• 110.

    אבוי לנו!

    שרון, 05/10/09 12:10

    אני מתביישת לקרוא את הכתבה הזו. איך הגענו למצב שאנשים מנופפים בגזענות ובאטימות שלהם? שימו עצמכם לרגע בנעליהם של אזרחים ערביים במדינה הזו, נסו לחוש את תחושתם לשנייה קצרה.. קינג וחבריו, אתם לא נבוכים?

  • 109.

    ואהבת לרעך כמוך

    קינגית, 04/10/09 11:55

    לפי ההלכה אסור להשכיר דירה לגוי? איפה זה כתוב? קינג אתה מלך של נייר ממוחזר ואתה בטח לא בקי בהלכה. כתוב אצל רבותינו דבר שאתה מצטט יפה וללא שגיאות '' ואהבת לרעך כמוך'' אבל איזו בורות רעך אדם הוא והשוכרת היא אדם יציר כפיו של אלוהים שאותו אתה כל כך מעריך אז איך אפשר לעוות משפט כזה ולדרוש רדיפה וסילוק של אזרחית ישראלית בשם הפתגם האציל הזה של עמנו ולטנף את משמעותו? אתה יכול מלך של נייר כי הנייר סובל הכל.והרבה רדיפות דמים החלו מהפחדה ומרדיפה של הזר. אנחנו צריכים מאד להזהר ולעצור את זה.

  • 108.

    כך נהגו ביהודי וינה

    רחל, 04/10/09 11:48

    אבא שלי חזר לוינה ב-1950 לרגל עניין משפטי רצה לשכור חדר כששאלו אותו מאין הוא ואמר שהוא מישראל ושהוא יהודי טרקו לו את הדלת בפרצוף ולא השכירו לו. אז קינג וחבריו עושים היום כצאצאי העם היהודי שנכחד בגלל שהיה שונה מהאוכלוסיה הגרמנית אותו דבר אבל לעם אחר.

  • 107.

    בתגובה לסבתא של מי שרצתה לשכור דירה בוינה (ל''ת)

    מגיבה לשערוריה, 04/10/09 11:45

  • 106.

    הכי גרוע זה לגור ליד חרדים וימניים קיצוניים (ל''ת)

    ירושלמי, 04/10/09 11:32

  • 105.

    פעם אחרונה שבדקתי

    בהלם..., 03/10/09 20:18

    הביטויים:''מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך, ואהבת לרעך כמוך'' שהוא טורח לצוטט לא מגיעים עם האותיות הקטנות של ''חבריך ורעיך הם יהודים בלבד וכל היתר שיחפסו''... עצוב, לא יאמן כמה אנשים יכולים להיות אטומים וסתומים...

  • 104.

    התארגנות של השמאל הקיצוני- תגובה

    קורא מסור, 02/10/09 02:51

    אני דווקא כן מעוניין בריבוי דעות....שמשקפות את הלך הרוח באוכלוסייה...ולא של כמה שמאלנים קיצוניים שהתארגנו כדי לנסות להוכיח שהם הרוב...

  • 103.

    תקראו תנ,ך ותדעו שלגר לאלמנה וליתום מגיע יחס שווה

    שוב הצבועים מהימין מתייפיפים, 01/10/09 11:29

    לכו תפתחו ספר בחיים שלכם אידיוטים

  • 102.

    נו באמת נראה יהודי שוכר דירה בעיסאוויה בלי שירצחו את המשכיר ואותו (ל''ת)

    דודי29 , 01/10/09 01:28

  • 101.

    שוב הצבועים של השמאל מתיפיפים על חשבוננו (ל''ת)

    ci, 30/09/09 23:02

  • 100.

    שוב הצבועים של השמאל מתיפיפים על חשבוננו (ל''ת)

    ci, 30/09/09 23:01

  • 99.

    אני מעדיף שכנים ערבים על חשבון השכנים החרדים שיש לי

    יעקב, 30/09/09 15:39

    הם הרבה יותר מסוכנים ובלתי נעימים מהערבים.

  • 98.

    למה אנחנו לא יכולים לקבל אותה כשכנה שלנו?????

    קרן, 30/09/09 13:56

    אני כל מתביישת שיש כאלה אנשים שחיים בתוכנו ועושים ככל העולה על רוחם בלא להתחשב בכך שיש אנשים נורמליים שעומדים מאחורי הקמפיינים ההזויים האלו. אותה בחורה עובדת בשירות המדינה ועושה ופועלת למעננו כחברה. למה אנחנו לא יכולים לקבל אותה כשכנה שלנו?????

  • 97.

    גזענים!!! בושה וחרפה! (ל''ת)

    גל, 30/09/09 12:53

  • 96.

    לקורא המסור

    מפלוגת הטוקבקיסטים, 30/09/09 12:37

    נשמע שאתה לא מעוניין בריבוי הדעות ולא רוצה ''להתרשם'' מזה שיש אנשים שחושבים אחרת ממך. מזל שנשלח מייל שהפנה את תשומת ליבי למאמר המחריד הזה אחרת הייתי חושבת שאני חיה במדינה נורמלית. עדיף להיות מציאותית לצערי אחרת אני מתפלאת שאני פוגשת אנשים כמוך. בכל אופן, מה זה חשוב איך הגענו הנה? העיקר שיש אנשים שחושבים אחרת ממך -- וטוב שכך. הגזענות מעולם לא עשתה דברים טובים בעולם. שנה כיוון.

  • 95.

    ואחרי זה צועקים אנטישמי כאשר מאשימים את ישראל בגזענות! (ל''ת)

    יוחאי, 30/09/09 11:51

  • 94.

    נירנברג זה כאן.. לקח השואה הוא הומניזם, לא גזענות ופאשיזם! (ל''ת)

    מ, 30/09/09 06:57

  • 93.

    האיש הזה קורה לעצמו יהודי?

    אליהו, 30/09/09 04:37

    מי שלוקח מהיהדות את הקליפה ומאבד בדרך את המוסר היהודי הוא בעיני פחות יהודי ברוחו מאשר חילוני גמור שמתנהג כמו בן אדם. 

  • 92.

    אני מתביישת לקרוא את זה. גזענות טהורה. (ל''ת)

    נורית מירושלים, 30/09/09 02:03

  • 91.

    איזו גזענות איומה. לא למדנו כלום!!! חזרנו 60 שנה אחרונה! (ל''ת)

    אבי, 30/09/09 00:59

  • 90.

    קורא מסור

    השמאל הקיצוני מארגן תגובות לכתבה הזו, 29/09/09 22:51

    אתרי השמאל הקיצוני מפנים אנשים באופן מסודר בכדי להגיב כאן....

    אז אל תתרשמו מכל ''הטוקבקיסטים'' כאן

    • אפשר להשכיר כאן תגובה??

      טוקבקיסטית מאורגנת, 30/09/09 02:01

      עוד מעט גם להגיב כאן לא יהיה אפשרי מבחינה הלכתית אם אתה חס וחלילה חס וחלילה ''שמאלני קיצוני''.

    • תגיד תודה שמישהו מציל את הפרצוף המכוער שלך (ל''ת)

      טל, 01/10/09 17:23

  • 89.

    גזענות של אריה קינג

    יהושע רוזין, 29/09/09 22:38

    מה שאינך רוצה שאנטישמים יקראו :,, לא להשכיר דירות ליהודים, לא תעשה לרעיך הפלסטינים''.

  • 88.

    גזענות - אין מילה אחרת

    אלכס, 29/09/09 21:14

    בושה

  • 87.

    רק חרם על ישראל יוכל לעזור. אין ברירה.

    שי, 29/09/09 20:37

    הבאנו את זה על עצמנו.

  • 86.

    תפילה לאלוהים ...

    מאמין, 29/09/09 20:34

    אלוהים בבקשה עשה משהו, עזור לנו להתמודד עם כל השנאה המבעבעת בלבינו. הגן עלינו מאויבנו מבית - אנשי חושך ושנאה. שמור על בניך - אחינו היקרים הערבים וזכה אותם במדינה חדשה, בתקוות לעתיד, והרחק מהם כל נגע רע והשפלה.הבא שלום ןבתיהם, ושמחה לילדיהם.
    טהר ליבינו לדעת אהבה ושלום ורעות באמת.

  • 85.

    פשוט מבחיל. גזען עלוב, בושה שהוא מתהדר ביהדות לשם כך.

    אלון, 29/09/09 20:21

    אגב, אם הוא היה מפרסם את פרטי האישיים ברבים, ישר הייתי מגיש נגדו תלונה במשטרה.

  • 84.

    לכל אלו שטוענים שאין קשר לאירופה בשנות ה30

    אהוד קלדור , 29/09/09 19:06

    אז זהו, שיש. מה שמשנה זה לא ההצדקה (החשוכה והבורה) אלא התוצאה. הארים היהודים חושבים שזה תפקידם לשמור על טוהר העם, וזה לא משנה אם אלוהים אמר את זה או הפיהרר. בסופו של דבר, אם מישהו בפולין היה עושה את זה וטוען שזה לא משנאת יהודים אלא מרצון לשמר את העם הפולני?
    בושה שהמושג ''לזכור ולא לשכוח'' מדבר בעיני חלק רק על מה שעשו הגרמנים ליהודים, ולא על בני אדם לבני אדם.

    • ההצדקה היאהיא מה שמשנה

      שמאלני שמבין, 29/09/09 23:32

      אם יש הצדקה למעשה התוצאה ל-ע-ול-ם לא תהיה השמדה של עם אחר. מה שצריך לזכור זה לא רק את המעשה אלא את המכלול ההסטורי.
      וחוץ מזה מה הכנסת את אלוהים? זה לא בגלל מה שהוא אמר זה מתוך ניסיון - ערבי אחד =בנין של ערבים ופחד לעבור בלילה

  • 83.

    איחס. ללייבוביץ' עלין השלום היה כינוי טוב לאלה (ל''ת)

    יהודים - תתבישו, 29/09/09 18:58

  • 82.

    לכל הבורים שמשווים לאירופה בשנות ה30

    קודם תלמדו הסטוריה ואז תתלהמו, 29/09/09 18:43

    אין התחלה של קשר בין המקרים והדמגוגיה הזולה - מבחילה של השמאל בסוף תתפוצץ לכם בפנים.

  • 81.

    גזענים! גועל נפש, הפאשיזם לא יעבור! (ל''ת)

    עדי, 29/09/09 18:42

  • 80.

    אריה המלך (ל''ת)

    שירבו כמותו בישראל, 29/09/09 18:41

  • 79.

    אריה המלך (ל''ת)

    שירבו כמותו בישראל, 29/09/09 18:37

  • 78.

    גזענות!!!!!!! (ל''ת)

    אזרחית, 29/09/09 18:07

  • 77.

    טוב מאוד, שתבין בדרך הקשה. כל הכבוד לאריה קינג (ל''ת)

    רודפת בצע עלובה, 29/09/09 17:53

  • 76.

    אני מכירה את שוכרת הדירה

    שירה, 29/09/09 17:42

    אני מכירה את שוכרת הדירה באופן אישי ובאופן מקצועי. התרומה שלה למדינת ישראל יותר מהרבה יהודים.

    אריה קינג בעל שינאת חינם. כפעיל ימין גזען הוא לא תורם למדינה, ההפך הוא פוגע רבות.

  • 75.

    גיבור ישראל! שליח ה'! (ל''ת)

    א.א, 29/09/09 17:38

    • ,,שליח יהוה'' תגובה ל 75

      יהושע רוזין, 29/09/09 22:43

      מי שמך. איך אתה בכלל יודע אם הוא קים. לפי תפיסתך יהדות= גזענות.

  • 74.

    גזענות לשמה. והחצוף עוד משתמש ב''מה ששנוא עליך''...

    ###מגזין הכיבוש###, 29/09/09 17:10

    ###מגזין הכיבוש###

    ....

  • 73.

    סבתא-רבה שלי שכרה דירה בוינה ב-1933 וגם את בעלת הבית הנוצריה תקפו אז (ל''ת)

    דורון, 29/09/09 16:59

    • קרית גת

      שלמה, 29/09/09 21:01

      הסבתא רבה שלך לא פעלה נגד המדינה

    • ב1933 יהודים לא יכלו לשכור דירות בוינה (ל''ת)

      שקרן או גוי, 30/09/09 00:07

  • 72.

    ברייך השלישי אסור היה להשכיר דירות ליהודים. למדנו הרבה. (ל''ת)

    ronishapiza , 29/09/09 16:58

    • אני מבין שהיהודים חינכו את ילדהם לשנוא את הגרמנים

      שמעון הצדיק , 29/09/09 17:14

      לשתף פעולה עם הטרוריסטים להרוג יהודים השוואה מתבקשת

  • 71.

    לבעלי הבית של סבתא שלי עשו אותו הדבר ב1935 בגרמניה

    אלי, 29/09/09 16:54

    הם היו אנשים טובים והשכירו למשפחה של סבתא שלי דירה בברלין. וכמובן שכל השכנים התחילו להטריד אותם כי זה ''מטנף את השכונה הגרמנית הטהורה שלהם''.

  • 70.

    איכס. פשוט גועל נפש של בן אדם

    רון, 29/09/09 16:22

    מקווה שאתה רואה את זה קינג כי המעשים שלך פשוט מזעזעים ודוחים.

    • ואלה אתה צודק רק מה שאלה קטנה תגיד אתה מוכן שערבי

      שמעון הצדיק , 29/09/09 17:16

      יגור לידך או שאתה עושה רעש כל עוד הם גרים במקומות אחרים

      • מוכנה שיגור על ידי

        חדוה, 29/09/09 20:28

        מוכנה שילמד עם ילדיי ויחייה חיי שכנות כמו כל אחד אחר

      • תגובה ל,,שמעון הצדיק''

        יהושע רוזין, 29/09/09 22:47

        לא משנה לי דת ,לאום, מגדר, או נטיה מינית, העקר יהיה בן-אדם/בת-חוה.

  • 69.

    שיוריד את הכיפה - הוא מבייש את העם היהודי

    בוש, 29/09/09 15:31

    שיהודים ימנעו זכויות בסיסיות מנוצרים?
    כנראה גזענות מטרידה יהודים רק כשהיא מופנית כלפינו.
    בושה!

    • הידעת שבשארה הוא נוצרי הידעת שהנוצרים שונאים את היהודים יותר מהמוסלמים

      שמעון הצדיק , 29/09/09 17:16

      תן את הכותבת שלך כדי שתשכור בית לידך למה אתה לא עושה זאת

  • 68.

    זה פשוט יחזור אלינו בבומרנג

    רותי, 29/09/09 15:26

    ההיסטוריה מוכיחה זאת

    • ההסטוריה מוכיחה זאת אך בדיוק או שאת זורקת מלים סתם (ל''ת)

      שמעון הצדיק , 29/09/09 17:17

  • 67.

    רחק מרשעים ישועה

    קובי כהן, 29/09/09 14:53

    בפרשת השבוע שקראנו בשבת האחרונה, פרשת האזינו, יש התיחסות מדויקת לאנשים מסוגו של קינג וחבר מרעיו:

    וַיִּשְׁמַן יְשֻׁרוּן וַיִּבְעָט
    שָׁמַנְתָּ עָבִיתָ כָּשִׂיתָ
    וַיִּטֹּשׁ אֱלוֹהַּ עָשָׂהוּ
    וַיְנַבֵּל צוּר יְשֻׁעָתוֹ.

    האנשים האלה רחוקים מיהדות ומיראת ה' כרחוק מזרח ממערב.

  • 66.

    להקיא את הגזענות מתוכנו

    עודד, 29/09/09 14:46

    יש לעמוד לצידה של האישה בכל דרך ולהקיא מתוכנו אנשים בדמותו של מר קינג המשתמשים בציניות במונחים יהודיים כדי להסתיר גזענות מכוערת ובוטה. כל בני האדם אחים.

    • דברים כדורבנות

      קובי כהן, 29/09/09 15:20

      את הרהורי התשובה צריכים להרהר קינג וחבריו. יוה''כ השנה אמנם תם, אך שערי תשובה פתוחים תמיד.

    • אמת רק לערבים מותר לשנוא ולהרוג יהודים (ל''ת)

      והיהודים תפקידם למות וללקק, 29/09/09 18:40

      • למשל יגאל אמיר

        חדוה, 29/09/09 20:31

        הוא לא הרג ערבים, או ברוך גולדשטיין וכו וכו.. תספור ותספור עד 3 לפני שאתה קורא לשנאה גזענות ואלימות

  • 65.

    למי שלא שם לב, יש סכסוך לאומי בארץ

    תזכורת עדינה, 29/09/09 14:31

    הנחת יסוד: מדינת ישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית.
    מי שיש לו בעיה עם הנחה זו יכול להפסיק לקרוא ולגשת לספר חוקי היסוד של מדינת ישראל.
    הציונות נועדה לממש את זכותו של העם היהודי למדינת לאום. כפי שצ'רצ'יל כתב: ''מי שמתנגד להקמת מדינה ליהודים הוא הגזען, כיוון שהוא שולל זכות שמוקנית לכל עם רק מהעם היהודי בשל היותו העם היהודי''.
    בין השאר הקימה התנועה הציונית מוסדות שנועדו להבטיח החזקה יהודית בשטח כגון קק''ל. האם תקראו לקק''ל נאצים?
    במציאות היום יש סכסוך לאומי (בדגש על המילה לאומי) בנוגע לשליטה על שטחים. הערבים טוענים כי רק הם צריכים לשלוט בשטחים מסויימים (האם תקראו להם נאצים?) והיהודים שואפים לשליטה באותם אזורים.
    ביום שהערבים יוותרו על הרצון לקבל נתח מירושלים ויקבלו את מעמדם כאזרחי המדינה היהודית, אגנה כל יהודי שמסרב לאפשר להם לשכור בית. עד אז אין שום סיבה לתת לאויב שלי חזקה בנכסים הלאומיים.

    • אז תן להם פתרון מגורים אחר

      דליה, 29/09/09 20:33

      לערבים אזרחי מדינת ישראל מגיעות אותן זכויות כמו ליהודים.
      ובינתיים אנחנו רק טובים בלקחת להם את הזכויות .

  • 64.

    איפה היו בני משפחתך באירופה של שנות השלושים וממי הם שכרו

    איזה אריה ואיזה קינג, 29/09/09 14:19

    דירות? עצוב עצוב מאד לא אריה ולא מלך

  • 63.

    הטוקבקיסטים מבזים את זכר קרבנות הבשואה

    יפי נפש מיתממים, 29/09/09 14:13

    לכל מי שמשווה יהודים בגרמניה לערבים בארץ, תתביישו!
    האם היהודים שלחו ערבים למחנות השמדה? חנקו אותם בגז? שרפו את גופותיהם? ייצרו משומנם סבון?????
    יש בתגובות כאן זילות של השואה שנובעת מבורות וטמטום (במקרה הטוב) או מרשעות. פשוט מגעיל לראות עד כמה קל לאנשים להוציא את המילה ''נאצים'' מהמקלדת.
    אותם אנשים יזדעזעו כאשר ''ימנים'' יקראו ''נאצים'' לערבים שמנסים לרצוח יהודים באשר הם יהודים (הרבה יותר דומה מאנשים שלא רוצים להשכיר דירה לערבים, אך עדיין אין מקום להשוואה) אך כשזה משרת את האינטרס שלהם לא יהססו לקרוע לבני עמם ''נאצים''
    תמצאו מושגים אחרים לתאר את סלידתכם מהמעשה. תוציאו את המונח ''נאצים'' מהמונחון היומיומי כי אבוי לנו אם השואה תהפוך לארוע יומיומי וטריויאלי.

  • 62.

    הייתי רוצה להזדעזע, אבל אני כבר יודעת שאנחנו חברה גזענית מהיסוד. (ל''ת)

    עוד מקרה שמעיד על חולשתנו המוסרית והחברתית., 29/09/09 13:57

  • 61.

    אריה קינג מתעטף במילים יפות

    nosnikta , 29/09/09 13:55

    כדי למכור אידיאולוגיה גזענית ומכוערת.
    במתק שפתיים הוא מנסה לגרור את החברה הישראלית לתחתית הביבים. צריך להוקיע אותו ואת נאמניו. פשוט בושה שאנשים כמוהו פועלים במדינה שלנו.

  • 60.

    בפירוש הסתה לאלימות - וכרגיל המשטרה מתעלמת (ל''ת)

    שי, 29/09/09 13:51

  • 59.

    גזענות

    red_yellow , 29/09/09 13:45

    ההתנהגות הזאת תביא עלינו את סופינו.

  • 58.

    ואם היו עושים דבר כזה ליהודים

    זיו, 29/09/09 13:26

    היה קם קול צעקה נורא: גזענות, שנאת זרים, שנאת האחר, פשיזם. אבל לנו מותר. לנו הכל מותר. הו, החרפה.

  • 57.

    צרות העין הימנית תשמיד אותנו בסוף! קינג תחזור למקווה! (ל''ת)

    מיכאל, 29/09/09 13:17

  • 56.

    גזענים (ל''ת)

    י, 29/09/09 13:16

  • 55.

    גזענות מכוערת

    עדן, 29/09/09 13:16

    אישה שעובדת בשירות המדינה לא יכולה לשכור דירה בבירת ישראל ? נפלתם על השכל ? אנשים קיבלו בשנים האחרונות לגיטימציה לגזענות שלהם והארץ הזו מתדרדרת במהירות. אכן מזכיר את היחס ליהודים בזמנו באירופה.

  • 54.

    מחזקת את ידי המשכירה בימים הקשים שעוברים על המדינה

    Jazzy , 29/09/09 13:15

    כל הכבוד שיש אנשים שעומדים על שלהם אל מול דורסנות וגזענות ושומרים על צלם אנוש.

    קינג מנצל את הדת ניצול ציני ואין להקשיב לדברי ליצן החצר התורן.

    • הייתי שמחה לסייע למשכירה

      יעל, 29/09/09 20:34

      ולכל מי שמשכיר למי שרוצה , ללא בדיקת דתו ואמונתו קודם, אלא יכולתו להתנהג כבן אדם.

  • 53.

    זו יהדות?

    השועל, 29/09/09 13:12

    אריה קינג וחבריו מתנהגים כבני בלי דת. בגזענות האנטי יהודית שלהם הם מרחיקים את העם ממקורותיו. אם נציגי הדת שמופיעים בתקשורת מתנהגים בצורה כזאת ימשיך הקרע בין החילונים לדת. עבודה מצויינת אריה מסכסך בין יהודים לערבים ונוצרים ומרחיק את בני עמך. אתה שורש הרע!!

  • 52.

    גזענות מכוערת

    יוסי מעגן מיכאל, 29/09/09 13:00

    אין שום סיבה לאפלייה הזו מלבד גזענות לשמה ורצון לשמר את ''הדם היהודי''.
    הימין הקיצוני קונה/חוטף דירות בכל רחבי העיר תוך שהוא מגרש והורס בתים של תושבים ערבים, ואחר כך מארגן משמרות טוהר כמו אלו של קניג הגזען.

  • 51.

    גזענות היא מחלה של אנשים בעלי הערכה ודימוי עצמי נמוכים

    אוריה, 29/09/09 12:59

    אשר חייבים להמציא לעצמם מישהו להתנשא על פניו.
    לא אריה ולא מלך. סתם תולעת יעקב.

  • 50.

    אריה קינג כולנו איתך

    מתנחל גאה , 29/09/09 12:51

    אתה חזק ביותר!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!

    • חוזק זה לא תמיד תכונה כ''כ טובה

      יעל, 29/09/09 20:35

      חוזקנו לא בדיוק הביא אותנו למקומות טובים

  • 49.

    מחליא

    שי, 29/09/09 12:45

    אין גבולות לבורות ולגזענות. אני גר בלב יפו ואת יחסי השכנות הטובים ביותר שהיו לי, יש לי עם שכניי הערבים בבניין. פעילי ימין כמו קינג מסוכנים לעתיד הדמוקרטי של ישראל ויוליכו אותנו אל פי פחת.

  • 48.

    למה הערבים הנוצרים, הבדואים והדרוזים שונאים אותנו (ל''ת)

    ואחרי זה אנחנו מתפלאים, 29/09/09 12:41

  • 47.

    בטח לאשתך קוראים יפה. יפה-קינג-נאצי-מזוהם. (ל''ת)

    אני שונא אתכם, 29/09/09 12:41

  • 46.

    מי אמר שלא למדנו כלום מהשואה?

    מעוז דגני , 29/09/09 12:40

    למדנו מהגרמנים את הבסיס לפעולות גזעניות. מה הצעד הבא? השמדה המונית?

  • 45.

    מספיק עם הגזענות! ערבי/יהודי/נוצרי אין הבדל

    ירושלמית, 29/09/09 12:38

    כולם בני אדם !

  • 44.

    מזכיר את גרמניה בזמנים אחרים

    כיהודי אני מתבייש, 29/09/09 12:37

    מי היה מאמין שהעם שלנו, אחרי שנפגע יותר מכל עם אחר מגזענות, יעשה דברים כאלה לעמים אחרים?
    מה שאני לא מבין הוא איך אריה קינג לא מצא בכלא אחרי התבטאויות גזעניות כאלה.

  • 43.

    הפשיזם לא יעבור

    יפתח הגלעדי, 29/09/09 12:34

    העניין הוא, שלכאורה, בלי שום קשר, מי שנכנע לפשקויל האלקטרוני של אריה קינג המלך מצטרף לשרשרת ארוכה של בני אדם שאמרו לעצמם לא נורא והצטרפו לתפיסת עולם פשיסטית. העניין הוא להבין שזה לא נחמד נקודה! לא רק לא נחמד כשעושים את זה ליהודים...

  • 42.

    אני מיד אלך לסייע לאותה גברת לעמוד מולך וכל מי שתגייס. נאצי מזוהם. (ל''ת)

    אני שונא אתכם, 29/09/09 12:33

  • 41.

    הגזענות פה במדינה עוברת כל גבול. גועל נפש. (ל''ת)

    אני שונא אתכם, 29/09/09 12:32

  • 40.

    מה השלב הבא ,סימון בטלאי ?

    מורן, 29/09/09 12:31

    לא זכור לי בתנ''ך פסוק לגבי ''שנא בכל ליבך כל גר''
    למעשה דווקא זכור לי פסוק אחר בנושא ....

  • 39.

    פשוט מבחיל לחיות כאן בין אנשים כאלה

    העתקה מושלמת של מודל ''יודן ראוס'' (''יהודים החוצה), 29/09/09 12:30

    חוסר היכולת לסבול את השכנים הוא הסיבה למצב האסוני המתמיד של היהודים בישראל ובעצם בכל העולם. למה אין אצלנו חינוך נגד גזענות???
    כי זה מנוגד לדת היהודית?
    מילא את הדתיים אני עוד יכולה להבין אבל לא את האנשים שמוותרים על חלק גדול מהמצוות - אך מקפידים לקיים את מצוות הגזענות שמכתיבה דתנו המהוללת (בגירסתה האורתודוכסית).

  • 38.

    אריה קינג גזען מגעיל (ל''ת)

    אייל הראל, 29/09/09 12:29

  • 37.

    נמאס כבר מהערבים בשכונות היהודיות!!!!

    מתנחל גאה , 29/09/09 12:29

    נמאס כבר מהערבים בשכונות היהודיות!!!!

    • נמאס ממתנחלים גאים

      רחל, 29/09/09 20:37

      ששוכחים אנושיות מהי, התרגלת לזה שמוותרים לכם כל הזמן והפכת פשוט לבו אדם לא מוסרי

  • 36.

    תסתכלו עליו

    אשכנזי מניאק., 29/09/09 12:28

    האריה קינג הזה, הוא לא נראה קצת ערבי?
    טוב אולי הוא סתם מזרחי. אני אישית לא הייתי רוצה לראות מזרחים גרים בבניין שלי, הם עוכרים את האווירה ולא נעים להסתכל עליהם.

    גם אנשים קרחים אני לא אוהב במיוחד. הם חייבים להסתובב עם הפדחת המגוחכת שלהם חשופה בכל מקום? לדעתי כל מי שיש לו קרחת חייב לעשות תשובה וללכת עם כובע.

    ושלא נדבר על אנשים שלובשים חולצות פולו. אנשים עם חולצות פולו צריך להוקיע מהחברה אחת ולתמיד.

  • 35.

    אסף ראסטה גזען מסוכן

    ארמנדו, 29/09/09 12:28

    שימו לב לריבוי התגובות הגזעניות שהאיש הזה כותב כאן.
    שומר נפשו ירחק.
    זה לא יהודי כל הגזענות הדוחה הזו.
    ולחשוב שרק עכשיו היה יום כיפור.
    כל הצבועים שכביכול מכים על חטא ואחר כך נוטים ליצרים הכי אפלים שלהם להכתיב את התנהגותם.
    פדופילים, אנסים, גזענים, רוצחים.
    כולכם אותו הדבר.

  • 34.

    אחלה, יש שכונות ליהודים ויש שכונות לערבים

    אלון, 29/09/09 12:26

    אז שכל אחד ילך למקום בו הוא מקובל בברכה.

    • השכונות האלה נקראות גטאות

      מיקי, הגבעה הצרפתית, 29/09/09 14:20

      ברגע שאדם חייב לבחור את מקום מגוריו לפי הגזע, הדם או הלאום שלו - הוא חי במדינה גזענית.

      ולגבי הצד השני - גם אם הוא גזען וחשוך (וזה צריך להוכיח בכל מקרה לגופו) - זו לא סיבה שאת/אתה תהיו גזענים וחשוכים.

  • 33.

    גזענות=נאציזם (ל''ת)

    אביגיל, 29/09/09 12:23

  • 32.

    אולי אהבת חינם במקום שנאת חינם? (ל''ת)

    אדוה, 29/09/09 12:23

  • 31.

    מר קניג לפי הדת היהודית הולך ישר לגיהנום (ל''ת)

    יום כיפור לא מכפר, 29/09/09 12:01

  • 30.

    לכל הצבועים, תנסו לשכור דירה בשכונות ערביות/ בגליל או סתם בגדה

    בוקר טוב ישראל, 29/09/09 11:58

    מעניין שכשערבים אומרים שהם לא מוכנים לגור ליד יהודים, ואפילו אומרים בפה מלא נימוקים גזעניים- זה מתקבל בהבנה ובהכנעה.

    תמשיכו להשלות את עצמכם שאתם גרים בשוויץ.

    • תקשיב איש זעיר

      רפונזל, 29/09/09 12:55

      לא ניסיתי לשכור דירה ביישוב ערבי, ואני בטוחה שגם אתה לא.
      אבל אפילו אם כן - אתה שמחשיב את עצמך כבן העם הנבחר, מתנהג כמו אחרון הגזענים. איך בדיוק אתה מיישב את הסתירה?

  • 29.

    מתי נראה כתבות כאלה על סוחרי קרקעות ערבים שנרצחו בגלל מכירה ליהודים? (ל''ת)

    או שלערבים מותר הכל..., 29/09/09 11:57

  • 28.

    חשבון נפש ביום כיפור, אלק!!!!! (ל''ת)

    אני, 29/09/09 11:56

  • 27.

    מסכים עם הבעיה - סולד מהדרך!! (ל''ת)

    המטרה לא מקדשת את האמצעים, 29/09/09 11:55

  • 26.

    כמו הטאליבן- הקיצוני היהודי מגייס את התנך לתרץ את רשעותו

    ronentat, 29/09/09 11:48

    איך יהודי טוב משתמש ב''אהבת לרעך כמוך'' ו''מה ששנוא עליך...'' כדי להפעיל לחץ , להטריד, ולשבש את חייו של יהודי אחר?
    איך יהודי טוב משתמש במועדי ישראל, ובהם יום הכיפורים, כדי לחטוא מול חברו?

    מסקנה יהודי מאמין הוא לא יהודי טוב.
    יהודי מאמין לא חייב להשען על חוקי מוסר אנושיים, כל עוד הוא יכול לפרש ולעוות את חוקי המוסר התנכיים, ולהאמין בכל יכולתו, שזהו רצון אלוהיו.
    כל מי שינסה להסביר לקינג הזה את האיוולת שבדרכו, ועד כמה היא נוגדת את אותם פסוקים שהוא מצטט, יתקל בקיר אטום, ויד מנופפת בספר הספרים, כנציג רצון האל מטעם עצמו.

  • 25.

    אתה נאצי

    עידן, 29/09/09 11:28

    וכל מיאומר אחרת הוא צבוע מתיפיף

    • אם כך...

      ארז, 29/09/09 11:53

      גם אלה הנלחמים בחב''דניקים ברמת אביב הם נאצים...

      • בתל אביב נחלמים במסיונריות לא באנשים עצמם (ל''ת)

        רונן, 29/09/09 12:40

  • 24.

    כל הכבוד !

    סער, 29/09/09 11:12

    למנוע השתלטות עוינת בכל א''י !
    המדינה הזו שלנו !

  • 23.

    אריה קינג-גזען מסוכן.להקיא ולהוקיע אנשים מסוגו

    בת לניצולי שואה, 29/09/09 10:52

    משטרת ישראל-לטיפולך!

    • מה ההבדל...

      ארז, 29/09/09 11:53

      בינו לבין אלו הנלחמים ב''חדירת'' חב''דניקים לרמת אביב?

      • אין הבדל

        מיקי, הגבעה הצרפתית, 29/09/09 12:27

        אלה גזענים ואלה גזענים - וכל אחד פסול מעיקרו.

        ועדיין, זה שהדבר נעשה ברמת אביב או ע''י ערבים בשכונותיהם לא מכשיר את השרץ המתועב הזה.

        כל שכן שומר חוק וסדר יתקבל בברכה ליד ביתי.

      • ההבדל הוא שהערבים לא מנסים לאסלם ילדים יהודים

        אייל הראל, 29/09/09 12:31

        והחב''דניקים ברמת אביב נטפלים לילדים קטנים ומנסים להחזיר אותם בתשובה.

        זה ההבדל.

  • 22.

    אריה קינג - עוכר ישראל! (ל''ת)

    מיכאל, 29/09/09 10:32

  • 21.

    ובכן -

    ר., 29/09/09 10:22

    054-5501182

  • 20.

    מזכיר לי מה שקרה למשפחה שלי - כנסו

    נדב, 29/09/09 10:13

    זה היה לפני אי אלו שנים, שישים ומשהו, באזור פרנקפורט. פשוט תפסו את הבעל בית שהשכיר את הדירה שלו למשפחה שלי, משפחה של יהודים. ואז באה הגרסא הגרמנית של אריה קינג ואמר שככה זה לא יכול להימשך, ושאסור להשכיר ליהודים וכו'.
    אני מניח שאת הסוף אתם מבינים לבד.

    • רק שאת ההתחלה אתה לא מסוגל להבין

      ארז, 29/09/09 11:57

      האם יהודים רצחו גרמנים? האם הם פוצצו בתי קפה, פוצצו אוטובוסים ורכבות? האם היהודים פעלו כדי להרוס את גרמניה?
      עכשיו, אתה מבין את ההבדל?

      • אז אני מבין שאתה בעד פתרונות נאציים כשזה נגד האויב? יפה. תמשיך ככה. (ל''ת)

        אני שונא אתכם, 29/09/09 12:35

      • הערבייה הנוצרייה הזו שגרה שם, רצחה??? פוצצה???

        מה נסגר איתך, ארז, 29/09/09 12:39

        היא עובדת בממשלה שלנו ועוזרת לנו. מה נסגר איתך? לקחת את הכדורים שלך היום?

      • הטענה שלך לא קשורה לכלום

        מעוז דגני , 29/09/09 12:42

        מי ששכרה את הדירה לא רצחה, לא פוצצה ולא ניסתה להרוס. להאשים את כל הערבים בפשעים של חלקם זו בדיוק ההגדרה של גזענות.

      • זה דווקא אתה שלא מבין

        נדב, 29/09/09 12:44

        האם האדם שהשכירו לו את הדירה המדוברת פוצץ בית קפה? אוטובוס? רכבת? לא. ולכן אין שום קשר. יש גם יהודים שיושבים בכלא כי הם רוצחים או אנסים או עבריינים, אז אולי גם לא נשכיר דירות ליהודים.
        הטרמינולוגיה של קינג היא אנטי ערבים מן הבחינה ההלכתית/דתית/אידיאולוגית, וכאן אין שום הבדל אם האידיאולוגיה שלך היא גזענית מקסנופוביה כללית, מגזענות דתית או אידיאולוגית.
        אם האדם שלו הושכרה הדירה הוא מסוכן שיפנה למשטרה והיא תעצור אותו. אבל אם אתה לא משכיר דירה למשיהו בגלל שיש לך בעיה עם הלאום שלו, אתה גזען חשוך ולא שונה בכלום מ''ההם''.

  • 19.

    אף אחד לא יפריע ליהודי לעשות כסף!!!!! (ל''ת)

    נוצרי, 29/09/09 10:04

  • 18.

    אריה כל הכבוד אני לא מכירה אותך אבל פועלך מבורך. (ל''ת)

    לא רוצים פה ערבים., 29/09/09 09:47

    • אני לא מכיר אותך אבל - (ל''ת)

      אני שונא אתכם, 29/09/09 12:36

  • 17.

    כל הכבוד כולנו איתך יש לנו שכונה מדהימה

    שרון, 29/09/09 09:34

    לא רוצים שיהרסו לנו אותה.

    • מי שהופך את שכונתו למעוז גזענות הורס אותה במו ידיו (ל''ת)

      עצוב על תושבי השכונה שהעוורים לאוולותם, 29/09/09 14:22

  • 16.

    אריה מי אתה בכלל?

    ליקה, 29/09/09 08:47

    תתבייש לך מי שואל אותך בכלל
    מי אתה שתחליט מי ישכיר ומי לא
    גזען מטונף
    נמאסתם כבר אתה ומרעיך

  • 15.

    מדינה שקמה בגלל גזענות הופכת יותר ויותר גזענית

    אורי, 29/09/09 08:40

    איך אנחנו שכל כך סבלנו מגזענוץ
    שהקמנו את המדינה הזאת בעקבות גזענות
    איך אנחנו יכולים להיות כל כך גזענים---ולהיות עיוורים שאנחנו כאלה
    ואהבת לרעך כמוך--- לא אמור להיות רק ליהודים
    ואם כן אני מתביש להיות יהודי

    אנחנו צרכים ללמוד ממה שקרה בשואה ולא להגיד שכולם אנטישמים אלא לראות אך אנחנו לא גזענים לשונה בתוכנו

    • היהודים הם העם והדת הכי גזענית בעולם, זאת הסיבה שכולם שונאים אותנו

      הגזענות שלנו היא שהובילה, 29/09/09 12:03

      הגזענות שלנו היא שהובילה לשנאה הרבה על פני ההיסטוריה ובסופו של דבר לשואה ולהקמת המדינה הגזענית ביותר שיכולה להיות

  • 14.

    אנחנו מאמצים את מדיניות הרשות הפלסטינית (ל''ת)

    סנקציות בכל המובנים למשכירים ומוכרים לערבים, 29/09/09 08:34

    • אז אתם לא יותר טובים מהם!

      ronentat, 29/09/09 11:35

      אז מספיק עם המוסריות דמה שלכם, אתם ערבים יהודים והם ערבים מוסלמים, אתם גזענים והם גזענים.
      עכשיו שאתם באותו מעמד מוסרי, אולי תתחבקו כאחים תועים.

  • 13.

    למה לא לעזור ליהודיות להשכיר למה כל הזמן

    אסף ראסטה, 29/09/09 08:26

    הפוך ,מי מטפטף בתוכינו שינאת חינם שוב פעם מי אלו המתיוונים של דורינו

  • 12.

    בגלל הימין הדתי הגזעני

    אור, 29/09/09 07:50

    איבדנו את זכותינו על הארץ.ללא דרך ארץ לא תהיה גם ארץ

    • כן, בטח, ברור...

      ארז, 29/09/09 12:00

      ולא, חלילה, בגלל השמאל, המספר לכל העולם שאנחנו כובשים במולדתנו...

      • כי אנחנו לא כובשים?

        nosnikta , 29/09/09 14:00

        ''שחרור'' הכותל נעשה בהסכם ולחיצת יד?
        הימין פשוט נורא מתקשה לקרוא לעובדות בשמן.

  • 11.

    לפרסם את שמה של המשכירה -עם ישראל צריך לטפל בה לא קינג (ל''ת)

    אל תבליגו לוירוסים, 29/09/09 07:49

  • 10.

    אסור להשכיר לערבים!!!!

    ירון-חיפה, 29/09/09 07:24

    נראה אותכם משכירים מערבים???
    שישארו בשכונות שלהם ושלא ישטלתו על שלנו.
    הרי באותו כסף יכלה להשכיר ליהודי אז למה לא?

    לא לאפשר לערבים להיכנס לשכונות שלנו

    • אולי תלמד עברית

      אריאל, 29/09/09 09:25

      לפני שתשפריץ גזענות

    • יא חתיכת אנלפבת טיפש !

      שמאלני, 29/09/09 20:52

      קופים גזעניים כמוך מקומם בג'ונגל

  • 9.

    מה זה הגזענות הזאת?

    א, 29/09/09 04:28

    מה זה לא להשכיר לערבים? הם בכלל מכירים את הערביה הזאת? היא בכלל עובדת אצל הממשלה. זה כמו בתקופה שלא רצו להשכיר דירות ליהודים באירופה. בושה.

    מספיק להיות שתי דקות ליד הקינג הזה כדי להבין באיזה טיפוס מדובר. בושה שקורים כאלה דברים במדינת ישראל או בכלל בעולם.

    • ששכינך ישכירו לערבים ואתה תבין. ועוד איך תבין! (ל''ת)

      מורה נבוכים, 29/09/09 06:35

      • אני גרה בשכונה ואין לי שום בעיה עם השכנים שלי (ל''ת)

        די לגזענות, 29/09/09 12:04

    • כבר מפחיד להסתובב שם בלילה עם ההטרדות של הערבים - זו גזענות?! (ל''ת)

      קובי, י-ם, 29/09/09 07:15

    • מאחל לך שכן בקומה העליונה פדופיל

      אסף ראסטה, 29/09/09 08:29

      ושכן בקומה התחתונה אנס ועוד כמה שכנים שלא ממש אוהבים יהודים אז תגיד לי מה זה הגזענות הזאת ,גם לפני השואה היו יהודים שאמרו דברים על הגרמנים אתה חושב שזה שינה את התוצאות הידועות

      • אני מאחל לך סרטן. (ל''ת)

        אני שונא אתכם, 29/09/09 12:39

  • 8.

    יהודים הולכים או משכירים אצל ערבים לא כנל לא לאפשר

    דוד, 29/09/09 03:28

    האומנם בכנסת עשו וינץ בחוק אבל מצב ברור,ערבים בשינוי הקובע אומרים נוצרים כדי להשתלב אבל כולנו יודעים יש כאלה משלמים הרבה כדי לקבל אישור לקנות ,להשכיר,לעבוד,או לילמוד לא משנה להכנס לתוך היהודים כל עוד שיהודים אינם יכולים להשכיר,ליקנות, או לעבוד אצלם הדלת הזה חייב להיות סגור זה לא פשוט-כי ערבי זה בטוב או רע ישתף פעולה לגרום נזק ליהודים כי אין אצלם ערך לאדם= אותה בחרה שצילמה חייל יורה קיבלה פרס 100אלפ $ מה עשה שילטון נגדה בהרבה מדינות היו תולים אותה למע אין חוק לסילוק עבור עוינים,יש כל במקום

  • 7.

    ביזיון למדינה שדבר כזה מגיע לכתבה ולא ישר לחקירה פלילית (ל''ת)

    דיאל, 29/09/09 03:16

  • 6.

    גזען מגעיל. תעשה תשובה בעצמך. זאת לא יהדות. זה כיעור אנטי יהודי (ל''ת)

    צק, 29/09/09 02:59

    • שתוק פלוצר (ל''ת)

      אסף ראסטה, 29/09/09 08:26

      • שתמות. (ל''ת)

        אני שונא אתכם, 29/09/09 12:38

  • 5.

    קינג אנחנו איתך (ל''ת)

    זיג הייל, 29/09/09 02:13

  • 4.

    כל הכבוד לקינג אתה מלך

    התנחלות ירושלים, 29/09/09 00:38

    שכן ירבו כמותך

    • זיג הייל (ל''ת)

      אריאל, 29/09/09 09:26

      • אריאל קבל ח''ח (ל''ת)

        ממליצה, 29/09/09 12:05

    • אמן ואמן. חזק ואמץ. (ל''ת)

      מיכל, 29/09/09 09:33

      • אנחנו צאצאים של עם גולה וצנוע והפכנו לגזענים יהירים (ל''ת)

        יותר מקינג הקיצוני מפחיד שאנשים כמוכם מודים לו, 29/09/09 14:50

  • 3.

    מה הבעיה - הוא צודק לחלוטין! (ל''ת)

    רון, 29/09/09 00:25

  • 2.

    יותר יותר אני מקבל את הרושם שאריה קינג הוא אדם דוחה ביותר.

    ערן טרבלסי, 29/09/09 00:17

    מזל שהוא לא הצליח להיכנס למועצת העיר.

  • 1.

    כדאי שקינג עצמו יעשה תשובה ויזכור כי גרים היינו בארץ מצרים

    יהודי, 29/09/09 00:15

    וגם דבר השנוא עליך, לחברך לא תעשה. כלומר, לא נרצה שכך יתנהגו ליהודים. רשעים כאריה קינג לא למדו לקחים מהאנטישמיות.
    צריך גם לחזק את ידי המשכירה שלא להיכנע לחוצפן שכזה!!

    • זה נכון מה שאתה אומר.

      מושון מחולון, 29/09/09 07:54

      גם בטח הבן אדם הזה בעד התנכלות לחיילי צהל שעושים את עבודתם, במקום להפעיל לחץ (במסגרת החוק) על חברי כנסת והממשלה.

      • איזה חוק כולם עבריינים בשם החוק

        אסף ראסטה, 29/09/09 08:30

        די עושים פה צחוק

    • ההבדל: במצרים היינו עבדים ודרשנו לצאת לחופשי ולעזוב את מצרים

      בארץ ה''גרים'' דורשים לסלק אותנו מארץ ישראל, 29/09/09 16:18

      הגר בקונטקסט הראוי הוא מיעוט הזכאי להגנה.

      חייל המסתתר בסוס טרויאני כדי לפתוח את השערים לפולש איננו גר ואיננו מיעוט.

      רצח קארפ היה רצח אופייני על רקע לאומני, למי שטרם הפנים.

      אפ נאפשר את המשך הידרדרות המצב נקבל הרבה מקרים כאלה, וגרועים מהם בהרבה.