• 46.

    בולשיט

    חן, 17/09/13 09:22

    הבהמה החליט שהילדים לא ממנו כתוצאה מטרוף וקנאה עצומה לאשתו ולכן חיסל את משפחותו במו ידיו!!!!

    IP: 46.117.85.242דווח על תגובה זו

  • 45.

    לא קונה את הסיפור יש פה כסת''ח

    אחד, 27/10/09 08:30

    בסוף יתברר שאמנון לוי הוא חבר של בכר
    הרי אם הכל היה על ריב טפשי היו צריכים לפרסם זאת מזמן לא??
    לי נראה שהכל מפוברק והסיפור האמיתי
    הוא השמועה שהוא גילה שהוא לא אביה הביולוגי של ביתו הקטנה..

    IP: 82.81.15.189דווח על תגובה זו

  • 44.

    נניח שהמישטרה בדקה ד.נ.א - וכדומה - מדוע היתה צריכה לפרסם

    יופיטר יופיטר , 26/10/09 19:27

    מי בכלל חשב שהילדים לא שלו - שיבדקו ויחקרו - ואם יגיעו למסקנה על פי הממצאים שיפרסמו -

    IP: 217.132.120.131דווח על תגובה זו

  • 43.

    כואב על הילדים הקטנים. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 26/10/09 17:15


    IP: 91.135.109.6דווח על תגובה זו

  • 42.

    תגובות מוזרות

    טאט, 26/10/09 16:41

    כן-כן...קוראים לו בשם פרטי, לא מאמינים שהוא עשה את זה...יכולה לדמיין מה היה קורה אם הוא היה רוסי או דתי.. איזה חגיגה קסנופובית הייתה מתחילה פה.
    יהי זכרונם של הילה וילדיה ברוך. ה' ינקום את דמם

    IP: 85.65.218.228דווח על תגובה זו

  • 41.

    אולי אני מושפע מספרי מתח אבל...

    אהוד, 26/10/09 14:35

    אם הרקע אינו רומנטי אז לא בא בחשבון שהרצח היה על בסיס ויכוח מטופש של ''מי יסיע את הילד'' אין כזה דבר וזה לא מביא להתקף טירוף אלא אם כן יש זרמים תת קרקעיים.
    איני מכיר את הנפשות הפועלות אבל אם אין מדובר כאן בבגידה וכדומה אז לא מייקל פישר רצח! גם אצל משפחת אושרנקו היו כותרות מטופשות בסגנון ''סבתא זפטה רצחה'' מייקל פישר עלה כפי הנראה על משהו שגרם לרצון של הנוגעים בדבר ליזום חיסול שלו ושל כל המשפחה.אם לא מדובר בטיוח של המשטרה מסיבות הקשורות למשפחתה של הילה אזי אני משוכנע שכיוון החקירה הזה נבדק בשעה זו.

    IP: 79.178.126.49דווח על תגובה זו

  • 40.

    אני לא מאמין למשטרה צריך וועדת חקירה (ל''ת)

    שקרנים, 26/10/09 14:33


    IP: 119.130.77.51דווח על תגובה זו

  • 39.

    KT

    KT, 26/10/09 12:08

    KT

    IP: 213.8.39.226דווח על תגובה זו

  • 38.

    ומה עם הרב הסדיסט והאם המרעיבה? ''ערכי התורה''? (ל''ת)

    ל''מחנך '' ממספר 21 אל תבלבל במוח!, 26/10/09 11:23


    IP: 89.139.199.60דווח על תגובה זו

  • 37.

    אני לא מאמינה שלא היתה בגידה

    סבת'אלה, 26/10/09 10:36

    רוצים לסגור את התיק בשקט. מסכנה הסבתא רק עלייך אני מרחמת תאמיני לי

    IP: 199.203.51.92דווח על תגובה זו

  • 36.

    כואב, כואב ובילתי נתפס.... איך ,איך טירוף כזה יכול לגמור משפחה יפה???! (ל''ת)

    אני לגמרי מאמינה למשטרה!, 26/10/09 09:28


    IP: 217.132.218.159דווח על תגובה זו

  • 35.

    קצין המישטרה זיהה שבר מתחיל בן יחסיהם וזה גרם לתוצאה הנוראית

    פקק תנועה , 26/10/09 09:23

    וכנראה שגם היה מושפע מתוצאות עבודתו

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 34.

    מס' 19 מור יא מסכנה - תלכי תקני השכלה ויהי זכרם ברוך!

    דני, 26/10/09 09:18

    רק מסכנה אנאלפביתית יכולה להכניס לדברים כאלו שדים עדתיים.... לכי תשכילי ואולי תביני שאת עלובת נפש!

    יהי זכרון המשפחה ברוך!

    IP: 147.235.190.2דווח על תגובה זו

    • ומה עם השכלתך? מור זה הוא יא עלוב קריאה !!

      תחזור לחור, 26/10/09 23:04

      העלובים הם אלו שהגיבו בבהמיות למור והראו שלמעשה הוא צדק בדיוק כמו לגביך..אני לא אכנה אותך אנלפבית כי אתה כותב וקורא אבל לך אין בעיה כמו האשכנזי הממוצע לומר דבר שעל פניו הוא שיקרי בעליל !!

      IP: 94.159.162.227 דווח על תגובה זו

  • 33.

    שטויות

    יוני בר, 26/10/09 09:09

    למדו את המשטרה מה פרוש המילה.

    IP: 85.64.45.37דווח על תגובה זו

  • 32.

    נקודה למחשבה

    אור, 26/10/09 09:07

    זה נראה כמו ביום של התאבדות.
    אולי מישהו שהוא חקר רצה לחסלו.
    והמשטרה פוחדת מזה.
    לכן נוח להם לסגור את התיק בתואנה של התאבדות.

    IP: 212.199.144.30דווח על תגובה זו

  • 31.

    משטרת ישראל!!לפעמים..עדיף פשוט לשתוק!!!נקודה. (ל''ת)

    אילן, 26/10/09 08:57


    IP: 89.138.174.39דווח על תגובה זו

  • 30.

    כולם יודעים מה קרה אבל לא אומרים בפה מלא-לא נעים

    אבי, 26/10/09 08:50

    ה-כיסוי/טיוח של המשטרה ''ויכוח על חוגים''איזה בולשיט.
    כולם יועים מה קרה ולמה,זה לא נעים אבל זו האמת.

    IP: 82.81.19.141דווח על תגובה זו

  • 29.

    זה נקרא חולה רוח

    אבי, 26/10/09 08:47

    מי שרוצח את המשפחה שלו הוא פסיכופט. שוטר עאלק...עוד שוטר כזה ואבדנו חתיכת דפוק,איזה משפחה הרס בדקה .חולה רוח שלא תשכב במקומך במנוחה אמן

    IP: 199.203.51.92דווח על תגובה זו

    • זה ניקרא להצליח להוציא אדם מדעתו.

      סכנה, 26/10/09 11:18

      כשאין חינוך למוסר הגהינום מגיע.

      IP: 79.181.130.239 דווח על תגובה זו

  • 28.

    שקרנים!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יוני, 26/10/09 08:45


    IP: 79.181.59.243דווח על תגובה זו

  • 27.

    תינוק חדש. חוסר שינה. חוסר שינה= אובדן שפי ות. (ל''ת)

    איך לא חשבתם על זה?, 26/10/09 08:30


    IP: 79.178.57.167דווח על תגובה זו

  • 26.

    איזה שטויות.המשטרה תתביישו לכם.

    אילן, 26/10/09 08:20

    בצחוק לא מעלים טיעונים כאלה.

    IP: 85.250.239.23דווח על תגובה זו

  • 25.

    לא אמין

    אלדד, 26/10/09 08:20

    מפתיע שבסמיכות לתחקיר של אמנון לוי פתאום משחררים ממצאים, גם לא כל כך אמינים. מכיוון שאביה של המנוחה הוא איש משטרה הוא עושה הכל בשביל למנוע הכפשת שמה... לא יודע מה אחרים חושבים, אני - לא מאמין !

    IP: 192.118.78.57דווח על תגובה זו

  • 24.

    המשטרה קברה את האמת כדי למנוע גילוי מעורבות קצין בכיר ומאוהב (ל''ת)

    מדינת חלם , 26/10/09 08:13


    IP: 87.68.58.95דווח על תגובה זו

  • 23.

    להגדיר את הילה ''שקטה ומצטיינת''? כנראה שלא הכיר אותה.. (ל''ת)

    אסי, 26/10/09 08:09


    IP: 93.173.37.43דווח על תגובה זו

  • 22.

    אם הייתם מפרסמים את ממצאי בדיקת ה DNA הייתם חוסכים את השמועות...

    ללא תיווך, 26/10/09 07:53

    אל תיתממו עכשיו. עדיין יש הרגשה שהפרסום הנוכחי בא כדי להסתיר את מה שבאמת קרה. עשיתם יותר נזק למשפחה של הילה מאשר תועלת...
    לא מאמינה לכם.

    IP: 147.237.70.108דווח על תגובה זו

  • 21.

    אמת הערומה עד כדי כאב זועקת.

    א''צל , 26/10/09 07:52

    ותגרור אחריה שלל של קללות והשמצות כי היא אמיתית ומחייבת.
    עם ישראל ללא יהדות של תורה ומצוות משתגע.
    נכון יש גם משוגעים עם זקן ומגבעת- אבל מי קבע שהם באמת נאמנים לחוקי המוסר של תורת ישראל?
    אפשר לחפש סיבות ולנבור לאנשים באישיות עד מחר-יהודי ללא יהדות מאבד את צלם האנוש שלו מהר יותר מכל גוי.
    לצערי ולדאבון ליבי העתיד לא נראה טוב יותר אלא ההפך-עם הנוער המסטול והאלים נראה שההווה הוא משחק ילדים.
    צריך להבין-בן אדם שפוי עם חיים נורמטיבים לא הורג את אשתו -חציו השני ולא טובח בילדיו-בשר מבשרו-חסרי הישע ללא סיבה וגם עם סיבה.
    אין הגנה אמיתית להשתגעות הציבור,היום זה קצין מוערך,אתמול זה רופא ילדים ומחר זה אב בית דין.
    עם ישראל מוכרח לחזור לערכי התורה שהיא היא ''מגנה ומצלה''(מגינה ומצילה).
    עכשיו יקומו כל משוגעי העתיד (בפוטנציה) וישלחו אותי לאירן...

    IP: 134.191.232.68דווח על תגובה זו

    • צודק לגמרי!!! (ל''ת)

      odelshiz , 26/10/09 08:58


      IP: 93.173.255.252 דווח על תגובה זו

    • האמת הגלויה

      פיצלה גרוייס, 26/10/09 09:11

      א''צל יקירי,נכבדי איש האמת והמוסר.לא הייתי משתמש במילה לא לבושה אחרי הכותרת אמת....נוסף לזה, הייתי מציע לכבודו לעיין בפרקי נצור לשונך של החפץ חיים. לפני שאתה מכליל הכללות.גם השימוש במילים אלימות בהן השתמשת לא מתאימות לבן תורה.אף לא אחד ישלח אותך לאירן... גם לא יקבלוך שם.מקסימום רצוי לפנות לעזרה נפשית או לסדנא לעידון הדיבור.

      IP: 77.125.237.2 דווח על תגובה זו

      • ניסית להיות שנון...

        שם המשתמש כבר תפוס , 26/10/09 22:49

        יצא שהוכחת באופן חד משמעי את דבריו.
        כנראה שהוא אכן צודק..
        טיפ קטן לעתיד טוב: שנינות ונימוס הם שילוב מנצח.
        ואם כבר שלחת אותו לחפץ חיים אשלח אותך ברשותך למסכת אבות:''שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם''--אחד הדברים שם זה משיב כהלכה...

        IP: 87.70.89.108 דווח על תגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      חילוני, 26/10/09 09:19


      IP: 10.114.30.62 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק ! מסכים עם כל מילה. (ל''ת)

      יובל, ת''א, 26/10/09 09:57


      IP: 77.127.55.154 דווח על תגובה זו

    • צודק לגמרי.

      יהודי, 26/10/09 13:39

      מי שלא הבין את זה עד היום, יבין את זה בע''ה בשנה הקרובה.

      זה לא אומר שכולם ישתנו, חלק (קטן יחסית) ילחם באמת עד הרגע האחרון.

      IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

  • 20.

    מישהו מאמין למימצאי המשטרה:)? (ל''ת)

    לא אידיוט, 26/10/09 07:06


    IP: 79.178.121.165דווח על תגובה זו

    • לא (ל''ת)

      לילית, 26/10/09 09:35


      IP: 93.173.179.188 דווח על תגובה זו

    • בוא נגיד שהיות והמשפחה הנ''ל מרושתת היטב במשטרה

      יהודי, 26/10/09 13:40

      יש להניח שכל מה שהמשטרה אמרה, נאמר על דעת משפחות ההרוגים. (או לפחות צד אחד מאותן משפחות...)

      IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

  • 19.

    עוד אשכנזי, משוגע,''ומשכיל'' שרוצח את ילדיו....

    מור,פ''ת., 26/10/09 04:58

    התקשורת כמובן מיתנה ככל שניתן עיסוק בפרשייה הזו,בדיוק כמו שעשתה בפרשת המין המזעזעת בצופים לפני כמה חודשים,וכמו שהיא עושה כאשר אשכנזים או גופים אשכנזים מעורבים במעשים פליליים חמורים.הערה:אני לא סבור שספרדים טובים מאשכנזים ולהיפך.הביקורת היא נטו נגד התקשורת הצבועה והמגמתית.

    IP: 79.180.100.80דווח על תגובה זו

    • אתה צודק

      חיים פרידמן, 26/10/09 07:54

      התקשורת מצניעה את העובדה שרוב הפשע החמור בארץ נשלט ע''י אשכנזים. למשל: רוזנשטיין, מולנר. וגם מולנר ורוזנשטיין. וגם מולנר ומולנר. וכמובן רוזנשטיין ורוזנשטיין. ודרך אגב, אמרנו כבר מולנר ורוזנשטיין?
      אבל למרות זאת אתה ממש לא סבור שיש הבדל בין אשכנזים לספרדים.
      איזה מזל שיש בתוכנו אנשים רחבי דעת וישרי דרך כמוך.

      IP: 79.183.225.76 דווח על תגובה זו

      • הצמצום שלך לשני שמות גאוני -אנא הכפל במאה,,,המשך,,,

        מולנר רוזנשטיין, 26/10/09 15:28

        אולמרט, הירשנזון,ריבלין,בן גוריון, שרון, ועוד,,,,,,,,,,,,
        עמותת ניצול השואה , שגנבו כספם של שארית בשרם,ושותפים לגורלם

        פימשטיין, שרצח את ביתו הודייה
        גולדריג שרצח את ביתו, והתאבד
        האם שרהטביעה את בנה
        ועוד ועוד,,,,,,,,,,,,,,

        העובדה שיותר מיזרחיים יושבים בבתי הכלא רק מחזקת את ההערכה של ''רצחת וגם ירשת''
        האשכנזים פשוט יודעים להתחמק מעונש,''עיין ערך אולמרט,,,''

        IP: 96.254.59.210 דווח על תגובה זו

        • לאדון "מולנר רוזנשטיין"

          חיים פרידמן, 26/10/09 17:52

          או שאתה מתקשה בקריאה (מה שסביר מאוד) או שאתה מתקשה בהבנת הנקרא (מה שסביר לא פחות).
          ציינתי את שמותיהם של ראשי אירגוני הפשע - שהם כידוע אשכנזים בלבד. אתה הכנסת לקומפוט גם אישי ציבור (אבל לא במקרה "שכחת" לגמרי את אהובי נפשך מש"ס) וכמה מטורפים שביצעו מעשי רצח נוראים, אבל לא השתייכו לשום אירגון פשע.

          IP: 79.183.225.76 דווח על תגובה זו

    • מור מור מור/ תזחל חזרה לחור/ (באהבה ל 19 )

      adinap10 , 26/10/09 09:11

      שרץ עלוב ונתעב/ שנולד כתוצאה ממישכב/
      בין אב לביתו/ והמוח אבד בדרכו/ שרץ נחות ושפל/ חזור לעד לעזאזאל.

      IP: 85.65.70.165 דווח על תגובה זו

    • עוד מזרחי מתוסכל עם רגשי נחיתות (ל''ת)

      חיים אשכנזי, 26/10/09 09:44


      IP: 212.199.57.36 דווח על תגובה זו

    • מעניין מאד לגבי עזות המזרח:

      ד''ר אריה חנוך - סטיסטיקן, 26/10/09 11:18

      כל העולים לארצינו התקאלמו מיד. הרומנים, הרוסים, הפולנים, ההונגרים, ומי לא? הספרדים. גם הדור הרביעי שנולד בארץ, זועק על אפליה!!! שמעתם, חצי מדינה שלהם, ועדיין הסטיסטיקה מוכיחה, שרוב הרציחות, הגניבות, האונס וכל דבר רע, הספרדים תופסים מקום ראשון!!!! לעזאזל, למה? למה? למה? שספרדי אלד, נאור, יתן לי תשובה.........

      IP: 81.247.185.71 דווח על תגובה זו

      • א- לא התאקלמו ב-''התאקלמו'' על חשבון המזרחיים,,אפילו ילדים גנבו מהם,

        סטטיסטיקן-ולא סטיסטיקן,,,,,, 26/10/09 15:48

        מהיכן הרעיון שהמזרחים ''מקום ראשון בפשע'',,?
        קח לדוגמה את הממשלה, כמה חברי כנסת יש? כמה אחוזים מהם אשכנזים? כולם גנבים

        כמה מיליונרים יש בארץ? כמה מהם אשכנזים? כולם גנבים עושקי פועלים [לא צריכה לספר לך מי הפועלים,,,,]

        ובעניין שלנו- רצח בני זוג וילדים, ואונס והטרדה מינית - ותמצא שהמזרחים לא במקום הראשון -אתה מפלה ומתלונן שאנו צועקים ''חמאס''

        IP: 96.254.59.210 דווח על תגובה זו

      • אתה מבלבל בין מזרחים וספרדים

        אייל כהן, 26/10/09 18:41

        הספרדים הם יוצאי איטליה וארצות הבלקן.יש לנו מסורות ייחודיות משלנו - משירה ומוסיקה ועד מטבח. שפת האם היא דיאלקט של ספרדית.
        הקשר שלנו לציבור המזרחי הוא בדיוק כמו שלך. אנחנו גם בהירים.
        יוצאי ארצות ערב אינם ספרדים בשום צורה. שפתם ערבית, תרבותם ערבית או ברברית, וגם הדת המקורית שלהם זה שילוב של יסודות יהודיים עם מיסטיקה ערבית ומאגיה שחורה מן המאגרב.
        קשה לי להאמין שמי שמציג עצמו כד"ר לא מכיר בהבדלים. כנראה שאתה עוד דוקטור מקלדת שספק אם סיים תיכון.

        IP: 82.80.133.3 דווח על תגובה זו

        • רוב הספרדים הם מרוקאים חצי מרוקו מדברים ספרדית והם מערביים ולא מזרחים (ל''ת)

          ס''ט, 26/10/09 19:47


          IP: 173.115.184.141 דווח על תגובה זו

  • 18.

    איפה האמת (ל''ת)

    ALOS , 26/10/09 04:58


    IP: 89.139.103.121דווח על תגובה זו

  • 17.

    עד כמה הזוי יכולה המשטרה להגן על כוחותיה במתן סיבה אדיוטית (ל''ת)

    ישראל, 26/10/09 04:04


    IP: 91.135.102.200דווח על תגובה זו

    • נכון ! המשטרה לא יוצאת טוב מכל הסיפור הזה (ל''ת)

      הוד השרוני, 26/10/09 07:10


      IP: 87.68.217.22 דווח על תגובה זו

    • אשכרה

      יהודי, 26/10/09 13:42

      נשמע טיוח לא אינטליגנטי במיוחד, בדיוק בסגנון שמשטרת ישראל כה טובה בו...
      עצוב.

      IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

  • 16.

    ויכוח סתמי ושוחטים את כל המשפחה? TELL IT TO THE MARINES

    לא קונה, 26/10/09 02:54

    מנסים לטייח משהו חמור עם מסקנה אידיוטית. או שפשוט לא מסוגלים לפתור את המקרה הנורא הזה. מי יאמין שויכוח שגרתי שבכל בית כמעט קיים פעמים רבות גורם לדבר כזה? אף אחד.

    IP: 98.118.10.136דווח על תגובה זו

    • צודק!

      שחר, 27/10/09 08:36

      ברור שהתכנית היא טיוח אחד גדול
      קצין איכותי אמור לעמוד בלחצים הרבה יותר גדולים
      והמסמך של אמנון לוי היה לעג לרש
      וזילזול עמוק באינטיליגנציה שלנו הצופים.
      מייקל פישר אהב את אשתו בטירוף
      ורק רומן או ילד מחוץ לנישואין יכול היה להביא אותו לטירוף הדעת
      אני זוכר יום לפני הרצח כתבו שהיה ריב גדול בין אמא שלה ובינו והיא יצאה בטריקת דלת.
      תעשו אחד ועוד אחד ?
      אם הכל היה בגלל ריב טפשי למה רק עכשיו מפרסמים? הכל בכדי להפריח שמועות שהם בבחינת אין עשן בלי אש!
      מה שלא ברור לי זה שאם מייקל גילה שהוא לא האבא
      הוא היה צריך לספר את זה ולהפיץ את זה ולתגרש ממנה!
      שימו לב ליופי המהמם של הילה
      ומה לעשות נשים מושלמות חיצונית תמיד נופלות בפיתוי מיני שמביא אותן לצרות!

      IP: 82.81.15.189 דווח על תגובה זו

  • 15.

    א (ל''ת)

    נתנאל, 26/10/09 01:57


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 14.

    אולי מייקל נגע בעצבים חשופים של מישהו ...

    עוד כיוון ..., 26/10/09 01:52

    שביים רצח והתאבדות

    IP: 93.172.92.20דווח על תגובה זו

  • 13.

    אמרתי לכם , החוגים האלה הורגים אותי,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    ד''ר ונטורה, 26/10/09 01:16


    IP: 96.254.59.210דווח על תגובה זו

  • 12.

    אין הבדל בין הרצח ברשל''צ לרצח בהוד השרון

    גיא, 26/10/09 00:58

    הסבתא לא רצחה את כל תושבי הבית,
    הבעל לא רצח את כולם כי צריך היה להקפיץ את הילדה לחוג.

    בשניהם נטבחו כל בני המשפחה,
    לפי דעתי יש לזה קשר לפשע מאורגן.

    IP: 79.176.110.69דווח על תגובה זו

    • כתובת על הקיר

      לי, 26/10/09 15:09

      צודק 100%

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 11.

    משפחה יפה... חבל! (ל''ת)

    חיליק, 26/10/09 00:45


    IP: 69.86.109.152דווח על תגובה זו

  • 10.

    למה היה צריך לבזבז על זה

    איש חושב, 26/10/09 00:23

    כח אדם ושעות עבודה שנה שלמה?!!!!!!!

    IP: 85.65.60.125דווח על תגובה זו

  • 9.

    ההסבר הרבה יותר מסובך

    רועי, 26/10/09 00:13

    כל פסיכיאטר או קרימינולוג יכול להסביר את התהליך הנפשי בו היה שרוי הבעל. זה לא הסבר להמונים ולא צריך לעשות שום תכנית תחקירים טיפשית שזורעת מהומה על לא כלום. כנ''ל לגבי המשטרה.

    IP: 217.132.231.15דווח על תגובה זו

  • 8.

    לנתק אבות מהילדים שלהם - זו שיגרה

    davidfi1 , 26/10/09 00:02

    אף אחד לא מבין למה יש עם זה בעיה?
    להתעלל באבות בעשרות שיטות סדיסטיות - זה נורמאלי - ואין מי שחושב שצריך להעניש אף אחד. או שזה לא בסדר באיזו שהיא צורה.
    אז יש כאלה שלא מצליחים להתגבר על האכזריות הסדיסטית של המערכת.

    וזו התוצאה.

    עצוב.

    IP: 84.228.67.161דווח על תגובה זו

    • מה הקשר אדיוט.קרא את הכתבה עוד 10 פעמים (ל''ת)

      אוהד, 26/10/09 02:24


      IP: 79.178.206.147 דווח על תגובה זו

  • 7.

    גם הציבור לא

    לא קונה.., 25/10/09 23:59

    בגלל קשרים של המשפחה עם המשטרה הם מנסים לנקות בכוח את שמו של הבעל...
    הכל ברור...ושקוף בן אדם לא סתם קם ורוצח את ילדיו ...ואשתו.

    היה גם היה רומן והילדים...כנראה לא שלו..אחד אולי.

    המשטרה עושה בחקירה כשלה וומציאה זיבולי מוח..לנקות את שמה ואחריותה...שכן המשפחה נרצחה עם רובה שהמשטרה נתה לאיש.

    במקום לצאת בהילולים לרוצח...הנתעב ..תצאו בהצהרה אמיתית ולא שקר.

    IP: 84.229.176.140דווח על תגובה זו

    • צודק, כשהמשטרה רוצה היא יכולה לדווח שקר! (ל''ת)

      אחת שיודעת את האמת, 26/10/09 08:04


      IP: 93.173.37.43 דווח על תגובה זו

    • לילד יש את העיניים של מייקל.

      הניחו להם!, 26/10/09 08:32

      חוץ מזה, ברור שהסיבה היא פשוט אובדן שפיות עקב חוסר שינה. הורים לתינוקות בני יומם לא ישנים בלילה. הם יוצאים מדעתם. יש כאלה שמאבדים שפיות. חוסר שינה יכול לגרום לחוסר שפיות. יש עדויות במחקרים. גם כדור שינה תועה עם אפקט מסוכן, שפועל כסם, יכול ליצור תופעות פסיכוטיות.

      IP: 79.178.57.167 דווח על תגובה זו

    • עצוב אבל אתה צודק (ל''ת)

      ניר, 26/10/09 08:46


      IP: 79.181.59.243 דווח על תגובה זו

    • לקחת לי את המילים מהפה

      לקחת לי את המילים מהפה, 27/10/09 08:37

      לקחת לי את המילים מהפה

      IP: 82.81.15.189 דווח על תגובה זו

  • 6.

    איך זה ששום ליכודניק עדיין לא קילל את המשטרה פה ? (ל''ת)

    הפתעה, 25/10/09 23:59


    IP: 79.183.140.125דווח על תגובה זו

  • 5.

    פסיכופט חייכן זה מאוד אופייני (ל''ת)

    תמי, 25/10/09 23:47


    IP: 79.181.228.191דווח על תגובה זו

  • 4.

    מי שמאמין למשטרה שיעמוד. די לטיוח. (ל''ת)

    חכם בלילה, 25/10/09 23:28


    IP: 93.172.16.212דווח על תגובה זו

  • 3.

    ???????????? !!! (ל''ת)

    הגיע הזמן , 25/10/09 23:17


    IP: 82.102.145.94דווח על תגובה זו

  • 2.

    כל רצח הוא מזעזע אבל רצח ילדים זה דבר שהמוח שלי לא מסוגל לקלוט... (ל''ת)

    tami.me, 25/10/09 23:10


    IP: 89.139.14.129דווח על תגובה זו

    • ....בגלל שאין לך מוח....את לא מבינה..... (ל''ת)

      חווה, 25/10/09 23:24


      IP: 89.139.14.129 דווח על תגובה זו

      • לך יש הרבה מוח עם תשובה שכזו. (ל''ת)

        אדם, 26/10/09 00:44


        IP: 69.86.109.152 דווח על תגובה זו

      • חולת רוח

        רויטלי , 26/10/09 00:56

        איזה גועל של תגובה,

        IP: 99.235.16.20 דווח על תגובה זו

    • תקראי לאט ואולי תקלטי (ל''ת)

      מורה ללשון, 26/10/09 09:40


      IP: 62.219.233.199 דווח על תגובה זו

      • מורה ללשון? בטח מהסוג .....את בטוח מבינה....גסת רוח שכמותך (ל''ת)

        שמוליק תל אביב, 26/10/09 10:31


        IP: 89.139.14.129 דווח על תגובה זו

        • שמוליק ידידי...המורה ללשון התכוונה לחווה עלובת הנפש !!! (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 26/10/09 11:13


          IP: 91.135.109.32 דווח על תגובה זו

          • יכול להיות שאתה צודק ברווז, רק רציתי להגן על תמי........ (ל''ת)

            שמוליק, 26/10/09 12:25


            IP: 89.139.14.129 דווח על תגובה זו

          • אתה זקוק למורה להבנת הנקרא אם זו המסקנה שלך ברווז... (ל''ת)

            אורן, 26/10/09 19:34


            IP: 206.186.94.3 דווח על תגובה זו

  • 1.

    עצוב. אנשים תמנעו מרכלנות (ל''ת)

    ערן, 25/10/09 22:58


    IP: 93.173.192.24דווח על תגובה זו