• 40.

    אשה שכלבים תוקפים אותה לא שוכבת במיטה.

    ערן, 15/07/10 14:33

    ולמה אי אפשר לבדוק את המקרה בצורה מקצועית?
    אם הכלבים תקפו אותה, היו סימני התנגדות, לא דבר שכל כך קשה לזהות, איך קורה שבית המשפט מונע חקירה שכזו?!

  • 39.

    בית המשפט בוחר דת על צדק ואמת?

    טליה, 15/07/10 13:48

    מה קורה פה? הפכנו למדינה דתית?
    אמאלה!

  • 38.

    אז בעצם החשד הזה הוא סתם הפרחה באוויר.

    איילה, 15/07/10 13:41

    אולי במקום לעסוק בעניינים של דת, תחקרו את הגופה כמו שצריך ותגלו מה באמת קרה? !
    איזו מן מדינה אנחנו שבה המשטרה מתכופפת בפני פולחן דת? !

    • אם אין סיבה לחשוד לפלילים למה לנתח סתם???? (ל''ת)

      אבי, 21/07/10 14:36

  • 37.

    זקא מונעים חקירה?! הם לא מתנדבים? מה הכח שלהם?

    ראשונית, 15/07/10 13:34

    פתאום הם מחליטים למשטרה מה מותר ומה אסור? שיחיו לפי הדת שלהם ויתנו למשטרה לעבוד! איך אפשר למנוע מחקירה שכזו להתקיים? המקרה לא נפתר והוא יכול להיפתר בפשטות!
    כפייה דתית בוטה.

  • 36.

    לא ברור לי לחלוטין מדוע תגובתי לא פורסמה. (ל''ת)

    maia, 05/12/09 18:34

  • 35.

    לא ברור לי לחלוטין מדוע תגובתי לא פורסמה. (ל''ת)

    maia, 05/12/09 18:34

  • 34.

    אני מאמין שהיא קודם נפטרה ולאחר מכן ננשכה, בארגון זק''א

    איתי, 04/12/09 18:37

    בארגון זקא כנראה מעדיפים שמוסר ההשכל מהסיפור הזה הוא שזה סופם של שהחילונים שגרים עם כלבים, וכדי למנוע את גילוי סיבת המוות - התנגדו לנתיחת הגופה.

    • צודק! (ל''ת)

      מירי, 04/12/09 20:53

  • 33.

    במצב של היום צריך לפחד יותר מאנשים. (ל''ת)

    קיקו, 04/12/09 15:45

  • 32.

    ל 30, מה שעצוב...

    Avi Ecuador, 04/12/09 15:13

    כנראה נכון, גם אני חשבתי כך
    דרך אגב התמונה של זאב גרמני, הכלב מאוד נאמן ולא תוקפני לבעליו, אם האישה שכבה במיטה סימן שהיא לא נאבקה בכלבים אלא פשוט שכבה וכנראה נפטרה באופן טבעי, אם הכלבים היו תוקפים אותה היא הייתה נמצאת במצב אחר ולא הייתה שרועה במיטתה בתנוחה של ישנה אולי.
    לדעתי הנגיסה באה מתוך רעב ואולי עבר זמן רב ויצא לה דם ממקומות שונים בגוף והכלבים התחילו ללקק ולנגוס, כן, גם אם עשו זאת לא מדובר בקניבליות כמו עם השמאל שנוגס בעמו, הכלבים לא אכלו אחד את השני דבר שנראה ונמצא אצל השמאל ''שלנו'' לדוגמה.

  • 31.

    מכאן תלמדו לא להחזיק את הכלבים בתוך הבית לך תדע מתי יתפוס קריזה (ל''ת)

    יוסי, 04/12/09 13:36

    • יוסי , מכאן תלמד שאתה לא ממש מבין ותסתום ובטח בתחום זה (ל''ת)

      hasson72 , 04/12/09 13:54

  • 30.

    לא מוזר, הכלבים נשארו לבד בלי אוכל והיא כבר מתה (ל''ת)

    מה שעצוב,שמישהו מת ולאף שכן לא היה אכפת, 04/12/09 11:54

    • נכון. (ל''ת)

      א, 04/12/09 13:02

    • מה פתאום

      אבי, 04/12/09 13:34

      נראה לך? היום אנשים שמגדלים כלבים בדרך כלל גרים בוילות פרטיים או בקוטג'ים ולכן לא היה מישהו שיציל אותה מהשיניים האיומות של הכלבים הארורים האלה.

      • אלא רק סיפורים.

        אבי, אתה כנראה לא מכיר כלבים, 15/07/10 14:26

        אני גדלתי עם כלב בבית כל חיי, וגם הורי ואחי ואחיותי. כלב לא תוקף את בעליו, חוץ ממקרים חריגים של הזנחה פושעת - למשל כלב שנשאר בשמש בחמסין כל היום בלי מים, יהיה אלים. אבל זה כנראה לא המקרה פה, היינו יכולים לדעת את האמת ולא לשער אם זקא לא היו מחליטים שיש איזושהי סיבה שקשורה בדת (ולכן לא עניינית או ריאלית) שאוסרת לחקור את הגופה, יחד עם שיתוף פעולה חשוד של בית המשפט.

    • כנראה נכון, גם אני חשבתי כך

      Avi Ecuador, 04/12/09 15:37

      דרך אגב התמונה של זאב גרמני, הכלב מאוד נאמן ולא תוקפני לבעליו, אם האישה שכבה במיטה סימן שהיא לא נאבקה בכלבים אלא פשוןט שכבה וכנראה נפטרה, אם הכלבים היו תוקפים אותה היא הייתה נמצאת במצב אחר ולא הייתה שרועה במיטתה בתנוחה של ישנה אולי.
      לדעתי הנגיסה באה מתוך רעב וגם אם עשו זאת לא מדובר בקניבליות כמו עם השמאל שנוגס בעמו, הכלבים לא אכלו אחד את השני דבר שנראה מנמצא אצל השמאל ''שלנו'' לדוגמה.

  • 29.

    לדעצי, היא קודם נפטרה, ןלאחר מכן בגגלל רעב,הכלבים נגסו בה.

    אוהב כלבים, 04/12/09 11:15

    כלב זו החיה הכי חברותית ונאמנה שיש. אני מציע לכל שונאי הכלבים לא לקחת טרמפ על הכתבה הזאת.

  • 28.

    זאת אחת הידיעות שזיעזעה אותי באופן זוועתי - באמת חבל שנעשינו מנוכרים

    יופיטר, 04/12/09 10:44

    איך זה ששכנים במובן הרחב - לא שמים לב שמישהו נעלם להם מהעיינים - איך לא יודעים שהאישה כנראה עירירית - ולכלבים אין אני יכולה לבוא בטענות - הם כלבים - בניגוד אלינו בני האנוש - שאמורים להיות קצת אנושיים

  • 27.

    רצח

    zse456 , 04/12/09 09:55

    זה לא יתכן שהכלבים הם הרוצחים מה שבן יכול להיות שהיא מתה מוות פתאומי ,כשהיא לא התעוררה הכלבים ניסו להעיר אותה ובטח היו רעבים אז יש מצב שהם התחילו לנשוך אותה בלי להכאיב לה וכשהיא המשיכה לא להגיב אז הם הוסיפו יותר לחץ בנשיכות כדי לקבל את ההתיחסות שלה .

    • בדיוק! (ל''ת)

      מסכימה עם 27, 05/12/09 20:50

  • 26.

    עוד יתברר שהאשה מתה מדום לב והכלבים ניסו להעיר אותה....חכו..!!! (ל''ת)

    דודי, 04/12/09 09:54

  • 25.

    מה משונה? היא מתה מוות טבעי, ואח''כ הם נגסו בה כנראה. (ל''ת)

    שדגכ, 04/12/09 09:16

  • 24.

    זו חוצפה מזק''א למנוע נתיחה. כבעלת 5 כלבים שחיים איתי

    לילי בלום, 04/12/09 08:31

    מאד היתי רוצה לדעת שמותה היה טבעי והנגיסות קרו אחרי שהיתה פגר, מחמת רעב.

    • בשביל מה?

      M, 04/12/09 10:54

      עדיף לא לבדוק ולא לדעת.
      הבדיקה הזו ממילא לא תעזור לה, ואין סיבה לנתח רק כדי לספק את הסקרנות שלך.
      כתבת בתגובה ''כבעלת 5 כלבים שחיים איתי מאד היית רוצה לדעת...'' את רוצה לטעון שלתוצאות הנתיחה עשויות להיות השפעות על דרך החיים שלך?, אם היה מתגלה לך שהם תקפו אותה בעודה בחיים, את היית מפסיקה לגדל כלבים? ברור שלא. הרי את מודעת למקרים בהם בוודאות כלבים תקפו אנשים ובכל זאת ממשיכה לגדל אותם מתוך מחשבה שלא כל הכלבים ולא כל הבעלים שלהם שווים. אז בשביל מה צריך לנתח?

      • איך אפשר לטעון שזה לא חשוב? אנשים רוצים לדעת את האמת!

        ראשונית, 15/07/10 14:29

        צריך לנתח כדי לגלות מה באמת קרה. כמו כל מקרה שהמשטרה בודקת, אין סיבה להפסיק באמצע ולהגיד ''טוב, זה לא מעניין עוד'', במיוחד כשמדובר במקרה מוות! במקרה הזה האשה ערירית, אבל אם היה לה קרוב בעולם, אתה לא חושב שהיה רוצה לדעת מה קרה לה?

  • 23.

    כותרת מגמתית!הכלבים נגסו הרבה אחרי המות,בדיוק כמו ניצולי המטוס שאכלו (ל''ת)

    את חבריהם בכדי לשרוד, 04/12/09 08:24

  • 22.

    הכלבים יעברו בדיקת די אן אי ועשויים להיות מואשמים ברצח (ל''ת)

    פלמו, 04/12/09 06:12

  • 21.

    כלבים רעבים מעוררים את האינסטינקט של חיית תרף שבהם-זאב ועוד

    my story , 04/12/09 02:36

    חיות דומות.זה שכלב כחיית בית זה לא אומר שהוא לא יהפוך לטורף במיוחד שהיו קבוצה של 4.

  • 20.

    הכלבים רצו ל''העיר'' אותה אחרי שמתה (ל''ת)

    איתי, 04/12/09 01:38

    • צודק, כניראה שזה מה שקרה. (ל''ת)

      אוהבת כלבים, 05/12/09 20:48

  • 19.

    מאוד עצוב לסיים ככה את החיים שלך. (ל''ת)

    עצוב, 04/12/09 01:27

  • 18.

    תגדלו ילדים חברים........יותר בריא ! (ל''ת)

    משה,ירושלים, 03/12/09 23:58

  • 17.

    מתנהגים כמו ילדים מוכים-מצד אחד,מכים אותם,מתעללים בהם אבל מצד שני,אין (ל''ת)

    להם אמא ואבא אחרים, 03/12/09 23:23

  • 16.

    תקשורת במיטבה

    עינת, 03/12/09 23:18

    הרי ברור שהכלבים לא נגסו בה למוות,וסימני הנגיסות הם מהימים בהם לא היה להם אוכל כיוון שהיו סגורים בבית. אבל בתקשורת כמו בתקשורת רק רוצים כותרות.... .
    אז עכשיו זה על חשבון הכלבים התמימם,
    מחר זה יהיה על חשבונו של גלעד שליט ומשפחתו..... .

    חבל.

    • אם היו רעבים, היו שורטים את הדלת כדי לצאת וכן נובחים בקולי קולות, אך (ל''ת)

      הם לא עשו זאת וזה מחשידם., 04/12/09 10:26

      • מאיפה אתה יודע שהם לבחו וצעקו שמישהוא יציל גם אותם ממוות (ל''ת)

        לילך, 04/12/09 11:07

  • 15.

    כלבים במקרה זה לא ידידיו של האדם

    ל.ג, 03/12/09 22:31

    מזעזע מאוד !!!!!!!!!

  • 14.

    הם נגסו בה לאחר ימים שלא אכלו

    כלבן, 03/12/09 21:41

    הם נגסו בה לאחר כמה ימים שלא אכלו. תנסו לנחות באלסקה נחיתת חרום,אחרי שבוע תאכלו את החבר שלכם.
    כך שזה לא מזעזע!

    • לאכול את החבר זה לא מזעזע? (ל''ת)

      מיקי, 03/12/09 23:24

      • למיקי-גם ניצולי מטוס אכלו את חבריהם המתים!!! זוהי הישרדות!!! (ל''ת)

        קניבליזם יותר מזעזע, 04/12/09 08:25

      • לא, לאכול חבר מת כשאתה גווע ברעב - זו לפעמים הברירה היחידה.

        שדגכ, 04/12/09 09:17

        וכבר היו אנשים שהתנסו בחוויה האיומה הזאת.

  • 13.

    מזעזע...אתמול תינוק מת כי שתה אקונומיקה...והיום אשה שהפכה למזון לכלבים (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 03/12/09 21:40

    • מה שלומך ברווז?......זהו?נעלמה לגמריי אה???

      שמוליק תל אביב, 03/12/09 23:34

      כמה חבל.............................

  • 12.

    למה לא עצרו את הכלבים והגישו כתב אישום? (ל''ת)

    ימי, גהה, 03/12/09 21:38

  • 11.

    האשה המיסכנה מתה מוות פתאומי והכלבים שמרו עליה רק שבלי אוכל הם....נגסו (ל''ת)

    זה הריי שקןף, 03/12/09 21:33

    • יש משהו בדברייך. (ל''ת)

      פילונית, 03/12/09 23:24

  • 10.

    תיגדלו חתולים חברים...יותר בריא (ל''ת)

    מישהו, 03/12/09 20:54

    • למישהו

      ל.ג, 03/12/09 22:34

      תגדלו ילדים שיהיו לכם כמו חברים....הרבה יותר בריא לא כלבים ולא חתולים זו נבלה וזו טרפה.

      • אמת. (ל''ת)

        100%צודק, 04/12/09 01:26

      • עצוב מה שהדת גורמת לאנשים להאמין בו..

        עדנה, 15/07/10 15:46

        אין רע בחתולים וכלבים, להפך.
        אלא יצורים מלאי אהבה, הם יודעים להביע רגשות, לשחק, לשמוח. אדם שמלטף כלב או חתול מיד מרגיש טוב יותר (ומדעית - לחץ הדם יורד).
        רק אנשים שלא יודעים לאהוב, שאין בהם אכפתיות, יגידו דברים כאלו.

        האמת שעם היחס שדתיים מראים לכלבים, באמת עדיף שלא יחזיקו אותם. הם יהיו כלבים עצובים ומסכנים.

        להתרבות זו לא המטרה העליונה בחיים, צריך גם להנות ולאהוב, לשמוח.

  • 9.

    הזוי יותר מזה לא יכול להיות (ל''ת)

    123, 03/12/09 20:41

  • 8.

    הם לא אכלו הרבה זמן ולא הייתה להם ברירה... סיפור מזעזע... (ל''ת)

    שפינוזה, 03/12/09 20:40

  • 7.

    בטוח הם לא נגסו בה למוות

    ****, 03/12/09 20:17

    מי שיש לו כלב יודע עד כמה זו חיה נאמנה. בטח היא מתה במיטה והם ניסו להזיז אותה לאחר ששכבה שם זמן מה...

  • 6.

    מה הקשר סרט אימה?! הם לא אלו שרצחו אותה (ל''ת)

    תקשורת שונאת כלבים, 03/12/09 20:03

  • 5.

    יותר הגיוני שהיא מתה, ומכיוון שלא היה להם מה לאכול הם אכלו את הגופה (ל''ת)

    אחת, 03/12/09 19:59

  • 4.

    אנשים שוכחים שחיה זו חיה. (ל''ת)

    אדם, 03/12/09 19:57

    • ואתה שכחת שאדם זה אדם

      ינועבט, 03/12/09 22:13

      בגלל זה האדם המציא את פצצת האטום, את הדת, את הכסף, את זיהום האויר...

      • תודה ינועבט. זכיתי בהתערבות עם חבר. אמרתי לו שבטוח שמישהו יגיב כמוך (ל''ת)

        חה חה, 04/12/09 06:16

  • 3.

    באיזה זכות?

    גולם, 03/12/09 19:15

    באיזה זכות זק’א מתנגד לנתיחה?

    סתם שאלה...

  • 2.

    סביר שהם נשכו אותה לאחר שכבר מתה בניסיון ''להעיר'' אותה. (ל''ת)

    י, 03/12/09 19:14

  • 1.

    מזעזע ביותר (ל''ת)

    ריקי, 03/12/09 18:53