כל דעה שעולה על דעתו.''
    כאילו שתיתכן הפרדה של ממש בין היות האדם מרצה להיותו עתונאי.
    מה, הוא מאמץ לעצמו זהות אחרת בכל פעם?
    הוא משיל את עורו כנחש?

    IP: 84.228.41.204דווח על תגובה זו

  • 131.

    בכיינים נמאסתם

    סטודנט לשעבר של ציפר, 20/05/10 14:57

    כולה ביקר קצת את תרבות הערסיות והפרחיאדה וכולכם קופצים
    מספיק עם רגשי הנחיתות

    IP: 89.139.20.123דווח על תגובה זו

  • 130.

    זה לא ציפר כי אם כל האשכנזים ראו בתגובות כאן וע''ע ''הקלרב (ל''ת)

    אך מעריב לא יפרסם תגובה זו כי..., 20/05/10 14:48


    IP: 77.127.239.1דווח על תגובה זו

  • 129.

    העסקת בני ציפר כמרצה מעידה על מכללת ספיר יותר מכל (ל''ת)

    מקום עלוב לאנשים עלובים, 20/05/10 14:23


    IP: 84.109.89.45דווח על תגובה זו

    • חכה, לא ראית ולא שמעת את הנשיא החדש שלהם (ל''ת)

      יאל, 20/05/10 20:26


      IP: 77.126.60.83 דווח על תגובה זו

  • 128.

    רק לערבים יש זכיות .כי האשכזים חושבים אותם לטפשים ולא יבקשו שותפות (ל''ת)

    בשלל .אם האדם הזה לא יגורש מהמכללה להשבית אותה, 20/05/10 14:23


    IP: 79.177.195.28דווח על תגובה זו

  • 127.

    וואו, איזה עצוב. אותו מקרר בגישה כל-כך שונה.

    אשכנזי הגון, 20/05/10 14:06

    אלו מלים ראויות של שיר אשכנזי גאה!

    IP: 220.253.24.145דווח על תגובה זו

    • ''איזה אבסורד'' לא ,איזה עצוב'' (ל''ת)

      אפילו את הטקסט שאתה מנסה להשמיץ אתה לא מכיר..., 20/05/10 23:22


      IP: 85.64.112.31 דווח על תגובה זו

  • 126.

    ציפר עיתונאי שנון אמיתי אשר חף מכל צביעות אשר ....

    קורא ''הארץ'', 20/05/10 13:58

    מרשה לעצמו לכתוב הכל ולהגיד הכל גם אם זה מרגיזה מישהו.זה נכון שהוא מעצבן ,לעיתים חושב אחרת ותופס כל נושא { גם כזה שלא מקובל לבקר אותו }כראוי לביקורת גם אם היא לא פופולרית.

    אפשר להאשים אותו בכתיבה או הרצאה פרובוקטיבית , אבל ממש לא בגזענות!
    לא כל ביקורת על המימונה והזמר המזרחי הוא בגדר גזענות.

    הכתיבה של ציפר ומדור ספרות ותרבות אותו הוא עורך הוא מופת לפלורליזים רב תרבותי אשר הקריטריון היחידי לקבל בו במה הוא איכותו הספרותית בלבד!

    אנחנו צריכים עוד כמה כאלו.

    IP: 109.64.5.203דווח על תגובה זו

    • רק אוטו-אנטישמי בור ונבער יכול לכתוב את שכתבת (ל''ת)

      לקורא המוגבל, 20/05/10 14:21


      IP: 84.109.89.45 דווח על תגובה זו

  • 125.

    מה הפלא.... השמאלנים יפי הנפש הם הגזענים הגדולים ביותר....

    יוני, 20/05/10 13:56

    הם אוהבי זכויות אדם כשמדובר בפלסטינים, כי ככה הם מרגישים ושכילים ומוסרייים ונאורים. אבל כלפי העם שלהם הם מפגינים אך ורק התנשאות זלזול וחוסר סובלנות.

    IP: 192.118.78.57דווח על תגובה זו

  • 124.

    א. זכותו להתבטא בבלוג אישי כראות עיניו. ב. ההסברים שלו מספקים

    א.א., 20/05/10 13:51

    סיפר, אתה בסדר אתה.

    IP: 81.218.9.86דווח על תגובה זו

  • 123.

    כדאי ללמוד מביקורת במקום להעלב ממנה (ל''ת)

    שרון, 20/05/10 13:47


    IP: 62.90.10.139דווח על תגובה זו

  • 122.

    צלש לציפר אמר את האמת לאמיתה

    אליק, 20/05/10 13:37

    המוסיקה של הזמר המכונה מזרחי היא עלובה, תת רמה. טקסטים מפגרים ואינפנטילים ממש כמו מוסיקת הקאונטרי באמריקה. זה טרש אמיתי ופיגוע תרבותי. ליהדות המזרח אין תרבות משלהם יש להם תרבות ערבית. למזלנו אנחנו לא מדינה ערבית וטוב שיש מי שמתנער מסוג כזה של מוסיקה מגעילה ומבחילה.

    IP: 85.65.10.213דווח על תגובה זו

  • 121.

    ציפר הוא מזרחי !!

    סטודנט, 20/05/10 12:55

    לא אוהב את ''האופנה'' החדשה של מזרחיים משכילים '' שמורידים '' את התרבות מזרחית .
    (למרות שברוב הדברים אני מסכים איתו ).
    סטודנט מזרחי/ישראלי/יהודי

    IP: 84.228.21.19דווח על תגובה זו

  • 120.

    עוד הפעם הפרימיטיביות המרוקאית מרימה את הראש ??? (ל''ת)

    דדי הראל, 20/05/10 12:45


    IP: 84.228.21.19דווח על תגובה זו

    • כשדיברו על הפרימטיביות של הפולנים - הם גם נעלבו (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/05/10 15:01


      IP: 212.199.203.38 דווח על תגובה זו

  • 119.

    עוד הפעם הפרימיטיביות המרוקאית מרימה את הראש ??? (ל''ת)

    דדי הראל, 20/05/10 12:41


    IP: 84.228.21.19דווח על תגובה זו

  • 118.

    מה הפלא? מי ששונא את היהודים ואוהב את הפלסטינים

    עמישמת, 20/05/10 12:41

    לא עושה את זה לחינם, אלא על גב המזרחיים.

    IP: 94.159.141.192דווח על תגובה זו

  • 117.

    עוד הפעם רגשי נחיתות ?????????????

    גידי ארבל -72-הרצליה, 20/05/10 12:37

    גם אחרי 50 שנה מאז העליה הגדולה ממרוקו ....עדיין בני העדה המרוקאית סוחבים איתם רגשי נחיתות ??
    מתי כבר המרוקאים יתחילו להתנהג על פי הקודים המקובלים בחברה המערבית המתקדמת .
    עוד כמה דורות ???????
    נמאס !!!!!!
    הבכי והקיפוח הפף אצלם למקצוע מבוקש.

    IP: 84.228.21.19דווח על תגובה זו

    • אתה ממש טמבל

      אייל, 20/05/10 19:35

      חלק ניכר משקריי ההנהגה הציונית היא סימון יוצאיי עדות המיזרח כנכשלים ונלעגים מטרתה של גישה זו הייתה להנציח את הבדליי המעמדות שנוצרו בקום המדינה עוד כלי שהיה בידיי ההנהגה הבולשיביקית היה פיזור אוכלוסיית העולים החלשה יותר בפריפריה ומתן עדיפות לעולים הותיקים ולקרוביהם כפי שאתה רואה זה ממש לא עבד בניי עדות המיזרח הוכיחו שהם חכמים ומוכשרים בדיוק כמו כול עולה שהגיע מאיזה עיירה בפולין והחליט לתפוש עלינו תחת אם נשווה את תנאיי הפתיחה בישראל המודרנית לדעתי בניי עדות המיזרח עולים בהישיגהם על בניי עדות אשכנז חבל שלפניי שאתה מגיב בטיפשות אתה לא לומד מעט על ההיסטוריה ועל המיבנה הסוציאלי של ישראל בקיצור יצאת טמבל

      IP: 85.65.54.123 דווח על תגובה זו

  • 116.

    מוסיקת קסטות באמת רדודה

    אייל, 20/05/10 12:34

    המוסיקה המזרחית/ים תיכונית רווייה בטקסטים שאינם שירי משוררים ואינם פאר היצירה בזמר העברי. שאלו את שלמה בר (''הברירה הטבעית'') ואחרים ותראו מה הוא אומר.

    אין לקבוע ממילים בשירים המכוונים לפלח ספציפי באוכלוסייה, עבור כל אוכלוסיית יוצאי עדות המזרח. ממש כמו שמילים רדודות בשיר שאיננו ים-תיכוני לא מלמדות דבר וחצי דבר על קבוצת אוכלוסייה שלמה.

    הסטודנטים המתקוממים כנראה לוקחים באופן אישי את הדברים. צאו מזה. סתכלו מהצד ותראו שיש אמת במה שאמר.

    IP: 24.38.14.195דווח על תגובה זו

  • 115.

    תגובת המכללה כללית .רדודה וגובלת בצביעות.

    חובב ציון, 20/05/10 12:30

    הניסיון להפריד בין עבודת המורה לבין דעותין
    ''הפרטיות''אותן הוא מביע בזמנו ''החפשי''הוא
    לעג לאינטלגנציה.כמו כן גם השימוש שהיא עושה
    במונח ''פלורליזם'' כדי לדחות בקש את טענות הסטודנטים .

    IP: 93.172.83.61דווח על תגובה זו

  • 114.

    בוקר טוב. התעוררתם? איפה ההייתם כל הזמן. למה לא חתמתם על הע

    אייל, 20/05/10 12:22

    אז מה אם הוא עותב בהארץ. זה עיתוון שצריך היה לסגור מזמן. אבל ציפר שנורא אוהב צרפתית ונורא אוהב את תורכיה מולדתו צריך היה להעיף אותו מזמן. למה לא חתמתם על העצומה בעד פיטורו. למי הוא תורם או נותן משהו.

    IP: 79.176.0.19דווח על תגובה זו

  • 113.

    זו הצורה היחידה בה הוא מקבל תשומת לב. סוג של הפרעה... (ל''ת)

    והוא עצמו ממוצא תורכי, 20/05/10 12:18


    IP: 147.237.70.107דווח על תגובה זו

  • 112.

    מרצה? ציפר????????? (ל''ת)

    קוראת, 20/05/10 12:03


    IP: 80.230.107.227דווח על תגובה זו

  • 111.

    קודם שספיר יעיפו את הגזען שסילק מילואימניק מכתתו (ל''ת)

    מרצים מעפנים וסטודנטים עוד יותר, 20/05/10 12:02


    IP: 212.166.21.43דווח על תגובה זו

  • 110.

    מעניין אם מותרלהיות מרצה ביום וימני בלילה (ל''ת)

    YTRE, 20/05/10 11:53


    IP: 85.65.91.141דווח על תגובה זו

  • 109.

    חג המימונה, הוא חג אצילי

    רותי כהן, 20/05/10 11:53

    כולו נועד לרומם לשבח ולקלס את האל ממון,
    ואין להשוותו מכל בחינה לחג היהודי פגאני פורים שכל מטרתו להרבות בשתיה ובדברי ליצנות.

    IP: 85.64.119.241דווח על תגובה זו

    • את לא יודעת דבר על חג הפורים

      אולי אצילי אבל, 20/05/10 12:02

      את צריכה לחגוג את חג הבורים

      IP: 109.186.114.97 דווח על תגובה זו

      • 12:02, אני חושבת שרותי סארקסטית. (ל''ת)

        שרה, 20/05/10 14:55


        IP: 216.15.115.128 דווח על תגובה זו

  • 108.

    המהפכה הושלמה- עכשיו ההומואים רודפים אחרים....! (ל''ת)

    חיים, 20/05/10 11:47


    IP: 79.179.130.241דווח על תגובה זו

  • 107.

    הוא צודק! כל המתלהמים למיניהם מלאי רגשי נחיתות.

    אני מזרחי גאה, 20/05/10 11:44

    ברור לי בדיוק למה התכוון.
    הזמר המזרחי ים תיכוני הפופולרי לא התברך בטקסטים ובשפה חכמים במיחד וזה בלשון המעטה. ומי שחושב אחרת כנראה לא מכיר משהו אחר.
    ובנוגע למימונה.. באמת חג המופלטות.. מה בדיוק יש בחג הזה?
    כל הכבוד למכללת ספיר על תגובתה השקולה.

    IP: 109.186.114.97דווח על תגובה זו

    • לא יעזור לך הליקוקים העלובים שלך ......תשאר מזרחי עלוב. (ל''ת)

      אשכנזי גאה, 20/05/10 13:31


      IP: 79.182.136.73 דווח על תגובה זו

      • צודק האשכנזי גם האשכנזים שניסו ללקק לגרמנים הושפלו בסוף.

        אמיר, 20/05/10 18:24

        גזע הוא גזע ואסור לערבב.

        IP: 79.179.15.203 דווח על תגובה זו

  • 106.

    השמאלנים ה''נאורים'' הם גדולי הגזענים. מה חדש פה? (ל''ת)

    רון הכחול, 20/05/10 11:44


    IP: 220.253.24.145דווח על תגובה זו

  • 105.

    מסכימה עם דבריו גם אני כמזרחית לא אוהבת את המימונה והשירים

    רונית, 20/05/10 11:35

    האם בגלל שנולדתי להורים מזרחיים אני אמורה להסכים ולקבל כל מה שהוא ''מזרחי''?

    אני בהחלט מבינה אותו!!!

    IP: 62.219.180.180דווח על תגובה זו

    • לצבועים למתחסדים ולפחדנים לא תהיה תיקווה . (ל''ת)

      אדיוטית, 20/05/10 14:20


      IP: 79.177.195.28 דווח על תגובה זו

  • 104.

    ומה לעשות כאשר הזמר המזרחי באמת רדוד וירוד תרבותית? (ל''ת)

    ASCH , 20/05/10 11:27


    IP: 212.179.93.74דווח על תגובה זו

  • 103.

    כל שמאלני מרגיש דחף להתנשא על יהודים. הם פשוט לא שולטים בעצמם (ל''ת)

    ישראל, 20/05/10 11:27


    IP: 80.230.210.79דווח על תגובה זו

  • 102.

    גזענות היא חלק בלתי נפרד מתרבות אשכנז ואי אפשר להפטר מזה.

    אלון, 20/05/10 11:25

    חיסול הגזענות בתרבות אשכנז משמעותה כמעט חיסול התרבות עצמה.
    זהו הדלק שעליו מתקיימת התרבות הזאת.
    באירופה היא הופנתה כלפי הגויים,ובארץ כלפי הערבים והמזרחיים.
    הגזענות הוסוותה כאילו מדובר בהומור מתוחכם והיא רווחת בתרבות הישראלית עד היום, אך לפעמים גם היתה בוטה ,(כדי ללמד את השחורים הברברים).
    לנו כבר אי אפשר לספר סיפורים,אנחנו גדלנו בארץ הזאת וראינו.
    סליחה כמובן מאותם אשכנזים שהתנערו מהגזענות ולא קיבלו אותה,ונראו מוזרים בעיני חבריהם.

    IP: 79.179.15.203דווח על תגובה זו

    • תגובה ממצה ונכונה ועובדתית.שורשם של רוב החילונים אשכנזים הם מהחרדים ש (ל''ת)

      שלא מסתירים את גזענותם, כך שברור שהגזענות היא חלק, 20/05/10 13:29


      IP: 85.64.105.87 דווח על תגובה זו

  • 101.

    עוד אשכנזי שנועל סנדלים וגרביים בחודש אוגוסט (ל''ת)

    אילנה לוי, 20/05/10 11:24


    IP: 79.178.115.46דווח על תגובה זו

    • רק חבל שציפר לא אשכנזי רק פרענק טורקי (ל''ת)

      מוסטפא אטטורק, 20/05/10 11:43


      IP: 77.126.207.28 דווח על תגובה זו

  • 100.

    סטודנטים מטומטמים שגורמים למכללה שלהם להראות מפגרת (ל''ת)

    מזרחי שהתנער, 20/05/10 11:17


    IP: 212.143.104.105דווח על תגובה זו

  • 99.

    למה חוגגים מימונה , למה חוגגים מימונה , למה חוגגים מימונה ,

    זה הכל, 20/05/10 11:11

    זה נכון שזה הפך קצת קירקס ,

    אבל הנה הסיבה:

    במרוקו בחול המועד של פסח לא היו נוהגים

    לבקר איש את רעהו,בגלל מנהגים שונים

    של אנשים מזרמים שונים
    (היו גם קבוצה של אשכנזים במרוקו)

    ,בצאת החג היו נוהגים לארח בחזרה

    איש את רעהו ולציין זאת בדברי מתיקה מחמץ.

    IP: 89.138.165.40דווח על תגובה זו

  • 98.

    די כבר לשקר הזה, ''הוא מפרידג בין דעותיו לשעוריו''. בלענו אותו מעיתונאים

    גל א, 20/05/10 11:10

    עד שגם להם נמאס מהמגבלה הזו והם אומרים כיום בבירור שיש להם דעות והם בני אדם, מה רוצים מהם.
    יש למישהו ספק שציפר מוהל את הגזענות שלו בכל דבריו? אבל הוא מה''חושבינכון'' של השמאל הקיצוני, אז מותר לו?
    האם במכללה יסכימו להביא מומחה לתחום שלהם, רק הו-כמה-חבל, הוא מהKKK?

    IP: 79.180.50.224דווח על תגובה זו

  • 97.

    אין פלה בדבר אדם שיצא במאמרים הלל על תרבות הגרמנית (ל''ת)

    רבקה, 20/05/10 11:09


    IP: 93.173.170.22דווח על תגובה זו

  • 96.

    מה לעשות, ציפר צודק!! (ל''ת)

    הרמב''ם, 20/05/10 11:08


    IP: 212.235.68.128דווח על תגובה זו

  • 95.

    ציפר, איך אתה מעיז להלעיז על מזרחיים

    באמת, 20/05/10 11:04

    ידוע שמהמזרחיים הם השמנת של החברה הישראלית ומדינת ישראל היתה קורסת בלעדיהם.

    רק חשבו על כל השוטרים, הסוהרים, עובדי הרווחה, ש''ס ומנגנוניה, צדיקים, רושמי קמעות, זמרים מסלסלים, סרי בתחון מוכשרים ויעילים, מפעילי קזינו, מוכרי BMW ומרצדס ...כל אלה היו מאבדים את מקור פרנסתם לולא המזרחיים.
    ואת מי ביבי היה מלהים ?

    איזה איכות ! איזה אצילות ?

    IP: 109.64.11.211דווח על תגובה זו

  • 94.

    להפריד? בין ציפר הגזען,ההזוי,האינפנטיל- לציפר הגזען ההזוי והאינפנטיל (ל''ת)

    בילעם מבילעין , 20/05/10 11:04


    IP: 93.172.156.230דווח על תגובה זו

  • 93.

    שירים המזרחים תרגמו מהשפה הערבית בצורה גרועה ריקים מתוכן סתם שירים (ל''ת)

    אבו עלי, 20/05/10 11:02


    IP: 85.64.25.133דווח על תגובה זו

  • 92.

    סתם פלצן ממורמר (ל''ת)

    דוקטורנט להנדסה, 20/05/10 10:59


    IP: 109.186.69.27דווח על תגובה זו

  • 91.

    עוד פעם פגעו בכם יאללה מספיק להתבכיין (ל''ת)

    מייק, 20/05/10 10:59


    IP: 87.69.110.224דווח על תגובה זו

  • 90.

    מחלקת הדוברות של מכללת ספיר היא לא מי יודע מה...

    יוני בר-און, 20/05/10 10:58

    '' יש להפריד בין ציפר המורה לבין ציפר העיתונאי. וכאדם פרטי וכעיתונאי, בני ציפר יכול להביע כל דעה שעולה על דעתו.''

    אני מבין מהציטוט הזה שמבחינת מכללת ספיר, דעות גזעניות המכוונות נגד מזרחים הן בעצם לגיטימיות. ומבחינת מכללת ספיר, זאת לא בעיה שלה אם תלמידיה המזרחיים מרגישים פגועים, כאשר ציפר ''כאדם פרטי וכעיתונאי'' מעליב אותם ומתנשא מעליהם.

    אין שום קשר בין הציטוט לבין חופש הביטוי. בני ציפר אינו נושא הדגל של חופש הביטוי, כי אם מייצגו של החירות השלילית שלה דרכים מיני רבות. אחת מהן היא פגיעה מילולית בקבוצות מסוימות. חירות שלילית יכולה להיות הרסנית ביותר, כשיחסי כח באים לידי ביטוי, כמו לדוגמא בין מורה לתלמיד/ה.

    IP: 109.186.102.169דווח על תגובה זו

  • 89.

    נו, הוא רצה תשומת לב וקיבל את מבוקשו

    קטרין, 20/05/10 10:57

    יהיר כמו כל שמאלני טיפוסי.

    IP: 80.230.210.79דווח על תגובה זו

  • 88.

    מה לא נכון במה שהוא אמר על מילות השירים המזרחיים?

    זו האמת, 20/05/10 10:57

    לא בורו מה פוגע במה שהוא אומר? רוב השירים המזרחיים הם עם מילים ברמה נמוכה, לדוגמא:
    ''חשבתי שאצלך הכל היה מושלם
    הבטחת לי את ליבך הכל היה מוכן
    שוב אותו מסך נעלם הפחד מתגבר
    שלא אראה אותך שוב אשבר''
    מתוך איפה את
    אייל גולן מילים: דן פרץ לחן: איתי זילברשטיין
    אז מה רוצים מציפר?
    מה לעשות שרוב הזמרים ממוצא מזרחי הם לא קובי עוז, והמילים שלהם לא ברמה של טיפקס.

    IP: 109.186.4.220דווח על תגובה זו

  • 87.

    שאומרים לרוסי שיכור עבריין ,הוא ממשיך הלאה .....

    האמת, 20/05/10 10:51

    לא צריך להעלב מכל דבר.

    IP: 89.138.165.40דווח על תגובה זו

    • אפשר גם לא העלב אך למחות ולדרוש ענישה על גזענות

      יוני, תל אביב, 20/05/10 11:35

      אנשים צריכים לקחת אחריות על מה שהם אומרים, ואם מפנים כלפיך הערות גזעניות ואתה ממשיך הלאה אז סימן שהשמש שוקעת

      IP: 109.186.102.169 דווח על תגובה זו

  • 86.

    חגיגות המימונה הן מין תערובת של פורים, חנוכה ויום העצמאות (ל''ת)

    מה לא נכון בזה?, 20/05/10 10:51


    IP: 109.186.4.220דווח על תגובה זו

  • 85.

    עזבו את המזרחים-האיש אנטי ציוני ואנטישמי מהסוג הגרוע

    נפיח, 20/05/10 10:51

    הוא לא השאיר פרה קדושה של העם היהודי שהוא לא שחט ברינה ודיצה וגיל.יום הזיכרון?מצבות זכרון?יום כיפורים?מורשת ישראל?יום העצמאות?כל ביחד ישראלי?פיצוי נוסף לשרידי השואה?הכל הוא שחט.כשעוד קראתי והתפלצתי מהגותו בעיתון הארץ קראתי לו UNGEZIER -כינה מעבירת מחלות מדבקות בגרמנית.נתתי לציבור עוד שתי אפשרויות לכנות אותו .כשמו ZIEFER שזה אפס(לקוח מהערבית)או למצער LUZIFER -שטן.הבן אדם סוגד לגרמנים ולגרמניות.למה נותנים לו בכלל משרה במכללה כלשהיא?

    IP: 79.177.121.83דווח על תגובה זו

  • 84.

    נו, הוא רצה תשומת לב וקיבל את מבוקשו

    קטרין, 20/05/10 10:49

    יהיר כמו כל שמאלני טיפוסי.

    IP: 80.230.210.79דווח על תגובה זו

  • 83.

    בני ציפר עצמו מזרחי (ל''ת)

    מצחיק, 20/05/10 10:43


    IP: 85.64.97.23דווח על תגובה זו

  • 82.

    love and peace (ל''ת)

    :-), 20/05/10 10:42


    IP: 89.139.10.4דווח על תגובה זו

  • 81.

    אומר את האמת וזה כואב....

    מזרחי, 20/05/10 10:41

    אנשים לא זוכרים או לא רוצים לזכור שהוא מעביר ביקורת על כל דבר ועניין ולא רק על המזרחיים. וחוץ באמת האמת כואבת לפעמיים

    IP: 87.69.179.13דווח על תגובה זו

  • 80.

    בני מאמי , אני מבינה אותך

    הבלוג של שוש, 20/05/10 10:38

    הם לא אום כולת'ום, הם לא פריד אל אטרש, הם לא פדואה טוקאן אפילו לא דראוויש.
    הם סתם יהודים ממרוקו, פרס, תוניס או יאמנים.
    תאמין לי, בנאי, עפיה, בניון או פרץ, כולם אותו הדבר.חסר יסוד תרבותי משמעותי ביצירה שלהם, שהוא כמו שאתה אומר : לאנוס.
    חסר למזרחים היהודים את התבלין האמיתי שעושה את עזה ליחפנית הפרועה שאתה מעריץ, הברבריות.
    אתה יודע למה אני מתכוונת, רצח על כבוד המשפחה, כריתת אברי מין לילדות בגיל עשר, פסק דין מוות בבית דין שדה, הטרשת גופות ברחובות העיר, יריות בחתונה , תרבות אמיתית כפי שאתה ואיציק משתדלים להנחיל לנו, אונס, ואם אפשר של חסרי ישע.
    לסיכום, אם אני מבינה נכון את הפנטזיות שלך, אדאל חייך הוא סצנה ברוטאלית בבית כלא הומוסקסואלי.שיווין בין אונס ונאנס, וכשיש שוויון, מי צריך צדק?
    אתה ללא ספק איש של אידאלים. אישיות נערצת. מרצה מחונן ומראה אנושית לפאודליזם בן זמננו. שאפו.

    IP: 79.176.27.1דווח על תגובה זו

    • שוש את נ ה ד ר ת!!! (ל''ת)

      גלית, 20/05/10 12:04


      IP: 212.166.21.43 דווח על תגובה זו

    • פשוט ענק

      עו''ד בניו יורק, 20/05/10 23:22

      שוש את צריכה לכתוב!! תכתבי יקירתי יש ל את זה

      IP: 67.83.203.93 דווח על תגובה זו

    • הפתיחה מדוייקת היתר חרטא של גולם שלא התפתח לרמה של בן אדם תרבותי (ל''ת)

      ממרום הבליך את מוכיחה כמה בני צודק, 21/05/10 02:50


      IP: 207.81.42.133 דווח על תגובה זו

  • 79.

    לא נגד המזרחיים אלא רק נגד הערסים.... (ל''ת)

    גד, 20/05/10 10:37


    IP: 109.65.136.221דווח על תגובה זו

    • באסף גולדין אלי פיפשטין ונתן זהבי תנוחם.. (ל''ת)

      רונן, 20/05/10 10:43


      IP: 109.186.3.178 דווח על תגובה זו

  • 78.

    מה הבעיה? המוסיקה המזרחית היא אכן זבל והמרוקאים ממלאים את בתי הסוהר

    הוא צודק, 20/05/10 10:36

    ציפר לא טעה. השירים המזרחיים הם אשפה עלובה. מילים אידיוטיות. והמנטליות המזרחית מקדשת רושם ופוזה ולא למידה והשכלה. המזרחיים צריכים ללמוד מהרוסים איך מתקדמים בחיים. הרוסים תוך עשור כבשו את המעמד הבינוני בניגוד למזרחיים שנשארו מאחור.

    IP: 109.65.25.109דווח על תגובה זו

    • יש לי חדשות בשבילך ואני סוהר יש אשכנזים בכלא ומלא

      רוני, 20/05/10 10:50

      את חי בסרט !!! את היית פעם בבית סוהר,מאיפה אתה יודע,אני סוהר ויש לי הפתעה בשבילך.

      כיום בבית הסוהר יש את התפלגות סטטיסטית של כל העדות

      ובעיקר רוסים מכל הסוגים כי הם הרוב במדינה ,

      תוכל למצוא גם ,פולנים,הונגרים,רומנים .

      מפורסמים הם רוזנשטיין ,בעבר מולנר,ולדמן ועוד ...

      עשרות מאפיונרים יוצא ברית המועצות,זה לא מעניין את התקשורת .

      המרוקאים יכולים להיות טריפולטאים ,כורדים,עיראקים, הכל עניין של השקפה .

      IP: 89.138.165.40 דווח על תגובה זו

    • מי שמצדיק את ציפר הוא או אידיוט או גזען כמוהו, או שניהם גם יחד (ל''ת)

      ובמקרה שלך גם זבל אנושי, 20/05/10 10:53


      IP: 84.109.89.45 דווח על תגובה זו

    • הכלא גם מלא רוסים (ל''ת)

      סוהר, 20/05/10 11:00


      IP: 109.186.69.27 דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע ! (ל''ת)

      צודק ב- 100%, 20/05/10 11:44


      IP: 212.199.154.194 דווח על תגובה זו

    • לא יודע לגבי המוזיקה והכלא אבל ..............הרוסים

      ערן חליווה, 20/05/10 12:29

      אני מרוקאי יליד הארץ עם תואר בכלכלה .
      מחפש עבודה בתחום הכספים וכמעט בכל מקום היום הרוסים שולטים .
      כאשר אני מגיע להתקבל לעבודה כלשהיא בתחום ב90 אחוז המנהל/ת רוסים . והם לא רוצים לראות לידם שום מזרחי .וכל הזמן יש ריח של גזענות באוויר .כל הרוסים מהכיתה שלי עובדים .
      כי היום מעדיפים רוסים על פני כל מזרחי .
      הגזענות נמשכת גם אחרי 55 שנה מאז העלייה הגדולה של המזרחיים .
      תודה

      IP: 84.228.21.19 דווח על תגובה זו

    • מעדיף את העולים מברה''מ בצוות העבודה שלי ... אבל הולך על מוזיקה מזרחית (ל''ת)

      עובד הייטק, 20/05/10 12:45


      IP: 84.228.21.19 דווח על תגובה זו

      • המדינה מעדיפה עולים מרוסיה על פני יוצאי עדות המזרח !!!!!!!

        מרוקאי גאה, 20/05/10 13:23

        אתה מעדיף את העולים מרוסיה על פני מזרחיים בהייטק .
        אבל הבעייה הגדולה שבכל התחומים מעדיפים היום רוסים על המזרחיים .
        קשה מאוד להתמודד עם המצב שנוצר.
        וגזענים כמוך רק מוסיפים שמן למדורה .

        תודה
        דור שני ליוצאי מרוקו .

        IP: 84.228.21.19 דווח על תגובה זו

    • אסור להגיד את זה בכל רעם .

      אשכנזי אנונימי, 20/05/10 13:06

      ברור שאתה צודק ב-100 אחוז לכולם .
      אבל חמוד תיהיה פוליטיקלי קורקט .......אחרת המזרחים נעלבים , לא עובדים ........ובסוף גונבים או ביטוח לאומי .
      תן להם הרגשה שהכל בסדר ותמשיך ב-ש-ק-ט לשלוט בארץ ישראל .

      IP: 84.228.21.19 דווח על תגובה זו

  • 77.

    הוא צודק

    רזי, 20/05/10 10:35

    רוב המוסיקה מזרחית זה חרטא!
    פונה למכנה המשותף הכי נמוך.
    גם אני חצי חצי וחושב כמוהו.
    מעבר לזה אני לא רואה בעניין גזענות אלא אמירת האמת.

    IP: 132.70.42.109דווח על תגובה זו

  • 76.

    פלורליזם?

    עידו, 20/05/10 10:32

    וואלה, ואני חושב שכל אנשי המנהלה במכללת ספיר הם אנשים טיפשים וסתומים שכנראה שבילדותם הפרידו אותם מהמוחות שלהם.

    גם אני יכול להיות מרצה במכללה שלכם. קוראים לזה ''פלורליזם'', לא?

    IP: 217.132.1.2דווח על תגובה זו

  • 75.

    מדברים שטויות, לבני ציפר חברים רבים במצרים, הוא נוסע לשם קבוע (ל''ת)

    כאחד שעבד עימו בהארץ, הוא האחרון להיות גזען, 20/05/10 10:27


    IP: 77.127.99.80דווח על תגובה זו

    • אולי כדאי שתלמד לקרוא. אם תצליח לקרוא את דבריו תבין שמדובר באנטישמי

      למוגבל מהארץ, 20/05/10 11:49

      לכל דבר. לא סתם גזען. אנטישמי. לא סתם אנטישמי. אנטישמי שבטוח שההומניזם זורח לו מהתחת.

      IP: 84.109.89.45 דווח על תגובה זו

      • מה הקשר לאנטישמיות? להיות חסר סבלנות לערסים כמוך זאת אנטישמיות? (ל''ת)

        חובתו של כל עיתונאי להתריע כנגד ערסים כמוך, 21/05/10 02:57


        IP: 207.81.42.133 דווח על תגובה זו

  • 74.

    כשאין אתגרים וההקנטה מרובת שנים אלו התוצאות

    ישראל, 20/05/10 10:27

    מאידך, המרצה צריך לסתום את פיו - עדיף עם רסן.

    IP: 80.230.210.79דווח על תגובה זו

  • 73.

    לא ממש מפתיע-הוא כותב בעיתון הארץ (ל''ת)

    סמי, 20/05/10 10:26


    IP: 85.250.141.33דווח על תגובה זו

  • 72.

    השירים המזרחיים...תקראו

    מזרחן, 20/05/10 10:26

    כל הכבוד לבני ציפר, סוף סוף מישהוא שלא מפחד לומר את מה שרבים חושבים, שירים מזרחיים זה הרפש של מה שניהיה מהחברה שלנו והם אחד הגורמים, אם לא העיקרי בהתדרדרות המתמדת של החברה הישראלית... מספיק רק לעבור ברחוב ולראות ילדים קטנים שרים/בוכים את השירים המזרחיים שלהם...פשוט מבחיל

    כמובן שאין קשר למזרחיים עצמם שהם אנשים מקסימים ולא שונים כלל ועיקר מהאשכנזים, כולם אנשים וכולם שווים, רק השירים המזרחיים מביאים לי בחילה....

    IP: 81.218.37.2דווח על תגובה זו

  • 71.

    מכל המזרחים רק למ-ר-ו-ק-א-י-ם יש רגשי נחיתות. (ל''ת)

    תימניה, 20/05/10 10:25


    IP: 84.228.138.24דווח על תגובה זו

    • חחחחחחח נכון (ל''ת)

      מהנדס, 20/05/10 11:00


      IP: 109.186.69.27 דווח על תגובה זו

    • צודקת במאה אחוז לצערי! (ל''ת)

      חצי תימני וחצי מרוקאי לצערי, 20/05/10 12:09


      IP: 79.177.42.121 דווח על תגובה זו

    • אולי כי את גזענית כלפיהם?! (ל''ת)

      מעניין למה, 24/05/10 20:41


      IP: 80.230.79.222 דווח על תגובה זו

  • 70.

    Time to grow up

    danino, 20/05/10 10:24

    and move on.

    IP: 80.230.210.79דווח על תגובה זו

  • 69.

    כמזרחי אני מסכים עם ציפר

    שי, 20/05/10 10:18

    הביקורת של ציפר על המימונה ועל הזמרים המזרחיים צודקת לטעמי
    דווקא חוסר היכולת לשמוע ביקורת לגיטימית פוגעת בעדות המזרח

    IP: 62.0.27.137דווח על תגובה זו

  • 68.

    מכללת ספיר חממה לגזענות ואנטישמיות, אות קלון לרשות האחראית (ל''ת)

    על המוסדות להשכלה גבוהה בארץ. אשם מי שמאשר!! א.ל., 20/05/10 10:16


    IP: 85.64.121.170דווח על תגובה זו

  • 67.

    סף הסבולת של סטודנטים הסובלים ממטחי טילים קבועים כלפי צבועים נמוך מאוד

    רוזנהיימר עבדול, 20/05/10 10:16

    מבין אותם.

    אין סבלנות לצבועים מתנשאים כאשר יורים עליך.

    IP: 79.176.5.227דווח על תגובה זו

  • 66.

    תגובת המכללה: זה שהוא פרובוקטור עושה אותו מפורסם ואותנו עשירים

    בקיצור, שתחנק האתיקה ויחנקו הסטודנטים, 20/05/10 10:15

    ע''ע אונ' בן גוריון וניב גורדון המגעיל

    IP: 109.253.91.21דווח על תגובה זו

  • 65.

    תפסיקו לקרא אותו,הוא יעלם. (ל''ת)

    לכל המזוכיסטים!, 20/05/10 10:15


    IP: 80.219.251.109דווח על תגובה זו

  • 64.

    פלורליזם וחופש דעה זה מצויין וכך צריך. אבל לא עם דעות גזעניות. (ל''ת)

    8, 20/05/10 10:13


    IP: 85.65.71.51דווח על תגובה זו

  • 63.

    זה נכון , יש יותר חופש דעות בספיר מבהרבה מקומות אחרים. (ל''ת)

    א, 20/05/10 10:13


    IP: 85.65.71.51דווח על תגובה זו

  • 62.

    להבנת השמאל הקיצוני גזענות מותרת אך ורק כלפי יהודים.

    רוזנהיימר עבדול, 20/05/10 10:12

    לכן, מה שהם צווחים וצורחים כנגד אימרות על ערבים מקובל עליהם בהחלט כאשר מדובר ביהודים.

    יש לזה שם: אנטישמיות ואוטו-אנטישימיות.

    IP: 79.176.5.227דווח על תגובה זו

  • 61.

    חבור מגמתי מזרחיים לזמרי ''זמר מזרחי''

    מרזוט, 20/05/10 10:11

    אני מרוקאי מבטן ומלידה.
    ואני חייב להתלונן על הכינוי ''זמר מזרחי'' שניתן לאסכולת הזמר העלובה הזו.
    אינני מבין מי נתן להם את התואר ''מזרחי''.

    והדברים כשלעצמם - נכונים. הזמר הזה מאופיין במלים אינפנטיליות, ברעיונות תמימים עד מטופשים, בשגיאות שפה גסות. בדברי ''חוכמה'' אויליים, במוסיקה קצבית שמתאימה רק לריקודים. לא תמצאו שם פייטנות מרוקאית איכותית.

    יש זמרים יוצאי עדות המזרח שלא נתפסו לקו האינפנטילי. שלמה שבת, הזמרת גבאי ששכחתי את שמה הפרטי, יהורם גאון, אבי טולדנו בשעתו, בועז שרעבי ועוד רבים אחרים.

    אז למה הדביקו לסגנון המדובר את השם ''זמר מזרחי''? אינני יודע. ''זמר ריקודים'' היה מתאים יותר לז'רגון המוזיקאלי הזה.

    מרזוט

    IP: 195.158.105.97דווח על תגובה זו

  • 60.

    מצחיקים.הוא לא יכול להיות גזען.כנסו ותבינו.

    רועי, 20/05/10 10:10

    הבת שלו התארסה עם ערבי פלסטיני. יש לו בת,טלילה.שלמדה קרימינולוגיה בבר אילן. היא אנרכיסטית או משהו כזה,ובהפגנות בבילעין היא התאהבה באיזה ערבי מהכפר שם,והם אפילו התארסו. ואבא שלה לא בדיוק ישב עליה שבעה. היה על זה כתבה אפילו.(הם לא התחתנו,כי בסוף הוא נהרג באיזה התפרעות)

    IP: 109.64.115.117דווח על תגובה זו

  • 59.

    האיש הזה מחליא. הבלוג שלו לא פוגע רק במזרחים, אלא

    אוה, 20/05/10 10:04

    ברוח האנושית כולה.הסגנון שלו מזכיר לי את ברזיליאק-פשיסט צרפתי מתקופת וישי בצרפת.

    IP: 85.65.10.254דווח על תגובה זו

  • 58.

    דמיניוק לא הובן ברצח יהודים גולדסטון לא הובן ברצח שחורים

    מתושלח, 20/05/10 10:04

    ציפר לא הובן ביה''ס בפתח תקווה לא הובן
    ביה''ס בבאר שבע לא הובן כל הגזענים לא הובנו
    כוונתם בכלל לא היתה גיזענות

    IP: 217.132.241.59דווח על תגובה זו

  • 57.

    קל ופשוט להתגאות בעובדה שלא פעלת ועמלת להשיגה.....והיא מוצאך

    גדי, 20/05/10 10:03

    כל כך הרבה ''חברים'' שאני מכיר,שאם תיטול את עובדת היותם אשכנזים ישארו ''ערומים'' כביום היוולדם. במיוחד אלה שלא עבדו קשה על מנת להתהדר בתארים אחרים.......
    ועל זה נאמר ''איסטרא בלגינא קיש קיש קרייא'' והפירוש הוא שכשמנערים כד עם מטבע אחד יעשה רעש פי כמה מכד המלא עד תומו במטבעות.

    IP: 93.173.228.42דווח על תגובה זו

  • 56.

    מה אתם מתייחסים לערימת גרוטאות המכונה ציפר?רק מלקרא את

    יוסף חיפה, 20/05/10 10:02

    המאמרים הפרובוקטיוים שלו אפשר לשרטט דמות דו ממדית אם לא דו מינית שטחית ועלובה שמצדיקה את שונאי-ישראל באופן אוטומטי.הייצור הזה גורם לנזק עצום ומבורךלשמאל הקיצוני שמזמן איבד לגיטימיות.

    IP: 85.64.22.2דווח על תגובה זו

  • 55.

    אבל זאת באמת מוזיקה עם מילים טפשיות, המימונה עלובה ואין מדיה בדרום

    שפיגלמן, 20/05/10 10:02

    מה אתם רוצים ממנו בכיינים?

    IP: 62.219.233.199דווח על תגובה זו

  • 54.

    תרדו מעץ השנאה לאשכנזים - אמא שלו מזרחית. מה עכשיו? תבכו עוד קצת..

    גורביץ', 20/05/10 10:01

    ..

    IP: 62.219.233.199דווח על תגובה זו

    • הוא גם יהודי ובכל זאת אנטישמי. (ל''ת)

      נו אז מה?, 20/05/10 10:50


      IP: 84.109.89.45 דווח על תגובה זו

  • 53.

    ציפר מושך אש כי הוא טפש עם פה גדול.הגזענות האמיתית היא הגזענות הממוסדת (ל''ת)

    פנתר שחור בפנסיה, 20/05/10 10:00


    IP: 79.176.124.221דווח על תגובה זו

  • 52.

    בעיתון הארץ כמו השמאלנים שונאים מזרחיים ומתנחלים ואוהבים ערבים (ל''ת)

    עובדה, 20/05/10 10:00


    IP: 84.108.192.171דווח על תגובה זו

    • המשפט שלך ממש ברור! (ל''ת)

      דני, 20/05/10 11:43


      IP: 85.250.171.114 דווח על תגובה זו

    • וואו, הצלחת לחבר משפט כל כך ארוך עם שני התאים שלך במוח?

      דני, 20/05/10 14:19

      מרשים

      IP: 79.182.37.87 דווח על תגובה זו

  • 51.

    לפי התגובות, הרמה של תלמידי מכללת ספיר נמוכה מרמת יושבי הגן הזאולוגי

    בץ, 20/05/10 10:00

    ואני לא מופתע

    IP: 62.219.233.199דווח על תגובה זו

  • 50.

    ==================== הוא קוף בולגרי ======================

    האמת, 20/05/10 09:59

    שעבר בעצמו גזענות על מראהו ועל הבורקס המגעיל שהיה מכין כמשרת של אשכנזים כילד בצופן תל אביב .

    תקראו לו הבולגרי .

    IP: 89.138.165.40דווח על תגובה זו

    • הוא סיפר פעם מעל גבי העיתון שהיה מכונה הצועני על היותו בולגרי (ל''ת)

      עצוב, 20/05/10 11:12


      IP: 89.138.165.40 דווח על תגובה זו

  • 49.

    מכללת ספיר - קן צרעות למרצים שמאלנים וגזענים

    יורם , חיפה, 20/05/10 09:59

    מכללת ספיר הוציאה מתוכה את אייל סיון שונא ישראל, את ניזאר חוסיין שגירש חייל במדים מהרצאה ועכשיו בני ציפר המוטציה.
    מה חדש ?

    IP: 87.69.209.130דווח על תגובה זו

    • אייל סיוון בא לספיר

      נורמן, 20/05/10 10:59

      וממש לא יצא מתוכה או גדל/התחנך בה

      IP: 94.230.80.16 דווח על תגובה זו

  • 48.

    מהדברים שנכתבו לא הבנתי איפה הגזענות,הכל נכון. (ל''ת)

    שגיב (מזרחי), 20/05/10 09:57


    IP: 213.8.81.202דווח על תגובה זו

  • 47.

    בני ציפר מורה?? אלוהים ישמור! מסכנים התלמידים שלו

    כידוע כל אוהבי הערבים שונאים את המזרחים ., 20/05/10 09:56

    איך נותנים לאדם שהוא גזען עם תעודות , מסית, שונא אדם , כמובן חוץ מהאדם הערבי שבעיניו הוא אדם עליון נאצל מכל אדם אחר.
    לו היה אדם עם דעות כל כך קיצוניות אבל מהצד הנגדי היה נחשב למסית ומדיח שחופש הביטוי לא חל עליו.
    אבל כידוע לשמאלנים המסיתים מותר בשם חופש הביטוי להיות אף נאצים וזה נסלח להם.

    IP: 84.228.160.205דווח על תגובה זו

  • 46.

    חצי אשכנזי זה יותר גרוע מאשכנזי! אסור להתחתן אם אשכנזיים (ל''ת)

    המזהיר, 20/05/10 09:56


    IP: 62.219.233.199דווח על תגובה זו

    • חחחחחחחחחחחח

      דני א, 21/10/11 11:19

      דרך אגב אני אשכנזי
      במוצאי ואוהב את המזרחיות

      IP: 79.180.195.242 דווח על תגובה זו

  • 45.

    יש שמאלני ישראלי שלא גזען ויודו-פוב? (ל''ת)

    רונן, 20/05/10 09:53


    IP: 109.186.3.178דווח על תגובה זו

  • 44.

    זו ממש לא הבעיה עם ציפר. הבעיה שלו היא שנאת עמו

    א, 20/05/10 09:52

    הביקורת על שירים מזרחיים וזמרים מזרחיים לגמרי לגיטימית. כל נסיון להאשימו בגזענות בגין ביקורת זו, נובע אך ורק מרגישות יתר שלא לומר רגשי נחיתות. הבעיה של ציפר היא תעוב עצום כמעט זב דם לכל מה שמריח מישראליות והתרפסות עד עפר כלפי הנעשה ארצות כמו גרמניה, תורכיה ומצרים. התרפסות דומה אגב הוא הביע לגבי עדות המזרח באחד הבלוגים שלו.

    IP: 109.186.57.59דווח על תגובה זו

  • 43.

    שמתם לב לכך שכל ''החבר'ה'' האלה סיגלו לעצמם אופנת משקפיים אחידה (ל''ת)

    זיהוי פלילי, 20/05/10 09:52


    IP: 93.173.228.42דווח על תגובה זו

    • לא רק משקפיים הם כולם גם אוהבים את בני מינם (ל''ת)

      טל, 20/05/10 11:06


      IP: 212.199.113.58 דווח על תגובה זו

      • אמרת משהו על גזענות? יא הומופוב (ל''ת)

        דנה, 20/05/10 11:56


        IP: 109.186.114.97 דווח על תגובה זו

        • דנה את לא מעודכנת

          לא הומופוב, 20/05/10 23:43

          לא כל גבר סטרייט שחושב שמשכב זכר הוא מגעיל ודוחה ביסודו הוא הומופוב. להיפך ראוי לו לאדם לבטא את רגשותיו בחופשיות ולומר שזה מגעיל ודוחה ולכן צריך להיעשות בד' אמות ולא על איזה עגלה במצעד האהבה, מצעד שאין בו שום אהבה רק גועל ווולגריות לשמם. וכן דנל'ה מה לעשות שחלק ניכר מהשמאל האנטי ציוני ההזוי הם הומואים ולסביות. טלי קורה מבין עינייך.

          IP: 67.83.203.93 דווח על תגובה זו

  • 42.

    מישהו פעם שאל את עצמו מדוע אין עדות מזרח בקיבוצים

    עכבר העיר, 20/05/10 09:52

    תשובה : כי הם לא עברו את ''הוועדה''

    בוועדה לא בודקים את הקישורים שלך , בוועדה בודקים אם אתה מעדות המזרח

    IP: 109.64.33.19דווח על תגובה זו

    • סמי מיכאל התקבל לקיבוץ וכמוהו רבים וטובים (ל''ת)

      פוצר, 20/05/10 10:43


      IP: 212.150.140.172 דווח על תגובה זו

    • מה הקשקוש הזה ? יש מלא מזרחיים בקיבוצים

      ובני מינו, 20/05/10 10:51

      אין שום ועדות ושום אפלייה, לפחות לא היום. אולי בשנום החמישים. אז מספיק עם הבכיינות.

      IP: 79.180.35.112 דווח על תגובה זו

    • יש בקיבוצים מזרחיים, אבל לא ערסים (ל''ת)

      גילוי נאות, 20/05/10 23:29


      IP: 89.139.18.252 דווח על תגובה זו

  • 41.

    ציפר גזען נגד יהודים! (לאו דווקא נגד מזרחיים) (ל''ת)

    מסעודה בוזגלו, שדרות, 20/05/10 09:50


    IP: 209.88.181.146דווח על תגובה זו

  • 40.

    מבטיח לכם שהוא בעל דיעות שמאלניות - אבל השמאל לא גזען (ל''ת)

    ירושלמי, 20/05/10 09:50


    IP: 109.65.133.63דווח על תגובה זו

  • 39.

    המימונה המופלטית והקיטש הירוד השטאנצי במוסיקה המזרחית (ל''ת)

    באמת דורשים ביקורת________, 20/05/10 09:49


    IP: 109.66.12.95דווח על תגובה זו

  • 38.

    בקשר למוזיקה המזרחית.

    cinege, 20/05/10 09:47

    אם בכלל אפשר לקרוא ליללות החתולים הזאת מוזיקה ,ציפר צודק. זו תת רמה הן במילים והן בלחן ולא יעזור כלום.

    IP: 109.67.11.111דווח על תגובה זו

  • 37.

    כל הזמרים המזרחיים . . . . או חרוזי קרש כמו 'חזרי אליי אהובה ותני לי נ

    reuvenholzer , 20/05/10 09:47

    כל הזמרים המזרחיים שרים שירי זמר המתאפיינים במילים מטומטמות, פאתטיות או סתמיות, נוסח 'למה עזבת אותי', או חרוזי קרש כמו 'חזרי אליי אהובה ותני לי נשיקה'''

    אז מה , אסור כבר להביע דעה ?

    IP: 79.181.99.101דווח על תגובה זו

    • לא בדיוק כל הזמרים המזרחיים..

      אשקלוני, 21/05/10 00:11

      עם כל הכבוד יש זמרים ויש זמרים
      בועז שרעבי
      זוהר ארגוב
      חיים משה
      יהודה פוליקר במקטעים היווניים שלו

      IP: 85.250.174.56 דווח על תגובה זו

  • 36.

    אי הבנת הנקרא

    יצחק, 20/05/10 09:47

    בני ציפר שאני שולל מכל וכל את עמדותיו הפוליטיות - מדיניות, הנו נגוע מבחינות רבות בחלייים רבים. הוא מכחיש וטוען לחוסר הבנה של עמדותיו התרבותיות והעאכתו את תרבות יהודי המזרח.
    מאידך גיסא תגובת המכללה מגבה את עמדותיו המפלות על הזעניות לכאורה שלדעצו אין כאלה.

    אאני מניח שהנהלת המכללה הן זו האקדמית והן זו האדמיסטרטיבית לוקים באי הבנת הנקרא

    IP: 80.179.212.176דווח על תגובה זו

  • 35.

    כל מילה בסלע רק חבל שציפר הוא פרענק טורקי עם רגשי נחיתותו (ל''ת)

    האמת, 20/05/10 09:47


    IP: 77.126.207.28דווח על תגובה זו

  • 34.

    ציפר לא שונה מזרחים הוא שונא בכלל את ישראל כי היא שוכנת ...מה לעשות (ל''ת)

    במזרחחחח!!!, 20/05/10 09:45


    IP: 132.77.32.153דווח על תגובה זו

  • 33.

    אני מזמן הפסקתי להגיב לדברי ציפר- פשוט דברי הבל ורעות רוח. (ל''ת)

    רעמסס, 20/05/10 09:45


    IP: 93.173.150.197דווח על תגובה זו

  • 32.

    אבל חלק מהדברים פשוט נכון

    מומי, 20/05/10 09:42

    יש לי שכנים ממוצא מזרחי דווקא אנשים טובים אבל הם נראים כמו ערבים, מאכלים ערבים ומשוחחים אחד עם השני בערבית. המוזיקה שלהם בערבית. זה חלק מהתרבות שלכם - ערבית. אפילו חברים שלי מזרחים חלק מהם שונאים את התרבות הזאת ומנסים לעבור ולגור בסביבה אשכנזים על מנת לתת השכלה ודרך חיים טובה לילדיהם. מה רע בזה? אם אתה אוהב את תרבות המזרח הערבית אל תתבייש בה.

    IP: 109.66.42.184דווח על תגובה זו

  • 31.

    די עם רגשי נחיתות

    ירושלמית, 20/05/10 09:39

    הבן אדם חצי אשכנזי חצי מזרחי -די עם רגשי נחיתות ...

    IP: 127.0.0.1דווח על תגובה זו

  • 30.

    זה נכון חלקית ציפר אוהב מיזרחים אבל רק גברים וצעירים (ל''ת)

    אלי, 20/05/10 09:39


    IP: 80.171.228.234דווח על תגובה זו

    • זה נכון מאד בכקר חלקים שזופים ובעלי נתונים....... (ל''ת)

      רן, 20/05/10 11:09


      IP: 212.199.113.58 דווח על תגובה זו

  • 29.

    סטודנטים בעולם הובילו מהפכות הרות עולם..............

    גדי, 20/05/10 09:38

    וסטודנטים כאן אינם מסוגלים להתמודד כנגד מרצה שיש טענות כלפיו שהוא נוקט גזענות.
    מה יותר קל ופשוט שלא להיכנס להרצאותיו....וימשיך אותו מרצה נכבד להרצות את ''תורתו'' מול קהל אפסי(תרתי משמע)......הלא אם אני מבין נכון במכללת ספיר ישנם יותר מזרחיים.

    IP: 93.173.228.42דווח על תגובה זו

    • סטודנטים דפוקים מזמן הייתם צרכים להחרים אותו ולא להכנס להרצה שלו.

      גדי צודק, 20/05/10 16:07

      כך תלמדו גם את מכללת ספיר להתחשב בטענות הסטודנטים.
      שציפר ילך להקי את הרצאותיו הגזעניות על אהובי נפשו הפלשתינים.

      IP: 89.138.18.251 דווח על תגובה זו

    • במיוחד הובילו קידמה הסטודנטים הנפלאים מברלין ונירנברג ב1933-9 (ל''ת)

      בילעם מבילעין , 20/05/10 17:20


      IP: 93.172.156.230 דווח על תגובה זו

  • 28.

    במקום לבכות תגידו תודה שהצפוני המתורבת הזה מוכן בכלל להגיע (ל''ת)

    גוסטב חוקן , מערב אירופה, 20/05/10 09:36


    IP: 79.176.124.221דווח על תגובה זו

  • 27.

    במכללה הגזענית הזו גם אין מקום לקציני מילואים במדים . (ל''ת)

    פוסטמה פוסט-ציונית, 20/05/10 09:35


    IP: 79.176.124.221דווח על תגובה זו

  • 26.

    כל מי שקורא את הבלוג שלו יודע איזה יצור גזען ואף אנטישמי הוא ציפר

    ציפר הוא כל זה ואף יותר, 20/05/10 09:33

    האיש הוא דיליטנט, מתנשא וטיפש. האיש טען שלא היתה שואה ארמנית משום שסבתא שלו אמרה לו כך. מה אפשר לומר על אידיוט כזה?

    IP: 84.109.89.45דווח על תגובה זו

    • הסבתא שלו יודעת ממקור ראשון היא הכינה בורקס באיסטנבול (ל''ת)

      לטורקים הצעירים, 20/05/10 11:11


      IP: 212.199.113.58 דווח על תגובה זו

  • 25.

    ציפר/''תרבות מזרחית''

    דוד, 20/05/10 09:28

    אני מתנגד לציפר בכל ואני לא סובל אותו ככתב כאדם, וכבן עמי. ביחסו לתרבות המרוקאים והמופלטות אני מסכים 100 אחוז.

    IP: 85.64.43.228דווח על תגובה זו

  • 24.

    ציפר המלך צודק 100% מה יש לא נאה לכם לשמוע את האמת?

    ובני מינו, 20/05/10 09:28

    להאשים אותו בגזענות בשעה שהוא בעצמו מזרחי ? כואב לשמוע את האמת הא? כמה שהמוזיקה העאלק מזרחית מפגרת ופרמיטיבית. כל ערס מחומצן וחסר כשרון הופך פה לכוכב נולד. כל פעם מחדש יש איזה מזרחי תורן שמיילל כמה הממסד האשכנזי דפק אותו. יאללה בכיינים. מתי תבינו שלא משנה נמוצא, משנה מה הבן אדם עושה עם עצמו, ואם הוא לא מצליח בחיים שיבוא בטענות לעצמו לא לאשכנזים, חתיכת לוזר. האשכנזים היו במעברות בדיוק כמו המזרחים והאשכנזים והמזרחיים בנו יחד את המדינה. המזרחיים נמצאים היום איפה שהם רוצים, בכלכלה, בפוליטיקה, בתרבות (נכון, מעט מדי באקדמיה), וככה צריך להיות. אין שום קיפוח, כי אין סיבה שיהיה. אני בעצמי מזרחי ואף אחד אף פעם לא 'קיפח' אותי בגלל זה. מצד שני אני לא מצפה שיצ'פרו אותי בגלל שסבא שלי היה במעברה כשבא ממרוקו.

    IP: 79.180.35.112דווח על תגובה זו

    • איכן אתה חי?

      ישראלי, 20/05/10 10:15

      אתה חי במזרח התיכון. לא נאה לך. חזרה לכבשנים.שם השירה נעימה יותר

      IP: 98.208.168.122 דווח על תגובה זו

      • קודם תלמד לאיית 'היכן' לא עם א', אחר כך תלמד הבנת הנקרא

        ובני מינו, 20/05/10 10:48

        יא אהבל.

        IP: 79.180.35.112 דווח על תגובה זו

        • לפרופסור די מי קולו

          ישראלי, 20/05/10 23:05

          סליחה על הטעות. אני מקוה שהתנצלותי תביא לך סיפוק מיני. אידיוט..נאיבי? המילה אידיוט לך היא כמחמאה

          IP: 98.208.168.122 דווח על תגובה זו

    • אוי,כמה שאתה נאיבי. (ל''ת)

      ד.ט., 20/05/10 10:25


      IP: 62.90.140.204 דווח על תגובה זו

  • 23.

    לוגיקה של סמולן, מעריץ אסלאם בז ליהודי מזרחי (ל''ת)

    נחום שחף, 20/05/10 09:27


    IP: 89.138.253.60דווח על תגובה זו

  • 22.

    מילא שהוא תומך באונס (כל עוד האנס נגד הכיבוש), אבל גזען? (ל''ת)

    מה עוד - יתברר שנסראללה לא משלם ועד בית?, 20/05/10 09:26


    IP: 132.73.80.109דווח על תגובה זו

  • 21.

    לכל הצדקנים

    בן, 20/05/10 09:17

    לכל הצדקנים, מעניין לדעת אם הייתם קמים גם אם ציפר היה אומר שלאשכנזים יש אוכל מגעיל כמו צימעס ,רגל קרושה ושהם אנשים קרים וכו.. די מספיק להרגיש מקופחים ולהתייחס לכל אמירה של אדם זה או אחר כגזענות.

    IP: 217.132.41.245דווח על תגובה זו

    • האמת לאשכנזים יש אוכל מגעיל. ולעומת זאת האוכל המזרחי הוא הטעים ביותר (ל''ת)

      אשכנזי, 20/05/10 09:47


      IP: 109.65.201.244 דווח על תגובה זו

  • 20.

    בענין של המוסיקה המזרחית הוא צודק. אלו שירי אהבה מזויפים. פעם שרו על (ל''ת)

    אבשלום מהתנ''ך, על חברות, על הורים היום זה פשוט זבל, 20/05/10 09:16


    IP: 109.186.174.181דווח על תגובה זו

    • אני גם חושב שאני צודק בזה

      צודק עליק, 20/05/10 09:32

      שהאשכנזים גזענים .
      אנשים קרים כקרח .
      אנשים חסרי לב .
      אנשים רודפי כסף .
      אז מה אם אני צודק ....

      IP: 109.66.118.163 דווח על תגובה זו

      • זה עדיין לא שולל את זה שהשירים המזרחיים עלובים ברמות (ל''ת)

        אלון, 20/05/10 09:46


        IP: 94.159.185.204 דווח על תגובה זו

      • אתה צודק בדבר אחד - אתה גזען

        אדום, 20/05/10 14:16

        התגובה שלך הרי עמוסה בהכללות על ''האשכנזים''

        IP: 79.182.37.87 דווח על תגובה זו

  • 19.

    אז גזען או לא? לא הבנתי (ל''ת)

    אשקלוני, 20/05/10 09:15


    IP: 212.143.127.77דווח על תגובה זו

  • 18.

    בילדותי לא הבנתי מדוע התרחשה

    *** היום אני מבין ........, 20/05/10 09:15

    שואת יהודי אירופה .
    לא הבנתי את עוצמת השינאה ליהודי אירופה .
    במשך השנים ...התחלתי להבין .
    אני קורא את הכתבה - ועוד יותר ברור לי .

    IP: 109.66.118.163דווח על תגובה זו

    • המוסיקה האירופאית נעלה ואין דבר המתקרב לה (ל''ת)

      אפילו הכלייזמרים פי מיליון מהרעש הערבי/מזרחי, 20/05/10 09:35


      IP: 93.172.113.75 דווח על תגובה זו

    • בגלל שנאה עיוורת של אנשים כמוך (ל''ת)

      מנדל, 20/05/10 09:57


      IP: 62.219.233.199 דווח על תגובה זו

      • מעניין , כל העולם עיוור .....כל העולם סתם שונא את היהודים.... (ל''ת)

        יהודים לבנבנים ...., 20/05/10 13:46


        IP: 79.182.136.73 דווח על תגובה זו

    • אז יאללה תתחיל להרוג בהם! (ל''ת)

      schatz, 20/05/10 09:59


      IP: 127.0.0.1 דווח על תגובה זו

      • הערבים . אהובי ליבכם , בבוא הזמן .......יעשו זאת ! (ל''ת)

        שאלה של זמן ., 20/05/10 13:42


        IP: 79.182.136.73 דווח על תגובה זו

    • לדעתך יהודי אירופה אשמים בשואה?

      Moshe, 20/05/10 10:34

      חתיכת גולם ובור שכמוך, אתה רק מצדיק את דבריו

      IP: 62.167.80.103 דווח על תגובה זו

      • בטח שהם אשמים . הם התייחסו בלעג לגויים .... האף שלהם היה למעלה . (ל''ת)

        ***, 20/05/10 13:40


        IP: 79.182.136.73 דווח על תגובה זו

    • אתה אידיוט חולני, ציפר סתם מתנייע מאחור, ואתה (ל''ת)

      מדבר על השואה באותה הנשימה? אידיוט..., 20/05/10 15:39


      IP: 87.70.45.171 דווח על תגובה זו

    • מה שאתה לא מבין זה שהשואה הייתה גם בדרך למזרח ולאפריקה (ל''ת)

      תודה לרוסים שעצרו אותם, 20/05/10 16:17


      IP: 84.110.218.215 דווח על תגובה זו

      • אכן כן . אבל זה התחיל מהשינאה ליהדות אירופה ....... (ל''ת)

        נדב, 20/05/10 16:33


        IP: 79.182.136.73 דווח על תגובה זו

  • 17.

    התגובה של מכללת ספיר מדאיגה הרבה יותר כנסו

    אלדו, 20/05/10 09:14

    זה שהמרצה גם גזעני וגם גאוותן זה ברור , שימו לב לדבריו '' להיפך באתי לראות שיש כשרונות ... '' הבן אדם פשוט אני אני ואני אבל זה לא הבעיה , הבעיה פשוטה הרבה יותר הוא גזעני ושונא מזרחיים .
    הכי גרוע זה התגובה של הממסד שנקרא מכללת ספיר על שם פנחס ספיר הגזעני , לראות בגזענות פלורוליזם זה לומר שגם לגבלס היו נותנים להרצות בזכות הפלורוליזם וחופש הדעה הרי לבסוף צריך להודות שגם הפאשיזם היא דעה ואם כל דעה היא לגטימית אז סו וואט ?
    בושה וחרפה הרי רוב יהודי העולם הם אשכנזים למה להתעלל ממורשת כזאת מפוארת ?

    IP: 93.172.123.236דווח על תגובה זו

    • איזו מורשת מפוארת יש לאשכנזים ? יהודים בגולה המורשת שלהם היא ישראל. (ל''ת)

      6, 20/05/10 10:16


      IP: 85.65.71.51 דווח על תגובה זו

      • הכוונה למורשת ספרד המפוארת , חבל שרוב האשכנזים לא מעריכים (ל''ת)

        אלדו, 20/05/10 15:27


        IP: 85.250.55.56 דווח על תגובה זו

        • אותי לא מעניין לא ספרד ולא פולין. זה גלותי ועלוב להתעסק בכך

          באופן כל כך אובססיבי, 20/05/10 23:40

          הקימו מדינה בישראל, יש כל כך הרבה מה לעשות במדינה החדשה/ישנה בארץ ישראל, אבל אנשים נשארים תקועים מנטלית בגלות.

          IP: 89.139.18.252 דווח על תגובה זו

  • 16.

    תמה אני וזאת בלשון המעטה כיצד מניחים ליצור נאלח זה להרצות בפני סטודנטי

    משה בודק, 20/05/10 09:14

    סטודנטים לעתים קורא אני את דבריו באינטרנט ולאחר מכן חש אני בחילה גדולה מאד.בל נשכח יצור זה הוא עורך מדור ספרותי של 'הארץ.' כיצד מסגלים קוראי עתון זה המוכוון 'לאנשים חושבים' לעכל את דברי ההבל ורעות הרוח שלו?
    לעניות דעתי אדם זה חולה נפש בצורה קיצונית ביותר ויש לאשפזו מידית.

    IP: 79.178.18.196דווח על תגובה זו

  • 15.

    תגיד לי מר ציפר,''מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר,את אותם הדברים אבל לאט'' ?

    זה מה שאתה עושה ?! זה לא שיר מזרחי-אך בטח ''גאוני'', 20/05/10 09:13

    עשה טובה לעצמך וחזור למקום ממנו באת... שם אולי גם יכבדו אותך... החינוך שקיבלת -כנראה-קלוקל משהו...

    IP: 85.65.41.76דווח על תגובה זו

  • 14.

    ''יצאו דברים מהקשרם'' נמאסתם גזענים חולניים צריך

    דני, 20/05/10 09:11

    מיד לפטר אותו לגזענים אין מקום בהוראה

    IP: 77.127.242.101דווח על תגובה זו

  • 13.

    לשמאל מותר הכל (ל''ת)

    אבי, 20/05/10 09:11


    IP: 85.250.129.110דווח על תגובה זו

  • 12.

    תאכלס מזרחים אשמים בהכל

    אשכנזי, 20/05/10 09:11

    תאכלס המזרחים אשמים בהכל

    IP: 87.68.163.161דווח על תגובה זו

  • 11.

    בני ציפר הוא דפוק למה נרשמתם לקורס של החמור הזה?

    מכיר אותו אישית, 20/05/10 09:09

    מי שמכיר אותו יודע איזה פלוץ הוא. מי שלא מכיר שידבר עם המעט חברים שנשארו לו

    IP: 62.219.212.5דווח על תגובה זו

    • זה כנראה קורס חובה

      eu, 20/05/10 09:28

      ואם לא, הסטודנטים שנרשמו לקורס הזה או שלא ידעו מי זה בני ציפר לפני כן, או שהם פשוט חסרי מוח ולב.

      IP: 94.230.80.16 דווח על תגובה זו

  • 10.

    יאללה יאללה, מקופחים בלירה

    אורי, 20/05/10 09:07

    תסתכלו על דמות האשכנזי בכל סרטי הבורקס. צפו בסטנדאפיסט מזרחי ובצורה בה הוא לועג לרוסים ולאשכנזים.. ואז תבינו מה זו גזענות. חלאס לילל! המוסיקה האפסוסית שלכם השתלטה על המדינה, המנהיגים המושחתים שלכם מש''ס גונבים את כספי משלם המיסים, ומיטב ה''נוער'' שלכם משתולל ברחובות, דוקר כל מי שלא נראה לו מספיק ערסוואט לטעמו- אז יש זכות למיעוט המקופח של שנות אלפיים- האשכנזים- לקום ולצעוק בחזרה! כשאתם יללתם שהאשכנזים הם מניאקים- מישהו זימן אתכם לבירורים? לא. אז שבו בשקט, ותמשיכו לחגוג את חגיכם ההמוניים, קולניים ומה לעשות, קצת פרימיטיביים.בינינו, את התגובה הזאת רוב הסיכויים שלא תקראו, כי היא תצונזר. תגובות שלכם לא מצונזרות לעולם- אתם אנשים קדושים ופגיעים, נכון?

    IP: 79.180.31.106דווח על תגובה זו

    • אורי אתה דפוק! (ל''ת)

      קאטו הזקן, 20/05/10 09:45


      IP: 93.172.116.110 דווח על תגובה זו

    • אתה בהמה אשכנזית גזענית. מדהים- למרות מה שהנאצים עשו לכם

      אשקלוני, 21/05/10 00:07

      אתם בטוחים שהתרבות האירופית ה''נעלה'' שלכם, זו שרצחה את חלקם הגדול, היא היא התשובה

      תתבייש לך- גזען קטן ועלוב.
      ''השתלטנו'' על המדינה? מטומטם ואפס - המדינה היא גם שלי! הפתעה!
      ש''ס גונבים? ומי זה שבס יא אפס? ומי זה אולמרט? ומי זה הירשזון?
      ומה זו שיטת הפנקסנות..?

      IP: 85.250.174.56 דווח על תגובה זו

    • מזל טוב, אורי- קרא!

      סטודנטית בספיר, 21/05/10 18:54

      מזל טוב. שברת שיא בגזענות מתוך 200 תגובות. רק אנשים קטנים יכולים להרשות לעצמם לדבר כך כלפי אחרים, במיוחד כשהם חלק ממך. ורק מטומטם יכול לראות ולפרש את הדברים בצורה כזו מעוותת וגזענית.
      יקירי, ההבדל היחיד בינך ובין הנאצים דאז הוא הכוח להשמיד את אלו שאתה שונא.

      IP: 84.229.165.15 דווח על תגובה זו

  • 9.

    יצא המרציפר מן השק (ל''ת)

    נכנס הראש אל שקית (הקאה), 20/05/10 09:05


    IP: 109.160.176.223דווח על תגובה זו

  • 8.

    פרובוקטור בעשרים אגורות, למה אתם נותנים לו תשומת לב? מזה הוא נהנה

    שי, 20/05/10 09:05

    ואל הוא חותר.

    ראבאק, דובון לא-לא, מהשמאל הקיצוני, שכנראה מחוסר אהבת אם חייב להגיד תמיד ההיפך מהקונסנזוס. אין לי בעיה עם נון קונפורמיזם, אבל הכתיבה של האיש מחורבנת ותכל'ס, הרעיונות שלו מטומטמים.

    IP: 79.180.26.235דווח על תגובה זו

  • 7.

    מאמר נוסף:רגשי הנחיתות המוגזמים של המזרחיים.....

    הוא צודק, 20/05/10 09:04

    ומה לעשות השירים המזרחיים באמת שטחיים.

    IP: 84.228.149.145דווח על תגובה זו

    • של המזרחיים- שטחיים . של האשכנזים - דדאיזם . (ל''ת)

      כך מלמדים באוניברסיטאות של האשכנזים ..........., 20/05/10 09:17


      IP: 109.66.118.163 דווח על תגובה זו

      • חחחחחח , הרגת אותי , זה אכן כך (ל''ת)

        ירושלמי, 20/05/10 09:53


        IP: 109.65.133.63 דווח על תגובה זו

    • שטחיים או לא-אתה לא אוהב אל תקנה ,אל תשמע. מה אכפת לכם ? (ל''ת)

      מוש, 20/05/10 10:14


      IP: 85.65.71.51 דווח על תגובה זו

    • אמת ויציב. השירים המזרחיים אכן פרימיטיביים (ל''ת)

      ריטה, 20/05/10 16:55


      IP: 85.250.207.134 דווח על תגובה זו

  • 6.

    לפי ההגיון של ספיר אז מותר לבחורה להיות בבוקר מורה ובערב זונה. (ל''ת)

    הכל בשם חופש העיסוק.., 20/05/10 09:04


    IP: 77.124.15.133דווח על תגובה זו

    • מה פסול בזה? כל פרנסה מכובדת.... (ל''ת)

      תמי, 20/05/10 10:39


      IP: 109.65.136.221 דווח על תגובה זו

      • כנראה שלא כל עבודה מכובדת (ל''ת)

        די לקלישאות, 21/05/10 16:26


        IP: 85.250.251.155 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מדוע מתיחסים לכל אידיוט ברצינות ? (ל''ת)

    גודמן, 20/05/10 09:03


    IP: 93.220.80.29דווח על תגובה זו

  • 4.

    הובנת שלא כהלכה? (ל''ת)

    אלק, 20/05/10 09:02


    IP: 84.111.29.191דווח על תגובה זו

  • 3.

    הובנת שלא כהלכה? (ל''ת)

    אלק, 20/05/10 09:02


    IP: 84.111.29.191דווח על תגובה זו

  • 2.

    כן כן, תפרידו בן העיתונאי הגזען לבין המרצה המטופש

    טטיאנה, 20/05/10 09:02

    הניסיון של הנהלת מכללת-ספיר להפריד את מוחו של ציפר הוא פאתטי עד מביש.

    אני עתה אזכור כי למכללה מנהלים ירודים המנסים לטייח מחלוקות ובחירה רעה של מרצה גזען בעל קבלות לאורך שנים, וחבל.

    IP: 109.65.38.59דווח על תגובה זו

    • like (ל''ת)

      ליעד, 20/05/10 09:50


      IP: 217.132.7.91 דווח על תגובה זו

    • הכי Like! (ל''ת)

      סטודנטית לשעבר בספיר, 20/05/10 11:54


      IP: 212.143.76.118 דווח על תגובה זו

  • 1.

    לא נמאס לו לרשום שטויות בבלוג שלו? (ל''ת)

    עומרי, 20/05/10 08:48


    IP: 85.250.141.33דווח על תגובה זו