• 80.

    ליאם

    , 06/10/13 20:18

    זה אני

    IP: 5.28.186.25דווח על תגובה זו

  • 79.

    לליאם

    מתן, 03/11/11 19:44

    ליאם אלוי שהשם ישמור אליך

    IP: 87.68.58.136דווח על תגובה זו

  • 78.

    ליאמוש

    שני צ'רנין, 04/01/11 11:58

    ליאם ? חיימשליי אתהה מקווא שתבריא אוהבת מאווד : שני 3

    IP: 87.70.100.145דווח על תגובה זו

  • 77.

    ההרגשה שלי

    מיה, 06/10/09 09:15

    ההרגשה שלי שהיה חלב בתוך המנה הבשרי, במקום מסודר וכשר זה לא היה קורה אפילו לא בטעות כי יש הפרדה בין חלבי לבשרי

    IP: 82.81.99.4דווח על תגובה זו

  • 76.

    פעם אחרונה- בתגובות

    אייל, 30/09/09 07:40

    שנה טובה לכולם
    בשורות טובות
    והעיקר שליאם יצא מכלל סכנה
    המון בריאות , המון אחריות
    ורק טוב אושר ואהבה

    שנה טובה

    IP: 84.228.61.165דווח על תגובה זו

  • 75.

    שכחנו לספר שלפני שנתיים ניסינו גם לתבוע את עילת על שברירי חלב בחטיף (ל''ת)

    ענת, 28/09/09 22:46


    IP: 77.124.33.167דווח על תגובה זו

    • אנשים רעים

      אופיר שושנה, 04/10/09 10:14

      את התגובה הזו רשם מישהו שאין לו מושג בחיים בכלום, רשמו את ההודעה כאילו אשתי ענת רשמה,ושמה שמשתמע מכך שמעניין אותנו רק לתבוע.
      אז שתדעו שעדיין!!! לא תבענו אף אחד, אנחנו עדיין עוסקים בנושא על מנת ליצור מודעות מסויימת כלפי מסעדות חוצפניות כמו הBBB.
      כל התגובות השליליות כאן באתר מתגמדות לעומת כל התמיכה שאנו מקבלים גם באתר וגם בעיר שלנו, אנשים לא מאמינים שהמסעדה שיקרה להם במצח נחושה ועירבבה במשך כל התקופה בשר וחלב כאוות נפשה.
      אני מאד שמח על החיים של הילד שלי, מאד עצוב על חוצפתה של מסעדה, ומאד מקווה שהלקחים ילמדו.
      תודה כל הכל
      אופיר שושנה - אבא של ליאם-חנן שושנה.

      IP: 212.199.249.206 דווח על תגובה זו

  • 74.

    מסעדת בורגוס משובחת מעולה וטעימה

    גילת, 24/09/09 18:40

    המסעדה הכי טובה בארץ

    IP: 84.229.247.236דווח על תגובה זו

    • מה קשור?

      אופיר, 25/09/09 06:52

      '' המסעדה מעולה '' מה קשור בכלל אם טעימה או לא.
      אתם מפספסים פה את העיקר,השניצל נטבל בחלב על מנת ליצור טעם טוב יותר!!!
      זה פשוט במקרה של הילד ניסיון לרצח!!!
      במקרה של הלקוחות זה פשוט שקר אחד גדול.
      אז תגידי לי גילת ,זה משנה אם המסעדה טעימה או לא?

      IP: 212.199.249.206 דווח על תגובה זו

      • בורגוס מסעדה ברמה

        גילת, 25/09/09 17:12

        הורים שהילד שלהם רגיש כל כך צרכים לקחת אחריות אם הם מחליטים ללכת למסעדה עם מנות בשריות ומנות חלביות אבל אם אותו מטבח אותם טבחים אותו סירים מחבתות ,
        זה נראה לך נורמאלי שברירי חלב יכולים בקלות לעבור בין מנה למנה -
        העיקר שהילד בריא ,
        לצערי הפעם ההורים אשמים ונאחל לילד החמוד בריאות איתנה וחתימה טובה לו ולכל עם ישראל
        אמן

        IP: 87.70.63.32 דווח על תגובה זו

      • המסעדה לא אשמה שהילד אלרגי לחלב ההורים לא פיקחים (ל''ת)

        גילת, 28/09/09 22:27


        IP: 77.124.33.167 דווח על תגובה זו

        • המסעדה אשמה !! (ל''ת)

          ארז שושנה, 05/03/10 15:22


          IP: 109.186.113.75 דווח על תגובה זו

      • צודק !

        רוני, 05/03/10 16:33

        האבא צודק ב100 % זה באמת לא קשור אם המסעדה טעימה זה היה ניסיון לרצח אז תקשיבי ותפנימי גילת זה לא משנה !!!!!!

        IP: 109.186.113.75 דווח על תגובה זו

  • 73.

    אהובה תורג'מן יש סתירה בדבריך - אם בטעות נכנס החלב לבשר - כיצד יכולה

    יופיטר יופיטר , 24/09/09 12:16

    היתה המלצרית לדעת על כך? - ועל טעות משלמים אין ברירה - או למישפחה - או בפחות קלינטים

    IP: 217.132.58.239דווח על תגובה זו

    • מסעדה שיש גם בשר וגם חלב זה יכול להתערבב

      דורון, 24/09/09 18:25

      ואם לילד שלך רגיש לחלב על תיקח סיכון כזה

      IP: 84.229.247.236 דווח על תגובה זו

      • נכון

        trzkhto, 25/09/09 06:55

        אתה צודק לחלוטין ,אכן זה יכול להתערבב.
        אבל, תקרא את כל הכתבה זה לא התערבב , השניצל פשוט חלבי!!!
        הוא נטבל בחלב / חמאה / שמנת ע''מ ליצור טעם טוב יותר,זו שערוריה לכל שומרי המסורת באשר הם,ולכל ילדי האלרגיה באשר הם.
        אני חושב שבמקום לספר שקרים על מסעדת BBB לבקש סליחה ומחילה מהילד

        IP: 212.199.249.206 דווח על תגובה זו

  • 72.

    גם במיסעדה לא כשרה יש לכתוב מה מכילה המנה - לו היה כתוב שהבשר ברוטב

    יופיטר יופיטר , 24/09/09 12:00

    שמנת - אני מניחה שההורים היו קוראים את זה - מזל שזה ניגמר בטוב -

    IP: 217.132.58.239דווח על תגובה זו

  • 71.

    אבא של ליאם חנן

    אופיר שושנה, 23/09/09 14:53

    שלום לכולם
    רציתי קודם להודות לכל האנשים שהגיבו גם לחיוב וגם לשלילה.
    מה שיותר חשוב שרוב התגובות השליליות מתעסקים במי אשם יותר מאשר למה לעזאזל
    ישנה מסעדה שמרשה לעצמה לעשות ככל העולה על רוחה, ולשקר לציבור לקוחותיה{כולל לי כלקוח}
    ולפגוע בציבור שעדיין מאמין שטבילה של שניצל או כל בשר אחר בבלילת חלב פוגעת בבריאות האדם ובאמונתו גם אם אינו חרדי.
    אני אישית שמח מאד שבני ליאם עדיין בחיים
    ולא מאחל לאף אדם בעולם לעבור את מה שעברתי כאב הדואג לילדו.
    שנה טובה וגמר חתימה טובה לכולם.
    שוב תודה לכולכם
    אופיר שושנה

    IP: 85.250.81.246דווח על תגובה זו

    • תידע לקחת אחריות ולהודות אני אבא אבל טעיתי- טעות גדולה

      דורון, 24/09/09 18:27

      אם הבן שלך רגיש כל כך לחלב אל תיקח אותו למסעדה שמגישים בה גם בשר וגם חלב הרי זה אותו מטבח אותם טבחים אותם צלחות אותו כיור

      IP: 84.229.247.236 דווח על תגובה זו

      • לדורון (ל''ת)

        אופיר שושנה, 25/09/09 06:57


        IP: 212.199.249.206 דווח על תגובה זו

    • למשפחת שושנה היקרה

      טלי, 29/09/09 23:10

      אני מאחלת לכם שנה טובה שנת בריאות שלא תדעו עוד מקרה כזה אל תתיחסו לכול האשמות נגדכם אנשים שופטים אותכם בלי לדעת מה אתם עוברים יום יום שעה שעה ולחגוג יום הולדת במסעדה זה לא הופך אתכם לאשמים קבלו המלצה מאחת שאכפת לה אל תאכלו במסעדות כי יש אנשים שבשביל כמה שקלים ישקרו לכם כמו שקרה לכם במסעדת הבורגר.
      ולך ליאם המתוק אני מאחלת לשנה החדשה שנה של בריאות ושמחה שנה ללא חלב.

      IP: 93.173.177.119 דווח על תגובה זו

  • 70.

    אייל

    טלי, 23/09/09 12:36

    אם ראית את התוכנית בטלוויזיה אז ראית שהגברת אהובה מאשימה את הספק וכתבה היא טוענת ''שבטעות נזל קצת חלב'' התחושה שלי היא שאתה אחד מצוות המסעדה אז תפסיקו להאשים את הספק וקחו אחריות ילד בן 5 יכל למות בגלל ''ה ט ע ו ת'' ואיך לדעתך האמא קנתה מנה נוספת כאשר הייתה עם

    IP: 93.172.111.9דווח על תגובה זו

    • גם ראיתי איך ההורים שהילד בבית חולים חושבים על לקנות שניצל

      אייל, 24/09/09 18:32

      אני בעבר עסקתי בתחום ההמסעדנות כיום אני לא שייך לתחום
      במסעדה שיש בה גם בשר גם חלב יש מנות בשריות ומנות חלביות באותו מטבח , אותם טבחיםף אותו כיור, אותו כלים יכול לגעת בשר עם חלב,
      ואם הילד שלך רגיש כל כך לחלב אל תקחי אחריות כזו גדולה ותבואי איתו למסעדה שהיא גם בשר וגם חלב ,
      האמא אמרה בטלויזיה שאחרי שעתיים מהמקרה היא שלחה בן משפחה לקנות שניצל ,
      אז מה פה חשוב השניצל או החחים של ליאם,
      הסחטנות הישראלית מגעילה

      IP: 84.229.247.236 דווח על תגובה זו

  • 69.

    לעם היהודי

    טלי, 23/09/09 11:17

    ישבתי לקרוא את כול התגובות ואני פשוט המומה מהעם היהודי ואנחנו שואלים למה הייתה ''שואה'' עם בתור יהודי ליהודי אתם שופטים הורים שבסך הכול רצו לחגוג יום הולדת לילד במסעדה.
    לכול החכמים שמאשימים את ההורים אילו ידעתם איזו התמודדות יומיומית קשה ההורים האלה עוברים והפחד היויומי המסעדה פישלה בגדול וכן צריך לתבוע את המסעדה הילד שלהם ניצל בנס לפי הכתבה ההורים ביררו לגבי הפרדת הבשר והחלב זה לא משנה מאיזו סיבה לא היו צריכים לשקר להם. אז תפסיקו כולם להיות חכמים גדולים ודרך אגב השם ''ליאם'' פשוט מהמם.

    IP: 93.172.111.9דווח על תגובה זו

    • כנראה לא למדת היסטוריה בבית הספר

      אייל, 24/09/09 18:34

      מה הקשר בן אחד לשני -תנקי את הבית יותר טוב

      IP: 84.229.247.236 דווח על תגובה זו

      • תואר שני בהיסטוריה

        טלי, 27/09/09 01:16

        לאייל שעובד ברשת אתה אדם חצוף בלי כבוד אתה כול הזמן דואג מתביעה של ההורים אז אני מאוד מקווה שההורים יתבעו אותכם בסכומי עתק שיביאו אתכם לפשיטת רגל ודרך אגב אני לא צריכה לנקות את הבית יש לי עוזרת בית שמנקה במקומי. מה קרה כאב כול כך שאמרתי להחרים את המסעדה שלך לשקרנים ונוכלים כמוך אין ברכה בעסקים העסק יפול כול כך מהר שאתה לא תבין איך זה קרה חג שמח וגמר חתימה. א

        IP: 93.172.162.132 דווח על תגובה זו

        • ביום כיפור את כותבת תגובה את ממש מפלצת

          אייל, 28/09/09 22:33

          עדיך לא להגיב -
          כנראה שמקומך הוא במטבח
          אני מנכ''ל חברת א.ע בע''מ ולא קשור למסעדה אבל נראה לי שאת אחות של שושנה אופיר או של בעלה , ואם את מאחלת לעסק שיפשוט את הרגל את ממש חלאה אמיתית

          IP: 77.124.33.167 דווח על תגובה זו

          • אייל

            טלי, 29/09/09 12:21

            כול כך ברור שכל התגובות אלי הם ממך בשמות שונים אז תבין שהכעס שלי הוא ממך ורק ממך כי אתה העזת להפיל את כול האשמה על ההורים שבסך הכול חגגו יום הולדת במסעדה ודאגולבדוק לגבי הפרדה של בשר וחלב אני לא נוהגת לשפוט אנשים לא לטוב ולא לרע אבל אתה הצלחת להוציא ממני את מה שאין בי סולחת לך וגמר חתימה טובה ומבקשת מחילה עם פגעתי .

            IP: 93.173.177.119 דווח על תגובה זו

          • אייל קח לך עצה ידידותית

            טלי, 29/09/09 23:38

            מעניין אותי ממש איך כול התגובות על כמה שבעלי סובל וכמה שאני מטומטמת ועוד כאלה קללות נרשמו באותו תאריך ואותה השעה דקה אחר דקה החל מההודעה הראשונהה שלך אז להבא אם בא לך להגיב בשמות שונים לפחות קח קצת זמן מתגובה לתגובה חבל לי שאתה לא חושב לפני מעשה.

            IP: 93.173.177.119 דווח על תגובה זו

        • התגובה של טלי חולנית את רעה מסכן בעלך (ל''ת)

          שרון, 28/09/09 22:34


          IP: 77.124.33.167 דווח על תגובה זו

          • שרון

            טלי, 29/09/09 22:54

            שרון בעלי הוא המאושר בגברים ולגבי רעת הלב יש לך טעות ענקית אם יש משהו שמכרי וחברי אומרים עלי זה בדיוק ההפך לכן יקירה גם לך אני אומר שאני מציאותית ילד קטן כמעט מת בגלל שלא חשבו להגיד להוריו למרות ששאלו שיש בבלילה של השניצל מרכיב חלבי אז לזה אני קוראת רוע לב תדמיינו את עצמכם בסיטואציה שהילד שלכם עומד למות כי חסכו מהוריו את האמת ואני בטוחה שתחשבו אחרת להגן על המסעדה זה רק אינטרס אישי אז כול המתקפה הזאת שאני בטוחה שהיא מאותו אדם בשמות שונים היא חלק מתפקיד בעבודה אז אני מבינה וסולחת. שנת בריאות לליאם שושנה ולכול עם ישראל

            IP: 93.173.177.119 דווח על תגובה זו

        • טלי את מטומטמת , מ טו מ טמ ת (ל''ת)

          אורן, 28/09/09 22:34


          IP: 77.124.33.167 דווח על תגובה זו

          • אורן

            טלי, 29/09/09 22:40

            אז גם אתה מדבר בשם אייל הדעה שלי היא שההורים והילד שלהם סבלו ולא המסעדה אז שתהיה לך שנה טובה ללא ניבולי פה.

            IP: 93.173.177.119 דווח על תגובה זו

        • אני המומה מהתגובה שלך את מכשפה (ל''ת)

          שירלי, 28/09/09 22:35


          IP: 77.124.33.167 דווח על תגובה זו

          • שירלי

            טלי, 29/09/09 22:46

            המומה את יכולה להיות ואין לי בעיה עם זה אבל מכשפה יכולה להיות רק את את תומכת במסעדה ולא בהורים שכמעט מ ת להם ילד בן 5 אז מי המכשפה ביננו אולי אין לך ילדים אז את לא מבינה אבל אם יש לך ילדים תעמידי את עצמך לסיטואציה כזאת ובטוח תשני את דעתך.

            IP: 93.173.177.119 דווח על תגובה זו

  • 68.

    שכנים של משפחת שושנה

    טלי, 23/09/09 11:04

    שכנים יקרים כול מילה שנכתבה מוכיחה קינאה במקום לתמוך בשכנים שלכם אתם מזבלים את הפיות שלכם אנחנו שואלים למה ערבים שונאים אותנו עם שכנים כמוכם עדיף לחיות עם ערבים בושה לכם.

    IP: 93.172.111.9דווח על תגובה זו

  • 67.

    מסעדות כשרות למהדרין...

    סמדר, 22/09/09 08:32

    אני לא אשה חרדית,אבל עם בעיה כזאת של הילד שיחיה....צריך ללכת למסעדה בשרית בלבד...הווה אומר:אין לה 2 מטבחים אלא בשרית בלבד..לא מגיע בכלל חלב לשום מקום בטעות.....אלוהים שיהיה איתו.....ואל תסמכו על אף אחד..אלא רק על עצמכם....זה הילד שלכם בלבד.......
    שתהיה לכם שנה טובה ומאושרת..המון בריאות לילד....אמן ואמן.....גמר חתימה טובה....

    IP: 79.181.125.195דווח על תגובה זו

  • 66.

    מסעדת בורגוס מוצגת כלא כשרה , המסעדה משובחת אוכל מעולה מטבח נקי ואוירה

    אייל א, 21/09/09 22:20

    כל הצדיקים שכותבים על ערבוב בשר עם חלב לפחות תמתינו שהחג יצא כדי לכתוב תגובות- מה יותר חמור לאכול בשר חלב או להדליק מחשב בחג.

    ההורים ברוך השם שהילד בסדר בתור הורים עם בעיה כזו אתם צרכים להיות סופר זהירים ולסמוך רק עליכם, וכמובן שאם אתם מחליטים לקחת סיכון במסעדה קודם כל תביאו את המזרק איתכם,

    ואם כל הקמפיין הזה נועד כדי לתבוע את המסעדה או לפגוע בא כנראה שלא למדתם שאתם פישלתם יותר מיכולם איפה האחריות שלכם להגיע למסעדה בלי מזרק,
    כדאי שתשקיעו אנרגיות בלשמור על הילד ולא איך למצוץ כסף שלא מגיע לכם - מה שהרבה ישראלים אוהבים,
    שנה טובה

    IP: 87.70.19.249דווח על תגובה זו

    • אייל החמוד

      ענת שושנה, 22/09/09 08:47

      למה אתה חושב שלא היה לי מזרק אפיפן ג'וניור, על סמך מה החלטת זו?
      א- ממש לא מעניין אותי ענייני הכשרות של המסעדה,אבל, אם מסעדה מחליטה להגיש בשר וחלב כמו המון מסעדות בארץ אז זה בסדר,אבל, אם מסעדה מחליטה כמו ה BBB להגיש שניצל שהבלילה שלו עם חלב על מנת ליצור טעם ו\\או צבע יותר טוב אז כן יש לי ולעוד המון אנשים בעיה.לגבי מה שאתה חושב על התביעה אני אשמור את זכות ההחלטה שלי לעצמי.
      תודה על תגובתך הלא אמיתית
      ענת שושנה - אמא של ליאם

      IP: 212.199.249.206 דווח על תגובה זו

      • איך את נמצאת בבית חולים ושולחת בן משפחה לקנות שניצל

        אייל אייכנר, 22/09/09 20:53

        קודם כל אני יודע שאני חמוד-
        ראיתי את הכתבה בטלויזיה ולא ברור לי איך שהבן שלך בבית חולים כשעתיים לאחר המקרה כבר הספקת לשלוח בן משפחה לקנות שניצל על מה הראש שלך חושב שאת בבית חולים עם הבן שלך על להציל את הבן שלך או על על השניצל אז אולי הציבור ישפוט איזו אמא כשעתיים לאחר המקרה שהבן שלך במצב קשה חושבת על השניצל ...
        ואולי כדאי שכן יעניין אותך הכשרות ,
        זה האמת ולא הסחטנות שאת מנסה ליצור על ידי כלי התקשורת

        IP: 84.228.195.252 דווח על תגובה זו

        • אתה לא כל כך חמוד

          ענת שושנה, 23/09/09 10:29

          אני חוזרת בי ,אתה לא כל כך חמוד,המחשבה היחידה שהיתה לי היא איך לעזאזל הילד אכל שניצל וקיבל שוק אנפלקיטי.התביעה ממש לא מעניינת אותי ובטח לא הכסף רק המודעות כלפי המסעדה!!!

          IP: 212.199.249.206 דווח על תגובה זו

          • את לא צריכה להתביש לתבוע - כמעט הלך הילד - זה לא צחוק

            יופיטר יופיטר , 24/09/09 12:06

            והמיסעדה חיבת לפצות

            IP: 217.132.58.239 דווח על תגובה זו

          • אני הכי חמוד

            אייל, 24/09/09 18:39

            קודם כל אני הכי חמוד,
            בכתבה שהופעת זה היה נראה כסחטנות ישראלית שאני באופן אישי שונא אותה
            והעיקר זה שהילד בריא ,
            שיהיה לכם חתימה טובה ,
            ועצה- ממסעדן לשעבר-
            מסעדות שיש להם גם בשר וגם חלב תמיד זה יכול להתערבב זה אותם טבחים אותו מטבח אותם כלים הכל ביחד
            בכל אופן שנה טובה המון בריאות -
            ורק טוב לילד

            IP: 84.229.247.236 דווח על תגובה זו

      • אמא של ליאם - רשעים לא חסר - אבל טובים יש יותר - שנה טובה

        יופיטר יופיטר , 24/09/09 12:04

        ובריאות לילד - ולדעתי על המיסעדה היה לפרסם בתפריט שהשניצל טבול בחלב - כי זה באמת לא משו שנילקח בחשבון אצל רוב האנשים

        IP: 217.132.58.239 דווח על תגובה זו

  • 65.

    הורים מטומטמים, למה הם לוקחים כזה סיכון על חשבון החיים של הילד שלהם? (ל''ת)

    בשביל ארוחה עלובה במסעדה?, 21/09/09 14:15


    IP: 87.69.190.2דווח על תגובה זו

  • 64.

    ענת שושנה...

    חן, 21/09/09 13:35

    אני כל כך מבינה לליבך,
    אני אמא לילד אלרגי לחלב בן 4 (גם לאגוזים)
    מהי רמת האלרגיה של ליאם?
    והאם הזרקתם לו אפיפן?
    לפי הכתוב התגובה הייתה אחרי 2 דקות?
    האם עד היום לא נחשף?
    סליחה על כל השאלות, אבל אני חיה בפחד הזה יום יום דקה דקה מאחר ובני אלרגי לחלב ברמה גבוהה מאודדדדד
    1109h@walla.co.il

    IP: 85.250.65.148דווח על תגובה זו

  • 63.

    לאחר המקרה אני לא אוכל שם , וגם אמליץ למקורבי... (ל''ת)

    סועד תמידית בבורגוס (לשעבר)..., 21/09/09 10:05


    IP: 172.18.80.4דווח על תגובה זו

    • שנה טובה- ופרנסה ובריאות לכולם (ל''ת)

      אייל אייכנר, 21/09/09 22:01


      IP: 87.70.19.249 דווח על תגובה זו

  • 62.

    ליאם

    מירי גננת גן אלון אשדוד, 21/09/09 09:49

    ליאם ויובל ילדים אלרגים לחלב באותה רמה , רמה מסכנת חיים.
    מבקרים בגן אלון אשדוד זה שנה שנייה
    שלהם עם בת שירות צמודה.
    אחריות על ילדים אלה היא רבה , ובגן שלנו מקבלים אותם בחיבוק ואהבה.
    ילדי הגן מודעים לרגישות של ליאם ויובל ומבינים היטב את מצבם , הילדים מבינים
    שאסור בשום אופן להביא לגן כל מוצר אפילו שלא חלבי.ואנו צוות הגן מצפים שכמו שילדים קטנים נוהגים באחריות כך שינהגו גם הבוגרים וכל הרשתות למיניהם בפרט מסעדות שהם על טהרת הבשר להביא לידיעת הציבור שאכן אצלהם משתמשים בחלב.
    האמא של יובל וליאם הורים מאוד אחראים לילדיהם.

    נאחל החלמה מהירה לליאם
    ושיחזור במהרה לגן
    הילדים האוהבים וצוות הגן.

    IP: 77.126.19.138דווח על תגובה זו

    • ואנו הקוראים מצפים..

      מיכל, 21/09/09 10:09

      שההורים של ליאם המתוק יהיו אחראים כפי שאתן צוות הגננות עושה.
      הורים אחראיים חושבים חמישה צעדים קדימה בפרט כשיש להם ילד כה אלרגי.
      הפסיקו להגן על ההורים ותצאו למסעדה מהמטבח!!

      IP: 82.81.0.118 דווח על תגובה זו

      • למה?

        או, 21/09/09 12:43

        למה לצאת למסעדה מהמטבח? אני לא מדבר מטעמי כשרות אבל ,איך אפשר להכין שניצל עם חמאה ועוד בידיעה. לאחר שההורים שאלו על המסעדה לומר להם בפירוש שיש חלב בבשר!!!! זו חתיכת שערוריה!!!

        IP: 212.199.249.206 דווח על תגובה זו

  • 61.

    תאכלו כשר ולא יהיו בעיות כאלה!! (ל''ת)

    פתרון, 21/09/09 09:32


    IP: 62.219.236.114דווח על תגובה זו

  • 60.

    כאבא לתינוקבת שרגישה לחלב ומגלה את אותם התסמינים - האם יש איזו זריקה (ל''ת)

    אישית שניתן לשאת עימי לכל מקרה, 21/09/09 08:46


    IP: 84.229.168.185דווח על תגובה זו

    • מזרק

      טל, 21/09/09 09:19

      בוודאי שכן, מזרק שחובה להחזיקו צמוד, שמו אפיפן. אם התינוקת מאובחנת כאלרגית לחלב פנה לרופאה לקבלת מרשם.

      IP: 212.179.92.162 דווח על תגובה זו

    • בהחלט כן יש זריקה, גש לרופא המטפל ובקש זריקה למצבי אלרגיה

      מישמיש, 21/09/09 10:17

      מסוכנים פתאומיים

      לי היתה זריקה כזו שנים
      זה כמו מזרק אטרופין
      רק ששלי היה מלא בסטרואידים

      (אני אסטמטית שסובלת מאלרגיות חריפות)

      בהצלחה ורק בריאות!!

      IP: 212.143.225.221 דווח על תגובה זו

    • תודה! (ל''ת)

      אבא לתינוקת, 23/09/09 01:01


      IP: 84.229.168.185 דווח על תגובה זו

  • 59.

    התגובה של מנהלת המסעדה ממש אומללה. להחרים את בורגס בר (ל''ת)

    עמוס, 20/09/09 19:18


    IP: 84.109.97.89דווח על תגובה זו

    • זה לא מסעדת ''בורגרס בר'' הכשרה אלא ''בורגוס בורגר בר -BBB'' הלא כשרה

      avigdor44 , 21/09/09 17:18

      אתה מחרים את הרשת הלא נכונה!

      IP: 93.172.96.239 דווח על תגובה זו

    • כנראה לא הבנת את התגובה

      אייל אייכנר, 21/09/09 22:04

      כנראה לא הבנתה את התגובה אתה אפילו לא יודע לומר את שם המסעדה רצוי שתיקח קורס לשפה העברית בהצלחה צום קל -

      IP: 87.70.19.249 דווח על תגובה זו

      • לאייל ''החכם הגדול''

        לינוי, 27/09/09 01:32

        אתה חושב שאתה חכם גדול ועונה לכול תגובה בלעג אתה חושב שכולם חסרי השכלה מה אתה חש כנראה אתה הטיפש הגדול שמסתתר
        אחרי מחשב אז תתחיל להרגיע יחתיכת אפס מאופס ההורים צודקים וכול דבר שתוסיף רק יסגיר אותך שאתה מבפנים תתחיל להפנים שאתה חתיכת כלומניק שעובד במסעדת או שאתה השוטף כלים בכלל אז קדימה כנס לעמדה ותתחיל לשטוף כלים המחשב לא לרמה של נחות כמוך.

        IP: 93.172.162.132 דווח על תגובה זו

        • לינוי את פשוט כלבה - אם ילד כנראה (ל''ת)

          אייל, 28/09/09 22:37


          IP: 77.124.33.167 דווח על תגובה זו

          • אייל

            לינוי, 29/09/09 23:25

            מה קרה מתוק האמת כל כך כואבת שיצאת מכליך ופתחת שוב את הג'ורה שלך אז אני משנה גרסה עם פה כמו שלך אתה בטח אינסטלטור שמשחרר את כול הגו'רה זה סופי זה המקצוע שמתאים לאחד עם שפה עשירה כשלך

            IP: 93.173.177.119 דווח על תגובה זו

        • לינוי היקרה כנראה לא הבנת את התגובה (ל''ת)

          ענת, 28/09/09 22:38


          IP: 77.124.33.167 דווח על תגובה זו

  • 58.

    שיהיה בריא ,ליאם שם שערסים מעניקים לילד/ה שלהם,כמו ירין ,רומי (ל''ת)

    מגעיל, 20/09/09 14:47


    IP: 82.81.39.185דווח על תגובה זו

  • 57.

    קודם כל ,ברוך השם שהילד מרגיש יותר טוב

    ארז - אול אין, 20/09/09 13:47

    מאחל לו ולבני משפחתו רק בריאות.

    מבחינת בורגוס בר זאת פשוט בושה,
    אין לי מושג מה מכיל הבשר שלהם,
    אבל צריך לבדוק אם הוא לא מכיל גם חלב..
    אני אישית לא יאכל שם יותר.

    חג שמח והמון בריאות משפחת שושנה.

    IP: 84.109.93.107דווח על תגובה זו

    • שנה טובה

      אביבה, 20/09/09 21:25

      אתה צודק מאוד
      גם אני לא אלך למסעדה הזו יותר ולא אקח את הילדים שלילמסעדה שכזו.
      ממש זילזול בציבור ובלקוחות.
      פשוט בושה.

      משפחת שושנה היקרה מקווה שמקרה זה לא יקרה שוב
      ושתהיה לכם ולילד היקר שנה טובה
      והמן בריאות.

      IP: 84.228.183.146 דווח על תגובה זו

  • 56.

    מזל גדול ממליץ לרבנות

    mano , 20/09/09 10:37

    למנות את הילד למשגיח כשרות ארצי

    IP: 201.22.223.197דווח על תגובה זו

  • 55.

    הרבה בריאות לילד ולכל המשפחה

    רויטל, 19/09/09 18:20

    העיקר באמת שהכל נגמר בשלום.
    מקווה שהאטימות וחוסר האכפתיות של המסעדות ושל המגיבים הטיפשים תיגמר ושתהיה שנה נפלאה, ללא חלב ועם הרבה כיף ובריאות!

    IP: 93.172.73.6דווח על תגובה זו

  • 54.

    לכל החארות שמאשימים את ההורים..

    לא קשור, 19/09/09 13:25

    נורא קל להאשים, נכון...באמת מה שחסר להם זה רק עוד קצת רגשי אשם. ואתם המגיבים - פשוט מושלמים. אתם אחראים, מסודרים וחכמים... לאחל לכם שתעמדו בסיטואציה דומה? לא בתחילת השנה החדשה. אני מקווה שרק תחשבו קצת לפני שאתם מגיבים ברשת
    מדובר בבני אדם שיכול להיות שקוראים את הזבל שאתם כותבים כאן

    IP: 79.181.42.177דווח על תגובה זו

    • קודם כל תרגעי! אם ההורים לא היו מנצלים מעמד זה לתביעה כספית הם לא היו

      מקבלים תגובות מגעילות, 20/09/09 19:18

      אינני רואה מה מגעיל בתגובות, מה ציפיתם שתפרסמו מקרה של חוסר אחריות מובהק וכולם כעדר יגידו ''ץץבעו'' ''תסגרות את המסעדה''? אז זהו שלא. כפי שהאנשים הגיבו כך יגיב סביר מאוד בית המשפט, ואני בטוחה שהעו''ד הכין אתכם.
      נכון בקרע שהאם ביקשה בלי חלב היה צריך ליידע אותה שבבלילה יש חלב, אבל זוהי מעידה אסטטית ולא היא שגרמה לנזק לילד.
      ראשית לילד לא נגרם נזק כך שהתביעה היא רק על עוגמת נפש, אם בכלל. שנית, במקרה של אלרגיה ומאחר ומדובר בילד קטן ולא אחראי, על ההורים מוטלת האחריות לברר ולהיות נודניקים בנושא, ולא להקל ראש.
      אני אישית לא אוכלת בשר מסיבות אישיות ואני רחוקה מלהיות אלרגית, בכל פעם שאני מזמינה במסעדה שאינה חלבית אני שואלת בכל פעם מחדש וכשמגישים לי את האוכל אני מתעקשת ושואלת אם לא התשמשו באבקת מרק...
      אין לך להלין על התגובות שהתקבלו, הן לגיטימיות ביותר, מדובר בחובר אחריות מזויע לכאורה מצד ההורים.
      השאלה המרכזית היא מהי סיבת העלאת הכתבה, האם בכדי לנקום במסעדה או בכדי לכופף אותה להסכם פשרה? כי לפי התגובות הם דווקא מחוזקים.
      בסופו של דבר הכי חושב זה שהילד החמוד יצא ללא פגע. כולי תקווה שהאם תפיק לקחים

      IP: 62.10.51.16 דווח על תגובה זו

  • 53.

    למה להאשים את האם

    מירב, 19/09/09 11:36

    אני לא מבינה למה יש תגובות שמאשימות את האם, לפי הכתבה היא שאלה כמה פעמים אם הם מערבבים חלב ובשר,מה צריך לסגור את הילד בתוך בועה? אני חושבת שזו תעודת עניות למסעדה שהם מערבבים את השניצל עם חלב,זו פשוט שערוריה!!!

    IP: 85.250.81.246דווח על תגובה זו

  • 52.

    כשושאלים אם יש הפרדה במנה -זה לא משנה מאיזה סיבה.

    חוצפה של המסעדה, 19/09/09 09:40

    חוצפה של בעלת המסעדה. ''...חבל שהאם לא עדכנה...''
    מה זה משנה מאיזו סיבה שואלים אם יש הפרדה אם זה מסיבת כשרות או מסיבה בריאותית.
    וכשמים קצת חלב או הרבה חלב זה לא משנה.
    כשאני שואלת מה יש במנה ואומרים לי שאין או יש מרכיב מסויים אני סומכת על המקום שיגידו לי את האמת.
    כנראה שלא

    IP: 84.228.58.202דווח על תגובה זו

    • מי שמפריד בין בשר וחלב מאעמי כשרות לא יכנס למסעדה כזו וכך גם מי שרגיש! (ל''ת)

      הורים חסרי אחריות, 20/09/09 19:20


      IP: 62.10.51.16 דווח על תגובה זו

    • מסעדה עם מנןת בשריות ומנות חלביות

      אייל, 23/09/09 09:03

      איזה הורה טיפש יכול לקחת אחריות על חייו של בנו וללכת למסעדה שיש בה גם בשר וגם חלב הרי ברור שיש מנות שיכולות להתערבב או לגעת אחת בשנייה
      צום קל

      IP: 77.126.178.132 דווח על תגובה זו

  • 51.

    אשמת האמא בלבד

    מרים מאורנית, 19/09/09 09:20

    במקומה לא הייתי מנסה לזרוק את האשמה על אחרים קחי אחריות על הילד שלך

    IP: 217.132.77.166דווח על תגובה זו

    • ואבא. הילד לא יתום (ל''ת)

      ורד, 22/09/09 13:04


      IP: 194.90.236.146 דווח על תגובה זו

    • במקומך הייתי יותר זהירה בדברי - מחר תמצאי את עצמך כאם חסרת אחריות (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 24/09/09 12:10


      IP: 217.132.58.239 דווח על תגובה זו

  • 50.

    ההורים אשמים!

    חיים מירושלים , 18/09/09 17:48

    מי שילדיהם צפויים לסכנת מוות עקב אלרגיה צריכים לערוך בירורים מדוקדקים ויסודיים על כל דבר שהם נותנים להם לאכול.
    במקרה כזה חמור, שבו חשיפה כה זעירה לחלב יכולה להרוג, מוטב לא לאכול שום דבר מחוץ לבית ולא להסתכן.
    אין זו אחריותה של המסעדה להבין בעיות רפואיות של הלקוחות שלה.
    אנשים מבוגרים לוקחים אחריות על מעשיהם ולא מאשימים את כל העולם כאשר קורה להם משהו רע.

    IP: 85.64.111.38דווח על תגובה זו

    • חיים אתה אידיוט

      נעמה, 19/09/09 18:18

      אין לך מושג ואל תתיימר להגיד דברים שאתה לא מבין בהם.
      ההורים שאלו מספר פעמים את המלצרית לגבי האם המנה חלבית או בשרית. המלצרית חסרת אחריות וכמו כן רשת הבורגר הזאת.
      לא מאחלת לך לחיות עם אלרגיה כזאת. אי אפשר להסתגר בבית כל החיים.
      חג שמח.

      IP: 93.172.73.6 דווח על תגובה זו

      • נעמה=54 תרגיעי! את האמא או קרובת משפחה אבל זה לא משנה-ממש תת רמה (ל''ת)

        !, 20/09/09 19:21


        IP: 62.10.51.16 דווח על תגובה זו

      • ההורים לא אמרו למלצרית שהסיבה לשאלות היא אלרגיה של הילד

        ורד, 22/09/09 13:05

        הם הניחו שהיא מבינה את זה לבד והם טעו. הורים קחו אחריות.

        IP: 194.90.236.146 דווח על תגובה זו

    • נכון, מעכשיו אני אסגור את ילדי ולא אתן לא לחיות..

      שלומית, 19/09/09 21:44

      כי לפ דבריך כל מה שלא יוצר על ידי אסור עליו באכילה, הרי כבר שמענו על נקניקיות שהכילו חלב, על חיידים פרוביוטיים שעליהם היה כתוב ללא חלב והכילו חלב ועוד ועוד...

      אז לפי דעתך רצוי שנסתגר בבועה במקום לחיות

      IP: 84.109.3.225 דווח על תגובה זו

      • כן, מלצר לא צריך לדעת מידע ברמה מולקולרית.

        אמא, 21/09/09 11:11

        התוצאה תהיה שהמסעדה תכתוב: מנות בשריות עלולות להכיל שאריות חלב ובכך לפטור עצמה מאחריות בעתיד. זה מה שקרה לחולי צליאק שתבעו את עלית על שאריות חיטה בממתקים כשל''פ. היום כתוב על הכל: עלול להכיל שאריות: בוטנים גלוטן וכו'.
        אני גם לא חושבת שראוי לשעבד גו ילדים שלם לבעיה של שני ילדים. ההורים התרגלו להטיל אחריות על אחרים. לו זו היתה הבעייה שלי הייתי למשל מקפידה על מסעדות כשרות.

        IP: 79.182.69.123 דווח על תגובה זו

        • גיבורה גדולה

          טלי, 23/09/09 12:02

          את לא חושבת שצריך לשעבד גן שלם רק שאם לך היה ילד עם בעיה כזאת מעניין מאוד מה היית עושה משאירה אותו בבית בלי מסגרת חינוכית אז אל תהיי גיבורה גדולה לפי תגובת הגננת והסייעת לא נראה שהילדים בגן סובלים הם בסך הכול לא אוכלים בגן מזון חלבי.
          ''אל תדון את חברך עד שתעמוד במקומו''

          IP: 93.172.111.9 דווח על תגובה זו

          • תפסיקי להעיר לכולם כל פעם השם אחר (ל''ת)

            אמא, 28/09/09 22:40


            IP: 77.124.33.167 דווח על תגובה זו

      • או שתודיעו מראש על הבעיה הרפואית.

        ורד, 22/09/09 13:07

        אני מתחילה לחשוב שההורים יותר נהנים להיות צודקים ומסכנים מאשר עם ילדים חיים.

        IP: 194.90.236.146 דווח על תגובה זו

  • 49.

    ה' שופט ישראל

    ohad_sh , 18/09/09 17:37

    אם הייתם אוכלים במסעדה בהכשר הבד''ץ זה לא היה קורה.
    אולי זה איתות מהקב''ה לקראת השנה החדשה, לא?

    IP: 85.130.239.75דווח על תגובה זו

    • אם הכל מלמעלה אני לא יכולה לקחת אחריות על הדברים שאני עושה. (ל''ת)

      ורד, 22/09/09 13:08


      IP: 194.90.236.146 דווח על תגובה זו

  • 48.

    חוסר אחריות של ההורים.ילד אלרגי לא מביאים למסעדה שיש בה חלב (ל''ת)

    תמיד יש סיכון של גרגר חלב, 18/09/09 16:15


    IP: 62.10.52.18דווח על תגובה זו

  • 47.

    אחריות זה שם המשחק

    אפי, 18/09/09 15:28

    הורים יקרים עם ילד כל כך אלרגי
    יש לאכול רק בבית
    ואו יש לצאת לבלות ולהצטיד ב
    מזרק
    ערכת חמצן
    מעבר אוויר
    או כמו שהורים אחראים עושים יושבים ומזמינים רק תה !!!!!!!!

    IP: 79.177.79.239דווח על תגובה זו

  • 46.

    ליאם

    אוריאן, 18/09/09 14:50

    אני שכנה שלו

    IP: 79.177.56.59דווח על תגובה זו

    • גם את ערסית? אוריאן / ליאם שמות של צ'חצ'חים (ל''ת)

      שאבו בלומנקרנץ השכן, 20/09/09 14:59


      IP: 82.81.39.185 דווח על תגובה זו

  • 45.

    שפעת החזירים, בשר וחלב, לא הכל צריך לדחוף לקיבה (ל''ת)

    חנית, 18/09/09 14:03


    IP: 89.139.50.61דווח על תגובה זו

  • 44.

    די לאטימות. עברו לטבעונות ולא יהיו לכם בעיות מפגרות שכאלה. (ל''ת)

    מירית, 18/09/09 10:56


    IP: 84.108.30.195דווח על תגובה זו

  • 43.

    לאכול נבלות ולהתפלא שמקבלים מחלות? נו באמת... (ל''ת)

    יאיר, 18/09/09 10:55


    IP: 84.108.30.195דווח על תגובה זו

    • לא שמעת על אלרגיות קשות לאגוזים או לפירות? (ל''ת)

      בור ועם הארץ, 21/09/09 10:19


      IP: 79.181.237.168 דווח על תגובה זו

  • 42.

    אנחנו בישראל יהודים

    למה לא כשר, 18/09/09 08:13

    רשת ג'אנק

    IP: 79.182.70.248דווח על תגובה זו

  • 41.

    העיקר שהילד יצא מכלל סכנה , שנה טובה (ל''ת)

    דודו, 18/09/09 08:04


    IP: 79.183.28.67דווח על תגובה זו

  • 40.

    Get an EpiPen before you leave the hospital

    EPIPEN!!!, 18/09/09 04:55

    Carry one in your purse, one at school, one at home and have it available if this happens... It saves lives.

    IP: 24.187.172.221דווח על תגובה זו

  • 39.

    נקמתה המתוקה של הפרה.... :) (ל''ת)

    vegan , 18/09/09 03:43


    IP: 89.139.27.231דווח על תגובה זו

  • 38.

    עם על הכבוד זה באמת אשמת האם

    שוקו, 18/09/09 03:22

    האם היתה צריכה להבהיר באופן נחרץ שההפרדה חיונית מסיבות בריאותיות. מאחר והרשת לא כשרה זה לא אשמתם.

    IP: 94.194.153.23דווח על תגובה זו

    • אמא הבהיר

      שוש, 18/09/09 09:15

      למלצרת שזה מסיבות בריאותיות אני ישבתי במסעדה ביום הזה

      IP: 85.250.81.246 דווח על תגובה זו

      • שוש יקרה, האמא חסרת אחריות!אסור היה לה בכלל להכנס למסעדה כזו

        האלרגיה אינה בגלל כוס חלב, 18/09/09 16:17

        מספיקה טיפת חלב, או שהכלי לא יהיה שטוף היטב, או שגרגר אבקת חלב יפול למזון והילד יחנק וזה מה שקרה.
        אמא חסרת אחריות בצורה מזעזעת!!!! מי שלא אוהב חלב יכול ללכת למסעדה שמגישה גם חלב, כי גם אם יהיה גרגר או טיפת חלב הוא לא ירגיש, אבל מי שאלרגי אסור לו בכלל להתקרב למקום כזה.

        IP: 62.10.52.18 דווח על תגובה זו

  • 37.

    יש לכם ילד מתוק תשמרו עליו חג שמח (ל''ת)

    עלי, 18/09/09 02:53


    IP: 82.81.168.196דווח על תגובה זו

  • 36.

    ראשית כל מזל טוב קבלתם שתי מתנות שנה+ילד = חג שמח (ל''ת)

    מחמוד, 18/09/09 02:49


    IP: 82.81.168.196דווח על תגובה זו

  • 35.

    רשת של מפגרים- תגובה מטומטת...מה זה בטעות יא אהבלה

    להחרים את הרשת הזו, 18/09/09 01:29

    זה חיים של אנשים.....

    IP: 85.250.107.13דווח על תגובה זו

  • 34.

    משפחת שושנה היקרה

    שכנה שנמאס לה, 18/09/09 00:50

    עם כל הכבוד למה שקרה...אתם יכולים לנהל את השיחות שלכם בבית ולא במרפסת בקולי קולות.
    כלללללל הבניין שמע על זה.
    כבר לא צריך לפרסם במעריב
    שנה טובה

    IP: 77.127.109.142דווח על תגובה זו

    • שכנה יקרה

      ענת שושנה, 18/09/09 06:49

      שכנתי שלום
      אולי תאמרי לי מי את כך שאוכל להגיב לך פנים מול פנים ולא, דרך האתר.
      אבל בכל זאת,אם היית עוברת ולו עשירית ממה שעברה משפחתי בשבוע האחרון היית מדברת ומאזינה הרבה פחות.

      IP: 212.199.249.206 דווח על תגובה זו

      • זה לא קשור רק לנושא הזה...

        שכנה אחרת...., 18/09/09 08:15

        אתם קולניים,צועקים כל הזמן וממש לא משנה לכם מה השעה
        תתחילו להרגיע...

        IP: 87.70.75.48 דווח על תגובה זו

        • לא חבל

          ענת שושנה, 18/09/09 12:21

          לנהל שיחה מעל גבי האתר.
          תבואי אלי הביתה ותאמרי לי מה שיש לך בפניי
          או שאולי את מבינה שאני אולי קולנית היום בגלל המקרה הנ''ל,ואת קולנית בשאר ימי השנה.
          אז שתהיה לך שנה טובה ושקטה ולא קולנית בביתך.

          IP: 77.126.114.31 דווח על תגובה זו

        • שכנה יקרה

          ענת ששנה, 18/09/09 13:25

          גם דירה 37 וגם דירה 29 מוזמנות לדירה 33 לבדיקת קולניות. הא ודרך אגב אין לנו את הרצן להתחיל להרגיע.שנה טובה

          IP: 85.250.81.246 דווח על תגובה זו

      • ענת יקרה מה עשברת זה רק בגלל הטפשות וחוסר האחריות שלך!

        אסור היה לך להכניס לשם את הילד, 18/09/09 16:19

        לעניין השכנה..עזבי אותה...אל תרדי לרמה שלה

        IP: 62.10.52.18 דווח על תגובה זו

        • ענת אל תקשיבי להם!

          שירה, 20/09/09 08:16

          אל תקשיבי לכל מי שאומר שזו אשמתךושאסור לך לצאת מהבית. הילד המתוק שלך לא צריך להשאר סגור בבית ביום הולדתו רק בגלל אלרגיה.
          תתעלמי מכל צרי העין ושתהיה לכם שנה טובה והרבה בריאות ואושר!!

          IP: 85.250.244.138 דווח על תגובה זו

  • 33.

    לכל הדתיים שקופצים...

    לין, 18/09/09 00:15

    להזכירכם הילד אלרגי לחלב לא לשילוב בין בשר לחלב.
    מיליוני אנשים בעולם אוכלים שניצלים בחמאה ולא קורה להם כלום.
    תפסיקו להדביק לכשרות טעמים שלא קשורים אליה.

    IP: 77.126.74.195דווח על תגובה זו

    • נכון, אבל רק חלקית

      עופר לנדא, 18/09/09 15:14

      אם היה מדובר במסעדה כשרה, לא היה שום סיכוי שיכנס לו חלב לשניצל...

      IP: 12.179.221.130 דווח על תגובה זו

      • חי בסרט אה ?

        דני, 20/09/09 17:05

        הקפדה על כשרות היא כמו הקפדה על ניקיון במקום העבודה. בטוחני שב80 אחוז מהמקרים, גם כאשר המסעדה כשרה ההקפדה היא רק לפני ביקורות כשרות וגם אז אפשר לשחד את המשגיח.. אם היא הייתה אוכלת במאה שערים, כנראה שלא היה נכנס לה חלב לשניצל - מצד שני, יכול להיות שגם הילד לא היה אוכל כי היא היתה מרעיבה אותו..

        IP: 212.25.124.157 דווח על תגובה זו

  • 32.

    אני שמח שחיי הילד ניצלו, תודה לאל. שמרית כשרות חשובה בכל מקרה

    ישראל, 18/09/09 00:14

    עם אלרגיה או בלי אלרגיה, זו היא מצווה מן התורה.

    שנה טובה לכל בית ישראל
    ביטחו בשם.

    IP: 24.185.42.112דווח על תגובה זו

  • 31.

    בכל זאת...

    לין, 18/09/09 00:13

    אם נכון שהאם לא ציינה את האלרגיה של הילד, יש לה גם אחריות.
    כשאנשים נכנסים למסעדה ושואלים על הפרדת בשר וחלב, בדרך כלל המלצר לא יחשוב על טעמי בריאות.
    מי שיש לו ילד אלרגי ברמה כזאת צריך לציין זאת מייד לפני הזמנת כל מנה, שיעשו בדיקה כפולה.

    IP: 77.126.74.195דווח על תגובה זו

    • ואם זה מטעמי כשרות?

      ירין וחדי, 18/09/09 12:23

      אם זה באמת לא מטעי בריאות אלא מכשרות אז זה שהם שיקרו זה כן בסדר ?
      אני לא מבין את הראש שלך .
      ההשקר והאי כנות של המסעדה הוא ברור כאן :אם מפרידים אז מפרידים ,אם לא אז לא .
      ואם זה תלוי בזה שעוד 4 לקוחות לא יכנסו למסעדה אז עדיך את זה מאשר או שיהיה אסון או שהם יאכלו לא כשר .

      IP: 84.109.95.145 דווח על תגובה זו

    • את טועה! מי שרגיש אסור לו להכנס למסעדה שמגישה חלב ! (ל''ת)

      טלי, 18/09/09 16:20


      IP: 62.10.52.18 דווח על תגובה זו

  • 30.

    רבותי מי שאוכל כשר יודע שמה שנכנס לפה הוא דבר אמיתי ולא בשר סוסים (ל''ת)

    עצה ידידותית, 17/09/09 23:33


    IP: 85.250.104.91דווח על תגובה זו

    • אשרי המאמין... (ודי לחכימא וכו') (ל''ת)

      נו טוף, 18/09/09 07:16


      IP: 79.182.104.2 דווח על תגובה זו

    • מאוווווד

      אוכל טעים, 18/09/09 16:39

      גם בשר סוסים זה משהו אמיתי

      IP: 87.68.247.245 דווח על תגובה זו

  • 29.

    פשוט מזעזע!!!

    אוראלי, 17/09/09 23:24

    הגבתיי למה לא רואייים ?

    כתבה חזקה ביותר אהבתי..
    תיהיו חזקים כמו שאתם
    וכמו שהייתם עד היום
    מקווה שמקרה כזה לא יחזור
    על עצמו יותר בחיים!!!!

    ורק בריאות בע''ה אמןן
    אוהבת הבת שירות אוראלי:)

    IP: 77.127.0.153דווח על תגובה זו

    • תודה

      ענת ששנה, 18/09/09 09:45

      אוראלי חמודה תודה רבה שתיהה לך שנה טובה:
      :-*

      IP: 85.250.81.246 דווח על תגובה זו

  • 28.

    תגובת המסעדה לא עזרה ממש...

    אחת, 17/09/09 23:03

    קודם כל - כל מי שאלרגי כדאי לו או להוריו לדווח על כך למלצר, תמיד.
    עם זאת, תגובת המסעדה לא עזרה... אם נניח שהאם שאלה מטעמי כשרות, ועדיין הגשתם לה מזון מעורבב, אז עדיין פעלתם בחוצפה ושלא בצדק, הרי התשובה של המלצרית היתה יכולה להיות כנה - אנחנו מסעדה לא כשרה ולא יכולים להתחייב להפרדה גמורה, ואז הסכנה היתה נמנעת, גם אם במחיר שמספר אנשים לא יתיישבו לאכול אצלכם.
    לפי המתואר בכתבה לשני הצדדים יש מה ללמוד, ולעוד רבים מאיתנו שעלולים להתקל במצבים דומים, לא עלינו. רפואה שלמה לילד.

    IP: 79.180.77.69דווח על תגובה זו

  • 27.

    יש לילד מקצוע כשיהיה גדול

    ליצן, 17/09/09 22:33

    משגיח כשרות..
    החלמה מהירה!

    IP: 132.68.246.42דווח על תגובה זו

    • לליצן

      ההה, 27/09/09 01:39

      מה זה מצחיק הפלת אותי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      IP: 93.172.162.132 דווח על תגובה זו

    • זאת התגובה הכי טובה (ל''ת)

      אייל, 28/09/09 22:41


      IP: 77.124.33.167 דווח על תגובה זו

  • 26.

    הכותב פשוט בור מבחינה רפואית. איפוא הביקורת??

    כנניהו המיסר, 17/09/09 22:16

    אלרגיה ללקטוז לא גוררת בעיות נשימה כי אם שלשולים.

    יכול להיות שלידל יש אלרגיה לחלבון שבחלב (זה נשמע יותר מתאים על פי הסיפור). אבל לא האלרגיה ללקטוז (סוכר החלב) היא מה שגרמה לו להיחנק.

    יתכן בכלל שיש לואלרגיה למקומות לא כשרים. בכל זאת יהודי).

    אהבתי את השם - ליאם - אולי הוא אירי???

    IP: 132.68.249.222דווח על תגובה זו

  • 25.

    ...

    אוראלי, 17/09/09 22:08

    איזה כתבה חזקה!!!!!
    כל הכבוד לכם , אני מתה עלייך ומאחלת לך רק בריאות ושמקרה כזה לא יקרה יותר בחיים!!!!

    שלך אוראלי הבת שירות:)

    IP: 77.127.0.153דווח על תגובה זו

  • 24.

    תיתביישו!

    אתי, 17/09/09 21:38

    בורגוס בורגר בר צריכים לקחת אחריות על המעשה.
    כי אני בטוחה שאם היה את האלרגיה לאחד מילדי ההנהלה הם היו מקפידים הרבה יותר,זה בסכ''ה ילד בן 5 מה הם היו עושים אלמלא היה קורה משהו הרבה יותר גרוע לילד?!
    ולמשפחה רפואה שלמה ושנת בריאות.

    IP: 217.132.160.100דווח על תגובה זו

    • Tויש דיי הרי ברור שהכתבה היא הכנה לתביעה כספית!האמא אחראית (ל''ת)

      חוסר אחריות של האמא!!!, 18/09/09 16:21


      IP: 62.10.52.18 דווח על תגובה זו

      • מי כותב תגובה כזו

        ערן, 20/09/09 21:23

        אתה בטוח בעל המסעדה חושב רק על הכסף מה שלום הילד שאלתה?

        IP: 85.250.81.246 דווח על תגובה זו

      • תגובות

        טלי, 23/09/09 11:53

        אני כמעט בטוחה שעובדי המסעדה כתבו את כול התגובות שמפנות את כל האשם כלפי ההורים כנראה מפחד.

        IP: 93.172.111.9 דווח על תגובה זו

      • הכתבה הכנה לתביעה

        לינוי, 27/09/09 01:45

        בכול מצב המסעדה הולכת לשלם בענק ובצדק מה כולכם מתעניינים בכסף אם אתם לא שייכים למסעדה הם סובלים עם הילד אז לפחות ירוויחו כסף מה כול כך כואב

        IP: 93.172.162.132 דווח על תגובה זו

        • גם מתנובה ניסיתי להוציא ולסחוט כסף (ל''ת)

          ענת שושנה, 28/09/09 22:42


          IP: 77.124.33.167 דווח על תגובה זו

  • 23.

    תמשיכו לאכול בשר וחלב, וזה מה שיקרה! (ל''ת)

    נביא הזעם, 17/09/09 21:26


    IP: 77.125.156.117דווח על תגובה זו

    • למה אתה רשע? (ל''ת)

      י, 17/09/09 23:22


      IP: 79.179.130.183 דווח על תגובה זו

      • טעית

        טבעוני, 18/09/09 11:07

        מי שמתעלל בבע''ח הוא הרשע.

        IP: 217.132.153.205 דווח על תגובה זו

    • And drinking milk is ok? the reason was Allergy not G*d. (ל''ת)

      Ma hakesher, 17/09/09 23:45


      IP: 88.88.52.29 דווח על תגובה זו

  • 22.

    התגובה של המסעדה חצופה (ל''ת)

    להעניש בהתאם, 17/09/09 21:12


    IP: 77.126.157.208דווח על תגובה זו

  • 21.

    החיים יקרים

    מננה, 17/09/09 21:06

    ליאם-חנן אצלנו בגן כבר שנה שנייה, צוות הגן וילדי הגן נזהרים ולא מכניסים שום מוצר חלב לגן! המודעות אצלנו כ''כ חזקה שהילדים הקטנטנים האלה בני ה5 מודעים לסכנת החיים של החשיפה למוצרי חלב.
    לכן אנו נמנעים ממוצרי חלב ועושים זאת באהבה רבה, כי אין כמו החיים!
    באהבה ,מירי ומננה :)

    IP: 89.139.55.104דווח על תגובה זו

  • 20.

    בושה וחרפה

    ארז, 17/09/09 20:55

    איך יתכן שמסעדת ''בשרים'' מערבבת בתוך הבשר גם חלב.
    מזל שהילד עדיין בחיים

    IP: 85.250.81.246דווח על תגובה זו

  • 19.

    בושה

    ערן, 17/09/09 20:30

    פשוט בושה מה שקורה במחדינה הזאת!!!!!!!!
    לא אכפת לאף אחד מהילדים שלנו העיקר שיקבלו כסף , זה יכל להיגמר באסון

    IP: 84.228.183.146דווח על תגובה זו

  • 18.

    ראשית לתבוע את הרשת. זה הליך משפטי ברור. (ל''ת)

    לא לאכול במסעדה לא כשרה., 17/09/09 20:24


    IP: 85.250.196.212דווח על תגובה זו

    • על מה לתבוע? יש ר לתבוע...

      ענבל, 17/09/09 23:00

      כמו שאמרו בכתבה - ההורים לא הזכירו מצב רפואי. זה מצב רפואי נדיר והגיוני ליידע את המקום שידוע כלא כשר ויש מצב שבשר יגע בחלב כי זה לא מקום דוסי.

      IP: 85.250.111.248 דווח על תגובה זו

      • אתה לא צודק

        אופיר, 18/09/09 06:39

        זה שההורים לא הזיכרו מצב רפואי זה נכון,אבל ממה שאני הבנתי לא נגע חלב אלא,היה חלבון חלבי בתוך השניצל{אולי בבלילה יש חמאה}זה כבר לא קשור למצב רפואי אלא,לאטימות מצד המסעדה.

        IP: 212.199.249.206 דווח על תגובה זו

        • אופיר אתה טועה!האמא היא האטומה שלקחה ילד למקום שיש סכנה של המצאות חלב (ל''ת)

          תמיד יש סיכון במקום כזה, 18/09/09 16:22


          IP: 62.10.52.18 דווח על תגובה זו

        • לתשומת לבך

          Inventor , 19/09/09 19:52

          בשביל הציבור הלא דתי - מנה בשרית זה גם כאשר יש בבשר כמות מזערית של חלב או מוצריו. ולידיעתך - גם ביהדות קיים המושג בטל בשישים.

          בבישול הבינ''ל החלב הוא חלק ממרכיבי הרוטב של הבשר. מי שלא רוצה להסתכן שיאכל בבית. מי שחושב להגיש תביעה נגד מסעדה, חייב לאכול במסעדה כשרה ששם מקפידים מאד על ההפרדה. ואז תהייה לו עילה סבירה.

          ההורים של הילד תמימים/טיפשים/חסרי-אחריות (מחק את המיותר)

          IP: 96.250.51.153 דווח על תגובה זו

  • 17.

    אוכלים גוויות של חיות ומתפלאים שזה לא בריא (ל''ת)

    ג'ורה, 17/09/09 20:20


    IP: 89.138.46.149דווח על תגובה זו

  • 16.

    האחריות על ההורים בלבד!!

    נטלי, 17/09/09 20:19

    מסעדה מגישה אוכל לעשרות אנשים ביום ולא יכולה להתחיל לשאול כל אחד אם הוא אלרגי למשהו. באחריות ההורים וכל מי שאלרגי להודיע למלצר שהוא אלרגי על מנת שישימו יתר דגש על המרכיבים במטבח.

    IP: 84.229.215.159דווח על תגובה זו

    • ליאם-חנן

      אחריות ההורים, 18/09/09 07:39

      נטלי היקרה

      אנחנו יודעים מה זאת אחריות

      שאלנו את המנהלת ספציפית ואת המלצרית, אם אין לך מה לומר עדיף לא לומר
      מאלי

      IP: 212.150.1.206 דווח על תגובה זו

      • נטלי את צודקת.ההורים חסרי אחריות וכנראה שעושים רעש בכדי לקבל כמה גרושי

        תתביישו!!!!, 18/09/09 16:24

        ההורים לא יודעים מהי אחריות!!!

        אסור היה מלכתחילה להביא את הילד לכזאת מסעדה כי יש חשש שימצא בטעות חלב במזון אפילו בשל גרגר אבקת חלב!!!

        האחריות אך ורק על ההורים!!!

        IP: 62.10.52.18 דווח על תגובה זו

        • לאייל

          מאי, 27/09/09 01:48

          כול כך שקוף שזה אתה למה לא כתבת את שמך

          IP: 93.172.162.132 דווח על תגובה זו

          • מאי לינוי ענת שושנה יש עוד שמות שלך (ל''ת)

            אייל, 28/09/09 22:44


            IP: 77.124.33.167 דווח על תגובה זו

  • 15.

    רשלנות של הורים...

    רבאאק זה הילד שלכם!, 17/09/09 20:10

    למי אמור להיות אכפת ממנו??
    לכם? או לבורגוס???

    שנה טובה!
    רק בריאות!

    IP: 217.132.168.148דווח על תגובה זו

    • תגובה

      סמדר, 17/09/09 22:44

      ההורים שאלו אם יש הפרדה של חלב ובשר לא קראת את הכתבה במלואה

      IP: 217.132.160.100 דווח על תגובה זו

      • להורים המגיביןם-חוסר האחריות שלכם מזעזע,לא מספיק לשאול אם יש הפרדה

        אסור להתקרב לכזה מקום, 18/09/09 16:26

        מקווה שלמדתם את הלקח ושלא תעשו זאת שוב...למרות שתביעות אזרחיות הינן מקור לא רע להכנסה...

        IP: 62.10.52.18 דווח על תגובה זו

  • 14.

    Tomer - You don't know what you are writing about

    Shira Lane, 17/09/09 19:59

    Tomer - before you write about something that is medically related please verify the facts so at least you SOUND like you know what you are talking about. This is not an allergy to lactose, (which is the sugar in the milk) it is an allergy to the milk protein that causes breathing problems. Lactose intolerance is the inability to digest lactose, initiating stomach pains, bloating and gas. Where as an allergy to milk is something totally different.
    It is this type of ignorance that will continue to create the problem of unawareness to allergies that you mention in your article.
    It would be in your best interest to at least Google your key words before you write an article.

    Yours
    Shira Lane
    Director / Producer
    “Got the facts on Milk?” – The Milk Documentary

    IP: 64.70.15.217דווח על תגובה זו

    • Difference between milk allergy and lactose intolerance

      Monty, 17/09/09 23:53

      True Shira, and in fact many people suffer from lactose intolerance which is NOT dangerous but can be quite painful.

      And even more..:
      Cow proteins contain over 20 types of proteins, in this case most likely its the casein and whey proteins that caused the reaction and certainly not lactose which is actually.. a milk sugar...

      IP: 88.88.52.29 דווח על תגובה זו

  • 13.

    ילד כזה חייב להסתובב עם מזרק אדרנלין (לפחות אצל הוריו).

    שגכ, 17/09/09 19:52

    אני מתפלאה על ההורים שלא דואגים להצטייד באמצעי הרפואי הדרוש.

    IP: 79.180.129.224דווח על תגובה זו

    • יש מזרק אנדרלין (ל''ת)

      אופיר, 18/09/09 06:41


      IP: 212.199.249.206 דווח על תגובה זו

      • אופיר בפעם הבאה תהיה אבא אחראי ואל תכניס את הילד שלך למסעדה שמגישה חלב (ל''ת)

        אחריות של ההורים, 18/09/09 16:27


        IP: 62.10.52.18 דווח על תגובה זו

  • 12.

    כולם ובמיוחד אנשים אלרגיים צריכים לאכול במסעדות כשרות ... (ל''ת)

    דודי, 17/09/09 19:52


    IP: 62.219.161.67דווח על תגובה זו

  • 11.

    איכלו בשר במסעדות כשרות בלבד; הסיכון יפחת משמעותית. (ל''ת)

    ד''ר צביקה, 17/09/09 19:44


    IP: 79.182.104.2דווח על תגובה זו

  • 10.

    בתור עובדת בשירות לקוחות

    מה?, 17/09/09 19:39

    לא ייתכן שהעובדת במסעדה תדע שהילד אלרגי. האחריות ליידע את המלצרית שהילד אלרגי מוטלת על ההורים. לא מספיק לשאול אם יש הפרדה בין בשר לחלב כי זה אמורפי מדי ולא מסביר את המצב. ''הילד שלי סובל מאלרגיה חמורה למוצרי חלב, ולכן...'' ולא פחות מכך. אי אפשר לצפות מהמלצרית לקרוא מחשבות.

    IP: 84.108.140.91דווח על תגובה זו

    • בארה''ב בכל מסעדה יש שלט המבקש מהסועד לעדכן את המלצר בקשר לארגיה למזון

      סועד, 21/09/09 06:39

      וכך האחריות נופלת על הסועדים.
      במסעדות דגים ומאכלי ים המלצרים שואלים במפורש האם הסועד אלרגי למרכיב כל שהוא.

      גם בתפריט רשום עדכן את המלצר אם אתה רגיש לרכיב מסוים.

      IP: 66.171.227.253 דווח על תגובה זו

  • 9.

    בטעות??? זה בטוח לא בטעות זה בגלל חוסר מיקצועיות במיטבח (ל''ת)

    לא אוכל שם יותר, 17/09/09 19:38


    IP: 80.132.108.180דווח על תגובה זו

  • 8.

    הרשת לא אשמה אבל לא הייתי מוציא אותה נקייה ב 100%

    א, 17/09/09 19:26

    זה שהמסעדה לא כשרה בעליל לא אומר שחלב אמור להתערבב עם בשר. זה רק מראה שהמסעדה לא שומרת על היגינה במטב כי אם היה נשמר היגינה במטבח לא היה קורה מצב שבשר מתערבב עם חלב. חוץ מאשר שזה לא בריא זה גם מגעיל.אבל פעם הבאה כדאי לאם להודיע מראש לבעלי המסעדה שהבן אלרגי ללקטוז.

    IP: 85.65.1.100דווח על תגובה זו

  • 7.

    חוסר אחריות של ההורים

    Nיכל, 17/09/09 19:17

    ההורים יודעים על הרגישות של בנם. היו חייבים לידע את המסעדה או לברר היטב האם לדוגמא תערובת הביצה בה נטבל השניצל היא עם חלב (אני עושה ככה,טעים לאללה) או עם שמנת.
    מעבר לכך הורים שלילדם רגישות ידועה לא יוצאים מהבית ללא מזרק מציל חיים.
    לא להאשים את המסעדה!!!!!!!!!!!!!

    IP: 82.81.0.118דווח על תגובה זו

    • מיכל והטעויות

      ארז, 18/09/09 06:44

      מיכל שלום
      זה שאת מערבבת חמאה בבלילה שיבושם לך,אבל מסעדה אסור לעשות זאת מטעמי בריאות.
      בכתבה מופיע שהאמא שאלה אם מערבבים חלב ובשר
      ואמרו לה שלא.
      אז את מי להאשים אם לא את המסעדה?

      IP: 212.199.249.206 דווח על תגובה זו

      • זה לא מה שהאם שאלה

        דני, 20/09/09 17:08

        בכתבה מצויין שהיא שאלה האם מתקיימת הפרדה בין בשר לחלב - וענו לה שכן.
        הרי ברור שהמקום לא כשר מפני שכן מערבבים במנות בשר וחלב.

        IP: 212.25.124.157 דווח על תגובה זו

  • 6.

    זו התוצאה כשלא שומרים על כשרות (ל''ת)

    אוכלת כשר, 17/09/09 19:12


    IP: 212.76.117.60דווח על תגובה זו

  • 5.

    במקרה שלכם הפרדה בין חלב לבשר מצילה חיים

    אמא יקרה!, 17/09/09 19:05

    אז למה להתעקש על אכילת לא כשר???

    IP: 213.8.122.62דווח על תגובה זו

  • 4.

    תאכלו רק במקומות כשרים למהדרין

    יהודיה, 17/09/09 19:01

    ואז לא תהינה בעיות כאלה

    IP: 82.81.31.132דווח על תגובה זו

    • לא חסרים מקומות עם השלט הזה שלא שומרים על כשרות כלל

      דודו, 18/09/09 08:03

      אני יכול למנות לך יותר מ20 מקומות כאלו במרכז הארץ

      IP: 79.183.28.67 דווח על תגובה זו

  • 3.

    What about an Epipen-?

    CDN, 17/09/09 18:46

    I am surprised that these kids with severe alergies are not equiped with Epipens that could save lives at a very very low cost.

    IP: 38.112.114.4דווח על תגובה זו

    • you are right

      same, 18/09/09 14:42

      I totaly agree with you

      IP: 199.43.48.131 דווח על תגובה זו

    • they probably didnt even heard about it (ל''ת)

      imm, 19/09/09 05:03


      IP: 114.150.24.108 דווח על תגובה זו

  • 2.

    לתבוע!

    אורן, 17/09/09 18:44

    אומנם אני בחור מאמין..אבל לא משגיח בין בשר וחלב..אין לי בעייה לאכול שניצל עם פרמזן..או משהו בסגנון..אבל אם שאלו מראש אם המנות מוגשות בנפרד..וענו להם שכן..אז הם חייבים לתבוע...

    ד''א: מה זה משנה אם היא הייתה אומרת להם שהסיבה היא בריאותית ולא מבחינת כשרות...זה עדיין להסתיר את האמת מהצרכן..

    בושה וחרפה

    IP: 93.172.129.184דווח על תגובה זו

  • 1.

    רואים למה חשובה הכשרות, חילונים מתוקים שלי? (ל''ת)

    החרד לדבר ה', 17/09/09 18:38


    IP: 192.117.255.223דווח על תגובה זו

    • לא, לא הבנתי למה. תסביר לי עוד פעם...

      ענבל, 17/09/09 23:02

      מה הקשר לכשרות בכלל?

      IP: 85.250.111.248 דווח על תגובה זו

    • לא, חמודי.

      שושנה, 18/09/09 04:31

      מליוני מליונים אוכלים לא כשר, מערבים בשר וחלב, אוכלים ה-כ-ל ושום דבר לא קורה להם. ואתה מכליל ממקרה אחד ונדיר?
      מסכן.

      IP: 70.22.199.145 דווח על תגובה זו

      • שושנה איזה מין שם זה ליאם? תאילנדים או סתם ערסים? ותפסיקו להרעיש בבלוק (ל''ת)

        שאבו בלומנקרנץ השכן, 20/09/09 14:52


        IP: 82.81.39.185 דווח על תגובה זו

        • זה השם שאתה חולם עליו בלילות !!

          ארז שושנה, 27/01/10 20:06

          ליאם זה השם הכי יפה בעולם ואני גם במקרה אח שלו אז תמשיך לחלום עליו
          ארז שושנה

          IP: 89.138.155.101 דווח על תגובה זו