• 175.

    יהודים טמבלים!

    shipless, 09/03/10 13:00

    אתם מתייחסים לעניין זה בכיוונים נאיבים!!! הנושא הינו פוליטי לאומני מובהק. מתי היהודים יבינו שערביי ישראל הם רואים את המדינה כשלהם - ואכן משתמשים בכלים ה''דומוקרתים'' לקחת אותו, לאט לאט. הם סבלנים אך נחושים. הם צוחקים לישראל היהודית בפרצוף!

    • ובכל זאת זו המדינה שלנו ונשמור עליה.

      אליהו הנביא, 09/03/10 19:55

      מתי יבינו ערביי א''י מי פה בעל הבית????...

  • 174.

    לא נורא

    צדק, 07/03/10 15:36

    לא נורא נפתח עוד מסעדה במקום אחר עם אישור בניה וללא מטרד שכנים , עם אותו אופי

    • יש מגרש פנוי בדאחייה ושני מגרשים פנויים בעזה (ל''ת)

      אברהם אבינו, 09/03/10 19:50

  • 173.

    איזה חארטה כנסו

    אחד שמבין, 05/03/10 22:49

    מה הוא מתחזה הוא בכלל לא נגד
    יש לו סיכה של מתפ''ש (תאום פעולות הממשלה בשטחים)והוא בכלל בחיל הים
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה הזוי רק בצה''ל זה יכול לקרות

    • ההבדל בין הצבא שלנו לצבאות של צבאות ערב שגם הש''ג הוא חייל כמו לוחם גול (ל''ת)

      יונתן הצדיק, 09/03/10 19:52

  • 172.

    מי שלא מרגיש נוח בנוכחות מדים שיילך למקום אחר

    אליהו הנביא, 05/03/10 18:52

    כולל האורחים במסעדה שמפריע להם מדים

  • 171.

    אז ככה..

    חסוי, 05/03/10 15:11

    משיחה עם אחראית המשמרת לאחר המקרה היא הייתה מאוד גאה בעצמה במעשה שעשתה ולא הביע חטרה ולו לרגע!
    היא אפילו דיברה בנימה מתנשאת ומנצחת!

    כשנשאלה אם עכשיו יבואו שוטרים שיחליט שבא להם לשבת לשתות קפה אם היא תגרש אותם.. היא ענתה בחיוב!

    אני חושב שמקום כה בחיפה שהיא עיר מעורבת המשתדלת לשמור על שיוויון בין הכלל... חייבים לפעול כנגד מסעדה או כל עסק הפועל בצורה זו !!! ולא משנה שהיום זה נגד לוחם בקבע... ומחר זה יכול להיות כל אדם ואדם מאי אילו סיבות!

    לפני המסעדה הו באותו המקום היה בית קפה בעבר שנקרא 'ביננו' ואחת העקרונות החשובות שלו היו מקום שיוויוני לכל אדם באשר הוא אדם!

    שבת שלום.

  • 170.

    מסעדה פתוחה

    אבנר, 05/03/10 13:35

    עברתי שם לפנימ שעה - מסעדה פועלץ כרגיל

  • 169.

    קבלו עדכוטן חם מהשטח

    שמעון, 05/03/10 12:25

    סגן ראש עיריית חיפה הוציא צו סגירה למסעדה הזאת הללוייה כל הכבוד מגיע להם.

    • מעניין מה היה קורה...

      שי, 05/03/10 17:44

      מעניין מה היה קורה אם זה היה הפוך. אם מסעדה ישראלית לא הכניסה ערבי. גם אז היו עושים סיפור כזה גדול? כנראה שבכלל לא היו עושים כלום בתקשורת. זאת הבעייה, שמפרסמים בדרך כלל רק מקרים שבהם נפגעו יהודים. יש הרבה אנשים שלא מרגישים כאילו הם אזרחים ישראלים בדיוק כמו יהודים, וחבל שזה ככה.

    • מאיפה לך האינפורמציה השגויה הזו???

      יונתן הצדיק, 05/03/10 18:48

      אני מתגורר ממש מול המסעדה .....היא פתןחה ותוססת

  • 168.

    נמאס כבר

    דן, 05/03/10 10:45

    אנחנו לא שמים לב, אך לאט לאט הם מכתיבים לנו סדר יום :שיח ג'ראח, הגדר בבילעין, בערים מרכזיות בישראל, באוניברסיטאות אותם הם ממלאים, בתגובות נלעגות כנגד המדינה על כל דבר, בתקשורת, ובכנסת.''בני דודינן היקרים''. אין לי בעייה שישתלבו בחיים שלנו אבל בשקט ובלי לעורר מהומות יחד עם השמלאנים. בשאר העולם הם כבר קובעים את סדר היום . אל תתנו להם לתפוס שליטה על המקום היחיד שאנחנו יכולים לחיות בו בשקט .אין לנו מקום אחר לברוח אליו.

  • 167.

    ואם אני אאסור על אזרחים אם רעלה וכפיה להסתובב זה יהיה בסדר?

    יואל, 05/03/10 10:35

    בעל המסעדה הוא גזען ומסווה את זה שזה מפריע לו לאוירה.
    מה אם היו מחליטים בחיפה שאסור להסתובב עם כפיה או רעלה זה גורם לאוירה לא טובה.
    האם זה יהיה בסדר לא יאשימו את העיריה בגזענות וילכו ישר לבג''ץ בושה וחרפה איך שבעל המסעדה מתנהג.

  • 166.

    פרררררררררר.........פררררררררררר יונה התעוררת? (ל''ת)

    אברהם אבינו, 05/03/10 09:52

  • 165.

    אדוני ראש העיר מר יהב התעוררת??? (ל''ת)

    אברהם אבינו, 05/03/10 09:51

  • 164.

    גלינג גליג גלינג...............יונה תתעורר (ל''ת)

    אברהם אבינו, 05/03/10 09:50

  • 163.

    יונה יונה .......תתעורר (ל''ת)

    אברהם אבינו, 05/03/10 09:50

  • 162.

    מתי יבינו הערבים מי פה ''בעל הבית''??? (ל''ת)

    אברהם אבינו, 05/03/10 09:49

  • 161.

    להסית נגד החייל דווקא. 'תקשורת' מכוערת. (ל''ת)

    כרגיל בכותר ניסיתם, 05/03/10 09:47

  • 160.

    לא המדים מפריעים להם.....סמלי המדינה היהודית מפריעים להם

    אברהם אבינו.................., 05/03/10 09:47

    תתעוררו.....

  • 159.

    איפה כל אבירי השיוויון של מר''ץ וחדש (ל''ת)

    ב.ל, 05/03/10 09:05

  • 158.

    אז גם אנחנו צריכים לאסור כניסה של ערבים למסעדות של ישראלים !!!!!!!!! (ל''ת)

    אבי, 05/03/10 08:32

  • 157.

    לפני שאתם מתנפלים על המסעדה (ל''ת)

    ישראל, 05/03/10 06:30

  • 156.

    צבע עור ומוצא אי-אפשר להחליף. מדים אפשר, ורצוי. (ל''ת)

    מאן דהוא, 05/03/10 06:06

    • אז אולי תוותר על ת. זהותך הכחולה? זה בשום אופן לא, מה? עוף מפה. (ל''ת)

      נכון שאתה מאוהב באשף חמאס?, 05/03/10 09:46

  • 155.

    לתת ללקוחות להצביע ברגליים

    פופיק, 05/03/10 05:24

    אין מקום לנקיטת אמצעי אכיפה נגד המסעדה שכן בעליה לא עבר על שום חוק. גם אין מקום לדיון בכנסת או בעיריה. שהלקוחות יחליטו. מי שרוצה ימשיך לבוא ומי שלא שיפסיק לבוא. זו דמוקרטיה.

  • 154.

    די לכיבוש הערבי ! ערבים תחזרו לערב !! (ל''ת)

    יהודי מיהודה, 05/03/10 05:21

  • 153.

    שאלה תמימה

    קשר, 05/03/10 03:33

    גם לנספח הצבאי הירדני או לשוטר פלסטיני לא יתנו להיכנס במדים?

  • 152.

    להחרים את המקום השפל הזה ומיד

    יניר, 05/03/10 01:11

    איך אפשר לתת לדבר כזה להתבצע בעיר בה הדו קיום רגוע ושלו להחרים את המקום ומיד אין לתושבי חיפה מה לחפש במקום כזה שפל

  • 151.

    להחרים המסעדה ברח' מסדה- ובל נדרוך שם יותר

    חיפאים תתעוררו, 05/03/10 00:49

    כשיתנצלו בפני החייל ויכירו שהם חיים במדינת ישראל ולא בלבנון הם יהיו הפייבוריט שלנו.

  • 150.

    רוצה לראות את המקום סגור (ל''ת)

    רוצה לראות את המקום סגור, 05/03/10 00:38

  • 149.

    לסגור את המקום או לקנוס כהוגן בשל פעולה גזענית (ל''ת)

    ציוני, 04/03/10 23:27

  • 148.

    תגובה מצחיקה- אם יבוא ואליד בדיר לחטוף משהו במסעדה לפני משחק לא תאפשרו

    ציוני, 04/03/10 23:27

    לו להיכנס?

    על מי אתם עובדים. בחייאת.

  • 147.

    ואם יפריע לאנשים שערבים מפריעים לצביון של הפארק הגן או המסעדה?

    ציוני, 04/03/10 23:25

    גזענות נגד סממן ציוני לאומי מאד מפריע לערבים. מעניין איפה כל קוראי הגזענות הידועים לשימצה.

  • 146.

    לפרסם את כתובת המסעדה הגזענית שלא מרשה לחיילים להכנס אליה (ל''ת)

    חייל, 04/03/10 23:25

  • 145.

    הלוואי שתתבע אותם על כמה מיליונים

    רביב, 04/03/10 23:22

    ועוד יותר הלוואי - שתזכה!!
    שערוריה שאין כדוגמתה.
    ולאזרחי חיפה - אנא החרימו את המסעדה הזו ועל תכנסו. יש מספיק מקומות נחמדים לאכול בהם!

  • 144.

    המסעדה חיבת להסגר

    יעקב, 04/03/10 22:29

    אפליה ללובשי מדים נהפוך הוא צריך לתת להם יותר כבוד ובנוגע לדעה המטופשת כאילו גם שחקני כדורגל לא יכולים לסעוד במסעדה הם לא באים לשם עם תלבושת של כדוגלנים או שבעלי המסעד יתנצלו מהר ויותרו על השגעון שלהם או יסגרו את המסעדה וזה צריך להיות ברור

  • 143.

    אנשים תרגעו אפליה היא על אנשים ולא על לבושים

    גיא, 04/03/10 22:29

    מה קורה לכם אנשים? האם גזענות היא על סוגי לבוש? או על סוגי אנשים, תרביות,עדות, עמים.
    מה קרה?
    יחליף החייל בגדים ויכנס למסעדה

    • שטות גמורה

      דניאל, 05/03/10 01:21

      טוב אז במסעדה שלי יחליף הערבי לאום ויכנס זה בערך מה שאתה אומר
      או שבבית קפה שלי יחליף הערס את הגורמט ואז יכנס משום מה נראה לי שברור לך שבמקרים שציינתי זה גזענות

    • ואם יאסרו על אנשים עם כאפיות להיכנס? גזענות או לא ? (ל''ת)

      גילי, 05/03/10 07:49

  • 142.

    איזה חוצפה,במצבו בלי רישיון עסק, היתי מכניס גם חייזרים וערבים עם (ל''ת)

    קרניים,,ATTIAS46, 04/03/10 22:13

  • 141.

    לא להיכנס למקום הזה.

    תמר, 04/03/10 21:21

    גועל נפש, בושה שמאפשרים למסעדה כזו לפעול במדינה שלנו. אסור לאכול שם בשום אופן.

  • 140.

    קריאה לחרם מתוחכם. כנסו קיראו ועשו מעשה:

    האנרכיסט השפוי, 04/03/10 21:15

    כנסו עם בגדים רגילים ותיק שבתוכו מדים.

    הזמינו אוכל ושתייה כמו מלכים בלי חשבון.

    בסיום הארוחה הזמינו חשבון, ולפני קבלתו תוציאו את המדים מהתיק וליבשו אותם.

    עכשיו עזבו בלי לשלם, הרי הם דורשים כי לובשי מדים לא ידרכו במסעדה.

    • רעיון טוב אך מתוחכם מדי (ל''ת)

      ציוני, 04/03/10 23:29

  • 139.

    ח''כ כרמל שאמה אני מתחילה לאהוב אותך.... (ל''ת)

    ערן דיין, 04/03/10 21:09

    • יש לטפל במסעדה, אבל לא ע''י ''חכמים'' כמו שאמה

      לחשוב בראש. לא בבטן, 04/03/10 21:37

      הח''כ העלוב הזה מנסה להשיג כותרות בכל מחיר ע''י הצעות ושאילתות שאין להן שום סיכוי לעבור ושלפעמים מצליחות להופיע במדיה ולפעול על הבטן של מגיבים חמומים כמוך. אם יש חוק בענין מספיקה עירית חיפה. בגלל טינופת כמו בעל המסעדה לא צריך לבזבז את זמנה של הכנסת, אפילו אם ''שאמה'' מקבל הודות לזה כותרת.

  • 138.

    מי שלא רוצה לשרת את החיילים שלנו לא יראה ממני שקל!!!

    שגיב א., 04/03/10 21:04

    וזה לא משנה לי אם זה איזה ערבי בחיפה או איזה פלוץ מת''א שמוכר מיץ גזר.

  • 137.

    גם אים אני ימות ברעב לא הכנס למסעדה הזאת . (ל''ת)

    מנו מהצפון, 04/03/10 20:09

  • 136.

    פשוט ועלוב? המסעדה הזאת פשוטה ועלובה!! (ל''ת)

    כמו כל המסעדות בחיפה, העיר הערבית הגדולה בישראל!, 04/03/10 19:32

  • 135.

    כשאתה עבריין או שונא ישראל

    אורית, 04/03/10 18:25

    אז ''לא נעים לצאת לבלות בלילה ולראות לידך שוטר או חייל במדים'' !!!!
    אני מאוד מאוד מקווה שהסיפור אכן מעורר הדים ולא יעבור לסדר היום ואני מקווה שלא רחוק היום בו בעל המסעדה ימצא את עצמו במצב מעליב ומקומם כמו זה שהוא עצמו גרם לחייל! זה שמגן עליו מהחברים שלו....
    והחבר העבריין שלו,אני מקווה שכבר יתפוס אותו איזה מישהוא במדים ויראה לו מאיפה משתין הדג.

  • 134.

    העונש הכי חמור יהיה אם יפסיקו להגיע למסעדה

    רויטל, 04/03/10 18:17

    והם ישארו לשרת רק את צבור הערבים, ואם יבוא רופא בחלוק לבן גם אותו יבקשו בנימוס לעזוב? זו גזענות לשמה ויש לעקור אותה מהשורש לאלתר.

  • 133.

    ביום שבו אומרים ''ארור המן-

    ד''ר זינגר קלופטכטר, 04/03/10 18:04

    יש גם לומר ''ארורה סיגל פרל-המן''. היא עוכרת ישראל, אלוהים יתן לה באנה אחת בראש, תיפול ולא תקום. תימק לשונה בפיה ועיניה תימקנה בחוריהן. ביום שהיא תמות צריך לעשות משתה.

  • 132.

    rot do not worry this place would not survive (ל''ת)

    david masica, 04/03/10 17:57

  • 131.

    בזמן המנדט הכריזו הבריטים על מסעדות ''מחוץ לתחום'' לחיילים OUT OF BONDS

    ותחת הממשל הצבאי-והיום בשטחים-מסעדות ''מחוץ לתחום'', 04/03/10 16:54

    עכשיו התהפכו הדברים. בעל המסעדה מכריז ''לבעלי מדים - המסעדה שלנו מחוץ לתחום!''

  • 130.

    אני לדוגמא מחרים את עכו בגלל יום כיפור

    יהודי, 04/03/10 16:47

    להשאיר את הערבים עם עסקיהם ולא לסחור איתם כלל

    • אני לדוגמא מחרים את יום כיפור בגלל אנשים כמוך (ל''ת)

      יהודי שפוי - לא פוי !, 04/03/10 17:49

      • אתה ''יהודי'' ו''שפוי'' כמו שאני בלטה (ל''ת)

        מירום גולן, 04/03/10 18:03

      • תגובתך מעוררת מחשבות קשות על עתידה היהודי של המדינה (ל''ת)

        ליהודי הלא שפוי, 04/03/10 18:35

  • 129.

    ראש עיר אימפטנט,אולי משהו יגרד לו בביצים יעיר אותו(הוא סא''ל במיל') (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 04/03/10 16:43

  • 128.

    העולם יחרים את המדינה ההרסנית הזאת, ואת מחרימי פלסטין!

    בשם החוק הבינלאומי, הצדק והשלום שיבוא עלינו, 04/03/10 16:43

    בעזרת השם / אינשאללה!

    • אני לא יכול לכתוב ''דמעות חונקות את גרוני'' נורא (ל''ת)

      אוי איזה טיפש, 04/03/10 17:15

      • גם אני

        klod , 04/03/10 18:44

        אני איתך, בושה וכלימה למדינת ישראל היהודית,אני פשוט כואב ובוכה,

    • ''בדם ואש נחרים את ישראל''.ופלסטין תחרב בשחיתות בכפיה דתית וברצח על כבוד (ל''ת)

      אבו ג'ילדה., 04/03/10 19:24

  • 127.

    שחובש הכפיה יתכבד ויחזור לביתו, יסירה, ויכנס למסעדה

    ר., 04/03/10 16:40

    סממנים דתיים מוסלמיים ''זה הופך את המקום לעממי מדי ואת הבילוי לפשוט ועלוב. אין פה עניין של גזענות או אפליה''. מה גם שזה גורם לי לחוסר נוחות.

    זה לא נגד בן האדם. כפי שאמרתי, יתכבד ויסיר הסממן החיצוני וישב לסעוד את ליבו.

  • 126.

    מעניין מה יקרה אם בעל מסעדה יחליט לאסור כניסה של אנשים בלבוש ערבי

    ds, 04/03/10 16:34

    מסורתי ''כדי שהמקום לא יהיה עממי'' וכדומה.
    אני צופה מהומה ופתיחת חקירה משטרתית.

  • 125.

    את המקום הזה צריך לשרוף (ל''ת)

    פוסט שמאלני, 04/03/10 16:25

  • 124.

    חייבים להחרים את המסעדה

    עטרה, 04/03/10 16:15

    הגיע השעה להחרים את המסעדה , יש הרבה מסעדות בחיפה גם ערביות וגם ידודתיות לכל דכפין מי צריך את המסעדה הזו.

  • 123.

    לא ברור למה עושים עניין מהמסעדה, מאוד פשוט להחרים אותה (ל''ת)

    אזרח, 04/03/10 16:14

  • 122.

    ''קוד לבוש'' עלק תארו לכם יהודי שלא מכניס ערביה בגלל הג'אלביה

    אריק, 04/03/10 16:14

    אין לי בעיה עם ערבים שלא מכניסים חיילים רק שלא יבכו אחר כך כשלא מכניסים אותם והקרימנלים שלהם שהורסים כל דבר שזז ושלא יבכו עם פתאום רופא יהודי לא מסכים לטפל בערבי עם שם של מחבל כמו שעשה רופא ערבי אחד שסירב לטפל במישהו כי שם המשפחה שלו כהנה ושלא יבכו עם אני מסרב להכניס לאוניברסיטה מוסלמי עם כאפייה . הערבים במדינה חוצים את גבולות הטעם הטוב והגיע הזמן לעשות לזה סוף.

  • 121.

    לובשי מדי מד''א שוטרים חיילים וכו' -איזה קשקוש גזעני

    ניסנית, 04/03/10 16:13

    בן אדם רוצה לאכול/לשתות בסיום יום עבודתו צריך להביא איתו ערכת בגוד אזרחי - קשקוש גזעני.

  • 120.

    שמתם לב ששלט המסעדה לא בעברית - להחרים !!! רק ככה יבינו (ל''ת)

    חנה, 04/03/10 16:08

    • פעם ''שדרות הציונות'' נקראו ''שדרות או''ם'' ולפני זה ''רחוב ההר'',,,

      הציונות מפנה גב לערבים, והם מגיבים!, 04/03/10 16:40

      * פעם היה ראש עיר ערבי לחיפה - חסאן שוקרי, ומאז אין.
      ** פעם היה לנוצרים בחיפה רובע בשם ''ואדי סאליב'' - גיא הצלב - והבולדוזרים הציונים מחקו אותו.
      *** פעם חיפה היתה עיר פיפטח-פיפטי. ומאז שרוב הערבים עזבו ולא הורשו לחזור - חיפה אינה חיפה.

      אני יהודי דור שלישי בחיפה, ומכבד כל אדם ואדם. ואיני מכבד את המדים, שרוב נושאיהם לא מכבדים אדם כאדם.

      • גזען מטומטם

        klod , 04/03/10 18:50

        יש לך ידע בהיסטוריה היהודית,יפה מאד,בתור מוסלמי,תאמר לכולם איזה אתרים אתה מכיר בארצות כמו טוניס מרוקו ושאר מדינות מוסלמיות,

      • צודק,הציונות מפנה לערבים את הגב, טעות חמורהלעולם על תפנה לערבים את הגב (ל''ת)

        אמיר ב., 04/03/10 19:40

      • איך אפשר להאמין למילה אחת שלכם. אה כן שאתה דור 3 בחיפה:

        120 למה אתם מתחזים כה''ז ליהודים., 05/03/10 09:50

        נכנסתם לכאן ממדינות ערב ואתם לא מכאן. זה נכון.

  • 119.

    לא רק שאין רשיון עסק, הם גם פלשו למדרכה ותפסו חצי ממנה (ל''ת)

    ועל זה עיריית חיפה לא נותנת את הדעת, 04/03/10 16:07

  • 118.

    אי נוחות - לא נוח להם לגור במדינה שבה חיילים שומרים על חייהם (ל''ת)

    דני, 04/03/10 16:06

  • 117.

    רעיון מעניין, אין כניסה לאשכנזים ? אולי כך הם חתעוררו ? (ל''ת)

    יצחק יעקב, 04/03/10 15:57

  • 116.

    איפה ה''אגודה לזכויות האזרח''

    בני קמיל, 04/03/10 15:54

    איפה היא האגודה השמאלנית חד הממד הזו.
    רק על ערבים היא יודעת להגן?
    מדוע לא נשמע קולה?

  • 115.

    מדינת ישמעאל. (ל''ת)

    איך זה שהמסעדה עדיין לא סגורה ?, 04/03/10 15:39

  • 114.

    גם השלט בכניסה הוא בערבית! (ל''ת)

    אבי, 04/03/10 15:27

  • 113.

    בכל מדינה תרבותית בעולם החוק היה עוצר מפרסם תגובות הסתה גזענית

    אבל ב''דמקורטיה היהודית'' הכל הפוך-המדים שולטים בחוק, 04/03/10 15:22

    בעוד המשטר והמשטרה מפירים כל חוק - כמו שקבע היום בג''צ בעניין המעצרים שעשתה המשטרה במפגיני שייח ג'ראח.

  • 112.

    גם בתל אביב יש מקומות שלא יכניסו לובשי מדים, פשוט בגלל קוד לבוש

    נעמה, 04/03/10 15:19

    מה הצעקה? ללכת למסעדה מכובדת ולשבת עם לובשי מדים זה באמת חוויה לא נעימה, אתה מרגיש כאילו אתה באפטר. שיואילו בעלי המדים ללכת הביתה, לעשות מקלחת ולהחליף ללבוש יותר נעים. צודק בעל המסעדה, וההשוואה לגזענות היא מיותרת ומקוממת - אף אדם לא יכול ללכת הביתה ו''להתקלח'' מצבע עורו, אבל להחליף לבגדים ראויים - אפשר ואף רצוי!

    • די להיתממות, האיסור על הכניסה ללובשי מדים , נובע ממניע לאומני ערבי אנט (ל''ת)

      די לצביעות,לדמגוגיה, 04/03/10 15:55

    • במדינת תל אביב הדברים נראים אחרת - כאן זה חיפה, הציונות חזקה יותר (ל''ת)

      חיפאי, 04/03/10 16:08

    • בדיוק להיפך...בכל מקום בתל אביב חיל עם מדים מקבל הנחה

      אליוי, 04/03/10 16:45

      ומה רע באפטר ?

  • 111.

    מדוע לא שומעים את קולם של אירגוני ''הצדק'' לסוגיהם?

    קוד וקסידי, 04/03/10 15:07

    יריב אופנהיימר, שלי יחימוביץ, זהבה גלאון, טיבי, האגודה לזכויות האזרח, הקרן לישראל החדשה, מר''צ, שר''צ וכל יתר המרעין בישין?

    • כן,כאן נשות ווטש לא באו לתצפת על המסעדה... (ל''ת)

      אורית, 04/03/10 18:27

  • 110.

    האמת, ששני הצדדים צודקים. זו בעיה

    האמת, ששני הצדדים צודקים. זו בעיה, 04/03/10 15:07

    האמת, ששני הצדדים צודקים. זו בעיה

  • 109.

    בכל מסעדה שמכבדת את עצמה יש קוד לבוש!גם בת''א!! (ל''ת)

    תרגעו, 04/03/10 15:07

    • מקובל, אבל שיגידו שלמסעדה שלהם צריך להגיע בחליפת פראק לגברים ונשים שי

      זבע, 06/03/10 14:30

      בואו בשימלת ממלמלה

  • 108.

    להחרים אותם

    פליקס, 04/03/10 15:06

    אני גר ברמלה אין את הדברים האלה לא להיכנס למסעדה הזאת יותר

  • 107.

    חייל ג'ובניק

    דודי הס''טיל, 04/03/10 15:04

    סתם חייל ג'ובניק מבמצ''א לך תאכל שווארמה וזהו...

    • היום זה הוא - מחר זה אתה, כשלא יתנו לך להכנס למועדון בגלל שאתה חייל ? (ל''ת)

      ג'ובניק, 04/03/10 16:10

  • 106.

    וזה ההמשך של המרצה בהערבי שלא נתן לחייל במדים להשתתף

    אבי, 04/03/10 14:58

    בשעורים שלו במכללת שער הנגב
    זמן להרוג את הקומקום כשהוא עוד קטן

  • 105.

    צעדה

    ארד, 04/03/10 14:57

    חיילים אתם דפוקים!!!תתחילו להגיע פלוגות שלמות במדים מסודרים, עם כל הציוד הפלוגתי! יום אחר יום, ונראה כמה זמן יקח למסעדה להסגר. יא טמבל מה להגיש תלונה,לגרום לו להתחנן ולא לשכוח לעןלם את המעשה,ויפפה שעה אחת קודם!!!

  • 104.

    עד מתי נסבול את חוצפתם של ערבים?? (ל''ת)

    יגאל ש., 04/03/10 14:56

  • 103.

    לגיטימי כמו שבחוף נודיסטים הולכים בלי בגדים (ל''ת)

    מאיר, 04/03/10 14:53

  • 102.

    לסגור את המסעדה. אנו במדינה יהודית. (ל''ת)

    borisdo , 04/03/10 14:50

  • 101.

    האם במסעדה יש שלט כלשהוא המורה על ''קוד לבוש''?

    פנדה, 04/03/10 14:47

    זו הדרך היחידה בה המעשה הזה יהיה חוקי.

  • 100.

    ישנם מקומות שמחייבים עניבה, אבל כאן הם פגעו במתכוון בסמל צהלי= המדים (ל''ת)

    בצלאל, 04/03/10 14:43

  • 99.

    אני מרגיש גאווה בלובשי המדים - לא אי- נוחות

    זוהר פרייברג, 04/03/10 14:41

    לסגור את מסעדת ''אזאד''!!!

  • 98.

    לכן בבית''ר י-ם לא רוצים ערבים, והיום אני מסכים איתם ב100% (ל''ת)

    אליפז התימני, 04/03/10 14:37

  • 97.

    תתארו לכם שאילו זה היה ההפך ולערבי לא ניתן להכנס לשוק מחנה יהודה,,,,, (ל''ת)

    טיבי היה צועק גיזענותת, 04/03/10 14:35

  • 96.

    הפוך על הפוך

    יוסף, 04/03/10 14:34

    המסעדה ללא רשיון עסק ועם צו סגירה לחודש הבא , מה יותר קל מלעבוד על היהודים ? לאסור כניסה על חיילים , תקום סערה , אנשים יכעסו, כל מי שמרגיש נאור ומתקדם יעמוד על זכותה של המסעדה להפלות יהודים והנה ...יבוטל צו הסגירה שניתן מכיוון שהמסעדה לא עומדת בדרישות בריאות הציבור וינתן רשיון עסק כי יש ליצור אפליה מתקנת ומוסדות המדינה חייבים להיות מושפלים ומוכתמים.
    בושה וחרפה
    תתעלמו מהם ותנו להם להיסגר בנפיחה חרישית
    מגעילים

  • 95.

    חברה כולכם טועים ומטעים מדובר בפרומו מהתוכנית החדשה שלי (ל''ת)

    חיים, 04/03/10 14:34

  • 94.

    למה אחמד טיבי לא מפגין על הגזענות מול המסעדה ???? (ל''ת)

    איפה חברי הכנסת הערבים שנלחמים לשיוויון זכויות, 04/03/10 14:33

  • 93.

    ואתם מאמינים בשלום עם ערבים??היום זה מסעדה מחר זה מדינתך,,, (ל''ת)

    בזיון לשר הבטחון, 04/03/10 14:33

  • 92.

    בעל המסעדה חושב שהוא הבלעדי בחיפה

    שלום, נצרת עילית, 04/03/10 14:32

    עצה לחייל המתוסכל וההמום - אל תחזור לשם יותר גם אם בעל המסעדה יעשה ''שמיניות באוויר'' כדי לפצות אותך - פיצוי כספי והזמנות לארוחות בחינם. רק על השפלת החייל בפומבי צריך לסגור את המסעדה לזמן ארוך ולקנוס את בעל המקום המחורבן בהמון כסף.
    למי הוא חושב שהוא עושה טובה??? יש עוד ''מיליון'' מסעדות בחיפה הטובות ממנו בהרבה והמעניקות יחס הוגן ואנושי מבלי לעשות טובות.

  • 91.

    לסגור את המסעדה ולהעמיד את בעליו הגזען לדין !!!!! (ל''ת)

    לסגור את המסעדה במיידי !!!!!!, 04/03/10 14:32

  • 90.

    לסגור את המסעדה ולהעמיד את בעליו הגזען לדין !!!!! (ל''ת)

    לסגור את המסעדה במיידי !!!!!!, 04/03/10 14:32

  • 89.

    לסגור את המסעדה ולהעמיד את בעליו הגזען לדין !!!!! (ל''ת)

    לסגור את המסעדה במיידי !!!!!!, 04/03/10 14:32

  • 88.

    לסגור את המסעדה ולהעמיד את בעליו הגזען לדין !!!!! (ל''ת)

    לסגור את המסעדה במיידי !!!!!!, 04/03/10 14:32

  • 87.

    לסגור את המסעדה ולהעמיד את בעליו הגזען לדין !!!!! (ל''ת)

    לסגור את המסעדה במיידי !!!!!!, 04/03/10 14:32

  • 86.

    לסגור את המסעדה ולהעמיד את בעליו הגזען לדין !!!!! (ל''ת)

    לסגור את המסעדה במיידי !!!!!!, 04/03/10 14:31

  • 85.

    מי שאוכל שם עובר על עברות קשות-אכילת טריפות ונתינת פרנסה לנבלות! (ל''ת)

    יהודיה, 04/03/10 14:31

  • 84.

    האשכנזים אשמים, שמלקקים לערבי את הישבן !!

    שלומי, 04/03/10 14:31

    אתם רק לא מבינים ככל שתלקקו יותר השתן על ראשכם יהיה הרבה יותר.

    עורו אשכנזים עורו !!

  • 83.

    הערבים רוצים לחסל את היהודים. זו עובדת חיים. ומה הבעיה? ובכן הבעיה היא (ל''ת)

    שהיהודים מתאבדים ועוזרים לערבים להשמיד את היהודים., 04/03/10 14:29

  • 82.

    מה יש לכם לחפש במסעדה ערבית? יש מספיק

    יהודיה ישראלית ציונית, 04/03/10 14:28

    מסעדות נהדרות שלנו ושל בעלים יהודיים .
    הם עושים הכל בכוונה ברורה ודי לחכימא ברמיזה.
    שהוא יחכה לנו ולא להפך ואתה חייל למה דווקא לערבים די תנו להם להתייבש מאיתנו כמו שעושים היום לתורכים.
    אני כבר שנים לא אוכלת אצל ערבים מכל הסיבות האפשריות.

  • 81.

    לסגור אותם,לסגור אותם עכשו.

    לילית, 04/03/10 14:27

    ולקוות שכאשר בעל הבית ומנהלת המשמרת שלו יזדקקו ללובשי מדים, בין אם ממד''''א משטרה או מכבי אש, הללו יסרבו להגיש להם עזרה. כמובן שרק כדי לא לפגוע בנפשם המעודנת הסולדת ממדים. ואם יצטרכו להתאשפז בבית חולים האם ידרשו מהצוות הרפואי לפשוט את מדיו כדי שיואילו בטובם לקבל טיפול?

  • 80.

    לסגור את המקום מייד, אשכנזים רדו מהעץ !!

    רוני חיפה, 04/03/10 14:25

    בעלי המסעדה ערבים, וההחלטה למנוע כניסת חיילךים עם מדים היא על רקע שנאת המדינה והיהודי, ויש להחרים את המקום לחלוטין

    כל יהודי שיכנס למסעדה זאת הוא בוגד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ראש העיר חיפה, ניעבך אשכנזי מנשק לאוכללוסיה העריבית בעכיר את הישבן ללא הפסק, בזכותם הוא ראש עיר.

  • 79.

    לא ללכת לאכול שם. שיחנקו עם החומוס. (ל''ת)

    אילן, 04/03/10 14:25

  • 78.

    אט אט מסתבר שהרב כהנא הי'ד צדק (ל''ת)

    משה בודק, 04/03/10 14:22

  • 77.

    בחו''ל ובארץ יש הרבה מסעדות שלא נותנות לגברים להיכנס בלי חליפה ועניבה! (ל''ת)

    זו עובדה!, 04/03/10 14:22

    • מה קשור?

      Avi Shriki , 04/03/10 14:54

      האים זאת הדרישה מכולם? לא

  • 76.

    רישיון העסק עדיין לא נשלל? עירית חיפה אתם איטיים או חששניים מדי? (ל''ת)

    הציבור מחכה לפעולה מהירה בנושא!, 04/03/10 14:19

  • 75.

    הגזענות של הח''כים הערבים הדביקה את כל הציבור שלהם . (ל''ת)

    ח''כ ג'יהאד ג'יהאד, 04/03/10 14:15

  • 74.

    יהודי שיכנס ויאכל במסעדה = חזיר שפל !!! (ל''ת)

    א.ב.ס.ט, 04/03/10 14:11

  • 73.

    גזענים מגעילים

    מדינת כל אזרחיה, 04/03/10 14:08

    ישר להחרים את הערבים,יופי,מצאתם תירוץ עלוב להיתלות בו.איך הייתם מגיבים כלפי אישה שלא הוכנסה למסעדה בירושלים עקב לבוש לא צנוע .
    מסעדה יוקרתית שלא מכניסה ללא ז'קט ועניבה ?
    אתם פשוט גזענים .והשילוב של ערבי עם דיעה עצמאית,וחייל במדים שנעלב,מוציא את הרע שבכם
    בושה

    • אתה ובעל המסעדה הגזענים. התבייש לך, חלאה. (ל''ת)

      מדינת העם היהודי, 04/03/10 14:31

  • 72.

    עם קפיה מותר ועם מדים אסור? (ל''ת)

    יונה, 04/03/10 14:05

  • 71.

    מדוע הרמטכ''ל לא מדבר, ואיפא שר הבטחון ? מה הולך כאן,,בזיון (ל''ת)

    טנקיסט מיל., 04/03/10 14:04

  • 70.

    ''מפנטז'' ''ממהרים לקפוץ על העגלה'' כאילו לא מדובר בגזענות

    חכחעכחעכחע, 04/03/10 14:01

    אם זה היה יהודי הכותרות היו שונות ועדות בכנסת, גזענות אבל בגלל שזה ערבי זה ככה
    רשום מפנטז כאילו הוא בא לסחוט מישהו ,זכותו לתבוע !!!

  • 69.

    חרם חרם חרם. איפא האמאות בשחור? איפא הועד למען החייל?איפא השמאל ''הנאור (ל''ת)

    כל הכבוד לחייל האמיץ, 04/03/10 14:01

  • 68.

    חיילים בסדר,שוטרים אפשר להבין אבל מה עשו לו הכבאים!! (ל''ת)

    מ ו ח מ ד ה י ה ע ל י ז, 04/03/10 13:56

    • העיקר זה חיילים ושטורים-כל השאר זה עלי תאנה כנגד המתלהמים!! (ל''ת)

      אליקבליקבום , 04/03/10 14:05

  • 67.

    זכותו לקבוע באיזה בגדים מותר להיכנס למסעדה,

    גלעד, 04/03/10 13:52

    לא באיזה לא! זו היתממות,ברור שהבעיה היא הממסד הישראלי,בדיעבד הוא אומר כל מדים.
    מעניין אם מישהו במדי או''ם הורחק?

    • מוחמד לא נמאס לך להתחזות ליהודי ???.. (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 04/03/10 14:13

      • מטומטם, אפילו לא קראת מה הוא כתב... יצאת חומוס (ל''ת)

        פנדה, 04/03/10 14:48

  • 66.

    משמעות המילה מסעדה

    באפי, 04/03/10 13:46

    מסעדה הינה מקום להסעיד אנשים בהגדרה של כל אורח רצוי - מי שבורר את אורחיו אסור להיכנס אליו.

  • 65.

    להפסיק לאכול אצל הערבים-בושה וחרפה למדינתנו (ל''ת)

    לוחם במיל', 04/03/10 13:39

    • כשאתה -נציג ''מערכת הביטחון''- לא תיכנס, אני ארגיש יותר בטוח! (ל''ת)

      ''הבטחון'' לא מקנה ביטחון, אלא מוריד מהרגשת הביטחון!, 04/03/10 14:24

      • הוא לא נציג מערכת הביטחון, הוא נציג העם, והוא צודק.ואילו אתה (ל''ת)

        נציג המשתמטים הנאורים.לך לנגב חומוס בעזה. PANACEA, 04/03/10 20:02

  • 64.

    טוב שיש מי שלא עבר לסדר היום

    כל הכבוד לחייל, 04/03/10 13:38

    אפשר קוד לבוש - לדוגמא דרישת עניבה, כמו בקזינו בגרמניה.

    אבל גם למדים אפשר לצרף עניבה, ובדרך כלל מציעים בכניסה למקומות כאלה לשכור עניבה בתעריף סימלי.

    במקרה הנוכחי זה ממש לא היה דומה לקוד לבוש, מה גם שמדובר בחייל הלבוש באופן מכובד במדים לבנים ובוהקים.

  • 63.

    זה הכל אשמים האשכנזים השמאלנים שנתנו פה לערבים להרגיש כמו אמריקה

    א, 04/03/10 13:36

    זו מדינה יהודית ויהודית בלבד אין מקום למחבלים האלה במדינה הזאת צריך לסגור את כולם בעזה זה המקום שלהם

    • איזה אמריקה ?, יא בור מטומטם , בארה''ב היו סוגרים להם מיד את המקום,+ קנ (ל''ת)

      מה אתה מקשקש, 04/03/10 14:31

  • 62.

    ואותו הדבר לגבי מדריך בצופים How about SS uniform?1 (ל''ת)

    Wienerschnitzel, 04/03/10 13:35

  • 61.

    כל הכבוד לחייל על שלא שתק על החרפה הזאת! (ל''ת)

    N, 04/03/10 13:35

  • 60.

    פאב ה''רוגטקה'' בתל אביב עוד קיים?

    לא תל אביבי, 04/03/10 13:34

    רק לפני פחות משנה הוא עלה לכותרות מסיבות דומות.

    • אני לא חושב שהחייל שם תבע אותם. חבל. (ל''ת)

      פנדה, 04/03/10 14:51

  • 59.

    לא יעזור לכם . בשלב הבא תצטרכו בגדי ים , לא מדים . (ל''ת)

    נביל , הגליל הפלסטיני, 04/03/10 13:33

    • החרם עליכם יביא לכך שלך לא יהיה כסף אפילו לבגד ים. (ל''ת)

      רעמסס, 04/03/10 14:09

    • לנביל הפלסטיני

      זוהר פרייברג, 04/03/10 14:43

      לא נוח לך לגור במדינת ישראל,מולדתו של עם ישראל בארץ- ישראל? עבור לגור בנהר אל בארד!!! למה לא עשית זאת כבר בשנת 1948?

    • כל הערבים צבועים

      יגאלד, 04/03/10 14:43

      כולם רוצים להיפטר ממדינת ישראל אבל אף אחת לא רוצה לעזוב אותה.
      רע לך? אתה שונא אותנו? לא רוצה לחיות איתנו? רוצה לחיות עם אחיך מהרצועה?
      אז תחזיר את התעודת זהות ותעבור לשם.

      אז עכשיו בטח תגיד שאתה לא מוכן לעזוב את האדמה של אבותיך.
      גם לזה מצאו פיתרון!
      להעביר את כל המשולש, ללא פינוי אנשים מבתיהם ואדמותיהם, לידי הרשות הפלסטינים.
      רעיון גאוני!
      אמה מה?
      אתם גם לא מסכימים לזה!

      אז גבר, תחליט מה אתה רוצה לעשות בחיים שלך ותפסיק ללכת עם הראש בקיר.

      • אכן רעיון גאוני!! שילכו יחפשו! (ל''ת)

        אורית, 04/03/10 18:32

  • 58.

    לא להיכנס לעסקים של ערבים - עוד עושים לנו טובה שמתפרנסים מאיתנו!! (ל''ת)

    בושה וחרפה, 04/03/10 13:33

    • מסעדות ערביות עושות את האוכל המזרחי הכי טוב, וגם יחסית זול! (ל''ת)

      חיפאי, שלא ''אוכל ערבים'' כל בוקר!, 04/03/10 14:26

  • 57.

    אני מתבייש מאחי הערבים הגיזענים.לא יאומן בסוריה הו תולים אותם (ל''ת)

    מוחמד, 04/03/10 13:32

    • כבוד אחי! אוהב אותך (ל''ת)

      יגאלד, 04/03/10 14:44

  • 56.

    הם מבקשים אוטונומיה

    צ, 04/03/10 13:31

    אלו הם חבר מריעיו של ג'וליאנו מר.

  • 55.

    שיקים מסעדה בדמשק הדמוקרטית (ל''ת)

    אבי, 04/03/10 13:30

  • 54.

    קוד לבוש הוא דבר מקובל במקומות רבים. (ל''ת)

    ענין של אופנה, 04/03/10 13:28

    • אבל ב''דמוקרטיה הצבאית'' מדים זה '' ה א ו פ נ ה '' (ל''ת)

      קוד לבוש וקוד לבושה - בושת הכיבוש, 04/03/10 14:29

    • כמובן, וניתן בקלות לבדוק האם יש קוד לבוש במסעדה או מדובר באפלייה

      פנדה, 04/03/10 14:52

      אני מניח שאם היה היו מציגים לראווה את השלט שמכריז על קוד הלבוש. אחרת - יש חוק בישראל, ומדובר בגזענות.

  • 53.

    אם להקפיד בחוק ,צריך לסגור את כל המועדונים בארץ

    JJ, 04/03/10 13:24

    ''בשנת 2000 חוקק חוק איסור אפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים. על פי הגדרת החוק, מקום ציבורי הוא כל מקום המיועד לשימוש הציבור, לרבות אתר תיירות, בית מלון, אכסניה, בית הארחה, גן ציבורי, מסעדה, בית קפה, אולם המשמש למופעי בידור ותרבות, מוזיאון, ספרייה, דיסקוטק, אולם או מתקן ספורט, בריכת שחייה, קניון, חנות, מוסך וכן מקום המציע שירותי תחבורה ציבורי..

    אני לא חושב שקיים מקום בילוי שאין בוא אפליה של גזע לאום ולבוש..

    הדבר הראשון שהסלקטורים מסתכלים אליו זה הגזע ,כי ריבוי תרבויות וגזעים שונים באותו מקום בילוי גורם לרצח, מכות, אלימות!!

    ואני חושב שסלקציה ואפליה זה חיובי על מנת למנועה את כל זה..

    הנאמר לא קשור למקום הספציפי בכתבה כי אניני מכיר אותו ,האם זאת שיפודיה של יום יום או בילוי ערב.

    אם אכן המקום הוא לבילוי ערב ,אז ההפליה היא בצדק.לא נעים לבלות במקום מלאה שוטרים שרק מחפשים למי לתת את הדוח הבא על עישון סיגריה במקום אסור או על שטויות דומים !!

  • 52.

    צריך להעמיד את בעל המסעדה לדין איפה יוסי שריד וזהבה גלאון שצריך אותם (ל''ת)

    עובד ניר, 04/03/10 13:22

  • 51.

    חרם כללי על המסעדות של המגזר ערבי אולי אז הם יבינו (ל''ת)

    קובי, 04/03/10 13:21

    • השמאלנים ההזוים והטיפשים ימשכו לפרנס אותם.אני מכיר אותם (ל''ת)

      מוחמד, 04/03/10 13:37

  • 50.

    לא לוותר ולשתוק להם!!! תבע אותם (ל''ת)

    ירושלמית, 04/03/10 13:20

  • 49.

    אין לך מה לתבוע גבר, בתי המשפט יעשו הכל למען הערבים והפוסט ציונות (ל''ת)

    תומר, 04/03/10 13:20

  • 48.

    בעלי המסעדה צודק

    אדם, בן, 04/03/10 13:20

    ישנם מקומות רבים בעולם ובארץ שמנהיגים קוד לבוש. מסעדה רשאית לא להכניס או לשרת אדם אשר אינו עונה לקריטריון קוד הלבוש.
    ואם החייל היה נכנס במדים למסעדת FOUR SEASONS ( הכה אהובה על פוליטיקאינו ) ולא היה זוכה לשירות עקב לבישת מדים במקום ז'קט מחוייט ועניבה, האם גם אז היתה כמה צעקה נגד המקום ? קשה לי להאמין....

    • יפה נפש

      פלוני, 04/03/10 13:30

      יפה נפש אדיוט

      • הוא לא יפה נפש, הוא רק אדיוט שחושב שהוא יפה נפש.

        אור, 04/03/10 14:18

        בואו תראו איך בארה''ב מתייחסים ללובשי המדים, הם מקבלים כבוד של גיבורים לאומיים בכל אתר שאליהם הם מגיעים.

        וכל מי שנגד מלחמות רב עם הממשל לא עם החייל.

        לסגור את המסעדה לאלתר להעמיד לדין את כולם שם לשלוח לכלא ולזרוק את המפתח!

        רק כך ילמדו החצופים הקטנים ההלו.

    • המדים הם קוד אהוב ומקור לגאווה ליהודי ישראל והחרמתם הוא קריאת תגר (ל''ת)

      אבי, 04/03/10 13:33

    • המשל אינו דומה לנמשל

      tkי, 04/03/10 13:35

      לבעלי מסעדה יש אפשרות לדרוש קוד לבוש ספציפי כמו שירות בחליפה ועניבה בלבד, אין להם זכות להפלות נגד לבוש ספציפי.

      למשל, מסעדה שתאסור כניסה של אנשים עם שפם אינה יכולה לטעון שזה קוד הלבוש.

      מסעדה שמרבת לקבל חיילים במדים אבל אין לה בעיה לקבל צעיר עם חולצת טריקו וסנדלים אינה יכולה לטעון שזה קוד לבוש.

      • בדיוק! קיראו מעלי (ל''ת)

        גל, 04/03/10 13:53

    • פה זה לא מנהטן יא אדם זה המזה''ת אין מקום לקוד לבוש (ל''ת)

      א, 04/03/10 13:37

    • מה הוא קוד הלבוש שמסעדה, את זה לא אמרו?

      NY, 04/03/10 13:56

      האם קוד הלבוש הוא כל בגד חוץ ממדים? האם סנדלים וחולצה קרועה תואמים את קוד הלבוש יותר ממדי א' מגוהצים?
      איך מדים של נער מהצופים נותנים הרגשה לא טובה למבלים?

    • ובמקרה הפוך?

      יגאלד, 04/03/10 14:37

      אם אני לא אכניס אנשים למסעדה שלי רק אנשים עם כפייה ולבוש ערבי מסורתי?

      יש לך מושג מה יעשו לי?
      יש לך מושג בכמה יתבעו אותי?
      יש לך מושג כמה זמן זה ישאר בכותרות וכמה אירגוני זכויות אדם ידאגו שכולם ידאו מזה?

      ואז אני אגיד לכולם אדם, מתגובה 48, אמר שזה בסדר. שזה מקובל להנהיג קוד לבוש.
      יהיה מעניין..

    • יש הבדל בין המקרים

      אליוי, 04/03/10 14:51

      בעל מסעדת יוקרה מסוגל להסביר למה לדעתו במסעדה שלו צריך ללבוש עניבה וההסבר לא יעליב אף אחד
      בעוד שכל הסבר שהערבי בעל המסעדה יתן
      יהיה בבחינת עלבון וגזענות
      אז מה ההסבר על איסור מדים ?
      מלבד הרצון להשפיל ולפגוע ?

    • הערבי מניאק וגם אתה אותו דבר (ל''ת)

      שוארמה בפיתה, 04/03/10 14:55

    • דפדף... איפה שיש קוד לבוש הוא צריך להיות מצוין בשלט בכניסה למסעדה

      פנדה, 04/03/10 14:57

      אחרת זה ברור שמדובר באפלייה.

  • 47.

    זה ברור

    חיים, 04/03/10 13:18

    בעינהם כל חייל במדים הוא רוצח ערבים ומכוחות הכיבוש. אפליה לשמה יש לסגור את המקום ולשלול מהאיש רשיון לפתיחת מקום ציבורי כלשהו בעתיד.
    המשך ההקצנה בערביי ישראל.

  • 46.

    צריל להתחיל לעשות סלקציה במסעדות! פשוט לא להכנס!!! (ל''ת)

    יפה, 04/03/10 13:18

  • 45.

    להחרים את המסעדה

    אלי, 04/03/10 13:17

    התגובה הטובה ביותר היא שהיהודים וכל שוחר חופש יחרימו את המסעדה הזאת.בכלל כמה שפחות לאכול במסעדות יותר בריא.

  • 44.

    כולה יש לו dress code

    למסעדה סתם חייל בכיין, 04/03/10 13:16

    ולוץ מזה כמה ערבים לא נכנסים למקומות בת''א כי זה ''מקומות פרטיים''

    • הבעיה כשטומנים את הראש בחול, כמוך (ל''ת)

      היא שהישבן חשוף בתנוחה מזמינה מאוד. PANACEA, 04/03/10 21:35

  • 43.

    החיים על פי אגפא ראיתם? ככה יעשה למקום שלא יכניס חיילים (ל''ת)

    בועז המ''מ, 04/03/10 13:14

  • 42.

    בזכות לובשי המדים אנחנו חופשיים... וכנראה שערביי

    בן, 04/03/10 13:11

    ישראל לא ממש מרגישים כך...

    • אמת שגם אני לא מרגיש ככה-אפילו להיפך-מרגיש פחות בטוח בישראל מאשר בעולם

      אני בן לאם, ולאב יהודים, 04/03/10 14:35

      חוץ מאשר בדובאי, כמובן...

  • 41.

    טלפון של המסעדה, למחאה- 04-8511121

    עידן, שינקיניסטן , 04/03/10 13:10

    אפשר גם סתם להתקשר להזמין מקום ולא להגיע.
    אני ממליץ על ישיבה במקום ולאי תשלום. נראה אותו קורא לשוטר במדים...

    • ל''שולמן ישלם'' - נראה שאתה הוא נציגו של ''היהודי זיס'' (ל''ת)

      צביקה מהקריות, 04/03/10 14:38

  • 40.

    מה השחצנות שבכותרת ''וגם הפוליטקאים ממהרים לקפוץ על העגלה'' זה תפקידם. (ל''ת)

    שמואל, 04/03/10 13:10

  • 39.

    למה השמאלנים ,התנועה לזכויות האזרח והערבים לא פוצים פה?

    אליקבליקבום , 04/03/10 13:09

    איפה החכ'ים הערבים שמתלוננים על אי שויון?
    הייתכן כי לא נוח להם להעביר ביקורת על ערבים?

  • 38.

    כאפיה היא הכומתה של הערבים? לא תכניס ערבי בכאפיה? (ל''ת)

    אבי, 04/03/10 13:08

    • ובצרפת לא תיכנס אישה עם רעלה - ראה ''חוק הבורקה'' (ל''ת)

      סר-קוזי-קוזי, 04/03/10 14:40

  • 37.

    חייל שבא לסעוד

    אחת העם, 04/03/10 13:07

    בעל מסעדת אזאד,
    הנה קיבלת כותרות ואני רוצה לומר לך שזו גזענות ממדרגה ראשונה. אתה חי במדינת ישראל וכמעוט אילו לך היה נאסר מסיבה כל שהיא להכנס למקום ציבורי ...איך היית מגיב?
    ועל כך...אני הייתי שוללת ממך לאלתר את זכויות המסעדה סוגרת וכונסת אותך כאן ועכשו.

  • 36.

    גם בסטפן בראון בתל אביב לא מכניסים חיילים במדים (ל''ת)

    מיום שפתחו, 04/03/10 13:05

    • כל הכבוד לסטפן! האם גם הוא ערבי? או שמשרת רק את מדונה-ציפי-ובעלי ההון? (ל''ת)

      אני, רק שאלה--מה קרה למוח היהודי שהמציא פטנטים?, 04/03/10 14:43

  • 35.

    שילכו כפרה על לובשי המדים! (ל''ת)

    יפה, 04/03/10 13:04

  • 34.

    אם הייתה מסעדה שלא מכניסה לובשי רעלות או גלביות .....

    אבו בלוף, 04/03/10 13:04

    התקשורת הייתה יוצאת לציד

  • 33.

    דין מדים של כדורגלן או מדריך בצופים לא כדין מדי חייל

    שחר ישראלי, 04/03/10 13:04

    מדי חייל במדינת ישראל הם כבוד ובעיקר זכות ללובשהם. יש לתת לחיילים כבוד בכל מקום ומקום כי בזכותם יש לבעלי המסעדה זכויות של חופש ודמוקרטיה. אני משוכנע שאם מישהו היה בא למסעדה עם כפיה הוא היה נכנס ללא בעיות ואני משוכנע עוד יותר שאם המסעדה היתה בדמשק ושם היה מופיע מישהו עם מדים הוא היה נכנס ואוכל בחינם ואם לא, בעל המסעדה היה תלוי בכיכר העיר.

    עכשיו אתם מבינים למה אני לא אוכל אצל הערבים!?

  • 32.

    לא רק שם - גם בכל רחוב מסדה הסמוך אותו דבר

    רועי, 04/03/10 13:03

    פעם גרו שם יהודים!

    • קפה מסדה והקפה של אליאס ברחוב מסדה, מעוז של השמאל הקיצוני

      ה, 04/03/10 13:34

      הם יושבים שם ומכפישים כל יום וכל היום את מדינת ישראל.
      החבורה שיושבת שם, הם חבורה של אינטלקטואלים ערבים ויהודים שמשעמם להם בחיים וכל היום טוחנים שינאה.

      • אחלה מקום, רח' מסדה. מהמסד עד הטפחות - מדינת כל אזרחיה (ל''ת)

        אחד מרחוב הלל פינת בלפור, 04/03/10 14:45

  • 31.

    לסגור ולהפוך לסמל- סיום פעילות הגיס החמישי במדינה (ל''ת)

    לסגור מייד, 04/03/10 12:59

  • 30.

    תתבע העם איתך! (ל''ת)

    נדב, 04/03/10 12:58

  • 29.

    במדינתינו אני כבר רואה את בעלי המיסעדה יוצאים גיבורים מכול הסיפור (ל''ת)

    ועם ישראל ממשיך כמו לטורקיה, 04/03/10 12:57

    • לצערי ולכאב ליבי אתה כל כך צודק (ל''ת)

      רבקה, 04/03/10 13:16

  • 28.

    לסגור ולהפוך לסמל- סיום פעילות הגיס החמישי במדינה (ל''ת)

    לסגור מייד, 04/03/10 12:57

  • 27.

    במדינתינו אני כבר רואה את בעלי המיסעדה יוצאים גיבורים מכול הסיפור (ל''ת)

    ועם ישראל ממשיך כמו לטורקיה, 04/03/10 12:56

    • במדינתינו אני כבר רואה את בעלי המיסעדה יוצאים גיבורים מכל הסיפור (לת

      ועמישראל ממשיך להתנחל כמו בנסיעות לטורקיה, 04/03/10 14:49

      גונבים מגבות, הולכים בלי לשלם. מסכנים בעלי העסקים.

  • 26.

    איפה אתם, יפי הנפש המגינים על זכויות אדם ושיוויון בחירוף????

    עמית, 04/03/10 12:55

    אם זה לא ערבי מסכן מהכפר, אז זה לא מספיק סקסי??

  • 25.

    בלתי סביר בעליל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מנחם הרצליה, 04/03/10 12:53

  • 24.

    משטרת PC לא מתרגשת מאפלייה נגד ''יהודים''. רק נגד ערבים (ל''ת)

    אמיר ש, 04/03/10 12:53

  • 23.

    הרי די ברור מה עומד מאחורי הבקשה לצאת מלובש מדים

    א, 04/03/10 12:47

    שלא יתיפיפו להם. ליצור דה לגיטימציה ודמורליזציה לחיילים בארצנו. זה רצונם של אוייבינו ושל המשתפים שלהם.

  • 22.

    לסגור לו את העסק, לקנוס אותם כבד, ולהכניס אותם למאסר ממושך

    JIM BEAM, 04/03/10 12:47

    ולקינוח,,, לשלול להם את האזרחות הישראלית

  • 21.

    מלצרית יקרה בזכות לובשי המדים לא מתעופפים טילים מלבנון . (ל''ת)

    yorm, 04/03/10 12:47

    • דווקא בואדי נסנאס פגע טיל, ועוד במערכת ''אל-איתיחד'' העיתון של מק''י

      מלחמות שולל לא בוררות במי לפגוע, חביבי!, 04/03/10 14:53

      ב''לבנון השניה'' נישפך דם יהודי ודם ערבי כאחד. מה שמוכיח את הטעות שבטעונך. חיפה היתה על הכוונת, לאחר שח''א הרס את שכונת דאחיה ופגע באזרחים בלבנון.

  • 20.

    מי צריך את המסעדה הזו בכלל????חסר בחיפה מסעדות ?...נו באמת... (ל''ת)

    tami.me , 04/03/10 12:45

    • צודקת!!!!!! מי צריך אותם בכלל???? (ל''ת)

      אריק, 04/03/10 13:55

      • זה רק האשכנזים אוכלים שם כמו חזירים בזול ואוכל מסריח (ל''ת)

        א, 04/03/10 14:04

        • קודם כל זו אגדה שזה זול, זה לא זול,! נכון זה מסריח, ,! ולא רק אשכנזים (ל''ת)

          מה שנכון נכון, 04/03/10 14:28

  • 19.

    לא כשר

    כשר, 04/03/10 12:45

    לפחות הצילה אותו מלאכול אוכל טריפה

  • 18.

    מדינה מגעילה

    אלון, 04/03/10 12:45

    שלא יכנע לבהמות שחיות במדינה הזאת. זכותו לא להכניס לובשי מדים.

    • וזכותי גם לא להכניס ערבים למסעדה שלי

      שמוליק, 04/03/10 13:08

      או שזה לא עובד ככה?

      • זה לא עובד ככה (ל''ת)

        אלי, 04/03/10 13:36

    • אנשים כמוך צריך לאנוס אותם במכות רצח. (ל''ת)

      העונה, 04/03/10 15:07

  • 17.

    לא נעים לצאת לבלות אה??

    יהודי אמיתי, 04/03/10 12:44

    אי אפשר לעשן בנגים ולסחור בנשק כשיש לידכם שוטר נכון זה מאוד מבאס אבל מה לעשות ....תלכו לעזה לגור שם בינתיים עד שנעביר את כולכם לפקיסטן חבורת מקקים עלובים ועד אז תסתמו את הפה לפני שעם ישראל ייכנס בכם בכל הכוח ואז אתם שוב תברחו בלי נעליים....

    • אתה תותח!!! (ל''ת)

      לשם, 04/03/10 14:43

    • מתי יהיה לעמישראל קצת מוח? - הכוח רק מסבך אותנו יותר!

      כתבת משהו שנאצי היה מתגאה בו, 04/03/10 14:57

      רק תחליף את המילה ''מקקים'' ב''יהודים מלוכלכים'' - ותתרגם לגרמנית, ותזכה בצלב קרס מוזהב!

      • אתה טועה!

        אריה, 04/03/10 20:08

        כל ההשואות האלה לגרמניה של שנות ה-30 מוטעות ומטעות מן היסוד!

        לא היה שם יהודי אחד שחתר תחת הממשל או המדינה ואילו כאן, 99% מכל הערבים מתים לרגע שהם יוכלו לשחוט את כולנו!

        ובכלל, הערבים הם פחות ממקקים אז מה אתה נעלב בשבילם?

    • :)))) (ל''ת)

      LOL, 04/03/10 20:07

  • 16.

    להחרים לחלוטין את המסעדה, כשהחיילים מגינים עלינו זה בסדר?! (ל''ת)

    יפה, 04/03/10 12:43

  • 15.

    תמשיכו לפרנס אותם..נמושות.

    לא הכניסו אותי..בכיין., 04/03/10 12:43

    מה אתה מחפש במסעדה של ערבים.

  • 14.

    לתבוע את המסעדה שערוריה איפה מגיני זכויות אדם (ל''ת)

    ירקוני שמעון, 04/03/10 12:42

  • 13.

    לסגור ולקנוס

    שוקי אלון, 04/03/10 12:42

    כן פלילי או לא פלילי? אם פלילי אז לתבוע את האמ-אימא של החלאה החוצפנית, ולא רק לסגור את המקום הפועל ללא רשיון. לחשוב מה היה קורה בדמשק אם מסעדה של יהודי היתה מסרבת לשרת איש כוחות בטחון סורי. כדור בראש על בטוח.

  • 12.

    שאלה לאנאס איב? אם מסעדה בחיפה לא תכניס אישה עם רעלה וגבר עם כפיה ?

    השופט אבן זהב, 04/03/10 12:42

    לצורך אווירה ארופאית זה יהיה בסדר מבחינתך?

  • 11.

    מסעדה ערבית

    PATRIOT, 04/03/10 12:40

    חייל יקר: אם אתה הולך לתבוע את המסעדה הארורה הזאת אז תדאג לא להגיע לבג''צ. שם עוד ישימו אתך. ראה הוזהרת.

  • 10.

    מחכה לפסק דין שיסיר לכל המקומות בישראל שמדים צריך לשרת ולא רק לשרת אלה

    אמירה, 04/03/10 12:39

    מחכה כבר לפסק הדין.

  • 9.

    ומה עם חגורת נפץ על הגוף ? תענו מהר כי אני ממש לחוץ . (ל''ת)

    ג'מיל , השאהיד האציל, 04/03/10 12:38

  • 8.

    הוא אמר לובשי מדים, לא חיילים!!! יש עוד מדים מלבד צבא! (ל''ת)

    כסא, 04/03/10 12:35

    • אויש אתה תמים (ל''ת)

      א, 04/03/10 12:49

  • 7.

    פושעי אוסלו - לדין (ל''ת)

    קצה הקרחון, 04/03/10 12:34

    • הכי 2002 שיש! תתעורר על החיים שלך (ל''ת)

      זליק, 04/03/10 12:49

  • 6.

    אולי לאסור כניסה עם כפייה ושפם?

    ומה הדבר הבא?, 04/03/10 12:34

    אולי תחליט שאתיופים גם גורמים למסעדה להראות זולה? או אולי נכים?

  • 5.

    מיותר לציין שיהודים לא צריכים להיכנס לשם כלל

    גועל נפש, 04/03/10 12:33

    אף יהודי לא צריך לתת לגזענות הזו במה ובטח שלא לפרנס אותם

  • 4.

    זה לא בגלל שהוא חייל, אלא בגלל שהוא נגד!

    יורם, חיפה, 04/03/10 12:30

    גם אני לא הייתי מכניס אותו...

    • גדול... :) (ל''ת)

      אנדלו', 04/03/10 12:40

    • נחמד (ל''ת)

      קולינמל במקורי 3, 04/03/10 13:03

  • 3.

    dress code

    ארז, 04/03/10 12:27

    dress code במסעדה זה משהו מקובל ולגיטימי. זכותו של בעל מקום להחליט שהוא לא רוצה על לקוחותיו את מי שלא עומדים בתנאי ה-dress code שדרש. כך מקובל במדינות רבות בעולם.

    אולי באמת יש מקום להסדיר את הנושא הזה בחקיקה. אבל על פניו, לא בטוח שבעל המסעדה ביצע משהו לא חוקי.

    • נו באמת...

      נמרוד, 04/03/10 12:41

      התחושה שלי היא שאתה מנסה להפריע עם כל מיני טיעונים הגיוניים להילולה הלאומנית של מעריב והפוליטיקאים החיפאים הכושלים. יש לנו הזדמנות לקצת זעם קדוש, למה אתה מפריע?

    • יש מצב שאתה צודק

      שחר, 04/03/10 13:02

      לכל בעל עסק יש אפשרות לטעון לקוד לבוש. ייתכן ובעל המסעדה אשר מארח גם ערבים, לא רצה שהם ירגישו בלחץ או מאויימים ע''י נוכחות של חיילים,ועבור אווירה טובה במסעדה ,החליט להפעיל מגבלת לבוש.
      הוא לא הגביל את רוט החייל עצמו אלא את הלבוש. רוט יכל לחזור על לבוש רגיל ולהכנס.
      כל עוד החוק במדינה לא חקק היתר או איסור רלוונטים, אי אפשר לבוא באופן ישיר לבעל המסעדה בטענות. ואם כל האיומים שקיבל, הוא עצמו הקורבן כאן כרגע. ולא החייל.

      • שחר? או שחאדה? חחחח

        Avi Shriki , 04/03/10 15:06

        זו אפליה לא משנה מאזו זווית תיסתכל על זה. אז מספיק עים השטויות. אתה בטח צעיר. אבל מקרה כזה אף פעם לא היה קורה לפני 20 או 30 שנה. היום מדינת ישראל הישתגעה. פה בארהב ארץ הדמוקרטיה זה אף פעם לא היה קורה.מדי אלף נחשבים פה כחליפה.
        מדינת ישראל זה לא מה שהיה פעם.
        הרבה ישראלים יהודים היום יותר גרועים ממחבלים וגורמים יותר נזק

    • אין לקוד לבוש שום דבר עם ההחלטה שלו. הוא לא מוכן לראות

      בן, 04/03/10 13:13

      סממנים של שלטון ישראלי במסעדה שלו.. זה הכל. אלק מדי כדרוגל ולבוש של מדא.. מתי ראית לאחרונה כאלה מסתובבים במסעדות?? הרח ברור שרוב רובם הם חיילים ושוטרים במדים.

    • מעניין אותי מה בייניש תגיד

      גלעד, 04/03/10 13:55

      על dress code שאסור להיכנס עם רעלות...

    • לכל מי שמתגונן על ידי ''קוד לבוש'', הנה התשובה:

      רוני, 04/03/10 14:51

      מדים, מהסוג שאותו חייל נראה בהם בתמונה, כלומר - מדי א', נחשבים לבוש מייצג.
      הם תקפים לכל מקום למעט קוד שנקרא ''black tie'' שזה לבוש רשמי במיוחד, וגם לזה יש גרסא תואמת במדים (שמונפקת לקצינים בכירים).

      המסעדה הזו לא פועלת תחת הקוד הנ''ל, היא פועלת תחת קוד אחר - גזענות.
      בעל המסעדה לא מוכן לשרת חיילים כי הוא רואה בהם גורם מפריע, במקרה הטוב (הוא אומר שהם גורמים לאורחיו להרגיש לא בנוח), ואויב במקרה הרע.

      בשני המקרים, תגובת השלטון - בדמות העיריה, צריכה להיות מהירה ונחרצת על מנת להעביר מסר ברור לו ולשכמותו (למשל הבחור מהחנות ליד שגיבה אותו).
      לא לחדש לו את הרשיון, לסגור את המסעדה לאלתר ולהטיל קנס איימתני.
      בדיוק, אגב, כמו שהיו נוהגים עם בעל מסעדה שהיה מסרב לשרת ערבים.

  • 2.

    free men can join the army freemen its not only anty army (ל''ת)

    sa, 04/03/10 12:27

  • 1.

    הזעיק כוחות משטרה?? למה

    משה, 04/03/10 12:26

    הזעיק כוחות משטרה? למה?? מה השוטרים יעשו? זכותו של בעל לעסק להכניס לקוחות או לא. אפלייה היא לא על רקע צבע המדים...

    סתם החייל הפך זבוב לפיל.

    • טעית באיות השם. לא משה כי אם מוסה, או אחמד. (ל''ת)

      יעקב, 04/03/10 12:58

    • אל תשאל איזה בלאגן היה שהשוטרים הגיעו על מדים!!! (ל''ת)

      עידן, שינקיניסטן , 04/03/10 13:14

    • האם בעל המסעדה מכניס נשים עם רעלות ?חרדים?גם זה מדים

      חיפה, 04/03/10 13:16

      ברור שלבעל המסעדה יש אדגנדה נגד המדינה .שילך ויתפרנס בעזה

    • גם אנמי בתור בעל מסעדה יכול להחליט עכשיו לא להכניס נשים עם שפם (ל''ת)

      דניאל, 05/03/10 12:12