• 91.

    ההמצאות של זחאלקה

    דן, 18/04/10 17:36

    מה היתה הנכבה-ערביי העולם התנגדו
    להחלטת האום לחלוקת הארץ.
    ערביי האיזור,המקומיים,עבר הירדן.מצרים,
    סוריה,לבנון,עיראק ועוד שכירי חרב
    תקפו את הישוב הקטן והדל בנשק ,
    שש מאות אלף איש,מיד בתחילת נובמבר
    1947.
    עם הכרזת המדינה פלשו צבאות ערבובמלחמת
    נגד הם ברחו ו-או גורשו יחד הערבים
    המקומיים.
    נתאר לעצמנו מה היה קורה,חלילה,אם היינו
    מפסידים.
    שמענו איך חוסלו תושבי גוש-עציון ואחרים.
    זו מדינתנו ,לא מוצא חן למישהו שיתכבד
    ויעוף.

  • 90.

    משפטי גדל ובעיית היסודות

    אלפא, 01/03/10 13:31

    ספר מצויין ומומלץ מאת ארנון עברון. מסביר היטב את ההסבר למשפטי גדל. גדל ''הרס'' בהרצאה אחת בשנות ה-30 את התיאוריה ה''סגורה'' של המתימטיקה בהוכיחו שכל מערכת עקיבה בחוקיה ומשפטיה נושאת בחובה את אי מושלמותה, ומכאן ההשלכה לכל תחומי החיים ולא רק מתימטיקה.

  • 89.

    כל מילה פנינה

    מזרחי, 01/03/10 12:40

    גזע האדונים

  • 88.

    איבדתם את הערכתי. שניכם.

    יהודי טוב, 01/03/10 10:45

    כתבתי מקודם שבאמת זחאלקה צודק ביחס לחוסר הדמוקרטיה. אבל אז ראיתי אותו בראיון בטלויזיה - והוא איבד את כל הקרדיט אצלי. גם דן מרגלית. שניהם דמגוגים. אין כנות ואמת בדבריהם.

    אני עובר הלאה.
    לא מאנשים כאלו תבוא שום ישועה.
    למה אי אפשר להזדהות עם הקושי של אנשי עזה, וגם לגנות את החמאס ואת הקסאמים ואת דרכי הפעולה הנבזיות שלו? וגם להודות שצהל בטח עשה דברים נוראים גם?
    מלחמה זה דבר נורא.
    וטרור זה דבר נורא.
    וקסאמים זה דבר נורא.
    ופוליטיקאים חסרי כנות ואמת - זה דבר נורא - שגורם לכל המהומה הזו.

  • 87.

    הרב כהנא-צדק

    היום כולם יודעים, 24/01/10 00:53

    זאת עובדה!

  • 86.

    למרות שאני לא מסכים איתו אפשר לראות שהוא אדם משכיל באמת (ל''ת)

    ג, 22/01/10 13:53

  • 85.

    כיף לקרוא ראיון עומק עם איש עמוק (ל''ת)

    בתיה, 22/01/10 10:54

  • 84.

    ד''ר זחאלקה הוא קול אמיץ ושפוי במאבק אחינו הפלסטינים אזרחי ישראל לשויוו

    נעמן,שפוי, 21/01/10 15:36

    זחאלקה, הראית לכל הפשיסטים פה מיהו אינטלקטואל אמיתי.
    טף טחד מהצעירים המחוצ'קנים היושבים פה אינם מגיעים לקרסוליך.
    המשך במאבקך לשיוון ולשלום, תוך ייצוג אחינו הפלסטינים אזרחי ישראל.

  • 83.

    אצל בני האדם נמצא ה מ ו ח - מעל לפה - ובין האוזניים

    על מקום הזיכרון בהבנת מה שנאמר - חלק #1, 21/01/10 15:16

    שם, במוח האנושי, מצטרפות האותות הנקלטים ברגע הנתון --קולות-תמונות-ריחות--לתוכן שנמצא בזכרון ונוצרות ההבנות והפרשניות לדברים שנאמרו. הזכרון של דן מרגלית דומה מאוד לזכרון הנרכש על-ידי כל יהודי שעבר חינוך בבית ספר ישראלי. ''שואה'' הוא ערך שנמצא בזכרון הקולקטיבי הציוני. היא מצטרפת ומופעלת בהקשרים אקאטואליים מסוימים. ''כלב זאב'', הזכיר ליהודים יוצאי אירופה את הנאצים. אצל דור הבנים של יוצאי אירופה הקשר הזה נחלש, במיוחד מאז שלצבא יש יחידה של כלבי זאב. 'העוקץ' היא יחידה מבצעית שפועלת באיתור מחבלים. מפעיליה אינם קרויים ''נאצים'' אלא כלבנים יהודיים. אפילו במקרה שבו הכלב שלף ילד פלסטיני תמים ממיטתו באמצע הלילה וגרם לו נזקים חמורים - המוח היהודי מגלה יותר הבנה לכלב - מאשר לילד הקורבן. [המשך]

  • 82.

    בחור חכם

    דרור, 21/01/10 15:10

    ''הזהות הפלסטינית נוצרה תוך כדי מאבק עם הציונות''.
    האידיוט מודה בשיא טיפשותו שלפני המאבק לא היתה חיה בשם ''עם פלסטיני''.
    הייתם ונשארתם אסופה של צוענים.
    ידוע לכל וגם לאחד כמו הח''כ שאתם לעולם לא תוכלו לתחזק מדינה. אפילו בשעת סיכסוך עם ישראל אתם מסוכסכים עם עצמכם.
    תחזרו לארצות שבאתם מהן. אין לכם שום שייכות לארץ הזו.
    הבעיה היא שאפילו מדינות ערביות לא סובלות אתכם.

  • 81.

    זאחלקה עושה בישראל ובכנסת ישראל מעשה סוס טרויאני...

    אירית, 21/01/10 14:58

    יושב לו כאן בכנסת ויוצא להתקיף את מי שמאכיל אותו... בכל רגע נתון.
    כמו שכל ערביי ישראל הם פצצה של סוסים טרויאנים שאף פעם לא יוכיחו את עצמם כשתבוא שעת הכושר.
    אולי הגיע הזמן שכולם כאן יבינו שאפילו עבור האינטיליגנטים שבין ערביי ישראל הבעייה אינה 67 אלא 48.
    מכאן שלא יכון שלום עימם לעולם.
    מצד שני ישראל לעולם לא תהיה מדינת כל לאומיה.
    גם אפרטהייד אין כאן.
    אז מה כן?
    לנצח נאכל חרב.

  • 80.

    כמה מלל וכיבוס מילים... בערבית הייתי אומר ''יא וורדי''...

    זומבי, 21/01/10 14:51

    כמה מלל מפותך ומכבסת מילים... שאלה פשטוה כמו האם ישנה מדינה ערבית דמוקרטית הופכת למתקפה חסרת רסן על מדינת ישראל.. בוא נראה את הח''כ המכבד מדבר בצורה כזו במדינה ערבית.. ראשו יותז לאלתר..

    מישהו אמר גיס חמישי?

  • 79.

    מעריב כנראה השתגעתם כתבה ארוכה לאוייב מדינת ישראל

    אזרח, 21/01/10 14:48

    למה נתתם במה חופשית לאוייב המדינה זחאלקה? מדוע אנחנו צריכים לראות את דברי ההסתה שלו באופן חופשי? לא ברור מדוע לא מגישים נגדו כתב אישום על בגידה והסתה, וטוב שדן מרגלית גירש אותו מהאולפן

    • *********

      אנונומי, 21/01/10 14:54

      אתה מזכיר לי את הנאצים כאשר רדפו בני עמך בגרמניה!!!!!!

  • 78.

    דן מרגלית איש רדוד ולעומתו זחאלקה איש אשכולות, אתם מבחינים בכך ?

    שפתי כהן, 21/01/10 14:19

    או שהגזענות משתלטת לכם על המח ?
    ולך דן מרגלית, בזה שהפסקת להיות משרתו של אולמרט ועברת לשרת את ביבי לא הפכת למה שהוא אחר משהיית.
    כתב חצר היית ונשארת.

    • האם הבחנת בכך שהוא השווה את שר הביטחון שלך לנאצי? (ל''ת)

      אסף, 21/01/10 14:43

      • זה הוא עשה. אבל נניח שהיה אומר זאת - בגדול - הוא לא היה מפספס (ל''ת)

        אסף, אסוף את שאריות השכל ונסה להבין: ברק פשע!, 21/01/10 15:23

  • 77.

    המזל של הפלשתינים

    שמאל עכשיו, 21/01/10 13:47

    עד שלא תהיה חובת נאמנות, יכול חתרן פלשתיני לסגת מכל מה שאמר, וברגע שנרגענו לתקוף שוב.
    למזלו יש תמיד יהודי פראייר- לא כמו דן מרגלית- שיאכל את כל מה שהפלשתיני מפרש ומבשל לו.
    הפלשתיני- הערבי הישראלי- מרקד בין המדוכא וזכותו כאדון, מנכס לעצמו כל תווית כדי להרוס אותנו.

  • 76.

    זחאלקה תרבותי כמו גרמני

    כמו ברק..., 21/01/10 13:28

    אדון זחאלקה מנסה לכתוב ליהודים את ההיסטוריה, הפסיכולוגיה, והמהות. ברור, כי לשלו אין תוקף.
    מה לא עושים כדי להיחלץ ממעמד הערבי הצועני, ועוד על חשבון הצועני של העולם- היהודי, שחזר להיות ציוני.

  • 75.

    תקום אפריקה באמריקה

    עבד, 21/01/10 13:17

    זה מה שהוא דורש- המהגר מדיכויו במדינות ערב תופס תחת על היהודים.
    היהודים- אדון זחאלקה- הם השחורים של העולם ולא יהיו כבשים שחורות בארצם. אלה אתם שרוכבים על הרומנטיזציה של הערבי האציל בדרישתכם להחזיר את היהודי למקומו הראוי- הלא הלאומי.
    אז את התמונות של נלסון מנדלה ומרטין לותר קינג תתלה בלשכה שלך בארץ ערבית, נראה אותך. ותוסיף את גנדי והרצל.

  • 74.

    המסקנה מהראיון עם זחלקה:הבעיה 48 ולא 67 =לא יהיה פה שלום !!! (ל''ת)

    מפוכח !, 21/01/10 13:05

  • 73.

    ליכודניקים,אפשר לגרש את החכי''ם הערבים מהכנסת,אך ביבי מתנגד,כנסו

    ליכודניק, 21/01/10 12:58

    כולם יודעים שחברי הכנסת מהימין רוצים לחוקק חוק לגירוש ההחכי''ם הערבים מהכנסת,אך בכל פעם שההצעה עולה לוועדת השרים נתניהו מטיל ווטו על הצעת החוק,ביבי עבר לשמאל והוא לא מנהיג ראוי לליכוד,רק פייגלין יציל אותנו בליכוד

  • 72.

    הערבים משתמשים בדמוקרטיה כדי להרוס את המדינה.והיהודים הטפשים מרשים

    אבי, 21/01/10 12:57

    זחלאקה האמיתי או חלק קטן ממנו ראינו אצל דן מרגלית.ומוטב שניקח את דברי החכים הערבים ברצינות ונאמין להם.ככה נציל את עצמנו.כאשר נותנים חופש לקיצוניים הערבים הרי שאנו הופכים את הערבים המתונים לבוגדים בעיני אחיהם.הסובלנות שלנו לקיצוניים פשוט תתסיס את כל הציבור

  • 71.

    הכותרת כבר קבע שהוא ''גורש'' מהאולפן - למרות שכולנו ראינו שלא כך היה.

    אז מה כבר אפשר לצפות מהכתבה עצמה?, 21/01/10 12:55

    מעניין שאת דן מרגלית אף אחד לא הזמין לראיון עומק...

  • 70.

    רק האיחוד הלאומי וליברמן יגרשו אותו וזה יקרה (ל''ת)

    אין לך מושג כמה אני שונא אותך ווווווווווואאאאאווי, 21/01/10 12:53

  • 69.

    זחלאקה טיפש מידי בכדי להבין שזמנו וחבר מרעיו כאן בארץ קרוב מאוד (ל''ת)

    מה אתם רוצים ממנו? הוא מתנהג כמו ערבי !, 21/01/10 12:47

  • 68.

    איני חסיד של דן מרגלית אך

    יוסי, 21/01/10 12:37

    כפי שציין מרגלית אכן בעקבות דבריו של זחלקה על שר הביטחון אמר מרגלית ''חוצפה'' ולא ''חוצפן ''. בנוסף אכן הראיון הסתיים וזחלקה לא סולק.חבל שזחלקה שאינו איש טיפש אינו מדייק בדבריו וגורם לאדם כמוני להסתייג מדבריו

  • 67.

    ערבי הוא ערבי הוא ערבי, אפסיות ורגשי נחיתות (ל''ת)

    1 מהעם, 21/01/10 12:20

  • 66.

    לא חצוף, סתם בן אדם טיפש..מקווה בשביל ערביי ישראל שהוא לא באמת מייצג

    ארנון, 21/01/10 12:15

    אותם..

  • 65.

    הוא פשוט עוד ערבי שרוצה לחסל את המדינה היהודית. (ל''ת)

    כל השאר אלו פרטים לא חשובים., 21/01/10 11:55

  • 64.

    עכשיו הוא מנסה לשחק אותה כאילו הראיון היה משהו אחר לגמרי. אבל האמת שזה

    היה מעולה - לראות מה באמת הוא חושב ללא פילטרים, 21/01/10 11:47

    נחמד מאוד לקשקש על כמה הוא אוהב את תרבות היידיש הקורבנית ואיך הוא מלא חמלה ורחמים כלפי כל העולם.

    אבל לא יעזור כלום - ראינו בראיון בדיוק מיהו ומהו ושום ניסיון טיוח מיוחצן לא ישנה את זה.

  • 63.

    אפרופו הסטוריה-

    נמרוד, 21/01/10 11:34

    מה מקור השם זחאלקה?
    כנראה בעיירה זאחלה שבלבנון.
    משם באו הורי סבו והשתקעו בישראל המנדטורית.
    ערימת השקרים הערבית רק עולה ותופחת מיום ליום. הגיע הזמן שמישהו יגיד בקול רם- אין לכם שום זכות היסטורית פה. שום זכות אחרת, אם אתם פועלים כנגד המדינה ומפירים את חוקיה בריש גלי.
    לשלול לו את החסינות ולהעמידו לדין על הסתה וחבירה לאוייב (חמאס) בעת מלחמה.

  • 62.

    ממליץ לקרוא לכל השמאלנים שעדיין מאמינים בדו-קיום

    דע את האויב, 21/01/10 11:18

    הפיתרון של החלפת שטחים + אזרחים עם מדינה פלשתינית של ליברמן הוא הפיתרון היחידי. הם לא ינוחו עד שלא ישמידו את המדינה היהודית היחידה בעולם מבפנים

  • 61.

    דן מרגלית היה בסדר גמור

    יעקב, 21/01/10 11:03

    לאנשים כמו זחאלקה לא צריך לתת במה ממש אין צורך בדמוקרטיה שלנו הם חוגגים ואין דין ואין דיין וחבל שכך הוא

  • 60.

    זחאלקה-סוף

    צמיר אלכסנדר, 21/01/10 10:44

    ח''כ זחאלקה הוא ממשיכו דרך של עזמי בשארה המרגל והבוגד.לכן יש להיזהר מזחאלקה

  • 59.

    לתת במה לפושעים זה שותפות לפשע

    אייל, 21/01/10 10:36

    כשמעריב נותן במה לפושעים זו לא בבחינת ''דע את האוייב'' זה רק ליצור עוד במה עבור אג'נדה אנטי ישראלית, אנטי ציונית, אנטישמית. אותו זאחלקה המסית והרמאי- מאוהב בעצם הגצת עצמו כקורבן וימשיך להטיף לרצח יהודים עבור התדמית הזו.

    כשהוא אונן על ענת עצמון או רק פינטז עליה, הוא בודאי ראה את עצמו במעין גלוריפיקציה של הקורבן שמזיין את הבת של שנואי נפשו..

    יופי, מעריב, תמשיכו לדברר את הפושעים הללו.

  • 58.

    זחאלקה פוליטיקאי צעצוע בגן הילדים הישראלי

    קורא, 21/01/10 10:35

    מפלגה כמו בל''ד קיימת רק בישראל. היא אינה אפשרית במדינות ערב וגם לא בדמוקרטיות האירופיות. במדינות ערב אין צידוק לקיומה, כי היא מפלגת מחאה נגד הקיום הישראלי, וללא ישראל וחופש הביטוי שלה, היא אינה קיימת. רעיונות הלאומיות הערבית הרחבה, בסגנון נאצר, לא מעניינים שום ערבי, חוץ מאלה שיש להם הזמן והכסף להתעסק בשטויות. במדינות אירופה ובארה''ב הבחירות הן אזוריות ומפלגה כזו לא עוברת את אחוז החסימה. זוהי אם כן תופעה ישראלית מובהקת של ערבים מהמעמד הבינוני העליון שזכו להשכלה משובחת במדינה שהם ''רוצים'' להרוס, שמקבלים משכורות גבוהות מהממסד הציוני וזקוקים מאוד לתקשורת העברית כדי להשוויץ בפילוסופיה ובתיאוריות לאומיות וחברתיות. קחו מזחאלקה ודומיו את המיקרופון והגישה הפתוחה לתקשורת, ומה הם יעשו? יחפשו פרובוקציה כדי למשוך תשומת לב. ולא לשכוח, יש הבדל תהומי בין זחאלקה, שמייצג את הנוצרים השבעים, לבין ח''כ אחמד טיבי מחד''ש, שלא שולל כלל את קיומה של המדינה היהודית אף שהוא שונא את הציונות.

  • 57.

    האיש רוצה בהשמדת מדינת היהודים (ל''ת)

    חיים, 21/01/10 10:23

  • 56.

    ''הוא אומר שאני רוצה לכבוש; אני - אין לי צבא לכבוש''

    אבי, 21/01/10 10:04

    תמיד ''בורחים'' לערבים הכוונות האמיתיות שלהם, למרות שהם מנסים להסתיר אותם.
    זה שאנחנו החזקים כאן זו הסיבה היחידה שאנחנו מחזיקים מעמד.

  • 55.

    מדברי זחאלקה:

    חופש-לא-בא-בחינם, 21/01/10 08:52

    ''יש לי הזדהות עמוקה, כמעט אינסטינקטיבית, עם תרבות היידיש. כי זו תרבות של קרבן.''
    השורה הזו מבחינתי מסכמת את הפאתוס המתמשך שנקרא ''העם הפלסטיני''.
    להיות קורבן, מסתבר, זה עצם הגדרתו של כל פלסטיני.
    מר זחאלקה, הגיע הזמן שאתה והעם שלך תפנימו, הדבר היחיד שקורבנות זוכים לו זה מצבות שיש יפות.
    תצאו מהמנטליות הרקובה הזו של ''לקחו לי, אכלו לי, שתו לי''. זה לא עושה לכם טוב.
    אני מבטיח שברגע שהעם הפלסטיני יתחיל לשאת בעצמו את האחריות כלפי גורלו (ויפסיק לתלות אותה בישראל) כל הסכסוך פה ייגמר ברגעים, והעם המדוכא שלך יתחיל פתאום לחייך.

  • 54.

    ערביי ישראל שונאי ישראל ותומכים בטרור הפלסטיני (ל''ת)

    דוד, 21/01/10 08:42

  • 53.

    ''העוול של 48 '' מנע שואה שניה

    levbeber , 21/01/10 08:39

    600 אלף פליטים יהודים נלחמו נגד מיליון וחצי ערבים מקומיים ושלושה צבאות סדירים ערביים מצוידים במיטב הנשק והביסו אותם זה העוול של 48

  • 52.

    זחאלקה רוצה שייח' מוניס ואום חאלד וא''י שייכת לעם היהודי ולא לפלסטינים! (ל''ת)

    נתנייתי, כתבה יפה אך לא קונה תירוצי זחלקה, 21/01/10 08:20

  • 51.

    יש לזחלקה רגישי נחיתות די תשתחרר מזה (ל''ת)

    עובד ניר, 21/01/10 08:18

  • 50.

    האויב שבתוכנו

    שלמה ע., 21/01/10 08:07

    היחס הסלחני כלפי זחאלקה בדיוק כמו היחס שזכה לו בשארה לפניו הוא תוצאה של שני כשלים מובנים :
    1. חברה ליברלית שבאמת מנסה 'להבין ולקבל' את השונה ומניחה שגם היריב משחק לפי כללי משחק הוגנים. מה שלחלוטין אינו נכון במקרה הזה. אנו מציגים נאיביות מסוכנת מול מנטליות מהסוג הזה. אנו מגדלים פה זן רהוט ומתוחכם של אויב. אנו מתמוגגים כשהוא שולט בשפתנו. שהוא משכיל ורהוט ובו בזמן בוחרים להתעלם מהעובדה שהוא נותר אויב פנאטי שבז לנו ומנצל עד תום את חולשתנו.
    2. כיהודים הומניסטים אנו ממש משתוקקים שיאהבו אותנו ויקבלו אותנו וככל שאנו מתאמצים יותר כך אנו מאבדים את היכולת להבחין באויב גם כאשר הוא מצהיר על עצמו ככזה.

    זחאלקה הוא לאומן פאן-ערבי שמצהיר בריש גלי שאנחנו זרים בביתנו. הוא אף מוכן, כבשארה לפניו להודות בפיקציה של 'עם פלסטיני' וזאת כחלק מאידיאולוגיה שנועדה לאחד את כל האומה הערבית כנגדנו. זה אויב מרושע ומסוכן ביותר.
    אנו חייבים להפנים ששלום אפשרי רק עם אויב לשעבר ולא עם אויב שרואה בכל שאיפה לפיוס חולשה והזדמנות לנעוץ בגבנו שבריה .

    כתבה כזו היא התבזות עלובה. יש להחרים את כל חברי בלד-רעם ודומיהם .

  • 49.

    סתם הצגות.... ממש איכס ...... (ל''ת)

    דן, 21/01/10 07:44

  • 48.

    זחלקה. מקומך באחד ממדינות ערב ולא במידנת היהודים. לך מכאן (ל''ת)

    אמנון, 21/01/10 07:24

  • 47.

    אז כעת -בהאיטט לאחר רעידת האדמה יתגבשו כולם סביב ההרס והזיכרון ויהפכו

    רז, 21/01/10 07:17

    לעם חדש .

  • 46.

    אין מה לעשות ערבי נשאר ערבי

    רותי כהן, 21/01/10 07:03

    העליבו אותו אז הוא איבד את הראש.

  • 45.

    האמת יצאה מפיו בקלות כשרגז. שיח מוניס, אה? (ל''ת)

    לידיעת רמת אביב, 21/01/10 06:49

  • 44.

    הנכבה של 48 באה בגלל מדינות ערב,

    NY, 21/01/10 06:40

    הנכבה של שנת 2015 תיזקף למדינות ערב, הרי ההיסטוריה חוזרת על עצמה.
    מי משלם לזחלקה ביטוח לאומי על חמשת בנותיו? מי משלם לכלב א-סנא את חשבון הטלפון שדרכו הופצה משתנו של אוייב ישראל.
    הרי זמנם של ערביי ישראל המנצלים כל חלקה טובה כאן קצוב, וגם זה יגיע לסיומו, דבר שהיו צריכים לסיים ב-48 ולהמשיך ב-67.

    • לא היתה נכבה מעולם גם המושג הזה הוא פרי הדימיון הערבי

      אייך, 21/01/10 10:37

      שמאוהב בתדמית הקורבן שלו כפי שזאחלקא מתאר ברוממות נפש.

  • 43.

    לא טרחתילקרוא את הראיון הזה-מי שקורא לשייח מוניס פלסטין הוא אויבי. (ל''ת)

    רעמסס, 21/01/10 06:37

  • 42.

    זחאלקה תפנים אתם אפסים-כל ''אלאומה אלערבייה''

    נפיח, 21/01/10 06:04

    לאזרח הערבי הישראלי יש יותר זכויות ומצבו טוב מכל בחינה ובחינה מכל אזרח ערבי במדינות ערב.כמוכם כמו היהודים יש לכם ביטוח לאומי נהדר (ילדים ,זיקנה)ביטוח בריאות פנטסטי והרבה אזרחים הגיעו לעושר מדהים.החברה היהודית נושאת אותכם על כתפה כי על כל שקל שגובים מכם מחזירים לכם 5 בתשלומי העברה.כל הנתונים הכלכליים שנוגעים אליכם שיקריים.אחוז ההבטלה אצלכם הוא הרבה יותר נמוך ממה שמפורסם כי אתם עובדים ולא מדווחים.תביעות שיקריות לבטוח הלאומי ,לחברות הבטוח מעורבות יתר בפשע ובתאונות דרכים.וארנונות?הס מהזכיר -נכון יש אי אלו שרדים של אפלייה אבל בהתחשב בהתנהגות שלכם ומה שאתם מתכגגים עבורינו הם סבירות לגמרי.אז אני חוזר.כל הערבים הם א פ ס אחד גדול.

  • 41.

    זחאלקה אתה תגורש!!! (ל''ת)

    יהודי, 21/01/10 05:49

  • 40.

    דן מרגלית מתנשא . זחאלקה לא פרייר וניצל ומינף זאת לטובתו (ל''ת)

    האמת, 21/01/10 04:49

  • 39.

    ''יש לנו אחריות על קרבנות העבר''

    Yossi, 21/01/10 02:57

    תגיד לי ג'מאל זחאלקה, איזה אחריות יש לך על קורבנות הטבח בחברון ב1929?

  • 38.

    דברי אמת ודברי שלום

    בנימין, 21/01/10 02:14

    מי יתן ויאזינו לדבריך, ג'מאל זחאלקה. מי יתן וישובו אזני היהודים לשמועע את הזעקה, ויקשיבו לדברי הטעם והפיוס העמוק. לא ערבי לקקן, אלא ערבי האומר את האמת, ובו בזמן רגיש גם לכאב היהודי. מציע לנו דרך. העיקר לא לפחד כלל.
    תודה למעריב על ראיון זה.

  • 37.

    הבעיה של זחלאקה היא שהוא שוכח שהראיון מוקלט... מה הטעם להתכחש לדברים?

    לפחות שיודה במה שאמר על ברק..., 21/01/10 02:12

    ועוד לא הזכרנו את שקריו ''1500 ילדים שנרצחו'' וה''מצור'' על עזה.

    אדם שמתעלם מהפשעים והטרור של בני עמו, שמתעלם מזה שלמצרים יש גבול עם עזה אותו היא מעדיפה להשאיר סגור, מתעלם מזה שחמאס אומר במפורש שהוא רוצה להשמיד את כל היהודים ללא יוצא מן הכלל - אבל כמובן שאצלו רק הישראלים יוצאים לא בסדר.

    והוא עוד אמור להחשב לאדם שקול אצל הערבים...

  • 36.

    ובמילה אחת: ח ו צ פ ן (ל''ת)

    דוד, 21/01/10 02:10

  • 35.

    הערבים בישראל מתקיימים רק בזכות החברה היהודית

    רמת-אביבי, 21/01/10 01:58

    הניגוד המדהים בין מצבם של הערבים בישראל לבין אלו במדינות ערב המושחתות והעניות (ירדן, סוריה, מצרים, תימן וכו'),
    אינו רומז לפרנסים שלהם שום רמז.

    שהרי אפילו ידיעה ברורה לגורם המאמלל אותם, הפרנסים עצמם הם הם הגורם, לא תעזור להם

  • 34.

    זחאלקה, תודה על זיהוי הפרצוף האמיתי שלך

    יהודי ישראלי, 21/01/10 01:48

    אני מודה לערבי זחאלקה על הזיהוי הוודאי כאוייב המדינה הציונית.

    הערבים החיים בישראל יאבדו את כל עולמם ביום שבו יקומו נגד המדינה היהודית מתוכה ובזמן משבר.

    כל כך הרבה דוגמאות חיות ובועטות ברחבי העולם קיימות המעידות שהמוסלמים מעדו אי-שם בהיסטוריה האנושית,
    ומאז לא קמו עוד.

    כך גם יקרה לערבים המוסלמים בישראל,
    ימעדו והופ יפלו לתהום הנשייה

  • 33.

    פליטי ארצות ערב היהודים

    בנג''ו, 21/01/10 01:40

    מאות אלפי יהודים פליטי הרדיפות בארצות ערב ,בנו מדינה עם אחיהם מארצות המערב,השאירו רכוש רב עסקים ובתים ,והתחילו מחדש ! לא אתה מר זחלקה ולא כל שונאי ישראל ישנו את העובדה שכאן מדינת היהודים ואן בילתה

  • 32.

    נקרא לדברים בשמם: מדובר בפושע ובאיש גיס חמישי שמדינה נורמלית הייתה

    שילך לכלא, 21/01/10 01:12

    שולחת לבית הכלא.
    כמו חבריו בכנסת הוא אולי חושב שהוא מצליח לרמות את הציבור ולא יודע שהרוב המוחלט בישראל רואה בו אויב ופושע ומייחל ליום שיבואו איתו חשבון

    • למה גיס חמישי, הוא אוייב המדינה (ל''ת)

      NY, 21/01/10 06:48

      • להשכלתך - מי שיושב בכנסת ישראל ומייצג את החמאס הוא גיס חמישי ובשעת

        ודייק, 21/01/10 13:52

        מלחמה יחבור עם שאר ערביי ישראל לאויב

  • 31.

    ולכן לא יהיה שלום

    שורה תחתונה, 21/01/10 00:53

    עד שהערבים לא יקבלו את זה שליהודים גם כן יש זכות על הארץ - לא יתכן שלום.

  • 30.

    הכותרת שלי מהריאיון הזה...

    אלון, 21/01/10 00:35

    ''גם פת''ח עשה דברים איומים ונוראים, לא רק חמאס''
    מסתבר שהוא מכיר בפשעים שלהם.

  • 29.

    אדון דן מרגלית , אוהבים אותך. זחלקה יא חוצפןןןןןןןןןןןןןן (ל''ת)

    דוד, 21/01/10 00:25

  • 28.

    זכאלקה מכבס מילים - ולמעשה אומר - חכו חכו אני אשמיד אתכם

    שייח מוניס, 21/01/10 00:14

    איזה אינטאלקטואל. ואיזה נעליים.
    הפלשתינים, מעולם לא השלימו עם קיומנו, אלא כמיעוט נרדף - ורצוי דובר יידיש.

  • 27.

    זחאלקה - זחל מכאן החוצה לאחיך

    איך נשבעת אמונים ושיקרת?, 21/01/10 00:07

    זו מדינת העם היהודי ושייכת לו היסטורית למעלה משלשת אלפים שנה. לא מתאים לך? אף אחד לא מחזיק אותך פה בכח ואם אתה פלסטיני גאה - לך לאחיך בעזה, למשל ותוכל אפילו להתנגד לכיבוש משם.

  • 26.

    זחאלקה ידע היטב שהוא משווה בין ברק להיידריך

    א.א, 21/01/10 00:06

    ההיתממות שלו מגוחכת, הוא אדם משכיל ומנסה לשחק את הטיפש כעת.
    ההזדהות עם החמאס הטרוריסטי אכן מקוממת, הפתח לעומת זאת הצהיר על רצונו בשלום ולכן ההשוואה שהוא עושה בין החמאס לפתח אינה במקומה. מלבד זאת הוא צודק, ישראל היא מדינה גזענית התומכת באפרטהייד מחפיר.

  • 25.

    זחאלקה לא יעשה בחיים משהו לקירוב לבבות-השנאה היא מקור הכוח לבחירות (ל''ת)

    גועל נפש, 20/01/10 23:57

  • 24.

    מה הם היו עושים בלעדי המדינה היהודית? (ל''ת)

    רוני תל אביב, 20/01/10 23:49

  • 23.

    זחלקה שיתף פעולה עם הנייה שהוא מנהיג ארגון טרור המבצע פשעי מלחמה

    גיל אזולאי, 20/01/10 23:43

    על כן הוא שותף לפשעי מלחמה וצריך לעמוד לדין על כך. בערב חדש דן מרגלית נהג איתו בעדינות יתרה. האיש רוצה לזרוק אותנו מרמת אביב ומשווה את ברק למנהיגים נאציים

  • 22.

    למה ישראל צריכה להכיר בנכבה הערבית, לאחר שהיו אלה הערבים עצמם שסרבו

    לתכנית החלוקה ויצאו למלחמה?, 20/01/10 23:35

    זחלקאה חושב שזכרוננו כה קצר עד ששכחנו למה הוא מטיף השכם והערב?

    הגיע הזמן שערביי ישראל יחליטו אם הם אזרחי המדינה הזאת, על כל המשתמע מכך, או לא.

    מצד אחד בוכים וצועקים שמפלים ורודפים אותם, שאין להם שום דבר עם ההמנון או הדגל, ומצד שני צועקים חמס, תרתי משמע, על כל הצעה לחילופי אוכלוסין.

  • 21.

    הכומר קינג היה ציוני הדוק ! LOL (ל''ת)

    ilan, 20/01/10 23:24

  • 20.

    מדינה יהודית יכלה להתקיים בשני תנאים;או שמגרשים את הערבים או אפרטהייד

    הוא צודק ב-100%, 20/01/10 23:21

    סוף סוף ערבי ששם ליהודים את האמת בפרצוף.
    מי שרוצה מדינה יהודית צריך אכן להחליט בין שתי בחירות קשות-ושום נסיגה לגבולות 67 לא תשנה את זה.
    גם אם ישראל תיסוג לגבולות 67, ישארו בתוכה מעל מיליון וחצי ערבים שמספרם גדל פי 10, מ-150 אלף אחרי הנכבה של 48
    אשר תוך 20-30 שנה יהפכו פה לרוב.
    ולכן-הפיתרון הוא או אפרטהייד או גירוש, כל השאר הוא קבירת הראש בחול.

    • זה לא גירוש. זה חילופי אוכלוסין מסודרים

      פעיל שלום, 21/01/10 01:26

      מתנחלים - לישראל.

      ערביי ישראל - לפלסטין.

      ממש כמו בתוכנית פינוי בינוי: נשארים בפלסטינה, ומשדרגים את החיים. יותר טוב לכולם.

      כל השאר זה פוליטיקה, מחדל, דחיית הקץ, טמינת הראש בחול, ועוד סופרלטיבים שליליים.

      מי שרוצה שלום חייב לקבל תכנית פשרה של 2 מדינות ל-2 עמים, בלי לערבב, כי הערבוב נותן חומר נפיץ.

    • ויש אפשרות שלישית - חילופי שטחים ואוכלוסין, כמו שנעשה באזורי סכסוך (ל''ת)

      רבים בעולם., 21/01/10 02:14

  • 19.

    יפה אמרת. כל הכבוד.

    לזחלקה, 20/01/10 23:18

    הציונות אכן תנועת שחרור. כערבי ייקשה עליך לראות זאת, אך מוכן אני לגלות לך את האמת הכואבת.

    מטרת הציונות היא לשחרר את היהודי מאמונתו ודתו (כאילו הוא כבול למסורת בטלנית וטפילית לאורך שנים) ולהופכו ליהודי חדש.

    והיהודי החדש הזה, הייטבת לתאר הוא קולוניאליסט, והדמוקרטיה הציונית היא אכן פאשיזם במיטבו.

    אני יכול להזדהות עם הכאב שלך כיהודי שרואה בנזק העצום שנגרם לעמו בעקבות אחד הרעיונות הנפשעים ביותר במאה העשרים-הציונות.

    ודן מרגלית, אתה מפיסטו!!! ולא יעזור לך בית דין!!!

    • אין לך מה לחפש במדינה היהודית (ל''ת)

      ביי ביי, 21/01/10 01:27

    • כלומר זה בסדר שלערבים תהיה תנועת שיחרור אבל לא ליהודים...

      והציונות נפשעת אבל לא הטרורזים הערבי... גאון אתה, 21/01/10 02:07

      מי יתן ותזכה לחיות באחת מה''דמוקרטיות'' הערביות...

  • 18.

    בעניין התמונה של מרטין לותר קינג על הקיר של זחאלקה

    אורן, 20/01/10 23:06

    ראוי שזחאלקה ישנן את המשפט הבא של ד''ר קינג המנוח:
    “When people criticize Zionists, they mean Jews. You're talking anti-Semitism.” -- Dr. Martin Luther King, Jr

    זחאלקה לא מעוניין בשלום בין העמים. ממ שמעניין אותו זו התפיסה המעוותת שלו של צדק.
    וזה כל כך מייאש, בתקופה שבה רוב הישראלים מוכנים למדינה פלסטינית.

  • 17.

    זחאלקה רוצה שכולנו נמות

    רואה האמת, 20/01/10 23:06

    טרוריסט, מתי נתעורר?

    מתי נראה שחותרים תחתינו?

    • תיקון: זחאלקה רוצה להתעלק על יהודים חיים כל עוד משתלם לו

      וליילל ''קיפוח'', 21/01/10 01:31

      ואם הוא לא מקבל מה שהוא רוצה - הוא ירצה לרצוח כמה מהם כדי שהשאר ישתעבדו לרצונו.

      זו מהות החברה הערבית:הם יודעים שבמדינה ערבית איכות החיים תהיה גרועה. אז הם מהגרים לתרבויות מפותחות: דנמרק, הולנד, וכו', ובמקום להשתלב שם, הם מנסים לכפות את דרך חייהם בטרור.

    • זחלקה הוא פטריוט פלסטיני שאינו מכיר בזכותנו על הארץ

      זחלקה אינו טרוריסט, 21/01/10 02:32

      הבעיה היא לא עם זחקלה ודומיו, אלא עם היהודים שמסרבים להכיר בעובדה שאת זחלקה ודומיו צריך לגרש מפה.

  • 16.

    דן מרגלית חזק ואמץ

    S, 20/01/10 23:04

    כל מי שראה את הראיון ראה כי זחאלקה הוא התוקפן המכוון לגזענות של ערבים כלפי יהודים ואילו דן מרגלית היה הצד המתגונן בכל הסיפור

  • 15.

    קראתי רק את התחלת הכתבה וכבר התאהבתי בו

    niknok, 20/01/10 23:01

    פפחחחחח איך אומר טיבי ? ''מכשירים את השרץ'' .

  • 14.

    מתי לאחרונה קראתם ראיון עם ח''כ שמצטט פילוסופים?

    אהרון הכהן, 20/01/10 22:54

    האיש משכיל וחריף. אני לא מסכים איתו באופן חד ביותר ויש לי מחלוקות אידאולוגיות עמוקות איתו, אבל לו כל הח''כים (ובפרט השרים) שלנו היו ברמתו מבחינת נימוסים, אינטלקט ואיכות אישית - המדינה היתה נראית אחרת.

    • לידיעתך שר האוצר שלך הוא ד''ר לפילוסופיה. (ל''ת)

      אבל בערבית זה תמיד נשמע יותר טוב, 21/01/10 02:08

      • זה לא סותר, רק הערתי שזו מגמה חיובית (ל''ת)

        אהרון הכהן, 21/01/10 11:06

  • 13.

    מצחיק קצת לראות את זחאלקה כשמאחוריו תמונה של מרטין לות'ר קינג

    דני, 20/01/10 22:51

    מצחיק קצת לראות איך הערבים מאמצים סימבולים שאין להם פשוט שום קשר אליהם. הכומר קינג שעל רקע התמונה שלו זחאלקה מצתלם היה ברור מאוד בנוגע לציונות. לשיטתו מי שאני מקבל את הרעיון של מדינה יהודית בישראל הוא אנטישמי וחוטא על פי התנ''ך. קינג פעל נגד ההתאסלמות של שחורים בארצות הברית, הוא ומנהיגי היהודים היו מיודדים וקרובים.

  • 12.

    זחאלקה רק חבל שאתה מתעלם מניסיון 7 מדינות ערביות להשמיד את ישראל...

    ישראלי שאין לו דבר ולא חצי דבר נגד פלסטינים, 20/01/10 22:43

    בגלל זה אתם בוכים על הנכבה היום. לא בגלל הציונים. קח אחריות להיסטוריה במקום לבכות ''עשו לי עשו לי'' כל היום ותראה ניסים ונפלאות.

    • הוא לא ''מתעלם'' הוא סומך על הטפשות הישראלית ולפי תגובות שיש כאן גם צודק (ל''ת)

      גלו, 21/01/10 01:19

  • 11.

    מרגלית מתכנן לרוץ לכנסת לכן חייב מעשה הירואי לתשומת לב הציבור (ל''ת)

    יודע דבר קטן, 20/01/10 22:38

  • 10.

    They want to end the state of ISRARL !!!

    shon, 20/01/10 22:32

    next intifada will be with arb-israelis !!!

  • 9.

    אדון זחאלקה: עליך לדעת שהיסטורית- אין עם פלשתינאי

    מיכאל, 20/01/10 22:20

    אין אנשים כאלה. זוהי פיקציה ערבית שנועדה לחסל את מדינת היהודים
    תפסיק עם המילים היפות.
    ''אני לא מוכן להתפשר על ההיסטוריה''- מובן שלא. אף מוסלמי לא מתפשר על ההיסטוריה, מאחר והמוסלמים מעוותים את ההיסטוריה מהיום שהם המציאו את עצמם
    ההיסטוריה מדברת על עם אחד בארץ ישראל כבר למעלה מ3500 שנה
    לך תלמד היסטוריה - אדון זחאלקה
    ותפסיק עם השקרים
    אולי תשנה את האסלאם קצת. דת של שקרנים שכל מטרתה היא להשתלט על העולם

    • הוא עצמו מודה בראיון שה''עם הפלסטיני'' הוא תוצאה של המאבק ביהודים (ל''ת)

      וכמובן שהוא דורש זכות שיבה אבל לא ליהודי ארצות ערב, 20/01/10 23:38

    • אבל בטוח לא היה עם ישראלי... אצלם לפחות היה אותו מנהגים

      יוסי, 21/01/10 00:20

      אותו אוכל,אותו דת אותה תרבות אותם שירים והעיקר אותה שפה... אך מה לנו ליהודים היה... האם היה איזה מכנה משותף אחד בין היהודים לאורך ההיסטוריה?? חוץ מהדת כלום..אפילו שפה לא היה לנו...
      זחאלקה רק אומר אמת....
      אגב, הפסקתי לצפות בערב חדש... אני אוהב רק שקיפות

    • ********

      אנונומי, 21/01/10 01:06

      אם השם פאלאסטיניות לא מוצא חן בעניך,אז מבחינתי אקרא לו עם יליד הארץ, העם שהגדיל עצי זית וענבים ועצי צבר ועצי תפוזים במו ידיו וב 1948 עקרתם את הכל. הגעתם בהתחלה כמהגרים, קיבלנו אתכם בשמחה ואהבה, מכרנו לכם אדמות כדי שתכלו לחיות בכבוד במרחק מהאנטישימיות שסבלתם באירופה ולעבוד ולבנות, אבל למרבה הצער התגלה הכל כתכסיס שיבישלתם אותו יחד עם הבריטים, מעשה מרמה של התנועה קולוניאליסטית הציונית, ב 1948 השטלתם על כל האדמות בלי שום בושה בלי שום מוסר אנושי. מה עכשיו את עוד לא מרוצה מהשם ''פאלסטינים''

      • לאנונימי

        חווה, 21/01/10 03:52

        תמיד ישבו יהודים בארץ ישראל. גם כאשר גירשו אותנו הרומאים, תמיד נשארו פה יהודים. נכון שתחת מגפיהם של השליטים (שהתחלפו כל כמה מאות - כל מי ששלט בסוריה קיבל את ארץ ישראל כנספחת) סבלנו רדיפות ופרעות, אבל תמיד החזקנו מעמד. מעולם לא היתה ישראל ריקה מיהודים.

        בזמן השלטון התורכי, היתה הבעלות על קרקעות רבות בארץ ישראל לרוב בידי אפנדים עשירים שהתגוררו בסוריה או בתורכיה, והם אלה שמכרו אותן ליהודים ולקרן הקיימת, לא האריסים המקומיים שעיבדו עבורם את האדמות.

        גם החיטה, השעורה, הגפנים, התאנים, הרימונים, הזיתים, והתמרים היו פה הרבה לפניכם. אלפי שנים לפניכם. את הצברים הביאו לפה במאה ה 17 מאמריקה, זה אינו צמח ילידי בארץ ישראל.

        בשם השמחה והאהבה פשטו האריסים המקומיים עם עדרי העזים שלהם על השדות הזרועים של היהודים, ולבריטים, שלטענתך קשרו קשר נגדכם, לא הזיז והם לא יצאו להגנת החקלאי היהודי.

        מה שקרה ב 1948, ובכן, שבע מדינות ערב פלשו הנה, ולא הצליחו לזרוק אותנו לים (למרות שניסו). אתה יכול להאשים אותנו על שבמקום לשמר את הביצות בנינו פה מדינה לתפארת, זה נכון.

        באשר לשמות,אתה יכול לקרוא לעצמך איך שתרצה

  • 8.

    כמה משכילים כמוהו יש בכנסת, ו הבעיה של ההסברה הישראלית (ל''ת)

    נ.מ., 20/01/10 22:16

  • 7.

    שקרן

    דברי הוצאו מהקשרם, 20/01/10 22:10

    כולנו ראינו איך שהוא עונה לדן מרגלית-
    ''כן,אהוד ברק רוצח ילדים ושומע מוסיקה קלאסית'',מיד אחרי שדן מרגלית שב ואמר לו-
    ''הא,אז אתה משווה את אהוד ברק להיינריך?.

  • 6.

    תרבות השקר של הערבים

    יוסי, 20/01/10 22:00

    כפר קרע, מקום מגוריו של ד''ר זחאלקה נוסד רק במאה ה-18 תחת הכיבוש הערבי של ארץ ישראל. מסוף המאה ה-19 עד שנת 1948 גדל מספר הערבים בארץ כתוצאה מהגירה! לעומת זאת,
    מתחת לכפרים ערבים בגליל, נמצאים בתי כנסת מתקופת בית שני. ח''כ טיבי נוהג לומר, ''מי מי שהגיע אחרון, שייצא ראשון''.צודק! התחלתם לארוז זחאלקה וטיבי?....

  • 5.

    שונאי ישראל צוחקים לנו בפנים....ואנו מגחכים...מדינת שמאל הזויה (ל''ת)

    פטריוט לאומי, 20/01/10 21:54

  • 4.

    התביישתי לנוכח התנהגותו של דן מרגלית (ל''ת)

    יהודי, 20/01/10 21:43

    • ל4---ואני מתבייש שאתה יהודי תבוסתן (ל''ת)

      בז נודד דיגיטלי, 20/01/10 22:41

  • 3.

    זחאלקה צודק, היחס של מרגלית לא היה במקום. (ל''ת)

    אורן האתאיסט, 20/01/10 21:38

  • 2.

    זחאלקה הוא אפס-מפיסטו וח''כ חצר של החמאס

    די לטרור, 20/01/10 21:36

    זחאלקה הוא אפס-מפיסטו וח''כ חצר של החמאס

  • 1.

    ראיון מרתק. אני לא מסכים עם האיש, אבל זו עיתונות איכותית.

    אמיר, 20/01/10 19:47

    חבל שאין יותר שיחות אמיתיות עם אנשי ציבור ערבים.
    בלי להפוך את זה לתחרות מתלהמת של אמירות פופוליסטיות.

    • לא עיתונות איכותית אלא מכבסה לטיהור השרץ. (ל''ת)

      האמת הכואבת, 20/01/10 21:39

    • מסכים (ל''ת)

      מיקי, 20/01/10 22:42