• 14.

    אה שכחתי אפשר להתקע באוטובוס חצי שעה.

    אה רחוב אילת. ו דיזינגוף סנטר. לא מספיק מרכזי?, 31/01/10 10:59

    טוב ,בקיצור אין למה למהר למכור את המכונית.
    מי שמחליט על התחבורה הציבורית כנראה לא ניסה להשתמש בכזו ב40 שנה האחרונות וככה זה נראה.

  • 13.

    מצויין (ל''ת)

    TURH, 18/12/09 19:05

  • 12.

    ברווז עיתונאי.

    אחת מפה, 18/12/09 08:04

    וואו איך העיתונות שלנו נראת, כשכותבים כבתה כך למדתי מבררים עובדות, מבקשים תגובות, אבל כתבנו היקר שלף כתבה מהמותן וכך זה נראה.הוא שכח לציין שרח' אילת החל לשנות את ]ניו ולהתפתח ברגע שהחלה השמועה בדבר רכבת קלה ומתחם הרכבת הטורקית. מעסקים עייפים ומוזנחים הופך הרחוב לרחוב צעיר מאיר פנים. לחולדאי לא היה חלק בתכנון ובביצוע הרכבת הקלה כי אם משרד התחבורה. כנראה שקשה לו לפקוח עיניים ולראות שמתחם הרכבת הישן נמצא בימים אילו בשיפוצים מסיביים והאדריכל המפקח על המקום הוא אייל זיו, אחד שמאוד אכפת לו ושם דגש על שיחזור ושימור. אז פעם הבאה כשכותבים כתבה בודקים עובדות או שמא היום אין צורך חייבים למלא טור אז מגבבים אוסף של שטויות ושולחים.

  • 11.

    אין עליך, אתה פשוט ענק

    רועי עפרון, 16/12/09 10:53

    דורון, סוג כזה של עיתונות כבר כמעט פס מן העולם ואתה מחזיר את העיתונות לימיה היפים והאמיתיים, עם המון הומור, ציניות בריאה
    ובעיקר המון אהבה. שאפו, איש!

  • 10.

    מה??? זה אמיתי? (ל''ת)

    nv???, 16/12/09 00:03

  • 9.

    קצת פרטים מדוייקים לכתב!!!ראוי לבדוק לפני הפרסום

    תל אביבי, 15/12/09 20:33

    1.הרכבת בתל אביב תהיה מתחת לאדמה וברחוב אילת גם
    2.ברחוב אילת כל שורת המבנים השמאלית-או היכן שהיה המוזאון תיהרס וכך יורחב הרחוב
    3.בצומת שלבים-אילת רחוב שלבים לאחר הרחבתו ימשיך לכיוון הים מתחת לאדמה ועד כלבו שלום ואילו הרכבת תהיה מתחתיו זאת אומרת שתי קומות כמו בניו יורק-כביש תחתי ומתחתיו רכבת כשהתחנה תהיה ליד מתחם התחנה

    • גם הקו הירוק צריך להיות תחתי

      עוד תל אביבי, 15/12/09 20:50

      אם הקו האדום תחתי אין סיבה שגם הקו הירוק לא יהיה כזה.

      • גם הקו הטורקיז, והרכבת תתחיל לסוע ב-2389 (ל''ת)

        חיים, 16/12/09 10:12

  • 8.

    פרוור עתיק???

    תל אביבי, 15/12/09 20:33

    נו באמת דרור - רוב הבניינים בת''א הם בני 60-80 שנה, והכי הכי ישנים, עתיקים כדבריך, מגרדים, בקושי, 100.

    לך לכל עיר עם פז''מ באירופה ותאמר להם שאתה מתרגש מאיזה בניין מצ'וקמק בן 80 וכולם יחשבו שאתה מספר בדיחה ויחפשו איפה ה catch.
    תפנים - ת''א זו עיר חדשה וחוץ מקומץ בניינים מרוכז שנקרא העיר הלבנה אין באמת ערך אדריכלי לשימור של סתם בניינים ישנים.
    התכסית באזור הזה גבוהה מדי וטוב שבונים בניינים גבוהים, על מנת לאפשר לייצר שטחים ירוקים. לא חסר במדינת ישראל בניינים ישנים בגובה נמוך שנראים כמו עזה, וככה נראה כל האזור הזה.

    ביפו,בחלקים ממנה, אנחנו כבר מדברים על רמה אחרת של גיל, וכזה שאפשר לתת כבוד בלי להתבייש. גם עם זה לא צריך להגזים ואפשר לשמר כמה בתים בשביל הטוריסטים, ויש את זה ביפו העתיקה. חוץ מזה אפשר למחוק ולחדש.

    מי שרוצה עתיק הולך לירושלים, לעכו, לטבריה. אבל עתיק בת''א? פחחח, בחייך דרור - אל תעשה מאיתנו צחוק. אולי תכף גם נעשה רובע עתיק במודיעין, אילת או כרמיאל?
    פ''ת וראשל''צ יותר עתיקות מאיתנו ואף אחד שם לא חולם לקרוא לבניינים שם עתיקים.

    • אני גרה בבית בן יותר ממאה-ננננננה-בנווה צדק (ל''ת)

      תל-אביבית, 17/12/09 20:49

  • 7.

    הרכבת הקלה-כתבתו של דורון ברוש

    שמואל נגר, 15/12/09 17:33

    זוהי עוד דוגמה של עיתונאי שמוציא מתחת ידו אוסף של שטויות על בסיס של ''עובדות'' דימיוניות.
    לפני פרסום כתבה, ראוי לפחות לבדוק את אמיתות העובדות (למשל, התוואי המתוכנן של הרכבת הקלה).
    האם אין זה מתפקידו של העורך ???

  • 6.

    חולדאי בוב הבנאי קם בבוקר וגילה שהוא ראש של עיר. מעשייך, בכייה לדורות. (ל''ת)

    כאוס אורבני, 15/12/09 16:44

  • 5.

    לזנוח את הפרוייקט לטובת BTR

    עמית, 15/12/09 15:54

    אין לנו לא זמן ולא תקציב לרכבת קלה שתעלה מליארדים ובתרחיש האופטימי תושלם ב-2020.

    BTR זה רעיון שצובר תאוצה והוא פשוט וזול :

    פשוט להקצות נתיבים ייעודיים מהירים ומופרדים היטב כמו ברחוב ז'בוטינסקי בפ''ת בתשתית הכבישים הקיימת (כן במקרים מסויימים ע''ח רכב פרטי) .

    מספר קווי BTR כאלה בצירים מרכזיים בגוש דן יצמצמו דרסטית את נפח התנועה והפקקים.

    אז במקום לחפש השקעות מגלומניות לבעלי הון ,היגיע הזמן לחפש מתחת לפנס

    • דיברת עם איזה פתח תקוואי?

      תל אביבי, 15/12/09 20:37

      אני מציע לך לדבר עם כמה פתח תקוואים ולשאול אותם עד כמה הם מרוצים מתכנון התחבורה בעירם.

      רמז - לא ממש.

  • 4.

    כתבה מצויינת!!

    שרון, 15/12/09 14:07

    כל מילה כאילו נלקחה מראשי...אין כבוד להיסטוריה ואין כבוד לסביבה,יש רק כסף כסף ועוד כסף בראש ובינתיים? תראו איך ההווה שלנו נראה ותחבקו אותו כי אם לא ישתנה דבר אז הולך להיות הרבה יותר גרוע!

    • 80 שנה זה לא היסטוריה

      תל אביבי, 15/12/09 20:35

      ראה תגובה מפורטת למעלה.


      רק מי שחי בבועה יכול לחשוב שכמה עשרות שנים זה משהו יותר מבניין ישן ומתפורר. כמה מאות שנים זה מינימום בשביל להתחיל לחשוב לתת כבוד, וגם זה אולי.

  • 3.

    לצערנו הגדול, חולדאי נבחר. ילדנו האומללים יצטרכו לתקן הכל.... (ל''ת)

    ג'ורג', 15/12/09 10:48

  • 2.

    יהודים זה העם הכי גנב שקרן נוכל ורמאי

    א, 15/12/09 10:18

    פה תהיה רכבת קלה אחרי שתהיה כא רכבת תחתית

  • 1.

    לפני שכותבים, בודקים עובדות

    אחד שממתין לרכבת בקוצר רוח, 15/12/09 10:13

    כשכותבים מאמר ביקורת, צריך קודם כל לדעת את העובדות. אז לידיעתך, אם היית טורח לבדוק את התכנון, היית למד שתוואי הרכבת הקלה לא אמור לעבור ברחוב אילת אלא מצפון לו, בתוואי הישן של המסילה התורכית, ולא במפלס הרחוב, אלא במנהרה תת קרקעית.
    אז אתה יכול להיות רגוע, יהיה מקום לאשה בחודש השישי לעבור ברחוב אילת, ויהיה גם מקום לפיאט פונטו אחת או שתיים להמשיך לנסוע ברחוב אילת.
    ולמרות כל הדם, יזע ודמעות (כפי שקורה עם כל פרוייקט בארץ), הרכבת הקלה קום תקום ותיסע בסופו של דבר.

    • אני מבין שאתה

      אוגי האוגר, 15/12/09 12:43

      אוכל מהיד של רון חולדאי !

      • לא אוכל מהיד של חולדאי יאהבל!!רק יודע עובדות (ל''ת)

        תל אביבי, 17/12/09 20:00

      • לא אוכל מהיד של חולדאי יאהבל!!רק יודע עובדות (ל''ת)

        תל אביבי, 17/12/09 20:00

      • לא אוכל מהיד של חולדאי יאהבל!!רק יודע עובדות (ל''ת)

        תל אביבי, 17/12/09 20:01

      • לא אוכל מהיד של חולדאי יאהבל!!רק יודע עובדות (ל''ת)

        תל אביבי, 17/12/09 20:01