• 14.

    במועדון הגלינה בנמל ת''א נתנו מכות רצח לבוגר יחידה מובחרת

    קוסננט, 27/05/10 00:48

    המקרה הזה עוד קל יחסית לעומת האלימות שמפעילים המאבטחים של מועדון הגלינה בנמל ת''א.
    שני חברים יצאו לבלות במועדון הגלינה בנמל תל אביב, את הבהיר הכניסו ואת חברו האתיופי הכהה השאירו בחוץ. כשניסה הבהיר לברר מדוע לא מכניסים את חברו כהה העור, הוא חטף אגרוף לעין וסיים בבית חולים. רק בנס לא איבד את ראייתו בעין אחת. כנסו לפייסבוק והצטרפו לקבוצה ''נלחמים בגזענות - חזק ועכשיו!!''
    מידע נוסף בקישורים הבאים:
    http://www.youtube.com/watch?v=dmHgKAX2XsI
    http://galina-bar.blogspot.com

  • 13.

    אז כשהסלקציה לא נגעה לכם לא פתחתם את הפה,זה היה טוב

    מני, 17/05/10 01:45

    עכשיו כשאתם בביצה יחד עם האתיופים פתאום זה מפריע...

  • 12.

    בושה וחרפה למדינה שלנו

    מעיין, 03/05/10 18:19

    בושה שיש סלקטוריות שחושבות שמינימום הן הסגניות של אלוהים.בס''ה בחורה נכה שרצתה לבלות ולכייף כמו כולנו.
    כמו שקראתי פה בתגובה למעלה גם אני בטוח לא יגיע למקום הזה.

  • 11.

    צבא

    עדי, 02/05/10 18:08

    מה קשור התגובה של בעל המקום ''אני עשיתי צבא''?קודם תלמד דרך ארץ מהי

  • 10.

    מקום לא מכובד

    שני, 02/05/10 18:06

    לאחר קריאת הכתבה אני יכולה להגיד בוודאות שלא אני ולא חברותיי נגיע למקום הזה בגלל הסיפור שקראתי עכשיו.למקום כזה אני לא יתן פרנסה.

  • 9.

    בושה וחרפה למדינה שלנו!!

    שרית, 29/04/10 23:05

    אם הגענו למצב כזה שאפילו נכה לא מכניסים למועדון ובן אדם כהה עור מושפל פלא שהמדינה שלנו נראית כמו שהיא עכשיו??תמיד,אבל תמיד לימדו איתו לעזור לאנשים,כל שכן אנשים נכים!!זה מזעזע לשמוע על מקרים כאלה שאנשים מושפלים בהם ורק בכדי להיכנס למועדון!!לאן עוד נגיע??

  • 8.

    תגובה לדני שווה בין שווים

    ציון, 29/04/10 20:11

    יש משפט האומר אל תדון אדם עד שתהיה במקומו.מיכל לא ביקשה ואינה מבקשת שום פריבילגיה.מה לעשןת ולמיכל קשה לעמוד עקב נכותה.מאיפה שאבת את החוצפה ואת עזות המצח לכתוב דברים אלה? העובדות מדברות בשם עצמן .בעלי המועדונים אינם אוהבים נכים.אני מקווה שדעתך תשאר בשוליים.

  • 7.

    מי רוצה בכלל לצאת למועדונים המגעילים בישראל?! (ל''ת)

    עדיף כבר לשבת בבית, 27/04/10 06:21

  • 6.

    שווה בן שווים

    דני, 27/04/10 06:13

    היי מיכל,
    תרצי לי להיות קצת בוטה אבל...אם את מבקשת להיות שווה בין שווים - זה בדיוק מה שעובר על כולנו. זה המהות של שווה בין שווים. את ביקשת לקבל הנחה, לקבל יחס מועדף ולא קיבלת. יכלת גם להגיד לסלקטורית עם מי באת, ולשבת בצד בסבלנות עד שיגיע תורך. כך לא היה נגרם לך נזק מעמידה ממושכת וגם היית זוכה ליחס כמו כל אחד שעמד שם בתור. יחד עם זאת - הפתרון הוא תמיד באמצע: לתת לך להכנס מוקדם יותר, אבל לא בלי תור כמו שרצית. גם לאנשים האחרים בתור יש זכויות. לגבי החברות שלך - הן רגילות להכנס בלי תור למועדונים בזכותך, הן רגילות לרכב על הגב שלך...אז הפעם לא. אם באמת יש במקום שרותי נכים ונכים עם כסאות גלגלים - אז בהחלטה המקום מכבד נכים, גם כאלה שבמצב קשה משלך.

    • יש שווה ויש שווה

      אורית, 28/04/10 00:41

      התשובה שלך נשמעת ממש ''תסלח לי על הבוטות'' מצוצה מהאצבע... אם כל הכבוד! נתחיל בזה שכמו שיש חוק לא כתוב לתת זכות לנשים בהריון או עם ילדים להיות ראשונים כי ''דרך ארץ קדמה לתורה'' ככה זה בנושא הנכות אחד לאחד העובדה הכי מרכזית היא כי אתה לא הייתה רוצה להיתחלף איתם... ולא משנה איפה ובאיזה סיטואציה אז תפסיק להיתחסד ומצוא פתרונות הזויים שנשמעים כמו שלט ענק ''אני בעל המועדון'' ובהקשר לנוכיות האם הייתה שם? אתה בוודעות יודעה ששרותי הנכים זה לא איזה פיקציה של בעל המועדון?! אם זה לא אתה בכלל....מעבר לזה החברות... אני לא יודעת מה ומי אבל לציין ''הן רגילות לרכב על הגב שלך...'' לא רק פוגעני למיכל ולחברות אלא יומרני ומתנשא מאחר לא אתה ולא אני מכירים אותן!! אל תשפוט אדם שאינך מכיר אל סמך מה נאמר... אני לא יודעת מה איתך אולי אתה כזה...אבל אני לא מכירה אנשים שמסתובבים אם נכים רק בגלל הפרבלגיות שלהם... שגם ככה הם לא מקבלים!! אז המלצה שלי מכל הלב תכיר אנשים נכים תתמודד איתם ביום יום ואז תבוא אם ''פתרונות יעול'' עניינים עד אז שמור דעתך לעצמך כי אם אותי הכעסת אני לא רוצה לדעת כמה העלבת/פגעת את מיכל ודומים לה....

  • 5.

    מה יש היא לא רוקדת רק מסתקלת בשביל זה צריך להשפיל אותה

    my story , 27/04/10 05:12

    האם נכה על כיסא גלגלים יכול להכנס למועדון?
    מה זה סלקטור המלה נשמעת לא טוב היתה נהוגה בעבר הרחוק באיזה מקום באירופה!

  • 4.

    לתבוע לתבוע וזה לא בכיינות מגיע לה (ל''ת)

    יוני, 27/04/10 01:28

  • 3.

    לא צריך להתעצבן פשוט יורקים לסלקטורית בפרצוף ועוזבים את המקום

    א, 26/04/10 23:23

    תאמינו לי אין יותר השפלה מיריקה בפרצוף מול קהל אנשים זה מוריד לה את כל הביטחון לחודש שלם

  • 2.

    נו באמת.. אני מקנאת במזרחים ה''שחורים''

    מה עם הבחורות השמנות והלא אטרקטיביות?, 26/04/10 21:09

    לפחות אתם יכולים לתבוע על גזענות.
    פעם הגעתי לכניסה של בר עם סלקציה, אמרו לי שמלא, חברה שלי האטרקטיבית הגיחה מאחורי פתאום המקום ''התרוקן'' והורשיתי להכנס יחד איתה. זה פי אלף יותר משפיל מדחיה על רקע גזע.
    על מה אני אתלונן? גזענות נגד מראה לא נאה מספיק?
    חבל שלא נולדתי מזרחית.

  • 1.

    אל תבואו למקומות האלה

    ששה, 26/04/10 12:16

    כל פעם חדשות לבקרים יש את הסיפור הזה.
    יאללה מספיק ללכת למקומות כאלה.
    אפשר ליהנות הרבה יותר במקומות אחרים ונורמאלים.
    תפסיקו לעמוד כמו אביונים בפתח ולחכות שיכניסו אתכם! מה קרה לכם?
    מי צריך את מי?
    לא תתנו להם פרנסה! הם ירדו אחריכם