• 65.

    חבל

    דרומי, 30/09/09 15:25

    שישארו בתל אביב ושישאירו לנו את הדרום ריק.

  • 64.

    חולדאי ראש עיר גרוע!

    הורס את ת''א, 30/09/09 14:28

    הוא מגרש את התושבים לטובת החברים העשירים שלו

  • 63.

    עיר לעשירים. הזהירו אמרו, וחולדאי התעלם ובנה עוד מגדל (ל''ת)

    נוגה בלב העיר, 30/09/09 12:17

  • 62.

    סיגל, מאמי, רוחה בלא רג'עה.. (ל''ת)

    שהציונים ישארו., 30/09/09 11:00

  • 61.

    תא הופכת לעיר של עשירים זקנים ושמנים שגרים במגדלים סטייל פלורידה (ל''ת)

    אומן פלצן, 30/09/09 10:26

  • 60.

    חולדאי הרס אץת ת''א (ל''ת)

    שחר, 30/09/09 09:56

  • 59.

    זה מה שקורה שחולדה מושחתת מנהלת עיר של צעירים.

    שוקי, 30/09/09 09:08

    המפגש הוא בלתי נמנע בין הרצון להתקדם בחיים לבין הצון הפרטי של חולדאי להגדיל את כיסו הפרטי ולהבטיח את מקום ילדיו ונכדיו לעתיד.



    אבל כמו שאומרים -תושבי העיר הביאו את זה על עצמם -היתה להם אלטרנטיבה בבחירות אבל הם בחרו להתעלם מהשחיתות המבוססת של ראש העיר.


    שיאכלו את הלב - אני עזבתי לרעננה

  • 58.

    ת''א עיר מסריחה

    ~!~, 30/09/09 09:06

    אני בחיים לא אגור בה.

  • 57.

    למה הארנונה לעסקים רצחנית?

    שונא את ת''א, 30/09/09 09:04

    על כל מחסן מעאפן צריך לשלם 300 ש''ח למ''ר. מה זה הטרוף הזה? מה זה המציצת דם הזו?!

    כשאני משלם דמי שכירות אני מקבל נכס. מה אני מקבל מעיריית ת''א תמורת הארנונה ?!?! מסיבות ראוותניות בכיכר???

  • 56.

    אין כמו תל אביב מי שטוב לו סאבאב ומי שלא, מוזמן

    לעזוב..., 30/09/09 08:14

    על מה כל המהומה בדיוק?
    מה קרה?
    לא טוב לכם ? אתם חופשיים לעבור לאן שאתם רוצים....
    ןלכולנו ב ה צ ל ח ה

  • 55.

    אני גר בחולון ואחלה עיר חולון

    דורון מהמלון, 30/09/09 05:02

    אני גר 10 דקות ממוזיאון החושך בדירת 3 חדרים עם מערכת ישיבה 3+2

  • 54.

    סנסציה: דברים זולים עולים פחות

    אלה, 30/09/09 02:55

    חוכמה גדולה לגור בפרדס חנה באמת. מזל שיש לכם הרבה חדשים וחניה כי אין סיכוי שתרצו לצאת מהבית.

  • 53.

    לזאת שדיברה על המועדונים-למה לא דיברת על העישון בניגוד לחוק????

    דני, 30/09/09 02:49

    לזאת שדיברה על המועדונים-למה לא דיברת על העישון בניגוד לחוק????
    כל ערס עם סיגריה חושב שהוא גבר-גבר וכל פרחה עם סיגריה חושבת שהיא סקסית...
    ושניהם מדליקים סיגריה במועדון ובגללם אנחנו צריכים להחנק.
    ישראלים מכוערים...
    והעירייה לא אוכפת את החוק למניעת עישון כמו שצריך.
    פקח שסוף סוף מתישהו מגיע לפאב או למועדון מעוכב בכניסה, ובינתיים המעשנים מכבים את הסיגריות...
    והפקחים? או שהם משתפים פעולה בקומבינה הזאת או שהם מספיק טיפשים כך שבעלי הברים עושים מהם צחוק...
    אגב - עיכוב הפקחים הוא עבירה על החוק - הפרעה לעובד ציבור. זאת עבירה שדינה שנת מאסר.

  • 52.

    כל מיני נהנתנים מגיעים לעיר והופכים אותה לסדום ועמורה

    אייל, 30/09/09 00:36

    ואח''כ מתלוננים שהיא מלוכלכת ועוזבים.

    חחח...
    כל התל-אביבים המקוריים(!) מאוד מרוצים מהעיר ומחולדאי שניקה אותה.

    לא טוב לכם? אל תבואו.

  • 51.

    לא מבינה איך אנשים חיים שם. אני מבינה איך עובדים ומבלים אך לא חיים (ל''ת)

    אין השקעה חוץ מבפאבים, 29/09/09 23:25

  • 50.

    עיריית ת''א לא תיתן לעובדות לבלבל אותה ולהמשיך להטעות את כולם (ל''ת)

    בכל דבר כולל קנסות חניה, 29/09/09 23:07

  • 49.

    חולדאי רק מתקן טעויות של ראשי ערים קודמים ובנוסף רוב הליכלוך

    ישראלים טיפשים אולי עוד 100 שנה יהיה פה יותר טוב, 29/09/09 22:57

    נגרם מהאזרחים שבאים לבקר בה... היא מטונפת? נכון זה כי אתם מטנפים אותה... היא הרי לא מלוכלכת בעצמה! תפסיקו ללכלך, אולי היא תהיה יותר נקיה. טיפשים, עמות, מריחים אתכם ממרחקים בכל רחוב במנהטן ולונדון.

  • 48.

    עיר פלצנית המתימרת להיות מנהטן ,נו באמת? , איזו יוהרה

    dan, 29/09/09 20:55

    הגיע הזמן שתוציאו את הלשון שלכם מהתחת של תרבות המערב !

  • 47.

    אחלה תא

    יקי, 29/09/09 20:51

    אחיי תעזבו תחזרו תהגרו תשתקעו תבואו רק בסוף שבוע תמיד נקבל אותכם בסבר פנים יפות. תודו אחלה עיר מיוחדת במינה מהמענינות בעולם והיא שלנו עברייה תוססת צעירה קורצת אוהב אותך עיר שלי 55 שנה לעולם לא אטוש אותך גם אם אתגורר תקופה בנכר . ראש עיר כבודו במקומו אבל הנשמה של העיר שלנו 100 שנה שיכת לכולנו. ולכם שנה טובה וגמר חתימה טובה

  • 46.

    תל אביב עיר מחורבנת שלא ראויה למגורי אדם

    ירקרק, 29/09/09 20:43

    אני גר בעיר כבר 5 שנים והיא הולכת והופכת בלתי נסבלת. לא ברור כמה עוד אפשר להרע את חיי התושבים ושעדיין הם יחשבו שמדובר במקום מעולה לחיות בו.

    בתל אביב יש הרגשה שקורים דברים, שהיא מגניבה ומעניינת. אבל האמת היא שמעט מאוד קורה אצל רוב האנשים, הרוב פוזה.

    אז מה אם יש תנועת אנשים ברחוב ב-2 בלילה, אלה לא אנשים שאתה מכיר, אין לך קשר איתם, וגם הם, כמוך, מחפשים ''עניינים'' כדי להרגיש שהם חיים. או חלק ממשהו.

    עיקר התחושה של האנשים נובעת מזה שהכל נע מסביבם ואז הם מרגישים שהם בתנועה. בפועל הרוב תקועים במקום ומחפשים לאן כולם הולכים ורק מגבירים את התחושה שמשהו באמת קורה בעיר הזו.

    כן, יש אומנות בעיר, כמה אנשים מתעניינים בה ? יש תרבות, כמה צורכים אותה ?
    אנשים חושבים שזה שהם ליד כל זה עושה אותם כאלה, בפועל רוב האנשים מסתובבים בלי כיוון, יושבים בבתי קפה, מגיעים ל''מקומות'' הנחשבים ואולי מצליחים להיכנס לאיזו מסיבה ''שווה''... אז מה ?? הריקנות חוגגת.

    תל אביב היא בועה, אף אחד לא מקבל את מה שהעיר אמורה לתת, אבל אין הרבה שיודו בזה,
    הרוב הפ טרמפיסטים על גבי ה-Hype.

    בסוף תקלטו שתפשו עליכם טרמפ

    • ומה אמורה עיר לתת?לשיטתך? (ל''ת)

      בטי, 29/09/09 21:10

    • אהבתי אתה צודק! ולחכמה למטה, עיר זה דבר ראשון בית . (ל''ת)

      לוסי, 30/09/09 14:18

  • 45.

    High hills city,in 10 years only high turms,only reach idiots (ל''ת)

    ilanis , 29/09/09 20:42

  • 44.

    יואו אני פשוט נגעל מהתגובות פה

    תל אביבי, 29/09/09 20:27

    אני לא יודע כמה מכם בכלל ניסו לגור בתל אביב, יש לכם המון מה להגיד וכולכם נשמעים כמו חבורת ניאדרטלים מבאר שבע.
    אני בטוח לא אנסה לגור במקומות שאתם באין מהם, אולי רק בצפון.

    חוץ מזה, תפתחו את העיניים קצת, יש בתל אביב אחלה דברים. לא סתם כל הצעירים נוהרים לשם, לא סתם המחירים בשמיים. יש גם היצע של עבודה בשכר יותר טוב.
    ברור שאם אתה נעל בית שעובדת עד גיל שלושים במסעדה, אתה תרוויח כמו מסעדה (מעבר לזה שכל מלצר ליגה ז' בתל אביב מרוויח יותר ממה שאתם חושבים).
    אם אתה עובד הייטק ואין לך משפחה וסיבה לעבור לפריפריות או לשולי המטרופולין, אז מה תעשה אם לא תגור בתל אביב, תצא, תזיין, תשתה, תלמד, תעבוד?
    מה?
    תעבור לנתניה?
    תלך לשוק רמלה לוד?
    תגור בנהריה?

    מה השאלה בכלל?
    כל אלה שמתלוננים על הזנות והסמים שיש בתל אביב, תעשו לי טובה גדולה!
    בתור מתנדב בעמותת עלם אני נחשף לסמים ועבריינות בערי השוליים פי אלף מתל אביב על מה אתם מדברים בכלל.
    אי אפשר להשוות את החורים האפלים ביותר של תל אביב, למרומות החשוכים באמת של שאר הערים.

    חבל שאתם כלכך צרי עין, אטומים ובורים.
    תל אביב העיר היחידה בישראל.

    • אם כבר הזכרת את באר שבע, עברתי לשם מתל אבבי בה גרתי 30 שנה!

      פרוייקט באר שבע, 29/09/09 22:13

      ותתפלא לא חסר לי כלום בבאר שבע, גם לא החרא של הכלבים והשתן שלהם המסריח את רוב הגנים !
      האמת שמיציתי את תל אביב מזה 20 שנה וסתם נשארתי מתוך עצלות ואי רצון לשינוי.
      תל אביב היא אחלה מקום למי שיש מה לעשות בה, לי לא היה וחוץ בבאר שבע יש לי גינה גדולה דבר שרק יכולתי לחלום עליו בתל אביב !וקיפודים שאפשר ''לעשן'' חופשי , אגב לצערי גם באר שבע מתחילה להיות מוכת כלבים אבל לפחות כאן הם לא נובחים באטרף כמו בתל אביב !
      דבר נוסף, המחירים בבאר שבע עלו בשנה האחרונה ב40 עד 60 אחוז כאשר בתל אביב לא השתנו או ירדו וזה עוד לפני שהבהדים עברו! בקצב הזה המחירים ישתוו לאלה של תל אביב בתוך שנתיים שלוש.

      • תגיד מה יש לך נגד כלבים יה קוף?! תאמין לי הם יותר טובים ממך

        חתיכת מזרחי נאנדרטל!, 30/09/09 14:24

        אתה דפוק?! מה קשור כלבים?!
        חתיחת מפגר כלבים ?!! עזבת את תל אביב בגלל שאתה נאנדרטל מזרחי שחינכו אותו שכלב זה מזל רע ויש לך כל מיני אמונות תפלות כמו לזקנה מרוקאית בת 90...

        מותק תשאר בבאר שבע זה הרמה שלך וזה אתה שווה!

    • אתה חי בסרט

      ..., 30/09/09 00:40

      למה נפגעת ... לקחת את זה קשה לא כולם אוהבים את העיר המסריחה הזאת .. אני גרה במרכז ולא הייתי גרה בחיים בתל אביב אני אוהבת להגיע לשם לקנות את מה שאני צריכה ולעוף משם כמה שיותר מהר ... אנשים פלצנים ...חיים בבועה ..הפוזה שם בלתי נסבלת .. הרצון להוכיח כל הזמן כמה אתם ליברלים ואוכל חזיר .. פשוט מגעיל .. תצאו מהסרט שאתם חיים בו .. לא כל אחד אוהב את תל אביב ... הכל שקרי שם ואתה תבין את זה יום אחד ובדיוק כמו שרציתי להגיד אבל מישהו הגיב לפני... ניסיון עלוב ופתטי להיות מנהטן .. בחיים היא לא תגיע לרמה הזאת

  • 43.

    הכל אשם ראש העריהמחורבן הזה ששם לו למטרה להתיש את העסקים והתושבים

    עודד, 29/09/09 20:06

    עיריית ת''א יפו (כמו שנוהג לומר ראש העיר רון חולדאי ) המדיניות שלו היא להתיש את בעלי העסקים ובפרט את אזור דרום תל אביב עלידי מתן קנסות חניה לא מוצדקים והעריה נוהגת להתיש את התושבים ובעלי העסקים עלידי אגרות רישוי זדוניות בכל התחומים.

  • 42.

    ככה זה עם תל אביבים שמאלנים. מטיפים לכל העולם, אבל כשקצת קשה בורחים

    תושב הדרום המופגז, 29/09/09 20:02

    ככה יהיה גם כשטילים וגראדים מיהודה ושומרון יתפוצצו במרכז...רק שהפעם הם יברחו לחו''ל.

  • 41.

    אין דבר חיובי אחד בת''א

    TOTAL LOSS SITUATION, 29/09/09 19:59

    פקקים, זיהום אוויר, אובדן של זמן, אנרגיות ומשאבים, אנשים שאין להם דקה לעצמם ובטח שלא לאחרים, חומרניות, אגואיזם וראש עיר גרוע.

  • 40.

    התושבים אשמים- כשהיתה להם הזדמנות להצביע לדב חנין, העדיפו להישאר בבית

    תל אביבת גאה, 29/09/09 19:55

    אני חיה בת''א מזה כחמש שנים ואוהבת את העיר הזו בכל ליבי. הבעיה היא העירייה היקרה שלנו, אשר שכחה שהיא צריכה לשרת את כל תושבי בעיר ולא רק את העשירים. אני משלמת שלוש וחצי אלף שקל עבור דירה מחולקת (דירה גדולה שבמקרה שלי חילקו לשלוש דירות קטנות) של 45 מ''מ, קומה 3 בלי מעלית. כל יום מתקלקל משהו אחר ובעל הדירה עושה לנו את המוות עד שהוא מתקן משהו. וכל זה קורה בגלל היעדר הפיקוח של העירייה על המחירים ועל תנאי המחיה. דב חנין רצה לעשות שינויים מרחיקי לכת לטובת התושבים הצעירים של העיר אבל אלו בתורם לא הגיעו בהמוניהם לקלפיות ונתנו לועדי עובדים למיניהם לקבוע את עתידנו. בקרוב אני ארצה להקים משפחה וברור לי לגמרי שאין שום סיכוי שאצליח לשלם שכר דירה עבור דירה של 3-4 חדרים בעיר הזו, שיכול לטפס בכיף ל-6,000 ש''ח בחודש. המצב חמור ביותר. מי שרוצה לחיות בעיר הזו ולא מרוויח משכורות עתק, חייב להתפשר על האיכות חיים. למי נשאר בכלל כסף לצאת לבלות?! כל הבליינים בעיר הזו או עשירים או מגיעים מערים אחרות. בקיצור, הישוע לא תגיע מראש העיר הנוכחי. מי שרוצה שינוי, שיזכור בפעם הבאה ללכת להצביע.

    • 45 מ''מ ? (ל''ת)

      A, 30/09/09 09:10

  • 39.

    גרתי בתל-אביב 4 שנים ונתקלתי בסמים, פשע, אנשים צבועים,

    לי, 29/09/09 19:46

    בנות שמוכרות סקס על מנת להרוויח כסף לסיים את החודש. אומנם יש מסיבות מעולות מעבר לכך רק פלצנות ובלבולי מוח.

  • 38.

    אני אחד מן העוזבים בשנת 2009

    אורן, ת''א לשעבר, 29/09/09 19:44

    ...אחרי עשר שנים בתל אביב, נשברתי.

    העיתונים בישרו על משבר כלכלי כלל עולמי, ורק בעל הבית שלי החליט להעלות את שכר הדירה ב50%!!! (וזאת לאחר 4 שנים של שכירות מוצלחת שקטה ושלווה ללא בעיות וטיפוח דירתו).

    זה היה משבר. השארתי בתל אביב את כל החברים וכל הבילויים. אני גר היום באזור חדרה, בחלקיק מעלות המחיה הקודמת שלי. נהנה פחות, אבל לראשונה בחיי גם מסוגל לחסוך.

  • 37.

    בינינו

    דרום תל אביבי, 29/09/09 19:41

    כל המדינה הזאת מסריחה.

    אך אם להיות אמיתי בעיניי גבעתיים ורמת גן הן הערים הכי נורמליות במדינה.

  • 36.

    איזה תאורים מוגזמים

    דוד המדרוב , 29/09/09 19:37

    להיכנס למועדון זה רק עם פרוטקציה? אז למה אתה הולך למועדון כזה? יש מאות פאבים שישמחו לקבל כמעט כל אחד, למעט כאלה שממש נראים עבריינים. ומה הקטע עם 60 שקל לקוקטייל? מה רע בבירה שעולה 25? או בוודקה סטולי ב-28? הטענות פשוט מוגזמות ובכייניות.

  • 35.

    איזה בכיינים

    אחד, 29/09/09 19:35

    יש חנייה בפרדס חנה? וואוו!
    שקט בהרצליה? מיאו!

    באמת לקחתם דוגמאות מעולות
    זה רק אומר כמה שזה שטויות

    יש עכשיו משבר כלכלי והוא לא נגמר ואחד מהאפקטים שלו הוא יציאה מעיר יקרה כמו תל אביב לערים זולות יותר

  • 34.

    אני מכירה אנשים שגרים בפחי זבל של דירות רק כדי להגיד אני תל אביבי (ל''ת)

    רונית, 29/09/09 19:33

    • עצוב! (ל''ת)

      נירה, 29/09/09 20:02

    • כולנו מכירים, ומרחמים עליהם אבל הם חיים בסרט שיהנו ... (ל''ת)

      חיפאית, 30/09/09 14:27

  • 33.

    מה לעשות שרוב תושבי תל אביב טיפשים

    ww, 29/09/09 19:29

    מודים שהם לא נהנים מלגור בה ובאותו משפט אומרים שלא ביו גרים באף מקום אחר.

    הסיבה: להגיד שאני גר בתל אביב

  • 32.

    לראיין מישהי שעוזבת את הארץ על זה שהיא עוזבת את תל אביב? קצת הגיון (ל''ת)

    ג, 29/09/09 19:29

  • 31.

    נתוני משרד הפנים לא מייצגים כי אנשים לא מעדכנים את משרד הפנים (ל''ת)

    א, 29/09/09 19:28

  • 30.

    הנתונים לא רלוונטים - הסיבה בפנים

    אתם מעלים בי גיחוך, 29/09/09 19:28

    הנתונים הם לפי משרד הפנים. היות וכל הצעירים שעברו לגור בעיר מעיר הולדתם לא טרחו לשנות את כתובת המגורים שלהם (אין צורך בכך אלא אם כן יש לך רכב) - אזי שהמוני אנשים שגרים בתל אביב לא רשומים כגרים שם.
    אין דירות פנויות וכל היום בונים עוד ועוד מגדלים.
    על מה אתם מדברים בכלל?
    ובכלל - לראיין מישהי שעוזבת את הארץ על תל אביב זה מחטיא את המטרה. היא לא עוזב לארה''ב בגלל בעיות בתל אביב, נכון? אז מה הקשר בכלל.

    • צודק לחלוטין, איזו שטות היא לראיין אחת שעוברת לארה''ב? (ל''ת)

      כניראה היא ידידה., 29/09/09 21:06

  • 29.

    3,200 ! ביג דיל מתוך עיר של חצי מליון איש. (ל''ת)

    עי, 29/09/09 19:27

  • 28.

    3000 עזבו? חכו שאני אגיע (ל''ת)

    אחמדיניג'ד, 29/09/09 19:25

  • 27.

    מי ישמע - תל אביב הפכה לעיר רפאים

    השכן מגבעתיים, 29/09/09 19:19

    רוחות מייללות בשד' רוטשילד, ארכובית הגלגל מתעופפת באלנבי, שמשות מנופצות במגדלי Yoo. האימה ! ובקיצור - מתי מעט יכולים לגדל משפחה בתל אביב. כך היה בעשרים השנה האחרונות. זוג ממוצע יסחוב איכשהו עם ילד, שניים, ואז יחפש מקום מרווח יותר. מה שלא מפריע לת''א לפרוח ולהתקיים מאנשים אמידים, מחברה צעירים ומעולים לרגל מעיירות השינה.

  • 26.

    הבעיה של העיר הזאת הוא הראש פוץ מנופח מחשיבות עצמית קיבוצניק ואיש צבא (ל''ת)

    תמהיל מזעזע, 29/09/09 19:18

  • 25.

    ובכל זאת כפויי טובה כמוך שיסעו לאמריקה

    לא סובל את תל אביב, 29/09/09 19:17

    החיים זה לא ג'יפ ופלזמה

    נראה מה תקבלי במנהטן

    • מה פרוש ''כפויי טובה''?????? מי עושה למי ''טובה'' ואיך? (ל''ת)

      ?, 29/09/09 21:08

  • 24.

    קחו רעיון: איך ליהנות מתל אביב לא פחות מתושביה

    יונית תדמור בן ארי, גדרה הצעירה, 29/09/09 19:09

    מדי פעם, כשמתחשק לי, אני עולה על האופניים ומדוושת לתחנה המרכזית של גדרה (מרחק של... מאתיים מטר בערך?).

    שם אני מעלה את האופניים לתא המטען של האוטובוס לתל אביב, מדוושת לי בתל אביב מהבוקר ועד הלילה - וחוזרת הביתה, שוב באוטובוס כשהאופניים בתא המטען.

    במהלך הקיץ - שבתל אביב הוא בלתי נסבל בעליל - שיכללתי את הרעיון: יצאתי לתל אביב בשעת ערב, ביליתי בעיר כל הלילה עד הבוקר (יש המון מקומות פתוחים!) וחזרתי הביתה באוטובוס הראשון.

    יש רק בעיה אחת: בכל פעם מחדש המאבטחים בתחנה המרכזית של תל אביב מערימים קשיים, פשוט כי אף אחד לא עידכן אותם על כך שאנשים רשאים לנוע עם אופניים בתא המטען של האוטובוס (וגם משלמים על כך עוד חמישים אחוז).

    וכך יוצא שאני (לפחות על פי תפיסתי, והרי זה הכי חשוב) מצליחה לאהוב את תל אביב וגם ליהנות ממנה - לא פחות ואולי יותר מאנשים רבים שחיים בה ו'נושמים' אותה יום יום.

    ותמיד בסוף הסיבוב בתל אביב יש לי תחושת מיצוי ברורה מהעיר הזאת - ומתחילה השמחה שבחזרה הביתה לגדרה.

  • 23.

    סדום ועמורה. (ל''ת)

    קדמת צבי, 29/09/09 18:59

  • 22.

    אין כמו בצפון

    אין כמו בצפון, 29/09/09 18:56

    אין כמו בצפון

  • 21.

    תל אביב היא הגיהנום בהתגלמותו

    לשעברי בכיף, 29/09/09 18:48

    לא אירופית ולא מערבית. תשכחו מזה.
    לכלוך בכל מקום, מהמורות בכביש, בתים שנראים כמו סלאמס גם בשכונות יקרות, רעש מתמיד, מחסור בפארקים ובגינות ראויות, אויר רע, ריחות רעים, חלונות ראווה מאובקים, זוהמה ועזובה כל מקום. ארכיטקטורה של עיירה קטנה. ועדיין לא הזכרנו את החום והלחות המחרידים עם המזגנים המטרטרים והמטפטפים.
    בשבילי זה הגיהנום בהתגלמותו.

    • אבל התושבים כאן סבבה

      דוד המדרוב , 29/09/09 19:38

      מקבלים כל אחד וכל אחת, אפילו טמבלולים כמוך.

    • לא הייתי מכנה את ת''א כ''גיהנום בהתגלמותו'' אבל כאחד שנולד וגדל בת''א

      דרור., 29/09/09 21:24

      וכעת מבקר בה אחת ל6–8 שנים (ירדתי לקליפורניה לפני 30 שנה), אני יכול לומר לכם שת''א הפכה במשך השנים לעיר מאוד מגעילה ומלוכלכת עם בנינים אפורים ומתפוררים וחופים מזוהמים (ראיתי הומלסים מחרבנים במיים...). ומחירים בשמיים.
      אבל החבר'ה שם די נחמדים ובעיקר הבחורות הרוסיות...

      • לדרור

        ישראלי חו''ל, 30/09/09 07:32

        כמוך אני יליד תל אביב 1941. זקן אבל עוד לא בא בימים.עזבתי את ישראל 1966 אני מגיע ארצה כל שנה וליבי בוכה לראות כיצד השמידו את העיר הזו. זו לא אותה עיר שעזבתי. מענין שאת צפון תל אביב מטפחים ואת דרום תל אביב הפכו למזבלה

        • וגם שם להשכיר דירת חדר וחצי תעלה לכם 1000$- כי פראיירים לא מתים .... (ל''ת)

          חיפאית, 30/09/09 14:32

  • 20.

    לא רואה מה הקשר בין בעלי דירות קמצנים לתפקוד העיריה (ל''ת)

    אורן, 29/09/09 18:46

    • Shmuel zadik,from nes ziona is most kamzan in florentin

      ilanis , 29/09/09 20:37

      He was going to my old mother and shoked her,and press her to pay him money hue didnt win,i will find him againe,when i come to visit.Every one must be careful from him,he is a bad person.

  • 19.

    חינם אני לא גר בתל אביב גועל נפש

    זיהום אויר .אין חניה.יוקר המחיה .יוקר בכל דבר, 29/09/09 18:44

    אני גר בדרום ללא לחות וללא לחץ וללא הוצאות כפולות ומכופלות .

  • 18.

    למה אין עוד שבילי אופניים? (ל''ת)

    הבטחת 100 קמ תקיים, 29/09/09 18:44

  • 17.

    תל אביב - עיר של פרייארים שעושים פוזות. חולדאי ראש עיר לעשירים בלבד

    אחד שעזב ב2008, 29/09/09 18:42

    עזבנו את תל אביב שנה שעברה וזאת הייתה החלטה מצויינת שמוכיחה את עצמה כל יום מחדש. אודה שבהתחלה קצת פחדתי לעזוב לרחובות, הרי תל אביב זה מרכז היקום, אז מה פתאום לעזוב? בכל זאת אחרי שקפצתי למים - עולם חדש גיליתי. עולם בו אני לא צריך להסתובב 40 דקות בשכונה שלי כדי להחנות את הרכב ליד הבית. עולם בו נשאר לי משהו מהמשכורת אחרי השכר דירה. ועולם בו אפשר לגור בדירה מרווחת בלי לטבוע בחובות. בתי קפה ובארים בשפע. והכי מצחיק זה התגובה של תל אביבים: רחובות? איפה זה, עזה? שימשיכו להנות מהבועה שגוזלת מהם את כספם ואת איכות חייהם. רון חולדאי לא שם על הצעירים הקשיי יום בתל אביב, העיקר שמגדלי יו קמים כמו לעשירים בלבד. שמחתי גם לברוח מהפוזות של תל אביב. ואם אני צריך אותה, 25 דקות על הרכבת ואני שם. אז שלום תל אביב... אליך לא אתגעגע וחשבון הבנק שלי לא יתגעגע גם כן.

    • ממממממש תל אביבי לשעבר

      צפוני, 29/09/09 18:51

      לא קונה.
      כל מה שאתם, תושבי הפריפריות הפתטיים והנידחים אוהבים לעשות זה לבכות על התל אביבים המטומטמים ששותים קפה בבתי קפה כל היום, לא עושים כלום, שמאלנים שחיים בבועה, הומואים וסוטים, זונות ותחנה מרכזית.

      ראיתם פעם את התחנה המרכזית שלכם? דוחה.
      בתי הקפה שלכם? מנסים להיות כמו תל אביב.
      המסעדות שלכם? אותו דבר.
      הכוסיות שלכם? אותו דבר.
      הערסים שלכם? מנסים להיות תל אביבים, וכשהם באים לתל אביב לא נותנים להם להכנס למקומות הטובים אז הם הולכים לבלות ברחוב המסגר ובנמל עמוס הערסים.

      קיצור, אתם פתטיים, עלובים, וחיים בחורים בלי פאסון.
      תגידו תודה שיש עיר אחת שעל אף שהיא לא משהו, היא היחידה הנורמלית בארץ.

      ובטח ובטח יותר טובה מחור התחת שאתם גרים בו
      (רעננה, נתניה, אשקלון,אשדוד, נתיבות או כפר סבא) המקומות היחידים שיכולים להתעלות על העיר היחידה בישראל הם קיבותים מצפים ומושבים.
      בטח שלא ערי ערסים מסריחות של טיפשים בורים הומופובים ושונאי אדם כמוכם שכל מה שיש להם לעשות זה לשבת ולכתוב בטוקבקים: אוי איזה עיר זאת תל אביב, כמה איומה היא, אוי אוי אוי.
      פ ת ט י י ם

      • לצפון בוני היקר: אולי אתה סובל מהזיות? לא רשמתי דבר אחד נגד הומואים

        אחד שעזב ב2008, 29/09/09 19:06

        ולא רשמתי דבר על דעות פוליטיות.איש באמונתו יחיה. למי אתה מגיב בדיוק? בטח לא לי. גם אין לי דבר ולא חצי דבר נגד שותי הקפה. פשוט בחרתי לשתות את הקפה שלי במקום אחר. אני כן תל אביבי לשעבר שנמאס לו להיות פרייאר ועבד למחירים ואיכות החיים הנמוכה בעיר הזאת. זה הכל. רחובות היא רחוק מאוד מלהיות גן עדן - ראש העיר שלנו מושחת לחלוטין, וכן, יש בעיה של ערסים, זה בטוח. אבל לחיות כמו בן אדם? בהחלט אפשרי. נסה פעם הבא להגיב למה שרושמים. תודה.

        • אני לא חושב שהוא דיבר ספציפית אלייך. ''לכל תושבי הפריפריה''

          אני, 30/09/09 15:19

          והוא די צודק.

          הם מחפשים סיבות למה, והרי הסיבה היחידה ברוב המוחלט זה המקרים היא חוסר יכולת כלכלית ותו לא ומתוך זה הם מוציאים את כל הקנאה והשנאה שלהם החוצה לתל אביבים.

          • עוד תל אביבי שחושב שהשמש זורחת לו מהתחת

            עוד אחד..., 01/10/09 00:00

            תפנימו: לא כולם רוצים להידחק בעיר המחניקה שלכם.

      • למר צפון: ההתנשאות שלך מראה כמה אתה פרובינציאלי ועלוב

        לא תל אביבי, 29/09/09 19:13

        כמה יהירות... אפשר לחשוב שאתה חי במנהטן.

        • לצפוני, כל מה שהבנתי מתגובתך הוא שאתה הומו ושאתה כועס עלינו... (ל''ת)

          אחד שעזב לצפון.....קליפורניה., 29/09/09 21:29

      • ''ראיתם פעם את התחנה המרכזית שלכם? דוחה''

        מי שמדבר, 30/09/09 04:42

        נראה שכצפוני - אתה לא ביקרת בתחנה המרכזית בתל אביב - איכס!

      • עצוב כמה אתה אידיוט.... (ל''ת)

        צפונית, 30/09/09 14:36

    • איזה כיף! גם אני עזבתי את תל-אביב אחרי 7 שנים לרחובות.

      גליה, 29/09/09 23:44

      אחלה עיר.

  • 16.

    ומה עם הלכלוך והקקי של הכלבים ברחובות?

    יוסי, 29/09/09 18:39

    מרגיש מזוהם לחיות בעיר הזאת.
    שלא לדבר על החופים והים המלוכלכים...

  • 15.

    ת''א -עיר מסריחה ללא הפסקה. צואה, קטנועים,עכברים וחתולי במדרכות (ל''ת)

    ה.בנימין, 29/09/09 18:39

  • 14.

    די לכתבות דמגוגיה בשקל! (ל''ת)

    תל אביבי, 29/09/09 18:23

  • 13.

    נסו את ירושלים

    גלעד, 29/09/09 18:18

    אני יודע שיקפצו עלי , אבל יש המון תרבות , מסעדות טובות , עדיין אפשר לגור בסמיכות במחיר סביר והכי חשוב חינוך טוב לילדים

    • ויזרקו עליך חיתולים אם תיסע באוטו בשבת.... (ל''ת)

      ארז, 29/09/09 18:30

      • אתה לא חייב להאמין לכל השטויות של התקשורת

        ירושלמי, 29/09/09 23:56

        אם תשאל תושב חו''ל ממוצע על ישראל הוא יגיד לך שיש מלחמה וכל הזמן אנשים נהרגים כאן. יש הבדל גדול בין תדמית למציאות.

    • אכן כן. אין מה להשוות בכלל (ל''ת)

      :), 29/09/09 23:27

    • ירושלים של ברקת - העיר הכי שווה!!! (ל''ת)

      ירושלמית, 29/09/09 23:53

    • מסכים לגמרי: ירושלים!

      ירושלמי, 30/09/09 04:40

      עם כל החסרונות (ויש) - עדיין, בגלל האנשים, האווירה האמיתית והצנועה, נטולת הפוזות - ירושלים היא המקום!

    • כן כן ירושליים אחלה! זאת העיר הכי ארופאית לא המזבלה תל אביב

      !@, 30/09/09 14:40

      גרתי ברחביה שנתיים... אחלה עיר אחלה שכונה
      וכמו שאמרו פה, לא צריך להאמין לכל מה שאומרים בתקשורת- כשאנחנו עזבנו לישראל בשנת 90 שאלו אותנו אם נגור באוהל וננוע על גמלים...
      קצת פרופורציות... ירושליים זה לא בני ברק

  • 12.

    לא מתקבל על הדעת

    רז, 29/09/09 18:15

    איך יתכן שיש נטישה של תל אביב ומחירי הדירות והשכירויות לא יורדים?

    • כי בעלי הדירות חמדנים (ל''ת)

      ארז, 29/09/09 18:31

      • השלב הבא:ירידת מחירי הדיור בעיר. ובגדול לצערי (ל''ת)

        landlord, 29/09/09 19:45

    • פראיירים לא מתים... (ל''ת)

      עמית, 29/09/09 23:56

  • 11.

    איזה חירטוט

    דני, 29/09/09 18:15

    ''הגירה שלילית'' באמת ספרו את זה למי שהולך לשכור דירה בתל אביב . ניחא המחיר,אבל גם למצוא זה משימה בלתי אפשרית . ההגירה הזו היא משהו וירטואלי על הנייר בלבד ,כאלה שהיו רשומים בתל אביב וגרו אצל ההורים.

    • מה שאתה אומר זה לא סביר...

      אורן, 29/09/09 19:49

      ...כי אם מי שמתגורר בתל אביב זה הרבה צעירים שהגיעו מהפריפריה, הרי שהם מעולם לא נרשמו כגרים בתל אביב בתעודת הזהות (היות וראוים בה תחנה זמנית בעת הלימודים או עד החתונה).

      יוצא מזה בדיוק ההפך ממה שאמרת, כי הרבה אנשים שלא היו רשומים במשרד הפנים כגרים בתל אביב יכולים לעזוב אותה ולחזור להורים וזה לא יופיע כלל במרשם.

      יתכן בכלל שהנתון על הגירה שלילית מבוסס על מספר משלמי הארנונה, שהוא הרבה יותר מהימן.

    • צודק ,אני מחפשת דירה כבר חודשים (ל''ת)

      תמר, 29/09/09 19:51

  • 10.

    וזה עוד כלום לעומת החברות שעוזבות את תל אביב

    דני, 29/09/09 18:13

    ללא תחבורה ציבורית ראויה כגון רכבת, תל אביב פשוט לא תישרוד. כבר היום, חברות הייטק בורחות מתל אביב לרעננה, הרצליה, ראש העין, נתניה. אין שום הצדקה לשלם הון על מישרדים כשהעובד תקוע שעה בפקק בדרך לעבודה. עם החברות עוזבת גם האוכלוסיה המבוססת יחסית של עובדי הייטק, הדרך מכאן להתדרדרות מהירה.

  • 9.

    עיר יקרה בטירוף. (ל''ת)

    גם אני עזבתי, 29/09/09 18:10

  • 8.

    סמים ופשע וזנות

    mustang329 , 29/09/09 18:07

    על כמות הפשע והזנות שיש בעיר תל אביב לא מוכנים בעירית ת''א לדבר כלל וכלל התופעה מאד מאד חמורה יותר מכל עיר אחרת בישראל.

  • 7.

    חחח מה זה לעומת ירושלים? ממש כלום

    רוני, 29/09/09 18:01

    תבואו לפה ונלמד אותכם מה זו הגירה שלילית לתפארת...

  • 6.

    גם אני שוקל לעזוב. הכל יקר בטירוף, הדיור, האוכל, הקנסות.

    חחח. שיינקין - עוד קניון!, 29/09/09 17:54

    תל אביב כבר לא מה שהיתה.
    חבל!
    מחפש בית מחוץ לעיר, חבל על הכסף.

  • 5.

    לצערי הרב - הגולם קם על יוצרו

    איתמר, 29/09/09 17:54

    אכן, תל אביב היא העיר מספר אחת במדינת ישראל. עיר שכיף להיות בה. אבל הבעיה היא, שזו לא עיר שכיף לחיות בה. אבל אין מה לעשות, זה גורלה, כמו גורל ערים אחרות במדינות אחרות, מטרופולין תרבותי וכלכלי הופך להיות מבוקש וכדי לגור במרכזו, צריך להיות בעל אמצעים. כאילו שבמרכז לונדון, פריז או מנהטן גרים צעירים שרק יצאו מבית ההורים... קצת פרופורציות.

    חבל רק שלא מתפתחת פה במדינה פריפריה ראויה לצעירים, אם בחור צעיר גר ביד אליהו או ברמת גן, הוא די גמור מבחינה חברתית ותרבותית. פשוט אין מה לעשות שם. תחבורה ציבורית? הצחקתם אותי, עדיף לשתוק בנושא הזה.

    • תל אביב רחוקה מלהיות מנהטן

      או לונדון..., 29/09/09 18:28

      אתה משווה את החוויה שמנהטן, פריז או לונדון מספקות לחווית המגורים בתל אביב? תל אביב היא העיר מס' 1 בישראל, בהחלט כן, אבל ההשוואה לערים הנ''ל מגוחכת.

    • דווקא יש פריפריה תרבותית בישראל

      ירושלמי, 29/09/09 23:59

      אחלה פריפריה תרבותית יש בירושלים. ממליץ לך לבדוק. לא תתאכזב.

      • כן, וזה ידוע שמחירי הדירות בי - ם זולים במיוחד...

        א, 30/09/09 07:08

        יקרה לא פחות מתל אביב

        • מחירי השכירות בירושלים עדיין זולים יותר (ל''ת)

          ירושלמי, 30/09/09 23:58

  • 4.

    אני גר בצפוIהישן ושונא את העיר אין חניה מחירים מטורפים (ל''ת)

    אבי, 29/09/09 17:42

  • 3.

    מר חולדאי, תטייל ברחוב העלייה ותיפול בבורות באספלט

    שפץ את דרום העיר לצעירים, 29/09/09 17:41

    אפילו אין מדרכות רק אספלט שבור וכל זה 4 דקות ברגל מרוטשילד

  • 2.

    לאורטל מ1 התעוררת (ל''ת)

    אי, 29/09/09 16:59

  • 1.

    חולדאי הרס את העיר !

    אורטל מתל אביב, 29/09/09 16:44

    שיחזור לחלוב פרות בקיבוץ שלו !

    • זה שעזב להרצליה? מה אומר - מ ה פ ך !! (כולה 15 ק''מ) (ל''ת)

      איזה פרובינציאלים אנחנו!, 29/09/09 19:34