• 131.

    אני לא מאמינה איזה מנהלת נוראית

    , 14/03/16 21:24

    מסכנה!! אני לא מאמינה שהמנהלת הזאת באמת הרחיקה אותה מהמסיבה ככה!! הייתה לוקחת אותה לצד לדבר ומסבירה לה את דעתה ולא משפילה אותה מול בנות הכיתה שלה!!!
    ):

    IP: 5.29.23.34דווח על תגובה זו

  • 130.

    חוצפה (ל''ת)

    , 10/10/15 12:43


    IP: 79.183.119.19דווח על תגובה זו

  • 129.

    בחירה חופשית

    Guffaws@gimal.com, 15/02/15 19:09

    הילדה יכולה לבחור מה שהיא רוצה והחשבונות משמים!!!!!!!

    IP: 109.253.139.68דווח על תגובה זו

  • 128.

    לא יכול להיות

    חסוי, 25/03/12 19:08

    אני לא כ''כ חושבת שזה נורמלי הילדה באה אם תחפושת של בוקרת אז מה לא צנוע בתחפושת??

    IP: 84.228.184.250דווח על תגובה זו

  • 127.

    בית ספר

    עדן, 03/03/12 15:49

    איזו מיסקנה

    IP: 84.108.162.147דווח על תגובה זו

  • 126.

    איזו חרא המנהלת הזו (ל''ת)

    מיקי, תל אביב, 14/02/12 21:49


    IP: 85.250.145.197דווח על תגובה זו

    • לגמרי מסכימה (ל''ת)

      , 14/03/16 21:25


      IP: 5.29.23.34 דווח על תגובה זו

  • 125.

    תאיר

    חסוי, 08/10/11 23:12

    מי יוגע מה היה השם משפחה של תאיר?

    IP: 212.76.96.57דווח על תגובה זו

  • 124.

    ???--

    123, 27/04/10 15:51

    מסכנה הילדה אני חושבת שהאבא צודק!!!..

    IP: 80.230.70.77דווח על תגובה זו

  • 123.

    תלמידה מבית ספר

    חסוי, 09/03/10 20:14

    המנהלת הזאת חצופה מאד,זה סתם בית ספר דפוק (מניסיון) הבנות של המנהלת המטומטמת בעצמן הולכות עם מיכנסיים ברחוב!!! ות' (תאיר) צודקת אני ראיתי תתחפושת שלה והיא היתה צנועה לגמרי!!
    הם סתם עושים עניין המורות הדפוקות האלה. ועוד משהוא בחיים אל תשלחו את הילדים שלכם לשם זה בית ספר כולו פרטקציות והילדים שלכם יסבלו מה. ואפילו המנהלת לא מרשה לשים לק והבת שלה שלומדת בכיתה ב שמה לק והצוות לא אוצר לה כלום.

    IP: 77.124.74.180

    • ..

      חסוי, 25/03/10 17:07

      הבנות של המנהלת הולכות עם מיכנסיים ברחוב כי הם ילדות קטנות. ת' בכיתה ו'.

      IP: 83.130.121.92 דווח על תגובה זו

    • מה את חופרת???!?!!

      חסוי, 12/02/13 14:41

      חחח למה את משקרת?? הבן של המנהלת הזאת איתי בכיתה מכיתה א' עד היום (י') ו האחיות היחידןת שלו בנות 3

      IP: 109.66.1.56 דווח על תגובה זו

  • 122.

    המנהלת צודקת

    אמא לתלמידה מהכיתה, 04/03/10 07:48

    מנהלת מדהימה, אוהבים אותך שרי כל כיתה ו,
    הבנות וההורים גאים בך תמשיכי כך, חבל שזוהי שנה אחרונה שלנו בבית הספר יישר כח,
    אשרינו. אמא מהכיתה.

    IP: 85.64.1.102דווח על תגובה זו

    • .

      חסוי, 04/05/10 15:54

      לא כול הכיתה!

      IP: 77.126.146.102 דווח על תגובה זו

  • 121.

    מספר הבהרות חשובות

    אמא מביה''ס, 03/03/10 16:57

    1. בביה''ס נתיב מאיר במעלות לומדת אוכלסיה מגוונת מאוד.בכל כיתה לומדות בנות הבאות מבתים דתיים, חילוניים או מסורתיים. לבתי חברות טובות מכל הזרמים ואף אחת לא מרגישה חריגה.
    2. כמו בכל בי''ס, כך גם אצלנו נקבע איזשהו רף, נקבעים נהלים וכללים. אנו חתומים על תקנון וגם לפני פורים קיבלנו חוזר מפורט עם נהלים לפורים( מעבר לצניעות נכללו גם נושאים כמו איסור נפצים או חומרים דליקים)
    3. לא כל עניין הקשור לצניעות נכלל מיד בהגדרת ''100 שערים'' האם בבתי ספר חילוניים מאפשרים כל צורת לבוש???
    4. ת' הגיעה לביה''ס ביום שישי לבושה בגרביונים שחורים ומעליהם פיסות בד גזורות ( כמו חצאית של נערת הוואי) וזאת ע''פ עדות הבנות בביה''ס
    5. אנו, ההורים, תומכים במנהלת ביה''ס, שרי רפפורט ובכל ההתנהלות של ביה''ס. אנו מעוניינים שיהיו בביה''ס כללי צניעות בסיסיים.

    IP: 83.130.121.209דווח על תגובה זו

  • 120.

    !!!!!!!!!! (ל''ת)

    חסוי, 03/03/10 16:25


    IP: 93.173.83.220דווח על תגובה זו

    • ???????? (ל''ת)

      חסוי, 03/03/10 19:43


      IP: 85.130.253.226 דווח על תגובה זו

  • 119.

    גאה במנהל ת שרי רפפורט

    אמא ממעלות ומביה''ס, 03/03/10 13:52

    המנהלת נהגה נכון, וכן כך צריך להיות קיבלנו
    חוזר לפני פורים ואלה ההנחיות.
    צר לי על הילדה שאלה הוריה

    IP: 85.64.1.102דווח על תגובה זו

  • 118.

    אבא בעייתי - ילדה בעייתית

    אמא לתלמידה, 03/03/10 13:04

    על מה הזעם? אז אמרו לתלמידה שהיא הפרה נוהל של בית הספר!!! מה קרה? הורים תתעוררו!!!! אם אנחנו ההורים לא נתמוך במוסד החשוב הזה ''בית הספר'', ולא ניתן גיבוי מלא לאנשי החינוך אנחנו פושעים כלפי הילדים שלנו. אבא שמתנהג כלפי צוות חינוכי בצורה אלימה נותן לבת שלו דוגמא גרועה לכל החיים!!!! הדמעות בעתיד יהיו שלו- כשהוא יבין שההתנהגות שלו לא רק שלא הועילה לביתו אלא נטעה בה זרעים של חוצפה, חוסר כבוד ואלימות.
    זה לא קשור לדת! זה לא קשור לפורים! זה חינוך.
    אני מבקשת מהאבא של הילדה: אם אתה לא מסוגל לעזור לפחות אל תפריע!!

    IP: 87.68.76.197דווח על תגובה זו

  • 117.

    הסיפור האמיתי... כנסו- חשוב..

    אולפניסטית ממעלות, 03/03/10 11:53

    תפסיקו להשמיץ ןלהאמין שמה שהתקשורת אומרת זה נכון! לא הייתם במקום ואינכם יודעים מה התנהל שם באמת.. אני גרה במעלות ומכירה אישית את המנהלת, את הבי''ס, ואחותי גם לומדת בכיתה הזאת..
    אחותי בכלל לא ידעה מכל הסיפור הזה וזה רק מוכיח שהילדה לא הושפלה לפני הכיתה וזה שטויות..
    חוץ מזה כל בת בבית הספר חייבת לקבל על עצמה את החוקים והכללים של בית הספר ולכבד אותם..
    וההורים של ת' סתם ניפחו את הסיפור הזה במקום פשוט להביא לה חצאית ארוכה..

    IP: 212.76.99.79דווח על תגובה זו

  • 116.

    על עבירות שבין אדם לחברו יום הכיפורים לא מכפר

    אברי, 03/03/10 07:39

    בחינוך הדתי שמים דגש על מצוות שבין אדם למקום, על חשבון מצוות שבין אדם לחבירו, ואת ''ואהבת לרעך כמוך'' דוחקים לפינה. אז נאמר שהחצאית של הילדה היית הטיפה קצרה, היה אפשר להעיר לה, ולתת לה להמשיך בפעילות. בגלל אנשים כאלו לא מעט אנשים חזרו בשאלה. יופי דתיים, תמשיכו ככה ובסוף הדתיים יהיו מיעוט מבוטל.

    IP: 85.250.191.155דווח על תגובה זו

    • כל כך נכון!!!

      חסוי, 27/09/10 01:35

      כל כך נכון!!!
      אתה צודק!

      IP: 79.178.194.79 דווח על תגובה זו

      • אהבתי!

        שיר, 04/02/11 21:14

        כל מילה בסלע!

        IP: 79.181.107.174 דווח על תגובה זו

  • 115.

    כל הכבוד למנהלת

    מורה דתיה גאה, 02/03/10 22:23

    אני מאמינה שיש לאפשר לכל המעוניין ללמוד בבית ספר דתי .שמירה על כללי הצניעות היא תנאי הכרחי . ומי שלא מכבד תנאי זה כך בדיוק צריך לנהוג בו , זו לא השפלה אלא עמידה על עקרונות חשובים. אני כמורה נוהגת כך גם בתלמידותיי ועומדת מול כל אותם הורים חצופים שחושבים שאנחנו צריכים להתכופף בשבילם ולא הם בשבילנו.
    ושוב ישר כח לבית הספר במעלות.

    IP: 95.86.98.108דווח על תגובה זו

  • 114.

    כנסו לאיש חינוך 84 ניתוח נכון! הילדה צנועה!

    שלומי מאשדוד, 02/03/10 19:44

    איש חינוך ניתחת בצורה נכונה את המקרה בהתחלה חשבתי שחשוב שיהיו גבולות נקודה. עתה אני מבין שצריך גבולות אבל עם כבוד !
    מה רוצים מההורים? נניח וטעו..! מדברים כאן על טיפול המנהלת בעיניין מול התלמידה...!

    תתפכחו! אין ספק שנעשה כאן טיפול לקוי תוך כדי השפלת התלמידה!

    בושה למערכת החינוך!

    מעבר לכך על פי התמונה בעיתון הילדה צנועה!

    IP: 109.64.24.158דווח על תגובה זו

  • 113.

    למה????????

    יהודה ואיתי, 02/03/10 18:49

    למה כולם מאשימים את המנהלת אנחנו מכירים את האמא והיא בחיים לא צורחת ולא מעליבה אף אחד היא גם לא מסכימה להרוג אפילו זבוב אחד בחיים שלה

    IP: 147.236.38.151דווח על תגובה זו

    • תגובה

      אני בבית ספר הזה, 24/12/12 15:23

      מה שקרה באמת זו שפשוט היא לא באה אם חצאית צנועה במקום כל הריב הזה והפירוסם בחדשות ובעיתונים פשוט היה כדי לה ללכת הביתה לשים חצאית ארוכה ולבוא (ונכון שאיתי קליר

      ויהודה זגלמן שלחו את תגובה 114 אז איתי קליר הוא אח שלי ויהודה הוא החבר של אח שלי ואנחנו ממעלות )

      IP: 95.86.112.174 דווח על תגובה זו

  • 112.

    מי שלא רוצה חינוך דתי שלא ישלח את הבת שלו לבית ספר דתי

    חילוני, 02/03/10 18:27

    מה שביקשת זה מה שקיבלת

    IP: 85.65.61.107דווח על תגובה זו

  • 111.

    שלום!

    מישהי, 02/03/10 16:07

    המנהלת אינה היתה צריכה לצעוק על התלמידה1
    התהגות זאת אינה ראויה!

    IP: 84.110.125.202דווח על תגובה זו

  • 110.

    שלום

    מישהי, 02/03/10 15:25

    אף אחד לא יודע מה באמת היה שם!!תפסיקו לשפוט..אם המנהלת צעקה זה בעיה אבל אם לא אז נעשה לה סתם עוול!יש חוקים מה לעשות..קחו הכל בפרופורציה.

    IP: 85.64.90.236דווח על תגובה זו

  • 109.

    אני מכירה את הילדה הזאת !!!

    ^^^ חסוי ^^^^, 02/03/10 14:51

    היא ילדה טובה , נשמה ויפה ...
    אני גם פעם הייתי בבית ספר הזה ,
    אבל עם כל הכבוד לא צריך להגזים באורך של החצאית ולבוא עם חצאית ארוכה מאוד !!
    וחוץ מזה , לא לחשוב שהדתיים משחקים אותה דתיים ! עם כל הכבוד זה פורים
    וגם לא צריך להוציא שם רע על הדתיים כי הם האנשים הכי ישרים בעולם {ולפחות רובם }

    IP: 85.250.120.19דווח על תגובה זו

  • 108.

    אני מכירה את הילדה הזאת ואני חולה עליהה ... (ל''ת)

    חסויי ...., 02/03/10 14:46


    IP: 85.250.120.19דווח על תגובה זו

  • 107.

    אסור היה לנהוג כך כלפי הילדה ולסלקה , בושה למנהלת!!!!

    רות, 02/03/10 13:12

    אני לא מצדיקה תחפושת לא צנועה אבל אסור היה להתנהג כך כלפי הילדה,זה טראומה לכל החיים, ודוחה את החילוניים מהתרוה

    IP: 77.126.158.16דווח על תגובה זו

    • הילדה לא סולקה

      הייתי שם, 03/03/10 21:38

      והמנהלת לא צעקה עליה .אפשר לחשוב שאם הייתה צועקת עליה היה קורה אסון גדול.. אבל אפילו את זה היא לא עשתה אלא יצרה קשר עם ההורים כדי שיביאו לילדה תצאית ארוכה יותר. זה הכל.
      ההורים הם אלא שצרחו. כן, ממש צרחו בצורה איומה עד כדי כך שהמנהלת אמרה לאבא שהיא תזמין משטרה.
      אומרת שוב - הילדה לא סולקה. ההורים לקחו אותה הביתה במקום לחשוב שניה על מה שהם עושים.

      IP: 85.130.253.226 דווח על תגובה זו

  • 106.

    המנהלת צודקת בהחלט!

    חסוי, 02/03/10 11:51

    סליחה,אם כל הכבוד, כל התלמידות בבית הספר קיבלו נהלים שצריך לבוא איתם בפורים.והוזכר שם שילדה שתבוא עם חצאית מעל הברך,תצתרך להעריך את החצאית.ואתם חשבתם שהמנהלת סילקה את ת',וזה הוציא שם רע על המנהלת.אז זה פשוט בעיה שלכם שהבאתם את ביתכם עם חצאית קצרה.

    IP: 212.76.99.79דווח על תגובה זו

  • 105.

    המנהלת צודקתת (ל''ת)

    חסוי, 02/03/10 11:48


    IP: 212.76.99.79דווח על תגובה זו

  • 104.

    מדינת טליבאן! (ל''ת)

    המלך הוא עירום, 02/03/10 11:31


    IP: 132.66.181.121דווח על תגובה זו

  • 103.

    כל הכבוד

    אלכס, 02/03/10 11:27

    לא צריך חינוך לקורבה מגיל צעיר

    IP: 84.108.41.77דווח על תגובה זו

  • 102.

    מנהלת מעולה

    אב לילדה בבית הספר, 02/03/10 09:19

    אני חייב לציין שגברת המנהלת קפדנית חרוצה וטובה מאוד וכול ההורים ששוחחתי איתם מרוצים מאוד מהתיפקוד שלה כול הכבוד לך תמשכי ככה כי רק כך נקבל ילדים מחונכים ומוצלחים באמת ולך אב יקר שלח את הבת שלך לבית ספר חילוני שתבוא איך שהיא רוצה אפילו עים מיכנס קצר

    IP: 85.64.1.163דווח על תגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה שלך! (ל''ת)

      מורה בביה''ס, 02/03/10 22:42


      IP: 93.172.48.129 דווח על תגובה זו

    • מנהלת כזאת הייתה מצליחה מאוד באיראן, שם מקומה ואתה מוזמן להצטרף אליה. (ל''ת)

      הבןבן , 03/03/10 11:05


      IP: 87.219.253.199 דווח על תגובה זו

  • 101.

    יכול להיות שהאב צודק

    מייסי, 02/03/10 07:52

    אני לא אנסה לשפוט את המקרה הזה כיוון שלא הייתי נוכחת,אבל אני חייבת להגיד שהייתי באחד הקניונים בפורים ומה שראיתי זו זוועה מהלכת.ילדים ובני נוער הגיעו לשם מבתי הספר מחופשים.וכמעט כל הבנות היו כמעט ערומות.אחת התחפשה למלחית,השנייה לשלגייה,השלישית לחיפושית וכו' וכו',אבל בלי יוצא מן הכלל,כולן לשבו חצאיות מיני שראו להן את התחתונים,גרביונים עם ביריות ונעלי עקב שרואים רק בסרטי פורנו,ולחשוב שמדובר רק בילדות.המסקנה שלי:פורים הפך לחג שבו כולן רוצות להיות זונות (במסווה של חיפושית).זה רע מאד

    IP: 80.230.45.5דווח על תגובה זו

  • 100.

    נורמות

    בני, 02/03/10 07:31

    בבית ספר דתי יש נורמות.
    אסור לשים חצאית מעל הברך - מה נורא בזה.
    לא כולם רוצים שכבר בגיל 12 הילדה שלהם תראה כמו פרוצה.

    IP: 84.229.46.204דווח על תגובה זו

  • 99.

    חילונים התעסקו בשלכם

    דתי, 02/03/10 02:53

    ואנו נתעסק בשלנו.
    חדלו לדחוף את האף לעניננו.

    IP: 93.172.200.243דווח על תגובה זו

    • צודק .אבל היה טוב אם היו פוטרים בדרכי שלום הילדה בטרומה (ל''ת)

      יחי, 02/03/10 05:44


      IP: 69.114.174.196 דווח על תגובה זו

    • רק ברגע שזה יהיה הדדי... (ל''ת)

      י, 02/03/10 08:05


      IP: 80.74.101.16 דווח על תגובה זו

    • אתה חוצפן, אתה יודע את זה?

      חן, 02/03/10 08:31

      אין לי בעיה בכלל לתת לך לחיות את חייך, אם אתה תתן לי לחיות את חיי. חיי זה אומר אוטובוסים בשבת, אפשרות לחתונה אזרחית, ביטול החוקים המטופשים כגון חוק החמץ ועוד.
      ברגע שאתה תצא מחיי, אני אצא מחייך. קפיש?

      IP: 62.219.131.130 דווח על תגובה זו

  • 98.

    אני במקומך הייתי מעבירה את הילדה לבית ספר נורמלי ודואגת לפטר את הסו קו

    נ, 02/03/10 02:26

    לד מנהלת!!

    IP: 79.182.67.172דווח על תגובה זו

    • יש כללים ברורים!!!

      מוריה שוקרון, 02/03/10 07:58

      עם כל הכבוד יש כללים ברורים בביה''ס ומי שלא מעוניין לדבוק בהם לא חייב ללמוד בביה''ס הספציפי הזה גם בבתי ספר לא דתיים יש כללים ואם תלמיד יעבור אותם הוא יטופל אם כלל כזה או אחר לא נראה לךמישהו זה לא אומר שהכלל לא בסדר נשלח חוזר להורים ודובר עם הבנות הרבה לפני פורים ככה שעוד 5 סנטמטר לחצאית והכל היה בא על מקומו בשלום אני מאשימה את ההורים שלא דאגו לשלוח אותה כראוי!!!

      IP: 93.172.224.198 דווח על תגובה זו

  • 97.

    עדי חשמונאי נסה להיות מסקר ולא לייצר. ו..טוב מאוד עשו בבית הספר

    אחר כך מתלוננים למה יש פדופיליה הרי הבנות היום, 02/03/10 01:22

    הן לא של הלילה

    IP: 77.124.117.75דווח על תגובה זו

    • 97 אתה מצדיק פדופיליה?

      נוראי, 02/03/10 02:06

      לפי הטענה שלך, ילדים שאונסים אותם אשמים, ולא המפלצות שעשו את זה.
      בכל מקרה, מי שרואה בלבוש של ילדה בת 12 משהו מיני, הוא הסוטה ולא אחר

      IP: 79.180.16.42 דווח על תגובה זו

  • 96.

    לזמן את המנהלת המשפילה לבירור ולרשום לה הערה בתיקה המקצועי

    מזעזע, 02/03/10 01:18

    לא יתכן שמנהלות ישפילו ילדות. ילדה בכיתה ו' שהגיעה בפורים עם חצאית עד הברכיים וגרביונים מועפת הביתה ומושפלת?

    יש כאן בעיה של של שיקול דעת לקוי ושיפוטיות והשפלה של המנהלת.

    IP: 109.66.124.206דווח על תגובה זו

    • אני היתי שם

      אמא בביה''ס, 02/03/10 08:01

      הילדה לא הושפלה והדברים נאמרו בנועם וה בלבד!!! זה שההורים החליטו להגיע ולצעוק בכניסה לביה''ס במקום להיכנס לחדר המנהלת זה מה שהיה משפיל!!!!

      IP: 93.172.224.198 דווח על תגובה זו

  • 95.

    חביבי. לא מתאים לך, יש עוד בתי ספר. חצוף. (ל''ת)

    נעמה, 02/03/10 01:10


    IP: 109.160.173.17דווח על תגובה זו

  • 94.

    בושה לביה''ס איני מצדיק את האב ולא שבביה''ס חלוני מכבדים תלמידים יותר...

    דוד, 02/03/10 00:14

    יותר מביה''ס ממלכתי דתי,

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • אני רוצה לחשוב שגם בבית ספר חילוני יש כללים ומשמעת ואוי לנו אם לא (ל''ת)

      מורה, 02/03/10 07:49


      IP: 85.65.61.107 דווח על תגובה זו

    • בושה לאבא

      אמא בביה''ס, 02/03/10 08:03

      שבוחר לצעוק במסדק=רונות ביה''ס במקום לפתור את הבעיה בחדר המנהלת בשקט ובנועם
      אם כל הכבוד את הכללים חילקו מכבר וגם דיברו עם התלמידות.
      חשוב לציין כי גם בהצגות ביה''ס הבנות בתפקידי הבנים לובשות חצאית מעל התלבושת כשהיא מכנסיים ככה שהדברים ברורים מכל הכיוונים

      IP: 93.172.224.198 דווח על תגובה זו

  • 93.

    שלחת את הילדה לבית ספר דתי, תכבד את הכללים.

    לימור, 01/03/10 23:53

    לא מתאים לך, תעביר את הילדה לבית ספר חילוני.

    IP: 109.160.180.181דווח על תגובה זו

  • 92.

    להורים של הילדה: איזה חינוך זה לצרוח על המנהלת להשתולל?

    מירה, 01/03/10 23:51

    טיפשים.

    IP: 109.160.180.181דווח על תגובה זו

    • והמצחיק הוא,

      שי, 02/03/10 06:45

      שהאב מספר על השתוללות הזעם שלו באותו משפט בו הוא אומר: 'דרך ארץ קדמה לתורה'... :-)

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

      • ב

        מורה, 02/03/10 14:08

        הרעיו פה הוא להסביר שההשתוללות באה מתוך תסכול , שהמנהלת לא הייתה מוכנה לקבל את הילדה , ובוא נאמר בתכלס כל הורה כאשר זה פוגע בילדה שלו היה מגיב כך,ולמרות היותי מורה אני מצדיקה את האב .!

        IP: 85.64.23.120 דווח על תגובה זו

    • כנראה שזו הצורה, השפה שהמנהלת מבינה. (ל''ת)

      הבןבן , 03/03/10 11:10


      IP: 87.219.253.199 דווח על תגובה זו

  • 91.

    האב הגיב:בושה.הוא התכוון לחצאית? (ל''ת)

    אורי, 01/03/10 23:24


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • יש לך בעיה בהבנת הנקרא!!!! (ל''ת)

      הבןבן , 03/03/10 11:11


      IP: 87.219.253.199 דווח על תגובה זו

  • 90.

    עם הורים כאלה יוצאים ילדים מעוותים התנהגותית (ל''ת)

    איזה אבא מטומטם, 01/03/10 23:21


    IP: 77.124.233.3דווח על תגובה זו

    • ואיזה מגיב מטומטם אתה!!!! (ל''ת)

      הבןבן , 03/03/10 11:12


      IP: 87.219.253.199 דווח על תגובה זו

  • 89.

    אם המנהלת השפילה, אזי היא צריכה לתת את הדין על כך. (ל''ת)

    בביה''ס חילוני חסים יותר על כבודם של תלמידים., 01/03/10 22:42


    IP: 93.172.24.230דווח על תגובה זו

  • 88.

    עוד הורים מתעללים

    ציונה, 01/03/10 22:42

    מה אתם שולחים את הילדה שלכם לבי''ס דתי בלבוש שלא עונה על הנהלים?

    אתם בחרתם לשלוח אותה לשם.
    תשאו בתוצאות.

    נ.ב.
    קובואית הא?
    לא יכלה להתחפש למלכת אסתר או משהו?

    IP: 84.108.109.143דווח על תגובה זו

    • קובואית??? (ל''ת)

      LOL, 01/03/10 23:30


      IP: 66.188.126.249 דווח על תגובה זו

  • 87.

    עצה פשוטה לאב: שלח את בתך לבי''ס ממלכתי לא דתי (ל''ת)

    כל כך פשוט, 01/03/10 22:30


    IP: 93.173.71.67דווח על תגובה זו

  • 86.

    צל''ש למנהלת. כל הכבוד ! בימים דלוחים אלו של חוסר גבולות (ל''ת)

    תל אביבית, 01/03/10 22:29


    IP: 93.173.36.177דווח על תגובה זו

    • teguva

      a,b, 02/03/10 07:47

      kol hacavod

      IP: 189.205.194.31 דווח על תגובה זו

    • צל''ש=צריכה להיות שוטה. (ל''ת)

      הבןבן , 03/03/10 11:19


      IP: 87.219.253.199 דווח על תגובה זו

  • 85.

    הורים מצחיקים. המלחמה שלהם פגעה בילדה יותר מהכל. וחוץ מזה שתלמד בבית

    חני, 01/03/10 22:20

    שתלמד בבית ספר חילוני אם רוצה להתלבש איך שבא לה. מה הקטע ללמוד בדתי ולהתלבש כחילוני?

    IP: 95.86.98.29דווח על תגובה זו

  • 84.

    מנהלת טיפשה שפעלה ללא שיקול דעת ...סיפור מיותר לחלוטין

    איש חינוך כנסו!!, 01/03/10 22:01

    אין ספק שמדובר כאן בסיפור מיותר..!
    עצם העובדה שהדבר הגיע לפסים כאלו תוך כדי השפלת התלמידה הרי שהמנהלת שממנה מצפים לנהל אירועים כאלו בחוכמה טעתה ובגדול!!
    גבירתי המנהלת יש דרך לנהל אירועים בבי''ס עם אוכלוסיה מגוונת ואת כנראה האיש הלא נכון בתפקיד זה!
    היה עלייך לאפשר לתלמידה להשתתף ובדרכי נועם לפתור את הבעיה !

    השאלה אם יש עוד הורים שמתלוננים על יחס שכזה מצד המנהלת אם כן..?! הרי שהכותרת נכונה... אם המקרה הוא חריג אבקש את סליחתה של המנהלת [על פניו נראה כי אם זה הגיע לכאן.. מדובר באופי!!]

    על פי התמונה במעריב התלמידה לבושה בצורה סבירה!
    לגבי התגובות על ההורים.. הם לא אנשי חינוך שמחנכים אלפי תלמידים ..! הם הורים ופועלים מתוך רגש לילדים שלהם כל התגובות התוקפות אותם מיותרות!! הציפיה היא מאנשי החינוך מהמנהלת מהמורים לא מההורים!! גם אם הם טעו צעקו וכו' הם ההורים הציפיה מהם להיות הורים!

    יש לברר את התנהלות המנהלת בכלל במערכת ובפרט במקרה זה!
    בושה לחינוך הדתי במעלות!
    תזכרו שמדובר בפורים...!!!

    דרך אגב נראה שיש כאן הרבה תגובות מוזמנות ע''י משפחת המנהלת ומכריה זה פשוט זול!

    IP: 109.64.24.158דווח על תגובה זו

    • מנהלת חכמה שפעלה בקור רוח ובשיקול דעת

      איש חינוך?, 01/03/10 23:11

      והסיפור בכלל לא מיותר.
      ''איש חינוך'' אתה קורא לעצמך? אז למה שלא תנסה לתת קרדיט למנהלת ותנסה לרגע להניח שהיא יידעה את ההורים והתלמידות מראש לגבי איך מותר ואיך אסור להתלבש.
      ''איש חינוך'' שכמותך בודאי יודע שלבוש במוסד חינוכי ובודאי במוסד דתי הוא עניין רציני שיש מאחוריו אמירה וערך.
      ומה שווים כללים וגבולות, ''איש חינוך'' יקר שלי אם אין מישהו שמוכן ''ללכלך את הידיים'' ולאכוף אותם גם אם הוא מושמץ אחר כך כאיש הרע?
      אני קצת תמה על ''איש חינוך'' דגול כמוך שמצפה מהורים ''להתנהג כמו הורים'' כלומר לצרוח ולאיים. מעניין, מה גרם למנהלת לומר שהיא תזמין משטרה? בטח היא קמה על צד שמאל נכון?
      איפה בדיוק אתה מחנך?
      אבל אני בטח כותב ''תגובה מוזמנת'' נכון? אז זה מה-זה זול

      IP: 85.130.253.226 דווח על תגובה זו

      • מנהלת קרת רוח כדבריך וקרת מחשבה

        איש חינוך!!!!!!!, 02/03/10 00:08

        נניח והיא שלחה חוזר להורים מראש!!! אז מה?!!
        במוסד דתי יש ערכים וגם במוסד לא דתי תתפלא לדעת שגם אצל הגויים יש ערכים!!
        תמר לא הלבינה את פניו של יהודה אף שהייתה בדרכה לשריפה... מזכיר לך משהו? להרוס את החג לילדה להלבין את פניה זהו ערך עליון בעיניך נכון??
        גם אכיפת חוקי בי''ס יש לאכוף בדרך חכמה...!
        אם המנהלת כל כך נלחמת על הצניעות בוא נבדוק ונפרסם האם כל המחנכות שם הולכות עם כיסוי ראש? [מבחינה הלכתית זה יותר חמור!!]האם המנהלת הולכת צנוע ? גרביים? או סנדלים? מה אורך החצאיות של המורות? יש מורות עם מכנס חצאית? ביה''ס פועל רק רק רק עפ''י ההלכה לחומרה? אל תצטדק!!! וכן נראה לי שאתה יכול לענות על כל השאלות האלו כי אתה מוזמן [אולי ממשפחת המנהלת] עפ''י הכעס שלך.. אתה עוד צדיק קטן שעושה את חטאיו בסתר ומרים את דגל הצדיקות על נס הצביעות!!!

        IP: 109.64.24.158 דווח על תגובה זו

    • בוא נניח שהתמונה בכתבה היא אכן של הילדה

      באמת?, 01/03/10 23:13

      אתה מסוגל לראות את אורך החצאית שהיא לובשת?
      הרי כך הכל התחיל.

      פורים זו לא סיבה להתלבש בצורה לא צנועה - בדיוק כפי שגם בפורים אסור לאכול חזיר.

      מהכתבה נראה שההורים היו יכולים לפתור את העניין בנקל - פשוט להביא לה מהבית חצאית אחרת.
      במקום זה, הם העדיפו לעשות רעש גדול.
      נראה שהם התכוונו ליצור לפרובוקציה לאורך כל הדרך.

      IP: 77.126.179.11 דווח על תגובה זו

      • בעיתון רואים את האורך כאן לא

        איש חינוך, 01/03/10 23:59

        מדובר על השפלת תלמידה שלא נתנו לה להיכנס לכיתה בפורים כשכולם מחופשים בשל עיקרון מטופש ולא מוצדק

        פיתחו את העיתון ותראו את החצאית...
        את המכנס מתחת
        ואת המגפיים עד הברכיים

        בבירור שעשיתי באינטרנט מדובר בבי''ס לבנות בלבד!!

        IP: 109.64.24.158 דווח על תגובה זו

        • הלכה - זה לא עיקרון מטופש ולא מוצדק

          באמת?, 02/03/10 00:11

          ודאי לא כשלומדים בבי''ס דתי.

          יש קוד לבוש, ההנהלה טרחה ופירסמה חוזר להורים בנוגע לצניעות התחפושות.

          העובדה שכולם מחופשים - אין פירושה שמותר להתחפש לכל דבר ובכל בגד.
          וגם העובדה שמדובר בבי''ס לבנות בלבד לא אמור להוות שיקול בנוגע לצניעות הבגדים. (ומנסיוני, לרוב בבתי ספר של בנות יש גם לא מעט מורים גברים - אם אתה רוצה להיכנס לפרטים טכניים).

          מעבר לכך, עפ''י הנהלת בית הספר היא לא הושפלה.

          רואים שאתה לא דתי, ולכן אתה לא מסוגל לתפוס את מהות העניין.

          במקום להביא לה חצאית ארוכה, בחר האב לעשות מהומה על לא מאומה.
          מה שמעלה את החשד שהילדה שימשה בידי האב כמכשיר לפרובוקציה לאורך כל הדרך ותו לא.

          IP: 77.126.179.11 דווח על תגובה זו

          • הלכה חכמה רק שמפרשים אותה בטיפשות

            איש חינוך, 02/03/10 01:01

            נכון אני לא אדם דתי אבל אני מסביר כאן עיקרון שאתה עדיין לא תפסת!!

            גם נניח ואתה צודק!! ביה''ס פעל כנדרש שלח חוזר להורים מראש וכו'...

            עדיין מצב בו ביום פורים יש כזה בלאגן בבי''ס הרי שכולם הפסידו!!
            ההורים המנהלת החינוך הדתי ביה''ס וכמובן הילדה שהיא הקורבן בסיפור..!

            על זה אמרו חכמים תהיה חכם לא צודק!!

            לגופו של עיניין אם התמונה בעיתון מעריב המראה את הילדה מכף רגל ועד ראש זה של הילדה עצמה ... הרי ברור לחלוטין שנעשתה טעות ע''י המנהלת זה מוגזם!! אני מכיר הרבה אנשי חינוך בממ''ד ואני ראיתי איך תלמידותיהם ותלמידיהם מתחפשים הלדה בתמונה סבירה לחלוטין!!

            ''שנראה כל אחד במעלת חברו ולא בחסרונו''

            פשוט חבל ומיותר!

            IP: 109.64.24.158 דווח על תגובה זו

            • אני יכול לומר רק את זה:

              שי, 02/03/10 06:57

              אני מאוד מקווה שבתי הקטנה לא תתחנך אף פעם תחת 'איש חינוך' כמוך...

              IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

              • עם אבא כמוך אוותר לצערי על ביתך בבית סיפרי

                לשי היקר, 02/03/10 19:38

                אינך מבין דבר וחצי דבר בגבולות משמעת וחינוך אבל כל זה מתוך אהבה ולא מתוך כוחנות שתלטנות והשפלה של תלמידה!

                IP: 109.64.24.158 דווח על תגובה זו

            • חשוב לזכור שיש בבית הספר

              esther170 , 02/03/10 08:19

              עוד עשרות אם לא מאות בנות, ואם הן יראו שההנהלה לא מוקיעה את הלבוש שלה הן תראנה בזה לגיטימיזציה. וזה לא בסדר! ההורים ששולחים את הבנות שלהן לבית ספר הזה מצפים הכל הבנות יתלבשו איך שמקובל אצלם ושילדות לא יתחילו לקבל רעיונות.
              אני כמובן נגד השפלה, במיוחד אחרי שאני כבר עברתי בתור תלמידה את החוויה של להשלח הביתה כדי להחליף לבגדים מתאימים לבית הספר. עדיין צורב לי בלב ומאד מכעיס, אבל ממבט מאוחר ובוגר יותר לכאורה זה הדבר הנכון לעשות.

              IP: 213.8.78.173 דווח על תגובה זו

            • בתור איש חינוך - כנרא שלא שמעת על המושג 'עקרונות'

              באמת?, 02/03/10 23:56

              גם אם זה יוצר בלאגן - על עקרונות לא מתפשרים - ובבי''ס דתי, הלכה זה עיקרון!
              בטווח הארוך, זה גם הדבר החכם - כי אם לא יעמדו על עקרונותיהם, כולם ירמסו אותם.

              זה שבממ''דים אחרים מאפשרים תלבושות לא צנועות - זה לא אומר דבר. יש לכל בי''ס סטנדרטים, ואם ביה''ס רוצה למשוך גם תלמידים דתיים ולא רק מסורתיים (כמו שהמצב כיום) - אז כך צריך לנהוג.

              אחרי זה מבקרים את העובדה שקמים בי''ס דתיים פרטיים והורים דתיים לא שולחים את ילדיהם לממ''ד.

              הורה ששולח את ילדו לבי''ס דתי - צריך לעמוד בתנאים שהוא מציב. במיוחד אם ביה''ס אף טרח ושלח לכל ההורים חוזר בנושא.

              לא חבל ולא מיותר. מלחמה צודקת מאוד של המנהלת.

              כדאי שתניח לחינוך הדתי ותתמקד בחינוך שבו אתה מבין.
              ''זר לא יבין זאת'' - כשלא מבינים את חשיבות ההלכה, אין בכלל נקודת יחס לנושא.

              IP: 77.126.54.130 דווח על תגובה זו

          • מגיבה.....

            ימית, 03/03/10 18:25

            נכון!!

            IP: 95.86.73.167 דווח על תגובה זו

        • הילדה צנועה!

          מוריה, 02/03/10 14:13

          החצאית ממש ממש ממש צנועה את ממש צודקת , אני לא מבינה מה המנהלת רצתה באותו הרגע יותר צנוע מזה , ולכל המגיבים -תראו את התמונה בעיתון ואח''כ תגיבו

          IP: 85.64.23.120 דווח על תגובה זו

    • צודק מאה אחוז מילים כדורבנות (ל''ת)

      חיפאי, 01/03/10 23:48


      IP: 109.64.24.158 דווח על תגובה זו

    • סייג לחוכמה שתיקה

      מורה ואם בישראל, 03/03/10 13:12

      מה שאתה עושה בעצם זה לירות לעצמך כדור ברגל!!! לא חכם!!!
      לא היית שם! אתה לא מצוי בפרטי המקרה! אתה סתם זורק האשמות מיותרות ומגוכחות.
      ''בושה לחינוך במעלות''???? בושה למדינת ישראל שאנשים כמוך קוראים לעצמם אנשי חינוך.
      אני מאחלת לך שיום יבוא וגם אליך יתיחסו באותה בורות ואטימות ויכפישו את שמך בלי לדעת מה קרה.[אם אתה מורה בישראל זה מן הסתם יקרה בקרוב]
      וד''א, יש לי בת בבית הספר והמנהלת מצויינת. גם החינוך במעלות. אתה מוזמן לבקר.

      IP: 87.68.76.197 דווח על תגובה זו

  • 83.

    אפגניסטן זה כאן. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 01/03/10 22:01


    IP: 78.86.169.98דווח על תגובה זו

    • או לחילופין התפוז המכני (ל''ת)

      אי שם באמצע, 02/03/10 11:28


      IP: 84.108.41.77 דווח על תגובה זו

  • 82.

    הורים מטומטמים!‏

    אישה, 01/03/10 21:03

    מה שהם עושים זה הרבה יותר לא חינוכי ולא דוגמא לילדה זה הרס להווה ולעתיד בשבילה..‏ אם כך ההורים מה מצפים שיצא מהילדה..

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 81.

    צייתנות או בחירה מודעת

    מירית, 01/03/10 21:00

    אם המנהלת מגיבה באופן כל כך חריף, בפורים, לחצאית עד הברך, אולי לה יש קושי עם נשיות? פשוט מנתקים את הבנות כל קשר עם הגוף שלהן. גוף נהפך למילה-נרדפת לכיסוי. במקום לחנך לבחירה מודעת בכיסוי וגילוי, מחנכים לצייתנות.

    IP: 62.128.48.130דווח על תגובה זו

    • כמה שטויות אפשר לכתוב בתגובה אחת?

      ?????????, 01/03/10 23:58

      איזה מסקנות מטופשות.
      את יודעת כמה נשים חילוניות ''לא מחוברות'' לגוף שלהן? מה זה קשור לדתיים?
      ובנוגע לצייתנות, ללכת על פי צו האופנה זה לא צייתנות עיוורת? זה לא לציית לכללים שהחברה מכתיבה?
      אז לכל חברה יש את הכללים שלה. תכבדי את זה.

      IP: 109.160.180.181 דווח על תגובה זו

      • מחוברות לגוף או לא

        מירית, 02/03/10 19:22

        כולן בגיל הזה מחפשות ולומדות את עצמן. השאלה איזה 'סימנים' הם מקבלות מהסביבה. האם לבת מותר להתנגדר מול הראי בבית? האם מותר לה להיות בקרב בנות אחרות בפורים עם משהו קצת 'מחופש'? אחר? באיזה מקום אפשר לתרגל קצת את הנשיות? אם בכל מקום ובכל זמן ובכל חברה - צריך להסתיר, ואי אפשר לדבר על זה אלא רק ב'אסור' 'מותר',

        IP: 62.128.48.130 דווח על תגובה זו

  • 80.

    אלו הכללים של בית הספר!!

    תפסיקו להתלהם ולהרבות שנאה, 01/03/10 20:59

    ההורים ידעו טוב מאוד מה הכללים של בית הספר.אלו הגבולות זה מה יש. לא טוב להם שישלחו לבי''ס אחר. סתם אתם מחפשים כותרות זה כל מה שמנהל נורמלי היה עושה ועל כל דבר לפרסם כותרות ועשות רעש. ירדתם מהפסים!!!

    IP: 94.159.188.88דווח על תגובה זו

  • 79.

    אני רוצה להתקבל לקבוצת כדורגל ולשחק כדור-יד... (ל''ת)

    ישראל, 01/03/10 20:57


    IP: 71.247.45.179דווח על תגובה זו

  • 78.

    '' אחרי שהשתוללנו שם בזעם ''I got my answer already

    the school is right, 01/03/10 20:52

    RULES are RULES - and your child got to live with them . if not she will grow up a criminal


    אחרי שהשתוללנו שם בזעם ?!!!
    is this a beahivor ????!!!

    IP: 66.114.68.114דווח על תגובה זו

  • 77.

    בתורה מספר כי תמר אמרה בליבה אם יהודה יודה מוטב ואם לאו

    משה בודק, 01/03/10 20:46

    מוטב שאשרף ואל אלבין פניו ברבים. מכאן אמרו חז'ל מוטב יפיל אדם עצמו לכבשן האש ואל ילבין פני אדם ברבים. כל זאת לתשומת כל האחראים להשפלתה של הילדה

    IP: 109.65.48.150דווח על תגובה זו

    • מי שמשפיל את הילדה זה ההורים שלה שמסכימים שתתלבש ככה. (ל''ת)

      חיים, 01/03/10 21:08


      IP: 109.160.180.181 דווח על תגובה זו

      • -

        מוריה, 02/03/10 14:16

        ראית תמונה בעיתון לפני שאתה מדבר? אני טענתי בדיוק כמוך עד שראיתי אטת התמונה בעיתון , כולם חושבים שהיא עם מיני אז לא!!!!

        IP: 85.64.23.120 דווח על תגובה זו

  • 76.

    איזה הגזמות!!

    מישו.., 01/03/10 20:40

    על דבר כ''כ קטן לפרסם במעריב????
    טוב שלא ניפחת את הסיפור לגמרי.. בביצפר דתי, כמובכל מסגרת, יש כללים וגבולות. לא מתאים לכם-סבבה. הלימוד שם הוא בבחירה שלך.לא כן? בנות חוזרות הביתה כל יום בגלל שהן מתגרות במזלןולובשות קצר מן המותר-לא צריך מיני בשביל לעוף!
    גבאי?? כ''כ קרוב לביהכ''ס ותפילה ולא מתבייש ככה לחלל שם ה'? ועוד ברבים,ככה שזה מגיע לכולם? עצוב שאתה עוד מתחסד ועושה זאת כאילו בשם ה'-''הקב''ה לא יסלח לכן על הדמעות של הילדה הזאת'' -אם אתה רוצה לדעת, אני חושבת שהקב''ה בעצמו בוכה,דמעות הרבה יותר עמוקות על האי-צניעות של הבת שלך יחד עם שאר בנות ישראל שהתלבשו (התלבשו?) כך לפורים.... נק' למחשבה.

    IP: 94.159.200.96דווח על תגובה זו

    • לך..

      חסוי, 02/03/10 20:28

      צודק 1000000000000 אחוז באמת כל מילה ומילה נכונה ממש מתחסד לא צריך כזה סיפור והבית הספר הזה מצוין אני מקירה אותו והמנהלת מנהלת ממש לדוגמא והחצאית היתה קצרה היא הורידה אותה לתמונה אז אל תישפטו ישר נ.ב נתיב מאיר זה בית ספר פפצצצצצצצצהה באמת קרובת משפחה שלי גרה שם והיא נהנת כל רגע אל תשימו לב לטעויות שבגלל זה מוצאים שם רע

      IP: 95.86.104.10 דווח על תגובה זו

  • 75.

    ההורים אשמים בביזיון הילדה.

    ירושלמי, 01/03/10 20:25

    אם הם חושבים שהמנהלת מידי מחמירה שיתוכחו איתה בזמן אחר. במסיבת פורים שיהיו ממושמעים. בהמשך או שיביאו את רוב ההורים לטובתם או שיעבירו את ביתם מוסד.

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 74.

    היא התחפשה לקאובוי או לקאוגרל? (ל''ת)

    איפה המורה לאנגלית?, 01/03/10 20:21


    IP: 66.188.126.249דווח על תגובה זו

    • לפרוצה (ל''ת)

      חחח, 01/03/10 21:09


      IP: 109.160.180.181 דווח על תגובה זו

  • 73.

    אני לא מבין מה הבלאגן יש נוהלים ועל פיו ביהס נוהג לא מתאים להורים

    חילוני, 01/03/10 20:19

    שילכו למקום אחר . שם יציצו ויציקו לבת שלו במיוחד עם היא באה עם,

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 72.

    איזה טמטום, צרות מוחין והתלהמות מגעילה של אנשים!!!

    איילת, 01/03/10 20:17

    אני מכירה את הסוג הזה של האנשים, שיריבו בברבריות עם כל העולם כדי להצדיק את המעשים הבלתי-ראויים של הילדים הפרח'ים שלהם.
    האב מעיד על עצמו בכתבה שהוא אכן מהסוג הזה: משתולל מזעם על שטות גמורה שהוא והבת שלו אשמים בה, ואח''כ עוד רץ להתבכיין בתקשורת על ההתעללות האיומה שהבת שלו עברה וה''עלבון שהיא תישא כל חייה''.נו באמת.
    אדוני הנכבד - בכל מוסד חינוכי יש כללים וקוד התנהגות.אתה צריך לכבד את המוסד החינוכי שבידיו האמונות הפקדת את בתך, ואם השקפת העולם של המקום לא מתאימה לך, יש שפע מוסדות חינוך אחרים שלא מודדים אורך של חצאיות.מהיכרות שלי עם המגזר ומוסדותיו, אני יודעת איך הדברים האלה מתנהלים ואין לי ספק שאתה פשוט איש קטן ושקרן שאוהב לצעוק הרבה.
    שיבושם לך ולמשפחתך הפרחית.

    IP: 201.245.9.162דווח על תגובה זו

  • 71.

    כשאני פוגש ''צנועים לחומרה'', או צדיקים או רשעים גמורים ! (ל''ת)

    מנסיון, 01/03/10 19:56


    IP: 77.127.37.100דווח על תגובה זו

  • 70.

    הבושה היחידה היא שתלמידה בבית ספר דתי באה עם מיני (ל''ת)

    יאיר, 01/03/10 19:54


    IP: 84.228.68.223דווח על תגובה זו

  • 69.

    מנהלת חוצפנית

    אופק וקנין, 01/03/10 19:33

    איזה חוצפנית המנהלת

    IP: 84.109.124.159דווח על תגובה זו

    • אחרי שהשתוללנו שם בזעם ?!!!!!! (ל''ת)

      are these normal parents??~~~, 01/03/10 20:53


      IP: 66.114.68.114 דווח על תגובה זו

  • 68.

    חצאית עד הברך ממש חוצפה

    אופק וקנין, 01/03/10 19:28

    מהמנהלת מזהה חוצפנית למה מי היא בכלל סתםםם אחת אל תתייחסי אליה

    IP: 84.109.124.159דווח על תגובה זו

  • 67.

    חצאית עד הברך עומדת בגדרי צניעות אצל רוב החרדים -מנהלת הזויה (ל''ת)

    הזוי, 01/03/10 18:57


    IP: 77.124.9.161דווח על תגובה זו

    • לא נכון צריך לעקוף את הברך, שלא יראו. (ל''ת)

      ., 01/03/10 20:29


      IP: 85.130.190.48 דווח על תגובה זו

    • החצאים היתה גזורה בקווים

      מישו, 01/03/10 20:49

      אומנם היא הייתה עד הברך אבל גם בתמונה רואימ שהיא גזורה מקווים קטנים עד אמצע הירך....תסתכל קצת...

      IP: 85.130.253.226 דווח על תגובה זו

  • 66.

    לפטר את הפדגוגים המטומטמים . כך לפגוע בילדה תמימה. (ל''ת)

    ורדינה, 01/03/10 18:20


    IP: 84.0.124.65דווח על תגובה זו

  • 65.

    בושה לאבא .... מגיל כזה ????..

    deepest , 01/03/10 17:51

    העדר ההבנה לדרישה לעמוד בנורמות דבר ראשטו.

    האב כמו עשרות אלפי הורים בישראל לא יודעים לכבד את הרשות שהיא בראש ובראשונה אנחנו כציבור.

    IP: 93.173.41.195דווח על תגובה זו

    • עלבון לאינטלגנציה

      אסי, 01/03/10 18:49

      עלבון למערך שניקרא ממלכתי דתי הילדה כפי שמצולמת צנועה ואין שם לבוש חשוף ומביש כהגדרת המנהלת המהוללת והחסודה והפושעת והמופקרת שמתיחסת לדת ולצניעות אלק דרך ארץ קדמה לתורה?
      בושה וחלימה למעשה ניבזי ואלא חינוכי שביצעה המנהלת הצנועה?
      אוי לנו שיש מחנכים ומנהלים כאלה ?
      גם יום כיפור לא יכפר להלבנת פנים ברבים

      IP: 89.138.150.1 דווח על תגובה זו

      • כפי שמצולמת? אז למה לא מראים את אורך החצאית כדי שבאמת נוכל לשפוט? (ל''ת)

        ישראל, 01/03/10 20:45


        IP: 71.247.45.179 דווח על תגובה זו

        • תסתכל בעיתון מעריב עמוד אמצע של החדשות

          דודו, 02/03/10 01:10

          עיתון של יום שני 1/3/10

          IP: 109.64.24.158 דווח על תגובה זו

  • 64.

    לפטר את הפדגוגים המטומטמים . כך לפגוע בילדה תמימה. (ל''ת)

    ורדינה, 01/03/10 17:45


    IP: 84.0.124.65דווח על תגובה זו

  • 63.

    המנהלת צודקת!!!

    מישהי, 01/03/10 17:04

    אני שמעתי על כל מה שקרה שם וגם ראיתי. ת' היא זאת שלא בסדר, וכנ''ל ההורים שלה!!

    IP: 147.236.38.151דווח על תגובה זו

    • עיוורון מוחלט

      ח, 01/03/10 18:06

      אז כנראה שאת עיוורת!

      IP: 85.64.179.240 דווח על תגובה זו

      • כן

        מישו, 01/03/10 20:51

        טוב אחי טוב.... אל תגיד דברים שאתה לא יודע...

        IP: 85.130.253.226 דווח על תגובה זו

  • 62.

    יום יבוא

    תומך נלהב, 01/03/10 16:37

    יום יבוא ו-ת' והוריה יבינו שיש מסגרת ויש כללים וצריך לעמוד בהם בין אם אתה מרוצה ובין אם לא.
    את עוד תודי לשרי רפפורט המנהלת שהקפידה שתעמדי לפי הכללים.אני קורה לציבור לא לתמוך בהפרת כללים כי זה רק יעשה רע!

    IP: 85.130.253.226דווח על תגובה זו

  • 61.

    עיתונאי/ כתב שים לב! חכמים היזהרו בדבריכם......

    אופיר, 01/03/10 16:35

    עד מתי תחרחרו ריבים ומדון וסכסוך בין יהודים שומרי תורה ומצוות לבין יהודים שאינם שומרים תורה ומצוות?
    מה הערך החדשותי/ עיתונאי שהבאת בכתבה?
    הרי כל יום קורים עשרות מקרים כאלה בבתי ספר דתיים אודות תלמידים המגיעים לבושים בניגוד לכללים, ומושעים.
    גם ילדה שהייתה מושעית מבית ספר חילוני הואיל והגיעה ללא תלבושת אחידה הייתה מגיעה ככתבה לאתרכם?!
    או שאם זה לא דתיים אז זה לא פיקנטי...
    תחשוב שאולי יש שליחות בעצם תפקידך המשפיע, תעשה עם זה משהו טוב.

    IP: 77.124.35.164דווח על תגובה זו

    • התלמידיםם המושעים הם אותם 30% מהדתיים שהופכים לחילונים (ל''ת)

      וההשעיה עוזרת להם להחליט, 01/03/10 22:32


      IP: 93.173.71.67 דווח על תגובה זו

      • על מי אתה עובדד??

        שיש, 03/03/10 18:34

        גם אני יכול להגיד ש60% מהילדים שהמורים שלהם צועקים עליהם בבית הספר מתאבדים.

        רוצה להגיד משהו, תוכיח

        IP: 95.86.73.167 דווח על תגובה זו

    • צודק ביותר !

      בר, 01/03/10 22:57

      זה הרי ידוע שנושא הדתיים חם עכשיו , אני כבר לא מתפלאה שעשו מדבר כזה עיניין גדול..

      IP: 217.132.199.195 דווח על תגובה זו

  • 60.

    תחפשות

    אפק, 01/03/10 16:34

    מורה כלבהה איכססס מה הבעיות שלה מי חינך אותה להיהות כזאת רעה

    IP: 89.138.76.191דווח על תגובה זו

  • 59.

    הושעתה, לא גורשה!

    דוד, 01/03/10 16:33

    גירוש זה כשזורקים אותך מהבית שלך בלי שום אפשרות לחזור, רק בגלל נקודות סטאטוס ראשוניות - כגון לאום. כמו שהיה בגירוש ספרד, ומקסימום כמו שהיה בגוש קטיף.

    IP: 95.86.120.98דווח על תגובה זו

  • 58.

    תחפושת לא צנועה

    עדן, 01/03/10 16:25

    איך יכול להיות כזה דבר שבבת ספר דתי מסלקים ילדה עקב תחפושת לא צנועה מסלקים ילדה ובוגרת בית הספר ששנה אחרונה שלה כבוגרת בית הספר בושה וחרפה!!!

    IP: 85.64.179.240דווח על תגובה זו

  • 57.

    היא לא התחפשה לקאובוי, היא קאוגרל (ל''ת)

    Cowgirl, 01/03/10 16:23


    IP: 66.188.126.249דווח על תגובה זו

  • 56.

    לת'

    אוריה, 01/03/10 16:19

    אני חברה שלה בכיתה היא ילדה מקסימה ות' אני חולההה אליךךךך

    IP: 95.86.114.179דווח על תגובה זו

    • כןן היא מדהימה ! (ל''ת)

      ..., 01/03/10 16:39


      IP: 89.138.46.160 דווח על תגובה זו

    • אם את חברה שלה - תארגני שביתה כללית בבית הספר . (ל''ת)

      ורדינה, 01/03/10 17:47


      IP: 84.0.124.65 דווח על תגובה זו

    • לת'

      אוריה, 01/03/10 19:03

      אבל אני לא חושבת שצריך לנפח ככה

      IP: 95.86.114.179 דווח על תגובה זו

  • 55.

    בקיצור רוב המגיבים מתלהמים ולא מבינים על מה מדובר

    אילן, 01/03/10 16:01

    ונניח שהמנהלת צדקה , נניח , יש דרך אחרת לעשות זאת !

    IP: 62.90.18.189דווח על תגובה זו

    • נכון ! (ל''ת)

      aשחר, 01/03/10 16:29


      IP: 89.138.46.160 דווח על תגובה זו

  • 54.

    אחרכך מתפלאים למה בני 13 עושים את מה שהם עושים... (ל''ת)

    י, 01/03/10 15:49


    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

    • כל כך מתאים למאמין להאשים את הקורבן

      ronentat , 01/03/10 17:15

      היא לא באה מחופשת לחווה, היא באה עם חצאית שקצרה במספר סנטימטרים מבדרך כלל- פורים לא?

      IP: 69.113.15.77 דווח על תגובה זו

      • לפי דעתי הנערים הם הקורבנות. היא היתה צריכה לומר להם לא! (ל''ת)

        י, 02/03/10 08:01


        IP: 80.74.101.16 דווח על תגובה זו

        • היא אמרה להם

          דניאל, 03/03/10 18:39

          המנהלת הוצאה לפני פורים מכתבים להורים שהבנות יבואו עם תחפשות צנועות (סגור ומתחת לברך)
          היא לא הקשיבה-בעיתה!

          IP: 95.86.73.167 דווח על תגובה זו

  • 53.

    בושה למנהלת

    תאיר, 01/03/10 15:45

    אין לה לבבבבבבבבבבב

    IP: 85.64.179.240דווח על תגובה זו

    • אני איתך (ל''ת)

      צודקת, 01/03/10 16:55


      IP: 89.138.68.155 דווח על תגובה זו

  • 52.

    חוצפה! אם עלי היו צורחים ככה ההורים עכשיו היו בכלא! (ל''ת)

    המורה אביאל, 01/03/10 15:45


    IP: 85.130.253.226דווח על תגובה זו

    • ההפך!

      רותי, 01/03/10 18:07

      כנראה הייתה להם סיבה מספיק מוצדקת , תישוב על זה לפעמים גם ההורים יכולים להיות הצודקים!

      IP: 85.64.179.240 דווח על תגובה זו

  • 51.

    המנהלת צריכה להתבייש

    תאיר, 01/03/10 15:44

    איך מנהלת בית ספר מסוגלת לעשות דבר כזה

    IP: 85.64.179.240דווח על תגובה זו

    • למה לעזאזל כל העולם מאשים את המנהלת ולא את הילדה (ל''ת)

      יהודה זגלמן, 02/03/10 18:45


      IP: 147.236.38.151 דווח על תגובה זו

  • 50.

    תלמידים! התנהגו לפי הכללים! (ל''ת)

    נירית, 01/03/10 15:43


    IP: 85.130.253.226דווח על תגובה זו

  • 49.

    המנהלת נהגה בסדר גמור (ל''ת)

    מישו טישו, 01/03/10 15:42


    IP: 85.130.253.226דווח על תגובה זו

  • 48.

    הכתבה מנופחת מאוד-בואו תשמעו את הסיפור האמיתי ממני-ילדת הבי''ס בו לומד

    אסתר שוקרון, 01/03/10 15:40

    אני לומדת בכיתה ו'.ביום פורים הגענו לבי''ס אני וחברותי ולא ראינו את ת'.בשעה שמונה נכנסנו חברותי ואני לכיתה להתפלל.באמצע התפילה בקשה המורה שלי ללכת למזכירות לצלם דפים לשוק פורים.הגעתי למזכירות ושמעתי צרחות איימים,נבהלתי נורא.המזכירה לא היתה,חשבתי שקרה משהו! עליתי לכיתה ואמרתי למורה שלא צילמתי את הדפים כי המזכירה לא הייתה וששמעתי צרחות מכיוון חדר המנהלת.
    היום באתי לבית לאחר שהייתי אצל חברה והורי קראו לי והראו לי את הכתבה.ואז נפל לי האסימון למה הילדה ת' לא הגיעה. אני חייבת לומר להגנת שמו של בית-ספרי,שהמנהלת חזרה ואמרה שמותר להביא חצאית עד הברך ולא יותר קצרה.המנהלת לא רקדה עם הבנות כי באותו זמן היה תפילה. בכלל לא ידענו ש-ת' חברתינו הגיעה כך שהמנהלת לא ביישה אותה.אם המנהלת אמרה להורים שתזמין משטרה היא צודקת בהחלט כי הצעקות הלא מוכרות היו נוראיות וכאבו באוזניים.
    אני קוראת לכל חברותי ובכלל,להקשיב לכללי בי''ס כיוון שהוא לא אומר סתם וכנראה יש לו מניעים מאחורי כל דבר שהוא אומר.

    IP: 85.130.253.226דווח על תגובה זו

    • ילדה שקרנית

      חברה טובה ולא שקרניתת ..., 01/03/10 16:33

      המורה לא שלחה אך בת לצלם משהו והמנהלת כן רקדה וכן שמחה הזמן ש- ת. בכתה והייתה נבוכה ואני הייתי נוככת בזה שהמנהלת השפילה אותה ואין לנו ילדה שקוראים לה אסתרשוקרון ואם זה שם בדויי את שתודה לפחות שזה לא נכון !

      IP: 89.138.68.155 דווח על תגובה זו

      • מעניין שאת לא מזדהה (ל''ת)

        מני, 01/03/10 18:46


        IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • צודקת מאה אחוז.. (ל''ת)

      מישהי, 01/03/10 17:07


      IP: 147.236.38.151 דווח על תגובה זו

      • ל-חברה טובה ולא שקרנית

        מה זה משנה, 01/03/10 21:13

        את כ''כ כ''כ שקרנית!!!
        אסתר שוקרון היא לומדת בכיתה ו' נתיב מאיר מעלות סוף הסיפור...
        כן ומעניין שאת לא מזדהה...

        IP: 85.130.253.226 דווח על תגובה זו

        • ל- מה זה משנה

          מישהי מהכיתה..., 02/03/10 16:22

          חמודל'ה אני בכיתה הזאת בבית ספר נתיב מאיר ואין לנו בכיתה אף ילדה בשם אסתר שוקרון אוקיי

          IP: 84.109.43.187 דווח על תגובה זו

    • חצופה....

      מישהי מהכיתה..., 02/03/10 16:18

      מי זאת הילדה הזאת שחושבת שהיא ''אסתר שוקרון''

      IP: 84.109.43.187 דווח על תגובה זו

      • אסתר היא חברתי הטובה ביותר,ולמה את לא מזדהה. (ל''ת)

        ילדה נורמלית מהכיתה, 02/03/10 18:50


        IP: 147.236.38.151 דווח על תגובה זו

      • ''את פשוט צודקת''

        ''צודקת'', 02/03/10 18:50

        יש אסתר שוקרון בכיתה

        IP: 147.236.38.151 דווח על תגובה זו

  • 47.

    טוב מאוד

    יש גבול, 01/03/10 15:32

    הגיע הזמן שמישהו יעשה משהו עם ילדות קטנות בצורה מינית ובוטה כבר בגיל בית ספר יסודי. זו פאשלה חינוכית של הבית שבו היא גדלה.

    IP: 94.159.181.186דווח על תגובה זו

  • 46.

    באמתואך מתלבשות נשות ישראל בקיץ יותר טוב לא להפך הרבה יותר גרוע ומזעזע (ל''ת)

    פקק תנועה , 01/03/10 15:24


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 45.

    מנהלת רעה ממש אמלה (ל''ת)

    ......., 01/03/10 15:14


    IP: 79.182.10.135דווח על תגובה זו

  • 44.

    זאת דרך ארץ? לצרוח על המנהלת זה דרך ארץ?

    אחיה, 01/03/10 15:08

    אני תומך מאוד במעשה המנהלת שהזמינה את ההורים! לבית ספר יש כללים וכללים צריכים לכבד בין אם נראה ובין אם לא נראה לך!
    גם אם אתה רוצה להתווכח,תתווכח בנעימות ובדרך ארץ!
    אם אתה מוכיח על דרך ארץ,כודם כל עליך לכבד את המנהלת ולנהוג בכבוד ורק אז לצאת עליה בעיתונים שהיא ''לא נהגה בכבוד הראוי אל התלמידה''!

    IP: 85.130.253.226דווח על תגובה זו

  • 43.

    איפה אתה גבאי?

    אריק, 01/03/10 15:02

    שאדע לאן לא להגיע.

    IP: 109.65.36.72דווח על תגובה זו

    • -

      רותי, 01/03/10 18:11

      אתה אחד מהאנשים שקוראים ולא פותחים את הראש , בעוד שאינך ראיתי את התמונה המלאה כולל את החצאית . תראה ותבין! כשתראה אתה אכן תיהיה מזועזע!

      IP: 85.64.179.240 דווח על תגובה זו

  • 42.

    בתי ספר חילוניים,תלמדו כיצד מחנכים ילדים(וגם הורים מטומטמים) (ל''ת)

    כל הכבוד למנהלת., 01/03/10 15:01


    IP: 79.183.6.225דווח על תגובה זו

  • 41.

    מנהלת רעה, אכזרית וצרת אופק

    אלי, 01/03/10 14:39

    ואני למדתי שבפורים אפשר להשתובב ולחרוג מהשיגרה. דווקא אברכים, כשרים שבכשרים, משתכרים בפומבי ומשתטים עד אובדן חושים והכל כשר. אז האם ילדה בת 12 לא יכולה להתחפש לקואבוי רחמנא ליצלן, או לקאוגירל, כפי שתיקנו כאן, וללבוש חצאית עד לברך??. עד לאן תגיע משטרת הטליבאן? ברוך השם שלמנהלת לא היו טענות על החולצה והכובע. אני מקווה שהילדה תצא מהמקום החסוד הצבוע הזה ותלך למוסד נורמלי יותר. והמנהלת? שתמשיך לרקוד עם שמלה ארוכה ארוכה, רצוי עם שובל, וגם שלא תשכח לשים חגורת צניעות. הלבנת פניו של ילד תמים ברבים לא תישכח לא למטה ולא למעלה.

    IP: 217.132.211.150דווח על תגובה זו

    • מה הקשר????

      מישהי הלומדת במוסד חרדי!!!, 01/03/10 15:35

      האברכים משתכרים בפורים כי זה בכלל מצווה בפורים איך שאת מכנה ''להשתובב'' זה ממש לא מצווה ההפף הוא הנכוןו דווקא על השחיתות בפורים ה' מזיל דמעות על זה שמצומצמי החשיבה הופכים את ונהפןך הוא במקום לתחפושת נחמדה לפריצות ושחיתות!!!
      יעל כך נאמר:רחמנא ליצלן

      IP: 84.109.211.246 דווח על תגובה זו

    • אא

      מיצח, 01/03/10 20:55

      אמורים להשתכר כי ה מצווה ולא לעשות חילול ה'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      IP: 94.159.200.96 דווח על תגובה זו

  • 40.

    פשוט השפלה לילדה (ל''ת)

    -----, 01/03/10 14:35


    IP: 85.64.179.240דווח על תגובה זו

  • 39.

    ממש חוצפה !!

    קארין, 01/03/10 14:22

    אני לא מאמינה !
    מה זה השטויות האלה ?
    המנהלת ו''ההנהלה'' ממש לא צודקים !!
    זה בי''ס דתי, אבל היא באה לבושה בהתאם !!
    ''הם הורסים לילדה את הילדות כאילו ?!''
    זה הפורים האחרון שלה בבית הספר, היא רצתה ללבוש קצת יותר מיוחד
    ויבואו ויסלקו אותה עוד ?
    ממש התנהגות מגעילה, כלפיי הילדה ובכלל .
    אני מקווה שזה ישתנה והיא תוכל לחזור לבי''ס . או ש.. היא לא צריכה בכלל לחזור לב''ס ! עדיף להעביר אותה לב''יס אחר, !
    וכל מי שחושב שהמנהלת צדקה ? טועה, בגדול .

    IP: 87.70.215.104דווח על תגובה זו

    • נכון ! אין לי מילה יותר ממה שאמרת. (ל''ת)

      ..., 01/03/10 16:12


      IP: 89.138.46.160 דווח על תגובה זו

      • כ''כ לא צודק!! (ל''ת)

        רק', 01/03/10 20:53


        IP: 94.159.200.96 דווח על תגובה זו

  • 38.

    אם זה הכללים של הבית ספר צריך לקיים אותם וזה יהייה גרוע אם כל אחד יעשה (ל''ת)

    אלחנן, 01/03/10 14:07


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 37.

    אם זה הכללים של הבית ספר צריך לקיים אותם וזה יהייה גרוע אם כל אחד יעשה (ל''ת)

    אלחנן, 01/03/10 14:07


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 36.

    ל''ת

    הורה, 01/03/10 13:11

    כל הכבוד למנהלת!גם אני בתור מנהלת הייתי נוהגת כך.מי ששולח את ביתו לביה''ס דתי צריך לשמור על כל כללי ביה''ס.

    IP: 213.151.57.4דווח על תגובה זו

  • 35.

    הלבנת פנים

    קליה, 01/03/10 12:53

    בהנחה שהילדה לא באה עם מיני, שמנוגד לעקרונות בית הספר הדתי, אלא בחצאית מעט יותר קצרה מהמקובל, המנהלת הייתה צריכה לנהוג בילדה בדרכים יותר הומניות ולא להשעות את הילדה מהפעילות ולהלבין את פניה מול חברותיה וכבר אמרו חז''ל- ''כל המלבין פני חברו ברבים כאילו שופך דמים''
    כאשה דתיה על המנהלת לדעת זאת

    IP: 212.143.45.101דווח על תגובה זו

    • אבל עם היא הייתה מתכופפת והיו רואים לה את ....זה היה טוב או לחלופין

      ירח כחול , 01/03/10 14:35

      היו מחפשים להסתכל כי מה לעשות היצר היצר
      ופנטזיות..טוסי הבייתה להתלבש..ומצספיק להיות יפיי נפש ..ילדה בכיתה ו מה צריכה לבוא לבית הספר עם חצאית קצרה ביותר מה היא רצתה להראות ..והיכן ההורים?

      IP: 80.230.75.44 דווח על תגובה זו

      • היא לבשה חצאית עד הברך ! (ל''ת)

        ..., 01/03/10 16:10


        IP: 89.138.46.160 דווח על תגובה זו

        • היא כן לבשה

          היא כן לבשה, 01/03/10 16:35

          היא כן

          IP: 89.138.68.155 דווח על תגובה זו

      • מה לא ברור? חצאית עד הברך. לא מיקרו מיני!!!

        ronentat , 01/03/10 17:23

        או שכשהחצאית לא מגיעה לקרסוליים היצר מתעורר אצל המאמינים

        IP: 69.113.15.77 דווח על תגובה זו

      • איזה יצר? זה בית ספר לבנות. שלא לדבר על זה שהיא באה בגרביונים ולא במינ

        ולא במיני, 02/03/10 01:21

        אתם השתגעתם לגמרי והפכם לקיצוניים לחלוטין.

        יחס אנושי בין בני אדם קודם לכל הצדקנות המעושה הזאת.

        מה קרה שפעם בשנה אנשים מתחפשים ולא מגיעים עם חצאית ארוכה?

        IP: 109.66.124.206 דווח על תגובה זו

    • נכון ! (ל''ת)

      שחר, 01/03/10 16:11


      IP: 89.138.46.160 דווח על תגובה זו

    • אבל המנהלת לא סילקה אותה!!1

      מישהי, 01/03/10 17:11

      היא רק ביקשה שתביא חצאית יותר ארוכה,וההורים לקחו אותה הביתה!!!לא המנהלת!!

      IP: 147.236.38.151 דווח על תגובה זו

    • מאיפה את יודעת?

      רו, 01/03/10 20:52

      את לא יודעת מה קרה ...סתם ניפחו את הסיפור מכול הכיוונים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      IP: 94.159.200.96 דווח על תגובה זו

  • 34.

    אולי חינוך חילוני עדיף (ל''ת)

    יעל, 01/03/10 12:45


    IP: 62.90.17.130דווח על תגובה זו

    • ממש לא

      מורה ואם בישראל, 03/03/10 13:20

      מה עדיף?
      חבורת נערים שאונסת ילדה במשך שלוש שנים?
      נהגים שיכורים שנפגעים מתאונות בליל שבת בחזרה מהפאב?
      דקירות סכין כל שבוע מחוץ למועדוני לילה?
      השפלות של מורים וקבוצות שנאה בפייסבוק?
      להמשיך??????
      אז מה אם פורים? אז מותר הכל?
      אנשים מתי כבר תתעוררו ותבינו שלנהוג בסלחנות והבנה כלפי הפרה של נהלים בגיל צעיר מובילה לצרות גדולות יותר כשהם מתבגרים...

      IP: 87.68.76.197 דווח על תגובה זו

  • 33.

    כל הכבוד למנהלת

    אלי, 01/03/10 12:44

    הפחד מההורים הורס את היכולת לחנך, והלוואי והמנהלת לא תתנצל, ומשרד החינוך יעניק לה גיבוי.

    IP: 95.86.81.86דווח על תגובה זו

  • 32.

    כל הכבוד למנהלת (ל''ת)

    נתן, 01/03/10 12:39


    IP: 85.64.142.248דווח על תגובה זו

    • צניעות

      HAPPY PHONE, 01/03/10 14:59

      כל הכבוד לאבא

      IP: 85.64.179.240 דווח על תגובה זו

  • 31.

    פורים זה החג היחידי שהבחורות כאן מתלבשות כמו זונה ואף אחד לא יגיד לה (ל''ת)

    א, 01/03/10 12:15


    IP: 85.64.107.210דווח על תגובה זו

    • מגעיל

      א', 01/03/10 18:52

      דיברו של רחוב אין לך חיים איך אתה מדבר פורים זה חג של שמחה כי אנו היהודים ניצלנו ואתה מנצל את זה בחשפנויות ''בשושה''לכל אחד ואחד כזה אם החג שלך מתמצה בלירות בנות חשופות אז אתה משוהממם וחסר חיים פורים אין לזה סיבה לחשפנות כל הכבוד למנהלת היא מלכה וזה לא אמור להבור בשתיקה

      IP: 95.86.114.179 דווח על תגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד שצעקת על המנהלת והמורות

    מורה בישראל, 01/03/10 12:08

    בהתנהגותך המכבדת והבוגרת הדגמת לבתך כיצד יש להתנהג במצבים שדעתך והתנהגותך אינם מקובלים.

    לא מסכימים איתך-תצעקי
    לא מקבלים אותך-תצרחי
    דעתם אינה כדעתך-תזרקי עליהם שולחן או לחילופין תירי בהם.

    יישר כח לאב , בוגר הישיבה וגבאי בית הכנסת שמקפיד על חינוך ילדיו בדרך '' ראו אותי ועשו כמוני''.

    אין כדוגמא אישית לחינוך הילדים.

    IP: 84.229.234.238דווח על תגובה זו

    • מסכימה בהחלט !!!!! (ל''ת)

      גם מורה, 01/03/10 13:49


      IP: 77.126.141.11 דווח על תגובה זו

    • וכל הכבוד למנהלת שניצלה כוח ושררה להתעמר בחלש

      אזרח בישראל, 01/03/10 14:19

      להעליב ילדה קטנה לםפני כל הכיתה, ללא ספק תכונה נאצלת ביותר, שלא לומר חינוכית ופדגוגית לדוגמא. אי אפשר היה להבליג במסיבה עצמה ולטפל בזה אחד על אחד ביום שאחרי?

      יכול להיות שהילדה חרגה מקוד הלבוש הכתוב וזה לא בסדר, אבל ממנהלת וצוות חינוכי ניתן לצפות לקצת יותר שיקול דעת ורגישות אנושית. ואני מבין את האבא שהתרתח כשראה איך משפילים את הבת שלו, זה לא בסדר אבל בהחלט אנושי.

      IP: 80.178.9.181 דווח על תגובה זו

      • ''להתעמר בחלש''? הצחקתני

        גם אני אזרח, 01/03/10 15:03

        ומדוע אתה חושב שהעליבו את הילדה בפני כל הכיתה, או שהשפילו אותה?
        מה כולם כל כך מתלהמים?
        זה לא רק ''קוד לבוש'' זה עניין חינוכי שבית הספר מקפיד עליו כל השנה ובצדק מוחלט.
        אתה יודע מה קרה שם בכלל? הילדה חיכתה בחדר המזכירות וההורים התבקשו להביא לילדה חצאית יותר ארוכה. ההורים הגיעו והתחילו פשוט לצרוח על המנהלת ועל כל מי שהיה שם.אף אחד לא גירש אותה ולא כלום.
        וכל זה אחרי שזמן רב מראש כל ההורים קיבלו מכתב המזכיר את כללי הלבוש והמנהלת אף דיברה באופן אישי עם התלמידות למען הסר ספק.
        רבאק - על מה אנחנו מדברים - בסה''כ התבקשו הבנות לא לבא בחצאיות קצרות - זה בי''ס דתי וכל אחד אמור להבין את זה.

        IP: 212.143.84.146 דווח על תגובה זו

        • כ''כ צודק!! (ל''ת)

          אט, 01/03/10 20:50


          IP: 94.159.200.96 דווח על תגובה זו

      • לך..

        אוריה, 01/03/10 16:26

        אני בכיתתה ולא שמענו כלום זה לא מוצדק אבל אנחנו בכלל לא שמענו אל זה רק היום

        IP: 95.86.114.179 דווח על תגובה זו

      • למה אתה מצפה מחבורת מורות פרימיטיביות שהקשר בינן לבין פדגוגיה

        ורדינה, 01/03/10 18:06

        מקרי בלבד?

        IP: 84.0.124.65 דווח על תגובה זו

        • איזה זלזול!! בושי!! (ל''ת)

          איזה זלזול!! בושי!!, 01/03/10 23:58


          IP: 213.151.58.126 דווח על תגובה זו

    • אתם מזעזעים אותי!!! (ל''ת)

      מישהי, 01/03/10 17:13


      IP: 147.236.38.151 דווח על תגובה זו

  • 29.

    במקום האב אני הייתי תובע את המנהל (ל''ת)

    ברק, 01/03/10 12:00


    IP: 79.183.119.55דווח על תגובה זו

    • אתה הדוגמא הקלסית לפשיטת הרגל של החינוך החילוני. (ל''ת)

      מורה ומחנך., 01/03/10 14:58


      IP: 79.183.6.225 דווח על תגובה זו

  • 28.

    צר לי מאוד על הילדה

    אירה, 01/03/10 11:32

    אני מקווה שתלמד כי התנהגות המנהלת היא הראויה לגנאי ושלא תיקח ללב, כי לא עשתה דבר רע. רוע, צרות מוחין, דעה קדומה, התחסדות.זה מה שיש לי לומר על המנהלת.

    IP: 213.57.7.4דווח על תגובה זו

  • 27.

    אני לא מבין מה הבעיה של ההורים בית הספר והמנהלת צודקים לחלוטין!

    רוני, 01/03/10 11:32

    מדובר בבית ספר דתי שברור לכולם שבבית ספר כזה יש קוד לבוש ברור. פורים או לא פורים זה לא מתאים לבית הספר!

    IP: 95.86.95.139דווח על תגובה זו

    • מאמילההה

      נטלי, 01/03/10 12:32

      מאמילה דתי לא דתי החצאית הייתה עד לברך ועש הברך זה צנוע
      מיליון ואחת דתיות ביום יום הולכות עם חצאיות עד לברך.
      בחיים לא משפילים ילדה בפני אחרים .

      IP: 79.183.198.118 דווח על תגובה זו

      • צודקת בהחלט!!! (ל''ת)

        סתיו, 01/03/10 14:31


        IP: 85.64.179.240 דווח על תגובה זו

      • אני בכיתתה

        הודיה, 01/03/10 16:28

        ואני אומרת לך שהחצאית לא היתה עד הברך היא היתה בושה לאנושות

        IP: 95.86.114.179 דווח על תגובה זו

      • החצאית היתה עד לפני הברך!!וגם...

        מישהי, 01/03/10 17:15

        אולי המון דתיות הולכות כך אבל בבי''ס הזה לא וכדאי שהיא תלמד את זה..ואני מכיתתה1!!

        IP: 147.236.38.151 דווח על תגובה זו

    • לך..

      א', 01/03/10 16:27

      צודקת 10000000000000%

      IP: 95.86.114.179 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אני חושבת שהמנהלת הגזימה! (ל''ת)

    ..., 01/03/10 11:24


    IP: 77.126.238.77דווח על תגובה זו

  • 25.

    זה מה שקורה כששולחים את הילד שלך ללמוד בימי הביניים (ל''ת)

    חילונית גאה, 01/03/10 11:07


    IP: 79.183.137.115דווח על תגובה זו

    • בעזרת השם יש לך פונטנציאל גבוה לחזור בתשובה שיהייה בהצלחה... (ל''ת)

      ד, 01/03/10 12:53


      IP: 109.66.199.55 דווח על תגובה זו

    • ואונס נערה ביד 14 נערים קורה בבי''ס ''נאור''. (ל''ת)

      נועה, 01/03/10 13:24


      IP: 95.86.104.37 דווח על תגובה זו

      • לנועה- צודקת עדיך רב אחד שיאנוס 14 ילדים (ל''ת)

        אחד, 01/03/10 13:47


        IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

        • עובדה שהיועץ המשפטי לממשלה קבע שאין עברה על החוק בענין הרב אלון. (ל''ת)

          נועה, 01/03/10 14:22


          IP: 95.86.104.37 דווח על תגובה זו

  • 24.

    מנהלת מדהימה - הלואי שכל המנהלים יהיו כמוה

    חגי ושמרית, 01/03/10 10:59

    הגיע הזמן שהורים יפסיקו לנהל את בתי הספר וישאירו זאת למי שהוסמך לכך - המנהלים והמורים.

    אוהבים אותך שרי - מתי אתם מגיעים לשבת

    IP: 62.0.2.236דווח על תגובה זו

    • הלבנת פנים ברבים גם היא כלולה בתכונותיה האציליות? (ל''ת)

      קליה, 01/03/10 12:54


      IP: 212.143.45.101 דווח על תגובה זו

      • לא הכל כתוב בעיתון. ההערה לילדה הייתה בשקט ובצניעות (ל''ת)

        לקליה,, 01/03/10 20:35


        IP: 62.0.2.149 דווח על תגובה זו

    • זו מנהלת!?!?1?1..1?!?!

      אורנה, 01/03/10 14:32

      אם זו מנהלת אז אני לא רוצה מלדעת מה יהיה על הדורות בארץ שלנו.

      IP: 85.64.179.240 דווח על תגובה זו

    • צניעות

      ש, 01/03/10 15:00

      מושתלת בושה וחרפה

      IP: 85.64.179.240 דווח על תגובה זו

    • צניעות

      ש, 01/03/10 15:01

      צביעות לא צניעות

      IP: 85.64.179.240 דווח על תגובה זו

    • לך..

      אוריה טוויל, 01/03/10 16:30

      באמת מנהלת 100%

      IP: 95.86.114.179 דווח על תגובה זו

  • 23.

    כל הכבוד להנהלת ביה''ס!יש קודים של לבוש,כמו באנגליה ובשאר מקומות!

    אלי, 01/03/10 10:39

    תגובה מס' 1 הגיב קצר ולעניין!

    IP: 217.132.236.191דווח על תגובה זו

  • 22.

    יום יבוא ויאסרו על נשים לנהוג! רגע אולי זה דווקא טוב? (ל''ת)

    רמי, 01/03/10 10:39


    IP: 192.118.10.10דווח על תגובה זו

    • זה מצוייןן (ל''ת)

      ברק, 01/03/10 12:00


      IP: 79.183.119.55 דווח על תגובה זו

      • הלוואי. ואז אתם תסיעו אותנו לכל מקום. (ל''ת)

        אשה, 02/03/10 00:01


        IP: 109.160.180.181 דווח על תגובה זו

  • 21.

    ב''ה שיש עוד מנהלות כאלה!

    שלום, 01/03/10 10:36

    ב''ה שהמנהלת מנעה ממנה להגיע,
    א. ממש לא לוקח שבועיים להכין שבר כזה.
    ב. חשוב שידעו שפורים זה לא זמן לחצאיות מיני או אפילו קרוב למיני
    ג. הורה שלא מוצא חן בעניו למה אתה שולח למקום דתי? כפי שאמרת בבית ספר חילוני לא היו אומרים לה את זה...
    חומר למחשבה

    IP: 83.130.102.76דווח על תגובה זו

  • 20.

    טענת ההורים צודקת לחלטוין

    אוסנת זיגרון, 01/03/10 10:33

    להפוך מסיבת פורים לעצב גדול לילדה שבא לשמוח ועמדה בקרטריונים של צניעות הבית ספר .זו בושה גם אם היה דבר מה בלבושה של הילדה. על המנהלת לדחות את סיפוקה ולזמן את ההורים לאחר פורים.

    IP: 89.138.235.116דווח על תגובה זו

    • הצער של הילדה הוא לא סיבה לאפשר לה כל העולה על רוחה (ל''ת)

      אורן, 01/03/10 11:06


      IP: 84.228.233.188 דווח על תגובה זו

  • 19.

    אשריכם

    אב, 01/03/10 10:31

    כל הכבוד להורים האמיצים!!!!!!

    IP: 85.64.23.120דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד ? בושה!! (ל''ת)

      אבג, 01/03/10 20:45


      IP: 94.159.200.96 דווח על תגובה זו

  • 18.

    אנחנו צועדים בצעדי ענק לטליבן צריך להפסיק לתת להם את השוט ביד כי הסכנ

    רחלי, 01/03/10 10:14

    החרדים הפנטים ממש התחילו לשלוט

    וחייבים כבר לעצור את כל הרשע שלהם

    אלו אנשים מטורפים

    אני בהחלט בעד מסורת יפה אבל לא פנטיות

    מטורפת וזה הולך לקראת זה

    IP: 217.132.118.19דווח על תגובה זו

    • מענין איפה בדיוק ראית זאת?‏

      בושה וחרפה., 01/03/10 15:41

      מטיול קצר ליד התיכונים בעירי הזדעזתי מהזולות והחושפנות המוגזמת‏‏(אפילו הקור לא עצר בעדם‏)מענין איפה בדיוק הסתובבת שראית את השתלטות החרדים‏?‏

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • שוב לא הבנתי..

      יעקב, 01/03/10 22:33

      מה הקשר בין צניעות לחרדים? או בין צניעות לפנטיות? לא נראה לך הגיוני שצניעות שייכת לתורה? לדתיים לאומיים? להורים שפויים שלא מתחשק להם שביתם תיאנס חס וחלילה יום אחד?

      ביקרת פעם במוח של גבר..?

      IP: 212.76.125.87 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מה חשבה לעצמה באותו רגע (ל''ת)

    עמיתוש, 01/03/10 10:14


    IP: 87.70.137.170דווח על תגובה זו

  • 16.

    היא כנראה התחפשה לקאוגירל ולא קאובוי (ל''ת)

    א. קור, 01/03/10 10:09


    IP: 62.219.175.130דווח על תגובה זו

  • 15.

    האבא יתחיל לדאוג בגיל 17 ..שהבת שלו תתחיל .ללכת למועדוני לילה

    ירח כחול , 01/03/10 10:09

    ואיך הוא מזכיר את הקדוש ברוך הוא ..העם הוא מסכים שביתו תלך כך..ה''..תתבייש לך שאתה לא מגבה את המערכת שדואגת לחנך את ביתך ללכת בצניעות..

    IP: 80.230.56.67דווח על תגובה זו

  • 14.

    מנהלת-ככה מרחיקים את המסורת-

    תמר, 01/03/10 10:07

    בית הספר אינו חרדי בודאי,מה קרה לממלכתי דתי נפלנו על הראש ? פורים ! כולם בנות תחפושת לא חשופה , הצביעות חןגגת תפסיקו
    כך מרחיקים את הדתיים המסורתיים ויוצרים אנטיוחבל ,מורים או מנהלת שרוצים חינוך חרדי שילכו לחינוך חרדי ,

    החינוך היהודי הדתי מסורתי נרמס ,צריך שמנהלת המחוז תתעורר ןתפסיק לתת ל''דתיים'' להרוס את התרבות

    IP: 83.130.101.179דווח על תגובה זו

    • אוקיי למדתי משהו חשוב

      יהודי, 01/03/10 17:21

      ללכת לפי ההלכה זה לתת לדתיים להרוס את המסורת וגם למדתי ממך שתרבות זה לחשוף את כל האיברים שכולם יוכלו להסתכל

      IP: 79.177.106.205 דווח על תגובה זו

    • לא הבנתי..

      יעקב, 01/03/10 22:32

      לפי מה שאת אומרת- צניעות לא קשורה לחינוך דתי ממלכתי? כלומר אצל החרדים שומרים תורה ומצוות ואצל הדתיים ה''נורמליים'' כהגדרתך זורמים עם כל גחמות הציבור? העיקר לצאת 'טוב' בעיני החילוניים? נשמע לך הגיוני? ואגב, אם יש בי''ס כזה הוא לא באמת דתי.

      IP: 212.76.125.87 דווח על תגובה זו

  • 13.

    אי אפשר לאחוז את החבל מכל הקצוות

    שלא ישלח לבית ספר דתי, 01/03/10 09:56

    גם רוצים לשלוח ילדה לבית ספר דתי וגם רוצים להתנהג שם כמו חילונים- תחליטו!

    IP: 62.0.255.253דווח על תגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד!

    אהוד, 01/03/10 09:55

    צריך להוציא את הילדה מהבית ספר אם היא לא מתאימה לרוח המקום.
    מה שבטוח זה שהאבא גורם לילדה יותר נזק מאשר המנהלת.

    IP: 212.150.59.26דווח על תגובה זו

  • 11.

    שבועיים לקח לה להכין תחפושת של קאבוי?! (ל''ת)

    יגאל, 01/03/10 09:30


    IP: 109.186.0.108דווח על תגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד למנהלת!!!

    מישהו, 01/03/10 09:22

    היא עמדה על דעתה וככה צריך להתנהג במקרים כאלה! אני לא מבין מה עלה להורים שלה בראש שמלכתחילה הם ידעו שאסור להביא כזו תלבושת לבי''ס אז מה אם זה פורים?

    IP: 85.130.253.226דווח על תגובה זו

  • 9.

    מי ששולח את ביתו למדרסה שיקח בחשבון את הטליבן (ל''ת)

    יכגד, 01/03/10 09:20


    IP: 79.176.38.229דווח על תגובה זו

    • עוד מעט המדרסה תדרוס אתך. (ל''ת)

      נעמה, 02/03/10 01:13


      IP: 109.160.173.17 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מה הבעיה ? בחרת ברעל ? אז תשתה אותו !! (ל''ת)

    יש בתי ספר חילוניים, 01/03/10 09:19


    IP: 89.139.7.169דווח על תגובה זו

  • 7.

    סוף סוף מעט משמעת בבית ספר. יש כללים וכהורים הייתם צריכים לשמור עליהם. (ל''ת)

    הורה, 01/03/10 09:18


    IP: 109.186.99.164דווח על תגובה זו

  • 6.

    ''אחרי שהשתוללנו שם בזעם המנהלת איימה להזמין משטרה....''.

    דיברת על דרך ארץ???, 01/03/10 09:16

    אבא ערס, מאיים וצורח על הצוות החינוכי.
    מה לעשות, כשנמצאים במסגרת כלשהי, צריך לדבוק בקוד ההתנהגות בה, וזה כולל גם לבוש הולם.

    IP: 109.65.8.235דווח על תגובה זו

    • ממליצה בחום!! (ל''ת)

      אור, 01/03/10 10:03


      IP: 79.180.105.121 דווח על תגובה זו

    • מיסכימה!!! (ל''ת)

      אורית, 01/03/10 13:08


      IP: 95.86.119.137 דווח על תגובה זו

    • 6

      תאיר, 01/03/10 15:49

      תרגגייע ןמיד

      IP: 85.64.179.240 דווח על תגובה זו

    • מנהלת מגעילה

      כ, 01/03/10 16:06

      אין לך בושה

      IP: 85.64.179.240 דווח על תגובה זו

      • תאיר!!תרגעי את!!!

        מישהי, 01/03/10 17:19

        הוא בסך הכל אומר את דעתו ואני מסכימה איתו בהחלט.את זו שלא בסדר!!!!

        IP: 147.236.38.151 דווח על תגובה זו

        • למה הילדה הזאת הולכת לב''ס כזה

          פסח מפליצון מהקיריון, 02/03/10 13:12

          ההורים רוצים חינוך ממלכתי
          אין בעיה, אבל למה הנהלת ב''ס אשמה בכך שהם קבעו כללים ברורים (למי שמסוגל לקרוא).

          מחר אני פותח בית-ספר וקובע ש:
          חצאית עד הרצפה וביצת-עין על הראש
          זה הכללים ומי שמקבל את הכללים ברוך הבא

          איזה מסר ההורים המבולבלים נותנים לילדה הזאת. עכשיו היא תעשה מה שנוח לה ואם ההורים מסכימים יפה אבל לא בב''ס הזה!

          IP: 81.232.77.172 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד לבית הספר. לטווח הרחוק זה יועיל ויתרום. כל הכובד (ל''ת)

    אב, 01/03/10 09:15


    IP: 109.186.99.164דווח על תגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד לביה''ס!

    אסף, 01/03/10 09:11

    מי שמסתובב ברחובות בימים האלה מבין למה אני מתכוון.
    ילדות קטנות מסתובבות עם מחשופים ענקיים, בגדי ים ומיני וכל מיני דברים שכאלה.
    לא מדובר רק בצניעות (וזכותו של בית-ספר דתי לדרוש צניעות!), מדובר בתמימות ובעיוות המחשבה של הילדים שלנו.
    תחשבו על ילד בן 12 שרואה את בת כיתתו עם מיני קצרצר וחולצת בטן. הדבר הראשון שעולה לו בראש הוא איך להשכיב אותה!

    כל הכבוד לביה''ס הזה, הגיע הזמן לשים לזה סוף!

    IP: 213.151.63.105דווח על תגובה זו

    • המנהלת החוצפנית

      המהממת, 01/03/10 20:33

      דבר ראשון היא לא שמה חצאית מיני היא שמה חצאית עד הברך ודבר שני המנהלת הזאת ממש חוצפנית

      IP: 84.109.124.159 דווח על תגובה זו

      • מנהלת מצוינת

        לא מהממת במיוחד, 02/03/10 13:14

        בחינוך בגיל הזה
        הכי חשוב להיות עקבי

        IP: 81.232.77.172 דווח על תגובה זו

    • לפני שאתה מגיב בכלל-תקרא את הכתבה! טיפש*

      שיר, 04/02/11 21:06

      מי אמר שהיא באה עם מיני?! היא באה עם חצאית עד הברך וגרביונים שחורים עבים וחולצה מכופתרת עד הסוף.
      זה נראה לך לא צנוע? אם כל הכבוד למנהלת היקרה היא לא הייתה צריכה להרוס לילדה את פורים.

      ''דרך ארץ קדמה לתורה'' ואני לא רואה כל כך איך הדתיים ובעיקר החרדים בארץ מקיימים זאת.

      IP: 79.181.107.174 דווח על תגובה זו

  • 3.

    על מה המהומה? בחרתם בחינוך דתי אז תתנהגו בהתאם.

    ??????????, 01/03/10 09:10

    כל הכבוד למנהלת שעומדת על העקרונות שלה.
    לא מוצא חן בעיני ההורים שיעבירו את הילדה לחינוך חילוני.
    יש בחירה רבותי.
    הלוואי שהמנהלת החילונית של ילדי הייתה עומדת על עקרונותיה כמו המנהלת הזאת.

    IP: 109.160.180.181דווח על תגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד אתה רוצה בית ספר דתי גם אני רוצה ולכן אם הבת שלך רוצה (ל''ת)

    להישאר שתעמוד בקטריונים, 01/03/10 09:08


    IP: 93.173.27.132דווח על תגובה זו

    • עד הברך עומד בגדרי צניעות (ל''ת)

      יהודי --עד הברך עומד בגדרי צניעות, 01/03/10 19:01


      IP: 77.124.9.161 דווח על תגובה זו

  • 1.

    בנות - אולי מספיק להתחפש לזונות כל הזמן... (ל''ת)

    שרון, 01/03/10 09:07


    IP: 87.69.193.232דווח על תגובה זו

    • לצערנו רבות מהן אינן מתחפשות (ל''ת)

      THE OBSERVER, 01/03/10 10:02


      IP: 85.130.241.245 דווח על תגובה זו

    • ממליצה בחום!! (ל''ת)

      אור, 01/03/10 10:04


      IP: 79.180.105.121 דווח על תגובה זו

      • אני בבצפר של אותה ילדה

        הודיה יהודה, 23/10/11 18:12

        אין צורך להאשים את המנהלת אני ראיתי ושמעתי הכללללללללללללללללללללללללללל

        IP: 212.179.87.181 דווח על תגובה זו