• 44.

    עופו מהולץ!!!!!!!!

    הולצניקית, 03/10/10 17:10

    אם משהו לא מסכים אם העונשים או אם משהו אחר הוא יכול לעוף מבית הספר לבית ספר אחר!
    הולץ הוא בית ספר נהדר ומישה לא מסכים אם זה מקומו לא שם!

  • 43.

    כנסו לפה!!!

    אנונימי, 28/06/10 16:50

    אני תלמיד הולץ וזה לא למי שנעדר או מאחר...זה למי שמנקה...והעונש זה בדר''כ בחופש...

  • 42.

    תתביישו...

    הולצניקית גאה שהמנהל היה מחנך!, 19/06/10 22:55

    פשוט תתבישו לכם לבוא ועוד להתלונן אתם חתמתם על חוזים ועל טוהר בחינות אתם אמורים לדעת מה העונשים לכל דבר מנסון
    כל יומיים בבצפר רגיל הייתי אצל המנהלת פה בהולץ פעם אחת הייתי אצל המנהל פעם אחת ויחידה אותי השעו נתנו לי לנקות את בית הספר כל פינה ניקיתי שמה לא התבכיינתי ולא כלום!כי זה היה מגיע לי ובזכות העונש הזה סיימתי שנה עם התנהגות א' בשנתיאין דבר כזה השעיה בבית! השעיה מתבצעת בבית הספר בין משך יום (במקרה הטוב) או במשך שבועיים(במקרה הכי הכי גרוע).
    אז לכל אלו שמחשחקים אותה קדושים מעונים תפסיקו להעתיק בבחינות, או לעשן, או לנסות ללכת מכות. ותתחילו ללמוד, ואז לא יהיו לכם טענות- תבואו רק לעצמכם בטענות, לא הייתם מנקים אם לא הייתם עושים משהו נגד הנהלים.
    באתם למסגרת צבאית תוך ידיעה ברורה למה אתם נכנסים, יש לכם משמעת צבאית, וחינוכית.
    לא טוב לכם אתם מוזמנים לעזוב. אז אבי אני מורידה בפנייך את הכובע (או הכומתה XD)כל הכבוד לך ועל כל מאמציך להשליט בבית הספר הזה סדר וחינוך כמו שצריך
    יישר כוח!!

  • 41.

    כתבה פסימית ולא נכונה,הבית ספר מעולה

    תלמיד מהבית ספר, 24/02/10 20:58

    הבית ספר מעולה,התלמידים שנענשים,נענשים לא סתם,הם תלמידים שמפריעים,מאחרים,רבים מכות ועוד..
    ומי שלא שם לב אז הבית ספר תחת משמעת צבאית מה שאומר שהעונשים הם חלק מהחינוך ואם צריך להיתלונן אז צריך להיתלונן על כך שמענישים לא מספיק חמור.העונשים בבית ספר הם טובים שמביאים מסר להבדיל מעונש סטנדרטי בתיכון רגיל שמסתכם בישבה בבית כמה ימים ושיחוק במחשב,דבר שלא מרתיע בכלל.למתלוננים תתבישו לכם,תתנהגו נורמלי ולא תהיו על מדי ב' ומי שזה לא מתאים לו מוזמן לעזוב.סה''כ באתם מרצון ומשום מה אף על פי ההתלוננות אינכם עוזבים..ישר כוח למנהל שמרגע כניסתו לתפקיד רק מוסיף לבית ספר,משפר אותו והופך אותו לבית ספר מעולה שמביא לאנשים עתיד מעולה.
    ממליץ לכל הבוגרים לאחר סיום לימודיכם בבית ספר בין אם זה ביד' ובין אם בי''ב להביט רק לרגע לאחור ולראות איפה אתם נמצאים וכמה כלים והיתרונות הבית ספר נתן לכם במהלך כל שנות לימודיכם בו.

  • 40.

    המנהל לא בדיוק דובר את האמת

    אנונימי, 16/01/10 15:19

    ''ברוב הפעמים אנחנו משתדלים שזה לא יקרה על חשבון שעות הלימודים''
    בתור אחד שלומד שם זה לא בדיוק נכון.
    הביאו לי לנקות את בית הספר עד שההורים שלי באו מה שפגע בציונים במבחנים כי לא היה לי זמן ללמוד וגם להשלים חומר כמו כן תלמידים אחרים מנקים על חשבון הלימודים. הדבר היחיד שעושים על מנת שהתלמיד לא ינקה על חשבון השיעורים הוא שמביאים אותו לבית הספר בימי שישי בשביל לנקות.

    זה גם די משפיל שבקרב צוות בית הספר עובר מפה לאוזן עד התלמידים על מה נענשתי דברים שאתם לא הייתם רוצים שאחרים ידעו וזה עד היום רודף אותי אפילו מאנשים שאני לא מכיר.

  • 39.

    חשוב לציין שסגל המורים

    תלמיד במכללה של הבית ספר, 14/01/10 17:02

    הוא ממש מצויין ,כל אחד ואחד ממש אחלה של מורה והם בסדר גמור מכל הבחינות.
    רק ''המדריכים'' הם הבעיה,חבורה של ילדות קטנות בנות 19 שמרשות לעצמן יותר מידי, וגם ''המדריכים'' פחחח חבורה של כוסיות, מכל המדריכים יש רק שניים שנראים כמו שמצופה מאיתנו,מגולחים ומצוחצחים,כל השאר אם זקנים כמו ערבים,ממש בושה וחרפה.
    לעניות דעתי הם,המדריכים הם מקור הבעיה,עודף סמכויות, ופלצנות מוגזמת מצידם,צריך לנשל חלק מהסמכויות שלהם, לתת להם מסדרים ולנקות מאט, כי ט'אכלס הם לא עושים דבר,זהו אינו שירות צה''לי זוהי בושה צה''לית.

  • 38.

    הולצניקים- חסר לכם בושה

    תלמידה גאה!, 12/01/10 20:33

    כל התלמידים שהגיבו פה נגד בית הספר, תיתביישו לכם!!
    אתם מגיעים לבית הספר נהנים מהטבות רבות בתור שוחרים בהולץ.. אבל העונשים שחלק מכם אמורים לקבל פתאום לא מוצדקים?!
    חשבתם על זה שאם ההיתם נוהגים בדרך אחרת לא ההיתם מגיעים למצב של השעייה??
    בתור תלמידה ותלמידה גאה, אני דורשת שתפסיקו להוציא החוצה רק את הדברים ''הרעים'' (לפי סיפוריכם) ותוציאו החוצה גם את כל שאר הדברים הטובים! ותפסיקו לרדת על ההנהלה.. היא עושה לכם טובה גדולה מאוד.. תתחילו להעריך מה שנותנים לכם.. בעתיד תבינו שמה שקורה עכשיו בא רק לטובתכם!!!

  • 37.

    תפסיקו להתלונן!

    הולצניק כיום משכבת י''ב, 11/01/10 19:35

    מי שהגיע למסגרת הצבאית בהולץ ידע לאן הוא מגיע,אין זה חכם להתלונן על דברים קיימים בשטח זה שנים ואין צורך בתולונות ציבוריות לעיתונות, מי שאשם הוא אשם וישא בתוצאות.למי שיש בעיה שיפנה לגופים בית ספריים כמו מועצת תלמידים,המועצה הפדגוגית או לסגל חיל האויר בבקשה לשנות משהו!!!

  • 36.

    אבי מידן

    ......, 11/01/10 19:22

    מנהל חרטטן, פלצן וקמצן!!!!!
    גם לפני שהוא היה מנהל בית הספר היו נקיונות, אמנם בתדירות קצת יותר נמוכה אבל היו!!!!!!!!!
    אבי מידן רק הרס את בית הספר!!!
    רוצים שוב את אלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........

    • פשוט מפגר כל הסגל בבצפר הזה

      הולציניקיתת לצעריי הרב, 12/01/10 18:55

      חחח צודק

  • 35.

    חוסך שבטו שונא בנו (ל''ת)

    אורלי, 11/01/10 18:25

  • 34.

    על הולץ

    דוקרקר נתנאל, 11/01/10 17:29

    דרכי הענישה שם דפוקים ומענישים על כל שטות נו באמת נראה את המורים והמדריכים מנקים יחד איתנו.. אני רוצה לראות פעם אחת אותם מנקים ... שמישהו מושעה אז הוא מנקה את הבית ספר במקום ללמוד ואז מחסירים חומר וזה גורם לתלמידים לא להצליח במבחנים ... אפשר להעניש תלמידים בצורה אחרת פחות משפילה ושלא גורמת להפסיד חומר אחרי הכול זה מוסד חינוכי ולא שירות ניקיון אז תנו לי להגיד לכם משהו אנחנו לא הפועלי ניקיון של אף אחד ,התלמידים באים ללמוד ולא לקרצף בלטות..

    • כל הכבוד

      לא אלי בן שושן, 11/01/10 22:57

      כל הכבוד אחי סוף כל סוף מישהו אומר משהו נכון מהפה שלו

  • 33.

    המנהל

    אלי בן שושן, 11/01/10 17:09

    המנהל סתם הומו שעיר עם שתי שעונים

  • 32.

    מכונות-08

    הולצניק לשעבר, 11/01/10 00:02

    אךך הביה''ס הזה לא ישתנה לעולם אה??

    ולכל אלה שמצדיקים ת'מנהל היקר שיבוא להצטרף לתלמידים לנקות לפחות תעשו משהוא מועיל ולא תבלבלו ת'מוח סתם..

  • 31.

    כל עניין הניקיון בהולץ בא לייידי ביטוי לא רק כענישה

    תלמידת מכללה, 10/01/10 23:03

    לפני מספר שנים בבית הספר הולץ היה כחלק מהניקיונות בסיוף הלימודים של הכיתה התורנית תורנות שירותים שבה התלמידים היו מנקים את הישרותים ויושבים בזמן שעות הלימודים כל פעם תלמיד ליד הכניסה ומשגיחים שאף אפחד לא ילכלך..
    לפי דעתי עצם זה שאנחנו מסגרת צבאית לא אומר שאנחנו צריכים להיות עובדי רס''ר...
    השנה ישנה מסורת חדשה בבית הספר שאומרת שאנחנו כל חודש חייבים לעשות מסדר המפקד..
    כולנו מכירים את המושג.. בצבא זה אומ שהמפקד שלך מגיע עם כפפות לבנות ובודק כל חריץ..
    אז נכון אנחנו מסגרת צבאית אבל לא צריך להיסחף אנחנו לא חייבים לצחצח מסילות של חלונות שלא ניקו בהם כבר למעלה מ10 שנים...
    אחרי שצבעו את המסגרות האלה על הליכלוך..

    לסיכום אני רוצה להגיד שעניין הניקיון בבית הספר הוא מוגזם...
    מסגרת צבאי אבל לא צבא תזכרו זאת!

    • על מה אתה מדבר,אין שום הגזמת ניקיון

      תלמיד, 24/02/10 21:13

      על מה אתה מדבר בכלל?
      בבית ספר לא מנקים הרבה כ''כ ובטח של שירותים,פעמיים בלבד במהלך השנה ניקיון הטריוטוריה הבית ספרית שמתסתכמת בניקיון מטאטאים פשוט,ניקיון התורנים בסוף היום שתפקידים להרים ניירות בלבד ואף כבר לא לשתוף כמו בשנים קודמות ופעם בשנה מסדר מפקד אחד וזהו,כמו כן בתור תלמיד מכללה הייתי מצפה מדברים יותר בוגרים לכתוב מפני שמה שהולך בבית ספר זה בדיוק המסגרת הצבאית שאתה מציין,ככה זה נראה.כאשר תגיע לצבא תיראה איך הצבא נטו נראה ואז תבין שאתה טועה.

  • 30.

    מלשינים

    ישראל, 10/01/10 22:26

    יא מנייקים אני יעשה את כולכם

  • 29.

    פעם הולץ היה מקום כייפי לבוא אליו ...היום הכל השתנה!

    הולצניקית !, 10/01/10 22:11

    בתור תלמידה שהמשיכה ליג וסיימה את הולץ בהצלחה,אין מה להגיד הולץ ביהס מעולה להצליח בו שמעניק לך את הכלים להצליח למרות שיש פה ושם בעיות.
    זה שאתה טוענים שמכריחים אותכם לנקות זה ממש לא ככה , כניראה שיש סיבה לזה שאתם מנקים בין אם איחרתם או עשית משהו בעייתי כי סהכ אנחנו מתיימרים ל''מסגרת צבאית''.
    למרות הכל והטוב שהיה לי בביהס הזה .. בשנתיים האחרונות הולץ הפך למקןם שמזלזל בתלמידים שלו,מדריכים מזלזלים ופוסלים מורים שלא מלמדים בצורה טובה ולא מעבירים חומר וכשפונים אליהם בבקשה לעזרה הם טוענים שלא נורא להיכשל.מורים שמחלקים את ביהס ל''רוסים'' ו''ישראלים''.
    עצה שלי,אם אתם רוצים להישאר עם טעם טוב מהולץ אל תמשיכו מכללה ! אל תעשו את הטעות הזאת! תתגייסו ואז תלמדו משהו שאתם אוהבים באמת ויתן לכם בעתיד באמת דבר טוב ביד.
    ותהנו עד יב כי זאת באמת התקופה אחת הטובות ! ועוד תתגעגעו להכל ! למרות הכל הולץ העניק לי הרבה כלים לחיים והתבגרות . למרות האכזבה של השנים האחרונות .

  • 28.

    כל הכבוד לאבי מידן...!=]

    תלמידת מכללה מרוצה, 10/01/10 21:44

    אני מצדיעה לאבי מדמון על הדברים שהוא אמר וזה רק מראה עד כמה המנהל הזה תותח ויודע לדאוג לתלמידים כמו שצריך!!!
    חתמתם על טופס טוהר בחינות וכל אחד שנכנס לבית הספר יודע את זה מראש שלא מקלים על מישהו שמעתיק והוא צריך לשאת בתוצאות שלו גם אם זה אומר לנקות וזה רק מכשל כאילו שאתם לא מנקים בבית אז אל תזבלו בשכל!!!

  • 27.

    תגובה לכתבה

    הורה מבית הספר ( לא משתייך לוועד), 10/01/10 21:27

    כל הכבוד להנהלת בית הספר הולץ ולמנהל אבי מידן , הלוואי ששאר התיכונים היו נוהגים באותה דרך לטפל בעיות משמעת כפי שנהוג בבית הספר הולץ היינו כולנו נהנים וגאים מהתוצאה ,ולראיה לכך שבבית הספר שלנו רמת האלימות שואפת ל- 0 וזה אומר הכל , בית הספר הולץ משמש דוגמה חינוכית וערכית להמשך הדרך לצבא ולחיים בפרט .
    כל הכבוד לצוות ההנהלה למדריכים וסגל חיל האוויר

  • 26.

    מי שנענש מגיע לו שלא יעשה שטויות ואז לא יתנו לו לנקות (ל''ת)

    תלמידת הולץ לשעבר, 10/01/10 20:24

  • 25.

    חרא בצפר

    פיליפיני של הולץ, 10/01/10 18:41

    הפכו אותי להיות שם פיליפיני

  • 24.

    הבסהס

    ססבהס, 10/01/10 18:39

    מיסכנים בושה מזה

  • 23.

    =]

    חסוי, 10/01/10 18:33

    זה ממש נכון אנחנו לא פועלי ניקיון שלכם ולא של אף אחד ואם אתם רוצים לעניש אותנו תענישו בדרכים אחרות ~!!!

  • 22.

    כל מה שכתוב כתבה נכון ונתנו למורים לכתוב טוקבקים שכיאלו הכל לא נכון

    תלמידת בית הספר הולץ מכתה ט, 10/01/10 18:11

    הייי אתם מורים שכותבים לא נכון בעליל נו באמת זה מה שקורה שם באמת תכף תגידו שאנחנו לא מנקים וניקיון זה לא עונש רעוי מדברים צבא והכל אבל באמת שמאמללים אותנו שם.
    אני אישית מכירה תלמיד שאפילו צבע קירות זה ניראה לכם עגיוני ?

    • את רק בכיתה ט' את לא מבינה כלום

      הולצניקית ותיקה, 10/01/10 21:38

      אם ככה את חושבת אז כנראה שהמסגרת הזאת לא מתאימה לך ועונש כזה הוא העונש האולטימטיבי כדי שתלמידים יימנעו מלעשות שטויות כמו להעתיק בבחינות ואני מכירה כמה כאלה אישית שקיבלו את העונש הזה ולא העתיקו יותר...ואני מדברת מתוך ניסיון ואם במקרה את לא יודעת שאת נכנסת למסגרת צבאית אז את בבעיה קשה

  • 21.

    תחשבו על זה

    הולצניק 4, 10/01/10 01:11

    כל מי שאומר שענישה זו היא דרך טובה לחנך אותנו אז אולי תבואו גם אתם תנסו, הרי כל אחד עשה משהו רע מתישהו בילדותו, תבואו יהיה כיף אנחנו גם נשעשע אותם ונביא לכם בוטיבציה לנקות, הרי יש לזה תכלית: לחנך.
    בתי הספר ותיכונים אשר נותנים עונשים כאלה קוראים לזה לחנך ואנו קוראים לזה לאמלל לנו את החיים כי לחנך זה פשוט להסביר וללמד מה נכון ומה לא. מתי שאני הייתי עושה משהו רע ביית למשל, ההורים שלי לא נתנו לי מדי ב' ומטאטא וארו לי ללכת לנקות את החניה של הבית הם פשוט הסבירו לי את החסרונות של זה והראו לי את התוצאה הלא טובה. אני מבין שזוהי מסגרת צבאית אבל בואו נודה בזה גם החיילים שלנו אנחנו וגם אתם, כולנו בני אדם ומגיע לנו המימוש של הזכויות שלנו וכאשר אנו מנקים את חצר בית הספר אנו מושפלים וזה פוגע בזכות לכבוד שלו, כי גם אם האדם פשע עדיין צריך לשמור על זכויותיו, כן הוא ירצה את העונש שלו אך לא בצורה משפילה.
    השאלה שלי היא: האם זה עוזר? אם העונש הוא אותו אחד וכל שנה יש תלמידים אשר מבצעים אותו. תחשבו על זה

    • למי שלא מתאים שיגיד להולץ ביי ביי.

      הולצניקית, 13/01/10 23:12

      חלאס להתלונן לכו לבצפר רגיל וזהו,
      בכיינים.

  • 20.

    כתבה לא נכונה בעליל

    dr.eagle, 09/01/10 21:28

    זה צבא לכל דבר,
    כשהצטרפתם למסגרת הזאת חתמתם על טוהר בחינות, ועל כך שאתם במסגרת צבאית ותחת אחריות חיל האוויר ועמל.
    תפסיקו להיתממם שכאילו רודפים אחריכם, ושהבית ספר עושה לכם דווקא.
    אז אתם תשלימו חומר מה הביג דיל, זה משנה אם תיהיו מושעים בבית ותשלימו אותו חומר, או שתיהיו בבצפר ותנקו.
    הכל בלבולי מוח, אני בכיתה י''ב ומרוצה מאוד מהולץ שאחרי שהחליפו מנהל הכל ניהיה טוב פי כמה.
    אז בבקשה לכל אלו שמחשחקים אותה קדושים מעונים תפסיקו להעתיק בבחינות, או לעשן, או לנסות ללכת מכות. ותתחילו ללמוד, ואז לא יהיו לכם טענות- תבואו רק לעצמכם בטענות, לא הייתם מנקים אם לא הייתם עושים משהו נגד הנהלים.
    באתם למסגרת צבאית תוך ידיעה ברורה למה אתם נכנסים, יש לכם משמעת צבאית, וחינוכית.
    לא טוב לכם אתם מוזמנים לעזוב.

    • !!!!

      תלמידת בית הספר מכתה ט', 10/01/10 18:08

      הייי אתה מורה שכותב לא נכון בעליל נו באמת זה מה שקורה שם באמת תכף תגידו שאנחנו לא מנקים.
      אני אישית מכירה תלמיד שאפילו צבע קירות זה ניראה לכם עגיוני ?

    • =]

      אלמונית, 10/01/10 21:31

      ישר כח , מי שלא נראה לו עדיף שיסיק את המסקנות ומהר כי מסגרת זו לא מתאימה לו וחבל על זמנו

  • 19.

    משלא מתאים לו שילך

    תלמיד בהולץ 2, 09/01/10 20:57

    משנכנס לבית ספר הזה ידע לאיזו מסגרת הוא נכנס אז שלא יבואו בתלונות.
    גם כן ההורים לא יודעים מה הילדים שלהם עושים.

    • אתה טועה!!

      אנונימי, 16/01/10 15:27

      לאף אחד מהבאים להולץ לא ידע שהוא הולך לנקות בבית הספר אפילו ''תורנות'' אתה יודע מעולה כמוני שלפני הימים הפתוחים עושים מרתון נקיונות של התלמידים וצובעים ותולים שלטים

      • אשכרררה !

        מישהי חכמה (:, 13/02/10 02:21

        כל פעם לפני שיש ימים פתוחחים הם פשוט מעבידים אותנננננו !!!!
        את כל הבצפר בלי קשר לכיתה התורנית , במשך היום מבלטים כל שעה שיעור לכיתה אחרת ומוציאים אותה לנקות ,
        בשביל זה הם מפסידים שיעורים , ואז הם מתלוננים שאנחנו בפיגור בחומר !

  • 18.

    טוב שלא הגזימו בכתבה...

    Dr Fisher, 09/01/10 20:35

    לדעתי מי שכתב את הכתבה זו פשוט מנסה לפגוע במוניטין של הב''ס... אני בעצמי לומד בהולץ בשכבה י''ב ויכול להגיד שזה עונש שאותו מקבלים רק כאלה שממש עושים בעיות או עוברים את הגבול ולא סתם כאלה שיום לא באו או איחרו... כמו כן יש גם מדריכים אשר דואגים לתלמידים ואם מישהו לא מגיע או מאחר ב4-5 שעות בערך המדריך מתקשר ושןאל איפה התלמיד ומברר האם הכל בסדר איתו.. רואים ב''ס מסודר ומאורגן שהופך את התלמידים שלו לאנשים מתורבתים רצינים ועצמאים...

  • 17.

    הדברים שלא נאמרו! וכדי לומר אותם!!

    תלמידה מרוצה, 09/01/10 20:18

    חלק מהדברים שנאמרו על ידי התלמידים הם שקר!
    תלמידים לא נשארים סתם ככה לנקות.. אלא אם הם מאחרים קבוע על בסיס יומיומי או לא מגיעים כלל..
    בקשר למבחנים.. כולנו ידענו לאן אנחנו נכנסים! ואפילו חתמנו על טופס של טוהר הבחינות! וידוע שמתייחסים לעתקות בכובד ראש!
    כל תלמיד שנכנס לבית הספר יודע בדיוק לאן הוא נכנס, אף אחד לא הגיע מתוך הכרח! וחלק מהתלמידים צריכים להבין שהמסגרת הזאת (הצבאית) אין בה רק יתרונות.. זה צבא כמעט לכל דבר!

    • יישר כוח

      הולצניקית 3, 10/01/10 21:40

      צודקת במאה אחוז!!!!
      ומי שלא מתאים לו שייקח את עצמו ויתנדף

  • 16.

    ..

    !?, 09/01/10 19:22

    תגידו לי מה יש לכולם פה אתם מפגרים?!
    אני רוצה לראות אם הילד שלכם היה מנקה את השירותים של בציפר איך הייתם מגיבים.. אז תעשו טובה שבו בשקט... כולכם!

  • 15.

    ענישה מוצדקת

    תלמיד בהולץ, 09/01/10 18:45

    זה ממש לא נכון סילפו פה דברים בכתבה!
    מי שמנקה בבית הספר הוא רק ילד מושעה שעשה הרבה בעיות ולא סתם כי הוא לא בא יום אחד לבית הספר!
    זה בית ספר צבאי אם שכחתם !

  • 14.

    זה לא שום עונש טוב !

    הולצניקית D:, 09/01/10 18:37

    אני מהולץ וזה הדבר הכי מבאס לבוא לנקות ביום שישי תבצפר !
    במקום לקום מאוחר , אני קמה מוקדם לובשת מדי ב' , בשביל לקנות תבצפר שאחרי שעה וחצי מתלכלך שוב !

    • כנראה שיש סיבה לכך שאת על מדי ב'!! (ל''ת)

      מה שנכון.. נכון.., 09/01/10 20:19

    • מחזק ^^.. (ל''ת)

      הולצניק, 09/01/10 20:34

    • כנראה שעשית משהו אם את על מדי ב'

      הולצניק י''ב, 09/01/10 21:31

      תבואי רק לעצמך בטענות.

    • חוצפנית!!!

      הולצניק, 10/01/10 22:00

      פעם הבא תלמדי להגיע בזמן להיות מדוגמת ולא לעתיק במבחנים את לא מודעת למה שקיבלת על עצמך כשנרשמת איפה היית בעננים?

    • הלו הלו תירגעעעו !! :@

      הולצניקית, 13/02/10 02:24

      אני לא העתקתי ולא איחרתי ולא שומדבר כזה ,
      הייה סיפור על מישהו שבעט בי , אז השעו אותי ואותו ביחד !
      הבנתם !?!?!?!

    • למה ציפית?אל תפריעי ואז לא תצטרכי לבוא (ל''ת)

      תלמיד הולץ נאמן, 24/02/10 06:59

  • 13.

    כל הכבוד באמת

    לי, 09/01/10 09:41

    כך צריך, ואם היו עושים דבר זהה בשאר בתי הספר, יש להניח שחלק גדול מהבעיות הקיימות כיום היו מתפוגגות. אין מה לעשות - ברגע שלמורה ו/או למנהל יש עם מה לאיים על התלמיד, התלמיד מיישר קו. חוץ מזה, עבודות ניקיון כאלו הן גם עונש חינוכי, גם פעילות גופנית חיובית, וכבונוס - זה דבר שגורם לתלמידים לחשוב פעמיים לפני שהם ילכלכו את הסביבה בפעם הבאה.
    כן יירבו!!!

  • 12.

    צריך לעקר את מי שלא מבין למה זה חינוכי (ל''ת)

    לטובת עצמו והחברה, 07/01/10 17:06

  • 11.

    סוף סוף מנהל אמיתי

    אפרת, 07/01/10 15:55

    לכל מי שרוצה לראות איך נראה מנהל בימנו שיצפה בפרק הראשון של ארץ נהדרת ששודר ביום שישי האחרון ויחליט איך הוא או היא מעדיפים שהילדים שלהם יחונכו. אני מורידה את הכובע בפני המנהל הזה שלוקח אחריות על חינוך הדור הצעיר ומעניק אחריות לדור עצמו ולא מטיל עונש על הוריהם שבעצמם חסרי אונים מול הדור הזה. זה המנהל האמיתי שבאמת מנהל את בית הספר.

  • 10.

    יישר כוח לבית הספר (ל''ת)

    מאיר, 07/01/10 15:39

  • 9.

    הלוואי בעוד מקומות

    מאירה, 07/01/10 15:36

    לא היה מזיק ואפילו מועיל אילו בתי ספר נוספים היו מאמצים שיטה זו-היא נשמעת לי חינוכית ואולי תהפוך את ילדינו לבני אדם מוקירי תודה

    • כתבה מגוחכת ביותר

      אמא של הולצניקית, 10/01/10 21:33

      כל הכבוד לאבי מידן !

  • 8.

    כל הכבוד לבית הספר

    דני, 07/01/10 14:37

    על מה אתם מתלוננים. סוף סוף בית ספר מחנך.

    האם עדיף הרחקה? לפחות הם מנקים את הסביבה בה הם חיים.

    אם זה לא עונש חינוכי אז מה כן?

    כל הכבוד

  • 7.

    יישר כוח (ל''ת)

    טל, 07/01/10 14:35

  • 6.

    אחלה ענישה

    מיכאל, 07/01/10 14:19

    מאוד הגיונית. במקום לערב את ההורים על כל שטות ולתת יום חופש מתנה לילד (השעיה) יש לנצל את האנרגיות שלהם לצרכי ניקיון. אני רואה בזה דבר חשוב ובריא ובגלל משמעת זה טוב בבית ספר

  • 5.

    עונש מעולה , חייבים לאצץ בכל מערכת החינוך בארץ

    יוסי, 07/01/10 13:33

    מכיר את בית הספר
    חבל שלא מציינים שגם אחוזי האלימות בבית הספר הם המנמוכים בארץ.

    • ניראה אותך מנקה

      אלי בן שושן, 10/01/10 18:17

      יוסי אתה חושב שאחוז האלימות ירד אבל אתה לא יודע מה קורה שם באמת יש אלימות בכיתות

      • תיכנסו

        תלמיד הולץ, 11/01/10 18:09

        נו באמת אלי זה קורה לא רק בכיתות ... שלא נדבר על אחוז המעשנים בהולץ !!!

    • יוסי אתה חי בסרט

      תלמיד הולץ ותיק, 11/01/10 19:03

      יוסי שמע שמעע אתה חי מה זה בסרט!! קודם כל אולי האלימות שאתה שומע עלי הנמוכה.. אבל אני בתור תלמיד בציפר אומר לך שמה שהולך בבציפר לא הולך בבתי כלא! ואם זה לא מספיק מה שקוה אחרי בציפר לפעמים נגמר במכות רצח ואפילו דקירות.. אז אל תבוא ותזבל בשכל סבבה?! שב בשקט ולך תעשה משו מועיל

  • 4.

    לכל התלמידים - מכתב להורים או הזמנתם הוא ענישת ההורים על מעשיכם

    אלי, 07/01/10 13:10

    למה לזרוק את האחריות למעשיכם על הורייכם שגם כך סובלים את התנהגותכם הגרועה בבית?
    קחו אחריות על מעשייכם וקבלו את העונשים כחלק מהתמודדות ותיקון דרכיכם לעתיד.

  • 3.

    מה הבעיה?

    אורית, 07/01/10 12:24

    אני בטוחה ששום ''השעיה'' או ''מכתב להורים'' לא יעשו לתלמידים הסוררים את מה שיעשה עונש מעשי וחיובי כמו לנקות את בית הספר!
    עכשיו אני בטוחה שכל התלמידים יחשבו פעמיים לפני שהם יחליטו לעשות מעשים שהם לא אמורים לעשות!!

  • 2.

    בכיינים ! תפסיקו להעתיק במבחנים ואז לא תיהיו צריכים להענש (ל''ת)

    רועי, 07/01/10 11:59

  • 1.

    טוב מאוד מי שפריע ולא רוצה ללמוד שיילך לנקות ויראה איך העתיד שלו יהיה (ל''ת)

    א, 07/01/10 10:24