• 45.

    תודה לכולם

    מירה וולדברג, 27/05/12 19:17

    מה שעברתי הלוואי ואף אחד לא יעבור את הדבר הנורא הזה ההרגשה שלי הייתה נוראה! תודה לאלוהים שהעניש את כל הרעים ותודה רבה רבה ליהודה לוי העו''ד שלי

  • 44.

    שרות נפלא של גברת וולברג

    צחי בר, 03/05/12 21:08

    השבוע הייתי במשרד הפנים בהרצליה ואין לי אלא לחלוק לה שבחים על השירות המעולה שהיא נותנת. היא אדיבה, מקצועית ומהירה.

    מדינת ישראל והציבור בישראל צריך להיות אסיר תודה לאנשים כמוהה.

    אנשים כמו אלמוג צריכים לימוק בכלא להרבה הרבה שנים.

    מירה, ישר כוח וכל הכבוד!

  • 43.

    חשיפת שחיתות בסניף משרד הפנים בהרצליה

    מרק, 11/05/10 14:44

    כמי שנזקק לשרותי סניף משרד הפנים בהרצליה מזה שנים רבות אני יכול לציין שמאז שאלמוג אינו משמש כמנהל הסניף,רמת השירות לאזרח התדרדרה באופן ניכר.אלמוג היה מנהל עם גישה שירותית הומנית יוצאת מהכלל והוא היחיד שכנראה הצליח לרסן את התנהגותם והתנהלותם של מספר מנהלים זוטרים ופקידות מהסניף אשר השררה והכוח שהופקד בידם נוצל באופן מביש.
    הכתבה של ליבסקינד אינה מאוזנת והוא נהג באופן בלתי מקצועי כאשר נתן פרשנות אישית לחומרים שהועברו אליו על ידי הפקידה,התנהגות שככל הנראה מונעת מאינטרסים ולא מתום לב.תנו לבית המשפט לקבוע את עמדתו בעניין ואז תגיבו,זאת הדרך הנכונה והשפויה ולא ההתלהמות התואמת אנשים בורים ומובלים!

    • שליחו של מי אתה ? לא הבנת-כל הכתבה בנוייה על עובדות !

      למר מרק שלום., 11/05/10 16:47

      למרק
      מה שכתבת כל כך 'שקוף וברור'
      האם אתה רק שליח או מר איציק אלמוג בעצמו ?
      האם אנחנו הציבור עד כדי כך מטומטמים בעיניך ?
      או שמא
      אתה ניזקק לסוג 'שירותים' מסויים המיתקשר עם אלמוג.
      נוסף
      האם אתה קשה הבנה ולקוי למידה.
      לידיעתך
      אלמוג כבר פוטר ע''י בית הדין למשמעת של נציבות שירות המדינה.
      המשפט העתיד להיתנהל הוא של התובעת והיא הגב' מירה וולברג נגד משרד הפנים ומר איציק אלמוג בגין הנזקים העצומים שגרמו לה-למירה וולברג.
      ראוי ומכובד לך גם שלא 'תשחק אותה - ראש קטן'.
      גם היזהר מאד מלפגוע באיזה דרך במנהלת החדשה בהרצליה ובחבר העובדים.
      העיתונאי מר ליבסקינד היסתמך רק על העובדות. לא רק זאת,
      האמת על השקרים וההתעללויות נגד הגב' וולברג אפילו עודנו על ידי התחקירן.

      • איזה תת רמה של תגובה ואדם המסתתר מאחוריה.מי את/אתה שמעיז לאיים? (ל''ת)

        מרק, 12/05/10 00:04

        • ניצל השררה באופן מביש -מי ? לפי הנציבות = אלמוג.

          למרק השליח של מי ?, 12/05/10 14:49

          שוב מר מרק
          אינך מבין ולא יודע לקרוא מה שכתוב בכתבה.
          נציבות שירות המדינה היא שפיטרה את מר איציק אלמוג.
          זה כתוב בכתבה כי: זו העובדה.
          הפיטורים מה טיבם לדעתך ?
          האם זה זר שושנים ותואר המעיד על הצלחה ?
          הפיטורים נעשו כלפי- לפי הניסוח שלך : מי שניצל את הכוח והשררה באופן מביש.
          מה לעשות אדון מרק
          הללו העובדות.
          הפרטים קרא לאט - בכתבה.
          באשר לניצול הכוח והשררה להיתעללותו גם של מר אלמוג היתעללות בגב' וולברג, על כך היא תובעת עתה תביעת פיצויים כנגד משרד הפנים וכנגד מר איציק אלמוג.
          אגב
          למד גם איזה תעודת שבח קיבלה הגב' מירה וולברג מנציבות שירות המדינה.
          כדאי מר מרק שתעשה פעמיים 'חושבים' בטרם תגיב ושלוש פעמים 'חושבים' באשר להיתנהלותו של מר איציק אלמוג.

          • גב' פקידה,מי שיקבע את העובדות ואיכות ''הראיות'' שהצגת בכתבה יהיה בית

            מרק, 13/05/10 19:32

            המשפט ולא את או אנשי תיקשורת המחפשים סקופים וסנסציות באיכות ירודה וכדאי שתכניסי את זה טוב טוב לראשך הקודח!!!איני מתכוון להגיב יותר כיוון שרמת הדיאלוג שאת מכתיבה הינה ברמה מאד נמוכה.

            • התובעת היא : מירה וולברג נגד משרד הפנים ואיציק אלמוג.

              למרק - עד כדי כך קשה הבנה ?, 14/05/10 02:43

              למרק.
              פשוט אינך מבין ?
              התביעה היא תביעת פיצויים נגד משרד הפנים ומר איציק אלמוג על הנזקים העצומים שגרמו לה - לגב' מירה וולברג.

    • מסכימה עם כל מילה שנכתבה,חוסר הומניות,התנשאות ,יהירות ורוע לב ! (ל''ת)

      קוקיה, 15/05/10 19:24

  • 42.

    היות ושלחתי התגובה - היכן היא ? נא לעלותה על הצג . התגובה להלן...

    יוני . למערכת ולעורך, 08/05/10 00:28

    התגובה מופנית מיוני ( ממני ) אל : 'לכאורה משפטן'.
    הכותרת - הנושא : תוספת הבהרה - עניינית.
    תוכנה:
    אינך מבחין כנראה או שאינך יודע,
    כל ההאשמות נגד הגב' מירה וולברג - הוכחו כבר מזמן כלא נכונות.
    אין מה לפסוק.
    מר איציק אלמוג כבר פוטר לפי החלטת בית הדין המישמעתי של נציבות שירות המדינה.
    אין בכלל דיון משפטי מי צודק ומי לאו.
    עתה - עתיד להיתנהל הדיון אך ורק בבית הדין לעבודה בתביעה שהגישה הגב' וולברג נגד מישרד הפנים ונגד מר אלמוג.
    התביעה - היא תביעת פיצויים בגין הנזקים העצומים שניגרמו לגב' וולברג.
    לילה טוב לך.
    כאמור לעיל. מיקום התגובה הוא בהמשך לתגובתי = יוני, בתגובה מס' 32.
    בתודה מראש.

  • 41.

    המופנית אל: 'לכאורה משפטן' וצריכה לבוא בתגובה במס' 32 . (ל''ת)

    יוני. הפנייה למערכת ועורך. חוזר - היכן תגובתי ?, 07/05/10 23:01

  • 40.

    למערכת ועורך שלום. היכן התגובה מאמש ? הוכחות חד משמעיות ? (ל''ת)

    ארנב., 06/05/10 08:38

  • 39.

    כל הכבוד לקלמן ליבסקינד

    לייבוביץ, 03/05/10 22:56

    על העזרה לאזרח הקטן מול מושחתים בעלי שררה

  • 38.

    הזעקה: השחיתות גלויה זו לא פחותה מהולילנד ואין פוצה פה!

    עמוס., 03/05/10 20:26

    קראתי עתה בעיון הכתבה ואני איש נידהם .
    מהכתבה עולה : תלונות שלא טופלו ע''י נציב שירות המדינה כנגד אנשי משרד הפנים שהיתנכלו לגב' וולברג.
    מדוע לא טופלו ? מי אחראי וגרם לכך ?
    משרד הפנים מסרב בניגוד לזכויות העובדת לתת לה לעיין באופן חופשי בתיקה.
    הרי יש אחראי לכך שסורבה מי האחראי האם נחקר ?
    איציק אלמוג מכהן במינוי בפועל חמש שנים, כך נאמר לי. הכיצד ? הרי רק השבוע מנע הולנדר כהונת בכירים ממשרד האוצר ללא מיכרז - הוא התיר רק לכמה חודשים.
    ובכן מי אחראי לכך שאלמוג כיהן שנים רבות ללא מיכרז? האם לא ראוי לחקור ולהעניש ?
    ששי קציר מדווח לא אמת בלשון הפשוטה -משקר . הכיצד יכול הוא להיות כיום המפקח הארצי על הבחירות בישראל ?
    זו שערורייה - היכן מבקר המדינה ?
    נציבות שירות המדינה, כפי העולה מן הכתבה מיתעלמת ומיתנכלת בגב' וולברג - בשם מה ? באיזה זכות ?
    האם מי מהנציבות שילם על כך ? האם לא ראוי שיעמדו לדין ?
    עו''ד בוטרמן במשרד הפנים נינזפת ע''י הנציבות . האם די בכך ? האם היא יכולה להמשיך בעבודתה ? מן הסתם מככבת כיום במשרד הפנים.
    הרצל גדז' מיסד התנכלויות ובידויי האשמות כלפי עובדי מש. הפנים. מה עשו עמו ?

  • 37.

    תיקון בעניין איציק אלמוג...השופט נמנע מלהרשיעו...

    צירעה., 03/05/10 01:50

    יש לתקן הניסוח בתגובה.
    נפלה בו שגגה.
    צ''ל לפי הכתוב בהחלטת כבוד השופט
    החלטה מיום 26 באפריל 2006.
    בסעיף א להחלטה נאמר שהנאשם ביצע את המיוחס לו אך אני ( = השופט ) נמנע מהרשיעו.
    בסעיף ב השופט מעמיד את הנאשם בתקופת מבחן של שישה חודשים מהיום...

    • תיקון לתגובה 37. החלטת השופט היא מיום 26 באפריל 2010 !

      צירעה., 03/05/10 15:10

      למערכת
      יש חשיבות רבה לתאריך .
      על כן יש להעלותה על הצג.
      בתודה מראש.

  • 36.

    ייעצרו וישפטו המתנכלים. (ל''ת)

    חומי, 03/05/10 01:11

  • 35.

    שחיתות במשרד הפנים

    המשפטן, 02/05/10 11:56

    חבל ומצער שלא מצאתם לנכון לפרסם את תגובתי לכתבה הנ''ל אשר נשלחה אליכם לפני כשעתיים.זאת חופש העתונות הנהוגה בעתון מעריב?מביש!

  • 34.

    תודה גב' וולברג

    דוד, 02/05/10 09:59

    פשוט תודה.

    אפשר לזכור את ה''ה אולמרט ושובל המושחתים אשר בנה סביבו, וכמו שמש הקרין את התורה כולה,
    חטוף אכול ובלע עכשיו לאלתר

  • 33.

    תודה לך גב' וולברג. אכן פרס ישראל מגיע לה. (ל''ת)

    ללכת בדרכה, 01/05/10 22:50

  • 32.

    יחי הצביעות- ענת קם חשפה שחיתות וביקרת את התנהגותה במלים קשות (ל''ת)

    לכותב מוסר כפול, 01/05/10 22:40

    • חושפת השחיתות במשרד הפנים

      המשפטן, 02/05/10 08:32

      לא הצלחתי להבין היכן השחיתות בסיפור הזה ואם הייתה כזאת מדוע הפרקליטות לא הגישה כתב אישום?סביר להניח שחומר הראיות שהצטבר היה מאד בעייתי להוכחה בבית המשפט אחרת קשה להבין מדוע בסופו של דבר זה נסגר בהסדר טיעון והליך משמעתי שכל בר דעת מבין את השוני העצום בינהם!לצערי זאת כתבה ממנה עולה ריח חריף של שפיכת דם בלא משפט.לאחרונה אנו עדים לתופעה מסוכנת בה עיתונאים נוטלים לעצמם את תפקיד השופט והתליין בשם הרייטינג.זאת אינה עיתונות אחראית ,מקצועית ומאוזנת אלא עיתונות צהובה הסוגדת לסקופים.המקום בו צריכות להתברר טענותיה של הפקידה הינו בית המשפט.במקרה דנן הכתבה פוגעת בטוהר ההליך השיפוטי הקובע שלא יפרסם אדם דבר על עניין התלוי ועומד בבית המשפט אם יש בפרסום כדי להשפיע על מהלך המשפט או תוצאותיו.חבל שעורכי העיתונים לא מרסנים כתבים מהסוג של ליבסקינד.

      • תשובות לשאלותיך התמוהות והבלתי מוצדקות.

        יוני. ל 'כאילו משפטן', 03/05/10 23:07

        שלום לך.
        מדוע לא הגישה הפרקליטות כתב אישום ? שאלה מצויינת ! אבל מה דעתך אולי יש גם בפרקליטות המדינה מי שמשתף פעולה או עוזר ב'הסדר טיעון' למפירי חוק ?
        למשפטן לכאורה.
        אינך יודע האלף בית. מאחר והוגשה תביעה עם תצהירה של התובעת הרי תוכן התביעה גלוי לכל.
        זה בדיוק תפקיד העתונאי-התחקירן - האחראי דוגמת ליבסקינד להביא הדברים לידיעת הציבור.
        נראה שאינך יודע כי קלמן ליבסקינד כתב בעבר על עניינה וחשף בה חלק מההתנכלויות שספגה הגב' וולברג.
        לכתבה לעיל ביקש ככתוב לעיל וקבל תגובת משרד הפנים. איציק אלמוג בחר לא להגיב.
        באשר לציטוט שאתה מביא על תחקירנים . החסרת הרישא : העתונאי הוא החוקר=תחקירן. זאת מילא ליבסקינד.
        הכתבה אינה משפט וודאי שלא חבל התלייה.

        • תשובה ל''יוני''

          המשפטן, 06/05/10 16:50

          אני מבין כי לשיטתך כל רשויות אכיפת החוק מושחתות שהרי הם שיתפו פעולה עם אלמוג כדי לא להרשיעו ''בשחיתות'' עליה מלינה הפקידה. זה דפוס חשיבה פרימיטיבי של אדם פראנוידי המאמין בקונספירציות הזויות.מהכתבה החד צדדית שפירסם ליבסקינד עולה שכל העולם התייצב כנגד הפקידה וצידד באלמוג,נראה לי משונה מאחר וטענותיה של הפקידה שהתנכלו לה על רקע חשיפת שחיתות לא הוכרו בידי הגוף המוסמך לכך והוא משרד מבקר המדינה,יתירה מזאת מבקר המדינה אף סירב להעניק לפקידה הגנה על הליכי הפיטורים שהתנהלו נגדה על ידי הנהלת משרד הפנים ונציבות שירות המדינה מה שמחזק את ההשערה שנעשה במקרה דנן שימוש מניפולטיבי ושקרי בטענת ''חושפת השחיתות'' כדי להנות מההגנה שמעניק הדבר בפני הליך פיטורין.בכל מקרה אני ממליץ להשאיר את מלאכת השיפוט של הפרשה בידי בית המשפט אשר יכריע בדין על פי ראיות משפטיות ולא רכילות ופרשנויות של ''עיתונאים-חוקרים'' אינטרסנטים ,חסרי אחריות ואתיקה מקצועית אשר בהתנהלותם השחצנית ויהירה מהכוח שתפקידם מעניק להם, נוטלים לעצמם את תפקיד השופט!!!

          • העמדת הפנים של תגובתך-ממש בדיחה.

            יוני תגובה ל'מתחזה למשפטן'., 06/05/10 20:45

            שלום לך.
            אכן - יש שיתוף פעולה בין אנשים מסויימים ברשויות האכיפה והם אף שיתפו פעולה נגד הגב' מירה וולברג.
            וכן מן הסתם בעוד נושאים.
            חלקם לא דוברי אמת, גם היתממות שלא ידעו ונהגו בתום לב - לא תופסת כי אין זה כך.
            אלמוג כפי שאתה וודאי יודע כן הורשע ע''י נציבות שירות המדינה ופוטר.
            הגב' וולברג, גם כן כפי שאתה יודע קיבלה והיא היחידה - זאת אושר מפי דובר נציבות שירות המדינה, תעודת הוקרה על חשיפת השחיתות במקום עבודתה. התעודה כאמור היחידה בנושא מעין זה - אשר ניתנה ע''י נציבות שירות המדינה.
            התנהלותו של מבקר המדינה או מי מעובדיו ידועה ולא למעטים כאשר הוא גם מתעלם ולא משיב על פניות שהופנו אליו - מדוע- שאל אותו.
            קלמן ליבסקינד נהג בכתבה 'בעדינות' כלפי חלק מ'אוכפי החוק' שנהגו ברישעות או / ו בניסוח אחר בזדוניות.
            כאמור בתגובתי הקודמת אליך - אין לך מושג מהו תפקיד 'העיתונאי התחקירן'.
            ליבסקינד אינו שופט.
            על היתנהלות 'צדיקי הדור' בכתבה לעיל הל''ו לפי תגובותיך שאל גם את יו''ר ועדת הביקורת של הכנסת - אשר קיימה גם בנושא לעיל דיון וצא ולמד מה דרש ממשרד הפנים.
            חבל שאתה מגן על מי שלא ראוי להגנה.
            כל טוב לך

            • ליוני(כנראה מירה וולברג או גורם מטעמה...!!!)

              המשפטן, 10/05/10 20:45

              תגובתך מאפיינת אדם פרנוידי.אם היית מכיר לאשורם את פרטי הפרשה היית יודע כי אלמוג לא פוטר משירות המדינה בגין מעשי שחיתות אלא התרשלות וההבדל הינו עצום.מעשי שחיתות ככל שידוע לך הינם עבירות בתחום הדין הפלילי ואילו התרשלות בעבודה הינה עבירה בתחום המשמעתי ורק בור ועיוול אינו מבין את השוני העצום בינהם!להאשים את מבקר המדינה בקנוניה כנגד וולברג זאת טיפשות לשמה.התעודה שניתנה לוולברג מנציבות שירות המדינה הינה תעודת ממצאים ולא תעודת חושפת מעשי שחיתות שעל פי חוק רשאי להעניק מבקר המדינה לכן גם הערתך בתחום זה הינה שטות גמורה. אני ממליץ שוב בפני כל העולצים והרוקדים על הדם שעובדות הפרשה הובא לידיעתם באופן מגמתי,חד צדדי ומניפולטיבי. אנא התעזרו בסבלנות לסיום ההליכים המשפטיים.בית המשפט יכריע בטענות הפקידה באמות מידה משפטיים ראייתים ולא על ידי רכילות,שקרים ומניפולציות!!!למען ההגינות והשקיפות ראוי לציין כי הפקידה כבר תבעה בעבר את המדינה ואת אלמוג ותביעתה נדחתה בידי בית הדין לענייני עבודה!!!יש לי תחושה שאם גם הפעם תדחה תביעתה היא בודאי תאשים את בית המשפט בשיתוף פעולה עם אלמוג...

              • הדברים הללו בתגובתך - אין בינם לאמת דבר .

                יוני למשפטן, 12/05/10 15:13

                ל 'משפטן'
                אני מתאר לעצמי שהדברים הללו בתגובתך
                שאין בינם לבין האמת דבר
                הם המשך לדברים דומים - לא נכונים רבים
                שהושמעו ע''י מר איציק אלמוג ואנשיו בעבר.

          • שלום לך. נא ראה תגובתי אליך - לכאן במס' 42. (ל''ת)

            יוני. אל : 'המשפטן הדגול', 08/05/10 14:28

    • להבדיל. ענת קם גנבה מסמכים. ענת קם מואשמת בבגידה. (ל''ת)

      יריב, 02/05/10 09:22

  • 31.

    למה הכתבה לא בעמוד ראשי??

    אחד שיודע לשאול, 01/05/10 22:37

    המדור טוב ויפה אבל זה צריך להופיע בעמוד הראשי.

  • 30.

    כל הכבוד לה (ל''ת)

    אזרח-1, 01/05/10 22:35

  • 29.

    תת רמה של כתבה

    כתבה חד צדדית ושקרית, 01/05/10 22:34

    שלום לכל המתלהמים, ממתי בכתבה ניתנת גרסא חד צדדית...איפה התגובה של כל המושמצים בכתבה נכון שאלמוג בחר לא להגיב אך השמיצו את כל משרד הפנים ומנהלים בכירים.. חבל שכמו עדר ישר כולם חושבים שיש פה מקרה של בחורה שנלחמת בשם הצדק ושסבלה בגלל שחשפה שחיתות.. אני מכיר אנשים שהושמצו פה ויודע בוודאות שמדובר בכתבה שקרית ומגמתית

    • למי שטוען שמכיר

      ארנב, 03/05/10 01:09

      מעניין מאד מי אתה.
      אם אתה באמת מכיר לא תהייה לך אף מילה טובה להגיד על כל המתנכלים שבאופן שיטתי פגעו בעובדים במשרד הפנים בגלל אינטרסים לא כשרים שלהם.
      עוד יותר חמור שהאנשים האלה קבלו עזרה גם מהנציבות וגם מהפרקליטות וגם אנשי מבקר המדינה עמדו מהצד כאשר במקרה הטוב לא התערבו ובמקרה הרע היו עויינים.
      קלמן ליבסקינד הואהיחיד במדינה שהביר את סיפורם של אנשים אילו לתודעת הציבור.
      קלמן ליבסקינד ראוי להכרה ציבורית

      • איזה הוכחות יש בכתבה רק שמועות

        לארנב, 04/05/10 22:23

        אני חוזר ואומר להשמיץ זה קל הרי תופעת העדר היא שכיחה במחוזותינו. הכתב מביא טענות ודעות. ההוא התנכל להיא וההוא ''תפר תיק'' מעניין שאף אחד לא הואשם ולא נענש וגם אחרי שהתחלפו כל המתנכלים לכאורה. עדיין אותה בחורה לא ''קיבלה'' את זכויותיה. בושה שעל סמך כתבה חד צדדית אנשים מגבשים דעה לפי מה שמאכילים אותם האם אתה באמת יודע שמה שרשום הוא מדוייק ? האם אתה בטוח שהכתבה לא מונעת מאינטרסים? אל תיתמם אני אומר באחריות מלאה שהכתבים נוטים לא לדייק (עיין ערך אילנה דיין) ובמקרה הזה אני כותב באמת מידיעה בניגוד לאחרים ולי אין אינטרסים בנושא

        • ההוכחות חד משמעיות

          ארנב, 05/05/10 23:39

          אני ארנב שבקיא מאד בפרטים.
          כל מילה בכתבה נכונה.
          הכתב נמנע מלכתוב דברים רבים נוספים ומזעזעים.
          זה שאנשים לא נענשו זו בדיוק השחיתות במדינה.
          הלואי שמי מבין המוזכרים יחליט לתבוע את העיתון .בתביעה זו יתבררו אין ספור שחיתויות שלא הוזכרו כאמור בכתבה .
          הציבור לא יודע עד כמה משרדי הממשלה נגועים בשחיתות הם פשוט לא מאמינים עד כמה המצב קשה.

          • אתה שפן ולא ארנב כי אין לך מושג על מה שאתה מדבר,אתה אספסוף מובל! (ל''ת)

            אריה שואג, 06/05/10 19:14

            • אתה יכול לקפל זנבך. אין לך מושג - עד כמה אני יודע !

              ארנב. לאריהל'ה 'החביב'., 07/05/10 16:26

              אריהל'ה
              תגובתך כנראה מן המיצר -
              האם תגובתך מן הכלוב ?
              היא מסגירה אותך או את בעליך
              אין לך מושג עד כמה אני שולט ויודע הפרטים
              הרבה יותר ממה שעולה בדעתך.
              צא וחפש לך טרף
              אתה המגייס לעצמו עצרת המונים.

              • כנראה מדובר בארנב מגן החיות של הרצליה... (ל''ת)

                אריה שואג, 11/05/10 11:47

                • אתה - בכלוב נעול. לפני - כל ארץ : היושרה .

                  ארנב ל 'אריאל הגיבור', 11/05/10 16:56

                  לא היזכרתי
                  הריח העולה מכלובך
                  כדי לשמור על 'כבודך'.

  • 28.

    קלמן, יישר כוח לך (ל''ת)

    ספינר, 01/05/10 21:25

  • 27.

    ''חושפת השחיתות'' במשרד הפנים

    השפוי, 01/05/10 21:21

    לכל המגיבים הבורים והמתלהמים,מקריאת הכתבה עולה בבירור שמדובר בהצגה חד צדדית ואינטרסנטית של הנושא ומאחר והנושא מצוי בהליכים משפטיים במהלכם יתבררו העובדות לאשורם מומלץ לכל המעליזים והרוקדים על הדם למינהן להמתין לפסיקת בית המשפט.

    • אני מאמין לה - ולא לאלף בבונים שנגדה. (ל''ת)

      אזרח-1, 01/05/10 22:36

  • 26.

    אני מורידה בפנייך את הכובע

    אני, 01/05/10 21:13

    לאורך קריאת הכתבה חשבתי מה אני הייתי עושה במקומך?
    הייתי נשארת במקום עבודה כזה? הייתי נלחמת? אני בטוחה בדבר אחד - את השחיתות הייתי בהחלט חושפת.
    אני מורידה בפנייך את הכובע על ההתמודדות שלך, התמודדות קשת יום, עם הרצון לא ללכת בבוקר לעבודה (שאני מניחה שהייתה..)
    אני מאחלת לך שתגיעי לעמדת מפתח - כי אנשים כמוך הם האנשים הראויים לעמוד בראש כל המשרות הבכירות.
    מושחתים - נמאסתם!!!

  • 25.

    כי המעסיקים בישראל עדין לא מבינים שהחוק כיום לטובת העובדים. (ל''ת)

    דיבורים כמו חול, 01/05/10 20:22

  • 24.

    מירה וולברג צריכה לקבל פרס ישראל !

    פישלזון, 01/05/10 18:43

    ארורים כל אלו שהתנכלו לה.

  • 23.

    לא להאמין!

    נועה, 01/05/10 17:55

    מירה וולברג גיבורה אמיתית.
    איך לא שמענו על הסיפור שלה קודם? הסיפור לא יאמן.

  • 22.

    הפרס על חשיפת השחיתויות במנהל האוכלוסין

    טובה, 01/05/10 15:12

    מס 4 14 15 האם קראתם את כותרת הכתבה? כתוב בפרוש שהיא סבלה 8 שנות התעללות האם הלכוד היה בשלטון ב8 השנים האלה? לפחות תגיבו לכתבה אחרי שקראתם את הכותרת כמו שצריך העיקר להשמיץ כנראה שזה לחם חוקחם עלובים

  • 21.

    אמיצה ונחושה. עוד אלף כמוה, והמדינה היתה נראית אחרת.

    חג, 01/05/10 15:00

    עצוב ומדכא לקרוא את מה שנאלצה לעבור. מקווה שיפצו אותה בענק.

  • 20.

    המאפיה השמאלנית תסתום לך את הפה.

    חג, 01/05/10 14:47

    ישתפו פעולה: התקשורת, הפרקליטות, בתי המשפט.

  • 19.

    גיבורה, הנצח הוא שלך ! (ל''ת)

    אדם אחד, 01/05/10 13:39

  • 18.

    גיבורה, הנצח הוא שלך ! (ל''ת)

    אדם אחד, 01/05/10 13:39

  • 17.

    כמעט בכל משרדי הממשלה יושבים אנשים קטנים!!! ....

    ר, 01/05/10 13:33

    אבל בטח גם לה לא חסר.. היא לא גדלת במקום שכולו טוב הביאו אותה אלנו ...

  • 16.

    אריה דרעי ואלי ישי - התאומים הסיאמיים שהשחיתו את מערכת השלטון הישראלית (ל''ת)

    זוג מעוות, 01/05/10 13:27

    • עד כמה אפשר להיות טיפש מה שייך האחד לשני איך מגיע הנה דרעי וישי (ל''ת)

      אזרח, 02/05/10 22:30

  • 15.

    ותודה למצביעי הליכוד שהביאוני עד הלום

    דוד, 01/05/10 13:23

    זה מה שהליכוד יודע לעשות - למנות טיפשים חסרי אחריות לתפקידים הכי חשובים שאפשר. בקרוב אצלכם.

    • פשיסט מחורבן. מה זה קשור למפלגה? (ל''ת)

      חג, 01/05/10 14:43

      • שאפו!!! אין עליך. עלית עליי שאני מ'האגודה' של ליצמן ואני מת מקנאה. (ל''ת)

        גדול אתה, חג. ענק!, 01/05/10 22:14

  • 14.

    הקומבינה של ש''ס והליכוד מצמיחה את הסיאוב והשחיתות במדינה (ל''ת)

    ש''ס - זרע הפורענות, 01/05/10 13:18

    • אתה חושב ששכחנו את המאפיה של המפלגה שלך?

      חג, 01/05/10 14:46

      את ימי הפשיזם והפנקס האדום?

      • שאפו!!! עלית עליי. איך ידעת שאני מ'האגודה' של ליצמן. ענק אתה!!! (ל''ת)

        ועוד כותב בשבת. גדול!, 01/05/10 16:13

  • 13.

    צריכים לפטר לאלתר

    רון, 01/05/10 13:05

    את אותן פקידות שעשו יד אחת אם אלמוג.
    כנראה שהממשלה מקרינה על העם ולא במובן הטוב של המילה.

  • 12.

    יישר כוח לקלמן ליבסקינד וnrg על המאבק בסרחון המצחין של ש''ס במשרד הפנים (ל''ת)

    ש''ס המושחתת, 01/05/10 12:46

  • 11.

    מירה וולברג - הצדעת כבוד על מאבקך הנחוש לטיהור המדינה מהחלאות המושחתות (ל''ת)

    כל הכבוד ולוולברג, 01/05/10 12:43

  • 10.

    יצחק אלמוג, הרצל גץ' וששי קציר - פניה המזוהמות של המדינה. (ל''ת)

    לגרש את הטינופות האלה מהשירות הציבורי, 01/05/10 12:40

  • 9.

    משרד הפנים לא פועל במקצועיות

    אראל, 01/05/10 12:36

    די מבורדק מניסיוני האישי

  • 8.

    תודה למעריב על הפירסום (ל''ת)

    רק כך נישתפר, 01/05/10 12:33

  • 7.

    תביעת ענק

    ישראל, 01/05/10 12:25

    על עו''ד הדין של וולברג להגיש תביעת ענק נגד משרד הפנים וכן תביעה אישית נגד מנהליה גדז' ואלמוג, התביעה אמורה להיות בכימות כזה שיהיה אור למגלי שחיתות במוסדות ציבור ובמיוחד ממשלתיים.

  • 6.

    גם אני קורבן

    ד, 01/05/10 12:11

    הכותרת משכה את עיני מיידית. בימים אלו גם אני חווה את סופה של ההתעללות המתמשכת בי מצד מעסיקי בשש-שבע השנים האחרונות. גם אני נענשתי ונשלחתי לחדר מבודד ללא חלון, בחרם כללי מצד כל אלו שזכו מידי לעזרה ותמיכה ללא קץ, לתפקיד זוטר פקידותי וסתמי, לירידות יומיומיות מצד הממונים עלי על חוסר תפקודי או תפקודי הלקוי ועל כל צעד ושעל במעשי. ובכל זאת, אחרי כל כך הרבה שנים, בחרתי להישאר ולאפשר לסאגה האומללה של שלב זה של חיי להימשך עד שמעסיקי יואילו בטובם לתת לי את המגיע לי על פי חוק ולפצות אותי על שנות עבודה רבות ומאומצות (סה''כ 11 שנים).
    אני רק יכולה לחזק ולאמץ את אלו הבוחרים לעשות כמותי ולהמליץ לאחרים לנסות ולקפוץ בין הטיפות ולהימנע מכך אם יש בידם.
    לצערי, המדינה הקטנה שלנו הפכה לגוש קשרים שכולו שחיתות שקשה לפרום. אני מגדלת ומחנכת את בני לתרבות אחרת ורואה ניצנים של תרבות זו בדור הצעיר ומקווה, כי משם תיפתח הטובה.

  • 5.

    מנהיגות מושחתת

    simon, 01/05/10 11:57

    שלום גם אני חשפתי שחיתות במשרד האוצר וגם שם הגנו על המושחתים ולא על החושף ככה נראית מדינת ישראל ועל זה אומרים לתפארת מדינת ישראל
    ועוד מבקשים מהאזרח הקטן להיות ישר הצחקתם אותי

  • 4.

    רציתם ליכוד? קיבלתם אותו, בכל חור ובכל פינה. (ל''ת)

    שאול מופרז, 01/05/10 11:36

  • 3.

    גיבורה אמיתית! מפחיד לחשוב איזה סוג של אנשים יש בעמדות מפתח (ל''ת)

    י, 01/05/10 11:35

  • 2.

    מה חשבת שתקבלי פרס?לא במדינה שאלו הם שופטיה וחוץ מזה אין לך כסף אז מה

    רחלי, 01/05/10 11:33

    אצלינו זו מדינה שאין לך כסף והרבה

    אז גם שאת צודקת השופט לא מסתכל לכיון שלך

    כי מה חשוב יותר הבוס בעל הממון או את

    תחשבי על זה זו מדינה שהצדק ממנה והלאה

    איפה ההסתדרות בנושא הזה היום ב1 במאי

    יום הצדק לפועלים הפשוטים

  • 1.

    שחיתות, שוחד, עושק וטיפשות

    סדום, 01/05/10 11:23

    הם חלק ממאפיני מדינת מערכת המשפט
    הטובה בעולם.