• 66.

    ואם יקרה משהו בחמסינים? אז שיהיו מוכנים... (ל''ת)

    נו באמת, 05/09/10 14:03

  • 65.

    בדיוק מזה פחד משה דיין כשקיבל בקשה דחופה לגייס את כול אנשי

    פקק תנועה , 18/04/10 15:15

    המילואים של ישראל בזמן מלחמת יום כיפור ולאור המיקרה הזה כניראה שמאז ועד היום ובמיקרה חרום קשה נוסף שעלול ליקרות בפעם נוספת עדיין לא למדו להפיק לקחים בנושא הזה ולמרות כול הוועדות החקירה השונות שמלוות מאז את החברה הישראלית ועל כל מיקרה ומיקרה שקורה לנו ואן שום הפקות לקחים שנלמדים לעתיד לבוא

  • 64.

    הכל כבר נאמר אולי הממשלה תעשה יום ללא מישטרע. (ל''ת)

    מנו מהצפון, 16/04/10 18:59

  • 63.

    זה לא היה תרגיל (ל''ת)

    אזרח יודע דבר, 16/04/10 17:07

  • 62.

    מה זה פקקי ענקיים? המצאתם מושג חדש? (ל''ת)

    none, 16/04/10 16:54

  • 61.

    כשחס וחלילה משהוא כזה יקרה לכם בעתיד נראה אתכם אז בוכים על הפקקים. (ל''ת)

    צחי, 16/04/10 16:16

  • 60.

    תרגיל

    אשר, 16/04/10 14:35

    מי אישר גיוס בצו 8 ביום כיפור בצהריים? לא יכלו לחכות עד אחרי החגים?

  • 59.

    כל הכבוד

    מאיר, 16/04/10 14:28

    אפשר ותמיד טוב להתארגן למצבים כאלה,אפילו אם מסכנה אחת טובה לפעולה לגבי מה קורה במצב חרום. זה שווה נפשות. תלונות של אנשים תמיד יהיו כל הכבוד למערכת הבטחון

  • 58.

    מי אנחנו?

    צחי פרחי, 16/04/10 13:13

    מי אנחנו ? האזרח הקטן ששומר על החוק,אותנו לא שואלים רק מנחיתים.
    הלו תתעוררו אנחנו משלמים לכם את המשכורת די לטיפשות ולחוסר ההתחשבות בנו -אנחנו משלמים לכם את המשכורת נקודה.
    מפכל המשטרה בבקשה מי שאישר את התרגיל (ולא משנה הדרגה)שיצא לשטח לכוון קצת תנועה בימי חמישי וירד ממגדל השן או החומוס או הסיגר והטויוטה היוקרתית

  • 57.

    funny that this country is obsessed with security

    amir, 16/04/10 11:45

    and that's the one thing you DONT HAVE

  • 56.

    המשטרה: ''התרגיל הוכתר כהצלחה''

    שלום, 16/04/10 11:13

    1) המשטרה הודיעה אתמול כי ''התרגיל הוכתר כהצלחה'' - וכי מישהו העלה על דעתו שאחרי שתקעו את המדינה יום שלם המשטרה תודה שהתרגיל היה כישלון?! 2) כותרת הכתבה היא: ''ביקורת במשטרה: מי אישר תרגיל כזה בשיא העומס'' - זאת אומרת שהאזרח הפשוט מבין שזוטרים קבעו תרגיל כשהגדולים לא יודעים ממנו?! 3) זה מה שקורה כשכל רשות במדינה עושה מה בראש שלה.

  • 55.

    ומי אישר פיגוע בשעות העומס ?

    המפוכח, 16/04/10 10:57

    לידיעת המתכננים פיגועים מתבצעים לאחר השעה שלוש לפנות בוקר כדי לא להפריע לאף אחד וסליחה אם התבלבלנו.

    • הנה אחד שמבין! אנשים תתעוררו המחבלים לא יפגעו בשעות

      מי-הממת, 16/04/10 17:08

      שנוחות לכם, על המשטרה וכוחות הביטחון לבדוק מה היה קורה אילו חלילה וחס היה פיגוע בשעות העמוסות ביותר, מהם נתיבי החילץ ועוד, אין מה לעשות, אני אתמול הייתי בפקק שעה וחצי אבל לרגע לא כעסתי על המשטרה, אני מבינה את הסיבה לצערי

  • 54.

    למה לחפש אשמים.

    razefi , 16/04/10 10:54

    אם היה אחד במשטרה שמסוגל לחשוב הייתי חוקר מי נתן את ההוראה.

  • 53.

    אולי ה- גורם יזם את התרגיל? (ל''ת)

    מי זה הגורם הבכיר? שוטרת תנועה?, 16/04/10 10:38

  • 52.

    הרי המחבלים התחייבו לא לעשות פגועים בשעות העומס (ל''ת)

    סעיף 69א' בהסכמי אוסלו קובע זאת במפורש, 16/04/10 09:41

    • אתה צודק לגמרי, לדעתי היו צריכים גם להרוג כמה אזרחים

      אלי, 16/04/10 12:25

      כדי להפוך את התרחיש לעוד יותר מציאותי.

  • 51.

    אחלה תרגיל, צריך ללמוד ממנו איך לנתב את התנועה במצב חירום. (ל''ת)

    אני, 16/04/10 09:39

  • 50.

    האצבע המאימה צריכה להיות מופנית למפכ''ל (ל''ת)

    ציפי חורלי, 16/04/10 09:24

  • 49.

    בנות יענה

    האריה השואג, 16/04/10 09:20

    לכל הבכיינים, לא שמתם לב שסוריה העבירה ללבנון סקאדים? לא שמתם לב שיכולה לפרוץ פה מלחמה בקרוב?

    בניגוד למלחמת לבנון השניה, עכשיו כוחות הביטחון מתרגלים בלי סוף כדי שהעורף יקבל את ההגנה הכי טובה.

    אז כדי להשיג את התוצאות הכי טובות באימונים צריך לעשות אותם בתנאים הכי מציאותיים ולא בהכרח הכי נוחים.

    אז במקום להתבכיין ולהעביר ביקורת, תגידו תודה ענקית לכוחות הביטחון, שבזמן אמת יהיו מוכנים להגן עליכם כמו שצריך!

    • תודה אבל באמת תודה

      צחי פרחי, 16/04/10 13:20

      אתה היחד שחושב שהוא גר פה ,אנחנו יודעים בדיוק כיצד משטרת ישראל מתפקדת מספיק שתעבור לפנות בוקר ברחובות תל אביב ותראה כמות של מכוניות פרוצות לילה אחרי לילה אז על תבלבל לנו את המוח (אתה בטח שטינקר או שוטר בלי מוטיבציה)

  • 48.

    אני מכיר לפחות אדם אחד,מבוגר שישב ברכב

    מספר, 16/04/10 08:55

    ולא הצליח להיתפק ועשה את הצרכים הפיזיולוגים עליו כי בחוץ היה מלא רכבים ואנשים והתבייש לצת מהרכב ולעשות לפני עיני הנוסעים האחרים.

  • 47.

    במדינה מתוקנת האחראי אתמול,היה מפוטר

    גדי, 16/04/10 08:44

    מבקר המדינה צריך לבדוק את תהליך קבלת ההחלטה המעוותת הזו ולהודיע בפירוש שלאחר הבדיקה יוסקי מסקנות אישיות. פשוט בזיון!!! ואנחנו עוד צריכים לסמוךעח המשטרה שהיא מגנה על האזרחים. פחחחחחחחחח

  • 46.

    חלק מהתרגיל ללמוד את תגובת הקהל ברגעי לחץ (ל''ת)

    תגובות של ג'ובניקים אסמטים, 16/04/10 08:34

  • 45.

    יש להקים ועדת חקירה מי אישר תרגיל ביום חמישי העמוס לפני יום העצמאות

    ועדת חקירה, 16/04/10 08:31

    אין מילים לטיפשות ולחלמאות, אני לא כתבתי שום תגובה חצי שנה אבל על כזה מעשה לא הגיוני, קשה לשתוק, הסבל של תלמידים ומשפחות שבקושי גומרות את החודש, זה כמו מגה פיגוע שירינו לעצמנו, זילזול בתושבים, כיסוי תחת של מפקדים, יש להקים וועדת חקירה , מי תיכנן ומי אישר את המגה סקנדל של התרגיל להתקיים ביום חמישי הכי עמוס, לפני יום הזיכרון ויום העצמאות.

  • 44.

    דודי כהן אתה אידיוט

    מנחם כהן, 16/04/10 07:48

    ואל תביא לנו תרגיל מה תרגיל,הרי אנחנו יודעים ןמכירים את הנפשות הפועלןת,חוץ מלתת דוחות חנייה ולהרביץ לאוהדי כדורגל חנונים אתם לא מסוגלים לכלום,ובזמן אמת אתם תירו אחד על השני, אוטובוס הדמים.... זוכר....

  • 43.

    המשטרה שלנו

    דליה, 16/04/10 07:19

    עם כל הכבוד הוכיחה שוב את חוסר המחשבה.
    ברור שפיגוע לא מדווח מראש וכביכול מנסים ליצור מצב של זמן אמת.
    אבל מצד שני תושבי העיר ממש סבלו
    כשאמא לא הגיעה בזמן לקחת את ילדיה מהגןלמשל (אלא באיחור של שעתיים).ועוד נזקים ממשיים.
    זה עדיין תרגיל ולא צריך להגיע למצב כזה של חלמאות וחוסר מחשבה.
    עד מתי????

  • 42.

    מדינת משטרה מהטלפנית במוקד 100 ועד לבכיר שבהם

    דוד, 16/04/10 07:17

    המשטרה שאמורה לשרת להנעים ולהקל על חיינו עושה את ההיפך בדיוק ודואגת לעצמה בלבד . מהמוקדנית במוקד 100 שלא יודעת לדבר ונובחת עליך , ולא משנה באיזה עיניין התקשרת ועד לבכיר שבהם שעושים ככול העולה על רוחם ואין מי שיבקר ואו יבדוק וייעניש במקרה הצורך , להקים '' דחוף '' משטרה ל ''משטרה ''

  • 41.

    קטע אמיתי צל''ש

    יודעת הכל, 16/04/10 07:11

    התרגיל הכי נכון, כי צריך לדגת איך לנהוג דווקא בשעת לחץ!!!
    תפסיקו להשמיץ את המשטרה, ומי שחתם על התרגיל הזה - ראוי להיות ראש הממשלה הבא!

  • 40.

    לכל האידיוטים הבכיינים

    יעקב, 16/04/10 06:28

    התרגיל היה בכוונה ביום חמישי.מי שאישר את התרגיל היהי השר לביטחון פנים ולא המשטרה.

  • 39.

    נכון שמרחב יפת''ח אחראי לבלגן? (ל''ת)

    אברהם, 16/04/10 04:51

  • 38.

    לתרגיל כזה לא צריך כביש ריק הייתם עושים באיזה חורשה

    ניר, 16/04/10 02:28

    בכל מקרה שמחבל נסע בטרקטור ועלה על מכוניות בירושלים השוטר התעלף וחייל טיפל בעניין.
    אז במקרה בחירום אנו בונים על הצבא.

    • אני מקווה שאלוהים יעזור לך ניר,באמת אחי כולי צער אלייך

      יוני, 16/04/10 06:31

      זאת התגובה הכי מפגרת שקראתי בחיי.
      לתרגיל כזה לא צריך כביש? צריך חורשה הבנתי,מחבלים שיבאו לתקוף לא יתקפו בחורשה צריך לתרגל תרחישים מציאותיים ובזמן הכי עמוס בארץ.למה? 1.זה יותר מציאותי
      2.לתרגל חילוץ בזמן עומס עם כל הלחץ מסביב
      3.בעצמך כתבת ששוטר התעלף,לא משנה שזה לא נכון,אבל נגיד שכן,תרגיל כזה יגרום לשוטרים להתכונן כראוי
      4.גם האזרחים במודע או לא במודע השתתפו בתרגיל בזה שהם יצרו עומס והתלננו על כך במוקדים השונים
      5.תרגיל כזה בזמן כזה חשוב ביותר עקב המידע על חוליות שמתכננות חטיפות בזמן כזה שיווצר לחץ במתכוון וכך יהיה קשה לאתר אותם בזמן עקב הלחץ והפקקים.
      6.תרחישי אוויר מסויימים שעל המשטרה והצבא היה לבדוק בשעות עומס-בטח לא ראית כמה מזלטיים היו באוויר בזמן הזה.
      7.וויסות התנועה בשעת לחץ ופניקה על ידי בקרת התנועה בשיתוף זרועות הביטחון.

      ויש עוד רבים ואחרים,אז באמת אני קצת מרחם עלייך,איך אומרים אין שכל אין דאגות, חורשה חחחח

  • 37.

    מדינה מטומטמת

    מבקר המדינה, 16/04/10 01:27

    כן פיגוע בכביש מהיר!אפילו בעירק זה עוד לא קרה!עוד הוכחה שמקבלי ההחלטות במדינה טיפשים.

  • 36.

    פניה למפקד המשטרה

    אליפז הערכי, 16/04/10 01:27

    שלום.תרשה לי לבשר לך-אתה אדם מטופש שעומד בראש ארגון איוולת,צר מחשבה,ובזבוז אחד גדול על מאות לובשי מדים ששוכנים במשרד במקום להיות בשטח מדינת הפשע וליצור-ארתעה.

  • 35.

    פשוט משטרה של מטומטמים. נתקעתי סתם בפקק ענק. (ל''ת)

    איל, 16/04/10 01:23

  • 34.

    זה בגלל שמקבלים למשטרה גם כאלו שאין להם תעודת בגרות

    דוד, 16/04/10 01:19

    את התוצאות כולנו רואים בעצמנו, כל יום וכל שעה. הגיע הזמן להתקדם כמו מדינות מתוקנות שמקבלים בוגרי אוניברסיטה לשורותיהם. מי שאין לו תעודת בגרות, שילך לעבוד בתעשייה ולא במשטרה. הייתי רוצה שלאדם שיש זכויות לעצור, ולחקור ועוד כמה וכמה דברים תהיה השכלה ראויה.

    • יש ב''משטרה'' הרבה ''בוגרי לטביה''

      אכ, 16/04/10 08:47

      והם מקבלים אפילו ''תוספת אקדמאית''. אבל האמת היא שזו אינה הבעייה. כל הקודקודים הם מתוצרת צה''ל (מיל) שאין להם מושג בעבודת משטרה.

  • 33.

    דודי כהן - קח אחריות ותתפטר!!! (ל''ת)

    DD, 16/04/10 01:14

  • 32.

    טוב מאוד!!

    מירי, 16/04/10 00:58

    המשטרה עשתה כנראה את התרגיל בכוונה בשעות העומס כדי שיהיה הכי קרוב למציאות!! תפסיקו לקטר!! כדאי שנהיה מוכנים לכל מיני תרחישים ולא נורא להתקע פעם בחיים בפקק! זה עבור בטחון האזרחים!
    משטרת ישראל - יישר כוח!!!

  • 31.

    תרגיל זה תרגיל, להבא שיהיה יותר נוח לציבור

    איתי, 16/04/10 00:45

    לקח לי 45 דקות על קטנוע לעבור מצפון ת''א לרוב דיזינגוף אבל זה מה יש...

  • 30.

    בכיינים ..נמאסתם!!!

    איציק, 16/04/10 00:35

    גם אם התרגיל היה ביום שני לפנות בוקר היו מתלוננים.
    אנחנו הרי מדינה של בכיינים, של כאלה שמה שלא יהיה יתלוננו ויבכו, לעולם לא יהיו מרוצים.
    ואלי כל הבכיינים מדברים על סמך מידע פנימי שאירועי חבלה לא יבוצעו בימי חמישי אחה''צ, ימי ראשון בבוקר, ימי שישי שמוקדשים לסידורים, ימי שבת לטיולים וכד'..
    בקיצור.. מה נשאר לנו ??
    כוחות הביטחון- הצלחתכם הצלחתנו.

  • 29.

    טיפשים יותר מזה אי אפשר להיות !!!

    איציק, 16/04/10 00:35

    הרי לא חייב להיות בשיא העומס כדי לבחון את תגובת המשטרה. תרגול תוך כדי שיא תנועה לא עוזר למצוא לכך פתרונות. אלו קשיים ידועים. התרגיל נועד לבחון תגובה לבעיה מסויימת אך המועד גרר מאות אלפים מיותרים לתוכו !!!
    טפשות !

    זה לא משנה למשטרה אם זה יום שני בתנועה דלה !!!

  • 28.

    מי שאישר הוא קרוב משפחה של זה שלא דאג שיהיה מזון במחסנים של צה''ל (ל''ת)

    וקרוב של זה שהחליט להשתמש ב-20 דרכונים בריטים, 15/04/10 23:51

  • 27.

    אשתו של המפכ''ל בטוח לא נתקעה בפקקים!!!

    נורית, 15/04/10 23:24

    שתיתקע האישה של מי שאישר את התרגיל 3 שעות בפקק עם תינוק קטן ורעב ולא תגיע לאסוף את הילדים מהגנים... בטח לא היה נוח למשתתפים לערוך את התרגיל בשעות הלילה על חשבון שנת היופי...

  • 26.

    נקווה שהתרגול בשעת שיא עזר לחשוף בעיות ויביא להן פתרונות (ל''ת)

    איציק, 15/04/10 23:05

  • 25.

    שהראש רקוב כל הגוף סובל (ל''ת)

    דודי, 15/04/10 23:05

  • 24.

    מה אתם אהבלים?

    לכל הטוקבקיסטים, 15/04/10 22:33

    כל הקטע בתרגיל זה לדמות מצב אמת , מה אתם חשובים שאם חס וחלילה יקרה כזה אירוע מישהו יודיע לנו קודם?
    תפתחו קצת תראש , עדיף לסבול קצת ולהיות מוכן מאשר לא להיות מוכן ולסבול הרבה.

    • במצב אמת לא חוסמים כבישים.... (ל''ת)

      ניר, 16/04/10 02:29

  • 23.

    להבא שיהיה פיגוע חס וחלילה :

    רוני, 15/04/10 22:25

    נגיד למחבלים לא לעשות פיגוע בימים ראשון עד חמישי בין 9 בבוקר לחמש בערב.....

    מוזמנים לעשות פיגועים רק בלילה כשהתנועה דלילה בכבישים או כשאין עומס.....שלא יגרם אי-נוחות לאזרחים

  • 22.

    לשאר התגובות

    כרמל, 15/04/10 21:54

    לפי דעתי המשטרה בחרה יום וזמן נכון,כיוון שזה יכול לקרות במצב של תנועה רבה בכבישים..וצריכים להיות מוכנים בכל מצב שיכול להיות בכבישים.עדיף לחכות כמה שעות במקום לבכות על זמן ההמתנה בכבישים..מדינת ישראל מנסה לשמור אלכם וגם זה לא בסדר?!

  • 21.

    המפכ''ל שלך!!! אין שכל אין דאגות הא? והטרוריסטים-

    יוני, 15/04/10 21:49

    יקבעו גם לחטוף בשעות הלילה ושלא יהיה עומס?

  • 20.

    אישרו אותם אידיוטים שעצרו את פעילי הימין שתלו שלטים על אולמרט (ל''ת)

    מי אישר?, 15/04/10 21:44

  • 19.

    ====מחבלים שירצו לפגוע בנו לא ישאלו אותנו מתי נח לנו==== (ל''ת)

    טבע ישראלי להתלונן כל הזמן, 15/04/10 21:41

  • 18.

    דודי כהן הכושל,לך כבר הביתה, החרבת את המשטרה (ל''ת)

    אבי, 15/04/10 21:39

  • 17.

    מה שלא תעשה תמיד יש טענות!!! (ל''ת)

    בר דרור דוד, 15/04/10 21:31

  • 16.

    תגובה ל-5

    גורג הארמני יפו, 15/04/10 21:28

    אני איתך את צודק לחלוטין

  • 15.

    הילדים נתקעו בהסעה שעתיים תתביישו חסרי שכל

    אמא, 15/04/10 21:23

    חוסר אחריות שכזה מזמן לא נשמע.
    מקוו שילמדו לקחים ושיהיה גם מישהו שילשם מחיר על הנזק היום

  • 14.

    חייבים לתבוע הסברים מהפכ''ל על זה : פשוט זוועה מה שהיה היום (ל''ת)

    גדי, 15/04/10 21:14

  • 13.

    זה שאישר גם אמור לנהל במצב חירום חלילה (ל''ת)

    דוד, 15/04/10 21:04

  • 12.

    בדיוק כמו בחלם=רק שיפיקו לקחים מה יכול לקרות בזמן אמת=בדיוק כמו בחלם:

    נ.כהן אפילו בחלם חשבו קודם:לא בכדי משווים לחלמאים, 15/04/10 20:53

    בעיר חלם היה צורך להקצות שטח אדמה לצורכי קבורה. לא ידעו כמה שטח ידרש בדיוק. ישבו קבוצת חלמאים להתיעצות הדיון נמשך עד אשמורת הבקר, אז הגיעו לידי החלטה:אספו את כל תושבי חלם מקטן ועד גדול נתנו להם הוראה שישכבו על האדמה אחד ליד השני לאחר מדידה מדויקת הגיעו לפתרון כמה שטח בדיוק ידרש לקבורה. רק אל תגידו שלא חשבו בחלם!!!!!!!!!

  • 11.

    תמיד מחפשים את הרע בטוב.

    אלירן, 15/04/10 20:47

    הרי אם לא היה נעשה תרגיל מהסוג הזה ולא עלינו היה מתרחש פיגוע חטיפה כולכם הייתם באים בטענות ויואאים כנגד המשטרה על כך שלא היינו מוכנים לזה ושלא עשו תרגיל בנושא,עד שמישהו מרים את הכפפה ומבצע תרגיל מהסוג הזה צריך להגיד לו שאפו..אף אחד לא מת עדיין מפקק.ואם התרגיל הזה יציל חיים ולו של אדם אחד,זה היה שווה את זה בענק..

  • 10.

    החארות האמיתיים בספור הזה

    אוריק יודע דבר, 15/04/10 20:40

    אתם לא חייבים להודות בכך, מי שגרם לפקקים זה אנחנו עם ישראל, [אלו שלא מפנים אשפה במנגלים] , הפקקים נוצרו עקב סקרנות הנהגים שעצרו והאטו את התנועה מסקרנות.

    • עובדות

      שרית, 15/04/10 23:44

      על מה אתה מדבר? המשטרה בעצמה חסמה כבישים.
      שכל לא היה כאן.

  • 9.

    גורמים במשטרה

    השוטר אזולאי, 15/04/10 20:35

    מה החארטה הזאת? או שהגורמים יזדהו או שיישתקו.

  • 8.

    מה היה קורה אם...

    נתה, 15/04/10 20:31

    מה היה קורה אם אירוע שהתרגיל נועד להתמודד איתו היה קורה באמת ביום חמישי וההתמודדות איתו היתה נכשלת בגלל העומס בכבישים והשלכותיו? היו מתקוממים מדוע לא ניסו כוחות הביטחון להתמודד עם האירוע דווקא בימים עמוסים

    • יש דברים בגו

      123, 15/04/10 21:38

      בד''כ האסונות לא עלינו קורים בשעות השיא, זה היה נכון לבדוק מה היה קורה אילו.

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      תל אביבית, 16/04/10 03:05

  • 7.

    אין שכל אין דאגות

    אזרח ישראלי, 15/04/10 20:15

    כנראה שבמשטרת ישראל אין הרבה חוכמה.
    כמו שאומרים אין שכל אין דאגות.
    מי יכול לחשוב לעשות תרגיל ביום העמוס ביותר בשבוע ועוד בעות היום ולא בלילה?

  • 6.

    הפקק הגדול: לא מי אישר, אלא מי ישלם

    נכד של סבתא ציפורה, 15/04/10 20:12

    צריך להיות אטום לחלוטין לאשר דבר כזה ביום חמישי.
    משטרה שלא יודעת לשמור במחקי כדורגל, בידיה מפקידים לבצע תרגיל כזה?
    אין מבחני אינטיליגציה במשטרה?
    סבתי המנוחה הייתה אומרת ששכל אי אפשר לקנות אפילו לא בבית מרקחת.

  • 5.

    ישראלים, לא משנה מה תעשה זה יהיה לא טוב....

    עמית, 15/04/10 20:08

    אבל אתם צודקים ב100% - הרי גם אירועי טרור אמיתיים מתרחשים תמיד כשנוח....

    תגידו תודה שיש מישהו ששומר עליכם ודואג לכם במקרה טרור. וסתמו את הפה!!!

    • אין קשר (ל''ת)

      שיראל, 15/04/10 21:07

    • צודק ב 100%

      צדיק בסדום, 15/04/10 22:25

      סוף סוף אחד שחושב בהיגיון

  • 4.

    ===== לפחות הייתם מודיעים מראש לציבור, יא מטומטמים ======

    ארז, 15/04/10 20:05

    ואז כל אחד היה מחליט לעצמו, אם שווה לו או לא להיתקע בפקק.... ותאמינו לי שהרבה אנשים היו מוותרים על הרכב, נשארים בבית או נוסעים בתחבורה ציבורית במקום.

    משטרה מטומטמת. אין מילה אחרת, מצטער....

    • היום בגל''צ בבוקר כתבת הפלילים בטעות פלטה שיהיה תרגיל והתחרטה

      א, 15/04/10 21:09

      התרגיל הזה היה אמור להיות חשאי

    • איפוא השכל של האזרחים

      גלית, 15/04/10 21:17

      הטמטום לא פסח על האזרחים שלא מבינים שהכל היה צריך להישאר סוד כדי שהתרגיל אכן ישיג את היעד שלו לבחון תגובות גורמי ביטחון

      חסרה לישראלים סבלנות סובלנות ומי בכלל בישראל צריך לתכנן משהו אנחנו גאונים מיותר להתכנון נדע לפעול בזמן אמת

      • העיקר לצאת מסיני... לאן? למדינה מוכת טרור? (ל''ת)

        nhwd, 15/04/10 23:09

  • 3.

    וזה חדש שלא איכפת להם את מי הם תוקעים?!

    עידן, 15/04/10 19:54

    בדיוק כמו שכל ניידת טיפשית שעוצרת מישהו לבדוק לו רשיונות חוסמת נתיב בז'בוטינסקי/אלנבי/אבן-גבירול...

    קצת לחשוב מעבר, לא ביקשנו הרבה.

  • 2.

    כמה דפקתיות יכולה להיות בתוך מקום שניקרא משטרע (ל''ת)

    מאיר ראשל''צ, 15/04/10 19:52

  • 1.

    מי ישלם על הנזקים של הציבור ? (ל''ת)

    מי ישלם על הנזקים ????????????, 15/04/10 19:46