• 111.

    לא נמאס למגיבים לעשות קופי פייסט מדר שטרימר? (ל''ת)

    אניאהו, 08/09/10 16:39

  • 110.

    חרדים נמאסתם (ל''ת)

    תומר, 01/06/10 19:29

  • 109.

    אנשי חב''ד היקרים

    דתי, 09/05/10 16:03

    הפעולות הנ''ל רק מדגישות ומעודדות את שינאת החינם בין יהודים ליהודים. אתם רוצים לקרב יהודים לאבא שבשמיים אך בעצם אתם מרחיקים ויוצרים שנאה כלפי הדת. זה ברור לכל בר דעת. אנא מכם, אחים יקרים, גם אני דתי ורוצה שכל היהודים יתחברו לקב''ה, אך ידוע שברוחניות אין כפייה !!! אנא מכם ,אחיי, תפסיקו לדרוש ולהטיף. כל איש יעשה מה שטוב לו. תתחילו לקבל את אחיכם השונים מכם כמו שהם. הגאולה לא תלויה בכמה אנשים יניחו תפילין אלא במידת אהבת-חינם ביננו,שהרי נפלנו לגלות בגלל שנאת חינם. והחכם יבין.

  • 108.

    האם תנועת חב''ד תנועה משיכית-חוכמה (אין) בינה(אין) דת ורק דת

    my story , 09/05/10 00:14

    תלכו לעבוד ול צהל!

    • משתמט שכמוך..

      אניאהו, 08/09/10 16:13

      אם היית מתגייס היית רואה שרוב החבד''ניקים אכן מתגייסים ועובדים.

  • 107.

    בלי קשר לחילונים החבדניקים הם כת מסוכנת לעם היהודי

    אני לא צוחק, 09/05/10 00:00

    הם חושבים שהתניא נכתב ברמה של חומש ושהרבה שלהם חכם יותר מכל גדולי הדור שהיו אי פעם אפילו יותר מתנאים ואמוראים
    הם כת מסוכנת עם סממנים נוצריים
    הם לא עושים דברים לשם שמיים מטרתם היא חיצונית ולא פנימית
    צריך מאוד מאוד להזהר מהם וצריך להזהיר אותם שיחזרו להיות בני אדם רגילים כמו חבד של פעם

  • 106.

    בית חב''ד

    המגיב, 08/05/10 23:41

    יקירי אנשי רמת אביב
    בחו''ל כולכם רצים לבית חב''ד בכל חור בעולם לארוחה לקידוש ולשבת, ואצלכם בבית אתם זורקים אותם
    כמו מצעד הגאוה בירושלים כך גם חב''ד ברמת אביב
    קצת יהדות לא תזיק אולי תעשה משהו טוב לריק ולהבל שבו אתם חיים
    תחשבו על זה

    • ברוחניות אין כפייה ! (ל''ת)

      דתי, 09/05/10 16:04

  • 105.

    כל הכבוד לחב''דניקים

    ירון, 08/05/10 21:54

    אל תשימו לב לאנשים האלו. יום אחד גם הם יניחו תפילין.זה רק ענין של זמן.

  • 104.

    גם דתיים רגילים לא היו שמחים להשפעה חב''דניקית (ל''ת)

    אמת, 08/05/10 21:01

  • 103.

    המשתמטים המתועבים מחב''ד הם נבלות ברשות התורה והתניא והמשיח ז''ל

    נבלות ברשות התניא,המשיח ז''ל והתורה, 08/05/10 15:13

    שלהם.

    • החב''דניקים כמו המיסיונר אמנון נאסראללה מרעילים ומחלישים את המדינה

      דת ודתיות רעילים למדינה ואזרחיה, 08/05/10 19:28

      באמצעות סמי הדת שהם מפיצים.אני כרגע נמנע מלכתוב על החבלה בכלכלת המדינה וחוסנה הצבאי שהם גורמים.

  • 102.

    ומה היה קורה במידה והייתי משכנע ילדים לשים צלב ולהודות ליהושוע?

    ג.ר, 08/05/10 11:58

    אני מניח שיותר מקובל לבקש מהם לשים תפילין מאשר להודות למר ישו הצלוב.
    בכל אופן, סה''כ ניסו לגייס עוד כמה חבר'ה אבודים לכת/דת החבדניקי''ת, אין צורך להתרגז, אולי לרחם מעט על הנופלים, אבל אין צורך להתרגז.

    • זה קורה בבומבמלה (ל''ת)

      אתרוג, 08/09/10 16:15

  • 101.

    צריך לאסור צריכת דת על ילדים כמו סיגריות ואלכוהול (ל''ת)

    חיים מראשל''צ, 08/05/10 09:50

    • בחב''ד צורכים גם סגריות וגם אלכהול(ודקה) (ל''ת)

      אזרח, 08/05/10 21:00

  • 100.

    דת היא פיברוק הסטורי הנובע מהפרעות נפשיות

    נכון, 08/05/10 09:49

    דת היא פיברוק הסטורי הנובע מהפרעות נפשיות

    • נכון הטועה..

      דתי, 09/05/10 16:05

      לך תלמד הסטוריה..

  • 99.

    החב''דניקים מחלקים את בני האדם לבעלי נפש אלקית ובעלי נפש בהמית ותנחשו

    תורת הגזע והקסטות של חב''ד, 08/05/10 09:47

    מי נמצא בקסטה הנמוכה של בעלי נפש בהמית.....

    • ממש לא מדוייק. הם טענים שלכולם יש נפש בהמית

      אניאהו, 08/09/10 16:17

      והנפש הבמית אחראית על הרצנונות פיזיים כמו אכילה שינה וכיו''ב. רק שלטענתם ליהודים יש גם נפש אלוקית שגורמת להם לרצות להתקרב לאלוקים וללמוד תורה.

  • 98.

    המשיח המנוח יבדל''א של החב''דניקים מעולם לא בא לארץ כדי לא לטמא אותה ועל

    אין עוד מלבדו......, 08/05/10 09:44

    זה אני רוצה להגיד לחי וקיים ז''ל שאני מעריך אותו על ההתחשבות בנו.

  • 97.

    איך נותנים לחרדים לפות לילדים איפה המשטרה (ל''ת)

    חרד למציאות, 08/05/10 09:42

  • 96.

    אי מוסריות הי מה שמותר לי אסור לך וזה מעבר לגזענות המבאישה והמחפירה

    חב''דניקים גזענים ולא מוסריים, 08/05/10 09:25

    שיש בתניא שלהם.

    • והשמאלנים ממש מוסריים נכון דמגוגים ?

      דניאל מרמא'ג, 08/05/10 10:06

      על איזה מוסר את מדברת פה ?
      המוסר של החבדניקים אינו מוטל בספק הם תורמים לעם שלנו רבות אבל את תביני זאת כאשר מישהו ממשפחתך ילך לעולנו ואת לא תדעי איך לקבור אותו ואיך לומר את התפילות עליו אז תרוצי ותבקשי את עזרתם של החבדניקים שיבואו במהרה לעזור לך למרות שלשמאלנים קיצונים לה משנה קבורה יהודית אתם תעשו בטח קבורה חילונית נכון?
      אחר כך כתבת עליהם מה שמותר לי אסור להםן אבל שוב זה חוזר לפרצוף שלך כי אתם השמאלנים חושבים שמותר לכם הכל והכל משרת את המטרה שלכם גם אם זה נגד החוק ראי מקרה ענם קם ובלאו ראי את פעולות השמאלנים בבילעין ונעלין נגד החוק ונגד חיילינו השומרים על החוק ואם את רוצה דוגמא אז קבלי אתם מתמוגגים בשמחה על כל בית של מתנחל שפונה אבל נלחמים על כל בית של ערבי שפונה
      אתם דאגתם לזכותם של ההומואים לצעוד בכל עיר בישראל אבל זעמתם והתנגדתם לזכותם של פעילי הימין לצעוד בערים ישראלין ערביות
      ויש לי עוד עשרות דוגמאות כאלה .ובסוף כתבת על גזענות אז חמודה תתעוררי החבדניקים לא פועלים באלימות נגדכם ואתם כן פועלים באלימות נגדם החבדניקים לא כותבים נגדכם ועליך רק לקרוא את התגובות של חבריך השמאלנים פה

  • 95.

    תקראו את הספר ביןאור לבער וולפרע החב''דניק ותבינו מי לנו ומי לצרנו (ל''ת)

    ספר מומלץ להכרת המארה, 08/05/10 09:23

  • 94.

    מלחמה היא להשם בע........החב''דניקים (ל''ת)

    מי לה' אלי, 08/05/10 09:18

  • 93.

    חב''ד=דתיים=היעדר אור=חושך וכדי להאיר את השכונה הנגועה בהם הם חייבים

    מלחמת בני אור=לא דתיים בבני החושך, 08/05/10 09:16

    להבין שאין להם מקום בו הם מתעקשים להעכיר את החיים והאוירה.

  • 92.

    אני קורא את תגובות השמאלנים ומתחלחל איזו שנאה עצמית

    חילוני יהודי גאה מרחוב בן יוסף בגימל, 08/05/10 09:14

    עלינו רק לקרוא את תגובות השמאלנים הכותבים פה בכדי להתחלחל מעוצמת השנאה שלהם כלפי החבדניקים היהודים האחים שלנו שעושים עבודת קודש בארץ ובחו'ל (לי אישית הם עזרו רבות ) פשוט לשם המצווה .
    שמאלנים אלה מלאי שנאה עצמית לעם שלהם ולדת אבותינו הם מתנגדים לכל סממן דתי יהודי ולדתיים .
    על פי התגובות נראה כי הם היו מוכנים לסגור את הדתיים במכלאות ואולי אף לסמן אותם באיזה סימן למעו יראו ויזהרו ילדי השמאלנים שאותם דרך אגב לא מעניין כל הסיפור הזה אלה את הוריהם ומדובר בכמה בודדים .
    אני מצהיר בזאת שאני תומך בחבדניקים ופעולותיהם ומתנגד לרדיפתם בידי השמאלנים הקיצונים שמתגוררים בשכונתינו.
    האנשים הללו הקוראים לעצמם פעילי שלום יפי נפש וכו... מראים שוב ושוב את פרצופם המחליא המכוער מלא השנאה כאשר מדובר ביהודים אחים .
    כפי הנראה שלום עושים עם אוייבים ואת האחים שלהם הם שונאים ורוצים להעלים אותם מהעולם .
    אני מתפלא גם איך התקשורת אינה מצנזרת את תגובותיהם מלאות השנאה המסיתות לאלימות ?
    מדוע התקשורת תומכת בגדול בהסתה לשנאת הדתיים ועוד חבדניקים שרוב העם אוהב ותומך בהם .
    זה מקומם זה מרגיז גועל נפש

    • אני ימני ומסכים עם המגיבים, ובז לך.

      חילוני ימני אתאיסט, 08/05/10 22:55

      אין שנאה לחינם, יש שנאה לאנשים שמנסים לפגוע בילדינו.

      יש שנאה לכפייה דתית. להשתמטות, פרזיטיות וכו'.

      דת אבותי? יש לי אבא אחד, ועד כמה שזכור לי גם הוא, וגם אביו אתאיסטים.
      וגם אם אבא של אבא של אבא שלהם דתי יהודי אז מה? אני חייב ליישר קו איתו? אני רובוט? אין לי מוח ואמונה משל עצמי?
      אם אבא שלי היה מאמין במסורת של זריקת חתולים מהחלון הייתי עושה זאת גם?

      אני מתנגד לדת בגאווה גדולה. לא מוכן לשום סממן דתי בחיי. זכותי. אני חילוני אתאיסט ולא מעוניין בשם כפייה דתית.

      אני רוצה לראות אותך, יפה נפש שכמותך שמטיף לנו, לחשוב מה היה קורה אם היה אותו מקרה רק הפוך, חילוניים עורבים לילדיים דתיים בפתח ישיבה.

      אין שנאה... יש הגנה.
      הגנה על ילדינו.

      • אחי אתה צודק (ל''ת)

        דתי, 09/05/10 16:09

    • גם אם זה נכון..

      דתי, 09/05/10 16:08

      אין לאף אחד זכות לכפות על אדם דבר שלא מרצונו. תאר לך שהייתי בא לכפות עלייך לקבל משהו שאתה מתנגד לו -בין אם בצדק או לא, הרי בכך רק הייתי מחזק אצלך את ההסתייגות והשנאה כלפיי..

  • 91.

    בתקופת ההתנתקות מביצת עזה הממאירה החב''דניקים הסיתו להפרות חוק,למרי

    לא נשכח ולא נסלח לחב''דניקים, 08/05/10 09:05

    להםרות סדר,להתנגדות לממשלה וללגטימיות שלה.כמה חב''דניקים אפילו נתפסו כשהם חוסמים כבישים ומכינים מטענים.

  • 90.

    הדתיים חושבים שהם נאורים ,שומרי חוק ומוסר תקראו מאת זה ...

    אמת, 08/05/10 08:52

    הדתיים לא מכבדים צווי ביה''מש או חוק

    הדתיים מכים חיילים ושוטרים

    הדתיים מרביצים תורה לילדיהם ופוגמים בנפשותיהם עם איומים והפחדות על ילדים

    פושעים ,פדופילים יכולים לאנוס לפגוע בילדים ורבנים דואגים להשקיט את זה כדי לא לפגוע בשמם (כמובן בתמורה חוזרים בתשובה )

    דתיים יורים בערבים והם גזענים
    (רב אשכנזי וספרדי )

    הדתיים מחביאים תינוקות בסכסוכים משפחתיים כדי להפוך תינוקות לחרדים

    דתיים מכים את הילדים שלהם
    והרבנים משקיטים את זה כדי לא לחשוף אלימות
    בחברה הדתית

    • אתה מתבלבל בין הדתיים לשמאלנים הם עושים מה שאמרת לא הדתיים (ל''ת)

      השמאל מלא שנאה עצמית, 08/05/10 09:20

  • 89.

    סליחה אני תושב גימל ואני בעד חבד ונגד רדיפתם בידי השמאלנים (ל''ת)

    דורון חילוני מגימל, 08/05/10 08:49

  • 88.

    מחנות חינוך מחדש לחרדים כדי להציל את המדינה ופגיעה בילדים (ל''ת)

    עדנה, 08/05/10 08:48

  • 87.

    למה אוחז בי קבס,תיעוב ומיאוס בכל פעם שאני רואה חב''דניק,ש''סניק,רב או

    שו''ת, 08/05/10 08:41

    חרדי?

    • באירופה התרבותית יש הרבה כמוך

      אתה לא לבד, 08/09/10 16:20

      הם אפילו הצליחו לחסל הרבה הם פעם

  • 86.

    דתיים אנשים חסרי אישיות שמנוצלים ע''י רבנים ,ילדהם עוברים שטיפת מוח

    זהירות ניצול ילדים לפנייך, 08/05/10 08:40

    רבנים שורים שיהיו סתומים
    חסרי השכלה כדי לשליוט בהם

  • 85.

    הכנסו לאתר דעת אמת ותקרוא בדת ומוסר את המאמר על מעמד החילוני בהלכה וגם

    רוצים לדעת יותר על השקפת העולם שלהם?, 08/05/10 08:39

    את המאמר על המוסר היהודי בהלכה ותבינו האם הם אנשים מוסריים.

    • גם אתר חופש מומלץ כדי להכיר את עולמם של החב''דניקים וקנאי הדת המזוקנים (ל''ת)

      גם אתר חופש מומלץ, 08/05/10 08:59

      • לנשים מומלץ לקרוא באתר דעת אמת את המאמר על מעמד האשה בהלכה (ל''ת)

        רבקה הרשקוביץ, 08/05/10 09:17

  • 84.

    אני בעד סובלנות כלפי סודנים, ערבים, וכל מי ששונה, אבל לא בשכונה שלי (ל''ת)

    תל אביבי נאור, 08/05/10 08:28

    • כל חברי מהשכונה מתנגדים לכניסת סודנים לארץ וגם לכניסת ערבים לשכונה (ל''ת)

      אתה מכליל ומשקר, 08/05/10 08:43

  • 83.

    איפה ההורים ? אם הייתי הורה הייתי שובר להם את העצמות בפגיעה בילד (ל''ת)

    עדגי, 08/05/10 08:27

    • במה הם פגעו בילד ?????????????????????????????????????. (ל''ת)

      השמאל אלים ותוקפני ליהודים, 08/05/10 09:31

      • לנסות להמריד ילד מהוריו ואמונתיהם זהוי פגיעה בילד

        אני, 08/05/10 22:51

        ובוודאי שלבקש ממנו טלפון.

        אני תוהה מה היה קורה אם אתה, ימני נאור שכמותך, אוהב היהודים הגדול, היית רואה שליד ישיבה באים ומציעים לילדים ספרי אבולוציה, וכריך עם בייקון וצ'יזבורגר.

  • 82.

    אני בשוק לגנוב ילדים קטינים באור יום ,איפה החוק (ל''ת)

    חלי, 08/05/10 08:23

    • למי את מאמינה

      תושב השכונה שמכיר חבדניקים, 01/06/10 02:16

      למשטרה או לתושב שבא ל''הציל'' את הילדים עלק

  • 81.

    גם ליד חטיבה עליונה קציר ברחובות הם מגיעים בכל יום ששי בצהרים

    אור, 08/05/10 08:21

    ומצליחים לשכנע את הערסים ועוד כמה ילדים חלשי אופי שמנסים להתבלט

  • 80.

    רמת אביב תמיד חילונית ותישאר חילונית לנצח (ל''ת)

    רמת אביבי, 08/05/10 08:21

  • 79.

    הדתיים הקיצוניים שוב מראים את ההתמכרות שלהם לדת עד גניבת ילדים (ל''ת)

    kh, 08/05/10 08:15

  • 78.

    אני מציע לכופים החב''דניקים להתקפל מהשכונה ולרדת מאילנות המיסיונריות

    כופים חב''דניקים, 08/05/10 08:07

    עליהם הם ניתלים.

    • אני מתגוררת בפינשטין ואני תומכת בחבדניקים מאוד (ל''ת)

      הם עושים עבודת קודש, 08/05/10 08:50

  • 77.

    רק שתדעו שבבחירות האחרונות למעלה מ-70% מתושבי כפר חב''ד הצביעו לאיחוד

    קיצוניים ימנים משיחיים ומסוכנים, 08/05/10 07:59

    הלאומני המטורף מבית היוצר של כנופיית בן גביר,מרזל ושות'.השאר כנראה לא הצביעו להם כי הם שמאלניים מדי עבורם.רק שתדעו את האמת על הדעות של מי העומד בפניכם.

    • החב''דניקים קידשו את אדמת י''ש ורוממו אותה מעל קדושת חיי חיילי צה''ל ודם

      כהנא שמאלני מדי עבור מטורפי הימין, 08/05/10 08:36

      אזרחי המדינה.

  • 76.

    חב''ד פרשה רשת קורי עכביש בעולם כדי ללכוד בהם תרמילאים,רפי שכל ופתאים

    קורי העכביש=בתי חב''ד, 08/05/10 07:56

    כשברור שפעילותם אינה לשם שמים.דרכם של מיסיונרים גם נוצרים כמו חב''ד הוא מתק שפתיים ונות צופים כדי לאלחש ולסמם את הקורבן שלא תמיד מבין ומבחין בעכביש וברשת הניטוות סביבו בהדרגה.

    • איך אתה לא מתבייש פעילי חבד בהודו הצילו את חי חברי הטוב (ל''ת)

      שנאת יהודים ברמת אביב גימל זו הכותרת, 08/05/10 08:53

      • הם עשו את זה כמו מיסיונרים כדי להפיל בסופו של תהליך אותו ואת חבריו בפח

        לפתי, 08/05/10 09:09

        החרדיות החשוכה,הגזענית והאלימה שלהם.

        • השמאלנית חשוכה וגזענית ואלימה לא החבדניקים (ל''ת)

          דמגוג קטן שכמוך, 08/05/10 10:08

  • 75.

    הגעתי בין ו בשעה 13 ללוות את ביתי וראיתי בפתח בית הספר טאליבני חבד''ניק

    סיפור אמיתי, 08/05/10 07:44

    פגני מזוקן המסרסר עם תפילין ומשדל את התלמידים להניח את השרוכים עם הקופסא.ביה''ס נמצא באיזור חילוני מובהק.הוא גם חילק את עלוני ההסתה,הגזענות והשנאה מבית היוצר המשיחי.כעסתי מאד דיברתי איתו אבל הוא תעלם ממני.לקחתי את בתי להסעה ונסענו.למותר לציין מה היה קורה לי אם הייתי עושה את זה בכפר חב''ד או ליד ביה''ס שלהם.

  • 74.

    רעיון אדיר לתושבי רמת אביב

    BA, 08/05/10 05:08

    אתם הרי נמצאים בעיצומה של מלחמת תרבות. השיבו מלחמה באותה מטבע:
    מצאו היכן גרים אותם אנשי חב''ד, לאיזה בית ספר הולכים ילדיהם. הגיעו למקומות אלה והרביצו חילוניות בילדים - הסבירו להם על שיוויון זכויות, שאישה לא שווה פחות משום גבר, שהומוסקסואליות אינה מחלה, שאלוהים זה המצאה של בני אדם.
    רק מה - כדאי שתגיעו בחבורה גדולה ומצוידים בכלי נשק. כי החרדים ינסו לעשות בכם לינץ'. ואם זה יקרה, הרגישו חופשי לעשות בעם שפטים כאשר יגיעו שוב לרמת אביב.

    • לבוא למקום עם טייפ רציני ולהשמיע מוסיקת טראנס (ל''ת)

      אורן, 08/05/10 08:22

  • 73.

    טוב מאוד - באויב החרדי יש להלחם (ל''ת)

    חילוני, 08/05/10 03:27

  • 72.

    חב''דניק הוא משתמט שמוכן להלחם עבור אדמת י''ש עד טיפת דמם האחרונה של

    חב''דניק הוא משתמט ש........, 08/05/10 02:58

    חיילי צה''ל.

    • חבדניק מוכן לשדוד נפש של ילד שלא וזה בדיוק כמו אונס ילד (ל''ת)

      fi, 08/05/10 08:14

  • 71.

    עם ''יהודים'' כמו החב''דניקים לא צריך אוייבים.......... (ל''ת)

    עם ''יהודים'' שכאלה לא צריך אוייבים, 08/05/10 02:54

  • 70.

    מה ההבדל בין חרדים לאיסלם קיצוני ?

    אום, 08/05/10 02:50

    שניהם לא עובדים
    שניהם משפילים נשים
    שניהם דואגים להיות חסרי השכלה
    שניהם מאמינים בישות רוחנית לא קיימת
    שניהם שוחטים את המדינה לכסף
    כל העולם שונא חרדים ומוסלמים קיצוניים

  • 69.

    מרבנים ששולחים חיילים לגנוב נפשם של ילדים

    אני חרד, 08/05/10 02:44

    וחיילים מבוגרים חסרי מוח עושים זאת
    בשביל להגיע לגן עדן

  • 68.

    המשתמטים החב''דניקים מחבלים בחוסנה הצבאי של המדינה וכך מסייעים לחמאס

    מיסיונרים מחבלים, 08/05/10 02:26

    וחיזבאללה בהחלשת המדינה.

  • 67.

    מבוגרים שפוגעים בילדים ,הם חלאות אדם (ל''ת)

    tha, 08/05/10 01:33

  • 66.

    אני שונא זרים ושונא חרדים שהם חסרי השכלה ומוח לחשוב לבד (ל''ת)

    חי, 08/05/10 01:25

  • 65.

    השומן של החזיר סגר לפרומן וחבריו את העיניים הרבי מלובביץ היה מהנדס צו

    חוכמה בינה ודעת, 08/05/10 01:21

    ללות והישאיר מורשת חשובה שאנשי ערב רב שעלו מיגרמניה במסווה של יהודים ורוצים להמיר את כולנו כדי שנישכח את המסורת שלנו יש בידם טעות אפילו הערבים תמיד אומרים האויב הציוני ולא היהודי נקודה למחשבה

    • אם הלובביצ'ר היה מהנדס - אני צוללת

      תנין ורהב, 08/05/10 06:55

      זה עוד אחד מהבלופים שהמציאו חסידיו ושהוא העדיף לא להכחיש. בדיוק כמו היותו ''המשיח''.
      ללובביצ'ר לא הייתה שום השכלה חוץ מתורנית וספק אם ידע לפתור משוואה בנעלם אחד.

      • צוללת - נעים להכיר!

        חב״דניק, 08/05/10 12:02

        ל׳לובביצ׳צר׳, כהגדרתך, היו שבעה תארי דוקטורט. לבד מזאת, הוא היה מהנדס אוניות וגשרים. לצד מפעלו הרוחני האדיר, הוא עבד עם בואו לארה״ב שבע שנים כמהנדס אניות בצי האמריקני, והניח את היסודות להמצאת כלי שיט שיוכל להיעלם ממכ״ם עוין - המצאה שעל בסיסה נבנה שנים לאחר מכן החמקן הראשון, ועליה הוא גם קיבל תואר כבוד מהצי האמריקאי, וזכה להיכנס לפנתיאון התהילה שלו.
        אם נניח לרגע הצידה את הציניות והרשעות שניכרים בנגובתך, ונצא מנקודת הנחה שאתה מעוניין באמת, כנס לאתר של אוניברסיטת בן גורין בנגב, ברר שם על פרופסור ירמיהו (הרמן) ברנובר, ותברר מה יש לו להגיד על הרבי מליובאוויטש מבחינה מדעית טהורה.
        ואחר כך תתנצל בפניו. איך? אני משאיר לך למצוא את הדרך.

  • 64.

    חב''ד: ''חבורת בורים דפוקים'' או ''חברה בואונריץ דחקות'' (ל''ת)

    אלה מיצגים את היהדות...?, 08/05/10 01:15

  • 63.

    ברור שזה יתחיל שם ,רמת אביב,סביון,וכל ערי היהודים,,, כאילו,,

    כאילו, 08/05/10 00:48

    דתיים כאילו,,חילונים כאילו,,ויהודים כאילו,,בואו לא נכפה את עצמנו אחד על השני,איש איש באמונתו יחיה,,

  • 62.

    בא לי להקיא ממבוגרים שפוגעים בנפשם של ילדים (ל''ת)

    zuutv, 08/05/10 00:31

  • 61.

    ללכת לבני ברק ולנסות להסביר לילדים ששוטפים להם את המוח

    reuvenholzer , 08/05/10 00:30

    נראה מה המשטרה תעשה במקרה הזה. יש לי ניחוש....

  • 60.

    לשמאלנים ולתושבי רמת אביב: פליטים וזרים בדרום ת''א, זה בסדר, לא?

    יעקובי, דרום ת''א: שמאלנים וצפונבונים צבועים., 08/05/10 00:02

    תושבי רמת אביב ותומכיהם השמאלנים, לרבות בטאון השמאל הקיצוני ''העיר'', תומכי הזרים והפליטים, מנהלים מתקפה גזענית נגד אנשי חב''ד בשכונתם.
    הם מתרעמים כי ''זה ישנה את אופיה של השכונה'' ו''יוריד את ערך הדירות''.
    ואצלנו בדרום? שכונות ותיקות שנוסדו עוד לפני קום המדינה מאבדות את חזותן היהודית והציונית, וברחובות הנושאים שמות כמו ''יסוד המעלה'', ''נוה שאנן'' ו''ראש פינה'' כמעט לא נותרו יהודים. מה יגידו תושבי רמת-אביב או שיכון למד (כמו יוסי שריד התומך באזרוח הזרים) אם אלפי זרים ופליטים יתיישבו בשכונתם, ושליש מילדי הכיתה של ילדיהם יהיו בני זרים?

    • מה קשור זרים ? אתם חבד מיסיונרים מפתים ילדים ללא אישור הורים (ל''ת)

      z, 08/05/10 01:23

    • צודק - מוכנים להלחם נגד יהודים (חוסר סובלנות דתית) ובעד זרים (ל''ת)

      ארז, 08/05/10 07:55

      • איזה סבלנות דתית אתה מפתה ילדים ללא רשות הורים זה נגד החוק (ל''ת)

        אתה יודע מה זה חוק ?, 08/05/10 08:54

  • 59.

    השמאלנים התל אביבים יברחו במלחמה הבאה כמו עכברים

    שונא שמאלנים, 07/05/10 23:56

    דרומה, אני רואה אותם כבר מבוהלים כמו עכברים עלובים. שונא תל אביבים

  • 58.

    החבדניקים משיחי שקר ומוליכי שולל

    חבדניקון, 07/05/10 23:51

    במה הם מאמינים החברה האלה? - באדם, חכם ככל שיהיה, שלדעתם יחזור לחיות ויביא להם נס גאולה. אמונה הזויה שלא תוביל אותם לשום מקום. אף אחד לא יחזור מארץ המתים ויביא להם גאולה.
    שיחיו באמונתם אבל שלא יוליכו שולל אחרים ובמיוחד ילדים רכים שעדיין לא מבדילים בין טוב לרע ובמובן זה החבדניקים הם הרעים.

  • 57.

    החרדים מרביצים תודה בילדיהם עכשיו רוצים להרביץ לילדים שלא שלהם

    shhh, 07/05/10 23:45

    חוצפה דתית

  • 56.

    מיסיונרים לכו הבייתה הרסתם מדינה על תהרסו ילדים (ל''ת)

    tsh, 07/05/10 23:39

  • 55.

    מבוגרים המנצלים תמימות ילדים זה חלאות המין האנושי (ל''ת)

    לאפוגעיםבילד, 07/05/10 23:28

    • מסכים חלקית. לא שוטפים את מוחם של קטינים. אבל מכאן ועד פגיעה בהם?? (ל''ת)

      האבחון:, 08/05/10 08:00

      • שאתה אומר לילד שבאם תדליק אור בשבת אלוהים יפגע בך זאת פגיעה (ל''ת)

        בום, 08/05/10 08:56

  • 54.

    נמאס מהכפיה הדתית ברמת אביב! שילכו כבר! (ל''ת)

    חילוני, 07/05/10 23:19

  • 53.

    דתיים אנשים חסרי אישיות שמנוצלים ע''י רבנים ,ילדהם עוברים שטיפת מוח (ל''ת)

    ניבה, 07/05/10 23:15

  • 52.

    and what about the radical left brainwashing in the school??? (ל''ת)

    mike, neot afeka a, 07/05/10 22:54

  • 51.

    משטרה תת רמה - לסלק את החב''דניקים מייד. (ל''ת)

    אזרח-1, 07/05/10 22:33

  • 50.

    מה יקרה לפעילים שינסו לחלק עלונים אתאיסטיים בכפר חב''ד? (ל''ת)

    עמנואל, 07/05/10 22:02

  • 49.

    רק התארגנות של הורים שיגנו על ילדיהם בגופם תעזור (ל''ת)

    פויה, 07/05/10 21:49

  • 48.

    החילונים לא מושלמים אך לא מוכרים את הנשמה לרבנים תעבי בצע כסף וכח (ל''ת)

    אייי, 07/05/10 20:57

  • 47.

    להגיע לבתי ספר לפתות נערים ללא הסכמת הוריהם זה עברה על החוק שדינה כלא (ל''ת)

    גיי, 07/05/10 20:44

  • 46.

    החרדים רוצים להפוך את תל - אביב לירושלים.

    אייל , חולון, 07/05/10 20:25

    היום זה הנחת תפילין בכותלי בית הספר , מחר זו רגימת אבנים על מי שמחלל שבת ומחרתיים שריפת פחים , חסימת כבישים והכאת אזרחים בגין פרויקט נדל''ן שמעל קברים עתיקים ו ,או מצעדי גאווה.

    אה , כן , ובסוף הם גם יטענו שאנחנו הם אלו שמסיתים כנגדם.

    חילוניים התעוררו , מעוז החילוניות האחרון והיחיד שלנו עומד בפני כליה.

    • היו מתים בתל אביב להפוך לי-ם (ל''ת)

      מכונת תגובות, 08/05/10 00:04

      • בת''א אין עדיין ביוב ברחובות. אצלכם יש (ל''ת)

        ירושלים=עזה, 08/05/10 06:58

  • 45.

    הדתיים מחפשים נפשות של ילדיים להשתלט על מוחם ולמנוע מהם השכלה

    טוני, 07/05/10 20:15

    הרי השכלה תגלה להם את הפרימיטיביות של הדת

  • 44.

    לכול אנשי רמת אביב תתחילו לארוז ..בקרוב יפנו אתכם לאחיכם בלבנון

    ירח כחול , 07/05/10 20:14

    או בעזה ..

  • 43.

    אני בהלם שמבוגרים פונים לילדים כדי לפגוע באישיותם בלי שהוריהם נוכחים (ל''ת)

    רפי, 07/05/10 19:46

  • 42.

    מי נתן למיסיונרים של חבד או חרדים לפנות ילדים (ל''ת)

    jump, 07/05/10 18:59

  • 41.

    מסיונאריות ופיתוי ילדים זה חלאות המין האנושי (ל''ת)

    ktntnhi, 07/05/10 18:44

  • 40.

    בואו נעשה סדר

    שלומית, 07/05/10 18:43

    בואו נעשה סדר בבלאגן.
    אשמח אם בני יניח תפילין.
    יחד עם זה, איני מסכימה שאדם מבוגר יארוב לו בשער בי''ס וילחץ עליו להניח תפילין או לתת לו את הטלפון או כל דבר אחר.
    תתעסקו עם בוגרים ועזבו את הילדים.
    אין לי דבר נגד חב''ד, אבל ככל הורה, אני רוצה שבני יגדל להיות בוגר שחי בדרכם של הוריו.
    ואם לא - שיעשה זאת בהיותו בוגר ולא בגיל 14

    • הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

      נכון, 07/05/10 22:34

    • למה תשמחי אם בנך יכרוך סביב ידו רצועה מעור של פרה

      סדר עושים רק בפסח, 08/05/10 07:01

      ויניח על ראשו קופסה קטנה שבה חתיכת עור כתובה בנוצה של אווז טבולה בבלילה של פיח נר ושומן?

      • ...שאל הגוי. (ל''ת)

        זמביש, 08/05/10 07:58

  • 39.

    חבד מבטאים את רצונו של הרב המיסיונרי שלהם

    חילוני, 07/05/10 18:32

    אבל לגנוב ילדים ,לא מתאים

  • 38.

    בערב שבת נגיע לכפר חב''ד ונציע סנדוויץ' כותלי חזיר עם גבינה לכל ילדה! (ל''ת)

    מפקד משמר המולדת, 07/05/10 18:23

    • זה נשמע טעים ונהדר (ל''ת)

      טוני, 07/05/10 19:22

  • 37.

    רבנים דואגים שמאמיניהם יהיו רפי שכל ופרימיטיבים וכך ניתן לשלט בהם

    אני, 07/05/10 18:21

    רבנים דואגים שמאמיניהם יהיו רפי שכל ופרימיטיבים וכך ניתן לשלט בהם

  • 36.

    אני נגעל ממבוגרים שהולכים לפתות ילדים בביה''ס והמשטרה שותקת (ל''ת)

    רמי לא לוי, 07/05/10 18:19

  • 35.

    משליכי חיתולים צואים על שוטרים מעזים להתלונן על חילונים??

    גל, 07/05/10 18:07

    שיעשו קודם כל סדר במחנה שלהם. ולא איכפת לי שאלה ''זרמים שונים של חרדים''. כמו שאני לא מתעניין איזה זרם של האויב יורה עלי מעזה.

  • 34.

    תעשו אותו הדבר לילדים שלהם

    שולה, 07/05/10 17:54

    תתחברו איתם עם סוכריה ותדיחו אותם ברגעת הם מסכנים הם חיים בפחד מהצל שלהם כל היום נפחידים אותםת מכל דבר ומהחילונים במיוחדת קחו יוזמה ותחלקו להם פליירים ותראו איך כל החבדניקים בורחים משם

    • נאיבי שכמותך..אתה לא יודע איזה שטיפת מח ילדים חרדים עוברים נגד חילונים

      גל, 07/05/10 18:08

      הם לא יגעו בסוכריה הלא כשרה שלך, ויברחו ממך או ישליכו אבנים.

      • יותר משטיפת המח שאתה מעביר? קשה להאמין שכך הוא. (ל''ת)

        התגובות שלכם מגעילות., 07/05/10 23:01

  • 33.

    מי קבע שחבד הם יהודים יותר מצפון ת''א ? הר4בנים העסקנים של חבד ? (ל''ת)

    רמי, 07/05/10 17:53

    • גאוני (ל''ת)

      כן, 07/05/10 18:30

  • 32.

    עם רכוש יהודי משואת גרמניה עלו גרמנים לא מעטים במסווה של ניצולים (ל''ת)

    אם סבלת לא תתן לסבול, 07/05/10 17:51

    • אם עלו גרמנים הם שווים מכול חרדי שלא תורם כלום למדינה רק מקבץ נדבות (ל''ת)

      מצחיק, 07/05/10 18:12

  • 31.

    חורבן בית שני בגלל שנאת אחים.

    אבי ש קיבוצניק, 07/05/10 17:50

    עם נתורי קרטא וכל הכבדים אני מבין אבל עם חב''ד?

    • אני לא אח של חרדים או חבד הם כתות של מסיונרים לשם עשיית כסף

      אי, 07/05/10 18:14

      סחיטת מדינה
      כוח אלקטוראלי לנקות קופות ציבוריות

  • 30.

    דוחים שכמותכם - העיקר שאתם בחוץ לארץ

    יוסי, 07/05/10 17:46

    אתם- כן אתם מרמת אביב ישר מחפשים בית חבד לאכול בו משהו נורמלי....לכו יא מגיעילים דו פרצופיים.
    בפעם האחרונה שהזעיקו משטרה על זה שיהודים היניחו תפילין ברחוב זה היה בגרמניה הנאצית.

  • 29.

    לא ראיתי את אותם 'שוחרי זכויות האדם' מתקוממים נגד מצעד הגאוה בירושלים

    kv, 07/05/10 17:44

    לעשות פרובוקציה במסורתיים זה מותר לשיטתם....... שיא השוויוניות......

    • בירושלים יש סצינה גאה ומותר לה לצעוד.

      C-cyclist, 07/05/10 18:54

      יש את הבית הפתוח הירושלמי, יש את הדראגיסטיות של ''פאות קדושות'', יש את ארגון הסטודנטי הגאים ''העשירון האחר''. איזו פרובוקציה יש בכך שירושלמים צועדים בירושלים, באזורים החילוניים שיש בהם מועדונים, פיצוציות ומסעדות שפתוחות בשבת?

  • 28.

    תושבי רמת אביב מחבקים את הערבים בשכונה ושונאים את היהודים מחב''ד

    צביעות שמאלנית, 07/05/10 17:01

    כתושבת רמת אביב אני רואה כיצד בני מיעוטים מקבלים את כל העידוד להמשיך לגור בשכונה וללמוד באוניברסיטה ואילו את היהודים מחב''ד הופכים לאוייב.מישהו התחרפן ???

    • זה מה שקורה שערבים וגרמנים עם מטרה משותפת גרים במקום אחד (ל''ת)

      האויב של אויבי הוא חברי, 07/05/10 18:05

    • אם ערבים יעסקו במסיונריות יצאו גם נגדם

      ronentat , 07/05/10 20:15

      אני לא כל כך מאמין שאת לא מחב''ד לכן אתייחס אליך כשליחה שלהם.
      ומה לך כי תליני הרי פלורליזם הוא לא אמונה דתית ולכן לא מחייב אתכם אז למה את מצפה מאחרים שיהיו פלורליסטים כלפיך?
      אני מבין שבגלל שפלורליזם הוא מושג זר לך את מאמינה שפלורליזם משמעו להיות פרייר.
      אז לא. אדם נאור יקבל כל אדם באשר הוא כל עוד הוא לא שולל את דרך חייו ואמות המוסר שלו.
      תנסי לנצל את ערכי הדמוקרטיה וקבלת האחר כדי לפגוע בדרך חייו, והפלורליסט הגדול ביותר יצא נגדך.

    • מבוגרים בשליחות מיסיונרית חולנית של רבנים זה נזקים לילד (ל''ת)

      אורלי, 07/05/10 23:06

  • 27.

    מה זה חבד ?זה כת הקרובה ביתר ליהדות !ציתות מי דיברי

    אחד שיודע, 07/05/10 16:40

    הרב שח זל .מה שעשו המיסיונרים בזמנו עושה חבד היום.הם שלחו שליחים בכל העולם וגם חבד עושה את זה !הם בדרכי הנום ?שלהם אוכל פינוקים היתיחסות גרמו ליהודים חלשים לשנות את דתם. חבד בידיוק אותו הדבר. מיצריך ומסמיך אותם ליצג אותנו בעולם ? דעות פוליטיות שלהם כהנא ילד קטן בגנון לידם !לא דואגים לעם ישראל רק לעמם .תמיד נימדים למפורסמים כדורסל מתן אוזני האמן ב פורים רק למען הפירסום.ולא לישכוח שביבי טוב ליהודים !!!

    • שגיעות הקטיב הן גם כן בדברי הרב שך?

      אנאלפבית, 08/05/10 07:04

      כמה עלובים אתם! אפילו עברית אינכם יודעים!

  • 26.

    הם חוצפנים מגעלים הצורה שלהם מבחילה אותי, לא רוצה אותם בסביבה שלי כנסו

    גזע מיוחד, 07/05/10 16:25

    איפה חוק הפרטיות הם צרכים רשיון לעשות מה שהם עושים כולל להסתובב ברחובות עם רמקולים בקול רם משמעים שירי תורה, אנשים שטופים שאבדו את הראש ממש מאוד מסוכן למדינה מה שהם עושים צריך להוציא חוקים שלא יאפשרו להם ללכת לבתי ספר חילונים וגם להשמיעה ברחובות בקול רם תפילות ושירים, 

    • מסכן! אבא ואמא לא גמרו את העבודה בגרמניה והילד כועס מאוד (ל''ת)

      חחח, 07/05/10 18:03

      • זה מה שנשאר לכם בארסנל.

        ronentat , 07/05/10 20:19

        אין לכם תשובה אז ישר מוציאים אצ השואה והאנטישמיות מהנרתיק ויורים ללא אבחנה.
        הכל כשר כדי להסיט את הדיון לכדי דמגוגיה צרופה, כדי שחס וחלילה לא תצטרכו לבחון את עצמיכם.

        זילות השואה אצל המאמינים היא מעבר לחוצפה כבר.

        • קרא את התגובה של החילוני מתחתיך. אני חילוני וזאת באמת תגובה אנטישמית. (ל''ת)

          בת יענה., 08/05/10 07:56

    • ''הצורה שלהם מבחילה אותי''? מצידי שיראו כמו אורקים מפחידים, השתגעת?

      אתה קרוב בקצת ללשבת בכלא על הסתה גזענית מטומטם, 08/05/10 01:12

      חולה נפש, אני חילוני ולא אוהב את הכת היהודית הזו, אבל מפה ועד תגובות כמו שלך, אתה חלאה גזענית לא פחות מהם, אני מציע לך לסנן תגובות ברחוב, שלא תיכנס לכלא על הסתה גזענית.

  • 25.

    החב''דניקים הם הכת הנוצרית הקרובה בותר ליהדות מאחר והמשיח שלהם לא מת

    הליובאוויטש=ישו, 07/05/10 16:25

    אלא נסתלק השמימה......

    • נכון חבד , חסידות הם כתות שמנוהלים ע''י רבנים להגדלת עושרם הכלכלי

      bfui, 07/05/10 19:48

      ניצול ציני של בני אדם
      למנוע מהם השכלה ולשלוט בהם

  • 24.

    בואו בהמוניכם וניכנס לכפר חבד, נידאג להוציא משם את כל המוחזקים בו בכוח (ל''ת)

    רבים מהצעירים בכפר חבד חשים מרומים.איפה המשיח ?!?!, 07/05/10 16:24

    • המשיח המנוח יבדל''א חי וקיים ז''ל ועליו אנחנו שרים אין עוד מלבדו ואפס

      חב''דניק, 07/05/10 17:12

      זולתו ממש.יחי אזוננו ומורנו לעד תנצבה.

  • 23.

    תלמידי חכמים וזונות מפרנסים זה את זה= חב''ד מקבלים פרסומת חינם (ל''ת)

    מוטי, 07/05/10 16:21

  • 22.

    שאלה לאנשים מתל אביב

    אביתר, 07/05/10 16:16

    אני חרדי, ואני לא מבין למה אנשים ברמת אביב לא רוצים שהילדים שלהם יניחו תפילין ? יש שם לא יהודים ?

    שואל ברצינות.

    תודה,

    • למה חילונים לא יכולים להכנס למאה שערים ? למה נשים מוכות ?

      רמת אביבי, 07/05/10 16:38

      למה מותר לחרדים להכות נשים ?
      ורבנים אוסרים עליהן להתלונן למה ?

      החרדים לא כתבו את הדת וזכותנו לחיות לפי ראות עיננו

      • אף אחד לא הכריח אותך

        אר, 07/05/10 16:58

        משכנעים אותך, זה הכל.
        לא שונה מכל משווק שמנסה לשכנע אותך לקנות את סחורתו.
        לא מוצא חן בעיניך - אל תיקח.
        יש מספיק אחרים שכן מעוניינים בכך.

        • תמסור ל''אף אחד'' שימשיך לא להכריח אותו מחוץ כותלי בי''ס של הילדים שלו.

          אייל , חולון, 07/05/10 20:41

          שום משווק לא עושה אמבוש שיווקי על הילדים שלנו בבית הספר.

          שום משווק לא מנסה לכפות את המוצר שלו כאידאולוגיית חיים אלטרנטיבית לזו שההורה העניק לילד.

          אולי ניטפל גם אל הילדים שלך בפתח חדרי הישיבה בניסיון לשכנע אותם לחזור בשאלה ?

          מעניין אם אז תתנסח ב''אף אחד לא הכריח''.

          • אני לא רואה שום פסול בדוכן של חילונים מחוץ לישיבה של בגירים. (ל''ת)

            העונה, 08/05/10 07:54

        • למה אתם מפתים ילדים ? למה אתם גונבים תינוקות של זוגות ? (ל''ת)

          לאר, 08/05/10 09:01

    • מבוגר לא יפתה ילד , זה כתוב בחוק , תפנה לילד רק בנוכחות הורה (ל''ת)

      טרף, 07/05/10 17:54

    • simply because it´s AVODAT ELILIM

      atheist, 07/05/10 18:06

      how would u like it if i´d pray to DAGON or ASHERA loudly in fromt of your Bet Knesset?

  • 21.

    המשתמטים מש''ס,חב''ד,חרדים וברסלבים מחבלים בחוסנה הצבאי של המדינה

    השתמטות=בוגדנות, 07/05/10 16:13

    ובכך ה מסייעים לאוייבנו הגרועים ביותר.

  • 20.

    כל הכבוד לרם פרומן - צריך לעזור לו למגר את התופעה השלילית (ל''ת)

    מיכאל, 07/05/10 16:12

  • 19.

    אם חילוני יבוא לשכונה או ביה''ס של חב''דניקים כדי להוציא אותם בשאלה

    מיסיונרים בזויים ומתועבים, 07/05/10 16:12

    הוא יאושפז בבית חולים במח' אורטופדית,פנימית,נוירולוגית וכו'.....תנחשו למה?

    • כן...אבל אם..

      אין צדק, 07/05/10 16:26

      מקיימים היום מצעד גאווה בירושלים שהיא עיר קודש,כסמל ל''חופש הביטוי'' למרות שזה פוגע ברגשות של דתיים אז כל אלה שהיו בעד שלא יהיו צבועים ויתאימו את חופש הביטוי לצרכים שלהם.
      הכל כדוגמא כמובן..

      • בגלל זה אנחנו מקיימים מצעדי גאווה גם בתל אביב, נתניה, חיפה, (ל''ת)

        ראשון לציון (שכחתי מישהו? אולי אום אל-פאחם?)*, 07/05/10 18:04

        • לקיים מצעד גאווה במאה שערים (ל''ת)

          צודק, 08/05/10 09:01

      • נכון (ל''ת)

        מחילוני, 07/05/10 18:42

      • הבעיה מתחילה עם ה''אבל'' שלכם.

        אייל , חולון, 07/05/10 20:44

        לאף אחד מהחרדים אין מונופול על ירושלים והיא לא שייכת לכם יותר מאשר לקהילה הגאה שחיה בה.

        אם חופש הביטוי פוגע בריגשותיכם , אז כנראה שאתם לא צריכים ולא ראויים לחיות במדינה דמוקרטית?

        • חחחחח אחת התגובות ההזויות.

          דון קורטיזון, 08/05/10 07:52

          תקרא את מה שאתה רושם:
          ''אם חופש הביטוי פוגע בריגשותיכם , אז כנראה שאתם לא צריכים ולא ראויים לחיות במדינה דמוקרטית...''
          -ועל זה נאמר: הפוסל במומו פוסל.

    • אין זכות לחבדניקים לפתות ילדים ולפגוע בנפשם הרכה (ל''ת)

      צודק, 07/05/10 17:55

      • ''לפתות''? מישהו מנסה לאנוס את הילדים?

        העונה, 07/05/10 19:11

        מה שהשיווק והפרסומות האגרסיביות עושות למוח הילדים שלך גרוע בהרבה מחינוך לאהבת בני אדם, הארץ וכיבוד אם ואב.
        אינני מסכים כלל ועיקר עם החבדניקים.
        אני חילוני.
        אבל בושה וחרפה שהפכתם את החב''דניקים לאויבים.
        הצביעות שלכם היא בדיחה מבחילה.

      • בוא לא נגזים, להניח תפילין זה לפגוע בנפשם הרכה של הילדים?

        תרגיע, 07/05/10 22:36

        אני יכולה לחשוב על מליון דברים אחרים חמורים הרבה יותר.
        מה שכן, זה לא בסדר שהם עושים זאת ללא רשות ונוכחות ההורים.

        • קודם תפילין, אח''כ כיפה ובסוף - ציצית

          חוטיני, 08/05/10 07:07

          הסטייליסטית שלך מאשרת לילדים שלך אופנה חדשה?

  • 18.

    עמותת תושבי רמת אביב למען רמת אביב חופשית this is a joke (ל''ת)

    yaya, 07/05/10 16:05

  • 17.

    הצפונים בעד דו קיום, כשחרדים בירושלים, ערבים בשטחים ופליטים בדרום ת'' א (ל''ת)

    צפונים מנותקים וצבעים!, 07/05/10 15:56

  • 16.

    איזה קומץ מרצניקים עושים עניין מדברים בשם כולם חושבים

    שכולם מסכימים איתם, 07/05/10 15:49

    לא כולם גדעון לוי ברמת אביב...

    • כה אמר השסנ''יק שמדבר בשם הכלל במקומם.

      אייל , חולון, 07/05/10 20:54

      אגב , במאה שערים , כולם יהודה משי זהב.

  • 15.

    תושבי רמת אביב אנו מדינת היהודים אם גורו היה מגיע הייתם אומרים זו תר

    מאור, 07/05/10 15:41

    אדון רם מה ביקשו מהילד? לזכור שהוא יהודי מאחר ואתה נכשלת בהעברת המסר אנו פה בזכות היותנו יהודים אני מקווה שבמקום להתנגד אולי רק תנסה להקשיב. אני מאמין שהמון תושבים ברמת אביב אינם מסכימים במיוחד אלו המכירים את מסגרת חבד ואת פעולותיה בארץ ובחו''ל אולי כדאי שתטוס לתאילנד,הודו אמריקה ואפה שתרצה ותראה מה עושים באמת אנשי חב''ד. שיברך אותך השם בחכמה בינה ודעת.

  • 14.

    פתאום פלורליזים אסור?? מה עם סובלנות ודמוקרטיה???

    נתנאל, 07/05/10 15:37

    כשזה מגיע לדת אז אסור?? סתם חילונים צבועים!!! כמו שאתם מרשים לילד שלכם לקיים יחים בגיל 14 ומרשים לו לנסוע בשבת וזה לא כפיה חילונית תנו לו להניח תפילין. וזכותו של כל אחד להמליץ לו להניח תפיליןץ

    • נאה דורש נאה מקיים

      ronentat , 07/05/10 20:27

      מה עם הפלורליזם כשמדובר במצעד הגאווה? מה עם הסובלנות כשמדובר בנישואין אזרחיים? מה עם הדמוקרטיה כשמדובר בתחבורה ציבורית יעילה 7 ימים בשבוע? איפה הפלורליזם שלכם כלפי דרך חיים השונה משלכם?

      אתם יוצאים נגד הדמוקרטיה והפלורליזם ואז מצפים שנהיה סובלניים כלפי אלו שיוצאים נגד דרך חיינו ומנסים בכח לכפות את דרכם על החופשיים?
      להיות פלורליסט לא משמע להיות פראייר!

  • 13.

    יפי הנפש בצפון ת''א מגעילים

    נמאס, 07/05/10 15:33

    נמאס עם הצביעות שלכם.. באותה דרך פעלו להחזיר בשאלה באירופה בזמן האמנציפציה, ובארץ את המזרחיים ע''י מפא''י!!
    עכשיו נראה אתכם מתמודדים עם התיקון- החזרה בתשובה.
    רוצים פלורליזם- נאה דורש נאה מקיים.

    • יפי התואר מבני ברק מפיצים אהבה לכל עבר.

      אייל , חולון, 07/05/10 21:13

      הבורות שלך בהיסטוריה היא אופיינית לך ולשאר פעילי חב''ד.

      בכל מקרה , אם אתה סבור שכפיה (בכל צורה שהיא)היא דבר שלילי , אז תעשה לנו טובה ואל תגדיר את הקילקול הזה כ''תיקון''.

  • 12.

    החב''דניקים הם מינים, צריך להילחם בהם בלי קשר לחילוניות (ל''ת)

    אבן מימון, 07/05/10 15:16

  • 11.

    אני חילוני תושב ג מרחוב פינשטין ואני בעד חב'ד

    דורון חילוני מגימל, 07/05/10 15:10

    לי זה נראה רדיפה של הדתיים מחב'ד בידי שמאלנים קיצונים שאין בליבם טיפת אמונה בדת אבותינו .
    אפשר לחשוב שהם מוכרים סמים או משהו כזה .
    גם בעיתון צפון העיר הם כותבים נגד הדתיים בשנאה תהומית מגעילה ומקוממת ממש גועל נפש.
    אז אני מצהיר בזאת שלא כל החילונים מתנגדים לפעולות החבדניקים שעושים מצוות רבות בארץ ובחו'ל ומי שלא רוצה לא צריך אבל די לרדיפת הדתיים כי יש חילונים רבים כמוני שתומכים בהם ובעבודתם ולנו כבר נמאס מרדיפת הדתיים בידי קומץ זעום של חסרי אמונה בסיסית .

    • אני חרדי תושב מאה שערים ותנחש מה ? אני חושב בדיוק ההיפך ממך. (ל''ת)

      אייל , חולון, 07/05/10 21:14

      • איך שם אייל חרדי וכותב בשבת ? (ל''ת)

        מוזר, 08/05/10 09:03

  • 10.

    למתנגדים שלום

    נפעם, 07/05/10 15:07

    פינתי מזמני כדי לענות לאותם הכותבים, שבכפר חבד (וכד') הם יציבו דוכנים וכו' וכו' ושטויות כהנה וכהנה. אך בואו ונעשה את החישוב של ההבדל הקטן: חסידי חב''ד (מניסיון) מחדירים תוכן. תוכן. אמת. היפך השקר. תפילין, שבת ואחדות. ואתם... רוצים להחדיר באותם ילדים מחונכים (לכל הפחות יחסית) ריקנו. ריקנות. שקר. היפך האמת. הרי כולם יודעים (כל בעלי ההשכלה וההבנה) שחיי ההוללות הם חיי שקר. (איני רוצה להאריך בעניין חיי האמת והשקר.)

    לכן, אני פונה אליכם, ידידים, תזכרו באמת, אל תזניחו אותה.

    ועוד נקודה, אתם, תושבי צפון תל אביב, כואבים את כאב הפלשתינאים, אתם, דורשים שלא יהיו גזענות, הפרדות של גזע, דת ומין. הפרדת דת ומדינה, עצם התנגדותכם לפעילות חבד היא חיבור של דת ומדינה - אך להרחקת הדת. משא''כ במדינה חופשית שמותר לקיים ענייני דת. (ולעניין מסיון? זוהי מדינה יהודית. ואין המקום להאריך בזה).

    • למתנגד שמדבר על מתנגדים -

      אייל , חולון, 07/05/10 21:24

      חבל שפינית מזמנך עבורנו , זה היה מיותר.

      אני מבין שלכם יש מונופול על האמת ועל התוכן , אבל זה מה שאנחנו מנסים להסביר לך ולשאר המיסיונרים - זכותו של האדם , , בחופש חירותו להחליט עבור עצמו מה היא האמת שלו ומה הם התכנים שעל פיהם הוא מחנך את ילדיו.
      לא אתם תגדירו לנו אותם.

      לא הבנתי מה בדיוק אתה וחבריך המשתמטים והבטלנים , תורמים לחיבור של דת ומדינה ?

      ובנוגע למיסיונריות החשוכה שלכם , זו היא מדינה ישראלית , דמוקרטית.
      ואם אין ביכולתכם לשלב , כמונו , את היהדות במסגרתה ובמסגרת חופש הפרט , שלה , אז תעופו לנו מהעיניים ותחפשו לכם מדינה אלטרנטיבית.

  • 9.

    הצביעות חוגגת

    דמוסתנס, 07/05/10 14:51

    אכן, יש לנו עניין עם ליברלים שאינם ליברליים למטרד החדש בשכונה.

    מצד שני, רבנינו, כבודם במקומו מונח, המייללים השכם וערב על סכנת המיסיונרים ופירוק משפחות, מקימים מוצב חודר מול תיכון אלינס ובו - הפלא ופלא - הם מנסים להפרדי ילדים ממשפחתם, מסיתים אותם להפר מצוות כיבוד אב, ומזמינים אותם לשורות חב''ד. ואם זה לא המרת דת, אני לא יודע מה כן המרת דת.

    אחר כך מהללים הרבנים את הסובלנות, כאילו שלא היו סוקלים חילוני שהיה מדבר על אבולוציה מול פתח הישיבה שלהם.

    • אתה מעמיד פני אדיוט, או שמה אתה כזה באמת? המרת דת? ממה? מיהודי ליהודי? (ל''ת)

      האבחון:, 07/05/10 19:04

      • מיהודי מהלאום ואתאיסט מהדת, לאדם חרדי משיחי (ל''ת)

        אני, 08/05/10 22:39

  • 8.

    מדינת תל אביב

    חכם, 07/05/10 14:28

    אז תעשו תהלוכות בכפר חב''ד... להפוך את תל אביב למעוז חילוני זו הפרה שלמה של חופש הביטוי והפרט, רק ל''פלסטינאים'' יש זכויות בעיניכם? ומה איסלאם היא דת יותר סובלנית? הצחקתם אותי.

    • לא כל התושבים החילונים מתנגדים לחב'ד רבים תומכים בהם (ל''ת)

      אילנה תושבת השכונה, 07/05/10 15:16

    • אנחנו סומכים עליכם שתהפכו את ת''א לטהרן.

      אייל , חולון, 07/05/10 21:32

      חיו ותנו לחיות.

      ואם אין ביכולתכם ליישם כלל פשוט זה , אל תתפלאו שהחילוניים מתעבים אותכם.

  • 7.

    נו, שחולדאי יתחיל את המרד שלו ברמת אביב

    שיראל חלומי, 07/05/10 14:27

    לדבר כל אחד יכול, אבל כראש עיריית תל אביב הוא יכול להשפיע על העניינים הללו, וזה לא נראה כאילו הוא עושה משהו בנידון.

  • 6.

    מה עם הדו קיום האחווה והשלום ?.. הילדים ריקים מתוכן, נבערים וחשופים

    אייל, 07/05/10 14:13

    ולכן החרדה מפני מי שיכניס תכנים ואמונה לראשם. אם הם היו חוזרים משאנטי בהודו הייתם רצים לספר בגאווה איזה שלווה ושקט נפשי יש בהם...

    מלחמה זה לא טוב. נסו להתקרב בעצמכם וללמוד. ולא לפחד כלל - החרדים בני אדם כמו כולם, גם הם מסכנים ומקובעיפ והכרה וידידות רק תלמד אתכם שאין ממה לחשוש.

    יהדות לעומת זאת זה דבר טוב. נסו ללמוד ולהכיר...

    • השמאל האליטיסטי המנותק חש אימה מכפייה יהודית הרבה יותר ממחבל מוסלמי (ל''ת)

      דון קורטיזון, 07/05/10 19:00

    • תתרחק מילדנו. אף אחד לא שמך לחנכם

      אני, 08/05/10 22:37

      העובדה שאתה מטיף שילדנו ריקים מתוכים ונבערים, בעוד שאתה מגונן על חרדים מגוכחת.

      שהילדים החרדים גדלים להיות בורים מוחלטים.
      פרזיטים, משתמטים, מעלימי מס ומה לא.

      מה היה קורה אם היו חילונים מתייצבים בבית ספר חרדי ומציעים לילדים חומר על אבולוציה? מדעים? ביולוגיה? פיסיקה?

      אל תקבע לי מה טוב ומה לא.
      בשבילך יהדות אולי זה טוב, בשבילי דתות הם הדבר הטיפשי ביותר שהאדם יצר אחרי הסיגריות, ולכן לא מעוניין שילדי יתקרבו למסיונרים.


      ממני, יהודי לא פחות ממך, רק לא מהדת, אלא מהלאום.

  • 5.

    רגע- אלה לא אנשי צפון תל אביב שקוראים ללא הרף לדו קיום עם כולם?- עד

    רעמסס, 07/05/10 13:40

    שזה מגיע אליהם.

    • לא....לא אנשי צפון ת''א קוראחים לדו קיום

      דנה, 07/05/10 15:27

      צאו לנו מהשכונה וחיזרו לבני ברק

    • דו קיום ? אם חילוני יכנס לגור במאה שערים יהרגו אותו תוך שעה (ל''ת)

      דו, 07/05/10 16:04

      • ואם יהודי יבא לגור בעזה???? (ל''ת)

        מוסר כפול, 07/05/10 18:45

      • דמגוג. איש לא יהרוג אותו. מקסימום ימררו לו את חייו.

        דון קורטיזון, 07/05/10 18:58

        רק שכחת שהם לא ביקשו להתנחל לך במרפסת.
        בטעות הם חשבו שאתה יהודי. זה הכל.

  • 4.

    מאבק נורמטיבי?

    מתן, 07/05/10 12:47

    לא באמת מבין מה הבעיה? צריך לארגן משלחות של חילונים תושבי השכונה לנסיעה לכפר חבד ולהקים שם דוכנים ולשדל ילדים לעבור לכל דת אחרת או לאתאיזם או סתם לעורר מחשבה על טמטום הדת. בתגובת נגד לטנק המצוות שלהם לקנות ואן להרכיב עליה רמקולים ולנסוע בכפר חבד עם מוזיקה בקולי קולות. אפשר גם לעצור בצמתים ולהתחיל לרקוד. יום שישי ושבת לארגן מול המקום מפגש שלהם בשכונה רמקולים גדולים ולהשמיע מוזיקה בווליום כזה שהם לא יוכלו לדבר שם ובטח ובטח שלא להתפלל. הם רוצים מלחמה??? בכיף למה לא?

    • מה אתה מחכה, קשקשן (ל''ת)

      תעשה את זה, 07/05/10 17:59

      • ככה זה כשאתה פוגע בציפור נפשו של הצפונבון. (ל''ת)

        חיפאי צהוב, 07/05/10 18:55

  • 3.

    ללמוד מהם!! הבה נתיצב בכניסה לכפר חב''ד וגייסם לצה''ל!!!

    הדודה קלרה, 07/05/10 12:46

    בכל מקום-בכניסה לכפר חסידים, לרכסים,בתל אביב בשכונה ליד שנקין, בפתח הישיבה ברח' אחד העם בת''א ונשכנעם ללכת בדרכינו. אולי אז יבינו שכדאי להם להניח לנו.

    • אני חילוני. ומה שאני ''אוהב'' אצלכם צפונבונים שמאלנים...

      דון קורטיזון, 07/05/10 18:53

      זאת הצביעות המטורפת.
      לא שאני מסכים עם החב''דניקים.
      אבל אני גם לא חושב שזה כזה מזיק, חינוך יהודי. אנחנו יהודים למקרה ששכחת, גברת קלרה הקדושה.
      היכן הפתיחות שלכם? כשרוצים לערוך מצעד גאווה בירושלים, אתם הראשונים לזעוק בעד. נאה דורש, נאה מקיים.
      נראה אתכם מגלים סבלנות בעצמכם ולא רק דורשים מאחרים לגלות אותה.

      • יש הבדל בין לשכנע ילדים לבין הפגנה (ל''ת)

        אזרח, 08/05/10 20:58

  • 2.

    רמת אביב היא שכונה חילונית - תרדו מאיתנו קרציות!! כנסו

    משה, 07/05/10 12:41

    אני רוצה לראות את התגובה של תושבי כפר חבד אם נקים דוכנים בשכונה שלהם לשכנע את ילדיהם שכדאי ללכת לעבוד וללכת לאוניברסיטה.. תחיו את חייכם כפי שאתם רוצים ותנו לנו לחיות את חיינו כרצוננו.

    • סליחה אני תושב רמא'ג חילוני ותומך בחבדניקים ועבודתם

      דורון חילוני מגימל, 07/05/10 15:13

      אל תעשו כאילו כל גימל חילונים המתנגדים לחבד כי זה ממש לא נכון ומקומם .

  • 1.

    ומה זה קשור לירושלים? למה זה בזמן ירושלים? (ל''ת)

    גלעד, 07/05/10 12:06

    • ככה.כדי שזה אולי ינער א החיולנים האדישים לכפיה הדתית (ל''ת)

      זה למה, 07/05/10 17:06