• 121.

    אני מכירה את טטיאנה

    חסום, 24/02/10 17:34

    אני מכירה את טניה היא לימדה אותי מחול מסכנים!!!היא הביא כול שיעור את ביתה רושל!!!!

  • 120.

    מפחיד לגור כאן (ל''ת)

    יוסי, 19/10/09 13:44

  • 119.

    בדיוק כמו שכתוב...

    אברהם אבינו, 18/10/09 14:38

    ''כי אין אלוקים במקום הזה ויהרגוני נפש''...

  • 118.

    תגובות דוחות- תתביישו!

    דנה, 18/10/09 13:41

    אתם מבינים שמישהו דקר תינוק בן כמה חודשים וילדה בת שלוש?! אין לכם לב?

  • 117.

    תכנסו. תקראו. ותפנימו כבר!!!

    סתם אחת., 18/10/09 13:08

    תפסיקו לקבוע מאיזה עדה בא הרוצח. זה בכלל לא משנה את העובדה שהוא חיה ולא באנדם, כמותו יש עוד הרבה ומכל העדות, לא רק רוסים ואתיופים,כי לי משום מה זכורים גם מקרי רצח מזעזעים בקרב העדות האחרות שיש בארץ.איו כאן מקום לגזענות ואין קשר בין הרצח הנורא לבין העדה של הרוצח, ככה שלא ניתן להגיד שהרוסים והאתיופים הורסים את ארצנו, זה מגיע מכל הכיוונים.לא צריך להנעל על מקרה ספציפי שקורה ולעשות הכללה לגבי כל העדה, בכל עדה יש את החרא שלה ואת האנשים הלא מחונכים והמפגרים ואין סטטיסטיקה שמצביעה שיש יותר רוסים מרוקאים או כל עדה אחרת שבגללה זה קורה. והעלייה עשתה למדינה גם דברים טובים אבל מובן שאף אחד לא יכול להסתכל על הצד הזה, וכן לזה קוראים גזענות ! מספיק עם זה...וכל מי שמתווכח על זה רק גורם לעוד בעיות ואלימות על רקע העדות.

  • 116.

    בסופו של דבר בני אדם יפחדו לחיות בישראל (ל''ת)

    פקק תנועה , 18/10/09 08:14

  • 115.

    התגובות הגזעניות כאן מחליאות כולן, משפחה נרצחה וכאן (ל''ת)

    רוקדים על הדם, 18/10/09 06:50

  • 114.

    נמעעעעעעעעעעעעעס

    יפרח מנחם, 18/10/09 06:30

    נמעעעעעעעעעעעעעס

  • 113.

    זה שרצח את ההומואים וזה שרצח את מוכרי בשר החזיר.

    אולי זה קשור?, 18/10/09 03:15

    אני לא אגיד במפורש איזה סוג של אנשים הם הרוצחים. אבל כל בר דעת יכול להבין. למישהו הפריע משהו.

  • 112.

    למה אתם קוראים להם רוסים תקראו להם אשכנזים זה העדה שלהם (ל''ת)

    לא אשכנזי, 18/10/09 02:46

    • אתה לא אשכנזי וכן גזען . בושה! בגלל אנשים כמוך זה קורה. (ל''ת)

      אני כן אשכנזית, 18/10/09 03:08

      • מדהים איך אנשים קופצים עם המילה גזען בלי קשר (ל''ת)

        לכלום, 18/10/09 04:05

        • נכון.

          קרין, 18/10/09 18:04

          טוב, אין מה להתווכח, חסר טעם,

    • צודק! הם אשכנזים כמו רבים מאיתנו! (ל''ת)

      קרין, 18/10/09 18:04

    • ובכלל עלו מאוזבקיסטן מדינה מוסלמית ... (ל''ת)

      ובכלל עלו מאוזבקיסטן מדינה מוסלמית ..., 19/10/09 00:06

  • 111.

    זה סימן שסוף העולם קרוב- ה' ישמור! (ל''ת)

    מיכאל, 18/10/09 00:42

  • 110.

    לשכנים-מומלץ דחוף לעבור דירה

    אור שלזינגרפון, 18/10/09 00:37

    אם מאורע כזה קורה שם-הבית מקולל,עשו תיקון למדו שם זהר ומשניות או מכרו את הבתים שלכם.

    • מכשף וקוסם זה מה שאתה מציע אהבל פרימיטיבי? (ל''ת)

      אחרי כל אסון האהבלים החרדלים מבלבלים תמוח, 18/10/09 03:26

    • עוד אידיוט - חבל על ההסברים (ל''ת)

      ארז, 18/10/09 04:00

  • 109.

    גם לי זה נראה פיגוע לאומני (ל''ת)

    KLET, 17/10/09 23:27

  • 108.

    איך לא היה רעש מתוך הדירה משהו פה לא מסתדר אף אחד לא צעק ? (ל''ת)

    עופר, 17/10/09 23:26

  • 107.

    ואולי הפוגע הוא ערבי ישראלי (ל''ת)

    לאה, 17/10/09 22:18

  • 106.

    כדי לבחון מתי, לפי שעה ארעה רצח לכל אחד. אם סבתה וסב נרצחו באותה שעה.

    borisdo , 17/10/09 21:10

    כי גברים יצעו למועדון.
    כדי לבחון מתי, לפי שעה ארעה רצח לכל אחד. אם סבתה וסב נרצחו באותה שעה.

  • 105.

    אני לא מבין... אף אחד לא שמע כלום? (ל''ת)

    yoya, 17/10/09 21:08

  • 104.

    אולי זה פיגוע לאומני?

    יוסף צדיק, 17/10/09 19:22

    כל עוד שמעסיקים שונים מעסיקים פלסטינאים ללא רשיון והמשטרה אינה מתאמצת לאתר אותם, אין להוציא מהמחשבה אפשרות של פיגוע לאומני.

  • 103.

    חלאס להאשים רוסים ועדות אחרות

    רוסייה ישראלית, 17/10/09 19:05

    למה כל הזמן מאשימים עולים חדשים במצב של הארץ,
    בכלל רוסים בנות חלק מהמדינה הזאת,
    אתם מחפשים תמיד את מי להאשים
    אפחד לא מוכן לקחת אחריות
    ובגלל זה המדינה במצב הזה,
    אף אחד לא מוכן לטפל בבעיות שלנו,
    הגזענות הזאת כבר משתוללת,
    כולנו בני אדם שווים
    ועד כמה שאתם אומרים ''אם כל כך רע לכם פה תחזרו לרוסייה המסריחה שלכם''
    תאמינו לי שהרבה היו חוזרים, אבל זאת לא הפואנטה,
    הפןאנטה היא שבאיזו זכות אנשים אומרים את זה כשבכלל 70% מכלל היהודים בעולם מעדיפים להיות בחו''ל והם נמצאים בחו''ל,
    ואז צועקים עלינו שזאת מדינה יהודייה..

  • 102.

    עצוב לרצוח ילדים תמימים, הגיע הזמן לחוקים נוקשים כמו בערב (ל''ת)

    ירדנה, 17/10/09 18:44

  • 101.

    כנסו כל מי שמסכים איתי יגיב!!

    יניב, 17/10/09 18:28

    עוד כמה שנים אנחנו נקום ונבין שאין לנו מדינה ישראל הופכת בו זמנית למדינה שבה מתבצעים פשעים הכי איומים אפילו אצל הערבים אין כלכך הרבה פיגועים (לא שאני גיזען) אני הייתי מעדיף לא לפנות לכנסת בטענות אני בטוח שהם עושים את כל מה שהם יכולים לעשות
    אך אל תשכחו שיש להם עוד מלא דברים לטפל בהם... וטיפ קטן למי שרוצה להמשיך לחיות היום במצב כזה תתיחלו לדפוק חשבון לאנשים גם אם הם עוקפים אתכם ולא משנה מה...

  • 100.

    סיפורי סבתא

    גל-יה , 17/10/09 17:41

    איזה פתי יאמין שזו הסבתא???

  • 99.

    וגם הכותרת

    השם לא משנה, 17/10/09 16:00

    חבל שככה נראית המדינה שלנו.
    במקום להתעסק בחינוך לצערי מתעסקים בדברים המזעזעים האלו.
    הייתי מציע לכל האנשים שתמיד יחשבו צעד אחד לפני מה שהם עושים וזה ישתלם בהמשך.

    אני משתתף בצערם הגדול של שאר המשפחה.

  • 98.

    נתניהו מזועזע מהרצח...מה אתה עושה כדי למגר את האלימות?

    איכפתית, 17/10/09 15:59

    האלימות השתלתה על חיינו ואתה ראש הממשלה לא עושה דבר בנושא

    • שולח את ברק לבלות במלונות פאר יקרים........ (ל''ת)

      זה מה הוא עושה, 17/10/09 16:23

      • ברק צודק מגיע לו לסחוט את ביבי והמדינה.

        פיצעלה גרוייס, 17/10/09 19:43

        כמה שאפשר יותר,כמה שאפשר חזק. מגיעלנו-אנחנו מטוטמים יותר מלבני את מופז.

      • אה, אז עכשיו נתניהו אשם שברק מושחת; הוא בטח גם אשם שאולמרט קלפטומן (ל''ת)

        לשמאל אין בושה בגרביים, 17/10/09 23:52

    • יה מפגרים מה הקשר בין פשע לצמרת הפוליטית? רא''מ אינו גננת (ל''ת)

      בומסי-בום, 18/10/09 03:29

  • 97.

    לפי הכותרת הסבתא רצחה את כולם התאבדה ולאחר שהיתאבדה הציתה את הדירה

    אורי, 17/10/09 15:44

    בכדי לשבש את הראיות שלא יאשימו אותה
    מתאים לשוטרים במישטרת ישראל להגיעה למסקנה כזו

    • How she can first ''die'' then burn the apartment

      Mashiach, 17/10/09 16:31

      Think first

      • מה אתה אומר... (ל''ת)

        yoya, 17/10/09 21:06

  • 96.

    רוצחים יש בכל עדה ,ומי אמר שזה מהמשפחה בלשים שכמותכם (ל''ת)

    ישראתיופירוסי, 17/10/09 15:36

  • 95.

    איזה מדינה ממש תענוג אין טיפת שפיות אנחנו הגוג ומגוג של עצמנו

    eytanusa , 17/10/09 15:31

    מדינה הזויה לחלוטין אנחנו בוכים על רצח יהודים על ידיד ערבים אנחנו הרוצחים הכי גרועים של עצמנו דם על הכביש דם בבתים ודם ברחוב אנחנו הורגים את עצמנו יותר משהורגים אותנו

  • 94.

    כך זה בשלטון הימין (ל''ת)

    1, 17/10/09 15:04

    • לך לחיות במדינה אחרת (ל''ת)

      &&, 17/10/09 15:28

    • לך לחיות במדינה אחרת (ל''ת)

      123, 17/10/09 15:43

    • טהרן (ל''ת)

      בוא אלינו לאירן, 17/10/09 16:25

    • רוקדים על הדם? או מתגעגעים לטילים? (ל''ת)

      י, 17/10/09 20:08

    • כך זה כשנותנים לבוגדים לדבר בחופשיות (ל''ת)

      בקרוב תגיע המהפכה, 17/10/09 23:54

      • כל מי שיש לו איי.קיו. של 3 ספרות בטח בוגד לתפיסתך (ל''ת)

        קופיקו-לידיעתך מחיר הבוטנים ירד, 18/10/09 03:31

  • 93.

    העולם השתגע (ל''ת)

    אין מילים, 17/10/09 15:02

  • 92.

    טרגדיה קורעת לב. (ל''ת)

    אין מילים.., 17/10/09 14:57

  • 91.

    רצח בסוף יומלדת

    יפרח מנחם, 17/10/09 14:35

    מזעזע מאוד

  • 90.

    איזה מזל שאתה כאן

    clagros , 17/10/09 14:24

    האב שרף את הבית לפני או אחרי שהתאבד?
    אהה... הבנתי: הוא זרף את הבית ברוב בושה, שלא ידעו מה הוא עשה....

    מבריק, ווטסון!

  • 89.

    המאפיה הרוסית או הקווקזית כך דווח בגלי צה''ל של 14:00

    דווח, 17/10/09 14:14

    המאפיה הרוסית או הקווקזית כך דווח בגלי צה''ל של 14:00 ,רוצים להשתלט על העסקים.

  • 88.

    NRG אתם לא חייבים על כל ידיעה לתת לטוקבקיסטים להגיב. (ל''ת)

    קיקו, 17/10/09 14:04

  • 87.

    מלחמה בפשע

    ראשוני, 17/10/09 13:52

    הפיתרון לפשע ברחוב פשוט ממה שחושבים לוחמי מג''ב שווה סדר פתרון זול יחסית ומרתיע בשנו ה80 וה 90 סיפור הצלחה במספר מקומות בארץ עבריינים לא מחשבנים למשטרה הכחולה

  • 86.

    אלוהים אין לך, רחמים אפה אתה , (ל''ת)

    חילוני, 17/10/09 13:52

    • מה הקשר לאלוהים ?...בעשרת הדברות הוא צווה : '' לא תרצח '' !!!! (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 17/10/09 16:10

  • 85.

    כיצד הפכנו למדינה נורמטיבית?

    חריג מסביבה נורמטיבית, 17/10/09 13:47

    משפחה נורמטיבית נמחקת ברצח נורמטיבי לדעת המשטרה הנורמטיבית שתנהל חקירה נורמטיבית ותקח בחשבון כל אפשרות נורמטיבית.
    ואולי יוגש כתב אישום נורמטיבי ע''י הפרקליטות הנורמטיבית לבית משפט נורמטיבי ותושג עסקת טיעון נורמטיבית.
    והממשלה הנורמטיבית לקול מצהלות התקשורת הנורמטיבית תמשיך לקלוט כאן מהגרים נורמטיביים מרחבי העולם, ותמשיך לנהל כאן את בית המשוגעים הנורמטיבי הגדול על כדור הארץ.

    • בדיוק אחי פשוט זוועה.

      חריג ביזרי, 17/10/09 20:16

      ואם כבר הזכרת את הבית משפט והמשטרה....טוב נו לא חשוב זה לא יעזור.

  • 84.

    ברור שהרוצח לא זר. זה ההימור שלי

    אמירה, 17/10/09 13:47

    למרות שברור שמדובר ברצח במפשחה, התסכלתי על הצילום הבניין שבו נרצחו ששת בני המשפחה ברחוב נורדאו בראשל''צ

    וברור שצולם מהבית ממול.

    הקלות שאנשים מכניסים זרים הביתה מקוממת.

    זוכרים שאומרים לילדים : לא פותחים לזרים. אז זה לא משתנה גם שגדלים.

    למרות שרוב הרציחות הם לא של זרים. אף אחד לא רוצה להיות באחוז הקטנטן שכן.

    האלימות במדינה הזאת מאוד לא נונת שקט נפשי.

  • 83.

    כואב. (ל''ת)

    בן אדם, 17/10/09 13:47

  • 82.

    הרוצח חילוני (ל''ת)

    חרדי, 17/10/09 13:43

    • asfedgf

      ss, 17/10/09 16:10

      אני חושב שאת זה כולם הספיקו להבין (המאפיה הרוסית)

    • חרדי מקליד באינטרנט בשבת ????? (ל''ת)

      וואלה יופי.., 17/10/09 16:40

  • 81.

    לא קשור למצב כלכלי בכלל

    ראשוני, 17/10/09 13:42

    הם יכולים לשקול בכסף את כולנו

  • 80.

    לפי הסימנים -חיסול של המאפיה הרוסית...כנראה על רקע עסקי הבשר-הלא כשר.. (ל''ת)

    בני הבלש, 17/10/09 13:36

    • מה קשור בשר לא כשר למאפיה הרוסית? הם גם אוכלים חזיר !!

      איזו הברקה, 18/10/09 03:19

      אבל אם זה בשר חזיר, סימן אולי שזה מישהו דתי שעה זאת? תחשוב קצת בהיגיון

  • 79.

    ישראל ,לא שונה ,בפשע כמו ב- USA (ל''ת)

    אייזיק -פ''ת, 17/10/09 13:35

    • כמו ברוסיה

      בבר, 17/10/09 14:52

      כמו ברוסיה זה מה שקורה כשרוסיה זורקת את כל הזבל שלה לפה

  • 78.

    מניה דיפרסיה

    ראשוני, 17/10/09 13:34

    הנרצחים בעלי רשת בשר לא כשר כרגע יצא צו איסור פרסום גורף

  • 77.

    עצוב ביותר

    שושי, 17/10/09 13:34

    מסכנים כולם במיוחד הילדים הקטנים מה הם עשו למה אנשים רעים זה החופש שיש במדינה שלנו לכן הכל קורא

  • 76.

    עברנו באלימות את ארה''ב....ומתקרבים למקסיקו...ביחס לאוכלוסיה... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 17/10/09 13:33

  • 75.

    אבי המשפחה הוא בעל מסעדה וחנות בשר בעיר!

    ודים, 17/10/09 13:18

    וכנראה נרצח בגלל עסקיו המוצלחים.
    כנראה לא רצה להתעסק עם כל הזבל של עולם הפשע, או לשלם פרוטקשן.
    זה רצח מתועב בדם קר!!!

  • 74.

    רבותי- הצטיידו בנשק או לפחות בגז מדמיע- כי מחר תורכם. (ל''ת)

    המטיף, 17/10/09 13:05

  • 73.

    לכל החושבים שאלה רוסים- רוסים לעולם לא ירצחו ילדים קטנים או ישספו

    קוזאק שנגזל, 17/10/09 13:03

    גרונות- זו שיטה שמורה לערבים.

    • מה אתה אומר (ל''ת)

      מה אתה אומר, 18/10/09 01:25

  • 72.

    לי זה נראה כמו רצח ואז התעבדות מצד האב............................ (ל''ת)

    יאיר@@@@@@@, 17/10/09 12:59

    • You are right...can't be that everyboady got killed

      Mashiach, 17/10/09 16:33

      without any screaming

  • 71.

    מה קורה במדינה הזאת

    ש, 17/10/09 12:58

    הפכנו למדינת עולם שלישית אין ערך לחיי אדם !! זה פשוט לא הגיוני כבר אי אפשר ללכת ברחוב או להישאר בבית ולהיות בטוחים...

  • 70.

    טוקבקיסטים גאונים פתרו את התעלומה: הרוצח רוסי, מצבו כלכלי קשה ובנוסף

    ריקי, 17/10/09 12:57

    הרוצח משתייך למאפייה.וואלה! אם מדור החקירות במשטרה היה מורכב מטוקבקיסטים, אני משוכנעת שהפשע היה נעלם באחת ובא לציון גואל..

  • 69.

    החוואה בשוק השחור בטוח זב רק עניין של כסף

    חוחית, 17/10/09 12:57

    זהו כבר לא צריך מנויי בהוט וי או די יש את הכל בלייף הלו מישטרה חברי כנסת מה קורה פה השילטון חלש איזה דור הצילוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

  • 68.

    ברדיו אמרו שהיו להם 2 חנויות. לבדוק מהר את עניין הפרוטקשן! (ל''ת)

    ריבוזום מיליטנטי, 17/10/09 12:55

  • 67.

    השם ירחם

    יוסי, 17/10/09 12:54

    צער גדול למישפחה כועב הלב למה למה ריבון העולמים

    • כי ריבון העולמים הוא יציר דמיונו של האדם בלבד. זה למה. (ל''ת)

      התשובה לשאלתך, 18/10/09 03:20

  • 66.

    THIS IS THE ISRAELI MOVIE--IN COLD BLOOD--SHME SHME ON US (ל''ת)

    CHARLIE, 17/10/09 12:53

  • 65.

    היה היתה לנו ארץ יפיפיה,,עד חוק השבות,,כשסבא גוי נשבע ששכנו היה יהודי (ל''ת)

    בצלאל, 17/10/09 12:51

    • אבל הם יהודים (ל''ת)

      אחד מכפ''ס, 17/10/09 16:48

      • הם לא (ל''ת)

        ממש לא, 18/10/09 01:26

  • 64.

    זעקי ארצי אהובתי,שרייך מושחתים,בנייך שתיינים רוצחים ואונסים,אבוי לנו (ל''ת)

    בצלאל, 17/10/09 12:45

  • 63.

    הכיוון של החקירה

    אריק, 17/10/09 12:37

    מדובר במשפחה של עולים ותיקים מרוסיה, בעלי עסק מצליח ולכן הכיוון החקירה העיקרי - שוד (וכנראה סחיטה) שקדם לרצח.

  • 62.

    רק למי שאין דת ואמונה בבורא העולם לא מפחד לעשות כאלה דברים,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    מה עשו התינוקות לרוצח,,,, 17/10/09 12:25

  • 61.

    מזעזע (ל''ת)

    קטי, 17/10/09 12:25

  • 60.

    רבותי הגורם הוא:או אלכוהול,או סמים,או עוני,או סרטים אלימים,או,האינטרנט (ל''ת)

    או כולם ביחד, או קרוב משפחה, 17/10/09 12:22

  • 59.

    איך המדינה הזאת מתדרדרת

    אלון ה, 17/10/09 12:21

    אלוהים ישמור

  • 58.

    זה נראה כמו פעולת - טרור, או פעולת-חיסול של ה-''קוזה-נוסטרה'' או ארגון

    שוש הלוי, 17/10/09 12:18

    מאפייה אחר, יפני או סיציליאני. זה לא נראה כמו משהו שיהודי יבצע.
    ייתכן שהרוצח בא מבחוץ, נכנס, ביצע את הפשע המחריד, שרף את הבית כדי לטשטש ראיות, העלים את כלי-הרצח, יצא מהבית ונעל אותו כדי להקשות על עבודת החוקרים.

    מחריד ומזעזע!

    כסדום היינו - לעמורה דמינו!

    • כן בטוח. זה היה יפני

      tojo yamamoto, 18/10/09 11:27

      נינג'ה שחזר בזמן מימי הביניים וחשב שהוא צריך לשחוט את משפחת השוגון X

  • 57.

    זוכרים את הסרט שבו הפושעים פורצים לבית והורגים את כולםin cold blood (ל''ת)

    בצלאל, 17/10/09 12:17

  • 56.

    מבטיח לכם שהעו''ד יגיד שבעל הבית ''התגרה'' בחשוד שלא מסוגל לעמוד במשפט,,, (ל''ת)

    בצלאל, 17/10/09 12:13

  • 55.

    כמראה שהאבא הכיר את הפורץ וניסה לעצור אותו,,אז מדוע לחסל את כולם,,,,, (ל''ת)

    אני בטוח שהרוצח [ים] יתפסו מהר, 17/10/09 12:10

  • 54.

    הפרקליטות עסוקה ברדיפות פוליטיות והשופטים חיים על הירח! (ל''ת)

    דוד, 17/10/09 12:05

  • 53.

    ואתם חושבים שזה מזיז לדליה איציק או לברק הנהנתנים על חשבוננו,,,,,,,,,, (ל''ת)

    אליפז התימני הכועס מאד, 17/10/09 12:04

  • 52.

    רוסים זה לא יהודים (ל''ת)

    לא יהדעדם???, 17/10/09 12:02

    • גם מרוקאים זה לא יהודים. הם מוסלמים ממרוקו. (ל''ת)

      יודעי דבר, 18/10/09 03:22

      • בור ועם הארץ (ל''ת)

        טפו עליך, 18/10/09 04:07

  • 51.

    יהיה זכרם ברוך אך ,התעלומה חייבת להיפתר !

    לבנה, 17/10/09 11:52

    המשטרה ומוסדות האמונים חייבת לפתור את התעלומה , האם זה רצח מבחוץ או אחד ההרוגים (קרי התאבדות ורצח)? - החידה הזו , תדיר שינה מעייני כל הנוגעים בדבר אך, גם מעייני השכנים הסובבים - כי באם זה רצח מבחוץ הוא עדיין חופשי בנינו - וחובת המשטרה לתפוס אותו ולמצות איתו את הדין עד תום. באם זה מקרה התאבדות ורצח - צריך להידלק פה מאות נורות אזהרה ובדק בית נוראי מה קרה בין כותלי דירה זו כשהדלת נסגרה , האם היו סימנים מוקדמים למצוקה שתוביל לזוועה מחרידה זו ? חייבת להיות כאן חקירה יסודית .

  • 50.

    גם ''רוסים'' עצמם סובלים מהזנחתם מצד משטרת ישראל

    רוסי, 17/10/09 11:45

    המשטרה לא מטפלת בפשע מאורגן רוסי עד שרק הרוסים סובלים ממנה.

  • 49.

    אבל הכביסה התייבשה, לא? (ל''ת)

    לא מוציאים כביסה מלוכלכת החוצה., 17/10/09 11:43

  • 48.

    זה רק אצל הרוסים!!!!

    שי, 17/10/09 11:32

    עוד יתברר שזו היתה משפחה מחבר העמים. זה רק אצל הרוסים התופעות הללו של הרציחות והטימטום (האם שהטביעה את בנה בראשון וכו') אני לא אומר שאצל אחרים זה לא קורה בכלל, זה רק שאצלם זה באחוזים יותר גדולים ביחס לגודל הקהילה וגם עוצמת האירועים הרבה יותר גדולה.
    נקודה למחשבה למה זה קורה אצלם........

    • ומה אם רוז

      אחד מכפ''ס, 17/10/09 16:46

      והצפון אפריקאי המגויר שהרג אותה.

    • אם המשטרה לא יודעת, איך אתה החכם יודע? אתה גם גזען מרוקאי. (ל''ת)

      תתבייש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 18/10/09 03:24

      • הוא לפחות יהודי. (ל''ת)

        ולגביך ברור שאתה גם גזען. ששונא..., 18/10/09 08:36

  • 47.

    אין ענישה. אין רתיעה.

    מאיר, 17/10/09 11:29

    מעשה זוועה.אחד המיקרים המתועבים ביותר.צריך להחמיר מאוד בענישה.עד כדי גזר דין מוות.הפחד ברחובות גובר.צריך להציל את המדינה לפני שהיה מאוחר.

  • 46.

    כיצד הפכנו למדינה נורמטיבית?

    חריג בסביבה נורמטיבית, 17/10/09 11:24

    משפחה נורמטיבית נמחקת ברצח נורמטיבי לדעת המשטרה הנורמטיבית שתנהל חקירה נורמטיבית ותקח בחשבון כל אפשרות נורמטיבית.
    ואולי יוגש כתב אישום נורמטיבי ע''י הפרקליטות הנורמטיבית לבית משפט נורמטיבי ותושג עסקת טיעון נורמטיבית.
    והממשלה הנורמטיבית לקול מצהלות התקשורת הנורמטיבית תמשיך לקלוט כאן מהגרים נורמטיביים מרחבי העולם, ותמשיך לנהל כאן את בית המשוגעים הנורמטיבי הגדול על כדור הארץ.

  • 45.

    נשמע לי כמו סכסוך בין כנופיות ממוצא מרכז-אסייתי. (ל''ת)

    ערן, 17/10/09 11:21

  • 44.

    אין ענישה. אין רתיעה.

    מאיר, 17/10/09 11:20

    מעשה זוועה.אחד המיקרים המתועבים ביותר.צריך להחמיר מאוד בענישה.עד כדי גזר דין מוות.הפחד ברחובות גובר.צריך להציל את המדינה לפני שהיה מאוחר.

  • 43.

    עד שלא יעבירו חקירות רצח למוסד או לשב''כ, הרוצחים חוגגים.יש מקרים

    שהרוצח בידי המשטרה, רוצח בתוך המשטרה ומשוחרר, 17/10/09 11:19

    כי השוטרים משוכנעים שזו היתה התאבדות...

  • 42.

    תודה רבה לממשלת הליכוד שהביאה לכאן רוסי עכשיו החיים שלנו במדינה כייפים (ל''ת)

    א, 17/10/09 11:15

  • 41.

    הסיבה היא העונשים והקלות שמשחררים רוצחים.

    מיכה, 17/10/09 11:14

    ולא משנה אם אלו טרוריסטים ערבים, או ''אזרחים'' ישראלים.
    המשטרה מתעסקת בעיקר בשטויות ולא מתמקדת בחולי האמיתי בחברה, כי לא נוח לה, קשה לה, ולא מסוגלת להתמודד עם משפחות פשע שמטילות אימה.
    בנוסף החוק צריך לאפשר אכיפה נוקשה וחסרת רחמים כלפי אלו שאין להם רחמים ולא להפך.

  • 40.

    תמשיכו לייבא רוסים למדינה

    אובייקטיבי, 17/10/09 11:13

    כנראה שבנוסף ליתרון הדמוגרפי יש גם חסרונות כמו מראות רצח כאלה

    • פרימיטיבי

      לי, 17/10/09 15:18

      אתה לא אוביקטיבי אלא פרימיטיבי ובטוח ללא בגרות

    • פיגור שכלי

      אחד מכפ''ס, 17/10/09 16:45

      מחלה קשה

      • פשוט בור מפגר

        ישראלית, 17/10/09 18:55

        אם ימשיכו להביא לעולם אנשים מפגרים כמוך אז זה מה שיקרה בסוף
        רוסים בנו את המדינה הזאת

        • רוסים תמיד קופצים בתגובה עם ''בגרות'' ו''השכלה'' (ל''ת)

          פאתטיים, שקוף שאתם רוסים, 18/10/09 01:29

  • 39.

    מה הולך פה? איזה רשע נתעב? אנשים חסרי לב עשו זאת. זה מזוויע.

    איזה אנשים יש פה?, 17/10/09 10:58

    כל יום רצח חדש, כל יום אלימות חדשה. החברה בישראל מתערערת. מה המקור לדבר הזה? שלא תגידו לי הכיבוש. גם באיטליה וגם בניו-יורק זה קרה. עולם תחתון, חוסר ערכים מוחלט וחוסר חינוך עוד יותר מוחלט.תחנכו את הילדים שלכם לעזאזל. גדל פה דור של הפקרות בלתי נתפשת. הורים ומורים! תתעוררו !!! תעשו את התפקיד שלכם. אולי כדאי לעשות מה שעשו בניו-יורק, מדינת משטרה וזהו. זה עזר ועוד איך!
    והעיקר, יש אנשים שהם חסרי מצפון מיום שנולדו כי אף אחד לא טרח לחנך.

  • 38.

    מה לא ברור כאן?

    מה לא ברור כאן?, 17/10/09 10:58

    מדובר ברצח אופיאני ביותר עם עונש משפחתי כולל: כאשר אין מאיפה לקבל את הכסף בחזרה (וזו הסיבה שרוצחו את כולם) מנצלים את ההזדמנות להפיץ מסר כולל לכל האחרים שבמצב דומה.
    ברור שלא סבא- סבתא ותינוקות יכולים לשלם.
    עוד היה יכול חהיות יותר גרוע: מוזר שלא חתפו את הילדים ומכרו אותם לאתם-יודעם-מה... רק כדי להקטיםן את החוב קצת...

  • 37.

    עבודה של רוסים...בדוק...

    הוגה דעות, 17/10/09 10:49

    עוד לפני שפורסמו השמות אני אומר לכם שמדובר ברוסים אנחנו צריכים להבין שבין מליון וחצי העולים שהגיעו מברה''מ לשעבר לא עלו יהודים אלא גם טאטארים שהם חיות אדם וקווקזים לא יהודים שהם צאצאי הקוזאקים, אני משער שהמערכת תצנזר את התגובה אבל אני חוזר על זה שוב- מליון אחוז שמדובר פה ברוסים...

    • אז מה

      אז מה, 17/10/09 18:56

      אז מה שהם רוסים? מה קשור העדות פה בכלל????
      כמה טמטום בתגובה אחת..

      • מה יש לקפוץ. הוא פשוט מצביע על תיאוריה. (ל''ת)

        מה הבעיה? פשע ולבנים לא הולך יחד?, 18/10/09 08:38

  • 36.

    תקראו את 1 , האמת במערומיה, מה יעשה אדם שלא יכול לגמור את החודש

    cyrano, 17/10/09 10:47

    ואין לו אפשרות להביא אוכל לבני משפחתו , ולשלם שכר דירה , ואינו מוצא מקום עבודה שהכסף יספיק למינימום לשם חיים בכבוד ?...
    יחיה על אבטחת הכנסה ?....
    1500 ש''ח, למה בדיוק זה מספיק ?...
    בחייכם, יש מצבים שהמוות עדיף עליהם, תודו בכך ...
    ואתם אנארג'י תפסיקו לצנזר, טיאטוי מתחת לשטיח מעולם לא פתר בעיות

    • לעשירים לא אכפת ממשפחות עניות,לקחת ולעזור לנזקקים. (ל''ת)

      אייזיק - פ''ת, 17/10/09 13:37

      • תראה אותם : עם הכסף שברק ופמלייתו ביזבזו בפאריס 4 ימים

        cyrano, 17/10/09 13:58

        אפשר לשלם שכר לימוד ל- 10 סטודנטים כולל מלוא כלכלתם עש שישלימו תואר שני ויוציאו את עצמם ואת משפחותיהם והדורות שיבואו אחריהם ממעגל העוני ?..\\מי צריך תרומות של מאות עמותות צדקה שיקבצו נדבות וינציחו בכך את העוני, כאשר אתה רואה במו עיניך שהכסף קיים, ורק שאילו שמחזיקים בו דואגים להטפיח בו את כרסם על חשבון עניי עמך ?...
        ומה עם כל הנהנתנים המגעילים האחרים שיושבים אוכלי חינם ספונים על כיסאותיהם וצוחקים למריו ולמצוקתו של העם שהם אמורים לשמש דוגמא ולדאוג לרווחתו ?..
        ועיוות הדין הוא קשה מנשוא, והעם פשוט שותק, אז מגיע לו להמשיך לאכול חרה

    • תפסיק לבלבל ת'מוח!! הם היו עשירים מאד !!!

      יענקלה, 17/10/09 14:18

      ובכלל,מה נהיית חוקר משטרה?

      • כגעכ

        געכגע, 17/10/09 16:08

        מאיפה אתה יודע תגיד לי???

  • 35.

    רק רוסים כולם יושנים בסלון ורק רוסים יכולים לעשות ככה (ל''ת)

    דורון הביתרי, 17/10/09 10:46

  • 34.

    מדינת פשע אלימות שיכרות - אין מה לחפש במקום הזה (ל''ת)

    עידן - סידני אוסטרליה, 17/10/09 10:43

  • 33.

    חובה לקרוא את האמת

    חן, 17/10/09 10:41

    כאשר נתניהו מעדיף לחלק כספים לש''ס והחרדים על חשבון משלם המיסים, לא נשאר כסף לחינוך, בריאות, ביטחון, ועוד, לדוגמא המשטרה ללא כסף וללא תקציב ללא כח אדם, אין דלק לניידות, ללא גיבוי,אל תתפלאו שכך היא ניראת

    • אתה מנסה לרקוד על הדם כדי לעשות רווח פוליטי משנאתך לימין

      אבל הקורא אינו אידיוט כמוך, 17/10/09 19:20

      ולדתיים.

      המשפחה הזו חיה יפה ממסעדה שברשותה.ולא נזקקה לטובות מהממסד.

  • 32.

    חותמת על זה שאלו רוסים או אתיופים - טעות של משרד העלייה (ל''ת)

    הרסו את המדינה, 17/10/09 10:35

  • 31.

    5 נרצחו ואחד התאבד (ל''ת)

    לירן, 17/10/09 10:35

    • מאיפה אתה לוקח את זה? (ל''ת)

      אגב,זו משפחה מחבר העמים(לא שזה אומר משהו), 17/10/09 10:56

    • חוקר מתחיל

      שרלוק הולמס, 17/10/09 11:34

      תאוריה מעניינת, ווטסון....
      לדעתך, הרוצח שרף את בית לפני או אחרי שהתאבד?
      כך או כך- למה לדעך שרף את הבית? כדי שיראה כתאונה?

      נו, באמת....

  • 30.

    די מספיק כבר להיתעסק עם גולדסטון תתעסקו במדינה עצמה

    tobol6 , 17/10/09 10:31

    די מספיק כבר להיתעסק עם בעניות חיצוניות תתעסקו בפנימיות: ילדים שתיינים, רוצחים שמבתרים גופות, תאונות דרכים, פוליטיקאים מושחטים, משפחות הפשע ויש לי עוד אלף דוגמאות תתרכזו במדינה שלנו ותפתרו את הבעיות אחר כך לא תיהיה בעיה עם הדברים האחרים

  • 29.

    רצח שמזכיר סגנון מזרח אירופי........ (ל''ת)

    א.מ, 17/10/09 10:15

    • תגובה שמזכירה את מזרח ארופה בשנות 1933-1945.

      נתן, 17/10/09 10:47

      גזענום נמאסתם!!!

    • להבדיל מהרצח הרגיל של הארסים...? (ל''ת)

      רון שרון, 17/10/09 11:05

    • צפון אפריקאי, רק שהפעם שריפה במקום ירקון (ל''ת)

      רוז, 17/10/09 12:59

      • שקוף שאתה גזען. רק לבן. (ל''ת)

        וזה לא אומר שהסירחון ניסבל יותר..., 18/10/09 08:40

  • 28.

    עושים יומולדת ורוצחים ושורפים

    משפחה נורמטיבית, 17/10/09 10:10

    להבדיל ממש'פ שהן לא נורמטיביות ובעיתיות שהן נחות ושמחות בשבת נוסעות לים וגדלים לתפארת

  • 27.

    לא צריך את החמאס להרס המדינה זה בא מבפנים.

    בן גוריון אמר .....,, 17/10/09 10:04

    בן גוריון עם הכרזת המדינה אמר ישראל היא אפיזודה חולפת

    • שילטון רופס,צריך את פוטין. (ל''ת)

      אייזיק - פ''ת, 17/10/09 13:38

  • 26.

    וכמו שמצאו את שאר הרוצחים, עד שמישהוא לא ילשין למשטרה, (ל''ת)

    על טופז היו גיבורים..., 17/10/09 10:04

  • 25.

    מה קורה במדינה שלנו ???

    רטטוי, 17/10/09 10:01

    ביבי קח אחריות ותעשה משהו ,יש הרגשה שאתה רק מעביר את תפקידך בנעימים בלי לעשות כלום ,או שתתחיל להזיז דברים או שתתפטר ,כי אם לא ,לא תהיה ראש ממשלה עוד הרבה זמן ,העם נקעה נפשו .

    • אנארכיה (ל''ת)

      ., 17/10/09 14:18

  • 24.

    רצח

    םחם, 17/10/09 09:59

    עוד רצח בחסות השופטים השותפים ובחסות הממשלה מעודדת רצח.

  • 23.

    מבהיל - מזעזע - אני מקווה שהמישטרה תפענח את הפשע - (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 17/10/09 09:56

    • בוודאי שהם ימצאו כמו שפתרו עשרות רציחות. (ל''ת)

      איזה שאלה., 17/10/09 11:21

  • 22.

    כנראה יוצאת חבר המדינות אין אפשרות אחרת זו השיטה אצלהם (ל''ת)

    אמא, 17/10/09 09:56

    • כנראה תימנים אחרי לעיסת גת זו השיטה אצלהם (ל''ת)

      אני, 17/10/09 10:25

      • כנראה מרוקאים אחרי הלולולו זו השיטה אצלהם (ל''ת)

        מופלטה, 17/10/09 23:56

    • כוונה שצברים הורגים בשיטה ארחת?

      נתן, 17/10/09 10:46

      די לגזענות!!!

    • לא כמו השיטה של הארסים?רוסים דוקרים שונה?? (ל''ת)

      רון שרון, 17/10/09 11:04

    • כנראה ישראלים גיזענים אין אפשרות אחרת זו השיטה אצלהם (ל''ת)

      יוזף סטאלין, 17/10/09 12:41

    • או צפון אפריקאים צרפתים בטוח (ל''ת)

      רוני רון ו. פיזם, 17/10/09 12:43

      • בטח מרוקאים הם הרסו את המדינה

        יבגני, 17/10/09 15:33

        ואחוזי הפשיעה גדלים בגללה

        • נו, בסוף מסתבר שהם רוסים. (ל''ת)

          לכל הקופצים עם ה''תימנים'' וה''צפון אפריקאים'', 18/10/09 01:32

  • 21.

    אי אפשר לעבור את זה בשקט כאילו עוד רצח

    @ בנצי - א @, 17/10/09 09:53

    אם לא יהיה התעוררות בממסד ובחברה יחד אכזריות יגבר וסופינו רע

  • 20.

    סדום ועמורה - תנו כפיים לשופטים ''הנאורים'' שנותנים עבודות שירות לפושעים (ל''ת)

    עונש מוות קבוע בחוק, 17/10/09 09:44

    • צודק (ל''ת)

      צודק, 17/10/09 12:23

  • 19.

    שקט שקט שקט שקט אתם מפריעים לחכי''ם לישון

    קרלוס, 17/10/09 09:42

    גם ככה לא נוח להם בסוויטה

  • 18.

    ומתי יתחילו לטפל בתופעה במקום להשוות סטטיסטיקות?

    מתי, 17/10/09 09:35

    העם דורש התייחסות כאן ועכשיו!

  • 17.

    חברה חולה מאוד

    מנחם, 17/10/09 09:30

    כאשר חברה חיה על חרבה היא נעשת חברה כהה

    חברה שחייה בסטרס הקהה בעיברית במשך כ 65

    שנה התוצאה היא חברה אלימה ומפוחדת מעצמה

    כך שלב ליבה של הבעיה הוא המצב הבטחוני

    והמדיני הניגזר מהחלטות פוליטיות.ההחלטות

    הפולטיות ניגזרות מיכך ששני גופים חזקים
    בחברה הם שקובעים לנו את סדר היום ואת כל
    הנגזרות מיכך והם המתנחלים {והרבנים} והצבא
    כוחות אלה לא מעונינים בשלום כל אחד וטעמו עימו, המכנה המשוטף הוא ''דמיים''.

    חוזה המדינה בסיפרו מדינת היהודים כותב ומזהיר אותנו כי עלינו לינקוט בצעדים הבאים בעת שתהייה לנו מדינה לאמור את הרבנים ליסגור בבתי הכנסת ואת אנשי הצבא ליסגור במחנות שלהם כדי להגן עלינו מהם .
    ומה קרה לנו . ישנם מתנחלים ורבנים ואנשי צבא שלהם יש מדינה במקום שזה יהיה הפוך

    ואתם חברה חולה בכך שאתם סוגדים להם.

    אם לא תיתעוררו אז עוד תהתגעגעו לזמנים האפלים האלה כי יבואו ימים שחורים משחור
    ויקוים בנו דברי הנביא איש את רעיהו חיים בלעו.

    • קראת מה קורה במכסיקו? .....לידם אנחנו מדינה שלווה !!

      בריא בנפשו, 17/10/09 09:48

      ושאר מדינות אפריקה בהם אין כביכול מתח של מלחמות וקיום וכו שמה סופרים גופות בעשרות וכל פעם מסיבות שונות , אגב אחת מהן היא מדינתו של הרמאי גולדסטון המתחזה כמי שבא ממדינה נורמלית !
      התגובה שלך לא תופסת מים אפילו לא מים מינרלים !

      • צודק 100%. אין קשר למלחמה. זו מגמה כללית בכל העולם (ל''ת)

        לילי, 17/10/09 10:01

      • תשובה לבריא בנפשו

        mni58 , 17/10/09 12:58

        אין לנו אלא מה שרואות עניינו,ויעידו על כך

        השמים והארץ שכך היה כאן עד לשנות ה-70

        לאמור,התקיימה כאן חברה שונה לחלוטין,כל מה

        שנחשב למכוער אם היה אז היה במינון מזערי

        ורבים מאוד מהמעשים המכוערים לא היו חלק

        מהחיים במחוזותינו, כל המעשים היותר טובים

        היו חלק מהנורמה.

        ככל שהעמקנו את השליטהבעם אחר ונהפכנו מעם

        עובד לאפנדיים ואת נפש ילדינו העלנו למולך

        ובמקביל נהפכנו ליותר דתיים ומסורתיים ואף

        ינקנו ''מכתבי הקודש'' את הזכות לנהוג שלא

        ככל העמים,ובמקביל נהיינו פחות ופחות

        מוסריים ויותר ויותר נצלנים ובוטים אף כלפי

        עצמינו.
        לסיכום הגרף לא מרמה ככול שנהפכנו ליותר

        קיצוניים ליותר דתיים ליותר לאומנים נהיינו

        ליותר מושחתים ובזויים אף בעניי עצמינו.

        ולכאן מתאימה האמירה של ד''ר סמואל ג'נסון

        הוגה דעות אנגלי שאמר בשנת 1750 לאמור

        בשם הפטריוטיות :

        ''הפטריוטיות היא מיפלטו האחרון של הנבל''

        וכמה שהוא צודק .

        • ומה הקשר אדוני המלומד בין הרצח הזה לכך שנעשינו יותר..

          ימניים דתיים וקיצוניים ?, 17/10/09 19:26

          סתם תקעת נתונים.

          באותה מידה יכולת לטעון שככל שהבאנו יותר זבל ממזרח אירופה, ופתחנו סטיקיות חזיר, ושכחנו להיות יהודים התופעות הללו חוזרות ונשנות.

          אלא שזה לא משרת את הג'נדה שלך.

    • דברים נכוחים, מנחם. (ל''ת)

      עצוב., 17/10/09 10:36

    • עוד פעם המתנחלים אשמים? לך תחזור לגרמניה.

      מיכה, 17/10/09 11:08

      או לסעודיה מאיפוא שהגעת.

    • ל-17 מנחם

      אריה, 17/10/09 11:19

      השם שלך לא מתאים לך, אתה לא יודע איזה ציבור זה המתנחלים. אני לא דתי ולא ימני ולא קיצוני אני גם לא מקבל דעה כמן שלך שאתה עושה הכללות. זה ציבור מיטב הנוער יש שם. כיבוד הורים, כיבוד האדם והם סופגים את השתוללות הפלסטינים טילים, מרגמות, מטעני נפץ וחדירות במקומך שאם הם לא היו אתה
      היתה חוטף את כל זה בביתך.אתה צריך להתנצל בפניהם ולברך שהם המגן ואתה בעורף שקט.

      • למנחם השמאלני תמשיך לחיות בבועה התל האביבית שלך (ל''ת)

        !!, 17/10/09 18:37

  • 16.

    יששש! השגנו/התעלנו על הנאצים במעשיי זוועה - גינס תרשום (ל''ת)

    מי ששוחט ילדים במיטתם גדול מהשטן, 17/10/09 09:29

  • 15.

    צריך לבדוק טוב לפני שמקבלים מהגרים (ל''ת)

    שפיץ, ראשון, 17/10/09 09:28

    • צודק אבל במדינת

      דפנה, 17/10/09 09:41

      היהודים, מביאים כל מי שחפץ לבוא

      בטח מישהו עושה קופה על חשבון מדינתיחישראל ואנחנו סובלים

      • כן רק כשאתם הולכים לבית חולים שימו לב מי הרופאים (ל''ת)

        90% ''המהגרים''...אל תהיו כפויי טובה.., 17/10/09 10:05

        • רפאים רוסיים

          דפנה, 17/10/09 10:41

          שקנו את הדיפלומה שלהם בכמה רובלים
          אני מעדיפה רופאים ישראלים

        • נכון...90% רופאים מהגרים....אבל רק 10 % טובים...לידיעתך !!! (ל''ת)

          ברווז ושמו געגוע , 17/10/09 13:31

        • כמו מי ד''ר צהבת???

          בבר, 17/10/09 14:58

          כולם עם תעודות מזויפות מי שהיה לו טוב ברוסיה לא עלה לארץ

        • בבקשה רק לא רופא/אחות רוסים (ל''ת)

          מניסיון, 18/10/09 01:33

      • צודק - מהגרים מזרחיים שילדיהם הארסים דוקרים ורוצחים כל יום!!! (ל''ת)

        רון שרון, 17/10/09 10:59

        • מכליל ושונא את כל המזרחים

          **, 17/10/09 15:36

          בגלל אנשים כמוך המדינה נראית ככה

    • צריך לבדוק טוב לפני שמאשרים תגובות פשיסטיות. (ל''ת)

      אבל אף אחד לא בודק., 17/10/09 10:37

    • למה להשתמש באסון כדי לערוך מסיבה לגזענים.

      נתן, 17/10/09 10:44

      צריך לבדוק היטוב את החינוך בארץ כדי שהעולים
      יפסיקו להיות ''מהגרים''. 

    • נכון, כמו רוני רון ומארי פיזם (ל''ת)

      צפון אפריקאי צרפתי, 17/10/09 12:42

  • 14.

    אין משפט אין חוק ממש מערב פרוע (ל''ת)

    מאסתי בדמוקרטיה, 17/10/09 09:20

  • 13.

    דקירות וגרון משוסף- שיטה ידועה בקרב...נחשו מי. (ל''ת)

    רעמסס, 17/10/09 09:18

    • רוסים... (ל''ת)

      מני, 17/10/09 09:35

      • ימן (ל''ת)

        מרוקאים... ימנים..., 17/10/09 10:26

      • אתה גזען עלוב. מאיפה אתה יודע שזה עולים מרוסיה? וגם אם כן- אז מה?

        אשקלוני, 17/10/09 10:26

        האם לא ראינו מקרי רצח בכל שכבות האוכלוסייה? מספיק עם זה כבר

      • אני יודע מי....

        חרון האל, 17/10/09 10:59

        מסכנים המרוקאים.לא רוצחים.לא בוגדים.לא משתפים פעולה עם ארגוני טרור.ממש חסידי האומות.

    • למה נותנים במה לגזענים ?

      נתן, 17/10/09 10:41

      ב20 שנה שאני בארץ לא זכור לי מקרה בו
      אדם חיסל את משפחתו או ''רק'' הרג את אישתו וזה לא היה צבר או במקרים בודדים אתיופי.

    • ברור

      לי, 17/10/09 18:58

      כי אתה מכיר את כל שיטות הרצח ולאיזו עדה להתאים אותן

  • 12.

    חגגו יום הולדת לאחד הילדים? מה הולך כאן בזמן האחרון ?

    הרצל, 17/10/09 09:16

    יותר מדיי מיקרי אלימות מתרחשים בראשון שהופכת לעיר פשע ללא פשר !!

    • מה לא בסדר בלחגוג יום הולדת לאחד הילדים? אפילו בראשון??? (ל''ת)

      מניה שוחד, 17/10/09 10:27

    • זה בכל הארץ ! זו בדיוק הבעיה. (ל''ת)

      חולוני, 17/10/09 12:24

  • 11.

    בוצע רצח מקצועי ע''י משפ' פשע אשר שרפו ונעלו הדירה בצאתם (ל''ת)

    אורי.ק, 17/10/09 09:10

  • 10.

    או רוסים או אתיופים....נראה אכזריות של סובייטית (ל''ת)

    דנדי, 17/10/09 09:10

    • נמאס כבר תפסיקו להאשים רוסים ואתיופים למה אין מרואקים ותמנים??

      יסמין, 17/10/09 12:50

      כל דבר אתם מאשימים את הרוסים ואת האתיופים זאת הסיבה מששונאים את היהודים כי אאתם עסוקים בלהאשים אחרים אבל לא יכולים לראות שהבעיה זאת אתם

      • צודקת

        רוני, 17/10/09 15:34

        צודקת! כל המדינה הזאת גיזענים!

      • מרוקאים ותימנים הם ישראלים ויהודים על כל המשתמע מכך (ל''ת)

        ורוסים הם נוצרים שבאו למדינת היהודים, הבנת?, 18/10/09 01:38

    • מטומטם

      תגיד לי, 17/10/09 18:57

      איך זה קשור בכלל?!?

  • 9.

    אולי זה מעשה של רוצח ערבי ? (ל''ת)

    רזרחים, 17/10/09 09:02

  • 8.

    עבר הזמן שהמשטרה והפרקליטות חייבים להילחם יחדיו בחוסר הבטחון הפנימי.

    פנינית, 17/10/09 09:00

    די. נמאס. וכואב לראות ולשמוע על פשעים כה חמורים. הדעת והשכל אינם יכולים לקלוט זאת עוד. עד כאן!!! מיידית התחילו עם השלטת סדר חדש, לחימה בפשע מתוך חוזק המשטרה לתת יד חופשית להם, ולחוקק חוקים חדשים בקשר לרמת הענישה.למה הפכנו אלוהים זה ממש אסון נוראי.
    הפשע משתלם בארצנו העונשים קלים מידי. מהרו והצילו את המדינה מטרור פנימי על כל סוגיו.

  • 7.

    במידה וזה רצח ..ערכה חדשה מלברוח מעונש אפשר לקנות בקניונים ומה יש בה

    ירח כחול , 17/10/09 08:57

    כיפה שחורה וגדולה ..טופס מפסיכיאטר על אי
    שפיות זמנית..מספרי טלפון של עורכי דין מושחתים..שופטים פחדנים שאפשר להפחיד אותם
    בוווו ..לאן הגענו ה'' ירחם

  • 6.

    אם הרוציח יתפס ויטען על אי שפיות וישלח לבית הבראה . (ל''ת)

    לפטר כל מערכת המשפט ולתת לעם לשפוט, 17/10/09 08:54

  • 5.

    מדינה עם הראש בקיר

    שלום, 17/10/09 08:52

    רכבת הפשע והאלימות עוד דוהרת קדימה במהירות שיא ואין מי שיעצור אותה או יוריד אותה מהפסים!! מי יצילנו??????.

  • 4.

    זוועה...המדינה פוסעת אל פי תהום... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 17/10/09 08:50

    • לא רק המדינה....אתה יודע מי עוד.....!!!!!! (ל''ת)

      שרונה, 17/10/09 12:51

      • מי עוד ????? (ל''ת)

        דניאלה, 17/10/09 15:34

  • 3.

    הכל בגלל השופטים הרחמנים. (ל''ת)

    יעקב, 17/10/09 08:42

  • 2.

    משטרה חלשה בתי משפט עם עונשים קלים (ל''ת)

    מירה, 17/10/09 08:37

  • 1.

    המצב הכלכלי הגרוע יגבה עוד ועוד קורבנות

    צדק חברתי, 17/10/09 08:35

    אנשים מתאבדים .. כי אין להם איך לגמור את החודש.. תתעוררו

    • בוקר טוב לחוקר החדש ..שיודע מי רצח .. למה נרצחו.. (ל''ת)

      ירח כחול , 17/10/09 08:51

    • צודק ! 30 שרים ו 28% מתחת לקו העוני בושה ! (ל''ת)

      ביבי תתעורר, 17/10/09 10:05

    • צודק

      דייב, 17/10/09 10:06

      עם רצח זה בוצע על רקע כלכלי אזי המדינה הזאת הולכת לאבדון,כי פשוט מאוד קשה לחיות במדינה הזאת קשה עוד יותר לרכוש דירה במחירים המטורפים האלה.בכל אופן אני מקוה שאתבדה וזה לא רצח על רקע כלכלי.

    • אין אמת גדולה מזאת, 100% , אם ימשיך כך החמאס לא יצטרכו להתאמץ (ל''ת)

      cyrano, 17/10/09 10:42

    • פשוט נכון

      ליאור, 17/10/09 12:10

      רציתם ביבי קיבלתם ביבי.

    • יש אנשים שפשוט יודעים הכל.. ממש להתקנא. הדם עוד לא יבש ואתה כבר

      Eחד, 17/10/09 12:52

      יודע שזהו רצח על רקע כלכלי...
      נו ברור, אנשים תמיד רוצחים משפחות שלמות כולל זקנים וילדים על רקע כלכלי. חבל על חקירת המשטרה בכלל. מגיב מס' 1 סגר את התיק תוך 30 שניות, ואפילו זכה למקהלה יוונית של תומכים אוטומטיים, אשר תמיד יצקצקו בלשונם ויחרו יחזיקו אחרי כל אמירה המקטרת על המצב במדינה.
      נו שוין. שיערב לכם.

      • תשובה לאחד

        דייב, 17/10/09 15:07

        אמרתי שיש משפחות שנרצחו על רקע כלכלי ויכול להיות שגם כך הפעם ,אבל בכל זאת הוספתי שיכול להיות שאני טועה.אבל זוג הורים שישנים וגרים עם ילדיהם אצל הוריהם זה מתכון לסיכסוכים.אף אחד לא יודע מה קרה שם והחקירה רק בעיצומה ולכן יש לחקור עד הסוף,ואם באמת יצא שבסוף הרצח היה על רקע כלכלי ואני מקווה שאתבדה,אזי שהמדינה וראשייה ביחוד צריכים לחשוב ולשנות את סדר עדיפויות שלהם ולהתחיל לחשוב על כלכלה נכונה,הוזלת מחירי המחייה ,ביחוד הדיור שמשתוללים בצורה מוגזמת ובלתי סבירה לפני הביטחון ולפני הצרות שיש לנו בחוץ.אנחנו צריכים לתקן את העיוולת כאן ואז לפנות ולתקן בחוץ.

    • הרצח הזה אינו קשור למצב כלכלי גרוע למשפחה יש מסעדה מצליחה באיזור התעשי

      דבר המעלה חשד שהרקע הוא פרוטקשן., 17/10/09 19:31

      התעשיה.