כניראה שהתקפות על קשישים במדינה עדין לא הסתימו כי אן עונש מספיק מרטיע (ל''ת)
פקק תנועה , 05/11/09 13:21
חחח.............אין עליך ברווז.............חולה עלייך!!!!!
הילה רעננה, 06/11/09 09:16
תראו תמונה של השד הזה....! לא רוצים תמונות של כאילו...! (ל''ת)
נהיד חצרוני (בלויארד), 05/11/09 12:18