• 6.

    שדה התעופה -ברכה משמיים

    חיים, 23/12/09 23:46

    אני מתגורר בנחלת עדה השכונה הצמודה לשדה מזה 50 שנה רבים מתושבי השכונה התפרנסו במשך השנים מעבודות שונות בשדה התעופה.
    במהלך השנים הגענו להסכמים בענין שעות הפעילות ורמת הרעש לשביעות רצון התושבים.
    השכונה היא שמורת טבע נדירה בגלל שדה התעופה בגלל האיסור לבנות לגובה.
    מחירי המיגרשים והבתים אינם נופלים מהמחירים בשכונות הותיקות ואולי אף עולים עליהם. אצה הדרך לרוכשי בתים שזה מקרוב באו למכור את רכושם ברווח גדול וזאת ע''ירעש ומהומה תוך כדי שחיטת התרנגולת המטילה לנו ביצי שקט וירוק בעינים

  • 5.

    שדה תעופה

    הרון, 23/10/09 19:36

    רק לאחר שיפול מטוס ויתרסק על אחד הבתים מסביב לשדה התעופה,יעבירו את השדה.יש אפשרות להעביר למנחת מגידו שהוא המנחת הגדול ביותר בארץ.2400 מטר.ומסביב אפשרות לבניה ככל שרוצים.כמו כן יש אפשרות להעביר למנחת תימן שנמצא על יד באר שבע.שגם שם יש הרבה מאוד מקום.

    • שדה הרצליה

      דוד, 24/10/09 15:29

      אתה צודק,

  • 4.

    נראה לי דווקא יותר הגיוני שהשדה יתבע את התושבים.

    מי היה ראשון?, 15/10/09 05:51

    השדה היה שם קודם. התושבים הגיעו וקנו בתים במחיר זול כי זה היה מחוץ לעיר. עכשיו הם רוצים לקבל כסף על זה?
    במקום השדה הייתי תובע אותם על הטרדה ומצג שווא...

    ובאמת, השדה רק מוסיף להם אויר ונוף. אם הוא יעלם יהיו להם מגדלים ותנועת רכבים.

  • 3.

    אין שום בעיה בטיחותית

    יוסף, 14/10/09 21:44

    מאז קום השדה, לפני שהשכונות הגיעו עד לגדר השדה, ועד היום לא נפגע ולו אדם אחד שהיה על הקרקע מתאונת מטוס. נכון, מדי פעם איזה מטוס מבצע נחיתת חרום, ולפעמים גם מתרסקים על איזה שדה, אבל תמיד תמיד רק הנוסעים במטוס נפגעים. כך גם בחו''ל - רק לעיתים נדירות ביותר נפגע מישהו על הקרקע.
    התושבים גם לא מבינים שכרג הבניה מוגבלת בגובה באיזור בגלל השדה, ושומרים על שטחים חקלאיים באזור בשביל נחיתות אונס - ברגע שהשדה לא יהיה שם זה הכל יהפוך לעיר אורבנית גדולה, וכמות כלי הרכב תגדל פי כמה (וכמות נפגעי תאונות דרכים באיזור גם תעלה, אבל מי סופר).

  • 2.

    ממתינים למגה אסון רק אז הם יסגרו

    צביקה ארליך, 14/10/09 21:32

    השדה שוכן בלב המטרופולין מפריע את מנוחת הפנסיונרים מכפר שמריהו
    מסלול השדה קצר מזה של נושאת מטוסים
    מפאת המחירים הגואים בענף התעופה טייסים רבים דוחים את מסלולי האימונים ורמת הכשירות שלהם רופפת

    בקושי שני בתי ספר לטייס פעילים שם ואין הצדקה להחזיק את הקרקע היקרה הזו

    חובה מיידית להעביר את הפעילות למגידו או שדה תימן

    • דמגוגיה זולה

      מיקי גולן, 14/10/09 23:15

      1. השדה אינו שונה משדות רבים אחרים בעולם מבחינת המיקום, ומעולם לא נפגע תושב מפעילות של 40 שנה.

      2. המסלול הוא מעל 900 מטר, ארוך מהרבה שדות בעולם ופי 3 מנושאת מטוסים

      3. רמת האימונים והכשירות קבועים בחוק ואינם קשורים למחירים, הרבה מעל ומעבר לרמת הנהגים בשכונות אלו, שב 40 שנו בטח הרגו תושבים רבים

      4. השדה מכיל מאות מטוסים, ומפרנס מאות משפחות (כולל שירותי סיור, חשמל, ריסוס, כיבוי, וגם לימודי טייס) ואין אפשרות מעשית לומר לכל העובדים הללו ''אופס'' עקב חוק חופש העיסוק והעובדה שהשדה קיים 50 שנה

    • שדה תעופה

      אהרון, 23/10/09 19:52

      איו מלים אתה צודק 100 אחוז.אחד שמבין

  • 1.

    אין בסיס לתבוע

    טייס, 14/10/09 19:02

    איך תיתכן תביעה בגין ירידת ערך כאשר השדה היה קיים הרבה ליפני השכונות האלה ואם שניבנו סמוך לו ולא להיפך, כל עיר אחרת בעולם היתה גאה בשדה תעופה צמוד ומאמצת אותו , אם קצת שינוי במחשבה אפשר היה לאפיק הרבה יותר תועלת לסביבה בעזרת השדה מאשר בלעדיו , הסכנה האמיתית בשדב כזה היא הילדים שמביטים בעונג במטוסים שמנמיכים לנחיתה או ממריאים ...וחוצים את הכביש תוך כידי....

    • וגם יש החלטת בג''ץ

      טייס גם, 14/10/09 22:43

      שקובעת שהשדה יישאר לאור העובדה שהשדה קיים לפני השכונות מסביב והדיירים ידעו למה הם נכנסים, הם עברו לגור ליד שדה התעופה מתוך כוונה להעיף אותו ולהעלות את ערך הקרקע...

      • העברת שדה התעופה

        אהרון, 23/10/09 19:48

        להעביר את השדה מיידי למנחת מגידו או למנחת תימן לפני שיקרה אסון.האם קראת כמה אסונות או כמעט אסון בשנה אחרונה.בדווח התעופה.היום שקיים כביש 6 גם למנחת מגידו וגם למנחת תימן אין בעיה להגיע ברכב .לדעתי 45 דקות לכל כיון.לפעמים מתל אביב להרצליה עד המנחת לוקח אותו הזמן בערך.אחד שמכיר את הכל.

    • שדה תעופה

      אהרון, 23/10/09 19:40

      אין צורך בתביעות,יש צורך להעביר את השדה למנחת מגידו או למנחת תימן ב.ש.