• 53.

    התקשורת והחוקרים נובחים ומזהירים ושיירת שקשוקת ההון-שלטון עוברת (ל''ת)

    מיכל בלי אישור ובלי היתר, 20/08/09 14:42

  • 52.

    מדוע לא יוטמן המיכל באדמה?

    עו''ד יובל, 15/08/09 10:17

    אלו שאומרים ''אל תדאג'', מפחידים אותנו יותר מכולם.
    אנחנו מכירים את רמת המנהל הציבורי. מדובר בשיטחיות, בבעלי אינטרסים וחלמאות.
    כלל לא מובן מדוע לא מוטמן המיכל הנוראי בעומק 12 מ' בתוך האדמה ומעליו שיכבת מיגון.
    בכך תקטן הסכנה במאות אחוזים.
    האם גיליתי את אמריקה? נראה לי שלא. נראה לי שבעלי העניין שמעו את האפשרות כבר כמה פעמים. אך להוציא כסף מהכיס, היה חבל להם.
    מה עם אנשי המ' להגנת הסביבה...? אלו כבר מתכננים את המשך הקריירה....ראו את שיטת השקשוקה...

  • 51.

    ולמה ליונה יהב זה לא אכפת?

    חיפאית, 15/08/09 08:15

    איזה מין ראש עיר יש לחיפה? גועל נפש.

    • ממה כן אכפת לו??? (ל''ת)

      tami...me , 15/08/09 11:52

      • לשליטים,עסקנים ופוליטיקאים בכלל לא איכפת מכלום (ל''ת)

        עסקנים,שליטים ופוליטיקאים בכל רמה=אסון טוטאלי, 15/08/09 21:23

      • מכלום כי גם הוא רק עוד 1 מכל הפוליטיקאים במדינת ישראל (ל''ת)

        רק העם חייב לקבוע לעצמו ולמדינה ולא שייקבעו בשבילו, 15/08/09 21:26

  • 50.

    אלהיפ ישמור (ל''ת)

    laveeg , 15/08/09 01:59

  • 49.

    SHHHH.. אל תעירו את ראש העיר חיפה יונה יהב, הוא אכל הרבה שקשוקה (ל''ת)

    ''אין זיהום אויר ואין סכנה במפרץ חיפה''.., 14/08/09 17:04

  • 48.

    המדינה כ-ערס צעצוע

    רינגטון, 14/08/09 14:18

    רעש וצלצולים, בסוף נרים איזה מקל, או עלה של זית, ויוותרו לנו.. ובינתיים האזרח מסתפק בטיוח במקום טיפוח.
    ככה זה כשמקימים מדינה על סטטוס קוו במקום על חוקה, אין יחיד ואין קהילה, חוץ ממי שבא בקומבינה.

  • 47.

    בטח הפרופסור הזה אנטי ציוני

    ירחמיאל מחיפה, 14/08/09 14:09

    רק אנטי ציוניים מנסים לזרוע פאניקה בקרב הציבור המטומטם של חיפה .

    וברצינות אם רק חלק ממה שנכתב פה נכון הרי שהאחים עופר כן אלו משיטת השקשוקה הם יותר גרועים מהחיזבללה , ונסרללה כולל.

    כמובן שהם הולכים לבנות איצטדיון יפה שיקרא איצטדיון סמי עופר, במקרה חס וחלילה של פגיעה או תאונה במיכל ייתכן שמשפחת סמי בעצמה תשב לבד בטריבונות שאומרים כי יכילו 32 אלף מקומות ישיבה.

    מי קשור לרשיון הזה שניתן לבנית המיכל מי ראש הממשלה או שר הביטחון שאיפשר זאת, חפשו בקשרי הון ושלטון. האם לא מדובר במשפחת רבין?

    יש מערכת שלמה של השתקה בנושא הזה ואנשים רבים וחשובים מנסים למנוע עד כמה שזה לא יאמן, את הזזת המיפגע המסוכן מהאיזור הזה.

    גם הממשלה הנוכחית לא תוכל לומר לא ידעתי!

    לא יאמן כי מהמרים על כל כך הרבה חיי אדם.

  • 46.

    כל עיר וסיכונה

    מוטי חיפה, 14/08/09 14:03

    האם תושבי צפון ת''א בטוחים בחוות הגז הגדולה בארץ בפי גלילות?
    תושבי אשקלון וחוות הנפט הגדולה בארץ?
    ירושליים לא מסוכנת כאשר לידה שכונת מאה שערים?(בנות תנסו שם ללכת במחשוף)
    מיכל האמוניה לא יהווה סיכון לו יקברו אותו באדמה בעומק של 20 מטר לפחות, לאחר שיהרסו את הקיים
    בארץ קטנה כשלנו כל אחד רוצה שהסיכון יהיה בחצרו של...השני

  • 45.

    המדינה מתנהגת כמו ערס צעצוע

    מתריסה ומתרפסת, 14/08/09 13:44

    מרוב לחץ לא מתייחסים לשום נושא/אדם באופן מעמיק, סומכים על הקומבינה והקשרים עם כח עליון/שלטון.
    מכסימום ננצח איכשהו בעוד מלחמה, מכסימום נתנתק מעוד אדמה ושלום על ישראל.
    הקמנו מדינה? האזרח נבלע בקהילה בלתי מורגשת, חסרת חוקה ושירות לאזרח.
    ראשי הממשלה מזגזגים בין סקטורים במקום לאפשר את מיזוגם באמצעות העדפת פיתוח תרבות וטיפוח היחיד, טיפוח במקום טיוח.

  • 44.

    כל מי ששרת בצבא-יודע כי רק השם שומר עלינו בניסי ניסים-ישתבח שמו לעד. (ל''ת)

    מעניין , 14/08/09 13:41

  • 43.

    רק משטר נשיאותי יכול לטפל בבעיות מסוג זה

    אלון, 14/08/09 13:35

    בשיטה הפוליטית הישראלית המבוססת על קואליציה ופשרה תמידית, אין כל אפשרות להתמודד עם בעיה כזאת.
    כל אחד מושך לכיוון אחר, ולאף אחד אין מוטיבציה אמיתית לפתור את הבעיה.

    • ויפה דקה אחת קודם . (ל''ת)

      שששבשש , 14/08/09 15:55

    • רק העם חייב לנהל את חייו ולא שום משטר כזה או אחר (ל''ת)

      הגיע הזמן לתת לעם להחליט בעצמו על חייו וארצו, 15/08/09 21:28

  • 42.

    כבר דובר רבות בנושא לפני כ-20 שנים-את ממשל החונטה,זה לא מעניין.

    מעניין , 14/08/09 13:11

    העיקר לתת לבעלי ההון להתעשר-זו מצוות החונטה היחידה.

    • ברגע שיש משטר כלשהו שקובע לאזרחים הכל זה כבר חונטה (ל''ת)

      די לשילטון החוק והסדר רק העם צריך לנהל את חייו, 15/08/09 21:35

    • ברגע שאוכלוסייה מסויימת והמשטר קובעים, זה כבר חונטה (ל''ת)

      על העם הפשוט להתנגד לכל סוג שילטון שמנהל את חייו, 15/08/09 21:37

  • 41.

    כעובד מאד ותיק {גימלאי} במסוף אני מבקש לומר ש...

    ששון, 14/08/09 13:03

    בישראל שמים רמזור אחרי שכמה אנשים נהרגים.אמר חבר בעבודה שאנחנו מובילים בעולם בוועדות חקירה,ובלעשות על האש.לגופו של עניין זה לא המקום לפרסום מידע מסיבות מובנות,זה המקום לבקש להקים תחנת מישנה לכיבוי אש כמו שיש בפריסה הארצית אולי זה יעלה במשהו את הרמה של מתן פתרונות לתקריות אפשריות.הפתרון שיש כרגע במסוף זה לא הליגה העליונה מה שצריך להיות כבאים מקצועיים שכל תפקידם הכרת המסוף וטיפול בחרום העלויות על הנמל כי זה הרציף שלו הוא בעל הבית וצריך לספק שירות כיבוי והצלה.הרעיה לטענה שלי היא שהרבה שנים לנמל הייתה תחנת כיבוי קטנה.רשות שדות התעופה מחזיקה כוחות כיבוי ולא מבקשת מחברות התעופה שתת שרות כיבוי ספציפיות.הנמל והרשויות עושים טעות וזה צריך להיפסק כאן המקום ללחץ ציבורי .על ראשי הרשויות שם זה צריך להתחיל.ובתקשורת לה יש כח לעורר את הנושא.

  • 40.

    יש לי תשובה..

    יהודי, 14/08/09 12:31

    כנראה שארץ ישראל הגדולה לא נשכחה..רק מחכים לתירוץ על מנת להשמיד את לבנון ולספח אותה לארץ..זאת גם יכולה להיות סוריה תלוי מי מהן תיפגע במיכל האמוניה

  • 39.

    Thank You

    Ahmad the islamic extremist, 14/08/09 12:28

    Google translation is great, Google Earth is great, Allah is great, now let's blow stuff up.

  • 38.

    אני בטוח שהאיראנים יודעים זאת

    אורי, 14/08/09 12:16

    מצד שני, יש בידיעות הלוו משום נחמה פורטה, כי ברור לכל בר בי רב שישראל לא תתקוף את אירן גם אם הימנים שטופי המוח יעמדו על הרגליים האחוריות ויכשכשו בזנבם המכוער.

  • 37.

    מדינה זל זלזלנים. קשה לכם לראות את הסכנות באות, אז אתם עושים טעויות

    חושבים שאנחנו USI - אין דבר כזה, 14/08/09 11:53

    לא להאמין פשוט .. תנו עוד נקודות חולשה, זה בטח יעזור.

  • 36.

    תושבי חיפה והקריות די לאדישות-בואו ונחסום את המפרץ

    jope, 14/08/09 11:52

    רק בהפגנה אלימה וכוחנית ירד האסימון למקבלי ההחלטות מהפוליטיקאים לא יצא כלום.

  • 35.

    מחירי הנדלן למגורים בחיפה כתלות במיכל ובמזהמים במפרץ

    jope, 14/08/09 11:50

    עכשיו תבינו למה מחירי הנדלן בקריות ובחיפה תקועים שנים ביחס לגדרהחדרה.
    נניח שבקריות ובחיפה יש 100,000 דירותשעלותן בממוצע 500,000 שח לדירה, קרי: 50 מיליארד ש''ח ערך הדירות.האם מוצדק שסכום ענק זה תקוע,וכתוצאה 100,000 בעלי דירות לא רואים נחת בהשקעתם? וזאת עקב רווחת בעלי הון מעטים, ומס מועסקים שאינו עולה על 1500 איש במפרץ, אין פה כל הגיון אלא אטימות מרושעת.

  • 34.

    הון שלטון והתוצאה הבלתי נמנעת -- הקריות וחיפה על המזבח

    jope, 14/08/09 11:39

    גם אם 50% מהעובדות נכונות אזי יש להעיף את המיכל יחד עם חיפה כימיכלים מאיזור הקריות, הרווח המיידי יהיה עצום 1. איכות חיים משופרת 2. עליה משמעותית במחירי הדירות 3 ביטחון קיומי.

  • 33.

    המיכל הוקם בדין ע''פ רשיון הקמה!!!בניגוד לחוק!!!!

    בר דרור דוד, 14/08/09 11:28

    לצערי הרב פר נוטע צודק בדאגתו, יש מחדל מיום הקמת המשרד אנשי המקצוע שהוכשרו לאורך השנים בהערכות סיכוני בריאות סביבתים ירדו לחו''ל.
    רם מנכ''ל המשרד דר עינבר טען ב4.11.08 בדיון על עתיד בריאות תושבי הנגב כי משרדו אינו עוסק בתחום והוא אגרונום.
    ראו המסמך שהונך לפני שבועים על סקר סביבתי בנגב על הקמת עיר הבהדים אן שום נגיעה לבריאות.
    טוב יע/שה השר ארדן ויערוך בדק בית בהול!!!

  • 32.

    כה אופייני לחפיפלנד .

    שששבשש , 14/08/09 11:25

    המיכל הרי יכול להפגע ולהנזק גם ע''י כוחות הטבע ,כולל ארוזיה מתמשכת .
    אין שום אפשרות להתגונן כנגד מפגע מסוג זה ועל כן יש להעביר את המיכל מיידית לאיזור לא מיושב .

  • 31.

    צריך לעשות משו בנושא!

    מאור, 14/08/09 11:14

    צריך שמישהו יקח את הנושא לידיים! זה לא צחוק זה עסק רציני וכדאי מאוד שאנשים יתעוררו!!...
    טוב שיש את פרופסור עמוס נוטע שמבין בנושא ואולי אף יכול למנוע זאת.

  • 30.

    איפה גלעד ארדן?

    גקו, 14/08/09 11:12

    כשמדובר באזרח הפשוט הוא לא מפחד לחייב אותנו ללבוש אפודים זוהרים וקסדות לאופנים, אבל כשמדובר באחים עופר שמסרטנים את כל המפרץ פתאום הוא מהסס.

    תתחיל לעבוד גלעד!!!

  • 29.

    ''בחיפה כימיקלים סירבו להגיב על הדברים''?!?!!

    לפרקוןן, 14/08/09 11:08

    מר עופר מסכן מאות אלפי אנשים כדי שהוא יוכל לעשות עוד כמה שקלים, והוא לא רואה לנכון להגיב על הדברים???

    • לא להתבלבל

      יוסי, 14/08/09 11:52

      מר עופר אינו קשור ל''חיפה כימיקלים'' אלא ל''כימיקלים לישראל'' שאיננה בעלת מיכל האמוניה.
      לא צריך לדחוף את מר עופר לכל צרה המאיימת עלינו. לפעמים הוא לא קשור לעניין

    • מי נתן את האישור לבניית המיכל

      חיפאי, 14/08/09 14:12

      קשור במפלגת האבודה .

  • 28.

    THANK YOU FOR THE INFORMATION !!!!!!!!

    Mahmud, 14/08/09 11:03

    Very important information to us !!!!!!

  • 27.

    נשמע מאוד מפחיד יש לעשות משהוא דחוף . בייחוד עכשיו שנסראלה קרה מאמר זה (ל''ת)

    יוסי, 14/08/09 11:02

  • 26.

    למה מפרסמים את זה???? מעדכנים את השונאים שלנו לא חבל?? (ל''ת)

    tami.me , 14/08/09 10:56

  • 25.

    אפשר לאחסן את האמוניה באניות , רחוק מהחוף

    KLET, 14/08/09 10:51

    אף אחד לא חשב על זה? זה נראה לי כמו ביצת קולומבוס.

  • 24.

    איזה יופי ששמו דגל ישראל על המיכל! כבוד! (ל''ת)

    ג'ורה, 14/08/09 10:44

  • 23.

    חייבים ראש עיר עם בייצים ואופי ואומץ, דחוף ולא כולנו נמות

    חיפאי אמיתי, 14/08/09 10:41

    פה כתקלה קטנה ביותר. יש להעיף את המיכלים דחוף ובנחישות תוך 45 יום צו דחוף. כאילו האחים עופר ביקשו משהו. מוטיבציה לפחד על הילדים שלנו קדימה ראש העיר תעשה צעד ראשון לטובת האזרח, לטובתנו. לא לנדל''ניסטים לא לקבלנים שסללו כבישים לרכבת ואין רכבתת אך המכרזים שולמו עד תום.יאללה לא מעניין אותי כיכר עם פרחים, או קבלת שבת ליד העסקים של החברים בעיר. רוצה לחיות תעיף את המיכלים האלו.

    • WOW

      Just a one , 14/08/09 11:14

      So lets!
      45 days

      I would vote for you any day for mayor

  • 22.

    רגע, חיפה זה בת''א?

    בועהיסט, 14/08/09 10:38

    לא? אז מה אכפת לי?

    • יש מקום כזה ת''א?, כי אם כן אז זה לא מעניין אף אחד (ל''ת)

      מה זה תל אביב בכלל?, ואם יש, אז איפה זה תל אביב?,, 15/08/09 21:41

  • 21.

    כתבה מגמתית חד צדדית

    א. פקר, 14/08/09 10:36

    דאגותיו של הפרופסור מהטכניון חשובות אך מבוססות על חוסר ידיעה. חוסר הרצון לתגובה של כימיקלים ברור - אך מדוע הכתב לא פנה לעיריית חיפה, להרצל שפיר שריכז ועדה בנושא, המשרד להגנת הסביבה, או חס וחלילה לפיקוד העורף? כולם טועים ורק הוא צודק?
    כתוצאה, קיבלנו כתבה מגמתית המהלכת אימים על הציבור - ''ברדיוס 16 ק''צמ יש 200 אלף תושבים'' ומייד אנחנו מתחילים לדמיין שכולם יפגעו. האמת רחוקה בכמה סדרי גודל, אבל אני מניח שככה מושך יותר קוראים ומעלה רייטינג...
    אני לא מבקש לטעון שהמיכל ממוקם במקום הנכון, וגם אני הייתי שמח אם היו מרחיקים אותו, ואת כל מערך השרות סביבו, אבל מכאן ועד לנאמר בכתבה המרחק גדול מאוד.
    ושיהיה ברור - ההערה שלי איננה לפרופסור. לאנשים מותר שיהיו דעות וטענות מנותקות מהמתיאות. ההערה שלי לזמנחיפה על עבודה עיתונאים רשלנית וחסרת אחריות.

    • כתבת הרבה ולא אמרת כלום

      יש לך נתונים סותרים אז תביא אותם, 14/08/09 12:43

      יש דוח בנושא? איפה הוא, אפשר לקרוא אותו?

      • כן יש דו''ח

        אחד, 16/08/09 10:45

        דו''ח של ועדת הרצל שפיר שלא רק ראיינה אנשים אלא גם בדקו תרחישים שונים והמסקנה - המיכל אינו מסוכן.
        תנסה לבדוק מי נלחם נגד פירסום הדו''ח (רמז - אנשים כמו פרופסור נוטע) ותבין !

  • 20.

    יש להעביר המפעל ליד עזה - גבול עזה מצרים (ל''ת)

    המקום הטבעי, 14/08/09 10:23

  • 19.

    medina zona

    avi, 14/08/09 10:23

    busha

  • 18.

    רק כשיוחלף יונה יהב יחזור הסיכוי לעיר הזאת לעלות על דרך המלך!

    ניסים, חיפה, 14/08/09 10:20

    התושבים עוד לא מבינים שמקור כל הצרות כאן הוא ראש העיר, העסקן מהזן הכי נחות, שהם בחרו להוביל כאן.
    הייאוש מתבטא דווקא בעובדה ששיעורי ההצבעה לראשות העיר חיפה היו נמוכים במיוחד (39%), ומתוכם רק 47% הצביעו ליהב. חשבון פשוט מעלה שיהב נבחר ע''י כ-18.5% מבעלי זכות הבחירה, שהם פחות מ-45,000 תושבים.
    זה המנדט שקיבל ראש העיר להשפיע על חיי כולנו ועל העתיד של העיר העצובה הזאת.
    אנשים חושבים שבניה של טיילת וחצי, ואירוח (גרוע באיכותו) של פסטיבל האוכל התל-אביבי - הופכים את העיר הזאת לראויה לשמה. זוהי פרובינציה של הקריות התוססות, שלא לומר של תל-אביב העיר היחידה בישראל. יש כאן דאגה לעשירים בלבד, חוסר התייחסות לתנועה אורבנית סבירה בעיר, יריקה בפניהם של סוחרים, הזנחה של מערכות ביוב ותברואה, וחוסר אכפתיות מצעירים, שנוהרים החוצה מכאן. העיר השכנה נשר הופכת להיות פנינת הצפון, עוקפת את חיפה בתוצאות החינוך, והצעירים כאן לא מוכנים להתגייס לשירות קרבי, אם בכלל. חיפה של פעם איננה עוד. היום זוהי עיר של עוני ופשע, רוסים וערבים.
    רק כשהתושבים יבינו את זה ויחליפו את ראש העיר, נוכל יחד לדאוג לבריאותנו ולעתידנו!!

    • בחיפה מחירי הדירות הכי נמוכים בארץ

      גלית, כרמל, 15/08/09 08:18

      אבל מצד שני מחירי הארנונה בחיפה הם הכי גבוהים בארץ. גם זה משהו.

      • את ישראלית בועתית, מדינת ישראל בכלל=הבעייה ולא חיפה (ל''ת)

        אין עתיד בישראל כי ישראל זה לא אירופה/אמריקה, 15/08/09 21:43

    • שטויות, הבעייה=ישראל והישראלים בכלל ולא חיפה (ל''ת)

      ישראל=עם ומדינה מחוסלים וללא עתיד, 15/08/09 21:45

    • מה שאמרת מאפיין את ישראל כאחד ראה שיטת השקשוקה (ל''ת)

      ישראל=עולם 3 כי כאן המזרח התיכון ולא אמריקה, 15/08/09 21:47

    • ניסים מדינת ישראל מתה ות''א=הפיקציה מס' 1 ולא חיפה (ל''ת)

      אין עתיד בישראל, 17/08/09 04:10

    • ניסים כי אין סיכוי למדינת ישראל בכלל ובטח שלא לת''א (ל''ת)

      ישראל=עם ומדינה ללא עתיד, 17/08/09 04:13

  • 17.

    מי צריך מודיעין שיש את התקשורת הישראלית? (ל''ת)

    חסן נסראללה, 14/08/09 10:19

  • 16.

    מדינת הדפוקים והמטורללים

    ליאת, 14/08/09 10:18

    עוזבת בשמחה את המקום הנורא הזה. שלום ולא להתראות.

    • צודקת לגמריי רק תמליצי על מקומות טובים בעולם אם יש (ל''ת)

      ישראל=עם וארץ/מדינה קשים ובלתי נסבלים, 15/08/09 21:49

  • 15.

    (משחקים בחיי התושבים ))))))))))))))))))))))))))) (ל''ת)

    מדינה מפגרת!, 14/08/09 10:09

  • 14.

    בסוף אנחנו נמות בגלל שמשהו רוצה לחסוך כמה דולרים. (ל''ת)

    דוד.קריות., 14/08/09 10:08

  • 13.

    נוטע סרב להצטרף לועדת שפיר

    מקור נאמן, 14/08/09 10:04

    פרופ' נוטע הוזמן להשתתף בועדת הרצל שפיר וסרב, כנראה שחשש שהעובדות יבלבלו אותו. נושא המיכל הוא יותר ויותר נדל''ני בגלל התכנית לפינוי חוות המיכלים של קרית חיים.

    • אין שום קשר:

      מקור לא נאמן, 14/08/09 12:02

      בחוות המיכלים בקריית חיים מאוחסן נפט. אםילו אם מיכל נפגע ומתלקח, אין סכנה לתושבי הסביבה. מיכל האמוניה מרוחק קילומטרים מחוות המיכלים, אין שום כוונה או אפשרות להפוך את השטח לשכונת מגורים - מדובר בשטחי נמל הקישון. ואמוניה שמשתחררת לאוויר מסובה כלשהי - כן מסכנת בני אדם.

  • 12.

    פחות שמאלנים-זה חיפה..... (ל''ת)

    בני, 14/08/09 10:04

  • 11.

    בוקר טוב מר נוטע...מדברים על זה 28 שנים! לא פחות! נו, ומה עושים? כלום! (ל''ת)

    הפרופסור פתאום התעורר והמסכן לא יכול לישון..., 14/08/09 10:00

  • 10.

    אמוניה בשיטת השקשוקה

    ליאור, 14/08/09 09:43

    את פי גלילות שהיה הרבה פחות מסוכן הסירו.
    רק העוה שמדובר בתושבי חיפה ממשיכה את חייו של המתקן השמשוקץ הזה .
    תנו לרפי גינת ולאמנון לוי לעשות עוד תחקיר על כוליפורמים בחומוס .
    ובא לציון גואל ויונה יהב לחיפה.

    • בולשיט פי גלילות הוסר רק אחרי 18 שנות מאבקים קשים (ל''ת)

      ישראל=עם ומדינת קומבינות ועולם שלישי סטייל אפריקה, 15/08/09 21:52

  • 9.

    תעשו עוד תחקיר על כוליפורמים בחומוס (ל''ת)

    ליאור, 14/08/09 09:40

  • 8.

    ולחשוב שנלקחו גם מסיכות האב''כ ולא הוחזרו

    מ, צפון, 14/08/09 09:38

    קבלו תוצאה של אסון המוני כאשר לחצי מיליון איש אין מכשיר אישי להתגוננות בדרכי הנשימה

    • מסיכות כסת''ח

      מסיכות כסת''ח, 29/12/10 11:07

      לכל החוכמולוגים
      מסיכות אב''כ לא יעילות נגד גז אמוניה
      בדוק!!!
      - מאחת שגרה ליד 80 טון גז אמוניה בדרום הארץ ונלחמת נגדם

  • 7.

    אזרחים קטנים, מתי תפנימו שהמדינה לא שמה עליכם, ולאף אחד לא אכפת שתמותו

    חיפאית לשעבר, 14/08/09 09:36

    אזרחים קטנים שלי, מתי תפקחו את העינים ותבינו שמדינת ישראל, הכנסת והממשלות, לא שמים עליכם קצוץ, בעיניהם אתם לא בני אדם אלא חתיכות בשר שלא מעניינות אף אחד, אתם יכולים למות כמו זבובים ואף אחד לא יהיה אכפת?
    מתי תבינו שגם אם המיכל הזה יתפוצץ, ומאות אלפים ימותו (תינוקות ופרופסורים וילדות יפות ואמהות) - גם אז, השר להגנת הסביבה ימשוך כתף וימשיך לקרוא את מדור ספורט במכונית השרד הממוזגת שלו, כי מה אכפת לו כמה מאות אנשים קטנים שהוא לא מכיר? סתם חתיכות בשר.

    מתי תבינו את זה?
    לא הבנתם כשהמדינה רצה עד בג''צ כדי להתחמק ממיגון העיר שדרות.
    לא הבנתם כשהמדינה יצאה למאבק משפטי כדי להתחמק מפיצוי ללוחמי השייטת שלקו בסרטן.
    לא הבנתם במלחמת לבנון 2, כשמילואימניקים נשלחו לשטח אוייב בלי מיגון ובלי אוכל, כי חיי אדם לא שווים את הכמה שקלים האלה.
    לא הבנתם כששופט פסק שזה בסדר לדרוס אתיופית, הכל נסלח אם אתה בן של רב.

    אני הייתי קצינה בצבא, כי הייתי צעירה ומטומטמת. הילדים שלי כבר לא יגדלו פה, ואני מקווה שכף רגלם לא תדרוך במקום המקולל והרע הזה.

    • את מתארת מצב איום ונורא שבאמת קיים כאן המדינה הולכת פייפן

      הצעירים עוזבים את הארץ, 14/08/09 10:46

      זה לא מצחיק אבל כניראה שרק החרש והברזל ישארו כאן על פי הכרעה ובאין ברירה כל השאר יעופו מכאן הארץ הזו תמסר לערבים על מגש הכס של נתן אלתרמן

    • לצערי אני לא בטוחה שחו''ל זה מקום יותר טוב

      הדס, 14/08/09 10:59

      יש איסלאמיזציה קיצונית בכל העולם. האנטישמיות מתפשטת ואין לדעת מה ילד יום...

      • האמת שכל העולם מחוסל השאלה=איפה שורדים יותר זמן (ל''ת)

        כל העולם כולל ישראל הינו זכרונו לברכה, 15/08/09 21:55

    • אמן

      שוקו, 14/08/09 11:15

      העיקר שבסוף אנחנו חוזרים להצביע לביבי/ליבני/ברק כדי שהם ימשיכו לעשות למען בעלי ההון על חשבוננו.

    • רחמנות

      שמואל, 14/08/09 11:48

      את ממש מסכנה ' כנראה שהחיים אכזבו אותך 'ממש רחמנות .לא חסרים אנשים עם דפקטים .

    • אמת רק תחליפי את השם חיפאית בשם ישראלית לשעבר (ל''ת)

      העולם כולו מחוסל אז מטבע הדברים גם ישראל מחוסלת, 15/08/09 21:57

  • 6.

    מסיכות מילוט

    יגאל, 14/08/09 09:34

    עיריית חיפה חייבת לצייד כל תושב במסיכת מילוט להצלת חייו של האזרח הקטן.
    לפחות טיפול ראשוני בבעייה הכאובה .
    זה ממש מסוכן ולא מקום למשחק בחיי התושב

  • 5.

    דבר ראשון- לא נורא, זה רק חיפה, לא צפון תל אביבי, דבר שני- למה שהטיפול

    רעמסס, 14/08/09 09:30

    בזה יהיה שונה מהתפלת המים או כל נושא אחר המוזנח בארץ?

    • בחיפה יש מקומות היסטוריים, ותרבות, ונוף שאמ אמא של תל אביב לא תחלום

      חיפה, 14/08/09 11:10

      לא תחלום עליו
      אתה מטומטם ברמה עוברת את תושבי סומאל

      • אולי תרגיע?

        מלה טובה, 14/08/09 13:59

        הוא היה ציני, רמז שכל מה שמעניין את המדינה זה צפון ת''א (למרות שזה גם קצת מרושע לומר- הת''אים לא שונים משאר האזרחים ובטח שהם לא מבצעים שום פשע בהיותם ת''אים).

        שבת רגועה,
        אביעד, חיפה.

    • לא נורא יהייה אם וכאשר תל אביב תופגז בטילים (ל''ת)

      ישראל=עם ומדינת אפרטהייד, 15/08/09 22:00

  • 4.

    באמת למה לא בונים מיכל כזה מתחת לאדמה ..אזי הוא יהיה יותר מוגן (ל''ת)

    ירח כחול , 14/08/09 09:24

  • 3.

    כן, בואו תפרסמו ותפרטו,

    משה, 14/08/09 09:22

    שהחמאס יוכל להגיע בקלות ולדעת בדיוק מה לעשות.

    אנשים מטומטמים. כאלה דברים צריך לתקן ולסדר בחדרי חדרים, לא על גבי העיתונות הכתובה כשכל אדם יכול לקבל גישה למידע.

    • אני מניח שהוא ניסה שנים -אך ללא הואיל ומשם אני מסיק כי

      מאיר, 14/08/09 10:03

      הדרך היחידה להזיז את הגלגלים היא רק דרך מחאה ציבורית.

    • כן, עדיף לשמור את זה בסוד

      ואז השקשוקאים בטוח יפתרו את הבעיה, 14/08/09 10:12

      כולו היה למדינה 23 שנה להזיז את המיכל
      בוא ניתן להם עוד 50 שנה.

    • אם ישמרו על זה בשקט, אז אף אחד לא יטפל ויסדר (ל''ת)

      ש, 14/08/09 11:00

    • חתיכת אידיוט שקורא לעצמו משה

      חיפאי, 14/08/09 14:11

      מה אתה חושב שקרה במלחמת לבנון השניה רק בנס המיכל לא נפגע, כמה אידיוטים יש במדינה הזו .

  • 2.

    תודה על האינפורמיצה

    מחבל, 14/08/09 09:22

    אפשר גם צילום אחד מלמעלה, ואולי גם קואורדינטות?

    אחלה כתבה.

    • יש מתקנים שצריך לשמור בסוד ולפעול בחדרי חדרים (ל''ת)

      י, 14/08/09 11:01

  • 1.

    חורבן בית שלישי אחותך

    חיים, 14/08/09 09:21

    אתם מביאים את הרעלים האלה ואחר כך בוכים
    יש רק עיר אחת שממש סובלת מהיצור של החומרים האלה בטח אחוזי הסרטן שם גבוהים

    • האמת שעיקר הסובלים הם אנשי טבעון (ל''ת)

      מלה טובה, 14/08/09 13:59

    • מגיע פרופסור ומתריע למען בריאות התושבים ואתה מנבל את הפה

      חיפאית שכן אכפת לה, 15/08/09 12:29

      העיקר שתצביע יונה יהב שיספר סיפורים על האויר הנקי של חיפה, ובזכות אנשים כמוך- חיפה תמשיך לזהם את תושביה ולסרטן את תושביה עד הסוף המר.

      ראש העיר שלך אחראי על הבריאות של כל התושבים. לא רק על אלה שטומנים את ראשם בחול.

      שחיה נעימה בקישון שתהיה לך!

      • יונה כלום ואין זה תפקידו מי שאחראי כאן=הכנסת והממשלה (ל''ת)

        בכל מדינה הכל מתחיל,נמשך ונגמר בפרלמנט ובממשל בלבד, 15/08/09 22:03