• 95.

    אין לי בעיה עם עצם השחיטה, אבל קצת התחשבות בזולת? (ל''ת)

    פרדי בן-זאב , 04/04/11 22:07

  • 94.

    מותר לאוכל בשר ואם זה קשר לא סתם שחיטה

    איממא, 09/10/09 13:19

    מפני ששחיטה כשרה מותרת נכון שלא כדאי לראות את זה נעשה מי שלא יכול אבל כן ככה שוטחים את הכבשים לצערי עשו זאת לפני ילדים וזה לכל החיים מראה נוראי אני הייתי צמחונית הרבה שנים מפני ששחטו לידי תרנגולת ואוא לכל החיים היא הלכה ללא ראש פרפרה למרות שחיטה כשרה לא ליד ילדים גם לא ליד בוגרים זה נורא

  • 93.

    בת ים , למרות המאמצים נשארה מקום רע (ל''ת)

    אין מילים, 13/09/09 23:14

  • 92.

    מנהגי דת דפוקים

    יזדי, 13/09/09 16:57

    מעניין מה אומר על זה עובדיה יוסף המסטול.
    אלו בטוח אנשי ש''ס .

  • 91.

    הדתיים נהיים מפגרים יותר ויותר

    אביעד - די לכפייה הדתית, 13/09/09 14:33

    תרגעו כבר יא פריקים

  • 90.

    כל מי שאוכל בשר ומזדעזע מהכתבה... אתה צבוע

    יעל, 13/09/09 13:44

    כל עוד העבודה המלוכלכת נעשית בהסתר זה בסדר, אבל כשזה יוצא החוצה זה מזעזע?

    אילו היו הורגים כבשים רק לצורך טקסים מטומטמים ופרימיטיביים כאלה, לא היו כל כך הרבה כבשים סובלים כל יום.

    • Not my fault, I was sure Shawarma grows on the trees

      Lamb, 13/09/09 17:03

      .

  • 89.

    תתביישו לכם

    צמחונית, 13/09/09 13:12

    חושבים שזה מצחיק לשחוט כבש.. או בעל חיים אחר למען האמת

    תתביישו לכם, תארו לעצמכם אתכם ישחטו בעודכם חיים. תתביישו לכם

    • לשחוט רק מתים. (ל''ת)

      צודקת, 13/09/09 22:59

  • 88.

    היהדות הפגאנית והפרימיטיבית במלוא תפארתה... (ל''ת)

    אני ולא אחרת , 13/09/09 13:08

  • 87.

    איך יתכן בית כנסת בבריכת שחייה? הכתב לא חושב מה שהוא כותב? (ל''ת)

    קובי, 13/09/09 12:42

  • 86.

    עולם שלישי.פשוט פרימטיביות לשמה (ל''ת)

    אזרחית המומה, 13/09/09 11:50

  • 85.

    זה פשוט מעלה בי כבש

    פח, 13/09/09 11:36

    :}

  • 84.

    הצד האפל של האנושות!!! מנהגי חייזרים מעולם אפל וקודר!!! (ל''ת)

    גיא, 13/09/09 10:29

  • 83.

    קופיי אדם פרימיטיבים. (ל''ת)

    קופים ההולכים זקוף, 13/09/09 09:53

  • 82.

    נו....מה רציתם שישחטו כבש מת? או שיקשרו את עיני הילדות? מנהג (ל''ת)

    ברברי, 13/09/09 09:04

  • 81.

    איזה צבועים - לשחוט מותר ולזלול מותר -- אסור לדעת מאיפה זה בא (ל''ת)

    כבש מת בשביל הזסטייק - שיזכרו היטב!, 13/09/09 08:36

  • 80.

    ככה זה בחיים - הם צריכים לדעת מהיכן מגיע הסטייק! (ל''ת)

    אחרת גם אנשים יעשו לסבון ולא יבינו מי משלם וכמה, 13/09/09 08:34

  • 79.

    כבש הוא חיה כל כך חמודה

    נ, 13/09/09 08:23

    איך אפשר לשחוט אותה? נבלות

    • My ex wife was also a sheep, you have a point, btw I date goats now (ל''ת)

      Shoshana, 13/09/09 11:29

  • 78.

    תפעל בחומרה

    הממתין, 13/09/09 08:07

    עירית בת ים תפעל בחומרה.
    תספרו לי מתי זה יקרה. אני מקווה שזה יהיה באלף הנוכחי.

  • 77.

    אני כבר לא אוכל כבשים (ל''ת)

    laveeg , 13/09/09 07:46

  • 76.

    לאחר רפרוף בתגובות המלומדות זה תגובתי

    טוביה, 13/09/09 00:28

    רוב העולם אוכלים בשר ,בעניין טיב הבשר ,בע''ח שהוא לא צעיר הוא לא ראוי לאכילה ,ויותר מזה הוא סובל סבל רב, כך שסופו לשחיטה ואם הוא לא צעיר אז השחיטה היא סבל איום ונורא .לכן מקפדים לשחוט עגלים צעירים.ולמה שחיטה ולא הרג אחר ,בדקו את העניין בכל העולם ומצאו שסכין מיוחדת וע''י אדם מיומן זה הכי פחות סבל .ולעניין השחיטה בבתים .לא עושים את זה בחוץ ולא מול ילדיים ,זה ממש לא לעניין .אבל אל נשלה את עצמנו שחיטה היא שחיטה בחוץ או בפנים .אז לסיכום לא יורים לרוחב אלא בודקים לפני זה את מכלול הדברים ,כי אין לנו דרך אחרת לאכול בשר ולא לאכול זה לא מעשי...

    • למה לא מעשי?

      אוהבת חיות, רמת גן, 13/09/09 07:38

      אני נמנעת מאכילת בשר כבר חמש וחצי שנים, והפלא ופלא, בריאותי תקינה לחלוטין.

  • 75.

    למה מתירים עבודת אלילים במבנה עירוני???!!! זה פשוט מביש!!! (ל''ת)

    איל, 13/09/09 00:22

  • 74.

    השוחטים מבת הכנסת הראו לילדות (ל''ת)

    מאיפה משתין הכבש, 12/09/09 23:18

  • 73.

    האיש הוא-מאיר לויה,מורה לספורט ביה''ס רמות בת ים (ל''ת)

    שבוע טוב לכולם, 12/09/09 22:59

  • 72.

    שילמו כרטיס כניסה לכבש וביציאה בקשו החזר (ל''ת)

    גבי לוין תגובה48 אתה כותב כמו אחד מהצנצנת במכון, 12/09/09 22:45

  • 71.

    איך הכנסו בעל חיים לבריכה עירונית או שזה גן חיות (ל''ת)

    איך הגיב בן ה3, 12/09/09 22:37

  • 70.

    מה שנורא זה לא שרצחו כבש, אלא שעשו את זה ליד ילדות?

    מושה, 12/09/09 22:23

    אם לשחוט כשלעצמו זה בסדר - אז שהילדות יראו איך מגיע המבורגר לצלחת. ואם זה לא בסדר שלא יעשו את זה בכלל.

  • 69.

    מפריע לכולם שנוטלים חיים בסביבת בנות עשרה

    גל, 12/09/09 22:00

    ולאף אחד לא מפריעה עצם נטילת החיים של כבש מסכן וחף מפשע.

    • מה עשה הכבש המסכן? במה פשע?

      אלי מימון, 12/09/09 23:13

      האם היה לו משפט? מה זה הרצח הזה במרכז העיר? מה היו מילותיו האחרונות???

      עם ברברי גזעני ושפל.

  • 68.

    שיזמינו אותי למנגל, מתאים לי בשר כבש עסיסי! (ל''ת)

    שגיב א., 12/09/09 21:56

  • 67.

    בית כנסת במתחם הבריכה?

    שחיין, 12/09/09 21:40

    מה פתאום עמותה מקימה בית כנסת במתחם הבריכה?
    נראה כמו עוד השתלטות דתית-עבריינית על רכוש ציבורי.

  • 66.

    מזעזע עד כאב (ל''ת)

    שושי אחיצורי , 12/09/09 20:18

  • 65.

    בת-ים הקטנה

    בת-ימי של אז, 12/09/09 20:03

    בבת-ים של אז לא הייתה בריכת שחיה. מי שחשקה נפשו לרחוץ במים מתוקים עם כלור נאלץ לרכב על אופניו לחולון הסמוכה. ולהפך, חוף הים היה הומה מחולונים בשבתות וחגים. אבל שוחטים בראש חוצות היו גם היו וגם שחטו לעיניי הילדים תרנגולות ותרנגולים לשבת כל יום שישי. השוחט בעל זקן עבות שחור מילמל משהו והעופות פרפרו את נשמתם בחול. זכרונות אימה.

  • 64.

    אם זה מה שיהפוך את הילדות לצימחוניות, אז לפחות משהו טוב יצא.

    vegan , 12/09/09 19:23

    את הכבש היו שוחטים בכל מיקרה,

  • 63.

    בת כבש

    חיים, 12/09/09 18:56

    מה חשבתם שלחיאני יהפוך ברברים למחונכים. בת ים נשארה בת ים גם אם שמו קצת שפריץ ועשו תערוכה. פגאניות שה דבר ברברי שהמנטליות הערבית העבירה ליהודים .אז מה נעשה ,לא נשחה בבת ים .

  • 62.

    הטמטום השסניקי בהתגלמותו. אלה אלא אנשים אלה אלה חיות. (ל''ת)

    חילוני חרד, 12/09/09 18:47

    • לא, אלו אנשים. חיות לא עושות ככה.

      טבעוני, 12/09/09 20:24

      אגב, ע''פ תגובתך, אני מבין שאתה טבעוני.
      כי לא ייתכן שאדם נאור יזדעזע רק מהמיקום, אלא מהרצח חסר ההצדקה.

    • 62 צודק לגמרי

      חילונית גם, 12/09/09 21:58

      מה נסגר עם הברברים האלה?????????

      • Humans are animals according to the Jewish religion.

        Baba Raba, 13/09/09 12:02

        Humans are animals according to the Jewish religion.
        So I guess you are both right and wrong.

  • 61.

    אנו חיים במדינה איומה שכל אחד נוהג בה כרצונו.מזעזע!

    טליה, 12/09/09 18:32

    מי שאישר קיום הזוועה הזו בשטח הבריכה ראוי לעונשץ אני מקווה שהרשויות המתאימות תבצענה המוטל עליהן.
    זוועה!

    • זה מה שמפריע לך? המיקום?

      טבעוני, 12/09/09 20:26

      לא מפריע לך שחף מפשע נרצח?
      אז בואי אומר לך מי אחראי: את ושאר אוכלי הבשר.
      מי שמשתית אלימות כדרך חיים, שלא יתפלא שהוא מקבל ריקושט לפנים.

      בשר זה רצח
      עוברים לטבעונות, מפסיקים את הסבל.

  • 60.

    בת-ים הקטנה

    בת-ימי של אז, 12/09/09 17:32

    בבת-ים של אז לא הייתה בריכת שחיה. מי שחשקה נפשו לרחוץ במים מתוקים עם כלור נאלץ לרכב על אופניו לחולון הסמוכה. ולהפך, חוף הים היה הומה מחולונים בשבתות וחגים. אבל שוחטים בראש חוצות היו גם היו וגם שחטו לעיניי הילדים תרנגולות ותרנגולים לשבת כל יום שישי. השוחט בעל זקן עבות שחור מילמל משהו והעופות פרפרו את נשמתם בחול. זכרונות אימה.

  • 59.

    איפה לחיאני? להעמיד אותם לדין! איפה המחלקה המשפטית של עיריית בת ים? (ל''ת)

    דתיים כאלה הם בושה לבת ים!, 12/09/09 17:20

  • 58.

    די לרצח עם! (ל''ת)

    כבשה פועה בעצב, 12/09/09 17:04

  • 57.

    עובדי אלילים, פרימיטיבים, ברברים ואכזרים

    יהודי, 12/09/09 16:59

    טקס של עובדי אלילים.

    • צודק! אוכלי בשר הם פרימיטיבים, ברברים ואכזריים! (ל''ת)

      טבעוני, 12/09/09 20:28

    • הם לא אוכלים חזרזירים, סרטנים, לובסטרים, שפנים או שרימפסים חתיכת צבוע!

      שגיב א., 12/09/09 22:03

      שאתה נוגס בפיצה עם פפרוני אל תשכח שאיזה חזרזיר נהרג ע''י מכות פטיש לראש!

      • פפרוני זה לא חזיר (ל''ת)

        ארז, 12/09/09 23:27

  • 56.

    ארץ ישראל ה-3 , צאו מהבועה התל אביבית ותגלו שהארץ אוכלסה על ידי תרבות

    e, 12/09/09 16:39

    המזרח הפרימיטיבת.

  • 55.

    דתיים חולים

    המפגר כנסו דחוף, 12/09/09 16:21

    למה יש לי נודים מסרחים אחריי אכילת חמין

  • 54.

    זוועה!! (ל''ת)

    נ, 12/09/09 16:14

  • 53.

    עריית בתים תפעל... חהחהחהחחחחחחחחחח הצחקתם אןתי (ל''ת)

    שפוי, 12/09/09 16:06

    • לא עיריית בת ים. ה מ ש ט ר ה ומשרד הבריאות!!! (ל''ת)

      שפויה, 12/09/09 18:33

  • 52.

    מפגרים

    העצבני, 12/09/09 16:03

    בית כנסת בבריכה בטח שבין התפילות יציצו לבנות בביקיני ויביאו ביד רעיון טוב הדתיים הערמומים ינעל העולם.

  • 51.

    לא מפתיע ששונאים אותנו בכל העולם!

    חוחית, 12/09/09 15:36

    חולי נפש - פררמיטביים!

    • אנחנו עם מגעיל (ל''ת)

      צודקת, 12/09/09 19:48

    • יש אוכלי בשר בכל העולם, בכל העולם יש פרימיטיבים.

      טבעוני, 12/09/09 20:29

      הבשורה הטובה היא שאוכלי הבשר הם גזע נכחד.

  • 50.

    אלה פושעים ש''סניקים ולא אנשים דתיים אמיתיים. אני מכיר אותם. (ל''ת)

    יוסי מבת ים, 12/09/09 15:25

  • 49.

    ברברים - תקנו כרטיס טיסה חד כיווני לאיראן שם תרגישו בבית (ל''ת)

    תל אביבי, 12/09/09 15:13

  • 48.

    א. בטוח שכולם מזרחיים! ב. בטוח שהם מצביעי ש''ס! ג. בטוח שאין להם השכלה! (ל''ת)

    לתת קנס של 100 אלף ש''ח לכל אחד מחברי העמותה הזאת!, 12/09/09 14:51

    • נו, ומה חשבתם? מי ששחט כבש הם פרופסורים אשכנזים ממכון וייצמן? (ל''ת)

      גבי לוין, 12/09/09 17:18

  • 47.

    בית כנסת במתחם הבריכה???

    דנית, 12/09/09 14:50

    זה מעניין מאוד.

  • 46.

    מהעירייה נמסר שהנושא יטופל ועכשיו יש טקס בתקווה שנשכח לבדוק את הטיפול (ל''ת)

    בני, 12/09/09 14:50

  • 45.

    צריך להוקיע את הדתיים כי הם נגד אלוהים (ל''ת)

    סגנו, 12/09/09 13:52

  • 44.

    אם נכח איש חינוך בכיר, מה הבעיה לפרסם את שמו? אתה פחדן או עיתונאי? אי

    Y, 12/09/09 13:46

    אפשר להיות גם וגם.

  • 43.

    בתאבון .עוד כמה צימחונים זה רק טוב לעולם ,יהיה לנו (ל''ת)

    המוווווווווווווון בשר ., 12/09/09 13:11

  • 42.

    חבורת המטורפים של העמותות הקיצוניות פתחו שוב מבערים

    עילם, 12/09/09 12:59

    כל מיני אוהבות בעלי חיים מרמת גן כל כך משועממות שהן רק מחפשות סיבה להגיר את דברי הבלע שלהם.מסורת ותרבות מאז ומעולם היו דברים שנויים במחלוקת. עז שליטפתי בחושה שבסיני נשחטה למחרת בחג הקורבן .זה היה ממש לא נעים אבל זה לא היה שייך לי אלא לאנשים בעלי תרבות וחשיבה שונים משלי. מבחינה זו ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר ביהודים ,חבורת ניאו-מודרנים,תחפש כל הזדמנות לטנף על אמונתם ודרך מחשבתם .

  • 41.

    אלה לא יהודים - אלה ערב רב

    ערבצקו, 12/09/09 12:57

    הבוזבוזים הם היהודים האמיתיים... :-)

  • 40.

    דת= טירוף

    אורן, 12/09/09 12:56

    דת מהווה סממן חולשה של ציבורים שלמים ובני אדם.דת= טירוף. שוחטים בשנת 2009 כבשים בבריכה. משוגעים מטורפים. כמו המוסלמים המוטרפים.אני הייתי מעיף אותם מהבריכה לכל הרוחות השמים ל- 10 שנים.

    • למה להעיף?

      טבעוני, 12/09/09 20:35

      אתה לא רוצה לראות מאיפה בא ה''אוכל'' שלך?
      והרי החדשות ועיקרן תחליה:
      הגופות שאתה מחשיב כאוכל, לא נולדו בניילונים בסופר.
      כמה שתעצום עיניים, זה לא ייעלם.
      רוצה שיעלם? נטוש את אכילת הבשר, מנהג פרימיטיבי ונכחד, ועבור למזון מוסרי, שמקורו לא מהחי.

  • 39.

    על כמה מתערבים שהשוחטים שונאים ערבים.... (ל''ת)

    ג'ורה, 12/09/09 12:55

  • 38.

    לשחוט את השוחטים (ל''ת)

    הכבש שושנה, 12/09/09 12:53

  • 37.

    לשחוט את השוחטים (ל''ת)

    הכבש שושנה, 12/09/09 12:53

  • 36.

    זוועה פשוט ברברים....

    שולה, 12/09/09 12:53

    מנהג מתועב...בשם הדת...פשוט מתועב

  • 35.

    אל תדאגי, שושנה'לה! אני לא אתן לזה לקרות לך!!! (ל''ת)

    משה דץ, 12/09/09 12:52

  • 34.

    מה אתם רוצים? זו הדת היהודית! זו תורתנו הקדושה!!

    יהודי גאה, 12/09/09 12:43

    אנטישמים!!! יש לכם תלונות? דברו עם הקב''ה. אלה הן הוראותיו המפורשות בתורה הקדושה. זה מה שכתוב וזה מה שעוושים. כל מי שמתנגד הוא כופר!!

    • ואת זה כותב מי שמחלל שבת??

      ארז, 12/09/09 12:48

      אין לי הגדרה אחרת לצביעות

    • היי פנאט קטן

      אורן, 12/09/09 12:54

      אולי תלך לשחוט כבשים עם הערבים, ותעזוב אותנו בשקט...

      • זה ברור שהוא מתחזה. מדבר כמו חרדי, אבל בשבת...

        פסיכולוגית, 13/09/09 08:10

        כנראה איזה חילוני שרוצה להוציא את דיבת הדת רעה.

    • מסתבר שאלוהים הוא פנקסן קטן ועלוב נפש. (ל''ת)

      יהושוע מנצרת, 12/09/09 15:05

    • ברברי

      לילית, 12/09/09 15:46

      סוטה ועלוב נפש. ככה אתם הדתיים.תיעוב מבחיל.

    • לכל התמימים והמיתממים, ברור שכותב התגובה מלא ארס על היהדות

      ----דורון, 12/09/09 22:17

      תפסיקו לשחק לידיו(בכאילו או באמת)

  • 33.

    באמת? כבש חי נשחט? - אולי זה היה כבש מת?... (ל''ת)

    יאשיהו, 12/09/09 12:42

  • 32.

    החוב''תים הם אחד משבטי הבדואים הידועים לשמצה. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 12/09/09 12:42

    • והצפון תך אביבים שיכים כולם לגזע הארי,''דויטשלנד איבער אלעס'' (ל''ת)

      חובתי, 12/09/09 22:52

  • 31.

    לשחוט לאור יום בבת ים ? לא היתרגלו שם ? (ל''ת)

    קרלוס, 12/09/09 12:41

  • 30.

    באמת? כבש חי נשחט? - אולי זה היה כבש מת?... (ל''ת)

    יאשיהו, 12/09/09 12:40

  • 29.

    ואנחנו עוד אמורים לכבד אותם כי הם דתיים

    ronentat, 12/09/09 12:38

    אין לי שום כבוד לדת, לא למנהגיה, ולא לעושי דברה.
    שחיטת כבש לעיניי ילדים קטנים, שחיטת עופות לכפרות מול עיניי ילדים קטנים, ואני עוד אמור להנהן בהסכמה? למה? כי זה בשם הדת ואלוהים?

    הגיע הזמן שאמונה באליל כלשהו לא תהווה חסינות מהתנהגות נאותה והתחשבות בציבור.
    עובדי האלילים הללו חושבים שרק בגלל שהם מאמינים כל כך חזק אז מותר להם-
    מותר להם לזעזע ילדות קטנות במרחץ דמים מיותר, מותר להם לפלוש לשכונות ובתי ציבור, מותר להם להקים ולסלק נשים באוטובוס וברכבת, מותר להם לשדל ילדים ונוער לחזור בתשובה, מותר להם להדפיס פשקוילים שמסיתים נגד חילונים ונגד המדינה שהקימו, וכן הלאה.

    ולי אסור לצאת נגדם? למה? כי אני יחשב לאנטישמי?
    שילכו לעזאזל הם והאליל שלהם, לא משנה איזה רב הוא, באם הוא חי או בקבר.

    • נקודה קטנה שצריך להבהיר..

      נציג התורה האמיתית, 12/09/09 21:17

      לא יודע מי אלה היו, אבל אין שום מקום בתורה שכתוב לשחוט כבש בטקס חלקה, וברור שזה נגד התורה(לפחות תורת משה) לשחוט כבש במקום ציבורי, וליד ילדים, בלי להתריע. האנשים האלה פושעים, ולא מייצגים אף אחד. זה פשוט. אז תפסיקו לקשקש כל המסכנים שרעבים לקפוץ על הדתיים, על התורה, ועל ה' בכל הזדמנות. בינתיים סקרי הפשיעה בתיכונים מראים באיזה חינוך יש יותר מוסר. יותר ויותר הורים חילונים (גם בבת הספר שאני למדתי) שולחים את ילדיהם לישיבות תיכוניות, או כל מוסד שמחנך לדרך התורה. לא מעניין אותם בכלל שהילד ידע תורה, אולי הם אפילו אנטי, אבל הם יודעים היטב, שהסיכוי שהיילד שלהם יידקר, ייחשף לסמים, יגנוב, וכו וכו, הוא אפסי לעומת החברה החילונית. הם גם יודעים, שבין לבין, הילד הזה ישמע על החשיבות של כבוד הורים, גמילות חסד, אהבת אחים ואין קץ לרשימה הטובה הזו.
      אז בואו לא נטיף לתורה ולאלוקים. שבוע טוב

  • 28.

    תגובה ל''אחד'' - גזען מסריח!

    עליזה, 12/09/09 12:38

    מייקל פישר - רצח את רעייתו וילדותיו, גולדרינג רצח את ביתו הקטנה, אלי פימשטיין שרצח גם הוא את ביתו הקטנה...
    מעניין גם הם ספרדים?
    מה אתה רווה כל כך נחת ומלא גאוה בהיותך אשכנזי?
    שים לב לשמות המשפחה של הרוצחים השפלים?
    מעשה שחיתת הכיבשה הוא נפשע בעיני , ברברי לחלוטין בבריכת שחייה. אך מכאן, ולהיות מדושן עונג כי אתה אשכנזי.. והם בטח סתם מרוקאים/ספרדים ברבריים?
    ניסחפת קצת לא?... תרגיע!!!

    • עליזה צאי מהלחץ!הוא לא דיבר על האכזריות,אלא,על הנחשלות והנבערות (ל''ת)

      מורי, 12/09/09 13:07

  • 27.

    פרימיטיבים בשמורת בת ים (ל''ת)

    חוני המגלגל, 12/09/09 12:36

    • יש לך טעות בנקודת הייחוס

      אלברט איינשטיין, 12/09/09 13:05

      השמורה היא שלנו, האשכנזים, הצמחונים ורודפי השלום -
      כניסה בין 09:00 - 17:00, מקבלים כרטיסי אשראי.

      כל שאר המרחב, שייך לערבים על שלל עדותיהם, זרמיהם ואמונותם.

  • 26.

    הוי הפרימיטיביות, אלוהים. חזרנו אלפי שנים אחורה. טקסים של העלאת זבחים (ל''ת)

    מדינת ישראל הולכת לג'ורה, 12/09/09 12:31

    • מה ההבדל בין הטקס הזה לשניצל שלך?? (ל''ת)

      עינת, 12/09/09 12:53

  • 25.

    לשסף גרונות של חפים מפשע זהו מעשה שפל

    שי גולדשטיין , 12/09/09 12:30

    כל מי שאוכל מוצרים מהחי (ביצים, חלב ובשר) צריך לשקול מחדש באילו ערכים הוא מאמין ומעוניין לתמוך.

    אפשר וחובה עלינו לבחור אחרת. פרטים נוספים באתר: http://free.org.il

    • תגובתך הינה תגובה פאשיסטית (ל''ת)

      השחצן הפאשיסט, 12/09/09 12:43

    • שי צודק! (ל''ת)

      טבעוני, 12/09/09 20:37

  • 24.

    אבל בשר היא כן אוכלת ?? ...

    היא לא יכולה להירדם, 12/09/09 12:29

    איזה סוג בשר היא אוכלת ?
    בקר ?
    עוף ?
    בקר ועוף זה בסדר כי הורגים אותם רחוק מעיני הציבור.
    אלוהים כמה צביעות.
    (יחד עם זאת אינני מצדיק שחיטה של בעל חיים כל שהוא).
    (גם אני אוכל בשר כי הרעילו אותי מילדות עם בשר והגוף דורש , אלוואי והייתי יכול לחיות בלי לאכול מפעם לפעם קצת עוף).

    • חחח הרעילו אותך מילדות והגוף דורש? יא מצחיק (ל''ת)

      :), 12/09/09 19:42

  • 23.

    צביעות חיי הבוהמה. אוכלים אנטריקוט אבל מזדעקים ששוחטים? (ל''ת)

    כדי לאכול שניצל שוחטים תרנגולת, 12/09/09 12:28

    • שיידבקו השוחטים בשפעת החזירים. זה מה שהם:חזירים! (ל''ת)

      על תנאים סניטריים שמעת???, 12/09/09 18:40

  • 22.

    טוב מאוד

    יובל, 12/09/09 12:23

    שידעו הילדות מהיכן הבשר שהן אוכלות

  • 21.

    יש להלחם ביהדות החרדית מאחר והיא נוגדת לחירות האדם (ל''ת)

    Vox Ami , 12/09/09 12:20

  • 20.

    מאילו מערות הגיעו בני האדם הנתעבים האלו? (ל''ת)

    ע, 12/09/09 12:18

  • 19.

    אם אלה היו ערבים היינו אומרים שהם פרימיטיבים, ברברים ואכזרים

    אבי, 12/09/09 12:11

    אבל כנראה שליהודים דתיים מותר הכל.

    • גם על חרדים בהקשר הזה אומרים אותו הדבר (ל''ת)

      א., 12/09/09 12:29

    • גם ליהודים חילונים שקונים בשר בסופר

      בטח מותר הכל, 12/09/09 12:35

      צבועים כולכם. די להתעללות בבעלי חיים!

    • תגובה ל-19

      מעורב בעם ישראל, 12/09/09 21:25

      תגיד לי, אין לך מה לעשות בחיים העלובים שלך חוץ מלרוץ ולהגן על ערבים????????
      צא החוצה תראה כמה יהודים אחים שלך נמצאים בצרות, בסכנות, שמשוועים לעזרה!!!
      אם באמת אתה רוצה לעזור לזולת, קח כל הכוחות שלך ותתחיל להתנדב ולעזור לעם ישראל! תאמין לי יש הרבה שצריכים! כשתגמור אני אבוא איתך להגן על ערבים(מי שלא רוצה להרוג אותי) ונדאג להם לכל צרכיהם

  • 18.

    בואו ננחש לאיזו עדה הם שייכים...?! (ל''ת)

    אחד, 12/09/09 12:09

    • אשכנזים לפלפים חננות. אבל כששופטת בירם מאפשרת לשחוט כבש

      די לבריונות, 12/09/09 18:10

      לשם השעשוע לצרכי ''פולחן '' יהודי כששופט בתל אביב נותן צו להרוג כלב בריא. אז מה הפלא

    • 18 הכנס בבקשה

      ספרדי, 12/09/09 21:28

      אני מאוד אוהב את עם ישראל ורוצה בשלומו של כל יהודי, אבל אם היית לידי הייתי שובר לך ת'עצמות. ואז מבקש סליחה מהלב. מי צריך אנשים כמוך יא מגעיל

      • לספרדי: הוכחת את טיעוניי!

        אותו אחד, 13/09/09 01:01

        איך מטענה פשוטה אחת שלי (שהיא כנראה גם נכונה, תתכחש לה כמה שאתה רוצה!) לקחת את זה למקום של איומים ואלימות...?? אה?!

        אולי הגיע הזמן לחשבון נפש, במקום כל הזמן לבכות ''לקחו לי שתו לי, אני מסכן, אני מקופח''?

        ויש לי חדשות בשבילך. אני 100% מזרחי, לא קורא לעצמו ''ספרדי''. והרי מה זה ''ספרדי''? כינוי שמזרחיים עם רגשי נחיתות נתנו לעצמם כדי להיות יותר אשכנזיים (חוץ מכמה שהם באמת יוצאי ספרד. השאר, כמוני, צאצאים של יוצאי מדינות ערב, כמו הוריי, סביי וסבותיי).

        גם אני אוהב את העם היהודי ודואג לשלומו של כל יהודי, (ולהבדיל ממך וללא טיפת מורא) מאחל לך שנה טובה, גמר חתימה טובה, בריאות ואריכות חיים.

        • אשבנז= גרמניה וצפון צרפת - לא, ואני חוזר לא מזרח אירופה!!!

          רון, טורונטו, 13/09/09 07:20

          מתי תבינו את זה פולנים?

      • ל''ספרדי''

        אלכס, 13/09/09 08:37

        אתה ערבי בגנים, במראה, בהתנהגות, בחינוך ובכל דבר אחר ע ר ב י

        אז תפסיקו להתחבא מאחורי ספרדים אז יופי שאנסו אתכם בכל זאת נשארתם ערבים.

      • אבל זה נכון, האנשים ששוחטים בבתיהם כבשים (ל''ת)

        לצורכי פולחן, הם לרוב לא ממדינות אירופאיות., 13/09/09 09:00

  • 17.

    איסור כניסה לבית המקדש

    יובל, 12/09/09 12:06

    גם ביהדות יודיע שמי שעוסק בשחיטה וזה המקצוע שלו הוא פגום מלהכנס לבית המקדש וזה למה?
    כי חוסר הרגישות שנוצר אצלו לסבל החיות פוגם באנושיות שלו בהיטהרות ובקדושה...
    היהדות לא נגד הכילת בשר היא רק תיחמה את זה וניסתה למזהר נזקים אצל הסובבים.

    האם ילד מוסלמי שרואה מגיל אפס שחיטה של כבשים בחג האידל פיטר לא מושפע מזה? בודאי שכן...

    • מה ההבדל בין החרא ששוחט את הכבש

      עינת, 12/09/09 12:34

      לבין החרא שאוכל אותו?

      היהדות היא בעד צער בעלי חיים, די לחפש תירוצים. אין שום סתירה בין צמחונות ליהדות.

    • יש לך טעות

      עמוס, 12/09/09 12:44

      מאוד מעניין מאיפה אתה שואב את המידע הזה שלך?
      לדעתי אתה טועה ובענק, רק לידיעתך בבית המקדש המעשה היומיומי הוא הקרבת קורבנות,

      כלומר באופן יומיומי היו שוחטים שם חיות, אז מי לדעתך היה שוחט אותם,אם לשוחטים ,כפי שאתה אומר אסור להיכנס לבית המקדש?

      • לעמוס, אתה מוזמן לבדוק אותי (ל''ת)

        יובל, 12/09/09 15:08

  • 16.

    חבורה של צבועים.

    אלון, 12/09/09 12:04

    לאכול בשר אתם יכולים חופשי... כל עוד לא רואים מאיפה זה בא.

    או שתאכלו בשר ותשתקו ,או שתהיו צמחוניים ותתלוננו.

    כל אפשרות אחרת היא צביעות.

  • 15.

    פרמיטיבים פאנטים ! (ל''ת)

    עמיר, 12/09/09 12:04

  • 14.

    מצחיק משהו...

    ג'וש, 12/09/09 12:02

    כולם מזדעזעים מהרגשות העדינים של הבנות.
    הרי אם ניקח חיים של כבש, מול זה שילדה לא תצליח להרדם בלילה - מה יותר גרוע?

    האפליה הזאת חסרת כל בסיס. אין לנו שום זכות להרוג בעלי חיים, לא בגלוי ולא מאחורי דלתות.

    www.free.org.il

  • 13.

    שסניקים מסריחים אתם הזבל של החברה הישראלית

    עמיחי, 12/09/09 12:00

    אתם ויחד איתכם כל החרדים .
    זבל זבל זבל תתי אדם.
    שאלוהים ייקח אותכם ויחד איתכם את הרבנים שלכם.

    • אמן (ל''ת)

      omadawn , 12/09/09 12:47

    • צודק 100000000% (ל''ת)

      אלכס, 13/09/09 08:34

  • 12.

    צבועים תרגיעו....

    במבי, 12/09/09 11:50

    לא שאני מצדיק את הארוע, אבל מה ניראה לכם ששחיטה שלא רואים יותר הומנית????

  • 11.

    הסיוט לא נגמר כול יום סיפור חדש ..מקרה מצער ומטומטם..לא מבין (ל''ת)

    ירח כחול , 12/09/09 11:50

  • 10.

    עם כל הזעזוע שבדבר

    אוהבת חיות, רמת גן, 12/09/09 11:48

    קוממה אותי תגובת את הבנות שאמרה: ''הם יכלו לעשות זאת במקום אחר''. כלומר, לא עצם הרצח של בעל חיים חף מפשע זעזע אותה, אלא העובדה שזה נעשה לנגד עיניה. ואם הם היו עושים זאת במקום אחר ולא מול עיניה, זה היה בסדר מבחינתה? כנראה שכן.

    מצד שני, אולי זה ישפיע לפחות על חלק מהילדות להימנע מבשר, ואז מעז יצא מתוק.

    • יותר מזה

      כל מי שאוכל בשר צריך לראות שחיטה, 12/09/09 12:12

      ואז להחליט אם מתאים לו או לא

      • להחליט אם מתאים לו או לא?

        כבשה תמה, 12/09/09 12:29

        מוזר. ואני חשבתי שהשאלה היא אם מתאים לכבש או לא.

        עברו לטבעונות.

      • ומי שאוכלמ מרשמלו (ג'לטין) שיראה איזה סבל עובר הדג לפני שטוחנים לו את

        אלעד, 12/09/09 13:44

        העצמות.

        אין גבול להתחשבות בעולם החי והצומח.
        והצמח אינו יצור חי?
        והתרנגולת מטילה ביצים ''בכיף''? (בעיקר אלו הגדולות).

        אין מה לעשות, זה הטבע,אחד אוכל את השני.
        הפרת האיזון מצד האדם היא הבעיה ,וציד חיות הבר למשל, הוא פשע, אך חיות בית נשחטות לאכילה מאז וגם כיום.

        ומה תגיד על הסבל שעוברים אנשים כדי לחרוט על גופם איזה ציור או כיתוב (שנראה להם באותו הרגע) מ-א-ג-נ-י-ב או שמנקבים את גופם כדי לשים שם חתיכת מתכת?

        • נראה שלך זה ממש לא מפריע,

          1, 12/09/09 16:17

          לא הסבל של הדג, או הכבשה או שום דבר אחר,
          זה חלק מהטבע,
          טוב שלא כתבת את הטיעון המפורסם ש-
          ''אם אוכלים עגבניה זה לא כואב לה?'',
          ועוד שאר הגיגים מטופשים של אוכלי בשר שאין להם מה להגיד.
          מי שלא אוכל בשר ויודע על מאכל שיש בו מרכיב בשרי,
          לא יאכל אותו.
          בניגוד כאמור לאוכלי בשר שלהם שום דבר לא מפריע.

        • זאת התגובה הכי מטומטמת שקראתי

          רוצחת עגבניות, 12/09/09 21:10

          הבעיה היא לא באכילת חיות אלא בהתעללות בהן, אם אתה חושב שלהתעלל בבעלי חיים ולרצוח אותם בשביל שתהנה מהמנה שלך זה מוצדק אז אתה אדם רדוד ואגואיסט.
          רוב האנשים שמדברים כמוך לא ראו מעולם מה קורה למנה שלהם לפני שהיא מגיעה לצלחת, אז הגיע הזמן לפקוח עיניים.
          ואת החיה לא שואלים אם לתבוע עליה מספר או לשים אותה בתא קטנטן שלא תזוז במשך חצי שנה כדי שיתרכך לה הבשר- לעומת האדם שמקעקע או מחורר את עצמו מרצונו החופשי.

          אם אתה מדבר שטויות לפחות תדע את העובדות.

  • 9.

    ניהנו עם של מרגרינות פלא שאנשים היום לא עושים צבא (ל''ת)

    אוי ליבי ליבי.., 12/09/09 11:46

    • מה הקשר? צריך לשחוט חיות כדי להיות ראוי לצבא? (ל''ת)

      גועל נפש, 12/09/09 12:19

      • אבל שוורמה כבש אתה אוהב הה? (ל''ת)

        המוכיח בשער, 13/09/09 06:50

  • 8.

    ברברים מסריחים (ל''ת)

    avi, 12/09/09 11:45

  • 7.

    גועל נפש

    עדי, 12/09/09 11:44

    ברבריות לשמה.
    מי שמסוגל לשחוט כבש באכזריות שכזו לבטח הדבר האחרון שמעניין אותו זה איכפתיות מהסובבים.

  • 6.

    הכתבה על ישראל או על אפריקה???

    חיים, 12/09/09 11:43

    באיזה טקס מדובר???

    • על השילוב שבין ישראל לאפריקה (ל''ת)

      מוטי, 12/09/09 11:58

    • על אנשים מצפון-אפריקה שגרים בישראל. (ל''ת)

      דני, 12/09/09 18:51

    • טקס השיבה לאפריקה (ל''ת)

      ושבו בנים, 12/09/09 23:20

  • 5.

    אולי איזה שניצל טוב ירגיע את הילדה (ל''ת)

    ילדה לא נרדמה בלילה = ידיעה בעיתון, 12/09/09 11:42

    • גם אתה חושב שפרה זה חיה ושניצל זה ציפור? (ל''ת)

      גולדה מאיר, 12/09/09 14:07

  • 4.

    אם זה הטקס המתקיים בפתיחת בית כנסת, אז שלא יפתחו.

    r, 12/09/09 11:40

    ברברים פרימיטיביים.

  • 3.

    גועל נפש. (ל''ת)

    r, 12/09/09 11:38

  • 2.

    מטורפים, נמאסתם!

    omadawn , 12/09/09 11:35

    אנשי כתות חסרי מוח ומצפון, מטורפי דת מסונוורים מרוב חשיבות עצמית וצמאי דם וריגושים, במפגש מיותר עם תרבות אנושית מתקדמת יותר.
    מישהו חייב לתת על כך את הדין - ואני מצפה מהורי הילדים לתבוע על הפגיעה בילדים ועל הצלקת הנפשית שהשאירו בהם חבורה של פסיכים חסרי מחשבה.

    • מי הם הפסיכים חסרי המחשבה?

      כבשה תמה, 12/09/09 12:27

      אלה ששוחטים את הכבש או אלא שאוכלים בשר וחושבים שהם טובים יותר?

      כל מי שאוכל בשר שותף לרצח כזה, כל יום, כל יום. הבעיה בכתבה היא לא שהשחיטה נעשתה מול ילדות. הבעיה היא שהשחיטה נעשתה.

      עברו לטבעונות עוד היום.

      • יש הבדל גדול בין שחיטה לצורך טקסי-פגאני

        omadawn , 12/09/09 12:46

        ובין שחיטה לצורך מאכל.
        להזכירך, אכילת בשר אינה המצאה של בני אנוש, וכן, בני אדם של היום הם קרניבורים. לפחות רובם.
        מדובר פה מעבר לאכילת בשר - מדובר בביצוע טקס פגאני, שחיטה לצורך הטקס עצמו, ובמקום שבו משחקים ילדים ותוך זיהום מי בריכה בדם!

        צריך להיות מטורף חסר דעת כדי לבצע דבר שכזה.

        • אתה לא חושב שניסחפת

          המוכיח בשער, 13/09/09 06:42

          בסך הכל לדעתי עשו טעות שלא חשבו על הילדות
          אבל לעירוניים זה מאד קשה.בטוח שאף אחד לא התכוון לגרום להם שום טראומה.
          אחרי הכל הם בעצמם שוחטים וזה לא מטריד אותם.אז הם חושבים שכולם כמוהם.
          אבא שלי היה שוחט והיה מאלץ אותי להחזיק את הכבש זה היה מאד קשה ומזעזע בשבילי כילד בן 6 אבל לאחי זה לא הפריע בכלל.לא כולנו אותו דבר.
          צריך להסביר להם שעליהם להיות יותר מתחשבים כשהם שוחטים כבש באזור עירוני
          מבטיח לך שכל ילד מושבניק בן 5 רואה את זה הרבה פעמים בלי להתרגש

  • 1.

    Shocking! I was sure that Shawarma grows on the trees! (ל''ת)

    Danidin, 12/09/09 11:32