• 111.

    תגובה ל110

    ורד, 17/08/09 16:09

    מי את שתגידי לה אך לגדל את בנה מי את שתקבעי עובדות שלא לצורך מי את שתגדי שאבא לא מעורב חוצפנית שכמותך

    • תגובה

      תושב הכפר, 30/08/09 20:08

      עובדות נכונות הם תמיד צורך לבוא מישוב סמוך להשמיץ מוסד מכובד בגלל חוסר הצלחה ותסכול ולא למסור דברים נכונים זה תמיד פתרון קל חבל , ברור שיש לבדוק דברים לעומקם ולתת פתרונות בדרך של שיקול דעת רציני ואמיתי,נקמה זו לא הדרך ,נפגעה הלקוחה אז היא עושה חשבון עלוב וילדותי,

  • 110.

    הבן שלי נזרק מהגן

    גלית שכטר, 16/08/09 19:23

    הבן שלך לא נזרק מהגן את בחרת להוציאו כדברי המועצה ולא יכולת להחזירו, הילד פונה פעמיים לבית החולים מהבית ןלא מהגן, את לא שמרת עליו כפי שצריך ולא נתת לו טיפול שנדרש לפני הפנוי,כל הפעמים שהילד נפל בבית ובא חבול בראש ובשפה כל הדברים שנמסרו אינם נכונים ואף רחוקים מהמציאות, הבעיה אינה רגישות לחלב בלבד , יש לילד עיכוב רציני בהתפתחות, ובמקום לטפל בצרכים של הילד את מחפסת אשמים,כדאי שתתעוררי ותפעלי בכוונים הנכונים למען הילד שלך ,לילד יש אבא והוא חושב אחרת ממך תערבי אותו בגידול הילד,

  • 109.

    מטומטמים משלמים על הטעויות שלהם - לעורכי דין

    ד''ר טיכו, 12/08/09 16:58

    חבל שבינתיים פעוט סובל.

  • 108.

    מציאות בעיתית

    אמא, 12/08/09 13:57

    מערכת החינוך הפרטית וגם זו של משרד החינוך מקשה מאוד במקרים של בעיות בריאות שאינן שכליות. אין חובה על גננת'סייעת לטפל בילדים עם בעיות בריאות, להפך גם בהמשך תופתעי לגלות שישנה סתירה ביןארגון המורים לחוזרי מנכ''ל של משרד החינוך. מצד אחד מבקשים לסייע לילדים עם בעיות בריאות כאלה ואחרות ומצד שני מונעים מהם לקחת אחריות כלשהי ולהגיש סיוע. הסוד נמצא באופיו של המורה/גננת. אני מבינה לליבך, הייתי צריכה לעבור 2 גנים פרטיים ובסוף לחתום על מסמך ''אי נטילת אחריות'' שיזמתי ע''מ שיקבלו את ביתי בת ה 3 למסגרת חינוכית וכל זאת כיוון שיש לה סכרת נעורים, והעצוב הוא שמשרד הבריאות אינו נותן סייעת רפואית לגילאים צעירים אלא בגן חובה בלבד. זו מדינת ישראל, צריך ללכת בין הטיפות ןלהרטב כמה שפחות .

  • 107.

    גן ללא חלב ברעננה

    פתרון אולטימטיבי, 12/08/09 11:40

    גן אורגניל'ה. מתאים גם לילדים עם רגישויות למזונות שונים.

    קישור לכתבה בNRG:
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/928/567.html?hp=1&loc=6&tmp=6250


    קישור לאתר של הגן:
    www.haganenet.co.il/organile

  • 106.

    גם ביתי היתה רגישה לחלב

    משה, 10/08/09 17:48

    מתן מוצרים עם מרכיבי חלב לילד רגיש עלולים לגרום לתגובת אלרגיה עד כדי מוות.

    הגן בחוף הכרמל קיבל אותה עם המורכבות שבעניין ועל כך כל הכבוד!
    בגיל 3 האלרגיה חלפה - אז יש עוד תקווה.

  • 105.

    תגובהל104

    מאירה, 10/08/09 17:44

    ילד מתרגל לשגרת יום יום וברגע שקוטעים לו אותה אז הבכי הוא סימן מה קורה ואז הביטחון יורד תינוק קטן זקוק לשגרת יום זה מכנה לו ביטחון

  • 104.

    בוכה בבית עם אמא????!!!!-אז נראה שהבעיה רצינית יותר!

    אחת, 10/08/09 12:44

    ''הם קטעו את כל התהליך של הגדילה וההתפתחות שלו. בימים הראשונים הוא בכה המון וגם עכשיו הוא עדיין בוכה ולא מבין איפה החברים ולמה לא הולכים לגן יותר. '' -או שהמצב חמור בבית או שזה מפוברק......

  • 103.

    ל100 מניסיון. ילדים מסתדרים

    אמא לילד עם צליאק, 10/08/09 09:37

    בני הקטן חולה צלעאק מגיל שנה וחצי והוא היה במעון רגיל. הם פשוט היו צריכים לשים לב יותר ואנחנו חינכנו אותו להבדיל בין מה מותר ואסור. היום הוא עולה לכיתה א' והוא מסתדר מעולה. הכל עניין של חינוך (שלו ושל הצוות). בהצלחה.

  • 102.

    ברוכה הבאה לגן העדן של היהודים הצדיקים.

    ורוניקה, 09/08/09 23:50

    אני יהודיה גאה אך אני חחיבת להגיד לך שזה כבר לא קשור לישראליות העם שלנו פשוט נהיה דוחה בצורה מגעילה.
    במקום לבוא לעזור הרי כל התורה היא על מצוות ועזרה לחלשים, אז למה לפגוע למה לעשות רע לאנשים, הרי הממסד גם ככה טורף אותם אז למה אנחנו פשוטי העם לא נגן נשמור נכבד אחד את השני.
    ןהמנהלת הזו מצד אחד צוקדת כי אם כמה שתשמור על הילד ברגע אחד שלא תשים לב הוא יכול להכניס לפה משהו ואז יבוא אלייה בטענות למה ככה ולמה הסכימה לקבל אותו וכל מיני כאבי ראש.
    ומצד שני אני לא הייתי מוכנה יעשו דבר כזה לילדה שלי.
    אי אפשר לאשים אף אחד, רק את הממסד שלנו שלא תומך ועוזר אלא רק טורף אותנו.

  • 101.

    הזהרו בידיים של מי אתם משאירים את הילדים

    דנה, 09/08/09 08:44

    בתי אלרגית ברמה הכי גבוהה שיש ויש לה מזרק צמוד. מאוד מפחיד אך מעולם לא עשו לי בעיות של קבלת הילדה לגן. יחד עם זאת יש בורות גדולה בקרב ההורים וגם הגננות שאינם יודעים מה המשמעות, איך מטפלים. כמה חשוב להיחשף כמה שפחות לחלב כי זה מגביר את האלרגיה ועוד...צריך להקפיד ללמד כיצד להשתמש במזרק!!!להראות ולהדגים. זה מציל חיים !!!!

  • 100.

    גם בתי רגישה לחלב...מתחילה גן בספטמבר...אני כבר צופה בעיות

    איל, 08/08/09 23:45

    הילדים מסתובבים שם עם אוכל...לוקחים אחד מהשני...אני לא בטוח שניתן יהיה למנוע את ה''תאונות''. איזה בעסה!!!!

    • חשוב לעדכן את ההרוים והצוות כבר באסיפת הורים

      דנה, 09/08/09 08:46

      הבת שלי יודעת מגיל אפס שהיא אלרגית ותמיד שאולת האם זה פרווה. לעשות הנחייה חזקה לצוות וגם לילדה.

      • מבקשת עצתך

        חדוה, 11/08/09 18:45

        אשמח לקבל ממך הנחייה כיצד הכנתם את הצוות וההורים. גם אני חוששת משנה הבאה בגן

  • 99.

    כסף יש אבל שיקול דעת ומחשבה על פתרונות יותר יצירתיים מהעפה. (ל''ת)

    אין כניראה., 08/08/09 22:39

  • 98.

    שערוריה שכזו!!!

    עינת, 08/08/09 21:52

    אני מתבישת לשמוע אני מורה לילדים מוקבליםכבר 8 שנים ולא שמעתי מקרה כזה הרה שלכל דבר יש פיתרון ופה מצאו פיתרון לא חינוכי אני מציאה לפנות למשרד החינוך והתמת.

    • שגיאות

      מורה גם!, 09/08/09 17:01

      הגם שיש לעיתים שגיאות מקריות שמקורן הקשה מקרית,יש גבול!
      כמורה למדי לכתוב כהלכה!
      אני נבוכה בשם המורות

  • 97.

    צריך לסגור כזה גן

    רוני, 08/08/09 21:02

    לכל תושבי הכפר הבת שלי היתה בגן הזה בתיניוקיה ויד הוצאנו אותה כי ראינו שהוות לא שווה את המחיר יש גנים הרבה יותר טובים ליהונתן החמוד וגם לך כמטפלת זו התנהגות מגעילה וגם רשלנית מאד מצד הצוות ממש חוסר אכפתי ולכן דרוש פה ועדת חקירה.שיהיה לכם שבוע טוב.

  • 96.

    תגובה לרן

    ליאת, 08/08/09 17:04

    אתה בן אדם מתוסכל שמחפש צומת לב לכן אתה מדבר כך וכניראה אין לך גם ילדים

    • Question to Liat 96. Cardiac junction or attention

      Wienerschnitzel, 11/08/09 19:14

      תשומת לב

  • 95.

    ת'אמת היא נראית כמו הפוסטמות המעצבנות האלה שחושבות שהכל מגיע להן! (ל''ת)

    רן, 07/08/09 23:21

  • 94.

    זעזוע

    אילנה, 07/08/09 19:55

    איפה אנחנו נמצאים באירן גועל נפש מסכן יהונתן!

  • 93.

    כך ראוי להתייחס לתינוק ואימו?

    צפונבון, 07/08/09 17:22

    התינוק והוריו שוודאי וודאי לא קל להם עם בעייה שכזו, צריכיים להיזרק? היו צריכים למצוא פתרון הולם והגיוני יחד לרווחתם? בושה... בושה...

    אנשים רק חושבים על עינייני 'אגו' ובכלל כל עוד זה לא נוגע להם אז הכל מותר.

  • 92.

    גם ילד בריא לא הייתי מכניסה לגן כזה.

    ., 07/08/09 15:56

    כאילו מה, על ילדים בריאים לא צריך להשגיח בזמן ארוחת הבוקר? או בכלל?

    נקודת הזכות יחידה שאני נותנת לגן הזה היא שהם לפחות מודים שהם לא כשירים לשמירה על ילדים.
    עדיף שהילד ישב בבית, מאשר שיהיה בידיים של גננות וסייעות כאלה.

    רק לידיעה: לצערנו, כל מי שלא למדה (לא חינוך, פשוט לא למדה כלום), יכולה להיות גננת או סייעת לגננת בפעוטון. אין על זה פיקוח וככה זה גם נראה.
    אני מכירה מישהי, שלא סיימה אפילו תיכון.
    בקושי יודעת לקרוא ולכתוב.
    כשהיא צועקת על הילדים של עצמה, מהפחד אני רוצה להתחבא מתחת לשולחן.

    אז מה האלטרנטיבה שלה?
    נכון, סייעת בפעוטון, מנקה או מובטלת.
    אלו המקצועות שבהם היא עוסקת לסירוגין.
    כך גם גיסתה.
    חמותה היא גננת בפעוטון. מפחידה לא פחות.

    • ל 92

      ל.ג, 08/08/09 12:24

      את ממש צודקת במיליוני אחוזים גם אני מכירה גננת בפעוטון שלפי ההתרשמות שלי לא למדה מי יודע מה ושפת הדיבור שלה לא עשירה וקולחת כמו אדם משכיל ובכל זאת היא מנהלת גן קוראת לעצמה גננת ומחזיקה עובדות פשוט כי שפר עליה מזלה ופתחה עסק בעברה עבדה כמטפלת בגן.

  • 91.

    פעוטון לא יכול לקחת על עצמו אחריות נוראה כזאת!! מה יקרה אם הילד ימות??

    שדגכ, 07/08/09 15:05

    איך פעוטון יכול להשגיח שילד לא ייגע במאכלי חלב? אם האימא רוצה, שתצמיד לו סייעת אישית.
    ולאימא היקרה, ילד בן שנה וחצי לא בוכה כי הוא מתגעגע לחברים! באמת, לא לבלבל את המוח! ילד כזה טוב לו בבית עם אימא שלו. אם הוא בוכה, סימן שמשהו מציק לו.
    בקיצור, הסיפור מאוד מאוד לא אמין.

    • צודקת בהחלט! (ל''ת)

      מאיה, 10/08/09 14:59

  • 90.

    לסגור את הגן לאלתר. המנהלת כניראה מפונקת מדי ולא הכי מקצועית. (ל''ת)

    ראו תגובה 62, 07/08/09 14:11

    • יישר כוח למנהלת מתגובה 62

      יישר כוח למנהלת מתגובה 62, 07/08/09 14:44

      צודקת בסוף מסתכם באהבה לילדים שכנראה בגן הזה לא ממש קיימת...

  • 89.

    צודקים, לא יכולים להיות ערבים לבריאותו

    א, 07/08/09 14:07

    מספיק שהוא ידחוף את הפה שלו לתוך פה של מישהי ששתה חלב שנייה לפני זה והוא יכול למות

  • 88.

    אלרגייה לחלב

    ל.ג, 07/08/09 13:13

    ממש חוצפה מצד הגן ועוד יותר חוצפה וגועל נפש לפטר את האם מעבודתה בגלל שהגנה על בנה יש המון מצבים שילדים מפתחים אלרגיות וזה לא נורא אז האם ביקשה שלא יאכל דיברי חלב יש המון תחליפים אחרים שאפשר לתת גם אני במסגרת עבודתי כסייעת וכאם שיש פתרונות למצבים כאלה בגן שאני עובדת ישנו ילד שלא אוכל כלוםםםםםםםםםםםםםםםםם מלבד טונה וזה גם בתקופות מסויימות אז זה הרבה יותר גרוע שום דבר לא ערב לחיכו אפילו לא שוקולד משהו מוזר ביותר או דוגמא נוספת בכיתה של ביתי ישנה ילדה שאלרגית לגבינה צהובה שמזמינים פיצה לכולם מזמינים לה בנפרד משולש רק עם רוטב. זה היה הטריגר לפטר את האם.

  • 87.

    לכל הטיפשים

    ב, 07/08/09 12:35

    תנו לי להסביר לכם עם ישגיחו בארוחת בוקר ולאחר מיכן ינקו את הילדים והחולצות שלהם כמו שצריך וגם את הריצפה עם צריך אז זה לא יגיע לא לצעצועים ולא לשום מקום הבנתם

  • 86.

    מכיר את הסיפור

    ש, 07/08/09 12:19

    לכל החכמולוגים תקלטו הם גירשו את הילד חודש לפני סיום שנה איפה המוסר איפה החינוך יכלו לעשות מאמץ ולעבוד כמו שצריך ולתת לו לסיים יפה ולא די בזה גם למסיבת סיום הול לא הוזמן בושה וחרפה

    • לש 86

      ,עינת, 16/08/09 20:51

      אתה ממש לא מכיר את הסיפור הילד לא גורש האמא בחרה להוציאו לאחר כמה ימים רצתה להחזירו בצורה בוטה כלפי המנהלת בקללות בצרחות בצורה שיכולה כל אחת שעובדת בחנוך לחפס מקום אחר ולטפל במופרעות של עצמה היא זקוקה באופן דחוף לטיפול משפחתי כדי שתוכל לטפל בילד שלה מתוסכלת ומלאת רגשי נחיתות,

  • 85.

    למה פיטרו אז גם את האמא?

    אחת שלא מבינה, 07/08/09 12:16

    נראה לי שאולי יותר טוב לילד שלא נותנים לו להמשיך שם.

    אני את הילד שלי בטח לא הייתי שמה בגן כזה..
    בהתחלה הם קיבלו אותו בגלל שהאם עובדת שם בלי בכלל להבין מה האחריות שהם לוקחים על עצמם וכשהבינו הם בעצם התפטרו גם מהילד וגם מהאם. מה שהם חושבים זה בעצם לעשות כסף קל, מחר גם ירקו ילדים שבוכים...

  • 84.

    צוות חינוכי כמו זה - לא ראוי לטפל באף ילד!!!!

    גליל עליון, 07/08/09 11:52

    זה פ-ע-ו-ט עם אלרגיה לאוכל!!! מה עם פעוטות שיש להם עיכובים בהתפתחות כמו מוטוריקה גסה או קלה!? מה עם פעוטות עם לקות שמיעה או ראייה!? אולי שיעשו סלקציה!?
    יש תינוקות שאלרגים לבוטנים ואלרגים לדברים נוספים אז מה יהיה איתם ? הכל מתחיל ונגמר באנשים שעוסקים בחינוך במדינה הזאת . הגיע הזמן לבדק בית יסודי באנשי החינוך בכלל.

  • 83.

    הגן צריך להתביש

    בשם הילדים, 07/08/09 11:52

    כבר מגיל ילדות צריך לחנך את הילידים אבל גם את הצוות של הגן שבעצם כל הילדים שווים.
    זו זכות לגן שיש בו ילדים מעט שונים שצריכים לקבל אולי גם יחס או טיפול מעט שונה.

    הלוואי והיינו חברה קצת יותר סבלנית.

    • צודקים בהחלט!!!! (ל''ת)

      כנסו ל-83!!, 08/08/09 08:37

  • 82.

    תשאר בחול

    מאיר, 07/08/09 11:32

    פחדן שמלכלך על הישראלים מרחוק תתביש לך כנראה גם אין לך ילדים

  • 81.

    להגיב

    אמי, 07/08/09 11:27

    אני קוראת לאנשים להגיב זה פשוט מקומם שבמדינה דמוקרטית יש אפשרות להתנהג כך בלי שאף אחד יתערב לטובת הילד ואימו

  • 80.

    בושה וחרפה לכפר ורדים, יישר כוח לאם ולבנה

    חלי פודה, 07/08/09 10:55

    ילד עם רגישות לחלב אינו שייך לקטגוריה של צרכים מיוחדים. ההשגחה פשוטה יחסית, זאת מעבר לכך שבגילו נדרש יחס אישי לכלל הילדים כך שהטענה שהצגתם נראית לי מגוחכת.

    צר לי לשמוע שהמדיניות שחרתתם על דגלכם אינה מיושמת בשטח, לפחות במקרה זה. אני מקווה שתשנו החלטתכם. אני מאמינה שעם קצת רצון טוב העניין כולו יכול היה להיפתר בקלות.

    יישר כוח לרובי ויהונתן בר!
    אני בטוחה שתוכלו להתמודד באפקטיביות עם הנושא ומאחלת לכם שמעז ייצא מתוק!

    בהצלחה!
    חלי פודה

  • 79.

    האמא פשוט רוצה להעביר מסר לילד שהוא לא חריג אלא שווה בין שווים (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 07/08/09 07:14

  • 78.

    מדוע אינך פונה למועצה האזורית מעלה יוסף ?. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות., 07/08/09 06:22

  • 77.

    גזענות

    שלומית, 06/08/09 23:51

    מה הקשר ''לאשכנזית''וכו'
    למה אמהות ספרדיות לא אותו דבר בחרדתן לילדיהם?!!!!!!!!!!!!!
    למה ממשיכים לקבע גזענות
    למה מנציחים בערות???????????????

  • 76.

    כולכם הגזמם!! 48 תקרא!!!!

    תמיראל , 06/08/09 23:21

    מדברים פה בגנות האם או על כך שהילד צריך להשאר בבית...חברים מדובר באלרגיה לא במחלה סופנית!!!!!!!מה קורה עם הילדים שרגשים לעונת מעבר??פרחים??אסמטיים??סוכרתיים??את כולם נשאיר בבית?? בתור אמא לילד עם אלרגיה לחלב השד לא כ"כ נורא בגן של הבן שלי הם משתדלות גם בארוחת בוקר לא לתת גבינות יש הרי המון דברים שהם פרווה-טונה,ביצים,חומוס,ריבה ואפילו ושקולד פרווה!!...או אם הן נותנות גבינה אז בני היקר יושב בשולחן בנפרד עם אחת המטפלות ובתור גננת לילדים אלרגיים אני אומרת לכם שאפשר השאלה אם רוצים!!!!
    ול48 גם מלחצות את הכביש אפשר למות אז אולי תסתגר בבית???או אל תוציא את הילדים שלך מהבית?? הסכמה המטומטמת שכתבת אלרגיה חלב= מוות מעידה על בורות ועד כמה אתה איש טיפש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • איפה הגן הנחמד הזה

      חגית, 07/08/09 19:27

      הייתי שמחה לדעת ולקבל את אותה הרגשה שהשד לא כ''כ נורא. לי הגננת אמרה שבמסגרת החינוך לבריאוות היא תדאג ששנה הבאה כולם יוכלו גבינה...כך שאין אופציה לשולחן נפרד

      • אפשר להסביר לגננת שלפעמים

        מחל, 14/09/09 09:59

        מתן גבינה לא כ''כ בריא לכולם....
        הגן בכפר יונה.
        אני הרגלתי את בני לא לאוכל חלבי,בבית אין לנו מוצרים חלביים בימי הולדת אני שואלת ומקסימום מגיעה מצויידת מהבית.
        חוץ מזה ...שאלו היו הבעיות שלנו ..
        כמובן שאני מתפללת שיעבור לו...אבל אוהב אותו גם אם לא....

  • 75.

    פה בכפר?

    גלית, 06/08/09 23:10

    לביאה יהיה בסדר הצדק ינצח בסוף!כנראה חיפסו אותך זו סיבה לפיתורים??

  • 74.

    לא יאומן!!!!!!!

    אלמונית מכפר ורדים, 06/08/09 22:59

    אצלנו בישוב סיפור כזה מצמרר אלוהים ישמור מסכן הילד איזו גננת

    • כן יאומן

      אר, 07/08/09 14:08

      ככה שעודף הכסף שיש לכם חירפן אתכם, מה כבר קרה? הגננת לגמרי צודקת, מסוכן לו גן שבו הוא מוקף בחלב כל היום.

  • 73.

    מוסד חינוכי זה ?

    מלכה, 06/08/09 22:44

    זה הכי קל להאיף אותם איפה שיקול הדעת???

  • 72.

    איזו חוצפה!!!

    יעל, 06/08/09 22:38

    כואב בלב,זו מנהלת בחינוך גועל נפש!!!למה האמא פוטרה כנראה חיפסו אותך ומצאו שתי ציפורים במכה אחת אסור לשתוק לה אבל למעלה ה רואה הכל והיא תקבל את הבום שלה.

  • 71.

    אני בטוח שהילד הזה הוא לא היחיד עם בעיה זו

    Avi Ecuador, 06/08/09 22:01

    למה לא לברר עם אימהות אחרות איך הן מצליחות להתמודד עם הבעיה?
    אולי יכולות לעזור או אולי עדיף לשלם משכורת לאם הזאת שתשב עם בנה בבית עד שמוצאים לה פתרון?

  • 70.

    הייתרון בחברה החרדית, לפחות הילדים שם עם ביטוח של צדקה

    Avi Ecuador, 06/08/09 21:55

    האימא לפחות כסף לטפל בילד שלה הייתה מקבלת ואם הייתה מרעיבה אותו (חס וחלילה) אפילו הממשלה הייתה מוצאת פתרון...
    בכל מקרה החברה החרדית מוצאת מוצא.
    יש לבדוק את יתרונות בחברה החרדית וללמוד מהם איך זה עובד שם, משהו משובש בשיטה של השמאלנים, לא עובד ולקראת קריסה, הסימנים לכך לא רק הילד, גם השיטה התחרותית והכלכלה לקראת קריסה של מגדל קלפים והאישה הזאת והילד שלה זה רק סממן שמצטרף לאלפי סממנים אחרים שמציינים קריסה.
    מה היו אומרים על האימא הזאת אם הייתה שמה את ילדה בפתח בית החולים ומוסיפה מכתב שאין בכוחה ואפשרותה לטפל בילד הסובל והיא משאירה אותו לטיפול מוסדות הממשלה?
    מה היו עושים לה לאימה? מכניסים אותה לכלא?
    נו, צריכים לפתור לה ולילד את הבעיה!

  • 69.

    כפר ורדים

    עובדת שעבדה במקום, 06/08/09 21:49

    אני עבדתי במקום והיה ילד שם שרגיש לחלב והוא קיבל טיפול כך שזה לא תקדים פשוט המנהלת היתחלפה והיא לא יודעת לנהל את העובדות וכל זה משמועות עליה

  • 68.

    רגע

    מיטל, 06/08/09 21:41

    תעצרו שניה לפני שאתם מגבים ותחשבו אילו אתם ההיתם במצב כזה כולנו הורים לילדים ואף הורה לא היה רוצה שילדו יקבל יחס כזה והאמא הזאת מדהימה בע

  • 67.

    כולם צודקים אבל שווה להיות חכמים

    חגית, 06/08/09 21:19

    אכן זה לא פשוט להשגיח על ילד שאלרגי למזון בעיקר אם מדובר בתגובה למגע גופני ולאו דווקא באכילה. מאידך מדובר, בתופעה שהולכת וגדלה בעולם כולו והגנים חייבים להתארגן כדי להתמודד עם התופעה. ניתן למצוא פתרונות ואפילו לוויתורים כדי שהילד לא יסבול. עם זאת, אמא יקרה, כדאי למצוא פתרון חלופי לגן חסר אחריות, לבנך החמוד לא מגיע להיות בגן בו יחווה דחיה. סביר שמדובר בצוות חסר יכולת להתגמש, חסר תושיה, ומקובע ואני מציעה לשאר ההורים של ילדי הגן לחשוב על כך....

  • 66.

    כולם צודקים אבל שווה להיות חכמים

    חגית, 06/08/09 21:16

    אכן זה לא פשוט להשגיח על ילד שאלרגי למזון בעיקר אם מדובר בתגובה למגע גופני ולאו דווקא באכילה. מאידך מדובר, בתופעה שהולכת וגדלה בעולם כולו והגנים חייבים להתארגן כדי להתמודד עם התופעה. ניתן למצוא פתרונות ואפילו לוויתורים כדי שהילד לא יסבול. עם זאת, אמא יקרה, כדאי למצוא פתרון חלופי לגן חסר אחריות, לבנך החמוד לא מגיע להיות בגן בו יחווה דחיה. סביר שמדובר בצוות חסר יכולת להתגמש, חסר תושיה, ומקובע ואני מציעה לשאר ההורים של ילדי הגן לחשוב על כך....

  • 65.

    מנהלת טיפשה

    דניאל שכן, 06/08/09 21:09

    ביזיון איפה משרד החינוך???מנהלת כזאת צריך לזרוק לקיבינימת איפו החינוך פה?

  • 64.

    שקר גדול (ל''ת)

    באהבה, 06/08/09 20:58

    • שקר גדול

      אילת, 06/08/09 21:44

      אני מאמין שאין לך ילדים תתבייש לך האמא לא שקרנית רואים את זה בעניים שלה

  • 63.

    ל-48 לא הגזמנו????????

    אם לילד עם רגישות לחלב, 06/08/09 20:55

    חברים כולה אלרגיה...בתור אם לילד עם אלרגיה לחלב השד לא כ''כ נורא!!!אם הגננת כ''כ מפחדת היא יכולה פשוט לא לחלק גבינה בבוקר יש אינספור דברים שהם פרווה -כך עושה הגננת של הבן שלי ובימים שיש גבינה היא פשוט מושיבה אותו בכיסא בנפרד יחד איתה ובתור גננת יש לי מגוון ילדים עם צריכים כאלה ואחרים סוכרתיים,אסמטים-מה לעשות לנדות את כולם?לא לקבל אותם למסגרות? ומה קורה עם ילדים שרגשים לעונות מעבר?גם מזה אפשר למות לא?!אז גם אותם לא נשלח למסגרות.ואם נחצה את הכביש בדרך לגן יבוא שיכור ואולי ידרוס אותנו...הקיצר הכול שאלה של נכונות אם באמת חשוב לנו מהאנשים שסובבים אותנו נוכל במשך 10 דקות להקדיש תשומת לב יתרה למי שצריך!!!!

  • 62.

    ניהלתי מעונות יום לגיל הרך

    מנהלת מעון לשעבר, 06/08/09 20:04

    לא פעם היו לי ילדים עם אלרגיות למאכלים שונים, ומצאנו פתרונות.
    אם הבעיה רק בארוחת הבוקר שהיא חלבית,אפשר שהמנהלת עצמה, כן כן, תצטרף לקבוצה ותשגיח על הילד.
    לא פעם עשיתי זאת. כולל ילדים מוגבלים(והמעון היה לילדים בלי בעיות מיוחדות)שקיבלנו. (כולל ילדה עם תסמונת דאון וילד עם בעיות בלב)שהייתי נכנסת בזמנים מסויימים לעזור להם.
    הכל שאלה של עד כמה יש רצוןואהבה לילדים.

  • 61.

    כואב הלב

    זה כן נעים לראות גן כזה סגור!!!, 06/08/09 19:41

    לסגור את הגן בושה וחרפה הגננות שם רוצות לעבוד קל

  • 60.

    ל34 ושכמותה

    aukv, 06/08/09 18:53

    אז כל החיים של יונתן יהיה בבית מה השטיות האלה רק בארוחת בוקר הילד צריך השגחה אז כל היום הגננות מאוננות זאת העבודה שלהם ולא לצאת לעשן כל דקה לא מבגינה אותך כאם אם הילד אלרגי זה מה הוא בעונש מיד להחזיר אותו לגן ולהשגיח שלא יגע בחלב כמו אלנו בגן ילדה אלרגית לביצים לא מתקרבת ושומרים עליה

  • 59.

    בושה - ורגישות לחיטה ולעוד שאר הדברים מקבלים בגן. סלקציה מטומטמת (ל''ת)

    נוסטרדאמוס, 06/08/09 18:53

  • 58.

    התמת משום מה תומכים הגני הילדים יש לי גם

    איממא, 06/08/09 18:50

    בעיה עם הגן שלנו והתמת מצדד בגנים ולא באימהות עובדות איכס על התמת

  • 57.

    מההיכרות עם ישראלים נראה שישר הצדדים התחממו והגיבו כמו ישראלים:

    Y, 06/08/09 18:39

    באלימות, מילולית או אחרת.
    תתביישו לכם.
    הילד בוכה כי ראה את אמא שלו צועקת ועצבנית. ילד בן שנה לא מבין גן לא גן. אז תרגי מהעץ וגם מהצד השני שירדו מהעץ.
    הישראלים כל כך נפוחים מאגו ומרגשות נחיתות שישר מריבות וישר מאבקי כוחות.
    כמה טוב שאני בחו''ל. אלוהים: תודה.

    • תשוב

      מישהו, 07/08/09 17:31

      האמא הגנה על הילד שלה שסילקו מהגן!
      הזכירו פה איזשהי תקרית של אלימות מילולית?
      יותר טוב שאנשים כמוך בחו''ל!

  • 56.

    גן כפר ורדים אכלתם אותה ...

    עו''ד יצחקי, 06/08/09 18:37

    בכל מקרה היא הייתה תובעת אותכם בין אם זה בגלל שלא קיבלתם אותו בין אם הייתם מקבלים אותו והיה קורה לו משהו מתישהו

  • 55.

    ילד מן שנה וחצי ל ''מתגעגע לחברים שלו בגן''

    רויטל, 06/08/09 18:16

    ילד בן שנה וחצי מעדיף את אמא, ילד בן שנה וחצי משח ליד ילדים ולא איתם. אבל אם אמא צריכה לעבוד ולילד יש אלרגיה קשה עדיף שישאר בבית - זאת דעתי האישית, זה מה שאני הייתי עושה.

    מעבר לזה, לדעתי הגן היה צריך לתת מענה לילד ולא לאפשר הכנסה של מוצרי חלב כלשהם לגן. יש תחליפים, יש מה לאכול מלבד חלב, אפשר וצריך להיות יצירתיים.

    • ככן רויטל, יש לך ילדים כבר?

      טל, 10/08/09 23:25

      ילד אינטיליגנט ומפותח כן מתגעגע לחברים בגן וכן נקשר לאנשים סביבו
      אולי הבעיה שלך היא שאת לא מפותחת מספיק....
      ואם יש לך ילדים- באמת רחמנות עליהם
      את בטח מבודדת אותם ומהאמהות האלה שחושבות שילד בן שנה לא מבין כלום.....

  • 54.

    חוצפנים!!הבן שלי היה רגיש לחלב וטיפלו בו יפה בגן בתל אביב

    h, 06/08/09 17:33

    רגישות לחלב זה לא בעיה בכלל.רק צריך לפקח שלא יגע, יאכל בחלב ...בשלב מסויים הילד יודע לבד ושומר בעצמו.ממש גן מטופש
    הרגישות ל הבן שלי עברה בגיל שלוש..

    • קשה יותר להשגיח שמדובר גם ברגישות למגע

      חגית, 07/08/09 19:35

      השאלה היא אם הוא הגיב גם במגע כי אז ממש קשה להשגיח, כחי שאר הילדים גם יכולים להתלכלכך ולגעת וזה כבר סיפור אחר

  • 53.

    כל הכבוד לגננות!!

    אמא, 06/08/09 17:30

    האלרגיות האלה צריכות מעקב צמוד על הילד, ואין סיבה להפיל תיק כזה על הגננות.
    צריך לברך אותן - הן למעשה מצילות את הילד.

    • את שפויה? וקוראת לעצמך אמא?

      נטלי, 10/08/09 23:27

      על מה את מדברת? אלרגיה לחלב זה דבר מינימלי
      איזה מעקב צמוד בדיוק נדרש?
      מעניין אם היית מדברת ככה על הילד שלך

      לכי תלמדי קצת על החיים, מקווה שאת לא מעבריה חינוך כזה ל''סובלנות'' לילדים שלך

  • 52.

    לי נראה שהוא גם צבעוני (ל''ת)

    aldo55 , 06/08/09 17:29

    • נכון, בטח מאומץ או שהאבא עובד זר או אתיופי (ל''ת)

      שולה, 06/08/09 22:28

    • בעיני הוא דומה לאמא שלו, הוא שחום לא צבעוני! והוא חמוד ואתה חמור! (ל''ת)

      לשולה ולaldo, 07/08/09 13:12

  • 51.

    הילד שלי אלרגי לביצים בצורה קשה מאד.

    אבא לילד אלרגי, 06/08/09 17:24

    והוא היה בגן מגיל חצי שנה. בהחלט קשה לו - גם בבית - להבין למה לו אסור לטעום מהעוגה שכולם מקבלים וזה יותר קשה איתו מאשר עם ילד רגיל אבל אף פעם לא עשו לנו בעיות בשום מסגרת (הוא עכשיו בגן השלישי שלו בגיל 4 וכולם אוהבים אותו שם) אלא פשוט הקדישו לו עוד קצת תשומת לב.

  • 50.

    איזה פעוטון מפונק טוב שהם לא מחפשים איך לעשות ''כסף קל'' (ל''ת)

    יערה בר לב, 06/08/09 17:23

  • 49.

    ילד אלרגי לחלב

    ינקו מהדרום, 06/08/09 17:09

    אם הוא היה גר בכפר ורדים זה בסדר זה פשוט ישוב גזעני

  • 48.

    שאלה? את מי יאשימו אם ח''ו איזה ילד אחר

    מני, 06/08/09 16:59

    יתן בטעות ליונתן משהו עם חלב שאמא שלו הביאה לו, או שהוא לבד ימצא משהו ?

    את הפעוטון כמובן !

    נכון שזה מקומם אבל זה לא כ''כ פשוט כמו שזה נשמע..

    אלרגיה לחלב נגמרת במוות ! מי מהקוראים כאן מוכן לקחת אחריות בתור גננת עם עוד 5-10 ילדים ?

    • אלרגיה לחלב מסוכנת ביותר - בפרט לאור שכיחות החומר הזה

      חיימקה, 06/08/09 18:16

      המעון צודק לחלוטין.

      • חיימקה אתה מדבר לאור נסיונך הרב כמטפלת בפעוטון? (ל''ת)

        כי יש פה מספיק מטפלות וגננות מדופלמות בעניין., 08/08/09 23:20

    • מחדל.

      מטפלת בפנסיה, 06/08/09 19:21

      בעברי הייתי מטפלת ראשית בתינוקיה שהיו בה 21 ילד, אחת מהילדים סבלה מרגישות גבוהה למוצרי חלב, קיבלנו אותה באהבה רבה ללא שום תנאי, הדבר מצריך עירנות אך בעיקר רצון לאפשר לילדה לחיות את חייה כאחד האדם.
      איך עושים זאת?! פשוט וקל, בארוחת הבוקר מושיבים את הילדים על כסאות וליד שולחן במקום לתת להם להתהלך עם הכריכים ביד! ואת הילדה האלרגית מושיבים בצמוד למטפלת!

    • צודק. (ל''ת)

      שדגכ, 07/08/09 15:07

  • 47.

    אמא

    מיכל שכנה, 06/08/09 16:50

    האמא הזאת ניפלאה ולא שקרנית או אשכנזית היא סך הכל מבירה מסר שהילד שלה לא חריג אלא כילד השווים ולמי שלא מבין בגיל שנה וחי ילד צריך חברה זה השלו שהוא יוצר עצמאות ואישיות אז לכל אלא שמבלבלים במח כי הם לא מבינים בחינוך חוץ מזה לאן נעלם מהות החינוך

    • עם שכנה כמוך לא צריך אויבים.

      אשכנזי, 06/08/09 17:19

      אני מבין שהאימא נפלאה בעינייך.
      א. היא לא שקרנית
      ב. היא לא אשכנזית
      מילא שקרנית אבל אם היא היתה אשכנזייה אני מניח שעל זה כבר אי אפשר לסלוח.

    • בושי!

      אשכנזית..., 06/08/09 18:19

      עם הגדרה כזו'' כאשכנזית'' לא הייתי מקבלת גם ילד שלך!כדי לא להיות איתך במגע שיגרום לי אלרגיה....

    • בושי!

      אשכנזית..., 06/08/09 22:00

      כאשכנזית....לא ארצה אותך או את ילדייך במחיצתי...
      אשה נבערת שכמוך!

    • למיכל

      שמש אדומה, 07/08/09 13:25

      מה השטות הזו ''אשכנזית'' מה ההגדרות האלה ולמה צריך אותם זה לא משנה מזרחים או אשכנזים אני לא אוהבת את הקיטלוג לפי מוצא ממש גזענות לשמה שמתי לב שבכל כתבה ישנם מתלהמים שישר שולפים ציפורניים ושולפים את השד העדתי מהבקבוק ממש ביזיון הגיע הזמן שתפנימו את זה שכולנו בני אדם בלי קשר לגזע דת או מין.(אגב אני ממוצא מזרחי)

    • עכשיו אני מרחמת על האמא. יש לה שכנה גזענית ופרימיטיבית.

      ., 07/08/09 20:58

      איזה בעסה זה לקנות בית יקר ולהתקע עם כאלה שכנים.

  • 46.

    האמא הזאת נראית לי בעייתית מאד!

    גנן גידל דגן בגן, 06/08/09 16:05

    היא בטח עוד אחת מהנודניקיות האשכנזיות האלה שחושבות שהבן שלהן הוא נסיך ועל כולם לשרתו. פשוט בא לי להקיא מטיפוסים כאלה...תחזרי לרוסיה יא סנובית...

    • כותב בעייתי

      jחיים, 06/08/09 17:00

      ונניח שהיא אשכנזיה אז מה אשם בנה הקטן ואם הוא היה תינוק מיזרחי אז האמא לא היתה נודניקית?אתה מיזרחי לא עם רגשי נחיתות אלא מיזרחי נחות מאיזה עיירת פיתוח ומקופח סידרתי שלא קיבלו אותך לעבודה מכובדת בגלל מוצאך. אתה ושכמותך מנציחים את הבערות והגזענות ואחר כך האשכנזים אשמים אידיוט שכמוך .אני חא הייתי מקבל אותך לשמור בסופר.

    • תגובה ל-46

      אילת, 06/08/09 17:11

      עם עובדות לא מתווכחים:ראשית היא בת אדם יהודיה כמוך{אני מקווה אם לא אז אתה לא שווה תגובה} שנית היא לא אשכנזייה.ושלישית היא לא רוסיה...הבנת את המסר!!! אז תחזור בך ותבקש סליחה ןתן להם לסגור את העניין בניהםנקודה.על זה ניחרבה ירושלים ''שנאת חינם''

  • 45.

    אבל איזה פרצוף מצחיק התינוק עושה בתצלום...

    קרוסלה, 06/08/09 15:56

    בכל מקרה, נשמע שהיא יכולה למצוא פעוטון יותר מוצלח בשביל הבן שלה...אם אין אפילו אפשרות שם להשגיח עליו שהוא לא יאכל מוצרי חלב, כנראה שהיחס שם לפעוטות הוא מתנכר ולא אישי ברמה די מזעזעת.

    • הוא נראה כמו בבון מה ''פרצוף מצחיק?'' הטמטום הוא של האמא שמסכנת את בנה (ל''ת)

      הוא כבר אושפז פעמיים, 06/08/09 16:49

      • למה לכנות ילד ככה? יש לך ילדים? איך היית מרגיש/ה אם ככה היו מכנים את ה (ל''ת)

        לא בציניות אלא ברצינות, 06/08/09 20:06

  • 44.

    יהונתן בר אלגי לחלב

    אילת, 06/08/09 15:55

    אשמה-אשמים.חוצפה-חוסר אחריות....בלה בלה בלה.והפעוט בבית ''דואג לעצמו'' וכולם בקייטנות והפעוט ''בקייטנה בעין יעקב'' עם עצמו...אז תגידו שיהונתן בר ילד גדול והוא ידאג לעצמו.. ואימא שלו תמצא עבודה והגן הנ''ל ימצא לעצמו ''מטפלת שתדאג למטפלות יחס אישי''

  • 43.

    יש אימהות קרציות שמפריעות לגננות לנהל את הגן-אם זרקו אותה יופי-מניסיון (ל''ת)

    אליקבליקבום , 06/08/09 15:50

    • תגובה ל-43

      אילת, 06/08/09 19:31

      מה זה יופי? אין לך בושה ''לזרות מלח סעל הפצעים'' ומזה מהניסיון שלך??? אולי תשתפי אותנו!!! ד''א לגן\\גננות האם הן מנהלות את הגן כמו שצריך על ערך ''יחס אנוש לכול אדם כמו שהוא ללא הבדל....''והקרציה הנ''ל לא תעזוב אותן עד לצדק שייצא לאור..למען ייראו

  • 42.

    סיפור עצוב (ל''ת)

    דני, 06/08/09 15:43

  • 41.

    שיתביישו בהנהלת הגן,בחיי.לסגור אותו מיד..אנשים רעים. (ל''ת)

    דניאל, 06/08/09 15:41

  • 40.

    אלרגיה לחלב

    פעוטון, 06/08/09 15:34

    אני מבין אותך יהונתן בר זה מאוד מאוד קשה לך ועכשיו גם לאימא לך.מה אני אגיד לך:אף אחד לא מקשיב לך להיפך הולכים נגדך! תהיה חזק ובע''זה תמצא לך חברים חדשים ובטח מטפלות שיאהבו אותך וייתנויחס אישי לכולם...אבל אתה יודע אין כמו אהבה של אימא.

  • 39.

    בני אדם לא אמורים לשתות חלב ממין אחר!!! (ל''ת)

    איש, 06/08/09 15:33

  • 38.

    ףןםף

    וןםף, 06/08/09 15:32

    ןםףוםן

  • 37.

    יהונתן בר אלרגי לחלב

    אילת, 06/08/09 15:24

    חלב\\בשר אלרגי\\לא אלגי אז....??? הפעוט בבית בלי שלביי התפתחות הבסיסים.והפעוטון הנ''ל ''זורק אותו מהגן'' עוד אימא מובטלת והכדור עובר לתמ''ת.יפה מאוד לכם ''חכמי כפר ורדים'' חבל מאוד ''שהלביאה לא טרפה אותכם'' לא לוותר ללכת עד הסוף עם חינוך טוב לפעוט יהונתן כר.

  • 36.

    אמא חסרת אחריות-היו לילד שני ארועים בעקבותם הוא אושפז מהמעון-מה היא רו (ל''ת)

    שהוא ימות? גם אני הייתי פועלת כמו הגננת, 06/08/09 15:15

  • 35.

    הגננת צודקת-אם בטעות הוא ימצא משהו עם חלב באיזה פינה וימות-מי האשם? (ל''ת)

    האמא הזו לא אוהבת את הבן שלה, 06/08/09 15:08

  • 34.

    חוצפה של האם

    נעמה, 06/08/09 15:08

    איזו חוצפה ! אם חס וחלילה היה קורה משהו אקוטי לילד, כמו שני מקרי המוות עקב רגישות ללקטוז שנה שעברה, הכתבה הייתה אחרת לגמרי - הזנחה פושעת של הגננות הובילה למותו של פעוט!!
    אחרי שני מקרי אשפוז היא עוד מחזירה אותו לגן ? זה לא פשיעה מצד האם ? זו לא הזנחה ?
    אם הוא כל כך רגיש עד כדי אשפוז, הוא לא אמור להיות חשוף לילדים קטנים שכל היום מכוסים בפירורים וחלב ושוקולד וכהנה, הוא אמור להיות בבית עם אמו עד לגיל בו הרגישות פוחתת או שהמסגרת מצומצמת יותר

    איזו כתבה דמגוגית, ממש מסכן הילד, זכה בחייו עם אמא חסרת בינה לחלוטין! כל הכבוד לגננות שלקחו אחריות על מה שהן יודעות שאינו בשליטתן ועלול לסכן את הילד!!!

    • חסר בינה

      רינת, 06/08/09 16:53

      זאת לא הזנחה זאת המאות לאימהות לתת אהבה והגנה ולמנוע שיפגעו בכבוד של יהונתן

    • כנראה מי שחסרת בינה זאת את!!!

      אבא של גיא, 06/08/09 17:28

      בני בן ה - 10 גם רגיש לחלב ברמה מאוד גבוהה
      וגם לנו היה מקרה אחד או שנים שיכול היה להוביל לאשפוז כשהיה בגן חובה ובטח לא הייתי קורא לזה ''הזנחה''..
      אבל המערכת לא הקיאה אותו מתוכה אלא תמכה והבינה את ''הצרכים המיוחדים'' של הילד - בסה''כ לשים יותר לב בזמן האוכל. זה הכל. פשוט ולא כ''כ דורש משאבים מיוחדים של כ''א כמו שטענו בכתבה.
      אז מה היית מציעה גברת נעמה היקרה? שנשאיר את הילד בבית? עד איזה גיל? אולי נאפסן אותו עד שיתגייס? או בכלל הכי טוב לבודד אותו מהסביבה הרגילה?
      הבורות של החברה בנושא היא הבעייתית כאן ולא הילד שבטח לא צריך לסבול יותר ממה שהוא כבר סובל!
      שבת שלום!!

    • היה מעניין שהיה נולד לך ילד כזה והיית צריכה להתמודד לבדך איתו

      Avi Ecuador, 06/08/09 22:03

      והיו זורקים אותך להתמודד לבד כשיש כלבות כמוך מסביב.

    • לנעמה

      שרונה, 07/08/09 17:29

      מי שחסר בינה זו את תארת מצב בילתי הפיך שום דבר לא היה קורה אילו הגננות היו קצת יותר איכפתיות ממש אכזריות להוציא את הילד בגלל אלרגיה לחלב מחר יכול להגיע ילד עם בעיה אחרת גם אותו יוציאו מקרה זה מעיד על חוסר מקצועיות מצד הגננות.

  • 33.

    אני לא מבין

    עקיבה, 06/08/09 15:05

    מה האמא אומרת? לא רוצים לקבל אותו בגן? אבל לפי מה שהיא מספרת קיבלו אותו בסוף השנה הקודמת והוא היה בגן 8 חודשים ולפני חודשיים לסיום שנת הלימודים זורקים אותו???
    כאן יש משהו מאוד מוזר, צריכים לחקור עמוק את האמא הזאת.

  • 32.

    אם הילד כ''כ רגיש בריאותית למה היא ''שמה'' אותו בגן ולא עם מטפלת? (ל''ת)

    שירז, אמא, 06/08/09 15:04

  • 31.

    קצת מאמץ לא יקרה כלום

    שולה, 06/08/09 15:03

    גועל נפש של גן רק רוצים לכסות על עצמם שלא יתאמצו יותר מידי.
    אני עוד לא שמעתי על גן שלא מוכן לקבל תינוק רק בגלל שהוא אלרגי למוצרי חלב.
    זה לא דורש שום פיקוח מיוחד בשאר היום רק כמה דקות בארוחת בוקר.

  • 30.

    רגישות לחלב=נזרק מהגן!!!!

    סייעת בגן, 06/08/09 15:03

    אני עובדת בגן בו היה לנו ילד עם רגישות לגלוטן. הילד הגיע כל יום עם הארוחות שלו מהבית וידענו להשגיח עליו בלי בעיה. אף ילד לא נגע לו באוכל כולם (הילדים בגן בממוצע גילאי שנתיים) ידעו שהוא אוכל ''אוכל מיוחד''ולא היו שום בעיות מיוחדות ולא השגחת מטפלת צמודה. אם יש רגש לגננות והמטפלות אז הן יכלו להפעיל שיקול דעת וכן להשגיח, אתן הרי משגיחות גם שלא יכניסן כל מיני חלקי משחק לפה נכון? אז מה הבעיה עם ההשגחה על הילד? אז מה כל ילד שיש לו איזו אלרגיה למזון מסויים יישאר בביית??????????

    • מרגישות לגלוטן לא מתים

      הילה, 06/08/09 20:46

      מרגישות לחלב ומוצריו אפשר ואפשר.
      למי יש זכות לכפות על מקום פרטי להכניס עצמו למיטה חולה?? הרי אם חס וחלילה היה קורה הגרוע מכל מי היה משלם את המחיר??
      די לדמגוגיה.

  • 29.

    יש לי תחושה שפה הבעיה באמא ''הלביאה'' ולא בתינוק..... (ל''ת)

    גננת שמכירה מקרים דומים, 06/08/09 15:02

  • 28.

    בושה וחרפה

    אתי, 06/08/09 15:01

    פשוט בושה וחרפה אין צורך בטיפול מסובך רק להיות עם הילד כמה דקות בארוחת בוקר ולדאוג שלא יתקרב למוצרי חלב מעבר לזה הכל רגיל אז מה טיפול מיוחד פה.

  • 27.

    הילד חייב לחזור לחברים ולגן

    הצדק ינצח, 06/08/09 15:00

    לא יכול להיות שהגן יעניש את הילד בגלל המצב הבריאותי שלו או בגלל זה שהוא לא מסוגל לשמור עליו.

  • 26.

    קורע לב (ל''ת)

    סמו, 06/08/09 14:56

  • 25.

    מה קרה לנו?

    שןשילה, 06/08/09 14:56

    אמא יקרה
    גם אם כעסת גם אם התפרצת
    הגננות לא שוות את רגעי העצב שלך.
    הן בחרו את הדרך הקלה והטיפשית ביותר- להגיד ''לא''
    לכו תתמודדו.
    לתגובה מס' 14 הייתי ממליצה שלא תתפלל שיהיה לה בן שזקוק לפיקוח.

  • 24.

    הגננת צודקת

    תמי, 06/08/09 14:55

    הגנת צודקת בהחלט זו אחריות גדולה מידי

  • 23.

    בושה וחרפה לסגור את הגן (ל''ת)

    בני, 06/08/09 14:53

  • 22.

    תגובה למס' 1

    פאני, 06/08/09 14:49

    כאמא לילד שסובל מאלרגיה לחלב ראשית אחזק את האמא ואת בנה אל תוותרי לגבי המשפט המצוץ שהמצאת כי אין רגישות אלא מדובר בהיפוכונדריה של האמהות אין לך מושג קלוש על מה המגע גורם לאותם תינוקות הרגישים לחלב אז אל תאמר דברים שאינך מבין בהם

  • 21.

    גן שאינויכול לקבל ילד מוגבל צריך להסגר הרמטית !

    מערת המכפלה, 06/08/09 14:49

    בושה וחרפה , בעולם המערבי רין כזו תופעה מה גם שהיא אסורה על פי חוק , רק בארץ אוכלת יושביה יש מצבים שכאלו - בושה , נמאס !

  • 20.

    חוסר רגישות ואנושיות מצד משפחתון שמטפל בילדים קטנים ולדבריו עונה על (ל''ת)

    ילדים בעלי צרכים שונים., 06/08/09 14:46

  • 19.

    10 11 ו-12 זה ברור שאתן קשורות איכשהו למשפחתון. (ל''ת)

    ומאוד מקבלות את השונה מכן., 06/08/09 14:44

  • 18.

    תראו איך העיתונאים עושים דרמה -

    שרית, 06/08/09 14:43

    עלק הילד בוכה כל בוקר שהוא רוצה את החברים שלו............ ילד בן שנה וחצי. רבק!
    לילד בגיל הזה הכי טוב, בריא וטבעי להיות בבית עם אמא. עלק בוכה שמתגעגע לחברים.
    תגידו שהאמא רוצה לעבוד, תספרו משהו אחר, אבל משהו שישכנע אותנו לפחות.

  • 17.

    כמה עצוב

    לילך, 06/08/09 14:38

    עצוב מאד סך הכל ילד קטן אך אפשר לעשות זאת איפה הרגש

  • 16.

    פשוט חוצפה

    עינת, 06/08/09 14:36

    לא יאומן אך מוסד חינוכי מתנהג

  • 15.

    כאמא הייתי מקבלת את הטיעון שאי אפשר לפקח על בני.

    זוהר, 06/08/09 14:35

    אני דווקא חושבת שלאחר שני מקרים של אשפוז, אחראי מצד הגן להבין שאין ביכולתם לקבל אחריות על התינוק. מה לא בסדר כאן?

    האמא יכולה לטפל בתינוקות בביתה, אם זה המקצוע שלה.

    • באופן אישי לא הייתי משאירה את בני במקום כזה בו פוחדים ולא מוכנים ...

      חוצפניות, 06/08/09 14:51

      לקחת אחריות.
      למה שאני אסכן את הבן שלי?
      אני אשים אותו אך ורק במקום בו ניתן לסמוך על הגננות, ולא במקום בו הגננות סנוביות ולא מוכנות לטפל בילד עם בעיה כלשהי.

    • אני לא מבינה מה הבעיה להשגיח בזמן הארוחה!

      קרוסלה, 06/08/09 16:02

      בכל אופן הגננות אמורות להשגיח על מה שהפעוטות אוכלים, גם אם הם לא רגישים לחלב.

      זה לגמרי אלמנטרי שהילד יהיה תחת השגחה, ולא יצרוך מוצרי חלב, גם בפעוטון.

  • 14.

    איפו הלב ?

    רועי רביץ, 06/08/09 14:35

    מי יכול לא לתת לפעוט את האפשרות להיות עם החברים שלו? מי ה''מפלצת'' שיעשה משהו כל כך אגואיסטי ולא איכפתי? לדעתי מי שדוחה פעוט החוצה מהגן, לאחר שהוא רוכש שם חברים והרגלים, ולראות ולשמוע אותו צועק ובוכה, זה לא התנהגות של בן אדם.זה התנהגות של (סליחה על השפה ה''בוטה'') חרא, מניאק, מפלצת, ואנטיפת סדיסט שדורש טיפול.

    • בגיל שנה וחצי לאף ילד אין חברים. ילד לא זקוק לחברה בגיל כזה

      אפרת, 06/08/09 15:05

      ילד צריך להישאר עם מטפלת או במשפחתון עם 2-3 ילדים נוספים, זה גם יועיל לו מבחינ בריאותית.

    • רועי ומחר כשהוא ימות משוק אנפילקטי למי תפנה את אוצר הברכות שלך לאמא? (ל''ת)

      כל הכבוד לגננת-היא דואגת לילד, 06/08/09 15:09

    • רועי מה קרה מותק לא לקחת את התרופות או שאתה ממשפחת הילד במקרה?

      תרגע, 06/08/09 15:13

      מה זה הקללות האלה? ממש תת רמה ומאוד מזכיר את התנהגות האם, ''נלחמה כמו לביאה'' על מה בדיוק היא נלחמה אחרי שבנה אושפז פעמיים.
      ואם הילד ימצא חתיכה של גבינה או יקח לשניה בקבוק מילד אחר? אז האמא תתבע כי הילד שלה מת?

  • 13.

    כפר ורדים חוטאים בחטא ההיבריס. (ל''ת)

    שיעשו חשבון נפש., 06/08/09 14:30

  • 12.

    מסכימה עם הגננת ( עם הגן )

    כנסו ותקראו, 06/08/09 14:28

    ןמה יהיה אם במקרה הילד יקח בקבוק עם חלב של ילד אחר ? .....זה חיים או מוות ואני במקום האמא הזאת באמת לא הייתי שמה אותו בגן אלה לוקחת מטפלת !!!

    הגננת לא יכולה להיות אחראית ברמה כזאת כשיש לה עוד 10 ילדים בגן

    • איזה שטויות את מדברת, בוודאי שאין לך ילדים כנסי ותקראי

      אמא!!!!, 06/08/09 14:51

      ואם לילדך היה אלרגיה למזון כלשהו אז מה? לא היית שולחת אותו לגן? לבית ספר? לבילויים? לבתים של חברים? לצבא? מאיפה הבאת את השטויות האלו? את מגרילה את עצמך כל בוקר? ואגב עם בשטויות שלך עסקינן ילד לא לוקח בטעות את הבקבוק של חברו לגן כי בגיל הזה מאכילים אותם והאוכל לא נמצא בהישג יד!ואני אם בעצמי וילדתי אלרגית לכמה סוגי פירות ובינהם גם לתותים אז יוציאו אותה מהגן בגלל זה? מה יגידו הורים שילדיהם אלרגים ריבונו של עולם לקמח או בייצים?

      ועוד אגיד כי לגן הזה יש חוצפה וביצים של בת יענה וטוב מאוד תתבעי אותם שלא יפתחו שנה הבאה מטומטמים. מדביקים סטיגמות לילד קטן וחמוד. אין גבול לטמטום.

    • איזה גיבוב של שטיות - כנסו

      אמא, 06/08/09 15:11

      נו באמת, איזו היסטריה מיותרת. אני עבדתי בארה''ב בתור גננת בגנים יהודיים. נושא האלרגיה מאוד מוכר פה. ילדים עם אלרגיה לחלב. בוטנים ואפילו קמח (!) - מתקבלים לגן בלי בעיות. הסייעת יכולה לפקח יותר בזמן הארוחה,(זה חלק טבעי מהתפקיד שלה) ניתן לתת לילד האלרגי לשבת במקום מסוים אשר קל יותר להשגחה,וזו הזדמנות מצוינת ללמד את הילדים על צרכים שונים של ילדים שונים.

      זה ממש מקומם לקרא את זה !

      בושה לגן ולרשויות כפר ורדים !

      אמא - שקמה

      • וואו, עבדת באמריקה? ועוד בגנים? (ל''ת)

        אנדנדינו, 06/08/09 20:14

    • הגננת צריכה ויכולה להיות אחראית.

      קרוסלה, 06/08/09 16:04

      גננת וסייעת על עשרה פעוטות זה נשמע לי מספיק בהחלט בשביל לשים לב למה כל אחד מהם אוכל, וזה חשוב מאוד לשים לב למה הפעוטות אוכלים ואיך הם אוכלים בדיוק, גם אם הם לא אלרגיים לשום דבר.

      זאת העבודה! בשביל זה משלמים להן!

    • מה זאת אומרת שהגננת לא יכולה להיות אחראית?

      אמא, 06/08/09 22:31

      המהות של גננות בפעוטון זאת אחריות ! כמו שהיא צריכה להשגיח שהילדים לא ימצאו חפצים מסוכנית בגובה העיניים....כך היא גם יכולה לדאוג שהילד לא ''ימצא'' מוצרי חלב בהישג ידו....נו באמת!

  • 11.

    אני מצדיקה את הגננות, לטפל בילד כזה זה סיכון,

    אפרת, 06/08/09 14:27

    שתקח אותו למטפלת , עד שהילד יגדל , הוא אושפז פעמים, אם כל הכבוד זה מפחיד.

    • בשביל זה משלמים להן כסף.

      קרוסלה, 06/08/09 16:06

      לכל הפחות שיעשו את העבודה שלהן, וישגיחו על הילדים.

      • סלחי לי. לא על זה משלמים להן

        מטפלת לשעבר, 06/08/09 16:56

        משלמים להם להעביר את היום עם הילדים ולהשגיח עליהם. העבודה הזו מספיק מורכבת ואני יודעת כי חוויתי על בשרי עבודה במעון לתינוקות עד גיל שנה וחצי. כשמטפלת אחת אחראית על 6 (!!) תינוקות במקביל זה מאוד קשה כשיש ילד עם צרכים שונים. הרי הילדים יושבים לאכול ביחד ולך תתמודד עם תינוק בן שנה שלא מבין למה אסור לו לאכול מה שכולם אוכלים.

  • 10.

    בכפר ורדים נותנים מענה לPDD, CP ועוד

    עדינה, 06/08/09 14:23

    לכל בית ספר 2 כיתות שילוב מדהימות.
    בכפר ורדים יש גם את בית בחורש, מעון למבוגרים חוסים ברמה שאינה מוכרת בארץ ישראל. אם מנהל מחלקת חינוך החליט שלא לקבל את הילד אז לא ניתן לקבלו.
    לתגובה 5, השנאה שלך לא מובנת ולא ברור מה כואב לך. כמה עשירים כבר יש בכפר ורדים? האלפיון, המאיון ואפילו העשירון העליון של מדינת ישראל חיים במרכז. לא בכפר ורדים.

  • 9.

    גם הילדים שלי נזרקו לפני חודש -סיפור אימיתי וקורע לב

    אני אמא פגועה- סיפור אמיתי, 06/08/09 14:21

    לפני כחודש ושבוע נזרקו שני הילדים שלי מהמסגרות החינוכיות שלהם על ידי משרד החינוך. כל דבר שעשיתי לא עזר לי, הגעתי כמה פעמים עם שני הילדים שלי ולא נתנו לי להכנס, השערים היו אפילו נעולים.ששאלתי למה, אמרו לי שזאת ההחלטה של משרד החינוך. התקשרתי למרד החינוך ושאלתי למה?אתם זורקים שני ילדים מהמסגרות שלהם ככה והם אמרו לי שזאת ההחלטה ואין מה לעשות.הם אפילו נתנו לתופעה הזאת שם = ''החופש הגדול''. הבטיחו לי שעוד חודש ב1.9 הם יקבלו את הילדים שלי בחזרה.עד אז אנחנו בבריכה, בים ובטיולים. מקווים שההחלטה של משרד החינוך תשתנה.

    • so funny i forgot to laugh (ל''ת)

      לא מצחיק, 06/08/09 15:20

      • אני דווקא חושבת שזה מאוד מצחיק

        אמא, 06/08/09 15:52

        ואם תשחרר/י את הכיווץ בתח... גם את/ה תצחק/י

    • ענק. תאמיני לי גם אני מחכה ונראה לי שילדי גם

      מצחיק, 06/08/09 20:15

      שהגזירה תתבטללללל

  • 8.

    תפני לביטוח לאומי

    אמא לילד אלגרי, 06/08/09 14:09

    אני ממליצה לפנות לביטוח לאומי להוציא מהם קצבה על מנת שתוכלי לממן סייעת שתהיה צמודה אליו בזמן הארוחות, לא בגגל שאני מצדיקה את ההנתנגדות של הגן (דווקא בגן של הבן שלי הייתה הבנה מלאה השנה מקווה שגם ביתר המסגרות תהיה) אלא בעיקר כדי שאת תהיי רגוע ושחלילה לא יגיע לכדי אישפוז פעם נוספת.
    אסור לשכוח שהם סובלים מכל מגע כזה בסופו של דבר.
    המאבק מול ביטוח לאומי לא יהיה קל אבל בגלל שהוא כבר אושפז פעמיים ובמצב של סכנת חיים את תוכלי לקבל קיצבה. אולי ממולץ להתייעץ עם עו''ד שמתמחה בזה. בכל מקרה לא לוותר וליהלחם חזק......
    בהצלחה ורפואה שלמה.

    • הבעיה אינה בארוחה עצמה אלא כל היום צריך לפקוח עיין שלא ישים משהו בפה (ל''ת)

      אמא מטומטמת, 06/08/09 15:11

      • לדעתך יש מוצרי חלב בנגישות לאכילה כל היום בכל מקום בגן?

        קרוסלה, 06/08/09 16:08

        תמוה ביותר, בלשון המעטה.

        הייתי רוצה מאוד לקוות שזה לא המצב, גם בשביל הפעוטות האחרים בגן, כי זה ממש לא הגייני...

      • רגישות לחלב גם ממגע בזיעה של מי שאכל חלב מסתכנים

        יערה, 06/08/09 16:27

        בגן של בני ילד עם רגישות לחלב ובגללו אסור להכין שום עוגה עם חלב או בורקס אמיתי ובנוסף אסור לתת לילד שוקו, כיוון שחס וחלילה אולי הילד שליישתה ויזיע וזיעתו תגיע לילד הרגיש. אפילו פיפי של ילד ששתה חלב יגע בו מסוכן, אז מספיק עם השטויות, זה לא קשור לבעייתיות של רגישים לפול או גלוטן. שהאמא תפתח משפחתון ותשגיח בעצמה על בנה במיוחד בגיל שכזה או שתמא עבודה ותשלם למטפת עד גיל 4 לפחות, מחקרים מראים שעד גיל 3 אין צורך לגדל ילדים במוסדות, הם אגוצנטרים ולא יוצרים ממש קשרים חשובים.
        מוטב שתהיה יונה נבונה מלביאה סתומה!

  • 7.

    לבת שלי היתה רגישות לחלב והכל היה בסדר. (ל''ת)

    יעלי, 06/08/09 14:05

  • 6.

    סליחה שאני אומרת את זה

    רמי, 06/08/09 14:05

    אני מניחה שהאמא הגיבה כמו ''לביאה'' אחרי שני המקרים בהם נפגע מחלב ולגן, לגננות ולמועצה נמאס שלא רק שהאמא פותחת פה היא דורשת סייעת אישית צמודה לילד ועוד מאיימת בתביעות משפטיות.
    אני מציעה לה להאכיל את הילד בבוקר בבית, לבוא להאכיל אותו בצהריים ולאסוף אותו בזמן.

    • נו באמת!!! רואים שאת לא מבינה כלום!!! (ל''ת)

      איזו טיפשה את!, 06/08/09 14:53

    • את צודקת חלקית.מה אם הילד ימצא חתיכת גבינה בפינה ויאכל בלי שישימו לב? (ל''ת)

      זה לא רק הארוחה אלא כל השהיה בגן בסיכון, 06/08/09 15:10

      • למה שבגן יהיו מפוזרות חתיכות גבינה? בשביל להאכיל עכברים?

        קרוסלה, 06/08/09 16:13

        צריך לדאוג לנקיון ולתברואה בגן גם בלי קשר לפעוטות אלרגיים.

        • לא קורה שנופל משהו לפינה?והילד מוצא ושם בפה?זה קורה בבית לא יקרה בגן? (ל''ת)

          אמא מטומטמת, 06/08/09 16:52

  • 5.

    אל תבלבלו תמוח אתם בכפר ורדים עשירים וחיים מצויין

    נעמן השפוי פה , 06/08/09 14:01

    אז לא קיבלו את הילד לגן ממש ביג דיל.
    אתם שמנים ומשועממים שיושבים על סיר הבשר תתביישו לכם

    • נעמן הפוי

      גולי, 06/08/09 15:53

      האשה מעין יעקב!! למד לקרוא. חוץ מזה , בכפר ורדים יש 99% תושבים ממעמד בינוני ומטה. העשיר היחיד הוא אולי ורטהיימר.

  • 4.

    מעניין על אלו צרכים מיוחדים הם כן נותנים מענה? (ל''ת)

    ?, 06/08/09 13:56

  • 3.

    חצי מהאוכלוסיה רגישה לחלב. מה זה השטויות האלה?? (ל''ת)

    1, 06/08/09 13:55

  • 2.

    הנהלת הפעוטון הגיבה בזעם ספונטני ופיטרה את הסייעת. (ל''ת)

    גם כן שיקול דעת.., 06/08/09 13:55

  • 1.

    אין רגישות לחלב

    רפי, 06/08/09 13:49

    יש אמהות היפוכונדריות שהופכות את הילדים שלהם לחרדתיים ומנודים. מנסיון.

    • רפי אתה טיפש מוחלט, יש רגישות לחלב עד כדי אפשרות למוות (ל''ת)

      דורון, 06/08/09 14:50

    • מה? את מטומטמת? את לא יודעת שבאמת יש בעיה כזאת? (ל''ת)

      אם אין לך שום דבר חכם לומר - עדיף שתשתקי!, 06/08/09 14:54

    • רואים שאין לך ילדים - כשיוולדו לך ילדים תבין כמה דאגות יש!!

      גילה, 06/08/09 14:56

      עד אז, כדאי שתיישם את המשפט הבא:
      ''סייג לחוכמה - שתיקה!''

    • לרפי

      ל.ג, 07/08/09 21:18

      בוודאי שיש רגישות לחלב ולכל מיני דברים זה שיש אימהות היפוכונדריות זה משהו אחר ורגישויות זה דבר אחר.