• 30.

    נכון.

    לבנה, 02/08/09 11:15

    נכון, שם באמת ככה לומדים נהיגה.

    IP: 213.151.32.250דווח על תגובה זו

  • 29.

    בארצות הברית אמנם זה הנוהג אבל כאן זה אסור.

    binderdov , 28/07/09 22:42

    אבל קשה להאמין שאדם הנמצא כאן כבר 20 שנה לא ידע את החוק בישראל,זה היה סתם תרוץ כדי לנסות להתחמק מאשמה.

    IP: 79.183.227.9דווח על תגובה זו

    • צפת

      צפתי, 29/07/09 09:12

      ו כמובן, אתה יוד כל החוקים, נכון!!!!

      IP: 79.177.104.176 דווח על תגובה זו

  • 28.

    למה באמת שלא נהיה כמו אמריקאים בענין הזה??

    רמי, 28/07/09 17:14

    צאו וראו, התהליך לקבלת רשיון נהיגה בישראל הוא מהמסובכים והמורכבים בעולם, ומה התוצאה?! נהגים גרועים חסרי אחריות המשוכנעים כי המסכת הארוכה של הלימודים הקנתה להם מעמד של נהגים מקצועיים ומיומנים כך שהם מרשים לעצמם לעשות דברים על הכביש שבסופו של דבר מתבררים כמסכני חיים ממש.
    בארה''ב לעמות זאת, ויעיד על כך כל מי שיצא לו לנהוג שם, תרבות הנהיגה מצויינת הנהגים מתחשבים בסביבתם, יש אינטרקציה מעולה בין המשתמשים בדרך, והתוצאה היא נהגים טובים שמכירים במגבלות האפשר והבלתי אפשרי.
    ולא רק בארה''ב, אפילו במדינה כמו מכסיקו למשל, שם ההליך לקבלת רשיון נהיגה הוא על גבול המגוחך, אני אישית הייתי שם, נהגתי שם, ועם כל החסרונות של הנהג המקסיקני הוא טוב עשרת מונים מהנהג הישראלי המטורף.
    אני מאמין שזה בהחלט קשור בהליך של קבלת הרשיון.

    IP: 84.229.70.205דווח על תגובה זו

  • 27.

    יופי לשוטר.... קיבל לו מקרה מרשים ביותר לתיק מקרים שלו!!!!

    פתאטטטט מארץ היפותטי...., 28/07/09 15:30

    הידד הידד! כנראה זה השיא לקריירה שלו.... חלםם

    IP: 77.127.109.90דווח על תגובה זו

  • 26.

    זה זיגזג זה ?

    הפושע, 28/07/09 15:11

    נסעתי יותר רגוע מהשוטרים שנכנסו בתוך ענן של אבק לחניון. אני מוחה בתוקף על השקר הגס הזה, שכאילו זיגזגתי. היה יותר מעניין אם היו כותבים שדפקתי את הבגאז' והרכב יצא מכלל שימוש...עשיתם עסק מאיזה בחור מסכן!

    IP: 77.127.109.90דווח על תגובה זו

  • 25.

    ישראל מדינה דמוקרטית ואני מאמין שהאופציה תהיה קיימת בעתיד

    JIM BEAM, 28/07/09 12:56

    אם לא יהיו איזה שהם אינטרסים לכיוון משרד הרישוי מערכת בתי ספר ומורי הנהיגה

    IP: 123.243.58.235דווח על תגובה זו

  • 24.

    עדיף שהורה ילמד נהיגה ולא ''לקנות'' רישיון כשלא לומדים כלל לנהוג. (ל''ת)

    אני בטוחה שהילד חשוב לאבא ולכן ילמדו כפי שצריך., 28/07/09 11:42


    IP: 93.172.4.212דווח על תגובה זו

  • 23.

    היינו מתים שכאן יהיה כמו בארה''ב. אנחנו עדיין רק כוכב סמוי בדגלם. (ל''ת)

    גם לא הייתי רוצה את אובמה כנשיא, 28/07/09 11:38


    IP: 93.172.4.212דווח על תגובה זו

  • 22.

    כל ישראלי מצוי שלישי במיספר חושב שהוא חי כמו באמריקה (ל''ת)

    פקק תנועה , 28/07/09 11:15


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • לכן כך אנו נראים (ל''ת)

      פקק תנועה , 28/07/09 11:15


      IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 21.

    עם נהגים כמו בארץ - אסור להורים ללמד נהיגה ... (ל''ת)

    avre10 , 28/07/09 08:31


    IP: 93.173.66.248דווח על תגובה זו

    • מורי הנהיגה מלמדים יותר טוב? וכמה כאן בישראל ''קנו'' רישיונות נהיגה? (ל''ת)

      אולי דווקא האבא ילמד יותר טוב ובטוח, 28/07/09 11:39


      IP: 93.172.4.212 דווח על תגובה זו

  • 20.

    זה עובד מצוין גם באוסטרליה

    יוחי, 28/07/09 07:48

    באוסטרליה בגיל 16 אפשר, לאחר מבחן תאוריה, לקבל אישור ללמוד נהיגה, מקבלים חוברת מסודרת עם הוראות להורים וללומד, יש לצבור לפחות 100 שעות נהיגה בליווי מבוגר, כשבכל נסיעה רושמים את תנאי הדרך ומזג האויר ואת פרטי המבוגר ובדיוק מאיזו שעה עד איזו שעה ואיזה קילומטרז' נהגו. יש לצבור שעות גם בלילה וגם בכל סוגי הכבישים וגם בגשם. רק בגיל 18 אפשר לגשת למבחן מעשי ואם עוברים צריך לנסוע 3 שנים עם P (מקביל ל''נהג חדש'') על החלון. זה עובד מצוין כי להורים יש אחריות על הילדים שלהם, אבל זה כמובן לא יעבוד אם אין מבוגר אחראי שיכול ללמד.

    IP: 220.253.196.44דווח על תגובה זו

    • יוחי טעות קטנה גיל17 לא 18 רישיון p אדום לשנה ,ושנתייםp ירוק

      JIM BEAM, 28/07/09 12:49

      לפני שמקבלים רישיון מלא

      IP: 123.243.58.235 דווח על תגובה זו

  • 19.

    ברכות ואיחולים למשטרה

    ככ, 28/07/09 01:28

    על עבודת התחקיר המשטרתית המאומצת שהורידה עבריין נוסף מחניוני הארץ. כמה נעים לגור בארץ שכל הפושעים המסוכנים נתפסו בה והמשטרה מוצאת לנכון להקדיש משאבים למעצר עברייני כביש שכאלה ולרוץ לעיתונאי הבית עבור כתבה יחצנית.

    IP: 24.188.143.89דווח על תגובה זו

  • 18.

    בת ספר מצוין

    עופר, 28/07/09 00:52

    גם אני למדתי את שני הבנים שלי כמובן לא בארץ אבל לא לבד התלמיד צריך לעבור תעוריה ושיעור אחד עים מורה מוסמך והמלמד צריך שנתים רישיון בסך הכל התלמיד חייב 8 שעורים עים מורה בזמן הזה הו יכול לנהג כמה שהונ רוצה כמובן עים מלוה מוסך אני מדבר אל שוויץ

    IP: 80.219.88.224דווח על תגובה זו

  • 17.

    לימוד על ידי ההורים אינו טוב, אבל הסכום בשביל מורה נהיגה מופרז (ל''ת)

    אסף, 28/07/09 00:28


    IP: 93.172.27.54דווח על תגובה זו

    • לפעמים גם הסכום שצריכים לשלם למורה בגביל לקנות את הרישיון - הוא מופרז. (ל''ת)

      לפחות האבא יותר דואג ולכן יותר מסור למה שהוא עושה, 28/07/09 11:41


      IP: 93.172.4.212 דווח על תגובה זו

  • 16.

    מותר ללמד נהיגה .צריך להיות התקן לקלאץ ולבלמים בשליטת המלמד (ל''ת)

    ישראלי, 27/07/09 23:56


    IP: 77.127.87.228דווח על תגובה זו

  • 15.

    לא רק באמריקה

    יצחק, 27/07/09 23:44

    גם בשוודיה אפשר להרשם במשטרה ולקבל רשות ללמד את הילדים לנהוג במכונית הפרטית ואף להבחן ולקבל רשיון נהיגה.
    למה שאנשים שאין בידם לשלם למורה נהיגה לא יוכלו לעזור לילדיהם שגם להם יהיה רשיון.

    IP: 81.235.186.22דווח על תגובה זו

    • תיקון טעות

      משבדיה, 28/07/09 02:35

      לא פונים למשטרה בשבדיה.....אך ורק לאותו משרד ממשלתי שמטפל ברישיונות הנהיגה.
      אז עוד פעם אני חוזר המשטרה אין לה שום עניין בדבר.

      IP: 81.233.92.185 דווח על תגובה זו

      • לימוד נהיגה

        ישראלי מיאמי, 28/07/09 04:05

        אני לימדתי את בני ובתי לנהוג. פה מספיק שיש לך רשיון נהיגה וביטוח...אנב יש לי ידיד שחי פה כשלושים שנה.עבד שנים רבות כנהג מונית בניו יורק בן אדם זה חזר לארץ ונכשל 3 פעמים בטסט.. טענת הבוחן הייתה פה זה לא ניו יורק..הבוחנים בארץ חושבים שהם אלוהים

        IP: 98.208.168.122 דווח על תגובה זו

  • 14.

    בסדר החדש כאן יבוטלו כל מורי הנהיגה לפרטי ואופנוע

    bobby1 , 27/07/09 23:26

    בזבוז של 4000 אלף ש"ח. אתם תראו דווקא נוסעי הזיגזג לא יקבלו תאונות

    IP: 84.228.24.6דווח על תגובה זו

  • 13.

    הייתי מסכים איתכם בהחלט לשיטה אם

    lili_lili , 27/07/09 23:21

    ההורים בעצמם היו יודעים לנהוג,לפי הנהיגה בארץ 50% לא מבינים תמרורים 20% נוספים בסטלה כל שהיא 10% חושבים שהמכונית כבר מכירה את הדרך לבד לעבודה ובחזרה ועוסקים בקריאת עיתון,גילוח,מריחת אודם ואיפור,סירוק,סידור גבות,פתיחת מיזנון על לוח השעונים כולל מיני מאפה שתייה קרה והכנה לעל האש ואפילו חיטוט באף השתי ידיים.10% נוספים הם אנשי "כוחות הביטחון וההצלה" של מדינתנו,תמיד תראה אותם ממהרים למקום אירוע כלשהוא,הם טסים מימין ומשמאל על שוליים ומדרכות,מפעילים צופרים ומהבהבים,לאחר 10 דקות אתה פוגש אותם בצד הדרך עושים את צרכיהם.
    10% בקירוב הם אלו שיודעים לנהוג אבל מסכנים את חייהם בשמירה על חוקי התעבורה,אם הם יסעו במהירות הנדרשת בטוח שיפגעו בהם מאחור,אם יסעו מהר יותר יעצרו ע"י שוטר(כן זה המזל של שומרי החוק)יעצרו כשהירוק מתחלף לכתום יסתכנו בדקירה,יעצרו לעובר אורח במעבר חצייה יזקו ליריקה.
    בקיצור בכתבה צויין שהנהג הצעיר זיגזג בנסיעתו,זה מראה על רמת המורה.תלמדו לנהוג אחר כך תלמדו.

    IP: 84.228.179.65דווח על תגובה זו

    • מצוין! (ל''ת)

      ממליץ, 27/07/09 23:27


      IP: 79.182.22.36 דווח על תגובה זו

  • 12.

    תגובה ל7

    עומרי, 27/07/09 23:00

    ראית פעם נשים ''נוהגות'' שאתה אומר שכולם יכולים לנהוג ?

    IP: 87.68.39.106דווח על תגובה זו

  • 11.

    אפשר לחשוב מה קרה

    אורי, 27/07/09 22:57

    בתור מי שבאמת למד בשיטה הזו בארה''ב, אני יכול להגיד שדרך הלימוד נהיגה בארץ היא לא יותר מאצעי לסחוט כסף מהאזרחים. כל סטס 500 שקל היום לא כולל השיעורים (אני רואה את אחי הקטן שלומד היום). אני מבטיח לכם שבארה''ב לא נוהגים פחות טוב או שיש שם יותר תאונת דרכים בגלל השיטה הזו. הגיעה הזמן לשנות את השיטה כאן!!
    (שם דרך אגב שילמתחי פעם אחת 50 דולר וזה היה רק אחרי שכל התהליך של התאוריה, בדיקות רפואיות וטסט הסתיימו)

    IP: 132.69.225.99דווח על תגובה זו

  • 10.

    האב פעל נכון - לשנות את החוק המטומטם שחייבים מורה נהיגה (ל''ת)

    ירושלמי, 27/07/09 22:56


    IP: 82.81.8.112דווח על תגובה זו

    • כן זה מה שחסר שילד מפגר בגיל 15 ינהג שלידו מבוגר "אחראי"

      א, 28/07/09 00:58

      כל זאת שאין ליד המבוגר ברקסים

      IP: 85.65.1.100 דווח על תגובה זו

  • 9.

    לימוד נהיגה

    עירא, 27/07/09 22:20

    מותר בארץ לאבא ללמד לבנו בתנאים מסוימים אם הרבה היו עושים כך יש סיכוי שהמחיר הגבוה לשיעור היה יורד

    IP: 212.76.103.182דווח על תגובה זו

  • 8.

    אולי זו השיטה

    אסי חומי , 27/07/09 22:11

    במסלולים ייעודיים ילמדו אבות את בניהם לנהוג נהיגה ממש ולא רק להזיז מכונית ממקום למקום...

    IP: 84.229.208.175דווח על תגובה זו

  • 7.

    overkill

    mike, 27/07/09 22:04

    how effen hard is it to drive a car? anyone can do it, I don't know why israelis make such a cult of it.

    IP: 65.47.180.18דווח על תגובה זו

  • 6.

    לימוד נהיגה

    עירא, 27/07/09 22:03

    מותר בארץ לאבא ללמד לבנו בתנאים מסוימים אם הרבה היו עושים כך יש סיכוי שהמחיר הגבוה לשיעור היה יורד

    IP: 212.76.103.182דווח על תגובה זו

  • 5.

    מי אמר שצריך לשלם למורה לנהיגה? באר''הב אין צורך

    דב הנהג באר''הב, 27/07/09 22:02

    יבוא יום וגם בארץ הממשלה תקבל את השכל להפטר מהדרישה למורה מוסמך לנהיגה - בזבוז כסף

    IP: 96.229.172.31דווח על תגובה זו

  • 4.

    אולי כדאי ללמוד איך לנהוג מארה''ב

    אזרח, 27/07/09 21:55

    שם נהיגה זה גן עדן

    IP: 79.182.70.243דווח על תגובה זו

    • אני לימדתי כבר 4 חברים מהארץ לנהוג ולהוציא רשיון נהיגה'' כאן בקליפוניה

      אינדיאני., 28/07/09 07:34

      ומבחני התאוריה כאן הם בכלל מאוד קלים.

      IP: 67.161.71.107 דווח על תגובה זו

  • 3.

    זה נכון ככה לומדים נהיגה והתוצאה הרבה יותר טובה פחות תאונות עובדה

    יובל ארהב, 27/07/09 21:40

    אם היו שוקלים זאת המומחים ולא בעלי עיניין וממון יש סיכויי שרשיון היה דבר שכיח והילדים היו פחות מתרברבים בכהיש וגם אולי פחות תאונות כאן זה עובד רשיו מגיל 16 עם מלווה בוגר

    IP: 72.129.89.101דווח על תגובה זו

  • 2.

    שטויות הוא ידע ועוד איך את החוק

    א, 27/07/09 21:35

    אם הוא באמת היה עושה זאת מתמימות הוא היה יוצא עם הבן שלו לכביש הראשי כמו שהם עושים שם אבל הוא בחר ללמד אותו בהחבא בחניון

    IP: 85.65.1.100דווח על תגובה זו

  • 1.

    הגיעה הזמן שבישראל ישנו את החוק כמו בארצות הברית

    Avi Ecuador, 27/07/09 21:26

    בהרבה מקומות בעולם אפשר ללמד נהיגה.
    כן, והשוטר יכל לחפש עבריינים אחרים ולא למצוא לעצמו איך מתפרסמים.
    היה יכול להתריע ולהיחשב אולי ''טיפש'' והיה יוצא ז'נטלמן וחוסך לחץ למערכת המשפט ולאיש הנורמלי שבטח הוא לא עבריין.

    IP: 190.155.195.69דווח על תגובה זו

    • גם בישראל מותר לאב ללמד את בנו אך בתנאים

      חיים, 27/07/09 23:25

      לקבל היתר ממשרד הרישוי להתקין דוושת בלם .לעשות ביטוח .להתקין ל וללמד.

      IP: 84.229.24.135 דווח על תגובה זו