• 173.

    מעניין מתי סגרו מועדון שלא הכניס אתיופים בשעריו. מעולם לא (ל''ת)

    בגלל אפלייה, מה?, 25/04/10 16:32

  • 172.

    כל הכבוד לעיריה!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חחחח..., 05/04/10 16:37

  • 171.

    להחזיר לערבים מנה כפולה ומכופלת

    שלומי מור, 12/03/10 06:05

    אפשר להחזיר לערבים בגדול.
    לא להכנס בכלל למסעדות ערביות ולכל בתי העסק שבבעלות ערבים, וכמו כן לאסור כניסת ערבים לבתי עסק יהודיים. נראה איזו צעקה תקום עד האו''ם.

    • לא נסחפת קצת?

      לב אדום, 02/02/11 13:37

      יש המון מסעדות ערביות שנוהגות באדיבות כלפי חיילים ואפילו נותנים להם הנחות. לא צריך לענות לגזענות בגעענות. יש לטפל נקודתית באותם אלו הפועלים נגד המדינה ואזרחיה

  • 170.

    השמחה מוקדמת מידי

    אברהם אבינו, 09/03/10 19:09

    אינני יודע מניין האינפומציה של הכתבים שלכם.
    הצו סגירה שהוצא למסעדה בגין עבירות רעש וחריגות בנייה הומר עי שופטת ''ערבייה'' בחיפה לצו המשך תפעול המסעדה בתנאים מגבילים של אי מניעת רעש.
    צו הסגירה של מר יונה יהב הומר ע''י בית המשפט ולאחר 4 ימים ניפתחה המסעדה שוב
    כל העניין הזה היה ''לפני תקרית החייל''
    מאז ''תקרית החייל'' לא הוצא שום צו סגירה והמקום ממשיך לפעול כתמול שלשום.
    לא עריית חיפה.
    לא משטרת ישראל.
    ולא בית המשפט.
    לא עשו דבר וחצי דבר בעניין התעלמות בעלי המסעדה מהמדינה ומ''סמליה'' בצורת לובשי המדים הייצוגיים של המדינה.
    יש להתעורר ויפה שעה אחת קודם ולסגור את המסעדה הזו שפועלת ''ללא רשיון.

  • 169.

    אצלנו חיילים במדים מקבלים הנחות

    בארשבע, 07/03/10 16:37

    בחיפה לא מכניסים אותם
    ממש כל הכבוד לחברה הישראלית בחיפה

  • 168.

    כל הכבוד לעריית חיפה! (ל''ת)

    רועי, 07/03/10 12:31

  • 167.

    למה רק המסעדה

    עמי, 06/03/10 21:03

    הזו מה עם כל הדיסקטתקים שמפלים כניסה של אזרחים

  • 166.

    כל הכבוד לעיריית חיפה!! (ל''ת)

    כל הכבוד לעיריית חיפה!!, 06/03/10 20:47

  • 165.

    צלש לעיריה

    יגאל מהצפון, 06/03/10 20:46

    כתבתי כבר שלא צריך שימוע ובאמת לא נעשה שימוע הנבל מודה אז למה שימוע.
    עכשיו היועץ המישפטי של העיריה צריך לבדוק הגשת תביעה אזרחית ו\\או פלילית.

  • 164.

    סגירת מסעדה

    אלמוני, 06/03/10 18:34

    כול הכבוד לעירית חיפה

  • 163.

    ככה יעשה ל...

    xxxx, 06/03/10 17:27

    כל הכבוד לעיריית חיפה!! אכן צריך להוקיע אדם כזה בחברה הישראלית ובקהילה החיפאית. חיפה היתה תמיד עיר שיודעת לכבד את תושביה מכל העדות וכל המגזרים. אם נולד אדם כזה ששם לו למטרה לקלקל נורמה חברתית זאת, יפה שעה אחת קודם!!!

    • צודק במליון אחוז...שלא יעזו הגזעניים להפר את הכבוד בינינו (ל''ת)

      רנדה, 03/05/10 16:21

  • 162.

    שונאי יהודים

    נילי, 06/03/10 16:22

    ואנחנו עוד מספקים להם פרנסהצריכים להחרים כל עסק ערבי אני לא אקנה ולא אוכל באף עסק של ערבים הם יורקים לצלחת שאוכלים ממנה תרתי משמע לא לתת יד לא לשכוח ןלא לסלוח

  • 161.

    ל-146

    נועם, 06/03/10 15:50

    אני בטוחה במליון אחוז שליהודי לא יהיה לב לסלק ערבי מהמסעדה שלו.. לעומת זאת לערבים האלה יש עזות מצח בצורה אדירה לבוא לחיילים (אלה שמגנים עליהם) ולסלק אותם. פשוט עזות מצח! וגם כן השמאלנים האלה, תגידו, אתם יהודים בכלל? הדעות הפוליטיות שלכם כבר יצאו מגדרם! הארץ הזאת שלנו והיא תמיד תהיה שלנו! אחרי 2000 שנות גלות בטח ובטח שלערבים אין סיכוי לקבל את כל הארץ, עובדה שזה מה שהם רוצים-להתפרס על כל השטח עד השטח האחרון.. שמאלנים חסרי כל ידע!!!! תפקחו קצת את העיניים שלכם!!!!

  • 160.

    TAKE AWAY HIS ISRAELI CITIZENSHIP AND DEPORT HIM (ל''ת)

    mr,katunga, 06/03/10 08:24

  • 159.

    כל הכבוד לרמי לוי ששמר על הכבוד הלאומי!!! (ל''ת)

    dodel, 06/03/10 08:18

  • 158.

    אם היו באים לובשי מדים של החאמאס, בטח היה מכניס אותם למסעדה... (ל''ת)

    משה, 06/03/10 07:05

  • 157.

    ואני שואלת אין מספיק מסעדות יהודיות? הם משתינים על האוכל ויורקים (ל''ת)

    ליהודים זו עובדה!!!!!!! ונתפסו לא פעם, 06/03/10 06:50

  • 156.

    מדים - כל סוג מדים - זו התלבושת החוקית של המשרתים !!!

    avre10 , 06/03/10 05:34

    בכל העולם - לובשי המדים לא מחליפים את לבושם כשהם יוצאים לבלות.
    אי אפשר להשוות לדרישה של ז'קט ו/או עניבה שכמה מסעדות פלצניות דורשות.
    בחו''ל - אם הגעת ללא עניבה - לא יזרקו אותך כמו כלב החוצה - אלא יתנו לך אחת...
    כמו שלא יתכן לסרב להכניס חרדי על לבושו, או מוסלמי על לבושו - כך אסור לסרב לחייל/שוטר/כבאי/איש מד''א וכיוצ''ב - כשהם באים לבושים במדיהם !!!
    אין ספק שהסירוב של בעלי המסעדה נובע אך ורק ממניעים גזעניים ופוליטיים - בושה להם !!!

  • 155.

    בשטחים אוסרים על חיילים להתארח בשבת לארוחה אצל מתנחלים

    חחח, 06/03/10 04:57

    לעצור את הקצין הבכיר!

  • 154.

    כחיל במדים הייתי מודאג ממה שמגישים לי (ל''ת)

    המשתין, 06/03/10 04:54

  • 153.

    אני לא מבין?!

    אין מספיק מסעדות של יהודים, 06/03/10 04:52

    שצריך גם לפרנס שונאי ישראל?

  • 152.

    בפעם הבאה ישתינו לו בצלחת או כבר השתינו

    וכולם יצאו מבסוטים מהמסעדה, 06/03/10 04:51

    גם בעל המסעדה.
    כשר...

  • 151.

    כאזרח ישראלי לא הייתי נכנס למסעדה ערבית ובטח לא עם מדים (ל''ת)

    מה אני צריך שישתינו ויירקו לי בחומוס?, 06/03/10 04:47

  • 150.

    לי לדחוף את הפלסטינים האלה שמתגוררים במדינתנו-וחורשים את רעתנו-אל בני (ל''ת)

    עמם בפלסטין (שטחים) לא יהיה שקט! הפרדה עכשיו!, 06/03/10 03:06

  • 149.

    יופי ! עכשיו להוציא צו סגירה לבג''ץ, ובא לציון הגואללללל. (ל''ת)

    דן מקיבוץ דן,, 06/03/10 02:19

  • 148.

    פאשיזם

    Gillian, 06/03/10 01:11

    כשם שיש מסעדות שאינן מתירות כניסה שלא בלבוש רשמי, קרי ז'קט ועניבה, כך בהחלט אין שום מניעה לאסור כניסת אנשים במדים.

    צו הסגירה הוא צו פשיסטי גזעני ותו לא.

    ואני אגב, ימנית...

    • את ימנית כמו דוב חנין (ל''ת)

      טוקבקיסטית בתשלום של ''שלום עכשיו'', זה אולי את כן, 06/03/10 05:12

    • אתה ממש - אבל ממש אידיוט ובוודאי לא מבין את פירוש המילה ... (ל''ת)

      avre10 , 06/03/10 05:28

      • אמר מי שלא יודע אפילו...

        Gillian, 06/03/10 23:04

        להבדיל בין זכר לנקבה. :-D

  • 147.

    למרבה הצער זה כבר לא יעזור.חיפה נהפכת לערבייה

    שובי, 06/03/10 00:19

    לאט לאט פולשים ערביי הסביבה לחיפה ורוב בתי הקפה בציר הלל-מסדה וגם שד' הציונות כבר ערביים.
    החוצפה המטורפת של לא להכניס חייל במדים היא לא נתפסת.
    בתור מבוגר יליד חיפה אני זוכר היטב את התקופה בה אף ערבי לא העז להרים ראש וטוב שכך.

    • כי אין לכם קווקזים...

      ליאור הקרייתי, 06/03/10 04:25

      אין מה לעשות הערבים מפחדים רק מקווקזים הם היחידים שמרתיעים אותם. הם גם הסיבה שערבים לא הצליחו להשתלט על הקריות וכמעט ולא גרים ערבים בקריות.

  • 146.

    אל דאגה מהר מאוד יבואו השמאלנים לנגב לבעל המקום את החנונה...

    שגיב א., 05/03/10 23:49

    הרי הבנו כבר שמה שמותר לשמאלנים וערבים לא מותר ליהודים ובמיוחד לא כאלה עם דעות שלא תואמות את הברנז'ה. לשמאלנים מותר להניף דגלי פלסטין בת''א ליהודים אסור באום אל פאחם, לערבים מותר לבנות באופן לא חוקי במזרח ירושלים ליהודים אסור ליישב בתים שנקנו שם באופן חוקי, לערבי מותר לגרש חיילים ממסעדה אם יהודי יחליט לעשות ההפך לערבי??? במיוחד אחד לובש כיפה?

    בכל אופן החלטה אמיצה שלא תחזיק מעמד לצערי, כל שעל הערבים תושבי חיפה לעשות זה לאיים ולנבוח והשמאל ירוץ לטפל להם בבעיה.

    • נטול מח (ל''ת)

      מוטי, 11/02/11 15:59

  • 145.

    כל הכבוד - אבל לבדוק שהצו נאכף (ל''ת)

    לא לתת להם לעבוד אפילו לא שעה נוספת, 05/03/10 23:33

  • 144.

    Good job

    Amir, 05/03/10 22:39

    Close this thing down

  • 143.

    מעולה (ל''ת)

    primakuku, 05/03/10 22:25

  • 142.

    מעולה (ל''ת)

    primakuku, 05/03/10 22:23

  • 141.

    יש הרבה מסעדות שדורשות חליפה כדי להכנס. גם אותן לסגור?

    לורד ג'ק, 05/03/10 22:23

    צריך לבדוק לגופו של עניין ולא להתלהם. יש מסעדות, המחשיבות את עצמן ''יוקרתיות'' שדורשות שהסועדים יגיעו לבושים בחליפות 3 חלקים, אחרת אין כניסה.
    כמו שראיתי הרבה פעמים, חילים לבושים באופן מאד מרושל, ללא הצדקה (לא קרבי שחזר מהשטח, סתם ג'ובניקים שיוצאים כל יום), שאפילו לאוטובוס לא היתי מכניס, ובטח לא למסעדה יוקרתית.
    לעתים קרובות, אני גם רואה חיילים שעוקפים תור באוטובוסים בלי להתבייש, ואפילו צועקים ומתחצפים לאזרחים מבוגרים שמעירים להם על התנהגותם. גם במסעדות, לפעמים הם מתנהגים באופן בוטה וחצוף, ואבוי למי שיעיז להעיר להם.
    לדעתי יתכן מאד שהחלטת בעל המסעדה מוצדקת. כבר מזמן יש לנו הרבה חיילים שבצורה עדינה אפשר לומר שלא מכבדים את המדים שהם לובשים ולא את המדינה.

    • כן אבל...

      איתי, 05/03/10 23:09

      במקרה הזה הגיע חייל בשירות קבע שממשיך לתרום למדינה.
      לא איזה ג'ובניק מושתן שצועק מול המפקד שלו עד מתי

    • אל תיתמם שמאלן! מדובר בפלסטינים תושבי חיפה שמתעבים יהודים ! (ל''ת)

      מחליא אותי השפרצות השקר וההיתממות השמאלנית הזו, 06/03/10 03:03

      • זו לא שמאלנות

        Gillian, 06/03/10 23:07

        אבל התגובות שלך גזעניות ופאשיסטיות.

        • ערבי הוא פאשיסט מוצהר

          גבריאל, 20/08/10 15:34

          ל- Gullian ,
          האם אתה באמת יודע מה זה פאשיסט? מה זה פאשיזם?
          ניראה לי שכל היידע שלך הוא לצעוק ''פאשיסטים'' בכל פעם שנוקטים צעדים נגד ערבים מפירי חוק.
          מכל מקום הפאשיסטים הגדולים בעולם הם המוסלמים, אשר לפי הקוראן מצווים להשפיל את כל מי שאינו מוסלמי, להרוג אותו, לגבות ממנו מס גולגולןת, להחזיק עבדים ללא שכר, לדכא ולשעבד את הנשים. אז תתחיל לקרוא לעבר חבריך ''פאשיסטים'', והנח ליהודים הליברלים וההומנים.

    • לא משנה מה חיילים הם קודם כל ,ואם לאבא לך יש לך מדינת עזה

      לא משנה מה חיילים הם קודם כל, 07/03/10 09:03

      לא משנה מה חיילים הם קודם כל ,ואם לאבא לך יש לך מדינת עזה

  • 140.

    כל הכבוד על התגובה המהירה !!! (ל''ת)

    avre10 , 05/03/10 22:04

  • 139.

    מעולה (ל''ת)

    תמשיכו ככה, 05/03/10 21:11

  • 138.

    החלטה דמוקרטית וראויה של העירייה

    שמאלני, 05/03/10 20:40

    פשוט תגובה ראויה, כל הכבוד

  • 137.

    טוב מאוד לשלול מהבעלים אזרחות ישראלית גם ואם אפשר שיעבור לעזה (ל''ת)

    ציוני, 05/03/10 19:49

  • 136.

    סוף סוף יש דמוקרטיה במדינה הזאת! (ל''ת)

    מירום גולן, 05/03/10 19:37

  • 135.

    סוף סוף תגובה הולמת מכל הבחינות.דוגמב לממשלת הרפיסות (ל''ת)

    הקץ למסעדת החמאס., 05/03/10 19:23

  • 134.

    מהלך היסטרי עם ריח חריף של משטר טוטאליטרי.

    EXTRA-שמאל, 05/03/10 19:15

    מזרח גרמניה (לשעבר),ישראל, צפון קוריאה ושות'.

    • אנטיליגנט יקר- אפליה זה משטר טוטאליטרי, לא דמוק'- צריך לשים גבולות (ל''ת)

      ענת, 05/03/10 22:53

  • 133.

    לכל המגיבים נגד ההחלטה !!!

    יובל, 05/03/10 19:01

    תבלעו את הצפרדע טוב טוב ותהנו מכך !! מדינת ישראל ,קבעה שהמסעדה נסגרת וזהו ,היא תיסגר . ותאכלו את הכובע !! וטוב שכך ,כן יירבו החלטות דומות...

  • 132.

    ברור שאין כניסה לשוטרים - כדי שלא יראו את עבירות הבניה (ל''ת)

    אווירה עלק, 05/03/10 18:59

  • 131.

    יפה הדבר בעיני

    סטודנטית, 05/03/10 18:55

    כל הפלייה היא מכוערת, מרחיקה ומגונה. של יהודים נגד ערבים ושל ערבים נגד יהודים ובכלל, יש חוקים הנועדו להגן על ערכים אלה במדינה דמוקרטית.
    עכשיו במקום להתרחק. אולי ננסה להתקרב?

  • 130.

    סוף סוף תגובה מהירה כמו במדינה מתוקנת

    דויד, 05/03/10 18:50

    לדעתי החייל יכול גם להגיש תביעה אזרחית ורצוי שיתבע.

  • 129.

    קצת לא הוגן

    אמיר, 05/03/10 18:39

    הכל טוב ויפה, והעונש הגיע לו לפי החוק אבל:
    אם לאחד מכם הייתה מסעדה והיה נכנס אליה חייל חמאס במדים, מישהו ממכם היה מוכן לשרת אותו?
    ברורים לי ההבדלים בין חמאס וצה''ל מפה ועד להודעה חדשה, אבל נסו להבין שכך רוב ערביי ישראל רואים אותנו. כ''ארגון טרור'' ש''כובש'' אותם...
    אני לא מצדיק את התנהגות הבעלים של המסעדה אבל נסו להבין מאיפה הוא פעל. לדעתי היה צריך לקנוס אותו וזהו.

    • אין לחמאס חיילים. זה ארגון טרור. אוויל. (ל''ת)

      דוד, 05/03/10 19:21

      • גדול :-) חיילי חמאס חחח... קורע!!! (ל''ת)

        טרוריסט, 05/03/10 22:55

    • דוד חתיכת מטומטם

      אמיר, 05/03/10 22:56

      כתבתי בתגובה שברורים לי ההבדלים. תקרא אותה שוב

      • אז אם הוא שונא יהודים במוצהר, זה בסדר? (ל''ת)

        יי, 06/03/10 04:00

    • אמיר כמה שאלות

      סטודנט, 06/03/10 04:10

      האם ''לחיל'' החמאס שניכנס לשוארמה'ראש העיר' היו מדים? האם בגלל שלא נתנו לו שרות הוא ביצע פיגוע היתאבדות?
      מה בקשר ''לחיל'' החמאס במיסעדת סבארו? או במקסים? או במלון פארק?
      הם לא לבשו מדים! הם לא חילים
      ואם היה ניכנס ''חיל'' של החמאס למיסעדה שלי (במידה והיתה לי)היה שומר בכניסה שהיה עוצר אותו וההיתי מזעיק מישטרה לעצור אותו
      אמיר תפסיק לנסות לעסוק בדמגוגיה אתה לא טוב בזה

    • הטעות של החייל שנכנס לשם והטעות של ישראל שהם תושבים ''ישראלים'' (ל''ת)

      Avi Ecuador, 06/03/10 04:49

    • כלומר גם חיפה היא שטח כבוש?

      לב אדום, 02/02/11 14:06

      אולי שכחת שבכל הנוגע לקצבאות ביטוח לאומי ושרותי המוסדות הרפואים הם הראשונים שנעזרים בשרותי ה''ציונים'' שלרמתם הם לבד לעולם לא יגיעו. אם אתה מבין אותם ומצדיק את גישתם שגם בחיפה אנחנו ''כובשים'', אז מה הזכות שלנו על פי תפיסתך לחיות בארץ?
      חיפה היא עיר ישראלית, וככל שידעתי עד עכשיו יש הרמוניה שם בין יהודים וערבים. כל עוד הוא חי במדינת ישראל (ואני לא אזרוק ביטויים דמגוגיים כמו ''שיילך לחיות בעזה''), עליו לכבד את חוקיה. אם הוא רואה באנו אויבים שלו, אין סיבה שניתן לו יד ונאפשר לו לנהל עסק ציבורי במדינה.

      אני יודע שכתבתי את זה שנה כמעט אחרי שאתה כתבת וסביר שאף אחד לא ייקרא את זה, אבל הייתי חייב לומר את דבריי

  • 128.

    כל הכבוד ללוי (ל''ת)

    ברוך, 05/03/10 18:30

  • 127.

    כל הכבוד לעיריית חיפה

    גיא, 05/03/10 17:57

    הוכחתם יעילות לא רגילה בהחלטה המהירה והנכונה.
    הנושא עלה לראש הכותרות , והעניין הציבורי חייב אתכם לפעולה קריטית ומהירה, וכך היה.

    כל הכבוד לכל מקבלי ההחלטות בעניין זה אשר שמו קץ לבריונות והאפליה שנוצרה על ידי בעל עסק אומלל, שניסה להכתיב מצב אשר אין לו אח ורע..

  • 126.

    עד כמה שהבנתי, אסר רק על חיילים!!!! (שוטרים? כבר מזמן היה בקלבוש....) (ל''ת)

    פשוט הוסיף ''לובשי מדים'' לאחר שנתפס בקלקלתו, 05/03/10 17:49

  • 125.

    ובא לציון גואל!!! (ל''ת)

    ציון, 05/03/10 17:43

  • 124.

    בשעה טובה (ל''ת)

    נ, 05/03/10 17:24

  • 123.

    כל הכבוד!!!!!!!!

    כל הכבוד!!!!!!!!, 05/03/10 17:01

    כל הכבוד!!!!!!!!

  • 122.

    סוף סוף החלטה נורמאלית במדינה הזאתי

    מישהו, 05/03/10 16:57

    היית יכול לצפות שעיריית חיפה היתה שולחת למסעדה מכתב הוקרה והזדהות נגד הכיבוש עם השמאלניות של היום

  • 121.

    Look AT # 89

    Billy Carter, 05/03/10 16:56

    He is Righ it is the only way today

  • 120.

    אוי עכשו נזכרתי. זה נורא גזעני. ממש אפרטהייד. הדא מין אל כיבוש.

    שמאלן יפהפה, 05/03/10 16:55

    זכותו של בעל מסעדה ערבי אציל לאסור על כניסת יהודים למסעדתו. יש להגיש תלונה לאו''ם, לבית המשפט בהאג ולהצטרף לביקור הבא של נטורי קרתא אצל אחמדינג'אד.

  • 119.

    אני לובש כאפייה ואני לא רוצה בושות במסעדה יהודית

    סעיד, 05/03/10 16:53

    אני אוהב לאכול אצל מומי בקיריון,אוהב אוכל מרוקאי ואנחנו מרגישים כמו בבית,אני לובש כאפייה ולא הייתי רוצה שיביישו אותי,

  • 118.

    הקרן לישראל חדשה תחוש לעזרתו אל דאגה. (ל''ת)

    נפיח, 05/03/10 16:32

  • 117.

    מותר או אסור. . .

    מני, 05/03/10 16:18

    כנראה מותר. . . שכן, אם אסור אז יש בית משפט. . .
    על כן עונש מינהלי. . . כיאה לחוד החנית בדמוקרטיה
    היחידה במזרח התיכון. . . נקמה בגויים. . .

    • אסור חביבי אסור , מינהלי זה יותר מהיר מבית דין ... (ל''ת)

      אורי, 05/03/10 17:30

      • כל חיסול. . .

        מני, 05/03/10 23:26

        ערבי אחד הוא חיסול דין ודיין. . . וחיסולו
        של עם ישראל. . . כמה שיותר מהר יותר
        טוב. . .

        ---------------------------------------------
        למגיבים המתריאים כנגד הלינץ' בערבים
        הצנזור עצמו כותב תגובות אוויליות נגדם
        ומעלים את תשובות המגיבים. . .

        סוכן ''היהודים'' יסתום כל חור. . .

    • זה לא היה נכון, הדרך הנכונה זה חיסול ממוקד לבעלים של המסעדה (ל''ת)

      אריה, 05/03/10 18:08

  • 116.

    נראה את בית המשפט בנושא הזה! (ל''ת)

    ?, 05/03/10 16:14

  • 115.

    רק פה זה יכול לקרות..

    מאיר חיפאי, 05/03/10 16:05

    בכל מדינה אירפית ובעיקר אמריקאי המסעדה לא היתה קיימת כבר מזמן, כנראה שכאן מישהו תופס תחת,

  • 114.

    לאן הגענו בעצם שבעל המסעדה מעיז..

    מוטי, 05/03/10 16:03

    לא להכניס לובשי מדים מעיד על חוצפה וערעור על סדרי השלטון שזה כשלעצמו מדאיג זה שבעל המסעדה ערבי ישראלי מתאב את המדינה ואת הדגל ואת חיליה ושוטריה,זה ידוע שזה קיים אבל לנקוט אקט מתריס כזה,להתראיין ולהתגאות בכך צריך להדאיג כל ישראלי ולא משנה מאיזה קשת פוליטית הוא שייך.

  • 113.

    מסעדה זה עסק פרטי - לא מקום ציבורי (ל''ת)

    ובעליה מכתיב את החוקים בה, 05/03/10 15:56

    • מחר בע''ב יחליט של להכניס נכים על גלגילם וחרשים.. (ל''ת)

      גם אז נכבד את רצונו ?, 05/03/10 16:41

    • באמת? מכתיב חוקים? מותר במסעדה לאנוס ולרצח? (ל''ת)

      ''בעל הבית מכתיב חוקים''....חחח, 05/03/10 17:03

    • טעות בידך

      רויטל, 06/03/10 00:07

      מסעדה זה לא מקום פרטי זה מקום ציבורי לכל הדעות ויש חוקים שחלים על שכאלו. צריך רשיון על מנת להפעיל מסעדה להבדיל מבית פרטי. אסור לעשן במסעדה להבדיל מבית פרטי וכו וכו..

  • 112.

    אני מגישה לחיילים רק ביום כיפור - אחרי שעות הסגירה הכפויה ע''י הרברבנות (ל''ת)

    MISS ADANIT, 05/03/10 15:37

  • 111.

    בצדקק

    נוס, 05/03/10 15:37

    בצדק

  • 110.

    כמה הצעות לנקיטת דרכי פעולה דומות לאלו של ביברק כדי לפגוע בתהליך השלום

    ניתן לא לעבור על החוק--ולמנוע הצפת מסעדות בחיילים, 05/03/10 15:32

    אם נכנס אורח לא רצוי, כמו חייל או שוטר במדים, צריך לגיש לו קנקן מי-ברז. אחרי ניהול מו''מ ארוך ומייגע - נוסח ביבי - בדבר הזמנתו, צריך לתת ללובש המדים להמתין. אחרי שעה קלה וארועה, תוגש לו מנת חומוס. אחרי שלוש שעות חצי מנת הקבאב שהזמין, ופלח עגבניה. לקינוח, עוד כוס מיים. אני בטוח שהקליינט הזה לא יחזור, ולא ינהל מו''מ חדש אפילו עם נתניהו.

    • עצות חינם שוות הרבה... (ל''ת)

      ציפי, 05/03/10 17:34

  • 109.

    כל הכבוד לעייריה בחיפה

    ג'ק ראיין , 05/03/10 15:03

    עכשיו שהמסעדה תפשוט את הרגל.
    בעלים מטומטם, בגלל שהוא לא הכניס חייל שמגן גם עליו המסעדה שלו נסגרה.
    חבל שלא סגרו אותה שהוא סירב לשרת שוטר

  • 108.

    הוא בטח מקבל מימון מהחיזבאללה ואירן,לסגור ולאטום לצמיתות (ל''ת)

    ואותו לשלוח לרצועה, 05/03/10 15:01

  • 107.

    צטערת, 100 מגיבים+ 1 רמי לוי טפשים. הסבר בפנים.

    הולך בטל , 05/03/10 14:46

    כל עורך דין מתחיל יבטל את הצו ביום ראשון, כי אין לצו הזה בסיס חוקי.
    אז בסה'כ המסעדה הרוויחה הרבה פרסום.
    =
    לא נאמר שהמסעדה סגורה בפני חיילים, אלא בפני לובשי מדים, תבוא בלבוש אזרחי ולא תהיה לך בעיה.
    תהיה ערבי שוטר במדים- לא יתנו לך להכנס.
    אני לא רואה כאן מגמה לאומנית אלא באמת סלידה מלבוש לא הולם. הרבה מסעדות מונעות כניסה מבנות שלובשות את הציצי והפולקעס בחוץ.
    יש גם מקומות שלא יתנו לך להכנס ללא עניבה, אז תסגור גם אותם רמי לוי?
    =
    רמי לוי הוא לא טיפש - אלא אידיוט שקודם כל עושה שטויות ואחר כך צריך שינגבו אחריו.
    =
    ואני ציוני עוד מהזמנים שהציונות היתה ערך אמיתי, אבל אם יבחושי YNET ירצו לסוקלני--בבקשה.

    • הולך שולל, תגיד לי מה היית אומר אם לא הייתי מאפשר ללובשי כאפיה להכנס (ל''ת)

      למסעדה שלי..??, 05/03/10 16:22

      • מסעדה היא עסק פרטי ורשאית להכתיב דפוסי התנהגות

        הולך בטל , 05/03/10 19:58

        2. לובשי מדים מכל הסוגים ומכל העמים, באים בדרך כלל בקבוצות וצורחים מקצה אחד של האולם לקצהו השני, תפסיקו עם רגשי הנחיתות שלכם.
        3. חכה לשבוע הבא ותראה את פסיקת בית המשפט. (אם מעריב לא יתבייש לפרסם)

  • 106.

    איזה חוצפה בושה וחרפה !!!!!

    !!!!!, 05/03/10 14:44

    שיפשוט את הרגל ואת העור שלו אלווי

  • 105.

    הבעלים צודק! מסעדתו לא כשרה! מה רוצים ממנו? (ל''ת)

    רפאל אוחנוביץ, 05/03/10 14:44

  • 104.

    כנראה שבעל המסעדה יודע...

    זוהר פרייברג, 05/03/10 14:43

    ... שהמעשים שלו אינם חוקיים, אחרת הוא היה מתייצב לדיון ומנסה להגן על התנהגותו.
    על ראש הגנב בוער הכובע!!!

  • 103.

    החלטה צודקת וראויה- אך מדוע לא לסגור את מכללת ספיר (ל''ת)

    המן הרשע, 05/03/10 14:30

  • 102.

    מעכשיו אני קונה רק אצל רמי לוי! (ל''ת)

    אבי, 05/03/10 14:30

  • 101.

    והלקח הוא:

    תל אביבית, 05/03/10 14:26

    בפעם הבאה שישים בכניסה שלט גדול ''קוד לבוש: אזרחי בלבד'' ואף אחד לא יוכל לעשות לו כלום.

    • אני מאוד מקווה שכן יעשו (ל''ת)

      אני, 05/03/10 14:51

    • בלקח הוא שאת שונאת ישראל (ל''ת)

      ישראלית, 05/03/10 14:53

    • עוד סיבה טובה להשתמט מצה''ל,מסרב לשרת כדי לא להיות מסורב במסעדות ערביות (ל''ת)

      א.ב.ג., 05/03/10 15:14

    • לא, אהבלה

      לא, אהבלה, 06/03/10 00:47

      לא, אהבלה. הריח של המשטר מגיע ממקום שמפלה מ*כל* *סיבה* *שהיא*. אם המקום לא היה משרת ערבים, היית קורא לסגירתו. היחס צריך להיות דומה על *כל* סוג של אפלייה. אבל הצביעות שלך בוודאי לא תאפשר לך להודות בכך.

  • 100.

    ומה עם לסגור מועדונים שלא מכניסים חיילים מזרחיים ?

    דוד, 05/03/10 14:09

    איפה רמי לוי בקטע הזה ? יש אפליה ברורה במועדוני חיפה ותל אביב כנגד חיילים ושוטרים במדים, כולם מזרחיים.למה אתם לא סוגרים מועדונים שמפלים ?

  • 99.

    סוף כל סוף

    סוף כל סוף, 05/03/10 13:58

    סוף כל סוף

  • 98.

    זו אפליה

    הזקן והים, 05/03/10 13:51

    אין בעיה לפתוח מועדון סגור לחברים ובלבד שתוגדר החברות בו בקריטריונים ברורים, כגון ''אילמים בישראל'', ''שחקני שחמט דוברי רוסית'' או ''גיל הזהב בחיפה''. אבל אסור למנוע כניסה של אנשים לפי קריטריונים. ההבדל הוא:
    Opt in: הגדרה של קבוצה ספציפית שנכנסת.
    Opt out: הגדרה של קבוצה ספציפית שלא נכנסת.
    אפשר להתחכם ולהגיד שכמה קבוצות (ולא אחת) מנועות להיכנס (יהודים, צוענים והומואים), כך שלכאורה אין כאן אפליה כלפי קבוצה מסויימת, אבל זה די שקוף שגם זו אפליה.

  • 97.

    יישר כוח!!!

    שחר, 05/03/10 13:42

    כל הכבוד,ויישר כוח על הסגירה המיידית של המסעדה!

  • 96.

    להחרים גם אם יפתח מחדש!

    אזרח, 05/03/10 13:38

    להחרים! כל הכבוד לעיריית חיפה!

    • 100% (ל''ת)

      avi, 05/03/10 15:37

  • 95.

    שחייל ישראלי לא יוכל לאכול במסעדה בארץ?

    מג''בניק, 05/03/10 13:29

    רק כי הוא לובש מדים? להיפך! הרבה מסעדות נותנות הנחה ללובשי מדים. קלקול האוירה נובע מגישה אנטי ציונית. לא יתכן שמסעדה כזו תפעל בארץ ובטח שלא בעיר יהודית. בעל המסעדה מוזמן לעבור דירה אל מעבר לקו הירוק ולהתפלל שמג''בניקים לא יבואו לבקר אותו. אלק אין כניסה ללובשי מדים.
    אגב מדים, זה כולל תלבושת אחידה של בי''ס?

  • 94.

    עכשיו הוא ילך לבג''ץ ותנחשו מה יקרה.... (ל''ת)

    1 מהעם, 05/03/10 13:22

    • באמת ? מוכן לשים על זה 10,000$ ?

      א, 05/03/10 22:09

      קראת פעם פסק דין אחד של בג''ץ, שאתה יודע על מה אתה מדבר ?

      במדינות ערביות אין בג''ץ. אתה כנראה מאלה שרוצים להגיע לשם.

  • 93.

    מה עם כל הפאבים שלא מרשים להכניס ערבים? (ל''ת)

    מתן, 05/03/10 13:15

    • אתה מדבר על מוסלמים או נוצרים?

      ג'ק ראיין , 05/03/10 15:04

      למוסלמים אסור גם ככה לשתות שיגידו תודה שלא נותנים להם לעבור על האיסור.
      לגבי הנוצרים זאת בעייה, אבל בטח יש להם פאבים אחרים

      • אז מסעדות שמוכרות חזיר או אוכל לא כשר לא מכניסה יהודים?

        מתן, 06/03/10 03:27

        הבעיה היא שיש גזענות

  • 92.

    בשעה טובה! (ל''ת)

    מזל טוב!, 05/03/10 13:15

  • 91.

    בשעה טובה! (ל''ת)

    מזל טוב!, 05/03/10 13:11

  • 90.

    החברה הישראלית הפכה לכל כך מילטריסטית, שזה מחליא.

    עמנואל, 05/03/10 12:57

    כן, אני יודע הצבא הוא הכרחי וכו' וכו', וגם אני עשיתי צבא, ושירתתי שנים במילואים.

    אבל להפוך את הצבא צכלי הכרחי למטרה בפני עצמה, למשהו מקודש, זה כבר מסוכן. וזה מה שקורה לנו.

    ולא להבין למה יש מקומות שמהם צריך להרחיק את התבא זה מסוכן. אפילו הרצל כתב על זה ב''מדינת היהודים''!

    • כן. כן. וכל אויבנו הפכו ליונים צחורות. חיפה בכלל נמצאת בשוייץ. (ל''ת)

      אבי, חלמיש, 05/03/10 14:38

    • אתה תמים

      עמרי, 05/03/10 15:05

      זה ממש ברור שהכוונה שלהם היא להרחיק את האנשים שמשרתים את המדינה - כלומר להרחיק כל דבר שקשור למדינת ישראל. היום זה צבא, מחר זה שוטר, כבאי או מתנדב של המשמר האזרחי ואחר כך זה כל יהודי.

  • 89.

    מקומם של הפלסטינים האלה עם בני עמם מעבר לגדר! רק הפרדה תביא שלום! (ל''ת)

    יהודים לישראל-פלסטינים לפלסטין)כולל פלסטיני ישראל, 05/03/10 12:57

  • 88.

    הייתי גם נותן פרס ישראל לאדם שיגיע לשם עם גפרור ופחית דלק.... (ל''ת)

    Roni, 05/03/10 12:51

    • גם אני גם אני (ל''ת)

      לילית, 05/03/10 16:59

  • 87.

    יישר כוח !! פשוט אנשים חוצפנים!!! אנחנו משרתים ת'מדינה וזאת התמורה?! (ל''ת)

    סיוי סטאר !, 05/03/10 12:49

  • 86.

    על זה נאמר.מוטב מאוחר מאשר בכלל לא.

    חכם גמליאל., 05/03/10 12:44

    חבל שאקט זה לא התרחש מיד עם הוודע המקרה הראשון.
    עכשיו נראה מה יעשה הבעלים של המקום.היה שיפנה לבימ''ש ואלו יתירו לו לפתוח מחדש,יש אמצעים אחרים.כגון :שליחת מפקחי תברואה לשם יום יום.מבקרי מס הכנסה,מכבי אש לבדוק אם הבעלים ממלא את הוראות החוק עד לקוצו של יוד, מפקחי משרד הבריאות ועוד ועוד.

    מי שיש לו נגד לובשי מדים,צריך לטעום טעם האפליה.

  • 85.

    כנסו דחוף וגם מס' 4

    מאור, 05/03/10 12:42

    לאחר הפירסומים הראשוניים על כך שהם לא מכניסים לובשי מדים, עברתי ליד המסעדה וראיתי כמה פלצנים יושבים שם ואוכלים. אז חרם צרכני לא במדינתינו. חבל שלא היו כמה עיתונאים לצלם את הפלצנים שיושבים שם.

    • עדיף לשבת עם פלצנים כאלה

      יענקלו מכפר נטר, 06/03/10 00:27

      מאשר לשבת עם פלוצרים כמוך. אם אתה רוצה לשבת לסעוד באווירה של מדינת צבא ומשטרה שיבושם לך. אבל מה מפריעה לך מעט השפיות שנותרה? למה לאלץ את כולם לאכול באווירה של מלחמה ופשע? קרא את דברי אבנריוס (מספר 79), אך כנראה שלא תבין את דבריו הנכונים.

  • 84.

    כל הכבוד לעירית חיפה !! מי שלא מתאים לו - שיעזוב את ישראל (ל''ת)

    אזרחית, 05/03/10 12:39

  • 83.

    בעלי המסעדה הוא ערבי (ל''ת)

    רוני, 05/03/10 12:38

    • גילית את אמריקה (ל''ת)

      א, 05/03/10 13:48

  • 82.

    סתם טיפשות. עכשיו הוא יסתובב בכל העולם ויצעק שמפלים אותו לרעה כי הוא (ל''ת)

    ערבי. לא היה עדיף פשוט להחרים את המקום?, 05/03/10 12:35

    • מדאיג אותך כל כך מה הוא יספר? אתה עוד עלול למות מוקדם מרוב ...

      רומאו, 05/03/10 14:58

      דאגות.

  • 81.

    אני קורא לכל החיילים בצפון להגיע למסעדה ולהזמין שם...

    אחד העם, 05/03/10 12:29

    אני קורא לכל החיילים בצפון להגיע למסעדה עם מדים ולהזמין שם ,וכשלא יענו , יש להגיש תביעה אזרחית נגד בעל המסעדה , כך חיילי צהל יוכלו לממן טיול בחול אחרי הצבא על חשבון ערבי שונא ישראל .חברים תעשו את זה פשוט כדאי לכם ,וכך תלמדו אותו לקח

  • 80.

    כל הכבוד לעירייה

    ש, 05/03/10 12:24

    לסגור את המסעדה לאלתר ולדאוג שהבעלים לא יקבל רשיון לשום עסק חדש.

  • 79.

    מדינת הגם-מדים (חלק א')

    אבנריוס מחולון, 05/03/10 12:23

    גועל נפש!
    תערובת של חוסר תרבות וגזענות שאין מסוגה בעולם.
    מה יש לשוטרים במדים לחפש במסעדה?
    אם הם על מדים זאת אומרת שהם בתפקיד ולכן מקומם בנידת או מאחורי שולחן הכתיבה שלהם. לגבי חיילים אין כל הבדל. מה זו התרבות הזו של להראות מדים, נשק וכוח בכל מקום.
    למה אין אפשרות להיכנס למסעדה בארץ שבה אוכל לאכול בלי לראות כוחות מזוינים.

    חייתי כ-25 שנה באירופה ולא יצא לי פעם אחת לראות לובשי מדים במסעדה.
    אני מתאר לעצמי שאף אחד לא היה מבקש מהם לעזוב אם נכנסו, אבל הנימוס שלהם מחייב אותם לא לבלות בזמן העבודה ולהוריד את המדים הרשמיים כשאינם בתפקיד.
    לא ראיתי שוטר או חיל במדים במסעדה, קפה, בית קולנוע, תאטרון או בקמפוסים. זה לא מתקבל על הדעת. יש להפריד בין דת למדינה ובין כוחות מזוינים ומקומות אזרחיים.

    נמאס לראות נשק, מדים וגסות רוח בכל מקום, למה לא פותחים רשת מסעדות שיאפשרו בילוי ללא תזכורת של האלימות והבריונות המשתלטות על המדינה? למה גם לא אוסרים על אנשים במדים להיכנס להרצאות באוניברסיטאות?

    • מדינת הגם-מדים (חלק ב')

      אבנריוס מחולון, 05/03/10 14:27

      איין לי שום דבר נגד מדים ולובשיהם. נהפוך הוא. הם נחוצים לשמירת הביטחון. אך לאנשים בתפקיד רשמי - אותו מסמלים המדים, אין מה לחפש, כשהם בתפקיד, במקומות בילוי. יש לתבוע אותם על ביזיון המדים כאשר הם הולכים לבלות במדים שאמורים לסמל תפקיד רשמי. אין יותר כבוד למדים בארץ כי כל כך הרבה אזרחים לובשים מדים למקומות ואירועים שאינם ראויים.

    • אולי בגלל ששם הם לא מוקפים ערבים שרוצים לחסל אותם? (ל''ת)

      רומאו, 05/03/10 15:03

      • בגלל הפרנויה והפרנואידים נחרב בית המקדש!

        אבנריוס מחולון, 05/03/10 16:35

        מי רוצה לחסל אותך? מי אתה בכלל?
        יש מוסד מיוחד שמגן על אנשים כמוך שערבים ודוסים רודפים אחריהם.
        אולי לאחר טיפול תרופתי שם תבין שאף אחד לא רוצה לחסל אותך.
        אבל בכל זאת עדיף שתסתובב ותסתכל אחורה מפעם לפעם, כי יש הרבה אנשים שרודפים אחרי פרנואידים שכמותך.

    • מדינת הגם-מדים (חלק ב')

      אבנריוס מחולון, 05/03/10 15:46

      איין לי שום דבר נגד מדים ולובשיהם. נהפוך הוא. הם נחוצים לשמירת הביטחון. אך לאנשים בתפקיד רשמי - אותו מסמלים המדים, אין מה לחפש, כשהם בתפקיד, במקומות בילוי. יש לתבוע אותם על ביזיון המדים כאשר הם הולכים לבלות במדים שאמורים לסמל תפקיד רשמי. אין יותר כבוד למדים בארץ כי כל כך הרבה אזרחים לובשים מדים למקומות ואירועים שאינם ראויים.

    • למה לא עשיתה לעצמך טובה גדולה ונשארת באירופה?

      רונית, 05/03/10 18:43

      מישהוא פה צריך אותך? אני בטוחה שלא.

      • אז תעזבי את ושגיאות הכתיב שלך (ל''ת)

        ציוני, 06/03/10 02:09

  • 78.

    טוב מאוד

    לילית, 05/03/10 12:11

    שהנחש לא ירים את ראשו שוב.

  • 77.

    עכשיו יבואו שמאלנים ויגידו שמדובר בפרובוקציה של הימין

    גיא, איש ימין הוזה, 05/03/10 12:03

    או שיגידו שסגירת המסעדה לא תתרום להרגעת הרוחות או איזה קשקוש שמאלני כזה.

    • כינתיים אתה הקשקשן..... (ל''ת)

      דני, 05/03/10 17:26

    • ואם לא יבואו, יהיה איזה פרובוקטור מהימין שידבר בשמם... (ל''ת)

      א, 05/03/10 22:10

  • 76.

    הידד!! לעיריית חיפה (ל''ת)

    רפניל , 05/03/10 11:53

  • 75.

    עכשיו זה לא יפריע לאוירה, אפשר תפריט ?

    אוירה נעימה, 05/03/10 11:52

    כעת אני גאה בעירית חיפה שסגרה את המסעדה

  • 74.

    היו צריכים לתת לו לדעוך=להרגיש את השפל=ככה יעשה למי שאינו חפץ במדים (ל''ת)

    נ.כהן היה מתחנן שיחזרו=לא יכול להאשים אף1 רק&עצמו, 05/03/10 11:52

  • 73.

    כל הכבוד לעיר חיפה

    אבי, 05/03/10 11:47

    נהדר לקרוא על החלטה מהירה ויעילה כזאת

  • 72.

    כל הכבוד (ל''ת)

    ל, 05/03/10 11:45

  • 71.

    משטרת הבדיחה, לא מצאה כל עילה לפתיחת תיק, למרות חוק ברור שחוקק ב-2002

    כבשה פועה, 05/03/10 11:35

    האוסר הפלייה בכניסה למקומות ציבוריים בכלל ולמועדונים או מסעדות בפרט.

  • 70.

    יפה ,,! מר : רמי לוי ,,ועכשיו ניגש לתביעה המשפטית נגדו ,,,,ואזרחותו??? (ל''ת)

    JIM BEAM, 05/03/10 11:35

  • 69.

    סחתיין. (ל''ת)

    יהודי, 05/03/10 11:34

  • 68.

    יופי!! אפליה מכל סוג היא פסולה, גם כשהיא מוכוונת כנגד יהודים (ל''ת)

    תומר, 05/03/10 11:30

  • 67.

    פתאום רמי לוי פעיל ליכוד מושחת הפך להיות מגן הציבור.

    דני ב., 05/03/10 11:29

    ביום שבו יותר לכל אתיופי להיכנס למסעדות חיפה.
    ביום שבו כל מזרחי יוכל להיכנס בשערי מועדונים ללא קשר למוצאו.
    ביום שבו נשים חובשות חיג'אב וגברים עם גלביה להיכגס בכל מסעדה, או אז תתנפלו על בעל המסעדה החיפאי.
    אולי הוא פציפיסט והמסעדה מיועדת לאנשים שאינם אוהבים מדים וצבא? זכותם.
    כשם שיש מועדונים להומואים ולסביות כך גם יש לראות את המסעדה הזו.
    לא זכור לי שישנה מסעדה ערבית בחיפה שאיננה מרשה לחיילים במדים להיכנס בשטחה אז אל תעשו מהמקרה עניין.
    גם רמי לוי לך תחפש פרסום במקום אחר.

  • 66.

    מצוין- שיפתח בעזה, נראה אותו לא מכניס אנשים עם מדים....חחחחחחחחחחחח (ל''ת)

    המטיף, 05/03/10 11:29

  • 65.

    לתשומת לבכם - לפי העיתונים הוא אמר שגם אנשי מד''א הוא לא יכניס

    רק להזכירכם, יש הרבה עובדי מד''א ערבים, 05/03/10 11:23

    בקיצור, הבעלים של המסעדה דפוק

  • 64.

    איני מאמין שהצו יחזיק מעמד כי מייד ייזעקו קבוצות אנשים ''

    אבו יסמין, 05/03/10 11:22

    ''מתקדמים''ודוקא יהודים להסיר את הצו .

  • 63.

    מסעדה גזענית

    כהן דר, 05/03/10 11:19

    יהודים חסרי בושה תדירו רגלכם אחת ולתמיד ממסעדות הנוכרים כפויי הטובה

  • 62.

    בעל המסעדה הוא אידיוט אבל בדמוקרטיה גם את זה צריך לדעת לקבל! (ל''ת)

    דוד, 05/03/10 11:14

    • באמת?גם את זה צריך לקבל? אז בו לא נכניס שמאלנים תומכי טרור כמוך למדינה (ל''ת)

      ד''ר יהורם שטראובר רמה''ש, 05/03/10 13:27

    • אילו היה רק אידיוט-מילא, הוא גם עבריין. (ל''ת)

      הדמוקרטיה לא צריכה לקבל עבריינות., 05/03/10 13:34

    • בדמוקרטיה צריך לקבל אפלייה? באמת?

      הדמוקרט, 05/03/10 16:00

      פתח ספר לימוד ולמד מהי דמוקרטיה

  • 61.

    החלטה נבונה. כל הכבוד. (ל''ת)

    ציוני שמאלן חילוני ומכיר עובדות, 05/03/10 11:13

  • 60.

    סרוב לשרת בגלל ''אי התאמה לאווירה'' מהווה אפרטהייד

    דני, 05/03/10 11:10

    לפי אותו עיקרון ניתן לסרב לשרת אנשים כהי עור, או בעלי לבוש מסורתי/אתני/דתי

    • או בעלי דעות פוליטיות לא נכונות, או אנשים מגמגמים או נכים, או

      רומאו, 05/03/10 15:10

      הומואים, או בלונדינים או עם תלתלים, והרשימה ארוכה.למה לא להחרים את כל המסעדות בבעלות ערבים? אפילו אם יציעו אוכל בחינם.

  • 59.

    סוף סוף ההגיון גובר על הפחד!

    פצצת אטום!, 05/03/10 11:05

    כאשר נותנים יד חופשית בשם חופש הביטוי וכל הזמן מנגנים לנו שהערבים הישראלים הם מיעוט נרדף ולא נותר לנו לומר מילה בנושא בגלל בג''ץ ,בסוף הגולם עולה על יוצרו!

  • 58.

    כל הכבוד לעיריית חיפה -כנסו פנימה

    מאור, 05/03/10 11:04

    אני בחור צעיר , חיפאי , גר בשכונת הדר ברחוב סמוך, ושמח מאוד על ההחלטה והאומץ של העיריה.
    כל ניסיון להציג את המקרה כפגיעה ''באווירה'' של המקום,או כאיסור כניסה של לובשי מדים בכללותם הוא חטא לאמת.
    מדובר באיסור כניסה של חיילים בלבד, ע''י בעל עסק שרואה עצמו כערבי פלסטינאי, וסיבת האיסור היא פוליטית מחאתית נטו כנגד מדיניות צהל והמדינה.
    זה ברור כשמש לכל מי שחי בהדר ומכיר את בתי הקפה הללו בהילל ומסדה ויפה עשתה עריית חיפה שהעמידה אותו במקום. ויראו ויראו גם חבריו מהרחוב למטה.

  • 57.

    כל הכבוד על המעשה!

    יוליה, 05/03/10 11:01

    הגיע הזמן להוריד את האגו שלהם לקרקע (ואם ניתן אף תחתיו)

  • 56.

    מצויין (ל''ת)

    אבי, 05/03/10 10:59

  • 55.

    סוף סוף נוהגים עם המחבלים כאן ביד קשה (ל''ת)

    א, 05/03/10 10:57

  • 54.

    כל הכבוד!! השפיות העיפה את הג'יפה. עם מטורפים לא מנהלים דיונים. (ל''ת)

    אייל, תל אביב, 05/03/10 10:51

  • 53.

    מצוין אך לא מספיק ובורח מעימות עם מועדוני הסלקציות ...

    ביזי, אל מסעדי, 05/03/10 10:51

    החלטת עירית חיפה ראויה ביותר. חבל רק שעיריות בכל רחבי הארץ ובעיקר בת''א לא מתעמתות עם הסלקציות במועדונים אשר מפלות על-פי גוון העור ומראה חיצוני בכלל.

  • 52.

    כל הכבוד ,צריך בנוסף לשלוח את הבעלים לרשות (ל''ת)

    כפיר גרוסי, 05/03/10 10:49

  • 51.

    כל הכבוד לעיריית חיפה! אפלייה מגעילה כזו אסור שתהיה בישראל (ל''ת)

    נדב, 05/03/10 10:45

  • 50.

    הצו מוצדק. הבעלים רשאים להפוך את המסעדה למועדון חברים בלבד. (ל''ת)

    הרשלה, 05/03/10 10:44

  • 49.

    טוב מאוד, הגיע הזמן שהמדינה תתחיל לשמור על עצמה (ל''ת)

    יוסי, 05/03/10 10:41

  • 48.

    חיפאים, עשיתם לי את סוף השבוע

    דני, 05/03/10 10:40

    פשוט תענוג, בעל המיסעדה יכול לצרוח עכשיו כמה שמיתחשק לו, אחרי שהוגשו נגדו תלונות על בנייה לא חוקית ורעש האפשרות שלו לדרוש צדק די עלובה

  • 47.

    אני שמח מאוד מההחלטה

    יונה, 05/03/10 10:40

    ואני שירתתי בקרבי ויודע מה זה מדינת כל חייליה, אבל ביננו זה לא דמוקרטי...
    גם בארצות הנאורות ביותר באירופה יש מקומות שאסור להיכנס בלי טוקסידו כדי לא להרוס את אווירת המקום, אם באמת האיסור הוא על כל לובש מדים ולאו דווקא על חייל אין בגך פסול מבחינה דמוקרטית, אבל כידוע אנחנו לא דמוקרטיה באמת, אנחנו מתחזים לדמוקרטיים כשמעניין אותנו, ספציפית הפעם אני סוף סוף שמח שאנחנו לא באמת מדינה דמוקרטית.

  • 46.

    burn it!!! (ל''ת)

    just me, 05/03/10 10:38

  • 45.

    כל הכבוד על התגובה המהירה וההחלטית של עיריית חיפה! (ל''ת)

    עמית, 05/03/10 10:33

  • 44.

    אפשר לשער שאנשי חמאס במדים או שוטרים פלסטינים במדים היו מתקבלים בברכה (ל''ת)

    דני, 05/03/10 10:29

  • 43.

    יש למצות איתו את הדין למען ידעו יש חוק בישראל!!!

    סביו, 05/03/10 10:29

    אני רק חושבת אילו הפגנות זעם ואלימות היו אילו המקרה היה הפוך???

  • 42.

    נבלה! לשלוח אותו לרשות הפלסטינאית (ל''ת)

    מי-הממת, 05/03/10 10:25

  • 41.

    אם יש כבר צו סגירה, למה המסעדה פתוחה?

    עופר לנדא, 05/03/10 10:13

    אני לא מבין את המשפט הזה: ''בתום הישיבה התבצעה פנייה למשטרת חיפה, כדי שזו תאכוף בינתיים את צו הסגירה האחר שהוצא נגד המסעדה לפני כחודש בגין בנייה לא חוקית ומטרדי רעש שהיא גורמת לשכנים''.

    אם כבר לפני חודש הוצא צו סגירה נגד המסעדה, למה דרושה פניה מיוחדת למשטרה על מנת לממש את הצו?

    מה הפלא שהמסעדה מצפצפת על המדינה, על החוק, על האזרחים, ועל הכל - כשהמשטרה אינה טורחת לממש צו סגירה?

    • כי אם ינסו לסגור תהיה התפרעות המונית (ל''ת)

      ג'ק ראיין , 05/03/10 15:10

  • 40.

    ראוי לדוגמא ושבח וכך צריך לעשות עם כל העסקים במדינה

    יואל, 05/03/10 10:04

    ראוי שעוד ראשירשויות ילכו בדרכה של עירית חיפה ויסגרו בתי עסק אשר עושים אפליה בעקבות מוצא,לבוש וכו'.
    יש הרבה בתי עסק בת''א שעושים אפליה במסווה של ''סלקציה'' וטוב שיסגרו אותם.
    רק כך ניתן להילחם באפליה.

  • 39.

    בושה

    y, 05/03/10 10:03

    רמי לוי אתה אלוף..
    מדינה מתפוררת עם מסעדה כזו שלא רואה בחיילים נגנים על ארץ ישראל..
    תודה תודה תודה שתיסגר לגמרי

  • 38.

    תראו מה קבוצה בפייסבוק

    מיכאל, 05/03/10 10:03

    יכולה לעשות

  • 37.

    לסגור לאלתר

    ג'קי, 05/03/10 10:02

    שאף אחד לא יכנס למיסעדה המגעילה הזו.

    יש מלא מסעדות שהרבה יותר טובות.

  • 36.

    סגן ראש העיר רמי לוי אתה תותח (ל''ת)

    אבי, 05/03/10 10:02

  • 35.

    ברכות לעיריית חיפה! חיוך קטן על הבוקר... (ל''ת)

    אריק, 05/03/10 10:02

  • 34.

    לא שמעתי שנסגר איזה פאב בשל אפליה של אתיופים או אחרים (ל''ת)

    סמי, 05/03/10 10:01

    • לא,כי אף בעלים לא הודה במדיניות ההפלייה אלא להיפך-התנצלו בפיצו. (ל''ת)

      כבשה פועה מסבירה, 05/03/10 11:37

    • יש פה בעיה משפטית.

      א, 05/03/10 12:59

      אף פאב לא יודה שהוא מפלה אתיופים.
      תמיד יהיה תירוץ ש''המקום מלא'' ויביאו איזה עדות של אתיופי שפעם נתנו לו להיכנס.

      פה יש בעל מקום שמודה בגלוי ומפרסם את העובדה שהוא מפלה, וגם בבית משפט הוא לא יוכל להתכחש לזה, מפני שזה עניין עקרוני אצלו.

  • 33.

    גאה להיות אזרח ישראלי

    אסף, 05/03/10 09:55

    כל הכבוד לעיריית חיפה!

  • 32.

    ''הפרה בוטה של החוק'' היא אפליה פסולה לחיילים ושוטרים. (ל''ת)

    אזרח מהדרום, 05/03/10 09:55

  • 31.

    מעניין שהיועץ המשפטי והפרקליטות לא עשו כלום-ההפך הם זריזים

    כל הכבוד לעירייה, 05/03/10 09:55

    מעניין שבפרקליטות יש זריזות אבל מאופיינת רק לכיוון אחד
    ואולי אני טועה והם כבר פעלו ולא שמענו ??

  • 30.

    צודק . מסעדה זה לא מחנה צבאי.. ולא תחנת משטרה (ל''ת)

    מה הבעיה, 05/03/10 09:46

    • אם כך, למה ערבים נכנסים לחנויות של יהודים?

      ריקי, 05/03/10 12:06

      אנחנו לא מדינה ערבית...חחח...
      תחשוב על זה טמבל...

    • טמבל, אתה יכול להכנס לתחנת משטרה/בסיס צבאי גם באזרחי

      ג'ק ראיין , 05/03/10 15:09

      זה לא דוגמה

  • 29.

    מישהו סופסוף פעל כמו שצריך כלפי החוצפנים

    אברי, 05/03/10 09:46

    גם בנו בניה בלתי חוקית וגם מתגרים במדינת ישראל. מי שלא נוח לו לחיות במדינת ישראל, תמיד יכול לעבור לשכם או רמאללה.

  • 28.

    כל הכבוד לעיריית חיפה!!!

    אייל, 05/03/10 09:40

    בטח הבג''ץ יתערב ויכריח לבטל את צו הסגירה...

  • 27.

    כל הכבוד לרמי לוי ועיריית חיפה. יש צדק. כבוד צה''ל לא הפר (ל''ת)

    טלי, 05/03/10 09:37

  • 26.

    מצויין!! (ל''ת)

    יופי!!!, 05/03/10 09:36

  • 25.

    אז-עד-כאן (ל''ת)

    שקשוקי, 05/03/10 09:26

  • 24.

    המסעדה מפריע לאוירה במדינה ....לסגור ומהר (ל''ת)

    bhmi, 05/03/10 09:23

  • 23.

    בגרמניה הנאצית כתבו אין כניסה ליהודים (ל''ת)

    גודמן, 05/03/10 09:22

    • עוד יפה נפש שהתעורר לחיים. מאיפה באת? (ל''ת)

      אדם, 05/03/10 11:17

    • ואיך זה בדיוק קשור לעינייננו? (ל''ת)

      שכחת לציין ''ההתנחלויות אשמות בכל''., 05/03/10 13:37

  • 22.

    ההחלטה צודקת אך לא אחידה

    אריק, 05/03/10 09:21

    כיוון שגם לאחר ההתנתקות לא יכולת להגיע לעסקי המפונים. כחייל חטפת קללות והשפלות שם, ו''וויתרו'' לאנשים.

    • ''לא יכולת להגיע לעסקי המפונים''... כי החרבת אותם, אולי? הרצחת וגם ירשת? (ל''ת)

      כבשה זועמת על חוצפן, 05/03/10 11:42

  • 21.

    מעולה! (ל''ת)

    שולמית א, 05/03/10 09:19

  • 20.

    כל הכבוד לעירייה (ל''ת)

    צדק, 05/03/10 09:17

  • 19.

    צדק מתוק (ל''ת)

    אסף, 05/03/10 09:15

  • 18.

    כל הכבוד!

    מיכאל, תל אביב, 05/03/10 09:10

    צעד נכון חבל שלא עשו את זה קודם ...

  • 17.

    כל הכבוד !! הצדק ניצח !! (ל''ת)

    עידן, 05/03/10 09:09

  • 16.

    כל הכבוד לעיריית חיפה רק כך צריך לנהוג (ל''ת)

    תל אביבי, 05/03/10 09:07

  • 15.

    חד וחלק! (ל''ת)

    אבי, 05/03/10 08:59

  • 14.

    כל הכבוד לסגירה המינהלתית אבל צריך להיות המשך

    ארז מת''א, 05/03/10 08:57

    כל הכבוד לסגירה המינהלתית אבל צריך להיות המשך, גם לאחר פתיחתה מחדש לא להיכנס למסעדה ובכך להראות את החוסן והחוזק האמיתי של הציבור הישראלי .
    נראה אותו שורד כך.

  • 13.

    כל הכבוד לרמי לוי על ההחלטה המהירה נגד המסעדה הערבית הגזענית (ל''ת)

    יאיר, הדר, 05/03/10 08:56

  • 12.

    המשטרה היא בדיחה!! צו קודם לא נאכף!!! כבר חודש!

    ניר, 05/03/10 08:53

    בושה של משטרה,מה הבעיה לשלוח שוטר ולדרוש את סגירת המסעדה?!?!

    • הבעלים מנעו משוטרים במדים להכנס, ואטמו אוזניהם כאשר (ל''ת)

      ניסו לדרוש מהם לסגור..., 05/03/10 12:25

  • 11.

    תבורך היד שחתמה על הצו

    חי שדרות, 05/03/10 08:49

    על החייל לתבוע את בעלי המסעדה ואת המסעדה עצמה מדובר על התעלמות מחוק השוויון ואפליה לשמה על רקע לבוש שהוא מסווה לגזענות אנטי ישראלית יהודית בשל היות האיש חייל לובש מדים ולא בשום סיבה אחרת

    להיות אדם חופשי -פירושו שכל אחד בוחר לו את העיסוק ואת הלבוש שבו חפץ להיראות ולא כפי שהגזענים האנטי יהודים אנטי ישראלים מנסים לחרטט לנו

  • 10.

    טוב מאוד. כך צריך לנהוג בכל מי שמפלה על כל רקע שהוא.

    תומר, 05/03/10 08:47

    שלא ינסה להצטייר כיפה נפש. הוא גזען כמו כל גזען עלוב אחר.

  • 9.

    מזכיר ממש משטרים רודניים ולא דמוקטים. החלטה טיפשית (ל''ת)

    sw, 05/03/10 08:46

    • ואם מסעדה תסרב לשרת ערבים בגלביה ? (ל''ת)

      דני, 05/03/10 11:12

    • פחחחח - אתה צוחק כן ? (ל''ת)

      שוקו, 05/03/10 11:36

    • מזכיר לך את המשטרים של השכנים שלנו?

      אני, 05/03/10 14:14

      ערבים צריכים להגיד תודה שהם פה ולא שם ולסתום את הפה

    • ואיסור על כניסת לובשי מדים מזכיר גם משטרים כאלה

      ג'ק ראיין , 05/03/10 15:06

      הכניסה ליהודים וכלבים אסורה, נשמע מוכר?

    • כן , כי כאילו חוקים צריכים להיות רק לימנים (ל''ת)

      מגיב 9 אידיוט, 05/03/10 16:59

  • 8.

    באמת הגיע הזמן שיהיו מעשים מועילים מעיריית חיפה..כל הכבוד. (ל''ת)

    tami.me , 05/03/10 08:44

    • נכון מאמי . (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע, 05/03/10 12:09

      • שבת שלום לכם...נשיקות וכל טוב. (ל''ת)

        שמוליק תל אביב, 05/03/10 16:15

  • 7.

    סוף סוף יש מנהיגות עם ביצים!

    יהודי גאה, 05/03/10 08:43

    ובלי שום קשר, די , מספיק לנו להכנס ולהיות במקומות בהם לא רוצים אותנו אלא את כספנו. מספיק לנסות ובכל מחיר להשיג דרכון זר ''שיהיה לעת צרה'' זו ארצי, מולדתי!
    מספיק להשפיל את עצמנו!

  • 6.

    כל הכבוד לחברי העיריה (ל''ת)

    מעשה ראוי ונכון, 05/03/10 08:42

  • 5.

    לא מספיק

    רפאל, 05/03/10 08:41

    התגובה ההולמת ביותר היא שלנו הלקוחות לא להתקרב למסעדה הזו גם אם תחליף שם חרם צרכנים נקודה זה הצו היעיל ביותר

  • 4.

    איכשהו, הייתי מעדיפה שם חרם צרכני. היה יותר אפקטיבי. (ל''ת)

    ענת, 05/03/10 08:41

    • יותר אפקטיבי מסגירת המסעדה?? איך בדיוק? (ל''ת)

      אייל, 05/03/10 20:02

  • 3.

    כך צריך לנהוג בהם

    גלי, 05/03/10 08:38

    כל הכבוד למי שהוציא את צו הסגירה. בושה וחרפה שבמדינת ישראל חיילים ולובשי מדים שמשרתים את המדינה ואת כל תושבי לא יורשו לסעוד את ליבם במסעדה ככל העולה על רוחם וקיבתם. אירוח ערבי עלק.

  • 2.

    Burn the place down (ל''ת)

    RAWni, 05/03/10 08:32

  • 1.

    טוב מאוד ! גם המסעדה מפריעה לאווירה בשכונת הדר. שיעבור לכפר ערבי. (ל''ת)

    נביא הזעם, 05/03/10 08:29