• 31.

    אני עושה ביום 50 (ל''ת)

    גיא, 05/02/10 07:07

  • 30.

    רמת השופטים מתחת לכל ביקורת (ל''ת)

    אבי, 03/11/09 17:07

  • 29.

    ד''ר שופטת

    אחת שיודעת, 03/11/09 16:50

    טוב שלא המליצה על כדור אחד שלוש פעמים ביום
    אחרי האוכל

  • 28.

    מה ההגדרה של סם מסוכן או לא מסוכן ? (ל''ת)

    ברק, 03/11/09 16:49

    • עד כמה בעלי האינטרס מרוויחים ממנו בדולרים. (ל''ת)

      ורד, 03/11/09 17:17

  • 27.

    האם יש מגמה לדפוק ארת השחורים..... (ל''ת)

    ךךך, 03/11/09 16:35

  • 26.

    אם אינו סם כיצד הוא מופיע בפקודת הסמים?!

    חי, 03/11/09 16:22

    ממתי מחביאים כדורי סרק שאינם סם במגבים ובמטאטאים?

    אחת מהשתיים אם מופיע בפקודת הסם -------------הוא סם ככל הסמים שמופיעים שם

    אם אינו סם מדוע הוכנס לפקודה

    ואם יש חוות דעת שמדובר בסם שמופיע בפקודה כסם ---מי זו השופטת הזו שמתעלמת מהחוק?

    • מוחבאים,כי אם שוטר מוצא אותם,הוא מחרים את כל הסחורה בלי קשר לחוקיותה (ל''ת)

      מת, 03/11/09 17:00

  • 25.

    עדיף לאשר את הקוק ולא את החרא הזה... כנסו

    מושוניקו, 03/11/09 16:02

    זה ובנוסף הרד בולים למיניהם אלו
    הם הבטן הרכה של המדינה...

    עד אשר לא יבדקו את חוקיות הרד בולים למיניהם
    נמשיך לחיות בחברה אלימה שמשתכרת ומתמסטלת בזול  ולא יודעת את מעשיה...

    • בדיוק!!1 זה הרדבולים אשמים!!1

      ניקו, 03/11/09 16:40

      רק הרדבולים אשמים!1!1 לא העובדה שמערכות החינוך, הרווחה, והבריאות בארץ מתפוררות מחוסר תקציב. גם לא העובדה שישראל היא שוק עבדים בה כדי לסיים את החודש בלי אוברדראפט, הורים עובדים מסביב לשעון, לא זוכים לראות את ילדיהם, ולכן מעט מתקשים לחנך אותם. כל אלה לא אשמים כלל. גם לא אוזלת ידן של הרשויות המוניציפליות שלא דואגות למתנ''סים שיעסיקו את בני הנוער בפעילויות, או חוסר האונים של המשטרה, שמתכחשת בכלל למימדי האלימות. רק הרדבולים אשמים. נכון!!1

      הבה נוציא את כל הרדבולים השפלוליים הללו להורג בכיכר המדינה, ומחר לא יהיו פה יותר מקרי אלימות, ואף אחד בטוח לא ימצא לזה תחליף אחר תוך שתי דקות.

    • מושוניקו מסכימה איתך

      jack herror, 03/11/09 16:42

      אני מסכימה איתך אבל אל תלך רחוק מדי מה עם הדברים שהעניק לנו הגדול מכולם? גראס מן הטבע בלי סינטותים בלי כימיקאלים למיניהם זה מבחינת המדינה שלנו יכול להישרף: כמובן שהממשל בוחר להתעלם מהעובדה המוכחת כל כך שזה עוזר למגוון מחלות מערביות המטופלות כיום על ידי כימיקאלים שאלוהים רק יודע מה באמת הם עושים לנו לגוף . למה לא לעשות את זה חוקי בצורה מבוקרת של המדינה ,המדינה גם יכולה להרוויח מזה מבחינה כלכלית ..לא חושבים רחוק מהאף השרים שלנו בארץ רק על איזה פנטהאוז עם קלאסה כדאי להם לשכור כשהם טסים במטוסם הפרטי לסבב קניות בחו''ל רגע הזכרתי לכם שזה על הגב של כולנו ?..סורי שכחתי אני בטוחה שתגלו זאת לבדכם אלא אם כן אתם זועקים כמוני כבר...
      אוי איזה עולם מעוות אני חיים...

  • 24.

    91364 Ave San Luis, Woodland Hills, CA

    Bracha Loren, 03/11/09 15:43

    The judge's decision is chocking to any health care professional who is dealing with mental patients who are of dual diagnosis.

    What did the judge base her decision on? Is she an authority on chemicals?
    And is she aware how dangerous any chmicals can be while the person consuming them is taking medicines for a legitimate medical condition?
    Is she willing to take the responsibility for any unfortunate outcome
    Dr. Bracha Loren
    California

  • 23.

    סם חשוד כחגיגת אינו אלא כלום עד שיוכח זה סם, (ל''ת)

    השופטת צדקה, 03/11/09 15:41

  • 22.

    והחמור מכל

    אחד שיודע..., 03/11/09 14:14

    החמור מכל הוא שהשופטת היתה בזמנו ראש מדור התביעות בתל אביב ובעצמה היתה אחראית על הגשת כתבי אישום בענייני סמים ועבירות אחרות, אם זה לא סמים למה הוחבאו במטאטא? קצת חוכמת רחוב לא תזיק, מספיק ללכת שולל אחרי כל עורך דין פלצן שמתעתע בבית המשפט, זה בסך הכל שלב החשדות והחקירה, לא הכרעת דין לאחר בחינת החומר על פי דיני הראיות. את ההחלטה הזו יפרשו כעת בפיצוציות כסימן זין גדולה על החוק ואכיפתו

  • 21.

    מה אתם מתנפלים , עליה זה לא משפיע (ל''ת)

    מוטי, 03/11/09 14:06

  • 20.

    קשקשני אינטרנט, חגיגת הוא שם כולל

    עו''ד, 03/11/09 13:48

    לכל מיני תרכובות שונות ומשונות שלא בהכרח רשומות בפקודת הסמים. איני יודע מה היה בדיון, ועל איזה תרכובת כימית מדובר, אבל אם לא נקבע ע''י מעבדה מוסמכת כי החומר הספציפי הוא חומר הרשום במפורש בפקודת הסמים, הרי הוא מותר.

  • 19.

    פקודת הסמים הרלוונטית היא הקובעת

    מרוצה, 03/11/09 13:39

    די למלחמה בסמים הקלים

    • לצערנו חגיגת ממש לא סם קל

      אחת שיודעת, 03/11/09 17:27

      חגיגת הורס חיים של אנשים. גורם להתמכרות, ומסוכן ביותר ללב ובכלל לגוף.
      מענין אם השופטת הזו היתה פוסקת את אותה פסיקה אם היא היתה מנסה אחד,
      עצוב שסם כזה רעיל מסתובב בקיוסקים והורס אותנו... לאט לאט.

  • 18.

    רופא או שופט קובע מהו סם מסוכן השופטים התחרפנו לגמרי (ל''ת)

    מדינת חלם , 03/11/09 13:38

    • השופטים גם קובעים מיהו יהודי...

      אחת, 03/11/09 13:58

      והם גם החליטו למחוק את הזהות הדתית מתעודת הזהות שלנו.

      ''הכל שפיט''- הם חושבים שהם אלוהים.

      • הם חושבים שהם הרשות השופטת במדינה דמוקרטית

        מישי, 03/11/09 14:31

        לא יותר, לא פחות. וכן, במדינה דמוקרטית הכל שפיט. הרשות המחוקקת והרשות המבצעת אינן מעל הרשות השופטת. אם את מעדיפה לחיות במקום בו הן מעליה, טלי לך מכונת זמן והפליגי לצרפת של לואי ה-14, אני בטוחה שמאוד תהני שם.

        חוץ מזה, למה בדיוק את צריכה שזהותך הדתית תהיה רשומה בתעודת הזהות? זו חדירה מיותרת לזכויות הפרט, במדינה שמגדירה את עצמה דמוקרטית, ושבמגילת העצמאות שלה מוצהר שהמדינה תקיים ''שויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין''

        למה צריך לעניין שוטר, או כל אדם אחר שמבקש מתוקף תפקידו לראות תעודת זהות, אם פלוני הוא יהודי, אתאיסטי, נוצרי, בודהיסטי, או כל דת אחרת? מה זה משנה? מה זה אומר על אותו פלוני חוץ מאיך ולמי הוא בוחר להתפלל?

        בית המשפט לא קבע שאסור לך להיות יהודיה, או מוסלמית, או אגנוסטית, או איזו דת שבחרת להאמין בה. להיפך, אם מישהו יכפה עליך לחדול מלהיות כזו, בית המשפט יעמוד לגמרי לטובתך, ויעניש את המנוול. אבל מתוקף מגילת העצמאות, שמשמשת כיום כחוקה בישראל, בהיעדר אחת כזו בנמצא, הוא הורה למחוק את סעיף הדת מתעודת הזהות. ובצדק.

        • אחלה תגובה, אבל אני לא חושב שזו שהגבת לה חכמה במיוחד בשביל לבין את זה. (ל''ת)

          גיא, 03/11/09 15:58

        • דווקא בדמוקרטיה לא הכל שפיט

          מני, 03/11/09 16:23

          באנגליה, מהמדינות הראשונות שהנהיגו את הדמוקרטיה המודרנית ושנהוגה בה מערכת המשפט המקובל (כמו אצלנו), לבית המשפט אין סמכות להתערב במהלכי הממשל או להמציא חוקים חדשים.
          בכל המדינות של מערכת המשפט הקונטיננטלי לבית המשפט אין שום סמכות מלבד פסיקה על פי גללים וחוקים שנקבעו על ידי המחוקק.
          ארה''ב היא די המדינה היחידה שבה כעיקרון הכל
          שפיט, אבל בפועל זה לא קורה ולכן זה מיתר את הקביעה כי הכול שפיט.

          בקשר למגילת העצמאות זו הדוגמה הכי טובה לשחיתות של בית המשפט ולנטילת סמכויות שלא לו. רק רשות מכוננת רשאית על פי כל כלל, בין בדין, בין בהיגיון, ובין בחוברת אלפי של כיתה א', לקבוע על קיומה ואופיה של חוקה.
          ברגע שבית המשפט קבע שמגילת העצמאות היא חוקה הוא למעשה פעל בניגוד לחוק, ובמדינה מתוקנת כל פסיקה שכזו הייתה מתבטלת מחוסר סמכות שגובל בחתירה תחת הממשל.

          בנוגע למדינה דמוקרטית, מדינה ישראל הינה
          מדינה יהודית ומדינת היהודים, זו אינה מדינת כל אזרחיה כמו ארה''ב, זו מדינה שאופיה וצביונה הם יהודיים, ועל כן חשוב וחובה לשמור על הזהות של כל יהודי. אין זה מוריד מאומה מזכויות אזרחיות של לא יהודים.

        • תגובה ארוכה ומעניינת, רק חבל ששניכם לא יודעים על מה אתם מדברים

          ידידיה, 03/11/09 19:08

          מי שהחליט למחוק את סעיף הלאום מתעודת הזהות לא היה בית המשפט אלא שר הפנים אלי ישי.

    • אינך מבין

      זאב, 03/11/09 15:14

      כאחת שמשתמשת בקוקאין כגון השופטת גלולות אילו ודאי שלא מזיקים לה

    • אם רופא היה קובע מהו סם מסוכן פקודת הסמים היתה נראית אחרת לגמרי (ל''ת)

      ורד, 03/11/09 17:19

  • 17.

    איפה הם לומדים השופטים האלה?זה סם מסוכן מנסיון !!! (ל''ת)

    עלובה, 03/11/09 13:28

  • 16.

    נראה לי שהשופטת הייתה על חגיגת...

    עידו, 03/11/09 13:21

    שופטת מטומטמת.
    עם שופטים כאלה לא תישאר לנו מדינה.

  • 15.

    סמים חופשי זה בריא

    חופש, 03/11/09 13:21

    ויפה חגיגת אחת קודם

  • 14.

    הרבה יותר מסוכן מגראס, זה בטוח...

    מעשנת, 03/11/09 13:20

    גראס / חשיש אסור, וזה מותר, ולא רק שמותר אלא אפשר לקנות בפיצוציה. מגוחך...

  • 13.

    כדאי לקרוא

    מבין גדול, 03/11/09 13:12

    חברים , סתם לידע הכללי המרכיב הפעיל בחגיגת הוא קטינון/מטאקטינון . מרכיב פעיל זה הוא קרוב מישפחה של הקוקאין ועוד רבים דומים לו. בבקשה חישבו פעמיים ליפניי שאתם לוקחים את הסם חגיגת

  • 12.

    מסוכןןןןןןן ביותר !!!, מניסיון. שהשופטת תקבע מה שהיא רוצה

    אחת שיודעת, 03/11/09 13:12

    אני מציעה לא לגעת בזה. זה זבל מסוכן.

    • צודקת בהחלט, אני איתך... מנסיון גם כן. (ל''ת)

      אחת שיודעת, 03/11/09 17:28

  • 11.

    תתפטרי כבר

    מ ט ו מ ט מ ת !!, 03/11/09 13:08

    זאת הצורה של המדינה המפגרת הזאת.
    כשהילדים שלך יחזרו מסוממים מבית הספר כי קנו מסטיק בפיצוציה - אז נראה.
    בסינגפור הוא היה מקבל עונש מוות במיידי.
    וכולנו בעד

  • 10.

    מה???? לא מסוכן??? רק הורג??? (ל''ת)

    המומה, 03/11/09 13:01

  • 9.

    כמו שהקאסם הוא סתם ברזל מעופף (ל''ת)

    העורב השחור מסודן, 03/11/09 12:59

  • 8.

    כול הכבוד לשופטת (ל''ת)

    איתי, 03/11/09 12:57

  • 7.

    אם יש בעיה עם החוק

    משה, 03/11/09 12:56

    זה הזמן לשנות אותו ןיפה שעה אחת קודם

  • 6.

    ואח''כ מתפלאים למה? מה? איך?

    ננה, 03/11/09 12:54

    מערכת המשפט פשטה את הרגל, ואח''כ כולם מתפלאים למה קוראים דברים. גברת השופטת זה סם , מתמסטלים ממנו,

    • גם מאלכוהול מתמסטלים, וקפה עושה באזז. אז גם אותם להוציא מחוץ לחוק? (ל''ת)

      אוף נו, 03/11/09 14:32

      • וטובה שעה אחת קודם. או שאנחנו בעד שימוש בסמים או שאנחנו נגד.

        ורד, 03/11/09 17:21

        האמצע מבלבל מידי. בעיקר את הנוער שמת דווקא מהסמים החוקיים.

  • 5.

    שופטת מפגרת

    אריק הויקיניג, 03/11/09 12:49

    בתי המשפט עושים יד אחת עם העבריינים.
    בגלל זה ככה נראית המדינה שלנו.
    בושה שיש כאלו שופטים בארץ.

  • 4.

    שופטים

    דרומי, 03/11/09 12:49

    ראשית התובע היה אמור לבקש עיכוב ביצוע ולהגיש ערר למחוזי
    יתכן והשופטת לא מכירה את פקודת הסמים????????או שהיא הגיעה מהתחום האזרחי/סניגוריה ציבורית

  • 3.

    יופי!

    עופר, 03/11/09 12:47

    סוף סוף ייתנו לדפוק תראש בשקט :\\

    • אחי מילא מריחואנה חשיש אבל חגיגת?אל תגזים... (ל''ת)

      ניר, 03/11/09 13:06

      • מריחואנה

        ישראלי, 03/11/09 15:22

        קבעו שזה סם מזיק. הצעתי היא. הבה נתבע את אלוקים למשפט . הוא לא ידע מה הוא עושה. כתוב בתורה... עשה לך סמים מעשה רוקח.מריחואנה שום רוקח ושום תהליך. אגב כמה אנשים נהרגו בעולם כולו מהשפעת האלכוהול וכמה נהרגו מהשפעת המריחואנה.אלכוהול הוא סם חוקי ועשב לו. אוסיף. כמה רציחות בתבל כולו בגלל אלכוהול וכמה מהשפעת הסם .. המסוכן. מריחואנה

  • 2.

    האם השופטת מבססת את הקביעה על ניסיונה? (ל''ת)

    התוהה, 03/11/09 12:42

  • 1.

    הבעיה היא בבתי המשפט ולא במשטרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גלית ש, 03/11/09 12:42