• 20.

    חדר מיון במצפה וירוחם

    רוני, 25/04/11 22:21

    יש החלטה של משרד הבריאות
    להקים חדרי מיון
    בנגב ובגליל
    וערבה-מרכז ספיר
    בירוחם-מצפה רמון
    תוך כשנה
    אז המצב ישתפר בקרוב

    IP: 109.64.97.103דווח על תגובה זו

  • 19.

    פגיעה באיכות הטיפול

    אנונימית, 09/04/11 23:12

    העומס הרב ומספר המקרים הגדול איתם מתמודד ד''ר זמיר פוגמים גם במקצועיותו שכן לכל מטופל מוקצב מספר דקות שבקושי מספיקות ל''רפרוף''במסמכים הרפואיים ,מה שמוביל לאבחנה שגויה וכמובן טיפול לא מתאים.
    לציין גם כשהגענו אליו באופן פרטי לא היה כזה שינוי.חבל!

    IP: 84.228.77.168דווח על תגובה זו

  • 18.

    very simple. Triple the salary. (ל''ת)

    Rami, 01/12/09 03:28


    IP: 72.253.193.188דווח על תגובה זו

  • 17.

    מדוע שכחתם את הגניקולוג ד''ר רועי לרנר משדרות?

    שולה ליפשיץ, 26/11/09 14:42

    רופא נהדר שהתור אליו 3 חודשים ולכן מקבל רק באופן פרטי כי הסתכסך עם מנכ''ל קופ''ח לאומית

    IP: 127.0.0.1דווח על תגובה זו

  • 16.

    חייבים לטפל בבעייה

    נירה, 26/11/09 09:41

    מנכ''ל שרותי בריאות כללית ומנהל המרכז הרפואי סורוקה חייבים להתייחס לבעיה זו ולפתור אותה בזמן הקרוב. מערך שלם שנשען על רופא (יקר) אחד, ומאות/אלפי ילדים ומשפחות שזכאים ליותר

    IP: 132.72.75.98דווח על תגובה זו

  • 15.

    ד''ר זמיר -רופא יקר

    רחל, 24/11/09 14:56

    שנים רבות של עבודה קשה ומסורה, בלחץ בלתי נסבל וד''ר זמיר הוא עדיין ''שמורת טבע'' (מכל הבחינות של מסירות, התיחסות וידע ). מדהים שהוא עדיין עומד בכך. ברור שאם ינתנו תנאים מיוחדים לנוירולוגים-ילדים יהיה אפשר למצוא ''חלוצים'' שירדו דרומה וזאת לפני שד''ר זמיר הנפלא ''יקרוס'' תחת העול.

    IP: 87.69.31.121דווח על תגובה זו

  • 14.

    זמיר שורר

    מלכה, 24/11/09 09:12

    ד''ר זמיר שורר הוא רופא מקצועי, אנושי ומיומן. חבל שהוא נושא לבד בנטל. היו רופאים שהכשירו אותם, שלחו אותם להתמחות בקנדה ולבסוף ברחו לעבוד באיזור המרכז. משרד הבריאות צריך להתערב בנושא.

    IP: 80.230.183.9דווח על תגובה זו

  • 13.

    ומה הפתרון של המערכת - להכריח

    שרון, 23/11/09 23:25

    ''לצערי אם לא יחול שינוי בעתיד, נעמוד בפני מחסור קיצוני ברופאים שיחייב פתרון לאומי וייתכן שלא תהיה ברירה אלא לחייב את בוגרי בתי הספר לרפואה לעבוד כמה שנים בבתי החולים בפריפריה כתנאי קבלה לעבודה במקצוע''.

    מדהים
    זה הפתרון הכי הגיוני
    חסר רופאים בארץ, אז את אלה שקיימים נכריח לעשות דברים נגד רצונם.
    כי 7 שנים לימודים ועוד 6 שנים התמחות בשכר רעב זה לא מספיק, כאילו משמרות של 36 שעות זה לא מספיק, בוא נכריח אותם לעבור דירה נגד רצונם.

    משהו כמו לשפר את התנאים ולעשות את זה כדאי עבור הרופאים לעבור לנגב - זה כבר יותר מדי בשביל מדינת ישראל.

    IP: 79.180.253.197דווח על תגובה זו

  • 12.

    אדם נפלאה ומופלא פשוט ''מנאץ'' (ל''ת)

    חנלה, 23/11/09 22:31


    IP: 93.172.15.114דווח על תגובה זו

  • 11.

    אבסורד

    שיר, 23/11/09 20:46

    אכן, חוסר צדק. מנכ''ל הכללית חייב להקצות משאבים לתגבור מערך הרופאים בסורוקה. ד''ר זמיר איש נפלא, אך קורס תחת הנטל
    פ-ר-י-פ-ר-י-ה

    IP: 93.173.99.36דווח על תגובה זו

  • 10.

    בי''ח סורוקה לא משקיע גם בציוד

    רן, 23/11/09 20:23

    יתכן ויש מצוקה ברופאים מומחים בדרום הארץ, אבל איך תסבירו את העובדה שבסורוקה אין בכל המחלקות ציוד מתקדם כמו במרכז הארץ? למשל, רק עכשיו קיבלו מכשיר CT ''מתקדם'' כאשר המכשיר הזה בשימוש בבתי חולים במרכז ובצפון הארץ כבר שנים, ותושבי הדרום ומבוטחי הכללית בדרום היו צריכים להסתפק בקבלת בדיקות פחות איכותיות .
    פשוט מזלזלים באוכלוסית הדרום

    IP: 87.70.98.152דווח על תגובה זו

  • 9.

    ומה עם ד''ר עדי אדר? הוא גם נירולוג מאד ידוע ומקצועי

    עדינה, 23/11/09 18:05

    הבת שלי אובחנה אצלו השנה כadhd ומאז חיינו השתנו לטובה.

    IP: 82.80.25.129דווח על תגובה זו

  • 8.

    רק 7 תגובות ? איפה כל ההורים של ילדי הנגב !!!!

    מוריס מדימונה, 23/11/09 17:17

    ולמי שאומר שנתן לנסוע למרכז, נכון יכול להיות אפילו כיף (בשבת) אך נסיעה עם ילדים עם פרכוסים קשים סיוט .מזמינה למי שהעלה את הרעיון לעלות לאוטובוס או רכבת עם ילד שעלול לפרכס או עם פיגור קשה (לבני פיגור קשה )ולא לדבר שבסורוקה מטפלים בכל הפריפריה מושבי קיבוצים ועיירות פיתוח.
    40-60דקות עד באר שבע ואז עוד שעה עד תל אביב .מתברר שלא לכולם יש אוטו בדימונה והסביבה ,מטפלת לתינוקות שבבית ואפילו כסף לכרטיסים.
    תגיבו בהמוניכם !!!!!
    זה הזמן

    IP: 10.30.51.191דווח על תגובה זו

  • 7.

    ד''ר זמיר איש ואגדה

    שוקי, 23/11/09 17:06

    מדובר ברופא ואדם יוצא דופן בכל מישור אפשרי.
    האנושיות, המקצועיות, הצניעות, המסירות ומה לא?!
    משיכמו ומעלה!!!

    להגדרה ''רופא'' צריך להוסיף את שמו של ד''ר זמיר.

    כן ירבו כמותו.

    IP: 94.159.180.28דווח על תגובה זו

  • 6.

    what's new

    Aime, 23/11/09 16:44

    This is the saqme song more rhan 50 years
    in the seventies yeroham did'nt got doctor for 4 years more than 6000 peoples without
    a doctor
    SO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    IP: 86.77.189.159דווח על תגובה זו

  • 5.

    תמריצים עבור מורים על מנת לעבור לאילת

    גר בחלם, 23/11/09 14:01

    מעניין אם התמריצים שמציעים לרופאים הם כמו התמריצים שהציעו למורים שעברו ללמד באילת?

    התמריצים של המורים היו רק אוסף של שקרים, לא רק שהם לא קיבלו מכל ההבטחות כלום הם גם איבדו כל מיני תוספות.

    בקיצור לא פלא שאף אחד לא מגיע.

    IP: 132.64.4.212דווח על תגובה זו

  • 4.

    באר שבע זה לא דרום הארץ !

    אילתי, 23/11/09 13:36

    באר שבע נמצאת שעה ו-20 דקות נסיעה מתל-אביב, באוטובוס ציבורי רגיל. גם בלי אוטו פרטי.

    מה הבעיה לתושב באר שבע לנסוע לרופא בתל אביב?

    IP: 217.132.102.71דווח על תגובה זו

    • זמן + כסף

      007, 23/11/09 14:09

      למה שרק במרכז יהיו בתי חולים ורופאים?
      המדינה זה לא רק גוש דן

      IP: 93.172.235.39 דווח על תגובה זו

    • למה שאני אבזבז זמן וכסף על לנסוע למרכז אם אני גרה בב''ש? (ל''ת)

      כרמל מעומר, 23/11/09 14:57


      IP: 82.80.25.129 דווח על תגובה זו

    • תגובה מדהימה!!!

      חיימון, 23/11/09 20:12

      אתה מדהים אתה יודע??? אתה מדבר כאילו שב''ש זה העולם השלישי ומה שנדרש מהרופאים, זה לעזוב את מנעמי החיים ולחיות בסוג של ג'ונגל ללא תנאי מחייה מינימליים.
      שיהיה ברור. סורוקה הינו בית חולים מצוין, אוניברסיטת בן גוריון הינה אוניברסיטה מעולה ובאר שבע פשוט אחלה עיר.
      אז למה שלא נהפוך את ההצעה שלך ונפנה אותה לרופא הפוטנציאלי... אולי תוציאו את האצבע מהתחת (סליחה), תסעו מרחק של 75 דק' ובואו לעבוד במקום שבאמת זקוק לכם! אני משוכנע ש בב''ש תתקדמו שבעתיים ותוכלו להתהדר בקריירה לא פחות מפוארת מזו שתשיגו במרכז. כנ''ל לגבי תנאי העבודה.

      אני מתבייש בשבילך על התגובה המטופשת שלך. גם לבע''ח מגיע להיות מטופלים קרוב לבית בלי טרטורים מיותרים. זה אלמנטרי!!!!

      IP: 94.159.180.28 דווח על תגובה זו

      • מה לעשות חיימון שאתה טועה?

        רופא, 25/11/09 05:11

        קידום וקריירה בב''ש? איפה בדיוק? קח לדוגמא את אותו מנהל מחלקה. הוא ישאר מנהל המחלקה עד הפנסיה, אולי עוד 15 שנה. רק אז מישהו אחר יוכל להתקדם. ולגבי מחקר? לא מלהיב במיוחד בסורוקה. הדבר היחיד שישכנע רופאים לעבוד שם זה תנאי שכר מצויינים. זה הכל, כסף. אולי עצוב, אבל נכון. הבעיה שאח''כ זה יתפרסם בדו''ח השכר וכולם יצאו נגד זה.

        IP: 93.173.80.73 דווח על תגובה זו

    • צודק בהחלט

      אלעד, 23/11/09 21:52

      בשביל מומחה בתחום כזה אפשר לנסוע שעה בשביל פגישה. יש גבול , לא מדובר בניתוחים דחופים. וחוץ מזה , גם מי שנמצא בראשון וצריך לנסוע לתל אביב לטיפול אצל רופא כזה בבוקר יהיה שעה בפקקים אז אין הבדל גדול.

      IP: 79.179.11.238 דווח על תגובה זו

  • 3.

    ומה יקרה כשיפורסם דו''ח השכר הציבורי הפופוליסטי ?

    אמיר, 23/11/09 11:58

    יקומו כל הצבועים ויגידו איך יתכן שמשלמים לרופאים בסורוקה משכורות כאלו מנופחות.

    IP: 132.72.8.154דווח על תגובה זו

  • 2.

    דר זמיר שורר ניורולוג

    משה, 23/11/09 10:55

    ניורולוג דר זמיר אדם נפלא ומקסים שירבו כמוהו בישראל

    IP: 95.86.113.183דווח על תגובה זו

  • 1.

    רופאים בנגב

    איתמר, 23/11/09 10:42

    ככה זה. קופות החולים רוצות שהכל יהיה ברפואה פרטית וככה יתעשרו על חשבוננו.

    נו טוב, אנחנו רגילים לזה כבר כי אנחנו תושבי הדרום סוג ג'.

    תנסו לקבוע תור לרופא עור בב''ש....תתבקשו לחכות 3 חודשים דרך קופ''ח כללית!

    בושה!!!!

    IP: 84.228.161.107דווח על תגובה זו