• 20.

    היה עדיף לזרוק אתו ואת כל בני עדתו בחזרה לרוסיה שם מקומוה

    בלד, 17/11/09 09:16

    כי בעוד 8 שניים הו יצה וירצח בצורה הכי הכזרית כמו בני העדה שלו

  • 19.

    העליה מרוסיה

    עלום שלישי, 16/11/09 11:02

    אין ספק שהעליה הזו הביאה כמה דברים טובים
    אבל הם כל כך מעטים לעומת הדברים הרעים כמו המפלצות האלה תגידו מה שאתם רוצים שאני גזען או משהו אחר אבל מה לעשות הנתונים מראים אחרת
    אגב אני בספק לגבי יהדותם אז עם מגרשים ילדי
    עובדים זרים אז גם את האנשים האלה צריך לעלות
    אותם למטוס בכיוון אחד !!!

  • 18.

    למה העלו אותו לארץ ? (ל''ת)

    יעלי, 16/11/09 10:11

  • 17.

    למה לקלל מותר אבל להביע דעה על חלוקת סמים אסור (ל''ת)

    ערן ארז, 15/11/09 22:52

  • 16.

    RAUS

    kukia, 15/11/09 22:05

    cancellation of his israeli citisenship NOW

    • אחלה בחירת מילים. (ל''ת)

      סטודנט, טכניון, 16/11/09 01:00

  • 15.

    כל הכבוד לשופט האמיץ! (ל''ת)

    שישרף באש הגהנום, 15/11/09 21:34

  • 14.

    אני לא מבין....

    משה, יוסטון, 15/11/09 21:09

    ב''ה

    למה בארצות הברית מותר לכתוב על בן אדם אם יהודי או לא בעיתון.

    ובארץ ישראל אסור?

    עברתם כל גבול הגיוני.

  • 13.

    מקומו של הפגע -רע הזה לא בכלא בישראל

    שלומי, 15/11/09 21:03

    מקומו צריך להיות בחזרה לאוקראינה.

  • 12.

    ממש...ממש...מזעזע מגיע לו עוד 11 שנים חוצפן נועז שכמוהו (ל''ת)

    תות, 15/11/09 20:48

  • 11.

    מתי ישונה כאן חוק השבות? כל הזבל של העולם השלישי נחת כאן (ל''ת)

    א, 15/11/09 20:39

  • 10.

    לשלוח את החלאה למקום שממנו הגיע

    רויטלי , 15/11/09 20:30

    חבל על הכסף והמאמצים

  • 9.

    בזבוז כספי משלם המיסים - חיות מטורפות מרדימים (ל''ת)

    שחר, 15/11/09 20:12

  • 8.

    אפשר לפתור את זה בקלות

    ערן ארז, 15/11/09 20:07

    פשוט לתת לו סמים, שבמקור הם מוצר זול רק שהאי חוקיות מעלה לו את המחיר בצורה אסטרונומית,
    הרי כל המכורים לא עובדים (במקרה הטוב הם מקבצים נדבות)והם צריכים הרבה כסף מה שיוצר משוואה פשוטה:
    מכור + מחירי הסמים בשמיים = עבריינים לא אנושיים
    המשטרה מחרימה מספיק סמים בשביל לחלק אותם למכורים ככה מרוויחים פעמים, אחת שמוציאים את המכורים ממעגל האלימות ובנוסף גונבים לעבריינים לקוחות קבועים.
    אני לא אומר שצריך לחלק חופשי סמים, פשוט במקרים אבודים (לא מצליחים להיגמל) לתת את הסמים ושיחיו בתור מסוממים שקטים שלא תורמים לחברה אבל גם לא מזיקים לה.

  • 7.

    ההורים שלו זקנים מעניין העים הוא שדד גם אותם המנובל (ל''ת)

    ירח כחול , 15/11/09 20:03

  • 6.

    כל הכבוד למישטרה ולשופט שפעלו באחריות.הפושע יירקב בכלא. (ל''ת)

    מודאגת מהפשע ברחובות, 15/11/09 20:03

  • 5.

    כמה נשאר לנבלה הזה לשבת במלון בית הסוהר 5 שנים ?אחד כזה צריך לשבת כל י

    רחלי, 15/11/09 19:58

    נבלה כזה צריך לשבת כל ימי חיו

    כבול באזיקים ואולי אז היו גם הפושעים

    האחרים יבינו שלא כדאי להם לבצע פשע

    אבל בעונשים כאלה ובתנאים של מלון

    למה לא

  • 4.

    גב' גוריאנץ- מאחלת לך בריאות ואריכות ימים.

    אורית, 15/11/09 19:57

    לשאר הנשים, אני ממליצה לאמץ כלב ולצאת איתו לרחוב. כלב מקנה תחושת ביטחון ומהווה הרתעה לפושעים המנוולים. נכון שכאשר הם בקריז כמו שקרה למנוול הזה, הם לא תמיד נרתעים אך ללא ספק הדבר תורם לתחושת הביטחון האישי.

  • 3.

    מה אתם מרחמים עליו? להכניס למאסר לתמיד! עשר שנים על כל שוד, מצטבר! (ל''ת)

    Yossi V , 15/11/09 19:44

  • 2.

    לשלוח את החלאה למקום שממנו הגיע

    רויטלי , 15/11/09 19:19

    חבל על הכסף והמאמצים

  • 1.

    חתיך (ל''ת)

    עמיתוש, 15/11/09 19:14