• 98.

    הם שורפים את הכבד שלהם. בגיל 30 יתחילו להם בעיות כבד. (ל''ת)

    לחחחחח, 21/07/10 16:32

  • 97.

    הגיעה לכאן תרבות שתייה רבה , וזו התוצאה. (ל''ת)

    999, 21/07/10 16:30

  • 96.

    התיקשורת והממשלה אשמים במצב הזה

    חטף בחילה, 03/05/10 15:28

    כל היום משכנעים אותנו שהמצב נורא וכל שניה עומדת ליפרוץ מלחמה , לא פלא שהמבודרים והילדים במדינה מרגישים שהם חיים על הקצה ומנסים לנצל כל שניה מהזמן שנותר להם

  • 95.

    הכל נורא אינדיבידואלי

    iris, 11/04/10 15:46

    אם סמים וסקס זה מה שאתה מחפש שם זה מה שתמצא.. אבל אני, ורבים מהחברים שלי היינו בפסטיבל הזה שנים ולא התשתתפנו באורגיות ולא צרכנו סמים. ככה שבסופו של דבר זה תלוי באנשים..ואם זה מה שהם רוצים שיבושם להם..אם לא בפסטיבל הזה הם ישיגו את זה במקום אחר..בגדול זה פשוט מקום כיפי להירגע בו..וממתי אלכווהול וסקס זה רע?

  • 94.

    וכשבערוץ 2 דיווחו על הפסטיבל בחיוך רחב על האלכוהול שזורם שם??

    בר, 06/04/10 09:08

    ישבתי מול המסך והזדעזעתי!!
    הכתבת מדווחת מ''השטח'' על זרימת האלכוהול כטוב ליבם של הנוער(!!) ולאף אחד זה לא צרם שם בחדר החדשות??

  • 93.

    מה עם תמונות??? (ל''ת)

    ג'ובאני, 05/04/10 18:38

  • 92.

    כל שנה הייתי הולך לפסטיבלים,

    משה, 05/04/10 18:30

    נהנה, שומע אחלה מוזיקה, הכל בסבבה עם החברים, ואח''כ קורא באינטרנט את העיתונאים כותבים דברים שאף אחד ממשתתפי הפסטיבל לא מבין על מה הם מדברים.

  • 91.

    שארם א שייח 1969

    קשיש, 05/04/10 18:25

    גם שם היה אותו דבר , היפים חשיש LSD בנות מסטוליות

  • 90.

    רדיפת בצע מזעזעת של המארגנים .במסוה רוחני ומוסיקלי. (ל''ת)

    ביקרתי ונחרדתי, 05/04/10 16:45

  • 89.

    חרטאאאאאאאאאאאאאאאאא

    גונ, 05/04/10 15:42

    הייתי שם וחצי ממה שאתם אומרים לא קיים שום סקס על מה אתם מדברים בקושי יש אלכוהול
    נרגילות בכל מקום וזהו עלק אורגיות וסמים בכל פינה
    למה להמציא דברים אנשים בלי חיים

    • גם אני הייתי שם. וזה ממש לא חרטה...

      לירן, 05/04/10 16:45

      היה שם כל מה שכתוב כאן בכתבה. כנראה שקשה לך להודות בזה- כי ההורים שלך לא ישלחו אותך לשם גם בשנה הבאה.

  • 88.

    המשטרה לא מתערבת כי השוטרים כ''כ הנראה מקבלים שוחד ע''מ לא להתערב

    אין הסבר אחר, 05/04/10 08:05

    אין הסבר אחר

  • 87.

    צריך לסגור את הפסטיבל הזה. אני לא הרשתי לבתי להגיע לשם (ל''ת)

    חנה, 05/04/10 08:02

  • 86.

    ואיפה משטרת ישראל בכל הסיפור הזה???? (ל''ת)

    רונית, 04/04/10 22:58

  • 85.

    ערסים ורוסיות..

    איצקו, 04/04/10 21:59

    זה כמו פלוס ומינוס... ביחד הם סוגרים מעגל...

    • איצקו

      נראה לי שהארס הוא אתה, 05/04/10 11:15

      תתפלא. דוקא לא!. שנטיפים, נאורים וסטלנים.

    • יא תותח

      רוסי, 05/04/10 16:54

      וואלה אחי...הפלת אותי מצחוק.....צודק 100 %..חחחחחחחח

  • 84.

    אפשר לסגור את המדינה..

    רן, 04/04/10 21:58

    והאחרון שיוצא שיוציא את המפתח..
    נוער ריק ומקולקל....

  • 83.

    הנוער זאת לא הבעיה - ההורים שלהם זאת הבעיה!!

    דלית, 04/04/10 21:20

    אנשים שדוחפים לילדים כסף ונותנים להם חופש ללא הגבלה רק כדי שיהיה להם שקט!
    הורים שעוצמים את עיניהם וכאילו לא רואים, לא יודעים, לא שומעים, נותנים לבנותיהם בנות 14-15 להיזרק בחוף, לעשן סמים, להשתכר ולהיות בסטלה וכמובן בחורים צעירים ולא תמימים חוגגים חופשי על גופן.
    זה כבר מזמן עבר את ההגדרה של גועל-נפש - זה בהמתי!

    • נכון- איפה ההורים? (ל''ת)

      דני, 04/04/10 23:07

  • 82.

    זנות , סמים , דקירות , רצח = החינוך השמאלני פשט את הרגל (ל''ת)

    את המורות יש לשלוח לצפון-קוריאה או לקובה, 04/04/10 20:51

  • 81.

    כאילו שכאנחנו היינו צעירים זה היה שונה !

    סבאל'ה, 04/04/10 20:44

    היה חשיש והיה גם סקס ! אמנם עושה רושם שהרבה פחות מהיום אבל היה

  • 80.

    ממש כתבה מוגזמת!! (ל''ת)

    ..., 04/04/10 20:25

  • 79.

    לאן הגענו?!

    סיון, 04/04/10 18:16

    אני קוראת את הכתבה הזו ופשוט מביעה סלידה עמוקה מכל מה שכתוב כאן.
    איך הגענו למצב הזה?!,אני שואלת...
    מה קרה לנוער של היום?!

    בני נוער יקרים,
    הגיע הזמן שתתפכחו ומהר,לפני שאז באמת יהיה מאוחר.

  • 78.

    אחלה כתבה

    רון ביטון, 04/04/10 17:41

    ליאור ימפציץ אחלה של כתבה באמת אהבתי מאאוד

  • 77.

    הדרך לסופו של העם היהודי עוברת בפסטיבל בומבמלה (ל''ת)

    מיכאל, 04/04/10 17:40

  • 76.

    נשמע שאחרי שסגרו הבלגן בטאילאנד - יש תחליף ישראלי (ל''ת)

    מסיבות ס ס ר, 04/04/10 17:37

  • 75.

    זבל של נוער - ערימה של פסולת אנושית (ל''ת)

    טלי, 04/04/10 17:23

    • איזה שטויות

      נתערב שלא היית טובה יותר?, 04/04/10 20:26

      את חושבת שהנוער של היום פחות טוב, וכשאת היית נערה חשבו אותו דבר עלייך. אולי במקום סתם לנבל את הפה, תצביעי למפלגה שתומכת בחינוך?

  • 74.

    קובי המלך (ל''ת)

    אלעד, 04/04/10 17:01

  • 73.

    ערסים ורוסיות? (ל''ת)

    מה התמהיל של הפסטיבל הזה?, 04/04/10 16:40

  • 72.

    בושה, בטח חובשי כיפות סרוגות! (ל''ת)

    לילו, 04/04/10 16:33

  • 71.

    ולא דיברו על הישרותים הכימיים שלא רוקנו ולא היה היכן

    חיים, 04/04/10 16:24

    לעשות צרכים אחרי יום וחצי של ]סטיבל.....למה משרד הבריאות ישן? תביעה ייצוגית מפנים נגד משרד הברחאות על התרשלות או נגד הפקת בומבמלה על זלזול???

  • 70.

    עוד דוגמא לכך שהכל ממוסחר היום

    אחד שניסה, 04/04/10 16:24

    היום, הכל הופך להיות טראנד..
    ערסים נוסעים להודו , ערסים שפתאום הופכים להיות רוחניים , ערסים ב''בומבמלה'' ... ממתי זה קורה ?! פעם זה היה מקום לברוח מכל אילו.. אבל הישראלי המצוי, כשהוא מריח כסף סקס ואלכוהול , קשה לו לעמוד בצד... הערסים באים בשביל הזיונים , הבחורות באות בגלל ה-''שיק'' הסטלנים באים בגלל הסמים ואנשי העסקים בשביל הכסף.. אז אין פלא שכולם שם מסריחים.. התנאים שם הם תת תנאים , הדגש הוא על המסיבות , הכל נוטף שם סקס , כל ילד בן 12 שמגיע לשם חושב רק על זה.. העיקר שבסוף כולם מתפלאים לאן התדרדרנו.. בדיוק לאיפה שרצינו.. תסתכלו בטלוויזיה על הסידרה עספור (שהיא סידרה מעולה לפי דעתי) אבל הדגש שם על חבר'ה שלא עובדים חיים באוטובוס מעשנים סמים ורק עושים שטויות כל היום.. לשם החברה מושכת אותנו.. אז לאיפה נלך ??

  • 69.

    צריך להבין ש...

    אולגה, 04/04/10 16:00

    בשביל הנוער ה''מורד'' הזה הבומבמלה מהווה סוג של פורקן. משהו שהם לא עושים ביומיום ולכן כל השנה הם מחכים לבומבמלה בשביל לפרוק.אותן בנות אשר מסכימות לשכב עם בחור שאת שמו הן בקושי יודעות אולי מחפשות '' סקס אנונימי''. אני לא בעד העבודה שזה קורה כלל לא אבל חשוב להבין מדוע זה קורה ובהחלט לנסות ולהרגיע את הרוחות בבומבמלה אולי בעזרת כוחות ביטחון.

    • יש הבדל גדול בין להנות מהחיים לבין להיות כמו אחרוני הבהמות

      תורידי משקפיים, 04/04/10 16:42

      מה יש לנוער למרוד גם ככה אין דבר במדינה שלנו שאסור לילדים מטורפים הללו.
      תסתכלי איך הם מתנהגים,באיזו אגרסיביות דורסניות וחוסר איכפתיוית.
      ''לא עושים ביום יום'' ?? נראה לי בבתי ספר כבר לא קיים דבר כזה שלא עושים אז בוא לא נהיה נאיבים.
      מתחת לאף גדלים פרזיטים חסרי כבוד לזולת ובטח ובטח לילדים שסובבים אותם

    • תני לחזיר ערימת בוץ ועשית לו את היום (ל''ת)

      מותר האדם מהבהמה ?, 04/04/10 20:53

  • 68.

    סלחו לי, אבל שכחתם כנראה איך התנהגתם אתם בגילאים האלה

    אם לארבעה ילדים מקסימים, 04/04/10 15:51

    גם כשאנחנו היינו צערים היו עבורינו לא מעט פיתויים, מסיבות, סיניי...אח הסיני...
    מי מאיתנו שמע בשנות ה-60 על מין בטוח בכלל? על מחלות?
    עשינו חיים כמה שיכלנו כשההורים שלנו לעולם לא ניסו לדבר איתנו על כך. מפני שכל הקשור למין היה אסור.
    היום הנוער חכם יותר, מודע יותר לעצמו, ויודע לשמור על עצמו. אני לא מפחדת לתת לבנות שלי לרדת לבד לאילת או לטוס לחול כי אני בטוחה שנתתי להם חינוך, והייתי כנה איתם בכל הקשור למין.
    מה איתכם חברי? או שמה אתם מאמינים שאם תכלאו אותם בחדרם- הם לא יגלו לעולם מהיכן באים הילדים?
    ותפסיקו להאשים את המדינה, את החילוניות, תאשימו רק את ההורים שלא נתנו חינוך הולם ליליהם.

    • מסכים איתך, תרדו מהנוער

      דודו, 04/04/10 16:50

      יש לנו נוער בדיוק כפי שהנוער צריך להיות

    • אולי את - זונה . אני לא הייתי ככה. (ל''ת)

      אני, 04/04/10 21:31

      • תגיד שלא בה לך להיות זונה ליומיים (ל''ת)

        nnn, 05/04/10 10:59

    • הילדים של 68 מקסימים ''למרות האמא שלהם''

      אזרח לא מאמין, 04/04/10 22:05

      אולי את תסבירי לי פעם ''מה זה לעשות חיים?''
      לשתות לשכרה ולהקיא את הנשמה?
      להזדווג בזגות, שלשות או אולי רביעיות?
      לעשן סמים שגורמים נזקים בילתי הפיכים?
      לנבל את הפה , לצרוח, לקלל ללא הבחנה?
      לקיים יחסים בתא שרותים מזוהם?
      לא לשמור על כללי התנהגות?
      לנהוג בפראות?

      על פי הסברך ''זה נקרה ''''לעשות חיים''''
      ובכן גבירתי זה בדיוק המתכון ''לתאונות , לפשע,ולאובדן צלם אנוש''
      די להביט מה שקורה עם הנוער ולהבין את טעויות ההורים בינהם את.
      צדקת בסיום דבריך.
      זאת אינה אשמת המדינה זאת אשמת ההורים......

      • כמה עצוב כמה נכון. (ל''ת)

        על-מונית, 05/04/10 23:59

  • 67.

    לימודים זה לא רק יהדות.

    נועה, 04/04/10 15:48

    למה נראה לך שהחברה לא באו ללמוד? הם לומדים בדיוק את מה שמעניין אותם בגיל הזה, ואנחנו המבוגרים לא נותנים להם תשובות מספקות. לימודים תוך כדי התנסות הם הכי טובים. רק שימרו על עצמכם בבקשה. החיים עוד לפניכם והם יפים. באהבה נועה.

    • יפה שאת קוראת לזה לימודים

      יהודי, 04/04/10 17:08

      אולי גם נלמד אותם מה זה לא תרצח?
      לא תגנוב?
      שילמדו על בשרם!

      לא הכל חייבים לחוות, לא הכל חייבים לעשות, צאו מהסרט הפוסט-מודרניסטי, האובר-ליבראלי מתחסד שאתם נמצאים בו.

      מספיק לייחס לסדום ועמורה שהלך שם איזהשהן תובנות פסדו-חינוכיות ותתחילו להתמודד עם הבעיה המטורפת שהולכת כאן, יש לנו נוער שאינו יודע גבולות!

  • 66.

    עבודה ''עוורית'' של ממשלות ישראל החילוניות לנתק את העם מערכיה (ל''ת)

    yoya, 04/04/10 15:31

  • 65.

    מוגזםם ביותרר~~!

    הייתי שם!!, 04/04/10 15:13

    הכתבה יצאה מכל פרופורציה אפשרית....מה לעשות בכל מקום יהיו סמים ואלכוהול וסקס...גם במועדון...ההכללה וההגזמה בכתבה הזוו רק לשם רייטינג יצאה מכלל שליטה!!

    גם בתחילת צאתו של פסטיבל הבוםבמלה היו סמים...מיותר לציין שרוב המסוממים היו דווקא אנשים מבוגרים...
    טיילתי הרבה לאורך החוף בממסגרת הפסטיבל ומצטערת לא נתקלתי באורגיות או משהו בסגנון...

    לדעתי כתבה לא מדויקת...בדקו את המקורות לפני!!!

  • 64.

    אסור זה אסור זה מה נהינו פה מדינת הלכה (ל''ת)

    תפרקו את העצבים במסיבות, 04/04/10 15:02

  • 63.

    החופש והחיפוש בעולם נפלא

    e10 , 04/04/10 15:01

    דברים שלא לומדים בבית הספר
    וצריכים להילמד

    סייגים רצוניים לכל נער ונערה.

  • 62.

    ואיפוא המשטרה ? והמארגנים ?

    דרום, 04/04/10 15:00

    הפסטיבל צריך להתקיים תחת פיקוח ואחריות של המארגנים - לדוגמא בפסטיבל קוקה-קולה המארגנים דואגים שלא יהיו אלכוהול וסמים .
    המשטרה חייבת להתנות את קיום הפסטיבל בפיקוח וקיום החוק !
    נכשלנו פעמיים : הנוער מוצג כאן כחבורת זונות.אלכוהוליסטים.מסוממים - יש בזה קצת מהאמת .
    והכשלון השני הוא חוסר היכולת לאכוף את החוק והסדר .
    צריכים לקנוס ולשפוט את מארגני האירוע
    שנתנו יד להפרת החוק !

    • המארגנים מבטיחים איכות הסמים והאלכוהול!! (ל''ת)

      תתבייש - יש ארגון!, 04/04/10 16:09

    • גועל נפש

      גילי, 04/04/10 18:28

      המארגנים מסטולים בעצמם אז איך ישגיחו...?

  • 61.

    נו ומה הסנסציה הגדולה בזה?

    דוד, 04/04/10 14:59

    מה חשבתם, שהנוער בא לשם בשביל להנות מהשקיעה? הם באים להתפרק כי זה מה שנוער עושה, ואם זה היה פסטיבל למבוגרים יותר גם הם היו באים להתפרק. אה סליחה, אצל מבוגרים קוראים לזה סדנת שאנטי במדבר ואז פשוט כולם באים עירומים מראש.

  • 60.

    בקרוב אני מנקה את הישות בציונית (ל''ת)

    מחמוד אחמדינג'ד, 04/04/10 14:56

  • 59.

    הנוער החומרי - ללא עבודה ערכים ותרבות (ל''ת)

    אייפק, 04/04/10 14:56

  • 58.

    חבל שבזמן הזה

    רועי.., 04/04/10 14:55

    כשחה''א תקף בעזה, לא השתחררה מעל האזור בטעות איזו פצצה מאיזה F 16..

    הייתי עושה לחיים!!

    • כל הכבוד, ממש פתרון מדהים

      המוציא לאור, 04/04/10 15:27

      איפה השכל שלך ולמה אתה מייחל למוות של אלפי בני נוער?

      • לפחות הם ימותו מוות מהיר

        רועי, 04/04/10 18:10

        ולא איטי מהתמכרות לסמים...

        וגם לטהר את העולם מנגעים כאלה. גבולות החופש הטשטשו מזמן והוגדרו מחדש, הרבה מעבר לכל מסגרת היגיונית של חברה מתוקנת ונורמלית אם מבוצעים מעשים כאלה בשם החופש, אז הגיע הקץ לכל..

        • אוי ואבוי! אני מאוד מקווה שאתה צוחק

          עדי, 07/04/10 17:00

          במקום למצוא פתרון הגיוני ורציונלי אתה מאחל ל''טיהור של העולם מ''נגעים'' כאלו??? להזכירך, זה הדור של המחר, ובמקום לנסות ולהמודד עם הבעיה בצורה שכלתנית והגיונית אתה מציע ל''היפטר'' ממנו?? איזה פתרון טיפשי, של אדם בור ועם הארץ שלא מבין כלום מהחייים לו! תתבייש לך!

  • 57.

    היהודי הנאור, הא. (ל''ת)

    לימי, 04/04/10 14:54

  • 56.

    עם שלילת הסמכות ההורית (קידמה כביכול) נהרס הנוער לחלוטין (ל''ת)

    ע''ע ''אנחנו דור מזויין'', 04/04/10 14:48

  • 55.

    רציתם להיות ככל העמים לא? (ל''ת)

    יש אלטרנטיבה יהודית, 04/04/10 14:46

    • יש פנאטיות יהודית דת מטורפת (ל''ת)

      דת למטורפים, 04/04/10 14:57

    • אל תהיה פאטתי

      המוציא לאור, 04/04/10 15:00

      אנחנו עם ככל העמים, אל תנסה לבדל אותנו כי מכאן מגיעה כל השנאה אלינו, האלטרנטיבה היהודית ככל אלטרנטיבה דתית הינה עיוורת ולא מתחשבת בהגיון הבסיסי של בני האדם, אנחנו חיות עם שכל שמבדלות את עצמן אחת מהשנייה בעזרת מחשבות שונות ויחודיות, אין צודק.

      אגב הייתי מאשים את ה-facebook ב-90% מההתדרדרות של הנוער המסכן הזה שרק מחפש את מי להרשים בכל מיני שורות סטטוס כמו ''הייתי בבומבמלה ושכבתי עם 5 בנות'' או-''כמה סמים עשיתי''.

  • 54.

    עם שרי חינוך כתמיר ושריד- זו התוצאה. (ל''ת)

    ציוני, 04/04/10 14:28

  • 53.

    איכס, איכס, ואיכס. (ל''ת)

    זה נוער זה? זה בררה., 04/04/10 14:27

  • 52.

    אם זה הנוער שלנו- אנחנו גמורים

    אשקלוני, 04/04/10 14:24

    זה מי שיחזיק את המדינה? יילחם בצבא?

    אללה יוסתור

    • סתום סתום אסור להתפרק להנות יש שם חב'רה איכותיים לא פחות ממך

      מורן, 04/04/10 14:36

      כשיש חופש צריך קצת להתפרק איזה הגזמה סמים וכו' מי שרוצה סמים ישיג בכל מקום רובם לא מעשנים שלא יבלבלו במח וכא' יעשה מה שהוא רוצה

      • מורן-''הסתימות היא שלך'' זאת לא היתה ''התפרקות''

        אזרח נגעל מהתמטום, 04/04/10 21:56

        לצערי זאת ''דרך החיים''
        ממה יש לנוער רצון כה עז להתפרק?
        הוא שותה לשכרה כל השבוע
        הם מנבלים את הפה ורועשים כל השבוע.
        הם פוגעים גם במורים
        ומכיוון שסיימת במשפט
        ''שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה''
        שכח לציין ''במסגרת החוק בהגיון ובטעם''
        וכל זה לא היה

    • כן - זה הנוער שילחם, זה הנוער

      אזובי הקיר, 07/04/10 23:38

      שעל כל מקום פנוי ביחידה קרבית יש 3 מועמדים והמוטיבציה לשרת בצה''ל גבוהה מאי פעם.

  • 51.

    כבר לפני עשר שנים הזהירו אותי מהבומבמלה

    יחי הזורבה!, 04/04/10 14:19

    אני לא רוצה לדמיין איזה מפלצת הפסטיבל נהיה עכשיו.אין לי שום בעיה עם סקס סמים ורוקנרול אבל לא יזיק לנסות להחזיר את הפסטיבל לפרופורציות כמו שעשו בהצלחה חלקית עם השנטיפי למשל.ובכל אופן הפסטיבל המומלץ ביותר הוא זורבה באשרם במדבר.

  • 50.

    לדעתי שימשיכו כל שנה להנות ולעשות חיים

    יוסי, 04/04/10 14:09

    והורים שדואגים לילדים שלהם לא שולחים אותם למקומות כאלה, אז תנו למי שרוצה להנות להנות ולעשות חיים והרבה סקס .אני אבא שבעד החופש ושכל אחד ואחת יעשה רק מה שטוב לו או לה.

    • אבל'ה ..מה עישנת?...

      ארז, 04/04/10 15:53

      נראה לך שילדים בגיל הזה חושבים משיקולים טהורים?..הכל מונע מלחץ חברתי ..ואם לא מעמידים אותם במקום כמו שצריך אז פתאום ''מופתעים'' שהילד מת!!!!! כי הוא שאף גז מזגנים או התשכר ונפל מגג או תסם חטף היידס!! ..היום אני בן 22..ותודה לאל ההורים שלי היו שמרניים הרבה יותר מהורים רגילים ועברתי את הגיל המסוכן הזה(13-18) בשלום יחסית..אני מקווה שילדך חכמים יותר ממך..
      דבר אחרון:הסביבה בה הנוער גדל היום היא לא אותה סביבה שההורים גדלו עליה (מבחינה ערכית /זמינות חומרים מסוכנים,כולל פורנו)ולכן שלא יבלבלו את המוח בטיעון חסר אחריות של ''אני נותן לילד לגדול חופשי'' ..בזיון אחד גדול!!

  • 49.

    מציאות קשה

    קובי אלון, 04/04/10 14:09

    צריך למצוא לזה פתרון ומהר

  • 48.

    מזעזע.

    אורן, 04/04/10 14:07

    כתבה מגמתית וחד צדדית. האמת היא, שכמו בכל מקום אחר, גם בבומבמלה 2010 היו אנשים שעשו סקס, אלכוהול וסמים, והיו גם את אלה שלא. שאלימות כמעט ולא הייתה, ודאי שפחות מבמקומות אחרים, אולי כי בני הנוער באו בראש פתוח ובמטרה להנות. בומבמלה היא אכן מייצג מעולה של חלק גדול בנוער. הכתבה, לעומת זאת, לא.

    מלבד זאת: מה רע בסקס לשם הנאה, כשהוא לא מלווה בניצול? אולי רק מחלות המין והאפשרות להיכנס להריון, שאותם הדוכן קונדומים שמוצג בצורה שלילית כל כך בכתבה פותר.
    מה רע באלכוהול וסמים קלים, כשהם במידה הנכונה ומשומשים ע''י אנשים בוגרים מספיק? יש להדגיש שהנהלת הפסטיבל אסרה (ואכן בדקה כל הזמן) על הכנסת אלכוהול למתחם בכללי, ומשקאות משכרים לא נמכרו לקטינים ע''פ חוק.

    • ''מה רע באלכוהול וסמים קלים''?

      כ, 06/04/10 09:04

      עצם זה שאתה כותב משפט כזה מעיד שאתה אטום, וכנראה לילדים שלך היית נותן ללכת לפסטיבל כזה, שבו ילדים בני 15 עושים סקס חופשי, ושותים אלכוהול, ומעשנים סמים? שכחת את כל התופעות השליליות שהאלכוהול מביא איתו? את כל הפוטנציאל הנוראי שיש לסמים קלים? והעיקר - שזה לא חוקי במדינה שלנו לילדים בני פחות מ-18? אבל למי אכפת - ''מה רע''?

  • 47.

    איחסה איזה נוער מגעיל רק לדמיין מי ההורים שלהם (ל''ת)

    א, 04/04/10 14:04

  • 46.

    זה הכיבוש אשם . (ל''ת)

    שמאלן שפויי ...אבל לא במסיבה ., 04/04/10 13:58

  • 45.

    סקס סמים ורוקנרול קיים משנות השישים והעולם ממשיך להתקיים..שיהנו למה לא

    טוב מאד-שיהנו, 04/04/10 13:54

    עם כל החרא שיש במדינה אין שום בעיה שמי שרוצה ויכול יהנה ננה שעושה לו טוב.
    הסיכוי למות מקצת אלכוהול, חשיש ומין קטן בהרבה מהנסיעה בכבישים, מטרור, קסאמים או שרות צבאי. ככה זה בכל העולם כבר 40 שנה - מהקולג'ים בארה''ב, באירופה, אוסטרליה ועד המזרח ודרום אמריקה.רק צדקנים וצבועים ''מזדעזעים'' מזה שבני נוער נהנים.
    נ.ב. גם הנשיא קלינטון עישן מריחואנה (''ולא לקח לריאות''...) עשה סקס (והרבה) וגם שתה... ועדין הגיע להיות נשיא ארה''ב - אז קצת פרופורציה.

    • על תמעיט בחומרת התופעה

      אלון, 04/04/10 16:05

      אני לא יודע מה באמת היה בפסטיבל, אבל בהנחה שהכתבה נכונה, יש כאן בעיה קשה. קלינטון אולי עישן וזיין אבל אין לי ספק שהשכלתו היתה רחבה, ובראשו כבר אז היה קו ברור ועקרונות (עם אינני טועה הוא פגש את קנדי נשיא ארה''ב כנער או סטודנט), אז בו לא נשווה את הנוער ''הנפלא'' בפסטיבל לקלינטון. אין לי ספק שהנוער בישראל להוציא אחוז קטן הם ברמה נמוכה ביחס לנוער בארצות מפותחות. אני חי עם משפחתי בסין וילדי לומדים בבית ספר עם ילדים מכל העולם, צר לי לומר בהחלטיות שרוב ילדי ישראל אינם אפילו קרובים ברמתם לילדים בביה''ס בבייגין. לא ברמת החינוך, לא ביצירתיות, ביכולת, בהבנה, והבגרות. בטח שלא בכבוד לזולת למורים ולביה''ס.

  • 44.

    בואו נעצום עיניים, אין בעיה בחינוך ללא ערכים

    יהודי, 04/04/10 13:53

    אתם יודעים מי אשם?
    מי שמצביע על הבעיה! הוא יוצר את הבעיה! נכון!
    אילולא הם, הבעיה לא הייתה קיימת נכון?

    חינוך עקום, ויתרנו על טיפה יהדות-קיבלנו ים הפקרות.

    • נו באמת, הרי כל רב שני אונס את תלמידיו

      עמית רומם, 04/04/10 15:06

      טוב, או לא כל שני, אבל בכל זאת. הרי אנו יודעים את האמת, החינוך הדתי והחרדי מוליד פירות באושים לא פחות והחילוני. ההבדל הוא שאני, כחילוני לא מציג את עצמי כטוב ומוסרי יותר ממך אדון "יהודי", ובטח שלא בא לכפות את דיעותי עליך.

      • עמית, אתה באמת מאמין לעלילת הדם שהרגע המצאת?

        יהודי, 04/04/10 15:31

        אני יודע על איזה רב אתה מדבר-ובכל זאת, הוא רק אחד, ואני לא ידעתי שיש רק שני רבנים בעולם.
        אבל אתה כנראה חקרת את העניין לעומק כמו האנטישמים בעבר שהגיעו לנתון המדהים שכל יהודי בעולם הוא נוכל ושקרן שאופה מצות מדם של ילדים נוצרים.

        על אילו ''פירות באושים'' אתה מדבר?

        אתה פרנואיד, מעולם לא ביקשתי לכפות את דעותיי עלייך ולא ביקשתי להכניס את הנוער החילוני לחינוך הדתי,יהדות היא לא דבר דתי אלא לאומי, אילו הנערים האלו היו מקבלים קצת חינוך לערכים-אולי הכתבה המזעזעת הזאת הייתה נחסכת.

        תעצום עיניים, אין שום בעיה בחינוך החילוני, זה ממה בסדר להיות מופקר, זה ממש בסדר לעשן סמים, זה ממש בסדר לשתות אלכוהול, הכל מותר, רק שח''ו לא יזהו אותנו כיהודים.

  • 43.

    9 חודשים לאחר הבומבמלה: בייבי בום!

    מציאות קשה, 04/04/10 13:33

    העיקר שהם יודעים שאנחנו בשנת 2010
    תשאלו אותם על תאריכים אחרים (שנת 48, כ''ט בנובמבר וכו') - הם לא יודעים לענות.
    סתומים.
    והכי מצחיק זה שהם בטוחים שהם בסדר,
    כי כשהם גדלו אף אחד לא אמר להם שהם ממש לא.
    אני בספק אם הם יודעים איך באים ילדים לעולם.
    אפילו לחבר משפט נכון עם סימני פיסוק קשה להם.
    תשאלו כל מורה בבי''ס יסודי - המצב הולך ומדרדר. הילדים היום מרשים לעצמם לפתוח פה על המורים שלהם ולהוציא משם כל כך הרבה רפש, שמה הפלא שזה רק מתעצם לאחר כמה שנים.

    • בדוכנים גם גלולת היום שאחרי... (ל''ת)

      אל תדאג, 04/04/10 16:05

  • 42.

    מה אסור לעשן סמים ? (ל''ת)

    רהב, כפר שמריהו, 04/04/10 13:31

  • 41.

    לא יודעת מה איתכם, לי זה לא חידש כלום...

    sixteen babe, 04/04/10 13:27

    ידוע כבר שזו המטרה של הפסטיבל הזה...
    לא מובן לי למה נותנים לו לחזור בכל שנה

  • 40.

    חבל שזה מה שנהיה מהפסטיבל (ל''ת)

    לירן, 04/04/10 13:26

  • 39.

    לא יודע מה יותר גרוע: נוער הגבעות או הם... (ל''ת)

    יאיר ח., 04/04/10 13:16

    • שמרנים כמוך, הם הכי גרועים

      הופה אולה אולה אולה, 04/04/10 13:49

      כי גם אם הם טועים או אנחנו טועים לפחות עושים עם זה משהו , אז במקום להיות סטגנציה בבית לך תזרוק איזה אבן או לך לים תעשן גויינט ושתה משהו,
      אגב מה נשמע לך יותר גרוע עכשיו?

  • 38.

    מאחורי כל הנוער הזה - עומדים הורים מפגרים

    מה זה משנה, 04/04/10 13:15

    הורים שמסכימים לילדים שלהם להגיע לפסטיבל הזה הם מטומטמים באותה מידה.

    הנוער של היום מפגר בגלל שההורים במקום לחנך- הפכו להיות ''חברים'' של הילדים שלהם.
    עובדה שאני גדלתי בסדר, בגיל 23 עדיין לא עישנתי לא סיגריות ולא סמים. ולא חסרים לי חברים ו/או חיים.

    הורים: למפיקים מעניין ת'תחת (עם כל הכבוד) מהילדים שלכם. המשטרה גם לא יכולה לעשות יותר מדי בנידון. איך אתם מצפים מהם בכלל שיצליחו לאבטח עדר של מפגרים ספוגי אלכוהול עם הורמונים משתוללים?

    תפסיקו לזרוק אחריות!
    אלו הילדים שלכם - טפלו בהם בבית.

    • נכון אני שמרן - אבל המגיב בתגובה 38 פשוט צודק.

      איציק השמרן, 04/04/10 14:25

      וכל המחעיזים צאו לרחובות העיר וראו את התוצאות.

    • צודק הילדה שלי לא תגיע למקום שכזה

      אילן, 04/04/10 15:36

      צודק כותב #38 מידת ההפקרות או שליטה העצמית של כל נער/נערה בפיסטיבל נקבעת במידה רבה מהחינוך אותו הוא נושא מהבית ומיכולת השיפוט שלו כאדם. אין לי ספק שילדי גם אם יגיעו לפסטיבל מפוקפק שכזה ישימו גבולות ברורים ויתרחקו מתופעות שליליות. הילדים שלי 8, 12, 14 יוצאים לטיול בצפון לקייקים בירדן אבל לפני זה גם מבקרים בתל-חי ומצודת כח, ועולים לסיור לרמת הגולן לתצפית וביקור בעמק הבכא. ובת מיצווה לא תהיה מסיבת רעש חסרת תוכן אלא ארוע של הפקה עצמית, כן גם מצד הילדה כדי שתבין משמעות של לקיחת אחריות וערך. וכמו שכתב #38, הכל מהבית.

      • ל-38 א' ב' וג'

        ישראלי בחו''ל, 04/04/10 20:26

        אתם במיעוט
        כל מי שנורמלי ויכל, ברח לחו''ל
        ישראל הפכה למקום נוראי
        בלי שקט
        בלי שלווה
        בלי חינוך
        בלי בטחון
        בלי אכיפה
        בלי משטרה
        בלי בתי משפט
        בלי ערכים
        ובלי עתיד

  • 37.

    כל המצטדקים למיניהם יאלה יאלה לכו יא קנאים (ל''ת)

    תנו להנות ורק להנותכל היום, 04/04/10 13:13

  • 36.

    העיקר להנות להתפרע מה קרה אסור להנות מספיק עם השמרנות (ל''ת)

    המשוגעים הגיעו לעיר, 04/04/10 13:11

  • 35.

    איכן ההורים רואים שהשכל של הילדים בת.... גיוולד משיח עכשו (ל''ת)

    רבקה, 04/04/10 13:04

  • 34.

    מעניין כמה הפלות יבוצעו לאחר החג (ל''ת)

    ד''ר קליני, 04/04/10 12:57

  • 33.

    ומה רע בזה ? (ל''ת)

    משה בן 51, 04/04/10 12:47

  • 32.

    ככה זה כשאין יותר חינוך ולנוער מותר לעשות הכל

    אריסטו, 04/04/10 12:37

    והמצב ימשיך להידרדר כי מה שמעניין את הנוער של היום שהוא בור ועם הארץ זה סמים, אלכוהול , אלימותואייפוד. מלבד זה- כלום.
    יש להתחיל בהטלת משמעת ברזל בכל בתי הספרוכן בעוצר לילי כפי שנהוג בארצות הברית. אחרי 9 בערב לא יוצאים יותר מן הבית. מי שנתפס כך_יבלה עם ההורים שלו במעצר עד תום ההליכים נגדם.
    נוער שנתפס בהשחתת רכוש- להכניס אותם לכלא לכמה שנים טובות תוך התחייבות לשלם על הנזקים.יד קשה =סדר.

  • 31.

    גועל !

    מיטל, 04/04/10 12:32

    פשוט גועל נפש, לנוער של היום !
    ולכל מי שמארגן את המסיבות האלו..!
    בעעע...

  • 30.

    פשוט גועל נפש

    יואב, 04/04/10 12:27

    אולי שנה הבאה יעשו את פסטיבל פימפמפולה, שמיועד לסקס עבור ילדים עד גיל 13? לאן המדינה הזאת מדרדרת, לא פלא שאנחנו צוברים כל כך הרבה שונאים בעולם עם אנשים כאלה שכל מה שמעניין אותם זה זבנג וגמרנו..
    ושלא תחשבו שאני איזה ערירי בן 60, אני בדיוק בן 18 עומד לסיים י''ב והעניין הזה פשוט מגעיל אותי.

    • כן ירבה נוער שפוי כמותך (ל''ת)

      ע, 06/04/10 08:59

  • 29.

    חח איזה הגזמה

    אלמוני, 04/04/10 12:26

    חח איזה הגזמה אני גר באשקלון וכול שנה הולך לבומבמלה והכתב הזה סתם הגזם כדי שיקראו את הכתבה שלו ממש חארטה אני לא אומר שאין את הדברים האלה אבל הוא עובר פה כול קו אפשרי סתם הגזמה של המציאות

  • 28.

    rishon

    oran, 04/04/10 12:23

    ארסים פרחים ופושעים צעירים
    זה הדור החדש אבל יש גם מאות בנו טובים שהולכים לתנועות נטער, שנת שירות ומנסים לשפר קצת את המצב.
    רק ההורים אשמים! ריתם את הטינופת שהשאירו בכינרת, זו לא בושה? ומי אשם ההורים הצעירים והעצלנים. זה לא דור בני ה 50-60-70 אלה הם ההורים בני ה 30-40 שמגדלים ילדים בלי גבולות ובלי מעצורים.

    • בני 30 שהילדים שלהם בני 18 , הגיוני. (ל''ת)

      נכון, 04/04/10 13:19

      • בכל זאת

        סטיב, 06/04/10 09:19

        אולי בני 34 שהילדים שלהם הם בני 14. זה יותר הגיוני, לא?

        • לא, ממש לא הגיוני

          ערן, 03/05/10 17:41

          בחברה שאני בא ממנה מאוד לא מקובל ולא הגיוני שלאדם בן 34 יש ילד בן 14, כי לא מתחתנים בגיל 19 ולא מביאים ילדים בגיל 20.

  • 27.

    אולי פשוט לסגור ולא לתת להם רשיון לשנה הבאה

    פתרון הגיוני, 04/04/10 12:21

    שכל מי שמארגן פסטיבלים שיקח אחריות על מה שקורה בהם. נקודה. למארגנים האלה לא לתת רשיון יותר ולתת למישהו אחר אחראי יותר לארגן פסטיבל במקום זה.

  • 26.

    האשם היחדי נופל על ההורים ,אין משמעת ,אין ערכים ולא פלא שנראים כך (ל''ת)

    הורה, 04/04/10 12:20

  • 25.

    חלק מהסיפורים של הבני נוער נשמעים מאד מוגזמים.. (ל''ת)

    לפחות הם לא זורקים אבנים או הורסים מצבות..., 04/04/10 12:19

  • 24.

    אין פלא שאנחנו מתדרדרים...

    גיל ברכה, 04/04/10 12:15

    אם אנשים מדברים על זה שהם מעשנים סמים ואף שוטר לא נמצא שם...אם בחורים בני 18 אומרים שהם באו רק כדי למצוא מישהי ללילה... והאבות של הבנות שולחים אותך למקום האלה... אז אל תתפלאו שהמדינה שלנו מתדרדרת........

  • 23.

    גועל נפש אחד גדול (ל''ת)

    יוסי, 04/04/10 12:15

  • 22.

    ועוד שואלים למה אנחנו חברה אלימה.

    איציק, 04/04/10 12:11

    הטרוף אחז בכולם- סבתות שנותנות הכשר לתופעה אומללה שמתרחשת אצלנו - ומסבירה שהיא השתתפה ב ''וודסטוק'' [כבוד גדול]
    מעניין שכל ''הפסות הרעה '' מגיעה תמיד אלינו.
    כך זה בתוכניות טלויזיה רדודות ,שטחיות שמדברות למכנה המשותף הכי נמוך שישנו.
    וכששומעים על האלמות בדרכים, בבתי הספר , במועדונים - שואלים לפתע מאיפוא זה נפל עלינו.
    במו ידנו אנו כרינו את הבור ועדיין ממשיכים לחפור.
    ואני כמו הילד עם האצבע -שמנסה לעצור את השיטפון אך לצערי ללא הצלחה.

    מישהוא אמר ''לסדום ועמורה דמינו?''

    • שונה לחלוטין!

      יהודי, 04/04/10 16:52

      אני לא מסכים איתך,
      בוודסטוק כל החופש והפתיחות הגיעו מתוך ערכים ורצון אמיתי לחיות בעולם טוב יותר ומלא הרמוניה,
      בבומבומלה ובכלל כיום, כל החופש והפתיחות מגיע מאובדן ערכים,
      אני הייתי הולך לפסטיבלי רוחניות למינהם עד שראיתי שמרוחניות זה הופך לכוחניות וחומרנות.

  • 21.

    ניחוש שלי שהכתב קצת מגזים

    אדום, 04/04/10 12:10

    בכל מקרה ברור שכמויות כאלה של אלכוהול זה לא טוב כי אז שוכחים לשים קונדומים ובכלל זה די נשמע כמו ערסיאדה. אבל בארצות הברית יש את האיש הבוער ולמרות ששם זה עוד יותר ממוסחר עם עשרות אלפי אנשים, סך הכל רוב החברים שלי שהיו בזה נהנו מאוד

  • 20.

    ולעומתם בני נוער חרדים שלומדים תורה כל היום ומתחברים לבורא... (ל''ת)

    מיהו יהודי?, 04/04/10 12:04

    • מתחברים לבורא ואז לעטיני הביטוח לאומי,לפחות מהנערים שם יצא משהו

      Swedish Josh , 04/04/10 12:28

      הנערים ונערות האלה שאתם כולכם כל כך נחרדים ממעשיהם בפסטיבל הם הרופאים,עורכי הדין, המרצים באוניברסיטה והמהנדסים של מחר.
      וכן הם גם המוכרים בסופר,עובדי הזבל והמוסכניקים של מחר
      הם הפושעים של מחר וחברי הכנסת של מחר

      וכל אלו ועוד עדיפים פי אלף על אותם אברכים חיוורים שלא מייצרים שום דבר למדינה ולעם ישראל, כל היום רק יונקים תקציבים מאנשים הגונים.

      • אתה מחובר לעטינים האמריקאים מעל 60 שנה- יא פרזיט

        יהודי הגון-----נא לפרסם, 04/04/10 15:23

        לך ובדוק מי מממן 150 אלף מסוממים בבתי הגמילה השונים בארץ, את בתי המחסה לנוער שהם תוצר של החינוך הקלולקל הזה ועוד.... אח'כ תפתח את הפה השוודי שלך

        • כל שקל שמגיע אלי ואל כמותי מגיע גם אל החרדים ואף יותר

          Swedish Josh , 04/04/10 18:27

          ההבדל הוא שאני וכמותי גם מדי פעם מייצרים איזו שהיא הכנסה ו\\או תועלת למדינה הזאת. מהטיעון שלך אפשר לחשוב שאין משתמשי סמים דתיים או חרדים - דבר שהוא רחוק מהאמת, חלק מהחזית הזאת שהדתיים היו מאוד רוצים שנאמין בה, כאילו אצלהם אין סמים,אונס,הטרדה וניצול על רקע מיני, כל זאת ועוד קורה בחסות אותו ''חינוך יהודי טוב'' שאתם מעניקים שכביכול לא מושפע מטלויזיה אינטרנט ועוד אותם ''גורמים משחיתים''
          אז את הזעם והדיבור המלוכלך שלך תפנה כלפי מישהו אחר, אני לא אשם שהחברה שלכם רקובה לא פחות משלנו, תתקנו את עצמכם ואח''כ תפתח את הפה היהודי ההגון שלך.

    • מענין את הסבתא שלי הדת משעממת (ל''ת)

      יאלה לבלגן, 04/04/10 13:11

  • 19.

    נוער הגבעות של החילונים

    מני, 04/04/10 12:02

    תרבות חילונית במיטבה.
    הפקרות לאומית ובזיון להורים הנאורים.
    חג שמח ליהודים.

  • 18.

    כולם פה מקנאים - הורים יקרים אתם חיים במציאות כפולה

    אם ישנה דרישה גדולה משמע שיש משהו - יחי הפסטיבל, 04/04/10 12:00

    דבר ראשון הם נהנים ועושים חיים , וכמו שבאירופה זה קורה צפויי היה שיגיע גם לפה
    דבר שני אם אלו הילדים שלכם , שאתם חושבים שהם ילדים טובים ליידכם בבית אז קבלו צד נוסף שלהם.
    ואם ליידכם בבית הם כאלו טובים אז זה בסדר מה שהם עושים בפסטיבל -הרי זה החינוך שנתתם להם.
    אגב מה שלא קורה בפסטיבלים בארץ קורה אחרי צבא בחו''ל.
    אין מנוס

  • 17.

    מה קורה עם הנוער הזה?

    אורנה, 04/04/10 11:57

    איפה הערכים?
    איפה הגבולות?

    • ערכים וגבולות הן מילות גנאי

      ממבה, 04/04/10 12:40

      מה שמעניין היום את הנוער אלה סמים, מוזיקה בגרוש, בדיחות טיפשיות, נעלי ריבוק ב-1000 שקל, אייפוד ומסטיקים וכן אלכוהול ואלימות.כל אלה בברכת משרד החינוך שלא פוצה את פיו בנדון ואינו עושה ולא כלום כי הרי זה לא תקין מבחינה פוליטית ללכת נגד בני הנוער.

      • מסכים עמך כי הכל פה זה פוליטיקה מלוכלכת...

        tc, 04/04/10 13:50

        אף אחד לא רוצה לבעס את הנוער כי הרי הם הבוחרים של העתיד ולכן הפוליטיקאים המושחתים נותנים להוללות ולשחיתות לחגוג ללא מעצורים ולנוער להישאר מסטול עד לאיבוד ההכרה העיקר שלא יגידו שמונעים מהם לעשות חיים...בסופו של יום הנוער בישראל הופך לאט אבל בטוח לאלכוהוליסטים נרקומנים ואנסים ללא תקנה וללא עתיד.

  • 16.

    להכניס את האחים שוורץ לכלא ומייד !

    ירון, 04/04/10 11:56

    להכניס את האחים שוורץ לכלא ומייד !
    לצרוך סמים, ואולי גם למכור ''אצלך בחצר'' זוהי אחריותך הבלעדית . ובטח מכירת אלכוהול בפסטיבלים שבני נוער בני 16 מגיעים אליו ! לא למדו כלום מאז פסטיבל ערד.

  • 15.

    מחריד

    יעל, 04/04/10 11:56

    פשוט מזעזע!!!!!

  • 14.

    פוף? (ל''ת)

    ?, 04/04/10 11:44

    • בוף. (ל''ת)

      נועה, 26/04/10 14:33

  • 13.

    חובה משטרה במסיבה!!! (ל''ת)

    נו באמת, 04/04/10 11:42

  • 12.

    אין חוקים נגד הדברים האלה? אלכוהול? בעיה לסגור?

    איתן, 04/04/10 11:42

    יש עסקים ויש עסקים. עסקים המנצלים ילדים ומוכרים להם אלכוהול - רישום פלילי ישר. גם למנהלים של הבומבמלה. בלי רחמים. מי שלא מרחם על ילדנו אין לרחם עליו. על ציבור טיפש ומטומטם כמו הילדים שם צריך להגן עד שיפתחו חוט שדרה.

  • 11.

    תפסיקו להתמם, תשאלו את הסבתות שלהם זה היה גם בשנות 60 (ל''ת)

    סבתא שהיתה בוודסטוק., 04/04/10 11:39

    • סבתא'לה

      א, 05/04/10 11:06

      עוד סטלן שיגדל חבורת סטלנים נאורים

  • 10.

    עכשיו אתם מבינים באיזו מדינה אנחנו חיים

    ממבה, 04/04/10 11:37

    סמים, מכות, אלכוהול, ניבולי-פה, דחיפות, קללות, סקס מגיל 13,אייפוד, סמים, זנות.
    ישראל- פסח 2010!!
    זהו הנוער של היום.

    • זימה זה כיף. תאכל את הלב (ל''ת)

      זמזם, 04/04/10 11:53

      • נכון, גם רצח ואונס זה כיף, נכון??

        ממבה, 04/04/10 12:33

        עוד תגובה של מסומם

    • ותודה לחברות הסלולאר שמטפחות את האוירה הזאת (ל''ת)

      אוקיי, 04/04/10 12:29

    • אייפוד? (ל''ת)

      סטיב ג'ובס, 04/04/10 14:54

  • 9.

    שמעתי שסקס מתחת לגיל 18 זה אונס....

    אחד שיודע לשאול, 04/04/10 11:30

    איפה המשטרה? איפה הרשויות? מי נתן לעניין הזה רישיון? איך לא סגרו אותם אחרי הלילה הראשון?

    אחר כך אומרים לא ראינו, לא ידענו ולא שמענו.

    • סקס מתחת לגיל 18 הוא אונס רק אם

      עלמה, 04/04/10 14:36

      הוא בין קטין/קטינה לאדם בוגר, במקרה ששני בני נוער מקיימים סקס, זה לא אונס.

    • לא מדויק; אונס זה סקס לא בהסכמה

      Hollander, 04/04/10 14:43

      מה שאתה מתכוון זה סקס עם קטינה (מתחת לגיל 18), וגם זה לא בדיוק חוקי. אבל שתדע, זה קורה בכל העולם, רק כאן זה מרוכז בפסטיבל אחד ענק. בסופו של דבר, אם אף אחד מהצדדים לא מתלונן, אין בעיה. מצד שני, יבואו הרבה קונסרבטיבים ויגידו שסקס עם קטינים זה לא חוקי בגלל שהם למעשה לא באמת מראים החלטה עצמית בעניין (בגלל שהם לא יכולים לקחת החלטה בוגרת מעצם היותם קטינים). מצד שלישי, המודעות הנרחבת היום לסקס בקרב קטינים רק גוברת מיום ליום, ולכן כבר קשה להגיד מתי הסקס נעשה בהסכמה עם החלטה עצמאית של הקטינים ומתי לא.

    • לא מדויק בכלל,

      משה, 05/04/10 18:28

      החוק קובע שסקס בין גיל 14 ל16 כשההפרש הוא של יותר משלוש שנים הוא יחסים שאינם חוקיים. מעבר לכך, מגיל 16 ומעלה, מבחינה חוקית, אין שום מגבלה הנוגעת לגיל.
      כמובן שמגבלות של סמכות עליונה ודומות חלות, כמו על יחסי מין בין אנשים מבוגרים.

  • 8.

    הלכה המדינה! (ל''ת)

    מיואש, 04/04/10 11:30

    • אל תדאג, נמצא לך אותה ובמצב טוב יותר (ל''ת)

      מדריך תיירות, 04/04/10 11:54

    • קנאי

      ההית עוזב הכל ונוסע, 04/04/10 12:05

      זהו פשע קטן לעומת השחיטות המשתוללת כאן - אז כן הלכה המדינה , בוקר טוב , אתה וודאי בן 40 פלןס שגדל על המסגרות והשבלונות שהאכילו אותך

  • 7.

    המתירנות תחסל את התרבות וזוהי רק ההתחלה. (ל''ת)

    גבי, 04/04/10 11:26

    • מתירנות זו התרבות. פורטניות זה כל כך פיפטיז (ל''ת)

      חד גבה, 04/04/10 11:55

  • 6.

    לפחות הם לא מחללים מצבות זיכרון או מבצעים פוגרומים ויורקים על חילי צהל

    כמו החרדים והמתנחלים, 04/04/10 11:23

    עדיף כאלו שפוגעים בעצמם ולא באחרים.

    • זובחי אדם עגלים ישקון

      אסף, תל אביב., 04/04/10 12:23

      הציטוט עלה לי לראש, למרות שלא קשור לי לכתוב פסוק אחרי הכתבה הזו.

      חג שמח.

    • איזה חכם אתה משו משו (ל''ת)

      אוקיי, 04/04/10 12:30

    • ומבצעים הכללות גורפות בלי בושה על אנשים אחרים

      לפחות הם לא גזענים, 05/04/10 23:05

      איך זה היה נשמע אם הייתי אומר שכל השמאלנים הם חארות, הומואים ומנייאקים שונאי ישראל בוגדים? לא נחמד, לא נעים לאוזן, נכון?
      אז תועיל בבקשה לשמור את הסטיגמות והגזענות שלך לעצמך.

  • 5.

    מחריד ממש, איפה ההורים ? (ל''ת)

    רואה צאן, 04/04/10 11:23

  • 4.

    עצוב מאוד

    ענברית, 04/04/10 11:20

    לא ברור מה התגובה הנכונה לדברים - עצוב או מפחיד. ולחשוב שאוטוטו גם אני אצטרך לגדל את הילדים שלי לתוך הסדום ועמורה האלה

    • אולי כדאי לך להביא ילדים באמסטרדם (ל''ת)

      בונגמלה, 04/04/10 11:56

      • כאחד שחי באמסטרדם כבר 13 שנים, הנוער כאן לא יותר

        יובל מאמסטרדם, 04/04/10 13:48

        גרוע מהנוער בארץ.
        ההבדל העיקרי הוא האגרסיביות והרגשת הכל מותר של הנוער בארץ. כמו התפרקות אחרי הצבא בהודו. לא סתם ישראלים לא רצויים בגסט-הואסים בצפון הודו.
        הנוער ההולנדי צורך אלכוהול וסמים, אבל האגרסיביות וחוסר הבושה הם יחודיים לישראלים.

  • 3.

    ככה גם היה כשאנחנו היינו ילדים

    אלי, 04/04/10 11:18

    זה רק נראה שדברים השתנו...
    ואני בן 30+.
    כל דור יחשוב שבדור אחריו הדברים פרוצים יותר
    זה טבע האדם.

    • סקס וסמים בגיל 15? איפה היית במעשיהו? (ל''ת)

      תלמידת ברנר פ''ת, 04/04/10 12:05

  • 2.

    מצד אחד אני רוצה להגיד גועל נפש מצד שני מבואס שאני מבוגר מדי לפסטיבלים (ל''ת)

    רוני דיכאוני, 04/04/10 11:15

    • בדיוק מה שחשבתי (ל''ת)

      א, 04/04/10 11:26

    • אתה אלוף - כנס

      פסטיבלים זה לנפש ,של כולם., 04/04/10 12:03

      שתדע שישנם פסטיבלים רבים שגיל המשתתפים מעורב אפילו בין 3 דורות , וגם שם תמצא את שתחפש

  • 1.

    הנוער הזה פשוט נהיה יותר ויותר גרוע בכל שנה

    עומרי, 04/04/10 10:55

    שמישהו יתעורר כבר!

    • אמרו את זה קודם לפני, לא משנה.

      ירון, 04/04/10 11:40

      אמרו את זה גם עלייך כשהיית נוער.
      ובני הנוער של היום יאמרו בדיוק אותו דבר על הילדים שלהם.
      ככה זה.

      • ממש לא אותו הדבר

        עומרי, 04/04/10 17:14

        גם אם היו סמים, זה לא היה נפוץ כמו היום. ואותו הדבר בנוגע לאלכוהול וליחסי מין.
        והגיל של כל אותם דברים רק יורד.

    • הפוך, גוטה, הפוך

      חיים גמזו, 04/04/10 11:57

      זה אתה שמתיישן כל שנה ונעשה מאובן וחלוד

      • אתה גאה בזה שאתה צעיר ומשתולל ? בתור בן אדם

        לחיים גמזו, 04/04/10 22:17

        אתה אפס מוחלט.נראה אותך ואת הערסיות שבך בעוד כמה שנים בתוך מפעל פלסטיק במקרה הטוב.
        אפסים הייתם ואפסים תהיו כל החיים שלכם.הזמן עובר ואתם נשארים חלולים כמו עץ יבש .משפחה נורמלית בטוח לא תיהיה לך,אישה אהובה ונאמנה בטוח לא תיהיה לך.לחיות בלי דאגות זה מאוד זמני.תתבשל עוד כמה שנים בתוך הזבל שבך ונראה לאן תגיע.כל הפוזות בחיים הבוגרים לא יעזרו ואת מה שיכולתם לצבור בצעירות כבר לא תצברו ולכן תמיד תייצגו את הסטטיסטיקה של הרמה הנמוכה של האוכלוסיה.
        תמשיך לחשוב שאתה צעיר וחכם.תווכח לדעת שאתה כלומניק מוחלט.

    • לא הנוער נעשה גרוע משנה לשנה (ל''ת)

      הגרועים הם ההורים של הנוער הזה, 04/04/10 12:17

      • גועל

        עד מתי?, 05/04/10 11:03

        כמה נכון. ההורים בעצמם צורכים סמים ואלכוהול בבתים ועם חברים, והולכים עם כל מה שזז.