• 47.

    מפנה אתכם לכתבה שמתפרסמת היום במעריב אודות סיירת ההורים והאלכוהול...

    שגית, 22/03/10 06:29

    אחרי קריאת הכתבה אנו מבינים לאן האלכוהול לוקח את הנערים?! הם בורחים מהמציאות ועל הדרך הורגים/רוצחים בלי כוונה זדונית, שכן הם בגילופין ומשם הדרך לגיהינום...
    שעת החינוך צריכה להיות - איסור/גמילה מאלכוהול ולאלתר!!!
    לא כי זה מזיק לנער - אלא, כי זה מזיק ליותר מאדם אחד ועשויי לקחת חיים!!!
    אז לכל המתיפיפים/ות במקום אלכוהול עשו ספורט...אם בסופו של דבר תתמכרו לפעילות גופנית - יהיה טוב לכם ולסביבה!!!

  • 46.

    איך אפשר לחנך את הילדים להמנע מאלכהול

    חנה;, 20/03/10 21:36

    כשהמחנכת נותנת להם כוסית וודקה?!

    • לא המחנכת - אלא ההורים הם הנותנים כוסית אבל מבוקרת...

      שגית, 21/03/10 16:38

      ואח''כ מאשימים את מערכת החינוך...
      ושואלים - איפה טעינו?!

  • 45.

    פשוט לא ייאמן! בושה וחרפה!

    שמעון הר שושנים, 20/03/10 16:23

    שראש העיר יקח אחריות על השערוריה הזאת ויעיף את כל ה''גאונים'' שאישרו את העניין הזה!

    • זה לא קשור לראש העיר זה קשור ליו''רי ועדי ההורים בתיכון...

      שגית, 20/03/10 18:34

      שכנראה איבדו את הכיוון...
      רק זה חסר לראש העיר - לדאוג לחנך גם את ההורים?!
      ראש העיר צריך לתת לבתיה''ס להביע את דעתם בתקשורת, שלא ישתמע שאין להם SEY בנושא.

      יש לערב את כלל ההורים בהחלטה האומללה של שלושת היו''רים הלצים שקיבלו מנדט שלא מגיע להם.מקווה שהורי בתיה''ס שלהם יעמידו אותם על מקומם.
      אני עם יושבת ראש הועד של התיכון שלנו כבר דיברתי ואמרתי לה כל שעל פי!
      שמחתי לשמוע שיש ''צדיק אחד בסדום'', יו''ר ועד ההורים היישובי - דרור גורן, שאמר את הדברים הנכונים ביותר וההגיוניים ביותר.

  • 44.

    הילדים שלנו גדלו

    ויוי, 20/03/10 11:56

    הילדים שלנו הגיעו לבגרות, מחר הם חיילים בצבא ההגנה לישראל. הם אמורים היום לדעת להחליט מה נכון ומה לא, אם הילד שלך לא יכול לעמוד מול פיתוי (במקרה זה אלכוהול בנשף), כנראה שנכשלנו בחינוך. למנוע פיתויים נקודתית זה טיפול בסימפטום, זה לא יפתור את הבעייה, הרי את האלכוהול אפשר למצא בכל מקום. הפתרון הוא רק בחינוך. חינוך לשליטה עצמית, חינוך לחשיבה, חינוך לשיקול דעת....
    ולכל הצדקנים למינהם, האם אתם לא שותים מדי פעם כוסית? האם בבית שלכם אין בירה במקרר?
    בואו נהייה מחנכים של הדור הבא ולא שוטרים.

    • הכל נכון פרט לעובדה שהנשף הוא לא מסיבה פרטית אלא מסיבה של כלל תלמידי

      שגית, 20/03/10 16:18

      ורק משום העובדה הנ''ל אסור להורים לתת את האישור...

      חוצמיזה, שכל נער ונערה ישתו ככל העולה על רוחם ומתי שרק ירצו, בצורה מבוקרת או לאו...
      what ever

  • 43.

    זה חינוך, ומי שטוען אחרת לא ראוי לגדל בני נוער!

    אחת שחושבת על הדברים לפני שהיא כותבת, 19/03/10 23:58

    אני בטוחה שכל מי שהגיב פה שותה או שתה לפחות פעם אחת אלכוהול בחייו, אז לפי זה אף אחד ממכם הוא לא בני טובים!! אתם בטוחים??
    חינוך זה ללמד את הילד שלך איך לפעול נכון!
    אלכוהול זה דבר חוקי!!! ואם הם לא יפגשו את זה בצורה מבוקרת וחינוכית הם יפגשו את זה בדרך הלא נעימה! בואו ניהיה ראלים, הם כבר בני 18!!באותה מידה אנחנו יכולם גם לעצום את העיניים, ולהגיד שאצלינו זה לא קורה, וכשאומרים אלכוהול ובני נוער באותו משפט אנחנו יכולים להתחיל להתלהם! אבל זה רק מראה על צרות אופקים, ולא נעים לי להגיד את זה אבל טמטום!!
    כל הכבוד לועד ההורים על היוזמה והחינוך!!

    • אם זה חינוך וטוב שכך - הוא צריך להלמד במסגרת ביה''ס ...

      שגית, 20/03/10 16:28

      כבר ביום הראשון ללימודים!!!
      עד היום מלמדים/מחנכים - לא לאלכוהול!!! ופתאום נותנים אישור לשתייה מבוקרת?!
      אם לחנך לשתייה מבוקרת אזיי יש לחנך לשתייה מבוקרת כל הזמן במסגרת השיעורים לתזונה נכונה - (בהבדל אחד קטן, שאכילת יתר לא עשוייה לגרום לתאונות דרכים ולהרוגים רבים רק כי הנהג היה תחת השפעת אלכוהול...)

      והיה ונתעורר למציאות של עישון סמים קלים - ורוב בני הנוער יתחננו ויבקשו לקחת רק קצת ובצורה מבוקרת... או אז, נכניס גם את זה לתוכנית של תזונה נכונה ומבוקרת וחוזר חלילה...
      מי מאיתנו ראוי לגדל בני נוער?!
      מנהלי בתיה''ס אומרים לא לאלכוהול!!!
      האם את מרמזת שאינם ראויים לגדל את בני נוער שלנו?!

      • ואכן מלמדים כך בבית הספר!

        סיון, 21/03/10 18:05

        נכון להיום שתיית אלכוהול זה דבר חוקי, כל דבר שהוא מחוץ למסגרת החוק ברור שאנחנו לא בעדו.
        וכן, בתיכונים כיום בכיתות יב' לא מלמדים להימנע מאלכוהול, אלה איך לשתות נכון ואיך לשלוט שתייה.
        לאסור אלכוהול זה לטמון את הראש בחול, וככה לחשוב שהבעיה נפתרה !
        טיפול בבעיה באה רק דרך חינוך לשליטה ובגרות.

  • 42.

    שגיא, היה ואותם תלמידים היו מבקשים סמים קלים בנשף?!

    שגית!, 19/03/10 15:37

    הייתם נוהגים היינו הך?!
    ומדוע שלא תדרשו גם במסיבת הסיום בביה''ס לשתות בצורה מבוקרת?!
    ומדוע שאח''כ כאשר תגיעו לצבא - לא תבקשו שתייה מבוקרת?!
    ומדוע שבמסיבות של חטיבות הבניים לא יאפשרו שתייה מבוקרת?!
    אם הבעייה היא באותם שתיינים מועדים שעשויים לקלקל לכם את הנשף - אזי, אל תזמינו אותם לנשף או לחילופין תודיעו להם שהם מוזמנים לנשף ללא אלכוהול!!!
    משום מה אני מתרשמת שאתה לא אחד מהשתיינים/ אתה בטח מהמתביישים ( כמו בפרסומת על מעשני הסיגריות...)
    שגיא - אלכוהול אסור שיהיה במסיבה שיש בה קטינים, כאלה שעדיין לא שתו כי חשבו שזה אסור. עם אלכוהול במסיבה פרטית אין מה לעשות, שכן זוהי הבחירה של הנער/נערה אם להגיע לאותה מסיבה - ואילו לנשף סיום י''ב מוזמנים כלל התלמידים.
    על אותם הורים בכתבה המתירים שימוש באלכוהול מבוקר - אני אומרת שהם כישלון!!!
    ועל חברת מועצת העיר סימה פרי, לא ארחיב שכן הכל כתוב בנ''ל שחור על גבי לבן, ואגב בעיתון אחר היא אמרה שהיא נגד שתיית אלכוהול בנשף -אז שתחליט קודם איפה היא!!!

    • טוב שלא הגזמנו....

      ויוי, 20/03/10 12:02

      אנחנו מדברים על נשף שאינו קשור לבית הספר.זהו לא טכס הסיום!!!!!
      האם ילדייך לא ראו מעולם אותך שותה כוס יין, האם לא נוכחו באירוע משפחתי שבו היה גם בר משקאות? האם בליל הסדר הקרוב כולכם תשתו מיץ ענבים?

      • זהו נשף שקשור מאוד לביה''ס, זהו נשף של תלמידי ביה''ס שאינו בחירה...

        שגית, 20/03/10 18:07

        ותאמיני או לאו...בליל הסדר אנו שותים מיץ ענבים של תירוש - וגם זה לא טעים לנו...
        ורק משום כך- אסור לנו ההורים לתת היתר לשימוש באלכוהול מבוקר ככל שיהיה...
        מה שהילד עושה בבית או באירוע אחר בחייו - יתפאדל!

        • אסור לתת היתר לשימוש באלכוהול כי זהו נשף תלמידי ביה''ס שאינו בחירה... (ל''ת)

          שגית, 20/03/10 18:47

    • בתגובה

      שגיא, 20/03/10 13:59

      מבחינתי יש הבדל ברור וחד בין סמים לאלכוהול: אלכוהול חוקי. אלכוהול קיים בחתונות, בבר מצוות, בארוחות ערב. מעטים האנשים שלא שותים כלל וגם חיילים בסופי שבוע שותים. כל בן נוער יגיע לנקודה בה אלכוהול יהיה דבר מקובל ונורמטיבי סביבו. לכן קיים הצורך החינוכי ללמד שתיה מבוקרת ואחראית. רוב השכבה רוצה אלכוהול ויחד עם זאת אף אחד לא רוצה להקיא ולהתעלף - זה מראה רצוך שלנו כנוער להתנהג בצורה אחראית ובוגרת. לא יתקיים מצב בו אדם לא יוזמן לנשף הסיום שלו, זה פשוט לא מתקבל על הדעת.
      גם אני שותה ועדיין מעולם לא התעלפתי/הקאתי/פגעתי בסביבתי או כל דבר דומה וזאת השאיפה שלי לכל בני הנוער. אותם קטינים נכון, אסור שישתו אבל העובדה שיש אלכוהול לא מחייבת לשתות וכן, אנשים יכולים לראות את חברים שלהם שותים מבלי לשתות גם.
      אותם הורים מדהימים! וללא ספק גם סימה פרי. הם מבינים שאם יאסרו על ילדיהם לשתות הם יגיעו לזה בצורה אחרת ואז ההשלכות יהיו גרועות בהרבה. סוף סוף מבוגרים מבינים שעליהם לשוחח עם הילדים שלהם, להבין אותם וללכת איתם ולא נגדם וע''י כך לחנך אותם ולהראות להם את הדרך הנכונה. צריך ללמוד מאותם הורים ולא לגנותם.

      • אמרת נורמטיבי - אמרת הכל...

        שגית, 20/03/10 18:19

        ומה אם מחר, סמים קלים המותרים כמו בהולנד יקבלו היתר גם בארץ ועם הזמן יהיו נורמטיבים...ומה אז, ניתן להם היתר לעשן בצורה מבוקרת?! ראה, אנו מדברים על נשף סיום של ביה''ס, זה אינו נשף מסיכות של חברת סלקום...
        ורק משום כך אין לתת היתר של ההורים לשתייה מבוקרת!
        הייתי מצפה ממערכות החינוך בעיר לנצל את ההזדמנות ולתת שיעורי הסברה מדוע זה אסור.

        ובמקום אחר, כל אחד יכול לעשות ככל שיחפוץ - ואם חלילה יהיה מעורב בתאונת דרכים כי היה מטושטש מדרינק מבוקר אחד פצפון, אני רק מאחלת לו, שכל המעורבים בתאונה יצאו מזה בחיים...

        • תאונות?? לא בערב זה !

          סיון, 21/03/10 18:12

          כחלק מהבקרה על השתייה דאגנו גם להסעות שיקחו ויחזירו את כל החוגגים, אין הגעה ברכב פרטי לנשף (מי שלא מגיע בהסעה לא כנס!)
          לזה אני קוראת לקחת אחריות!!!

          • יחזירו את הילדים לחנייה בביה''ס ומשם הם יסעו הבייתה?!

            שגית, 22/03/10 15:00

            או שמא יורידו כל ילד לביתו...?!
            סיון, הרי אין סוף להתחכמויות...
            אלכוהול? - לא בבית ספרינו!!!

  • 41.

    די לטמון את הראש באדמה!

    שגיא, 19/03/10 12:30

    אתם יודעים איך מגיעים למצב שבו קוברים ילד? כאשר להורים שלו אין מושג מה הוא עושה, כאשר הוא משתכר עם חברים שלו ללא שום בקרה, עקב כך שמעולם לא הסבירו לו כיצד ואיך לשתות.
    ועד ההורים הוא הראשון שפתח את העיניים. עד מתי תוכלו להתכחש למציאות ולהגיד שאם נאסור שתיית אלכוהול אז כלום לא יקרה!
    אתם יודעים ששנה שעברה בגלל שבנשף הוכרז שלא יהיה אלכוהול, קבוצת נערים דאגו לעצמם לבקבוקי וודקה וכך תוך שעה מתחילת הנשף ניידת מד''א הגיעה לפנות אותם?
    אני מסכים, הדרך לפתור את הבעיות שאנו עדים להן היא אכן חינוך. חינוך לאחריות, לשליטה עצמית. בני הנוער האלו מסיימים תיכון וכבר בגירים!! אתם באמת חושבים שהם לא ישתו בחייהם?!?! וכשישתו למה שידעו איך לשתות בצורה מבוקרת אם מעולם לא דנו איתם על זה?
    תמצאו לי אדם מבוגר שלא שותה. כמה צבועים אתם יכולים להיות?!?!
    תפקחו עיניים, תתחילו להתנהג כמו הורים/דמויות חינוכיות. תבינו שהילדים שלכם התבגרו, תתמודדו עם זה! תדברו איתם! כמה מכם באמת יודעים מה עובר על הילדים שלכם? כל מה שאתם יודעים זה לאסור ולהתלונן.
    מי ייתן ויהיו עוד דמויות חינוכיות וייצוגיות כמו וועדי ההורים ברעננה.

  • 40.

    ומי ידאג שהבגירים לא יתנו לקטינים ''שלוק''?! (ל''ת)

    הא?!, 19/03/10 09:38

  • 39.

    להכניס למאסר

    אזרח, 19/03/10 06:48

    את ההורים המפגרים האלה

  • 38.

    ועד הורים - מה דעתכם לאשר אורגיה בסוף הערב ??? יש אלכוהול (ל''ת)

    יורם, 18/03/10 23:17

    • ועד הורים חכם נבון ויודע ממש הכל מטומטמים תרדו מהעץ ותתחילו להלך על

      הדס, 19/03/10 08:35

      על האדמה לא עישנתם במקרה איזה זוינט או הזרקתם זבל לורידים, אנחנו בשפל שלא היה כדוגמתו

      • ממה השפל נובע?

        ויוי, 20/03/10 12:08

        אנחנו בשפל שנובע מזה שמרוב שניסינו להחליט במקום הילדים שחכנו לחנך אותם לחשיבה וללמד אותם תהליך תהליך הסקת מסקנות

    • אישור?

      !!!!, 20/03/10 12:04

      ולמה את חושבת שבגיל 18 הם ישאלו אתך?

  • 37.

    ה' ירחם... (ל''ת)

    שה, 18/03/10 21:56

  • 36.

    אלכוהול בסיום..?...לא הרוגים בסיום..!!!

    וודקה ג'ו, 18/03/10 18:23

    הורים פחדנים תקשיבו טוב:
    להגיד לא לילד/ה זה לא נעים...
    להוריד אותו..אחרי שתיה לקבר..זה נורא..!!!
    תהיו הורים בוגרים ואמיצים-תגידו לא!!!
    רק אתם יכולים להציל את ילדכם ממות..!!!

  • 35.

    הבעיה פה שהורים חיים מחדש את הנעורים שלהם באמצעות ילדיהם

    א, 18/03/10 16:31

    מה שההורים שלהם לא הצליחו לעשות בילדות הם דוחפים את ילדיהם לעשות בשביל שירגישו נעורים מחדש

  • 34.

    הויי הורים יקרים....כמה שאתם מפגרים. (ל''ת)

    אאא, 18/03/10 16:04

  • 33.

    פרומתאוס (ל''ת)

    אלעזר שטרן-אמר וצדק, 18/03/10 16:04

  • 32.

    נקודה למחשבה

    חוג'י, 18/03/10 15:14

    יכול להיות שיש קשר בין החינוך הדפוק של ההורים ברעננה -''מגיע לי'', זכויות בלי חובות, זלזול בחוק וכו'- לזה ששלושה ממעשי הרצח שזעזעו את המדינה בשנה האחרונה (גולדרינג, פישר, אלגואטי) בוצעו ע''י צעירים שגדלו ברעננה??

  • 31.

    זו עבירה על החוק

    bigmama, 18/03/10 14:51

    אין להורים הסמכות להתיר שימוש באלכוהול. מטורפים

  • 30.

    נפלתם על הראש !!!!!!!!!!

    מרינה, 18/03/10 14:07

    מה קורה ???????????
    יש לחץ !!! אז תעמדו בלחץ זה לא מתאים .
    שכחתם מסיבת סיום הלימודים !!!!!קצת חינוך קצת כבוד' מורים תלמידים הורים כולם ישתו יחד ???????

    • לא נפלו על הראש.....

      ויוי, 20/03/10 11:45

      תתעוררו שם, מי שרוצה לשתות בצורה לא מבוקרת עושה את זה גם בלי האישור שלנו...
      הילדים האלו מחר חיילים, עד מתי את חושבת להחליט בשבילהם מה טוב ומה לא?

  • 29.

    סליחה,פה מדינת חוק!!

    אורית, 18/03/10 14:03

    לא יאומן!! ועד ההורים החליט לעבור על חוקי המדינה וכאילו כלום! בושה וחרפה! זה שהתלמידים החצופים טוענים ''שגם ככה כולם שותים אלכוהול'' לא צריך לתת לזה שום לגיטימציה!! אני הייתי מצפה שמשטרת ישראל תדאג לשלוח שוטר למסיבת הסיום הזאת!!
    גם גז מזגנים כולם שואפים,אז זה עושה את זה בסדר? ''רק 3 מנות אלכוהול''...כל כך הזוי!

    • נכון, מדינת חוק.

      שוקולד חומוס, 18/03/10 16:31

      לפי החוק קטין לא יכול לרכוש אלכוהול. אין שום דבר לפי החוק שמונע ממבוגרים שאחראים לילד לספק לו אלכוהול.

  • 28.

    חוק זה חוק, אם כבר שיאשרו ישר שימוש במריחואנה וחשיש לאחר הטקסים (ל''ת)

    ממילא חלק הצעירים צורכים סמים קלים בערב לאחר הטקס, 18/03/10 13:39

  • 27.

    החלטה אומללה (ל''ת)

    א, 18/03/10 13:27

  • 26.

    מה עם נרגילות? (ל''ת)

    שוש, 18/03/10 12:53

  • 25.

    ההורים פשוט רוצים שאחר כך יקראו לבניהם בני טובים (ל''ת)

    יוסי, 18/03/10 11:35

  • 24.

    רק ''שתיים עד שלוש מנות לאדם''

    ענה מרעננה, 18/03/10 11:35

    אילו היו אומרים: רק מיץ תפוזים - דיינו
    אילו היו אומרים רק מנת אלכוהול אחת - דיינו
    אילו היו אומרים רק שתי מנות אלכוהול - שיינו.
    על אחת כמה וכמה - שלוש! כך שאפשר להשקות את החברים הקטינים עם הצמידים הקטנים ...
    וההורים עם עו''ד פרי יבטיחו שמירה צמודה שזה לא יקרה ...

  • 23.

    פשוט הזוי

    חסר מילים, 18/03/10 11:18

    באמת שהרבה אין מה להגיד על החלטה שטותית הזויה ומפגרת שכזאת אבל לכל המגיבים פה שמצדיקים את ההחלטה כי אם לא אז אח''כ הם ילכו ויתחבאו בפרקים ויתדלקו את עצמם לבד , תגידו אתם אמיתיים ? אם היו להם הורים נורמלים אז גם את זה הם לא היו מאפשרים , ילד שמקבל חינוך נכון וטוב יודע שהלכוהול זה אסור ומסוכן גם במסיבת סיום וגם בפארקים
    זה מאוד פשוט...

  • 22.

    אחרי ההלם הראשוני, זה דווקא הגיוני (ל''ת)

    שרון, 18/03/10 11:09

  • 21.

    את הילדים שלי לא אגדל ברעננה

    שלומי, 18/03/10 10:59

    תודה רבה לך גברת פרי על שהארת את עיני

    והוכחת לי כמה חלמאות יכולה להיות בעו''ד.

    אני לא מבין איך אחרי כל הדברים הנוראיים

    שהאלכוהול גורם לאנשים לעשות(רצח,תאונות

    דרכים)

    מתירים שתייה שלו ועוד במסגרת בית ספרית .

    פשוט בושה.

    את חושבת שצמידים והגבלות יעשו את שלהם?

    אז גברתי את טועה!

    תפקידכם להסביר לילדים למה אלכוהול הוא דבר

    פסול(אם לא עזרו תמונות המשפחות האבלות

    והמכוניות המרוסקות).

    לסיכום,

    תתביישי לך.

    • איך אתה מעיז!?

      הראלית!, 20/03/10 00:11

      גברת פרי באמת מאירה פה הרבה עיניים. גברת פרי היא בן אדם מדהים!
      קודם כל, הנשף הוא לא מסגרת בית סיפרית. על פי חוזר מנכ''ל האחרון נאסר על בית הספר לקחת חלק בנשף (בין אם יש בו אלכוהול או לא).
      כן אני מאמינה שצמידים וגבולות יעשו את שלהם! מטרת הנוער היא לא להשתכר! שאומרים לך תמיד לא אתה רוצה כן! אם אתה כבר בן 18 ואומרים לך כן, אתה חושב לפני שאתה עושה !
      אלכוהול הוא דבר פסול?!?!?! אתה שותה אלכוהול?
      תפקידם הוא ללמד את הנוער (הם כבר לא ילדים) איך להתמודד עם דברים שהם עלולים להתקל בהם במהלך חייהם!
      ולסיכום: תתבייש לך אתה בעצמך, על טמטום, ועל הזלזול,ועל החוסר חינוך!!

      • אם כך שיחשפו אותם גם לסמים קלים ובצורה מבוקרת...

        שגית, 23/03/10 05:42

        גם זה חינוך לא?!
        גב. פרי כשלה בהחלטה שלה! היא מדברת בשני קולות! בעיתון אחר אמרה שהיא נגד וכאן היא בעד?!
        מה זה מוכיח על האישה המדהימה, עיניים של מי היא מאירה?!
        איך יכולה להנהיג אם אין לה דיעה נחרצת על הדברים שכולנו יודעים מה ההשלכות ההרסניות שלהם?!
        הרי את זה חרטה על דגלה?!
        המטומטמים - הם אלה שלא מבחינים שהמלך עירום!!!
        אני מקווה שמנהיגי החינוך בעיר יקחו את המושכות וינהיגו את הנוער לא לאלכוהול -במסגרות חינוכיות פורמאליות ובלתי פורמאליות...
        וגב. פרי?! מבחינתי - לאחר שכשלה, אינה מתאימה להנהיג את העיר בכל הקשור לבני הנוער ובכלל!!!

  • 20.

    חינוך מאוד ''מרענן'' ברעננה- בושה וחרפה. (ל''ת)

    סיישל, 18/03/10 10:58

  • 19.

    אלכוהול במסיבת סיום בית ספרית ?!?

    ענת, אמא ל-3 מתבגרים, רעננה, 18/03/10 10:50

    אתם נורמליים? מה קורה עם ועדי ההורים ברעננה, העיר שלי? אתם אמורים לייצג אותי כאמא ל-3 מתבגרים במערכת החינוך הרעננית, אבל אתם ממש לא מייצגים אותי. תפרידו בין בגירים לקטינים? 2-3 מנות אלכוהול? מה עובר עליכם? עד כמה אפשר להיכנע לרצונות התלמידים? אולי תזמינו להם גם נרגילות וג'וינטים?

  • 18.

    בושה

    אורן, 18/03/10 10:23

    איפה משרד החינוך

  • 17.

    אל תתפלאו אח''כ על תוצאות החינוך שלכם

    ר', 18/03/10 10:22

    במילים אחרות, אתם חלשים, החוקים שלכם מטופשים, והנוער ימשיך לעשות מה שבא לו מאחורי גבכם במקרה הטוב, ומול פרצופכם במקרה הפחות טוב. ולא רק בתחום הזה, אלא בכל התחומים.

    רק אל תבכו אח''כ. זה לא בית הספר, או משרד החינוך, ואפילו לא הטלוויזיה. זה החינוך שלכם, ההורים.

  • 16.

    החלטה נבונה בסה''כ

    פנדה, 18/03/10 10:16

    עדיף לתת להם לשתות בפיקוח מאשר שאחרי המסיבה ילכו לאחד הגנים הציבוריים עם וודקה זולה מפיצוציה.

  • 15.

    מטרו ווסט ואחריו שאר התיכונים

    רענני, 18/03/10 10:12

    כבר הרבה זמן אני שומע שמועות על יותר סמים במטרו ווסט בהשוואה לשאר תיכוני רעננה. אני מקווה שזו שמועה בלבד. סמים ואלכוהול הם רעה חולה שלפני כולם, הורים חייבים לטפל במניעתה. לא נראה לי שתוכן הכתבה מעיד על כך. יש חוק במדינת ישראל הנוגע לעניין אספקה והגשה של אלכוהול לקטינים. אני הייתי מצפה ממשטרת ישראל, לקחת על עצמה קיום מבצע מניעת אספקת אלכוהול לקטינים, כחלק ממבצעים דומים שנערכים כל סופשבוע, ולהפגין נוכחות במסיבות הצפויות בתיכוני רעננה!!! וועדי ההורים הללו הולכים על סף של פעילות עבריינית מפירת חוק, הנוגעת לשידול קטינים לצריכת אלכוהול!!! העיר הזו בסוף תידרדר בכל האופנים!!! בושה וחרפה!!! איפה העירייה?? חופרי, מה יהיה עם רעננה???!!!

  • 14.

    לאן לאן

    רפי, 18/03/10 10:10

    לאן נגיע אם ההורים מאשרים כאלו דברים אז מה נישאר ריבון העולמים תשחזר את העולם נימאס אנשים פה פשוט דפוקים וחסרי חיים

  • 13.

    מבוקרת?ההורים חיים בסרט.רק חינוך קשוח לא סחבאקי יציל את ילדיכם (ל''ת)

    מורה, 18/03/10 10:08

  • 12.

    בבקשה..... הכל זה חינוך של הורים (ל''ת)

    א, 18/03/10 10:03

  • 11.

    ואחרי זה באים בטענות למורים? מדובר בכשל חינוכי ממעלה ראשונה

    תום, 18/03/10 09:59

    ההורים בורחים מאחריות!

    פשוט ביזיון!

  • 10.

    נכון תעודדו שתיית אלכוהול !!! כי אין פה מכת אלכוהול בכלל!!!

    מישהו, 18/03/10 09:46

    כנראה גם השכל של ועד ההורים וגם של הנהלת הבית ספר הזה נמחק עקב שימוש באלכוהל.

  • 9.

    ועדי ההורים אישרו: אלכוהול בטקסי הסיום

    כפר סבאי, 18/03/10 09:44

    מדוע אני לא מתפלא בעת קריאת הבזיון הזה???התשובה - בישראל עסקינן וזה אומר הכל.

    כיצד יחונכו הילדים, כאשר הוריהם לא אבדו את צלם האדם, אלא פשוט מעולם לא היה להם כזה!!!

  • 8.

    פופוליזם של הורים הביא אותנו למצב העגום כיום... אל תבכו אח''כ!!! (ל''ת)

    יונתן, 18/03/10 09:43

  • 7.

    החלטה אמיצה ונבונה

    אבישי, 18/03/10 09:42

    רצוי שהאלכוהול יקבל לגיטימציה כאשר הוא במסגרת מבוקרת, וודאי שעדיף הדבר על כך שיצטרכו ''לתדלק'' באופן חשאי עד מצב רע בהרבה.
    מברך את ההורים על הצעד המאוד לא פופולרי אבל נכון הזה.

  • 6.

    תחלקו להם גם סכין קפיצית עם חריטה למזכרת. (ל''ת)

    בארי, 18/03/10 09:41

  • 5.

    אם אתם מרשים להם לשתות בקידוש...

    אור, 18/03/10 09:37

    ובכל מקרה, אין סיבה להבהל מאלכוהול. האלכוהול לא הורג, אנשים טיפשים הצורכים אותו בכמויות לא הגיוניות הם הבעיה.

  • 4.

    מה זה? איזה חוסר חינוך! מה קורה פה?

    ??????????????????, 18/03/10 09:30

    הכל מתחיל בבית!
    הורים איך אתם מרשים? מה קורה פה????
    נראה לי שבסוף אנחנו השפויים נאלץ לסגור עצמנו באי בודד כי האנושות כולה הולכת לתהום

  • 3.

    אנשים קטנים ומיסכנים האלכהול זה סם מסוכן לבריאות האדם

    פקק תנועה , 18/03/10 09:23

    חוץ מזה שהוא מראה על היתנהגות ברברית פלצנית שמלווה ברוח וצילצולים

  • 2.

    האמת- צודקים

    חן, 18/03/10 09:16

    מה עדיף? שהתלמידים יחפשו פינות להתחבא בהן ולשתות אלכוהול זול? הם בלאו הכי שותים, אז לפחות שיעשו את זה באופן מבוקר עם השגחה. גם רוב הסיכויים שבגלל שהורים יהיו שם, יהיה להם פחות נעים לשתות.
    הפתרון האמיתי הוא בחינוך- שהורים ילמדו את הילדים שלהם שלשתות באופן מבוקר זה בסדר, אבל לא להשתכר ולא לשתות מתוך לחץ חברתי.

  • 1.

    הרי אומרים שהדג מסריח מהראש. איזה סקנדל

    דוד, 18/03/10 09:11

    ראשי וועדי הורי התלמידים, כנראה לא מודעים לבעיתם להיות מכורים לאלכהול אינם ראויים לייצג נוער וכנראה לא נאותים לייצג אף אחד . מחוץ...אולי אירגוני אלכהוליסטים.