• 56.

    ראש אכ''א צודק, לה לא מגיע מאומה מצה''ל

    מוטי, 05/05/10 09:59

    בעלה לא נהרג בקרב ולא באימונים יש לכן להעבירה כאלמנה רגילה לבטוח לאומי

  • 55.

    TZAHAL LO ASHEM ! M

    dany, 04/05/10 16:29

    ASHMA ATZMIT

  • 54.

    היא נשארה אלמנה ותקבל כל חייה גימלה

    דן, 10/01/10 10:49

    ואנו נעמוד לזכר עבריינים דום בערב יום הזכרון לחללי צה''ל
    אי אפשר להפריד בין אנשים ישרים לעבריינים?
    הלו האסון קרא בעבירה על החוק
    יש לשנות את החוק למען אותם בחורים שבאמת נפלו על משמרתם, זילות חללי צה''ל זועק לשמיים
    תקוותי שראש אכ''א קורא זאת וחייבים להביא לשינוי החוק

  • 53.

    goim

    ella, 10/01/10 08:39

    ma em osim po bihljal?2 goim?

  • 52.

    בת 21 שני ילדים ובהריון ..נו מה אתם חושבים ?

    כיכר מלכי ישראל, 10/01/10 03:19

    כולם מאותו האב ? או כל אחד מגבר אחר?

    • ברוסיה אין להם עבודה...אז מצהירים שעברו ליד...

      בר כנען , 09/05/10 11:36

      בית הכנסת ושמעו יהודים מתפללים. מאז הם יהודים, הבחור עולה לארץ מעצם החוק שהסבא של הסבא מתקופת האבן היה יהודי לכן הוא מרשה לעצמו לבוא ולהתחייל בצהל. מה שנותן לו מאוחר יותר פריבילגיות מה שלצבר אין סיכוי לקבל. הם נשואים כדת וכדין? אם כן שתקבל גימלא כאלמנה, אם לא שתחזור לרוסיה שם בטח יותר טוב......

  • 51.

    הביאו אותם שמעון פרס וחבריו ..הם האשמים היחידים ואתם תקטרו עד מחר..

    כיכר מלכי ישראל, 10/01/10 02:29

    את הבעיה יש לפטור דרך היבואנים הם הביאו סחורה דפוקה ולכן הם חייבים לקחת את הסחורה המקולקלת ..

    • :) (ל''ת)

      צריך לעבוד על יצוא חזרה - דחוף !!!, 10/01/10 12:56

  • 50.

    הרוג כן, חלל צהל לא ןלא.

    יבגני, 09/01/10 23:15

    לא מעניין אם זה רוסי או ישראלי, העיקר שמשהב''ט יהיה מספיק חזק ולא יכיר בה כאלמנת צהל, אין סיבה שהרוג משתית אלכוהול יוכר כחלל צהל כמו הרוגי המתלה וכו'.

    • צודק!!!!!!

      גינדי, 10/01/10 05:14

      לא כל מי שמת במדיו הוא חלל צה''ל, במייחוד לא חייל מובחר מיחידת השתיינים של חטיבת וודקה

  • 49.

    פשוט בושה כנסו...

    רוסיה עם כבוד, 09/01/10 20:48

    איך אתם לא מתביישים להגיב בכל הלכלוך הזה.רוסים הביאו תרבות וחינוך למדינה הזו ואני כבר לא מדברת על רפואה ותכנולוגיה.נכון שיש רוסים ששותים אבל אלו אנשים מעטים.ומה זה בדיוק משנה מה המוצאקרה אסון ולא משנה אם רוסי או לא!למה אם זה היה בין מרוקאים משהו היה משתנה?בגלל היחס של הצברים כולם שונאים אותנו גם ככה אז עוד ביניינו צריך לריב?

    • מספיק עם השקרים!..

      ללא דמגוגיה, 09/01/10 22:59

      אני נגד גזענות נגדכם אבל על איזה תרבות וחינוך את בדיוק מדברת? מה זה הסיסמאות מתקופת הקומוניזם שהכניסו לכם לראש?
      אני נגד הגזענות נגדכם אבל מספיק עם הסיפורים והשקרים על כמה שתרמתם, כי לא תרמתם שום דבר חיובי, הסיבה היחידה שבגללה באתם לכאן זה כסף או בשפה שלכם דהנגי.
      ומה הסיפורים על מרוקאים או עדות אחרות? הם לא מרוקאים בשבילי אלא יהודים, וזו מדינה יהודית, זאת אומרת שזאת המדינה שלהם.

    • את צודקת בהחלט. העליה הרוסית באופן כללי היא איכותית ביותר. מאוד חבל

      שמפרסמים כאן תגובות גזעניות שמכתימות עדה שלמה., 09/01/10 23:31

      ואני צבר בן של צבר - זה לא קשור בכלל.

    • את צודקת מאה אחוז אבל.....

      טובה, 10/01/10 07:40

      כל קבוצה אתנית סובלת ממיעוט שמוציא לה שם רע. העליה מרוסיה עשתה חסד גדול למדינת ישראל. הגיעו אנשים סופר איכותיים.תסתכלו כמה אנשי רפואה יש היום בכל מקום.כמה מתמתיקאים פזיקאים היי טק,יזמים סטארטפיסטים ומה לא.הבעיה שיחד עם האיכות הגיע קצת זבל ,והוא זה שמוציא לרוב הקהילה הזו שם רע.האם כל הרומנים שהגיעו לישראל היו גנבים? לא!!!אבל מיעוט שהיה לא ישר גרם לקהילה לסבול מהסטיגמא ''רומני גנב''. ומה עם ''מרוקו סכין'' ????כל המרוקאים היו אלימים שהסתובבו עם מכינים??? לא!!!שוב מיעוט שגרם לקהילה שלמה לסבול מסטיגמא.יש לאריק איינשטיין שיר שמדבר על זה בדיוק.איך עליה קהילה חדשה שמגיעה מקבלת סטיגמא ובכך עוזרת לעליה הקודמת שהסטיגמא שדבקה בה להתישן.ככה אנחנו היהודים.אוהבים לשנוא. כל כך חבל.....

    • כמעט צודקת

      פופיק, 26/02/10 08:30

      העליה הרוסית של שנות ה 70 וה 80 היתה של יהודים שנלחמו על זכותם לעלות לישראל והיו ציונים ומשכילים. עליה זו זכתה לכבוד וההשתלבה בהצלחה בארץ. העליה הרוסית של שנות ה2000 היא של ערב רב שלמרבה הצער מבייש (ברובו -טבען של הכללות שהן מפספסות רבים וטובים) את העליה הרוסית ''ההיא''.

  • 48.

    לא מפלה אף אחד,פשוט שונא את כולם (ל''ת)

    ישראלי מצוי, 09/01/10 20:44

  • 47.

    תנחומיי

    מישהו, 09/01/10 20:33

    אכן מקרה מצער.אבל נראה לי שלא הכל אבוד עבורה - היא יפהפיה ולא נראה לי שתהיה לה בעיה להינשא בשנית (אחרי תקופת אבלות מסויימת כמובן).

  • 46.

    לא מבין למה יהודים מרוסיה מגינים על הגויים שהיגרו לארץ.

    צבי, 09/01/10 19:51

    אם אתם כ''כ אוהבים את התרבות שלהם,למה עליתם?
    או אולי אתם חושבים שגם אנחנו צריכים להיענש?
    לא סבלתם מספיק משנאה ואנטישמיות?
    שכרות ואלימות זה בסדר?
    תחליטו באיזה צד אתם כי אנחנו על סף קרע גדול.

    • מכיוון שאני קוראת תגובות בנוסח'' רוסים מסריחים הרסו את המדינה'' אני כב

      נינה, 09/01/10 21:06

      לא יכולה להבדיל בין יהודי כשר יוצא רוסיה לבין גוי שהגיע לכאן במקרה .
      התגובות מלאות שנאה וקנאה מאחדות אותנו.
      אני הראשונה לצאת נגד הרמאים שניצלו את חוק השבות אך מה אתה מציע לי לעשות להסתובב עם תלאי צהוב ? עם חותמת כשרות על מצח? עם אישורים מרבנות ? הרי אני חשודה נצחית בעיניי חלק של הציבור רק מפני שנולדתי במקום לא נכון. ואגב זה קורה רק בארץ לצערי. אחותי הגרה לארה''ב ונהנית מיחס נפלא של הקהילה כולה ואף אחד לא מפקפק ביהדותה ולא משליח עליה פשעים של אחרים. חומר למחשבה

      • NOT TURE

        NYC, 10/01/10 05:31

        IN NEW YORK, EVERYBODY JUST HATE THE RUSSIANS.
        SO, WHAT THE HELL ARE YOU TALKING ABOUT?

        • אני חייתי בניו יורק 12 שנה ומכיר הרבה מהגרים יהודים מרוסיה. אף אחד לא

          מיכאל, 10/01/10 09:16

          שנא אותם אולי רק ישראלים אכולי שנאה כמו שמגיבים כאן

    • תגובה ל-46

      עולה-ותיקה, 09/01/10 21:51

      כאן הבעיה.בוודאי שהחלטנו ולכן אנחנו כאן.הילדים שלנו משרתים בצבא(אגב, אני רואה בזה זכות ולא חובה).אבל...שונאים אותנו.אולי במרכז הארץ זה מורגש פחות,אבל בפרפריה זה בולט!
      עצוב מאוד!
      יכולה להגיד בוודאות שאחרי 20 שנה בארץ אני מאוד אמביוולנטית לגבי המקום שלי בחברה הישראלית.מחד אני כאן,הילדים שלי כאן,בניתי את עצמי כאן ומרגישה שהבית שלי כאן.מאידך-שונאים אותי כאן.
      התנתקתי משם,אבל לא רוצים לקבל אותי כאן.
      פשוט תלושה,באוויר...ההרגשה קשה.במיוחד בגיל 50+.
      רוב החברים שלי הם ילידי הארץ,צברים. בשבילם אני אחת מהם.עם זאת קשה מאוד לספוג את השנאה.

      • אז את בטח מכירה את הגיזענות גם כלפי לא רוסים, אנשים נורמטיבים שמשרתים (ל''ת)

        את המדינה., 09/01/10 23:13

        • בוודאי ששמעתי

          עולה-ותיקה, 10/01/10 15:52

          וזה מעציב אותי מאוד.ואם לא יקרה נס,אז התוצאות תהיינה הרסניות לגמרי וכולנו נשלם ביוקר.ובמקרה הכי גרוע עלולים להגיע גם לחורבן בית השלישי(שח'ישמור עלינו)

  • 45.

    אני חי ב-1 מ-3 רבי קומות כולם רוסים אנשים נפלאים כווווולם (ל''ת)

    זעפרני רחובות, 09/01/10 19:38

    • תנחומיי, אתה מרגיש ברוסיה (ל''ת)

      ., 10/01/10 01:22

  • 44.

    תתביישו לכם על תגובות העלובות שלכם

    גל, 09/01/10 19:21

    מישהו חשב על הילדות ועל הבחורה הצעירה המסכנה שלא יודעת מה נפל על ראשה, שעדיין לא מעכלת את האסון תתצטך להתמודד ולגדל את הבנות לבדה. מה זה קשור המוצא שלה. קצת רחמנות לאישה והבנות.
    יוליה, משתתפת בצערך ושלא תדעי עוד צער, ושיהיו לך כוחות לגדל את הבנות לתפארת

    • יהיה הרבה וודקה לשכוח! (ל''ת)

      לא נורא, 10/01/10 05:45

  • 43.

    התגובות שלכם כנגד הרוסים מחליאה אותי.''מקופחים נצחיים''. (ל''ת)

    אייזיק - פ''ת, 09/01/10 19:06

    • מקופחים? מה זה קשור?? (ל''ת)

      פטריוטים נשמע יותר הגיוני, 09/01/10 19:43

      • פטריוטים ? ממש לא! אידיוטים בהחלט כן!! (ל''ת)

        נינה, 09/01/10 21:07

        • תקראי במילון את הפירוש של ''פטריוט'' לפני שאת מתלהמת (ל''ת)

          ל'' נינה'', 10/01/10 01:20

  • 42.

    הסדיזם חוגג לפי שאנשים באים לסיפוקם (אורגזמה) מהטרגדיה (ל''ת)

    היכן 33 ארגוני/שדולות הנשים?, 09/01/10 18:42

  • 41.

    האסון הגדול של המדינה הזו הוא אנשים רעי לב וגזענים!!!

    גילי, 09/01/10 18:41

    מביך לקרוא את התגובות פה!!!
    מקווה שלא תדעי עוד צער וכן תדעי עזרה !!!!

    • אין קשר לגזענות, העובדות מדברות בעד עצמן

      מיכל, 09/01/10 19:14

      אחוז האלכוהוליסטים בקרב העולים מבריה''מ לשעבר הוא גבוה משמעותית. יש פה בעיה חברתית שדורשת טיפול ועצימת עיניים וצקצקנות שמדובר בגזענות רק מחפה על הבעיה במקום להתמודד איתה.

      • העלייה הרוסית היא מהגדולות שהגיעו אי פעם אז ברור שיש גם בעיות

        אבל בסך הכל מדובר באנשים טובים וצריך לזכור את זה, 09/01/10 23:33

        ואת פשוט גזענית ובורה

        • כל מי שנגדכם הוא בור? (ל''ת)

          פחחחח, 10/01/10 01:21

    • כשכתבו על ''מזרחים'' ותושבי גוש קטיף! אז הסכמת איתם! (ל''ת)

      לא ראיתי אותך מובך, 10/01/10 05:43

  • 40.

    ביטוח לאומי כן! - אלמנת צה''ל?????? למה??? שירת בחיל השכרות?

    גלית, 09/01/10 18:33

    חייל שמשתכר סתם כי זו דרכו לחגוג סוף טירונות וכך גם מת - לא צריך להיות זכאי לקצבה מצה''ל? צה''ל שלח אותו לשתות? הוא שתה במילוי תפקידו? היה חייב לשתות כדי להגיע לבסיס? אצלנו סיום טירונות היו חוגגים על שפת הים, מסיבה, פאב אבל לא דופקים את הראש עד כדי ירי בחברים. אולי ככה חוגגים בצבא הרוסי אבל לא בצה''ל.

    • גבירתי כבר אספה נתונים על האירוע, ניתחה אותם והגיעה למסקנות (ל''ת)

      דן, 09/01/10 18:56

    • דיי כבר זה מגוכך

      רוסיה עם כבוד, 09/01/10 21:07

      איזה יפיי תואר פה ניהיו כולם כשמדובר ברוסים.חמודה כל המרוקאים בני ה20 שותים דביוק כמו רוסים אז די כבר להשלות את עצמך שזה רק רוסים

      • את קוראת להם ''מרוקאים'' כאילו הם נחתו ממרוקו לפני שנה

        לחצופה שהגיבה, 10/01/10 01:24

        אתם הרוסים ראויים להיקרא רוסים, אל תנסו בדרך מניפולטיבית לפלג את הישראלים לעדות וארצות כאילו היו עולים חדשים.

      • אין רוסיה גאה. גאה, לכי לרוסיה תהיי גאה שם!!! (ל''ת)

        שקרנית רוסייה!, 10/01/10 05:42

    • צודקת , ויש 70% חללים ממקרי עבריינות, מספיק עם זה. (ל''ת)

      יולי, 09/01/10 23:20

  • 39.

    לא נתפס מה שהולך במדינה שלנו (ל''ת)

    TAMI.ME, 09/01/10 18:33

  • 38.

    רחמים

    aviK , 09/01/10 18:30

    כן.הזהות והפגנת סימפטיה וחמלה וודאי.בני אדם מי מתווכח בכלל.צעירים יפים וחבל וכואב כמו על כל בני אנוש שנפטרים.אך מישהוא שם למעלה צריך לעשות דין וחשבון נוקב לא?
    מדוי מקרב אוכלוסייה זו בפרט בכל מקום שונה בארץ יש יותר רצח משפחתי,חברי,מקרי ניצול מחרידים,הטבעטת ועינויים שלא נשמעו ונראה כי נלקחו מספר הזוועות של הרגב?
    מדוע.
    לא לטייח וזה לא קשור לחמלה בכל מקרה שראוי שתהייה ויש גם לעשות למענם דבר או שניים להישרדותם,אך למען הדורות הבאים,הערכים של לא תרצח הבסיסי לקיום הדדי,האלימות האיומה כפתרון לסכסוך שמתפרשת הלאה אל המדיני ,האישי החברתי.

  • 37.

    תגובות פרימיטיביות

    אני, 09/01/10 18:24

    זה פשוט מדהים כמה התגובות כאן משקפות את הרמה של ישראלי ממוצע - גזען פרימיטיבי ומתוסכל שאוהב הכללות. בקיצור, מלח הארץ. האם רוסים אשמים גם בזה?

    • ואתה בעצמך קורא לישראלים ''תת רמה'' (ל''ת)

      לך לעזא...., 09/01/10 19:44

    • גזענים על יהודים שנולדו פה לפני דורות?! (ל''ת)

      מה יש? יותר נוח להיות, 10/01/10 05:40

  • 36.

    לפי התגובות כאן - הרוע מולך.

    אנשים בלי לב ובלי מח., 09/01/10 18:12

    אנשים איומים. תגובות מחרידות. ולכן המדינה שלנו נראית ככה.

  • 35.

    האסון הרוסי - אלימות, שכרות, זנות והמפלגה של ליברמן (ל''ת)

    דגידפ, 09/01/10 18:09

    • האסון הישראלי שטחיות וחפיפניות של המחשבה

      דן, 09/01/10 18:57

      כמו התגובה של דגידפ

      • ליברמן לא מתאים לא, אז כנירא שזחאלקות למיניהם יותר מתאימים (ל''ת)

        נינה, 09/01/10 21:10

  • 34.

    מפתיעת,מפתיע

    clagros , 09/01/10 18:05

    חבר'ה, לא משנה מה הרקע, הבחורה אכלה אותה בגדול. כאן כולם חככמים (אין לה בעל, לא תקבל עזרה) וחזקים (גויה, זונה).
    האם מישהו מציע עזרה או כיוון חויבי?
    למה כל הישראלים/ יהודים תמיד צריכים להיות חרא של צדקנים?

  • 33.

    נתתם להם רובים-שיאבטחו כל חור במדינה הזו-כל הכבוד למשטרה

    אלימלך זורקין, 09/01/10 17:49

    האקדחים האלו או הורגים חפים מפשע(כבר הסברתי בעבר-שעל פי תפיסת צה''ל-הנפגעים הם חברים קרובים מאד!!)
    או שהם נחטפים ע''י פושעים.
    שגברת שלי יחימוביץ' וחבריה ייפסיקו את ההתחמשות המטורפת הזאת.
    ולחשוב שהמשטרה מחייבת מאבטחים חמושים......
    העיקר ששתן יינמץ ופיפי העלו מיסים.

    • מה הקשר לשלי יחימוביץ. הרוסים שייכים לליברמן ושות' (ל''ת)

      דגידפ, 09/01/10 18:10

  • 32.

    אצל החרדים בגילה כבר יש 4 ילדים ואחד בבטן-לפחות הוא הלך לשרת בצבא

    תבדקו מה קורה אצל הבדואים בעל אחד ועשרה נשים, 09/01/10 17:44

    אם הוא היה נהרג בצבא כולכם הייתם מרחמים עליה - אז תפסיקו עם הנבזות והצביעות ותתחילו להבין שכל התקציב של הרווחה הולך לשני מגזרים החרדים והערבים לסוגיהם.. ואלה שני המגזרים שלא תורמים למדינה .....

    • עדיף לכם לא יהודים מאשר יהודים! אפילו משרתים בצבא! (ל''ת)

      חבורה של שקרנים, 10/01/10 05:39

  • 31.

    כבר שניים וחצי ילדים???????????????????????

    מוטי, 09/01/10 17:28

    לא ידעתי שרוסים גם עושים ילדים כ''כ הרבה וכ''כ מהר????????????????????????
    חשבתי שרק חרדים

    • במיוחד לאוהבי הכללות

      א', 09/01/10 17:36

      זה לא ''רוסים'' - זה בני הזוג הספציפיים האלה, והם יוצאי דופן.

      • זה רוסים!!!! גם בניו-יורק הם עושים זאת. רוסים!!!! נקודה! (ל''ת)

        תפסיק להתכחש!, 10/01/10 05:37

        • ראיתי אותם מוצגים בסיינפלד ובחוק וסדר וזה הספיק

          יואל, 10/01/10 11:14

          בשני הפרקים האלה הרוסים שהוצגו היו האב טיפוס שיש בארץ ואין צורך לפרט נכון??

    • המאזן הדמוגרפי

      דוד, 09/01/10 17:43

      עדיף לך שרוסים שמתגייסים לצה''ל יעשו יותר ילדים מאשר חרדים וערבים. כך המאזן הדמוגרפי היהודי- ציוני יהיה חיובי.

      • שגרו בגוש קטיף שהגנו עליכם מכל הבחינות! הרסתם אותם! (ל''ת)

        מעניין מה עשיתם לכל הציונים, 10/01/10 05:38

  • 30.

    לפי 22 מוצאה היחיד מהמצוקה הוא להיות זונה כדי לשרוד (ל''ת)

    זה מה אנו רוצים?!!!, 09/01/10 17:17

  • 29.

    משרד הקליטה עשו טעות!!!

    נמאס מהם, 09/01/10 17:15

    הורסים לנו את המדינה מכל הבחינות!!!....

    • אתה חלק מאפסי הארץ

      דוד, 09/01/10 17:47

      כך אתה מדבר לאוכלוסייה שמשרתת בצה''ל,משלמת מיסים ונהרגת במלחמות ישראל?! רק בן אדם שלא חי את ההוויה הישראלית יכול לדבר כך. לא ארד לפסים אישים, אבל תחשוב היטב למה אתה חושב כך - האם זה בגלל שאתה גזען שמקומך לא בחברה נאורה או שאתה משתמט מצה''ל, כי אתה אדם חסר ערכים.

      • מתברר שעדיין יש אנשים נורמליים בארץ , תודה (ל''ת)

        א', 09/01/10 17:58

      • מה עשיתם לגוש קטיף כולם שרתו שם בצבא! הרסתם אותם!

        שקרנים!, 10/01/10 05:36

        וזה היה בסדר גם כן. העיקר להביא למדינה הזאת כל אחד שזכה בהטבות! אז תמשיכו להגן אחד על השני ובנתיים כולם אוכלים אותה!!!! אז בתאבון!!!!

    • נכון! בואו נעשה פוגרומים!

      א', 09/01/10 17:53

      מזמן כבר לא נלחמנו, אז יאללה - לנקות את הארץ חלב ודבש מרוסים, יהודים מרוסיה, מרוקאים, תיימנים, גרוזינים, קווקאזים, וכו' וגם מארגנטינאים ואנגלו-סקסים - גם הם לא יודעים עברית כמו שצריך אחרי 20 שנה בארץ. יהיה שמח!

    • להיכנס

      רותי, 09/01/10 21:53

      אין להם במה להתגאות רק בהבנת השתייה את זה הם יודעים מאוד טוב הם מתגעים שהביאו לנו את הרפואה ואת התרבות והחינוך אך לא הביאו כלום חוץ מלימוד השתייה בשפע ומאפיות המרובות לפני בואם הסתדרנו הרבה יותר טוב ארץ ישראל היתה של היהודים היום היא שלהם אנו חיים בפחד במקום העבודה בזוגיות בבית הספר במקומות הבילויי ובכלל בכל מקום היו צרכים לחשוב טוב את מי הביאו לנו ובמיוחד מי הוא יהודי

      • לרותי

        מישהי, 09/01/10 22:50

        רותי,מה דעתך לשפר את העברית שלך?!
        ואז תפסיקי לפחד מאיתנו גם במקום העבודה,גם בזוגיות,גם במקום הבילויים...

      • כמי שנולדה כאן אני מתביישת בתגובה המטופשת שלך ושל כמותך (ל''ת)

        די כבר עם הגזענות המגעילה!, 10/01/10 00:37

        • מישהי

          לזו שנולדה כאן, 10/01/10 15:45

          פחות מכל דבר בתגובתי יש גזענות.דברתי אך ורק על העובדה שהעברית של הגב'שמפרסמת ברשת זקוקה לשפור.ואם כבר לדבר על ''הגזענות המגעילה'' אז היא בהחלט ישנה בתגובה של הגב' רותי ושלך!פשוט בגלל הרמה הקוגנטיבית שלך (לא רוצה לרדת רמה ולהשתמש במילים שלא מתאימות לפרסום ברשת) לא הצלחת להבין זאת!

  • 28.

    עוד גוית על הראש שלנו (ל''ת)

    די כבר, 09/01/10 16:49

    • למה גויה? אולי היא יהודיה? בטשקנט היו המון יהודים אשכנזים דווקא (ל''ת)

      א', 09/01/10 17:31

  • 27.

    היא לא אלמנה

    אבי ע, 09/01/10 16:36

    אם הם לא היו נשואים (ובשום מקום לא קראתי שהם היו), אז היא לא אלמנה.
    מכאן שהיא לא תקבל שום מעמד או עזרה ממשרד הביטחון כאלמנת צה''ל (על כל המשמעויות הכלכליות שבכך). היא לגמרי לבד (אם כי הבנות יוכרו כיתומות צה''ל אבל זה לא יותר מידי כי משהב''ט תומך בהורים ואלמנות ולא ביתומים).

    • עכשיו כן מה ההיה במדינה הזו (ל''ת)

      עמיתוש, 09/01/10 16:58

    • לפני שאתה מפריח עצות ומידע כדאי שתכיר את החוק.

      היא זכאית כבת זוג לכל הזכויות וגם ילדיה., 09/01/10 19:02

      אין כיום הבדל בין אשה לבת זוג מבחינת זכויות סוציאליות .

  • 26.

    עוד הישג נפלא נזקף לזכות התרבות הרוסית המתקדמת !!

    מרוקאי בלי תרבות עם תרבוש, 09/01/10 16:36

    לא היו צריכים להגיד ידענו רק מהתיאור של המקרה!
    להיות חבר של רוסי זה 50% סיכוי להירצח !

    • מה אתה אומר?! באמת??? תחשוב שמדינת ישראל קיימת רק בזכות היהודים מרוסיה

      ilana, 09/01/10 18:34

      תלך ללמוד היסטוריה, כי המרוקאים הגיעו לכאן על הכל מוכן! מי בנה את המדינה, מי נלחם בבריטים, מי הקים קיבוצים???!!! מי נתנ את הכסף???? התשובה היא יהודי רוסיה. אז לך ללמוד יא מרוקאי!

      • לפחות תקראי קצת החסטוריה לפני שאת מגיבה בבורות כזאת (ל''ת)

        ואם כבר, הגויים מרוסיה באו למדינה מוכנה ומשגשגת, 09/01/10 19:49

        • יהודים יוצאי רוסיה הקימו את המידנה. עובדה ! וכל מלה נוספת מיותרת (ל''ת)

          נינה, 09/01/10 21:12

          • אין קשר ביניהם לגויים מה-20 שנה האחרונות (ל''ת)

            די לבלבל את המוח, 10/01/10 01:28

  • 25.

    ואתם המגיבים כמה רוע ורשעות יש בכם ואפס חמלה על ה-אישה/ילדה (ל''ת)

    כמה שמחה לאיד ורעל הוטף מבין שיניכם, 09/01/10 16:23

    • נכון, האנשים כל כך רשעים ושיפוטיים, שום רחמים אין בתגובותיהם ! (ל''ת)

      אורית, 09/01/10 17:37

  • 24.

    הם עוד מגינים אחד על השני בקליקה אכזרית

    הבוכרי Борис, 09/01/10 16:17

    אפילו שבעלה נרצח היא לא מאשימה אותו,עד כדי כך גזענים כחפי החברה הישראלית.
    כמו שרצו לגרש את התאומים לגרש אותה ואת משפחתה, הם רוצחים פי אלף אין להם כל בושה אחרי שהתעללו בנו בגולה גם המעורבבים מבינהם

  • 23.

    לחייב להשאיר את הנשק במקום העבודה בכספת כל יום (ל''ת)

    קיקו, 09/01/10 16:12

  • 22.

    בגלל התגובות שלהם עובדי רווחה יקחו לה את הילדים (ל''ת)

    אנשים רעים שכמותכם, 09/01/10 16:08

    • זה עדיף לילדים

      לולי, 09/01/10 16:32

      מאשר לגדול בעוני אצל אמא שלא ראויה לגדלם.מה ייצא מהבנות שלה? עוד אמהות חד הוריות שיהיו נטל על החברה? וזה במקרה הטוב.

      • אם כך צריך להוציא מאות ילדים מהחרדים שהם נטל על המדינה (ל''ת)

        תשאלו למה הגברים החרדים לא עובדים כדי לפרנס ילדיהם, 09/01/10 17:47

        • אז גם לכם מותר! משום שהם לא בסדר. לכולם מותר! (ל''ת)

          בא נגיד שהחרדים לא בסדר, 10/01/10 05:31

      • על סמך מה החלטת שהיא אימא לא ראויה ?כי ילדה בגיל צעיר? את ממש נבזית (ל''ת)

        נינה, 09/01/10 21:14

  • 21.

    הם אפילו לא נשואים. אין לה שום זכויות.

    לולי, 09/01/10 16:07

    לא גרו יחד. היא רצה לכל העיתונים ואתרי האינטרנט בשביל התביעה העתידית לתמיכה.

  • 20.

    משרד' הבטחון יצטרך לטפל שוב במשפחה שכולה עקב עבריינות ושכרות. הגיעה

    רמי, 09/01/10 16:04

    העת להעביר משפחות כאלה לטיפול הביטוח הלאומי (משפחות של חיילים שמתים עקב עבריינות, תאונות דרכים תחת השפעת אלכוהול בחופשה, וכד'.) ויפה שעה אחת קודם.

    • צודק ב-100%.נקווה שמשהב''ט לא יתנקנק (ל''ת)

      יוסי, 09/01/10 23:16

  • 19.

    מסכנה הילדה ומסכן הבעל שבעצמו גם היה ילד (ל''ת)

    אני, 09/01/10 16:04

    • אבל להיות לא אחראי ולהביא ילדים בסיטונות זה בסדר.

      ילד ילד, 10/01/10 10:42

      הם לא דתיים אס הכל מותר!!!!
      ולהם מותר לבכות. ולהם מותר לשתות לשכרה. ולהם מותר לשלם הוצאות בלתי מתקבלות על הדעת. הם הרי לא ''חרדים''! מותר לרצוח, למכור את נשותיהם לזנות, להם מותר הכל. לרוסים הנאורים האלה. המשרתים בצה''ל משום שזאת הדרך היחידה שלהם להתקיים! גועל נפש! מזבלה מלאה בגופות. להם מותר הכללללללל!!!! לכו לאמא רוסיה!!!! עופו לנו מהעניים!!! תפסיקו להשריץ ילדים ולחכות למשלם המיסים לשלם עליכם! אה שכחתי, הם לא חרדים להם מותר הכל!!!!

  • 18.

    המדינה תדאג לה כמו שדאגה לחצי מיליון גויים שחיים על חשבוננו. (ל''ת)

    אלון, 09/01/10 15:59

    • החרדים הם שחיים על חשבון החילונים ויוצאי רוסיה. (ל''ת)

      אייזיק - פ''ת, 09/01/10 18:49

      • לצערי מדובר במיליון וחצי גויים (ל''ת)

        ., 09/01/10 19:51

        • אפשר לחשוב שכל היהודים הם טלית שכולה תכלת (ל''ת)

          כמה טיפשות בתגובה כל כך קצרה..., 10/01/10 00:39

  • 17.

    בת 21 - 2 ילדים והריון ?? לא נראה לאישה הזאת משהו מוזר ? (ל''ת)

    טוב לא יכול לצאת מזה, 09/01/10 14:58

    • בת 21 עם שניים ושלושה ילדים - ככה בדיוק צריך להיות.

      אבי צנעני, 09/01/10 16:41

      תפסיק להיות אשכנזי מובס ודוחה חיים. בלי ילדים - אין חיים. רק ילד אחד לזוג - ניוון של האוכלוסייה. הם הביאו ילדים בגיל כל כך צעיר כי הם עוד תמימים ואופטימיים ולא נכנעו לדכדוך והחמדנות הישראלית/חילונית/אשכנזית ש''חוסכת'' בהבאת ילדים לעולם ואחר כך מתבכיינת על ''בעיות דמוגרפיות'' ומתפתלת בפתרונות חולניים כמו הבאת גלי מהגרים מכל מיני ארצות שונות ומשונות. חבל שנגמר ככה לזוג היפה הזה...

  • 16.

    עלובי החיים. בת 21 עם שלושה ילדים

    מריו, 09/01/10 14:37

    העתיד שלה מאחוריה. חבל שאיבדה את בעלה. עכשיו באמת אין לה שום סיכוי.

    • עוד 10-15 שנה היא תצא לחופשי ותוכל ללמוד אם יש לה ראש (ל''ת)

      ש/, 09/01/10 16:16

  • 15.

    ככה זה עם רוסים - אי אפשר לסמוך עליהם כחברים.

    אבי צנעני, 09/01/10 14:27

    שימו לב כמה רציחות יש ביניהם על רקע שתייה חברותית. מהכרות קרובה איתם - אנשים מסוכנים ולא צפויים. יכולים להפגע או לקבל את ''הקריזה'' מעניין של מה בכך - ולרצוח !!! בוגדניים מתנשאים ובעלי קוד מוסרי ומנטלי שונה לגמרי מהחברה הישראלית.

    • בוא תכליל עוד קצת

      ג'ניה, 09/01/10 15:30

      מסכימה איתך שיש הרבה בררה, בדיוק כמו
      בכל חברה, אבל מפה ולהגדיר את כולם אנשים
      מסוכנים ולא צפויים המרחק גדול מדי.

      • אז ברשותך אני כן אבוא ואכליל עוד, כי יש דבר שנקרא מנטליות,

        אבי צנעני, 09/01/10 16:20

        אופי לאומי, תודעה קולקטיבית, וכיוב'. מה שאמרתי מבוסס על הכרות קרובה עם כמה חברים לשעבר - רוסים. דווקא ניגשתי אליהם עם ראש פתוח והרבה רצון טוב - ואכלתי אותה בגדול, פעם אחרי פעם, עד שפיצחתי את הקוד הגנטי שלהם - קרים, מחושבים, חברים עד הכסף, מתהפכים ומנצלים בלי סנטימנטים ובלי טיפת רחמים. וזה לא בגלל עוני - גם כשיש מיליארדים הם יבגדו וירצחו, כמו שרואים במלחמות האוליגרכים. רוסים עליך, ישראל. אבי צנעני

        • ממש טראומה זה עשה לך

          רוסיה עם כבוד, 09/01/10 21:45

          צר לי שהיה לך ניסיון מר עם רוסים אבל 2 רוסים שהפנו לך גב או העליבו זה לא דוגמה לאוכלוסייה כולה זה כמו שלהגיד ששכנה מרוקאית שלי זונה אז כל המרוקאיות זונות.צריך להפעיל הגיון ולא להכליל

        • צריך להיות מוכשר לעבוד על תימני ג'חנון בכסף (ל''ת)

          יוסי דני, 09/01/10 22:11

      • אז ברשותך אני כן אבוא ואכליל עוד, כי יש דבר שנקרא מנטליות,

        אבי צנעני, 09/01/10 16:24

        אופי לאומי, תודעה קולקטיבית, וכיוב'. מה שאמרתי מבוסס על הכרות קרובה עם כמה חברים לשעבר - רוסים. דווקא ניגשתי אליהם עם ראש פתוח והרבה רצון טוב - ואכלתי אותה בגדול, פעם אחרי פעם, עד שפיצחתי את הקוד הגנטי שלהם - קרים, מחושבים, חברים עד הכסף, מתהפכים ומנצלים בלי סנטימנטים ובלי טיפת רחמים. וזה לא בגלל עוני - גם כשיש מיליארדים הם יבגדו וירצחו, כמו שרואים במלחמות האוליגרכים. רוסים עליך, ישראל.

    • תלוי את מי היה לך מזל להכיר מקרוב

      א', 09/01/10 15:59

      כנראה את אותם הרוסים שברמה שלך...

    • רק על תימנים חמדנים וקמצנים אפשר (ל''ת)

      סרגי סרגייבסקי, 09/01/10 17:32

      • במיוחד אפשר לסמוך על מרוקאים -פשע מאורגן (ל''ת)

        אייזיק - פ''ת, 09/01/10 18:52

    • במפעל שאני עובד,הרוסים הכי מסורים לעבודה (ל''ת)

      אייזיק - פ''ת, 09/01/10 18:50

    • אולי בעיה אצלך...

      רוסיה עם כבוד, 09/01/10 21:40

      אם לשמוע לך אז כל הרוסים פשוט רצים ברחובות עם סכינים וגרזנים.תתייעץ עם רופא לגבי הבעיות הנפשיות שלך כי כניראה יש לך כמה

  • 14.

    בת 21 עם שלושה ילדים?? מה הולך פה! תגידי תודה שזה נפסק כאן

    דורון, 09/01/10 14:24

    אחרת בגיל 30 היית עם 15 ילדים, בלי כסף בלי שכל ובלי חשק לחיות

    • דורון תפסיק להיות אשכנזי מובס ודוחה חיים. בת 21

      אבי צנעני, 09/01/10 16:28

      עם שניים ושלושה ילדים - ככה בדיוק צריך להיות. בלי ילדים - אין חיים. רק ילד אחד לזוג - ניוון של האוכלוסייה. הם הביאו ילדים בגיל כל כך צעיר כי הם עוד תמימים ואופטימיים ולא נכנעו לדכדוך והחמדנות הישראלית/חילונית/אשכנזית ש''חוסכת'' בהבאת ילדים לעולם ואחר כך מתבכיינת על ''בעיות דמוגרפיות'' ומתפתלת בפתרונות חולניים כמו הבאת גלי מהגרים מכל מיני ארצות שונות ומשונות. חבל שנגמר ככה לזוג היפה הזה...

      • תגובה לצנעני

        גבי, 09/01/10 17:53

        אילו הייתה יותר משכיל הייתה מבין כי הראשון שדיבר כל בעיה דמוגרפית וקיבל פרס נובל היה
        פול סמואלסון שכבר בשנות החמישים של המאה הקודמת התריאה מפני ילודה לא מתוכננת ועוני
        אלא שאתה ביתר הצנענים חי עוד בתימן ולא מבין שעדיף ילד או שניים לחנוך מאשר שלושה צנענים לכלא בשל מחסור באמצעים.
        גם כאן היתה בעיה חבל שהסתימה כפי שהסתימה
        אבל ברור שלא היה תכנון והעוני טומן בחובו
        רק עוני ובערות בשל חוסר האמצעים של הילדה
        המסכנה.
        אז אנא צנעני התחל לחשוב ובמקום לעסוק בגזענות שהושרשה בך מלידה רכוש השכלה מערבית
        לא אשכנזית כפי שבטעות אתה וחבורת הנבערים שבעם הזה חושבים בטעות.

  • 13.

    מאבטחים עאלק

    אורי, 09/01/10 14:23

    מישהו בדק פעם אם טירוף האבטחה הישראלי מונע הרג או גורם יותר ממנו? בכל מקום מתייחסים אלינו כאל חשודים, מפשפשים בחפצינו ובגופינו באופן שלא היה עובר בשום מדינה מערבית, משפילים אותנו וכל זאת בכדי למנוע פיגועים שאינם. לעומת זאת, כל ארחי פרחי יכול לקבל נשק, להיות מאבטח ולשחק בשליפות.

  • 12.

    מה הרבה יותר גרוע מהקוואקזים?

    קודמן, 09/01/10 14:22

    הקוואקרים שמגיבים בכל מקום שנאה והכללות

    • לא הבנתי מה הקשר לקווקזים (ל''ת)

      ויקי, 09/01/10 19:56

  • 11.

    3 ילדים בגיל 21 -- השתגעתם? (ל''ת)

    יוני, 09/01/10 14:06

  • 10.

    תיהיה חזקה, באמת מקרה מזעזע ומצער, הלוואי שהרשויות יעזרו לך ! (ל''ת)

    עצוב כל כך, 09/01/10 13:55

    • ושוב נופלים על משלם המיסים בגלל התנהגות עבריינית (ל''ת)

      נמאס, 09/01/10 14:33

    • משום שה''ראשויות'' ולא ''רשויות'' כבר עזרו לה. ואז ממשיכים לנצל! (ל''ת)

      מדוע אתה חושב שהיא כאן?, 10/01/10 10:51

  • 9.

    האם בשביל חיי עוני כאלו היה שווה לעזוב את אמא רוסיה?

    תוהה, 09/01/10 13:52

    אגב, בהארץ רשמו את שמה.

    • מבחינתי היה עדיף לו נשאר ב''אמא רוסיה'' שלך (ל''ת)

      לתוהה, 09/01/10 14:32

      • ישראלים מגעילים,תרדו מהעליה מרוסיה ,מעדיף אותם (ל''ת)

        אייזיק - פ''ת, 09/01/10 18:54

    • ברור שלא שווה לעלות לארץ, אבל הרוב עלו ממניעים ציונים! (ל''ת)

      ברוסיה ברבה יותר טוב, 09/01/10 16:16

      • אני מתערב שיותר מחצי לא הבינו שזה בציניות! (ל''ת)

        הבנתי נכון?, 09/01/10 16:42

      • באו כי ציונים. ברצינות?! אתה בטוח יודע! (ל''ת)

        חחחחח... הצחקת אותי!, 10/01/10 05:27

  • 8.

    יהיו זכרו של י' ברוך!

    טלי, 09/01/10 13:44

    היי חזקה

  • 7.

    רצח או פליטה

    יוסי כהן, 09/01/10 13:43

    על המישטרה מוטלת עכשב משימה שתביא לפיענוח התעלומה אשר גרם להרג של הבחור שהשאיר אלמנה בהריון עם שני ילדים. השם ינקום דמו אם זה היה רצח

  • 6.

    דווקא הספיק הרבה. מה עשה חוץ מילדים? (ל''ת)

    ריטה, 09/01/10 13:40

    • הוא חייל בודד, הקריב את חייו בשביל המדינה, קצת כבוד ! (ל''ת)

      מירב, 09/01/10 13:53

    • הספיק לשרת את המדינה ולתרום לריבוי היהוידים בארץ ! (ל''ת)

      ציוני אמיתי, 09/01/10 13:56

  • 5.

    חבל שישראל הפכה לפח הזבל של מי שהיה לו רע במולדתו (ל''ת)

    ילד שלישי בגיל 21 ???, 09/01/10 13:39

  • 4.

    רוסים הביאו לכאן כל עלובי החיים של בריה''מ הביאו לכאן (ל''ת)

    א, 09/01/10 13:29

    • גם וגם הגיעו מרוקאים לארץ (ל''ת)

      גם וגם, 09/01/10 14:22

      • מרוקאים לא מתנהגים בכזו אלימות ואכזריות, אל תבלבל במוח. (ל''ת)

        כמות הפשיעה בשיא מאז שבאו, 09/01/10 16:17

        • ברור - שני התאומים שרצחו את הילד בן 7, הם מה זה מתוקים!

          א', 09/01/10 16:34

          אופס, סליחה, שכחתי, הילד היה רוסי, אז זה הוא שהיה אלים ואכזרי..

          • הם לא מרוקאים, שכל. תבדוק את העובדות לפני שאתה מלכלך (ל''ת)

            שרעבי, 09/01/10 19:16

          • המקום שלך זה מדור לאנסים. לך תעלה ריר שם!!! (ל''ת)

            מה אתה עושה כאן?, 10/01/10 10:53

      • בלי יהודי רוסיה , כל המזרחים היו נשארים אצל חבריהם הערבים ! (ל''ת)

        העליה הראשונה, 09/01/10 16:18

    • מעדיף רוסים ע''פ צחצחים מזרחים (ל''ת)

      אייזיק - פ''ת, 09/01/10 18:55

      • הלוואי וכל השכנים שלך יהיו שתיינים כמו החבר'ה האלה (ל''ת)

        נראה אותך, 09/01/10 19:16

  • 3.

    מישהו מוכן להסביר מדוע מעלים לכאן אנשים מבלי לבדוק את הרקע שלהם

    עופר, 09/01/10 13:27

    איזה מן דבר זה, תרבות בילוי של שתייה בצוותא ומשחקים בנשק?

    • איזה תגובה ילדותית, אדם הכי נורמטיבי יכול לקבל סיבוב ולרצוח ! (ל''ת)

      אין ערבות, 09/01/10 13:54

    • ל-3 עופר

      נח, 09/01/10 13:55

      אני מוכן לנסות להסביר לך.מה יותר טוב לך פלישתינאים?
      אם לא ,אז זה מה שיש.כי למי שהיה קצת משהו בראש חי בכבוד ומתפרנס מעבודתו בארה''ב או באירופה,הבינות?

      • לדעתי 3 צודק העלו לכאן אוכלוסיה עם רקע בעייתי מאוד (ל''ת)

        טל, 09/01/10 14:31

        • ולפני שבאה העליה הזאת..לא היו בתי כלא בארץ???? (ל''ת)

          כל עליה קודמת מאשימה את החדשה-(:, 09/01/10 15:25

          • זה רק החמיר. אחוז השתיינים והאלימות שם גבוה מאוד, הם רגילים

            שירי, 09/01/10 16:16

            לחיים קשים ומלאי אלימות, כאלה פשעים אכזריים מבוצעים בעיקר ע''י חבר'ה שמגיעים משם (ר''ע ההוא שאנס את אמא של חברו לאחר שרצח אותו).

  • 2.

    ככה זה שמביאים את קווקז ותרבות האלימות לישראל

    לצערי זה לא מפליא, 09/01/10 13:17

    בחורה צעירה בת 21 עם שתי ילדים ובהריון שלישי במקום להתקדם בחיים וכל תרבות השתייה והאלימות תרבות רעה .

    • זה לא קווקאז, חבוב, זה הרוסים ''הלבנים'', חלומם הרטוב של הסוכנים הציוניי

      אבי צנעני, 09/01/10 14:30

      תסתכל בתמונה, האישה לבנה כמו שלגייה, היא לעולם לא תתחתן עם קאווקז או אחד מהרוסים ''השחורים''. אבל אל תתבלבלו - ''הלבנים'' הם הכי מסוכנים.

      • נכון הם הכי קרים שיש ואלימים (ל''ת)

        בוכרי, 09/01/10 16:15

      • אבי צנעני, כמה שנאה יש לך לאנשים שהקימו את המדינה! (ל''ת)

        יהודים מרוסיה 10, 09/01/10 16:19

        • אלה לא האנשים שהקימו את המדינה, רבים מהם בכלל לא יהודים

          מיכל, 09/01/10 19:17

          האיכותיים מביניהם ברובם היגרו לקנדה ולארה''ב. את ההורים הזקנים והחולים שלחו לפה.

          • נכון מאד!!! (ל''ת)

            אבי, 09/01/10 23:51

      • אבי צנעני, חבוב, תרגיע!

        רוסיה שלא תתחתן עם צנעני המתוסכל, 09/01/10 16:26

        די כבר לשפוך את התסכול האישי שלך כאן! כולי תקווה שעוד רוסיה תסרב לך בקרוב - אז אולי תבין סוף כל סוף שלא כדאי לאנשים כמוך אפילו להתקרב ל''רוסיות השלגיות'' - אתה והדעות שלך פשוט לא לרמה שלהן. ואיך עם כאלה שטויות בראש אתה יכול למצוא לך חברים בין רוסים?
        אז תמשיך להסתובב עם הבררה המוכרת לך - הכי טוב לאנשים כמוך!

        • דווקא יצא לי לצאת עם כמה רוסיות ''לבנות'', ויש לי קרובי משפחה

          אבי צנעני, 09/01/10 16:38

          שהתחתנו עם רוסים/ות, וגם שמעתי על הרבה רוסיות לבנות שמתחתנות עם ערבים - מה שהתכוונתי זה שביניהם, בין ''הרוסים'',
          יש הבדלה בין הלבנים - אלא שבאו מרוסיה הלבנה - והשחורים - רוסים שחורים, להגדרתם - אלה שבאו מהארצות האסייאתיות של ברית המועצות ...

        • תת רמה שחושבת שהיא ברמה גבוהה..... (ל''ת)

          פאטתית, 09/01/10 19:59

      • חחחח צנעני, אתה מומחה לרוסים וקווקזים?

        לירז, 09/01/10 20:10

        דווקא הבנות הרוסיות מתות על ''שחורים'' קווקזים, ולא נראה לי שיש הבדל גדול בינם הם כולם עולים מרוסיה וקווקז זה אזור בדרום רוסיה

    • מס' 2, אתה חוצפן

      גל, 09/01/10 19:32

      אני בטוחה שאתה לא מכיר שום יהודי מקווקז.
      היודים בקווקז שרדו חרף האוכלוסיה המוסלמית האלימה ולא התבוללו, אנשים עם ערכים, כבוד, שהיו צריכם להגן ולשמור על משפחותיהם ולא נתנו לאף אחד להשפיל אותם ובגלל זה האוכלוסיה המקומית בקווקז כיבדה אותם. לאף אחד אין זכות לדבר עליהם בזילזול ובהכללה.
      יהדות מפוארת ומבורכת

  • 1.

    תנחומים. תהיי חזקה (ל''ת)

    =, 09/01/10 13:15