• 79.

    מה יהיה אתכם שמאלנים

    חייל צה''ל, 24/01/10 21:49

    עד מתייי ? ? ?

  • 78.

    אגודה לזכיות האזרח

    חן ציבוקלבי, 23/01/10 13:32

    רק לעובדי מדינה. עובדי נמל וותיקים .תברת חשמל
    יש קרן השתלמות קופת גמל על חשבון המדינה כמו כן יש להם הסכם האומר שאסור לפטר עובד מדינה גם פנסייה חינם
    אפשר לפטר אותי מחר
    איפה האגורה לזכויות האזרח
    אני עובד בחברה פרטית ולא מגיע לי כלום לפי החוק בישראל לא דרגות לא תנאים
    איפה האגודה לזכיות האזרח בכפרים בשטחים
    אולי תתחילו לבדוק בארץ

  • 77.

    רעי, כשמה, גם חיה בגרף של רעי. (ל''ת)

    אלסיה, 16/01/10 22:49

  • 76.

    דיכוי פוליטי לשמו! כל המתלהמים

    ירושלמיתם, 16/01/10 22:49

    חכו זה עוד יגיע גם אליכם! לשמאל לא נותנים להפגין היום ומחר כבר לא ייתנו לאף אחד! גם דעות מעצבנות צריכות להישמע בקול ברחוב !
    העיקר שאנחנו מרגישים נאורים יותר מהאיראנים

  • 75.

    זכותם של יהודים לגור בכל מקום בארץ-ישראל

    אנטי שמאלנים, 16/01/10 21:03

    חגי אלעד וחבריו הם גייס-חמישי בוגדני שיש לטפל בהם עוד לפני הטיפול באויב הערבי.

  • 74.

    הפגנה בילתי חוקית זה לא חופש ביטוי - זאת עברה על החוק של תומכי טרור. (ל''ת)

    על אנשים מסויימים החוק לא נאכף משום מה, 16/01/10 20:38

  • 73.

    על הזכויות של אזרחי איזו מדינה בדיוק הוא מגן שם? (ל''ת)

    סקרן, 16/01/10 19:05

  • 72.

    אני תומך בהתיישבות יהודית במזרח י-ם,אבל אסור למשטרה לפגוע בחופש הביטוי

    יהודי צעיר מהליכוד, 16/01/10 17:59

    במדינת ישראל, אין חופש ביטוי אמיתי.
    הכל חייב לעשות בתיאום עם המשטרה...

    • אם אויב מנצל חופש הביטוי כדי להסית נגד מדינתך, זה חוקי?

      borisdo , 17/01/10 00:25

      זה כנראה מתחזים בארגון לזכויות אדם.
      הם משרתים רק ערבים.
      לכן ליהודים חסר ארגון לזכויות אזרח.

  • 71.

    שקר וכזב - לא מנכל האגודה לזכויות האזרח ולא נעליים

    ירושלמי, 16/01/10 17:09

    אני כירושלמי לא נתקלתי בו מימיי גם כשפה השתוללו פעולות טרור ואנשים - אזרחים פחדו לצאת מהבית - מנכל האגודה לזכויות הטרוריסט , כן - לזכויות האזרח - נעליים

  • 70.

    להשיב רכוש של פלסטינים במערב העיר תמורת הבתים בשייך ג'ראח

    פורטונה, 16/01/10 16:57

    למען הצדק ולסיום הפרשה יש לקזז את הרכוש שנלקח מהפלסטינים בשייך ג'ראח עם רכוש במערב העיר, ובא לציון גואל

  • 69.

    שקר הם לא פועלים למען זכויות אזרח אלא כפולטוקאים של השמאל הקיצוני (ל''ת)

    קבוצה פושעת, 16/01/10 16:09

  • 68.

    מה בין זה לבין זכויות אזרח? באותה מדה יכלו לקרוא לעצמם הועד למען השמש

    לא קיימת כסות שהבוגדים האלה יתביישו להסתתר מאחוריה, 16/01/10 15:14

    ואני ממש סקרן, ממתי לבניית בתים *בשטחה הריבוני של מדינת ישראל* קוראים ''התנחלות'', עורך א-פוליטי יקר? מאז שההחלטה על כך עברה בישיבת ההגוי של הגדה השמאלית? כנראה שהתבלבלת, פה זה מעריב ולא ביטאון בל''ד 

  • 67.

    כנסו וקראו מי מממן את האגודה לזכויות האזרח ,הם עושים מיליוני שקלים

    אייל, 16/01/10 14:38

    קראו פה על הקרן החדשה לישראל
    כ-30% מהכספים שמחלקת הקרן בישראל מופנים לארגונים ערביים כעדאלה לצורך קידומם של ערביי ישראל [1]. ארגונים אחרים המקבלים מימון מהקרן הם בצלם, האגודה לזכויות האזרח בישראל, שדולת הנשים, אדם טבע ודין וקו לעובד.

    נשיאת הקרן החדשה כיום הינה חה''כ לשעבר נעמי חזן. המנכ''לית בישראל הינה רחל ליאל, שהחליפה את אליעזר יערי, שמילא את התפקיד במשך שנים רבות עד לפרישתו בשנת 2009.

    על פי דוח הקרן מ-2006, מאז היווסדה ב-1979 היא העניקה יותר מ-200- מיליון דולר לכ-800 ארגונים שונים

  • 66.

    איזה זכויות אזרח ואיזה קשקוש?? שמאלני נבל, לא יותר!!! (ל''ת)

    רמי, 16/01/10 14:30

  • 65.

    הייתי מכריז על שייח ג'ראח טריטוריה טורקית .

    דני ב., 16/01/10 14:18

    רק הטורקים יודעים איך לנענע את הממשלה המטומטמת שלנו המגינה על פושעים וגנבי קרקעות.

  • 64.

    הם מצילים את שארית הכבוד של כולנו (ל''ת)

    לאה פרייליך, 16/01/10 13:54

    • אכן כבוד גדול, כבוד גדול (ל''ת)

      הוראת הבדיקה בדרך אליך, 16/01/10 15:25

      • והוראת האישפוז הכפוי גם בדרך אליך! (ל''ת)

        דר' ברנבוים, 16/01/10 18:02

  • 63.

    מעצר פעיל זכויות האזרח

    איטה, 16/01/10 13:15

    את כל פעילי האזרח היתי מכניסה לבית כלא ואת כל מידי האבנים בבלעין

    • איטה ומה עם כל עברייני הבנייה בין המתנחלים ומה על גוזלי האדמות? (ל''ת)

      דני ב., 16/01/10 14:09

      • נותן להם חופש מלא לבנות איפה וכמה שבא להם !! (ל''ת)

        כל מתיישבי יוש צדיקים סובלים למעננו, 16/01/10 15:49

  • 62.

    מעניין שזכויות האזרח של נשות גואל רצון לא מענינות אותו (ל''ת)

    עדר פועה של הפוסטמודרניות הישראלי, 16/01/10 12:45

  • 61.

    כבר מזמן אמרתי שאת כל אנשי הגייס ה5 הזה להכניס לבלא (רצוי סיביר) (ל''ת)

    צםצם, 16/01/10 11:37

    • ''הגיס החמישי '' הזה מציל לך את התחת ואת המעט שעוצר את הפאשיזם. (ל''ת)

      דני ב., 16/01/10 14:10

      • אתה לא מקשיב ובז לדעת האחר! אנחנו שונאים אותך ודומיך..קפיש?

        איפה נוצרת? וממה אתה עשוי?, 16/01/10 15:55

        אתה בעינינו נבלה וטרוריסט שמקומו על עמוד התלייה כדי לחסוך בעלויות כליאה, אתם חסרי כל מוסר מינימלי אתם הכתם השחור על האף של ישראל, ברגע שלא תהיו ישראל תחגוג את קיומה !!

  • 60.

    פעילי השמאל הקיצוני נוהגים כאוייב המדינה מספר 1

    תל אביבי זועם, 16/01/10 11:37

    הם מפרים את החוק
    הם מתעמתים עם חיילינו ושוטרינו
    הם מזיקים לנו ולמדינה במעשיהם ודיבוריהם נגד המדינה נגד צה'ל ונגדנו עם ישראל .
    פעילי השמאל הקיצוני נוהגים כאוייב המדינה מספר 1 ומערכת המשפט השמאלנית אינה שופטת אותם ואינה קונסת אותם על כל הנזקים שהם מסבים לנו

    • לא, האוב מס. 1 הם גוזלי הקרקעות הקונים בכספי הימורים בעסקאות מעורפלות.

      דני ב., 16/01/10 14:12

      ומורידים את כבודינו לאדמה.
      הם את ילדיהם לא ישלחו לכאן כי מסוכן כאן אבל את מרחץ הדמים נקבל כולנו כאן הם את אצבעותיהם לא ילכלכו

  • 59.

    בנייה בירושלים זה לא התנחלות למה אתם כותבים התנחלות . (ל''ת)

    רמי מתל אביב, 16/01/10 11:33

    • בנייה בלב שכונה ערבית זהו טימטום, גזל והגברת השנאה. (ל''ת)

      דני ב., 16/01/10 14:13

    • למה? כדי להזכיר לך מי כותב בעיתון ושצריך לקחת את הכל בפרופורציות (ל''ת)

      אחרת היית עלול לחשוב בטעות שזו ידיעה אובייקטיבית, 16/01/10 15:18

  • 58.

    ''האגודה לזכויות הטרור המוסלמי '' (ל''ת)

    דן, 16/01/10 11:06

  • 57.

    יהודים שלו ועולים ארצה מאמינים בתמימותם שהם עולים אל המדינה

    ורדינה , 16/01/10 10:57

    היהודית. לתדהמתם הם מגלים במדינה גייס חמישי המורכב אף הוא מאלה שמשום מה נולדו יהודים, שרוצים להחריב את הארץ.

    חבל שלא קיים חוק לפיו כל עוכרי ישראל יגורשו מהארץ ומי שיישאר בה יהא מחוייב
    לתמיכה במדינת ישראל בגבולות שיסוכמו בדיונים דיפלומטיים ולא על ידי מתפרעים בלתי חוקיים הן בשמאל והן בימין.

    אותם יישובים שהוקמו ביוזמת המדינה חייבים להישאר בידי יהודים. המדינה היא שעודדה
    גם את ההתיישבות במזרח ירושלים והתיישבות זו
    חייבת להימשך, גם אם יישארו שם ערבים.

  • 56.

    גזענים מגעילים

    שגיב א., 16/01/10 09:53

    אם בלוד חיים ערבים אז יהודים יכולים לחיות גם במזרח ירושלים.

    • בכיף. רק למה צריך להעיף משפחות ברוכות ילדים לרחוב בקור הזה? (ל''ת)

      איתי, 16/01/10 10:23

      • למה המשפחות ברוכות הילדים הללו השתלטו על בתי יהודים?

        אייל, 16/01/10 12:51

        או שרק פינוי משפחות יהודים ברוכות ילדים כשהם בונים בית על קרקע פלשתינית ולהעיף אותם לקור זה בסדר?

        • ומה על בתי הערבים שגרים בהם יהודים במוסררה ובטלביה?

          מזרח ירושלמי., 16/01/10 14:15

          רוצים את בתי היהודים חזרה ? מצויין אנחנו רוצים את הבתים שלנו במערב העיר.
          גם הכנסת שוכנת על אדמה ערבית פרטית.

    • הערבים בלוד היו ויהיו עד שיצאו לך העיניים.

      לודאי., 16/01/10 14:14

      לולא גירשו את הורינו מלוד היינו רוב שם.
      דווקא היתה עיר טובה עד שבאו המרוקאים.

  • 55.

    המשטרה מחמירה עם הפגנות השמאל בשטחים ובמזרח י-ם

    דן, 16/01/10 08:54

    לכל תהלוכה או חג של המתנחלים או של ישראלים שנוסעים לשטחים המשטרה מאשרת ומספקת ליווי. את הפגנות השמאל המשטרה והצבא מגבילים, מכריזים שטח צבאי סגור וכו'. זה חוסר צדק ופגיעה בחופש הביטוי.

    • ככה זה אויבים מול אוהבים המשטרה בפעם הראשונה נוקטת בחוכמה (ל''ת)

      חרוז, 16/01/10 09:28

      • האוייב הם הימין הפאשיסטי.

        דני ב., 16/01/10 14:16

        השמאל מציל את המדינה .

    • הלוואי ומה שכתבת הוא נכון! כי כך צריך ואמור להיות במדינה שפויה!!

      ל55 התנין עם דמעות הקורבן, 16/01/10 10:08

      אני לא בטוח שמה שכתבת תואם למתרחש במציאות, אבל אם כבר נפלנו על האף עם השמאל בשקרים רבים בהם גם אין שום הנאה לפחות ''השקר'' (והלוואי והוא אמת שתימשך ללא הפסקה) הזה עושה טוב על הנשמה!
      אז כל הכבוד למשטרה על שהתחילה לעשות את עבודתה נאמנה לדמוקרטיה האמיתית כמי שנשלחת ע''י מדינת ישראל ולא ארגוני המחבלים והשמאל!!
      בתקשורת אנחנו האזרחים כבר נטפל טיפול עמוק כפי שזה כבר בא לידי ביטוי בקטנה בכל מיני תופעות חדשות המביעות שפיות ונורמליות של מדינה הפועלת לטובת עצמה ולא לטובת אוייביה ! ואולי בעתיד היא גם תשכיל לפעול נגד אוייביה השונים !!

  • 54.

    כמו באיראן (ל''ת)

    ניסים, 16/01/10 08:40

  • 53.

    שכונת שמעון הצדיק

    יעקב טולידאנו, 16/01/10 06:16

    כדאי שכולם ידעו, בשכונת שמעון הצדיק התגוררו יהודים בבתים שנבנו ע''י וועד העדה הספרדית בירושלים.
    סבתי התגוררה שם, ובין השנים 1939-1940 התארחתי שם בסופי שבוע וחגים.

    • השאלה אם זה נכון להתנחל היום בשכונות ערביות.

      דן, 16/01/10 09:00

      הרי גם הפלשתינאים טוענים שהם גרו בעבר ברמלה, אשקלון וכו'. האם לא ראוי לחתןר לקיבוע הצלחותינו במלחמת השחרור שיש להם לגיטימציה עולמית דה- פקטו, ולוותר על הישיגי ששת הימים שאין להם לגיטימציה כזאת ומסבכים אותנו עם אוכלוסיה ערבית גדולה וצפופה.

      • הפלסטינים גם טוענים שהם עם אתני שחי פה אלפי שנים...

        שגיב א., 16/01/10 09:52

        מספיק עיון זריז בערך הדיגיטלי של בריטניקה משנת 1911 לדעת שאפילו לפני 100 שנה לא שמעו עליהם.

  • 52.

    השם הנכון של הגוף המדובר:האגודה לזכויות השאהיד. (ל''ת)

    מתקן טעויות, 16/01/10 02:33

  • 51.

    פשיסטים וגנבי ברשות הולכים יחד

    גם אצלינו, 16/01/10 02:23

    תמיד הלכו יחד

  • 50.

    אז חזרנו למעצרי הראווה? מה יהיה אה?

    איתי, 15/01/10 23:36

    הטריק כמו שאני מבין אותו זה להפוך משהו מחאתי לא-אלים ללא-חוקי (באופן לא-חוקי -- שהרי לא כל התקהלות של בני אדם מצריכה אישור מהשלטון) ואז להתנהג כאילו אין שום בעיה -- פשוט עצרנו את מי שהשתתף בהפגנה לא חוקית.

    החוק מתגמש לפי האינטרסים של השליטים, ונאכף בקשיחות... וכשהוא לא מתגמש אל רצונותי...הם, מעמידים פנים שהוא כן, וזה כשיר באותה מידה, כי מי בכלל שם עליו, נכון?

    כמובן שהפעילים ישוחררו מחר עם ערבות שהם לא יתקרבו לשייח ג'ראח. והנה עוד דרך קלה ופשוטה להחליש את המאבק הצודק הזה.

    זו גם הדרך האופטימלית ביותר לדחוק אנשים למצב שבו רק אלימות מבטאת את המחאה. שוב ושוב אתה מראה להם שכמה שהם יפתחו את הפה אתה תמצא חסם פה גדול יותר, וכנראה שהם יצטרכו להשתמש בידיים. לא תמיד, וזה מצער בכל הרמות, אבל שמתי לב שככה אנשים מיואשים מסיקים.

    • איתי כמה כסף הסקנדינווים משלמים לך על הטוקבקים

      סטודנט בש, 16/01/10 03:44

      די , לא נמאס

      • אני סטודנט עני. עובד בקייטרינג. לא רוצה להאמין? לא צריך.

        איתי, 16/01/10 10:22

        אבל בחיית לא נשבר לך לבלבל בשכל?

        • ספר לנו איפה אתה עובד כדי שנדע ממי לא לקנות... (ל''ת)

          נועה, 16/01/10 11:23

        • סטודנטים באוניברסיטה שונאים יהודים

          גור אריה, 28/01/10 21:26

          לאיתי, מאחל לך שתמשיך לעבוד בקייטרינג כל חייך, ולא תסיים תואר אקדמי, כדי שלא יהיה לנו עוד שונא כמו חומסקי.

    • לאיתי, ההבדל ''הקטן'' הוא שכאשר המשטרה ''אוכפת'' את החוק נגד המתישבים ביוש

      מפנקים אותכם, זה לא מעצר, 16/01/10 10:15

      זה נעשה ללא פרופורציה ובצורה אלימה מבלי לחשוש מבתי המשפט !
      השאלה היא כמובן מתי תיעצר בת 16 שמאלנית מעצר מינהלי לכמה חודשים על פעילותה המביאה לטרור?? אבל מנגד נעצרו בנות בגיל הזה על הפגנה ומחאה לא בתמיכה לטרור אלא נגד גירושן מבתיהן!!
      לכן מה שלא יקרה לשמאל הוא יהיה עדיין אפסי ביחס למה שכבר נעשה בהגמשת אותו חוק ואף בעבירה עליו (בתמיכה נלהבת כמובן של אותו שמאל) כנגד כל נסיון של מחאה של צעירים מהימין על דברים מהותיים לחלוטין !!

  • 49.

    דין אחד לבוגדים. עשרות שנות כלא כד לריקבון. מלחמת חורמה בבוגדים. (ל''ת)

    להעבירם לחיות בעזה, שם מקומם ושם יפגינו, 15/01/10 23:35

  • 48.

    היזהרו מארגון זכויות האדם. שם משרתים רק ערבים.

    borisdo , 15/01/10 23:32

    נפגעו זכויות אדם ואי צדק וכאשר פניתי לעזרתם וארגון לא תמך בי, כי בחיפה עזרו רק לערבים ורק ערבים שלטו בארגון זה.
    אשית נפגעתי מי נפגעתי בגלל אפליה ואי צדק שחיתות ותפירת חיק פלילי שווא נגדי. בלי עילה.
    לא מצאתי שום תמיכה של ארגון לזכויות אדם.
    הם מומחים לפרובוקציות פוליטיות ולא לוחמים להגנת זכויות אדם. שם משרתים רק ערבים.
    כנראה אותם גורמים ממשיכים גם בירושלים גם בתל-אביב.
    בזמן מצוקה ואלימות כפגיע בזכויות אדם איש מהם לא תמך בי וכנראה כך באחרים. עולם צבועה.
    היזהרו מארגון זכויות האדם. כי בחיפה עוזרים רק לערבים.

  • 47.

    ניסיון להפוך את ירושלים ערבית מוסלמית במימון אירופי (ל''ת)

    כל הכבוד למתיישבי שמעון הצדיק, 15/01/10 23:21

  • 46.

    עלהם נאמר ''מהרסיך ומחרביך ממך יצאו'' (ל''ת)

    לחיאני, 15/01/10 23:00

    • לא נמאס לך מהמשפט הבנאלי הזה כבר? פחחח (ל''ת)

      נועה, 15/01/10 23:26

  • 45.

    האגודה ''לזכויות האזרח'' גוף פוליטי בעד הכיבוש הערבי וגזילת נכסים מהבעלי

    בושה האלעד הזה, 15/01/10 22:51

    החוקיים שלהם.

  • 44.

    לאא ! אם חגי במעצר מי יחפור !?!?! (ל''ת)

    דורון, 15/01/10 22:50

  • 43.

    התנחולת?

    דרומי, 15/01/10 22:22

    במקום בשייך ג'ראח נקנה כחוק על ידי יהודים שרוצים להתיישב שם (לא שאני מבין למה, אבל זה עניינם).
    זו התנחלות רק אם כל התיישבות יהודית מעבר לקו הירוק נקראת במעריב התנחלות.

  • 42.

    כל הכבוד ,פיניתם משפחות על סמך מסמכים מ-1948. עם סגולה! (ל''ת)

    ירושלמי, 15/01/10 22:15

  • 41.

    ההתנחלות בשיח ג'ראח רשע וטמטום ביחד - נא להיכנס

    פרפר פולני ירושלמי (לשעבר), 15/01/10 22:05

    מעיפים אנשים מהבתים על סמך מסמכים מלפני קום המדינה? אם כך למה לא מפנים את היהודים שהתיישבו על בתים ואדמות של ערבים בת''א, ירושלים, חיפה, יפו, רמלה, לוד, עכו, טבריה, צפת ועוד חצי מדינה?
    שיח ג'ראח היא שכונה ידידותית בין מרכז העיר לאוניברסיטה העברית, אז למה להפוך גם אותם לאויבים? המתנחלים והציבור הטיפש שתומך בהם מוביל אותנו לחורבן בית שלישי, מקווה שהלחץ הבינלאומי יגיע קודם.

    • כל מילה בסלע

      רמי, 16/01/10 00:47

      אין מה להתפלא ידידי.. תזכור שביבי הוא ראש הממשלה, ליברמן הוא שר החוץ ותבין למה זה קורה.

    • כי בירושלים התגוררו בעיקר יהודים ומעט נוצרים, כי בחיפה נקנו אדמות

      איזו בורות מדהימה, 16/01/10 06:53

      ונבנו בשטחים לא מיושבים שכונות חדשות לגמרי, וחצי מדינה היתה ביצות או איזורים לא מיושבים מוכי מחלות.

      כדאי לך ללמוד הסטוריה ומי הקים איזה ישובים, ועל קנית האדמות של מעט המשפחות הערביות שכן גרו באיזור.

      • לא המגיבים אשמים כי אם ההסברה של המדינה שאיננה מביאה את

        ורדינה , 16/01/10 11:02

        העובדות לידיעת הציבור. על זה צריכות להיות
        תכניות טלוויזיה אשר תראינה את ההוכחות לרכישת האדמות על ידי יהודים. הערבים מנסים להכחיש
        שהם עצמם מכרו אדמות. גם קיבלו כסף וגם מנסים לגזול חזרה את האדמות שאותן מכרו ליהודים בכסף מלא. אופי ערבי.

        • ורדינה, מי יעשה את התכניות האלה? אילנה דיין העסוקה בהשחרת צהל? (ל''ת)

          אל תחכי היא לא תבא, 16/01/10 11:50

    • אמת (ל''ת)

      איתי, 16/01/10 10:20

  • 40.

    מחר ב20:00 הפגנת מחאה נגד מעצר המפגינים

    ענת, 15/01/10 22:05

    נגד פינוי המשפחות הפלסטניות מבתיהן ונגד דיכוי המחאה והאלימות המשטרתית
    ההפגנה תתקיים בשעה 20:00 מול בית משפט השלום, במגרש הרוסים בירושלים

    • אני אגיע בטוח (ל''ת)

      נועה, 15/01/10 23:27

    • נתראה שם (ל''ת)

      איתי, 16/01/10 10:20

  • 39.

    The end of left provokations,all under arest,bank ac.stop !

    elrozen, 15/01/10 22:04

    hue are this anarcists ?to jail in a right law state,new law against tax money abuseres !!!!!

  • 38.

    כנראה צריך להתדיק את השכר מהאיחוד האירופי (ל''ת)

    רוני, 15/01/10 21:57

  • 37.

    מעצר מנהלי...

    פרדי קרוגר, 15/01/10 21:46

    כמה חודשי מנוחה להרגעת הרוחות.

  • 36.

    המעצרים נעשו בהזמנת ח כ מ י נ ו בממשלה--כדי להזמין עוד לחצים מצד העולם (ל''ת)

    כי בלי לחץ מבחוץ לא יתקדם פה כלום!, 15/01/10 21:25

  • 35.

    מזרח ירושלים אינה ישראל - כל הפגנה נגד הכיבוש הישראלי חוקית

    לפי חוקי העולם והאו''ם -- שישראל מאמינה שהוא ''שמום'', 15/01/10 21:03

    כל הכבוד למפגינים בעד הצדק והמוסר

    • מזרח ירושלים אוכלסה עד כיבושה בידי ירדן ע''י רוב יהודי אדיר

      בור ועם הארץ, 15/01/10 21:37

      לך תגיד את דבריך ל-70,000 היהודים שהתגוררו בירושלים במאה ה-19 (במזרחה, מערבה צפונה ודרומה), לעומת 4,000 ערבים בלבד !!

      זאת בזמן שהעותומאנים עודדו הגירת ערבים לתחומי הארץ והטילו גזירות קשות על היהודים.

      דרך-אגב, המספרים מגיעים מרישום האוכלוסין העותומאני מוסלמי באותה תקופה ומספרו של תומס קוק.

      לך תספר סיפורי כזבים לחבריך באירופה, לא לנו.

      • שטויות במיץ מאיפה הבאת את המספרים האלו? (ל''ת)

        יודע היסטוריה, 15/01/10 23:12

        • מרשם התושבים מ 1900. אלו היו הנתונים, גם פורסם לאחרונה באתר המתחרה, אג (ל''ת)

          תעשה גוגל או תלך לספריה, 16/01/10 03:02

        • אתה דוגמא לבת היעניזם של השמאל. גם שמטיחים עובדות בפרצופכם אתם אומרים

          בורים ועמי ארצות, 16/01/10 05:45

          שטויות במיץ...

          ככה אתם נראים, שטויות במיץ.

          צא וקרא אחר הרישום האוכלוסין העותומאני, ואת ספרו של תומס קוק.

    • מזרח ירושלים

      חילוני שפוי כפ''ס, 15/01/10 21:46

      מזרח ירושלים היא חלק ממדינת ישראל ע''פ החוק במדינת ישראל, מאז שבגין החליט לספח אלינו את מזרח י-ם ורמת הגולן וקיבל בצורה דמוקרטית רוב בממשלה ובכנסת.
      אבל כמובן שאתה ושכמותך שמקבלים תרומות מאותו או''ם אנטישמי שאתה סוגד לו בשביל להתנגד להיותנו אפילו בירושלים בירתנו והכל בשם ''המוסר'' ''והצדק'' יתעלמו לגמרי מהחוק במדינה ויבססו את האידיאולוגיה שלהם אך ורק מילותיהם של שונאי ישראל...
      מעניין איך היית מגיב אם היו מפגינים נגד בתים ערביים במערב ירושלים, מעניין....

      • הוא שאמרתי - החוק הישראלי עומד בסתירה לחוק הבינלאומי (ל''ת)

        מזרח ירושלים אינה ישראל--כל הפגנה נגד הכיבוש חוקית, 15/01/10 22:08

    • מה לך ולחוקי?

      דרומי, 15/01/10 22:23

      החוק בכלל מעניין אותך?
      אתה יודע שצריך אישור להפגנה? לפי הכתוב זו הסבה למעצרים - לא התוכן אלא האופן - הפגנה לא מאושרת.
      זה עדיין חוקי?

      • לא צריך אישור לכל הפגנה, וכאן אתה טועה. השוטרים עוברים על החוק

        איתי, 15/01/10 23:38

        ואתה לא מושכל מספיק כדי להבחין בזה.

        • מי שלא מסכים אתכם הוא באופן אוטומטי לא משכיל...אתם עלובים...

          רומאו, 16/01/10 08:34

          אנרכיסטים שהחוק לא מעניין אותכם...אתם מקבלים משכורת כדי להפריע ולהתפרע ולעבור על החוקים במדינה....זכויות האדם לפי תפישתכם הם רק זכויותיהם של הערבים...אתם שקרנים ומסלפי עובדות..ויותר גרועים מאויבינו..אתם חלאת האנושות שמתיפיפים בנוצות לא לכם..וצריך להתייחס אליכם בהתאם..

          • כל הכבוד !!!!!! תגובה של רומאו לעניין (ל''ת)

            אלו אויבים, 16/01/10 09:31

          • לא, הוא באמת לא משכיל לגבי זה. לא באופן אוטומטי, אבל לגבי זה, כן.

            איתי, 16/01/10 10:19

            ואני סוציאל-דמוקרט. אדם מאמין. לא מקבל משכורת מאף ארגון. מגיע להפגנות של זכויות עובדים, זכויות להטבים, זכויות נשים, זכויות אדם... וכו'
            אני לא משקר, ואני לא מסלף עובדות, וזה נחמד מאוד שיש לך דימיון מפותח ואתה ממציא עליי כל מיני דברים, ואז תוקף אותי ע''פ ההמצאות שלך, אבל אין בדברים שלך דבר אחד שקרוב אפילו למי שאני.
            אני לא מתיפיף, זה מי שאני. אם יש לך בעיה עם מי שאני, זו בעיה שלך. בארץ הזאת חושבים שכל מי שאכפת לו מהזולת מזייף את זה. מה אני יכול לומר על זה? אתה מכיר את עצמך, אז אולי ככה אתה, אבל אני מכיר את עצמי, ואני לא ככה.

            • איתי - אין אתה יודע את עצמך כלל ועיקר!!!

              אהוד, 16/01/10 13:17

              1. סוציאל דמוקרט הינה הגדרה לעדר אנשים בעלי מכנה משותף בתחום צר!! של החיים.
              (במידה ואתה מרגיש עדר -טיפול פסיכולוגי מומלץ)

              2.אתה אולי לא מקבל מימון אך אלו המארגנים את ההפגנות מקבלים מימון והדרכה מגורמי חוץ שאינם רואים את טובת ישראל לנגד עיניהם (הפרד ומשול) (במידה ואתה מעוניין בטובת ישראל בדוק את כוונתם של המאגנים ומקור תמיכתם. במידה ולא פשוט מצא לך ארץ אחרת)

              3. האם עזרת באופן פרטני לאנשים הזקוקים לעזרה מעבר להפגנת תמיכה(זכויות ....) כולל ליהודים שאינם חלק מקבוצת המחאה שאתה שותף לה?
              (במידה ולא אזי אתה חלק מעדר ואינך מכיר את עצמך)

    • יש לי תחושת שאת אישה ובנוסף טיפשה - מה לעשות (ל''ת)

      אל תצאי מהבית ותטמני את הראש בחול, 16/01/10 09:29

  • 34.

    להכניס לבית סוהר ולזרוק את המפתח! (ל''ת)

    dodel, 15/01/10 21:00

  • 33.

    זכות האזדח

    רוני, 15/01/10 20:51

    המפגינים לא יורעים מה מצפה להם אם הערבים ינצחו . פשוט ישחטו אותם על המדרכה כמו ששוחטים כבשים .

  • 32.

    למה לא מוציאים להם צווי מעצר מינהליים כמו שעשו למתנחלים בהתנתקות??

    עוד דמוקרטיה = פחות שמאל, 15/01/10 20:48

    למרות שאין שום דמיון בין תושבי גוש קטיף שגורשו מביתם לחלאות השמאל האלה השואפים לחיסולה של הדמוקרטיה בישראל כדי שרק קולם המעוות והשיקרי יישמע !!
    למה החוק קיים רק נגד הימין? כל עוד זה לא ישתנה ישראל תמשיך לשרוץ שמאלנים מכל הסוגים והמינים שהמשותף לכולם הוא שינאה לישראל הדמוקרטית והחופשית בניגוד למשטרים הסובבים אותה בהם תומך השמאל בכל כוחו !!

  • 31.

    SAY NO TO APARTHEID ISRAEL - FREE SHEIKH JARRAH

    אילה, 15/01/10 20:43

    באה עמותה ימנית, פונה לבית משפט עם מסמכים מלפני קום המדינה - ובית המשפט מורה לגרש את אותם פליטי 48, שהמדינה לא מכירה באובדן הבתים שלהם באותו זמן.
    די לטיהור האתני! די לאפרטהייד! די לכיבוש!

    • את סותרת את עצמך: כרגע אמרת שיש מסמכים שיהודים גרו שם ב 48'

      למבולבלת, 15/01/10 21:14

      אז מי שעשו לו טיהור אתני והשתלטו לו על הבית ב 48' זה היהודים.

      בגלל זה בית המשפט העליון קבע שהמוסלמים הללו השתלטו ב 48' על בתים של יהודים, ושזה לא הבתים שלהם.

      תחליטי עם עצמך קודם מה את רוצה לטעון, ותדבקי בקו אחד.

      האם הירדנים עשו טיהור אתני ליהודים שגרו שם לפני קום המדינה, או שאותם מוסלמים גרו שם לפני קום המדינה?

      • למה לא להחזיר את הפלסטינאים לא לבתים בהם שוכנו ע''י אונרא

        איתי, 15/01/10 23:41

        אלא לבתים שלהם ברחבי ישראל?
        מה דעתך? עין תחת עין? צדק אחד ליהודי ולמוסלמי? נשמע סביר?

        • דעתי היא שמי שניסה לעשות טיהור אתני וב 48 פרץ לבית שהוא לא בבעלותו-

          קרן, 16/01/10 06:57

          אז אין לו זכות לגור בבית שהוא לא בבעלותו, בדיוק כמו שפורץ לא יכול לחיות בבית שלך.

          בירושלים היו בקושי 5000 מוסלמים, לעומת 50 אלף יהודים (מתוך סה''כ 70 אלף תושבים בתחילת המאה ה 20.

          כשיהודים רצו לגור בחיפה, הם קנו אדמות ממעט המשפחות הערביות שגרו שם, או פיתחו שכונות על אדמות שלא עניינו אף אחד והתחילו לבנות בתים, בתי ספר, מרכזים קהילתיים, ובתי חולים (ומוסדות חינוך).

          צדק אחד לכולם. מי שלא קנה, ולא בנה, זה לא שלו.

          • צדק אחד לכולם -- הדבר הכי רחוק מהמצב בעיר הזאת. (ל''ת)

            איתי, 16/01/10 10:12

  • 30.

    איפה מוצאים אנשים כל כך הזויים ומשועממים?

    וכמה זמן פנוי יש להם, 15/01/10 20:43

    אין נכים שהמדינה הפקירה? אין אנשים עם מוגבלויות? לכל החולים מממנים את התרופות? נגמרו הצרות בעולם?

    רק לעזור לכמה אנשים שבית המשפט קבע שסתם ניסו להשתלט על כמה בתים של אנשים אחרים, זה מה שמצאתם להפגין עליו?

    יש צבע מתקלף ליד הבית שלי, רוצים לעשות הפגנה על זה?

    • יש זמן לשמאלנים ההזויים

      סיון, 15/01/10 21:43

      כי אירופה המוסלמית והאנטישמית מממנת אותם

      • קישקוש. אנחנו פשוט אנשים מרחבי ישראל שיודעים מה זה אי-צדק. (ל''ת)

        איתי, 15/01/10 23:39

        • איתי......חחחחח...אתה בחור מצחיק (ל''ת)

          סטודנט בש, 16/01/10 03:41

  • 29.

    הערבים גרשו את הורי אשתי משיך ג'ראח במלחמת העצמאות

    הבוז למפגינים נגד התיישבות יהודים בארץ הקדש, 15/01/10 20:26

    עד היום לא הצלחתי להבין מדוע יהודים מנסים לחבל בתקומת עם ישראל

  • 28.

    לנהוג בהם כמו באיראן (ל''ת)

    פטריוט לאומי, 15/01/10 20:18

    • אם אתה לא מתחזה, אז תרד מהכיוון הזה כי זה פועל לטובת השמאל!

      כמו בדנמרק מספיק לי בהחלט, 16/01/10 10:54

      בדנמרק עצרו מפגינים נגד הוועידה לאיזה שבועיים בלי לדווח לאף אחד ושיחררו בלי לשים קצוץ על כל ארגוני השמאל ולתת להם דין וחשבון!
      מעשית צורת המעצר הדני אומרת שהשמאל הוא טרור ולא צריך לדווח לגביו והוא נטול זכויות אזרח רגיל !!

  • 27.

    הו הוו הוווו

    נתפס לי ההרדונג, 15/01/10 20:11

    אוי לי וויי בויי לי מה מא מיה... מה עכשיו לא יהיה מאמר של חגי אלעד... לא אוכל לחיות עם זה.... אני חייב, חייב לקרוא את דברי החכמה, פניני הלשון של גאון הדור שליטא חגיוש אלעדוש.

    שוטרים! אל תעשו לי את זה!!! שחררו את חגי לאלתר! בכך יתאפשר לו לכתוב מאמר מאיר עיניים, ותוכלו ביחד איתי לקרוא אותו. יהיה כיף סבבי ואחלה.

  • 26.

    המפגין

    משה, 15/01/10 20:05

    +לשים אותו בכלא יחהד אם ראאד סאלח ימח שמו

  • 25.

    כל הכבוד למפגינים (ל''ת)

    מיכאל, 15/01/10 19:56

    • תודה לך מיכאל. מעניינת אותנו דעתך גם על ראאד סאלאח.

      רפאל, 15/01/10 20:13

      כתוב לנו.
      בכלל רצוי שתשמור על קשר...

      • ראייד סלאח

        יהושע רוזין, 15/01/10 21:18

        ראייד סלאח נמצא אשם ביריקה על שוטר ונדון לששה חדשי מאסר(כך). מענין אם יהודי היה נמצא אשם באותה עבירה, היה גם הוא מקבל עונש דומה. הנסיון המצטבר ממערכת המשפט מראה שלכל היותר היה מקבל אולי חודש עבודות שירות, אם בכלל.

        • ''שכחת'' להוסיף כמו כל שמאלן מצוי כי הוא נשפט על המרדה וליבוי יצרים! (ל''ת)

          הוא ירק בפני המדינה בשידור חי, 16/01/10 11:29

  • 24.

    במימון אנטי ישראלים באירופה מנסים להפוך את ירושלים לערבית מוסלמית (ל''ת)

    ירושלמי, 15/01/10 19:55

    • ירושלים היא ערבית-משה מונטיפיורי הקים שכונה יהודית ראשונה מחוץ לחומות! (ל''ת)

      למד היסטוריה והחכים, 15/01/10 21:08

      • למד אתה היסטוריה, בשנת 1900 היו 70 אלף יהודים ורק 6000 ערבים בירושלים!

        יש מסמכים שמתעדים זאת, 16/01/10 00:16

        ההגירה הערבית המסיבית החלה רק לאחר שהיהודים התחילו פה לשגשג!!

  • 23.

    אפילו בית המשפט העליון כבר קבע שזה סתם נסיון להשתלט על בתים של אחרים

    אז למה ההפגנה, 15/01/10 19:46

    מעבר לזה שההפגנה לא חוקית ולכן יכלו לפזר אותה מיד ולעצור אותם.

    אבל אחרי שאפילו בית המשפט העליון, שהוא שמאל קיצוני, קבע שאלו לא הבתים שלהם והם סתם מנסים להשתלט על בתים של אחרים, על מה ולמה ההפגנה?

    • זה כדי שהתקשורת העולמית תתעניין לא רק בזוטות כמו האסון הלא חשוב בהאיטי

      פפה דוק דובאלייה, 15/01/10 19:58

      אני מרגיש שותפות ערכית עם האנשים היקרים האלה .
      גם הם מונעים ע''י אמונה בוערת .
      רק שאני הייתי באמת דיקטטור ולא סתם פרובוקטור.
      תנו להם תשומת לב - וגם הם יוציאו משורותיהם איש כמוני...

  • 22.

    ''הנסיונות הפוליטיים של המשטרה''....

    א פוליטי, 15/01/10 19:43

    לא שמענו כאלו דיבורים בפינוי עמונה או ב''התנתקות'' המופקרת.
    ניסו שחם עליכם , חארות !

  • 21.

    להכניס כל מסית נגד מדינת ישראל למאסר ארוך (ל''ת)

    פרידמן, 15/01/10 19:41

    • מאסר ארוך?

      זאב, 15/01/10 20:08

      כיתת יורים ןלא מאסר

  • 20.

    כמה מנ''כלים יש ל1000 אנשי שמאל קיצוני ? אופנהיימר יודע ? (ל''ת)

    זה לא חרא , זה שליכטה, 15/01/10 19:34

    • וכל אחד מהם רוצה את 15 דקות התהילה שלו

      פתטיות לשמה, 15/01/10 20:12

      כל הפרובוקציות האלה נועדו למלא את צרכי הפרסום והחשיפה התקשורתית של כל אחד מהם.

      פשוט פתטיות לשמה.

  • 19.

    יום יבוא והשוטרים האלה יועמדו לדין על פשעים נגד הדמוקרטיה (ל''ת)

    והיום לא רחוק, 15/01/10 19:34

    • מתכננים עוד רבולוציה ? באותה דיסציפלינה ?

      פליקס דז'רז'ינסקי, 15/01/10 19:46

      ההמונים אתכם.
      כל ה 50 איש.
      גם אלה שבאישפוז.

      • חזק ! (ל''ת)

        ד''ר בז'ז'ינסקי, 15/01/10 20:34

    • אפשר רק לקוות. (ל''ת)

      איתי, 15/01/10 23:43

    • בדיוק הפוך שמאלן ננס, יבוא יום והשמאל יעמוד על כל פשעיו החמורים נגד הד

      יותר דמוקרטיה=פחות שמאל, 16/01/10 11:03

      הדמוקרטיה! ואם זה לא יקרה, אז זה סימן כי העולם נפל טרף לשיניו של השמאל הערפדי מוצץ דם הדמוקרטיה לקיומו המרושע !!

  • 18.

    they should be in jail

    us, 15/01/10 19:30

    לא ראינו שום התגייסות מצד האגודה כשנרמסו זכויותיהם של יהודי גוש קטיף.
    מדובר בחבורת שמאלנים שדואגים לזכויות השמאל החילוני הקיצוני אך מכנים עצמם ''אגודה לזכויות האזרח''. בטח...

  • 17.

    להעמיד לדין את השוטרים על מעצר בלתי חוקי (ל''ת)

    יואב, 15/01/10 19:28

    • יאללה בסדר. בוא ביו ראשון עם דליה דורנר להגיש תלונה במגרש הרוסים.

      מיכה, 15/01/10 19:37

      תבקש את סמל ששון שאחראי על המגזר שלכם...
      לא לפני 0745. להגיד ליומנאי את הססמא : ''ליקוי מאורות''.

  • 16.

    לו המשטרה לא היתה באה למקום מה היה קורה? כלום. אפילו לא עיתונות (ל''ת)

    רחל רחל, 15/01/10 19:26

  • 15.

    עוד ''כתבה'' שהיא בעצם תעמולה לשמאל הקיצוני (ל''ת)

    ''האגודה לזכויות האזרח'' = ארגון שמאל קיצוני, 15/01/10 19:22

  • 14.

    ''''כנסו וקראו מי מממן את האגודה לזכיות האזרח הערבי''''''

    מושיק, 15/01/10 19:18

    קראו פה על הקרן החדשה לישראל,זו משעסיקה מגיבים בתשלום בכל אתרי החדשות בארץ
    קראו פה על הקרן החדשה לישראל
    כ-30% מהכספים שמחלקת הקרן בישראל מופנים לארגונים ערביים כעדאלה לצורך קידומם של ערביי ישראל [1]. ארגונים אחרים המקבלים מימון מהקרן הם בצלם, האגודה לזכויות האזרח בישראל, שדולת הנשים, אדם טבע ודין וקו לעובד.

    נשיאת הקרן החדשה כיום הינה חה''כ לשעבר נעמי חזן. המנכ''לית בישראל הינה רחל ליאל, שהחליפה את אליעזר יערי, שמילא את התפקיד במשך שנים רבות עד לפרישתו בשנת 2009.

    על פי דוח הקרן מ-2006, מאז היווסדה ב-1979 היא העניקה יותר מ-200- מיליון דולר לכ-800 ארגונים שונים

    • למה חבריי כנסת מהיימין משותקים ומפוחדים לא מעלים את הידוע לסדר היום (ל''ת)

      חברי כנסת מהיימין לא ראויים לאימון הבוחרים שלהם, 15/01/10 19:44

    • נו מה הבעיה? אחלה ארגונים (ל''ת)

      מיטל, 15/01/10 20:26

    • ואוו! 30%! זה אמור להדהים מישהו? וכשזכויותיהם של הפלסטינאים

      איתי, 15/01/10 23:45

      מופרות על ימין ועל שמאל?

      • שיבחרו בממשלה דמוקרטית שעונה על צרכיהם ושלא רוצחת נשים והומואים

        מה לא ברור?, 16/01/10 07:00

        בדיוק כמו כל עם אחר. שיפסיקו לבוא בטענות לכל העולם במקום לקחת אחריות ולהתחיל לבנות את עצמם כמו בני אדם.

        • למה להם אם יש מדינת חלם סמוכה להם המממנת אותם יותר מהמשטר שלהם?? (ל''ת)

          חלם זה כאן והטרור חוגג, 16/01/10 11:07

  • 13.

    למה תמיד המופרעים האלה נראים כל כך מוזנחים ומכוערים ועם שיער על הפנים

    חוזר על עצמו, 15/01/10 19:14

    שמתם לב שתמיד פעילי השמאל הקיצוני נראים כאלו הם לא התקלחו שבועיים ויצאו לפני שניה מאיזו מחלקה סגורה?

  • 12.

    מה עם זכויותיהם של נשים ערביות שנרצחות בשם כבוד המשפחה??

    האגודה לזכויות האזרח הפכה לסניף פוליטי של חד''ש, 15/01/10 19:14

    לא שמענו אותם פעם אחת מפגינים באיזה כפר ערבי כנגד רצח של נשים ערביות בשם כבוד המשפחה, פינוי יהודים מבתיהם כן, רצח נשים ערביות לא!!!

    • בסלע ידידי! (ל''ת)

      מושיק, 15/01/10 19:43

    • והמקרה הכי מגעיל המתחרה אפילו ברוצח מראשון הוא אמא וילדיה רוצחים אחותם

      תדע כל אם עברייה, 16/01/10 11:13

      אני מודה אפילו אותי המקרה הזה זיעזע, ''אמא'' היושבת על ביתה במיטה ומרתקת אותה בזמן ש''אחיה'' ''ואחיותיה'' עוזרות לה בדקירות ומכות עד שהאומללה נפחה את נשמתה !!
      זאת התרבות של השמאל גם אם יילל עד מחר על דמוקרטיה אותה מעולם לא קיבל על עצמו, זה מה שהשמאל רוצה לעשות לנו לרתק אותנו בזמן שהערבים דוקרים ושוחטים אותנו!!

  • 11.

    תגובה מספר 5 - כל מילה בסלע (ל''ת)

    אחד, 15/01/10 19:12

  • 10.

    האם הם היו מפגינים נגד ערבים שמגיעים לישובים יהודים?

    גורג, 15/01/10 19:06

    ברור שלא, זו התנועה לזכויות פלשתין ושחרורה, אין בשום פעולה שלהם שמץ של זכויות היהודים, שמץ של גינוי לטרור הפלשתינאי,
    זהו ארגון שמתנגד להתישבות יהודית, ולמדינה יהודית מתוך כביכול נאורות.
    מה שהם לא מבינים שנאורים כמוהם היו גם בגרמניה של שנות ה30 , כעבור כמה שנים הגרמנים למדו אותם נאורות מהי.

  • 9.

    ''''האגודה לזכויות האזרח הערבי'''''''' (ל''ת)

    תכלס, 15/01/10 19:04

  • 8.

    חגי הזה נעצר או נרצח בדמי ימיו ? נעצר ? אז למה זה צריך לעניין מישהו ? (ל''ת)

    לא הצלחתי להבין., 15/01/10 19:04

  • 7.

    אתה צודק ניימן. בפעם הבאה אבוא גם אני , אבל כדי להתעמת אתך...

    יאצק, 15/01/10 19:01

    נקעה נפשי מכם .

  • 6.

    להוציא את המתנחלים (ל''ת)

    קובי, 15/01/10 19:00

    • בסדר. נוציא. אחרי עיד אל עדחא. עכשיו יש הקפאה , שכחת ? (ל''ת)

      סובייטולוג, 15/01/10 19:47

  • 5.

    מעניין

    לילך, 15/01/10 18:58

    בהפגנות של חרדים, שמלאות אלימות ולפעמים אפילו מסכנות חיי אדם (השלכת אבנים), השוטרים מגלים סובלנות יחסית וכמעט לא עוצרים אף אחד. אני גם בספק אם היו עוצרים פעילי ימין אם הללו היו עורכים הפגנה דומה. אבל כשפעילי שמאל מפגינים בשקט וללא אלימות, מתייחסים אליהם כאל אויבי הציבור מספר 1. לאן הגענו. פשוט בושה וחרפה.

    • ''מפגינים בשקט'' ?

      החמאס השמאלני הוציא כבר עין לחייל בבילעין, 15/01/10 19:20

      הפרובוקציות האלימות שלכם הן בדיוק ההיפך מהפגנות שקטות

      • הוציאו לחייל עין, הוא לא השתמש בה! (ל''ת)

        וגם לב לא היה לו, 15/01/10 21:13

      • אלו הפגנות לא-אלימות בלי יוצאי דופן. מצד המפגינים.

        איתי, 15/01/10 23:54

        אבל אם אתה בא לשם כדאי שתדע ששוטרים יכו אותך. כי שוטרים לא אוהבים שמאלנים.

    • היכן היית עד היום? על סמים קשים?

      שרון ר., 15/01/10 19:28

      מה קרה בפינוי עמונה? מה קרה בהפגנות נגד גירוש יהודי גוש קטיף? מה קרה בהתנגדות לפקחי הקפאת הבנייה?
      כנראה ששמאלנים יונקים יחד עם שנאת עמם גם את היכולת לשקר בלי למצמץ.

      • נכון, המפונים בעמונה ממש התנהגו כשיות תמימות

        לילך, 15/01/10 20:48

        והשוטרים המרושעים היכו אותם לא כל סיבה, נכון? הלא המפונים הם אלה שהפגינו אלימות ואף לא התביישו לכנות את השוטרים ''נאצים''. השוטרים הגיבו באלימות על אלימות. מה ציפית מהם לעשות? לספוג ולא להגיב?

        • לילך את משקרת במצח נחושה, המפונים הוכו ללא התגרות בהם הכל היה פרובוקצי

          השמאל משקר וחסר רחמים, 16/01/10 11:19

          זה כבר נדון והוכח כי המשטרה שיקרה בכל הפרמטרים ויצרה פרובוקציות כדי לנהוג באלימות כפי שתכננה מראש !!
          חוץ מזה את מטורפת? ילד בן 12 שוכב על הרצפה ומוכה באכזריות ע''י גורילות מהיסמ הז נורמלי לדעתך?
          הלוואי וכך יתייחסו אליכם היסמ את התמיכה שלי יש להם מראש !!

    • זאת הפגנה לא חוקית ולכן היה צריך לעצור את כולם מהשניה הראשונה

      מה לא ברור?, 15/01/10 19:30

      גם אם את מתעלמת מהתמונות שבהן רואים איך הם מתפרעים ומחפשים פרובוקציות זולות.

      • טענת המשטרה שמדובר בהתקהלות בלתי חוקית אינה נכונה

        נועה, 15/01/10 19:41

        ''טענת המשטרה שמדובר בהתקהלות בלתי חוקית אינה נכונה. מותר להתקהל, כל עוד המשתתפים לא נושאים נאומים בעלי אופי פוליטי, עומדים במקום ולא מפריעים לתנועה. כך זה היה במקרה שלנו''.

        • כן בטח, ההפגנה היא ממש לא פוליטית

          תגידי את באמת מאמינה לשקרים שלכם ?, 15/01/10 19:56

          ההפגנה פוליטית בריבוע.

          • ההתקהלות יכולה להיות פוליטית, רק בלי נאומים פוליטיים.

            איתי, 16/01/10 10:25

            אם אין נאומים פוליטיים, וזה לא באישור המשטרה, זה לא לא-חוקי.

      • וגם אתה מתעלם מההערה שלי לגבי הפגנות החרדים

        לילך, 15/01/10 20:51

        והיכן בדיוק אתה רואה אותם מתפרעים ומחפשים פרובוקציות זולות. אשמח אם תפנה אותי לכתבה בה רואים תמונות כאלו.

        • לילך, לארגן הפגנה בלי אישורים ואחר כך להתבכיין שעצרו אותכם= פרובוקציה

          פרובוקציה זולה, 15/01/10 21:29

          יכלתם לבקש את כל האישורים מראש, ולהפגין על מצב החסה בשטחים, אבל העדפתם לעשות את זה בצורה לא חוקית בשביל החשיפה התקשורתית.

          קיבלתם. רואים את התמונות של ההזויים שלכם מתפרעים וצועקים.

          את בטח נורא גאה.

          אגב, לא הספיק לכם שבית המשפט העליון בכבודו ובעצמו קבע שאתם בעצם מפגינים למען פורצים שהשתלטו על בתים שהם לא שלהם?

  • 4.

    גזל כבשת הרש בשייח ג'ראח- מעשה נבלה בשמנו. מי ששותק-שותף!

    מגזין הכיבוש, 15/01/10 18:56

    מגזין הכיבוש (קל למצוא אותנו)

    • אני לא שותק. אני בעד התיישבות יהודית בשמעון הצדיק.

      גדי, 15/01/10 19:06

      ומעשי הנבלה נעשים על ידי אנשים כמוך.
      המיץ של הזבל.

    • תחזרו לאירופה כבר עכשיו (במילא זה מה שיקרא בסוף) (ל''ת)

      כולם יודעים למה לרוב השמאלנים יש דרכונים זרים, 15/01/10 19:18

    • הירדנים גירשו את המשפחות היהודיות שגרו שם עשרות שנים ושיכנו ל 19 שנה

      מוסלמים, 15/01/10 19:21

      אז בגלל שהירדנים הגזענים החליטו לגרש משפחות יהודיות שגרו שם עשרות שנים, ולמשך 19 שנה שיכנו שם כמה מוסלמים, אני צריכה לכבד את זה?

      שילכו אותם מוסלמים לירדנים בחזרה ויבקשו דיור אחר.

    • בתים של יהודים שניכבשו ע''י ערבים והמגזין רוצה להחזיר את הכיבוש הערבי. (ל''ת)

      מגזין הכיבוש למען הכיבוש הערבי, 15/01/10 22:49

    • לא נשתוק מול אי-הצדק הגזעני. (ל''ת)

      איתי, 15/01/10 23:54

  • 3.

    כל הכבוד למפגינים, בוז להתנחלות

    זהר, 15/01/10 18:55

    בתור ירושלמי שגר על הקו הירוק, מגעילה אותי התנהלות המדינה במזרח העיר.
    חבל רק שאנשים צריכים להעצר כדי שהתקשורת תעניק לסיפור הזה את היחס המגיע לו בין כה וכה.

    • כבודם ניתן להם. מקומם בקישלה. אני מקווה שלא יצאו מהר משם...

      רוגטקא, 15/01/10 19:08

      ...למרות אהדת מערכת המשפט לבריונות השמאל.

    • בשנת 1900 היו בירושלים 70 אלף תושבים, מתוכם 50 אלף יהודים, ורק 7 אלפים

      מוסלמים, 15/01/10 19:24

      ירושלים מעולם לא עניינה אותם, עד שהיהודים פיתחו אותה מספיק בשביל שתעניין אותם כלכלית.

      הם היו מהגרי עבודה, ואחרי מלחמת העצמאות, ירדן השתלטה על העיר וגירשה את כל המשפחות היהודיות ושיכנה במקומן מוסלמים למשך 18 שנים.

      ירושלים זה אחד המקומות היחידים בישראל שאפשר להגיד עליו בבירור שהוא אינו התנחלות שכן במשך מאות שנים, תמיד היה בה רוב יהודי ויהודים הם אלו שפיתחו ואכלסו אותה (עד הכיבוש הירדני ב 48').

      • כשאתה רואה אי-צדק קורה בזמן אמת אין שום אי-צדק אחר שיוכל לבטל אותו. (ל''ת)

        איתי, 15/01/10 23:56

  • 2.

    רעננה

    אופיר, 15/01/10 18:53

    חבורת נודניקים שמאוהבים בעצמם ובכמה הם ''נאורים''

  • 1.

    עלאק אגודה לזכויות האזרח

    ישראלי, 15/01/10 18:50

    תנועה פוליטית לגמרי, מטעם השמאל הרדיקלי, קוראת לעצמה אגודה לזכויות האזרח. רק חבל שאכפת להם רק מהזכויות של אוייבנו ושונאינו, ולא אכפת להם בגרוש מזכויות אזרחי שדרות והיהודים בירושלים.

    • בתורכיה קוראים לאנשים כאלה - חרה. באיראן תולים אותם.

      ארדואן, 15/01/10 19:11

      בעזה זורקים אותם מגגות , במצריים מעלימים אותם , בבריטניה - מגרשים אותם לצרפת.
      בצרפת - מגרשים אותם ללוב , ובלוב מספרים שאף פעם לא הגיעו לשם...
      ואצלנו הופכים אותם לגיבורי תרבות.

      • גדול אחי !!!

        תגובה לעניין ומצחיקה, 16/01/10 11:34

        למה לנו אין איזה הסכם עם מצריים לשלוח אליהם את החרא שלנו? כמה שלא נשלם זה יעלה פחות !

    • זאת האגודה לזכויות המוסלמי. הם אפילו לא מייצגים אזרחים ישראלים

      נכון מאוד, 15/01/10 19:26

      הם מייצגים מוסלמים שאינם אפילו אזרחי ישראל.

      כמו ב 1984: מכבסת המילים נועדה לייצג בדיוק את ההיפך.

    • זה לא נכון

      ספי, 15/01/10 19:42

      נכון שהאגודה לזכויות האזרח ממומנת על ידי גורמים שיש להם אינטרס בהמשך הפגיעה בזכויות אדם ואזרח (חפשו מי מנהל ותורם ל''קרן החדשה לישראל'' שתומכת בארגון הזה ותגלו בעצמכם) בישראל, אבל זה לא נכון עובדתית לומר שהם מתעסקים רק בנושאים ''ערביים''. גם המאבק הזה, ישראלי יקר ועיוור, הוא גם למען זכויות אזרח של יהודים - משטרה כל יכולה שמדכאת את חופש הביטוי של אזרחיה היא לא בדיוק מה שהרצל קיווה לו, או מה שכל אזרח *יהודי* שפוי רוצה.

      • טוב, קבל תיקון: דואגים לזכויות הגויים

        יהודי, 15/01/10 20:10

        גויים בישראל = ערבים, פולשים מאפריקה ושמאלנים

        עדיין לא שמעתי על יהודי שזכה להגנתה של האגודה הזו כשההגנה מתנגשת עם האג'נדה הפוליטית של האגודה.

      • זה כן נכון. (ל''ת)

        אל תתווכח, 15/01/10 20:18

        • 'אל תתווכח' -- כמה פשוט מצידך להפגין את האנטי-דמוקרטיות שלך ככה. (ל''ת)

          איתי, 15/01/10 23:57