• 233.

    דואג לבעלי המסעדה

    הנוסע 111, 21/05/10 23:21

    צריך לתת כבוד למדניות של המסעדה ובעליה .ן וזה תלוי,,,לא קל במדינת ישארל - מדינת המתנחילם - להבין מה זה כבוד !!הרי בהרבה מקומות כמו בארים ו... לא מרשים לעידות מזרח (יהודים) להכנס ,,
    אני מקווה שלא יאשימו אל הבעלים בייצרת קשר עם חזבאלה וכך יחזירו להם...וכך יקבלו תיק בטחוני שלא יצאו ממינו ,, כמו עזמי בשארה ומחול ו........ ואלחביל עלא אלגראר...............

  • 232.

    המסעדה שינתה את שמה לא שמעתם?

    בארץ ישראל קם העם היהודי, 15/04/10 18:36

    הכניסה לשמאלנים ולערבים בלבד.
    בכדי להכנס צריך אישור מהמואזין שיהווה תעודת יושר .

  • 231.

    כל הכבוד למסעדה בושה וחרפה לפאשיסטים היהודים

    מקס ברנר, 10/03/10 14:06

    אותו חייל יכול לשים את המדים המחורבנים שלו בבית ולבוא למסעדה בלבוש אזרחי.

    בושה שנותנים לחיילים להסתובב עם מדים במקומות ציבוריים בכלל, למה אני צריך כל פעם ברחוב לקבל תזכורת למצב הביטחוני העגום במדינה, אני לא שומע על כך מספיק בחדשות? למה הילדים שלי צריכים לגדול ולראות ברחוב אנשים עם נשק, למה אי אפשר לצמצם את העניין הזה לגבולות מצומצמים יותר, כגון הצבא עצמו, למה צריכים לדחוף לנו את זה לכל חור בכל הזדמנות אפשרית?

  • 230.

    נכנסתי היום ל''אזעד'' הזמנתי כריך ...ואני בדרך לרמבם עם שלשול רצחני (ל''ת)

    שולה השמנה, 09/03/10 20:01

    • זה בריא

      הנוסע 111, 21/05/10 23:01

      תגידי תודה לבעלי המסעדה שנתנו לך תרופה שתנקה את הלכלוך שבתוכך ...

  • 229.

    ''מזבלה''

    איש חשוה, 09/03/10 17:39

    מסעדה של ''מזבלה'' של אנשים קטנים

  • 228.

    בשום מקום בעולם (ל''ת)

    יגאל, 05/03/10 20:14

  • 227.

    בשום מקום בעולם (ל''ת)

    יגאל, 05/03/10 20:14

  • 226.

    ערבי עם אווירה

    מחבלים הורגים בלי מדים, 05/03/10 16:15

    נכון המדים אינם מתיישבים עם ערכי המקום .מחבלים ערביים שמפוצצים יהודים רצויים שם משום שהם הורגים יהודים ללא לבישת מדים .הרי ידוע שטרוריסט לבוש אזרחי .מדינה מפגרת .מעניין אם בסוריה הוא היה מרשה לעצמו לעשות את זה .הוא ומשפחתו היונעלמים לעולמי עד .

    • בושה וחרפה. בעד סגירת המסעדה יש גבול לחוצפה (ל''ת)

      נוצרי גאה חיפאי, 08/03/10 23:00

  • 225.

    בעל המסעדה והעובדים ערבים (ל''ת)

    אחמד עיד אפיטר, 05/03/10 15:45

  • 224.

    ''המדים אינם מתיישבים עם ערכי המקום''

    פטריוטית, 05/03/10 11:08

    בטח שלא, כי הערכים שלהם קוראים להם להתנגד לקיומה של מדינת ישראל.
    לסגור את העסק לאלתר! מדינת ישראל היא מדינת היהודים והיא כוללת בתוכה את כלל לובשי המדים! הם רוצים מקום נקי מחיילים? שיפתחו את המסעדה בצדו השני של הגבול.

  • 223.

    זכותם, כמו שמועדונים בת''א בוררים את הנכנסים אליהם,

    ינאי, 04/03/10 16:07

    ע''פ קודים מסוימים של לבוש וכו'. אני בטוח שגם אם שוטר ערבי או חייל דרוזי היו נכנסים עם מדים - הם היו מבקשים מהם לצאת.

  • 222.

    כל הכבוד למסעדת אזאד! (ל''ת)

    אריאלה דן, 04/03/10 13:14

  • 221.

    כל הכבוד, יישר כוח! (ל''ת)

    לא להשבר, רבים בעדך., 04/03/10 13:13

  • 220.

    בעלי מסעדת אזאד

    dorin, 04/03/10 10:20

    היחסים שלנו מתחילים ונגמרים בניגוב חומוס ולכן אתם שם.

  • 219.

    לכל הפרימיטיבים המתיפיפים. מעניין אם מסעדתו של בן גביר תשרת ערבים?

    דני ב., 04/03/10 08:29

    כשם שיש מועדונים לגייז ולסביות ואף אחד לא בא בטענות אליהם, זכותו של בעל המסעדה לקבוע מדיניות.
    הוא יכול להיות פציפיסט (כן גם אם הוא ערבי)ומעדיף לשרת את הציבור שהוא רוצה.
    מהאם אנחנו ספרטה? האם הפכנו למקדשי מדים?
    בואו נראה:
    האם תבואו בטענות למסעדה פולנית שלא תכניס אתיופים?
    האם תבואו בטענות למסעדה תימנית שלא תגיש רגל קרושה?
    האם תבואו בטענה למסעדה יהודית בחברון שלא תכניס ערבים?
    האם כל מסעדה בתל אביב תכניס נשים עם חיג'אב למשל?
    יש מספיק מסעדות טובות אחרות בחיפה שנותנות שירות מצויין ללקוחותיהם אפילו שהם ערבים או יהודים.

  • 218.

    הלווווווווווו... כולה מסעדה

    קקימון, 04/03/10 06:48

    מעניין האם יזרקו גם נהג אוטובוס הלובש מדים של החברה שלו, ומביא להם 50 מספקי פרנסה,
    תנו לי לנחש..
    הוא יתקבל בברכה.. וגם יקבל בונוס...
    כולה מסעדה והם מתפלצנים...?

  • 217.

    זכות בעלי המסעדה

    שי כנען, 04/03/10 06:03

    לא דנים פה בפוליטיקה, אם הם רוצים בלי מדים זה בסדר. כל עוד יש שמאלנים במדינה למה אנו מצפים מלא יהודים?

    • אתה טועה - גם בעלי סופר מרקט - לא יכולים לבחור את הלקוחות

      יופיטר יופיטר , 04/03/10 08:11

      זה בפרוש לא חוקי - ואם זה היה הפוך - הם היו מיללים כהרגלם יחד עם אחמד טיבי וזחאלקה

  • 216.

    אם יהודים יחרימו את המקום - הוא יפשוט רגל תוך זמן קצר (ל''ת)

    אבי, 04/03/10 00:49

  • 215.

    אם יהודים יחרימו את המקום - הוא יפשוט רגל תוך זמן קצר (ל''ת)

    אבי, 04/03/10 00:48

    • מצאת, אנחנו עם מסומרטט (ל''ת)

      רבקה, 04/03/10 13:21

  • 214.

    וחליפות זה לא מדים לפוליטיקאים?

    אזאד עאלק, 04/03/10 00:46

    וכפיות אדומות זה לא מדים?
    ובגדי גלישה זה מבטיח איש חופשי?
    ולשתות ולאכול זה חופשי אצלכם?

  • 213.

    אם היו מסרבים

    יוסף, 04/03/10 00:29

    במסעדה רגילה להכניס ערבייה בלבוש ''טליבאן'' - הרי גם זה סוג של מדים, מה היה קורה?

    ישר היו קופצים הח''כים הערבים עם המנגינה הקבועה על גזענות.

  • 212.

    בסדר, הבנו. לא רוצים אותנו? לא נבוא. בלי טובות.

    יודע-דבר , 03/03/10 23:06

    לא מבין מה כל הלחץ והרעש, זה עסק פרטי שישרת את מי שבא לו.
    כשהיהודים יפסיקו להגיע, אז תשמעו אותם מתנצלים ומשנים את שמם ל''לובשי מדים''.
    עד שהם חוזרים בהם, מתנצלים, מפצים את קורבנותיהם, שיחנקו. לא ללכת לשם עם מדים או בלי מדים.

  • 211.

    לסגור את המקום מייד!! (ל'' (ל''ת)

    לסגור את המקום מייד!! (ל'', 03/03/10 23:03

  • 210.

    אם לעיריה היו אנשים עם ב. העסק הזה היה נסגר מיידית

    KLET, 03/03/10 23:00

    חיפה כבר נחשבת כעיר מעורבת ובעלי המסעדה סבורים שחיפה כבר נהפכה לעיר ערבית.

  • 209.

    יש אפליה נגד יהודים בארץ, 36 חודשי שירות כפול 6 אלף שקלים

    בוריס, 03/03/10 22:43

    + מילואים וסכנת מוות במלחמה. - כמה זה שווה ?

    ולמה לא לחייב כל מי שלא משרת בצבא או עושה שירות לאומי להחזיר למדינה את הסכום הזה?

    216 אלף שקל - זה חתיחת אפליה!

  • 208.

    חצי מהמסעדות בשד' בן גוריון במושבה הגרמנית לא משרתות יהודים

    חיפה, 03/03/10 22:36

    כמעט כל המסעדות בשד' בן גוריון בחיפה הן ערביות. בחלק ניכר מהן מתעלמים מלקוחות יהודים. המלצרים פשוט לא ניגשים אליהם, או שניגשים במתכוון אחרי עיכוב ממושך מאוד תוך קיצור ההמתנה לערבים. אי אפשר להתלונן על אפליה כי הם לא ''מסרבים'' לשרת. הם סתם לא משרתים. נושא לתחקיר עתונאי ''סמוי''

    • אז קונים רק מיהודים (ל''ת)

      שלומי, 07/03/10 11:04

  • 207.

    זה מתחיל עםעקרונות.שמסתיר את האמת.לא רוצים יהודים. (ל''ת)

    אלאדין, 03/03/10 21:34

  • 206.

    בושה וחרפה !! לסגור את המקום מייד!! (ל''ת)

    ליאור, 03/03/10 21:32

  • 205.

    איחולי למחזקי בעלי המסעדה-שתהיו זקוקים להצלה ע''י לובשי מדים, שלא תגיע.

    אייל, תל אביב, 03/03/10 21:21

    פיגוע, תקיפה, שוד, השד יודע מה... שתתפללו לעזרה, שפשוט לא תגיע, כי אתם הרי שונאים לובשי מדים, אז למה שישרתו אותכם?

  • 204.

    תבואו עם מדים בתיק. תזמינו לאכול כמו מלכים, ולפני החשבון

    חרם משוכלל, 03/03/10 21:11

    ולפני החשבון תלבשו את המדים....

    מעניין מה יהיה...

  • 203.

    ככה משיגים פירסום בחינם. תילמדו!! (ל''ת)

    שי, 03/03/10 21:08

    • יש משהו בדבריך אחי. (ל''ת)

      חיילוחם, 04/03/10 08:15

  • 202.

    צריכים לארגן חילים ולעמוד מחוץ למסעדה!! מול החלון!!!! (ל''ת)

    זה לא נעים להם אז קדימה, 03/03/10 20:27

  • 201.

    הייתי שם היום, התישבתי, והודעתי להם שאני לא מוכן להזמין ממלצרים

    השתגעתי!, 03/03/10 20:08

    רק מבעל הבית.
    זו המדיניות שלי!

  • 200.

    הצי השישי

    אבי, 03/03/10 19:55

    מעניין אם חיילי הצי השישי עמוסי
    הדולרים מורשים להיכנס...

    • צודק

      klod , 04/03/10 01:04

      אני גאה באנשים כמוך, יש לארגן קבוצה של יהודים גאים, ולארגן מחתרת נגד שונאי ישראל,

  • 199.

    רציתי לשאול אם יתנכלו למיסעדה שלו - יזמין שוטרים להכנס או לא? (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 03/03/10 19:05

  • 198.

    לדעתי לא כדאי להכנס למיסעדה מלוכלכת כזאת (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 03/03/10 18:53

  • 197.

    יצא המרצע מן השק (ל''ת)

    מסמר פלדה, 03/03/10 18:44

  • 196.

    עזבתי את חיפה לפני 25 שנה. בשנים האחרונות יוצא לי לבקר בה

    יוסי, 03/03/10 18:42

    למען הגילוי הנאות היא התפתחה התייפיפה והפכה להיות למקום שנעים לחיות בה. אולם עליה וקוץ בה.בבואנו לסעוד במושבה הגרמנית. אחזה בנו תדהמה.כמעט כל המסעדות שייכים לערבים.ומוסיקה ערבית מתגלגלת ברקע.האם חיפה התאסלמה.?

    • כן

      כן, 04/03/10 03:12

      כן.

      ככה זה כשמוותרים.

  • 195.

    להחרים,פשוט להחרים (ל''ת)

    גוגי, 03/03/10 18:37

  • 194.

    כל הכבוד למסעדה! לובשי מדים אינם אנשים חופשיים. (ל''ת)

    אביב, 03/03/10 18:31

  • 193.

    חופשי זה לגמרי לבד (ל''ת)

    לבוא ערומים אפשר?, 03/03/10 18:19

  • 192.

    כל הכבוד!!! (ל''ת)

    יוסף רום-אל , 03/03/10 17:51

  • 191.

    משהו אמר דו קיום ? (ל''ת)

    דודו, 03/03/10 17:50

  • 190.

    לא להתלהם, פשוט לא להיכנס (ל''ת)

    רינה, 03/03/10 17:48

  • 189.

    ארור היהודי שיאכל במסעדה הזו (ל''ת)

    משה, 03/03/10 17:47

  • 188.

    לאלין 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (ל''ת)

    סמסו, 03/03/10 17:46

  • 187.

    לבעלי המסעדה - מחזק את ידיכם! (ל''ת)

    יוסף רום-אל , 03/03/10 17:45

    • גם אני מחזק .אללה הוא אכבר . (ל''ת)

      סעיד, 03/03/10 20:19

  • 186.

    חיילים ושוטרים

    ולרו אסתר, 03/03/10 17:44

    ממש התבישתי לקרוא על המסעדה שממענת להכניס אליה את כוחות הבטחון.בושה וכלימה, צריך להחרים את המסעדה מיד, ואין להכנס אליה בכלל, במקום להגיד תודה לכוחות הבטחון שבזכותם המסעדה הזאת עובדת, איך הם לא מתבישים!!!! ועירית חיפה צריכה בכלל לבטל להם את הרשיון ולהטיל עליהם קנס קספי גדול מאד כי ליהודים תמיד כואב הכיס.

    • גם כוחות כיבוי ומד''א

      שולמית, 04/03/10 00:15

      איזה חופש זה לזלזל במשרתי ציבור ובכוחות שיטור והצלה.

  • 185.

    בישראל מדים נחשבים לסמל ולבטחון. עוד לא הגענו למצב

    קובי, 03/03/10 17:20

    בו אפשר להפטר מהסמל הזה. אנחנו עם בהישרדות והמדים נותנים לנו בטחון.
    עוד משהו, ברור שיש פה אפליה, איזה ערבי יבוא עם מדים?

  • 184.

    חבל שאני מנוע מלבקר אצלכם. (ל''ת)

    עדן נתן זאדה הי''ד., 03/03/10 17:18

  • 183.

    אתם סתם מרעישים. זה לגיטימי לחלוטין

    מיכאל החיפאי, 03/03/10 17:12

    אז עכשיו אני אתבע כל מועדון שמחייב נעלי אלגנט?
    יש קוד לבוש שכל מקום מחליט על המדיניות שלו
    ברגע שיבואו בלי מדים הם יכולים להכנס בכיף.
    מה שבאמת מדהים בידיעה זה החייל הנמושה הזה- זה לגטימי גם בתור לובש מדים להגיד כמו גבר שמקום כלשהו לא מתאים לך, ולא לבוא אליו יותר. אבל לקרוא להורים ולעשות רעש?! כואב לי שהוא מייצג את העיר את הצבא ואת המדינה שלי.

  • 182.

    בוא נפתח קבוצה בפייסבוק ונחרים אותם! (ל''ת)

    סטודנט למשפטים, 03/03/10 17:03

  • 181.

    יש לו מזל

    אלון, 03/03/10 16:37

    לפני חודשיים הישתחררתי מהצבא ואין לי מדים אחרת הייתי נכנס אליו שיכור והורס את כל
    המסעדה בעשר דקות אנילא מפחד מבית סוהר

    • תמיד יש מדים של המילואים. (ל''ת)

      אדם, 03/03/10 19:06

  • 180.

    לא רוצים משטרע פה!! (ל''ת)

    י, 03/03/10 16:37

  • 179.

    לא רוצים שוטרים במדינה הזו

    שוטרים רעים לא רוצים משטרע פה!!!, 03/03/10 16:36

    מעדיפים אנרכיה ולא משטרע

    • מי זה ''אנחנו'' שלא ''רוצים''? (ל''ת)

      בריוני פולאק החוצה, 03/03/10 19:01

    • כן, ראינו אתכם ב''עג'מי. ''אתם מסתדרים כל כך יפה, החיים

      שרה, 04/03/10 00:28

      שלכם ממש תענוג. רפובליקת בננות קטנה עליכם. מי צריך חוק וסדר? בלגן זה כיף, כולם זוכים לחיות עד 30.

  • 178.

    המשטרה צריכה להכריז שלא תטפל בשום אירוע שמתרחש במסעדה הזו.

    eyallvy , 03/03/10 16:35

    שהלקוחות יהיו מודעים לכך שהם לוקחים את חייהם בידיהם כאשר הם נכנסים לאותה מסעדה. שהבעלים ידעו שאם לקוח מחליט לצאת מבלי לשלם, אין טעם בכלל לנסות להגיש תלונה במשטרה כי היא לא תטופל ולא יתבצע מעצר, אפילו אם זהות הלקוח ידועה.

  • 177.

    בואו נכבד את רצונו ובבוא היום יכבד את רצוננו. פייר אינאף, לא?! (ל''ת)

    נולד בחיפה, 03/03/10 16:32

  • 176.

    תושבי חיפה נא לעביר מכתב ברור חד משמעי

    שמעון הצדיק, 03/03/10 16:27

    לראש הערייה שלכם על המסעדה הזו להיסגר.
    אל תשכחו חיילי צהל הם גם ילדכם
    אתם הייתם בצבא המסעדה הזו יורקת עלכם.
    חיילי צהל מסכנים את חייהם כול יום לא יכול להיות שיהיה בוגד במדינה שיהיה לו את העוז לעשות זאת

  • 175.

    כל הכבוד לבעלי המסעדה

    ממני, 03/03/10 16:20

    אם לא נתלהם ונחשוב לרגע, זה דוקא רעיון מצויין. המדיניות הזו והגישה של בעלי ומנהלי המסעדה רק עוצרת אוירה מיוחדת שהם שואפים אליה. זה יוצר אוירה רגועה יותר, מכובדת, ולא של חנות פלאפל שכנראה כולנו אוהבים לאכול. גישת בעלי המקום ומנהליו לא נועדה לפגוע בחיילים ולובשי מדים.
    מעניין מאד לדעת הבן של מי הוא החייל שהתלונן להוריו (בהחלט ילדותי ולא בוגר).

    • נולדת אתמול, אה?

      יקי, 03/03/10 21:04

      ללא ספק זה קטע של ''אווירה''....

  • 174.

    בג''ץ הרס את המדינה. (ל''ת)

    בעע, 03/03/10 15:46

  • 173.

    ????? בזכות החיילים הם יכולים לחיות בשקטטט - לבטל להם את הרישיון עסק

    סער, 03/03/10 15:31

    לבטל הם רישיון העסק !!!

  • 172.

    הגזענים מרימים ראש..

    רמי, 03/03/10 14:56

    איפה הייתם כשאסרו על ערבים לכנס לבריכות? לפארק רעננה ולאלף ואחד מקומות אחרים?
    למה אתם פתאום מרימים ראש? בעל המסעדה אין לו בעייה עם החייל אלא עם המדים להפך מכל אלה שאסרו מערבים לכנס לעסק שלהם, במקרה זה יש להם בעיה עם זה שמדובר בערבי.. ההבדל הוא גדול. המקרה השני הרבה יותר חמור.

    • היינו פה, וגם זה הפריע מאוד (ל''ת)

      וגם אותו מקום מפריע מאוד, 03/03/10 16:23

    • ומה תגיד אם לאחרים יש בעיה עם כפיות? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 03/03/10 18:48

    • מסכמים איתך (ל''ת)

      ofir, 03/03/10 19:16

  • 171.

    להחרים את המסעדה ולמוטט אותה כלכלית על-ידי קנסות!!!!!

    פצצת אטום!!!!, 03/03/10 14:52

    להגיש תביעה יצוגית על אפליה,,,מצד שני בחיפה גרים הרבה שמאלנים ''שוחרי שלום'' אולי בעידודם קורה הדבר הזה.

  • 170.

    לא מזמן התחננו בעלי מסעדות ערביות שיהודים יכנסו

    חכם גמליאל., 03/03/10 14:46

    אליהם לאכל,זאת כיוון שלאחר ההתפרעויות שהערבים השתתפו בה לאחר ''עופרת יצוקה'' החרימו אותם.
    מה קרה לגאווה הלאומית שלנו?
    גם אם עירית חיפה לא תשלול את רשיון העסק-יש להדיר את רגלינו משם.
    זאת ועוד,שמפקחים ממשרד הבריאות יבקרו אותם כל שבוע(אני בטוח שימצאו שם זהומים לרוב).פקחי מס הכנסה יבדקו אותם יום יום(אני בטוח שימצאו העלמות מס).מכבי האש יבדוק אם כל תנאי הרשיון מיושמים אחד לאחד.
    או אז יפשוט את הרגל או יתחנן שיכנסו איליו לובשי מדים והוא יפרוש להם שטיח אדום-תוך קידה עמוקה.

  • 169.

    העבודה משחררת! (ל''ת)

    ללל, 03/03/10 14:36

  • 168.

    בדנמרק, שמאלנים שם עשו סרט על ''פלסטינים'' שברחו כביכול

    רומאו, 03/03/10 14:32

    מחיפה. חיפה מכונה בסרט כעיר פלסטינית.מעניין מה ישראל עושה במקרים כאלה.

  • 167.

    היהודים כנראה צריכים לעשות אותו דבר ולא לתת לערבים להכנס

    רומאו, 03/03/10 14:27

    לאף מקום.זה מראה גם שאנחנו עומדים לפני מלחמת אזרחים במדינה.

  • 166.

    לבעל המסעדה שלום רב,

    צפוני, 03/03/10 14:21

    תתבייש
    גועל נפש !
    אתה בקושי ראוי למילים של הטוקבק הזה.

  • 165.

    אני פקח עיריה ערבי גם אני OUT? (ל''ת)

    אחמד, 03/03/10 14:17

    • לא אתה IN כי אתה ערבי לא הבנת שרק יהודים לובשי מדים לא יכולים להיכנס ל

      ?, 03/03/10 20:08

      מסעדה הזו נו באמת

  • 164.

    צריך לשלוח להם את החרדים. (ל''ת)

    רומאו, 03/03/10 14:15

  • 163.

    מקווה שהם יהיו פתוחים עוד 5 חודשים כדי שאני יכול לבוא לשם עם מדים (ל''ת)

    תומר33, 03/03/10 14:12

  • 162.

    אני חושבת שצריך לשקול מדיניות

    פנינה, 03/03/10 14:04

    של
    כל מי שאי פעם לבש מדים,
    כל מי שאי פעם היה נצרך למישהו לובש מדים כדי להיות מסוגל להגיע יום אחד למסעדה ולשבת לאכול שם,
    כל מי....
    שפשוט יגש לאכול שם ולא ישלם.
    גם כסף לא שייך לחופש ולאנשים חופשיים בדעתם!

  • 161.

    ואם תפרוץ במקום שריפה עם נפגעים?אז לובשי המדים כן יורשו להיכנס?ביזיון!

    לא מאמין....., 03/03/10 13:31

    שיתביישו להם. לא מאמין למה שאני קורא

  • 160.

    הצעה: במקרה של אירוע רפואי לא לשלוח צות מד''א למקום (ל''ת)

    יהודי, 03/03/10 13:12

  • 159.

    אין טעם לכעוס אני מחרים את המקום

    דניאל, חיפה, 03/03/10 13:08

    וכמוני יעשו עוד הרבה מאוד חיפאים, העסק הזה יפשוט את הרגל מהר מאוד

    • פשוט להחרים (ל''ת)

      א, 09/03/10 08:11

  • 158.

    להושיב כל יום פלוגת חיילים ושוטרים - שיתפסו את כל המקומות ...

    avre10 , 03/03/10 12:55

    התשובה הטובה ביותר - לארגן הסעות מסודרות של חיילים למסעדה...
    אני בטוח שאחרי כמה ימים - כשהמסעדה תהיה כל היום וכל הלילה מלאה בחיילים - שאינם אוכלים ואינם שותים - בעלי המסעדה יבינו את השטות שעשו.
    במקביל - אני קורא לכל אחד מהאזרחים במדינה להדיר את רגליו מהמקום המפלה הזה.

  • 157.

    מעניין שרוב התגובות לא שמו לב לדבר אחר...

    שירה, 03/03/10 12:51

    טוב של''חייל'' יש הורים שיכול היה להזעיק... במקרה של ''אזעקת אמת'' נדע למי לפנות!

  • 156.

    דוגמא לכל אלה שלא מורשים להיכנס למסעדה!!!!

    אייל, 03/03/10 12:48

    המקום פשוט יוצא נגד כל האנשים שמשדרים או משרתים באירגונים שמושתתים ומיוסדים על ערכים:
    צה''ל-ערכי הרעות,כבוד האדם,טוהר הנשק ויש רשימה של 10 ערכי יסוד שכל חייל נושא עליו.
    משטרה-זכות האדם לחיות בשקט.
    מד''א-הצלת חיים!!!!!!
    צופים-תנועת נוער ערכית ביותר המחנכת בני נוער לכבד כל אדם באשר הוא אדם !
    אז בבקשה שלא יבלבלו לנו את המוח(ונמנעתי מלהתבטא בחריפות)

  • 155.

    אז קניתי דבק ופעם בשבוע דואג למנעולים.העסק סגור ותודה לאל אן לו עבודה (ל''ת)

    כן זה גם קרה לו אזכיר את השם. ונעלבתי קשות עד כאב, 03/03/10 12:38

  • 154.

    זה העסק שלהם, זו המדיניות שלהם

    יקיר, 03/03/10 12:28

    זה אולי מקומם אבל זו זכותם.

    • ממש לא. הצעד מנוגד לחלוטין לחוקי מדינת ישראל.

      אילן, 03/03/10 12:38

      אך אתה, כשמאלן קיצוני, אינך מבין דבר וחצי דבר בדמוקרטיה.

    • אתה מטומטם יקיר ואם בפעם הבאה שחורים לא יכנסו... זכותם לא? (ל''ת)

      דני, 03/03/10 13:40

    • זכות היא דבר מוגבל,הגנה עליה חשובה,אך גם חובה חשובה אין זכות ללא חובה. (ל''ת)

      אבינו מלכנו,, 03/03/10 16:25

    • אבל אם המדיניות הזו היתה מופנת כלפי ערבים מיד היתה עולה המילה גזענות (ל''ת)

      זבע, 03/03/10 20:10

    • נכון מאוד, צודק (ל''ת)

      שירה, 04/03/10 16:05

  • 153.

    כרגיל המערכות מגלות רגישות לערבים ונחישות למתנחלים (ל''ת)

    סא''ל מיל., 03/03/10 12:20

  • 152.

    lao raket in this restorant,the one make it get 10.000 dolars from me (ל''ת)

    shay saban,l.a, 03/03/10 12:12

  • 151.

    ''אני מציע לכם לא לעשות מזה עניין'', והאיום: מהומות.

    יואב, 03/03/10 12:07

    גלבייה הוא מרשה?

  • 150.

    מאז שנת 2000 לא נכנסתי לעסק של ערבי

    דוקטור דוליטל, 03/03/10 11:57

    לפחות לא במודע

    רק חרם שלם ומוחלט של הציבור היהודי על עסקים מהסוג המחליא הזה יגרום לקריסתם

  • 149.

    נתנו לי רעיון

    בהרוז, 03/03/10 11:56

    על אותו משקל אני מתכונן לפתוח מסעדה,הכניסה תותר רק למי שיביא תעודת יושר מהמשטרה....מן הסתם אף אחד מחברי הכנסת לא יאכל אצלי.....
    נראה לכם שהמשטרה תתן להם תעודה כזו..
    ובנימה רצינית יותר אומר,שבעלי המסעדה מייפים את שנאתם לחיילי צהל ומג''ב באיצטלה של ''כל לובשי המדים''.השנאה פה צפה חזק מעל פני המים,אין ספק שהדו קיום הופר בצורה רצינית.

  • 148.

    חתיכת חוצפנים

    אברי, 03/03/10 11:55

    נראה אותם עושים את זה בסוריה או מצרים.
    לשלול להם מידית את רישיון העסק. שיפתחו עסק לבניין או שיפתחו מסעדה בקלקיליה. זו הדרך שלהם לתמוך באויבים שלנו.

  • 147.

    למלצרים יש מדים? (ל''ת)

    קשקוש., 03/03/10 11:54

  • 146.

    ''האיש החופשי'' נשים ברעלה הן חופשיות????? (ל''ת)

    די להסתה, 03/03/10 11:52

  • 145.

    בלי נאמנות אין אזרחות (ל''ת)

    ברוך, 03/03/10 11:51

  • 144.

    להעמיד אותם לדין על פגיעה בצה''ל או להבדיל להכריז על איסור כניסה לערבים (ל''ת)

    יאיר, 03/03/10 11:51

  • 143.

    חחח, בוא נדבר על מה יותר מעכיר את האווירה...

    דיויד, 03/03/10 11:47

    מסעדה שיש בה ערבים או מסעדה שיש בה חיילים

  • 142.

    מרה תקריירה שלה. אהבלים. מדים של פקח עירוני שיסגור תכניסו? (ל''ת)

    מדי שרד של ליצנים, 03/03/10 11:40

  • 141.

    תודה רבה אין בעד מה=מסעדה מתקיימת בזכות=כשעושים הפרדה=להחרים=לא להגיע

    נ.כהן כשיהיה במצוקה יזעיק משטרה=איך יכנסו במדים??, 03/03/10 11:39

    אם יכנס אליו אזרח מופרע הוא מיד יזעיק את המשטרה אוי ואבוי הם עם מדים איך הם יכנסו

  • 140.

    תארו מסעדה יהודית בכל מקום בעולם אוסרת

    אבי, 03/03/10 11:37

    נניח מסעדה יהודית בכל מקום בעולם, בארה''ב, באירופה במצרים וכו' שתאסור על לובש מדים להכנס,

    לא מקנה בבעלי המסעדה.

  • 139.

    כל הכבוד לבעלי המסעדה

    צמצם, 03/03/10 11:36

    יישר כוח

  • 138.

    לשקול רשיון עסק?להחרים''לפרסם במודעות חוצות את המעשה למען יראו יייראו! (ל''ת)

    dodel, 03/03/10 11:34

  • 137.

    תמשיכו לשבת במסעדות כאלו, ובני דודנו ימשיכו להשתין עלינו בקשת

    yellow hell, 03/03/10 11:33

    הכסף שלנו טוב?
    הכסף של מיטב בנינו, אחינו, הורינו, מסריח?????

    תנו לאנשים האלו סיבה למחשבה, החרימו את המסעדה!

    שאף אחד לא ישב שם ואז אחרי חודש תראו שלט ''הנחה לחיילים במדים''

    ב-ו-ש-ה-!

  • 136.

    בטח עם כאפיה מותר להיכנס (ל''ת)

    שלומי, 03/03/10 11:32

  • 135.

    צודקים ב 100%

    אחמד, 03/03/10 11:31

    תפסיקו להיות מדינת צבא, לא כל מקום שהולכים צריכים לראות חייל בן 18 עם נשק, זה מעוות.

    • בוריס

      יא אחמד, מה מעוות יותר-, 03/03/10 12:33

      חיילים עם נשק, או מוסלמים שכורעים לתפילה באמצע הרחוב חמש פעמים ביום, בכל מקום לא-מוסלמי בעולם?

    • העיוות הזה הוא אך ורק בגללכם ובגלל אי קבלתכם את המדינה היהודית. (ל''ת)

      מעוות, 03/03/10 12:48

      • אחמד שכחתי שאתם שוחרי שלום - שאוהבים רק 70 בתולות (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 03/03/10 19:39

    • מה שנכון נכון (ל''ת)

      יוני דרורי, 04/03/10 01:10

  • 134.

    אם מסעדה של אוהדי בית''ר היו אוסרים כניסת ערבים . (ל''ת)

    ספרו לנו תקשורת מה הייתם עושים? פורים?, 03/03/10 11:29

  • 133.

    גועל נפש

    אבי, 03/03/10 11:23

    על תשכחו שאלה עם המדים נותנים לכם לחיות ולעבוד בשקט.
    אתם חיים בלב ארץ ישראל ועם אתם לא רוצים לראות מדים תעברו לעבוד בשטחים

  • 132.

    herzelia

    gal, 03/03/10 11:21

    פשוט לא להיכנס אליהם!!!!!

  • 131.

    כתגובה- להחרים שוב את כל מסעדות המגזר כולל הוואדי !!!! (ל''ת)

    כמו שעשינו בעבר !!!, 03/03/10 11:18

  • 130.

    רק אם זה היה שאסור לערבי להכנס היתה סערה 24 שעות בתקשורת. חייל? שטויות (ל''ת)

    ותודה רבה לתקשורת העויינת, 03/03/10 11:12

    • אם ירה לעצמו ברגליים=לא עשה חושבים=המדים זו לא הבעיה שלו=חי באשליות (ל''ת)

      נ.כהן כשיזעיק משטרה=לא יגיעו=אליו מסיבה=שאסור להם, 03/03/10 11:44

  • 129.

    ומה יגידו התומכים על ''קוד לבוש'' שיאסור כניסת נשים בחיג'אב? (ל''ת)

    גיא נס ציונה, 03/03/10 11:12

  • 128.

    היכן רשום וכתוב בספר חוקי המדינה שללובשי מדים אסור לאכולבמיסעדה

    פקק תנועה , 03/03/10 11:11

    כולשהיא וביחוד על פי מדיניות עצמאית חבל שבעל המיסעדה הזו לא לקח דוגמא אישית ממסעדת מקסים שנימצאת ביציאה מחיפה

  • 127.

    עבירה פלילית

    שי אלידע, 03/03/10 11:06

    עמדת המשטרה תמוהה. מסעדה המפלה בין לקוחות בשל לבושם וחמור יותר בשל היותם ממלאי תפקידי בטחון המאפשרים את קיומנו באזור איסלאמי אלים ועוין, יש להעמידם לדין ולבטל את רשיון העסק שלהם.
    חובה גם על המודיעין המסכל לבדוק את טיב האנשים המפעילים אותה ואת ממניהם !!

    • מנוגד לחוק השוויון ובכלל אולי מכוון להסתרת עבירות ששוטרים ייגלו

      חי -שדרות, 03/03/10 11:46

      אולי זה מסווה למנוע כניסת שוטרים באקראי ובעיתו לא נכון ולהפתיע מסתירי ומברחי סמים או נשק או כל עבירה פלילית שמתבצעת שם כמו סחר בנשים אינוס ועוד מריעין בישין שרוע המזל בהיכנס שוטר לבוש מדים תביא לחשיפה והם לא רוצים להיות מופתעים

      ערבים הרי הם לא גזענים לא מבצעים פיגועים נגד יהודים בשל היותם יהודים הקוראן אוסרזאת

      ובכלל איגרת עומר מצווה על המאמינים שכאשר מוסלמי רכוב על חמור ויהודי מהלך לקראתו המוסלמי חייב לרדת מהחמור ולסור מדרכו של היהודי ולהעמיד החמור לשותו

      • יורקים עלינו וזה לא גשם יהודים תתעוררו (ל''ת)

        ג'ימי, 03/03/10 13:10

      • כל הכבוד חי

        ירון, 03/03/10 17:13

        נכון מאוד דבריך זה אמר לי אימם מדוביי בטיול שעשיתי בטילנד שהערבים משבט הבדואים ועליהם לשרת את היהודים בני אלוהים והכי גרוע אסור לערבי להרוג יהודי או נוצרי כי כולנו בני אלוהים וזה כתוב בקוראן להפתעתי

  • 126.

    מעניין שהם ערבים .... (ל''ת)

    במקרה הם גם לא אוהבים מדים. עם כאפיות ורעלות מותר?, 03/03/10 11:05

  • 125.

    לשלול את רשיון העסק

    ציוני, 03/03/10 11:04

    לא יתכן שחיילים יסכנו את חייהם עבור המדינה, והחוצפנים הללו יסרבו להכניס חיילים למסעדה! פשוט בושה! לסגור את העסק מייד

  • 124.

    אני דווקא מבין את בעלי המסעדה.

    שרון, 03/03/10 11:02

    בתור אחד שיוצא לו הרבה ליסוע ברכבת ונחשף לחיילי צה''ל הרבה אני די מבין את בעל המסעדה. נראה כי יש משהו במדים שגורם לאנשים צעירים אלה להתנהג בקולניות וצעקנות יתר, תוך כדי חוסר התחשבות ואי כיבוד הזולת, וזלזול ברכוש הציבורי.

    • זה לא המדים!!! זה הישראלים הקולניים והצעקניים! (ל''ת)

      gal, herzelia, 03/03/10 11:23

    • חיילים

      מה אתה מבין, 03/03/10 11:30

      מאיפה התאוריה המטופשת הזאת אולי פגשת חיילים מצבא אחר.אתה בטוח שותף במסעדה המדוברת

  • 123.

    שלילת מדים = שלילת מלחמות

    ל 115, 03/03/10 11:01

    מישיעזוב זה אתם!
    אנחנו הינו ונשאר לעד

    • ''שלילת מלחמות'' ?! אתם שוללים כל מה שמייצג ומסמל את המדינה ............

      מד''א וכיבוי אש-זה לא מלחמה אבל זה סמל ''מגן דוד''..., 03/03/10 11:17

      ואגב,אנחנו לא מתכוונים לעזוב... אז תירגע !

  • 122.

    הרחוב שסבא וסתא שלי גרו בו. לא להאמין שלזה הוא הפך.

    רועי, 03/03/10 11:01

    עצוב.

  • 121.

    אין מקוםל מסעדה כזאת שהשיף בו עירום

    מיכל, רעות, 03/03/10 11:01

    כחובבת מסעדות מושבעת שמחה שהבאתם לידיעתי את מדיניות המסעדה, כף רגלי ושל מי מחבררי ואורחיי לא ידרוך שם

  • 120.

    מ-ח-ר-י-מ-י-ם!!

    גדי, חיפה, 03/03/10 11:00

    עובדי האיש החופשי יצאו בקרוב לחופש, פשוט כי הם יהיו מובטלים.

  • 119.

    מדינת מלחמות- מדינת משטרה

    יוסף, 03/03/10 10:59

    הגיע הזמן - לא להכניס חילים במדים

    • ומי כאן הגזען? (ל''ת)

      בוב, 03/03/10 11:11

  • 118.

    האם לבישת רעלה מתיישבת עם רעיון ה''איש החופשי''?

    דני, 03/03/10 10:59

    כי אני ועוד מיליוני אירופאים מרגישים אי נוחות כאשר אנו רואים אישה ברעלה, זאת הסיבה שבאירופה יש חוקים נגד לבישת רעלות במקומות ציבורייפ.

    • דני, שים לב. בארופה אוסרים על לבישת רעלה כי זה מעורר בארופאי הנאור

      איזה צביעות., 03/03/10 14:07

      אי נוחות.
      פה זו מסעדה פרטית. לא מקום ציבורי. אז למה לו אסור להחליט שמה שגורם לו לאי נוחות לא יכנס למקומו?
      תחשוב על זה.

      • אין דבר כזה מסעדה פרטית

        איב, 03/03/10 14:35

        מותר לי ללכת שם עירומה ולעשות מה שבא לי? אם לא אז זה לא פרטי
        מסעדה נותנת שירות צריכה לתת שירות לכולם.
        וחאג'יב וגאלבייה באירופה זה שונה כי אם הם רוצים להתלבש כמו באירן אז עדיף שכבר יחיו באירן. אני לא נגד מוסלמים, אני נגד איסלמיזציה וכפייה דתית מכל סוג. ומה שעושים לנשים בלבישת המלבושים הדתיים זה פגיעה בחופש הבחירה ואסור שזה יהיה בפומבי במדינה דמוקרטית

  • 117.

    לא לחשוב פעמיים.......... (ל''ת)

    להחרים את המסעדה !!!!!!!!!!!!, 03/03/10 10:56

  • 116.

    קורא לכל החיילים להגיע לשם במדים ולשים פס עליהם (ל''ת)

    גד, 03/03/10 10:56

    • ולתרום לרווחים? אני מקווה שאתה מתכוון רק להפגין (ל''ת)

      גל, 03/03/10 17:36

  • 115.

    שלילת מדים = שלילת המדינה

    אבי, 03/03/10 10:55

    אין שום ספק כי מאחורי רעיון שלילת המדים קיים הרצון לשלול את סימני המדינה בה הם חיים. אם זהו רצונם של ערביי חיפה, הם רשאים לעזוב את המדינה מייד. אין הם מבינים איזה אסון הם עומדים להביא על עצמם בשנית.

    • אתה מדבר כמו פאשיסט! אנחנו רוצים חברה נורמאלית (ל''ת)

      אנרכיסטו, 03/03/10 19:06

  • 114.

    קבענו בפלוגה לבוא אליהם במדים בסוף שבוע לעשות על האש! (ל''ת)

    חייל מיל', 03/03/10 10:55

    • תתישבו ואל תזמינו - זה הדבר הכי טוב לעשות - טוב תזמינו מים (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 03/03/10 18:58

  • 113.

    לא לאכול שם!!!

    רועי גבעתיים, 03/03/10 10:53

    בושה וחרפה

  • 112.

    כל הכבוד למסעדה, סוף סוף קומץ של שפיות בים של מטורפים. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 03/03/10 10:52

    • גם המוח שלך הוא Extra-שמאל (ל''ת)

      מישהו, 03/03/10 11:12

      • גדול (ל''ת)

        באתי לחזק ויצאתי מחוזק, 03/03/10 11:46

      • בנוסף ל Z שלו? (ל''ת)

        אז הוא באמת מסכן., 03/03/10 18:12

  • 111.

    חוק הד'ימה וההקשר למסעדה.

    מלומד, 03/03/10 10:52

    הנביא מוחמד לא הצליח להביא את היהודים לדת האיסלאם אף על פי שאסר על אכילת חזיר ושתיית יין ואף כיוון תפילותיו דאז היו אל ירושלים.
    משראה שלא הצליח הוציא את חוק הדימה [חסות] שאחד מהאלמנטים הרבים שלו היה לבוש שונה ליהודים בדמות כובע צהוב במדינות ערביות רבות ויחס משפיל ליהודים ולנוצרים.
    לימים ב1215 נתכנסה ועידת לטרן הרביעית ובין החלטותיה ההחלטה כי יהודים יאלצו לתפור טלאי לבגדם על מנת שיובדלו משאר האזרחים.
    היסטוריונים רבים משוכנעים שהנוצרים למדו את מירב ההחלטות הגזעניות מהמוסלמים וסבלם של יהודי מדינות ערב לא נלמד בארצנו.
    לימים תמצאו דימיון רב בין חוקי נירנברג לחוק החסות מ600 לספירה לערך.

  • 110.

    לי נימאס לראות נשים ברעלות במיסעדות בשרון

    Dana, 03/03/10 10:51

    למה לא לאסור את כניסתן למקומות כאלה?

  • 109.

    חסרות מסעדות אחרות טובות בחיפה?

    בליינית, 03/03/10 10:50

    אם לא חסרות מסעדות, למה ללכת דווקא לאזאד??
    כמו שבעל המסעדה מצהיר אזאד=איש חופשי,למה נראה לו שאדם במדים הוא לא חופשי? המדים בסה''כ מאפיינים את מקום עבודתו. האם מלצרים שלובשים בגדים שמאפיינים את המסעדה בה הם עובדים גם נחשבים ללובשי מדים???

    • מענין מה הוא היה עושה אם היה נופל על המיסעדה שלו טיל -

      יופיטר יופיטר , 03/03/10 19:01

      שיזמין את נסראללה עם השימלה להציל אותו

  • 108.

    תודה שכתבתם על זה, אני לא אכנס לשם בחיים

    אבי, 03/03/10 10:49

    הם עוד לא מבינים מה הולך לקרות להם, אף ישראלי שפוי לא יכנס לשם

    • בחיים אל תגיד אני בחיים לא!!! (ל''ת)

      !!!!!!!!!!!!!!!, 03/03/10 14:09

  • 107.

    אם הם קוראים לזה המסעדה החופשית אז למה הם מסננים אנשים

    סבא גפטו, 03/03/10 10:49

    ולא מכניסים את כולם?

  • 106.

    לכל המתלהמים...

    דמוקרטיה... שמעתם?, 03/03/10 10:46

    אני פשוט מתבייש מרמת האנשים שמגיבים
    פה.
    כנראה שמדובר באנשים שברובם אוכלים במסעדות פועלים או מקסימום נאפיס,מקדונלדס' וכד'
    יש מסעדה שהחליטה על מדיניות מסויימת למה לא לכבד את זה לא טוב לכם אל תאכלו שם...
    תאמינו לי שבמסעדה הזאת אתם לא קהל היעד!!!
    פשוט נהיה פה אירן לאט לאט אנחנו מדביקים פערים איתם...

    • האם ידוע לך שגם לדמוקרטיה יש קוים אדומים, או שיש לך פרוש

      ד.ט., 03/03/10 10:57

      משלך למושג דמוקרטיה.
      אגב, גם לשופט לשעבר אהרון ברק יש פרוש משלו לדמוקרטיה.
      בוא נחזור לפרוש המקורי: שלטון העם, שלטון הרוב.
      אתה חי במדינה שללא צבא, אין לה אפשרות להתקיים, ולכן לא ניתן להתייחס אל לובשי מדים כמוקצים. מה לעשות, הם אלה שבעזרתם המדינה קיימת.

    • אתנ מחלק ציונים לאחרים ובעצמך מקבל נכשל

      dandan1974 , 03/03/10 11:09

      נשים עם רעלות עושות לי רע.

      גברים עם כאפיות גורמים לי לחוש חוסר נוחות.

      האם יהיה בסדר מצידך שמסעדות יאסרו כניסת נשים על רעלות וגברים עם כאפיות?

    • אתה לא מבין כלום

      יהודי, 03/03/10 11:11

      אני רואה שאתה לא מבין כלום !
      אנשים לובשי מדים - הם עושים זאת מסיבה מסויימת. הם מייצגים את החברה/השלטון/החוק וכו'. אנשים אלו נשלחים על ידי הציבור ולמענו.

      שגוף פרטי יאמר שאצלו לא רצויים אנשי מד''א/שוטרים/חיילים/רופאים/כבאים/פקחים וכו' זו חוצפה ועבירה על חוק. הרעיון הזה נודף ריח חריף של חתרנות והתרסה לשלטון הקיים במדינה (ערבים שלא אוהבים את שלטון היהוד).

      אולי תחליטו שאצלכן לא בא טוב - גברים עם שטריימל/כיפה/ציצית או אנשים שלובשים שרשרת שעליה תליון של מגן דוד.

      אין דברים כאלה במדינה שמתוקנת . !!! 

    • לא הבנתי... אתה מצדיק אפלייה גזענית על רקע דמוקרטי?

      אפלייה במסווה, 03/03/10 11:15

      הרי רעלות לא יפריעו לפאידה המארחת נכון? אז למה אנשי כוחות הביטחון כן? כי מפריע לה שאנחנו קיימים כמדינה?

      יצורים כמוך היו הראשונים לצעוק אפרטהייד במקרה הפוך נכון?

    • סנוביזם... שמעת?

      הצחקתני, 03/03/10 11:18

      אני פשוט מתבייש מרמת האנשים שמגיבים
      פה.
      כנראה שמדובר באנשים שברובם אוכלים במסעדות פועלים או מקסימום נאפיס,מקדונלדס' וכד'

      ומה זה אמור להביע, בדיוק? שאנשים שאוכלים במסעדות זולות הם טפשים, בורים, חסרי דעה? ולעמת זאת אנשים שאוכלים במסעדות יקרות הם כמובן חכמים ומשכילים?

      תתבייש לך מהרמה האנושית והמוסרית שלך עצמך, ולא ממה שאחרים כותבים פה.

  • 105.

    מבחן לציבור היהודי- ל ה ח ר י ם (ל''ת)

    נפיח, 03/03/10 10:46

  • 104.

    הייתי שם כמה פעמים - כף רגלי לא תידרוך שם יותר

    אפרת, 03/03/10 10:45

    למה רק לובשי מדים? אותי מטרידות בהרבה לובשות רעלות, הרעלה מייצגת את דיכוי האישה בעולם המוסלמי, במדינות רבות באירופה נאסר על נשים ללבשו רעלות במקומות ציבוריים

  • 103.

    תקראו את 69-התגובה הכי נכונה. (ל''ת)

    דניאל, 03/03/10 10:45

  • 102.

    אם הם קוראים לזה המסעדה החופשית אז למה הם מסננים אנשים

    סבא גפטו, 03/03/10 10:44

    ולא מכניסים את כולם?

  • 101.

    רק תביעה משפטית.

    יאיר, 03/03/10 10:42

    כמו שניתן לתבוע בעלי מועדון אשר מסרבים להכניס מזרחים ,כך במקרה הזה ובמקרים שבהם כותבים אנטישמיםף'' הכניסה ליהודים וכלבים אסורה''. לדעתי אין הבדל בין הדברים. החוק צריך להיות ברור וחד במקרים הללו.

  • 100.

    מקוה שאזרחים גם לא לובשי מדים יחרימו את המסעדה הערבית (ל''ת)

    אזרח, 03/03/10 10:39

  • 99.

    בעל המסעדה לא מבין אפילו את משמעות שם המסעדה שלו

    יפה, 03/03/10 10:38

    מי שאוסר על כניסת אנשים מסוימים, לא חשוב אם זה דת גזע מין או לבוש, לא יודע מה משמעות שם המסעדה שלו:''האיש החופשי''.במילה חופש אין שום אפליה הגבלה.אני בחיים לא הייתי נכנסת למקום כזה.

    • אכן דברי יפה נכוחים !

      איש שלום, 03/03/10 11:15

      יפה אמרת ! השמאל הבינלאומי והאיסלאם משתמשים תמיד בתוויות המסלפות את המהות האמיתית גם מסעדה זו נגועה בזיהום ובשנאת יהודים !!!
      הייתר זה מסווה !

  • 98.

    ז''א אם המסעדה עולה באש לא לקרוא לכבאים.למישהו יש רעיון...? (ל''ת)

    אישוני הכבאי, 03/03/10 10:37

  • 97.

    רשיון עסק עאלק

    טל, 03/03/10 10:37

    עירייה מטומטמת.
    גם ככה אין כמעט מסעדה/בית קפה/פאב בחיפה שיש לו רשיון עסק, אז על מי הם מאיימים בדיוק?

  • 96.

    הפרדוקס -מקום רב תרבותי המונע מאנשים המשרתים ציבור להשתתף (ל''ת)

    הבל הניו איג' ושקר הנוחות, 03/03/10 10:35

  • 95.

    ל ה ח ר י ם א ת ה מ ס ע ד ה (ל''ת)

    אין פתרון אחר, 03/03/10 10:35

  • 94.

    לא נכנסים למסעדה שיורקים ומשתינים לך באוכל

    אזרח, 03/03/10 10:32

    בכל מסעדה ערבית האוכל שמוגש ליהודים ,ללובשי מדים למינהם וחיילי צה''ל בפרט הוא בעל טעם עשיר ומעודן במיוחד, לעומת אותה המנה הטפלה שמקבל הערבי בהשולחן ממול.
    אז בהחלט מקובלת עלי מאוד האפלייה
    המתקנת שעשה פה בעל המסעדה הנאור לטובת כולם!!

  • 93.

    לכל הטוקבקיסטים הערבים

    שמסתתרים תחת מעטה יהודי, 03/03/10 10:29

    חיילי צה''ל הם חלק בלתי נפרד מכל אזרחי מדינת ישראל, הם נמצאים במדים במסגרת שירותם 24/7 (למעט חופשות) אז אם חייל או חיילת או כל חובש מדים בשירות רוצה לקבל שירות אז מחובתו של נותן השירות לשרת אותו ללא אפליה זו או אחרת. תכניסו את זה טובטוב לראש הנבוב שלכם ואולי תזכו ליחס טוב יותר אבל מבחינתי עדיף אם בכלל לא יהיו כאן ערבים(חלום בהקיץ, אני יודע)

  • 92.

    להתאגד ולהכנס

    גפן, 03/03/10 10:27

    אפשר לעשות להיפך -
    להגיע כקבוצה גדולה של חיילים ושוטרים ופשוט להתיישב להם בכל המקומות הפנויים במסעדה ולא לצאת במשך כמה שעות טובות (או במשמרות). שיקראו למשטרה. אפשר להביא קלפים להעביר את הזמן ואולי גם סנדביצ'ים. לעשות זאת כמה ימים עד שיימאס להם (או למשטרה שמזעיקים אותה כל הזמן).

  • 91.

    אפשר לוותר על המסעדה ובכלל לא להכנס אליה. שידחפו את האוכל שלהם ל..... (ל''ת)

    אזרחית, 03/03/10 10:26

  • 90.

    אפשר לאכול במקום אחר

    נחמה דרום, 03/03/10 10:24

    תתבישו לכם פשוט לא לאכול שם

  • 89.

    אני מחרים את המסעדה החל מהיום (ל''ת)

    צחיאל לופפו, 03/03/10 10:24

  • 88.

    האם מישהו יעלה על הדעת יהודי בעל עסק בדמשק מסרב לחייל סורי (ל''ת)

    בטענה שהחייל לובש מדים?, 03/03/10 10:23

  • 87.

    מה הבעיה?כמו שמבקשים בחלק ממקומות לבוא בשמלות ערב וחליפות

    כל הכבוד, 03/03/10 10:21

    כך גם פה יש קוד לבוש...על מה המהומה?

  • 86.

    הכתובת שעל הקיר: 2 מדינות ל-2 עמים, ובלי לערבב

    פעיל שלום, 03/03/10 10:19

    חייל צה''ל בן 20 בשירות חובה, שאלה כל בגדיו, מנוע להיכנס למסעדה זו בלב מדינת ישראל.

    אז תאמרו שיביא בגדים אזרחיים, ואני אומר שתניחו שאין לו. אני זוכר משירותי הצבאי כחייל בשירות חובה - המדים שעל גופי, זה כל מה שהיה לי.

    בפני חיילי צה''ל צריך לפרוש שטיח אדום.

    ולעצם העניין, לשלוח לשם פקחים לבושים כחיילים במדים, להקליט את האירוע, ואם יסורבו, לסגור את העסק ולתבוע את בעליו - שישלם קנס גבוה. ואם צריך, ליזום חקיקה בעניין בכנסת.

    להזכירנו, המסעדה זה לא המקרה היחיד. מרצה ערבי חצוף במכללת ספיר העז למנוע מחייל (או קצין?) במדים להיכנס להרצאה.

  • 85.

    מסעדת ''דוברי עיברית''

    מסעדת ''דוברי עיברית'', 03/03/10 10:19

    שלום רב,
    ברצוני להזמין אתכם למסעדה החדשה שלי ''דוברי עיברית''. לאור המגמה של עירוב שפות במסעדות והפגיעה הכלכלית שחויתי בגינה החלטתי לפתוח מסעדה לדוברי עיברית בלבד. במידה ואתה דובר ערבית, אין שום בעיה, אני בנוסף פתחתי קורס (בתשלום) ללימוד השפה העיברית שבסופה מבחן וארוחה חינם במסעדתי.
    במידה ואין באפשרותך לגשת אל הקורס קיים פתרון קל, הכניסה במדי צה''ל,מד''א ומשטרת ישראל חופשית..
    בתאבון..

  • 84.

    הם יכולים לקחת את החופש הזה וללכת לעזה שם לא יכנסו חיילים (ל''ת)

    חליל, 03/03/10 10:18

  • 83.

    לא מגיע אליכם, הזמנתי 10 מקומות ליומולדת-לא בא! תזמינו את נסראאלה (ל''ת)

    יואב ויעל, 03/03/10 10:17

  • 82.

    עירית חיפה כמו עירית חיפה

    razefi , 03/03/10 10:16

    עוד עשר שנים הם יזכרו לסגור את המקום או להטיל סנקציות.
    יש לסגור קודם את המסעדה ואחר כך לערוך שמוע ולא ההפך

  • 81.

    מהר לסגור את המסעדה הפלשתינאית הזו. (ל''ת)

    יגאל מחיפה, 03/03/10 10:15

  • 80.

    להעמיד שוטרים בכניסה!!!

    מוטי, 03/03/10 10:12

    ולא להכניס אף אחד ,שיקרוס כלכלית .

  • 79.

    ומה לגבי לשבוש מוסלמי שלקלקל אוירה

    שי, 03/03/10 10:12

    מנהל בריכה באופקים נקנס בגלל שגירש מוסלמית שלבשה את הכיסוי פנים שלהם?

    מה ההבדל בין בריכה למסעדה?

  • 78.

    גם לי יש מסעדה

    יהודי אמיתי, 03/03/10 10:09

    ועכשיו החלטתי שנשים ערביות שלובשות רעלה לא ייכנסו יותר למסעדה מכיוון שזה משפיע לרעה על האוירה במסעדה,יש לזה קונוטציה עם פיגועים\\חמאס\\טרור ולכן אנחנו מעדיפים לא להכניס אלינו דברים כאלה.כמובן שאם הם יורידו את הרעלה אין שום בעייה והם יוכלו להכנס.

    בתאבון.

    • אהבתי (ל''ת)

      ., 03/03/10 11:04

  • 77.

    הרמאים מרמים את עצמם כשחושבים שכולם טיפשים- חוץ מהם. (ל''ת)

    מחר המסעדה תכריח - רק עם עור כהה., 03/03/10 10:09

  • 76.

    ''חופש''

    xxx, 03/03/10 10:09

    אם המסעדה תשרף(בעזרת השם ופח דלק)תתנו לכבאים לובשי המדים להיכנס?

    • חחחחח

      אלעד, 03/03/10 10:24

      חחח גדול

  • 75.

    Sounds reasonable to me

    Me, 03/03/10 10:08

    All the best and success

  • 74.

    האם הם מרשים לחובשי כיפות, רעלות, כסויי ראש לנשים להכנס? (ל''ת)

    ישראלי, 03/03/10 10:07

  • 73.

    כן - מדינה חילונית דמוקרטית. (ל''ת)

    צדיקים גמורים, מה הם בסה''ך רווצים? דמוקרטיה, חופש, 03/03/10 10:06

  • 72.

    ערבי מהמרכז

    חסן, 03/03/10 10:06

    אני גר במרכז הארץ. אנו חיים בהרמוניה מלאה עם היהודים. רק מביננו קמים אנשים שמסכסכים בין יהודים לערבים. אוי לאותה מסעדה גזענית בחיפה. אנחנו כבר התקשרנו לכל קרובינו באזור חיפה והצפון ןסיכמנו אתם להחרים את המסעדה שגורמת ליהודים להחרים אותנו.לפי התגובות לכתבה אנחנו הערבים נפגעים מהמסעדה הזאת כי היהודים יחרימו אותנו בכל מקום.

    • התגובה הזאת כל כך מוצלחת שקשה להאמין שהיא אמיתית

      יון קטיון, 03/03/10 12:09

      אם כן אתה מסוג האנשים שאני רוצה במדינה שלי .
      יותר טוב מהרבה יהודים שונאי ישראל .

  • 71.

    אותה גב' בשינוי אדרת

    לובש מדים, 03/03/10 10:04

    מעניין אם יגיע איש חמאס במדים (רעול פנים למשל)או אישה עם רעלה אז ידברו בשם הסובלנות.אוף איבדתי את הסבלנות...

  • 70.

    עם מדי גדודי שוהדאא אל-אקס'אא גם מגרשים? (ל''ת)

    יוסי, 03/03/10 10:02

  • 69.

    האיש החופשי

    אבי, 03/03/10 10:01

    כשישדדו את החרא שיזמין משטרה אזרחית וכשיקבל התקף לב שיחכה שהרופא של מד''א יסיים לאכול במסעדה של יהודים. אבל אין לו מה לדאוג הוא יכול לסמוך על היהודים שכשיורקים להם בפרצוף הם רואים גשמי ברכה ויהיו מי שיצדיקו אותו .ברמאללה היו החמושים יורים לו ברגליים ושורפים את המסעדה בצורה חופשית .

    • תוגבה הולמת (ל''ת)

      רונן, 03/03/10 10:16

    • תגובה לעניין! (ל''ת)

      דנה, 03/03/10 10:53

    • כשינחת על הגזען הערבי טיל-פקוד העורף יגיע בתחתונים

      צפיחית בדבש, 03/03/10 12:13

      הערבים מתנתקים מהמדינה - טוב מאדצריך לעזור להם

    • צודק!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אחד, 03/03/10 17:51

  • 68.

    את אוניברסיטת חיפה מכנים מזמן אוניברסיטת ביר זית.

    לילית, 03/03/10 09:57

    הערבים היו מתים להשתלט לנו על העיר, אבל אנחנו לא ניתן שזה יקרה. לא קונים כלום מהם ולא נכנסים למוסדות שבבעלותם.

  • 67.

    פשוט לא ניכנס אליה! גועל נפש! מהר מאוד תפשטו רגל (ל''ת)

    נידוי וחרם, 03/03/10 09:57

  • 66.

    בסך הכל יש קוד לבוש

    דורון, 03/03/10 09:57

    אנשים לא רציניים מגיבים על הנושא, בחול יש המון מסעדות אשר מנהיגות קוד לבוש לדוגמא לבישת ג'קטאלגנטי, זאת זכותה המלאה של המסעדה במידה והלבוש אינו עולה בקנה אחד עם הרעיון העסקי של המסעדה, אני גם שירתתי בצבא בשירות שהוא קרבי, ואינני נעלב מבקשה זו. אם שוללים את הרשיון עסק למסעדה זאת , יש עוד המווןןןן מקומות ציבוריים שיצטרכו לתת את הדין לגבי המדיניות שכביכול ''מפלה'' ממלא מקום ראש העיר של חיפה, הולך עם העדר כמו כולם!!!!!!!!!!!!! ואינו חושב בבשום צורה הגיונית!!!!! טפשות בהתגלמותה

    • לך תפגין בגדר זה יותר טוב בשבילך. (ל''ת)

      עלה ירוק, 03/03/10 10:15

    • אתה מנותק מהמציאות. הזוי (ל''ת)

      עם 2 רגליים על הקרקע, 03/03/10 10:24

    • דורון

      מיכאל, 03/03/10 10:58

      לא סתם גירשתי אותך מקבוצת הפייסבוק.

    • מה אתה מקשקש !

      יהודי, 03/03/10 11:18

      קוד לבוש זה דבר מקובל מאד ושאני מסכים איתך.
      כדי למנוע מצב של איפה ואיפה (לובש מדים של אנשי דת מוסלמים כן , אנשי צבא לא)

      על מקום שמנחיל קוד לבוש להגדיר חד משמעית מה מותר , ולא מה אסור. כניסה עם חולצה לבנה מכופתרת או ג'קט בלבד סבבה. אין כניסה עם כיפה או מדי צהל לא סבבה.

      אם הדרישה היא להתלבש אלגנטי עדיין לא מובן לי למה חובל בבגדיו הטקסיים או איש קבע מדוגם איננו יכול לאכול שם !
      לי זה מריח כמו ערבים שבזים לשלטון והחברה הישראלית ורוצים להעביר מסר - אצלנו במסעדה שום מאפיין רשמי של הציונים איננו רצוי.

    • קוד לבוש מאד ספציפי

      שמוליק, 03/03/10 11:21

      קוד לבוש אכןמקובל במסעדות מאד מיוחדות באירופה אבל זה מושג שכלל לא קיים בארץ,ולא רק ביחס למסעדות.אז בוא לא נתמם,במקרה הנדון העינין ברור- חיילים במדים -לא! הרי הכבאי או החובש ממד''א לובשים את מדיהם רק כשהם בתפקיד (ומן הסתם יתקבלו בברכה כשיזדקקו להם במסעדה הזאת..) האם מישהו ימנע מלובש ג'נס מרופט וטי-שרט להכנס למסעדה הזאת?! לא הייתי שולל את הרשיון של המסעדה כי היא פרטית ובעליה יעשה בה כרצונו,אבל הפרסום הזה ,כך אני מקווה , יגרום לה להשאר לא יותר מאשר הרשיון ...

  • 65.

    מאד פשוט...

    מושיק, 03/03/10 09:56

    ראשית אפשר להמנע מלהגיע לשם לא חסר מסעדות או בתי קפה,שנית כאשר הוא יזדקק ללובשי מדים כמו מד''א או משטרה אז לא חייבים להגיע...אם הערבים מתחילים בחרם אין בעיה כשזה יפגע בכיס אז יהיה כמו תמיד שהם יתחננו שיגיעו אליהם,בינתיים הם לא במצב להחרים...

  • 64.

    אוכל בחינם !!! תבואו, תוכלו ואל תשלמו, מה הם יעשו? יתקשרו למשטרה?

    הכלכלן, 03/03/10 09:54

    תוך שבועיים הם יסגרו

    • וואלה רעיון טוב - אבל אולי הם יקחו את החוק לידיים - כמו שהם נוהגים (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 03/03/10 19:54

  • 63.

    קניה מערבים

    אלי, 03/03/10 09:54

    יש לי בכיס ארנק שנקרא : ''הארנק החופשי'' כבר שנים שאני מכבד אותו ולא משלם ממנו לערבים. זה פשוט כדי לא לפגוע באוירה של הארנק.אני מציע לעוד אנשים לקרוא לארנק שלהם באותו שם ולא לשלם ממנו לערבים.

    • מסכימה לחלוטין (ל''ת)

      ד, 03/03/10 10:10

    • צודק (ל''ת)

      ., 03/03/10 11:06

    • יפה וחכם כתבת (ל''ת)

      אזרחית, 03/03/10 18:16

  • 62.

    מצאו דרך

    gidi65 , 03/03/10 09:52

    איזה יופי ''אל תעשו עניין '' מצאו דרך לסנן אנשים זה אותו דבר כמו הסלקטורים בת''א אז יאללה לסגור מהר כי זה געני .אה רגע כאפייה וכיסוי ראש לנשים גם לא יכניסו לשם?

  • 61.

    חיפה מזמן לא עיר יהודית יונה יהב הרס את העיר לגמרי

    יוד, 03/03/10 09:52

    להסתובב בחיפה זה פשוט נורא עברינים נרקומנים בסטות ברחובות הראשיים לכלוך עובדים זרים רוסיה הקטנה העיר יותר ערבית מיהודית מי שחי בעיר ומכיר אותה מלפני30 שנה ויחזור אליה היום לא יכיר אותה

  • 60.

    סגירה ותביעה

    יגאל מהצפון, 03/03/10 09:46

    אין צורך בשימוע
    הכל ברור
    לסגור מיידית
    ואפילו לתבוע תביעה אזרחית ואם יש קייס גם תביעה פלילית.

  • 59.

    בושה

    אילנה, 03/03/10 09:45

    אם היה קורה מקרה שלא מכניסים ערבי למסעדה כל הארץ היתה קמה ומבזה את המסעדה אך לובש מדים אפשר להשפיל בושה וחרפה צריך להחרים אותם מייד ולהוציא צו סגירה,בואו נתאחד ונגרום להם להפסדים שהם לא יוכלו להרים את הראש יותר

  • 58.

    להחרים מיד את המסעדה שתהיה שוממת אז ישמחו אם לובשי מדים יגיעו אליה (ל''ת)

    נאוה ברק, 03/03/10 09:44

  • 57.

    מה ההתרגשות? כל מי שלבש מדים מתישהו בחייו, שיחרים את המסעדה (ל''ת)

    הם כבר יתחננו לקבל חיילים במדים, 03/03/10 09:44

  • 56.

    עם רעלה גם מגרשים? (ל''ת)

    עוד אחד , 03/03/10 09:43

  • 55.

    ''האיש החופשי'' חחח... כאילו יש עוד מקום במזרח התיכון בו ערבי הוא חופשי (ל''ת)

    שיגידו לצה''ל תודה!, 03/03/10 09:41

  • 54.

    צריך להחרים אותם.

    ניר, 03/03/10 09:40

    מאז אירועי אוקטובר 2000 אני מחרים מסעדות ועסקים ערבים. לא מוכן לרכוש אצלם כלום. הכסף שלי לא צריך ללכת למקורות שלא מאמינים במטרות המדינה ומערערים את זכותה.

    • חרם זה פרווה. צריך לתבוע אותם ולהעניש אותם בחומרה (ל''ת)

      ואם צריך, להשלים חקיקה מזורזת בעניין בכנסת, 03/03/10 10:21

  • 53.

    אז בחופשיות לא להיכנס אליהם ולהחרים אותם!! (ל''ת)

    נטע, 03/03/10 09:35

  • 52.

    אז איך נותניםדו''ח?

    הפקח, 03/03/10 09:29

    אם אי אפשר להיכנס במדים
    איך הם קיבלו אישורים????????

  • 51.

    שימוע וסגירה- כבר היום. (ל''ת)

    לא להמתין רגע., 03/03/10 09:24

  • 50.

    לסגור את המסעדה (ל''ת)

    דניאל, 03/03/10 09:24

  • 49.

    בזכות המדים האלה המסעדה מתקיימת. אילו אזרחים שתורמים לביטחון (ל''ת)

    גבי, 03/03/10 09:24

  • 48.

    שיאכלו אלה את אלה (ל''ת)

    JULIA, 03/03/10 09:21

  • 47.

    במקום איומים נוסח מדינת משטרה פשוט להפסיק ללכת לשם והמסעדה תסגר מעצמה

    זה תלוי באזרחים בלבד, 03/03/10 09:17

    במקום לאיים ולהפעיל כוח ומשטרה וחוק, פשוט לתת לברירה הטבעית להשפיע. שאנשים יפסיקו ללכת למסעדה הזו והיא כבר תיסבר מעצמה מחוסר כדאיות.
    נראה אתכם !!!

  • 46.

    כל ציר שדרות בן גוריון נהפך למתחם ערבי ! (ל''ת)

    יהודי פשוט, 03/03/10 09:16

  • 45.

    ומה אם אני הייתי אומר שאין כניסה לנשים מוסלמיות?

    איתי, 03/03/10 09:13

    על אותו משקל בדיוק יש לי מסעה שנקראת ''האדם החופשי'' ועל כן במסעדה זאת איננו מסכימים לכל מי שחובש משהו על ראשו להיכנס למסעדה.
    אני די בטוח שאם הייתי אומר לאישה מוסלמית שחובשת כיסוי ראש או לאישה דתית שחובשת כיסוי ראש להוריד אותו כי: ''זוהי המדיניות אצלנו במסעדה'' הרי היו טוענים שאני גזען כנגד ערבים.
    אני לא יודע אם הבעלים של המסעדה ערבי כי זה לא הודגש בכתבה, אבל זה לא משנה, אם חייל צה''ל ששומר על המדינה בלי שום קשר אם אזרחי המדינה הם מכל מיני דתות וגזעים, לא יכול לשבת במסעדה בגלל שהוא לובש מדים, יש לסגור את המסעדה לאלתר!

  • 44.

    חיפאים איפה הכבוד העצמי שלכם ??

    ע. מיכאלי, 03/03/10 09:11

    כל דקה שהמסעדה הזו פועלת היא דקת ביזיון לעיר !!

  • 43.

    באוניברסיטאות כבר גירשו חיילי מילואים משיעור, אז למה אפשר לצפות...

    עידן, שינקיניסטן , 03/03/10 09:10

    אם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר.

    אם לא העיפו את המרצה הזה, מה אפשר לצפות מבעל מסעדה, במקרה הזה ערבי. אני לא אתפלא אם זה יקרה גם בת''א, במקומות כמו קום איל פה או כל מיני מקומות שהאג'נדה שלהם היא אנטי ציונית.

    בכל מקרה אני גם למקום הזה לא יכנס בחיים. את קום איל פה אני מחרים מאז שהיתה שם תערוכה פרו פלסטינית בוטה.

    • דווקא העיפו את המרצה

      אישו, 03/03/10 10:56

      ממכללת ספיר - בשדרות

  • 42.

    ידעתי שזה יבוא עלינו ביום בהיר,,,,אין כניסה ליהודים בארץ ישראל

    JIM BEAM, 03/03/10 09:09

    לקחת להם את הרישיון ולשלול להם את האזרחות ,,דחוף,,,

  • 41.

    פושעי אוסלו - לדין

    אדישי, 03/03/10 09:09

    חברים,

    אם זה נכון אז.. .. איבדנו את הארץ הזאת.

    • תחזור למעברה (ל''ת)

      גיא, 03/03/10 09:30

  • 40.

    איפה אנשי השמאל - איפה רודפי הצדק?

    נרקיס, 03/03/10 09:07

    אם זה היה קורה בירושלים באיזו מסעדה של אוהב בית''ר שלא היה מוכן להכניס אנשים אם סממנים מוסלמים .....איזה צעקות היו...איזו המולה היתה סביב הנושא...

    איפה אתם אנשי השמאל רודפי הצדק ????

    • קראת לי? לך שב במסעדה שמלאה תמונות של מטוסים וטנקים כאילו יום העצמאות

      גוגו, 03/03/10 10:32

      או הנכבה כדי לעצבן אותך.
      האמת שאני חושב שהם צודקים שהם לא מבדילים בין אילו לובשי מדים נכנסים - מבחינתם כולם מייצגים את אותה מדינה.

      • גוגו - עשה כמו ששמך אומר. גו. גו. (ל''ת)

        לך מכאן, 03/03/10 11:15

      • אני די בטו שאם נכנס לשם אדם עם מדי UN לא יעירו לו

        יון קטיון, 03/03/10 12:04

        חוץ מזה גוגו לך תפגין נגד הגדר ולך תחפש לך מדינה אחרת כי הרי את זאת אתה בכל מקרה רוצה לתת , לא ?

      • גו ווסט, לייפ איז פיספול דר, גו ווסט... (ל''ת)

        פט שופ בויז, 03/03/10 13:55

  • 39.

    פתח תיקווה

    משה, 03/03/10 09:07

    יש להחרים את המסעדה מה היה קורה אים היו
    אומרים אין כניסה לערבים אפא השמול למה לא מגיב

  • 38.

    סעדה ערבית, לא להיכנס, אדם חופשי לכאורה, יכול להיכנס לכל מקום ! (ל''ת)

    עדן, 03/03/10 09:07

  • 37.

    רק בחיפה אפשר,נראה אם מישהו יעז לעשות את זה בי-ם. (ל''ת)

    אריה מחשי, 03/03/10 09:06

  • 36.

    אם היו מפלים ערבים

    למה לא הזכירו בערוץ 2???, 03/03/10 09:06

    יונית הצנונית היתה בוכה בשידור חי
    אני מציעה לקיים משמרת מחאה מול המסעדה
    וגרום לסגירתה

    • למה לצפות בחדשות ערוץ 2 שם אחרי המבצע בעזה? למה לא באל ג'זירה? (ל''ת)

      אם כבר אנטישמיות אז בשפה אותנטית. אנדר לוק., 03/03/10 09:30

  • 35.

    יש גבול לכל תעלול

    יוני, 03/03/10 09:06

    לסגור מיד בצו מנהלי את המסעדה

  • 34.

    לשבת במסעדות. מה יגידו על זה? (ל''ת)

    אז אנחנו בתגובה לא נתיר לנשים עם רעלות, 03/03/10 09:06

  • 33.

    בן לא מפלים יהודים, רק ''ציונים''. הסברים מגוחכים. (ל''ת)

    ., 03/03/10 09:05

  • 32.

    יכולים להמשיך אך לא יראו אותי ורבים אחרים במסעדה (ל''ת)

    יהודה, 03/03/10 09:04

  • 31.

    חד משמעית להחרים את המסעדה המזורגגת. (ל''ת)

    אבי ש, 03/03/10 09:03

  • 30.

    אם היו אוסרים כניסת כפיות וגאלביות

    גלי, 03/03/10 09:02

    אם בעל מסעדה יהודי היה אוסר כניסת אזרחים לבושי גאלביות וכאפיות היו סוגרים לו את המסעדה על המקום ומגישים נגדו תביעה על גזענות, אפליה, תשלומי מזונות, עוגמת נפש והוכל צמוד לריבית ולמדד משכנתאות.
    אם אדם בתפקיד לובש מדים רוצה לאכול במסעדה אז אסור לו? זו אפלייה שאין כמותה. ראוי להחרים את המקום ואז בעל המסעדה יהיה ''אדם חופשי'' מאוד מפרנסה

  • 29.

    כל הכבוד לבעלי המסעדה

    סרן במיל., 03/03/10 09:00

    ובוז לטוקבקיסטים העלובים מתחתי ולפונקציונרים הקטנים מהעירייה. כבוד עיוור ללובשי מדים יש באיראן ובחונטות של דרום אמריקה. בכלל, מה לובשי מדים עושים במסעדה בהדר? תאכלו בחדר האוכל, כמו חיילים אמיתיים.
    (לא רלוונטי רק שתדעו - אני קצין קרבי במיל, כל שנה חודש בשטחים, פלוס עבר בלבנון - הימור שלי, רקע צבאי מכובד יותר משל כל המגיבים גם יחד. אני מתבייש להגן על המדינה שאתם האזרחים שלה)

    • אתה אחמד לא סרן (ל''ת)

      אריק, 03/03/10 09:24

    • מה אתה מקשקש שם

      צביקה, 03/03/10 09:25

      שום כבוד עיוור ללובשי מדים. מדובר באפלייה פשוטה קטנה ומגעילה.

    • אולי סרן אבל לא חכם במיוחד

      ערן, 03/03/10 09:34

      ''חיילים אמיתיים'' נמנים עם כל יתר אזרחי המדינה ויאכלו איפה שבא להם!, זאת שערוריה לא להכניס אדם למקום ציברי בגלל לבושו, בעוד לבושו לא פרובוקטיבי, אלא לגיטמי לחלוטין
      ברור גם שהם מעולם לא אמרו ''לא'' לשוטר או לאיש מד''א
      הם סתם שונאי ישראל, ומגיע להם כל הרע שבעולם

    • אף אחד לא ביקש כבוד. פשוט תן להם לשבת אם הם

      בן, 03/03/10 09:48

      רוצים לאכול במסעדה..זה לא כבוד, זה בוז.

    • אם אתה סרן אז בושה וכשלון של הצבא והמדינה שגדלת והתחנכת בה. (ל''ת)

      סרן קרבי בקבע, 03/03/10 09:54

    • אני מתבייש שקצינים כמוך משרתים בצבא. (ל''ת)

      קצין קרבי, 03/03/10 10:00

    • צודק לחלוטין...

      דורון, 03/03/10 10:14

      בסך הכל יש קוד לבוש
      אנשים לא רציניים מגיבים על הנושא, בחול יש המון מסעדות אשר מנהיגות קוד לבוש לדוגמא לבישת ג'קטאלגנטי, זאת זכותה המלאה של המסעדה במידה והלבוש אינו עולה בקנה אחד עם הרעיון העסקי של המסעדה, אני גם שירתתי בצבא בשירות שהוא קרבי, ואינני נעלב מבקשה זו. אם שוללים את הרשיון עסק למסעדה זאת , יש עוד המווןןןן מקומות ציבוריים שיצטרכו לתת את הדין לגבי המדיניות שכביכול ''מפלה'' ממלא מקום ראש העיר של חיפה, הולך עם העדר כמו כולם!!!!!!!!!!!!! ואינו חושב בבשום צורה הגיונית!!!!! טפשות בהתגלמותה

    • עדיף שתהיה 12 חודשים בשנה בשטחים. שם תרגיש יותר טוב. (ל''ת)

      עלה ירוק, 03/03/10 10:27

    • איזה סרן ואיזה נעליים אתה מחמוד מקלקיליה! (ל''ת)

      שמעון החולב, 03/03/10 10:48

    • תגובות לתגובות

      סרן במיל., 03/03/10 11:20

      צביקה - אפלייה היא בד''כ על בסיס גזע, לא על בסיס החולצה שאתה לובש.
      ערן - מדים זה לא בהכרח לבוש לגיטימי, בטח לא מדי צבא. מסעדה זה לא מקום ציבורי, לא ציבורי יותר ממועדון לילה, למשל, שם לבוש הינו קריטריון סטנדרטי לקבוע מי יכול להיכנס. חיילים אמיתיים בתפקיד אינם כמו יתר אזרחי המדינה. פשוט מאוד.
      סרן קרבי בקבע - אתה הפייבוריט שלי, ילד מושתן בן 23 שחושב שהוא יודע משהו. יש לך זמן להגיב לכתבות באינטרנט באמצע השבוע? שאני הייתי בקבע קרבי, מחשב ראיתי פעם בשלושה שבועות, בבית. זו כנראה הסיבה שהחיילים שהיו תחת פיקודך בלבנון 2006 קיבלו בתחת מלוחמי פלנגות. לך תשמן את הנשק, תתאמן ותסתום את הפה עד שתעבור את גיל 25.

    • ואם החייל הוא לוחם רק שבמקרה בדרך הביתה הוא החליט

      איתי, 03/03/10 13:54

      לאכול במסעדה כי היה רעב והוא לא הוריד את המדים? לגיטימי וקורה.
      מה, אין חיילים קרביים, שריונרים למשל, שעושים טקס צבאי בלטרון ואז אוכלים בסטקיית אסא כשהם על מדים, ישר אחרי הטקס ולפני החזרה הביתה?
      פעם חזרתי מאימון מילואים ברמת הגולן ועצרתי במסעדה בדרך הביתה. מה יש לך להגיד על זה?
      אתה אמיתי בכלל? אני בספק...

    • אתה מוזמן לבוא לגור איתנו בעזה... (ל''ת)

      עזתי, 03/03/10 14:25

  • 28.

    בצרפת מתגבש חוק שימנע מנשים עטויי ''סורגים''(רעלות)-להכנם למוסדות לימוד

    אליקבליקבום , 03/03/10 09:00

    מה יש לבעל המסעדה לומר על זה?-זה אותו הדבר!!

  • 27.

    חרם מוחלט

    עמית, 03/03/10 08:59

    החרמה מיידית ,כל מי שאכפת לו חייב להחרים את המקום הארור הזה מיידית !
    בושה וחרפה , אל לנו לוותר ולהסכים לדבר מכוער כזה לקרות מתחת לאפנו....

  • 26.

    חיפה הופכת אט אט לעיר ערבית , יש רק עזיבה יהודים. (ל''ת)

    מאיר שדה גופרית, 03/03/10 08:59

  • 25.

    מהיום אני לא מכניס אנשים עם כאפיות לעסק שלי

    אסי, 03/03/10 08:58

    זאת המדיניות החדשה.
    זה גם פוגע ברגשותיי וגם גורם ללובש להיראות מטומטם.

  • 24.

    חוצפנים, מקווה שהעסק שלכם יפשוט רגל מהר יותר משתגידו בוקר טוב היום... (ל''ת)

    בר, 03/03/10 08:56

  • 23.

    מהצפון תיפתח הרעה לסגור לאלתר את הסיר הנפוח (ל''ת)

    ירמיהו, 03/03/10 08:55

  • 22.

    כל אנשי השמאל תומכים והכניסה לערבים ולשמאלנים

    יהודים יקרים לכו ופרנסו בעלים של מסעדה ערבית, 03/03/10 08:54

    יהודים אידיוטים שהולכים לאכול שם.
    אני ציוני גאה במדינת ישראל ולכן לא אשב לעולם במסעדה גזענית

  • 21.

    בוא נבחן את מה שהם אומרים

    מילואימניקית, 03/03/10 08:54

    אני רוצה לראות שאירוע רב נפגעים יקרה במסעדה והם לא יכניסו אנשי ביטחון לטפל בעצמם. הרי ברגע זה מדינת ישראל נחוצה... אז שיתבוססו בדמם, תרתי משמע, ושאף אחד לא יגש לטפל בהם. אנשי הבטחון זה חלק מהמדינה, הם, לעומת זאת, יכולים לעוף, הם ממש לא נחוצים במדינה...

  • 20.

    אפסים מאופסים ''לגרש לאירן במיידית

    frhapyha , 03/03/10 08:53

    רק רימון ומיץ רימונים יסגור את המסעדה

  • 19.

    גם לסועדים יש מדיניות...לאכול במקום אחר (ל''ת)

    יואב, 03/03/10 08:51

  • 18.

    חיפה היא כבר מזמן עיר ערבית

    חיפאית לצערה, 03/03/10 08:50

    הצעירים היהודים ברחו מהעיר. חיפה הפכה בשנים האחרונות לעיר של בני מיעוטים, שמגיעים הנה מכפרי הגליל וקונים כאן בתים בשל המחירים הנמוכים של הדירות בעיר.

  • 17.

    יש מלונות שמבשרשים להסתובב רק עם חלוקים..מה הבעיה

    jbul, 03/03/10 08:49

    זה מה שמראה כמה אנחנו גזענים....יש מלונות מאד יוקרתיים שם דורשים לא להסתובב בבגדים רגילים רק בחלוקים...לכולם זה נראה מובן מאליו...פה מבקשים בלי מדים....בעל עסק פתח מקום בו זה חלומו.מה קורה כשדוסים מבקשים לא לבוא במיני ...נראה מובן נכון??
    מישהו פה מנסה לתפוס כותרת ולהכניס סכסוכי ערבים ישראלים....היועץ המשפטי של חיפה -אידיוט.ואוי לחוק שהוא מתיימר לייצג

    • שלב הבא - לא להסתובב במדים בתחבורה ציבורית, זה מעליב את הערבים (ל''ת)

      במדינה נורמלית כבר לא הייתה מסעדה..., 03/03/10 09:51

  • 16.

    פידה כיוואן - השם אומר הכל ! מסעדה של ערבים. לא פלא ! (ל''ת)

    לסגור את המסעדה לאלתר !, 03/03/10 08:49

  • 15.

    אין בעיה....

    אדי, 03/03/10 08:47

    בכיף, כך מותר לבעלי המקום היהודי לשאול לכל הנראה ערבי ''האם אתה ערבי?'' אז בבקשה אחוצה... מקלקל את האווירה... אתם מקלקלים את האווירה... תמיד...מה אתם עושים בזה עינין זה המדיניות, שם המקום ישראל...

  • 14.

    גם האוכל לא משהוא (ל''ת)

    אזרח חופשי, 03/03/10 08:47

  • 13.

    להחרים המקום כפי שהם מחרימים חיילי ושוטרי ישראל

    חי שדרות, 03/03/10 08:46

    הטיעון שגם אנשי מדא לא ניכנסים מצוץ מהאצבע ונועד להסוות את הסיבה האמיתית שהם לא רוצים לשרת את משרתי המדינה הלוא שמה של אחת הפונקציון הוא -כיואן- שם המדבר בעד עצמו ומעיד על בעלי המקום ומוצאם ומכאן הסיבה האמיתית להחרים חיילי ושוטרי המדינה הציונית יהודית

  • 12.

    מה היה קורה לו מסעדה היתה מונעת מחובשי כאפיה להיכנס ?

    אזרחית, 03/03/10 08:43

    מתוך מדיניות המקום.
    כל התקשורת היתה על הרגליים, כל ארגוני השמאל היו נכנסים לפעולה ומוציאים אלף צווים בבתי המשפט נגד בעל המסעדה.
    אבל מי שלא נותן להיכנס במדים, לתקשורת אין שום בעיה עם זה.
    אגב, ה''מדיניות'' הזאת במסעדה בחיפה כוללת גם שוטרים במדים.

    • 100% agree (ל''ת)

      me, 03/03/10 08:56

    • השוואה מטומטמת, כאפיה היא סממן דתי, מדים לא. (ל''ת)

      צחי, 03/03/10 09:54

      • זה לא משנה.

        ., 03/03/10 10:10

        הכאפיה גם היא מפריעה לאווירה.

      • שטויות כאפיה היא סממן לאומי ולא דתי (ל''ת)

        עלה ירוק, 03/03/10 10:23

      • לשמחתי אני כבר שנים לא קונה אצל ערבים,תתעוררו (ל''ת)

        אייל, 03/03/10 18:15

  • 11.

    גורלם כגורל המסעדות במגזר בעת האינתיפדה

    עודד, 03/03/10 08:43

    אצביע ברגלי וארנקי, אני מדיר רגלי ממקום זה.

    • על כל שקל שלא תשלם אני אשלם במקומך,חבורת גזענים,אינכם רואים את העיקר א

      ערבי, 03/03/10 10:10

      אלא רק את הטפל

      • משאיות לגשר אלנבי עכשיו..... אני בא לנופף לשלום (ל''ת)

        סטודנט בש, 03/03/10 11:43

  • 10.

    זה ערבים הם רק מנצלים את ישראל אם זה היה חמאס היו הורגים אותם (ל''ת)

    יהודי, 03/03/10 08:41

  • 9.

    לסגור את המקום ומיד

    תומר, 03/03/10 08:40

    הוא שוכח בעל המקום כי את החופש לעשות כרצונו מקיים דם חיילינו שמגן עליו. הוא יענו תמים וכאילו מציג זאת בתחפושת של יפי נפש, אבל הוא גזען ודמגוג רדוד.

  • 8.

    סערה בכוס תה!

    זו המדיניות וזהו!, 03/03/10 08:38

    זה לא שאמרו לו שבגלל שהוא חייל הוא לא יכול להיכנס. הוא יכול להחליף את המדים ולהיכנס למסעדה- זה הכל.

    • שטויות. הם לא מוכנים שמישהו עם סממן של ריבונות ישראלית

      בן, 03/03/10 09:46

      יאכל במסעדה.. ברור שזה לא אישי, בכל זאת, הכסף של היהודים מאוד רצוי בעסקים של ערבים.

    • תגובה כנועה ולא ראויה ליהודי החי במדינת ישראל (ל''ת)

      כצאן לטבח, 03/03/10 09:49

      • זה בגלל שחסרה לנו גאווה לאומית, והשמאלנים דואגים לזה שלא תהייה

        רומאו, 03/03/10 15:02

        גאווה לאומית,כי זה לא מתאים לערבים.

    • לא ידרשו ממנו תעודה המעידה שלא שרת בצה''ל ?

      אני, 03/03/10 14:38

      יופי, נרגעתי.

      *****טיפש*****

  • 7.

    גזענות בוטה כנגד יהודים (כי אין ערבים במדים)...לא להגיע (ל''ת)

    האדם הלא גזעני, 03/03/10 08:38

  • 6.

    דברים מקובלים במשמרות המהפיכה באירן לא בישראל !!!

    רועי - חיפה, 03/03/10 08:37

    ראש העיר חיפה
    תגלה מנהיגות וסלודריות לחייל צה''ל ששומרים עלינו!!
    מהר לסגור להם את העסק
    חיפה נא להחרים את המקום!!!!!!!!!

  • 5.

    לסגור את המסעדה (ל''ת)

    מטעמה, 03/03/10 08:37

  • 4.

    PUT THIS GUY OUT OF BUSINESS! (ל''ת)

    איזה שמוע?!, 03/03/10 08:35

  • 3.

    אני לא מכיר מישהו שנפגע מלראות לובש מדים.. (ל''ת)

    חוצפן!!! בזכות החיילים יש לנו מדינה בכלל, 03/03/10 08:35

  • 2.

    לסגור מיד את המסעדה

    דני, 03/03/10 08:32

    צריך ללמד אותם לקח

    • למה לסגור ? שיורידו מדים ,יתרחצו ויחזרו בלבוש אזרחי (ל''ת)

      איש שלום, 03/03/10 19:18

      • לא מתקבל על הדעת

        יגאל, 05/03/10 20:21

        תסלח לי אבל בכל מקום בעולם אנשי ביטחון או כל לובש מדים אחר מגיע לאירועים רשמיים על מדים. גם מפגשים עם ראשי מדינות.זה נורמאלי ומקובל בכל מקום בעולם, אז במדינת ישראל במסעדה שנמצאת בשטח מדינת ישראל לא יכניסו חייל במדים זה פשוט לא מתקבל על הדעת.זה פשוט יריקה בפנים.זו מדינה של יהודים ואם כלכך לא טוב לאותו בעל מסעדה יש מספיק מדינות ערביות או אירופאיות שהוא יכול להגר אליהן בתור ''אזרח'' ישראלי.אנחנו ''כבשנו''את המדינה הזאת אז או שיחיו פה בשקט או שיסתלקו.

  • 1.

    אזס להחרים את המסעדה!! זו דרכם הגזענית שישראלים לא יאכלו בה!! (ל''ת)

    מאיה, 03/03/10 08:31