• 9.

    שהחיינו וקיימנו והיגיענו לזמן ה'בסטיליה' אוילו לדור השופט את חמוריו.

    שהחיינו, 17/02/10 06:03

    אוטש'
    אי'נעל' אבוקי.

  • 8.

    נו, מתי יקפוץ כבר מישהו ויאשים את פרידמן? מה הדמגוגים בחופשה? (ל''ת)

    Eחד, 16/02/10 17:09

  • 7.

    אין פחד לעבריינים

    נועה, 16/02/10 16:56

    מישהו צריך לחנך את המדינה. זה הסטיקר שראיתי הבוקר על אחת מהמכוניות. כשהתקרבתי ראיתי שהמסר הזה שייך למכללת בית ברל. כמה חבל שאותם זורקי חזיז לא למדו כמה קורסים במכללה. אין לי ספק שזה היה עוזר להם ועצם גם לנו...

  • 6.

    אין גבולות! (ל''ת)

    נ, 16/02/10 15:16

  • 5.

    משהו חשוב !

    ליאת, 16/02/10 13:50

    יש לי כבוד גדול למערכת המשפט בישראל ,
    הבעיה היא עם עורכי-הדין , לפעמים למשל
    שומעים בתקשורת על מקרים מזעזעים כמו: רצח ,
    אונס ועוד דברים מזעזעים שאנשים עושים,
    ואז בא עורך-דין ומתחיל לדבר בכל מיני-סיסמאות ולסנגר על הלקוח שלו, עם כל-מיני
    משפטים הזויים, שלא ממש קשורים,וכל זאת כדי
    להקל בעונשו של הלקוח שלו, וזה ממש לא נתפס שמישהוא יכול להגן על מעשים כאלה חמורים. לכן בעיני עו''ד זה מקצוע בכלל לא מובן ולא
    מכובד, כי אין הגיון בלנסות להגן על אדם
    שנגיד רצח, צריך ישר להכניס לכלא, במידה ויש
    כמובן הוכחות חד-משמעיות.

    • ממש חשוב

      כ, 16/02/10 15:55

      ממש כותרת שלא מעידה על הדברים שנאמרים

  • 4.

    אולי אלה השליחים של אילנה דיין ? (ל''ת)

    תוהה, 16/02/10 13:44

  • 3.

    אין תעלול ילדים,לא בשתייה,לא בחזיזים,ולא באלימות.הכל פלילי!

    אין הנחות לנוער במדינת חוק, 16/02/10 13:35

    ראו לאן הגענו.

  • 2.

    הייתי שם היה מהזה מפחיד הכל הזדעזע (ל''ת)

    אלה, 16/02/10 13:08

  • 1.

    חבל שיש אלימות כזו, ועוד מול בתי המשפט. (ל''ת)

    אם דאגנית, 16/02/10 13:02