• 65.

    האם

    XD, 11/08/09 03:01

    מזה האם הזאת מה אין קצת לב ?

  • 64.

    נו ברווז ראית???? (ל''ת)

    tami.me , 10/08/09 16:56

  • 63.

    עכשיו אנחנו יודעים כיצד מרגישים החמורים והסוסים שקשורים למקל בשדה (ל''ת)

    פקק תנועה , 10/08/09 13:55

  • 62.

    מדובר בשבח"ית מיריחו! אצל התרבות הברברית והפרימיטיבית שלהם זה נורמאלי. (ל''ת)

    הגיע הזמן , 10/08/09 08:55

  • 61.

    שמתם לב שעל כל כל כתבה

    השפוי האחרון , 09/08/09 22:14

    יש בדרך כלל קבוצה של מגיבים שתעסוק בהיבט הגזעני/עדתי/מכליל של גבורי הפרשה ותהיה תמיד קבוצה ש"תזדעזע" מכך.
    די כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!
    נמאסתם כולכם.
    העם הנבחר עלק.
    נבחר=נובר בחרה.

    • מה לעשות שיש במדינה מוסלמיםב ברברים ושמאלנים אנטישמים שמגנים עליהם?... (ל''ת)

      הגיע הזמן , 10/08/09 08:56

  • 60.

    עצרו את האב! סוף סוף.

    ד''ר טליה גלאון, 09/08/09 21:23

    ראו מה שכתבתי למטה (מס 16): ''בדרך כלל התנהגות כזו אצל אמהות היא תגובה
    לאלימות של האב, שיכולה להיות נפשית, מילולית, ופיזית.

    כדאי לעצור את האב ולחקור אותו עד שיודה.''

    והנה, כעת הודיעו שהתברר שהאב הוא זה שקשר את הילדות, והוא נעצר.

    וכמו שאמרתי, צריך לקבוע בחוק שבמקרה של אם חד הורית, שנחשדה בהתעללות בילדיה, לא מעבירים את הילדים לאב. (אין חובה לעצור אותו מיידית, אבל צריך לחקור אותו היטב)

    תראו שמספר מקרי ה''התעללות'' ירד פלאים, שכן ברוב המקרים, לא מדובר בהתעללות, אלא בהעללה!

  • 59.

    מעניין:למה אתה תמיד פונה אליי ברוצים חושבים אתה נהנה לעצבן או מה? (ל''ת)

    tami.me , 09/08/09 16:11

    • הבנתי שאתה עירקי פיגמה אבל למה אתה מעצבן??? (ל''ת)

      tami.me , 09/08/09 16:11

      • רק על הצד שאני טועה (ואין הרבה סיכוי)-זו פניה של כבוד בלשון הקודש..!

        מעניין , 09/08/09 18:16

        למה להתעצבן ?-זה משמין,לפחות כמו לאכול את הכובע..

        • רק עכשיו חזרתי ולא הבנתי את תשובתך. (ל''ת)

          tami.me , 09/08/09 22:37

          • פנייה בלשון רבים-מסמלת יחס של כבוד בלשון התורה.

            מעניין , 09/08/09 23:14

            כך שגם אם אני טועה בהשערתי המבוססת למדי (שלא אפרט אותה),ואתם=את-עדיין יצאתי הוגן.

            • מה יהיה איתך נו באמת אני זה אני הוא זה הוא ואתה אתה ,מה איתך? (ל''ת)

              tami.me , 09/08/09 23:26

              • טוב-מעתה יחול שינוי-רק בלי לקלל ולהתגרות.. תודה. (ל''ת)

                מעניין , 10/08/09 00:36

  • 58.

    רק קטע מכתבה ממצה של האפליות-במקור יש השוואות מלאות של כל אתר

    מעניין , 09/08/09 16:00

    והיחס השונה לגמרי בין שני המקרים,ורק להזכיר-בפרשה האחרונה,אין ספק לגבי המעשים.

    "דם מול דם, אם מול אם: מה ההבדל?

    צביעות? התחסדות? עיוות? ייתכן שכל התשובות נכונות. בעוד האם החרדית שנחשדה בהרעבת בנה "זכתה" לכותרות עסיסיות, רעות ונוטפות דם, כולל הכינוי החד משמעי "האם המרעיבה", מתפנקת האם מתל-אביב החשודה בהתעללות בשקט יחסי. היא כבר ירדה מהכותרות, ולא הדביקו לה "שם חיבה"יחיאל שרייבר09/08/09 | 13:27
    את הדיווחים אודות פרשת האם החרדית אין להגדיר אלא כסובייקטיביים מראש. למרות שכל עוד לא הוכחה אשמתה היא בחזקת זכאית, כונתה האישה שנעצרה "האם המרעיבה". התקשורת חרצה את דינה בטרם משפט. בכיכר העיר. כלב השמירה של הדמוקרטיה שיתף פעולה באופן ברור עם המשטרה והפרקליטות, ובלע בשקיקה את כל מה שהאכילו אותו.

    הפרשה סוקרה בלי שום פרופורציות. וכבר התבטא בנושא שופט בית המשפט המחוזי דן כרמל, שתקף בחריפות את המשטרה והפרקליטות על ההקצנה המיותרת בתיק. "מה, היא תטביע את ילדיה?", שאל באירוניה. בראיונות עם האם שפורסמו ב"ידיעות אחרונות" וב"מעריב", התנגחו בכותרות מרשיעות, כשהמילה השולטת היא "המרעיבה".



    דיווח על הפרשה ב"מעריב"


    הגדילו לעשות אתרי האינטרנט הכלליים, שהיו הראשונים להפוך את האם החשודה בהרעבה ל"אם מרעיבה". בראש המצעד השלילי מוביל אתר "nrg - מעריב", אחריו אתר "וואלה", אחריו "ynet-ידיעות אחרונות", ואחריהם נענע 10 ו"הארץ" הפחות פופולאריים. כולם כאחד חטאו בחטא חוסר האיזון ודיווחים לא אובייקטיביים, בכוונה תחילה וללא בושה.


    הדברים מוכרים, אך הם התחדדו במיוחד הבוקר (יום א'), עם הפרסום על האם מתל-אביב שקשרה את בתה בת השנתיים למיטה והזניחה את שאר ילדיה. בפרסומים לא הופיעה מילה על "האם הקושרת" או אפילו "האם המתעללת" הנפוץ. רק "אם חשודה בהזנחה" ותו לא. יתרה מזאת, הדיווחים ירדו מהכותרות במהירות שיא, כאילו מדובר בפרשה זניחה וקטנה."

    • המשך:

      מעניין , 09/08/09 16:04

      ולא, לא מדובר בחשדות רחוקים שהראיות להם עלומות ומפוקפקות; מדובר במעשים שנעשו, בטוח נעשו. האם כבר הודתה במעשים, בניגוד למקבילתה חובשת השביס שמכחישה כל קשר לחשדות נגדה. הצביעות התקשורתית כל כך צועקת, שלא יכולנו להימנע מסקירה מהירה של הזיווחים באתרי החדשות המרכזיים. אז והיום. האם החרדית מול האם התל אביבית.



      מעריב - nrg



      הגרסה החרדית: דיון בעניינה של "האם המרעיבה" התקיים היום (ד') בבית המשפט המחוזי בירושלים, במהלכו טענה הפרקליטות כי יש בידיה עדויות ראייה – ולא רק צילומי וידאו - על כך שהאם "ניתקה צינורות העירוי לבנה".

      הגרסה התל-אביבית: פרשה נוספת של אם החשודה בהזנחת ילדיה נחשפה הלילה (א') בתל אביב. המשטרה עצרה תושבת העיר בת 28, אם לשלוש בנות בגילאי שנתיים, ארבע וחמש, בחשד שהשאירה אותן בבית ללא השגחה, כשהפעוטה קשורה בחבל למיטתה.

      וואלה

      הגרסה החרדית: הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע, בה הומלץ להגיש נגד "האם המרעיבה" כתב אישום. בהמשך הומלץ כאמור לשחרר את האם למעצר בית בתנאים של איזוק אלקטרוני ובערבות של 500 אלף שקלים.

      הגרסה התל-אביבית: אישה בת 28 נעצרה אתמול (שבת) בחשד להזנחה חמורה של ילדיה. אמש הבחינו שוטרי הסיור של מרחב יפתח בשתי ילדות העומדות על אדן החלון בדירה ברחוב דרך בן צבי בתל אביב. בעזרת צוות כיבוי עלו השוטרים עם סולם לדירה ומצאו בנוסף לילדות, בגילאי 4 ו-5, פעוטה בת שנתיים הקשורה בחבל למיטה.

      Ynet - ידיעות אחרונות

      הגרסה החרדית: לאחר כמה ימים סוערים בירושלים, בעקבות מעצרה של האם החשודה בהרעבת בנה בן ה-3, הגישה הבוקר (יום ו') הפרקליטות הצהרת תובע לקראת כתב אישום, לבית המשפט השלום בירושלים. המשמעות היא כי בימים הקרובים יוגש כתב האישום נגד ה"אם המרעיבה". בדיון בבית המשפט, הורתה השופטת שולמית דותן למשטרה ולנציגי האם להגיע להסכמה, בעניין הארכת המעצר.

      הגרסה התל-אביבית: ערנות של שוטרים בדרום תל-אביב הובילה לחשיפת חשד להזנחה של שלוש ילדות על-ידי אמן:אשה בת 28 נעצרה אמש (שבת) בחשד להזנחת בנותיה, בנות 5, 4 ושנתיים. על-פי החשד, האם יצאה לקניות והשאירה את הבנות לבד בבית הסגור.

      נענע 10


      דיווח באתר "נענע 10"

      הגרסה החרדית: פרשת 'האם המרעיבה' מסתעפת: המשטרה חושדת כי האם החרדית, תושבת שכונת מאה שערים, החשודה בהרעבת בנה בן ה-3, התעללה בעוד שניים מחמשת ילדיה, בני 5 ו-7 .

      הגרסה התל-אביבית: חשד להזנחה: אישה בת 28 חשודה כי קשרה את בתה הפעוטה בחבל למיטה בשעה שהלכה למכולת.

      הארץ

      הגרסה החרדית: המילים פרשת "האם המרעיבה" התנוססו ככותר-על באתר הארץ מעל כל כתבה בנושא. צמד המילים "האם המרעיבה" שולב גם בכותרות עצמן. (ל"הארץ" נקודת זכות, ככלי התקשורת החילוני היחיד ששמר על מראית עין של אתיקה בגוף הכתבות).

      הגרסה התל-אביבית: תושבת תל אביב בת 28 נעצרה בחשד שקשרה את בתה בת השנתיים למיטה, והשאירה אותה ואת שני ילדיה בני ה-4 ו-5 לבדם בדירה. האם חזרה לאחר כ-40 דקות, ונעצרה במקום. שלושת הפעוטות הועברו לרשות אביהם, והמשטרה בשיתוף מחלקת הרווחה פתחה בחקירה לנסיבות המקרה.

      • If this is where you focus your interest here..we need to know more ab

        Monty , 10/08/09 01:49

        If this is where you focus your interest here..we need to know more about religious abusers,

        Why?

        Because you seem to have ZERO empathy to tortured children, while your religious ego is above all, if this reflect your social norms...I would like to know more about when children abusers are caught in your VERY closed society!

        GOT IT? OR YOU NEED A TRANSLATION TO YIDDISH?

  • 57.

    מעניין: ככה כל ההקדמות כי ככה אני מה לעשות??? ולגבי השאלה

    tami.me , 09/08/09 15:21

    רציתי לדעת גם אם אתה איש משפחה??? ואם אתה לא רוצה לענות אז זה בסדר.

    • ב"ה יש לי משפחה-לא חסר לי דבר מלבד אחדות העם סביב האמת,שתביא למשיח-ללא

      מעניין , 09/08/09 15:24

      ייסורים קשים ומיותרים לכולנו.

      • O.K קיבלתי. (ל''ת)

        tami.me , 09/08/09 15:27

        • רוצים גם עיצה טובה על בסיס טבעי שתאפשר לכם חיים מלאי מרץ ? (ל''ת)

          מעניין , 09/08/09 15:32

          • לא ! (ל''ת)

            ברווז ושמו געגוע , 09/08/09 16:06

          • יש לי מלא מרץ גם בלי העצות שלך , נולדתי היפר... (ל''ת)

            tami.me , 09/08/09 16:18

            • תחזור לרפת...הפרות יישמחו להקשיב לשטויות שלך..דתי חשוך ! (ל''ת)

              ברווז ושמו געגוע , 09/08/09 17:08

              • תתבייש !!! (ל''ת)

                ישראלית בארה''ב, 10/08/09 08:47

  • 56.

    חברים מדובר באם ערבייה

    mebulbal22 , 09/08/09 14:13

    בוואלה כתוב שהיא שוהה בילתי חוקית מיריחו ובעלה הוא תושב יפו.

    מעניין מדוע התקשורת לא טרחה לציין פרט חשוב זה, כפי שטרחה לציין את "החרדיות" של האם המרעיבה, וכן את "האברכיות", של ההוא עם החולצה "הומואים נמאסתם".

    נמאסה האפליה התקשורתית. התקשורת אינה כלב השמירה על הדמוקרטיה, אלא הפכה לכלב מסוכן וחולה שמשמש קבוצה קטנה והרסנית להשלטת דיעותיה ומרותה על כלל הציבור.

    אני מניח שאתם תצנזרו הודעה זו, דווקא כי כל הכתוב בה הוא אמת!

    • נכון צודק זה מה שרשום בוואלה. אבל לדעתי זה שולי זה עדיין ילדים קטנים. (ל''ת)

      tami.me , 09/08/09 14:25

    • לערבים יש הגנה אוטומאטית-כמו גם לחוליגנים רוסים-לא ידעת ? (ל''ת)

      מעניין , 09/08/09 14:27

  • 55.

    ישנם כל כך הרבה מסכנות שעושות הכל להביא ילד לעולם...ואלה.....??? (ל''ת)

    zoro22 , 09/08/09 14:04

  • 54.

    קשרה את בתה למיטה ?...חבל שלא קשרו לה את החצוצרות...מטומטמת ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 09/08/09 13:58

    • מישהו פה מעוצבן היום??? (ל''ת)

      tami.me , 09/08/09 14:11

      • תמיד שמדובר בילדים...אני חש צורך להגן עליהם...הם חסרי ישע.. (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 09/08/09 14:13

        • כן צודק הם חסרי ישע. זה איום ונורא ההתעללות בילדים זה בלתי נסבל. (ל''ת)

          tami.me , 09/08/09 14:19

          • למה זה חשוב ?-ואני מבטיח מענה לשאלה.. (ל''ת)

            מעניין , 09/08/09 14:25

            • סתם זה חשוב ראיתי שאתה מגיב בשעות הקטנות של הלילה,אז רציתי לשאול (ל''ת)

              tami.me , 09/08/09 14:27

              • אז ככה-אני ציפור לילה מגיל די צעיר.כבר בגיל 16-עבדתי בחליבת פרות בשעות

                מעניין , 09/08/09 14:40

                הלילה..
                זה עניין של שעון ביולוגי + השלמה עם הנושא.
                עד לאחרונה-הייתי לומד תורה עד השעה 3 לפנות בוקר.

                כרגע אנחנו בבין הזמנים-מה שמאפשר לי יותר שעות פנויות מלימוד.

                ביגוד לרוב החרדים,ובעלי התשובה-החלטתי קצת לנסות לפתוח את הראש ליהודים אמיתיים-שאינם שונאים את התורה,עקב שטיפות המוח הרבות במדינת "ישראל"..

                אין לי ציפיות רבות,אך חובתי המצפונית דוחפת אותי לנסות לעשות את המעט שביכולתי.

                בימים רגילים-אני פנוי רק בשעות הלילה,ולכן רק אז אני מגיב..

                • אפשר עוד שאלה?? (ל''ת)

                  tami.me , 09/08/09 14:50

                  • לנסות תמיד-אפשר.למה כל ההקדמות ?! (ל''ת)

                    מעניין , 09/08/09 15:17

  • 53.

    מה בדיוק היא הייתה אמורה לעשות? לקחת 3 ילדות למכולת? (ל''ת)

    שאלת תם, 09/08/09 13:55

  • 52.

    וחוץ מזה, אילו פשעים חמורים פיצחתם הלילה. (ל''ת)

    גם כן משטרה., 09/08/09 13:33

  • 51.

    כותרות אלטרנטיביות למקרים דומים בעתיד:

    אביבה גימל, 09/08/09 13:29

    1.האם העוקדת
    2.עקידת הפעוטות.
    3.הצעירה התל אביבית הקושרת.
    4.האם המזניחה.
    5.זעקת התינוקות העקודים.
    6.קשר השתיקה התל אביבי.
    7.קרבנות מזבח המיטה.

  • 50.

    הדרמה של המשטרה

    עליזה, 09/08/09 13:17

    מדוע צריך להזעיק את מכבי האש, סולם ועוד.
    אולי המשטרה תכשיר פותחי דלתות מלקצועיים
    אשר כאלה יש הרבה בשוק הפרטי
    יותר בזול ויותר מהר

    • כי המשטרה פחדנית כשמדובר מעבר לעצירת אזרחים במעבר חציה. (ל''ת)

      ., 09/08/09 13:57

  • 49.

    למה זה לא בכתבה הראשית ? ולמה לא-האם החילונית מת"א ?-והרי כאן

    מעניין , 09/08/09 12:41

    אין ספקות לגבי המעשה ?!

    למה התשקורת מפלה באופן יום יומי-תוך עברות רבות וחמורות על חוקי המדינה ?

    • זה היה כל הבוקר בכתבה הראשית.ראו שאתה לא מגיב אז העבירו לחדשות... (ל''ת)

      tami.me , 09/08/09 12:51

      • אופס.......נרדמת בשמירה...... (ל''ת)

        tami.me , 09/08/09 12:52

        • לא נרדמתי-אני בניגוד לג'יהד שמגיב כל הבוקר רצוף-מתפלל-זה לוקח לא מעט

          מעניין , 09/08/09 13:28

          זמן..

          בכל אופן-כמיטב זכרוני במקרה של החרדית-זה היה מספר ימים רצוף !!!

          רק מאז מקרה זה נרשמתי לתגובות-בתום הפרשה-(אם זה לא יהיה אין סופי) מבטיח להעלם..

          • למה שתעלם??תחסר לנו מאד.גם אני נרשמתי מאז פרשם האם.תגיד אפשר שאלה? (ל''ת)

            tami.me , 09/08/09 13:39

            • כבודם-ישאלו,ויקבלו תשובה בהתאם.. (ל''ת)

              מעניין , 09/08/09 13:41

              • התכוונת לכבודי כן?? לא כבודם אני 1 לא 2 תגיד למה אתה לא ישן בלילה?? (ל''ת)

                tami.me , 09/08/09 13:52

          • תגיד התפילה הארוכה שלך, היא סוג של מדיטציה או תיקון כלשהוא. (ל''ת)

            סתם תהיתי., 09/08/09 14:00

            • נו תענה כבר אני רוצה ללכת לנוח..... (ל''ת)

              tami.me , 09/08/09 14:12

            • רק במובנים מסויימים-אבל כל יהודי פשוט-מתפלל לפחות שעה וחצי שחרית

              מעניין , 09/08/09 14:23

              המקובלים שמכוונים בתפילה-מתפללים רק את החלק של העמידה,במשך כשעתיים ויותר..
              מה שלוקח לי-5 דקות,לשם השוואה.

    • היא לא חילונית. היא שב"חית מיריחו.

      אני ולא אחרת , 09/08/09 14:49

      יצאת טיפש.

      • ומה זה משנה לגבי מה שטענתי ?-למה רק אצל חרדים-מבליטים את השתייכותם

        מעניין , 09/08/09 15:20

        בכותרות בניגוד גמור לחוק ?

        וטיפשה-זו מחמאה עבורך.. אז אוותר לך על הערתך הלא עניינית.

  • 48.

    למה לא כותבים שהיא האם הקושרת?? כי היא לא דתיה?

    יוסי, 09/08/09 12:40

    רק נגד דתיים מסיתים??

  • 47.

    למה האתאכזרות לאם? נכון מעשה לא נאות, אך היא לא רצחה אף אחד (גולדרינג) (ל''ת)

    קצת פרופורציות בחיים לא יזיקו, 09/08/09 12:34

  • 46.

    אבל הפמיניסטיות אמרו לה שלא צריך בעל ואפשר להסתדר לבד.

    גיל רונן, 09/08/09 12:24

    והביטוח הלאומי יסדר לה קיצבה והכל יהיה בסדר. מה לא?

  • 45.

    לכל הגזענים והמסיתים, האם זה באמת חשוב האם דתייה או חילונית???

    אם היה אלוהים, היה מעניש אתכם! מגלה אתכם! (ש.חנוך), 09/08/09 12:16

    איפה הרגש והמוסר שלכם.מדובר בילדים קטנים למען השם!! מה זה חשוב מאיזה מוצא האם, האם חילונית או דתייה וכ'ו!!!! הילדים חשובים מכל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • תגובה ל-42

      אם ל-3, 09/08/09 13:48

      נכון שמה שהכי חשוב זה הילדים אין על זה וויכוח.
      אבל זה די מעצבן כשקורה משהוא במגזר החרדי אז התקשורת דואגת להבליט מאיזה מגזר אותו\\ה ''פושע\\ת'' ( מאחר והתקשורת כבר קבעה עובדה שהם אשמים- ראה '' האם המרעיבה'' )
      תחשוב על זה טוב ותראה שאני צודקת לתקשורת לצערנו הרב יש הרבה השפעה כשמדובר בחרדי זה קביעת עובדה שהוא אשם וחילוני תמיד רשום ''חשד'' ל...

    • תגיד לי, חתיכת צבוע

      mebulbal22 , 09/08/09 14:15

      איפה היית כשהיה כאן קרנבל כנגד החרדים? פתאום כשייתכן שמתחיל קרנבל אחר, אז אתה נזכר?

      לתקשורת יש סיבה טובה להסתיר כאן משהו, כי מדובר באם ערבייה, שוהה בלתי חוקית מיריחו- לך אלרתים אחרים ותראה בעצמך.

      עכשיו נראה אותך אומר שאין כאן אפלייה ממוסדת מצד התקשורת.

  • 44.

    למה היא לא

    נעמי73 , 09/08/09 12:14

    מקבלת כינויי?"האם הקושרת","האם המזניחה","האם הקושרת שמזניחה"?למה כשמדוברת בחרדית ישר היא זוכה לכינוי מאוד מלבב?

  • 43.

    הורים לשתי בנות בנות 5 ו-7 שעובדים כרואי חשבון ומשאירים את הילדים לבד (ל''ת)

    עד 20:00 בערב. על כך לא מדברים., 09/08/09 12:13

  • 42.

    אופייני למשטרה להיות חזקים על חלשים. (ל''ת)

    מסכנה האם., 09/08/09 12:11

  • 41.

    להבדיל מהחרדים החילונים יוקיעו אותה מקירבם ולא ינסו לכסת''ח עליה!! (ל''ת)

    בשביל ביקורת עצמית צריך יושר ואומץ!, 09/08/09 12:10

    • חילונים קוקסינלים-לא שורפים את כל פחי תל אביב במחאה על התעלללות

      רפי, 09/08/09 23:26

      המשטרה ורשויות הרווחה באמא !!!!!!!
      חילונים קוקסינלים !!!!!!!

  • 40.

    אם היא לא חרדית לא יעשו מזה עניין (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 09/08/09 11:39

  • 39.

    אופייני לנשים גרושות. לא סתם מתגרשים מהן (ל''ת)

    חיים, 09/08/09 11:18

    • תרגע

      נעמי73 , 09/08/09 12:16

      אתם גרושים לא יותר טובים..אחד חונק השני מטביע.לא סתם מתגרשות מכם.

      • אחת מטביעה את ילדה בגיגית מים עד צאת נשמתו האחרת זורקת את ילדיה ...

        עם אמהות כאלה עדיף להיות יתום., 09/08/09 15:31

        מהחלון, ושלישית רוצחת את ילדה 'מתוך רחמים'.

    • אל תבלבל את ,,,, יש הורים גם משני הצדדים שמחתעללים בילדיהם גם ,,

      danielyd7 , 09/08/09 12:44

      ללא סיבה.אז איך אתה מעיז להאשים נשים גרושות סתם כך!
      ומה אופייני לגברים גרושים שמיחתנים עים נשים גרושות,מה הם עושים לילדים הזרים להם??
      שאלוהים ישמור את כל הילדים בעולם מרוע כזה או אחר!

    • חשבת פעם שיש נשים שמתגרשות מבעליהן מרצונן, כי הם (הבעלים) ''חארות'' ,

      ר, 09/08/09 14:50

      יה חתיכת שוביניסט מתנשא...

  • 38.

    דין תל אביב כדין ירושלים!

    צדק צדק תרדוף!, 09/08/09 11:10

    להתייחס ללא אפשליות.
    בעוד האם הירושלמית חשודה בלבד- האם התל אביבית קשרה את בתה הפעוטה למיטה כי היא ירדה למכולת!!!!

  • 37.

    לכל המגיבים

    לא יפה, 09/08/09 11:09

    למה אתם כל כך אכזריים.

  • 36.

    האם הקושרת!! נראה אם התקשורת תעשה את מה שעשו לאם מירושלים

    איש החבלים, 09/08/09 11:08

    הנה יש לנו ''האמא הקושרת'' - והיא מתל אביב ולא ממאה שערים.
    האם התקשרות תעשה לה את מה שעשתה לאם הירושלמית??

    תשובה- לא ולא כי היא מתל אביב - ובתל אביב מסתובבים אנשים ''מתורבתים'' לכן דין תל אביב כדין מאה שערים.

  • 35.

    זאת האם הקושרת (ל''ת)

    מישהו, 09/08/09 11:08

  • 34.

    אני מניחה שהיא לא דתייה

    זה משלכם הפעם, 09/08/09 10:58

    אחרת היה כתוב בכותרת

    • נכון! ואנחנו נוקיע אותה מקירבנו ולא נשרוף פחים ונכסת''ח עליה כמו החרדים (ל''ת)

      בשביל להסתכל לאמת בעיניים צריך אומץ! ויושר!, 09/08/09 12:11

      • לא תוקיעו לא תקיאו ולא מענין אתכם בכלל, אדם לאדם זאב. (ל''ת)

        הייתי שם, 09/08/09 15:28

  • 33.

    השוטרים גילו רגל אחת קשורה כנראה שהאחיות שחררו את (ל''ת)

    הרגל השניה, 09/08/09 10:55

  • 32.

    Is this mother RELIGIOUS????? (ל''ת)

    zebale, 09/08/09 10:55

  • 31.

    המכולת פתוחה בלילה? (ל''ת)

    אבי, קליפורניה, 09/08/09 10:48

  • 30.

    אמא חילונישטן. (ל''ת)

    יוני דוד, 09/08/09 10:46

    • אם היא הייתה חרדית הייתם מגינים עליה ועושים ממנה צדקת

      מיתמית , 09/08/09 11:30

      החילונים לא יעשו ממנה צדקת החילונים יוקיעו אותה וישפטו אותה ואילו נמושות כמוכם יכשירו פגיעות והתעללות בילדים שלכם.

      • החילונים כבר מיואשים-הם לא מפגינים על כלום,וזה לא מוכיח דבר !

        מעניין , 09/08/09 13:33

        החרדים תומכים בצדק רק במי שהעלילו עליו בוודאות-ושיתפוצצו הכופרים כמוך !

      • חילונים לא יפגינו למענה כי לא איכפת להם כלום חוץ מכסף, אוכל, ונשים.

        קורא נכוחה, 09/08/09 15:26

        ב) אשמתה ברורה לגמרי, בניגוד לעלילות על האם המסכנה מירושלים שבנה הואבס בסטרואידים.

        ג). רק החרדים מסוגלים להוציא אלפי מפגינים לרחובות למען אשה..

  • 29.

    היה כנראה תור ארוך במכולת -40 דקות (ל''ת)

    אמא חורגת, 09/08/09 10:46

  • 28.

    לאן הגענו מה הולך פה???????????????? (ל''ת)

    חיים, 09/08/09 10:45

  • 27.

    מעניין מאוד...

    רגע למחשבה..., 09/08/09 10:42

    סה''כ שלושה ילדים ואעפ''כ כזו התנהגות פושעת כלפיהם, אז כנראה שזה לא קשור אם זה משפחה ברוכת ילדים או לא, סתם ישנם אנשים חסרי אחריות. וכן, גם והרבה מהם לא ממש חרדים...

  • 26.

    החילונית החוטית (ל''ת)

    ytre, 09/08/09 10:42

  • 25.

    פשוט נורה שמגיעים למצב הזה

    ריקי, 09/08/09 10:42

    היא בטח קשרה אותה מתוך פחד שיקרה לה משהו- מפחיד בטרוף שאנחנו מגיעים למצב כזה בארץ.
    חבל
    וגם אני אמא

    • זה לא היה קורה אם הייתה גביה כמו שצריך של

      ד''ר טליה גלאון, 09/08/09 11:32

      מזונות. 90% מהאבות לא משלמים מזונות.
      לו היה לה כסף, היא היתה לוקחת שמרטפית בזמן שהיא בקניות.

      • אני פשוט לוקחת את הילדים איתי!!!!!!!! (ל''ת)

        אורית, 09/08/09 12:30

      • ביטוח לאומי משלם במקום האבות, די להעליל על גברים...

        קול ההגיון, 09/08/09 15:18

        גם כאשר האם התעללה בילדיה הגבר אשם ?

        • כן! (ל''ת)

          ד''ר טליה גלאון, 09/08/09 20:02

    • אילו היה קורה משהו לילדה היו מאשימים את האם ברשלנות פושעת

      הגיבן מנוטרדם, 09/08/09 15:20

      עכשיו מאשימים אותה בהתעללות.

  • 24.

    זה שולי לחלוטין ! היא לא חרדית !!!

    יהודה, 09/08/09 10:41

    נורא ואיום שארוע כזה לא מיוחס לדתיה .
    זה יתמוסס עוד יום וזהו ... חבל צריך איזו כותרת בומבאסטית : ''הקושרת החילונית'' , ''המתעללת הקושרת''...וכו' חבל .

    • שרוף כמה פחי אשפה

      דורון, 09/08/09 11:26

      והסיפור הזה יחזיק שבוע. תפצע כמה שוטרים/עובדים סוציאלים, והוא יחזיק שבועיים

      • תעליל כמה עלילות,וזה יחזיק גם שנתיים .. (ל''ת)

        מעניין , 09/08/09 13:34

        • הרבנים שלכם מחזיקים

          דורון, 09/08/09 13:51

          אותכם בפרנויה כדי שלא תברחו.

          אבל איתך הם קיבלו בהפוכה, כי ברחת לאינטרנט

          • ומה עם תשובה עניינית ?-אין לך ?-לא מסוגל להתמודד ? (ל''ת)

            מעניין , 09/08/09 14:47

  • 23.

    ומה לדעתכם עושים עם אנשים סיעודיים בבתי אבות? קושרים אותם כדי שלא ייפל

    מיכל, 09/08/09 10:38

    אישה מסכנה.
    ככה זה שמנסים לשרוד לבד עם שלושה ילדים קטנים.

    • מיכל מה קורה לך?

      אורית, 09/08/09 12:32

      ולהשאיר ילדות בנות שלוש וארבע לבד,זה אחראי?! ''מזל'' שהיא קשרה את הקטנטונת מי יודע מה היה יכול לקרות לה?!

      • ניסית להיות בסיטואציה דומה? להיסחב עם כל השלוש למכולת?

        מיכל, 09/08/09 14:08

        אין מה לדבר שזה מצב גרוע אך מה אנחנו יודעים על המשפחה הזו?
        מזל שקשרה את התינוקת שלא תיפול.
        את זה עושים על בסיס קבוע עם סיעודיים כדי שלא ייפלו. לכי ותבדקי.
        אין מה לדבר שזה איום ונורא אבל בואי לא נשים את עצמנו במצבה של האישה המסכנה הזו.

    • אישה מסכנה???? מה עם הילדים????

      אם ל-3, 09/08/09 13:59

      ממש תירוץ עלוווובב
      זה לא נותן לה שום זכות להשאיר בנות לבדדד בחיים שלי לא השארתי את בנותי לבד ולא אשאיר אותן בגילהם כאלו לבדדד
      יש הרבה נשים גרושות עם ילדים שמצליחות לנהל בית לבד

  • 22.

    מה קורה עם האימהות היום??????????!!!!!!!!!!!!!

    אמא לתינוקת, 09/08/09 10:37

    אל תביאו ילדים אם אין לכן סבלנות, למה כל יום יש ידיעות על הורה אחר שמתעלל בילדיו?! המדינה צריכה להתחיל להעניש בחומרה יתרה!!!

  • 21.

    אם חילונית חשודה בהזנחת ילדיה (ל''ת)

    יואל, 09/08/09 10:31

  • 20.

    הציבור מגלה מודעות להתעללות בחסרי ישע ומציל נפשות רכות (ל''ת)

    איתן, 09/08/09 10:30

    • נכון! עירנות זה הכי חשוב..כנראה שהדברים האלו תמיד קרו ופשוט לא ידעו... (ל''ת)

      עירנות ולא להתבייש לדווח, 09/08/09 12:31

  • 19.

    בטוח חרדית (ל''ת)

    בהב, 09/08/09 10:28

  • 18.

    רגע חרדית או חילוניה? שכחתם לומר לנו .........תקשורת (ל''ת)

    simond , 09/08/09 10:28

    • ברור שהיא חילונית! עובדה שאין הפגנות תמיכה באם ולא קוראים לה צדקת (ל''ת)

      דוד בן ישי, 09/08/09 11:09

    • ברור!!!!

      פשוט בושה, 09/08/09 14:03

      ברור שהיא חילוניה האחרת כבר היה רשום האם החרדית קשרה את בנותייה ( דגש על חרדית ודגש על הצבת עובדה )

  • 17.

    צריך לבדוק מה חלקו של האב כאן.

    ד''ר טליה גלאון, 09/08/09 10:27

    בדרך כלל התנהגות כזו אצל אמהות היא תגובה
    לאלימות של האב, שיכולה להיות נפשית, מילולית, ופיזית.

    כדאי לעצור את האב ולחקור אותו עד שיודה.

  • 16.

    היא לא חרדית? לא יכול להיות! (ל''ת)

    נתי, 09/08/09 10:26

  • 15.

    על -פי הכתוב פיברוק אחד גדול !

    שמואל ב', 09/08/09 10:23

    השכנים הבחינו. היכן הם עד למקרה הזה ? השוטרים הגיעו תוך חצי שעה ,חלם !עובדי הרווחה מסרו הילדים לאב ! למי שמכתחילה הזניח אותם ? כל מקבלי המשכורות מן המדינה חברו יחד ל''מי יותר חמוד''.בקשו תגובה מאחמד טיבי הוא טוב במונולוגיה !!!

    • באמת נשמע כמו סיפורי אלף לילה ולילה

      שמשון דליילה, 09/08/09 11:13

      זה קרה בלילה, והתיקשורת
      עוד לא די לה.

    • אכן, ככל הנראה פיברוק.

      ד''ר טליה גלאון, 09/08/09 11:22

      צריך לחקור את שיטת ההתעללות של האב.

  • 14.

    למה כאן הכותרת לא זועקת ''האם הקושרת'' וכו ,למה זאת לא חרדית אז אין שום

    שירז, 09/08/09 10:20

    צבועים נמאסתם .
    אתם התקשורת בידכם מחליטים מי למוות ומי לחיים.
    מי הןא פושע שנחרץ גורלו עוד לפני שנשפט
    ומי יזכה להנצל מציפורניכם.
    אתם ממש לא הוגנים בצורת השיפוט שלכם.
    מפלים מגזריים ומספרים דברים ככל העולה על רוחכם.
    אין לנו אמון בכם.

  • 13.

    להבעיר את פחי תל אביב!! די לקונספירציה נגד חילוני תל אביב (ל''ת)

    קוני ליימעך, 09/08/09 10:10

    • אה, וגם לשבור את כל הרמזורים באבן גבירול

      Nov , 09/08/09 16:42

      מגיע לנהגי תל אביב לנסוע ללא רמזורים! שייהנו פעם מחופש תנועה מלא!

  • 12.

    מדוע התקשורת עוסקת כל הזמן בחשיפת אמהות חולות

    מסכנה, 09/08/09 10:10

    האם יש כאן מתקפה על נשים ואימהות? כן יש בינינו גם נשים חולות אבל הרוב המוחלט עושה עבודת קודש יום יום שרוב הגברים לא יכולים לעמוד בה. מדוע לא כותבים על כל האימהות הנפלאות שיש בעולם ועל האופן בו הן מצילות את ילדיהן? מדוע מחלות הנפש של הנשים המסכנות הללו שילדיהן נפגעים כתוצאה ממחלתן צריכה להיות נחלת הכלל?

    • כי אמא נפלאה זה צריך להיות (ל''ת)

      מיתמית , 09/08/09 11:01

      • כי אמא טובה זה צריך להיות נורמה ןכי יש לשרש את תופעת ההתעללות בילדים

        מיתמית , 09/08/09 11:02

        זה למה צריך לכתוב על זה.

    • כולנו אוהבים את האמהות שלנו. יש שוליים, ולצערנו הם מתרחבים

      אשקלוני, 09/08/09 11:22

      אבל ברור שהרוב המוחלט- את צודקת לגביהן

      אלא שכך זה בחדשות

    • נכון מאוד. זו מתקפה של לובי גברי פשיסטי

      ד''ר טליה גלאון, 09/08/09 11:36

      צריך לקבוע בחוק שבמקרה של אם חד הורית, שנחשדה בהתעללות בילדיה, לא מעבירים את הילדים לאב.

      תראו שמספר מקרי ה''התעללות'' ירד פלאים, שכן ברוב המקרים, לא מדובר בהתעללות, אלא בהעללה!

    • זה לא מוכר

      אם ל-3, 09/08/09 14:06

      אימא מהמהמת איכפתית דואגת ואוהבת לא מוכרת עיתונים אימא שעושה דברים מזוויעים כן מוכרת -לצערנו הרב-

    • לעיתונות יש אינטרס אחד בלבד ''רייטינג'' כנראה שידיעות מסוג זה (ל''ת)

      מוכרות יותר עיתונים.., 09/08/09 15:41

  • 11.

    האם המתעללת האם הקושרת ?? (ל''ת)

    אביבי, 09/08/09 10:06

  • 10.

    תארו לעצמכם אם היא הייתה חרדית..

    בני, 09/08/09 10:06

    ועוד יותר תחשבו אם היה זה ההוכחה היחידה נגד האם המרעיבה.. הרי מכל הרעש התקשורתי מסביבה לא היה הוכחה לעשירית ממה שהאמא החילונית הזאת עשתה..

  • 9.

    צריך לשלול ממנה את רשיון ההורות.להרחיק את הילדים מהבית לצמיתות.

    bahary5 , 09/08/09 10:00

    אם לא קרה לילדים האלה כלום..זה נס..
    אבל מי יודע מה יהיה גורלם מחר???
    אסור לה להיות אם..""אם "" זה בלב בנשמה.""אם""זה הקרבה.""אם""זו מסירות אין קץ..ולא אם כזו(שלא תיוולד)
    צריך להושיב אותה בכלא,למען יראו ויראו..
    אם יהיה שופט רחמן שיעשה נו נו נו
    אז שיפסיק להיות שופט..
    וילך להיות עובד סוציאלי.........

    • על זה לא שוללים רישיון, מקסימום נקודות. מדינה הזויה. (ל''ת)

      שירה, 09/08/09 10:37

  • 8.

    מאיפה יודעים שהיא חילונית??? כתוב סתם "תושבת תל אביב"....

    יוני דוד , 09/08/09 10:00

    אם היא הייתה דוסית היו מציינים זאת בהבלטה מרובה.....

    • מאיפה יודעים שהיא חילונית? אין הפגנות תמיכה ולא מכנים אותה צדקת

      דוד בן ישי, 09/08/09 11:07

      אם היא היתה דוסית הרבנים כבר היו קוראים לתענית על התנכלות הציונים לצדיקים החרדים

      • חרדים מפגינים כאשר אוזקים אשה בהריון (חודש שישי) ועוצרים אותה יחד עם..

        aidi1 , 09/08/09 15:50

        ערביה החשודה ברצח בעלה באותו חדר,ומונעים ממנה אוכל ושתיה שעות ארוכות כדי לשבור אותה ולאלצה לחתום על הודאה בדברים שלא עשתה.

        במקרה שלפנינו אין ספק שהאם קשרה את בתה למיטה.

  • 7.

    הגיעה הזמן לשנות את החזקה האוטמטית לאם אחרי גרושים (ל''ת)

    אין שום יתרון מולד לאשה בהורות, 09/08/09 09:58

  • 6.

    עוד חולת נפש שמסתובבת חופשי....לקחה לי את כל הכוח להיום (ל''ת)

    tami.me , 09/08/09 09:58

    • קשרה את התינוקת בחבל ....גם אלוהים לא יעזור לה. (ל''ת)

      tami.me , 09/08/09 09:59

      • אל תקחי כל פשע באופן אישי. זכרי, בכל חברה יש אחוז מסויים של פושעים (ל''ת)

        aidi1 , 09/08/09 15:52

  • 5.

    אם חילונית קשרה את ביתה והתעללה בילדיה- מי היה מאמין? (ל''ת)

    DUDIU, 09/08/09 09:56

    • מה אתה קופץ דודידו - היא בכלל נוצריה ומהגדה המערבית במקור. (ל''ת)

      האזרח קיין , 09/08/09 11:00

  • 4.

    חילוניה!! הזניחה את ילדיה (ל''ת)

    הגינות בכותרת, 09/08/09 09:55

    • נוצריה מהגדה לשעבר. (ל''ת)

      האזרח קיין , 09/08/09 10:59

    • זה בדיוק הבדל בין החילונים לבין החרדים

      מיתמית , 09/08/09 11:00

      אצל החילונים היא תוקע , תישפט ויהיה עליה קלון חברתי. אצל החרדים אמא שמרעיבה את בנה היא גיבורה, צדיקה, אשת חיל מסורה שיש להגן עליה מכל רע.

      החרדים מכשירים את הפשעים כנגד יליהם ויש רבים כאלה.

      • אולי זה בגלל שהחרדים מרגישים מותקפים

        אלי, 09/08/09 11:50

        אולי זה בגלל שהחרדים מרגישים שהסיפור של ''האם המרעיבה'' נופח בתקשורת בגלל היותה חרדית?

        זאת קלאסיקה של מגננה חברתית.
        השחורים בארה''ב יצאו למהומות אחרי מקרה רודני קינג, נהג שחור בעל עבר פלילי שהשתולל בכביש והוכה ע''י שוטרים.

        הסיבה שהשחורים יצאו למהומות לא היתה מכיון שחשבו שקינג הוא צדיק אלא בגלל שראו באלימות השוטרים לא אלימות נגד פושע אלא אלימות נגד שחורים בכלל.

    • בשונה מהחרדים אף חילוני לא יגן על האם הזאת! יחי ההבדל הקטן!!! (ל''ת)

      חינוך (וגם רשיון) להורות!, 09/08/09 11:12

      • בשונה מהחרדית-החילוני המצוי לא יגן על אחיו-אם יטפלו עליו עלילה זדונית.

        מעניין , 09/08/09 13:39

        פשוט חברה רקובה ומתפוררת,שאינה מפגינה על שום דבר חשוב..
        אבל צריך לציין כי הם לא אשמים-פשוט אין כוח להפגין כל יום,ואין מי שמקשיב..

    • חילוני זה הסטנדרט, לא צריך לציין את זה..אבל אנחנו לא נקרא לה צדקת.. (ל''ת)

      חברה אמיצה מוקיע מקירבה פושעים לא מכסת''חת בשבילם, 09/08/09 12:14

  • 3.

    עצוב מאוד, מזעזע. אבל אולי אפשר ללמוד משהו מהארועים האחרונים?

    אשקלוני, 09/08/09 09:53

    אולי שני דברים

    1. אין ספק שמערכות הרווחה לא מתפקדות. אני מהמר בעיקר על העדר תקציבים
    2. אולי כדאי לבדוק את חזקת הגיל הרך שוב, אולי האב יוכל לזכות בילדיו או בסידורי ראייה מתקדמים יותר, כי האם לבדה לא מספיקה?

    • ואם האב מתעלל?

      Nov , 09/08/09 16:43

      התעללות אינה נחלת אימהות בלבד...

      • כמובן- אם האב מתעלל, דינו כדין האם. לא התכוונתי אחרת חלילה

        אשקלוני, 10/08/09 01:03

        אלא רק שאולי כדאי לבדוק את טובת הילד, וזו אינה אוטומטית שיהיה עם אמו

        ברי כי בסופו של דבר, אלו תופעות בשוליים. יותר מכך- אני די משוכנע שאמהות ככלל הרבה יותר אחראיות מאבות, ולו בשל אינסטינקטים. איני נכנס כאן לסתירה בדבריי שלעיל, רק תהיה.
        איני חלילה שונא נשים...

  • 2.

    זה מה שקורה שהמדינה מחוקקת חוקים לטובת האשה באופן חד צדדי

    א, 09/08/09 09:50

    יש חוק מטופש במדינה שאומר שאמא זכאית לחזקה על ילדים עד גיל 7 אלא אם הוכח אחרת. הנשים היום הן חיות טרף וחסרות לב

  • 1.

    מזעזע

    סמי, 09/08/09 09:48

    מזעזע.
    רק מי שיש לו ילדים מבין את עוצמת הזעזוע והרשלנות.
    אין מילים. דמעות ועצב מילאו אותי על אכזריותם של הורים לילדיהם.