• 148.

    איזה טמבלים (ל''ת)

    קורל, 20/04/10 17:48

  • 147.

    הייצור ההרסני הזה ביבי הזה רועד מפחד מהחרדים ומלקק להם . (ל''ת)

    benzi. a, 19/04/10 23:37

  • 146.

    לנטורי קרטא והקרן החדשה לישראל חזון משותף

    חיסול מדינת ישראל, 19/04/10 21:55

    גם השמאל האנרכיסטי שורף דגלים, אלה במרכז ירושליים ואלה במזרחה....

  • 145.

    סליחה, אבל 40 אלף נטורי-ק. ו-100 אלף סאטמרים אינם בדיוק ''מיעוט'' הם רוב

    החשב הכללי, 19/04/10 21:42

    תוסיפו על כך עוד כמה עשרות אלפי אנטי-ציונים חרדים מקבוצות אחרות.

    שהחרדים בשקל (החוזרים בתשובה המקופחים המזרחיים) יפסיקו לבלבל לנו במוח.

    אגב, לא צריך להיות גאון בשביל לדעת שהחרדים ה''מתונים'' כמו למשל הליטאים נוטים לכיוון נטורי-קרתא ומסכימים איתם יותר מאשר הם מסכימים עם הציונים - ולזה עוד קוראים ''מתונים'' חחח על מי אם באים לעבוד??

  • 144.

    מי שאשם במצב הזה אחי החילוניים, זה אתם !!!!!!!!!!

    סתם אחד, 19/04/10 21:35

    שאתם נותנים גב למנהיגים המושחתים שלכם שממשיכים לעשות קומבינות עם העסקנים החרדים בכל מיני קואליציות על חשבון כולנו. תחשבו עכשיו על אלו עם הכיפה סרוגה שמוסרים את נפשם ביחד איתכם בקרבות ובמלחמות ועל היריקות שהם קיבלו מכם בפרצוף וקצרה היריעה מלפרט. זמן לחשבון נפש.

  • 143.

    משתינים עליכם בקשת.... (ל''ת)

    חרדי, 19/04/10 21:32

  • 142.

    לנתק מים ותשתיות מכל החרדים והערבים במיידי !

    דתי, 19/04/10 21:21

    ''לא חיים על חשבון המדינה''? ''לא מקבלים קצבאות''? חיים בזכות עצמם???

    בואו נראה להם אחת ולתמיד. ננתק מהם מים, חשמל, תשתיות עירוניות ומדיניות ושיחיו להם באוטונומיה משלהם ... מה קרה? חושבים שהם עצמאים בשטח.. שייקחו עצמאות ויעזו אותנו בשקט!

  • 141.

    לעצור אותם - ולבטל להם ולמשפחותיהם את קצבאות הילדים

    יפצ'וק, 19/04/10 21:00

    בארץ שלנו רק הכסף מדבר - ואז נראה אותם!!

  • 140.

    לכל החוז' בתשובה המתלהבים הטוענים שנ.קרתא חיו בשלום עם הערבים בירושלים

    יהודי מירושלים, 19/04/10 20:50

    בורים הייתם לפני שחזרתם בתשובה (כי זו עובדה שרוב החוזרים בתשובה הם לא מהשכבות המצליחות והמשגשגות באוכלוסיה .. בלשון המעטה ...) ובורים נשארו גם אחרי החזרה בתשובה, כי מה לעשות? בור נשאר בור!

    עכשיו תלמדו שיעור בהיסטוריה (כי ישנתם בזמן שיעור ההיסטוריה בביה''ס החילוני) וכי בבית הספר החרדי לא ילמדו אתכם:

    את החרדים ''נטורי-קרתא'' הערבים זרקו מתוך ירושלים ואסרו עליהם להיכנס לפנים מן החומות כי הם היו אנשים רמאים וגזלנים ויצרו חובות גדולים אצל המוסלמים. כן כנראה שההיסטוריה חוזרת על עצמה ... שנוררים נשארים שנוררים... מתלמידי-תלמידי הגאון מווילנא רצו לבנות בית כנסת, מה עשו? לקחו הלוואות מהטורקים ומהערבים, הונו אותם ולא החזירו להם את כספם.

    הטורקים התעצבנו וזרקו אותם החוצה מהעיר ואסרו עליהם להיכנס לפנים מן החומה!

  • 139.

    לזרוק אותם עם אחיהם בעזה....נבלות (ל''ת)

    טלי, 19/04/10 20:44

  • 138.

    יש לדרוש בחינוך של כל אזרח לדעת את ההסטוריה ולהבין את החברה שהוא חי בה

    Avi Ecuador, 19/04/10 20:20

    יוכלו לחיות איך שהם רוצים ועם המנהגים שלהם ועם האמונה שלהם ולהסכים או לא עם מה שהם לומדים אבל הם חייבים ללמוד והחברה בישראל חיבת ללמד אותם ולמצוא את השיטות בכדי לפתוח את עיניהם ושכל ילד קטן יהיו לו בהמשך כשיגדל את הכלים או לפחות את הידע בכדי להחליט איך לחיות את חיו בעתיד.
    החברה החרדית הזאת סוגרת ומסתגרת וישראל חייבת לשנות זאת!

  • 137.

    למערכת nrg תודה על ההוגנות שלכם בידיעה. בד‏''כ התקשורת מכלילה אותנו עמם

    חרדי, 19/04/10 20:02

    בד‏''כ ‏כלל התקשורת מכלילה אותנו עם החלאות האלו!‏ו‏!‏

    • הם חלאות ואתם בסדר? ומה עם הרב עבדאלה שהכניס את ערפת ומחבליו בשביל כסף

      טול קורה מבין עינייך, 19/04/10 21:10

      ????

      אתם פרזיטים שלמים, הם חצי-פרזיים (לזכותם ולגנותם ייאמר)

  • 136.

    אני חילוני .ולדעתי חלק מהחילונים והשמאל נטור יקארטא שהם

    קובי, 19/04/10 19:53

    מיעוט אצל הירדים .ולא כוונתי לשאר החרדים הדתים שמבצעים עבודה נאמנה לשמירת היהדות .הקבוצות שהזכרתי המכנה המשותף .שינאת ישראל .ואין הבדל בינם לאויבי ישראל העם היהודי ..אנטישמיות לשמה .זאת מחלה בעם היהודי ולא חדשה .וזה מה שהורס אותנו .קשה לנו להבין שאנחנו צריכים לכבד את האדמה עליה אנחנו ישבים כיהודית ולהרגיש כצודקים.זאת הסיבה שהגענו לכאן ולא לארגנטינה אפריקה אוגנדה .

    • אין בעיה ש''שאר החרדים'' הטובים אינם כמו נטורי-קרתא

      באת אלינו עם רעל עטוף בדבש!, 19/04/10 21:03

      ונכושהם ''עוסקים'' בשימור היהדות ... אבל שיהיה על חשבונם ולא על כלל ישראל. אני לא צריך לשלם להם בשביל שילמדו תורה. המצווה היא שכל אחד ואחד ילמד תורה לפני שהוא מממן אחרים שילמדו תורה.

  • 135.

    אני רק שאלה

    יהב עצמון, 19/04/10 19:49

    האים נטורי קרתא לבדם אנטי ציונים ושאר הפלגים החרדים ציונים ?????????
    האים המנעות חרדים משהייה ברשות הרבים בעת צפירה זו דרכם להזדהות עים כאב השכול של בני עמם ?

  • 134.

    לכל החוז' בתשובה הבורים הטוענים שנטורי-ק חיו בשלווה עם הערבים בירושלים

    יהודי מירושלים, 19/04/10 19:12

    בורים הייתם לפני שחזרתם בתשובה (כי זו עובדה שרוב החוזרים בתשובה הם לא מהשכבות המצליחות והמשגשגות באוכלוסיה .. בלשון המעטה ...)

    ובורים נשארו גם אחרי החזרה בתשובה, כי מה לעשות? בור נשאר בור!

    עכשיו תלמדו שיעור בהיסטוריה (כי ישנתם בזמן שיעור ההיסטוריה בביה''ס החילוני) וכי בבית הספר החרדי לא ילמדו אתכם:

    את החרדים ''נטורי-קרתא'' הערבים זרקו מתוך ירושלים ואסרו עליהם להיכנס לפנים מן החומות כי הם היו אנשים רמאים וגזלנים ויצרו חובות גדולים אצל המוסלמים. כן כנראה שההיסטוריה חוזרת על עצמה ... שנוררים נשארים שנוררים... מתלמידי-תלמידי הגאון מווילנא רצו לבנות בית כנסת, מה עשו? הלוואות מהטורקים ומהערבים, הונו אותם ולא החזירו להם את כספם.

    הטורקים התעצבנו וזרקו אותם החוצה מהעיר ואסרו עליהם להיכנס לפנים מן החומה!

  • 133.

    למה מותר להם להפגין, כי הם לא שמאלנים, הם פשוטו כמשמעו מטורפים.

    כל הכבוד להם, 19/04/10 19:04

    אלוהים רואה את מעשיהם ומתבייש בעם הבחירה!

  • 132.

    לזכותם יאמר

    החילוני החושב, 19/04/10 18:59

    שמאה שערים היא שלהם- ה קנו אותה מהמדינה. כמו''כ הם לא מקבלים קיצבאות מהמדינה וכו'. כך שזה לא שהם רוצים ''לרקוד על שתי החתונות''. מבחינתם- הם לא לוקחים ולא נותנים. יש כאן תגובות שאומרות שצריך להרוג אותם וכו', חבר'ה, בואו נירגע קצת, הם שרפו דגל אתם רוצים לשרוף אותם? (למשל תגובה 94). חבל על השינאה, היא לא בונה, לא נבונה ולא מועילה לאיש...

    • מאה שערים שלכם? מסכים! קחו אוטונומיה... הולך??

      התנתקות עכשיו!, 19/04/10 21:26

      ותעזבו אותנו כבר בשקט. רוצים הגנה? תגנו בעצמכם מפני האויב הבא עליכם... רוצים תשתיות תעשו לכם עירייה משלכם ותממנו את השירותים מכספיכם. רוצים חשמל תבנו לכם תחנת חשמל.

      רוצים צבא? גדולי הדור ילחמו בעבורכם. רוצים אקדמיה? תעשיה? שהאברכים החרוצים יפרנסו אתכם.

      ותצאו לנו מהווריד רבאק עזבו אטותם בשקט כבר קיבינימאט!

      בואו ניפרד וזה לטוב כל הצדדים .. אתם תחיו בשלכם ואנחנו בשלנו. נמאס לנו לשאת את כל כובד החיתולים המשומשים של ילדיכם המושרצים בכמויות...

      • עזוב, הם רוצים להיות יהודים ומדינה ליהודים כמוהם

        תחפש אמריקה ותהיה אמריקאי, 19/04/10 23:33

        כשתבין אותם ואת היהדות

        • למה שאלך לאמריקה? אני יהודי שנלחם על ארץ ישראל

          שהם ילכו לחבר שלהם באיראן, 19/04/10 23:49

          או לאחיהם הסאטמרים בארה''ב

  • 131.

    שיתבישו להם!

    חרדית, 19/04/10 18:55

    הם באמת מיעוט שולי שבזים לו ויפה שזה הוזכר בכתבה.

  • 130.

    צריך לשים אותם בעזה- שהערבים יעשו בהם שמות. הם לא מכבדים את אלו

    ענת, 19/04/10 18:34

    שמגנים עליהם אז נראה אותם לבד במערכה.
    הם חיות אדם ואני מתביישת בעובדה שהם חלק מהעם שלי.

    • מה דעתך להכניס אותם לתאי גזים של נאצים?

      Avi Ecuador, 19/04/10 20:12

      סליחה, שכחתי שיש שמאלנים ''ציונים''

  • 129.

    חרידים הביתה

    א.ש., 19/04/10 18:01

    רבותיי יש לנו תשובעה : בכלפי רק להצביע לצפלגות ציוניות לא לקמע של רב הזה או כבות לרב אחר אלה כל כך מסוכנים שהערבים !!!! לפתוח עינים

  • 128.

    לשרוף דגל שווה לשריפת מסגד כנסייה או בית כנסת. (ל''ת)

    עונש עכשיו, 19/04/10 17:18

    • מה עושים למחללי קברי יהודים?

      בטטה חתוכה לצ'יפס, 19/04/10 19:55

      כולנו זוכרים כמה מעצרי (שווא) ומאמצים עצומים נעשו מצד המשטרה והשב''כ לתפוס את מציתי השטיח במסגד בשומרון. לעומת זאת כמה מעט נעשה כדי לתפוס מחללי 50 קברי יהודים במכמורת.

  • 127.

    שאלה. מדוע ממשלת נתניהו מחרישה ונותנת לחרדים האלה להשתולל?

    benzi. a, 19/04/10 17:18

    זה זמן רב שהחרדים בירושלים משתוללים ועושים מהומות שורפים דגלי המדינה ועושים חורבן והרס בעיר ומשבשים את חיי התושבים.
    הדבר הנורא הוא שזה כבר שנה מאז עלייתו של נתניהו והימין לשלטון הם העלו את רף ההתפרעויות שלהם ומתנהגים גרועים יותר מאוייבי המדינה. והממשלה הנוכחית הזאת לא נוקפת אצבע והרושם הוא שהם מפחדים מהם או שרוצים להמשיך ולהתחנף לחרדים כמו שממשלתו של ביבי יודעת לעשות זאת. כך או כך. הגיע הזמן שהציבור יתעורר מתרדמתו ויתחיל לצאת בכוח נגד ההמון המתפרע. הם ממילא לא האחים שלנו הם אשקרה אוייבי המדינה ...

    • את מי שאלת את ביבי שמלקק ומשקשק מהחרדים (ל''ת)

      בני, 19/04/10 19:08

  • 126.

    אוי לי אוי לעמי אוי לתורתי

    בן תורה, 19/04/10 17:14

    -בושה: גשרוצים לייצג את מכבדי תאורה ואפילו לא יודעים לכבד את הריות ואת אבלה פשוט בושה
    -וכשרוצים לייצג את הערכים האומנבטים כבוד הזולת וזורקים איבה כוללנית על כל חרדי בושה
    מתי בא הזמן לכבוד אמיתיM

    • לו עמי שומע לי ,ישראל בדרכי יהלכו. , אלוהים מתבייש בכם. (ל''ת)

      לו עמי שומע לי ,ישראל בדרכי יהלכו, 19/04/10 19:06

  • 125.

    מערכת המשפט תתעה גם הפעם. (ל''ת)

    להכרית רשעים מעם קדוש, 19/04/10 17:14

  • 124.

    רוב החרדים כאלו: נטורי-קרתא כאן, סאטמר בניו-יורק ...

    לחוזרים בתשובה: תפסיקו לבלבל במוח!, 19/04/10 17:06

    מספרית הם מהווים את רוב האוכלוסיה החרדית בארץ ובפזורות.

    והליטאים ומנהיגיהם בטח יותר קרובים לנטורי-קרתא וסאטמר מאשר לציונים ולציונות.

  • 123.

    שילכו לגור באיראן חולי נפש שם מקומם!!!!!!!!! (ל''ת)

    להעיף אותם מכאן!!!, 19/04/10 17:04

  • 122.

    אלימות החרדים ואווילות החילונים

    אלימות החרדים, 19/04/10 16:57

    1- אני חרדי.
    2- מי שפוגע בדגל או באנדרטה הוא נבל. ואם הוא חרדי הוא נבל חרדי.
    3- הבה נחשוב מה קורה אצלינו:

    ה''חילונים'' אינם מכבדים את ה''פסח של... החרדים''
    לא את ה ''שבת של... החרדים''
    לא את ''ראש השנה של ה... חרדים''

    מגיע יום הזכרון והחרדים תופסים קריזה: פתאום אסור לפתוח חנויות וזה... קדוש!
    פתאום צריך לעמוד כמצווה שיש בצידה עברה אם לא עומדים.

    פתאום בד צבוע יפה הופך קדוש.
    וספר תורה איננו קדוש? ומצווה שמסרו עליה אלפי שנים ויהודים את עצמם אינה קדושה.
    זה קצת מעורר אנטאגוניזם לא?
    זה לא מצדיק שום פגיעה אבל:
    החילונים שורפים הרבה פרות קדושות.
    למה החרדים מכעיסים? למה? . אל תגיבו. רק תהרהרו לעומק.

    • שכנעת אותי ,אתם חולירות בדיוק כמונו. (ל''ת)

      טל, 19/04/10 18:28

    • מה?? לא הבנתי מה אתה בא לומר? (ל''ת)

      ירושלמית - לא חילונית ולא דתיה.., 19/04/10 18:41

    • שכחת לציין את הרב עבדאללה יוסוף שהכניס לכאן את ערפאת ומחבליו (ל''ת)

      בעבור תקציבים למוסדות ש''ס..., 19/04/10 18:46

    • אני אסביר לך , אבל לאט:

      avron , 19/04/10 19:20

      החילונים לא מאמינים באלוהים ואי לכך כל גם לא במצוות והחגים והציויים והאיסורים ומיליון הדברים מסביב.

      מדינת ישראל קמה ונלחמת על חייה במלחמות עקובות מדם ואלו הן עובדות ולא אגדות ולא אמונות וירטואליות.

      אי לכך את יום הזכרון, יום העצמאות ויום השואה יש לכבד מעל הכל, אין כאן שום קשר לאמונה, אלא לזכרון הלאומי של 62 שנה בלבד.
      אז לכבוד אותם החללים שבגללם אתה יכול לכתוב תגובות באינטרנט ולגוגו את החגים ולהתפלל חופשי, כולל בכותל, כל החרדים מחוייבים מדינה דמלכותא ומדינה דמצפונא לעמוד דום, לסגור חנויות ולסתום את הפה.
      תודה על ההקשבה.

      • תגיד?! אתה חושב שאלוהים נכה וחלש וזקוק לעזרתכם לשמור עליו?

        Avi Ecuador, 19/04/10 21:34

        תכבד קצת את האלוהים שאתה מאמין בו ותן לו קצת יותר קרדית להעניש ולהסביר את עצמו ''עזרתכם'' או עזרתם של עוד שהידים שאולי מקבלים בתולות וגן עדן.
        כמובן שאם אני הייתי רוצה להאמין לא הייתי מאמין בדרך שלכם וההתנהגות שלכם רק מרחיקה אותי מאמונה למה שאתם אמורים להאמין בו.

        • מתנצל, התגובה הייתה ל 122 אלימות החרדים ולא לזה שהתגובה תחתיו (ל''ת)

          Avi Ecuador, 19/04/10 23:23

    • בחייך, למה להכעיס, תתייחסו לציונים לפחות כמו שאתם מתייחסים

      Avi Ecuador, 19/04/10 20:08

      לגויים בארצות שלהם, תוכלו אפילו לא להכיר במדינה הציונית ולומר שהיא לא של יהודים ואתם חיים בגטו שיצרו לכם שמאלנים, אבל למה לא תלכו לשרוף דגלים של מדינות שאתם חיים שם? נראה מה עושים לכם. אולי תנסו לשרוף דגל של איראן כשאתם הולכים לביקור באיראן?
      בכל מקרה אתם חיים ונשמרים ואוכלים במדינה הזאת, אפילו מקבלים כספים.
      אולי כדאי שתתחילו לפחות קצת ללמוד את התרבות של ''הגויים'' השמאלנים?
      תמיד טוב לפחות להכיר ולכבד קצת.

  • 121.

    הבהרה למתעניינים בחרדים

    יוסי, 19/04/10 16:48

    נטורי קרתא ושאר קיצונים כאלו הם מיעוט בציבור החרדי, ואינם שונים במאומה מאנשי שמאל קיצוניים שתומכים באויבי ישראל - אלו וגם אלו הם קיצונים שנגזר עלינו לסבול אותם בחברתנו
    הרב המוחלט של שאר החרדים אינם ''דתיים'' - כמו שחילוני אינו שומר שבת - כך הם אינם שומקים חגים לאומיים - מסיבות אידיאולוגיות - אך מצד שני הם מכבדים את החילונים ולא יעברו בפרהסיה על עמידה דום וכד' - שלא כמו חילונים הנוסעים בשבת ברחובות של חרדים שאינם מכבדים.
    כבושד הנופלים יקר גם בעיני החרדים - בכל הישיבות מתפללים להשבתו ושלומו של גלעד שליט וקרבנות השואה וחללי צה''ל נזכרים בתפלות של יום עשרה בטבת שעל פי היהדות הוא היום הראוי לדבר.
    חבל להתסיס אווירה!

    • אף אחד לא מתעניין בכם פשוט תצאו לנו מהוורידים ומהמדינה!

      חרדים Raus !!!!, 19/04/10 18:53

      ואתה יודע להיכן עלייך לדחוף את ההבהרות שלך ...

    • המלצה, להכניס את החבורות של השמאלנים הקיצוניים והחרדים הקיצוניים

      Avi Ecuador, 19/04/10 20:11

      שיחיו ביחד למשך שנה

  • 120.

    חייב להבין...

    חייב להבין.., 19/04/10 16:47

    עד מתי שלושת מליוני היהודים הפרודוקטיבים במדינה הזו יחיו בה....? מעניין...

  • 119.

    תגובה

    אפק, 19/04/10 16:43

    יש לבצע בהם לינץ ואת היתר לגרש מאדמתנו הקדושה כת נ-ט כרטא אין להם חלק בעמנו סוף

  • 118.

    מאחלת לכל אחד ואחד מהם

    אפרת, 19/04/10 16:39

    באמת, אבל באמת תקבלו בחזרה את מה שאתם שולחים.
    צוררי ישראל, ראוי להעיפם מהמדינה.

  • 117.

    תגובה לצורך השפעה מעשית

    ערן ל, 19/04/10 16:34

    בעיקרון על פי דעתי אין טעם לכלל התגובות הללו כי אין להן השפעה מכל בחינה כלשהי על צורת התנהגותם של הנבלות וכדומה מפאת כך אני מציע לכל אזרח ואזרח אשר רואה נטול כרתא מבצע איזה ביזוי הן בדגל המדינה והן בכל אחד מסמלייה אותו אזרח צריך להשתמש בכל אמצעי שיש ברשותו בכדיי למנוע ביזוי זה המדינה לא עושה כלום כנגדם התקשרות רק נותנת להם בימה ואנחנו האזרחים משלמיי המיסים ומשרתי הצבא רואים את כל החלאות אדם הללו עושים כרצונם לסיכום אני אומר עד כאן היום בערב כל אזרח שרואה נבלה שכזו שיגיב בהתאם תודה לכל הקוראים ואפילו למבצעים במידה ויהיו

  • 116.

    נטולי חרטא (ל''ת)

    עידו, 19/04/10 16:26

  • 115.

    הזבל האנושי בהתגלמותו. (ל''ת)

    נטורי חארטה, 19/04/10 16:04

  • 114.

    לשבור להם את העצמות ולבנות חומה מסביבם- שייחנקו בגטו. (ל''ת)

    רעמסס, 19/04/10 16:03

  • 113.

    ענת קם ואורי בלאו גרועים מנטורי קרתא וכן כל השמאל

    מנחם פרידמן, 19/04/10 15:26

    אנשי השמאל שורפים את המדינה ואת החיילים. ונטורי קרתא מעולם לא ריגלו או הלשינו לגולדסטון

    • להזכירך: הרב עובדיה הכניס לכאן את ערפאת ו-80 אלף מחבליו בעבור תקציבים

      דין נטורי-ק כדין קם ובלאו, ואף יותר!, 19/04/10 17:57

      נטורי-קרתא מתחבקים עם אחמדינג'אד ומכחישים את השואה

  • 112.

    לא רוצים - לא צריך - לשלול ביטוח לאומי והבטחת הכנסה!!!!! (ל''ת)

    לריסה, 19/04/10 15:25

  • 111.

    בכל הארץ אבלים? גם באום-אל-פאחם?

    בן, 19/04/10 15:14

    כל שנה אותה הכתבה. אני לא מסנגר על החרדים, אבל אתם העיתונים בוגדים במקצוע שלכם כי אתם מביאים תמיד רק צד אחד, את זה שנוח לכם.
    הלכתם לבדוק אם אבלים בישובים ערביים? אני בטוח שלא.

    • באום אל פאחם, מצד שני, לא נהנים מתקציבי ענק ושודדים את הקופה (ל''ת)

      רוני, 19/04/10 20:03

  • 110.

    תודה לד''ר קסטנר שהציל את החולירות האלה ברכבת המיוחסים

    .., 19/04/10 14:06

    על חשבון 800,000 יהודי הונגריה שהלכו למשרפות.

    • ענת קם יותר גרועה מנטורי קרתא

      מנחם פרידמן, 19/04/10 15:29

      תגובתך ''ענת קם ואורי בלאו גרועים מנטורי קרתא וכן כל השמאל''

      • באמת? לא שמעתי שהיא מחכישת שואה ...

        מעניין, 19/04/10 17:20

        וכן, צריך לשפוט אותה על בגידה. ואת נטורי-קרטא לגרש החוצה מהארץ!

    • האשמות שווא על קסטנר (ל''ת)

      צדק הסטורי, 19/04/10 16:53

  • 109.

    אבל לקבל קיצבאות מהמדינה נטורי קרטא לא מתנגדים (ל''ת)

    אזרחית, 19/04/10 12:37

    • תתפלאי

      שי, 19/04/10 16:24

      תתפלאי אבל הם לא לוקחים את הקצבאות אפילו ת''ז אין להם

      • אם הם לא לוקחים קצבאות, מה כ''כ מפריע להם יהודים שנלחמים ומגנים על עצמם

        התוהה, 19/04/10 18:00

        ?????????..


        נראה לי שאני יודע: שינאת חינם!

        הם רוצים לראות גם את היהודים שיש להם כבוד עצמי ומגנים על עצמם כשקמים להורגם, נהרגים בשואה והולכים כצאן לטבח כמו שהורה אותם רבם רבי יואל טייטלבוים...

    • נטורי קרתא לא לוקחים קצבאות מהמדינה (ל''ת)

      דיוק, 19/04/10 16:54

  • 108.

    לא נשכח אותם. את ההולכים , בכאב , ואת אלה שהיו צריכים ללכת...בתקווה (ל''ת)

    H2c12o3 , 19/04/10 11:59

  • 107.

    לקיבינימט (ל''ת)

    לזרוק אותם מפה, 19/04/10 11:49

  • 106.

    כנסת ישראל הוציאה את המינים (הכת שבראשה עמד ישו) מעדת ישראל לא בגלל

    אילן, 19/04/10 11:13

    סיבות דתיות, אלא בגלל סיבות לאומיות!!
    המינים לא הצטרפו לכוחות הלוחמים כדי להגן על יהודים שהיו בצרה מפני אוייבים, פשוט לא היה להם אכפת. אנשי כנסת הגדולה הוציאו אותם מעדת ישראל בשל כך.

  • 105.

    לשלול מהם את האזרחות! ובטח ובטח את ביטוח הלאומי

    ישראלית גאה, 19/04/10 11:13

    כדי שלא יהייה להם מה לעשות בארץ הזו שחוץ מלקחת כסף מהמדינה הם לא תורמים בכלום

  • 104.

    שישרפו בגיהנום.הקב''ה ישלם להם על מה שהם עושים! (ל''ת)

    דתיה לאומית, 19/04/10 11:08

  • 103.

    לגרש אותם ואת בני המשפחה שלהם לסוריה (ל''ת)

    הילה, 19/04/10 10:58

  • 102.

    הלוואי שתמותו באוהלה של תורה. מיד. (ל''ת)

    מירי, 19/04/10 10:54

  • 101.

    ''רצוי שלא לפגוע ברגשות הציבור המתאבל'' ...לא יאומן (ל''ת)

    רועי, 19/04/10 10:53

  • 100.

    לגרשם מיד, הם מהווים גייס 5, לא ירחק היום עד שהם יפנו נגדנו נשק (ל''ת)

    שימי, 19/04/10 10:25

  • 99.

    ''מארסיך ומחריביך ''

    יהודי פשוט, 19/04/10 10:16

    בגלל אנשים כאלה אין לנו גאולה אנטישמים לעצמם

    • אולי התבוונת ''מערסיי'' יוג' - מעבר חזאת -

      מיכאל, 19/04/10 12:19

      אתה צודק
      שיצטרפו לסאטמרים של נ''י

  • 98.

    כל עוד בתי הקפה פתוחים ליד כיכר רבין בתשעה באב, אין לנו לצערי זכות

    מצטער, 19/04/10 10:14

    להטיף להם. קשוט עצמך ורק אחר כך קשוט אחרים.

    • אתה מכיר חילוני שמפגין ומתפרע ב9 באב?

      ניצן, 19/04/10 12:35

      אתה לא מסוגל להבדיל? אמנם לא מתאבלים ב9 באב, אבל לא הולכים מפגינים ושורפים טליתות, כמו שהם שורפים את הדגל.
      שלא לדבר על ההבדל בין אבל על מאורע שאירע לפני אלפי שנים לבין אבל על קרובי מישפחה שנפלו במלחמה, אבל את זה הם לא מסוגלים להבין.

    • הלו , פה זה לא טהרן. ואין שום צורך שתצטער שכך.

      אייל , חולון, 19/04/10 13:09

      '' איש איש באמונתו יחיה ''.

      יושבי בית הקפה בכיכר רבין , אינם מפגינים נגד תשעה באב.

      היצורים האלה מנטורי קרתא , שמכנים את עצמם בתור יהודים , מפגינים כנגד יום הזכרון לחללי מלחמות שבזכותם הפרזיטים האלה חיים ולא נותנים לחיות כאן.

  • 97.

    אין מה לעשות . לפעמים יש מחיר לדימוקרטיה ,... (ל''ת)

    שמאלן שפויי .., 19/04/10 10:00

  • 96.

    אלו קבוצות של אזרחי המדינה שחוצפנים ללא תקנה שלא מבינים את גרלו של עם

    פקק תנועה , 19/04/10 09:42

    ישראל

  • 95.

    מי בכלל סופר את הנטולי חרטא האלה?

    אלעד, 19/04/10 09:40

    יאללללה שיעופו לי מהמדינה הם וכל שונאי ישראל באשר הם.
    מי שחי פה צריך לשלם מיסים,לעשות צבא,לעמוד בצפירות,לתת כבוד להמנון ולדגל ועוד... אם יש למישהו בעיה עם אחד בדברים הנ''ל שיעזוב ת'מדינה וישאיר אותה לאלה שכן אכפת להם!!!!!!!!!!!!

  • 94.

    אתם מסכימים שלפחות איתם היתי צריך להשלים המלאכה ? (ל''ת)

    אדולף....., 19/04/10 09:06

    • מסכימים בהחלט (ל''ת)

      יוסי, 19/04/10 11:24

      • נתורי קרתא.

        אלי, 19/04/10 19:37

        מסכים בהחלט .אחרי שלחללינו הקדושים קראו פגרים.! היתי רוצה לראות אותם נשרפים בעודם בחיים.אין להם זכות לחיות !

    • אשכרה חבל שאיתם הם לא סיימו את העבודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      רן, 19/04/10 12:12

    • אתה אדם דוחה (ל''ת)

      טל, 19/04/10 16:58

      • ואללה? הוא דוחה? אה .. להתחבק עם אחמדינג'אד ולהכחיש שואה זה מצווה?

        Der Untermensch, 19/04/10 18:02

        איפה כתוב דבר כזה בתורה או בהלכה??

    • כן,הם ערב רב. (ל''ת)

      משה, 19/04/10 17:16

  • 93.

    למה לא מציינים שמדובר במיעוט (כ 5 %) מהחרדים

    חרדי מתאבל, 19/04/10 08:46

    ורוב החרדים לא מזדהים איתם ???

    • אם תטרח לקרוא את כל הכתבה תראה שכן מציינים זאת (ל''ת)

      דנה, 19/04/10 11:30

      • אבל

        שי, 19/04/10 16:29

        כתוב רוב אבל לא כתוב שמדובר במיעוט גורף שלא זוכה כלל ליצוג כי הם ממש כלום ולא ראים לבמה שהתקשורת נותנת להם

    • כדי לזרוע שינאה באנשים כמו 93 .......... (ל''ת)

      חבל !, 19/04/10 11:40

    • 40,000 נטורי-קרתא ו-100,000 סאטמר זה 5% ???

      יא חתיכת דמגוג בגרוש!, 19/04/10 19:03

      על מי אתה מנסה לעבוד ... זנה רוב האוכלוסיה החרדית!

  • 92.

    נטורי קרתא

    אריה, 19/04/10 08:38

    נטורי קרתא הנו שם בארמית שפירושו שומרי העיר (נטורי=נוטר).
    פלג חרדי קיצוני זה מתנגד לקיומה של מדינת ישראל ומפגין כנגד המדינה בכל הזדמנות.
    הוא אינו נתמך על ידי המוסדות השלטוניים ואני לא אתפלא אם אגלה כי תומכיו הם שלטון האייתולות ושאר חולאים רעים.
    הפלג הזה נפגש עם אוייביה המרים של מדינת ישראל (אירן ,חמאס וכו...) ולכן יש להוקיעם לשלול את קיומם בקרבנו להוציאם מן החוק ולגרשם ממדינת ישראל. כשם שעזמי בשראה ברח מן הארץ כך יש לבהריחם מן הארץ.\\בוגדים אלה אינם שונים ממנו.
    http://www.nkusa.org/

  • 91.

    מה זאת אומרת ''כדי שלא לפגוע ברגשות הציבור המתאבל''???

    ניצן, 19/04/10 07:07

    אם הם היו הולכים לצבא, אולי הם גם היו מבינים את האידיאל שמאחורי היום הזה...

    • זה אומר שאם הדרך שלך להתאבל זה לעמוד דום אז הוא מכבד אותה

      דוד, 19/04/10 09:20

      אבל הדרך שלו להתאבל היא בלהגיד פרקי תהילים - וזה בדיוק מה שהם עושים בצפירה

      • דוד, כדתיה, הם מעלים בי תחושת קבס. הם לא חרדים הם עוכרי ישראל

        מרים, 19/04/10 12:16

        תהילים אומרים בבית או בבית המדרש באופן מכובד, לא רצים ללקק את רגלי האויב ובטח לא רצים לשרוף את הדגל ואת הלב של עמ''י.

  • 90.

    מעניין אם היו מעיזים לעשות כך בגולה (ל''ת)

    צחי, 19/04/10 07:05

  • 89.

    צריך לשמוע איך חרדים מתבטאים נגד ישראל וישראלים

    מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו, 19/04/10 05:49

    בקהילות בחוץ לארץ כדי להבין את גודל השנאה שלהם. פשוט לא להאמין איך שמשמיצים ''ישראלים'' (כוונתם לחילוניים). הדברים מגיעים עד לכדי השמצות במשטרה של''ישראלים'' יש עניין רק בסמים ובזונות. שגרירויות ישראל צריכות לבדוק את העניין.

  • 88.

    אני מעריך את נטורי קרתא יותר מאשר את חב''ד כי הם

    חב''ד - עבודה זרה, 19/04/10 05:40

    לפחות ישרים וכנים ולא כמו חב''ד הנחשים הארסיים והעקומים שמשחקים איתנו משחקים. חב''ד היא תנועה אנטי ציונית שהרבי משיח השקר שלהם לא ביקר מעולם בישראל ממניעים אנטי ציוניים - בכל זאת חב''ד לא מתביישים לסחוט עוד ועוד כספים מהמדינה ומתורמים יהודיים ואפילו שלחו את לב לבייב לעשוק כספי חוסכים ישראלים - ולברוח ללונדון...

  • 87.

    אחר כך הם מתפלאים למה שונאים אותם! פשוט אין מילים להביע את הכעס (ל''ת)

    אליק, 19/04/10 04:12

  • 86.

    הם עושים צחוק מהיהדות ממה הם חיים מי תומך בחיות האלה???? (ל''ת)

    דן, 19/04/10 04:05

  • 85.

    קומץ חרדים

    rubi, 19/04/10 04:00

    כיצד קומץ מופרעים פורעי חוק - 150 מצליחים לייצר כותרת ביום כה חשוב זה?

    שנית נטורי קרתא משמעותו נטורי=שומרי קרתא=קריה עיר

    • ידידי רובי !

      שמואל ב', 19/04/10 08:27

      אנא , שים ליבך אל פרק ה' בשיר השירים .''מצאוני השומרים הסבבים בעיר ,הכוני פצעוני נשאו את רדידי מעלי שמרי החמות '' עוד בתקופת שלמה המלך פורעי החוק הטרנסילבנים היו למיעוט מסואב דחוי ומוקצה .השיא היה בתקופת הנאצים באירופה כאשר הם שיתפו פעולה עם הנאצים והפשיסטים לרצוח יהודים ולא לפני שרוקנו אותם מכספם וזהבם .אני מעיד ממקור ראשון את שנאתם אל היהודים ואך פלא בעיני שהם עדיין חיים בקירבנו מעל 3000 שנה ולא סולקו ה''ערב רב ''הזה לכל הרוחות והשדים !

      • דבריך על שתוף פעולה שלהם עם הנאצים הם סלוף הסטורי מוחלט. (ל''ת)

        טל, 19/04/10 17:01

        • דבריו הם סילוף? וההתחבקות עם אחמדינג'אד והכחשת השואה הם גם סילוף? (ל''ת)

          אין עשן בלי אש!, 19/04/10 18:43

    • עורך עתון היה צריך להעניק לידיעה שולית מקום שולי (ל''ת)

      טל, 19/04/10 17:00

  • 84.

    אני מקווה שהם לא מקבלים שקל מהמיסים שאני משלמת (ל''ת)

    שלומית, 19/04/10 03:38

    • הם מקבלים כמו

      משולם ., 19/04/10 11:07

      עזמי בשארה ואחמד טיבי ....
      משפחות המחבלים המתאבדים עם תעודה כחולה ..
      תושבי סכנין שהניפו תמונות של נסראלה ...
      מסעדת אזאד בחיפה שגירשה חייל במדים ...
      ועוד כל מיני שונאי ישראל - אנרכיסטים ,שמאלנים קיצונים סרבני גיוס - וגם אם הם מתגייסים אז הם מרגלים עבור אירגוני שמאל שפועלים יומם ולילה כדי להכפיש את המדינה למען בצע כסף מאירגונים פרו חמאסים מאירופה ..

  • 83.

    בושה שיתר החרדים לא יוצאים למחות כנגדם . השתיקה שלהם הכי חמורה........ (ל''ת)

    יואב, 19/04/10 03:02

    • כן כן גם בושה שאנחנו לא מפגינים נגד המפגינים בבלעין (ל''ת)

      יאיר משה, 19/04/10 08:18

    • כן יוצאים נגד: תאזין לרדיו כל חי , 92.8 אפ.אמ. (ל''ת)

      אבל מישהו במדינה רוצה שיהיה שינא זו..., 19/04/10 09:19

  • 82.

    חבל ממש חבל!!!

    נאור.א, 19/04/10 02:34

    חבל שהתקשורת נותנת במה לאספסוף הזה ,שהוא בעצם מונה כמה מאות.

    חבל שחלק גדול מהציבור החילוני חושב שזו הדעה של כול הציבור החרדי.

    חבל שלתקשורת נוח להציג את המיעוט הזה כמשהו מייצג בציבור החרדי,וכול זה חלק ממסע ההחפשות של התקשורת על הציבור החרדי.ציונות זהו חלק בלתי נפרד מהדת(יהדות) האורטודוקסית וכול יהודי דתי אומר שלוש פעמים ביום ''ותחזינה עינינו בשובך לציון''
    גם דתי לאמי אמר זאת וגם חרדים וגם החב''דניקים,נחמנים וכו, אז שלא יעבדו עליכם.
    ראה אתר הידברות.

    • אל תבלבל לנו את המוח. הרבי מלובביץ' לא ביקר בישראל

      חילוני עצבני, 19/04/10 05:53

      אפילו פעם אחת. לא נעים לי להגיד אבל ממכם אני רואה איך יצאה השואה. אתם שונאי עצמכם ורבים עם כל דבר שזז. חושבים שאתם חכמים מכולם כשאתם בעצם תקועים אי שם בימי הביניים.

      • עוד שוטה ישראל המצדיק את השואה (ל''ת)

        טל, 19/04/10 17:02

  • 81.

    לדעתי צריך להתעלם מהם

    איציק, 19/04/10 02:14

    גם אני חרדי אבל דעותיי הפוכות לגמרי חבל שעושים מהם ענין

  • 80.

    למה בדיוק מאפשרים להם לחיות בתוכנו?

    טלי, 19/04/10 02:13

    הרי הם בדיוק כמו השונאים שלנו, אז למה לתת להם את ההנאה לגור בארצנו ולהנות ממנה ומצד שני להראות לנו את שנאתם שטיק נביילס

  • 79.

    לא להביא להם פח חדש (ל''ת)

    מאיר, 19/04/10 02:13

  • 78.

    נטורי שורפים דגל. אבל ענת קם ואורי שרפו נשמת המדינה (ל''ת)

    אחמד ג'ובראן, 19/04/10 01:50

    • אה באמת? הם התחבקו עם אחמדינג'אד והכחישו את השואה?

      עזאם עזאם, 19/04/10 17:23

      לא ידעתי ...

  • 77.

    אם הם כאלה יהודים, אז למה הם לא מכבדים את אחיהם שמתו (ל''ת)

    העיקר שמדברים על כבוד המת, 19/04/10 01:27

  • 76.

    זה לא כל החרדים זה רק נטולי חרטא האלה (ל''ת)

    הם ערב רב, 19/04/10 01:26

  • 75.

    לכל המתבכיינים-נטורי קרטא אינם לוקחים תקציבים מן המדינה.. (ל''ת)

    ולא שאני מקבל את עמדתם ההזוייה.., 19/04/10 01:25

  • 74.

    הידיעה הזו חשובה בדיוק כמו שגמל בסיני קיבל שלשול

    מיותר, 19/04/10 01:24

    ממליץ לנו ואפילו לעיתונות לא להתרגש, ולא להבליט כל פרופוקציה זולה של נטורי קרתא.
    בזבוז זמן ואנרגיה.

  • 73.

    נטורי קרתא אינם מקבלים שקל מהמדינה

    אחד שיודע, 19/04/10 01:18

    זהו העקרון שלהם לא להכיר במדינה בכלל בניגוד לשאר החרדים

    • למראית עין

      אחד שיודע, 19/04/10 12:32

      זה מה שהם אומרים אך בפועל הם מקבלים קיצבאות בהיותם אזרחי המדינה כולל בריאות חינם על חשבונינו אישפוז תרופות ועוד. חלק מהעניין לקבל מהמדינה כמה שיותר, ולא לתת דבר. חג עצמאות שקט ונעים ותודה לכוחות הביטחון ששומרים עלינו ימים ולילות.

      • הבעיה

        שי, 19/04/10 16:33

        הבעיה שהם בכלל לא אזרחים

  • 72.

    תקשורת זה דבר דוחה

    שמואל, 19/04/10 01:10

    כל הזמן מחפשים את הזבל, כל הזמן בוחשים בזבל בשביל עוד כתבה, מי שנוגע בזבל נהיה מסריח.

    • זבל כזה, ראוי שיצא לאור. החרדים הם דבר דוחה, לא מי שחושף אותם. (ל''ת)

      רוני, 19/04/10 20:07

  • 71.

    ל ניטורי כרטה אל תדאגו לאחמדינגד תהיה פצצה גרעינית (ל''ת)

    לא מכירה מיהו ציוני ומי לא, 19/04/10 01:01

  • 70.

    מה קרה שלא תוקפים הפעם כל החרדים???

    חרדי, 19/04/10 00:41

    מעניין שהפעם כתבו בצורה ישרהולא קפצו על עוד הזדמנות להכפיש את הציבור שלנו כמו שרגילים בתשקורת

    • חרדי משועמם.מה קרה? גם עכשיו רע לך?

      חרדית, 19/04/10 02:55

      איזה תגובה מטופשת.

    • אל תהיה תמים כל כך. קרא בין השורות... (ל''ת)

      באמת מענין מה קרה., 19/04/10 09:52

  • 69.

    חרא-דים (ל''ת)

    רעות שיר, 19/04/10 00:40

  • 68.

    הם לא שייכים לעם שלי.

    אייל , חולון, 19/04/10 00:37

    מי שאינו משרת בצבא , אינו עובד , אינו מכבד את ימי הזכרון והעצמאות , חי על חשבון המדינה ומפגין כנגד הציונות , הוא לא בן עמי.

    אין לי ולו שום דבר משותף.

    והאבסורד בכל העניין הזה , הוא שאם יצורים כ''נטורי קרתא'' היו חיים בקרב בני ישראל בתקופת התורה , אז משה רבנו (כן , כן , זה שהם מתפללים עפ''י תורתו)היה מכחיד אותם במדבר.

  • 67.

    רשע מה הוא אומר.... (ל''ת)

    reuvenholzer , 19/04/10 00:35

  • 66.

    הם אמנם חריגים, אבל ענת קם ואורי שרפו למדינה את הנשמה (ל''ת)

    פינגוין, 19/04/10 00:26

  • 65.

    לא כולם כאלה

    אחד, 19/04/10 00:15

    נטורי קרטא הם מיעוט שגם החרדים עצמם מוקיעים.

    • די עם ההיתממות. הם לא מיעוט הם תופעה מקובלת

      איתי, ירושלים., 19/04/10 20:13

      נטורי קרטא, ישית אהרון, החצרות הליטאיות למיניהן וכו', החלוקה הפנימית שלכם רלוונטית אך ורק לכם. אותנו - הציבור החילוני שעובד למחייתו ולמחייתכם, משרת בצבא ששומר את עיר הקודש שלכם בטוחה (בוא תיזכר איך היא נראתה 5-6 שנים אחורה) אותנו זה לא מעניין. הייתי שם היום, ראיתי בדוק מה הלך שם, אז אל תבוא לפה ותספר שזה קומץ, כי זה באמצע הרחוב הראשי של מאה שערים, ומי שמקבל את זה, גם אם בשתיקה, אשם בדיוק כמו הרוקדים בזמן הצפירה.
      אל תתפלאו אם יום אחד תתחיל פה תופעה של
      אלימות נגד חרדים, שתגיע לכך שלא תוכלו ללכת בבטחון ברחובות חילוניים וישרפו לכם ישיבות. תזכור מה אני אומר, כי אתם מביאים את זה על עצמכם.

  • 64.

    שיעזבו

    מלי, 19/04/10 00:15

    שיעברו לאירן. מתאים להם מה הם עושים פה?

  • 63.

    היחס הסלחני כלפי הערבים לימד אותם שהם יכולים לעורר פרובוקציות כאלה (ל''ת)

    מבלי לשלם מחיר של ממש., 19/04/10 00:09

  • 62.

    אני קורא לקהילה החרדית להקיא אותם מתוכם..

    אורי, 19/04/10 00:07

    הבנתי לפי הכתבה שכנראה ומדובר על ''נטורי קרתא'', בכל זאת אתם מבינים את הלכותיהם הסרוחות טוב מאיתנו ולכן אני קורא לכם להשמיע להם טוב טוב את קולכם ולהבהיר להם שהם לא אלה סרח עודף ושאין מקומם לא במדינת ישראל, ולא בקהילה החרדית בפרט.

    • אלו שנפגשו עם אחמדינג'אד כבר חטפו מכות (ל''ת)

      ב, 19/04/10 17:21

  • 61.

    מי שלא עומד בצפירה

    אני, 19/04/10 00:06

    לא בגלל חוסר כבוד ,חלילה.אלא בגלל שליהודים יש דרכים אחרים ואמיתיים לכבד את הנפטרים

    • לא ממוצא םפרדי

      אלמוני, 19/04/10 04:11

      שמשפחתו חיה דורי דורות בארץ..שאלה לי ליהודי יוצאי אירופה. כיצד מצפים אתם הבה ניקח את יהודי מרוקו או כדומה שאתם לא מפסיקים עם שמות הגנאי שלכם כלפיהם. אתם מבקשים שהם יתנו לכם כבוד כל זמן שהמילה פראנק לא מפסיקה..אינני מאשים אנשים אילו אם הם לא יעמדובשעת הצפירה.. בנוגע אלי משפחתי לא הגיע ארצה מהכרח הם עלו ארצה מאהבת ישראל ולא מחוסר ברירה . משפחתי לא סבלה מהשואה. אבל אני עומד ויעמוד רק בגלל יהדותם. וכל יהודי אחי הוא

      • מה?! (ל''ת)

        אחת, 19/04/10 15:42

    • הרשה לי לתקן אותך - בעברית תקינה אומרים ''דרכים אחרות ואמיתיות''

      יהדפוק, 19/04/10 05:35

      ולא אחרים ואמיתיים כמו שכתבת - אבל כנראה הדרכים האחרות שלכם הן אמיתיות כמו העברית שלך

  • 60.

    הם לא יהודים הם ערב רב!!! (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 18/04/10 23:59

  • 59.

    זאת מדינה מסריחה, כי היא נותנת להם תקציבים לדת.

    החרדים צודקים, 18/04/10 23:54

    בתור חילוני מוצהר אני מסכים עם נטורי קרתא ואני רק תומך בהם כי לפחות הם לא עושקים את שאר האזרחים במדינה בשאר הימים.

    • עם אלה אתה מסכים?

      אדם, 19/04/10 02:11

      אתה מסכים עם חיות, בהמות פרזיטים שקוראים להשמדת מדינת ישראל? אתה בטוח בדבריך?

  • 58.

    כן תמשיכו לתת להם קיצבאות

    אסף, 18/04/10 23:51

    מדינה מטומטמת

  • 57.

    רעיון

    ארז, 18/04/10 23:50

    בפעם הבאה כאשר הם שורפים את הדגל שיתעטפו איתו קודם לכן.לפחות מהשריפה של הסמל הלאומי יצא משהו אחד חיובי.

    • אהבתי! בעד! (ל''ת)

      אילנה, 19/04/10 01:49

    • תומכת תומכת תומכת-בהצעתך! (ל''ת)

      דתיה לאומית, 19/04/10 11:07

  • 56.

    לזרוק עליהם נפט ולהדליק... (ל''ת)

    אלעד, 18/04/10 23:43

  • 55.

    נטורי קרתא = כת סהרורית ושולית, חבל שנותנים להם במה (ל''ת)

    ארי איתן, 18/04/10 23:35

    • כן? וגם למעלה מ-100 אלף סאטמרים??

      יואליש, 19/04/10 18:58

      הם רוב החרדים!

      משחק לנו אותה נאיבי ... יללה לך !!!!!!!!!!!

  • 54.

    חבל שלא הציתו אותו במקום את הדגל (ל''ת)

    יהודי, 18/04/10 23:31

  • 53.

    ולמה זה קורה. ככה לימדו אותם וכך הם רגילים

    הגוי, 18/04/10 23:30

    וחבל, מאוד מאוד חבל שככה אנו נראים,גויים. הם בגטאות שלהם ואנו בכלא שלנו וגם הם בתוכו, חירות, אין, עבדות, זה מה יש.כולם, גם הם עבדים בעבור נייר ועובדי ''מדינה'' וכולם עבדים לארהב ואלה אנטישמים המסתירים את השנאה מאחורי חיוך מפלסטיק וכולם מבסוטים בביצה הטובענית. ציפור קטנה בפינלנד.

  • 52.

    להחרים את הבד''ץ - הכו אותם בכיס

    מוטי, 18/04/10 23:27

    את האנטישמים המגעילים האלה שניצלו הודות לקסטנר הציוני יש להכות קודם כל בכיס ולא לקנות מוצרים עם הכשר בד''ץ , לצלצל לשירות קוחות של אוסם ועוד פירמות כמו תנובה ולהודיע שלא קונים הכשרי בד''ץ שירעבו ללחם ויבקשו מים מהחאמס - נבעיילייס

    • מסכימה

      מרים, 19/04/10 09:31

      הכוח העצום שלהם נובע מכפסים שהם מגלגלים מההכשר הזה. נהיה קשה יותר ויותר לקנות מוצרים (לפחות בירושלים) ללא הכשר הבד''ץ.

  • 51.

    לא רוסים אותם תישלחו אסלי (ל''ת)

    אחמדינגאד, 18/04/10 23:26

  • 50.

    החרדים האלה = חיות

    עידו, 18/04/10 23:23

    לא מכירים במדינה כמדינה יהודית?
    לכו לטיזינאבה ותגורו שם, אנשים כמוכם הורסים את המדינה, אוכלי חינם.

    • בשם החיות - אנא - אל תשווה

      צביה, 19/04/10 12:27

      חיה היא יצור עדין ואינו מתפרע כי ככה בא לו.

  • 49.

    מצד אחד:

    עידו, מרכז, 18/04/10 23:17

    ''מי הם אלה שרצו והביאו לחורבן האיום על היהודים באירופה...'' וגו'

    מצד שני:
    בין השאר נציגי ''נטורי קרתא'' (''שומרי החומות'', בארמית), השתתפו בכנס הכחשת השואה באירן לפני שלוש וחצי שנים.

    נו, תחליטו: היתה או לא היתה
    שואה

  • 48.

    שמישהו מהם יסביר לי איך הם מגדירים ''ציונים'' ו ''יהודים'' (ל''ת)

    יהודי צעיר מהליכוד, 18/04/10 23:09

    • עבורם הציונים הם אלו שגזלו להם את הארץ.לפני עליית הציונים לא היו בעיות (ל''ת)

      עם הערבים,והכל התנהל באופן שונה., 19/04/10 01:26

      • והיה גם קל לבוא לישראל - השערים תמיד היו פתוחים (ל''ת)

        שוש, 19/04/10 09:32

  • 47.

    כל הכבוד על הכתבה ההוגנת...

    שמעון כהן, 18/04/10 23:07

    רוני מלול ויצחק טסלר- הוכחתם שאתם עיתונאים איכותיים...

    • הכותרות עדיין רחוקות מלהיות הוגנות. (ל''ת)

      אגב גם בנטורי קרטא לא כולם עם המפגינים., 19/04/10 01:28

    • אכן, כל הכבוד על הגינות הכתבה!

      חרדי דואב, 19/04/10 02:10

      התייחסתם לעובדות כפי שהן ולא בצורה מתלהמנית.

    • יפה כתבת. (ל''ת)

      חרדית, 19/04/10 02:57

  • 46.

    ל- 23 - הם קיצונים שלא רוצים קצבאות מהמדינה

    הם נטורי קרתא ולא חרדים., 18/04/10 23:06

    הם קיצונים ממש ולא נחשבים לחרדים.

    אפשר ממש להעביר אותם לעזה או לאירן. שם הם ירגישו הכי טוב בין הערבים.

  • 45.

    מתחנן פעם אחת שישברו להם ידיים ורגליים (ל''ת)

    הם לא מהעם שלי, 18/04/10 23:06

  • 44.

    נטורי קרתא, אינם חרדים!!! (ל''ת)

    שם, 18/04/10 23:04

  • 43.

    מושגעים לפי כל הקירטרונים

    אמש, 18/04/10 23:04

    אם אפשר לומר לאנשי הקרן החדשה שיבואו לעזור להם בהפגנה בברזילי כדי שלא יהא מקום לטפל בצבא הכיבוש

  • 42.

    כל מי שמתכחש לקיום המדינה מכל מגזר, צריך להגלות בלי אפשרות לחזור (ל''ת)

    הגנן, 18/04/10 23:02

  • 41.

    נתורי קרתא.

    דן., 18/04/10 23:00

    יש לשלול מהם את אזרחות ישראל מידי! ולגרשם לארצות ערב!אין להם שום זכות לחיות בישראל! זה פרזיט שיש לחסלו!

  • 40.

    פשוט בזיון. יש לשלול אזרחותו של כל אדם המתבטא נגד קיומה של המדינה. (ל''ת)

    ליזה, 18/04/10 22:59

  • 39.

    לא לתת לכל אלו שלא מכירים במדינה ביטוח לאומי למה אני צריכה לממן בוגד

    רחלי, 18/04/10 22:59

    הגיע הזמן שתקום איזה ממשלה

    ותגיד לא הלכת לצבא לא תרמת

    שנתיים אין עבורך שום קיצבה

    אין חובות אין זכויות

    אלו נבלות שאוהבים לחיות על חשבון הזולת

    • לידיעתך

      J, 19/04/10 00:01

      הם באמת לא לוקחים בדוקא שום דבר מהמדינה

  • 38.

    תמשיכו לשלם להם קצבת ביטוח לאומי וכל מיני הטבות (ל''ת)

    אחרות. גועל נפש. עם ישראל בוכה על בניו., 18/04/10 22:51

  • 37.

    ל19,אתה משקר ומסית אף אחד לא רוקד בישיבה,בזמני גם היה

    אלון, 18/04/10 22:51

    דגל ביום העצמאות תלוי בישיבה בהוראת הרב כהנמן

  • 36.

    עיתונאי קטן! מדובר על פלג הזוי זהו ציבור לא מיצג בהחלט! (ל''ת)

    דודי, 18/04/10 22:50

  • 35.

    מסכנים!!! (ל''ת)

    שלומית, 18/04/10 22:49

  • 34.

    Nrg אתם רק מישתפרים עם הזמן

    אני, 18/04/10 22:48

    ואתם צוברים יותר ציבור אוהד !-כול הכבוד על הישרות. והעם ברובו המוחלט ימני ואוהב את השינוי שלכם! תודה

    • מסכים לגמרי לא קורא יותר ידיעות...

      מהנדס, 19/04/10 00:08

      אפילו את המשפחה שלי שכנעתי

  • 33.

    הבורות של המגיבים כאן מדהימה,נטורי קרתא לא לוקחים כסף

    תום, 18/04/10 22:48

    מהמדינה הם קבוצת מיעוט ששנואה על רוב החרדים

    • דווקא הבורות שלך מדהימה

      חנה, 19/04/10 09:35

      א''א ללכת על המדרכה בלי להנות משירותי מדינה. וכפיות טובה אינה תכונה יפה.

    • דו מי אה פייבור

      לא לוקחים כסף מהמדינה?, 19/04/10 16:44

      וזה שחיילי צבא הגנה לישראל ומשטרת ישראל מגינים עליהם?זה לא עולה כסף? וזה שהעירייה מספקת להם שוב ושוב פחים חדשים כדי שיוכלו לשררוף אותם?זה בחינם?

  • 32.

    למה אתם נותנים להם במה ?

    חיים, 18/04/10 22:45

    לזבל ''אנושי'' שכזה ראוי להתייחס באותו האופן ! קודם כל להתעלם ואחרי תום יום הזיכרון למצות איתם את הדין ! צילמתם ? תעבירו למשטרה שתעצור, לפרקליטות שתגיש כתבי אישום,לכנסת שתחקוק כל חוק אפשרי שיפסיק את הביזיון,לתקשורת שתפיץ ברבים את פרצופיהם הנאלחים.
    די לשתיקה ולסובלנות כלפי מגזר כפוי טובה ופורע חוק.

  • 31.

    הייתי לוקחת כל אחד מהם ושמה אותם בגדר הפרדה אנושית.. עכשיו שהם ישמרו (ל''ת)

    טלי, 18/04/10 22:43

    • המילה שחיפשת היא 'גטו'.

      Nate, 18/04/10 23:34

      אנטישמי, two wrongs dont make it right

  • 30.

    גם הערבים בלוד ורמלה

    חיים, 18/04/10 22:40

    חגגו עם זיקוקים הערב במה אוזני שמעתי .למה על זה אתם לא כותבים?

    • אתה לא מבין את ההבדל?

      גבי, 18/04/10 23:32

      אתה חושב שעבור הערבים
      ועבור היהודים היום הזה זהה במשמעות?
      אם כן, אז סלח לי, אתה לא מבריק במיוחד.

  • 29.

    טומי לפיד,מי יגול עפר ... (ל''ת)

    אסי, 18/04/10 22:38

  • 28.

    גם הערבים בלוד ורמלה

    חיים, 18/04/10 22:35

    חגגו עם זיקוקים הערב במה אוזני שמעתי .למה על זה אתם לא כותבים?

    • כי במו אזניך שמעת ועיניך לא ראו

      הנוי, 18/04/10 23:15

      וחוץ מזה הם ערבים להם מותר

    • תגיד לי זה תירוץ מה שאתה אומר למה הם ?

      חייל המדינה זה העיניים של מדינת ישראל, 18/04/10 23:15

      קודם כל הם ערבים ואלו יהודים זה אחד דבר שני ששוטר תופש אותך עובר באדום אז אתה אומר לו למה הוא לא ואני כן עשית עבירה פה בתור יהודי אתה חייב לכבד יום אבל לאומי שמתו אנשים על הגנת המולדת כדי שאני ואתה נוכל לחיות פה צריך לתת לחיילים את כל הכבוד הראוי להם ביום זה ומי שלא יכבד מצידי שיתנו לו מאסר לא לוותר

  • 27.

    מסר לכל היהודים החרדים

    ליאור, 18/04/10 22:34

    יש גן עדן של הרוגי המלכות יושב שם רבי עקיבא וטובי בניה של העם והארץ הזאת היכלו של רבי עקיבא וחבריו הרבה יותר גבוה מההיכל שרובכם המכריע יגיע אליו
    אז קצת כבוד.

  • 26.

    דווקא ביום הזה נזכרתם להפגין נגד המדינה איזה בושה

    אתם בושה ליהדות רוקדים על הדם, 18/04/10 22:31

    תתבישו לכם איפה הרגש היהודי

    • צודק

      אמש, 18/04/10 23:07

      אני בתור חרדי מתבייש עד עמקי נשמתי ואני מצדיע לכל חייל

  • 25.

    גם חרדים ''לא קיצונים'' מזלזלים בזמן הצפירה

    יוסי, 18/04/10 22:27

    הייתי פעם בבית ספר לבנות של בית יעקב (הזרם המרכזי שלהם) בזמן הצפירה בבוקר - הן צחקקו, צחקו, המשיכו לדבר והתעלמו מהצפירה וממותם של חיילים יהודים בקרב.
    אז שלא יספרו לנו מעשיות - כל החרדים אותו דבר רק שהרוב רוצה ביטוח לאומי ועוד זכויות ולכן לא מציג את התנהגותו הנלוזה ברבים.

    כלא משרתים בצבא ולא לומדים על מלחמות ישראל, מה הפלא שהם מתנהגים כך!

    • יש לך מה ללמוד ןאני חילוני

      מהנדס, 19/04/10 00:06

      חלקם מתפללים או קוראים תהילים בזמן הצפירה. הם נושאים תפילה בבהכנס ועוד..לצפירה יש להם משמעות אחרת...אולי מזלזלים בצפירה אך לא חס בחיילים

    • לא נכון

      בן, 19/04/10 01:15

      אתה היית פעם בביה''ס לבנות, אך אני הייתי היום ברחוב אילן בירושלים שהוא אחד הרחובות המרכזיים בשכונה החרדית בבירה, והעוברים ושבים החרדים כולם יחדם עמדו דום בשעת הצפירה
      עובדה של היום, ולא עובדה של פעם

  • 24.

    להביא לשם מילאומניקים שכולים שיפרקו עליהם את כל אשר על ליבם... (ל''ת)

    פתרון מהפכני, 18/04/10 22:26

    • הם לא בקשו שאף אחד ימות בשבילם

      האמת, 19/04/10 11:04

      הם היו כאן לפני הקמת המדינה והסתדרו עם מי ששלט כאן גם בלי ''מילואמניקים''
      והם יהיו כאן אחרי המדינה

  • 23.

    למה נותנים לקיצוניים אלו ק צ ב א ו ת ?! לייבש אותם! (ל''ת)

    לירון סמואל, 18/04/10 22:26

    • הם לא לוקחים קצבאות

      לומדים לפני שכותבים, 19/04/10 11:03

      נטורי כרתא לא חיים על חשבון המדינה

  • 22.

    כתבה הוגנת

    חרדי, 18/04/10 22:25

    כל הכבוד לאתר מקצועי ומכובד זה
    ציינתם שזהו קומץ קטן שרוב הציבור החרדי סולד ממנו.אמיתי לגמרי...
    ועל כך:שאפו גדול....

  • 21.

    אוכלי חינם

    דרוזי, 18/04/10 22:25

    שכוחות מג''ב יכנסו בהם חזק, הם אוכלי חינם, שחיים על חשבון משלם המיסים, הם לא תרמו ולא יתרמו למדינה בכל תחום שהוא.
    המשטרה צריכה להתעורר ולדכא אותם, הם מייצגים את העולם החשוך.
    במקום להזדהות על המדינה ביום הזיכרון על מות חיילינו, הם מפגינים כנגד ושורפים את דגל המדינה, פשוט גועל נפש.

  • 20.

    תיקון לכותרת: עוכרי ישראל מחופשים לחרדים הפגינו...

    חרדי, 18/04/10 22:24

    אל תתעו. זה לא אנחנו זה נטורי קרתא שממררים לנו את החיים ומבאישים את שמנו. לכם יש את הקרן לישראל החדשה ולנו יש את נטורי

  • 19.

    מחר תוכלו לראות את תלמידי פונביז' רוקדים בצפירה

    שרוליק, 18/04/10 22:23

    ויורקים על הדגל. מחרתיים הם יקחו את צ'ק של אבטחת ההכנסה מביטוח לאומי וילכו לעבוד בחצר הבית בעבודה לא מוצהרת. הציונות קורסת ואין מושיע. הליכוד, קדימה מפלגת העבודה מרץ ושאר הציונים נרדמו על משמרת. תוך 10 שנים מדינת ישראל תחוסל בלא חיילים וכוח אדם שיתגייס לצה''ל.

    • אתה ‏מסית ‏ומשקר,אף ‏אחד ‏לא ‏רוקד

      תום, 18/04/10 22:31

      ושורף ‏דגלים ‏חוץ מנטורי קרתא,בישיבת פונביץ שמים דגל ‏ביום ‏העצמאות

      • מה כואב לך כל כך. מסית זה מוגזם. לא?

        הגוי, 18/04/10 23:19

        פקח עיניך וראה האמת. לא טוב להם, שילכו לפונביז, שם היה להם יותר טוב.

        • אם ברצונך להסית ביום הזיכרון, בכיף

          שי, 19/04/10 01:26

          אבל לפחות תן תגובה משכנעת שישארו כאלו שיאמינו לך, מה של הצלחת לעשות.
          כבוד הנביא טוען שמחר ירקדו תלמידי הישיבה בשעת צפירת הדומיה, אך לעומתו, כל תושבי בני ברק מעידים כבר אתמול, לא מחר שעל הבנין הכי גבוה בעירם מתנופף לו הדגל של המדינה

          • עם זאת...

            דיאנה, 19/04/10 09:12

            שרוליק צודק בחלק מדבריו...

            אין לי שום בעיה עם אמונה (דת זה נושא קצת אחר אצלי ) , ואיש איש באמונתו יחייה.

            אבל למה הוא צריך לחיות על חשבוני?

            מה אם מחר אני יחליט שאני מאמינה באלים היוניים - אני סוגדת לזאוס, אפולו, פוסידון ?
            גם אני יקבל יחס מועדף מהמדינה?
            יממנו לי את לימודי הדת היוונית?
            יפטרו אותי מצבא , או עבודה לשארית החיים?

            מה שקורה לא בסדר!
            אם זאת הארץ המובטחת - שיתחילו לעזור בבניה שלה - ולא לטרפד את ההתפתחות שלה.


            למה סטודנטית יכולים ללמוד ולעבוד? לקרוע את התחת בשתי עבודות - אבל החרדיים לא!

            שימצאו עבודה וילמדו תנ''ך בזמנם החופשי!

            ה' לא ציווה בטלנות , והגיבורים של התנ''ך לא התבטלו יומם ולילה מול ספרים .

            ועובדה מעניינת - כשהורידו את הקצוואות על ריבוי ילדים איכשהו בצורה פלאית ירדה רמת הילודה בקרב החברים - זה מעיד שהם יכולים לשלוט על עצמם אם הם רוצים - אז שלא יזיינו את השכל .

    • ביום העצמאות יתנוסס דגל מדינת ישראל על גג ישיבת פוניבז הקדושה

      שמואל, 19/04/10 10:21

      ואלפי תלמידי הישיבה יתבוננו בדגל ולבם יתמלא גאווה על הנס שעשה לנו השם שהצלחנו במלחמת מעטים מאוד מול רבים לגבור על אויבנו ולהקים את מדינתנו.

  • 18.

    לכתוב בכותרת שמדובר בנטורי קרתא ולא כלל החרדים

    הטעיה, 18/04/10 22:20

    למה בכותרת כתוב רק חרדים ולא נטורי קרתא?
    אם כבר החלטתם להיות כלליים אז תכתבו ''יהודים'' או ''ישראלים''.
    החרדים גם ככה סובלים מיחסי ציבור גרועים, לא צריך להבאיש את ריחם עוד.

    • צודק (ל''ת)

      צודק, 19/04/10 00:03

  • 17.

    לא מדובר בחרדים רגילים, אלא בעדה החרדית. צריך להפסיק לממן אותם!!!

    להפסיק לקנות מוצרים עם הכשר ''בד''צ העדה החרדית''!!!, 18/04/10 22:19

    אנשי העדה החרדית אינם עובדים יצרנים.
    הם אינם פועלים, הם אינם חקלאים, הם אינם אנשי מחשבים.
    חלק גדול מהם עובד ב''תעשיית'' הכשרויות.
    התעשיינים המובילים במשק (אוסם, עלית וכו') משלמים להם סכומים אסטרונומיים בשביל הכשר שלהם.
    אני, כיהודיה נורמטיבית, מסתפקת לחלוטין בהכשר של הרבנות הראשית.
    הכשר של העדה החרדית = לממן כסף להפגנות כמו זו של הערב.

    • אין קשר בין בדץ לנטורי קרתא (ל''ת)

      מהנדס, 19/04/10 00:03

      • נטורי קרתא פרשו מהעדה החרדית לפני שנים

        ליתר דיוק, 19/04/10 03:22

        וזאת מפני שהעדה החרדית האולטרא קיצונית לא הייתה מספיק קיצונית בעיניהם

  • 16.

    תגובה למספר 6 פ ר ו ט ק צ יה ש מ א ל נ י ת ???

    חני בנישתי, 18/04/10 22:17

    אני נגד נגד מה שהחוליגנים הנתורי קרתא חרתא עושים !!!
    אך מדוע את לא אומרת כך לשמאל הרדיקאלי הקיצוני במדינה???? ולימין הקיצוני במדינה?????????? דופקים אותנו מכל הכוונים!!!

  • 15.

    לטפל דחוף בשמאל,ובחרדים האשכנזים..שונאי המדינה (ל''ת)

    רותם, 18/04/10 22:15

    • לטפל בשמאל?

      avron , 19/04/10 19:11

      במי? ביצחק ררבין,אורי אור,בחתום מטה ששירת 4 מלחמות ו 28 שנה במילואים, בכל בני הקיבוצים שמסרו נפשם במלחמות ישראל, בנו של דוד גרוסמן, יגאל אלון. סתם זרקתי שנות שעלו לי לראש. בין חללי ישראל קודם כל אין כמעט בכלל חרדים מכל סוג , מין ועדה, אבל אין לי ספק שהרוב הם מהשמאל, כי הימין מורכב בעיקר מערסים מתלהמים וגוש אמונים הפנאטי.
      אז מי הם שונאי המדינה?
      אני מאחל לך גהנום בחיים.

  • 14.

    תגובה ל - 3 =אתה שמאלני אנרכיסט

    עזרא הסופר, 18/04/10 22:12

    אאותך והם צריך לעודד להגר מכאן! ומהר!

  • 13.

    מעניין מה יקרה אם אני אצית דגלים ופחים באמצע תל אביב

    כועסת, זועמת, מיואשת., 18/04/10 22:11

    האם גם איתי ינהגו בכפפות של משי?
    מתי יתחילו לשלול כאן אזרחות?
    אנחנו החילוניים נהיינו הפראיירים של המדינה.
    אוכלים את כל החרא.
    נמאס.
    נמאס השלטון רודף הבצע.
    נמאסו החרדים המשתמטים.
    נמאסו האוייבים החיים בתוכנו.
    נמאסה רמת החיים הבלתי אפשרית.
    נמאסה בועת הנדל''ן.
    נמאסה העדיפות לזוגות נשואים ומרובי ילדים.
    נמאסה עלי המדינה הזו, שהפכה לכיעור בהתגלמותו.
    וכן, תגידו לי לרדת. מהפה שלכם לאלוהים. אמן.

    • בכיף

      צחי, 19/04/10 06:59

      רק תגידי שעה ומקום :)

  • 12.

    תפסיקו כבר! ומה היה בטקס המרכזי?!

    ירושלמי, 18/04/10 22:10

    באמצע קדיש! ולאורך כל שירת ההמנון! בווליום מלא שמו את התפילה שלהם הערבים כדי להפריע!!!!!!!!
    ועל זה אתם לא כותבים!?!!!
    בושה!!!!!!!!!!!!
    בושה!!!!!!!!!!!
    בושה.

    • אלו היו ערבים, הבושה הם המתקראים יהודים ימ''ש (ל''ת)

      avron , 19/04/10 19:00

  • 11.

    אבל את הכסף של ביטוח לאומי הוא לא שורף מנובל .. (ל''ת)

    ירח כחול , 18/04/10 22:09

  • 10.

    יאללה לאיראן!!!!!! (ל''ת)

    טל, 18/04/10 22:09

  • 9.

    אמנם זה לא מייצג את כל החרדים אבל אלה --פשוט מגעילים אותי--

    larisar , 18/04/10 22:08

    אין להם כבוד מינימלי

  • 8.

    אני מציע למג''ב לא לשמור על החרדים מפני ערביי מזרח העיר

    ואז נראה אם הם זקוקים לציונות או לא, 18/04/10 22:08

    כת מטורפת מנסה להתלט על מדינת ישראל ואין פוצה פה.

  • 7.

    במילה אחת כלא - בשתי מלים - בית סוהר ואז גירוש (ל''ת)

    דן, 18/04/10 22:06

  • 6.

    חרדים

    הלה, 18/04/10 22:06

    מה קורה למשטרה האם לא הגיע הזמן לעצור לשפוט ולהעניש חיות אדם אלה? חבל שמנצלים את חולשת החילונים. אילו הייתי במקום הייתי עושה פרובוקציה נגדית. הגיע הזמן ללמדם לקח. טפילים חולי רוח...

  • 5.

    אתם רואים! מהעם שלכם לא אוהבים מדינה שלכם!

    חמיד מוחמד, 18/04/10 22:01

    אז למה אתם לא רוצים שלום? למה?

    • יש בהם יותר ממך מאשר מאתנו (ל''ת)

      וזה העלבון הכי גדול שאני יכול לדמיין, 18/04/10 22:30

      • יותר מזה, למה הם לא עוזבים את המדינה?

        Hollander, 19/04/10 00:35

        לא, הם רוצים את ירושלים לעצמם, ושישראל לא תשלוט בירושלים. אכן, קבוצה הזויה לחלוטין, ואני שמח שמעריב הזכירו שהחרדים אכן מתנגדים להם.

        • שנטורי קרתא חיו בירושלים משך מאות בשנים לצד הערבים בשלום ובשלווה

          צריך לזכור, 19/04/10 05:44

          - עד שפתאום באו להם הציוניים עם מהגרים מכל העולם והרסו להם את החיים...אז לפחות מהבחינה הזאת הם צודקים

  • 4.

    למה לא מסלקים אותם מהארץ??? (ל''ת)

    אייל, 18/04/10 21:59

    • יותר מזה (ל''ת)

      Hollander, 19/04/10 00:31

  • 3.

    צודקים- מדינה מסריחה

    חילוני שלא שם דגל, 18/04/10 21:57

    מצדיע להם

    • אתה טועה המדינה נהדרת פשוט יש קמצוץ של אנשים מסריחים.

      אדם, 18/04/10 22:12

      ואתה אחד מהם. אם אתה מצדיע לאנשים אוכלי חינם שמדברים בכל העולם בגנות ישראל או נפגשים עם אויב (אירן) ומדברים בגנות ישראל ומתירים דם יהודי אז אני בתור אזרח ישראלי יורק עלייך ולא משתין לכיון שלך.

      • יש לך בעיה תעזוב את המדינה.

        הנשיא, 18/04/10 22:34

        ביי

  • 2.

    החוליה החלשה בהוויה הישראלית (ל''ת)

    ששון, 18/04/10 21:56

  • 1.

    שימותו אמן (ל''ת)

    דניאל, 18/04/10 21:54

    • תכלע'ס (ל''ת)

      אל מלא רחמים, 18/04/10 22:17