• 122.

    בטוח השופטת לא יהודיה- אין אמון של העם בבית המשפט (ל''ת)

    גד, 02/02/11 09:49

  • 121.

    מסעדה

    אהרון, 27/06/10 22:59

    העיריה חייבת בפרסום באזורים שונים וכן בקרבת המסעדה שלטים שהמסעדה אינה מכניסה חילים במדים וממליצה לציבור לא להכנס למסעדה,וכן שהפקחים יעברו בכל פעם וכמה שיותר פעמים לחפש ולהגיש דוחות של העיריה.הציבור חייב להחרים את המסעדה עד שתסגר.

  • 120.

    פתרון זמני

    גדעון, 17/04/10 13:51

    קבוצת אנשים נכנסת למסעדה ,מזמינה אוכל מכל הבא ליד , באמצע נכנס חייל עם מדים ונשק , יושב בכיסא ששמרו לו מבעוד מועד , מצטרף לארוחה , בעל המסעדה קופץ ואומר את הקטע שלו , כולם קמים אומרים לו תודה והלכים ללא תשלום !!! כך אפשר לעשות מספר פעמים ולחכות לתגובת המסעדה :-) , אוליי יתחילו לגבות תשלום מראש ?

  • 119.

    מה שם השופטת? (ל''ת)

    סתם אחד, 13/04/10 15:10

  • 118.

    להחרים את המסעדה

    ריקי, 13/04/10 14:15

    בד בבד להגיש תלונה במשטרה על אפלייה ואחר כך לפנות לבית משפט לא לוותר עד שהמסעדה תקרוס זה אפשרי אם כולנו נתאגד יחדיו

    • לכאורה, אפליה על רקע עיסוק, (ל''ת)

      המצטרף, 18/04/10 02:15

  • 117.

    המסעדה גם ככה ריקה, אין שם כלב!, בקרוב תיסגר... (ל''ת)

    חיפאי, 13/04/10 14:14

  • 116.

    קשקוש משפטי (ל''ת)

    שמעון הצדיק, 13/04/10 14:09

  • 115.

    החלטה השופטת מטומטמת, על האזרחים להחרים את המסעדה (ל''ת)

    אזרח, 13/04/10 12:39

  • 114.

    רק בישראל !

    אריה - מודיעין, 13/04/10 10:56

    רק בישראל נותנים לשופטת ערבייה לשפוט במשפט מחלוקת בין ערבים ליהודים ומצפים שתפסוק נגד ערבים !
    רק בישראל ניגשים למשפט ללא תימוכין ומצפים לפסיקות !
    רק בישראל לערבים מותר מה שאסור ליהודים !
    רק בישראל תתקבל ההחלטה עם גיבוי השמאל !

    החרמת המסעדה - צעד מוצדק ונבון - להצביע ברגליים !

    • ומה אתה רוצה שייעשו מעבר לכך? על מה לסגור את המסעדה?

      א.א., 13/04/10 15:05

      הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות זה פשוט לא לאכול שם, למה להיות חרא מגעיל מפגר?

      • יש כאן עבירה על חופש העיסוק. (ל''ת)

        ש. ג'., 17/04/10 16:02

    • חוק זה חוק

      עו''ד קאסם, 13/04/10 17:10

      למה כל שיש פסק דין צודק צריך תירוצים ופרשיניות
      אין תלונה , אין תיק חקירה , אין נפגעים ,
      תיק רק מתוכן , אין עילה משפטית
      מה לשפוט את מי ,, איפה התובע

      חוק בישראל חוק צודק כולם שווים בפני החוק
      אם היתה סואציה הפוכה יהודי לא נותן לערבים ללכנס ויש לפבים למשל ,,,,,,
      תחשוב ולא סתפ להתלהם

  • 113.

    אין הצדקה לסגור את המסעדה אבל אין סיבה שיהודים יבקרו שם

    ישראלי, 13/04/10 10:49

    אני מתכוון יהודים עם כבוד עצמי מינימלי ולא חבורת מתרפסים

  • 112.

    השמאל הקיצוני הבוגדני שולט בבתי המשפט. (ל''ת)

    גדי, 13/04/10 10:38

  • 111.

    אין ספק שהשופטת היתה פוסקת באופן דומה לו המסעדה היתה מסרבת להכניס

    ערבים עם כאפיה, או נשים צעיף..., 13/04/10 09:37

    אבל העיקר שערביי ישראל יצרחו ''אפרטהייד'' מהבוקר עד הערב, והאווילים בארץ יגידו להם שהם צודקים...

    מדינה משוגעת.

    • אני קונה רק אצל מי שזו מדינתו ולא מניף דגלי האויב. (ל''ת)

      ציוני, 13/04/10 12:47

  • 110.

    גברת בסול. גם את קיבלת מילגת לימודים מנעמי חזן??? (ל''ת)

    מתי תיפתח מסעדה שלא תיתן כניסה לערבים?, 13/04/10 07:02

  • 109.

    על תושבי חיפה להדיר רגליהם מהמיסעדה - ישפוט הקהל ויעשה צדק (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 13/04/10 05:35

  • 108.

    ישראל - מדינה דמוקרטית מדינת הערבים, ארה''ב מדינת דמוקרטית מדינת (ל''ת)

    היהודים., 13/04/10 04:12

  • 107.

    לאור פסיקתו החכמה של בית המשפט כעת ניתן להקים מסעדות נוספות כגון

    חומוס סולחה, 13/04/10 01:01

    מסעדות ועליהן השלט:

    1) הכניסה לאתיופים אסורה.

    2) הכניסה למרוקאים אסורה.

    3) הכניסה להומואים אסורה.

    4) הכניסה לנשים אסורה.

    5) הכניסה לדתיים אסורה.

    6) הכניסה לימנים אסורה.

    7) הכניסה לשמאלנים אסורה.

    8) הכניסה לשוטרים אסורה.

    9) הכניסה לכבאים אסורה.

    10) הכניסה ליהודים וכלבים אסורה.

    • לכל עדה מסעדה (ל''ת)

      לא נכון, 13/04/10 17:13

  • 106.

    שאלוהים יסגור לכם שערי פרנסה!! כן יהי רצון ונאמר (ל''ת)

    אמן., 13/04/10 00:37

  • 105.

    המיעוט הערבי שולט ברוב היהודי - זו הדמוקרטיה הישראלית (ל''ת)

    בחסות השמאל האנטישמי-, 13/04/10 00:31

  • 104.

    אין עליכם בקריאות החרם. רק תזכרו ש

    סעיד - יפו, 13/04/10 00:16

    בחיפה מתגוררים עשרות אלפי פלסטינים. אנחנו נדאג לכלכל את המסעדה ונםקוד רק אותה, במקום לפקוד מסעדות בבעלות של יהודים. אם אתם משחקים את משחק ההחרמה, אני מקווה שאנשם בחו''ל ירימו את הכפפה ויחרימו מסעדות של ישראלים שם.
    אני התחלתי בהחרמת אל - על וישראייר, מהיום אני מחרים גם בתי עסק יהודיים. מה דעתכם ?

    • בדיוק...פלסטינים! - ולשם אתה שייך - ''פלסטין''...הלא היא ירדן. (ל''ת)

      איש ערב, 13/04/10 00:50

    • מה דעתי?

      שי, 13/04/10 07:52

      דעתי שאתה המיץ של הזבל האנושי
      אתה ובני עמך עדיין מטפסים על עצים
      אבל אל תדאג הטבע יעשה את שלו
      או שתרדו מהעץ לבד או שידאגו להוריד אתכם
      פעם אחת מפסידים לא לומדים פעם שנייה לא לומדים פעם שלישית לא לומדים ,מה יהיה?
      צריכים עוד פעם?
      מה שאני הכי אוהב אצלכם זה את ההתבכיינות אחר כך,זה משהו משהו.
      בכל מקום אליו אתם מגיעים אתם מתבכיינים כמו ילדה קטנה: עשו לי שברו לי לקחו לי
      ואז הולכים כמו בריונים לפגוע לשבור להרוס
      ושוב בוכים כמו ילדה קטנה.
      מה יהיה מתי תבינו את חוקי העולם הזה?
      תעבוד קשה,תשאף גבוה,תהייה צנוע ,תתמיד ואז תצליח ולא תצטרך לבכות כל הזמן.
      אולי הגיע הזמן ללמוד מהיהודים משהו?
      אה נכון, שכחתי, קשה לשמוע מהעץ....

    • פחחחחחח. שמענו עליכם ועל העזרה ההדדית שלכם. רק הורגים אחד את השני.

      תחרים כל דבר ישראלי, למה לא? תתחיל במחשב שלך..., 13/04/10 09:41

      יש שם שבבים של ''אינטל ישראל''....

      כמו כן אל תיגש לבתי חולים ישראלים כשאתה חולה - סע לטיפול בירדן או במצרים. שמענו שיש שם רפואה מעולה.

      ואל תשכח להחרים בערך את רוב הירקות והפירות שאתה אוכל, כי הם גודלו בעזרת טכנולוגיה חקלאית ישראלית..

      להמשיך?

    • אתה פוץ זאת דעתי . (ל''ת)

      נטלי, 13/04/10 11:29

  • 103.

    מזל שנותרו עוד כמה שופטים הגונים ושפויים

    עמנואל, 13/04/10 00:16

    שיעצרו את אווירת הלינץ' המתלהמת

  • 102.

    כל הכבוד לשופטת, אבקר במסעדה בביקור הבא שלי בחיפה. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 13/04/10 00:08

    • אני מאחל לך שתלמד על בשרך להוקיר את החיילים ששומרים עליך , על בשרך. (ל''ת)

      רוני, 13/04/10 11:00

  • 101.

    אוטוטו אני בא למסעדה והם יפגשו לקוח כמו שמגיע להם (ל''ת)

    ישראלי, 12/04/10 23:55

  • 100.

    מה אתם הייתם עושים. ?כנסו

    חיייקה, 12/04/10 23:34

    נו איפה אנחנו בכל הסיפור הזה שלא רוצים למכור לחיילים .אני אגיד לכם לא ללכת לקנות שמה בכלל אפילו לא שתייה גועל נפש שככה בשנת 2010מתנהגים ככה איכס פיכס טפו על המסעה שלהם שלא יהיה להם פרנסה אמן

  • 99.

    כיצד אנו יכולים לבוא בטענות לעמים אחרים...

    ארז, 12/04/10 22:39

    על אנטישמיות, בשעה שאיננו נוקפעם אצבע נגד האנטישמיות אצלנו בבית?

  • 98.

    כל העסק התנהל מעל דפי העיתונות... עם כל הצער השופטת צודקת.

    יורם מצוי, 12/04/10 22:29

    ראוי היה שאותו חייל יגיעה למשטרה ויגיש תלונה מסודרת.
    ההחלטה יותר פרוצדוראלית מאשר חיפוש של צדק אבל...מה לעשות גם אם השופט היה יהודי נראה לי שהיה שולח את הצדדים לעיון מחודש וגיבוש תיק כמו שצריך. זה חפיף.

  • 97.

    לג בעומר שמח בקרוב - אפשר לעשות אחלה מדורה! (ל''ת)

    לג בעומר, 12/04/10 22:11

  • 96.

    כרגיל העיריה לא הגיעה מוכנה. (ל''ת)

    דוד, 12/04/10 21:57

  • 95.

    השופטת ג'אדה בסול - ברור כשמש ... (ל''ת)

    אריה, 12/04/10 21:16

  • 94.

    להחרים את המסעדה

    טל, 12/04/10 20:31

    לא ללכת
    קצת גיבוש לא יזיק

  • 93.

    חיפאים מטומטמים

    פתי, 12/04/10 20:19

    כל שעליכם לעשות להקים משמרות נשלטים נגד המסעדה ולגרום לסגירתה על ידי תעמולה נגדה - כל כך פשוט

  • 92.

    סליחה???????????!!!!!!!

    עמית, 12/04/10 19:50

    אני חושבת שאולי לא קראתי נכון....יתכן ומתירים , בארץ ישראל, למסעדה שמסרבת לשרת חיילי צבא ההגנה לישראל, להישאר פתוחה???????

  • 91.

    תחשבו פעמיים לפני שאתם יורדים לקניות בואדי. (ל''ת)

    סימון, 12/04/10 19:08

  • 90.

    מדינת חלם

    אני, 12/04/10 18:53

    שופטת ערבייה ???????????????

  • 89.

    יפה! אם היו זורקים ערבי מהמסעדה היית שומע מ''השופטת'' זמירות אחרות לגמרי (ל''ת)

    מוקי, 12/04/10 18:53

  • 88.

    יתר דמוקרטיה מביא לאנרכיה!!!וזה מה שמתחיל לקרות לנו!!!!!! (ל''ת)

    יוסי, 12/04/10 18:27

  • 87.

    אין בדל ראיה הגב' בסול?בעל המסעדה מתראיין ומודיע שלא יכניס חיילים.

    בר, 12/04/10 18:26

    זה לא בדל ראייה זו סיגריה שלמה!! החלטה שגויה של שופטת ..

    • צינגלה, מינגלה, שאחטה, משהו כזה (ל''ת)

      נראה שהיא עישנה משהו... לפני שהחליטה, 13/04/10 07:05

  • 86.

    פשוט מאוד, להגיש תלונה במשטרה

    זוהר פרייברג, 12/04/10 18:13

    אולי, אם תוגש תלונה במשטרה, בית- המשפט בחיפה יהפוך את החלטתו.

  • 85.

    מעניין אם היו סוגרים מסעדה שתסרב לשרת ערבים? אפלייה שיפוטית? (ל''ת)

    אליק, 12/04/10 18:13

  • 84.

    ראש הערייה שהוא עורך דין יודע את ההליכים ופעל כך כדי שהמסעדה לא תסגר

    חיפאי, 12/04/10 18:06

    עורך דין חריף ושנון פוליטקאי ממולח היודע את צפונות ההתפתלות בכרם הפוליטי המסובך בחיפה

    התוצאה מכוונת כי ראש הערייה שזכה בראשות העיר על בסיס הקול הערבי
    אננו מעונין באמת בסגירת המסעדה כדי לא לעצבן את הערבים

    • לצערי, מתוך נסיוני האישי, נכון, נכון, נכון ! (ל''ת)

      מיה שלו, 22/04/10 22:22

  • 83.

    פראיירים

    יגאל מהצפון, 12/04/10 18:03

    אנחנו מדינה של פראיירים
    יורקים עלינו ואנחנו אומרים שזה גשם

  • 82.

    she does not understand the charges.....

    david masica, 12/04/10 17:50

    she should be a judge...thats discrimination against jews. i call everybody with the massage no arabs allowed

  • 81.

    בעלי המסעדה מודים שהם לא רוצים חיילים במדים.אז מה יש לחקור?? (ל''ת)

    אבי, 12/04/10 17:49

  • 80.

    התולעת הכשירה את השרץ (ל''ת)

    yossi, 12/04/10 17:47

  • 79.

    מגיבים יקרים,השופטת הייתה סוגרת אם המשטרה היה טורחת

    תום, 12/04/10 17:46

    לחקור,מה אתם רוצים שבגלל שמישהו טען שלא הכניסו אותו למסעדה יסגרו אותה?

    צריך לסגור בוודאי,אבל על סמך עובדות!

  • 78.

    תחרימו את המסעדה,קצת כבוד עצמי מי שהולך לשם סתם אפס (ל''ת)

    טוני סופרנוס, 12/04/10 17:45

  • 77.

    כך מתחילה המדינה הדו- לאומית. יהודים- החרימו כל מי שחבר לאויב. (ל''ת)

    מתנחל מחיפה, 12/04/10 17:43

    • אני מחרים מזמן כל מי שמניף את דגל האויב ותומך בו. (ל''ת)

      מתנחל מהגליל, 12/04/10 18:09

  • 76.

    השופטת ג'אדה בסול מגבה את המסעדה והחילים מסכנים

    bigred, 12/04/10 17:31

    חיילים לגשת בהמונכם למסעדה ולהגיש תלונות במשטרה.

  • 75.

    שופטת ערביה עסקה בתיק הזה? איפה השכל ? איפה השכל ? (ל''ת)

    רואה צאן, 12/04/10 17:30

    • היא לא טענה שהאפליה מותרת (תקראו שוב)

      ל, 12/04/10 18:57

      היא טענה שאין עדויות לכך שהמסעדה עשתה אפליה. אם היו תלונות היה ניתן להסתכל על זה כאפליה וזה אסור. היא טוענת שלעיריה יש מניעים אחרים.
      אם מישהו באמת נפגע שילכו יגישו תלונה, אני מבטיחה לכם שהרבה לא ילכו למסעדה הזו. ואני הראשונה.

      • למסעדה אין רישיון !!!!!!!

        קובה חמוסתא, 13/04/10 14:50

        מה עוד צריך לקרות כדי שהראש השמאלני שלך יקלוט ! לא צריך שום עדויות. המסעדה צריכה להציג רישיון עסק. יש לה , שתמשיך לעבוד. אין לה , היא צריכה להסגר.
        התנהגות השופטת מוזרה (ואני מנסה להיות עדין).

  • 74.

    ניתן ל לטפל במסגדה בדרכים ''חוקיות''

    חיפאי, 12/04/10 17:30

    האם צריך ללמד את עירית חיפה איך לפעול ''במסגרת החוק'', להגביר את בדיקות הנקיון וההגיינה, להגביר את הבדיקות הווטרנריות של המזון, ואם זה לא יספיק יש עוד סוגי בדיקות שניתן יהיה לערוך שם ע''מ שהאורחים יחשבו פעמיים אם כדאי להגיע לשם, זכרו איך בנתניה המשטרה טיפלה במסעדה שהייתה או אולי עדיין שייכת לעבריינים.

  • 73.

    וזאת במדינה שלנו - אתם מבינים?!מה יהיה בארצות אחרות? (ל''ת)

    שופטים שמאלנים, 12/04/10 17:29

  • 72.

    מי צריך את השופטת ?! הציבור יחרים את המסעדה עד שתסגר!!! (ל''ת)

    תגידו ביי ביי, 12/04/10 17:28

  • 71.

    אם לא היינו כאלה מטומטמים

    נ נח אמיתי , 12/04/10 17:24

    לא היו הולכים יהודים לאכול אצלו ולא בשום מקום ערבי שלא רקר שלא משרת בצבא, אלא גם משרת כגיס חמישי, ואז נראה אותם מצליחים להתפרנס מאחיהם.

  • 70.

    אני בפרינציפ לא עוצר לחיילים בטרמפים. תשללו לי את הרשיון? (ל''ת)

    אני כן עוצר למי שבעיני ראוי לזה, 12/04/10 17:22

    • טיפש, לחייל אסור לעלות על טרמפים!!

      יוני, 12/04/10 18:20

      ובמקרה שלך הוא רק מרוויח...

  • 69.

    בית המשפט סניף מר''ץ נקודה ,איך ענת קום במעצר בית?

    אבי, 12/04/10 17:17

    ולא בכלא

  • 68.

    לא ללכת לשם !!!!!!!!!!!!!תצביעו ברגלים ואז נראה אותם (ל''ת)

    פתרון פשוט, 12/04/10 17:15

    • לא בקשה תלך לשם למה אים לא הערבים ימותו מרעב חתיכת מטומטם (ל''ת)

      פואד, 13/04/10 01:11

  • 67.

    בושה למסעדה, בושה לסועדים ובושה לשופטת

    אלי, 12/04/10 17:14

    אני שמאליני בדעותי, אבל מתבייש בבעלי המסעדה ובכל מי שסועד שם. על השופטת אין בכלל על מה לדבר.

  • 66.

    האם החלטת השופטת ג'אדה באסול לא הושפעה ממניעים זרים?????????????? (ל''ת)

    עומר, 12/04/10 17:13

  • 65.

    זו לא רק המסעדה הזאת

    שפיצון2000, 12/04/10 17:13

    כל חיפאי שמסתובב במושבה הגרמנית במוצ''ש ישים לב בוודאי שכמעט כל המסתובבים באזור הינם ערבים, והתחושה היא כאילו אתה מסתובב בביירות ולא בעיר הרביעית בגודלה בארץ.בנוסף אם באמת תסתכלו על התפריטים שמוצגים בחוץ, בהרבה מהמסעדות הללו כתוב במפורש ''אין כניסה עם נשק''.רבותיי תעשו אחד ועוד אחד לפני שהגליל וחיפה יהפכו לאוטונומיה ערבית בסגנון קוסובו.מפחיד!יהודים, צריך להתעורר!!!!!!

    • ''אין כניסה עם נשק'' = יורקים עלינו = סגירת המסעדה !!! (ל''ת)

      מדינה של פראיירים, 12/04/10 22:53

    • ובחסות רה''ע הזה-שייזכר לדראון עולם-בשם הרב-תרבותיות שלו (ל''ת)

      חיפאית עצובה, 22/04/10 22:30

  • 64.

    השופטת ג'אדה בסול, אתה הבנת את זה ברוך? (ל''ת)

    יוסי, 12/04/10 17:09

    • רק בגלל שאתה חושב שהתביעה מוצדקת צריך לוותר על הליך משפטי בסיסי?

      גוגו, 12/04/10 17:47

      גם אני לא מתלהב מהגישה של המסעדה, אבל - איזו בעסה, אנחנו מנסים להיות מדינת חוק ולא מדינת אספסוף.

      הבנת את זה יוסי?

    • אתה צודק,אני מכיר את המשפחה שונאי ישראל.אני מכיר את

      חוזה לך ברח, 12/04/10 17:48

      האחיין שלה גם הוא עורך דין פעם אמר לי צריך לשרוף את כל מוסדות המדינה,וזו הדודה שלו.
      מיתוך טענה שהמדינה החרימה להם אדמות.

      אנחנו עושים צבא,מילואים,מלחמות והם שונאנו שופטים אתנו...פח על המדינה המפגרת.

      • כנסו!!!!

        חיפאים עייפים מ-יונה יהב, ראש עיר אטום ומתרפס., 22/04/10 22:53

        אנחנו היהודים בחיפה, הגענו למצב שאיננו מעיזים לומר בקול רם וברבים, את הדברים הנכונים, הידועים לנו,מסוג זה. בתגובותינו כאן בכתב, אנחנו מצליחים במקצת לפרוק את תסכולינו למצב שעירנו היפה נקלעה אליו בזכות ''יונהיהבים'' שכאלה, שייזכרו לדרעון עולם, בדפי ההיסטוריה של העיר הזאת, והדפים האלה בוודאי יושמדו ע''י כובשיה, והלוואי שנתבדה.

  • 63.

    ''קמים עלינו לכלותינו.....'' (ל''ת)

    יעל, 12/04/10 17:09

  • 62.

    זה המצב, המשפט שלהם לא ברור, זה בלתי נסבל

    בני, 12/04/10 17:08

    אין סיבה לסגירה, מעניין מה עוד צריך להיות שיירו בחייל שנכנס בטעות, אז תהיה סגירה של המקום?
    המדינה שלנו מלאה באנשים טפשים וחבל שהם בראש הפרמידה.

  • 61.

    חיילים בואו בהמוניכם.... חובה על כולם להכנס!

    הילד שצועק המלך עירום, 12/04/10 17:06

    כחיפאי אני מצומרר מהתקרית.
    אם רק הייתי בן 20 זה כל כך ברור לי שהצוות שלי היה מגיע בהרכב מלא ויושב על קפה קטן. בלי פרובוקציות, אבל למען הסר ספק!
    אנחנו יורים לעצמנו ברגליים.
    ואני מסכים שאילו זה היה הפוך היינו רואים הרבה יותר מייצגים ערבים בכירים שלא ירשו למדינה לעבור לסדר היום.
    אם פעם חיפה היתה סמל לדו-קיום
    אז''ש ...אוטוטו אנחנו עכו

    • מה פתאום ? עכו מזמן לקחה עצמה בידיים ושמעון לנקרי שלה, הלוואי

      עדיין חיפאים, 22/04/10 23:14

      שיכולנו להחליף אותו ב''יהב שלנו'' ש ''שם יהבו'' במקומות הלא נכונים, וחי לו באיזה ''אולימפוס תרבותי'' שכזה, מתעלם מהמציאות האמתית השוררת כאן, שהופכת אט אט את עירנו לבירת הצפון הערבי. תפנימו,חיפאים, אנחנו כבר לא חלק ממדינת היהודים, את זה כבר השכילו מזמן להבין ערביי העיר הזאת שאנחנו מפרנסים אותם והם מתעשרים ממקורותינו ומלהגים עלינו וצוחקים מאחורי גבנו.

  • 60.

    הם ציוניים. הרי את ענת קם לא היו מכניסים למסעדה שלהם (ל''ת)

    :-))), 12/04/10 17:06

  • 59.

    עו''ד אורנה כהן (מטעם המסעדה) היא היועצת המשפטית של ארגון עדאללה. (ל''ת)

    משת''פים לבנים. הזהרו מהשמאל הלבן., 12/04/10 17:05

    • שמגינים מפני שרירות השלטון (ל''ת)

      כל הכבוד לעדאלה, 12/04/10 17:20

  • 58.

    אם כך תחרימו את המסעדה. לא לאכול שם בכלל (ל''ת)

    אא, 12/04/10 17:00

  • 57.

    איפה עו''ד קורב כשצריך אותו! (ל''ת)

    יופי כבודו! אי אה, 12/04/10 16:58

  • 56.

    ברור ..שופטת ערבייה ......הפליה נגד יהודים ..גזענית . (ל''ת)

    מי באמת סובל מהפליה ?, 12/04/10 16:56

  • 55.

    עכשיו יש לי מקום לאכול שאני בחיפה

    כל הכבוד, 12/04/10 16:53

    אין כמו ארוחה טובה בלי אלמנט מיליטנטי

    • אין כמו לחיות בעולם בלי יהודים (ל''ת)

      pinki, 12/04/10 17:58

      • to mr pinky

        sam, 13/04/10 10:33

        אתה לבטח יהודי שמחפש ללבות יצרים ולהצית אש .

    • כן כי החיילים במסעדה הם לא בני אדם שנמצאים בתפקיד מסויים

      תתרכז/י בצלחת שלך, 12/04/10 18:27

      והם מפריעים לך לאכול כשהם שם, נכון?

      • כן המדים עוצרים את התאבון (ל''ת)

        פואד, 13/04/10 01:14

  • 54.

    מה אתם מתפלאים כל כך?

    benny12 , 12/04/10 16:52

    הרי השופטת ערבייה לפי שמה.
    מה שלא ברור איך נושא כל כך רגיש ניתן לשיפוט לשופטת ערבייה?
    מדינת חלם לשמה!

    • גזען קטן

      רוברטו, 12/04/10 17:05

      אז מה אם היא שופטת ערביה
      מי אמר שבסכסוך בין יהודי לערבי צריך שיוכרע על ידי שופט יהודי - נקודת המוצא שלך גזענית.
      תסתכלו על עצמכםן במראה ותראו גזענות

      • הפסיקה פשוט מעוררת תמיהה ומחלוקת

        אף אחד לא אמר דבר כזה, 12/04/10 18:50

        ואפילו נוגדת את הצדק והרגשות האנושיים הטבעיים. אבל במקרה הזה נראה לי שאתה טועה, זה לא נובע מכך שהשופטת ערבייה אלא מהמוגבלות של הכלים המשפטיים. צריך להחרים את המסעדה.

  • 53.

    איפה עו''ד קורב כשצריך אותו! (ל''ת)

    יופי כבודו! אי אה, 12/04/10 16:52

  • 52.

    Fraternity

    Yossi mabool, 12/04/10 16:52

    Kill the bastards

  • 51.

    השופטת שירתה בצה''ל? (ל''ת)

    קובי, 12/04/10 16:50

  • 50.

    יונה יהב לך הביתה.אתה הורס את העיר הכי יפה במדינה. (ל''ת)

    tami.me , 12/04/10 16:49

    • צודקת!!!!!!כל הכבוד לך. (ל''ת)

      ערן חיפאי, 12/04/10 17:06

  • 49.

    ומה הפתרון ? מבחני I.Q. לכל המיליונים שהולכים ללמוד משפטים. (ל''ת)

    סתם שפוט, 12/04/10 16:45

  • 48.

    נוווו ברור השופטת ערביה . . . . . מה נראה לכם שהיא תחליט? (ל''ת)

    אור, 12/04/10 16:44

  • 47.

    שם השופטת בגאדה סול. אז מה אתם רוצים? פנו לבגצ. (ל''ת)

    יהודי, 12/04/10 16:44

  • 46.

    אם זה היה הפוך המקום היה עולה באש.. (ל''ת)

    שם השופטת אומר הכל,היא בטח אוכלת שם חינם, 12/04/10 16:43

  • 45.

    השופטת ג'אדה בסול ??? חחחחה איזה מדינה מטומטמת (ל''ת)

    reuvenholzer, 12/04/10 16:43

  • 44.

    מה שם השופטת? (ל''ת)

    חץ, 12/04/10 16:42

  • 43.

    21 אני מצדיעה לך (ל''ת)

    ורד, 12/04/10 16:40

  • 42.

    פעם הערבים לא העזו להרים את הראש בחיפה !!

    אבנר, 12/04/10 16:40

    ואני לא מדבר על הפרה היסטוריה! הם ישבו להם בעיר התחתית ולא צייצו !! היום מי היה מאמין שלא תותר כניסת חיילים למסעדה... בושה וחרפה עבורנו !!

  • 41.

    טוב בואו נראה מי מפלה יותר.

    דני ב., 12/04/10 16:39

    אנו צריכים להפנים שאנו לא ספרטה.
    אנו צריכים להבין שזכותו של בעל המסעדה לקבוע את מדיניות קבלת אורחיו.
    אם החליט לא לשרת לובשי מדים מכל סוג שהוא זהוי זכותו.
    אגב אותו רס''ר ג'ובניק מבסיס חיל הים בחיפה, טוען שניסה להיכנס עם מדים בשבת אחה''צ.
    מה יש לך לחפש עם מדים ביום שבת ?
    אלא אם היית בתורנות והיברזת מהבסיס.
    בזה יטפלו מפקדך.
    עכשיו בואו נראה כמה ערבים יכנסו במסעדה יהודית כשירה שבעליה מתגוררים ביצהר תפוח ואיתמר.
    כמה ערבים מועסקים בנמל חיפה?
    כמה ערבים מועסקים בחברת החשמל? בבתי הזיקוק? מה כל המפעלים הללו יש בהם כור אטומי ?
    מדוע לא נשמעת זעקתכם אז ש-20 אחוזים מהאוכלוסיה מקבלים עשירית תקציבים מאשר בני דודיהם היהודים, למרות מגילת העצמאות, למרות ההבטחה לשיוויון זכויות.
    בואו נראה כמה ערבים או אתיופים יוכנסו למועדונים ביגור למשל או בצק פוסט אלא אם אלו מועדוני ערסים.

    • אבל אפליית חיילים שמקריבים את עצמם בשביל המדינה - מתועבת.

      כל המקרים האלה חמורים!, 12/04/10 16:56

      ובנוגע למסעדה ביצהר - התשובה היא כולם. אתה מוזמן לבוא ולנסות.

    • חובתו לשרת את כולם! על אפליה בשרות יש עונשים בחוק. (ל''ת)

      טועה, 12/04/10 16:57

    • ומה אם בעל מסעדה לא יכניס ערבים לפי החשיבה שלך ש

      איתי, 12/04/10 18:21

      ''זהו מקום פרטי ולכן מותר לבעלים לשרת את מי שירצה''?
      כמו שהוא לא רוצה לשרת חיילים כי לדעתו ''הם מייצגים את הכיבוש הציוני הנתעב'', תאר לך שיקום מישהו שהוא בעל מסעדה ויגיד ''אני לא רוצה לשרת ערבים כי הם בהכללה אויבים שלי'' (טיעון לא מופרך כלל).
      יש לי הרגשה שדווקא במקרה כזה אתה תזעק, ותזעק חזק.
      ולגבי הקטע של השבת והמדים: אני לא יודע איפה אתה חי, אבל לי יצא במילואים לעצור פעם באיזו מסעדה על מדים, בדרך הביתה,ואני מכיר עוד מילואימניקים איתי שיצא להם לעשות אותו הדבר.
      כך שהאפשרות שמישהו במדי צה''ל יעבור במסעדה בשבת קיימת (למשל חייל מילואים שחוזר אל הקו ברכב פרטי ועוצר בדרך).
      אבל אני שמח בשבילך שהאפשרות היחידה שעולה לך בראש היא ''ג'ובניק שהבריז מהבסיס''.

  • 40.

    אנטישמיות ממוסדת בישראל שנת 2010

    נורא, 12/04/10 16:37

    נורא

  • 39.

    לא כל מטרה צריך להשיג דרך בתי משפט ומשטרה

    יניב, 12/04/10 16:34

    יש מושג שנקרא נידוי. יש לנדות את בכלי המסעדה, לא לבוא בשערי המסעדה ולקיים משמרת קבועה מולה, לפרסם מודעות קיר נגדה ובקיצור להשאיר את החרם על סדר היום עד שהמסעדה תשנה את דרכיה.

  • 38.

    Radical Justice-----Israel

    Arie-Minkovski , 12/04/10 16:33

    As of late the Israeli judicial system has gone mad,judges are busy legislating from the bench. Politics has enter the judiciary,it does not bode well,it would lead the public to take the law into their own hands. It has to stop immediately for the country''s sake

  • 37.

    אני ומשפחתי החרמנו כל עסק ערבי בחיפה לכו בעקבותנו (ל''ת)

    חיפאי ותיק, 12/04/10 16:33

    • הולך ...... (ל''ת)

      דני, 12/04/10 16:54

      • הולך בטל הלך (ל''ת)

        pinki, 12/04/10 18:06

    • מי צריך אותכם

      רוברטו, 12/04/10 17:06

      גזענים לא רצויים אצלנו

  • 36.

    ביום השואה שופטת בישראל מאשרת סלקציה ליהודים במדינת היהודים (ל''ת)

    קורא ולא מאמין, 12/04/10 16:33

    • הבנת הנקרא לא משהו אצלך

      מישהו, 12/04/10 16:37

      בהנחה שיש גם יהודים שמסתובבים בלי מדים, איסור כניסה במדים הוא עדיין לא סלקציה נגד יהודים. חלאס עם ההקצנה וההפחדה. נמאס!

    • לא חבר, היא פשוט דורשת להעניש אחרי משפט ולא לפני.

      עמית מיכאלי, 12/04/10 16:39

      היא ציינה כי לא הובאו לפניה ראיות ולא התנהל משפט, ולכן היא לא תפסוק את דינם של אנשים. יש לדרוש משפט מסודר, בו תינתן לנאשמים יכולת מלאה להגן על עצמם ואז, אם יהיו חייבים בדין - יענשו. זו הדרך היחידה במדינה דמוקרטית. היית רוצה שכל פקיד בעריה יוכל לסגור את העסק שלך? אישית אגב אני חייל מילואים בצה''ל...

      • איזה ראיות ואיזה נעליים. למסעדה אין רישיון עסק !!!

        קוסא מחשי, 13/04/10 14:28

        אבל לך תבלבל שמאלני עם העובדות

    • עם שסבל את השואה - צריך להיות סובלני ולא גזען (ל''ת)

      רוברטו, 12/04/10 17:07

    • זה כל כך נכון (ל''ת)

      יהודי, 12/04/10 17:09

  • 35.

    תשלחו את'' החברה קם'' למסעדת ערבים אולי יזרקו אותה לכל הרוחות (ל''ת)

    שמוליק, 12/04/10 16:31

  • 34.

    ל30-פתחתי מסעדה במרכז ואף ערבי לא יקבל ולא יתקבל פה! (ל''ת)

    ענת, 12/04/10 16:29

    • הידד

      מריאנה, 12/04/10 18:12

      כל הכבוד לענת.

  • 33.

    לצערי השופטת צודקת. ככה זה כשהכל מתנהל בבזיון וברשלנות (ל''ת)

    טל, 12/04/10 16:25

  • 32.

    לא רוצה לא צריך

    לא רוצה לא צריך, 12/04/10 16:19

    מותר לו כנראה ע'פ חוק להכניס למסעדה את מי שרוצה , אז שאף ישראלי לא יתקרב למסעדה הזו שיהיה פתוח וישרת את עצמו אם לא היו מכניסים ערבי אזי ח'כ ערבים היו חוגגים ונראה כמה זמן יהיה פתוח ללא קליינטים !!!

    • אני הולך לאכול שם כמו מלך

      רעב נגד פאשיזם, 12/04/10 16:56

      בלי מדים אבל לבוש בבגדים.
      מבסוט ושמח, אבוא לאכול, כי מדינה פאשיסטית גזענית אני שונא יותר מהכל

  • 31.

    יופי מעכשיו אוכל לפתוח מסעדה שרק יהודים יוכלו לאכול בה. (ל''ת)

    הכשר לגזענות, 12/04/10 16:15

  • 30.

    בביתר ירושלים שורפים את המועדון על פחות. (ל''ת)

    כולנו ביתר, 12/04/10 16:14

    • אתה טיפש

      רק הפועל, 12/04/10 16:58

      מה שייך ביתר הפועל ?אתה חושב שחיילים אוהדי הפועל הם מכניסים הזבלים ??

  • 29.

    היות ואני אוהב לבלות במסעדות אז לא אשרת בצהל כדי שאוכל לאכול שם. (ל''ת)

    מדינה יהודית מטומטמת, 12/04/10 16:13

  • 28.

    השופטת צודקת - חוק הוא חוק

    יודע משהו, 12/04/10 16:12

    התנהגות בעלי המסעדה נפסדת ואינה ראוייה.
    אולם, הדרך להתמודד עם מה שעשו אינה דרך צו הסגירה. הם לא הפרו את רשיון העסק, לא הוצגה בעייה של הגיינה, לא היתה התפרעות או מעשה פלילי דומה במסעדה - דברים שבגינם אפשר להוציא צו סגירה מנהלי.
    אם הציבור רוצה למחות - שיעשה חרם צרכנים, הפגנות ודברים כאלה.
    לא כל דבר הוא עניינו של בית המשפט.

    • כן אבל ההפלייה בכניסה למסעדה מנוגדת לחוק ... פרט קטן וזניח ...

      יוסי, 12/04/10 16:21

      מצד שני טוב שביהמ''ש דחה את הסגירה המנהלית של המסעדה -
      בזאת הוא הכשיר מעבר לכל ספק את האפשרות של כל בעל עסק לא לשרת חלק מהציבור, למשל ערבים

      עכשיו ערבי לא יוכל לבוא ולתבוע בעל עסק שסירב לשרת אותו, הרי לא ייתכן ששוב נוהגים איפה ואיפה כשהעבריין הוא ערבי והקורבן יהודי או חייל

      • חאלס

        די, 12/04/10 16:55

        שחרר אותי מהאפליה, תן לחיות. יהודי כמו יהודי, וערבי כמו ערבי, כולנו אחים.
        חמודי

    • למסעדה אין רשיון עסק

      בני, 12/04/10 16:40

      בעל המסעדה מצפצף על החוק.
      מפעיל מסעדה ללא רשיון עסק ויש נגדו צו סגירה עוד מלפני פרשת האפלייה על רקע ישראליות.
      אבל כל זה אינו מעניין את השופטת הערביה.
      יש לה אג'נדה אחרת, שכבודה של מדינת ישראל אינה כלולה בה.

  • 27.

    תלונה לא הוגשה??? אתם בסדר?

    רועי, 12/04/10 16:10

    בוודאי שתלונה הוגשה. הרי ממה הכל התחיל?
    וחוצמזה, תקנו אותי אם אני טועה - אבל למסעדה אין רישיון עסק, אז בכל מקרה היא חייבת להיסגר.
    אז אני מבין שאנטישמיות זה הבון-טון הלוהט במחוזותינו, גם במדינת היהודים?

    • תלונה כדין זה רק בפני רשות בת סמך ובכתבאו בעל פה

      חי שדרות, 12/04/10 16:57

      הבעיה היא שאם הוזמנה לשם משטרה ניתן לראות בדבר תלונה ועל השוטרים לגבות עדות בכתב דבר שלא עשו בשל התרשלותם

      שנית איני מבין מדוע אותו חייל לא עמד על זכותו שתיגבה ממנו עדות על מעשה המסעדה

      מדוע משטרת חיפה לא פעלה כדין לפי סעיף 59 לחסדפ משנודע לה על ביצוע עבירה ולא איתרה החייל וגבת עדותו שכן לשון החוק שמשנודע למשטרה על עבירה תפתח בחקירה

      מדוע פרקליטות מחוז חיפה שנציגה הטריח עצמו לבית המשפט לא בדק את ענין הטיפול או מדוע הפרקליטות לא הורתה למשטרה לפתוח בחקירה

      ואז משבעלי המסעדה הנקלים היו נחקרים היו מאשרים את הדבר כפי שנעשה בכלי התקשורת והיה ניתן להגיש הודעותיהם לשופטת שהיתה נסמכת על דבריהם הם עצמם

      עד מתי החובבנות תחגוג?

  • 26.

    מחדלי העיריה (כרגיל) אפשרו את פסק הדין המעוות. (ל''ת)

    יהודה, 12/04/10 16:05

  • 25.

    אני לא מבין את הסיטואציה

    מוטי, 12/04/10 16:05

    במידה ולא הוגשה תלונה, לא נערכה חקירה ולא היה שום בדל ראיה אז כמובן שאין מקום לפעול כנגד המסעדה.
    אלא שמהכתבה (בקישור) עולה שהיה מתלונן והיתה שם משטרה ואפילו היתה תגובה מטעם המסעדה שאומרת: ''מבקשים לא לבוא עם מדים''.
    אז מה היה חסר לשופטת הנכבדה?

  • 24.

    בחיי לא מבין

    מה קורה פה?, 12/04/10 16:03

    אני ממש לא ימני ממש לא שמאלני אני ממש בן אדם פשוט. וואלה לא נראה לי אמיתי שלא יכניסו חייל במדים למסעדה ועוד בחיפה.ואם בית המשפט[כמעט כרגיל] מנותק מהמציאות איפה תושבי חיפה? תפגינו שם יום אחרי יום עד שיסגרו

  • 23.

    מה קרה לחוק למניעת אפליה? (ל''ת)

    יוגש ערעור מיידי?, 12/04/10 16:00

  • 22.

    חיפאים - תחרימו את המסעדה. זה עובד! (ל''ת)

    111emo , 12/04/10 15:58

  • 21.

    דניאל ברנבוים לא הסכים להתראין לחילת גל''צ במדים,סגן עורך עיתון ''הארץ''

    רונן, 12/04/10 15:57

    לעג לאם השכולה פרץ על נפילת בנה השני

    איתי טירן לא התגיס בכלל לצה''ל ועובד בתאטרון הלאומי על חשבוננו

    חיים באר הסופר קורא למעשי חילי צה''ל ''מעשים נאצים''

    ואתם מילינים על מסעדה ערבית בחיפה?????.
    קודם תעשו סדר אצלכם אחיי היהודים!!

    • צודק. אנו פראיירים שנותנים לכנופיות השמאל להשתלט עלינו (ל''ת)

      יהודי ציוני, 12/04/10 16:27

  • 20.

    אין בעיה. נעשה חרם צרכני לא פורמלי על המסעדה הזו. תוך שבוע תיסגר (ל''ת)

    תהיה שם שממה, 12/04/10 15:57

  • 19.

    מתבייש לחיות במדינה הזאת...אין צדק בעולם זו המדינה שלנו!!!!!!!

    גיא, 12/04/10 15:56

    ולא של הערבים

    • ירושלים

      דרור, 12/04/10 16:30

      אני מתבייש בך, אוויל משריש, וגזען חסר בושה שכמוך.

      • מה הוא רוצה

        יונה, 12/04/10 16:52

        זכותו של בן אדם להיות גזען

      • זאת לא גזענות

        לומר שהמדינה של היהודים ולא של הערבים, 12/04/10 16:57

        כמו לומר שלונדון שייכת לבריטים, ארה''ב לאמריקאים וערב הסעודית לערבים. זאת *ההגדרה* של מדינה.

        • ובקשר לגזענות

          טמבל, תקרא את מגילת העצמאות, 12/04/10 17:14

          אם אתה חושב שהעם שלך נעלה על עמים אחרים, או שאם אתה יהודי מגיע לך דברים מסויימים. אתה טיפש

          • וכן, קראתי את מגילת העצמאות

            אודה לך אם לא תיקרא לי טמבל, 12/04/10 18:49

            ''מדינת ישראל תקיים שוויון זכויות חברתי ומדיני גמור''. נו אז מה? מדובר כאן בזכויות אדם ובזכויות אזרח, אין לזה קשר לזכויות קולקטביות. הכרה בשוויון זכויות ליחידים לא מקבילה להכרה בזכויות של מיעוט לאומי (למשל צרפת שבחוקה שלה כתוב במפורש שהיא לא מכירה ב''צרפתים ההרריים'' בטירולים וכו' למרות שוויון זכויות אזרחי לכל פרט)

            מדינה מיוסדת על הרעיון של זכות ההגדרה העצמית של עם. במקרה הזה, מדינת ישראל היא המדינה שם מיישם העם היהודי את זכות ההגדרה העצמית שלו.

            יהודי בריטניה נהנים משוויון זכויות אזרחי מלא בבריטניה. אבל המלך מושבע בכנסיה והדגל כולל צלב. למה?

            במדינות מזרח אירופה מכירה המדינה ב''קשר דם ללאום'' ונותנת זכויות מופלגות (הרבה הרבה יותר מחוק השבות הישראלי) לצאצאי העם. הפרקטיקה הזאת הוכרה על ידי האיחוד האירופי לפני שנה. למה את חושב?

            אתה צריך להבדיל בין מושגי עם, מדינה, דת, אזרחות וכו'. הגדרה טובה של המושגים הנ''ל והבנה איך הם צמחו ומה קיים בעולם כרגע (בניגוד לבתיאוריות אולטרא-ליברליות שלא מיושמות בשום מקום על פי כדוה''א) היא יסוד לדיון.

            • כמה אינדיוידואלים צריך

              יוסף, 13/04/10 10:57

              בשביל להפוך אותם לקונסטרקט מחשבתי שאתה קורא לו ציבור

  • 18.

    אם היו מסרבים להכניס ערבים, היו סוגרים גם סוגרים, ובצדק... (ל''ת)

    מוחמד יוסף, 12/04/10 15:56

  • 17.

    סלקציה כנגד יהודים (ל''ת)

    אני, 12/04/10 15:55

  • 16.

    המדובר בעניינים אזרחיים, חקירת משטרה (או העדרה) כלל אינו ממין העניין.

    כבשה פועה, 12/04/10 15:55

    על כבוד השופטת להתחיל להתייחס לחוק בישראל ולא להמציא טענות מופרכות, שהרלוואנטיות היחידה שלהן למשפט הנוכחי, כנראה בהקשר של השקפת עולמה האישית של כבוד השופטת. לא שמענו שום טיעון של סנגור הנתבע באשר לקיום הראיות (או העדרם) או קיום הפליה או (העדרה). מן הידיעה, לא ברור כלל אם הנתבע טרח בכלל להגיש כתב הגנה, או שסמך שהשופטת תעשה עבורו ת'העבודה.
    אין זה עניינו של בית המשפט לטעון טענות המסורות מטבע הדברים לסנגור. התנהגות השופטת-שערורייתית, ועל העיריה לערער על הקביעה.

  • 15.

    עם שופטים כאלה - רחוק לא נגיע. (ל''ת)

    פישלזון, 12/04/10 15:54

  • 14.

    שנועד לעוור את היהודים לקראת שואה נוספת ע''י הצורר הערבי

    אין דמוקרטיה זה קשקוש, 12/04/10 15:46

    היום איבדתי אמון סופית בדמוקרטיה

  • 13.

    פשוט לא יאומן.... מדינה מטומטמת (ל''ת)

    לאוניד, 12/04/10 15:44

    • תגיד ליאוניד כמה ערבים ואתיופים מכניסים למסעדות של רוסים?

      דני ב, 12/04/10 16:44

      אלא רק בשביל לעשות נקיון ולנקות שירותים?

      • תגיד דני ב כמה ערבים נכנסים לקונצרט של הפילהרמונית?

        זה פשוט לא מעניין אותם, 12/04/10 17:08

        דרך אגב פושקין היה שחור

  • 12.

    this is bull shit--shame on you (ל''ת)

    FUYA FUYA FUYA, 12/04/10 15:43

  • 11.

    המסעדה תיסגר בקרוב ..העיריה יעשו להם את המוות (ל''ת)

    ירח כחול , 12/04/10 15:43

  • 10.

    פשוט-חרם צרכנים...זה יעזור להעביר את המסר (ל''ת)

    שרון, 12/04/10 15:42

  • 9.

    מה הפלא שופטת או שופט עם שם ערבי (ל''ת)

    מני חומייני, 12/04/10 15:40

  • 8.

    תושבי ישראל - תחרימו את המסעדה !!!!! (ל''ת)

    אור, 12/04/10 15:40

  • 7.

    השופטת ג'אדה בסול הביאה הנימוקים משכנעים שגרמו לשואה (ל''ת)

    חיפה המתאסלמת, 12/04/10 15:37

    • איזו שואה קרתה-יא אללה, לא הכניסו לובש מדים למסעדה.

      דני ב., 12/04/10 16:42

      ואם מסעדה מצהירה שהיא מכניסה רק לסביות למשל וגבר היה מנסה להיכנס ? ולא היו נותנים לו מה היית אומר אז?

  • 6.

    ביום השואה והגבורה במעשיה מזכירה לנו השהפטת בסול שהיו כאלה שעזרו לנאצי

    כמו שהיא עוזרת לבעל המיסעדה, 12/04/10 15:37

    ביום השואה והגבורה במעשיה מזכירה לנו השהפטת בסול שהיו כאלה שעזרו לנאצים כמו שהיא עוזרת לבעל המיסעדה! לא מפתיע מערביה שסביר להניח אבותיה תמכו בנאצים!

  • 5.

    ואולי מניעים פסולים הניעו דווקא את השופטת.

    שאול א., 12/04/10 15:33

    מדוע מותר לסגור בית עסק בצו מנהלי ל- 30 יום עוד בטרם היה משפט? במה זה שונה ממקרים אחרים בהם קציני משטרה הפעילו את סמכותם לשימוש בצו סגירה מנהלי?
    כל מי שראה את הדיווח בחדשות וראה את נציג המסעדה בתוכנית בטלביזיה יודע מה המניעים. רק שופטת שאינה רוצה לסגור את המסעדה משיקוליה היא, מסתמכת על תירוץ לא רציני.

    • זכותו של בעל המסעדה לשרת את מי שהוא רוצה.

      דני ב., 12/04/10 16:41

      זהו מקום פרטי.

      • להפלות. מה אם הוא היה רוצה לא להכניס אתיופים? או ערבים? או דוסים

        לא אין לו שום זכות, 12/04/10 16:58

        או מתנחלים? הא?

      • כלומר-אפשר לא לשרת ערבים במסעדות ?

        דני -אתה בטוח ?, 12/04/10 17:02

        זה נקרא אפליה וזה לא חוקי

      • בטח. עד לרגע שמישהו יזרוק ערבים החוצה, אז תצרח מאחורי כל טוקבק רענן (ל''ת)

        גלע ה, 12/04/10 17:09

  • 4.

    בושה וחרפה!!!!!! (ל''ת)

    חן אדון , 12/04/10 15:32

  • 3.

    מה יהי הסוף

    אריק הויקינג, 12/04/10 15:31

    עם בתי המשפט הפוסט ציוניים?
    מי צריך אויבים כשיש לנו מערכת בתי משפט כזו מפוארת?

    • לך תחפש בית משפט דוגמת איראן זה מתאים לך. (ל''ת)

      דני ב., 12/04/10 16:40

      • מה שייך איראן לאריך הויקינג? (ל''ת)

        זלמן הכורדי, 12/04/10 17:10

      • לדני האוויל

        אריק הויקינג, 12/04/10 17:20

        מה הקשר לאיראן, טיפש?
        מערכת בתי המשפט מתנהגת כאילו יש לה מדינה ולא ההפך.
        מה היה קורה אילו בארה''ב לא היו מכניסים חייל המדים למסעדה?
        היא היתה נסגרת תוך 24 שעות!!
        אנחנו במו ידינו הורסים את המדינה.
        אין כבוד לצה''ל שבלעדיו כולנו היינו כבר מזמן בים (במקרה הטוב).

  • 2.

    מה שם השופטת??? הא הבנתי.... (ל''ת)

    חרם צרכני על המסעדה ,והגשת תלונות במשטרה על אפליה, 12/04/10 15:29

  • 1.

    בית המשפט = לא מכבדת את מדינת ישראל

    יהודי, 12/04/10 15:29

    להחרים את המסעדה -היא כבר תיסגר

    • להחרים - כמו שהחרמנו את טורקיה... (ל''ת)

      דני ב., 12/04/10 16:39