• 160.

    יש שר חינוך, האם יש חינוך? יש ''יש עתיד'', האם יש עתיד? (ל''ת)

    נגה, 01/02/14 10:32


    IP: 109.186.169.41דווח על תגובה זו

  • 159.

    כל הכבוד

    תמר בורסוק, 07/02/10 19:02

    מקומו של צה''ל איננו בבתי הספר.
    למה לא מביאים גם רבנים או סקס סרוגטים.
    די לשטיפת המוח המיליטנטית של הציבור.
    אהבת מולדת לומדים בשיעורי הבית ולא על ידי הצבא.

    IP: 89.138.138.137דווח על תגובה זו

  • 158.

    בושה וכלימה

    דורית, 20/01/10 21:35

    לפני מספר עשורים התהדרה הגמנסיה הרצליה בבוגרי הפנימיה הצבאית שהיו כולם קציני צה''ל וחלקם נפלו במלחמת יום הכיפורים. מיטב הנוער, מלח הארץ.
    היום אחוז המתגייסים מבין בוגרי הגימנסיה הולך ויורד ואילו אחוז המסוממים, השתיינים והאלימים הולך ועולה.
    הידד למנהל הגמנסיה על ''ההצלחה החינוכית''.
    ד,ר למה בדיוק??? לא חינוך ולא ערכים!!!!
    זה לא היה קורה אצל כרמי יוגב ז''ל שנפטר לפני ימים ספורים.
    אנא הדרדרת?????

    IP: 93.173.12.99דווח על תגובה זו

  • 157.

    בושה

    1234, 20/01/10 11:38

    אני מתבייש להיות בוגר המוסד הזה. למזלי המנהל שלי היה חולדאי ולא דגני המעפן הזה

    IP: 87.68.208.22דווח על תגובה זו

  • 156.

    חברה אזרחית - טעות של אבי קצובר בהבנת הנקרא והנשמע

    רונית, 16/01/10 14:40

    אבי קצובר אומר: ''אם מנהל תיכון חושב שבאמתחתו דרכים טובות יותר לעידוד הגיוס, זכותו להשתמש באותן דרכים, ובלבד שהתוצאות יצביעו על עלייה בשיעור המתגייסים'' בעוד שמנהל גימנסי הרצליה טען ש''תפקידנו בבית הספר הוא לחנך לערכים ולאזרחות טובה''.כלומר, ערכים לאזרחות טובה הם הומאניות, קבלת האחר, מודעות לסביבה ועוד. עלייה בשיעור המתגייסים אינה ''ערך'', היא מטרה של בעלי השררה בחברה צבאית שאינה מכירה בחברה אזרחית שוחרת שלום.

    IP: 94.159.146.31דווח על תגובה זו

  • 155.

    האם לשלוח את בני ללמוד בגימנסיה?

    אבא, 16/01/10 02:16

    ד''ר דגני הנכבד,
    אני אבא לתלמיד תיכון בגימנסיה וביום א' הקרוב אגיע עם בני הצעיר ליום פתוח אצלכם.בקרוב נחליט, ביחד עם בננו, האם לשלוח אותו ללמוד עם אחיו בביה''ס אותו אתה מנהל. אני מבקש את תשובתך למספר שאלות (תוכל לענות עליהן במסגרת המיפגש בגינזך), כדי לסייע לנו בקבלת ההחלטה-
    1. לתפיסתי שייך כל בית ספר קודם כל לתלמידיו. המנהל והמורים נמצאים שם כדי לשרת את התלמידים. האם אתה שותף לתפיסה זו?
    2. בהנחה שתשובתך לשאלה מס' 1 היא חיובית, האם טרחת לברר עם תלמידיך מה היא עמדתם ביחס לביקורי קציני צה''ל בגימנסיה (או שאתה מחשיב גם אותם לחלק מן העדר הנשמע לקולות הטיפשים)?
    3. מאחר וידוע לי, שהתשובה לשאלה 2 היא שלילית אני מבקש שתסביר לי את תפיסת הדמוקרטיה שלך, בה אתה משתבח - האם בדמוקרטיה יכול להיות מצב בו אדם אחד או קבוצה של אנשים יכולים להחליט מה טוב ונכון לציבור שלם כפי שנהגת בעניין זה? האם גישה כזו מייצגת דמוקרטיה ליברלית או דמוקרטיה עממית בסיגנון בולשביקי?
    4. לצה''ל היה, הווה ויהיה חלק מרכזי באתוס התקומה שלנו. האם אתה שותף למאמץ לקעקע אתוס זה?
    5. מי שמך?

    IP: 79.177.101.148דווח על תגובה זו

  • 154.

    בושה וחרפה!! (ל''ת)

    אורית, 15/01/10 13:01


    IP: 77.125.246.171דווח על תגובה זו

  • 153.

    הוא צודק אבל שיוכיח

    שלום, 15/01/10 09:29

    שהוא אכן מחנך לערכים ואכן תלמידיו מתנדבים או מתגייסים במימוש הערכים שחונכו על ידיו.
    דגני מנסה להיות חכם בים של טיפשים שרואים ערך חינוכי בנתינת מקום גם לערך ההתגייסות שהרי מי שמתגייס כנראה בעיני מר דגני הוא טיפש שהרי ערכיו שונים. אגב הגיע הזמן שמשרד החינוך יקבע מדיניות ולא כל מנהל בית ספר עם קישורים וקשרים יתרברב כאילו הוא בנה את הארץ.
    קטנותך הערכית היא הסיבה לכך שבחצרותיך שורצים הסמים והאלכוהל באותם אחוזים ואף יותר מהמתגייסים וכדאי שבזה תתעסק קצת יותר ואז אשמח לכתבה שאכן ניצחת את המטופשות שבמחשבתך.
    כאב לתלמידה בגמנסיה אלחם בכוחי ובכוח ההורים שצה''ל יכבוש גם את השוליים החינכוחיים שהתגנבו

    IP: 95.86.73.126דווח על תגובה זו

  • 152.

    להדיח את החמור

    גבר גבר, 15/01/10 08:41

    איך עד עכשיו אין עצומה להדיח את המנהל?
    לאנשים כאלו אסור לחנך!!!

    IP: 87.70.160.184דווח על תגובה זו

  • 151.

    כלום

    כלום, 15/01/10 06:48

    איש של דיבורים וציטוטים פילוסופים מתגבר עם חומרים טבעיים

    IP: 79.178.16.75דווח על תגובה זו

  • 150.

    גם בישובי יו''ש וגם בת''א אין כניסה לקציני צה''ל -- מעניין

    גם אצלי אין אהבה לארגון שעוסק בפוגרומים ביהודים, 15/01/10 06:44

    גם אני לא הייתי רוצה שיטמטמו אותי עם הסברים על טכנולוגיה נשק קטעים ואתגרים של הצלת המדינה. ובסוף אמצא עצמי רודף כפרי יהודים כמו בסופות בנגב ברוסיה 1881-1882: תוך 36 שעות הרסו 1000 בתי יהודים (ולא רצחו) ולאחר מכן הפוגרום הקר של אלכסנדר השלישי זה כמו ההסתה נגד מתנחלים וההגבלות על תושבי יו''ש.
    -
    מאז ההתנתקות כשראיתי הפליטים היהודים המגורשים בדשא של רכבת צפון ת''א. נשבר לי הלב והרגשתי שבוצע פשע. כשהייתי רואה חייל צה''ל היה בא לי לירוק לו בפנים. היום כולם יודעים שבוצע פשע נגד הכפרים היהודים בגוש קטיף, שנחרב נשרף וממנו משוגרים קסמים.
    הייתה לי שכנה רומנייה זקנה שאמרה שמה שעשו להם זה מזכיר לה הנאצים.
    ----
    לא מתאים לי להיות חלק ממנגנון פשע נגד עמי

    IP: 89.139.72.7דווח על תגובה זו

    • אבל זה בסדר להיות חלק ממנגנון פשע נגד עם אחר נכון? (ל''ת)

      מיה, 15/01/10 12:22


      IP: 93.173.132.91 דווח על תגובה זו

      • העם היחידי שקיים כאן זה העם היהודי (ל''ת)

        כל השאר פיקציה., 21/01/14 21:18


        IP: 79.176.49.112 דווח על תגובה זו

      • כשיגיע מחבל לגימנסיה הרצליה, גם אז צה''ל לא יכנס!!! (ל''ת)

        זה נקרא צדק פואטי, 31/01/14 10:29


        IP: 109.186.169.41 דווח על תגובה זו

  • 149.

    יש שר חינוך במדינה? (ל''ת)

    מאפיה בגימנסיה, 15/01/10 06:05


    IP: 84.108.194.137דווח על תגובה זו

    • יש שר חינוך, אבל אין חינוך. יש ''יש עתיד'', אבל האם יש עתיד? (ל''ת)

      נגה, 01/02/14 10:31


      IP: 109.186.169.41 דווח על תגובה זו

  • 148.

    כשיגיע טרוריסט לגמנסיה, לא יתנו לחיילים להכנס בפקודת המנהל. (ל''ת)

    מנהל שחיי בסרט, 15/01/10 06:03


    IP: 84.108.194.137דווח על תגובה זו

  • 147.

    דגני בוגד במדינה (ל''ת)

    dsfsdf, 15/01/10 03:15


    IP: 71.225.68.49דווח על תגובה זו

  • 146.

    השמאל הקיצוני בהנהגת מרצ עושה הכל לפגוע בצה''ל כדי לרצות את

    ברוך, 15/01/10 03:03

    תומכיו מאירופה. יש לפטר את המנהל. הוא תמיד יכול לחנך בשבדיה.

    IP: 140.113.28.108דווח על תגובה זו

    • ורבנים שמחנכים את העדר שלהם שדבר הרב קודם לדבר המפקד זה בסדר?

      צ'רצ'יל , 17/01/10 16:32

      בגמנסיה לפחות מלמדים אזרחות

      IP: 193.37.129.141 דווח על תגובה זו

  • 145.

    מי ששולח את ילדיו ל''מדרסה'' של השאהיד דגני, שלא יתפלא (ל''ת)

    והצבור הישראלי שמשלם את משכורתו הוא מזוכיסטי, 15/01/10 02:49


    IP: 195.200.205.71דווח על תגובה זו

  • 144.

    תלמיד הפנימיה הצבאית תל-אביב בשנות ה 70 (ל''ת)

    עצוב, 15/01/10 02:15


    IP: 68.49.111.131דווח על תגובה זו

  • 143.

    אם המנהלים היו עושים את העבודה שלהם

    איתן, תל-אביב, 15/01/10 00:14

    אני שמח שהדוקטור המנהל יודע מה התפקיד (או מה לא התפקיד) של קציני צה''ל.
    הבעיה שקציני צה''ל צריכים להכנס לנעליים של המורים, במקומות שבהם המנהלים נכשלים.
    ודווקא בעיר כמו תל-אביב, שבה אחוז ההשתמטות הוא גבוה, המנהל צריך להבין את זה.
    אדוני המנהל - כשאתה תעשה את העבודה שלך, קציני צה''ל יעשו את העבודה שלהם.

    IP: 85.64.14.27דווח על תגובה זו

  • 142.

    סוף סוף, צדיק אחד במדינת חלם (ל''ת)

    רוני, 15/01/10 00:11


    IP: 93.173.191.96דווח על תגובה זו

  • 141.

    זה בית ספר ציבורי ועל כן חובה לחנך לציות לחוק ולשרות החברה בישראל

    חובה להעיף את המנהל, 15/01/10 00:04

    מי זה החצוף הזה שחושב שמדובר בעסק הפרטי שלו?
    מי שואל אותו אם להכניס או לא להכניס קציני צה''ל?
    שרות בצה''ל הוא חלק מהחוק בישראל ואם הוא מחנך לפרזיטיות ולערכים שהפוכים משויון בפני החוק- היינו שתלמידיו לא ישאו בנטל ואחרים ישרתו אותם- הוא לא ראוי להיות מנהל בחינוך הציבורי.

    אני משלמת לאדם הזה את המשכורת שלו והוא לא ראוי בכלל להיות מחנך בישראל.

    IP: 71.235.82.22דווח על תגובה זו

  • 140.

    גמנסיה העברית חלק מהבועה המנותקת שגודלת מגרוע מזה

    יוני, 14/01/10 23:57

    שמגדלת את אויבי העם מבית . אלה שפורצים את הגדר יחד עם הפלסטינים . אלה שמקשים על צה''ל במחסומים . צריך להוקיע . כי זה מקור לאנטשמיות . אם אנו לא נאמין במה ששלנו . אם אנו משדרים שאנו כובשים לא פלא ששמים אותנו עם סודן לוב כוטבחים בחפים מפשע

    IP: 85.159.165.7דווח על תגובה זו

    • כל מה שאתה חושב הפוך

      , 03/01/16 21:10

      בעקבות ההרצאות שהוא עושה על למה לא צריך להתגייס לצבא אחוז המתגייסים מאוד גבוה יחסית לבית ספר עם מנהל שמאלני כי מי לא ירצה לצאת נגד המנהל שלו

      IP: 109.66.123.161 דווח על תגובה זו

  • 139.

    אי הסכמתו של דגני להנפת דגל הלאום=בוגד במדינה

    תעבור לגור בעזה..... ע.מ, 14/01/10 23:50

    אז ככה הוא מתחיל ויוצא כנגד תלמידים כבר שנים ואוסר עליהם להניף את דגל מדינת ישראל בכתלי בית הספר לא רק בגימנסיה אלא גם בקודמו מקיף ד'....כל הקוראים את התגובות באשר הינכם הורים, מורים, תלמידים ובפרט כל אזרחי מדינת ישראל. אסור שאדם אשר אינו מכיר בלאום יהווה כחלק ממערכת החינוך שלנו... אל תתפלאו אם כך על הירידה בכמות המתגייסים שלזה הוא מטיף. אי ההכרה בדגל מדינתנו שלדעתי חייב להיות מונס על כל מוסד חינוכי, ממשלתי בארץ בעיני נחשב לבגידה במדינה.!!!

    IP: 77.126.109.137דווח על תגובה זו

  • 138.

    צודק. צבא זה צבא ובי''ס זה בי''ס. לא צריך לערבב.

    ירושלמי, 14/01/10 23:43

    קצינים הם לא אנשי חינוך והם לא צריכים להיות בבתי הספר (ממש כמו שמורים לא צריכים להסתובב ביחידות צבאיות וללמד שם ספרות או מתמטיקה). צריך להפסיק את טשטוש הגבולות הזה בין הרשויות במדינה הזו.

    IP: 87.68.66.137דווח על תגובה זו

  • 137.

    אין ספק, בגמנסיה התלמידים חשופים למגוון דיעות (ל''ת)

    של דגני כמובן., 14/01/10 23:39


    IP: 93.172.100.231דווח על תגובה זו

  • 136.

    דגני כניראה סוג של דיקטטור. הוא ניצב בראש העדר. (ל''ת)

    שמציית לו בעיוורון., 14/01/10 23:37


    IP: 93.172.100.231דווח על תגובה זו

  • 135.

    דגני , חכה לנחת זרוע הממשל , יתחילו לקצץ תקציבים ועוד (ל''ת)

    תומך בך ושכמותך בכל לב ומוח, 14/01/10 23:29


    IP: 109.65.26.211דווח על תגובה זו

  • 134.

    המנהל הזה עושה דיקטטורה של השמאל. להעיף אותו.ז'דאנוב. (ל''ת)

    דורשת גילוי נאות על זהותו הפוליטית של המנהל הזה., 14/01/10 23:20


    IP: 93.173.34.78דווח על תגובה זו

  • 133.

    דגני נגד הדמוקרטיה. העם בחר ברוב ימני. המנהל לוחם ברוב? (ל''ת)

    לאן הדרדרה המדינה, 14/01/10 23:18


    IP: 93.173.34.78דווח על תגובה זו

    • כהרגלם של ''הצפונים'' להיות ''אין'' ושונים מהכלל (ל''ת)

      בוגדים במדינה, 14/01/10 23:52


      IP: 77.126.109.137 דווח על תגובה זו

  • 132.

    החינוך לאגואיזם מביא פירות-משתמטים משרות בעידוד המנהל (ל''ת)

    הולך ופוחת הדור, 14/01/10 23:16


    IP: 93.173.34.78דווח על תגובה זו

  • 131.

    מי מסית בביה''ס נגד התנדבות לצבא. מי שנגד הצבא. בושה!!! (ל''ת)

    עכשיו ברור, 14/01/10 23:15


    IP: 93.173.34.78דווח על תגובה זו

  • 130.

    פרי באושים שמאלני מונע התנדבות לצהל? מה קורה למדינה? (ל''ת)

    חשבתי שצהל =צבא העם, 14/01/10 23:14


    IP: 93.173.34.78דווח על תגובה זו

  • 129.

    צהל מעל כל השקפה שמאלנית של דגני. עידוד גיוס -חיוני לנו

    אמא צפונית, 14/01/10 23:13

    הטירוף השמאלני מכרסם אושיות המדינה.

    IP: 93.173.34.78דווח על תגובה זו

  • 128.

    על מנהלים כאלה בכל מדינה שפוייה כנסו..

    מוטי, 14/01/10 23:10

    מחכים מחר בבית ספר ומוציאים את הילדים שינהל את עצמו כי על דבר אחד קדוש תמיד היתה פה הסכמה וזה הצבא הכי מוסרי ואמיתי בעולם עד שהפל.. הזה שבטח שייך לשמאל הקיצוני בא ומוציא אותו מהען אוי למדינה שמנהל מעיז לומר דברים כאלה בקול.

    IP: 85.65.4.243דווח על תגובה זו

  • 127.

    ציבור הצעירים מאס באפליה ובעדפות להם זוכים הדתים והחרדים

    שמיניסט, 14/01/10 23:09

    כיפות סרוגות יכולים לשרת 1.5 ו1.5 בלימודי ישיבה בשכר. חרדים יכולים להתחמק מהשירות, או לשרת בתנאי קבע עם משכורת שירות מקוצר ואלה שמתגייסים באים בתפקידי שב''כ דתי, פיקוח עלינו מה אוכלים, איך נוסעים, צום ביום הכיפור, אוכל כשר מגעיל וכפיה דתית בשירות הצבאי.
    צהל הפך להיות צבא בפיקוח החרדים לכן שהמנוולים האלה ישרתו ואנו נלמד באוניברסיטה, נבלה נזיין ונטייל בחו''ל. פרייר מי שמתגייס!

    IP: 109.66.31.173דווח על תגובה זו

    • אתה טועה ומטעה

      ש, 14/01/10 23:27

      ביינישים משרתים איפלו פחות: רק שנה ו-4. וגם מתוך זה רוב השירות הולך על הכשרה, השירות המבצעי בפועל הוא כמעט זניח.

      IP: 212.199.123.178 דווח על תגובה זו

  • 126.

    כל הכבוד לדגני! (ל''ת)

    אזרח, 14/01/10 22:43


    IP: 87.68.20.113דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד לך מוחמד (ל''ת)

      דגני, 14/01/10 23:06


      IP: 85.65.4.243 דווח על תגובה זו

  • 125.

    טיפשים-אסור להכניס פקידי ממשל (צבא) למקום לימוד

    ככ, 14/01/10 22:35

    ככה זה בכל העולם

    IP: 79.182.69.207דווח על תגובה זו

  • 124.

    כל הכבוד זאב!כן יירבו כמותך - חבל שאין עוד קולות שפויים במערכת החינוך

    מורה בגימנסיה - איזה כיף שאתה מנהל שלי!, 14/01/10 22:30

    שרב רובה משתף פעולה עם הפאשיזם שפושה בכל עבר בחברה הישראלית. מספיק לקרוא חלק מהתגובות כדי להבין לאיזו רמה אנטי דמוקרטית ואזרחית הגענו.

    IP: 79.177.137.20דווח על תגובה זו

    • אני על כדורים מחר תקבל אותם גם בחדר מורים (ל''ת)

      דגני, 14/01/10 23:07


      IP: 85.65.4.243 דווח על תגובה זו

  • 123.

    מנהל צייטלין החדש -מלך

    תלמיד צייטלין, 14/01/10 22:27

    סוף סוף מנהל שמבין את התלמידים מסתובב בחצר ומסתדר עם המורים והעיריה
    מתים עליך שכבת יב

    IP: 212.76.101.35דווח על תגובה זו

  • 122.

    להעיף תמנהל ולסגור תבית ספר

    רווח יעב, 14/01/10 22:01

    בושה לעם היהודי שבארצנו ירו דברים כאלה תחת מוסדות יהודיים

    IP: 79.176.74.81דווח על תגובה זו

  • 121.

    ההבדל שבצהל

    דרומי, 14/01/10 21:34

    מי שלא רואה את צהל כצבא העם - צבא של כל *אזרחי* ישראל - עושה טעות חמורה.
    רק להזכיר, רפול ז''ל הקים מערך חינוך משלים עקב כשלים של מערכת החינוך. החינוך המשלים הזה מתקיים בצבא. בכל מחנות צהל חונכים נערים שנשרו ממערכת החינוך ומקנים להם מקצוע לעתיד.
    דברים כאלו, ודומיהם, הם ייחודיים לצהל.
    חינוך הוא חלק מהייעדים של הצבא.

    שלא יספר זאבי שלצבא יש דברים טובים יותר לעשות. יותר טוב שיסתכל על מערכת החינוך ואיך לשפר אותה. הצבא כאן הוא כלי עזר מצויין. רק קיצונים רואים אחרת.

    רק מחשב אחרונה - האם אין כאן נסיון להידמות לשמאל האמריקאי, שלא נתן לצבא שם להיכנס לאוניבסיטאות?

    IP: 84.229.107.233דווח על תגובה זו

  • 120.

    הוא לא אשם אשם מי שבחר אותו למרות הרקורד הבעייתי שהיה ידוע לכולם. (ל''ת)

    פרובקציה סרוב וסמי הזיה, 14/01/10 21:18


    IP: 94.159.202.68דווח על תגובה זו

  • 119.

    מאז שזהבה גלאון השתמשה בפעם הראשונה

    רונן גולדשטיין, 14/01/10 21:01

    במושג הפמיניסטי-פלצני ''מליטרזם'',פתאום גם גברים מנהלי בתי ספר או מנהלים של משהו אחר,ראו מה טובה הפלצנות השמאלנית,ומאז מילטרזם נהייה ''אין'' בשיח התקשורתי,וכולם רוצים להראות בתקשורת כמו אזרחים עלק אזרחים אינטילגנטים ומשתמשים שוב ושוב במושג הפלצני הזה,גם איפה שאין מקום והוא לא קשור לכלום. צריך רק לעיין קצת בתגובות של הטוקבקסטים פה בכדי לראות איך כל מיני
    ניר,עמנואל,יובל,דניאל ועוד כל מיני פלצנים למינהם,שאין להם מושג ירוק מה זה מליטרזם חוזרים כמו תוכים טפשים על המילה הזו.

    IP: 77.127.31.75דווח על תגובה זו

  • 118.

    שר החינוך סער,מסתחבק עם השמאל הקיצוני באקדמיה,ויורק על מצביעי הימין

    מושיק, 14/01/10 20:50

    אושר רב מציף את השמאל הקיצוני באקדמיה מאז הבחירות ,מי שציפה ששר מהימין יחולל רפורמות ויעיף את מרצי השמאל הקיצוני מהאקמיה ויכניס מרצים ציונים התבדה,סער שרץ לנאום בטכס ההסברה לרבין לא סופר את מצביעי הימין,ומלקק לתקשורת השמאל,מתפקדי הליכוד אל תצאו פריארים,סער חייב לשלם על הבגידה בערכי הליכוד

    IP: 90.184.143.247דווח על תגובה זו

    • אתה בכלל קורא את השטויות שאתה כותב?

      סטודנט, 14/01/10 21:05

      ברור שמעולם לא דרכת באוניברסיטה או מוסד אחר להשכלה גבוהה, כי אחרת היה לך מושג קלוש והיית יודע ששר החינוך לא יכול ''להעיף את מרצי השמאל הקיצוני''.

      כמו ששר הדתות לא יכול להדיח ראשי ישיבות, וכמו ששר המשפטים לא יכול להחליף את שופטי בג''צ.

      IP: 212.199.123.178 דווח על תגובה זו

      • הוא יכול אבל הוא פשוט לא רוצה (ל''ת)

        דוד, 14/01/10 21:50


        IP: 90.184.143.247 דווח על תגובה זו

  • 117.

    מורה שמציינת ''המיזם הוא מגמה ימנית אידאולוגית ברורה'' היא מורה שמחנכת

    אמור לי מה דעתך ואומר לך מי אתה, 14/01/10 20:44

    את תלמידיה לערכים שמאלניים ברורים וגם לזה אין מקום בב''יס.

    IP: 109.160.133.1דווח על תגובה זו

  • 116.

    אני רק מקווה שחולדאי (טייס קרב) כבר מכין הודעת פיטורים למנהל הקקמייקה

    בושה לגמנסיה ולעיר ת''א, 14/01/10 20:30

    עם מנהלים כאלו ברר מדוע השגי החינוך נמראים כמו שהם, למה הצבא נראה כמו שהוא, ולאן המדינה שלנו מתדרדרת.

    IP: 84.229.14.212דווח על תגובה זו

  • 115.

    הוא ממשיך עוד לנהל את בית הספר ??? (ל''ת)

    שמשון, 14/01/10 20:24


    IP: 77.127.253.253דווח על תגובה זו

  • 114.

    את המחבלים של אש''פ הוא בטח מזמין בשמחה (ל''ת)

    גילי, 14/01/10 20:13


    IP: 85.65.61.107דווח על תגובה זו

  • 113.

    חבל שאין עוד מנהלים כמוך זאב דגני! (ל''ת)

    אורית, 14/01/10 20:12


    IP: 77.127.140.104דווח על תגובה זו

    • חבל שאין עוד מנהלים כמוך :

      רווח יעקב, 14/01/10 23:00

      ראשית טוב שאין.שנית הוא מנהל דפוק שהזיקה שלו היא מדינה לאויבים שילך ללמד בפלשתין כרטיס אוטובוס עלי ולך כרטיס טיסה עלי לכוון אחד בלעדיכם היה יותר קל לחיות ולהנות במדינת היהודים בלבד..... ....??.?

      IP: 79.176.74.81 דווח על תגובה זו

  • 112.

    זה חמור מאוד

    חילוני שפוי כפ''ס, 14/01/10 20:11

    ''תפקידנו בבית הספר הוא לחנך לערכים ולאזרחות טובה'' מה לעשות שבארצנו החלק הכי חשוב כנראה באזרחות טובה זה גיוס לצבא, וחבל ששמאלנים לא מגיבים באותה בחריפות בוטה, שבה הם הגיבו כלפי רב שלא מוכן לגנות סרבנות.
    למרות שבכלל לא ניתן להשוות בין סירוב לעקור יישובים בלי שום זיקה לביטחון המדינה, לבין השתמטות/סרבנות כדי לא להילחם באויבינו..

    IP: 87.70.9.58דווח על תגובה זו

    • שפוי אתה לא

      סטודנט, 14/01/10 20:41

      איפה אתה ראית משהו בכתבה הזאת על השתמטות או סרבנות?

      זה שהמנהל לא מוכן שיהפכו את הבית ספר שלו לבה''ד זה לא אומר שהוא מעודד סרבנות או השתמטות מצה''ל.
      אני שירתתי 3 שנים וממשיך לשרת במילואים, זה שאני מתנגד לכניסה של קציני צבא לבית ספר תיכון זה הופך אותי למשתמט?

      IP: 212.199.123.178 דווח על תגובה זו

      • תגובה

        חילוני שפוי כפ''ס, 14/01/10 21:20

        במצב שמנהל אינו מוכן להכניס קציני צה''ל לבית הספרו, וכששואלים אותו מדוע, התשובות שהוא מספק כמו לדוגמא התשובה שציטטי בתגובתי לכתבה הם היפוטטיות ולא משכנעות(אותי לפחות), אז אכן כן במצב כזה נראה שהתנהגותו של המנהל כלפי צה''ל נותנת אור ירוק להשתמטות.
        אפילו שאני מתאר לעצמי שהוא עצמו כן התגייס דבר אחד בטוח, מעודד גיוס בבית ספרו הוא לא..

        IP: 87.70.9.58 דווח על תגובה זו

  • 111.

    אוי למדינה העומדת על נפשה מאז הוסדה שאלו הם מנהלי בתי הספר מוריה, ומחנ

    משה בודק, 14/01/10 20:10

    ומחנכיה

    IP: 79.180.30.215דווח על תגובה זו

  • 110.

    ערכים ואזרחות טובה= שאחרים ישמרו עלי, ואני אקדם את עצמי ואת הקריירה של

    קרן, 14/01/10 19:48

    איזה ערכים זה, אם אחרים תורמים, שומרים עליך, מתנדבים לקרבי, ואתה ''מחונך'' להיות פרזיט על הגב שלהם ולא לתרום את חלקך?

    IP: 71.235.82.22דווח על תגובה זו

  • 109.

    זאב דגני בעברו אסר על הנפת דגל ישראל מטעם מועצת תלמידים בעירוני ד (ל''ת)

    אורן, 14/01/10 19:18


    IP: 89.139.6.112דווח על תגובה זו

  • 108.

    אסר על התלמידים להניף את דגל ישראל בשער ביה''ס

    אייל, 14/01/10 19:08

    מי אתה זאב דגני?

    או יותר מדוייק מהם מעלליו ומהי הסיבה לחוסר ההסכמה לביקור קציני צה''ל?

    אז כמו שאמרתי בכותרת, הוא אסר על מועצת התלמידים להניף את דגל ישראל. זה לא הדגל של הליכוד או של המתנחלים או של תנועות הימין אלא דגלה של הציונות כולה.

    הוא מעודד סרבנות לשירות ביהודה ושומרון.

    על שני אלה צריך להעיף אותו מניהול הגמנסיה. אבל מאחר שהיא מוסד פרטי, צריכים ההורים להוציא את ילדיהם משם והמדינה והעירייה צריכות לסגור את הברז (אם בכלל ישנו)

    IP: 84.111.122.243דווח על תגובה זו

  • 107.

    מי אמר לפני חודש ''לא צריך את הביינישים'' שיקום.

    אחד העם, 14/01/10 19:06

    אם הם לא מתגייסים אז אין מי שיתגייס

    IP: 79.180.42.105דווח על תגובה זו

    • בינישים יש תמיד סכנה שיפתחו באש על חבריהם ליחידה (ל''ת)

      אא, 14/01/10 22:35


      IP: 79.182.69.207 דווח על תגובה זו

  • 106.

    אין מנוס מלקוות בממלחמה הבאה יפלו טילים ליד כמה מוסדות בתל אביב

    רוית, 14/01/10 18:57

    כמו סביב בתי המשפט, הפרקליטות, צפון תל אביב, קצת בשנקין.. (בלי נפגעים בנפש) אולי לעורר קצת את התמהוניים היכן אנו חיים.

    IP: 93.173.242.225דווח על תגובה זו

    • יש המון מילאומניקים שגרים בת''א

      גלעד, 14/01/10 20:23

      קצת שכל בתגובות, בבקשה

      IP: 89.139.57.127 דווח על תגובה זו

      • שכל מטוקסקיסטים ימניים?

        ש, 14/01/10 20:43

        עכשיו הגזמת.

        IP: 212.199.123.178 דווח על תגובה זו

  • 105.

    האם השמאלן דגני הטיל איסור גם על הכנסת סמים ואלכוהול לגימנסיה? (ל''ת)

    זהו פרצופו האמיתי של השמאל במלוא כיעורו, 14/01/10 18:56


    IP: 217.132.168.202דווח על תגובה זו

    • למה שיאסור סמים ואלכוהול זה כיף . (ל''ת)

      רואה, 14/01/10 21:14


      IP: 94.159.202.68 דווח על תגובה זו

  • 104.

    בהחלט מגמה ימנית

    רוני, 14/01/10 18:52

    ציונות וערכים של הגנה על המולדת
    פעם היינו כולנו גאים בזה, היום השמאל מתבייש

    IP: 77.127.215.27דווח על תגובה זו

  • 103.

    כל הכבוד על האומץ של המנהל! צודק ב-100%. (ל''ת)

    עליסה, 14/01/10 18:27


    IP: 109.64.36.1דווח על תגובה זו

    • עליסה באץ הפלאות או ההזיות ? (ל''ת)

      אורן, 14/01/10 21:15


      IP: 94.159.202.68 דווח על תגובה זו

  • 102.

    מנהל סבבה מאז שנכנס קיבלנו כל מה שרצינו חושב אחרת . (ל''ת)

    מנהל עם ראש של תלמיד, 14/01/10 18:27


    IP: 94.159.192.0דווח על תגובה זו

  • 101.

    סוף סוף שומעים במערכת החינוך קולות אחרים

    אזרחית, 14/01/10 18:14

    המפרידים בין צבא לבין חינוך. יישר כח! למנהל הגימנסיה

    IP: 94.159.224.96דווח על תגובה זו

    • איזה קולות אחרים בדיוק ? כאלה שלא מבינים שמי שלא מתגייסים

      אזרחית אמיתית, 14/01/10 19:53

      העול נופל על אחרים שכן ? כאלה שלא מבינים שאין לנו ברירה ? אתם מטומטמים כאלה שלא רואים כמה המתח סביבינו עולה והערבים רק מתים לשחוט אותנו ? אז מי ישמור עלינו ? מי יגן ? מי דואג לך כשאת רוצה לישון טוב בלילה ?
      ועוד איך אני בעד שייכנסו מהצבא לבתי הספר - ושיעבירו בצורה הטובה ביותר את הערכים האלה החינוך הזה שאם היה נעשה בצורה אמיתית וטובה על ידי בית הספר עצמו לאורך השנים אז לא היה צורך בצבא שיעשה את עבודת בית הספר.
      תעודת עניות ענקית למנהל רדוד חסר אחריות ציבורית וטיפש- שההורים יוציאו את ילדיהם מבית הספר שלו...לא הייתי מחנכת את ילדי אצלו.
      אבל גם לא אצלך. כי צריך חינוך בשביל ללכת לצבא .מי שמפריד בין השניים - הוא חסר חינוך. ממש כמוך.

      IP: 85.64.16.147 דווח על תגובה זו

  • 100.

    לצבא העוסק בפשעי מלחמה וכיבוש, אין מקום במוסד חינוכי.

    EXTRA-שמאל , 14/01/10 18:13

    כל הכבוד לד''ר זאב דגני.

    IP: 87.69.212.225דווח על תגובה זו

    • ולאחד כמוך אין מקום וזכות להיות פה אתה 0 (ל''ת)

      EXTRA ימין, 14/01/10 23:15


      IP: 85.65.4.243 דווח על תגובה זו

  • 99.

    דוקא מתאים מנהל פייסן ככה יותר כיף אין דרישות אין תלבושת אחידה (ל''ת)

    סבבה בגימנסיה תלמיד מאושר, 14/01/10 18:12


    IP: 94.159.192.0דווח על תגובה זו

  • 98.

    שצה''ל לא יגן על תלמידי הגמנסיה במקרה הצורך

    המן הרשע, 14/01/10 18:06

    ניראה אותכם אמיצים במקרה של פיגוע מיקוח שחיילי צהל יסרבו להכנס לגמנסיות הפוסט ציוניות כולל אונ' ת''א

    IP: 77.125.155.212דווח על תגובה זו

  • 97.

    הגמנסיה ''העברית'' הרצליה

    צא מהכיתה, 14/01/10 18:01

    בתקופתי המנהל היה יושב ומסביר את חשיבות הגיוס, למדינה ולתלמיד. אה כן בתקופתי זה גם היה התיכון המוביל בת''א, בביקוש ובציונים. היום המנהל מסביר את החשיבות לבלימת קציני צה''ל ומעניין מה קורה עם הביקוש לבית הספר... אז לא מספיק שהמנהל הנכבד מעכבק את התפתחות התלמידים,ברמה האקדמית וגם ברמה האישית, הוא גם נותן עצות לצה''ל...? אם אני זוכר נכון יש בקפיטרייה אחלה קרואסונים עם שוקולד, לך תאכל משהו במקום לבלבל לנו את השכל

    IP: 84.228.32.240דווח על תגובה זו

    • באמת אחלה קרואסונים (ל''ת)

      חולדאי, 15/01/10 00:34


      IP: 192.117.42.104 דווח על תגובה זו

  • 96.

    dr zheave dagani

    david masica, 14/01/10 17:55

    סגנית השר לענייני גמלאים, ד''ר לאה נס, חנכה הבוקר (חמישי) את המבנה הממוגן של המחלקה הגריאטרית בבית החולים ''ברזילי'' באשקלון. הפרויקט נוצר על מנת לתת הגנה למאושפזים בעלי צרכים מיוחדים במחלקה הגריאטרית בעת חירום, משום שהם מתקשים ...............maybe you get this maybe not

    IP: 151.200.114.48דווח על תגובה זו

  • 95.

    you should not be in the national system........

    david masica, 14/01/10 17:46

    the parents should live there kids in the hand of this man.....the army is part of our life or have hamas run your daughters future.

    IP: 151.200.126.159דווח על תגובה זו

    • אנגלית

      מיה, 15/01/10 12:24

      התגובה הזו מראה שיש מקום רב לשיפור לימוד האנגלית, לדוגמה, בבתי הספר, הרבה לפני ערכים צבאיים ( מה הם אגב??)

      IP: 93.173.132.91 דווח על תגובה זו

  • 94.

    מעניין לבדוק לאן מיתגייסים בוגרי הגימנסיה? תהיה פאדיחה לאור המימצאים ! (ל''ת)

    ליאורה ת''א, 14/01/10 17:34


    IP: 79.177.116.243דווח על תגובה זו

  • 93.

    בושה לגימנסיה שגם ככה ניגררת מאחור בכל הפרמטרים !! (ל''ת)

    אורי - תלמיד י''ב בגימנסיה, 14/01/10 17:33


    IP: 79.177.116.243דווח על תגובה זו

  • 92.

    כל הכבוד! כן ירבו מנהלים כאלו!

    סטודנט, 14/01/10 17:25

    אנחנו לא חיים בספרטה, ומטרתו של בית הספר הוא לא הכשרת חיילים.

    במקום לרדוף אחרי החילונים ולנסות לסחוט מהם עוד אחוזי גיוס כדי לכפר על ההשתמטות של הדתיים/חרדים/ערבים, טוב יהיה אם הממשלה והצבא יתחילו לגייס (ולשירות מלא, לא לשנה וחודש של ההסדרניקים) את המשתמטים האמיתיים.

    כל הכבוד שיש מחנך צדיק אחד בסדום שאומר ''עד כאן!''. אין לקציני צבא מקום בבתי הספר.

    IP: 212.199.123.178דווח על תגובה זו

    • ימי פופאי האחרונים זה דגני הוא כנראה סדומאי לא צדיק (ל''ת)

      בכיף בכיף דגני, 14/01/10 18:09


      IP: 94.159.192.0 דווח על תגובה זו

  • 91.

    קציני צהל אינם מורים ודגני לא מחנך כנראה פרובקטור מקצועי. (ל''ת)

    שמח בגימנסיה, 14/01/10 17:18


    IP: 94.159.192.0דווח על תגובה זו

  • 90.

    אני מתבייש לומר לד''ר דגני שאזרחות טובה כוללת גיוס לצהל

    babbylon, 14/01/10 17:10

    לימודי אזרחות אינם נלמדים בתוך וואקום, הם נלמדים בתוך מדינת ישראל. גיוס לצה''ל הוא חלק מאזרחות טובה וחלק מהחובה המוסרית של אזרחי מדינת ישראל.
    חיילי צה''ל אינם שכירי חרב שהולכים לשבת במחנות ולשמור על גבולות. הם אני (ובתיאוריה) אתה וזוהי חובתינו האזרחית שמהותה שמירה על שלטון דמוקרטי ויהודי בארץ ישראל.

    אבל כנראה את הנושא הזה באזרחות לא מלמדים בבתי ספר שהדבר היומרני היחידי בהם הוא השם שלהם.

    IP: 147.237.70.108דווח על תגובה זו

    • למה אתה חושב שהוא נגד גיוס?

      ש, 14/01/10 17:45

      אני בעצמי שירתתי שירות צבאי מלא וממשיך לשרת במילואים, כל חברי ובני משפחתי גם כן, ובכל זאת אני מסכים עם מנהל הבית ספר ומתנגד לכניסת קצינים.

      אני לא יכול לדבר בשמו של ד''ר דגני, אבל אני באופן אישי חושש מאיבוד פרופורציות ומיטלריזם דורסני, הצבא הוא אכן חשוב לקיומנו במזרח התיכון ושירות צבאי חשוב גם כן (ומחוייב מכורח החוק במדינה), אבל הצבא הוא רק כלי ולא מטרה. ואסור לנו לשכוח את ההבדל הזה.

      IP: 212.199.123.178 דווח על תגובה זו

      • נקניקי היקר. הצבא אכן הוא רק כלי והמטרה היא המדינה

        ד''ר נו, 14/01/10 18:37

        אבל מר ש היקר, כדי שכלי יהיה אפקטיבי הוא חייב להיות מיוצר מהחומרים הכי טובים או שלא ימלא את יעודו. וחומרים טובים מה לעשות נמצאים בתיכונים. ואוי לנו (לך אולי לא) אם הצבא יהיה כלי לא מספיק טוב כדי למלא את יעודו. אני יודע לשחות מעולה אבל לא אגיע עד קפריסין. לך אולי יש אזרחות נוספת אז אין לך בעייה עם זה.

        IP: 212.235.98.140 דווח על תגובה זו

    • 90 - תגובה יפה ביותר. כל הכבוד. בדיוק כמחשבותי וחינוכי לילדיי. (ל''ת)

      גיל, 14/01/10 20:00


      IP: 85.64.16.147 דווח על תגובה זו

  • 89.

    לפני שהם באים לגימנסיה

    גל, 14/01/10 17:10

    שילכו למשפחת נתניהו ויסבירו שם את חשיבות הגיוס ליחידות קרביות ולא למערך הדוברות של הצבא.

    IP: 80.230.28.67דווח על תגובה זו

    • משפחת נתניהו תרמה יותר מרוב המשפחות

      המן הרשע, 14/01/10 18:12

      3 בנים בסיירת מטכ''ל - בן אחד נפל.
      כאשר משפחתך תתרום 50% ממשפחת נתניהו תתן עצות אוויליות כאלו

      IP: 77.125.155.212 דווח על תגובה זו

    • אני מזה לא בעד ביבי אבל אי אפשר לקחת את מה ששלו במלואו (ל''ת)

      דובי לא לא, 14/01/10 20:03


      IP: 85.64.16.147 דווח על תגובה זו

  • 88.

    כבר מכדורגלן דורשים יותר דרך ארץ ממנהל הגימנסיה. (ל''ת)

    סמים בקטנה, 14/01/10 17:04


    IP: 94.159.192.0דווח על תגובה זו

  • 87.

    בגמנסיה החליטו לתת לתלמידים חופש מוחלט ולאפשר להם לקבוע בעצמם את הגבו

    הוא לא מחנך הוא כיפי, 14/01/10 16:55

    בגמנסיה החליטו לתת לתלמידים חופש מוחלט ולאפשר להם לקבוע בעצמם את הגבולות שישימו לעצמם .התלמידים בעדו הדרישות נמוכות ואת הבעיות הוא משאיר לצבא על תפריעו לו עם ביקור של קציני צה''ל או מפקחים או מכאלו שיפגעו באוירה הלא מחייבת ונחמדה .

    IP: 94.159.192.0דווח על תגובה זו

  • 86.

    יינסראלה....שלח כמה טילים על יפיי הנפש הללו...כנסו

    לא שפוי אך מצוי, 14/01/10 16:37

    כאשר אנו מוקפים אוייבים אשר הולכים ומתעצמים וכל מבחן הגנתי של צה''ל הולך וניהיה כשה יותר מקודמו. הדבר האחרון שצה''ל צריך זה בעיית גיוס ויותר מכך התרסה כנגד גיוס או שירות. משום מה בפיריפריה מבינים זאת טוב מאוד ובהרצליה לא...האם מדובר בקבוצת מוחות שונות אחת מהשניה באינטלגציה שלהן??? או באזורים אשר חוו את הפחד והאימה מטילים ושניות ספורות לחפש מחסה ולכן מבינים הם את החשיבות בהגנה על המולדת קרי על אזרחיה באשר הם!!! טילים אלו עדין לא הגיעו לת''א אך ביום שייפלו שם כמה אני מאמין שהשקפתם של כמה אנשים תשתנה ובמקביל לא רוצים לשמוע איך צה''ל כושל להגן עלינו כאשר אין לו מספיק חיילים לאייש את הסוללות החדשות כנגד טילים קצרי טווח!!!

    באשר למנהל הגימניסיה, פשוט להתעלם ולא לתת במה. זהו אחריותם של ההורים שמפקירים את ילדם ל'חינוך' במוסד שכזה.

    IP: 76.175.242.119דווח על תגובה זו

    • סחתיין על הפאשיזם!

      נטלי, 14/01/10 22:26

      אחר כך מתפלאים למה מנהל לא רוצה להכניס מערכת צבאית שמעצם טיבעה נוקטת באלימות, לתוך מוסד חינוכי

      IP: 79.177.137.20 דווח על תגובה זו

  • 85.

    אני מניח שדגני מתאים לנהל את הבר של הויסקי את גוגו . (ל''ת)

    הוא מנהל כיפי ומבין תלמידים, 14/01/10 16:35


    IP: 94.159.192.0דווח על תגובה זו

  • 84.

    אין דרישות ממנהל בישראל סמים פרובקציות סרבנות לא פוסלים ? (ל''ת)

    הגימנסיה פשטה את הרגל, 14/01/10 16:31


    IP: 94.159.192.0דווח על תגובה זו

  • 83.

    מדוע לא מוחים מחנכי הגמנסיה נגד מנהלם ?

    דניאל כהן, 14/01/10 16:27

    כבוגר הגמנסיה וכסא''ל (מיל), כמי שחונך בה
    לאהוב ולשרת את המדינה החל במסגרות הגדנ''ע ובהתנדבות לסייע לישובי הספר, בעידוד מחנכינו והמנהל שלנו דאז: מר יוגב כרמי ז''ל, קשה לי להאמין איך ''מנהל'' זה מתייחס לערכים אלה.איך יוכל להיישיר מבטו
    אל בני המשפחות השכולות שבניהם, חניכי הגמנסיה, נפלו על משמרתם?
    אם נותרו עדיין מחנכים בגמנסיה, המודעים
    ליעודם לחנך בין היתר לאהבת המולדת ולהגנה
    עליה, מן הראוי שינקטו בצעדי מחאה כנגד
    ''מנהל'' זה עד לסילוקו.

    IP: 77.127.4.70דווח על תגובה זו

  • 82.

    איך בוחרים מנהל בגימנסיה ברולטה ,מוזר מנהל שכזה. (ל''ת)

    רררר, 14/01/10 16:26


    IP: 94.159.192.0דווח על תגובה זו

  • 81.

    מר דגני, אני לא אקבל לעבודה בוגר התיכון שלך מחזור 2010

    טייס בעל חברת היטק, 14/01/10 16:25

    מבחינתי, אתה יכול להעסיק אותו אצלך בשכר הוראה.

    IP: 217.132.141.158דווח על תגובה זו

    • גדול כל הכבוד רעיון מעולה (ל''ת)

      מנכ''ל, 14/01/10 18:14


      IP: 77.125.155.212 דווח על תגובה זו

    • תומך אבל מוסיף תנאי מתבקש, רק אם התגייס לקרבי ולא שם על המנהל שלו!!

      מה חושב חולדאי, טייס ומנהל לשעבר?, 14/01/10 19:02

      למרות כוונתך הטובה, אין מצב שבוגרים של הגימנסיה אותם הרי לא שואלים מה לעשות אלא רק מדברים שמם (זה כנראה לא השתנה) אשר בכלל לא מסכימים עם דעות מנהלם יסבלו ממעשיו!
      אני מקווה לשמוע בקרוב את קול ההורים להם יש נסיון בעולם הזה ויודעים מאיזה אנשים הוא מורכב..שיביעו את דעתם על גיוס ועל הגנה על ערכים דמוקרטים אמיתיים לא המזוייפים של השמאל !

      IP: 94.159.200.150 דווח על תגובה זו

    • שירתתי בחיל האוויר, ונתקלתי בטייסים רבים

      יואב, 14/01/10 20:21

      אני לא מאחל לאף אחד לעבוד עם טייס שחצן ומלא חשיבות עצמית. אתה עושה טובה גדולה לכל אותם בוגרים שאתה חוסך מהם את החוויה המפוקפקת הזאת.

      מילא אם באזרחות הייתם משתנים, אבל הטון המגעיל הזה בקול נשאר גם כשהמדים יורדים.

      IP: 212.199.123.178 דווח על תגובה זו

      • בניגוד לטון הנעים של האזרח החביב דגני (ל''ת)

        ממש נופת צופים. עושה חשק לחבק אותו, 24/01/10 05:00


        IP: 195.200.205.71 דווח על תגובה זו

  • 80.

    צעדים קיקיוניים וצעקנות לא יעזרו עכשיו. המשחק נגמר.

    ASCH , 14/01/10 16:23

    רוצים לאסור על כניסת הקצינים? תאסרו!
    רק תתבזו יותר. ותאבדו את הלגיטימציה עוד יותר.

    בטווח הארוך, לשמאל אין סיכוי. דרכו מובילה בבירור להתאבדות בהסכמה של מדינת ישראל. הוא פועל נגד אינסטינקט בסיסי:יצר ההישרדות הקיים בכל בריה, בוודאי באדם.

    נראה שזאת הסיבה שהשמאל תמיד לחוץ על זמן. הוא עובד לרעתו. שקרים-סופם להתגלות. הם שהמציאו הבלי ''חלונות הזדמנויות ל''שלום'''' וססמאות ה''עכשיו!''.

    התקשורת ובתי המשפט נחדרו בעבר לעומק בגורמי שמאל קיצוני. ושניהם- יעילותם הולכת ופוחתת, עם תהליך מואץ בשחיקת אמינותם הציבורית ותפיסתם ככלי שלטון פוליטיים לכל דבר. אפילו פסטיבל רבין השנתי, מוצג היום בגיחוך וכפי שהוא באמת: ביזוי זכר רבין לטובת ניגוח פוליטי והתרסה נגד הימין העולה.

    השמאל מאבד אנשים ומצטמק לקומץ קיצונים ''קשים''. מהצגת עצמו כמיינסטרים ''השפוי'' בשנות ה90 המופקרות, התדרדר לזריקת האבנים בבילעין, והתרסה בוטה נגד ערכי הציונות ומדינת ישראל. הוא הופך להיות יותר צווחני, יותר נואש, ונגרר להתנהגות של גן ילדים בנסיונו המצחיק לתפוס צומי והתייחסות ציבורית.

    IP: 212.179.93.74דווח על תגובה זו

  • 79.

    ''אני לא חושבת שהוא מתאים להיות מנהל ואני פוחדת מאוד ממה שהוא יעשה לבי

    דעה שלמורה, 14/01/10 16:06

    ''אני לא חושבת שהוא מתאים להיות מנהל ואני פוחדת מאוד ממה שהוא יעשה לבית הספר. לדעתי הוא יהרוס את הגימנסיה'', אומרת יוכבד טופרובר, מורה לשעבר בעירוני ד', אשר לא נמנתה עם המורים הצעירים שדגני טיפח והפך לתומכיו.

    IP: 94.159.192.0דווח על תגובה זו

  • 78.

    דגני הוא איש השולים הקיצוני וכנראה בעד סרבנות

    אמאלה דגני מחנך ומנהל הגימנסיה העיברית, 14/01/10 16:02

    היו מי שטענו שהוא ''בועה תקשורתית שמטפחת את עצמה'', שהוא שולט ביד רמה ועריצה על מועצת התלמידים שלו ובו בזמן מתחנף אליה בכך שהוא מעלים עין ממעשיהם של תלמידים, שהוא מעודד סרבנות לשירות בשטחים.

    IP: 94.159.192.0דווח על תגובה זו

  • 77.

    דגני הוא פרובקטור שלא מתאים להיות מורה ומחנך בישראל כנסו

    דגני לא נמהל פרובקטור, 14/01/10 15:58

    בסופו של דבר הם הכריעו בעדו למרות שב-13 השנים האחרונות מאז התפטר מניהולו של עירוני ד', לא ניהל דגני שום מוסד חינוכי.

    לפני תחילת הלימודים היו בוודאי כמה חברי דירקטוריון ששאלו את עצמם אם החליטו נכון כשהתברר להם שדגני טס לחו''ל במסגרת מה שהוא הגדיר התחייבות קודמת וחזר עשרה ימים לפני תחילת הלימודים או אחרי שהתברר להם שהוא לא הגיע לכנס המנהלים הראשון לשנה זו, שהתקיים בקמפוס ביאליק רוגוזין למרות שכבר חזר לארץ. האם ההתלבטויות יימשכו כל השנה או שדגני ימשיך את המסורת של ניהול קצר מועד, בדיוק כמו המנהלים לפניו.

    IP: 94.159.192.0דווח על תגובה זו

  • 76.

    אני מתפלא על ההורים שמפקידים תלמידים בידיו של דגני .כנסו

    דני הוא איש סם ההזיות, 14/01/10 15:45

    וכבר אז התלוננו מנהלי התיכונים כי אי הגעתו לישיבותיהם המשותפות מצביעה על זלזול. אבל גולת הכותרת היא ללא ספק הודאתו כי התנסה בעברו בסמים הזייתיים. בראיון שהעניק דגני בתחילת שנות התשעים לעיתון ''הארץ'' הסביר כי להתנסותו יש מסר חינוכי: ''מנהל שחשוף לתרבויות, לאמנויות ולמפגשים מסוגים אחרים, הוא מנהל שמביא עמו הרבה פתיחות לבית הספר''.

    IP: 94.159.192.0דווח על תגובה זו

  • 75.

    להשיב מורשת בן גוריון לאלתר

    דני, 14/01/10 15:44

    מסורב חיול או חייל ששוחרר על-ידי קב''ן(קצין בריאות נפש),לא יהיה זכאי לרשיון נהיגה,עבודה בהקשר ממשלתי,ולא יקבל מענקי דיור או כל תקצוב ממשלתי,כולל ביטוח לאומי.
    יש להחזיר את המורשת מתקופת בן גוריון.

    IP: 79.182.42.15דווח על תגובה זו

  • 74.

    מה לעשות ובגימנסיה מזמן כבר לא מחנכים סתם מוסד ריקני (ל''ת)

    הגימנסיה זה בושה, 14/01/10 15:33


    IP: 94.159.192.0דווח על תגובה זו

  • 73.

    אבל מסרתי

    חילוני, 14/01/10 15:14

    ממלכת ישראל. וממלכת יהודה. עיר הבירה של ממלכת ישראל היא תל אביב. עיר הבירה של ממלכת יהודה היא ירושלים.ממלכת ישראל רוצה להישתלט גם על ירושלים. עם כל הפרובקציות מצעדי תועבה אישור מכירת חזיר ועוד. לא היוונים לא הרומאים ולא השמאלנים הצליחו ויצלחו. אני אישית הייתי לוקח את המנהל הזה ודופק בו צרור בחזה מבלי לעניד עפעף

    IP: 98.208.168.122דווח על תגובה זו

    • You are sick. Very sick (ל''ת)

      Al, 14/01/10 16:00


      IP: 173.63.100.11 דווח על תגובה זו

  • 72.

    קציני צה''ל אינם מורים

    הרב אבי, 14/01/10 15:12

    עולם הערכים שלהם מוגבל לתחום אחד, אם רוצים להכניס קצינים לבית ספר צריך לעשות זאת לצד דיון מעמיק בסוגיה
    מה מקום הצבא בחברה, וממה נובעת החובה לשירות צבאי , ומתי שירות צבאי הוא שירות התורם למדינה,
    קציני צה''ל מביאים תוכן פשוט יותר.

    אם אנו לא רוצים אירועים שדגל שחור מתנוסס עליהם אנו רוצים חיילים שהכשרתם הערכית רחבה ומגוונת מזו של הצבא.

    יישר כח לד''ר זאב דגני שיש לא ברקורד עשייה רבה ומשמעותית למען כלל החברה הישראלית.

    IP: 132.64.39.243דווח על תגובה זו

    • הגימנסיה זה כלי ריק מתוכן לא מחנך ומשאיר את הבעיות לצהל והחברה . (ל''ת)

      דאתה בעיהגני, 14/01/10 15:38


      IP: 94.159.192.0 דווח על תגובה זו

    • צודק - לאיזון להביא את אחמד ג'בריל ונסראללה (ל''ת)

      המן הרשע, 14/01/10 18:17


      IP: 77.125.155.212 דווח על תגובה זו

    • לידידי הרב ברבי

      סארטר פריס, צרפת, 14/01/10 22:36

      ואם בים הדגל אדום התלמידים של דגני לא שוחים?
      המושג כנראה התקלקל אצלך משום שלא השתמשמת בו הרבה נסה מושג אחר נגיד גנן גידל בגן דגן

      IP: 84.228.13.34 דווח על תגובה זו

  • 71.

    לעומת האיסור על כניסת קציני צבא לגימנסיה הרצליה

    רונן גולדשטיין, 14/01/10 15:12

    שערי הגימנסיה האנטי מליטרסטית נפתחים לרווחה למוחמד בכרי עמוס גיתאי עופרה ישועה ליית ושאר פוסט ציונים אשר מעוניינים שילדי ישראל ילמדו על הנכבה.
    בקצב הזה,לא ירחק היום שרכב משוריין ממשרדי השב''כ יצא לעזה בכדי להביא את איסמעיל הנייה להרצות בפני תלמידי צייטלין גימנסיה הרצליה ועירוני ה'.

    IP: 77.125.96.157דווח על תגובה זו

    • הלוואי...הלוואי...הלוואי... (ל''ת)

      עמית, 14/01/10 15:27


      IP: 77.127.8.54 דווח על תגובה זו

    • אתה כועס ובצדק...אבל תוציא את צייטלין מהמשוואה-תקרא:מעל 96% מצייטלין (ל''ת)

      מתגייסים !!! בניגוד ל''בור השמאל'' בגימנסיה !!!, 14/01/10 16:42


      IP: 62.0.34.93 דווח על תגובה זו

  • 70.

    דגני שמאלן עם קבלות כשעמד בעבר במרכזן של עמותים על רקע זה!!! (ל''ת)

    dodel, 14/01/10 15:09


    IP: 93.173.194.45דווח על תגובה זו

  • 69.

    סוף סוף קול של שפיות. בית ספר צריך לחנך לערכים, לא למילטריזם.

    עמנואל, 14/01/10 14:45

    שיוויון ונשיאה בנטל הם בהחלט ערכים חשובים, גם כשזה נוגע לגיוס. אבל בשביל זה לא צריך להפוך את בית הספר לבסיס צבאי, ולא להכניס קציני צבא.

    IP: 79.176.27.161דווח על תגובה זו

    • הבעיה שבגימנסיה כבר לא מחנכים לכלום מוסד ריקני שמשאיר את הבעיות לצבא

      חייבים את צהל בגימנסיה, 14/01/10 15:37

      הלואי שהתיכונים היו מחנכים את התלמידים אבל היות וההנהלות של התיכונים חסרות יוכלת וערכים,הצבא הוא הגוף המחנך וגם מציל רבים מפשע מהמדינה.

      IP: 94.159.192.0 דווח על תגובה זו

    • ''ערכים'' זה רק מה שאתה קובע, נכון?

      ''ערכים'' זה ?, 14/01/10 16:28

      הגנה על המדינה שמאפשרת לך להשתטות באינטרנט זה לא ערך, נכון?

      IP: 217.132.141.158 דווח על תגובה זו

    • 69 - נו באמת ! הרי התשובה טמונה אצלך במשפט השני, אידיוט.

      חיילת גאה לשעבר ואמא למשוחררת קרבית גאה עוד יותר, 14/01/10 20:15

      ואיפה החינוך שלך לערכים ? מה זה אומר לך ערכים ? להיות אזרח זה ערך ?להתגייס לצבא זה חלק נכבד בלהיות אזרח !!! להגן על מדינתך על משפחתך על סביבתך.
      אז על מה אתה מקשקש ? ממתי הופכים בית ספר לבסיס צבאי אם נכנסים 5 קצינים לבית הספר אליו ?

      IP: 85.64.16.147 דווח על תגובה זו

  • 68.

    בגימנסיה הרצליה אין כניסה לקצינים

    אברהם, 14/01/10 14:11

    צודק המנהל-אבל לנו הקצינים של אלוהים כן יאשר להכנס

    IP: 93.173.122.7דווח על תגובה זו

  • 67.

    מעניין אם קציני צה''ל הולכים גם לישיבות ובתי הספר של החרדים (ל''ת)

    שפוי, 14/01/10 14:05


    IP: 62.219.119.176דווח על תגובה זו

    • אין קשר בין הדברים. אם הם הולכים - מצויין; אם לאו - שילכו גם לשם (ל''ת)

      רפניל , 14/01/10 14:46


      IP: 212.235.35.141 דווח על תגובה זו

    • בישיבות, יותר קצינים מאשר בגמנסיה הרצליה

      המן הרשע, 14/01/10 18:22

      בגלל נדידת התל אביבים המקוריים לצפון מזרח בהרצליה נשארו ילדי זרים ומשפרי דיור בלבד

      IP: 77.125.155.212 דווח על תגובה זו

  • 66.

    אוי, אני מת על צרחות הטירוף של הימנים. (ל''ת)

    חה., 14/01/10 13:40


    IP: 79.179.200.165דווח על תגובה זו

    • גם אני

      זאב, 14/01/10 15:09

      מת על הצריחות של השמאלניות שאני דוחף להם. שאל את אמך היא תאמר לך

      IP: 98.208.168.122 דווח על תגובה זו

    • אבל אנחנו בשלטון (ל''ת)

      ימני, 14/01/10 18:20


      IP: 77.125.155.212 דווח על תגובה זו

  • 65.

    לנעול את התלמידים והמנהל בבי''ס. אין כניסה לחברה הישראלית (ל''ת)

    צנחן מילואימניק, 14/01/10 13:08


    IP: 212.199.175.248דווח על תגובה זו

  • 64.

    ד''ר זאב דגני מלך!!!!!

    nili, 14/01/10 13:07

    שפוי נדיר במערכת החינוך.

    IP: 81.218.128.42דווח על תגובה זו

    • הוא נהדר יש אוירה סבבה בתיכון כיף לבוא אין משמעת אין תלבושת כיף (ל''ת)

      דגני הוא גדול מהחיים, 14/01/10 18:20


      IP: 94.159.192.0 דווח על תגובה זו

  • 63.

    יש להשאיר את צהל מחוץ לכתלי בתי הספר - שיחזירו את גלעד שליט (ל''ת)

    כל הכבוד למנהל הגימנסיה, 14/01/10 12:35


    IP: 89.138.254.45דווח על תגובה זו

    • מי שדורש שיחרור אלף מחבלים הוא גם נגד עידוד גיוס. בקיצור: נגד המדינה. (ל''ת)

      נחשפתם, 15/01/10 00:10


      IP: 98.118.10.136 דווח על תגובה זו

  • 62.

    כן ירבו (ל''ת)

    יפתח היבנר, 14/01/10 12:27


    IP: 109.66.130.128דווח על תגובה זו

  • 61.

    תומכת בד''ר דגני

    מורה בתיכון, 14/01/10 12:23

    מעטים הם האמיצים, המסוגלים להתנגד לכניסת צה''ל לבית ספרם. צה''ל והערכים שהוא מנחיל, רחוקים מאוד מחינוך לדמוקרטיה. לא כולם מסוגלים להודות בכך. צה''ל בתיכוניים, עושה שטיפת מוח רצינית לנוער כדי לגייס כמה שיותר בני נוער לשירות קרבי.
    בתי הספר התיכוניים משמשים שלוחה של הצבא ולמורים שמתנגדים, קיימת האופציה למצוא עצמם מחוץ למערכת החינוך.

    IP: 87.70.24.110דווח על תגובה זו

    • לשלול לך את תעודת ההוראה במיידי

      משרד החינוך...ע.מ, 14/01/10 14:34

      כל המתנגדים.... חלק מהיותנו אזרחים במדינת ישראל מחוייבותנו היא לתרום ולהגן עליה... כנראה שזה חלק שלא לימדו אותך ומן הסתם בגישה כזו הינך מהווה מודל ''תת רמה'' ולכן תלמידייך אתפלא אם לא כולם אינם משרתים בצה''ל.... תלמדי ערכים מהם ואח''כ תחנכי...

      IP: 77.126.109.137 דווח על תגובה זו

    • אם היינו מדינה נורמלית

      רונן גולדשטיין, 14/01/10 15:17

      מישהו מתוך המערכת היה מופקד על איתור כתובת ה ip שלך,ובמיידי היית מוקעת מתוך המערכת,אולי לחינוך ילדי עזה ושכם.
      אבל מאחר שאנו לא מדינה נורמלית,אחת כמוך מסוגלת עדיין לקרוא לעצמה ''מורה בתיכון''.

      IP: 77.125.96.157 דווח על תגובה זו

      • צפון קוריאה וסעודיה הן מדינות נורמליות?

        ש, 14/01/10 23:27

        שם כולם פטריוטים כמוך.

        IP: 212.199.123.178 דווח על תגובה זו

  • 60.

    מעניין מה דרכו של דגני לעודד תלמידים לתרום למדינה ולחברה?

    ואהבת לרעך כמוך, 14/01/10 12:20

    יכול אני להבין ולקבל שלבית הספר דרכים משלו לעודד את התלמדים לתרום תרומה חיובית ומעשית למדינה ולחברה.ויש דרכים רבות לכך בנוסף לתרומה בצה''ל.

    IP: 89.138.153.34דווח על תגובה זו

  • 59.

    כל הכבוד לד''ר דגני!

    אלון, 14/01/10 12:03

    סוף סוף קול של שפיות במערכת החינוך

    IP: 212.179.159.168דווח על תגובה זו

    • תעוף מהמדינה אתה בשבילי כמו ערבי

      רווח יעקב, 14/01/10 22:00

      צריך להעיף אותך ואת כל מתנגדי הצבא מהמדינה ואני מצטער שאני מגן על אנשים בורים כמוך

      IP: 79.176.74.81 דווח על תגובה זו

    • מי שאומר ''כל הכבוד'' לדגני הוא לא ''כמו ערבי''. הוא ערבי. ''אלון'' עלק.

      חושף צבועים, 15/01/10 00:12

      ישנם הרבה ערבים בטוקבקים המתחזים בשמות עבריים הן של בנים והן של בנות. זה חלק מהמלחמה הפסיכולוגית, לרפות את ידי העם ולסכסך.

      IP: 98.118.10.136 דווח על תגובה זו

  • 58.

    תודה רבה ד''ר דגני

    שיר, 14/01/10 12:01

    כאמא לילד מהגימנסיה אני מברכת על ההחלטה. את הילד אני שולחת לבית הספר כדי ללמוד, נושאים אחרים כמו לשכנע אותו להתגייס תשאירו לי בבקשה.

    IP: 109.64.42.57דווח על תגובה זו

  • 57.

    עוד שמאלן מטומטם, הלוואי שיכנס בו מחבל

    gunr, 14/01/10 11:59

    אז נראה מה יגיד, קורבנות השלום

    איך אתה מעיז בכלל שמאלן דפוק לקבוע עם יכנסו קציני העם לבית הספר, אין לך בושה, אתה אפס מאופס , בוגד במדינה שלך, לך הביתה שמאלני עלוב

    בושה להיות שמאלני

    IP: 213.8.97.233דווח על תגובה זו

  • 56.

    ותודה לד''ר דגני

    חסן נסראללה אחמד אינג''ד, 14/01/10 11:55

    אנו מבקשים להודות למנהל ביה''ס היקר העושה מלאכתנו נאמנה.ע''פ האמרה שצדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים.אנו משוכנעים שבסיבוב הבא ''בעד בעד חיפה'' כלומר תל אביב רבתי הוא ישמח להפגש עם קציני פיקוד העורף.

    IP: 147.236.38.6דווח על תגובה זו

  • 55.

    המדינה שייכת לבעלי ההון - שהם יעשו צבא וישלחו את הילדים שלהם... בטוח (ל''ת)

    משתמט מהכל, 14/01/10 11:54


    IP: 194.56.215.66דווח על תגובה זו

  • 54.

    מה ? הוא מחנך ???

    זכי, 14/01/10 11:49

    לא הבנתי את האיסור שלו להכניס קצינים לבתי הספר, האם הוא חי באירן??? כנראה.

    IP: 132.64.40.193דווח על תגובה זו

  • 53.

    אנחנו לא מדינת ספרטה.

    דני ב., 14/01/10 11:45

    טוב עשה המנהל שלא מאפשר לצבא להיכנס לבית הספר.
    צבא בבית הספר? זה מזכיר משטרים אפלים.
    ידאג בית הספר לחינוך לערכים ואזרחות טובה ובבוא היום כאשר הצבא יגייס את אותם תלמידים יעשה בהם כרצונו כאשר הם ברשותו.
    אם הצבא כל כך מתעקש שיואיל נא ללכת ולהיכנס למעוזי הסרבנות בבני ברק ירושלים ובכל המגזר החרדי נראה אותם עוברים את הסף של הכניסה שם.

    IP: 89.139.165.241דווח על תגובה זו

    • לצערי, אנחנו כן מדינת ספרטה! תפתח עיניים הפלסטינאים הם בכל מקום! השאלה

      ilana, 14/01/10 13:41

      מי יחיי הם או אנחנו?!

      IP: 93.38.156.209 דווח על תגובה זו

    • אנחנו ועוד איך מדינת ספרטה

      רונן גולדשטיין, 14/01/10 15:36

      אם שמאלן קיצוני כמוך מהוד השרון יושב בנחת על המחשב בביתו ומסית את הנוער לא להתגייס,
      ומסית באופן קבוע ומפיץ שנאה נגד בני עמו רק בגלל שהם שחושבים אחרת ממנו,אנחנו ראש ודוגמא למדינת ספרטה.

      IP: 77.125.96.157 דווח על תגובה זו

    • ספרטה משטר אפל? אולי, אבל הרוויחו מקום של כבוד בקרב המפורסם ההוא!

      אין אתונה בלי ספרטה, 14/01/10 19:41

      כאשר אותם אוייבי אתונה (הכביכול משכילה אבל גם נלחמה רק פחות הצליחה מספרטה הממושמעת) נקראו לדגל להצלת אורח חיים חילוני דמוקרטי באו ללא היסוס כפי שחונכו בידיעה שהם ימותו בקרב מול חיל הפרסים העדיף עליהם פי כמה וכמה וזכו לתהילת עולם כמצילי הדמוקרטיה הקדמונים וכמי שבלעדיהם לא יכלה להתפתח דמוקרטיה כפי שאנו מכירים ומוקירים !!
      אני הייתי דווקא שוקל לחרוט את שמות אותם 300 חיילים ספרטנים על לוח ענק לפני הכנסת ואולי לפני כל אוניברסיטה ומוסד חינוכי גדול דוגמת גימנסיה!
      עד כמה שידוע לי בארהב מעריצים את ספרטה ועל אותו קרב מחנכים דורות שלמים (נדמה לי שהוא נקרא תרמופילאי), ובכלל בכל דמוקרטיה הספרטנים מהווים נדבך ויסוד דוגמת הסיירות אצלנו הבנויות במידה רבה על המודל הספרטני !

      IP: 94.159.200.150 דווח על תגובה זו

      • המורשת של היוונים ששרדה עד היום

        סטודנט, 14/01/10 21:15

        היא מורשתם של הפילוסופים, המתמטיקאים, המשוררים, האמנים ושאר ה''כביכול משכילים'' כפי שאתה מכנה אותם, שהם ערש התרבות המערבית שממנה אנחנו חלק.
        הספרטנים לעומת זאת לא התעניינו בשום דבר חוץ מצבא וספורט, ואילולא אותו קרב מפורסם לא היית שומע עליהם לעולם.

        מאתונה נשארה התרבות המערבית המודרנית, מספרטה נשארה הערת שוליים בדפי ההיסטוריה. תגיד לי אתה איזו תרבות יותר נשגבת.

        IP: 212.199.123.178 דווח על תגובה זו

      • האתונאים לחמו היטב בפרסים,ראה קרב מרתון וקרב סלמיס (ל''ת)

        הרודוטוס, 14/01/10 21:52


        IP: 89.138.130.111 דווח על תגובה זו

  • 52.

    כל הכבוד לזאב דגני - אי של שפיות בגימנסיה הרצליה. חזק ואמץ! (ל''ת)

    אסף קינצר, 14/01/10 11:39


    IP: 79.182.31.101דווח על תגובה זו

  • 51.

    כשלון של שר החינוך שיש מנהלים שמרחיקים את צבא העם מדור העתיד (ל''ת)

    יונתן, 14/01/10 11:31


    IP: 92.104.181.109דווח על תגובה זו

  • 50.

    קודם כל שצה''ל יבדוק את עצמו

    אמא של חייל, 14/01/10 11:31

    לא מדובר באג'נדה פוליטית.

    צה''ל בזבזני מבחינה תקציבית. מלא חדלי-אישים בתפקידי פיקוד, שחיתות והטרדות מיניות.

    שוביניסטי ומפקיר חיליו, את החטופים כמו את אלו שזקוקים לטיפול רפואי. אין דין ואין דיין בצה''ל, 3 שנים נאחזים החיילים באוכל לא בריא, מערכת בריאות איומה ונלחמים בין היתר בשביל החלטות של פוליטיקאים מושחתים ומפקדים שאכפת להם מהכיס של עצמם.

    וכשמסרבים הצעירים להתגייס לצבא המושחת, מה עושים?

    במקום לשנות את המצב, במקום לשפר ולהשתפר, שופכים עוד תקציבים בשביל שטיפת מוח של צעירים חסרי-כיוון במדינה חסרת-הכיוון שלנו.

    IP: 132.64.68.161דווח על תגובה זו

    • גברתי, יש גם זונות בתל ברוך, כיצד זה קשור לנושא?!

      רפניל , 14/01/10 14:52

      אם משרד החינוך, שהוא הסמכות המקצועית לעניין זה, סבור שאין פסול חינוכי בהופעת קציני צה''ל בבתי הספר (מצידי שיופיעו שם גם רבנים, וגם מדענים ויעשירו את הנוער בתובנות ממקור ראשון לגבי נושאים מרכזיים בחיינו), אין המנהל רשאי לפרוש מן הציבור, משום שהוא כיום, במקרה, המנהל...
      עוד יותר כך, לאור העובדה שהתיכון שלו אינו מצטיין בנושא השרות בצה''ל.

      IP: 212.235.35.141 דווח על תגובה זו

  • 49.

    זאב דגני - אתה מועמד להדחה והשבט עוד לא אמר את דברו...

    מועצת השבט, 14/01/10 11:30

    זה הזמן לקום במחאה אל מול קולות של מנהלים סוררים אשר מעודדים את התרחקות בני הנוער מצבא העם.
    עלינו להחרים את המנהל הסורר לאלתר ולהדיחו מתפקיד חינוכי במיידי.

    IP: 92.104.181.109דווח על תגובה זו

  • 48.

    כל הכבוד לד''ר דגני - האיש שיודע חינוך מהו

    עידו, 14/01/10 11:14

    רק בישראל נערי בית ספר שייכים לצבא. וגופה של דוגמנית-על שייך למדינתה.
    הלאה הפאשיזם הארור הזה. הלאה להלאמת הגוף והנפש.

    IP: 79.178.200.226דווח על תגובה זו

    • שלילי

      חכם, 14/01/10 11:23

      פאשיזם אינו קשור לשירות המדינה, לא רוצה לקחת חלק? עזוב אותה. כאזחרים אנחנו לא רק זכאים לזכויות אלא זכאים גם לחובות. עודדות שמירת חוק וקיום חובות\\זכויות היא מרכיב חיוני בדמוקרטיה, עצם שמחתו של דגני בעניין הרדיקליות שבהחלטתו מראה בדיוק את רמת החינוך שלו, אנטי-לאום.

      IP: 79.183.70.93 דווח על תגובה זו

      • זה לא עובד ככה

        מיה, 14/01/10 11:46

        האימרה הזאת של ''לא מוצא חן אז תעזוב'' מתאימה לדיונים שניהלנו בכיתה ז' כאשר רק בתחלנו להיות מודעים פוליטית. טבעה של מדינה דמוקרטית הוא לאפשר לפרטים שבתוכה להחזיק בדיעות שונות ולפעול בשמם ובשם קידומם. וביניהם גם הרעיון שקושר את הכרח השירות הצבאי עם מיליטריזם ופאשיזם, וזו דיעה שבהחלט ניתן לבסס והיא לחלוטין לגיטימית.
        ואין מה לעשות - גם ככה כולם פה חיים תחת הכפייה של שירות צבאי, אז למה להחדיר מיליטנטיות למערכת החינוך? למה לא ללמד פילוסופיה? סוציולוגיה ברמה גבוהה? למה לא ללמד ערבית כשפת חובה? יש כל כך הרבה דברים שצריך להחדיר למערכת החינוך לפני ''ערכים'' שהצבא כביכול מעניק.

        IP: 93.173.132.91 דווח על תגובה זו

        • מה התמורה / השרות שאת מוכנה לתת למדינה? (ל''ת)

          אהוד, 14/01/10 12:08


          IP: 89.138.153.34 דווח על תגובה זו

          • יותר עדיף שכל אחד מאיתנו ישאל את עצמו את השאלה הזאת (ל''ת)

            מיה, 15/01/10 12:12


            IP: 93.173.132.91 דווח על תגובה זו

    • איכס! ליברל בפרוטה! (ל''ת)

      מורה נבוכים., 14/01/10 11:32


      IP: 62.0.26.1 דווח על תגובה זו

  • 47.

    טוב שכך. יש להפריד בין הצבא לבין חיי היום יום במערכת החינוך (ל''ת)

    אורה, 14/01/10 11:08


    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

  • 46.

    בושה וחרפה למנהל

    קובי - תל אביבי גאה וכמובן משרת בגאווה במילואים, 14/01/10 11:04

    אתה בושה וחרפה - בתור מנהל אתה אמור להקנות לצעירים את הערכים של עם ישראל, וחלק גדול מהערכים זה לשמור ולהגן על עם ישראל וארצנו

    IP: 172.27.5.199דווח על תגובה זו

  • 45.

    יתכבד המנהל ויחזיר המפתחות. זה בית ספר ישראלי שמחנך לאזרחות ישראלית

    אמא של תלמיד לשעבר, 14/01/10 10:55

    רוצה להקים בית ספר אחר, יתכבד ויחזיר המפתחות.
    נמאס לנו, ההורים, ממנהלים המביאים את האג'נדה הפוליטית שלהם לכיתות.
    ממלא בית הספר הזה נמצא בירידה, אז אולי זו סיבה טובה לרענון.

    IP: 81.218.141.168דווח על תגובה זו

  • 44.

    היכן שר החינוך? מנהל שמרחיק את תלמידיו מצה''ל מקומו באשפתות (ל''ת)

    אזרח מודאג, 14/01/10 10:53


    IP: 92.104.181.109דווח על תגובה זו

  • 43.

    למה שבתל אביב יעודדו גיוס? יש בשביל זה את הפריפריה. (ל''ת)

    Joe Anaaref, 14/01/10 10:52


    IP: 79.183.111.89דווח על תגובה זו

  • 42.

    קיצוץ תקציב מיידי

    עופר, 14/01/10 10:51

    על אפו וחמתו של מר דגני

    IP: 84.109.223.62דווח על תגובה זו

  • 41.

    ד''ר דגני מקומך לא במדינתנו ובטח שלא במערכת החינוך. הגענו לשפל (ל''ת)

    אחד העם, 14/01/10 10:51


    IP: 92.104.181.109דווח על תגובה זו

  • 40.

    צודק! חינוך מיליטריסטי הוא מסוכן לחברה שלנו.

    אלון, 14/01/10 10:51

    שצה''ל יעשה קמפיינים דרך התקשרות או לא יודע איפה.
    ילדים שלומדים לבי''ס לא צריכים להבין שכל החינוך שלהם הוא הכנה לצבא.
    חינוך הומניסטי ופלורליסטי הוא חינוך טוב שלילדנו מגיע כזה.

    IP: 77.126.47.239דווח על תגובה זו

    • מסתבר שיש יותר מאידיוט אחד במדינה הזאת. (ל''ת)

      אבי, 14/01/10 11:11


      IP: 217.132.196.189 דווח על תגובה זו

  • 39.

    שימו לב להבדל בין התיכון הדתי לתיכון החילוני

    דובי הכתום, 14/01/10 10:47

    לשניהם צה''ל לא נכנס. לחילוני כי לא מאפשרים לו, לדתי, כי הוא לא צריך בכלל לבוא כדי לקבל 96.6(!) אחוזי התגייסות.

    IP: 147.234.2.2דווח על תגובה זו

  • 38.

    כל הכבוד למנהל! (ל''ת)

    לעצור את הסחף, 14/01/10 10:46


    IP: 79.176.143.11דווח על תגובה זו

    • אתה בטח הומו סלחנו לך תהנה .!!!

      רווח יעקב, 14/01/10 21:57

      את חתיכת אפס אני בן חמישים ועדין עושה צבא בגאוה וצר לי שאני מגן על אדיוט כמוך...בטח הבן זוג שלך שתוקע אותך ערבי תושב עזה!!

      IP: 79.176.74.81 דווח על תגובה זו

      • סוטה

        ש, 15/01/10 02:04

        לא יודע איך הגעת למסקנות באשר לנטיה המינית של המגיב על סמך שורה אחת, כנראה שזה מצביע יותר עליך מאשר עליו.

        אתה כנראה ממש חולה מין והומו שנמצא עמוק בארון אם הודעה רנדומלית גורמת לך לחשוב על גברים מקיימים יחסי מין.

        גם בגיל חמישים זה עדיין לא מאוחר לצאת מהארון...

        IP: 212.199.123.178 דווח על תגובה זו

  • 37.

    כל הכבוד

    שחר, 14/01/10 10:42

    כמו שנאמר, לצבא תפקיד שונה.די לשטיפת המוח. קצינים מקומם לא בבית ספר.

    IP: 212.25.77.118דווח על תגובה זו

  • 36.

    עלק מנהל

    בייניש, 14/01/10 10:38

    עם מנהל תיכון כזה נגיע ממש רחוק ללא ספק

    IP: 87.69.222.177דווח על תגובה זו

    • משתמט קטן, מי אתה שתפתח את הפה?

      סטודנט, 14/01/10 17:31

      קודם כל תחזור לצבא ותשלים את השנתיים שמהן התחמקת, רק אחר כך תתחיל לדבר.

      IP: 212.199.123.178 דווח על תגובה זו

  • 35.

    מדינת תל אביב השמאלנית כבר מיזמן אנטי ישראלית !

    שלום אך שוא, 14/01/10 10:34

    שעור המשתמטים והג'ובניקים הגבוהה בארץ!
    שמאלנות יתר ואנטי ציוניות בוטה ! הסתה ותמיכה באויב בעת מילחמה ,הפגנות תמיכה בחמאס וחיזבאלה [ במילחמות האחרונות ] !
    הקרנת סרטים אנטי ישראלים ואנטישמים בתל אביב .
    כול אלו ממאיסים את מדינת תל אביב על העם הציוני בישראל !

    IP: 85.65.13.120דווח על תגובה זו

  • 34.

    מציע לצהל לא לוותר ולקיים אסיפה אחרי הלימודים אז שטח בה''ס הוא חופשי!

    של מי המדינה הזאת לעזאזל?, 14/01/10 10:31

    ולראות כמה תלמידים רוצים ומעוניינים לשמוע מה יש לקצינים מנוסים לומר להם על החיים ועל השרות הצבאי!

    IP: 109.160.134.78דווח על תגובה זו

  • 33.

    כך נראה החינוך וכך נראית המדינה

    אודי, 14/01/10 10:27

    מערכת החינוך קרסה. מנהלים ומחנכים כמו דגני שלא מבינים את משמעות צה''ל (מסתבר שהתואר ד''ר אינו אומר כלום) ומקדמים אג'נדות פרטיות שלהם על חשבון צה''ל,גורמים לכך שהנוער שלנו מתחנך בצילם הענק של אנשים קטנים כי השמש שוקעת וכך זה נראה.
    מזלנו הוא שהנוער הישראליח ברובו לא ממש מושפע מאנשים כמו דגני ומתגייס בהמוניו ליחידות קרביות.
    דגניח :טול קורה מבין עינייך ,התעשת ואפשר לצה''ל להיכנס לגימנסיה המפוארת שאתה כרגע - וישי לקוות שלא לזמן רב - מנהל אותה.

    IP: 87.69.58.63דווח על תגובה זו

  • 32.

    אלה הולכות להיות 3 השנים הבאות ובין המשמעותיות ביותר בחיים שלהם

    יהודי, 14/01/10 10:25

    איזה מין ''מחנך'' זה שהוא לא רוצה שתלמידיו יפגשו עם קציני המערכת שהם יהיו חלק ממנה ל3 השנים הבאות בחיים שלהם?

    עם כאלה מנהלים אין פלא שרמת החינוך בארץ במצב שבו היא נמצאת.

    גועל נפש..

    IP: 79.178.46.197דווח על תגובה זו

    • כנראה לא הבנת....

      EY, 14/01/10 10:41

      המפגש הוא עם מורים ולא עם תלמידים.

      IP: 93.173.227.149 דווח על תגובה זו

  • 31.

    תתבייש לך.

    רונן, 14/01/10 10:18

    ע

    IP: 84.228.247.124דווח על תגובה זו

  • 30.

    מסכים עם המנהל

    אורן (ימני), 14/01/10 10:16

    אני בעד מלחמה בהשתמטות, אבל נגד הכנסת הצבא לתוך מערכת החינוך באופן כל כך בוטה.
    אין מקום להכניס את הצבא לתוך בתי הספר.
    הגיוס לצבא הוא ערך, אבל ערך שמופק מאזרחות טובה, ולא מהתערבות מילטריסטית בוטה.

    הגיוס לצבא הוא לא מהות הציונות, הגיע הזמן למתן את הפן המיליטריסטי בלאומיות שלנו.
    הציונות הוא גם הישגים במעדים, היי-טק, ברוח.
    נראה לי שקצת שכחנו את זה...

    IP: 76.124.61.115דווח על תגובה זו

  • 29.

    מדינת ישראל לא תשרוד עוד זמן רב- רק חלק קטן מהעם נושא בנטל

    תומר, 14/01/10 10:11

    מתישהו זה ימאס. בספרי ההיסטוריה יהיה רשום שהסיבה האמיתית לנפילתינו היא לא איומים ביטחוניים שתמיד היו, אלא התפוררות פנימית של החברה ואובדן ערכים. בקרוב הסוף.

    IP: 212.150.82.89דווח על תגובה זו

  • 28.

    כך דגני מחנך את הנוער, (ל''ת)

    שרה, 14/01/10 10:10


    IP: 194.90.125.57דווח על תגובה זו

  • 27.

    זחאלקה כבר הסביר לשמאל חולה הנפש ששיח מוניס גם היא בהתנחלויות. (ל''ת)

    רעמסס, 14/01/10 10:07


    IP: 89.139.45.17דווח על תגובה זו

  • 26.

    תמשיכו להכנס בכיפות הסרוגות , הרבה עתיד יהיה לנו פה... (ל''ת)

    יניב, 14/01/10 10:01


    IP: 77.126.233.183דווח על תגובה זו

  • 25.

    חיים בוגרשוב, ברוך בן-יהודה וכרמי יוגב ז''ל מתהפכים בקברותיהם (ל''ת)

    בוגר הגימנסיה, 14/01/10 10:00


    IP: 93.173.196.233דווח על תגובה זו

  • 24.

    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו

    שלמה, 14/01/10 10:00

    המדינה תתחיל היות עצמאית וערכית רק ביום שיוציאו מקרבינו מטפחי שנאה עצמית כמו דגני

    IP: 77.127.74.199דווח על תגובה זו

  • 23.

    אל תפמפמו את הנוער במילים -תנו להם את הכלים (ל''ת)

    ינטיפרזי, 14/01/10 09:56


    IP: 109.186.243.176דווח על תגובה זו

  • 22.

    ממתי גיוס לצה''ל נחשב לדבר מגונה, מנהל מוזר (ל''ת)

    א, 14/01/10 09:54


    IP: 66.75.23.75דווח על תגובה זו

  • 21.

    האמת היא שהחיילים שמגיעים

    מיטל, 14/01/10 09:53

    מדברים הרבה שטויות, ומאכילים את הילדים בסיפורים.עדיף לילדים האלו לדבר עם חיילים אמיתיים שלא באים עם אג'נדה,חברים ומשפחה, ולשמוע מהם באמת איך זה לשרת.

    IP: 77.126.191.138דווח על תגובה זו

  • 20.

    השמאל הקיצוני השתגע לגמרי. חותך את הענף עליו יושבים כולנו

    צפיחית בדבש, 14/01/10 09:52

    אני ליברלבעל דעות מתונות על הסכסוך והויתורים שעלינו לעשות על מנת לסיימו אבל זה כבר עובר כל גבול.
    צה''ל הוא קונצנזוס - אחד הדבקים החזקים האחרונים שנותרו לחברה הישראלית המשוסעת.
    לא צריך לרמוס גם אותו ולהרעיל את מוחות הצעירים כנגדו.

    IP: 81.218.241.5דווח על תגובה זו

  • 19.

    אנחנו לא שולחים את ילדינו לבית הספר על מנת

    המנהל צודק, 14/01/10 09:50

    שגורמים שונים יבואו לשטוף להם את המוח בכל מיני אג'נדות פוליטיות או דתיות.
    הילדים הולכים לבית הספר לרכוש השכלה בלבד.
    ואני כאמא לא מעוניינת שישטפו להם את המוח אינטרסנטים שונים.
    בגילאים האלה הילדים מאוד נוחים להשפעה, מחפשים את עצמם, ולכן יש חשיבות גבוהה מאוד לנגישות הגורמים המשפיעים, במיוחד כשזה מתנהל בתוך ה''בית'' שלהם.
    ודרך אגב, אינני שמאלנית, אני מתנגדת באופן עקרוני לכניסת גורמים פוליטיים או דתיים או מסחריים מכל הזרמים לבית הספר.

    IP: 207.232.43.81דווח על תגובה זו

    • כתבת מלא שטויות - כאילו באינטלגנציה. אבל בכלל לא קשורים.

      א.ג, 14/01/10 10:07

      ''ודרך אגב, אינני שמאלנית, אני מתנגדת באופן עקרוני לכניסת גורמים פוליטיים או דתיים או מסחריים מכל הזרמים לבית הספר.''

      צה''ל הוא גורם פוליטי ? ההתגייסות אליו היא פוליטית?
      צה''ל הוא גורם דתי? או שאולי בגלל שאנשים כמוך לא שולחים את הילדים שלהם להתגייס הוא אט אט הופך דתי - כי הדתיים הלאומיים כן מתגייסים.
      צה''ל הוא גורם מסחרי? יש מה להגיד על זה אמא חכמה שכמוך?

      מה שאתה מעוניינת זה שהילדים שלך ישתמטו. או שישרתו באיזו קריה.
      מה שאת באמת מפחדת ממנו זה שהילדים שלך יבוא יום אחד בהיר ויגידו שהם נחושים לשרת בקרבי. זה מה שמפחיד אותך.

      IP: 109.65.1.33 דווח על תגובה זו

    • מה עדיף קציני צהל או סוחרי סמים זאת השאלה האמיתית!??!

      חגיגת בחצר, 14/01/10 10:28

      בחיים אין וואקום כידוע למי שעבר גיל 10 עם שני אזניים וזוג עיניים!
      ואיזה אג'נדה וערכים מביא איתו המנהל דגני? שאלת את עצמך את השאלה הזאת או שנדמה לך שהדגני הזה כמו אילנה דיין ושאר האג'נדים הם צדיקים גמורים חפים מכל אג'נדה!!

      IP: 109.160.134.78 דווח על תגובה זו

      • דגני מביא ערכים לחינוך

        ד, 14/01/10 11:25

        בעוד שקצינים בצה''ל מביאים רק ערך אחד- צבא.
        שאנחנו מנהלים צבא כדי להגן על חיינו,
        ולא מנהלים חיים כדי להגן על הצבא?

        למה לנו צבא גדול שישמור על קיומנו אם בקיום הזה אין כל חינוך או תרבות, רווחה כלכלית, נקודה של שפיות?

        הפכנו לצבא שיש לו מדינה, וזו בהתאם מליטריסטית ופאשיסטית. כותרות העיתונים והפוליטיקאים הזועקים ''איום פלשתינאי, כל העולם נגדנו'' מעוורות את עיניכם.

        IP: 132.64.68.161 דווח על תגובה זו

  • 18.

    דגני הוא איש שמאל ומי ששכר אותו צריך לדעת מה הוא שכר

    k.a.r, 14/01/10 09:47

    בנוסף 100% מסכים עם מס' 8.

    IP: 127.0.0.1דווח על תגובה זו

  • 17.

    שפעת החזירים ? מוטציה אלימה ומדבקת ?

    מגפה בהתהוות, 14/01/10 09:42

    זאב צחור זאב דגני וזאב שטרנהאל...
    זאב בליצר (וולווה) זאב וויס ויהושע זאבי ...
    אבוי לנו אם בנימין זאב הרצל היה נדבק בפתוגן הנורא הזה ,בשעתו...

    זה משהו חדש יותר , כנראה. שפעת הזאבים למי שלא אוכל חזיר...או שפעת החזירים למעמידי פנים ומאחזי עיניים המתביישים בחזירותם.

    IP: 85.65.24.208דווח על תגובה זו

  • 16.

    כל הכבוד לך מר זאב דגני

    חיים, 14/01/10 09:40

    סירובך איננו כמובן עידוד להשתמטות מגיוס לצבא בניגוד למה שכתבו כאן כמה קרנפי העדר .
    צבא בצבא ובבית הספר זה חינוך .
    בית ה
    גימנסיה הרצליה איננה מעודדת בשום אופן השתמטות מגיוס או סירוב לשרת....הם רק מתנגדים לארח קציני צבא והם צודקים בכך ...כל הכבוד !

    IP: 87.68.223.145דווח על תגובה זו

    • חיים , אתה כל כך פתטי שאני מתקשה אפילו לכעוס עליך.

      קרנף העדר, 14/01/10 09:55

      פתטי וכל כך משעמם.
      כבוד גדול על כלום , סופרלטיבים שאפילו בפמפלטים של פקפ היו מיושנים ...וקביעות נחרצות כמו בכרזות האויליות של המחנה החרדי...
      לך חיים , מתאים לקרוא ה''ארץ''. לא טעית באתר ?

      IP: 85.65.24.208 דווח על תגובה זו

    • להכין את הצעירים לשלב הבא שלהם בחיים ולקראת מה הם הולכים זה חלק מחינוך

      הטיעון שלך קלוש ומגוחך, 14/01/10 20:18

      כמחנך, תמוה שהוא לא מעוניין שתלמידיו ידעו לקראת מה הם הולכים, ישמעו מה האופציות שלהם, ויעשו היכרות ראשונית עם המערכת הבאה שהם הולכים להיות חלק ממנה.

      האם אותו מנהל מסרב להכנסת פרופסורים לספר על מערכת ההשכלה הגבוהה, או אנשי מקצוע שיספרו על מה שהם עושים בקליניקה שלהם ומהו המסלול שיש לעבור בשביל ההכשרה המקצועית?

      איזה מן טיעון קלוש זה?

      IP: 71.235.82.22 דווח על תגובה זו

  • 15.

    מקום הצבא הוא לא בבית הספר

    דנה, 14/01/10 09:40

    ללא כל קשר לדעות פוליטיות, הילדים מגיעים לבית הספר על מנת ללמוד.
    אין מקום להכניס אנשי צבא לבית הספר.
    אג'נדות פוליטיות כאלו ואחרות ( ימניות ושמאלניות ) מקומן בחינוך משפחתי ובתנועות הנוער בלבד.

    IP: 207.232.43.81דווח על תגובה זו

  • 14.

    ככה נראית מדינת תל אביב

    ליאת, 14/01/10 09:39

    שמאלנות מכוערת ותחושה שהחיים מתחילים ונגמרים בעיר הכעורה והיומרנית הזאת.אולי תל אביב תקים צבא משל עצמה שיגן על גבולותיה בין רמת אביב לפלורנטין? האם לזה ייתן המנהל המכובד את הסכמתו?

    IP: 93.173.194.204דווח על תגובה זו

    • ועבורך החיים מתחילים ונגמרים בצבא

      ק, 14/01/10 11:23

      אולי שיתחילו תוכנית גן ילדים וזהו זה?

      עוורים!

      IP: 132.64.68.161 דווח על תגובה זו

  • 13.

    ווי ווי השמאל פושט רגל ומגלה את פרצופו

    מי שמתגייס הוא ימני, 14/01/10 09:39

    על כן אנו הנאורים בוגרי הגימנסיה לא נתגייס לצבא ימין.

    IP: 147.237.70.108דווח על תגובה זו

  • 12.

    מה הבעיה ?

    יחי, 14/01/10 09:36

    המנהל למד משר הבטחון ברק שגם הוא מנסה לזרוק את ישיבות ההסדר מהצבא אז למה אינכם מתלוננים על ברק

    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

  • 11.

    המנהל לא קורא לתלמידיו לא להתגייס, הוא רק לא רוצה קצינים בבית ספרו

    בניגוד ל''רב'' מהר ברכה, 14/01/10 09:31

    התכנית להכניס קצינים לבתי הספר היא מיליטריסטית ומסוכנת, וטוב עשה המנהל שלא אישר את כניסתם. מצד שני, בשום מקום הוא לא קורא לסירוב או לאי גיוס, את זה עושה האדון הרב מלמד מהר ברכה. חבל ש-NRG בוחר בכותרות מגמתיות ולא מדויקות.

    IP: 109.64.35.21דווח על תגובה זו

    • זה בדיוק העינין, זה לא בית ספרו! הוא בסך הכל המנהל שם ויש להחליפו. (ל''ת)

      אבי, 14/01/10 11:14


      IP: 217.132.196.189 דווח על תגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד לו (ל''ת)

    אין קשר בין צבא וחינוך, 14/01/10 09:29


    IP: 77.127.36.177דווח על תגובה זו

    • הקשר הוא ערכים! (ל''ת)

      חגי, 14/01/10 10:15


      IP: 85.64.106.31 דווח על תגובה זו

      • ערכים ל-מה? לזה שצבא חשוב מכל דבר אחר?

        ק, 14/01/10 11:22

        שאנחנו מנהלים צבא כדי להגן על חיינו,
        ולא מנהלים חיים כדי להגן על הצבא?

        למה לנו צבא גדול שישמור על קיומנו אם בקיום הזה אין כל חינוך או תרבות, רווחה כלכלית, נקודה של שפיות?

        הפכנו לצבא שיש לו מדינה, וזו בהתאם מליטריסטית ופאשיסטית. כותרות העיתונים והפוליטיקאים הזועקים ''איום פלשתינאי, כל העולם נגדנו'' מעוורות את עיניכם.

        IP: 132.64.68.161 דווח על תגובה זו

  • 9.

    מתי הפכנו למדינת צבא? מטרת התיכון לגדל חיילים ואחוז גיוס גבוה? (ל''ת)

    אבי, 14/01/10 09:20


    IP: 109.186.253.158דווח על תגובה זו

    • כן זאת אחת המטרות הראשיות כל עוד המדינה במלחמה!

      צבא זה לא חינוך?, 14/01/10 10:39

      אחרת לא יהיה לא בית ספר ולא גימנסיה, והמזל הגדול הוא שדווקא הנוער מבין את זה יותר מכל ''המלומדים'' למיניהם השואלים שאלות סרק כאילו אנו חיים באוויר !

      IP: 109.160.134.78 דווח על תגובה זו

      • מתי תבינו

        ק, 14/01/10 11:22

        שאנחנו מנהלים צבא כדי להגן על חיינו,
        ולא מנהלים חיים כדי להגן על הצבא?

        למה לנו צבא גדול שישמור על קיומנו אם בקיום הזה אין כל חינוך או תרבות, רווחה כלכלית, נקודה של שפיות?

        הפכנו לצבא שיש לו מדינה, וזו בהתאם מליטריסטית ופאשיסטית. כותרות העיתונים והפוליטיקאים הזועקים ''איום פלשתינאי, כל העולם נגדנו'' מעוורות את עיניכם.

        IP: 132.64.68.161 דווח על תגובה זו

  • 8.

    להפסיק מייד את התמיכה הממשלתית בבית הספר כמו שעשו להר ברכה

    משפטן, 14/01/10 09:19

    איפה ואיפה???

    IP: 95.86.74.80דווח על תגובה זו

    • כמובן שיש הבדל

      מלה טובה , 14/01/10 21:10

      המנהל לא מעודד השתמטות, הוא פשוט טוען שתפקיד הצבא מחוץ לביה''ס (והוא צודק). הוא לא מנסה לתפוס את צה''ל בביצים ולהחליט עבור החיילים אילו פקודות עליהם למלא או לא למלא. בנוסף, לא זכור לי שיש הסדר בין צה''ל לגימנסיה הרצליה, במסגרתו זוכים התלמידים לתנאי שירות מועדפים. או שאתה רוצה לחדש לי משהו....

      IP: 84.228.43.101 דווח על תגובה זו

  • 7.

    היש עיוורון גדול מזה? או שמא המנהל מעודד השתמטות במודע?

    מצטער, 14/01/10 09:16

    מי יגן על המדינה ואזרחיה? הערבים? החרדים? האם אזרחות טובה אינה קשורה לגיוס לצבא?

    IP: 98.118.10.136דווח על תגובה זו

    • עם כל הכבוד

      מצטערת, 14/01/10 09:51

      אתה לא יכול לשים חרדים וערבים על אותו משקל

      IP: 87.69.159.228 דווח על תגובה זו

      • צודקת בהחלט

        גיל, 14/01/10 11:09

        לחרדים אין הצדקה מוסרית לא לשרת, הם סתם פרזיטים

        IP: 212.143.165.203 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מצויין. שמח שאחד קם נגד עדרי הקרנפים. (ל''ת)

    קרני, 14/01/10 09:16


    IP: 81.218.241.5דווח על תגובה זו

  • 5.

    תבינו , הוא פשוט איש חלש שמפחד מתגובות הברנז'ה הפוסט-ציונית (ל''ת)

    אבא של תלמיד בגימנסיה, 14/01/10 09:15


    IP: 79.182.129.78דווח על תגובה זו

  • 4.

    אין מה לעשות שמאלנות זה עונש מאלוהים וככה גם נראים החיים שלהם (ל''ת)

    א, 14/01/10 09:15


    IP: 89.138.223.189דווח על תגובה זו

  • 3.

    מדינה הולכת לאבדון,,,כל ממזר נהייה מלך, (ל''ת)

    משה, 14/01/10 09:14


    IP: 89.138.19.40דווח על תגובה זו

  • 2.

    עכשיו אנחנו מבינים למה לא מתגייסים אצלהם

    אלי מימון, 14/01/10 09:09

    העסק רקוב בראש. למה לכתוב הגימנסיה הרצליה. צריך לשנות את השם ל Hertzelia Gymnasium. הם לא גרים במדינה הזאת - אלא באיזה פלנטה דימיונית שהמציאו. זו בושה ןחרפה. הינה לכם ה'אוהלה של תורה' בשמאל הקיצוני.

    IP: 81.218.159.28דווח על תגובה זו

    • ...אבל הם לפחות יידעו שיש לכתוב ''אצלם'' (ל''ת)

      חיים, 15/01/10 04:45


      IP: 98.233.237.208 דווח על תגובה זו

  • 1.

    בושה וחרפה למנהל בית ספר תיכון , הציונות היא להתגייס

    ד''ר ברק, 14/01/10 09:07

    לפטרו מיידית , אינו מהווה דמות חינוכית מתאימה בבית ספר תיכון יהודי ישראלי.

    IP: 127.0.0.1דווח על תגובה זו

    • למה כי דעתו שונה מדעתך, לכן יש לפטרו? (ל''ת)

      קרב דר, 14/01/10 09:18


      IP: 81.218.241.5 דווח על תגובה זו

      • לא, כי הוא קורא במודע להפסקת התיישבות העם היהודי בארץ ישראל.

        raquel, 14/01/10 09:26

        וקצת מצחיק וגם עצוב שזה בא מפי מנהל של בית הספר הראשון בארץ ישראל.

        IP: 132.66.100.62 דווח על תגובה זו

      • יש לפטרו כי הוא מעודד משתמטים

        סא''ל שלדג, 14/01/10 09:41

        בגלל דיעה לא מפטרים אף אחד רק אם יש מעשים אחרי הדיעה.
        השכל ולמד.

        IP: 147.237.70.108 דווח על תגובה זו

      • לא, כי המנהל אינו קובע את אופיה ומדיניותה של מדינת ישראל

        רפניל , 14/01/10 14:48

        ואינו רשאי או זכאי לסייע בשום דרך למניעת עידוד הנוער לשרת בצבא, כל עוד סבורה המדינה שצבא זה נחוץ לה.

        IP: 212.235.35.141 דווח על תגובה זו

    • הציונות היא להתגייס והגימנסיה מעודדת את זה !!!!

      יהודי גאה, 14/01/10 10:24

      רק בלי להכניס אנשי צבא לבית הספר. יש לילדים מספיק זמן לפני שייפגשו במיליטריזם פנים מול פנים.

      IP: 212.150.66.185 דווח על תגובה זו

      • ובינתיים שיסתפקו בסמים, מכות דקירות וכו ..ממש חינוך שקט ורגוע !

        פתאום קציני צהל לא נחמדים !, 14/01/10 19:54

        זה מצג שווא של השמאל הרגיל להעלים לא רק בעיות קשות אלא גם גופות מזירות רצח כאשר המתים והרוצחים לא מתאימים לאג'נדה שלו!
        אתם מדברים ברצינות? קציני צהל לא יעבירו הרצאה בשיא הכיף? למה, זה טירונות!?
        בדיוק הפוך, לתלמידים יהיה זמן לשאול שאלות קשות בהזדמנות שלא תחזור על עצמה ...מה נראה לכם, שישאלו שאלות בטירונות?

        IP: 94.159.200.150 דווח על תגובה זו

    • צבא שיש לו מדינה

      תמה, 14/01/10 11:03

      שירתתי בסדיר ואני משרת במילואים בשמחה ובגאווה ועדיין אני חושב שצבא זה לא ערך בפני עצמו. הציות לחוקי המדינה הדמוקרטית והתרומה לקהילה הם הערכים שמגולמים בגיוס לצבא. אין מקום לקציני צבא בבתי הספר, אלא למחנכים.

      IP: 80.230.229.36 דווח על תגובה זו