כתבה זו מסתמכת על ראיון שנעשה איתי בתאריך 7.3.2010, אך היא לוקה במספר אי-דיוקים וסילופים אשר משנים למעשה את מה שאמרתי בראיון ויוצרים תמונה מעוותת של דברי.
להלן הערותי שהועברו לעורך ''זמן ירושלים'':
1. בכתבה נכתב ''אדם אחד המכיר את הסיפור נותר בחיים והחליט להלחם בעוול ההיסטורי'' (עמ' 77).
אם הכוונה להפצת הדברים שנודעו לי על מעורבותו של אבי בפרשה הנ''ל, הרי שמעולם לא החלטתי להלחם על פרסומם והראייה שבמשך כל השנים מאז נודעו לי הדברים, לא עשיתי דבר בקשר לכך. למרות שאני יודע את האמת ואני בטוח בה, לא עשיתי כהוא זה כדי לפרסם אמת זו, או לשכנע מישהו בנכונותה.
2. המשפט שכביכול אמרתי בראיון ''אבא שלי הוא הרוצח הפוליטי הראשון'' והתוספת של הכתב ''כן הוא גאה בזה'' (עמ' 78), אינם נכונים כלל ועיקר. אמרתי בפירוש, והדגשתי זאת, שאבא שלי השתתף ברצח ולא היה הרוצח (את הירי ביצע אברהם תהומי). כמו כן, אני לא ''גאה בזה'' ולא כך הצגתי את עמדתי. זוהי פרשנות של הכתב ואין לה בסיס בדברי.
3. בהתייחס למשפט ''בסופו של דבר יוסף נלחם כדי שאביו לא יישכח, אלא שהזיכרון שהוא מבקש לשמר הוא של אב רוצח'' (עמ' 79 ), עלי לחזור ולהזכיר כי הזיכרון של אבי אינו של אב רוצח, ואינני נלחם כלל וכלל כדי שאבי לא יישכח בהקשר לפרשה הנ''ל (כאמור בסעיף 1).
4. האמירה ''הבן יוסף משי נותר לבדו במערכה על עיצוב ההיסטוריה'' (עמ' 80) היא אמירה מופרזת בסגנונה וכלל איננה נכונה. דברי בסיפור על מה שהתרחש אינם מערכה על עיצוב ההיסטוריה ואין לי שום כוונה לפעול במערכה כזו.
5. מאחר ומדובר כאן על רצח, מן הראוי היה לדייק יותר בפרשנות של דברי ולא להציג אותי כמי שמתגאה ברצח. כאמור אין זה נכון ולא כך הצגתי את הדברים בפני הכתב.
בראיון עם עומרי מניב הצדקתי את המעשה רק בהקשר לתקופה ולנסיבות שהיו באותו זמן שהמעשה נעשה, ובשום אופן לא התגאיתי ברצח.