• 31.

    רחל עזריה קרציה (ל''ת)

    ציון, 24/01/11 20:23

  • 30.

    אם לא תדאגו לבנות בהקדם על המגרש בורבוג.........

    קרית יובל, 17/09/09 11:54

    משהו שיהיה לכלל התושבים.
    החרדים ינסו להשתלט על המגרש בשנית.
    אל תסמכו על הבטחות שהמגרש ישאר חופשי.
    החרדים עדיין לוטשים עניים עליו.
    ובפעם הבאה הם עלולים להצליח.
    אסור להרדם.

  • 29.

    ברקת- אין זמן צריך לשנות אחרת כל בוחריך יעזבו תיהיה אמיץ (ל''ת)

    טלי ירושלים, 17/09/09 08:08

  • 28.

    חרדים לא רצויים מענין למה

    טלי, 17/09/09 08:05

    כל מי שלא מתגייס לצבא ולא אחראי לילדיוכלכלית ונפשית לא צריך להיות אזרח במדינת ישראל ולהפך כלומר ערבים וחרדים לא רצויים חילונים דתיים ודרוזים רצויים אין פה בכלל שאלה של גזענות

  • 27.

    שתי הערות בעניין

    איתן, 17/09/09 04:34

    הראשונה, המאבקים הללו היו נמנעים אילו היו ממשיכים את הבניה בערים החרדיות ביתר עילית ומודיעין עילית אבל מדינת ישראל נותנת לאובמה להחליט בשבילה וזו התוצאה.

    ההערה השנייה, כבר שנים שמתבצע תהליך זוחל אך עיקבי של כניסת תושבים ערבים לשכונות צפון העיר (נווה יעקב, פסגת זאב, הגבעה הצרפתית) במטרה להשתלט עליהן (הם אפילו מודים בזה) ואנחנו לא שומעים על זה בתקשורת כי זה לא ''פוליטיקלי קורקט''.
    לפני שתקראו לי גזען אני רק רוצה לשאול שאלה, אם לתושבי קריית יובל (ואני תומך פעיל במאבק שלהם) מותר לשמור על אופי השכונה שלהם למה לתושבי צפון העיר אסור?

  • 26.

    שתי הערות בעניין

    איתן, 17/09/09 04:31

    הראשונה, המאבקים הללו היו נמנעים אילו היו ממשיכים את הבניה בערים החרדיות ביתר עילית ומודיעין עילית אבל מדינת ישראל נותנת לאובמה להחליט בשבילה וזו התוצאה.

    ההערה השנייה, כבר שנים שמתבצע תהליך זוחל אך עיקבי של כניסת תושבים ערבים לשכונות צפון העיר (נווה יעקב, פסגת זאב, הגבעה הצרפתית) במטרה להשתלט עליהן (הם אפילו מודים בזה) ואנחנו לא שומעים על זה בתקשורת כי זה לא ''פוליטיקלי קורקט''.
    לפני שתקראו לי גזען אני רק רוצה לשאול שאלה, אם לתושבי קריית יובל (ואני תומך פעיל במאבק שלהם) מותר לשמור על אופי השכונה שלהם למה לתושבי צפון העיר אסור?

  • 25.

    יש לי פתרון לכם במקום חתולים וכלבים לגדל גדלו ילדים ילדים זה שמחה (ל''ת)

    רוק, 17/09/09 00:18

    • זה שמחה, אבל שאתם צריכים לפרנס אותם אתם רצים אלינו ומיללים (ל''ת)

      עמי, 17/09/09 05:24

  • 24.

    החילונים נוהגים בשיטת הקוזאק הנגזל,ומתעלמים במתכוון מן המציאות !

    לפניכם (רק) קטע מדו''ח שפורסם לאחרונה:, 16/09/09 23:17

    דו''ח מחקר טרי של ''האגודה הירושלמית לשוויון'', שהגיע לידי אתר 'בחדרי חרדים' סוקר אתנושא מבני החינוך בירושלים ומגלה כי עיריית ירושלים נוקטת מדיניות של קיפוח ואפליה פסולה כלפי ילדי החינוך החרדי בירושלים. כמו כן מגלה הדו''ח כי רשויות החינוך בעיר פועלות תך התעלמות מוחלטת מכללי המנהל התקין, הצדק והשוויון.

    הדו''ח מגלה כי הילדים החרדיים בירושלים סובלים מקיפוח שיטתי ומאפליה על רקע השתייכותם הקבוצתית, כאשר הם משוכנים בצריפים, קרוונים ובצפיפות גדולה, בעוד שבאותן שכונות קיימות עשרות מבני חינוך מתרוקנים ומאות כיתות תקניות ריקות.

    מהדו''ח עולה כי עיריית ירושלים מבזבזת מיליוני שקלים מכספי הציבור בהפעלת בתי ספר מתרוקנים. באחד המקרים המתוארים בדו''ח, מנח''י ומשרד החינוך כופים על 55 תלמידים להמשיך לבוא, בניגוד לרצונם, למבנה (המיועד ל-800 ילד) שהתרוקן מתלמידיו בלב שכונה חרדית בעיר.


    ועל אף כל האמור,נצח ישראל לא ישקר,האמת הניצחית תנצח,ועם ישראל (האמיתי) חי ויחיה.

  • 23.

    השפעת האפידמית נגיפית חרדית יכולה להחליא כל אזרח ולכן צריך לבודד את

    שפעת הטפילות,הבערות,הדיכוי והכפיה, 16/09/09 21:50

    החרדים שכבר נגועים בשפעת הטפילות,הבערות,הנחשלות,העוני והפיגור בישיבות ורק שם כדי שלא יפיצו את המחלה שלהם בקרית יובל או בכל מקום אחר בארץ.

    • ומה עם שפעת הגזענות? (ל''ת)

      איתן, 17/09/09 04:13

  • 22.

    אין 5% חרדים בשכונה הזאתי מאיפה הבאתם את זה?? (ל''ת)

    קריית יובל, 16/09/09 20:03

  • 21.

    בשכונת רמת הכרם החילונית בונים מקווה ועוד בית כנסת (ל''ת)

    יוחאי, 16/09/09 17:46

  • 20.

    גם הקפאת בניה וגם לאסור על החרדים לקנות דירות בירושלים?

    די לשנאה ולהגברתה בתקשורת, 16/09/09 16:42

    לא יתכן גם הקפאת בניה וגם לאסור על החרדים לקנות דירות בירושלים -אין לחרדים איפה לגור
    אם יבנו שכונות חדשות או ישובים בקרבת ירושלים לחרדים, ולא יכנעו לתכתיבי אמריקה,הם ילכו לשם. מספיק עם השנאה.

    • אני חילוני ואני מסכים איתך (ל''ת)

      איתן, 17/09/09 04:12

  • 19.

    אנחנו עזבנו את השכונה ואת העיר בגלל זה........ (ל''ת)

    בר, 16/09/09 14:48

  • 18.

    כל הכבוד לתושבי השכונה. רק שלא תתיאשו!

    חרד, 16/09/09 12:39

    אני נאבקתי עם חרדים במשך שנתיים.
    הקושי העיקרי הוא שהם לא עובדים ויש להם הרבה זמן למאבקים מה גם שתמיד חרדים אחרים בעלי השפעה יעזרו להם.
    גרתי בשינקין בתל אביב ובבניין שלי היה מכון יהדות של חוזרים בתשובה שמיררו את חיי הדיירים בבניין.
    אי אשפר לתאר את הסבל שהם גרמו לדיירים. הופעות חיות של מוסיקה(!), פעילויות רועשות עד שעות הלילה הקטנות ותנועה בלתי פוסקת של בטלנים הם רק חלק קטן ממה שהתמודדנו איתו.
    למרות שכל הפעילות במקום לא היתה חוקית עיריית תל אביב פשוט התעלמה מתלונותינו בטענות שונות ומשונות. אותה עירייה שדואגת לאכוף כל חוק קטן פשוט התעלמה מתלונותינו. לא עזר ששלחנו תלונות עם חתימות של כ-40 איש כולל דיירי הבניינים הסמוכים.
    לא עזר כשתיעדנו הופעות חיות במקום עד שעות הלילה המאוחרות. העירייה פשוט התעלמה.
    וכל זה בגלל שהחרדים במקום הפעילו כוח פוליטי, עסקנים ומקורבים בעיריה שדאגו שהעיריה לא תעשה כלום.

    אז כל הכבוד לתושבים החילונים.
    אני מכיר את ההרגשה ורק נחישות תעזור לכם!

    • אני במקומך האיתי מתבייש להגיד שקרים

      יהודי מאמין, 16/09/09 19:26

      אני במכומך האיתי מתביש להגיד שקרים
      יש אנשים שאם הם רואים שחור הם נדלקים כמוך
      אבל בקשר למופע חיות אולי עשו מופע של
      הדירים החילונים הדתיים לא משתמשים בחיות
      לא טהורות כל וחומר שהם לא מופיעים אתם

      • יהודי מאמין אולי, משכיל בטוח לא

        Swedish Josh , 16/09/09 21:02

        את השפה העברית אתה מכיר? ולא, לא זאת שדיברו לפני חמשת אלפים שנה.
        ''הופעות חיות'' הכוונה היא שהאומן מגיע בעצמו ונותן הופעה, לא הופעה עם חיות.

  • 17.

    הנה ברקת התחיל להתמסמס...

    מאוכזב.., 16/09/09 11:43

    פעל (חלקית) בורבורג ולועס את זה עד תום במקום להמשיך ולפעול בנושא שעליו בחרו בו התושבים...עוד פוליטיקאי...

  • 16.

    ירושלים אבודה ! (ל''ת)

    אזרחית, 16/09/09 11:13

    • מסכים איתך - אזרחית - לירושלים אין תקומה. להוציא אחדים מהם,

      הביטניק מאשדוד, 16/09/09 15:18

      אפילו חברי הכנסת אינם מתגוררים בה, כולל ראש הממשלה ביבי נתניהו, זה שאינו רוצה לדון עם הפלשתינאים על ירושלים, הוא עצמו מתגורר בקיסריה שם רכש לפני מספר שנים וילה.


      החילונים עוזבים בהמוניהם את העיר, אחרים במקומם אינם מגיעים, וככה לאט לאט הדמוגרפיה תשנה לעד את צביונה של העיר.

    • לא מסכים איתך

      ירושלמי, 16/09/09 19:33

      למה אבודה?? המון אנשים עובדים עכשיו (כולל החבר'ה האלה בקריית יובל) כדי להפוך את הקערה על פיה, ואפילו מצליחים לא רע. המעונות לא יימכרו לחרדים. לא יוקמועוד מוסדות חרדיים בשכונה, ונבחנת אופציה לפתוח שם עוד בי''ס ציוני (!).
      חוץ מזה- סתם להעשרה: אחוז החרדים בירושלים כמעט ולא השתנה בשנים האחרונות. כן כן! גם הם מהגרים מירושלים בהמוניהם- אפילו יותר מהחילונים.
      אז למה להיות דרמטי?? בואי לעזור!!

  • 15.

    האם הייתם מעזים להתבטא כך...

    ארז, 16/09/09 10:46

    אילו היה מדובר בערבים? הייתם מדברים על "כיבוש ערבי" או על "השתלטות ערבית"? לא הייתם מעיזים, כי הייתם מועים כגזענים.
    מסתבר שיש מי שמותר להיות גזען נגדו...

    • אני כן! גם נגד הערבים בשכונות צפון העיר צריך לפעול! (ל''ת)

      איתן, 17/09/09 04:08

  • 14.

    כל הכבוד ללוחמים החילונים! הלוואי שילך לכם! אך אם לא יהיו לכם 8 ילדים (ל''ת)

    למשפחה חילונית...הקרב אבוד...!, 16/09/09 10:29

  • 13.

    כדאי שבעיריה יתחילו להתעורר, שלא יאלצו להתעורר

    omadawn , 16/09/09 10:20

    בדלי של מים צוננים על הראש. הסחבת בכל הנוגע לפעילות חוקית נגד עבריינים חרדיים לא תעשה לכם טוב.

  • 12.

    איך פרסום דו''ח יעצור את ''ההשתלטות החרדית''? (ל''ת)

    מבקש הסברים, 16/09/09 10:02

    • איך תפתור בעיה אם אתה לא יודע מהי?

      איתן, 17/09/09 04:06

      קודם תלמד את הבעיה, תתבסס על נתונים, תזהה מאפיינים והשפעות וכו' אחר כך תצא לקרב כשאתה מוכן ולא כמו עיוור.
      סוף מעשה במחשבה תחילה.

  • 11.

    בעוד דור אחד, רוב מוסדות החינוך במדינה יאוכלסו בחרדים ובערבים (ל''ת)

    בהתחשב בקצב גידול האוכלוסיה של שני המגזרים האלה, 16/09/09 09:55

  • 10.

    כל הכבוד! לא לוותר! (ל''ת)

    מתן, 16/09/09 09:54

  • 9.

    יופי עכשיו אתם מרגשים את מה שהירגשנו כשהיגעתים !

    ערבי, 16/09/09 09:48

    ומה שעוד יותר יפה זה שאתם תמיד מתגוננים בזה ששונאים אותכם ושהכל משינאה ושהצד השני אנטישמי, וכאן אתם מקבלים את אותם ההאשמות. על זה שאתם אנטי יהודים אנטישמים ונ אצים.

    • אל תדאג, נטפל גם בכם וגם בחרדים! (ל''ת)

      יהודי, חילוני, ציוני וירושלמי, 17/09/09 04:03

  • 8.

    די לכפיה,די לפרזיטיות,די לבורות ולפרמטיביות,די לדת!!! (ל''ת)

    אזרח חרד, 16/09/09 09:46

    • כדי שתברר ליפני שאתה כותב תגובות

      יהודי מאמין, 16/09/09 19:35

      תגיד לי אתה ראיתה את התאונה האחרונה בטלויזיה ראיתה שמה אנשים חרדים שמתנדבים בזק''א מד''א וכ'ו ויש עוד שמתנדבים באמותות חסד בתי חב''ד,יד לאחים ועוד ועוד כאלה דברים משובחים
      שלאלה אין מימון ממשלתי רק מימון פרטני של תורתים צדיקים תבוא פעם אחת לאיזה בית חב''ד ותראה אחדות ושלמות אז.....
      תבדוק את כול הדברים בפרזטיות
      החילונים הם אלה שלא משרתים בצה''ל ולא תורמים למדינה בגרוש שחוק לך תבדוק כמה חרדים יש בצה''ל חיילים שנמצאים בעיקר בקרבי
      תבדוק קודם את כול הדברים והצדדים לפני שאתה אומר דברים לא נכונים

  • 7.

    כרגיל.... עוד גזענות חילונת.... בטח אתם גם לא רוצים אתיופים (ל''ת)

    דוד, 16/09/09 09:40

    • האתיופים טובים מחרדים פי מאה

      omadawn , 16/09/09 11:34

      וכל שפוי ישמח לשני שכנים אתיופיים במקום אחד חרדי שבא במטרה להקים מרכז לשטיפת מוח ולהפצת הבלי רבנים בקרב ילדי השכונה.
      הפדופילים של הנפש אינם בוחלים באמצעים, המטרה חשובה מהכל: לגרום לילדים בשכונה לעזוב את הוריהם ולהצטרף לשורות הזומבים בחצרות הרבנים.
      אם אני אתפוס חרדי מתעסק עם נפשו של ילד, אני אלביש שועל בקרקפתו.

      • תבדוק מקורות

        יהודי מאמין, 16/09/09 19:39

        עם הכוח שלך אפשר לעשות דברים נורמלים
        תגיד לי סבה שלך וסבתה שלך לא היו חרדים דתיים

        • סבא שלי לא היה חרדי, אבל היה תורם לבית הכנסת

          omadawn , 16/09/09 23:47

          וכמעט עד יום מותו ביקר שם וכיבד את כולם בעוגות וממתקים. כל חייו עבד ופרנס את משפחתו בכבוד (אמרתי שלא היה חרדי, נכון?) ומעולם לא לקח נדבות או צדקה לעצמו למרות תקופות קשות שעבר.

          סבא שלי ז''ל היה יהודי מאמין, ניצול שואה, ובשום אופן לא היה חרדי.

          סבתא שלי? יותר יהודיה ממך, ולא מאמינה באלוהים.

          תבדוק אתה את המקורות, אולי כדאי לנקות את הצנרת.

      • שניים אתיופים עדיפים על חרד אחד.

        שוקל במאזניים, 16/09/09 22:47

        גם גזען, וגם טיפש.

    • אתה מדבר על גזענות?

      שלמה, 16/09/09 12:58

      בגבול בית וגן (שכונה חרדית) ורמת שרת (שכונה חילונית) במתחם בני ברית לשעבר יש פרויקט בניה חדש. על כל הגדרות במתחם יש פוסטרים שחורים עם הכתובת ''שבת מחלליה מות יומת''. לידיעתך, איום ברצח גרוע יותר מגזענות.

  • 6.

    רק בכוח! (ל''ת)

    שפוי, 16/09/09 09:36

  • 5.

    חבל אל הזמן

    g, 16/09/09 09:34

    ביום שבת נסעתי לירושלים לביקור בעיר העתיקה, בטעות נכנסתי לשכונה חרדתי וההרגשה היתה כמו להכנס למחנה פלטים פלסטיני בתחילת האינתפדה הראשונה (היה להם מבט של רצח בעניים) לדעתי לישראלים שפויים אין מה לחפש בירושלים ואלי אפילו כדאי שהממשלה תעודד חילפוי אוכלוסין בין אנשים חילוניים מירושלים ואנשים חרדים מהארץ (לדוגמה בני ברק)

  • 4.

    גם בכפר יונה, בדיוק עכשיו

    אמיש, 16/09/09 09:32

    גם בכפר יונה, אנו נאבקים כנגד הקמת קריית חינוך חרדית במרכז שכונות חילוניות.
    גם בכפר יונה אוכלוסיית החרדים היא כ-5% מהיישוב, אך על מנת למלא את קריית החינוך, מביא ראש המועצה תלמידי חכמים מכל האזור ובכוונתו להקים מרכז חינוך איזורי (אוטובוסים, זיהום, מפגעי רעש, חיכוכים עם תושבים חילוניים) במרכז שכונות מגורים שלוות וחילוניות.
    אחים, הצילו, מה עושים? חבל שבכפר יונה ראש המועצה עיוור לראות את האסון המתרגש עלינו. בעזרת השם נהדוף את הרעה החולה הזו מרחובותינו ונאמר אמן.

    תושב כפר יונה

  • 3.

    תפתחו מסעדות בשבת

    תמר, 16/09/09 09:26

    תפתחו מסעדות ומקומות בילוי בשבת - והחרדים יתרחקו.

  • 2.

    להעניק את ירושלים לפלסטינים

    Joe Anaaref, 16/09/09 09:24

    ירושלים היא מקום שאדם חפשי לא יכול לחיות בו. ברחתי משם לפני 17 שנה ועדיין יש לי סיוטים. אני מציע להעניק לפלסטינים את העיר המקוללת הזו במתנה. ללא תמורה. שיחנקו.

    • תחנק אתה (ל''ת)

      ירושלמי חילוני, 16/09/09 13:08

  • 1.

    שיטת החרדים היא שיטת '' הסלמי''

    נעמן השפוי פה , 16/09/09 09:10

    באים אחד אחד לאט לאט והופ.. תוך כמה שנים השכונה חרדית !
    חילונים ! ראו הוזהרתם !
    ראו תקדימים של שכונות רוממה, בית וגן, ורמת אשכול. ירושלים הופכת לטהרן !

    • למניאק השפוי

      זאב, 16/09/09 12:07

      בזמנו תל אביב היתה עיר חרדית. חיפה ראשון נתניה ועוד. מי הפך ערים אילו לערים חילונים? הדתיים? אתם החילונים הזבל היהודי לא תרפו מעיר זו. אגב.. הלואי הייתי יודע מי אתה. אגרופי מוכן לריםוק פניך..ואגב.. אינני אדם חרדי.

      • יהודי מדבר בכזאת שפה?

        שוקו, 16/09/09 19:10

        ''אגרופי מוכן לריסוק פניך''? טוב שאתה חובש כיפה, כי אחרת איך היינו יודעים שאתה יהודי?

        כמה שהחרדים לא חביבים עלי, האיום הדתי-לאומי מדאיג אותי אפילו יותר.
        שלא כמו החרדים שמנסים להשתלט בשכל ובעורמה, הכתומים לא בוחלים באלימות. להפך, הם אפילו שואפים להשתמש בכמה שיותר אלימות כדי להשיג את מטרותיהם. צמאי דם אתם.

      • אתה על בטוח חרדי

        חילוני אמיתי, 16/09/09 19:34

        אחרת לא היית אומר ''אתם החילונים''.
        לא שמעת שאסור לשקר?! לא חבל על הסליחות?!