יש לי כבוד גדול למערכת המשפט בישראל ,
הבעיה היא עם עורכי-הדין , לפעמים למשל
שומעים בתקשורת על מקרים מזעזעים כמו: רצח ,
אונס ועוד דברים מזעזעים שאנשים עושים,
ואז בא עורך-דין ומתחיל לדבר בכל מיני-סיסמאות ולסנגר על הלקוח שלו, עם כל-מיני
משפטים הזויים, שלא ממש קשורים,וכל זאת כדי
להקל בעונשו של הלקוח שלו, וזה ממש לא נתפס שמישהוא יכול להגן על מעשים כאלה חמורים. לכן בעיני עו''ד זה מקצוע בכלל לא מובן ולא
מכובד, כי אין הגיון בלנסות להגן על אדם
שנגיד רצח, צריך ישר להכניס לכלא, במידה ויש
כמובן הוכחות חד-משמעיות.